Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Fāzels: "Pirmo reizi 29 čempionātu laikā redzēju kaut ko tādu"

Fāzels: "Pirmo reizi 29 čempionātu laikā redzēju kaut ko tādu"
Foto: TASS/Scanpix

Svētdienas vakarā ar pārliecinošu Kanādas izlases uzvaru Prāgā noslēdzās pasaules hokeja čempionāts. Kanādieši ar 6:1 uzveica Krievijas izlasi, kuras lielākā daļa pat nesagaidīja uzvarētāju himnas atskaņošanu un pameta ledu priekšlaicīgi.

"Nevar tā vienkārši izgaist un pazust no laukuma. Ir organizatori, kuri ir atbildīgi par hokejistu noiešanu no laukuma. Tā ir īpaša ceremonija. Mēģināsim tikt skaidrībā," medijiem norādīja Krievijas hokeja izlases preses sekretārs Igors Larins.

"Mēs zinām, ka šajā dienās izlasi atbalstīja visa Krievija. Ir vainas apziņa, ka nespējām pielikt skaistu punktu. Vispirms Krievijai jākļūst par normālu valsti. Tiklīdz par tādu kļūsim, tad arī spēlēsim tādā līmenī kā kanādieši," piebilda Larins.

Paši hokejisti, kuri pameta laukumu, norāda, ka nevēlējās izrādīt necieņu kanādiešiem. "Nevajag meklēt nekādus slēptos žestus. Tā nebija necieņas izrādīšana, mēs vienkārši netikām skaidrībā ar situāciju. Visi skatījās viens uz otru, nezināja, ko darīt, un devās uz ģērbtuvēm," sacīja Krievijas izlases aizsargs Jegors Jakovļevs. "Puiši vienkārši nezināja, ka ir jāpaliek un jāgaida. Visi bija sarūgtināti, mums šķita, ka viss jau ir beidzies. Laukuma pamešana bija tikai pārpratums, nekas vairāk," piebilda uzbrucējs Nikolajs Kuļomins.

Daži hokejisti gan palika laukumā, lai izrādītu cieņu uzvarētājiem. Viens no tiem bija aizsargs Dmitrijs Kuļikovs: "Nesaprotu, kāpēc tā notika. Daļa puišu devās uz ģērbtuvēm, bet daļa palika uz ledus. Skaidrs, ka, ja lielākā daļa dodas prom, arī citi viņiem vēlas pievienoties. Es biju no tiem, kuri negribēja pamest laukumu, jo domāju, ka pēc Kanādas himnas skanēs arī Krievijas."

"Man ir sarežģīti komentēt iemeslus, kāpēc tā notika – tas jājautā izlases vadībai. Uzskatu, ka tie spēlētāji, kuri pameta ledu priekšlaicīgi, rīkojās nepareizi. Ir jāprot pieņemt zaudējumu un ar cieņu jāizturas pret uzvarētāju," hokejistu rīcību nosodīja Krievijas sporta ministrs Vitālijs Mutko.

"Pēc atgriešanās no čempionāta šis jautājums tiks izskatīts, sazināsimies arī ar Krievijas Hokeja federāciju. IIHF ir reglaments, un sods noteikti tiks piespriests. Kad to ieraudzīju, sajutu milzīgu vilšanos. 29 čempionātu laikā kaut ko tādu redzēju pirmo reizi. Spēles laikā laukumi var notikt dažādas lietas, bet necieņas izrādīšana pēc spēles nekam neder," norādīja Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) prezidents Renē Fāzels.

"Redzēju, kā Ovečkins un Malkins centās apturēt citus hokejistus, kuri devās uz ģērbtuvēm. Šajā gadījumā nevajag uzvelt vainu spēlētājiem. Izlasei ir galvenais treneris un ģenerālmenedžeris, kuriem tobrīd vajadzēja būt klāt un novērst situāciju," piebilda Fāzels.

Krievijas hokejisti pamet laukumu

Izmantotie resursi:
ТАСС - Новости в России и мире
Русская служба новостей
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 20:44, pirms 10 gadiem
Visa problēma Krievijai ir tā, ka treneris ir ūsains mērkakis, wanabee vācietis, kurš nevinu neciena un uz visiem uzsplaut un pateikt bleg.

     [+] [-]

, 2015-05-18 20:47, pirms 10 gadiem
arch122 rakstīja: Tad jau pie reizes varēji atgādināt kā radās profesionālais sports.

