Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

papildināts Pret Zviedriju ar Indraši un Andersonu sastāvā un Masaļski vārtos

Pret Zviedriju ar Indraši un Andersonu sastāvā un Masaļski vārtos
Miks Indrašis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja izlase šovakar Prāgā aizvadīs trešo maču pasaules 2015. gada pasaules čempionātā. Mačā pret zviedriem Latvijas valstsvienības vārtos stāsies Edgars Masaļskis, bet pirmo maču turnīrā aizvadīs arī savainojumu apārstējušais Miks Indrašis. Pagaidām nav skaidrs, kādā uzbrucēju virknējumā viņš tiks iekļauts. Tas kļūs zināms īsi pirms spēles sākuma, kad būs lielāka skaidrība par Mārtiņa Cipuļa veselības stāvokli.

Cipulis spēlē pret Čehijas valstsvienību nedaudz pastiepis kreisā ceļgala saiti, sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja izlases ārsts Jānis Kvēps. "To nevar saukt par šiku savainojumu, nedrīkst jokot," īsi nosaka doks. "Viņš mēģināja slidot, taču vēl neesam droši vai viņš spēlēs. Jautājums, vai ir jēga šobrīd spēlēt ar pretsāpju zāļu palīdzību, vai tomēr nedaudz atpūsties. Būs izmaiņas sastāvā. Sīkāk par tām varēšu pastāstīt īsi pirms mača," sīkāk skaidroja izlases treneris Kārlis Zirnis.

Izskatās, ka šovakar varēs spēlēt arī Kristaps Sotnieks, kurš spēlē pret čehiem asi nospēlēja pret Jakubu Klepišu, saņemot noraidījumu līdz spēles beigām. Brīdī, kad mūsu izlase aizvadīja rīta ieslidošanos uz IIHF Direktorātu bija devies valstsvienības ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks. Pieredze rāda, ka līdzīgos gadījumos viss notiek krietni laicīgāk, tāpēc pieļaujams, ka Sotnieks varētu palikt nesodīts, un šovakar spēlēt. Tāpat šovakar pirmo maču Prāgā aizvadīs arī Jānis Andersons, kurš tika pieteikts savainotā Renāra Demitera vietā.

Demiters kopā ar Ņikitu Jevpalovu jau šodien dosies mājup. Abi no rīta atvadījās no komandas un maču pret zviedriem noraudzīsies TV ekrānos Rīgā.

 +23 [+] [-]

, 2015-05-04 11:35, pirms 10 gadiem
Njā. Nezinu par spēles veidošanu un rezultativitāti, bet Jevpalovs pārbaudēs spēlēja ar lielu enerģiju un rādīja ātru hokeju! Tieši tas, kas mūsu izlasē visvairāk trūkst...

 +19 [+] [-]

, 2015-05-04 11:36, pirms 10 gadiem
Jevpalovu vajadzēja kāda cita vietā!!!!!!!!!!!

 +13 [+] [-]

, 2015-05-04 11:37, pirms 10 gadiem
Nolans jau 1 spele butu Jepalovu ielicis sastava un vins noteikti sevi attaisnotu...Lai neapvainojas Abols,bet Jepalovs ir labaks...

 +14 [+] [-]

, 2015-05-04 11:40, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Jevpalovu vajadzēja kāda cita vietā!!!!!!!!!!!
Pirmajās spēlēs Skvorcovs, Koba, Bukarts riktīgi krita ārā no kopējās bildes. Džeriņš arī. Tiem, kas aizstāv Skvorcovu un Kobu, kā enerģijas spēlētājus ar labu aizsardzību, ieteiktu rūpīgāk sekot notikumiem laukumā, pie reizes atceroties, ka Jevpalovs bija viens no labākajiem uzbrucējiem aizsardzībā visā QMJHL. Junioru līga, bet tik un tā...

