Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Malkina rikošets pēc 3:0 izsēšanas ieved Krieviju pusfinālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Malkina rikošets pēc 3:0 izsēšanas ieved Krieviju pusfinālā
Jevgeņijs Malkins
Foto: AP/Scanpix

2015. gada pasaules čempionāta hokejā pusfinālu sasniegusi pagājušā gada zelta medaļniece Krievijas izlase, kas, lai gan izsēja trīs vārtu pārsvaru, ar 5:3 pārspēja zviedrus. Uzvaras ripu nepilnas piecas minūtes pirms beigām ar rikošeta palīdzību iemeta Jevgeņijs Malkins, kurš piedalījās četros no pieciem vārtu guvumiem.

Krievijas izlase vadībā izvirzījās, pateicoties zviedru nedisciplinētībai - noraidījumam par skaitliskā sastāva pārkāpumu un klupināšanai 45 metrus no vārtiem. Lielajā vairākumā Sergejs Mozjakins sagatavoja metienu, un ripa, lai gan trāpījusi pa vārtu tuvo stabiņu, atrada ceļu sāncenšu vārtos - 1:0. Krieviem piederēja pārsvars arī vienādos sastāvos, un 17. minūtē Sergejs Širokovs izmantoja haosu vārtu priekšā, iebakstot vēl vienu ripu.

Turklāt otrās trešdaļas 48. sekundē Zviedrijas izlase vienatnē pret vārtsargu palaida Jevgeņiju Malkinu, kurš komandas biedrus ar metienu tuvajā stūrī nepievīla, pārsvaru palielinot līdz trīs metienu tiesai. Tūdaļ momentu no nekā uzbūra Sergejs Plotņikovs, kurš no negatīva leņķa trāpīja pa vārtsarga muguru, taču ripa nevis ielidoja pretinieku vārtos, bet gan atdūrās pret pārliktni.

Situāciju drūmāku padarīja tas, ka zviedriem vairākuma realizēšanai un 1:3 panākšanai bija nepieciešamas nieka trīs sekundes. Pēc uzvarēta iemetiena Jons Klinberjs noguldīja sedzēju, pietuvojās Krievijas izlases vārtiem un trāpīja nosegtā Sergeja Bobrovska cietokšņa stūrī. Pasaules čempioni uzreiz varēja atbildēt, bet Viktors Tihonovs nerealizēja izgājienu vienatnē pret vārtsargu, kamēr Sergejs Plotņikovs un Vadims Šipačovs meta garām no ērtām pozīcijām.

Un atkal nācās samaksāt par neizmantotajām iespējām - netraucētais Antons Landers no labā iemetiena apļa trāpīja tukšajā tuvajā stūrī, bet neizšķirtu 55. minūtē panāca Luī Ēriksons, kurš pielika nūju meistarīgai Landera piespēlei un trāpīja starp Bobrovska kājsargiem. Zviedrijas izlase atspēlējās no 0:3!

Taču pēdējais vārds piederēja Krievijas izlasei. Jau 26 sekundes vēlāk Malkina piespēle trāpīja Oliveram Ekmanam-Lāšonam pa slidu un pēc rikošeta ceturto reizi atrada ceļu zviedru vārtos, bet panākumu ar metienu tukšos vārtos pēc Malkina piespēles nodrošināja Vladimirs Tarasenko - 5:3.

Pusfinālā krievi spēlēs pret amerikāņiem, kuriem apakšgrupā zaudēja ar 2:4, bet zviedri starp četrām labākajām komandām nav iekļuvuši tikai trešo reizi kopš 2001. gada.

Zviedrija - Krievija 3:5 (0:2, 1:1, 2:2)

Vārti: 10:51 Mozjakins (Malkins, Tarasenko, vair.) 0:1, 16:01 Širokovs (Tihonovs, Tarasenko) 0:2, 20:48 Malkins (Kuļomins, Belovs) 0:3, 31:01 Klinberjs (Landers, vair) 1:3, 43:36 Landers (Ekmans-Lāšons, Klinberjs) 2:3, 54:45 L. Ēriksons (Landers, Ekholms) 3:3, 55:11 Malkins (Mozjakins, Kuļomins) 3:4, 58:13 Tarasenko (tukšos vārtos) 3:5
Soda minūtes: 16:14
Metieni: 28:28
Vārtsargi: Jūnass Enrūts (no 22:30 Andešs Nilsons) - Sergejs Bobrovskis

Slēpts komentārs: KrokodiIs
Slēpts komentārs: asusasus
Slēpts komentārs: ainars_m

 +51 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
sorokins normāli sākumā ierēca, ka forsbergu par fošberju sauc

 +10 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
Nenovēlu nevienam dzīvot kaimiņos krievam! Tas ir murgs!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
Tādas divējādas emocijas. Žēl zviedrus, jo viņi tiešām bija pelnījuši šodien uzvarēt, tur tas Malkina, kā Dārziņš teiktu, "mēsliņš" visu izšķīra. No otras puses būs ļoti patīkami redzēt krievu skābos ģīmjus, kad viņiem karinās kaklā sudraba medaļas pēc zaudējuma kanādiešiem!! Vai vēl labāk - ja atkal no studentiem atrausies.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
Saņemiet heiteri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
Taisnība vienmēr uzvar - padumjā savienība sabruka, Baltija ir neatkarīga, hokejā uzvar Kanāda vai ASV.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
ko lai saka,Oļegs un Harijs turpina rādīt līmeni ! veiksmi pusfinālā !
Slēpts komentārs: dsdsy

  -4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:39, pirms 10 gadiem
Alensan rakstīja: sorokins normāli sākumā ierēca, ka forsbergu par fošberju sauc
biezi apmeklee sc

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:40, pirms 10 gadiem
dieviiiiiiiiiiiiiga spele. bet tik zel zviedrus, kaaa kapaja. kaifs vnk

 +25 [+] [-]

, 2015-05-14 22:40, pirms 10 gadiem
Jaa, pasmeejaas par SC "Frošberju" ;D

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:40, pirms 10 gadiem
Krievija vienkārši bija labāka, atbrauks Ovis, sāksies haoss komandā un pret ASV būs švaki, bet uz šo spēli viss bija ideāli, heiteriem mutes vaļā

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:40, pirms 10 gadiem
Apsveicu Znaroku & Vitolinu.!
Slēpts komentārs: dsdsy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ralfinolv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:41, pirms 10 gadiem
dsdsy rakstīja: mūsējie iet pēc kārtējā zelta
neesi saitus sajaucis? tev jāiet sports punkts ru

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:41, pirms 10 gadiem
Krievi joprojam spēlē ar pusspēku.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:41, pirms 10 gadiem
Nepelniti krievi tika pusfinala,ceru ka ASV studenti atkal pazemos Krievus...

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
Varbūt kāds pamanījāt, ka Znaroks iepriekšējā spēlē iedeva Malkinam labākā spēlētāja statusu. Pats Malkins tam nenoticēja, jo nebija īsti pelnījis...bet paskataties, kā šodien Malkins spēlē? Iespējams Znaroka taktika nostrādāja.
Zviedri ļoti spieda, bet beigās tomēr pietrūka un tā neveiksme ar ceturtajiem vārtiem... Nu ko, tagad Rus – ASV. Krievi revanšēsies vai ASV vēlreiz sakaus? To redzēsim drīzumā!
P.S. Būtu rēcīgi, ja Ovečkins būtu atlidojis un krievi būtu izkrituši

  +5 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
Uj kā Znarokam noplauka!

  +9 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
Brožjē : aizbrauc un sadod komentētājiem pa tauri, jo viņi nepareizi izrunā LARSONUS un FORSBERGUS,,

  -3 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
Jāāā!!! Malkins ar Mozjakinu nokārto pusfinālu!! Perfekti!! Priekā! Tuvojamies seltam!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
Laba speele, Krievi kaut kaa diivaini speeleeja, vajadzeeja turpinaat kaa pirmajaa periodaa, bet nu tomeer izdevaas guut uzvaru, Malkins monstrs, dabuut 4 punktus pret Zviedriem, tas ir kaut kas

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
ахахаха.
Многие тут уже до начала чемпионата стали ждать когда Россия сольёт, обломитесь.
Раньше даже бы не подумал за Россию болеть, но столько лет читая нескончаемых поток д.. на русских, теперь просто приходится болеть за них, что бы переполненные ненавистью и желчью личности ей же и захлебнулись тут.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
asusasus rakstīja: Krievu tanks iet uz prieksu!!!!
LAatviesiem seru diena!!!
nevis latviešiem bet antiņiem

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:42, pirms 10 gadiem
Alensan rakstīja: sorokins normāli sākumā ierēca, ka forsbergu par fošberju sauc
ja parastos sc lietotajus nenem vera, varbut vismaz Sorokina ieklausisies, lgn ceriba maza, zinot tas spitnieces

 +11 [+] [-]

, 2015-05-14 22:43, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: derētu adminiem banot pāris cilvēkus,kas atklāti raisa naidu šajos komentāros
lietotājs reģistrējies 9. maijā. Ignore kārtējo krievu trolli.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:43, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Latvijas nepilsoņiem Maxvelam, A-burtam, Čangalim slapjas bikses aiz prieka!
es ar biju par Krieviju, tpc esmu nepilsonis?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:43, pirms 10 gadiem
Naivie cilvēki, vēlreiz atgādināt kuriem ir 58 vārti 8 spēlēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-05-14 22:43, pirms 10 gadiem
Alensan rakstīja: sorokins normāli sākumā ierēca, ka forsbergu par fošberju sauc
Nezinu nevienu,kurš neierēktu par šito debīlismu! Cirks!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:43, pirms 10 gadiem
Zviedri malači ka atspēlējās, dēļ tipiska krievu hokeja!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:44, pirms 10 gadiem
Rusofobiem sēras.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-14 22:44, pirms 10 gadiem
sanjok rakstīja: ахахаха.
Многие тут уже до начала чемпионата стали ждать когда Россия сольёт, обломитесь.
Раньше даже бы не подумал за Россию болеть, но столько лет читая нескончаемых поток д.. на русских, теперь просто приходится болеть за них, что бы переполненные ненавистью и желчью личности ей же и захлебнулись тут.
Tu pas*ol tālāk ar saviem hieroglifiem!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:44, pirms 10 gadiem
Ja, utainie troļļi var kārtējo reizi apd1rsties Kārtējo reizi, kad "krievus masēs kā mazos" nav piepildījies, pārliecinātas par sevi sīkās utes var aiziet uz poda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:44, pirms 10 gadiem
Manas prognozes, kā vienmēr precīzas! Šodien rižikiem nebija variantu...

