Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3

Merzļikins ar ''Blue Jackets'' vienojies par jaunu apstākļu meklēšanu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Merzļikins ar ''Blue Jackets'' vienojies par jaunu apstākļu meklēšanu
Elvis Merzļikins. Foto. USA Sports Today.Scanpix

Elvis Merzļikins, kurš pēdējā laikā nav devies Kolumbusas ''Blue Jackets'' vārtos, šodien medijiem apgalvojis, ka viņa aģents ar klubu ir vienojies viņam meklēt jaunus apstākļus. Viņš uzsvēra, ka pats maiņu pieprasījis nav, tanī pašā laikā sakot, ka neesot rezerves vārtsargs.

Elvis Merzļikins pēdējās spēlēs nav atradies Kolumbusas ''Blue Jackets'' pieteikumā. Vēl vakar komandas galvenajam trenerim Paskālam Vensānam jautāja par Merzļikina situāciju, trenerim atbildot, ka viņš vēlas pārbaudīt Daņiilu Tarasovu. Pēc trenera domām Tarasovs nākotnē varētu kļūt par ''Blue Jackets'' pirmo numuru. Vensāns noliedza, ka Merzļikina biežā atstāšana ārpus pieteikuma būtu saistīta ar viņa nesavaldību pagarinājumā pret Vašingtonas "Capitals", kas maksāja noraidījumu un zaudējumu (2:3). Merzļikins neesot priecīgs par nespēlēšanu un komentāru medijiem pagaidām bija atteicis.

''Vēlos tikt uztverts kā pirmais numurs. Ticu, ka tāds arī esmu. Tas nenonāca līdz punktam, ka pieprasīju kaut ko. Tas nonāca līdz punktam, ka abas puses tam ir piekritušas. Mans aģents veica pārrunas. Kas notiks tagad, man nav ne mazākās nojausmas. Ja man dos iespēju spēlēt, to darīšu pēc labākās sirdsapziņas. Šī ir mana ģimene. To saku nopietni. Taču es vēlos spēlēt - netaisos būt trešais numurs, to varu jums apliecināt,'' piektdien žurnālistiem atklāja Merzļikins, liekot noprast, ka viņa aģents ar klubu ir vienojušies meklēt Elvim jaunas mājas.

Treneris Vensāns apgalvoja, ka nākamajā spēlē pret Sietlas ''Kraken'' Merzļikins atradīsies uz rezervistu soliņa, bet uz jautājumu par to, ko viņš domā par faktu, ka puses, iespējams, vienojušās par jauna scenārija atrašanu, viņš atbildēja nekonkrēti. ''Tas ir virs manas algas jautājums.''

2021. gada septembrī Merzļikins ar Kolumbusas ''Blue Jackets'' noslēdza piecu gadu līgumu par kopējo summu 27 miljoniem dolāru. Ik sezonu Merzļikins pelna 5.4 miljonus dolāru. Šosezon Merzļikins vārtos stājies 23 spēlēs, kurās atvairījis 90.7 % pretinieku metienus un ielaidis 3.25 ripas.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:15, pirms 11 mēnešiem
Drafta sarakstā arī šitāds džeks

SATAN, MIROSLAV 6' 7" 190 CENTER BRATISLAVA JR. SLOVAKIA-JR.

Atkal Šatans NHL, bet tikai divmetrīgs

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:16, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Šajā situācijā labākais būtu visiem draudzīgi šķirties (cik nu tas iespējams), jo šitāda situācija boja pašu komandu, un no tā nevienam labāk nepaliek.

Vienīgais, ko, lai Oileri dod pretī? Huriki un Flames?
Jo vairāk CBJ taisīs sūdu - jo mazāk vienalga, kuriem no viņiem būs jādod pretī. Jo vairāk Vensāns un Kekelainens taisīs un tirsīs sūdu, jo lētāks būs Elvis. Senāk viņi par Elvi gribēja pirmo divu maiņu uzbrucēju vai pirmā pāra aizsargu. Ar pēdējo gadu sniegumu un vēl to visu, ko viņi paši sačakarē - būs kāds pārmaksāts 2.-3. maiņas džeks + 2.-4. kārtas piks. Atliek skatīties, kurš tajās komandās tam atbilst.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:16, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tik ļoti pohuj, ka bija jāieraksta.
Arī tas man pohuj!😁

  +5 [+] [-]

, 2024-01-12 22:18, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Arī tas man pohuj!😁
Cik tizlam cilvēkam ir jābūt, lai ieietu rakstā par tēmu, kas ir pohui, iedrukātu komentāru un vēl pēc tam čekotu vai, kāds ir atbildējis? Tāds pats plātizers vien esi, kā franku alkāns.