 +21 [+] [-]

, 2015-05-04 11:40, pirms 10 gadiem
Jā, būtu Jevpalovam devuši kaut iespēju sevi pierādīt spēlē, jo Ābols šad un tad tur podus nogāza!

 +21 [+] [-]

, 2015-05-04 11:41, pirms 10 gadiem
Nu nezinu, manuprāt, Jevpalovam noteikti ir lielāka vēlme sisties nekā dažam labam Dinamo kadram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:44, pirms 10 gadiem
Jā, vārtos Masaļskis, Miks spēlēs, par Sočas lietu skaidrība būs tuvākajās stundās

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 11:44, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Vārtos laikam šodien Masaļskis?
Ta vajadzetu but Stabilas vertibas

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 11:45, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Vārtos laikam šodien Masaļskis?
labāk, lai liek Muštukovu, jo priekšā tagad būs svarīgākas spēles un nevajag riskēt ar Masaļski. Beļavska rokraksts pirmajās spēlēs ir jūtams, šodien paveiksies, ja 10 metienus pa vārtiem izdarīsim, tādēļ kāda šķirba, kuru vārtsargu mest zem tanka.

  +9 [+] [-]

, 2015-05-04 11:46, pirms 10 gadiem
hockeyfan1070 rakstīja: Jā, vārtos Masaļskis, Miks spēlēs, par Sočas lietu skaidrība būs tuvākajās stundās
Varēja šodien dot iespēju Kalniņam, jo citās spēlēs jau diez vai tiks pie iespējas, Masaļskim pārējās spēles būs jādemonstrē labākais sniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-05-04 11:50, pirms 10 gadiem
piečakarēja Jevpalovu konkrēti Varēja tad uzreiz atsijāt nevis vēl vilkt līdz uz Prāgu. Visvairāk žēl ka spēlētājs ir ļoti labs un tapēc jāskatās vai uz nākamo PC vispār tiks, jo var gadīties, ka sitīsies pa AHL pleiofiem

  +7 [+] [-]

, 2015-05-04 11:54, pirms 10 gadiem
Vispār visu cieņu Mikam, neatceros, kad kādreiz kāds spēlētājs būtu aizbraucis ar traumu uz PČ, to tur sadziedējis, pat ne līdz galam, un jau gatavs būtu mesties laukumā, lai tikai palīdzētu savējiem cīņā ! Cepuri nost !

  -4 [+] [-]

, 2015-05-04 11:54, pirms 10 gadiem
Te lielakajai dalai roza briles uz acim, del tiem 100pts. Protams, apsveicams sneigums, bet tas ir junioru liga, kur vins speleja pret 5 gadus jaunakiem caliem, ir tomer starpiba, vai tev 16 vai 21, ne ? Otrkart, nav nekadas pieredzes pieauguso hokeja, daudz speletajiem ir lielas problemas izdarit so lecienu no junioriem uz pieaugusajiem. Beigu beigas, parbaudes speles Jevpalovs neko tadu neparadija, lai obligati vinu butu jaliek sastava.

 +13 [+] [-]

, 2015-05-04 11:57, pirms 10 gadiem
zjeel ka Jevpalova sencis nav Beļavskim choms,kā var paturēt Ābolu?vispaar uz laukuma neorenteejas,divcīņas nulle.pec 5 minūtem pret kanadu bija jāsūta mājas.(pusi goli uz vinja sirdsapzinju)besii chomu padariishana,un lielie eksperti ar baidaas kritizeet savaa studijaa,kaa tad choma puiku noliks.sviests