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Gribu finālu CAN vs RUS!! Un tad jau, lai uzvar labākais

  -4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Cilvēks kas priecājas par krievu uzvaru ir trollis?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Tu pas*ol tālāk ar saviem hieroglifiem!
Jo esmu pārāk truls, lai zināt vairākas valodas

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Ovečkins, Tarasenko, Malkins noslānīs finālā tos kanādas čekerus

ja Kanāda vispār tiks finālā
Nu jau, nu jau. Nomierinies kepka. Visi tāpat zina, ka tev galvā skaidas, ja uzskati KHL par stiprāko līgu pasaulē ar SKA priekšgalā. Es saprotu, ka krievi ir labi, bet nu...prātiņ nāc mājās.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Kreivi savā stilā. Spēlē nekā, pretinieks dominē, bet iemet vienu mēsliņu un uzvar. Pat pie 3:3 es to paredzēju, ka kreiviem mēsliņš iekritīs.

Domāju, ka jau pret ASV krievi būs kā favorīti.
Kā pie nekādas spēles var pirmo spēles pusi būt vadībā 3:0 ?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
lai kā kepkām nepatiktu,bet Znaroks ir kruts treneris !

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Un varat likt man - cik gribat...bet krievi salidzinajuma ar pagajuso cempi nerada normalu sniegumu...krievi noravas no Somiem,ASV... Nu medalas ta vai ta bus Kanadai

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:45, pirms 10 gadiem
Krievijas aizsardzība ir katastrofa no top komandām!
Kanāda viņus bez sāls apēdīs, jo Krievijas vājā vieta ir Kanādas spēcīgākā pozīcija un tas ir Kanādas uzbrukums un Krievijas švakā aizsardzība!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:46, pirms 10 gadiem
Pretinieks dominē ? Zviedri 3 periodā tik sāka kautko spēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:46, pirms 10 gadiem
pie piektajiem vartiem nav piespeletaja uzvards
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:46, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Tu pas*ol tālāk ar saviem hieroglifiem!
Viņi provocē, vienkārši ignorē, kad pienāks laiks, tad damokla zobens kritīs , nekad nevajag aizmirst kurš šajā valstī ir mazākumā..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:46, pirms 10 gadiem
penguins rakstīja: nekas, lai VATŅIKI savācās pilns komplekts un tad dabūs pa muguru...
Protams, protams ute - šo pašu teici pirms šis spēles

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:46, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: nevis latviešiem bet antiņiem
latviesu antiniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:47, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Malkins atkal deklasēja zviedrus

krievi dodas pēc kārtējā zelta
Pilnīgi debīl* esi? Krievi ar haļavu uzvar ceturtdaļfinālu, turklāt, pateicoties NHL spēlētājiem un tu jau piesaki zeltu? Šī spēle parādīja, ka KHL spēlētāji ir tukša vietā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:47, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Tādas divējādas emocijas. Žēl zviedrus, jo viņi tiešām bija pelnījuši šodien uzvarēt, tur tas Malkina, kā Dārziņš teiktu, "mēsliņš" visu izšķīra. No otras puses būs ļoti patīkami redzēt krievu skābos ģīmjus, kad viņiem karinās kaklā sudraba medaļas pēc zaudējuma kanādiešiem!! Vai vēl labāk - ja atkal no studentiem atrausies.
Ar ko tad Eriksona mēsliņš bija labāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:47, pirms 10 gadiem
Harlamov, priekā!!! Kur pazudis esi? Kad uz Vāciju?

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:47, pirms 10 gadiem
Spele skaista.
Laikam krievi ir jau finala. Amerikani diez vai ottreiz spes panemt krievus.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:47, pirms 10 gadiem
dinamo-7 rakstīja: А все шведы, шведы ,намылят русских- этих ватников!)))
Откройте глаза)) понятно что вы русских не любите)) но русских еще никто не смог покорить!
Да) есть, русские националисты, есть русские фашисты)) но русский дух ,патриотизм и силу воли никому не дано сломить!
Так что не надо там искать оправданий, за счет чего Россия победила!

Побеждает Сильнейший!!!!!!!!!
Ko TU te lien, taviem hieroglifiem nav vietas...Nebūs nekādas līdzcietības pret tevi!!! Gribi lietot to valodu, tad ej uz citiem portāliem, ja atrodies Latvijā, tad brauc prom, nav vietas tev te

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:47, pirms 10 gadiem
Jezin, atver Latvijā registrētu un esošu sporta lapu, un atrodi tik daudz latviski runājošas urlas kuri gavilē par krievu uzvaru….Pat ja puse ir apmaksāta troļli, un otra puse no puses ir lietderīgi idioti, tad kas ir pārējie? Pretīgi.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Spele skaista.
Laikam krievi ir jau finala. Amerikani diez vai ottreiz spes panemt krievus.
nesali viss, Studenti ir jānovērtē tomēr

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
interesanti, cik komentāru zem šī raksta bija par spēli?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
KazahsLV rakstīja: Nenovēlu nevienam dzīvot kaimiņos krievam! Tas ir murgs!
Tu bez krieviem-NULLE!!!Sports un politika,dazhadas lietas!Krievi labakie!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: lai kā kepkām nepatiktu,bet Znaroks ir kruts treneris !
Ir, ir. Ne velti ir pietiekoši daudz titulus jau izcīnījis!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Jezin, atver Latvijā registrētu un esošu sporta lapu, un atrodi tik daudz latviski runājošas urlas kuri gavilē par krievu uzvaru….Pat ja puse ir apmaksāta troļli, un otra puse no puses ir lietderīgi idioti, tad kas ir pārējie? Pretīgi.
gan jau labāk skatīties uz krievu uzvarām,nekā LV draudzības spēlēm ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ko TU te lien, taviem hieroglifiem nav vietas...Nebūs nekādas līdzcietības pret tevi!!! Gribi lietot to valodu, tad ej uz citiem portāliem, ja atrodies Latvijā, tad brauc prom, nav vietas tev te
neka , driz tee buus afroamerikani un sava valoda rakstis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:48, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: SŪDA KRIEVU PROVOCĒTĀJI,MĒSLI,TIEKAMIES FINĀLĀ KUR KANĀDA JUMS UZTAISĪS TĀDU ANĀLO,KA ILGI NERUNĀSIET
Tak jau šodien daudzi te grasījās,nevirini savu muti pirms laika,ka nenākas žultī noslīkt.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:49, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: Tu bez krieviem-NULLE!!!Sports un politika,dazhadas lietas!Krievi labakie!
Krievijā tas ir vien un tas pats, tikai zombēties tā nedomā

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:49, pirms 10 gadiem
Bet Cehus tiesnesi pamazam velk uz pusfinalu...
Kipa PC bet tiesa ka kautka setas turnira!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:49, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Kā pie nekādas spēles var pirmo spēles pusi būt vadībā 3:0 ?
tieši pie 3:0 viņi sāka spēlēt nekā. Pareizi Sorokins saka, ka 1/3 Krievi ir izcili un tad aizvien švakāk un švakāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:49, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Harlamov, priekā!!! Kur pazudis esi? Kad uz Vāciju?
Es pazudis ? Tas jau tu notinies no apvārkšnņa.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
Ļoti skaists sākums Krieviem , beigas man nepatika, bet spēle bij ok.
Tiesneši var iet tiesāt LČ!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
GURKIS;D rakstīja: tik cik tev utis galvaa pokemoon.
Saka atsaldēts trolli, sīka pumpaina niecība

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: interesanti, cik komentāru zem šī raksta bija par spēli?
"Labie kaimiņi" nāk provocēt .

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
Tiesasana zem katras kritikas!!!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: SŪDA KRIEVU PROVOCĒTĀJI,MĒSLI,TIEKAMIES FINĀLĀ KUR KANĀDA JUMS UZTAISĪS TĀDU ANĀLO,KA ILGI NERUNĀSIET
būs būs,, un tas sāpēs ilgi un dikti 18+

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
GURKIS;D rakstīja: tik cik tev utis galvaa pokemoon.
ja tev šī informācija ir nozīmīga, tad varu pateikt, ka neviena.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak jau šodien daudzi te grasījās,nevirini savu muti pirms laika,ka nenākas žultī noslīkt.
Harļik, tikai nesaki, ka tu pats tici tam, ka RUs var Can salikt?

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:50, pirms 10 gadiem
Kas jūs debīli esat! Kas jums pret krieviem?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Saka atsaldēts trolli, sīka pumpaina niecība
tev laiks iet atpakal savaa pokemoon bumba ja nee mamma dusmiiga bus

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Viņi provocē, vienkārši ignorē, kad pienāks laiks, tad damokla zobens kritīs , nekad nevajag aizmirst kurš šajā valstī ir mazākumā..
Откровенная угроза ? Ваще Вас понесло, эдак задевает собственное бессилие.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nesali viss, Studenti ir jānovērtē tomēr
Studenti šodien uzvareja, bet kaut kā lidz galam neparliecināja.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
asusasus rakstīja: Tiesasana zem katras kritikas!!!
ko Somiem teikt? Iemet golu, neieskaita un vēl noraidījumu iedod. Pēc tam ielaiž mazākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
asusasus rakstīja: Tiesasana zem katras kritikas!!!
Paralēlajā spēlē arī bardaks ar tiesāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Kas jūs debīli esat! Kas jums pret krieviem?
itka nekas ipas lidz kads uz komandu tiltina paradijas ar georga lentiti un kakainu meli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:51, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tieši pie 3:0 viņi sāka spēlēt nekā. Pareizi Sorokins saka, ka 1/3 Krievi ir izcili un tad aizvien švakāk un švakāk.
Sāka spēlēt nekā un uzvarēja.
Dēļ tā ka viņi noticēja ka spēle jau nokārtota,visa šī jezga sākās.
Vēlāk jau kad Zviedri sajuta asins garšu bija grūti lauzt spēles gaitu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:52, pirms 10 gadiem
sanjok rakstīja: Откровенная угроза ? Ваще Вас понесло, эдак задевает собственное бессилие.
Es nesaprotu. Man pietiek ar normālajām valodām .