Kino man liekas grib pateikt to, ka ja jau esi tas profesionālais vecis tad jāmāk kā uzvarēt tā zaudēt. bišķi varbūt banāli bet tā tas ir.
Profesionālais sports radās tāpēc, ka cilvēki izdomāja, ka tas ir labs veids kā taisīt naudu.

Jāmāk gan. Bet vai tad šajā gadījumā par nemācēšanu var runāt? Krievijas hokejisti korekti nospēlēja savu maču, zaudēja un aizgāja. Ne viņi sāka kaut kādas provokācijas un masu nekārtības, ne viņi mēdījās vai spļāva sejā kanādiešiem vai kā citādi viņus mēģināja iespaidot. Arī pēc spēles godīgi pateica, ka bija vājāki par kanādiešiem utt.

Es mēģinu pateikt, ka šī prasība (ja jau Fāzels gaida kkādus sodus, tad nevar teikt, ka tā ir brīva griba) par obligātu dalību ceremonijā ir kaut kāds arodbiedrību spartakiādes līmenis/ieraža. Priekš kam viņus turēt piespiedu kārtā uz ledus?

     [+] [-]

, 2015-05-18 20:51, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: s*ds esi tu un pats to labi saproti un tev patīk tos stumdīt

tāpēc tā nīsti slāvus, jo viņi aizliedza praidus
tā jau zināju, ka pie ip adreses vairs nepieminēsi Tāpēc aiziet kārtējais šablons. Tev, idiot, nepielec, ka tu esi par primitīvu, lai pat notēlotu dažādus cilvēkus, tava "viltība" ir kā mazam bērnam. Bet nav jau brīnums, ne jau gudri cilvēki parakstīsies uz tik nožēlojamu "darbiņu".

Tevi jau neciena pat tavi "darba" devēji. Viņiem vienkārši ir izdevīgi, ka pasaulē ir tik nožēlojami salašņas, kurus izmantot, bet cieņas nekādas.
Bet gan jau tu vēl paaugsies, mošk parādīsies ar laiku arī kādi principi, vai arī būsi spējīgs cienīgāku nodarbošanos atrast. Tad arī visi tavi "serxinjo" utt profili pazudīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Paldies. Tas patiešām interesēja, kuri palika, kuri aizgāja.
Reku arī bildes ir - Album on Imgur diezgan smieklīgi izskatās, kā lielākā daļa izlases aiziet, bet daži paliek neizpratnē, un cenšas šos pasaukt atpakaļ..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:04, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: es Serxinjo pazīstu personīgi un mums abiem ir LV lattelecom IP

par dsyd nevaru spriest, kurā valstī viņš dzīvo, bet tas ir tas pats Pique u.c. kas lauzītā latviešu valodā rakstīja un ierēc apar tev līdzīgajiem keponiem

pārējie ir 9thGOLD4Russia profili, ja atceries tādu čali, šķiet viņam vēl bija niks Cereal Guy un Machete

esam mēs padaudz Krievijas hokeja atbalstītāji ar harļiku, lonja, Waldini priekšgalā

samierinies un neizdomā nepatiesas lietas
Pašam neliekas smieklīgi šo visu stāstīt? Rakstīšanas stils identisks, domu gājiens - arī, pat tiek izteikti vieni un tie paši teikumi, ar nedaudz mainītu vārdu secību. Vēl izrādās, ka viens otru pazīst..nemaz nav aizdomīgi, un nemaz nav multikonts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:07, pirms 10 gadiem
Reku forša bildīte... ss.sport-express.ru
Kovalchuks visā savā godībā. Nesen vēl bija bildes, kur šis māj ar roku, saucot pārējos.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:07, pirms 10 gadiem
Reku forša bildīte... ss.sport-express.ru
Kovalchuks visā savā godībā. Nesen vēl bija bildes, kur šis māj ar roku, saucot pārējos.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:08, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kāpēc lai mēs domubiedri viens otru nepazītu

mums ir pat čata grupa skaipā, kur ierēcam par sc keponiem

jāsaka, ka Cereal Guy un dsyd nav tajā grupā, jo viņi negribēja tur piedalīties

mūsu čata grupā esam savākušies 5 cilvēki - es, Serxinjo(Kubiks), latgals, Prussian, Teemu Saxon
Paldies, par garastovkļa uzlabošana. Tādi kā Tu, (jeb man uzrunāt Jūs, uz JŪS) liek pasmaidīt

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:10, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Profesionālais sports radās tāpēc, ka cilvēki izdomāja, ka tas ir labs veids kā taisīt naudu.

