Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:167, Did:0, useCase: 3

Macijevskis nomainīs Daugaviņu?

Macijevskis nomainīs Daugaviņu?
Kaspars Daugaviņš.
Foto: R.Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas hokeja izlase Pasaules hokeja čempionāta pirmo posmu noslēdza ar uzvaru pār Slovēnijas izlasi, tādejādi nodrošinot sev vietu otrajā posmā. Pēc laikraksta Diena rīcībā esošās informācijas, iespējams, ka otrajā posmā pieredzējušais Aleksandrs Macijevskis varētu nomainīt Kasparu Daugaviņu.

Daugaviņš spēlēja kopā Herbertu Vasiļjevu un Aleksandru Ņiživiju, lai arī pārbaudes spēlēs tika iespēlēta maiņa Macijevskis - Vasiļjevs - Ņiživijs. Ja tiešām tiks pieņemts šāds lēmums Macijevski pieteikt čempionātam, tad, iespējams, Daugaviņš paliks ārpus sastāva.

Aizsardzībā papildus pieteikumi nav paredzami, jo otro posmu Latvijas izlases treneri plāno aizvadīt ar trijiem aizsargu pāriem un četriem pilniem uzbrucēju virknējumiem.

Piedalies spēlē „Labākā Latvijas hokeja izlase”

Prognozē sekmīgākos Latvijas izlases spēlētājus ikvienā mūsējo spēlē un laimē vērtīgas balvas. Lai piedalītos spēlē „Labākā Latvijas hokeja izlase”, spied šeit.

Izmantotie resursi:
Laikraksts Diena

  +2 [+] [-]

, 2008-05-08 15:07, pirms 16 gadiem
Tam manuprāt nav nekāda sakara ar to,cik labi vai slikti Daugaviņš nospēlēja.Nosauciet man to,kurš nekļūdījās un,kurš parādīja super labu spēli!Vai Znarokam no tā d..su plēstu,ja nākamai kārtai papildus vēl pieteiktu Daugaviņu un Andersonu?Tak,jau nē!Domājiet paši,kāds tam varētu būt iemesls!Katra valsts izmanto šo papildus iespēju pieteikt vēl kādu spēlētāju,jo ,kas zin kā sanāks.Tagad visi sitīsies par iespējami augstākam vietām.Un,galu galā,kas devis Znarokam tiesības tā ņirgāties par mūsu jaunajiem džekiem.Mums viņu nav tik daudz un,kas spēlēs,kad aizies vecie?Kad tik ''Skudras''pulciņam tūlīt bez brāļiem Džeriņiem vēl nepiebiedrojas arī Daugaviņš un Andersons.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-08 15:14, pirms 16 gadiem
Hunter!Pēc tavām domām,ja kaut ar vienu no mūsu izcilajiem aizsargiem kaut kas notiks,tad spēlēsim ar diviem aizsargu pāriem???Tagad visi spēlēs uz izdzīvošanu.Tu,ko!Manuprāt te vēl jāpiesaka klāt visi iespējamie.Galu galā uz 2.kārtu tas ir oficiāli atļauts vēl papildus pieteikt divus liekos.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-08 15:16, pirms 16 gadiem
Ja jau reiz ir izlemts spēlēt ar 6 aizsargiem, tad gudrs treneris aizsūtītu mājas vienu no liekiem aizsargiem, pieteiktu vēl vienu uzbrucēju un variētu ar sastāvu jau spēļu gaitā, tas būtu loģiski, bet mums jau nav treneru.. Un jā kāds kaut ko iebildīs, tad jājautā kur bija treneru acis mēneša laikā treniņnometnē + 5 pārbaudes spēles, ka tagad izrādās 2 lieki aizsargi..