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:52, pirms 10 gadiem
Krievs šodien uzleca augstāk par savu d...su...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:52, pirms 10 gadiem
Nedomāju, ka amerikāņi 1/2 spēs likt ko krieviem pretī. Viņu uzvara pār Šveici visticamākais, ka bija griesti, jo, no RUS-SWE pāra jebkurš amerikāņus aizsūtītu uz mājām,neskatoties uz ASv uzvaru pār RUS grupu turnīrā.
otrā spēle- tur perioda beigās labs cirks sākās, tapēc, sāk krist manas prognozes par somu uzvaru. ok, čehi ir mājinieki un hokeja lielvalsts, kautkā jau jāpavelk vecos bukus uz augšu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:52, pirms 10 gadiem
Eu, es jau toč nenotinos, 3 nedēļas esmu LV, nedēļu Vācijā! Kad domā uz Rīgu braukt?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:52, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Studenti šodien uzvareja, bet kaut kā lidz galam neparliecināja.
Studentiem domāju būs liela motivācija uz pusfinālu

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 22:53, pirms 10 gadiem
Izskatās , ka daudzi te ir sanākuši ielikt tikai mīnusu, Krievu atbalstītājiem!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:53, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja:

varbūt tiem čekeriem jau tgd eidot zeltu, jo iemeta 10 ripas nemotivētai Vācijai, Austrijai, bet 9 belariem(kam krievi iemeta 7 ripas)
Krievi jau grupu turnira speleja ar BLR , bet te jau ceturtdalfinals!! cits limenis!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:53, pirms 10 gadiem
bombex81 rakstīja: itka nekas ipas lidz kads uz komandu tiltina paradijas ar georga lentiti un kakainu meli!
kura vieta tu redzeji georga lenti?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:53, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Izskatās , ka daudzi te ir sanākuši ielikt tikai mīnusu, Krievu atbalstītājiem!
Savādāk jau tas stobriņš augšā neiet

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:53, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Eu, es jau toč nenotinos, 3 nedēļas esmu LV, nedēļu Vācijā! Kad domā uz Rīgu braukt?
Jūlijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:54, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Harļik, tikai nesaki, ka tu pats tici tam, ka RUs var Can salikt?
Kanāda šobrīd izskatās stiprāka, bet jāatzīst, krieviem uzbrukums baigi labs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:54, pirms 10 gadiem
Miers!! Kā var būt tāds naids pret krieviem? Brrrt

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:54, pirms 10 gadiem
hamonds rakstīja: labāk meita mau,ka nekā fanot par krieviju...
A kā tu zini ka tava meita nav m*uka?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 22:55, pirms 10 gadiem
dinamo-7 rakstīja: А все шведы, шведы ,намылят русских- этих ватников!)))
Откройте глаза)) понятно что вы русских не любите)) но русских еще никто не смог покорить!
Да) есть, русские националисты, есть русские фашисты)) но русский дух ,патриотизм и силу воли никому не дано сломить!
Так что не надо там искать оправданий, за счет чего Россия победила!

Побеждает Сильнейший!!!!!!!!!
Tu domā ka esi ĪSTS krievs? Īstie krievi tādas gnīdas kā JŪS liktu zem kara ugunīm un būtu priecīgi ka ir tikuši no tādas sugas prom.

Esmu bijis ruslandē un tur ir laipnākie cilvēki kādus esmu sastapis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:55, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja:

varbūt tiem čekeriem jau tgd eidot zeltu, jo iemeta 10 ripas nemotivētai Vācijai, Austrijai, bet 9 belariem(kam krievi iemeta 7 ripas)
Pats labi apzinies, ka Kanāda ir labākā komanda turnīrā. Bet nu domāju, ka tava RASIJA finālā tiks. Ja tiesneši Čehus nevilks pret Kanādu, tad gan jau krieviem nāksies ar sudrabu palikt.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:55, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Nedomāju, ka amerikāņi 1/2 spēs likt ko krieviem pretī. Viņu uzvara pār Šveici visticamākais, ka bija griesti, jo, no RUS-SWE pāra jebkurš amerikāņus aizsūtītu uz mājām,neskatoties uz ASv uzvaru pār RUS grupu turnīrā.
otrā spēle- tur perioda beigās labs cirks sākās, tapēc, sāk krist manas prognozes par somu uzvaru. ok, čehi ir mājinieki un hokeja lielvalsts, kautkā jau jāpavelk vecos bukus uz augšu.
Hokejs ir tāda lieta,kad neko nevar zināt. Un ir arī pie tiem studentiem kadri kuri prot spēlēt. Spēle pret Šveici neko nenozīmē.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:55, pirms 10 gadiem
Kanāda jau sāk pamazām atcerēties Kvebekas murgu!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:55, pirms 10 gadiem
Man nr. Tas pats vecais +49******2715

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:56, pirms 10 gadiem
ka veicas somiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:56, pirms 10 gadiem
Kādreiz domāju, ka malkins ir normāls cilvēks , bet pēc tā izgājiena ar krim nash kreklu. Iestājāa rebums pret Penguins arī. Kādi cilvēki tāda valsts..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:56, pirms 10 gadiem
Makleins rakstīja: Tu domā ka esi ĪSTS krievs? Īstie krievi tādas gnīdas kā JŪS liktu zem kara ugunīm un būtu priecīgi ka ir tikuši no tādas sugas prom.

Esmu bijis ruslandē un tur ir laipnākie cilvēki kādus esmu sastapis.
Tikpat laipni kā tu ?

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:56, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: A kā tu zini ka tava meita nav m*uka?
Viņš zina, ka ir - tāpēc arī tik pārliecināts

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:57, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: kura vieta tu redzeji georga lenti?
Znarokam un Vitolinam 9 maija spele...Tu te tik irsanas pec? Jo liekas ka hoki ka tadu nemaz neskaties!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:57, pirms 10 gadiem
krievi sak spelet hokeju no ceturdalfinala.rit vel atbrauks oveckins un ASV studenti tiks parmaciti domaju finals krievija-kanada tur gan bus ko redzet

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:57, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Man nr. Tas pats vecais +49******2715
Ok

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:57, pirms 10 gadiem
Pēc otras pusfināla spēles arī būs tik daudz komentāru?

Latvieši ir slimi, iemīļotā nodarbe - rusofobija. Nepārtraukti par un ap Krieviju.

Latvieši bez Krievijas paši nevar. Slima tauta.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:57, pirms 10 gadiem
Man kauns par Latviju rakstīja: Žeņa malacis !!!!!

RUS 5- 3 SWE

Visiem nācistiem šodien sēras
Cik jums maksā par komentēšanu? Kaut kā neticās, ka esi tik aprobežots cilvēks un tā ienīsti Latviju (pēc nika spriežot) un komentē savā brīvajā laikā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:57, pirms 10 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Kanāda jau sāk pamazām atcerēties Kvebekas murgu!
Jā,jā lielie PČ gaiļi. Pēdējās 3 OS nav pat medaļas paostījuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:58, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Kādreiz domāju, ka malkins ir normāls cilvēks , bet pēc tā izgājiena ar krim nash kreklu. Iestājāa rebums pret Penguins arī. Kādi cilvēki tāda valsts..
Kam tad ir Krima ? Kas viņam bija jāsaka ? Tatāru,Ukraiņu,Turku ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:58, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Hokejs ir tāda lieta,kad neko nevar zināt. Un ir arī pie tiem studentiem kadri kuri prot spēlēt. Spēle pret Šveici neko nenozīmē.
protams, bet tas netraucē izdarīt katram savas prognozes un novērojumus.
ja es spētu visu noteikt ar 100% precizitāti, totalizatorā veiktu likmes .
Bet, vismaz viens ir gandarījums- atšķirībā no vairākuma, es liku uz krievu uzvaru, lai arī krievi nav komanda par kuru fanoju.
Centos vadīties pēc kautkādas loģikas, nevis pēc personīgajām simpātijām vai atnipātijām, jo citādi- es joprojām rakstītu, ka Latvija būs čempions .

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:58, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Jā,jā lielie PČ gaiļi. Pēdējās 3 OS nav pat medaļas paostījuši!
Pagaišajos 3 OS nebija Znaroks pie stūres!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:58, pirms 10 gadiem
Bet pusfinali solas būt ļoti aizraujoši.
No Ovi gan kaut ka neredzu jēgu, var komandas speli pat pabojat.

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:58, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Par otras pusfināla spēles arī būs tik daudz komentāru?

Latvieši ir slimi, iemīļotā nodarbe - rusofobija. Nepārtraukti par un ap Krieviju.

Latvieši bez Krievijas paši nevar. Slima tauta.
nav tik traki, Rīgā uz ielas šādas runas nekur nedzirdēsi. Tikai anonīmi internetā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 22:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Krievijā tas ir vien un tas pats, tikai zombēties tā nedomā
Bet jus zombetas ar ASV!Vai ne?!

     [+] [-]

, 2015-05-14 22:59, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Kam tad ir Krima ?
Nu ja, tu jau arī lepns par saviem tautiešiem , uraa tovarišči , sila naš , uraaaa !

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 22:59, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: nav tik traki, Rīgā uz ielas šādas runas nekur nedzirdēsi. Tikai anonīmi internetā.
Tas skaidrs, uz ielas jau var dabūt pa zobiem. Lielākā daļa no šiem sīkiem troļļiem arī ir saņēmuši pa galvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:00, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: protams, bet tas netraucē izdarīt katram savas prognozes un novērojumus.
ja es spētu visu noteikt ar 100% precizitāti, totalizatorā veiktu likmes .
Bet, vismaz viens ir gandarījums- atšķirībā no vairākuma, es liku uz krievu uzvaru, lai arī krievi nav komanda par kuru fanoju.
Centos vadīties pēc kautkādas loģikas, nevis pēc personīgajām simpātijām vai atnipātijām, jo citādi- es joprojām rakstītu, ka Latvija būs čempions .
Minēt jau var cik tik tīk,bet kā būs,redzēsim.
Bet nu tavai domai piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:00, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: Bet jus zombetas ar ASV!Vai ne?!
Kāds man sakars ar ASV? Jūs zombēties esiet vienkārši slimi ar to ASV....Nožēlojami

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:00, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Pagaišajos 3 OS nebija Znaroks pie stūres!
ha ha

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:00, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: bērns, ta muti turi ciet, ja tev nav sajēgas par savu vēsturi un ļaunumu, ko viņi ir šai zemei nodarījuši
Tu gan slims pieaugušais. SC ir - SPORTA ZIŅU PORTĀLS

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:00, pirms 10 gadiem
labs, somi izlīdzina , vel nekas nav zaudets . Nu ir tak somi labāki par čehiem šodien.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:00, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: bērns, ta muti turi ciet, ja tev nav sajēgas par savu vēsturi un ļaunumu, ko viņi ir šai zemei nodarījuši
Ierunājās 13 gadīgs tīnis

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
Kad man bija 12 gadi, jūrmalā notika jaunais vilnis. Krievi no rīgas tēloja baigi bagātos un apsmēja manu mammu, jo viņa vietējā veikalā strādāja pa pārdevēju. Bet krievi no krievijas bija diezgan audzināti un labi draugi. Daži pat mācēja latviski runāt.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: TU DOMĀ TO KURU NESEN OKUPĒJA KRIEVIJA?
Tu domā to,kuru vēl nesen uzdāvināja Hruščovs ar Jeļcinu ?