Jāmāk gan. Bet vai tad šajā gadījumā par nemācēšanu var runāt? Krievijas hokejisti korekti nospēlēja savu maču, zaudēja un aizgāja. Ne viņi sāka kaut kādas provokācijas un masu nekārtības, ne viņi mēdījās vai spļāva sejā kanādiešiem vai kā citādi viņus mēģināja iespaidot. Arī pēc spēles godīgi pateica, ka bija vājāki par kanādiešiem utt.

Es mēģinu pateikt, ka šī prasība (ja jau Fāzels gaida kkādus sodus, tad nevar teikt, ka tā ir brīva griba) par obligātu dalību ceremonijā ir kaut kāds arodbiedrību spartakiādes līmenis/ieraža. Priekš kam viņus turēt piespiedu kārtā uz ledus?
Bet redz, ka pat krievu sporta lielās haizivis ir neapmierināti ar to, ko spēlētāji izdarīja.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:11, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Profesionālais sports radās tāpēc, ka cilvēki izdomāja, ka tas ir labs veids kā taisīt naudu.

Jāmāk gan. Bet vai tad šajā gadījumā par nemācēšanu var runāt? Krievijas hokejisti korekti nospēlēja savu maču, zaudēja un aizgāja. Ne viņi sāka kaut kādas provokācijas un masu nekārtības, ne viņi mēdījās vai spļāva sejā kanādiešiem vai kā citādi viņus mēģināja iespaidot. Arī pēc spēles godīgi pateica, ka bija vājāki par kanādiešiem utt.

Es mēģinu pateikt, ka šī prasība (ja jau Fāzels gaida kkādus sodus, tad nevar teikt, ka tā ir brīva griba) par obligātu dalību ceremonijā ir kaut kāds arodbiedrību spartakiādes līmenis/ieraža. Priekš kam viņus turēt piespiedu kārtā uz ledus?
Eu, izrādās īsti zelta gabaliņi, nepļaudījās, nelamājās. Nebiji iegājis ģērbtuvē pārbaudīt, iespējams pat podā ūdeni bij nolaiduši?

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:11, pirms 10 gadiem
[quote wrecklv]
Paldies, par garastovkļa uzlabošana. Tādi kā Tu, (jeb man uzrunāt Jūs, uz JŪS) liek pasmaidīt
[quote]

pareizi ir "īpašie cilvēciņi".

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:16, pirms 10 gadiem
Vainīgs ir Znaroks un Vītoliņš, vajag atlaist!
Un tad Vītoliņš nomaina Beļavski....

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Profesionālais sports radās tāpēc, ka cilvēki izdomāja, ka tas ir labs veids kā taisīt naudu.

Jāmāk gan. Bet vai tad šajā gadījumā par nemācēšanu var runāt? Krievijas hokejisti korekti nospēlēja savu maču, zaudēja un aizgāja. Ne viņi sāka kaut kādas provokācijas un masu nekārtības, ne viņi mēdījās vai spļāva sejā kanādiešiem vai kā citādi viņus mēģināja iespaidot. Arī pēc spēles godīgi pateica, ka bija vājāki par kanādiešiem utt.