  -3 [+] [-]

, 2024-01-12 22:22, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Šaurs Tev skatījums, un ar šo tekstu parādīji, ka Tev ir zems līmenis GK spēju noteikšanā.
Nu esmu objektīvs, sekoju sportam un NHL jau gadus 20. Tas ka tev sapīte un esi kartējais lv divānā pirdējs kam visi latvieši ir top sportsmeni un visus vienmēr apbižo tā jau cita runa

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:23, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Nu esmu objektīvs, sekoju sportam un NHL jau gadus 20. Tas ka tev sapīte un esi kartējais lv divānā pirdējs kam visi latvieši ir top sportsmeni un visus vienmēr apbižo tā jau cita runa
Šoreiz Tu kļūdies, pat ar visiem 20 gadiem

     [+] [-]

, 2024-01-12 22:25, pirms 11 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Es arī par to GM maiņu biju domājis - jātiek vaļā no Kekalainena.
A, paldies, ka precizēji, tagad skaidrs , mazliet sākumā pārpratu.

  -3 [+] [-]

, 2024-01-12 22:27, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Šoreiz Tu kļūdies, pat ar visiem 20 gadiem
Kad teicu pēc pirmajām +/- 20spēlēm sezonā ka Elvi nosēdinās un viņa vietā spēlēs čalis pa 1milj, teicāt tieši to pašu, nepagāja pat pilni 2 mēneši un esam šajā topikā. Ai ai ai, ko nu?

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:28, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jo vairāk CBJ taisīs sūdu - jo mazāk vienalga, kuriem no viņiem būs jādod pretī. Jo vairāk Vensāns un Kekelainens taisīs un tirsīs sūdu, jo lētāks būs Elvis. Senāk viņi par Elvi gribēja pirmo divu maiņu uzbrucēju vai pirmā pāra aizsargu. Ar pēdējo gadu sniegumu un vēl to visu, ko viņi paši sačakarē - būs kāds pārmaksāts 2.-3. maiņas džeks + 2.-4. kārtas piks. Atliek skatīties, kurš tajās komandās tam atbilst.
Jā viņi gribēja pirmās maiņas uzbrucēju un aizsargu. Cipa vēl draftu tagad. Nez brīžiem liekas, ka CBJ kko stipru pīpē (un es nedomāju tabaku).

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:28, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Kad teicu pēc pirmajām +/- 20spēlēm sezonā ka Elvi nosēdinās un viņa vietā spēlēs čalis pa 1milj, teicāt tieši to pašu, nepagāja pat pilni 2 mēneši un esam šajā topikā. Ai ai ai, ko nu?
Ko tu darīji, lai viņu nenosēdinātu?

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:31, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Nu esmu objektīvs, sekoju sportam un NHL jau gadus 20. Tas ka tev sapīte un esi kartējais lv divānā pirdējs kam visi latvieši ir top sportsmeni un visus vienmēr apbižo tā jau cita runa
Seko Tu švaki.
Aiz mēles Tevi neraustīju, lūgums galdā pierādījumus - kur es saku, ka visi LV ir top sportisti un, to, ka viņiem vienmēr kāds kko dara pāri.

Tev ir iespēja mani tagad ar argumentiem norakt, JO TU tak seko sportam.

Savukārt es tajā sportā esmu bijis iekšā un joprojām esmu un palīdzu komandām LV un Vācijā un Austrijā

Ar prieku palasīšu Tavu argumentāciju, tikai liels lūgums - nepietaisi sev bikses objektīvais, un neieslēdz atpakaļgaitu

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:35, pirms 11 mēnešiem
Viss būs kārtībā, šī komanda ir miskaste.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:36, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Seko Tu švaki.
Aiz mēles Tevi neraustīju, lūgums galdā pierādījumus - kur es saku, ka visi LV ir top sportisti un, to, ka viņiem vienmēr kāds kko dara pāri.

Tev ir iespēja mani tagad ar argumentiem norakt, JO TU tak seko sportam.