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tu gan slims pieaugušais. SC ir - SPORTA ZIŅU PORTĀLS
Tas neatbrīvo no nezināšanas un faktu ignorēšanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
Barkovs izlidzina.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet pusfinali solas būt ļoti aizraujoši.
No Ovi gan kaut ka neredzu jēgu, var komandas speli pat pabojat.
Manas domas tādas pašas. Ovi vēl noguris ir. Vajadzēja turpināt šajā sastāvā visi pelnījuši.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
Nu ko Somiem atkal jagada apsaubami , neadekvati tiesnesu lemumi jo atkal neizskirts 3;3...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:01, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: ASV ZOMBĒ? tipiska krievu caureja
Palasi sevis rakstīto - tipiska utes caureja.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:02, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Pagaišajos 3 OS nebija Znaroks pie stūres!
Tas tiesa . !

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:02, pirms 10 gadiem
Es nesaprotu ko visi cepjas par to , ka hokejisti atbalsta savu valsti.
Es arī piemēram nekad nevarētu nostāties pret Latviju, lai vai kāda situācija!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:02, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Ierunājās 13 gadīgs tīnis
man ir daudz vairāk gadu

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:02, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Ja, tavs komentars ir vietā - jo šobrīd notiek OS. A ne, esi vienkārši 1diots
Neraudi!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:02, pirms 10 gadiem
1. Malkins
2. Tarasenko
3. Panarins
4. Mozjakins
5. Bobrovskis

Šie bija monstri šodien.

Kovi jau šiem netiek līdzi spēles līmeņa ziņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:02, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas neatbrīvo no nezināšanas un faktu ignorēšanas
Un, acīmredzot - tas atbrīvo tevi pubertātes laikā

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:03, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: nē,nē cik es atminos viņu okupēja,tas arī oficiāli ir apstiprināts
Tev tā atmiņa dikti īsa.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:03, pirms 10 gadiem
L@tg@ls rakstīja: Sporta klaunam, kārtējie dubultie standarti..
Kur Tu te standartus čangal redzi? Tu esi tik tiešām slims un nožēlojams tipāžs, kurš pat ignorē nabadzību Latgalē utt. Nekad vairs neatbildi uz maniem komentāriem, uz tik slimu cilvēku laiku vairs netērēšu

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:03, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Es nesaprotu ko visi cepjas par to , ka hokejisti atbalsta savu valsti.
Es arī piemēram nekad nevarētu nostāties pret Latviju, lai vai kāda situācija!
cik sapratu no šitiem expertiem, tad mēs esam svētā tauta, kas nekad nevienam neko nav sliktu izdarījusi

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:03, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Es nesaprotu. Man pietiek ar normālajām valodām .
ОЙ да всё ты понимаешь, не понимаю откуда такие имперские замашки у таких желчных людей.
Я вот желчью не переполнен, и Канада действительно сила, ой какая сила, но игра есть игра. Нормальные люди болеют за команды, только люди с комплексами болеют против. Аж жалко Вас.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:03, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: 1. Malkins
2. Tarasenko
3. Panarins
4. Mozjakins
5. Bobrovskis

Šie bija monstri šodien.

Kovi jau šiem netiek līdzi spēles līmeņa ziņā
es Tarasenko un Malkinu mainītu ar vietām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:04, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Un, acīmredzot - tas atbrīvo tevi pubertātes laikā
Kas? Tu esi par daudz bērnībā sists vai?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:04, pirms 10 gadiem
KazahsLV rakstīja: Nenovēlu nevienam dzīvot kaimiņos krievam! Tas ir murgs!
Tizlenis. Latvieši ne mazāk ārdās hokeja laikā, bet krievi kaimiņos kkā nesūdzas.. Nožēlojams tu!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:04, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: lab, es gulēt

rīt atkal uz darbu
pabalstu par ES pārtikas pakām atstrādāt?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:04, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Manas domas tādas pašas. Ovi vēl noguris ir. Vajadzēja turpināt šajā sastāvā visi pelnījuši.
Cik zinu, tad ar Malkinu vinam nav tas labakas attiecibas.
Un ari izlasei nv vajadzigs speletajs kurs no 15 metieniem rdalize tikai vienu. Nu nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:04, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: nē,nē cik es atminos viņu okupēja,tas arī oficiāli ir apstiprināts
Kādēļ jāokupē tos kas paši prasās iekšā

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:05, pirms 10 gadiem
sanjok rakstīja: ОЙ да всё ты понимаешь, не понимаю откуда такие имперские замашки у таких желчных людей.
Я вот желчью не переполнен, и Канада действительно сила, ой какая сила, но игра есть игра. Нормальные люди болеют за команды, только люди с комплексами болеют против. Аж жалко Вас.
tak lasies prom ar to valodu, ko lieto donbasa un krimas okupanti, te nav divvalodība....

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:05, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Pēc otras pusfināla spēles arī būs tik daudz komentāru?

Latvieši ir slimi, iemīļotā nodarbe - rusofobija. Nepārtraukti par un ap Krieviju.

Latvieši bez Krievijas paši nevar. Slima tauta.
Ieslēdz vakaros jebkuru krievu TV ziņu vai diskusiju raidijumu un Tu sapratīsi kapēc tāda attieksme. Visi stulbi, mēs vieni gudri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Ja šitāds naids ir dēļ tā ko mums krievi ir izdarījuši pagātnē, tad man nav ko teikt. Cmon, pie tā jau nav vainīgs malkin!

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Izskatās, ka šo portālu arī sāk komentēt krievijas troļļi. Drīz būs kā delfos, atver komentārus un brīnies par to stulbumu, ko raksta tie troļļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: es Tarasenko un Malkinu mainītu ar vietām
Zini es laikam arī, šodien vispār fantastisks sniegums bauda skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: tipiska krievijas anālā daļa noliedz acīm redzamo pat oficiālo man pietiks bazarēt ar šitiem utainajiem,tiekamies pēc fināla,bet nē čista ienākiet lielie fani pēc fināla!
Tu galvenais vairāk par anāliem saraksti,tad tev liksies ka vēl pārliecinošāk dod vaļā. Visus šos 20 + gadus Krima bija okupācijā un iedzīvotāji vēlējās būt Krievijas sastāvdaļa. Pateicoties kangariem Porošenko,Jaceņukiem utt viss izdevās Kremlim. Gan viņus vēl tauta pie staba pakārs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja:

varbūt tiem čekeriem jau tgd eidot zeltu, jo iemeta 10 ripas nemotivētai Vācijai, Austrijai, bet 9 belariem(kam krievi iemeta 7 ripas)
tu te jūsmo par to,ka rus sakāva blr. rus sauc blr par brāļu tautu.atvaino,bet nedomāju ,ka brālis brāli tā pazemotu...?!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kas? Tu esi par daudz bērnībā sists vai?
nekas, aizej paspaidi pumpas sitējs

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Ja šitāds naids ir dēļ tā ko mums krievi ir izdarījuši pagātnē, tad man nav ko teikt. Cmon, pie tā jau nav vainīgs malkin!
viņi atbalsts pašreizējo kremļa politiku.....Tu esi par mazu, lai vispār ko saprastu laikam.....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
sanjok rakstīja: ОЙ да всё ты понимаешь, не понимаю откуда такие имперские замашки у таких желчных людей.
Я вот желчью не переполнен, и Канада действительно сила, ой какая сила, но игра есть игра. Нормальные люди болеют за команды, только люди с комплексами болеют против. Аж жалко Вас.
Un ja es saprotu , es neatbildēšu un viss.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Krievus, kā te saka "nekam nederīgās naktssargu līgas čalis" ievilka pusfinālā. Vēl vienu no nederīgās līgas gaida atlidojam kā sadeguši. Bet nu pelnīti tika tālāk. Domāju krieviem pusfinālā problēmu nebūs - divreiz vienā turnīrā uz ASV grābekļi šie neuzleks.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:06, pirms 10 gadiem
Kāpēc Barkovs spēlē pie somiem komorovs un Barkovs, somkrievi Putina Night Wolves ar tika caur Somiju EU! Bija skaista parāde 9. Maijā Berlin.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:07, pirms 10 gadiem
Spēli var sadalīt 2 posmos (pirmās divas trešdaļas un pēdējā trešdaļa). Zviedri visu laiku 1.trešdaļā un pārāk bieži arī 2.trešdaļā pārsteidzoši lēni darbojās savā zonā, atļāva krieviem brīvi rīkoties savu vārtu priekšā un rezultātam bija jābūt vairāk nekā 3-0 (atceramies kaut vai metienu no aizvārtes, kad ripa trāpīja pa zviedru vārtsarga muguru, tad pa pārliktni bet rezultāts tomēr nekļuva 4-0). Krievi pārāk ātri sāka spēlēt uz rezultāta noturēšanu un pēdējā trešdaļā tika par to sodīti, bet veiksme uzsmaida kā zināms stiprākajam un tāpēc galarezultāts ir loģisks.
Krievija - Zviedrija (PČ ietvaros pēdējos 11 gados):
2015. 5-3
2014. 3-1
2012. 7-3
2009. 6-5
2008. 3-2
2007. 4-2 un 3-1
2006. 3-3
2005. 6-3
2004. 2-3...

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
L@tg@ls rakstīja: Ak, Tu nabadzīte.. Trāpiju tieši mīkstajos audos tieši kājstarpē..

Ne neko, ko lai saka, par patiesību jau visi apvainojas, tāda ir dzive klaun ar dubultajiem standartiem

Aizeij izraudies un tad nāc atpakal..
tev neliekas, ka tu brīžiem aizmirsti latgaliešu valodā rakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Izskatās, ka šo portālu arī sāk komentēt krievijas troļļi. Drīz būs kā delfos, atver komentārus un brīnies par to stulbumu, ko raksta tie troļļi.
Tieši pretēji - sīkās utes uzbrūk pumpas izspaidījuši visi pret Krieviju - lielākā daļa pat spēli nav redzējusi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
L@tg@ls rakstīja: Ak, Tu nabadzīte.. Trāpiju tieši mīkstajos audos tieši kājstarpē..

Ne neko, ko lai saka, par patiesību jau visi apvainojas, tāda ir dzive klaun ar dubultajiem standartiem

Aizeij izraudies un tad nāc atpakal..
Es nesaprotu, kur tu tik slims cilvēks esi.....Nopietni? Kaut kādus standartus piemini, kur to nav....Tev ir krievu domāšana, tāpēc, laikam viss ir izteikts, kauns, ka esi no latgales

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: strādāju par meistaru ražošanas uzņēmumā

teiksim tā - man ir krutāks amats par tavu elektriķa profesiju

tu esi sliņķis uz mana fona, zigi
par meistaru var strādāt arī sūdu sūkšanas biznesā ! konkrētāk !