Es mēģinu pateikt, ka šī prasība (ja jau Fāzels gaida kkādus sodus, tad nevar teikt, ka tā ir brīva griba) par obligātu dalību ceremonijā ir kaut kāds arodbiedrību spartakiādes līmenis/ieraža. Priekš kam viņus turēt piespiedu kārtā uz ledus?
Bet patiesībā par to jau iet runa, ka ne jau Fāzelam kaut kas jādara, bet Krievijas hokejistiem bija jāsaprot, ka vismaz uzvarētāju himmna ir jāsagaida. Neatceros nevienu gadījumu, kad tas nebūtu noticis.
Nu kaut vai iedomājies - KHL noskan Latvijas himna un pie Krievijas himmnas Rīgas Dinamo sāk sildīties. Nekur taču nav rakstīts, ka viņiem jāstāv kā sālstabiem. Jautājums gan cits: KHL vadība ir vainīga, jo nav noteikums, kas paredz, ka tev jāciena himmna?
Tiešām neatceros nevienu gadījumu, ne hokejā, ne vieglatlētikā, ne vingrošanā, nu nekur, ka kāds būtu pametis goda pjedestālu pirms noskan uzvarētāju himna. Tas tulkojas: "Es neatzīstu tavu uzvaru!"
Un runājot iepriekš par komentāru, ka Krieviem 2. vieta nav sasniegums. Šogad tas viņiem ir vairāk kā sasniegums.
Ok. Pīs! Es šo tēmu noslēdzu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protokols ir protokols un to ir jāievēro, protams. Tāpat kā jābūt cilvēkam vai cilvēkiem, kas kontrolē šī protokola ievērošanu (no organizētāju puses). Visvieglāk jau ir pateikt, ka krievi izrāda necieņu utt., taču var teikti, ka turnīra organizatori nav kat ko izdarījuši, sapratuši, noorganizējuši līdz galam.

Palikt uz laukuma zaudētājiem, kad uzvarētāji priecājas par titulu? Tajā pašā NHL daudzreiz spēlētāji ir teikuši, ka ir pilnīgi lieki turēt zaudētāju komandu uz ledus, kad uzvarētāji ar Stenlija kausu rokās vizinās.

Tāpat viņi tur stāv pie bortiem un pat neskatās uz pretiniekiem un kausu, kā arī pie pirmās izdevības tinas prom.

Tāpat šajā pašā NHL nav citas IIHF turnīros pašsaprotamas lietas - pēcsspēles roku paspiešanas pēc katras spēles (tikai izslēgšanas mačos sēriju beigās).

Es to visu uz to, ka IIHF pašiem arī ir jāuzņemas daļa vainas uz sevi un jāpārskata vispār šādas apbalvošanas ceremonijas. Zaudētājiem ir jāatdod tās medaļas un jālaiž mājās un tad jau var čempioni tur ālēties.
Man jau šķita, ka esi Lunohods ar lielo burtu, bet, ka tik traki... Aij, aij. palikt uz medaļu ceremoniju ir tas pats, ka nomazgāt rokas pēc tualetes vai uzvilt žaketi vakariņās restorānā. Elementāra etiķete. Ja kādam tas nav skaidrs, nu tad sorry.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:20, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Profesionālais sports radās tāpēc, ka cilvēki izdomāja, ka tas ir labs veids kā taisīt naudu.

Jāmāk gan. Bet vai tad šajā gadījumā par nemācēšanu var runāt? Krievijas hokejisti korekti nospēlēja savu maču, zaudēja un aizgāja. Ne viņi sāka kaut kādas provokācijas un masu nekārtības, ne viņi mēdījās vai spļāva sejā kanādiešiem vai kā citādi viņus mēģināja iespaidot. Arī pēc spēles godīgi pateica, ka bija vājāki par kanādiešiem utt.

Es mēģinu pateikt, ka šī prasība (ja jau Fāzels gaida kkādus sodus, tad nevar teikt, ka tā ir brīva griba) par obligātu dalību ceremonijā ir kaut kāds arodbiedrību spartakiādes līmenis/ieraža. Priekš kam viņus turēt piespiedu kārtā uz ledus?
Cik pats atceros un ja jau Fāzels ir šokā tad iepriekš tā nav noticis vai nav noticis sen, un šis gadījums parāda laikam, ka nevienu tur ar varu netur. Protams daļēji piekrītu Tev. nav jau viegli(maigi sakot) gan fiziski gan emocionāli tur stāvēt tik ilgi.
Iepriekš jau rakstīju, ka zobārsta kantorim ir svarīgākas lietas par ko padomāt un darīt lietas labā! šis tāds sīks incidents. Gadu no gada tiek runāts par tiesāšanas pabriesmīgo līmeni, bet izskatās, darīts nav pilnīgi nekas.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:22, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kāpēc lai mēs domubiedri viens otru nepazītu

mums ir pat čata grupa skaipā, kur ierēcam par sc keponiem

jāsaka, ka Cereal Guy un dsyd nav tajā grupā, jo viņi negribēja tur piedalīties

mūsu čata grupā esam savākušies 5 cilvēki - es, Serxinjo(Kubiks), latgals, Prussian, Teemu Saxon
Ej nu ej kū Tu stuosti, varieja jau cilvākim patīseibu izstuosteit, ka myusu ir daudzi, daudzi vairuok

