Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2949, Did:0, useCase: 3

Balceram astotie vārti sezonā, "Sharks" piedzīvo zaudējumu pagarinājumā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Balceram astotie vārti sezonā, "Sharks" piedzīvo zaudējumu pagarinājumā
Rūdolfs Balcers saņem komandas biedru apsveikumus. Foto: San Jose Sharks

Nacionālās hokeja līgas klubs Sanhosē "Sharks" savā laukumā ar 4:5 pagarinājumā piekāpās Arizonas "Coyotes". Latviešu uzbrucējs Rūdolfs Balcers guva viesu pirmos vārtus. "Sharks" sezonā palikusi vēl viena spēle - pēc četrām dienām.

Rūdolfs Balcers spēlēja Sanhosē "Sharks" otrajā virknējumā kopā ar Patriku Marlo un Tīmo Meieru. Latviešu uzbrucējs izcēlās jau septītajā minūtē, kad pretuzbrukumā tika pie metiena no zonas vidus, un ripa izspraucās starp pretinieku vārtsarga Eidina Hila kājsargiem. Balceram tas bija astotais vārtu guvums sezonā, un viņš pārtrauca piecu bezpunktu spēļu sēriju.

VIDEO: Rūdolfs Balcers iemet pēc piecu sauso spēļu sērijas

Viņš laukumā pavadīja 17:19 minūtes (0:37 vairākumā un 0:42 mazākumā), izdarīja divus metienus un trīs spēka paņēmienus, trīs reizes atbruņoja pretiniekus un spēli noslēdza ar pozitīvu lietderības koeficientu +1. Balcers šosezon piedalījies 40 spēlēs, izceļoties ar 8+9.

Vienīgā reize, kad "Sharks" pabija vadībā, bija otrās trešdaļas vidū (3:2), tomēr prieki ilga mazāk par minūti. Savukārt izglābties izdevās 49 sekundes pirms pamatlaika beigām, jaunpienācējam Aleksandram Barabanovam pacīnoties vārtu priekšā un gūstot jau savus trešos vārtus astoņās spēlēs. Tādējādi "Sharks" ieguva vienu punktu, bet pagarinājumā nācās atzīt Fila Kesela un Arizonas "Coyotes" pārākumu – 4:5.

Sanhosē tas bija jau piektais zaudējums pēdējās sešās spēlēs. Balcera pārstāvētā vienība ieņem sesto vietu Rietumu divīzijā, priekšā atrodoties "Coyotes", kas gan ir piecu punktu attālumā. Arī sezonas savstarpējos mačos labāk veicās Arizonas hokejistiem – piecas uzvaras pret trim.

"Sharks" šosezon palikusi vēl viena spēle – naktī no trešdienas uz ceturtdienu pēc Latvijas laika savā laukumā pret Lasvegasas "Golden Knights".

NHL kopvērtējums

Centrālā div.SPAustrumu div.SPZiemeļu div.SPRietumu div.SP
Hurricanes5580Penguins5677Maple Leafs5476Golden Knights5480
Panthers5577Capitals5575Oilers5368Avalanche5376
Lightning5575Bruins5471Jets5359Wild5475
Predators5562Islanders5570Canadiens5457Blues5357
Stars5458Rangers5660Senators5449Coyotes5654
Blackhawks5452Flyers5556Flames5147Sharks5549
Red Wings5648Devils5545Canucks4943Kings5348
Blue Jackets5648Sabres5637Ducks5643

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 08:32, pirms 4 gadiem
Nevienā brīdī nebija kopā uz ledus ar Patriku Marlo un Tīmo Meieru

  +2 [+] [-]

, 2021-05-09 08:32, pirms 4 gadiem
Uz Izlasi!

     [+] [-]

, 2021-05-09 09:27, pirms 4 gadiem
Kaut kas ir dzirdēts, būs izlasē?