Savukārt es tajā sportā esmu bijis iekšā un joprojām esmu un palīdzu komandām LV un Vācijā un Austrijā

Ar prieku palasīšu Tavu argumentāciju, tikai liels lūgums - nepietaisi sev bikses objektīvais, un neieslēdz atpakaļgaitu
Aiziet vārds uzvārds kontakti studijā, manis pēc privāti, ja tādu nav, tad ja kas es strādāju Canucks ka ĢM labā rokā Atkārtošos vēlreiz, tas ka tev sapīte par lv sportistu - man ļoti žēl. Realitāte ir tāda ka viņš sēž uz soliņa (pat ne rezervistu) un to noliegt nevar. Komandas kas viņu gribētu par to summu arī šobrīd nav, un ja arī uzradīsies tad ne jau kā 1st golie. Tad jau laikam pats vainīgs ne ?

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:44, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Aiziet vārds uzvārds kontakti studijā, manis pēc privāti, ja tādu nav, tad ja kas es strādāju Canucks ka ĢM labā rokā Atkārtošos vēlreiz, tas ka tev sapīte par lv sportistu - man ļoti žēl. Realitāte ir tāda ka viņš sēž uz soliņa (pat ne rezervistu) un to noliegt nevar. Komandas kas viņu gribētu par to summu arī šobrīd nav, un ja arī uzradīsies tad ne jau kā 1st golie. Tad jau laikam pats vainīgs ne ?
Puis, ko tad Tu slēdz atpakaļ gaitu? Tu izmeti apgalvojumu, Tev to prasu pierādīt. Uz priekšu, kur esmu teicis, ka visi LV sportisti ir topi un viņiem dara pāri?

Kāds šeit sakars vārdiem, uzvārdiem un kontaktiem? Uz priekšu nelec nost no tēmas, PIERĀDĪJUMUS STUDIJĀ!

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:45, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Seko Tu švaki.
Aiz mēles Tevi neraustīju, lūgums galdā pierādījumus - kur es saku, ka visi LV ir top sportisti un, to, ka viņiem vienmēr kāds kko dara pāri.

Tev ir iespēja mani tagad ar argumentiem norakt, JO TU tak seko sportam.

Savukārt es tajā sportā esmu bijis iekšā un joprojām esmu un palīdzu komandām LV un Vācijā un Austrijā

Ar prieku palasīšu Tavu argumentāciju, tikai liels lūgums - nepietaisi sev bikses objektīvais, un neieslēdz atpakaļgaitu
Un vai nu tu esi 10iq vai kā, gribu redzēt to hokeja funkcionāru no Austrijas un Vācijas, kas nāk sportacentrā komentēt rakstus Made my day

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:46, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Kad teicu pēc pirmajām +/- 20spēlēm sezonā ka Elvi nosēdinās un viņa vietā spēlēs čalis pa 1milj, teicāt tieši to pašu, nepagāja pat pilni 2 mēneši un esam šajā topikā. Ai ai ai, ko nu?
Tu saproti, ka atsēdināja labāku vārtsargu, lai dotu vietu sliktākam? Un tā atsēdināšana ir saistībā ar konfliktu starp treneri un viņu

  +3 [+] [-]

, 2024-01-12 22:46, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Tas ir domāts, ka pretinieki to var turpmāk izmantot!
par šito džeku esi kādreiz kaut ko dzirdējis? nu nemaz nebija tas psoholoģiski stabilākais vārtsargs, kāvās, ārdījās, bet bija viens no labākajiem vārtsargiem un meta golus, un fani viņu dievināja

https://www.youtube.com/watch?v=Z8_...

  -3 [+] [-]

, 2024-01-12 22:46, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Puis, ko tad Tu slēdz atpakaļ gaitu? Tu izmeti apgalvojumu, Tev to prasu pierādīt. Uz priekšu, kur esmu teicis, ka visi LV sportisti ir topi un viņiem dara pāri?

Kāds šeit sakars vārdiem, uzvārdiem un kontaktiem? Uz priekšu nelec nost no tēmas, PIERĀDĪJUMUS STUDIJĀ!
Tev tiešām liekas ka es iešu meklēt tavus komentārus pie citiem rakstiem? Niecība... attīsties. Tu smirdi katrā rakstā ar savu "pareizo" viedokli bez jebkādiem argumentiem, uzskatot ka redzi un zini vairāk nekā treneri, ģm utt. Nabadzība, paklusē