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cik zinu, tad ar Malkinu vinam nav tas labakas attiecibas.
Un ari izlasei nv vajadzigs speletajs kurs no 15 metieniem rdalize tikai vienu. Nu nav.
It kā jau konflikti izbeigti. Parasti kad viņi konfliktē, tad izlasē atkal sadraudzējas, abi redzams ir patrioti.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
vispār jau zviedriem, ne latviešiem

KrokodiIs rakstīja: Nu ko, Malkins visiem latviešiem ierādīja vietu!!! Saņemiet skauģi!! RUS uzvar un Malkins izģērbs vārguļus zviedrus! ha ha

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Kāpēc Barkovs spēlē pie somiem komorovs un Barkovs, somkrievi Putina Night Wolves ar tika caur Somiju EU! Bija skaista parāde 9. Maijā Berlin.
Vēl jau Donskois

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:08, pirms 10 gadiem
Aukstais karš hokejā. Mums ir tik pat lielas tiesības fanot par krieviju kā jums par kanādu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:09, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: viņi atbalsts pašreizējo kremļa politiku.....Tu esi par mazu, lai vispār ko saprastu laikam.....
A kapec taviem komentariem nevar ielikt+ ? lieku + bet izmet ka - ielikts!
SC kremliskie redaktori uzdarbojas?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:09, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: viņi atbalsts pašreizējo kremļa politiku.....Tu esi par mazu, lai vispār ko saprastu laikam.....
Ne, viņš vienkārši nav tik liels / vecs 1diots

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:09, pirms 10 gadiem
Zviedri sākumā spēlēja drausmīgi, ļāva krieviem pie vārtiem darboties, beigās lika Značokam pasvīst, nebūtu Malkinam tā noplaucis, nevar zināt, kā būtu beigusies spēle

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:10, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es nesaprotu, kur tu tik slims cilvēks esi.....Nopietni? Kaut kādus standartus piemini, kur to nav....Tev ir krievu domāšana, tāpēc, laikam viss ir izteikts, kauns, ka esi no latgales
sporta novērotāj ej izraudies, klausies, ko gudrāki cilvēki iesaka.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:10, pirms 10 gadiem
killo2000 rakstīja: Krievus, kā te saka "nekam nederīgās naktssargu līgas čalis" ievilka pusfinālā. Vēl vienu no nederīgās līgas gaida atlidojam kā sadeguši. Bet nu pelnīti tika tālāk. Domāju krieviem pusfinālā problēmu nebūs - divreiz vienā turnīrā uz ASV grābekļi šie neuzleks.
Tagad jau cits meldiņš
Pēc zaudes ASV KHL - isti nevilka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:10, pirms 10 gadiem
Donskois jau pēc leiša vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:10, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Vēl jau Donskois
Ko tu priecājies , man būtu kauns , ja man būtu tādi tautieši, kā tev, paskaties kāda cūku kūts palika pēc orģijas pie staba . Ģeņ pobed.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:11, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: bet pēc fināla zāģa ienākiet šeit,lūdzu ienākiet!
Lai arī varbūt tev šķiet, ka esi ļoti liels patriots, pareizi rakstīt latviski gan tu nemāki.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:11, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Visu Kremli?
Tad jau redzēs

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:11, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: bet pēc fināla zāģa ienākiet šeit,lūdzu ienākiet!
Ja Krievija zaudēs tad ienāksim un objektīvi iekomentēsim zaudējuma iemeslus. Krievija nedod daudz iemeslus naidīgajiem vaukšķiem no Latvijas priecāties, bet nu arī salauzts pulkstens 2x dienā rāda pareizu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:12, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: It kā jau konflikti izbeigti. Parasti kad viņi konfliktē, tad izlasē atkal sadraudzējas, abi redzams ir patrioti.
Pagašgad Malkins vairakuma Ovi pat ripu nedeva.
Ovi tik klapeja ar nuju, bet Malkins piespele tik citiem.
Tas jau sava zina paradija to, ka nav isti kkas abiem.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:12, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: atjēdzies brāl, jūs neieredz nekur pasaulē par jūsu lecīgumu, es neatļaušos tev atbildēt tavā mātes valodā, jo tu neesi to pelnijis. Esmu Pārliecināts, ka ka kanādieši ierādīs tev savu īsto vietu
Канадцы будут биться за золото и доказывать как умеют играть в хоккей. МНЕ они ничего доказывать не будут, они не больны.
И за весь мур говорить, ну блин, Ваше эго не знаэт границ...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:12, pirms 10 gadiem
Viens komentētājs teica nesen, ka zviedriem nhl divreiz vairāk hokejistu kā krieviem, vienkārši neviens nebrauc lāgā palīgā.

P.S. spēle bija laba, nedaudz pārsteidz zviedru nevarība sākumā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:12, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Donskois jau pēc leiša vairāk
It kā esot rados Rusļiki. Донской
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:13, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: sporta novērotāj ej izraudies, klausies, ko gudrāki cilvēki iesaka.
Nu tikai te nav viņu, jūs visi sūtītāji, tak paši neko nevariet Realitāte ir tā, ka jūs esiet mazi troļļi, kuri neko nav sasnieguši un cenšas sprēgāt tajā lietā, kur jūs esiet apaļas nulles....Latvijā vienmēr būs tikai latviešu un nevis pseidolatviešu iznireļu rokās....Īstenie patrioti vienmēr stāvēs par šo zemi un valodu, lai tādi gnīdas zin savu vietu....Tostarp arī latgaļi naidniekam ierādīs īsto vietu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:13, pirms 10 gadiem
tomēr izplēn patīkamais mīts, ka mūsu grupa bija daudz spēcīgāka ..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:13, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Zviedri sākumā spēlēja drausmīgi, ļāva krieviem pie vārtiem darboties, beigās lika Značokam pasvīst, nebūtu Malkinam tā noplaucis, nevar zināt, kā būtu beigusies spēle
Zviedriem arī ne reizi vien noplauka, krievu spēle pēc 3-0 sāka kaitināt līdz tam dominēja. Pēc ielaistajiem trešajiem atkal ieslēdzās, kopumā Krievija bija labāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:13, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: ASV ZOMBĒ? tipiska krievu caureja
Ты слова подберай!!!А то только здесь такой смелый?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:13, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu priecājies , man būtu kauns , ja man būtu tādi tautieši, kā tev, paskaties kāda cūku kūts palika pēc orģijas pie staba . Ģeņ pobed.
GOdīgi sakot, neesmu bijis pasākumu norises vietās pēc citiem masu pasākumiem Rīģa, bet 10.maijā ar ģimeni braucām uz Uzvaras parku pasportot, tad nu jāsaka, ka pamatīgs kokteilis bija palicis gaisā . Atkritumi bija savākti, bet asfaltts-trase vel joprojām pēc kuņģa skābulīša nesa . Bet, kā jau teicu, neesmu bijis citviet pēc tādiem lieliem pasākumiem, varbūt ar novemtas, aizmīstas malas, kas zin, nosodīt un tiesāt neņemos .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:14, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Kāpēc Barkovs spēlē pie somiem komorovs un Barkovs, somkrievi Putina Night Wolves ar tika caur Somiju EU! Bija skaista parāde 9. Maijā Berlin.
Tev liekas ka skaista, citi rokeri krievijā sašutuši par tādām bravurībām.
Vai tad tā nebija provokācija? Tīrākā un ne jau Nkts vilku organizēta. Un pēc tam brīnās, kapēc tāda attieksme.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:14, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: man kaut kādā portālā nav jāmāk pareizi ar komatiem raksīt
Ne jau īsti par komatiem ir runa, tavas pašizdomātās vārdu formas gan fascinē. Bet ne par to šoreiz gribu strīdēties, vēlos ieteikt nestrīdēties ar tiem krim naš, deņ pobeda kauna staba onanētājiem, nevajag turpināt piesārņot komentāru sadaļu.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:14, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: Ты слова подберай!!!А то только здесь такой смелый?!
Tu raksti valsts valodā, te tavai rakstībai nav vietas

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:14, pirms 10 gadiem
Kuršs teica ka viņi atbalsta kremļa politiku? Tā ir viņu valsts. Bet asv nav mūsu valsts, bet tas nav šķērslis bučot kājas asv. Kurš kas latvijā notiek- 50% ir krievu pusē, bet otri 50% ir asv pusē. Bet kurš ir latvijas pusē?

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:15, pirms 10 gadiem
Davai, jāskatās Rus2 pret CZ labs trilleris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 23:15, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu tikai te nav viņu, jūs visi sūtītāji, tak paši neko nevariet Realitāte ir tā, ka jūs esiet mazi troļļi, kuri neko nav sasnieguši un cenšas sprēgāt tajā lietā, kur jūs esiet apaļas nulles....Latvijā vienmēr būs tikai latviešu un nevis pseidolatviešu iznireļu rokās....Īstenie patrioti vienmēr stāvēs par šo zemi un valodu, lai tādi gnīdas zin savu vietu....Tostarp arī latgaļi naidniekam ierādīs īsto vietu.
Jā stāvi par Latviju īstenais patriot, tu godam aizstāvi tās godu aplejot ar lētiem sū... kaimiņvalsti sporta portālā. Dari šo godu arī tālāk tirliņ.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:15, pirms 10 gadiem
Bet redz atkal krievus sak vilkt Malkins.
Šodien 1+3 laikam.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:15, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu tikai te nav viņu, jūs visi sūtītāji, tak paši neko nevariet Realitāte ir tā, ka jūs esiet mazi troļļi, kuri neko nav sasnieguši un cenšas sprēgāt tajā lietā, kur jūs esiet apaļas nulles....Latvijā vienmēr būs tikai latviešu un nevis pseidolatviešu iznireļu rokās....Īstenie patrioti vienmēr stāvēs par šo zemi un valodu, lai tādi gnīdas zin savu vietu....Tostarp arī latgaļi naidniekam ierādīs īsto vietu.
Tu taču saproti, ka pašlaik raksti no vieniniecies hroščovenes, kurā dzīvo ar māti?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:16, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Kuršs teica ka viņi atbalsta kremļa politiku? Tā ir viņu valsts. Bet asv nav mūsu valsts, bet tas nav šķērslis bučot kājas asv. Kurš kas latvijā notiek- 50% ir krievu pusē, bet otri 50% ir asv pusē. Bet kurš ir latvijas pusē?
Cik lielam dornim būtu jābūt, lai piesauktu ASV? Neviens par viņiem nerunā, bet Tu piesauc, kāpēc?

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:16, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet redz atkal krievus sak vilkt Malkins.
Šodien 1+3 laikam.
Pēc statistikas vilka Malkins, bet tie paši Panarins ar Tarasenko likās daudz jaudīgāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 23:16, pirms 10 gadiem
Rēka nāk, ka jūs te baigo politiku esat bīdījuši - tas taču tikai hokejs! To spēlē pāris valstis pasaulē Bet laikam vienīgais komandu sportaveids, kur urāliem iespēja būt starp pirmajiem (jo spēlē tikai daži) tāpēc mēģina starp 3 valstīm te politiku bīdīt Pie tam Ziemeļamerikā visiem tas čempis pie kājas, tur iet nhl.
Politiku variet dzīt futbolā, tur Vācija tagad valda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:17, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Tu taču saproti, ka pašlaik raksti no vieniniecies hroščovenes, kurā dzīvo ar māti?
neko labāku izdomāt nevarēji?