  +3 [+] [-]

, 2008-05-08 15:18, pirms 16 gadiem
Ko šajā čempionātā reāli ir parādījis Dārziņš?! Diemžēl neko...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-08 15:28, pirms 16 gadiem
Nu skaidrs ir viens, ka Daugaviņš nav tas pats Daugaviņš, kas bija pēdējos divus gadus... Kas tam par iemeslu nezinu, bet šaubos, vai tas dēļ tās traumas pret Kanādu jo nekur tā īpaši nav pieminēts tas... Vai Macijevskis būtu īstais ar ko Daugaviņu aizvietot? Šaubos, taču ja treneris tā izlems - nu neko darīt, tāda dzīve, lai gan man liekas, ka Daugaviņš nav tas sliktākais šajā izlasē, Daugaviņš ir viens no tiem, kuri jāvērtē drīzāk neitrāli nekā negatīvi, respektīvi - neko nav sačakarējis īpaši [atšķirībā no Štāla piemēram ], bet arī ar neko īpašu nav izcēlies, lai gan pret Slovēniju Daugaviņš izskatijās jau labāk un ir tādas aizdomas, ka iespēlēsies viņš un viss būs kārtībā, turklāt tajā pašā spēlē pret Slovēniju Daugaviņš nopelnīja bullīti kuru realizēja Ņiživijs un būtībā tas bija izšķirošais gols...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-08 15:29, pirms 16 gadiem
Nu nevar buut ka Znaroks pielaidiis tik lielu kljuudu un vienu no aktiivakajiem uzbruceejiem aizsuutiis maajaa! Tas buutu pilniigi aplami ir tak kaudz uzbruceeji kas galiigi vaaji izskataas, kaut vai to pashu vasiljevu un vispaar macijevskis toch nav labaaks par Daugavinju!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-08 15:29, pirms 16 gadiem
AndrisVV rakstīja: Ko šajā čempionātā reāli ir parādījis Dārziņš?! Diemžēl neko...

Un ko ir parādijis Sprukts, Vasiļjevs ? Teorētiski skatoties, kur un kā viņi spēlēja šo sezonu viņiem bija jābūt līderiem...

     [+] [-]

, 2008-05-08 15:33, pirms 16 gadiem
brachka rakstīja: Tam manuprāt nav nekāda sakara ar to,cik labi vai slikti Daugaviņš nospēlēja.Nosauciet man to,kurš nekļūdījās un,kurš parādīja super labu spēli!Vai Znarokam no tā d..su plēstu,ja nākamai kārtai papildus vēl pieteiktu Daugaviņu un Andersonu?Tak,jau nē!Domājiet paši,kāds tam varētu būt iemesls!Katra valsts izmanto šo papildus iespēju pieteikt vēl kādu spēlētāju,jo ,kas zin kā sanāks.Tagad visi sitīsies par iespējami augstākam vietām.Un,galu galā,kas devis Znarokam tiesības tā ņirgāties par mūsu jaunajiem džekiem.Mums viņu nav tik daudz un,kas spēlēs,kad aizies vecie?Kad tik ''Skudras''pulciņam tūlīt bez brāļiem Džeriņiem vēl nepiebiedrojas arī Daugaviņš un Andersons.

Nu gan Tu murgo, labāk nebutu vispār rakstijis... Tieši Znaroks ir tas kurš ievilka izlasē Daugaviņu un par Džeriņiem - kurš ir teicis, ka Dzeriņi vispār pieļauj tādu domu - nodot izlasi tāpat kā Pjotrs Muravejs [zināms ari kā Peter Ant]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-08 15:35, pirms 16 gadiem
būs labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-08 15:38, pirms 16 gadiem
Bonus rakstīja: Znaroks? Šis varētu būt pirmais solis, kāpēc es varētu kritizēt Znaroku. Daugaviņš ir vērtīgs. Ok, punkut varbūt nav, bet kam ir? Daugavam bija vismaz varianti (cita lieta, ka nemācēja izmanot, bet KURŠ TAD MĀCĒJA?). Bet nu... STULBS SOLIS. Labāk, lai maina Bļinovu vai Štālu.


Bļinovs ir vienīgais kurš mūsejiem var vinnēt iemetienus un Tu saki labāk mainit viņu? Par Štālu gan piekrītu - spēlējis maz un jēgas nekādas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-08 15:44, pirms 16 gadiem
Bonus rakstīja: Vinē iemetienus vai nevinē, bet stulbas kļūdas tieši viņš ar Štālu sataisīja pret Kanādu. Un tādas, kuras nevar piedot.