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 11:57, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Te lielakajai dalai roza briles uz acim, del tiem 100pts. Protams, apsveicams sneigums, bet tas ir junioru liga, kur vins speleja pret 5 gadus jaunakiem caliem, ir tomer starpiba, vai tev 16 vai 21, ne ? Otrkart, nav nekadas pieredzes pieauguso hokeja, daudz speletajiem ir lielas problemas izdarit so lecienu no junioriem uz pieaugusajiem. Beigu beigas, parbaudes speles Jevpalovs neko tadu neparadija, lai obligati vinu butu jaliek sastava.
pēc gada dziedāsi citu dziesmu? labi, prakses nav bet var redzēt ka talants viņam ir un pārbaudes spēlēs bija kas gāza lielākus podus bet uz čempi tika

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 11:58, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: pēc gada dziedāsi citu dziesmu? labi, prakses nav bet var redzēt ka talants viņam ir un pārbaudes spēlēs bija kas gāza lielākus podus bet uz čempi tika
Pec gada dziedasu citu dziesmu, jo gada laika var daudz ,kas mainities Izlase ir jaspele labakajiem uz so bridi, nevis labakajiem "iespejams pec gada".

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 11:59, pirms 10 gadiem
Ja esam nodzivojusies ka mums ir tik viena briva vieta pieteikuma,tad protams bij japiesaka Indrasis... ps.Abola kritikiem iesaku paskatit komentarus pirms cempja..izradas atbildigas vecu cinas ir kas cits,ka juniori un parastas ikdienas sezonas speles,iegus pieredzi un nakamgad jau bus labak!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 12:00, pirms 10 gadiem
KingsChoiceBets rakstīja: Vispār visu cieņu Mikam, neatceros, kad kādreiz kāds spēlētājs būtu aizbraucis ar traumu uz PČ, to tur sadziedējis, pat ne līdz galam, un jau gatavs būtu mesties laukumā, lai tikai palīdzētu savējiem cīņā ! Cepuri nost !
jā Inrašis ir vajadzīgs, bet vai viņš varēs bliezt uz visiem 100%? Bet ja kāds atsvaidzina viņa traumu? Pieteikt citu spēlētāju viņa vietā vairs nevarēs...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:01, pirms 10 gadiem
Klau, nav ziņas kas šodien vārtos stāvēs?
Tāda aizdoma, ka sāks Kalniņš.

Oi nē, kļūdijos.

Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross 5m5 minutes ago Czech Republic
Pret Zviedriju vārtus sargās Masaļskis, iespējams, laukumā nedosies Cipulis. Viņš guvis kājas savainojumu

Par Sotnieku būšot tuvākajās stundās skaidrība.

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:02, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pec gada dziedasu citu dziesmu, jo gada laika var daudz ,kas mainities Izlase ir jaspele labakajiem uz so bridi, nevis labakajiem "iespejams pec gada".
ja viņš pavilk tagad vismaz 4 maiņas līmenī, tad iespēlētu viņu jau tagad, lai pēc gada liktu 2-3 maiņā

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:03, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: ja viņš pavilk tagad vismaz 4 maiņas līmenī, tad iespēlētu viņu jau tagad, lai pēc gada liktu 2-3 maiņā
Kada jega vinu bazt 4.maina ? Ko vins tur daris ? Vinam ir jaspele vai nu 1-2. maina, partaisit par kapli mums vinu nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:12, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kada jega vinu bazt 4.maina ? Ko vins tur daris ? Vinam ir jaspele vai nu 1-2. maina, partaisit par kapli mums vinu nevajag.
apostīt gaisu pilnīgi pietiek. pasaules čempioāts nav regulārā sezona. no 7 spēlēm nekas nemainīsies.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:13, pirms 10 gadiem
Es gribētu zināt,ar ko sliktāks ir Jevpavlovs par to pašu Bukartu ?!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:13, pirms 10 gadiem
Matulis jau pateica ka zemak par 3 mainu nav jegas likt,bet vina ista vieta ir pie Spruksta un Mikela
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 12:15, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Es gribētu zināt,ar ko sliktāks ir Jevpavlovs par to pašu Bukartu ?!
To pašu domāju.
Bukarts nav neko ievērības cienģu izdarijis.
Godīgi sakot, ļoti nemanāms.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:19, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: To pašu domāju.
Bukarts nav neko ievērības cienģu izdarijis.
Godīgi sakot, ļoti nemanāms.
Bukartam 6 sezonas KHL + krievijas 2/3 liga. Jevpalovam vispar nav pieredzes pieauguso hokeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:25, pirms 10 gadiem
Lai tikai pārāk nenomoka Edžu, lai izšķirošajās cīņās nav sieti jāliek vārtos.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:27, pirms 10 gadiem
Jevpalovu gan vareja atstāt. Atlidoja no ZA speciāli lai palīdzētu izlasei. Paga paga, kad spēlēs Sharks, vares pasūtīt izlasi 3 mājas tālāk...