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu raksti valsts valodā, te tavai rakstībai nav vietas
Jo? Kur noteikumos ir rakstīts - visiem rakstiem un komentāriem ir jābūt valsts valodā? Tu viens liels 1diots!

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:17, pirms 10 gadiem
es tak teicu, ka hokejs ir hokejs... visi jau steidza zviedrus pasludināt pa uzvarētājiem... bet lai kā man gribētos, lai tā būtu noticis, hokejā nekad neko nevar zināt!

tagad jau atkal no otra gala jāsaka ,.. te jau atkal vesels bars saradušies krievus jau atkal pasludināt par čempionāta uzvarētājiem, un amīšiem neesot ceŗibas/ kas jums cilvēki ir? Kad jūs beidzot iemācīsities, ka hokejā praktiski NEKO nevar prognozēt... Hokejs vispār iri viena no neprognozējamākajām spēlēm... sveiški ,akd cīnās spēkos līdzīgas komandas....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:17, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: gribu redzēt,no jums te nebūs ne smakas un tad atkal gaidīsiet pč,lai varētu ievemt!
Sports ir sports, atzīstu Kanāda čempionātā spēlē labāko hokeju tāpēc ir favorīts, bet būšu par kaimiņiem, paticis vienmēr viņu hokejs.
Nožēlojami, ka mani tautieši nepārtraukti gaida konkrētas izlases zaudējumu. Tas ir nožēlojami, īpaši pēc tam kad paši izgāzāmies.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:17, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Zviedriem arī ne reizi vien noplauka, krievu spēle pēc 3-0 sāka kaitināt līdz tam dominēja. Pēc ielaistajiem trešajiem atkal ieslēdzās, kopumā Krievija bija labāka.
Vispār grūti spriest, vai krievi pēc parādītā snieguma vēl ir pelnījuši būt finālā. Bet toties skaidri redzams, ka treneri ir teikuši kādu skarbāku vārdu komandai, spēle ir uzlabojusies.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:17, pirms 10 gadiem
dinamo-7 rakstīja: Насчет писателей-соглашусь!

Думаю ,ты исчезнешь быстрее, чем мы! Россия и русские будут еще! А Латвию скоро беженцы из Африки заселят ,потом китайцы ,мусульманы и капец вам!
Скажи спасибо Европе!

У вас все русские оккупанты!
Только вот что -то ваш сейм в 1940 году проголосовал за то. чтобы Советские войска вошли на территорию Латвии !
Будет время открой. фотоархив истории Латвии и, посмотри ,как жители Латвии радостно -цветами и слезами встречают Советские войска!

И это только я тебе описал один отрывок!
Tas nekas, ka Krievijas austrumos jau ķīniešu ciemati un neoficiālas pārvaldes veidojas

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
Krč lohu bars strīdās par politiķi!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Cik lielam dornim būtu jābūt, lai piesauktu ASV? Neviens par viņiem nerunā, bet Tu piesauc, kāpēc?
Neviens šeit arī nerunā par politiku - tikai viens pumpains 1diots Lielais dornis

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
Iegāju dušā jau + 100 komentāri Jums nav čills

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Nav runa par to, bet drīz jūs kopā ar savu vadoni raudāsiet gaužas asaras un nesapratīsiet kā tā, mēs esam tik stipri?! Ieskatieties Krievija! Jūs esat milzis uz māla kājām kurš sabruks jebkurā brīdī
Kādi jūs ? Tu ko salietojies. Man poverī bruks tur kas,vai nē.
Bet es nemelošu sev,kā daži labi,lai tik kopējā stabulē papūsti.
Visus šos gadus Krimas iedzīvotāji Ukrainai bija kā skabarga.
Viņi nekad sevi neasociēja kā Ukrainu. Jā un to ka to teritoriju uzdāvināja biedrs Hruščovs un vēlāk Jeļcins - nav noslēpums.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tagad jau cits meldiņš
Pēc zaudes ASV KHL - isti nevilka
Atvainojās, bet nezinu kur tu ko tādu nosapņoji - neesmu neko tādu rakstījis. Vēl vairāk - vispār šo čempionātu šeit līdz šim šķiet vispār neesmu komentējis. Pārāk mazsvarīgas likās grupu spēles,ja paralēli notiek NHL play off. Tagad uz izslēgšanas mačiem var pievērsties arī PČ. Tā kā lūdzu neraksti absolūtu nepatiesību. Ja kāds tur pēc tā mača tā rakstīja, tād ej savu "taisnības cīņu" cīni ar viņiem - nepin mani tur iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
Nu, Jāgrs mani tikko apbēdināja.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pēc statistikas vilka Malkins, bet tie paši Panarins ar Tarasenko likās daudz jaudīgāki.
+ vēl Malkinam tās neapdomīgās piespēles.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:18, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Jo? Kur noteikumos ir rakstīts - visiem rakstiem un komentāriem ir jābūt valsts valodā? Tu viens liels 1diots!
tak lasies dillēs

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:19, pirms 10 gadiem
Čehi ielika

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:19, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Nu, Jāgrs mani tikko apbēdināja.
Velk izlasi, viņa vecumā tas ir apsveicami....žēl, ka tiesneši ietekmēja spēli tikai

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:19, pirms 10 gadiem
Agri77, 9. Maijā Berlīnē arī bija visu Vācijas , Austrijas, Polijas moto braucēju parāde! 1800 motocikli caur unter den linden. Tas , ka daži krievu rokeri apvienoja to ar uzvaras dienu, tas nav nekas nosodāms! Vnk pārāk liela ažiotāža bija sacelta. Paskaties Spiegel TV.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas nekas, ka Krievijas austrumos jau ķīniešu ciemati un neoficiālas pārvaldes veidojas
Tas nekas, ka absolūti visiem pie vienas vietas kas notiek Krievijas austrumos?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:19, pirms 10 gadiem
Cerams čehiem ir plāns kā klonēt Jāgru vēl uz pus-gadsimtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:20, pirms 10 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Rēka nāk, ka jūs te baigo politiku esat bīdījuši - tas taču tikai hokejs! To spēlē pāris valstis pasaulē Bet laikam vienīgais komandu sportaveids, kur urāliem iespēja būt starp pirmajiem (jo spēlē tikai daži) tāpēc mēģina starp 3 valstīm te politiku bīdīt Pie tam Ziemeļamerikā visiem tas čempis pie kājas, tur iet nhl.
Politiku variet dzīt futbolā, tur Vācija tagad valda.
Tieši to pašu padomāju

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:21, pirms 10 gadiem
LeoT rakstīja: Tas nekas, ka absolūti visiem pie vienas vietas kas notiek Krievijas austrumos?
Tas nekas, ka man ir pilnīgi vienalga, ko raksti

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:21, pirms 10 gadiem
Ja, Jagrs malacis! 4:3

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:21, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Velk izlasi, viņa vecumā tas ir apsveicami
Tur viss cepur nost Jāgra priekšā, bet man jau labpatiktos cits rezultāts.
Bet ok, būs interesantāk tādā gadījumā pavērot ko čehi liks kanādiešiem pretī 1/2, ja noturēs protams uzvaru.
vai atkārtosies 1. spēles scenārijs, vai būs cita spēle, būs interesanti pavērot .

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:21, pirms 10 gadiem
Jāgrs, leģendas nekad nemirst.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:22, pirms 10 gadiem
killo2000 rakstīja: Atvainojās, bet nezinu kur tu ko tādu nosapņoji - neesmu neko tādu rakstījis. Vēl vairāk - vispār šo čempionātu šeit līdz šim šķiet vispār neesmu komentējis. Pārāk mazsvarīgas likās grupu spēles,ja paralēli notiek NHL play off. Tagad uz izslēgšanas mačiem var pievērsties arī PČ. Tā kā lūdzu neraksti absolūtu nepatiesību. Ja kāds tur pēc tā mača tā rakstīja, tād ej savu "taisnības cīņu" cīni ar viņiem - nepin mani tur iekšā.
Es nesaku ka tu ko rakstīji. Bet nu te bija pretēji viedokļi vienkārši
Sanāk kad zaudē - KHL pieviļ,kad uzvar NHL - izvelk

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:22, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: Чмо!!!
Valsts valodā, tad varam arī parunāt.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:22, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tur viss cepur nost Jāgra priekšā, bet man jau labpatiktos cits rezultāts.
Bet ok, būs interesantāk tādā gadījumā pavērot ko čehi liks kanādiešiem pretī 1/2, ja noturēs protams uzvaru.
vai atkārtosies 1. spēles scenārijs, vai būs cita spēle, būs interesanti pavērot .
domāju, ka lielu variantu čehiem nebūs, Kanāda pašlaik demonstrē labāko hokeju visā PČ

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:24, pirms 10 gadiem
Rīt hokeju pa TV rādīs? Programmā nekas nav rakstīts. TV | TV.LV

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:24, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Cerams čehiem ir plāns kā klonēt Jāgru vēl uz pus-gadsimtu.
Labs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:24, pirms 10 gadiem
Krievi nav okupanti, okupanti ir staļins, putins, hitlers utt.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:24, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu raksti valsts valodā, te tavai rakstībai nav vietas
А кто сказал?ты?а кто ты такой!Сколько коментариев!Значит на Россию Вам не все равноЭто радует!Ссыкуны , в глаза никогда плохого не скажете,только здесь и можете!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:25, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Krievi nav okupanti, okupanti ir staļins, putins, hitlers utt.
un visi, kas atbalsta to politikas īstenošanu un vēl aizstāv to

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:25, pirms 10 gadiem
Ingars_Zalmanis rakstīja: Tieši to pašu padomāju
Nepareizi padomāji, hokeju spēlē vairāk kā trīs valstis, vismaz 7 to dara ļooti augstā līmenī. Pēc ši čempioāta un Latvijas sasniegumiem izrādās, ka to spēlēt prot vēl vairākas izlases, piemēram Francija, kas vizināja mūsējos kā mazos. Ja ne Masaļskis tad būtu bye bye A grupai