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:47, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Aiziet vārds uzvārds kontakti studijā, manis pēc privāti, ja tādu nav, tad ja kas es strādāju Canucks ka ĢM labā rokā Atkārtošos vēlreiz, tas ka tev sapīte par lv sportistu - man ļoti žēl. Realitāte ir tāda ka viņš sēž uz soliņa (pat ne rezervistu) un to noliegt nevar. Komandas kas viņu gribētu par to summu arī šobrīd nav, un ja arī uzradīsies tad ne jau kā 1st golie. Tad jau laikam pats vainīgs ne ?
Viņš tur sēž nevis spēles pēc, bet trenera iegribas pēc, jo viņš ir labākais CBJ svārtsargs. Nesaprotu, kāpēc tev ar to ir problēmas

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:50, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Un vai nu tu esi 10iq vai kā, gribu redzēt to hokeja funkcionāru no Austrijas un Vācijas, kas nāk sportacentrā komentēt rakstus Made my day
Atkārtoju, sākumā sniedz atbildes uz saviem apgalvojumiem! Tad runāsim tālāk, šobrīd Tu rādi, ka esi nenobriedis tīnis jeb diez gan liels muļķis.

Otrkārt - kur es teicufunkcionārs? Lūdzu pierādījumus studijā!

Ja Tu tiešām būtu hokejā ieinteresēts, sekotu NHL, tad zinātu, ar ko es nodarbojos, par to esmu stāstījis, lai darbotos LV, Austrijas, Vācijas hokejā nav jābūt funkcionāram.

Tā kā uz priekšu, tiksim galā ar pirmo soli, STUDIJĀ pierādījumus, kur es apgalvoju, ka visi latvijas sportisti ir topi un tiem dara pāri? Ja atbilde nesoko, tātad esi tukš *irsējs!

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:50, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Kad teicu pēc pirmajām +/- 20spēlēm sezonā ka Elvi nosēdinās un viņa vietā spēlēs čalis pa 1milj, teicāt tieši to pašu, nepagāja pat pilni 2 mēneši un esam šajā topikā. Ai ai ai, ko nu?
Atsēdināja ne jau tāpēc, ka slikti spēlē, bet tāpēc, ka treneris nesaprot ko dara. Laini arī atsēdināja, tātad viņš ir sliktāks par kaut vai to pašu Girgensonu? Nu un ko rāda krievs? Statistika viņam šobrīd ir sliktāka kā Elvim pērn. Kļūdu tik daudz kā debitantam, lai arī debija bija sen. Un ģm atbalta atsēdināšanu, jo viņam jāsaprot vai bez Elvja maz viņa sistēmā ir palicis, kāds sakarīgs vārtsargs + ja grib aizmainīt raustās, ka sanāks kā pirms 2 sezonām ar Korpi - tik ļoti gribēja aizmainīt, ka deva maukt un beigās pārslodze, traumas un čau, Rasma.
Runājot par Korpi, ko visticamāk tu un tev līdzīgie pērn slavēja tāpat kā tu tagad cel saulītē krievu - Sens, viņam iet vēl sūdīgāk, kā Elvim cbj. Un Sens ir top uzbrukuma komanda, bet pat ar to nepietiek, lai noturētu virs ūdens Korpja sūdus.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:51, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Viņš tur sēž nevis spēles pēc, bet trenera iegribas pēc, jo viņš ir labākais CBJ svārtsargs. Nesaprotu, kāpēc tev ar to ir problēmas
Vai tad teicu ka nav, teicu ka nav jēgas likt kastē 5milj džeku, kas nespēj diži vairāk par 5 gadus jaunāku čali par 1milj. Tas ir bizness samierinies.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 22:52, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Tev tiešām liekas ka es iešu meklēt tavus komentārus pie citiem rakstiem? Niecība... attīsties. Tu smirdi katrā rakstā ar savu "pareizo" viedokli bez jebkādiem argumentiem, uzskatot ka redzi un zini vairāk nekā treneri, ģm utt. Nabadzība, paklusē
Protams, man nav taisnība, tieši tāpēc viss, ko iepriekš saku par mūsu hokejistiem un citiem notikumiem ir patiesība .

Atkārtoju, studijā pierādījumus, kur esmu teicis Tevis teikto. Šobrīd izskaties smieklīgi. Lai būtu ka es smirdu un bla bla bla, taču tas tagad nemaina faktu, ka esi tukšs *irsējs

  +3 [+] [-]

, 2024-01-12 22:54, pirms 11 mēnešiem
Esmu Latvietis un patriots, bet tieši šo komentāru dēļ man latvieši nepatīk, ik pa laikam!
Kur jums problēma - čalis pirmajās sezonās parādīja ko vērts, bet tad nāca traģēdija Kivlinieka ģimenei, Elvim un Latvijai...
Viņam vajag citu vidi un viss būs labi!
Kāpēc jānoliek savējie? Jums visiem , tiešām, tik slikti dzīvē iet?
Ja kāds atcerēsies, tad saku sekojoši - ja pēc 2 gadiem Elvim karjera nebūs restartējusies, tad visiem viņa nolicējiem, kas šeit komentējuši alus no manis! Šodien ir 12.01.2024.!
Atzīšu, ka biju kļūdījies!
Zinu, ka būs padārgi , bet varu, taču ticu Elvim!