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:23, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: es Serxinjo pazīstu personīgi un mums abiem ir LV lattelecom IP
Jau atkal viltība kā mazam bērnam. Ja biji iedomājies, ka tā "personīgā pazīšana" to lietu padarīja ticamāku, tad nē - ir tieši otrādi

Nu mazais muļķīti, tu taču atkal iekriti uz tik bērnišķīgu triku. Skaidrs, ka tas ir pirmais reflekss - teikt, ka tu viņu tjipa personīgi pazīsti. Bet ja tu būtu spējīgs padomāt vēl solīti uz priekšu, tad apjēgtu, ka ticamāk būtu, ja tu teiktu, ka viņu pat nepazīsti. Un ja jūs būtu pazīstami, tad būtu arī citas pazīmes, pēc kā to pateikt.

Tas viss taču ir tik acīmredzami un paredzami. Točna jūtos kā pieaugušais pie bērniem, kuri no visas sirds domā, ka ir baigi viltīgi
Tas ir TIK primitīvi...

Un nevajag tos citus profilus, kuri patiešām nav tavi, tjipa "ticamībai" iepīt klāt. Varēji iepīt Torinu, Kili, Ātri lēti un Kvalitatīvi u.c. SAVĒJOS PROFILUS.

Kāpēc Arturiks1992 vairs neraksta, kopš teicu tev viņu pasveicināt?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 21:24, pirms 10 gadiem
Skatos, ka Maksvelvatniks jau atkal smirdinās.
Atri gan spej sagremot vatniku izvarošanu, sodien jau atkal jaunas atrunas bārsti.
Zēl, ka nepazudi pavisam, butu pasaulē par vienu meslu mazāk.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:27, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Jau atkal viltība kā mazam bērnam. Ja biji iedomājies, ka tā "personīgā pazīšana" to lietu padarīja ticamāku, tad nē - ir tieši otrādi

Nu mazais muļķīti, tu taču atkal iekriti uz tik bērnišķīgu triku. Skaidrs, ka tas ir pirmais reflekss - teikt, ka tu viņu tjipa personīgi pazīsti. Bet ja tu būtu spējīgs padomāt vēl solīti uz priekšu, tad apjēgtu, ka ticamāk būtu, ja tu teiktu, ka viņu pat nepazīsti. Un ja jūs būtu pazīstami, tad būtu arī citas pazīmes, pēc kā to pateikt.

Tas viss taču ir tik acīmredzami un paredzami. Točna jūtos kā pieaugušais pie bērniem, kuri no visas sirds domā, ka ir baigi viltīgi
Tas ir TIK primitīvi...

Un nevajag tos citus profilus, kuri patiešām nav tavi, tjipa "ticamībai" iepīt klāt. Varēji iepīt Torinu, Kili, Ātri lēti un Kvalitatīvi u.c. SAVĒJOS PROFILUS.

Kāpēc Arturiks1992 vairs neraksta, kopš teicu tev viņu pasveicināt?
Nabags vēl mēģina stostīties kā pieķerts pirmklasnieks