     [+] [-]

, 2021-05-09 09:33, pirms 4 gadiem
tekken rakstīja: Kaut kas ir dzirdēts, būs izlasē?
Nekas nav dzirdēts arī ka nebūs, izņēmot Zaipja komentāros izteikto varbūtību

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 09:41, pirms 4 gadiem
Gan Balcers,gan Kivlenieks atlidos uz PČ foršà noskaņojumà!

  -3 [+] [-]

, 2021-05-09 09:51, pirms 4 gadiem
semerjaks rakstīja: Gan Balcers,gan Kivlenieks atlidos uz PČ foršà noskaņojumà!
Par Balceru piekrītu, taču nedomāju, ka Kivlenieks būtu tik ļoti vajadzīgs izlasei tieši šobrīd
Cik sapratu, rezervētās vietas uz čārteri ir piecas, tādā gadījumā labāk lai atlidotu Čukste vai Rubīns, piemēram, nevis Kivlenieks

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 10:02, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Par Balceru piekrītu, taču nedomāju, ka Kivlenieks būtu tik ļoti vajadzīgs izlasei tieši šobrīd
Cik sapratu, rezervētās vietas uz čārteri ir piecas, tādā gadījumā labāk lai atlidotu Čukste vai Rubīns, piemēram, nevis Kivlenieks
Par Čuksti pèdèjais info - viņš paliek Amerikà

  +4 [+] [-]

, 2021-05-09 10:04, pirms 4 gadiem
Nacionālās hokeja līgas klubs Sanhosē "Sharks" savā laukumā ar 4:5 pagarinājumā piekāpās Arizonas "Coyotes". Latviešu uzbrucējs Rūdolfs Balcers guva viesu pirmos vārtus.

Ta šis savos meta?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-09 10:27, pirms 4 gadiem
Regulārās sezonas beigās Sharks iemainīja no Maple Leafs Barabanovu, kurš izrādījās Sharks 1.maiņas spēlētājs. Kas nozīmēja, ka pienāca klāt vēl viens uzbrucējs, kurš ir labāks par Balceru.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-09 10:34, pirms 4 gadiem
Vai tad nepastāv varbūtība ka Kivi nosūtīs uz AHL?
Tur tak vēl turpina spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2021-05-09 10:41, pirms 4 gadiem
Pēteris Ostošovs rakstīja: Vai tad nepastāv varbūtība ka Kivi nosūtīs uz AHL?
Tur tak vēl turpina spēlēt
viņš jau tur. viņu uzreiz pēc spēles aizsūtīja.
spēles 11, 14 un 15.maijā

  -1 [+] [-]

, 2021-05-09 10:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: viņš jau tur. viņu uzreiz pēc spēles aizsūtīja.
spēles 11, 14 un 15.maijā
Kādas domas? Kivi būs PČ?

     [+] [-]

, 2021-05-09 10:50, pirms 4 gadiem
Ņemot vērā, ka Rubīns būs LV ātrāk par čarteru, domāju, ka visas 5 voetas netiks aizpildītas no LV pārstāvjiem. Neviens uzbrucējs netiks ņemts tieši tā paša iemesla dēļ kā Čukste nebrauc - nevienu no tiem Bobs nav redzējis.

Paliek Jaks (kam gan PO itkā), Kivlenieks, Šilovs (bet kam gan viņš vajadzīgs, ja jaunie tāpat jau ir) un Mitens (!?)

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 10:50, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kādas domas? Kivi būs PČ?
hvz. mani moka jautājums vai viņš vispār vajadzīgs.
ja Koziolam un Bobam vajag, tad neredzu problēmu viņu atvilkt. puisim ar neredzu nekādu problēmu lai nebrauktu, ja sauks.
pat ja komanda uz čarteri nepalaiž, var vēlāk piebraukt.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-09 10:52, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: hvz. mani moka jautājums vai viņš vispār vajadzīgs.
ja Koziolam un Bobam vajag, tad neredzu problēmu viņu atvilkt. puisim ar neredzu nekādu problēmu lai nebrauktu, ja sauks.
Zini, man Kivlenieks ir vajadzīgs divām spēlēm - pret CAN un USA.