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:55, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Vai tad teicu ka nav, teicu ka nav jēgas likt kastē 5milj džeku, kas nespēj diži vairāk par 5 gadus jaunāku čali par 1milj. Tas ir bizness samierinies.
Un tagad tev loģika pazūd + tas 1 miljona džeks spēlē stabili sliktāk

Pie tam, jēga tev biznesu piesaukt, jo alga tak nemainās. Pie tam, ja tā būtu, kā TU saki, viņi būtu ieinteresēti, lai Elvis spēlētu un tā varētu treidot prom. Redzi savas loģikas kļūdu?

  +3 [+] [-]

, 2024-01-12 22:56, pirms 11 mēnešiem
agrezo rakstīja: Esmu Latvietis un patriots, bet tieši šo komentāru dēļ man latvieši nepatīk, ik pa laikam!
Kur jums problēma - čalis pirmajās sezonās parādīja ko vērts, bet tad nāca traģēdija Kivlinieka ģimenei, Elvim un Latvijai...
Viņam vajag citu vidi un viss būs labi!
Kāpēc jānoliek savējie? Jums visiem , tiešām, tik slikti dzīvē iet?
Ja kāds atcerēsies, tad saku sekojoši - ja pēc 2 gadiem Elvim karjera nebūs restartējusies, tad visiem viņa nolicējiem, kas šeit komentējuši alus no manis! Šodien ir 12.01.2024.!
Atzīšu, ka biju kļūdījies!
Zinu, ka būs padārgi , bet varu, taču ticu Elvim!
Viena daļa te ir kremlini, otra daļa - skaudīgie "latvietis vidējais", kam sāp, ja kāds latvietis atļaujās uzstādīt augstākus mērķus un pateikt, ko skarbāku - tad, kad tādam latvietim neiet, tad abas šīs "grupiņas" kopā kaifo.

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:57, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Protams, man nav taisnība, tieši tāpēc viss, ko iepriekš saku par mūsu hokejistiem un citiem notikumiem ir patiesība .

Atkārtoju, studijā pierādījumus, kur esmu teicis Tevis teikto. Šobrīd izskaties smieklīgi. Lai būtu ka es smirdu un bla bla bla, taču tas tagad nemaina faktu, ka esi tukšs *irsējs
es nesaprotu par ko tu sevi uzskati, bet baltā lapa tevi gaida Tu smirdi katrā rakstā , uzsveru, katrā. Vislaik raksti kaut kādu bullshitu utt. Tavs intelekts nepārsniedz 2.klases līmeni, argumenti tikai ar uzbraucieniem. Konstruktīvu sarunu uzturēt nespēj, un tavs lielākais arguments "Esmu palīgs Vācijas un Austrijas hokejā"- smiekli nāk āpsis apdirsies pie klaviatūras meklē atmaskas lai izklausītos pāraks par citiem būsi viens no banotajiem antiņiem

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 22:58, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: es nesaprotu par ko tu sevi uzskati, bet baltā lapa tevi gaida Tu smirdi katrā rakstā , uzsveru, katrā. Vislaik raksti kaut kādu bullshitu utt. Tavs intelekts nepārsniedz 2.klases līmeni, argumenti tikai ar uzbraucieniem. Konstruktīvu sarunu uzturēt nespēj, un tavs lielākais arguments "Esmu palīgs Vācijas un Austrijas hokejā"- smiekli nāk āpsis apdirsies pie klaviatūras meklē atmaskas lai izklausītos pāraks par citiem būsi viens no banotajiem antiņiem
Godīgi, sasmējos, kad uzrakstīji par intelektu, jo TU piesauc biznesu, absolūti nevietā. Jo skatoties pēc biznesa viedokļa, tie ir zaudējumi Elvi atsēdināt

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 23:00, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Godīgi, sasmējos, kad uzrakstīji par intelektu, jo TU piesauc biznesu, absolūti nevietā. Jo skatoties pēc biznesa viedokļa, tie ir zaudējumi Elvi atsēdināt
Labs bizness- Vienu dienu strādā, bet otru nestrādā