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:28, pirms 10 gadiem
arch122 rakstīja: Cik pats atceros un ja jau Fāzels ir šokā tad iepriekš tā nav noticis vai nav noticis sen, un šis gadījums parāda laikam, ka nevienu tur ar varu netur. Protams daļēji piekrītu Tev. nav jau viegli(maigi sakot) gan fiziski gan emocionāli tur stāvēt tik ilgi.
Iepriekš jau rakstīju, ka zobārsta kantorim ir svarīgākas lietas par ko padomāt un darīt lietas labā! šis tāds sīks incidents. Gadu no gada tiek runāts par tiesāšanas pabriesmīgo līmeni, bet izskatās, darīts nav pilnīgi nekas.
Un neko arī nedaris tiesāšanas labā, jo esot ķip sava mafija tur.
NHL soģi jau toč nebrauks. Kaut gan viņi tiesāšanas limeni strauji paceltu uz augšu.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:36, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Reku forša bildīte... ss.sport-express.ru
Kovalchuks visā savā godībā. Nesen vēl bija bildes, kur šis māj ar roku, saucot pārējos.
Tas, ka Kovaļčuks ir prātā dīvains, to jau varēja pateikt pēc tā, kā burtiskā nozīmē aizmuka uz Krieviju no NHL, normāls cilvēks tā rīkoties nevarētu.
P.S. Te kāds jautāja par to, vai kas tāds ir bijis kādreiz? Es zinu, ka NBA bija līdzīgs gadījums, kad finālā zaudēja Detroitas Pistons, tad demonstratīvi spēlētāji pameta laukumu neatsveicinoties. Nu ir tā, ka to piemin vēl šobaltdien, daudzus tiltus tā sauktie Detroitas bad boys sev nodedzināja ar to izgājienu, daudzi joprojām viņus ienīst, bet svarīgākais ir tas, ka, piemēram, tādam Isiah Thomas pajautāja šosezon (viņš darbojas kā apskatnieks NBA TV tagad), vai viņš to nenožēlo - viņš atbildēja, ka nē, viss, tā ir nostāja, viņam ir savi argumenti kāpēc tas tika darīts utt., bet ko pufaikas dara - vispirms paveic savu "varoņdarbu" un tad metās nost, kā jau ierasts. Nulle cieņa tādam Kovaļčukam un pārējām pufaikām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:39, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Bet redz, ka pat krievu sporta lielās haizivis ir neapmierināti ar to, ko spēlētāji izdarīja.
Viņi ir neapmierināti tāpēc, ka no viņiem par šo incidentu būs jāatbild kā augstākstāvošajiem, tā arī ar rubli.
Es jau arī nesaku, ka Krievijas hokejisti darīja pareizi, es tikai norādu uz to, ka pati procedūra ir jāpārskata.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:43, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņi ir neapmierināti tāpēc, ka no viņiem par šo incidentu būs jāatbild kā augstākstāvošajiem, tā arī ar rubli.
Es jau arī nesaku, ka Krievijas hokejisti darīja pareizi, es tikai norādu uz to, ka pati procedūra ir jāpārskata.
Gluži munas dūmas, ka poša procedūra byut juopamaina, kaut, kai cytaiži, jū tys nav pareizi, komer vīni prīcojās, zaudietuojim juosaver kai uzvarietuoji prīcojās i reizē juopordzeivuoj par zaudiejumu...

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:43, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: es tev ieliku faktus un video, kepka

ko tu man ieliksi pretī? vakardienu, Vankuveru? tāpat tur sanāk 3 spēles pret Krievijas 8 uzvarētām spēlēm

Krievija > Kanāda

samierinies kepon un necel degunu gaisā, ka tik nesanāk atkal aplauzt
13 самых громких поражений российского хоккея -...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 21:45, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņi ir neapmierināti tāpēc, ka no viņiem par šo incidentu būs jāatbild kā augstākstāvošajiem, tā arī ar rubli.
Es jau arī nesaku, ka Krievijas hokejisti darīja pareizi, es tikai norādu uz to, ka pati procedūra ir jāpārskata.
kas šajā visā ir neskaidrs? Krievi (daļa: ar Kovaļcuku un Zanačoku priekšgalā) nodemonstrēja attieksmi. Nav pirmziemnieki apbalvošanās. Jeb mums tagad vajadzēs prieksrakstus, ka himnas laikā ir jānoņem cepure vai, ka nevajag uz podiem kāpt ar kājām?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:49, pirms 10 gadiem
moriss86 rakstīja: Bet patiesībā par to jau iet runa, ka ne jau Fāzelam kaut kas jādara, bet Krievijas hokejistiem bija jāsaprot, ka vismaz uzvarētāju himmna ir jāsagaida. Neatceros nevienu gadījumu, kad tas nebūtu noticis.
Nu kaut vai iedomājies - KHL noskan Latvijas himna un pie Krievijas himmnas Rīgas Dinamo sāk sildīties. Nekur taču nav rakstīts, ka viņiem jāstāv kā sālstabiem. Jautājums gan cits: KHL vadība ir vainīga, jo nav noteikums, kas paredz, ka tev jāciena himmna?
Tiešām neatceros nevienu gadījumu, ne hokejā, ne vieglatlētikā, ne vingrošanā, nu nekur, ka kāds būtu pametis goda pjedestālu pirms noskan uzvarētāju himna. Tas tulkojas: "Es neatzīstu tavu uzvaru!"
Un runājot iepriekš par komentāru, ka Krieviem 2. vieta nav sasniegums. Šogad tas viņiem ir vairāk kā sasniegums.
Ok. Pīs! Es šo tēmu noslēdzu.
Tavs piemērs par Dinamo un iesildīšanos nav precīzs, jo KHL reglamentā ir skaidri norādīts kur un kā katram hokejistam, kā arī treneriem un apkalpojošajam personālam ir jāstāv pat līdz tam uz kuru pusi ir jāskatās (reglamenta 52. pants).