Ja nebrauc Kivi, tad Punnenovam jāstāv pret ZA, jo Kalniņu ar viņa augumu nu neredzu spēlējam pret NHL zvaigznēm

  -1 [+] [-]

, 2021-05-09 10:52, pirms 4 gadiem
Vēl jau ir maza, bet tomēr cerība, ka Elvis atbrauc

  +3 [+] [-]

, 2021-05-09 10:54, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vēl jau ir maza, bet tomēr cerība, ka Elvis atbrauc
un to vispār nevajag. kāda jēga pierunāt spēlētāju braukt, ja viņš negrib.
ne spēlētājs, ne karoga nesējs būs. viņa domas būs aizņemtas ar ko citu.
lai spēlē tie kuri grib.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-09 10:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un to vispār nevajag. kāda jēga pierunāt spēlētāju braukt, ja viņš negrib.
ne spēlētājs, ne karoga nesējs būs. viņa domas būs aizņemtas ar ko citu.
lai spēlē tie kuri grib.
Protams, es biju domājis, ja tomēr sagrib

Ja sieva viņam paliek viena, tad pilnīgi noteikti Elvi nevajag

  -1 [+] [-]

, 2021-05-09 10:57, pirms 4 gadiem
Gaidam viņa atbildi sakarā ar PČ

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 11:03, pirms 4 gadiem
Rubīns jau atkopies pēc traumas?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 11:04, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Rubīns jau atkopies pēc traumas?
hvz . taksī sēdēja šonakt uz AHL aizsūtīja.
jāskatās vai šodien spēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-09 12:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un to vispār nevajag. kāda jēga pierunāt spēlētāju braukt, ja viņš negrib.
ne spēlētājs, ne karoga nesējs būs. viņa domas būs aizņemtas ar ko citu.
lai spēlē tie kuri grib.
Ja jau bija strīds ar draudzeni, tad grib.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-09 12:34, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Zini, man Kivlenieks ir vajadzīgs divām spēlēm - pret CAN un USA.

Ja nebrauc Kivi, tad Punnenovam jāstāv pret ZA, jo Kalniņu ar viņa augumu nu neredzu spēlējam pret NHL zvaigznēm
Augums ir vienīgais, kas nosaka meistarību? Jeb, tavuprāt devītniekā prot iemest tikai NHL? Jāsargā (un nevis jāstāv) ir tam, kurš uz to brīdi ir gatavāks fiziski un psiholoģiski. Ja galvenais ir augums - lai savāc Gudi.
P.s. baigi daudz būs to NHL zvaigžņu? Jeb zvaigzne ir jebkurš, kurš NHL spēlē?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-09 13:00, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Augums ir vienīgais, kas nosaka meistarību? Jeb, tavuprāt devītniekā prot iemest tikai NHL? Jāsargā (un nevis jāstāv) ir tam, kurš uz to brīdi ir gatavāks fiziski un psiholoģiski. Ja galvenais ir augums - lai savāc Gudi.
P.s. baigi daudz būs to NHL zvaigžņu? Jeb zvaigzne ir jebkurš, kurš NHL spēlē?
Kanādas izlasē neņems “Timkinus” kā krievi. Tur visi ir 0,50-0,60 PPG spēlētāji ik sezonu NHL, ja ne vairāk.

Un otrkārt - kā piemērs ir jau piekritušais PČ Konors Brauns - NHL zvaigzne nav, bet atbraucot uz PČ ir noteikti zvaigzne šī turnīra mērogā

Un tad par tiem vārtsargiem, augums bija teiksim viens no faktoriem, kā galveno gribu minēt Kalniņa, MANUPRĀT, grūtību spēlēt pret tik ātrām un neparedzām komandām kā USA un CAN. Negribu teikt, ka Janka nevar spēlēt, bet, manuprāt, viņš nav ZA stilam atbilstošs..