  +5 [+] [-]

, 2015-05-04 12:33, pirms 10 gadiem
Mja, šeit parādās Nolana stiprā puse - ieraudzīt jaunos un viņiem uzticēties.

  -4 [+] [-]

, 2015-05-04 12:35, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pec gada dziedasu citu dziesmu, jo gada laika var daudz ,kas mainities Izlase ir jaspele labakajiem uz so bridi, nevis labakajiem "iespejams pec gada".
Es nesaprotu, ko var kritizēt Ābolu par kļūdām? Un kurš spēlē pret Kanādu spēlēja bez kļūdām? Pret čehiem jau bija labāk! Iedeva aiz vārtiem piespēli, ko aizsargs neuztvēra, tagad zinās, ka tā arī mēdz būt... To, ka viņš vēl "zaļš", zināja visi jau pirms PČ. Un tieši šādās spēlēs, kā pret Kanādu, var iegūt vairāk, nekā 10 spēlēs KHL! Nesaku, ka Jevpalovs nebūtu noderējis, bet tā bija trenera izvēle, kurš komandu redz no iekšpuses un arī atbildēs par rezultātu!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 12:35, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bukartam 6 sezonas KHL + krievijas 2/3 liga. Jevpalovam vispar nav pieredzes pieauguso hokeja.
arguments nulles vērtībā, bet ne jau tu vainīgs. Daudzi tā domā, taču man ir labs pretarguments-
ja jau noteicošais ir dalība pieaugušo hokejā, tad kapēc neviens no LAČ tā arī netika uz čempionātu?

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:37, pirms 10 gadiem
Sakat ko gribat spēlēja pret jaunākiem tīņiem utt
bet pa bukartu 100% ir labāks Jepalovs!
Ņikita nepadodies un lai izdodas Shark sistēmā nostiprināties
lai var parādīt visādiem bukartiem un dzeriņiem kā jāspēlē hokejs!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 12:38, pirms 10 gadiem
Cipulim trauma...nu ko, apsveicu Beļavski, vari likt lidmašīnai griezt riņķī, varēja tak atstāt puišus, kaut vai tikai skatīties no malas;@

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:39, pirms 10 gadiem
Šitā sapist Nolana iespēto hokejā, tas ir jāmāk Aleksandr!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:40, pirms 10 gadiem
paturpināšu- daudzas šīs diskusijas atkristu, ja nebūtu tik daudz līderu savainojušies. Tie kas tagad tiek aprunāti, vispār būtu jau aizmirsti

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:41, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Šitā sapist Nolana iespēto hokejā, tas ir jāmāk Aleksandr!
tagad Nolans brīvs- vari aicināt atpakaļ. Varēja gan ņemt labāk Vītoliņu par treneri