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:25, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: А кто сказал?ты?а кто ты такой!Сколько коментариев!Значит на Россию Вам не все равноЭто радует!Ссыкуны , в глаза никогда плохого не скажете,только здесь и можете!!!
https://www.youtube.com/watch?v=1d-...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:26, pirms 10 gadiem
Līdakam taisnība!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:27, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Krievi nav okupanti, okupanti ir staļins, putins, hitlers utt.
Vidējo velc ārā. Putins nav okupants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:28, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Vidējo velc ārā. Putins nav okupants.
Putins ir okupants, Krima, Donbass, tur ir viņa cilvēki.....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:29, pirms 10 gadiem
Ovečkins būs RUs izlasē. IIHF mājaslapa tā raksta.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:29, pirms 10 gadiem
Kā cilvēki nav sapratuši, ka Krievija un ASV ir uz vienas rokas. Uzsāk karu un abas lielvalstis tirgo ieročus
P.S BET KĀDS ŠEIT SAKARS AR ŠIEM OFFTOPICIEM ?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:29, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: ak dievs
Nē dievs viņš arī nav

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:29, pirms 10 gadiem
Nu es atbalstu krievu hokeju, bet ne politiku. Un krievu cilvēkus nevar vainot. Tu jau arī mīlētu savu valstī? Vienalga ko viņa ir iizdarījusi. Un jā krievija vēl ir ievērojama propaganda!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:29, pirms 10 gadiem
Eh tiesnesi noraka somus... kaka uz kocina ne PC! Fazel kraties pie savam protezem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:31, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nesaku ka tu ko rakstīji. Bet nu te bija pretēji viedokļi vienkārši
Sanāk kad zaudē - KHL pieviļ,kad uzvar NHL - izvelk
Bet kāpēc tu to man raksti nevis tiem, kuri rakstīja,ka KHL nevelk? Es taču te neatbilda par visu lietotāju komentāriem. Es vēlreiz saku - neesmu te rakstījis, ka KHL nevelk vai kaut ko tādu. Tikai atzīmēju, ka brīdī kad visvairāk to krieviem vajadzēja, tad tos pavilka Malkins.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:31, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Putins ir okupants, Krima, Donbass, tur ir viņa cilvēki.....
Tieši tā, tur ir viņa cilvēki. Krimā ir cilvēki, kas Putinu tagad uzskata par savu prezidentu

  -3 [+] [-]

, 2015-05-14 23:31, pirms 10 gadiem
Latvieši tad arī ir okupanti jo 1942 gadā nacistiem puķes dāvināja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-05-14 23:31, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Kā cilvēki nav sapratuši, ka Krievija un ASV ir uz vienas rokas. Uzsāk karu un abas lielvalstis tirgo ieročus
P.S BET KĀDS ŠEIT SAKARS AR ŠIEM OFFTOPICIEM ?
Malkins vainīgs pie Krimas okupācijas Kā arī visa Penguins komanda

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:32, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Malkins vainīgs pie Krimas okupācijas Kā arī visa Penguins komanda
Šitas labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:32, pirms 10 gadiem
girgersons rakstīja: Latvieši tad arī ir okupanti jo 1942 gadā nacistiem puķes dāvināja!
bezsakars

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:32, pirms 10 gadiem
Outlaw rakstīja: Šitas labs
No tā jau šis sviests panesās.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:32, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: nē,ak dievs cik liels muļķis tu esi
Raksti savos hieroglifos gudrīt, tad vismaz neviens nepamana tavu plānprātību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:33, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: viņš vnk ir atbalstītājs
Un tu tagad esi iedomājies,ka kādam noteiksi ko atbalstīt un ko nē ?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:33, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: viņš vnk ir atbalstītājs
Žēl, ka mums ir tādi pilsoņi kā tu , kuri neatbalsta savu valsti!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:33, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev liekas ka skaista, citi rokeri krievijā sašutuši par tādām bravurībām.
Vai tad tā nebija provokācija? Tīrākā un ne jau Nkts vilku organizēta. Un pēc tam brīnās, kapēc tāda attieksme.
Rusļikiem bravurīgi uzvesties ārzemēs, skaitās piecelšanās no ceļiem.
Krievi jau paši raksta, eiropeieši meklē kur varētu atpūsties bez viņiem. Западноевропейцы хотят отдыхать без русских

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:34, pirms 10 gadiem
Adolfs 111 rakstīja: Rusļikiem bravurīgi uzvesties ārzemēs, skaitās piecelšanās no ceļiem.
Krievi jau paši raksta, eiropeieši meklē kur varētu atpūsties bez viņiem. http://www.rostov.kp.ru/daily/24132/352153/
Esmu atpūties un jāska, ka dzīvnieki pat ir kulturālāki un tīrīgāki nekā viņi

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:34, pirms 10 gadiem
cik jaagriem vel jaspele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:34, pirms 10 gadiem
Porošenko aicina ES apsolīt ukraiņiem bezvīzu režīmu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:34, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: tajā rakstā raksta tavi draugi utainie
Nē Jūs utainie neesat mani draugi.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:35, pirms 10 gadiem
politiskais dialogs panesies zviedri paši vainīgi ka ļāva krieviem ieskrieties, bet no 0:3 atspēlēties var tikai kanādieši. tā ka Minjoni pelnīti zaudēja, bet ASV ir pa vāju lai krievus nobremzētu. fināls būs CAN- RUS. tas nu ir skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:35, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nepareizi padomāji, hokeju spēlē vairāk kā trīs valstis, vismaz 7 to dara ļooti augstā līmenī. Pēc ši čempioāta un Latvijas sasniegumiem izrādās, ka to spēlēt prot vēl vairākas izlases, piemēram Francija, kas vizināja mūsējos kā mazos. Ja ne Masaļskis tad būtu bye bye A grupai
Laikam sevišķi gudrs neesi, ja visu saproti tik burtiski. Nu labi, nav 3, ir 7 Bet ne jau pasaules čempionāts hokejā būtu tas augsta līmeņa turnīrs, kur tik globālām runām vietas. Tad jau tikpat labi kērlingā variet sākt vilkt paralēles ar lielo politiku.
Ā, nu skaidrs, ierudzīju, ko teici par putinu, ka viņš neesot okupants. Jā, tu tiktiešām neesi sevišķi gudrs Paskaties vēl krievu propagandas kanālus, ne tādus vien brīnumus iestāstīs.
Labi, netaisos te hoķa dēļ par politiku aizrunāties

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:35, pirms 10 gadiem
CHAMPION23 rakstīja: atbalsta okupācijā? vsjo šodien urālu semenēm svētki,šitas pēdējais komentārs,gaidīšu visus šo krievu midzeņa atbalstītājus pēc fināla zāģa
Nu ja tava valsts ir Krievija, visu cieņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:37, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Esmu atpūties un jāska, ka dzīvnieki pat ir kulturālāki un tīrīgāki nekā viņi
Es gan palikšu pie krievu sievietēm, tu vari kopoties ar daudz tīrīgākajiem dzīvniekiem, ja tev labpatīk.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:38, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es gan palikšu pie krievu sievietēm, tu vari kopoties ar daudz tīrīgākajiem dzīvniekiem, ja tev labpatīk.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:38, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Es gan palikšu pie krievu sievietēm, tu vari kopoties ar daudz tīrīgākajiem dzīvniekiem, ja tev labpatīk.
labāku neko izdomāt nevarēji? tik bērnišķīgi

  +1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:39, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Kā Jūs viens otru vispār izturat? Kāpēc Jums šis viss ir vajadzīgs? Jūs taču saprotat, ka Jums ir reālas novirzes?
Ir jautri, iesaisties.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:40, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: labāku neko izdomāt nevarēji? tik bērnišķīgi
Nu pēc tava komentāra var saprast, ka tev patīk tusēt ar kaimiņa kūts rukšiem.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:40, pirms 10 gadiem
Čehija - Kanada ļoti interesants pusfinals.
Čehiem bus lielisks atbalsts.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:40, pirms 10 gadiem
Labi atā, mani draugi un nedraugi.
Dariet ar savu dzīvi ko gribat, tāpat esam vidusslāņa cilvēki

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:41, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu pēc tava komentāra var saprast, ka tev patīk tusēt ar kaimiņa kūts rukšiem.
ev nu vecīt, tas jau ir nožēlojami, ka neko izdomāt labāku nevari

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:42, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Agri77, 9. Maijā Berlīnē arī bija visu Vācijas , Austrijas, Polijas moto braucēju parāde! 1800 motocikli caur unter den linden. Tas , ka daži krievu rokeri apvienoja to ar uzvaras dienu, tas nav nekas nosodāms! Vnk pārāk liela ažiotāža bija sacelta. Paskaties Spiegel TV.
Man nekas nav pret ja mierīgi tiek godināti kritušie, bet tā bija tīrākā, lecīgā veidā pasniegta provokācija un to PR taisija Nakts Vilki, kas saņem naudu no budžeta un vakar viņiem Sevastopolē, tika piešķirti vairāki simti hektāru zemes. «Ночные волки» получили землю в Севастополе со...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:43, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Čehija - Kanada ļoti interesants pusfinals.
Čehiem bus lielisks atbalsts.
Atbrauca Can pēc zelta,tas ir vairāk kā skaidrs. Un tikai brīnums var tiem patraucēt. Bet nu brīnumu nebūs - stabilākā komanda PČ,kura kā ceļa rullis noslauka visus savā ceļā.
Rus lielākā daļa spēlētāju ar traumām,kā jau pie Znara.

Un vēl jau ASV priekšā. Čehiem nebūs izredžu.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:45, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Atbrauca Can pēc zelta,tas ir vairāk kā skaidrs. Un tikai brīnums var tiem patraucēt. Bet nu brīnumu nebūs - stabilākā komanda PČ,kura kā ceļa rullis noslauka visus savā ceļā.
Rus lielākā daļa spēlētāju ar traumām,kā jau pie Znara.