     [+] [-]

, 2021-05-09 13:09, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Gaidam viņa atbildi sakarā ar PČ
https://www.nhl.com/sharks/video/po...
vēl nezina

     [+] [-]

, 2021-05-09 13:25, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kanādas izlasē neņems “Timkinus” kā krievi. Tur visi ir 0,50-0,60 PPG spēlētāji ik sezonu NHL, ja ne vairāk.

Un otrkārt - kā piemērs ir jau piekritušais PČ Konors Brauns - NHL zvaigzne nav, bet atbraucot uz PČ ir noteikti zvaigzne šī turnīra mērogā

Un tad par tiem vārtsargiem, augums bija teiksim viens no faktoriem, kā galveno gribu minēt Kalniņa, MANUPRĀT, grūtību spēlēt pret tik ātrām un neparedzām komandām kā USA un CAN. Negribu teikt, ka Janka nevar spēlēt, bet, manuprāt, viņš nav ZA stilam atbilstošs..
Pirmkārt, ASV, mazāk Kanāda katru pč ņem arī AHL/NCAA/junirou līgu špīlerus. 2-3 uz čemp amerikāņi, 1-2 kanādieši. Nebūtu brīnums, ja šogad vairāk.
Otrkārt, neba tiem NHL čekeriem, kas uz citu izlašu fona sanāk "zvaigznes" visi goli ir samesti devītniekā - tas ir grūti atvairāmi mazam vārtsargam. Ļoti daudz ir ar gaļu samesto golu - kā jau čekeriem.
Un apgāzīšu tavu "0.5-0.6" punktu spēlētāju teoriju. Tā kā šī gada sastāva nav, tad uzmetu aci pēdējā PČ kanādai. zem 0.5. punkriem sezonā Nērss, Seversons, Makkens, Maierss (ar zemākiem rādtājiem, kā mūsu čekerim Zemgum), Montūrs, Fabro (tolaik vēl NCAA spēlētājs), Džosts, Džozefs un Strečers. Ja skatītos tieši attiecīgo sezonu nevis kopumā karjerā, būtu vēl pāris puiši. Gandrīz visi Can aizsargi ir ap 0.25-0.3 robežās (ok, tie ir aizsargi), bet lūk ir arī uzbrucēji, kas nav monstri. Protams, lielākā komandas daļa spēlē 0.65 punktu spēlē robežās. BET. Ir jāatcerās arī fakts, ka pietiekami bieži tos punktus palīdz salasīt labi partneri klubā, kuru izlasē nav. Un izlasē to neizdodas parādīt. Jo skatoties jau Kanādas izlases punktu sniegumu - zem 0.5 spēlē (ko īsā turnīrā ir sasniegt krietni vieglāk kā garā) ir 11 spēlētāji - tātad puskomanda.

     [+] [-]

, 2021-05-09 13:25, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: ...

Un tad par tiem vārtsargiem, augums bija teiksim viens no faktoriem, kā galveno gribu minēt Kalniņa, MANUPRĀT, grūtību spēlēt pret tik ātrām un neparedzām komandām kā USA un CAN. Negribu teikt, ka Janka nevar spēlēt, bet, manuprāt, viņš nav ZA stilam atbilstošs..
Kanāda un ASV - vienīgās, kas spēlē ātru hokeju? Somi un zviedri ne?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-09 13:29, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kanādas izlasē neņems “Timkinus” kā krievi. Tur visi ir 0,50-0,60 PPG spēlētāji ik sezonu NHL, ja ne vairāk.

Un otrkārt - kā piemērs ir jau piekritušais PČ Konors Brauns - NHL zvaigzne nav, bet atbraucot uz PČ ir noteikti zvaigzne šī turnīra mērogā

...
ko Tu zini par ASV un Kanādas sastāvu šogad? Neko! Šobrīd oficiāli nav nosaukts NEVIENS šo izlašu spēlētājs!

     [+] [-]

, 2021-05-09 13:32, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Zini, man Kivlenieks ir vajadzīgs divām spēlēm - pret CAN un USA.