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 23:00, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad tev loģika pazūd + tas 1 miljona džeks spēlē stabili sliktāk

Pie tam, jēga tev biznesu piesaukt, jo alga tak nemainās. Pie tam, ja tā būtu, kā TU saki, viņi būtu ieinteresēti, lai Elvis spēlētu un tā varētu treidot prom. Redzi savas loģikas kļūdu?
Viņu aiztreidos prom, saderam ? un tur kur aiztreidos, būs kā otrais nr. Nesaku ka nevar izkonkurēt 1nr, bet šajā sezonā nekā nebūs. Ar ego par augstu uzleca + vēl cbj šito huiņu ap viņu taisa, kas viņu gribēs ? Oileri ja būtu ņēmuši sakumā būtu ok, nomainījās treneris, spēle aizgāja labāk, diez viņs tur arī tagad vajadzīgs? Aizmainīs uz sharkiem? ko tur ? tāda pati miskaste kā cbj. Reālākais variants, ka paņems kāds po team kā otro nr un tad jau laiks rādīs.

  +1 [+] [-]

, 2024-01-12 23:01, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Viena daļa te ir kremlini, otra daļa - skaudīgie "latvietis vidējais", kam sāp, ja kāds latvietis atļaujās uzstādīt augstākus mērķus un pateikt, ko skarbāku - tad, kad tādam latvietim neiet, tad abas šīs "grupiņas" kopā kaifo.
Labi pateikts

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 23:02, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Viņu aiztreidos prom, saderam ? un tur kur aiztreidos, būs kā otrais nr. Nesaku ka nevar izkonkurēt 1nr, bet šajā sezonā nekā nebūs. Ar ego par augstu uzleca + vēl cbj šito huiņu ap viņu taisa, kas viņu gribēs ? Oileri ja būtu ņēmuši sakumā būtu ok, nomainījās treneris, spēle aizgāja labāk, diez viņs tur arī tagad vajadzīgs? Aizmainīs uz sharkiem? ko tur ? tāda pati miskaste kā cbj. Reālākais variants, ka paņems kāds po team kā otro nr un tad jau laiks rādīs.
Kāpēc citām komandām otro vārtsargu par 6 miljoniem?

  -2 [+] [-]

, 2024-01-12 23:02, pirms 11 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Godīgi, sasmējos, kad uzrakstīji par intelektu, jo TU piesauc biznesu, absolūti nevietā. Jo skatoties pēc biznesa viedokļa, tie ir zaudējumi Elvi atsēdināt
Tev ar grūti iet tā skatos, jo ja atsēdina pelna to pašu. Es saku par to ka viņiem izdevīgi ir tikt no viņa vaļā un jau laicīgi iespēlēt čali par 1milj, jo gan jau ka esi informēts par to ka Tarasovu tagad uzskata par potenciālo nr1 nākotnē. Kad Elvis pievienojās , to pašu teica par viņu , laikam jau nesagāja.

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 23:03, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Viņu aiztreidos prom, saderam ? un tur kur aiztreidos, būs kā otrais nr. Nesaku ka nevar izkonkurēt 1nr, bet šajā sezonā nekā nebūs. Ar ego par augstu uzleca + vēl cbj šito huiņu ap viņu taisa, kas viņu gribēs ? Oileri ja būtu ņēmuši sakumā būtu ok, nomainījās treneris, spēle aizgāja labāk, diez viņs tur arī tagad vajadzīgs? Aizmainīs uz sharkiem? ko tur ? tāda pati miskaste kā cbj. Reālākais variants, ka paņems kāds po team kā otro nr un tad jau laiks rādīs.
Nekur par augstu uzlēcis nav, tam nav nekādu pierādījumu. Jebkurš normāls klubs viņu gribēs, jo viņš spēlē labi. Visi tak redz problēmas ar treneri un GM, viņi nav akli.

  +2 [+] [-]

, 2024-01-12 23:04, pirms 11 mēnešiem
Teemo rakstīja: Tev ar grūti iet tā skatos, jo ja atsēdina pelna to pašu. Es saku par to ka viņiem izdevīgi ir tikt no viņa vaļā un jau laicīgi iespēlēt čali par 1milj, jo gan jau ka esi informēts par to ka Tarasovu tagad uzskata par potenciālo nr1 nākotnē. Kad Elvis pievienojās , to pašu teica par viņu , laikam jau nesagāja.
Un atkal loģikas kļūdas tev. Tu pats tās neredzi?