IIHF reglamentā nav noteikts, ka hokejistiem ir jāklausās himna, ir noteikts tikai tas, ka vajag uzvarētājkomandas himnu atskaņot, bet hokejistiem obligāti ir jānoņem ķiveres un jāpaspiež rokas.

Ja IIHF reglaments (bet tas ir galvenais oficiālais dokuments uz kura bāzes var kko būvēt) neparedz zaudētājkomandas klātbūtni himnas laikā, tad viņi neuzskata par vajadzīgu šādu procedūru. Un Fāzels tagad var sašust cik grib.

Vai tas bija smuki? Nu laikam jau nē, taču sports ir ar emocijām un tāpēc šādi gājieni gadās ik pa laikam. Citos gadījumos gan organizētāji vai kādi citi atbildīgie palūdz atgriezties uz apbalvošanu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:52, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Skatos, ka Maksvelvatniks jau atkal smirdinās.
Atri gan spej sagremot vatniku izvarošanu, sodien jau atkal jaunas atrunas bārsti.
Zēl, ka nepazudi pavisam, butu pasaulē par vienu meslu mazāk.
Ir tur ko sagremot. Pirms daži gadi Somija fināla uzvarēja Zviedriju 6-1, bet jau nakamajos čepjos zviedri atkal bija labāki par somiem. Arī Maskavā varenā Krievija atkal iedos pa pakaļu Kanādai tā ka kļavu sīrups patecēs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavs piemērs par Dinamo un iesildīšanos nav precīzs, jo KHL reglamentā ir skaidri norādīts kur un kā katram hokejistam, kā arī treneriem un apkalpojošajam personālam ir jāstāv pat līdz tam uz kuru pusi ir jāskatās (reglamenta 52. pants).

IIHF reglamentā nav noteikts, ka hokejistiem ir jāklausās himna, ir noteikts tikai tas, ka vajag uzvarētājkomandas himnu atskaņot, bet hokejistiem obligāti ir jānoņem ķiveres un jāpaspiež rokas.

Ja IIHF reglaments (bet tas ir galvenais oficiālais dokuments uz kura bāzes var kko būvēt) neparedz zaudētājkomandas klātbūtni himnas laikā, tad viņi neuzskata par vajadzīgu šādu procedūru. Un Fāzels tagad var sašust cik grib.

Vai tas bija smuki? Nu laikam jau nē, taču sports ir ar emocijām un tāpēc šādi gājieni gadās ik pa laikam. Citos gadījumos gan organizētāji vai kādi citi atbildīgie palūdz atgriezties uz apbalvošanu.
Piedod, bet Tyu esi muļķis, kas aizstāv pilnīgi iracionālas lietas.

     [+] [-]

, 2015-05-18 21:55, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Laukuma palika Ovechkins, Malkins, Tihonovs, Tarasenko, Dadonovs, Panarins, Kulikovs. Kulikovs bija tas, kas runaja pie Masinas, bet ari Malkins ar Ovechkinu centās dabūt visus atpakaļ.
praktiski tie kas spēlē vai spēlēs aiz okeāna, KHL pabiras aizgāja bimbāt dvieļos un tēlot muļķus kā viņu debīlais treneris kuram pērn spēlē pret Zviedriju kakls sasāpējies
Palikušo goda lieta būtu atteikt nākamgad spēlet izlasē

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:55, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Piedod, bet Tyu esi muļķis, kas aizstāv pilnīgi iracionālas lietas.
Ja vinjs ir mulkis, bet zin par hokeju daudz vairak kaa tu, tad kas esi tu? Mulkis kubaa?

  +4 [+] [-]

, 2015-05-18 21:56, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja vinjs ir mulkis, bet zin par hokeju daudz vairak kaa tu, tad kas esi tu? Mulkis kubaa?
Vai te ir vairs runa par hokeju, jeb etiķeti? Par etriķeti Jurim šis tas būtu jāuzzina, spriežot no komentiem, kas ož pēc formālisma un otmazām.