Ja nebrauc Kivi, tad Punnenovam jāstāv pret ZA, jo Kalniņu ar viņa augumu nu neredzu spēlējam pret NHL zvaigznēm
maigi sakot, bērnišķīgs (pēc savas izvēles varu nomaitnīt ar jebkuru rupjāku vārdu) komentārs - Punnenovs 185 cm, Kalniņš - 182 cm. Tie 3 centimetri ofigena visu maina???

     [+] [-]

, 2021-05-09 14:06, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Zini, man Kivlenieks ir vajadzīgs divām spēlēm - pret CAN un USA.
Jā, atbrauks AHL vārtsargs, kurš visaugstākajā līmenī (NHL, AHL) spēlē, būsim godīgi, viduvēji un visiem parādīs.

Kivlenieks kā NHL, tā AHL ir 89% un 3+ golu vārtsargs. Jā, protams, viņam var gadīties kāds spožs mačs vai pat viss turnīrs, kā Gudļevskim, piemēram, bet tas jau ir kaut kas no neparedzamiem faktoriem un tāpat var cerēt uz jebkura cita vārtsarga "izšaušanu".

  +3 [+] [-]

, 2021-05-09 14:22, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, atbrauks AHL vārtsargs, kurš visaugstākajā līmenī (NHL, AHL) spēlē, būsim godīgi, viduvēji un visiem parādīs.

Kivlenieks kā NHL, tā AHL ir 89% un 3+ golu vārtsargs. Jā, protams, viņam var gadīties kāds spožs mačs vai pat viss turnīrs, kā Gudļevskim, piemēram, bet tas jau ir kaut kas no neparedzamiem faktoriem un tāpat var cerēt uz jebkura cita vārtsarga "izšaušanu".
tāda līmeņa vārtsargi, kas atbrauc uz PČ citās izlasēs mēs pārsvarā nicīgi saucam par sietiem! diezgan bieži novērots komentāros iepriekšējo čempju laikā! parasti secinājums ir ar tādiem vārtsargiem neko sasniegt nevar!

     [+] [-]

, 2021-05-09 14:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pirmkārt, ASV, mazāk Kanāda katru pč ņem arī AHL/NCAA/junirou līgu špīlerus. 2-3 uz čemp amerikāņi, 1-2 kanādieši. Nebūtu brīnums, ja šogad vairāk.
Otrkārt, neba tiem NHL čekeriem, kas uz citu izlašu fona sanāk "zvaigznes" visi goli ir samesti devītniekā - tas ir grūti atvairāmi mazam vārtsargam. Ļoti daudz ir ar gaļu samesto golu - kā jau čekeriem.
Un apgāzīšu tavu "0.5-0.6" punktu spēlētāju teoriju. Tā kā šī gada sastāva nav, tad uzmetu aci pēdējā PČ kanādai. zem 0.5. punkriem sezonā Nērss, Seversons, Makkens, Maierss (ar zemākiem rādtājiem, kā mūsu čekerim Zemgum), Montūrs, Fabro (tolaik vēl NCAA spēlētājs), Džosts, Džozefs un Strečers. Ja skatītos tieši attiecīgo sezonu nevis kopumā karjerā, būtu vēl pāris puiši. Gandrīz visi Can aizsargi ir ap 0.25-0.3 robežās (ok, tie ir aizsargi), bet lūk ir arī uzbrucēji, kas nav monstri. Protams, lielākā komandas daļa spēlē 0.65 punktu spēlē robežās. BET. Ir jāatcerās arī fakts, ka pietiekami bieži tos punktus palīdz salasīt labi partneri klubā, kuru izlasē nav. Un izlasē to neizdodas parādīt. Jo skatoties jau Kanādas izlases punktu sniegumu - zem 0.5 spēlē (ko īsā turnīrā ir sasniegt krietni vieglāk kā garā) ir 11 spēlētāji - tātad puskomanda.
Nu gan tev saraksts labs, tikai gandrīz visi ir aizsargi

  -1 [+] [-]

, 2021-05-09 14:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, atbrauks AHL vārtsargs, kurš visaugstākajā līmenī (NHL, AHL) spēlē, būsim godīgi, viduvēji un visiem parādīs.