Un vēl jau ASV priekšā. Čehiem nebūs izredžu.
Domāju ASV neuzvarēs pusfinālu, lai gan krievu spēle nepārliecina, iemest viņi māk,kad vajag.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:46, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: ev nu vecīt, tas jau ir nožēlojami, ka neko izdomāt labāku nevari
Vecīt tavi atbildes komentāri gan dzirksteļo ar humora izjūtu. Kas ir nebūšu trāpījis desmitniekā?
Skat no sporta noverotaja būsi pārvērties par rukšu novērotāju.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:47, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Esmu atpūties un jāska, ka dzīvnieki pat ir kulturālāki un tīrīgāki nekā viņi
Turcijā ja izdzirdot, Tagil, personāls zina ka jālaižas lapās.
Ar šādiem video ir pilns internets https://www.youtube.com/watch?v=dh_...
pēc tam prasa, kapēc jūs mūs necienat.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-14 23:48, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Domāju ASV neuzvarēs pusfinālu, lai gan krievu spēle nepārliecina, iemest viņi māk,kad vajag.
Nu spēle Rus vs Can būs turnīra saldākais ēdiens,ja būs. Pat ja Can viņus noslaucīs.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:49, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Domāju ASV neuzvarēs pusfinālu, lai gan krievu spēle nepārliecina, iemest viņi māk,kad vajag.
Nez, esmu redzējis visas Krievijas spēles, labāk par viņiem spēlē vien Kanādieši. Šodienas spēle atstāja nepatīkamu nosēdumu, jo pēc 3-0 krievi nosēdās defā, ko viņi galīgi neprot darīt, bet kopumā bija labāki par zviedriem, arī Somijai paveicās un ar ASV labi blieza.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:50, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu spēle Rus vs Can būs turnīra saldākais ēdiens,ja būs. Pat ja Can viņus noslaucīs.
Protams. Čempionu līgā futenē nedabūju el classico finālu, tad lai hokejā vismaz ir savs el classico!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:51, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu spēle Rus vs Can būs turnīra saldākais ēdiens,ja būs. Pat ja Can viņus noslaucīs.
Patīk jauno krievu raksturs. Tarasenko, Panarins, Plotņikovs, viņiem vienalga pret ko spēlēt, jūra līdz ceļiem. Ar šādu noskaņojumu var uzvarēt meistarīgākos kanādiešus.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:52, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nez, esmu redzējis visas Krievijas spēles, labāk par viņiem spēlē vien Kanādieši. Šodienas spēle atstāja nepatīkamu nosēdumu, jo pēc 3-0 krievi nosēdās defā, ko viņi galīgi neprot darīt, bet kopumā bija labāki par zviedriem, arī Somijai paveicās un ar ASV labi blieza.
Tu laikam skaties tikai uzbrukumus. Ir jau vēl arī aizsardzība un tur viņi nav stipri.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:53, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Patīk jauno krievu raksturs. Tarasenko, Panarins, Plotņikovs, viņiem vienalga pret ko spēlēt, jūra līdz ceļiem. Ar šādu noskaņojumu var uzvarēt meistarīgākos kanādiešus.
Nevar nepiekrist,ka spēlē labi,bet nu komanda kopumā nav viens mehānisms (pagaidām).

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:54, pirms 10 gadiem
Serkor rakstīja: А кто сказал?ты?а кто ты такой!Сколько коментариев!Значит на Россию Вам не все равноЭто радует!Ссыкуны , в глаза никогда плохого не скажете,только здесь и можете!!!
Ja tu nesāksi rakstīt latviski, tad visu mūžu paliksi krievs!

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:56, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nez, esmu redzējis visas Krievijas spēles, labāk par viņiem spēlē vien Kanādieši. Šodienas spēle atstāja nepatīkamu nosēdumu, jo pēc 3-0 krievi nosēdās defā, ko viņi galīgi neprot darīt, bet kopumā bija labāki par zviedriem, arī Somijai paveicās un ar ASV labi blieza.
Nu jā es saku iemest viņi var, bet kopbilde kaut kā nelīmējās. Es nezinu man patika zviedru sniegums šogad- līdz šai spēlei.

     [+] [-]

, 2015-05-14 23:56, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nevar nepiekrist,ka spēlē labi,bet nu komanda kopumā nav viens mehānisms (pagaidām).
Es vispār nobrīnījos, ka znars to Ovečkinu gaida. Liekas nav tas viņa stilā, gaidīt kkādu izredzēto zvaigzni, kamēr pārējie čempī un pirms tam nometnē paka** plēsuši pušu. Bet nu laikam spiediens no malas pat znara lēmumus ietekmē.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-14 23:57, pirms 10 gadiem
Prieks,kad Krievija uzvarēja cerams,ka pusfināla arī uzvarēs tos amerkaņus,kuriem nācas zaudēt grupu turnīra

  +2 [+] [-]

, 2015-05-14 23:59, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu laikam skaties tikai uzbrukumus. Ir jau vēl arī aizsardzība un tur viņi nav stipri.
Nē spēli kopumā. Aizsardība klibo, bet karuseļi uzbrukuma zonā to kompensē. Tas, ka praktiski visi ir iesituši vismaz 2 golus, neko labu par aizsardību neizsaka, bet nu šodienas spēle parādīja, kurš stiprāks.
Rezultāts uzskatu ir atbilstošs parādītajai spēlei 5-3 ir godīgi. Un labi vien ir, ka zviedri izlīdzināja, bezzobainā nosēšanās aizsardzībā būs laba mācība turpmāk neizslēgt ātrumus. Esmu pārliecināts, ka Znaroks iedos pa kaklu spēlētājiem par otro spēles pusi.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 00:00, pirms 10 gadiem
ZHORIKS rakstīja: Ja tu nesāksi rakstīt latviski, tad visu mūžu paliksi krievs!
Man vienmēr šķitis, ka piedzimstot tu iegūsti tautību uz mūžu

     [+] [-]

, 2015-05-15 00:02, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Atbrauca Can pēc zelta,tas ir vairāk kā skaidrs. Un tikai brīnums var tiem patraucēt. Bet nu brīnumu nebūs - stabilākā komanda PČ,kura kā ceļa rullis noslauka visus savā ceļā.
Rus lielākā daļa spēlētāju ar traumām,kā jau pie Znara.

Un vēl jau ASV priekšā. Čehiem nebūs izredžu.
Ja tiesneši saks vilkt čehus, tad tiem izredzes būs.
Galvenais, lai skaists hokejs.

     [+] [-]

, 2015-05-15 00:03, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tiesneši saks vilkt čehus, tad tiem izredzes būs.
Galvenais, lai skaists hokejs.
vienīgais veids kā Čehi var uzvarēt, ja viņi pus spēli spēlē vairākumā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 00:03, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nevar nepiekrist,ka spēlē labi,bet nu komanda kopumā nav viens mehānisms (pagaidām).
Un tomēr simpatizē krievu izdarītais spiediens pretinieka zonā, tonusiņš ir kārtīgs. Šķiet Jurzinovs arī to atzīmēja. Aizsardzībai gan jābūt stiprākai viduszonā.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 00:07, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nē spēli kopumā. Aizsardība klibo, bet karuseļi uzbrukuma zonā to kompensē. Tas, ka praktiski visi ir iesituši vismaz 2 golus, neko labu par aizsardību neizsaka, bet nu šodienas spēle parādīja, kurš stiprāks.
Rezultāts uzskatu ir atbilstošs parādītajai spēlei 5-3 ir godīgi. Un labi vien ir, ka zviedri izlīdzināja, bezzobainā nosēšanās aizsardzībā būs laba mācība turpmāk neizslēgt ātrumus. Esmu pārliecināts, ka Znaroks iedos pa kaklu spēlētājiem par otro spēles pusi.
Lai arī neesmu krievu fans, uzbrukums viņiem vienkārši monstruāls. Tarasenko baigi labs, patīkami skatīties uz viņa spēli.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 00:09, pirms 10 gadiem
kristaps30 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=B8u... Vot tā izvaroti jūsu amerķaņi studenti 6:1
nu beidz. Tā USA izlase bija šausmīga....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 00:09, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: vienīgais veids kā Čehi var uzvarēt, ja viņi pus spēli spēlē vairākumā.
Sports ir sports, notiek visādi, kanādieši spēlēs nevis pret čehu sādžas vienību, bet pret izlasi, kas ir pietiekoši spēcīga, pie tam spēlēs pie sevis mājās.
Vēl, kas attiecas uz Kanādu, viņi grauj savus pretiniekus, kas ir vājāki,
lēnāki, bet, ja spēcīgās izlases spēs piedāvāt kapiņu, un tās to noteikti spēs, kanādiešiem var rasties problēmas ar pārslēgšanos. Būs atslābuši.
Bet nu Kanāda favorīts nr.1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-15 01:48, pirms 10 gadiem
Hokejā gadās visādi, tāpēc par uzvaras vārtiem ar rikošeta palīdzību nav ko brīnīties, jo pat ar divu rikošetu palīdzību krievi 2009.g. PČ 1/2 finālā pārspēja amerikāņus (3-2, bet rikošeti bija krievu otrie un trešie gūtie vārti).
Manuprāt lielākais brīnums PČ vēsturē notika 1976.gadā, kad Polijā poļi uzvarēja PSRS 6-4. Lūk, visu gūto vārtu ieraksts:
https://www.youtube.com/watch?v=oll...
Skatītāji ar savām ovācijām zāles jumtu cēla nost spēles beigās.

     [+] [-]

, 2015-05-15 06:42, pirms 10 gadiem
Nebūtu krieviem tā cūcene iekritusi no Ekmana-Larsona slidas, kas zin... Bet neko darīt, ir kā ir. Ir jau iezīmējies fināls Rus - Can jo neticu ka amīši spēs divreiz turnīra laikā uzvilkt krievus ar šādu sastāvu. Par zviedriem, pārāk daudz pačakarēja pirmajā periodā, tas arī praktiski izšķīra spēli. Tiešām labs sastāvs Zviedrijai bija kamēr krievu zvaigznes jau ir apsūbējušas. Krievija bija ņemama bet diemžēl arī šādu Krieviju zviedri neprata paņemt

     [+] [-]

, 2015-05-15 06:43, pirms 10 gadiem
palasot komentārus šķiet, ka lielākā daļa hokeja fanu ir atsaldēti, kā krievi, tā latvieši

     [+] [-]

, 2015-05-15 08:19, pirms 10 gadiem
Tas arī viss, iespējams vēl uzvara pret ASV studentiem pusfinālā, kas maz ticams. Ja līdz finālam aizspēlēsies, tad Kanādas kļavu lapas apbērs krievus ar ripām kā zālāju rudens lapkritī.

     [+] [-]

, 2015-05-15 08:38, pirms 10 gadiem
Jā, lielāko spēles daļu zviedri izskatījās krietni labāki. Bet uzvarētājus jau netiesā... Tad - ko lai mēs sakām par Latviju, kuru nomētāja ne tikai grandi, bet arī Austrija un Francija, tomēr augstākajā līgā palikām..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-15 09:06, pirms 10 gadiem
Skaista spēle. Pelnīta uzvara !!!
Skaudīgie latviešu interneta trolīši var raudāt un kost savos nagos
Iemācaties baudīt hokeju jūs nožēlojamie.

Sports un politika ir 2 dažādas lietas, bet laikam vidussmēra, neizglītotam latvietim tas nekad nebūs saprotams.

     [+] [-]

, 2015-05-15 11:09, pirms 10 gadiem
raivisra rakstīja: Skaista spēle. Pelnīta uzvara !!!
Skaudīgie latviešu interneta trolīši var raudāt un kost savos nagos
Iemācaties baudīt hokeju jūs nožēlojamie.

Sports un politika ir 2 dažādas lietas, bet laikam vidussmēra, neizglītotam latvietim tas nekad nebūs saprotams.
kā naglai pa galvu, vnk bāliņu bars ar aitu domāšanu, ko iebaro to blēj.
tas jau nekas, ka mūsu cilvēks Znaroks vada brigādi, kas uzvar, ne tak, labāk suminājām indiāni nez no kurienes, ar kuru regulāri pa mici norāvām.