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:42, pirms 10 gadiem
sjamba rakstīja: Es nesaprotu, ko var kritizēt Ābolu par kļūdām? Un kurš spēlē pret Kanādu spēlēja bez kļūdām? Pret čehiem jau bija labāk! Iedeva aiz vārtiem piespēli, ko aizsargs neuztvēra, tagad zinās, ka tā arī mēdz būt... To, ka viņš vēl "zaļš", zināja visi jau pirms PČ. Un tieši šādās spēlēs, kā pret Kanādu, var iegūt vairāk, nekā 10 spēlēs KHL! Nesaku, ka Jevpalovs nebūtu noderējis, bet tā bija trenera izvēle, kurš komandu redz no iekšpuses un arī atbildēs par rezultātu!
Kur es kko saku par Abolu? Bet tur jau var redzet, ka calis ir jauns, nav tada pieredze pieauguso hokeja, tapec ir mulkigas kludas.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 12:42, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: arguments nulles vērtībā, bet ne jau tu vainīgs. Daudzi tā domā, taču man ir labs pretarguments-
ja jau noteicošais ir dalība pieaugušo hokejā, tad kapēc neviens no LAČ tā arī netika uz čempionātu?
Tapec, ka LC ir amatieru cempis.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 12:52, pirms 10 gadiem
ja mees buutu uzvareejusi pagajusas 2 speles sdn vartos buutu kalnins

     [+] [-]

, 2015-05-04 12:57, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: tagad Nolans brīvs- vari aicināt atpakaļ. Varēja gan ņemt labāk Vītoliņu par treneri
1. Nav zinams kadas ir attiecibas Vitolinam ar Kirovu.
2. Vitolins pilnigi citu summu prasitu, salidzinot ar Belavski, un ka tu zini, macinu ver valaa Kirovs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 13:21, pirms 10 gadiem
Es uzskatu, ka Jevpalovu nevajadzēja sūtīt mājās, būtu viņam devuši vismaz iespēju parādīt sevi.. Lai vai kā, es nebrīnītos, ja nākamreiz, kad Jevpalovs būs vajadzīgs izlasei, viņš vienkārši uzmetīs. Būtu Nolans, es domāju, ka izlasē gan Jevpalovs, gan Kulda un Lipsbergs būtu spēlējuši

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 13:23, pirms 10 gadiem
Latvijai jau plaša spēlētāju izvēle, tapēc ar vieglu roku var mājās sūtīt nākamo Latvijas pārstāvi NHL, bet komandā atstāt potenciālos Zemgales, Mogo un Francijas 2.vai 3. līgas kapātājus - Bukartu, Džeriņu, Skvorcovu, K.Jassu, Bērziņu.
Drošvien Jevpavlovam līdz šo visu sasniegušo lielmeistaru līmenim kā līdz mēnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 13:54, pirms 10 gadiem
Autor, kas ir šiks savainojums?!

Jānis Rubulis rakstīja: "To nevar saukt par šiku savainojumu, nedrīkst jokot," īsi nosaka doks [Kvēps]

     [+] [-]

, 2015-05-04 14:07, pirms 10 gadiem
nobd rakstīja: Es uzskatu, ka Jevpalovu nevajadzēja sūtīt mājās, būtu viņam devuši vismaz iespēju parādīt sevi.. Lai vai kā, es nebrīnītos, ja nākamreiz, kad Jevpalovs būs vajadzīgs izlasei, viņš vienkārši uzmetīs. Būtu Nolans, es domāju, ka izlasē gan Jevpalovs, gan Kulda un Lipsbergs būtu spēlējuši
Ar to arii atskiras amerikaanu sports un amiishu treneru domugaajiens. Vini iesaista visos sportos jaunos talantiigos, kas strauji var progreset un jau pec gada-diviem but par komandu liideriem, kamer musu stagnaatu PSRS sisteema balstas uz chomu padarisanu un muzhigi jaunajiem perspektiivajiem kadriem. Jevpalovam bija japaliek, Lipsbergam arii. Cjipa un Bukarts bija jasuta majas, Cipulis vispar nevar pat tuksos iemest un vairs nekad nevarees. Pilniigs bezprigels.