Kivlenieks kā NHL, tā AHL ir 89% un 3+ golu vārtsargs. Jā, protams, viņam var gadīties kāds spožs mačs vai pat viss turnīrs, kā Gudļevskim, piemēram, bet tas jau ir kaut kas no neparedzamiem faktoriem un tāpat var cerēt uz jebkura cita vārtsarga "izšaušanu".
Da nejau es saku, ka Kivlenieks vienīgais var nospēlēt labi pret CAN un USA, vienkārši dotajā situācijā es liktu Kivlenieku pret šiem pretiniekiem, jo jau ntos gadus tieši viņš visvairāk ir spēlējis pret ZA komandām

     [+] [-]

, 2021-05-09 14:47, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ko Tu zini par ASV un Kanādas sastāvu šogad? Neko! Šobrīd oficiāli nav nosaukts NEVIENS šo izlašu spēlētājs!
Nu nejau “Skārlets” ar “Mitčelu” uz turieni brauks

     [+] [-]

, 2021-05-09 14:48, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Kanāda un ASV - vienīgās, kas spēlē ātru hokeju? Somi un zviedri ne?
Nu no ZA man jau liekas ir tikai 2 valstis pārstāvētas PČ ne?

     [+] [-]

, 2021-05-09 14:50, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: maigi sakot, bērnišķīgs (pēc savas izvēles varu nomaitnīt ar jebkuru rupjāku vārdu) komentārs - Punnenovs 185 cm, Kalniņš - 182 cm. Tie 3 centimetri ofigena visu maina???
Izlasi manu nākamo komentāru…

Jebkurā gadījumā būšu priecīgs, ja Janka izies un nospēlēs uz urrā..

Priecīgu atlikušo dienu!

     [+] [-]

, 2021-05-09 15:12, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Priecīgu atlikušo dienu!
aizmirsi viņu mātes dienā apsveikt !

     [+] [-]

, 2021-05-09 15:50, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu gan tev saraksts labs, tikai gandrīz visi ir aizsargi
Pēc tevis teiktā visi kanādieši kas brauc uz pč ir 06. punktu spēlētāji. Nekur ne vārda neteici par pozīciju.

     [+] [-]

, 2021-05-09 16:14, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu nejau “Skārlets” ar “Mitčelu” uz turieni brauks
Tā kā pēc 6 dienām ir čarteris un 0 info - nevajag izslēgt variantu, ka brauc eiropas kanādieši. Un tad jāatcerās Korejas OS. Tādu skārletmitčelveidīgo netrūka
https://www.eliteprospects.com/team...

     [+] [-]

, 2021-05-09 16:23, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu nejau “Skārlets” ar “Mitčelu” uz turieni brauks
Tad jau redzēs, kas brauks - šobrīd var izteikt tikai minējumus par viņu sastāvu. Bet nu, līdz 15. maijam nav tālu..

     [+] [-]

, 2021-05-09 16:27, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu no ZA man jau liekas ir tikai 2 valstis pārstāvētas PČ ne?
izlasīju. Varētu padomāt, ka Eiropā hokeju spēlē ar lāpstām, bet Amerikā ar slotām (vai arī otrādi)
Var'tu padomāt, ka zviedu un somi slido daudz lēnāk nekā kanādieši

     [+] [-]

, 2021-05-09 16:29, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Izlasi manu nākamo komentāru…

Jebkurā gadījumā būšu priecīgs, ja Janka izies un nospēlēs uz urrā..

Priecīgu atlikušo dienu!
izlasīju.
Tā aŗi nesapartu, kur Tu atradi, ka Kalniņš pret CAN vai USA nostāvētu sliktāk nekā Punnenovs? Tu minēji augumu - tiešām tie 3 cm visu izšķir?