Nu, bet ja nebūs, kas vinnē iemetienus tad ko mēs kaut pret tiem pašiem somiem darīsim? Ja tu nevari vinnēt iemetienus tas nozīmē, ka tev ir jadzenas pakaļ ripai kamēr pretinieks kļūdās... nedrīkst nenovērtēt iemetienu nozīmi jo objektīvā realitāte ir tāda, kaada viņa ir...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-08 15:45, pirms 16 gadiem
pec shobriid paradiita snieguma itkaa pareizs solis, BET uz nakoshajam speleem domajams daugavinja sniegums uzlabosies un kaadu ripu noteikti iemetis savadak tas nebutu augavinsh un domaju ka nez vai macijeskis kādu šaibu varētu dabūt aiz līnijas! Vasiljevs,Nizvijs tendēti uz piespelem nevis vārtu gushanu es domaju tā maina atversies un daugava iemetiis ja nizivijs vai herbis iedalis pasiites
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-08 15:48, pirms 16 gadiem
Un, vai tad tas bullītis Aidzha, nebija izšķirošais tajā spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-08 15:48, pirms 16 gadiem
Nu man gan vairāk ticamāk liekas, ka nomainīts varētu tikt kāds cits, piemēram, Bļinovs, bet Macijevskis varētu spēlēt ar Ņiživiju un Vasiļjevu, savukārt Daugaviņu ieliktu citā maiņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-08 15:57, pirms 16 gadiem
>>Bonus
Kārtējais latviešu šaurpieris..
Vispirms izlasi velreiz manis teikto, un tad brēc..
Kur tādi intelektuāļi rodas, kas latviešu alfabētu pat nepazīst..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-08 16:04, pirms 16 gadiem
>>Bonus
Kas attiecas par ķeksīšu ievilkšanu un metienu imitāciju, tad idioti ir arī Sorokins un Cipruss.., piedod, bet tie džeki teorētiki kaut ko no hokeja gan saprot..

     [+] [-]

, 2008-05-08 16:05, pirms 16 gadiem
svaigu spēkus vajag, bet to maiņi nevjag jaukt ārā... Herbis pret slovēņiem jau gandrīz iemeta...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-08 16:09, pirms 16 gadiem
tagad jau var teik, ja šitā runā, ka Lauri dārziņu ar var aizsūtī mājās, jo ne viņs ne viņa maiņa nav iemetusi
lai macisjevskis sēž rezervē kā slepenais stroķis!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-08 16:15, pirms 16 gadiem
>>bonuss
Lai zinātu, šaurpieri, maigi izsakoties, ir tie, kas bez argumentācijas kādu sauc par idiotiem, lohiem utt.
Ja ievēroji, tad esmu par Daugavu, un no laika gala kopš pirmoreiz redzēju viņa slidojumu, tas pats attiecas uz Jekimovu, nākamais Tereons Flerii, ja tikai pilnveidos sevi..
Taču lieta ir treneros, spēles plāns ir primitīvs, nu materiāls mums arī nav nekāds izcilais, taču arī to izmantot varēja gudrāk..
Kā man patīk šitie vasaras tūristi..

     [+] [-]

, 2008-05-08 16:19, pirms 16 gadiem
lai tik pameegjina

     [+] [-]

, 2008-05-08 16:38, pirms 16 gadiem
ceriet vien, neviens tak Daugavinju nemainiis!
kaa bus buss, treneru izveele!

     [+] [-]

, 2008-05-08 16:55, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Bļinovs ir vienīgais kurš mūsejiem var vinnēt iemetienus un Tu saki labāk mainit viņu? Par Štālu gan piekrītu - spēlējis maz un jēgas nekādas...

ja centra uzbrucējs ir nulle aizsardzībā, tad no vinnētiem iemetieniem jēgas nav... un man ar savām pieticīgajām hokeja zināšanām liekas, ka ceturtās maiņas koeficientu - 5 galvenais iemesls ir Bļinova spēle aizsardzībā. tikai pēc tam var siet bumbas Štālam vai Saviels.