     [+] [-]

, 2015-05-04 14:12, pirms 10 gadiem
JiSkx rakstīja: Latvijai jau plaša spēlētāju izvēle, tapēc ar vieglu roku var mājās sūtīt nākamo Latvijas pārstāvi NHL, bet komandā atstāt potenciālos Zemgales, Mogo un Francijas 2.vai 3. līgas kapātājus - Bukartu, Džeriņu, Skvorcovu, K.Jassu, Bērziņu.
Drošvien Jevpavlovam līdz šo visu sasniegušo lielmeistaru līmenim kā līdz mēnesim.
Tiesi taa. Musu izlasee sobrid vienigie kas kko var iemest ir Mikelis,Daarzs,Daugava,Indrasis. IR janem taadi kas veido rezultatu, kaut amiishu jauniesu liigas. Tads Cipulis,Meija,Dzera,Skvorcovs,Koba un vel virkne pat LACaa nemestu neko ieksaa. Kas nemet, nemetis pat Afrikaa. Tagad vispar aizsargi golu neiebakstis nevienu chempii, tas ir kaa bankaa. Uzbruceji ari knapi 1 normala maina sanak. Nav pat no kaa gaidit, jo kad es redzu ka Koba,Cipulis vai Beerzs izslido kaut 3vs1 es esmu vienkaarsi 10000% parliecinats ka gola nebus. Sie kadri ar apbrinojamu efektiviati prot izbojaat visu ko vien var izbojat. Es pat godigi nesajedzu ka var tik neprecizi mest un tik tizli spelet uzbrukumaa

  +4 [+] [-]

, 2015-05-04 14:12, pirms 10 gadiem
Jevpalovs vismaz māk iemest tukšos vārtos atšķirībā no džeriņa! Suka Beļavsksis

     [+] [-]

, 2015-05-04 14:15, pirms 10 gadiem
Spēlē pret čehiju 1. un 2. maiņai 5v5 ar čehiju gāja labi. 3/4 maiņai dirsā gāja, un tā pat pret zviedriem būs. Noraidijumus pelna 3/4 maiņā.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 14:29, pirms 10 gadiem
Tas tikai nozīmē,ka Beļavskis vēl nav gatavs būt par izlases treneri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 15:32, pirms 10 gadiem
Belavskis atkapies!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 15:41, pirms 10 gadiem
Tas Ābols vispār nekāds, takā pazudis, dod kreisas piespēles un slido kā samīzies, nesaprotu kāpēc viņu nesūta mājās, bet aizsūta Jevpalovu, laikam tēta nopelsns.

     [+] [-]

, 2015-05-04 16:06, pirms 10 gadiem
Edžu vajag pasaudzēt nevis likt vārtos, kmr nav notraumejies pirms izšķirošām spēlēm

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:01, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Varēji jau pagaidīt kamēr Jevpalovs tiek spēlēt NHL un tad savas gudrības rakstīt
Ko te daudz gaidīt? Tu taču redzi,ka nevienam nebija jāgaida, kamēr šitie visi (Džeriņš, Bukarts, Bērziņš, Koba, Skvorcovs) kaut ko sasniedz - izlasē paņem tāpat. Galvenais ir uzvesties tā, ka kaut ko būtu sasnieguši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-04 18:52, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Vēlreiz atkārtoju, ka Jevpalovs pagaidām neko tādu nav sasniedzis, ka viņam būtu garantēta vieta LV izlasē
Ja to var saukt par neko, ka perspektīvākais jaunais LV spēlētājs un savā līgā viens no top 5 špīleriem, tad varētu tavam īpatnējam apgalvojumam piekrist.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 18:53, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Vēlreiz atkārtoju, ka Jevpalovs pagaidām neko tādu nav sasniedzis, ka viņam būtu garantēta vieta LV izlasē
Bet vēl interesantāk būtu dzirdēt, ko ir sasnieguši šitie regulārie izlases spēlētāji - Džeriņš, Bukarts, Bērziņš, Koba?