     [+] [-]

, 2021-05-09 16:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tā kā pēc 6 dienām ir čarteris un 0 info - nevajag izslēgt variantu, ka brauc eiropas kanādieši. Un tad jāatcerās Korejas OS. Tādu skārletmitčelveidīgo netrūka
https://www.eliteprospects.com/team/1621/canada
Eiropas kanādieši (ar retiem izņēmumiem - play-offu finālistiem) jau sen silda punčus saulītē un ir pilnībā atslābinājušies no hokeja šobrīd.
Ja jau CAN un/vai USA, būitu nolēmuši avas izlases komplektēt no Eiropā spēlējošiem, tad tā čartera nebūtu.

     [+] [-]

, 2021-05-09 16:51, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Da nejau es saku, ka Kivlenieks vienīgais var nospēlēt labi pret CAN un USA, vienkārši dotajā situācijā es liktu Kivlenieku pret šiem pretiniekiem, jo jau ntos gadus tieši viņš visvairāk ir spēlējis pret ZA komandām
Pilnīgs non-factor.
Viņš n-tos gadus spēlē AHL, arī šīssezonas 2 mači pret traumu nomocītu un spēles ziņā vārgu DET īsti nav nekāds atskaites punkts (nu, bišķīt stiprāka AHL komanda).

Un šādu pieredzi (92 mači 4 gadu laikā) likt kā kaut kādu priekšrocību pretim 5 sezonām KHL (92%, 2.30 GAA) vai 8 sezonām Šveicē (90.9%, 2.95 GAA), kas abos gadījumos ir ap 200 spēlēm, manuprāt, vispār nav ok. Tas nenozīmē, ka viņš ir sliktāks, taču - KHL pirmajam vārtsargam jau nu noteikti būtu jāspēj spēlēt PČ pret JEBKURU pretinieku.

     [+] [-]

, 2021-05-09 17:30, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pilnīgs non-factor.
Viņš n-tos gadus spēlē AHL, arī šīssezonas 2 mači pret traumu nomocītu un spēles ziņā vārgu DET īsti nav nekāds atskaites punkts (nu, bišķīt stiprāka AHL komanda).

Un šādu pieredzi (92 mači 4 gadu laikā) likt kā kaut kādu priekšrocību pretim 5 sezonām KHL (92%, 2.30 GAA) vai 8 sezonām Šveicē (90.9%, 2.95 GAA), kas abos gadījumos ir ap 200 spēlēm, manuprāt, vispār nav ok. Tas nenozīmē, ka viņš ir sliktāks, taču - KHL pirmajam vārtsargam jau nu noteikti būtu jāspēj spēlēt PČ pret JEBKURU pretinieku.
Piemetot vēl tevis aprakstītajam. Gan tiem ziemeļamerikāņiem pret kuriem priekšrocības būtu Kivleniekam, gan pašam Kivleniekam būs jāpielāgojas lielajam laukumam, kamēr Ivars un Jānis Eiropas laukumus pazīst krietni labāk un svaigāk.

     [+] [-]

, 2021-05-09 20:39, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pilnīgs non-factor.
Viņš n-tos gadus spēlē AHL, arī šīssezonas 2 mači pret traumu nomocītu un spēles ziņā vārgu DET īsti nav nekāds atskaites punkts (nu, bišķīt stiprāka AHL komanda).

Un šādu pieredzi (92 mači 4 gadu laikā) likt kā kaut kādu priekšrocību pretim 5 sezonām KHL (92%, 2.30 GAA) vai 8 sezonām Šveicē (90.9%, 2.95 GAA), kas abos gadījumos ir ap 200 spēlēm, manuprāt, vispār nav ok. Tas nenozīmē, ka viņš ir sliktāks, taču - KHL pirmajam vārtsargam jau nu noteikti būtu jāspēj spēlēt PČ pret JEBKURU pretinieku.
Offtopic jautājums - Kā vērtē Mitena izredzes aizķerties Devils sistēmā?