Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

papildināts Varlamovs apcietināts par cilvēka nolaupīšanu

Andrejs Siliņš

Varlamovs apcietināts par cilvēka nolaupīšanu
Policijā uzņemtais foto attēls ar Semjonu Varlamovu
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Kolorado "Avalanche" krievu vārtsargs Semjons Varlamovs nonācis nepatikšanās - Denveras policija aizturējusi slaveno hokejistu par cilvēka nolaupīšanu un uzbrukuma veikšanu.

Plašāka un detalizētāka informācija par Varlamova nodarījumiem pagaidām nav publiskota, taču par cilvēka nolaupīšanu Kolorado štata likumdošanā var tikt piespriesti pat divi līdz seši gadi cietumā. Tiek vēstīts, ka Varlamovam nāksies palikt apcietinājumā vismaz vienu nakti, bet pirmā vizīte pie tiesneša paredzēta ceturtdienas rītā pēc ASV laika.

Apcietinājumā 25 gadus vecais "Avalanche" vārtsargs, ņemot vērā slavenības statusu, tiek turēts kamerā vienatnē. Ne NHL, ne "Avalanche" vadība un galvenais treneris Patriks Ruā pagaidām nekomentē notikušo. Arī pats Varlamovs, sazvanīts cietumā, atteicies komentēt situāciju.

2006. gada drafta 23. numuram (Vašingtonas "Capitals") šī ir sestā sezona līgā. To Varlamovs, tāpat kā visa "Avalance" komanda, sācis lieliski - desmit uzvaras 11 spēlēs un otrā vieta Rietumu konferencē. Varlamovs piedalījies astoņos no šiem mačiem, izcīnot septiņus panākumus.

Varlamovs līdzšinējā sezonā atvairījis 94,5% pretinieku metienu, kas ir trešais labākais rādītājs līgā. Vidēji ielaisti 1,76 vārti (5. rādītājs līgā).

Krievijas ziņu aģentūras vēsta, ka Semjons Varlamovs pats esot ieradies Denveras policijā pēc tam, kad uzzinājis, ka jau izdots orderis viņa arestam. Vārtsargam izvirzīta apsūdzība "mājas vardarbībā". Incidenta detaļas policija gan joprojām neatklāj, ziņots vien tas, ka noziegums noticis iepriekšējā dienā (29. oktobrī) S.Varlamova dzīvesvietā, tas esot saistīts ar meiteni, kura dzīvojusi kopā ar krievu hokejistu. Orderis izrakstīts, pamatojoties uz apsūdzībām par cilvēka nolaupīšanu (2. smaguma pakāpe) un uzbrukumu (3. smaguma pakāpe).

Interesanti, ka nākamajā dienā pēc notikušā Semjons Varlamovs ieradies uz kārtējo treniņu un pat sarunājies ar žurnālistiem, bet par notikušo nevienam neko nav bildis, tikai vakarā devies uz policijas iecirkni. Par cilvēka nolaupīšanu Kolorado štatā var draudēt 2 - 6 gadi cietumā, bet 3. smaguma pakāpes uzbrukums ir tikai pārkāpums, par ko cietumsodu nepiespriež.

Piektdien Varlamova klubam paredzēta spēle ar Dalasas "Stars". Šobrīd vēl nav skaidrs, vai vārtsargs, kurš šosezon ir viens no "Avalance" līderiem, tajā varēs palīdzēt savam klubam. Šodien viņam jāstājas tiesas priekšā, kur tiks izlemts, vai hokejists tiks atbrīvots pret drošības naudu. Jāpiebilst, ka Semjons Varlamovs bija galvenais pretendents uz Krievijas hokeja izlases pirmā vārtsarga vietu Soču olimpiskajās spēlēs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:04, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Krievijas oficiālās personas tā arī uzskata, ka Varlamova arests ir amerikāņu tīša politiska diversija pret krieviju pirms Soču OS!

Госдума: Арест Варламова - диверсия в преддверии ОИ-2014
http://allhockey.ru/news/165659/
Var uzskatīt ka viss ir atkal atgriezies ''aukstā kara'' ierastās sliedēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var uzskatīt ka viss ir atkal atgriezies ''aukstā kara'' ierastās sliedēs.
Kāds tur aukstais karš, nepārspīlē!
Soči drīz sāksies, krievi var palikt bez labākā vārtsarga uz doto brīdi!
Tāpēc tāda brēka visos līmeņos.
Būtu Brizga viņa vietā, brēka nebūtu vai zemākos toņos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:11, pirms 11 gadiem
Muļķības.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-31 12:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var uzskatīt ka viss ir atkal atgriezies ''aukstā kara'' ierastās sliedēs.
Un kas tevi tā uzjautrina ? Nu un ja sāksies tas karš Krievzemē,kā domā LV tas neskars ? Redzot kā ASV dara ko grib,iet kur grib,iekaro ko grib.
Viss iet uz to,ka 3 pasaules karš būs,tad tu varēsi priecāties. Tas skars gan Krievzemi,gan Eiropu,un Jeņķu zeme atkal tiks neskata. Nopostīs,iznīcinās miljoniem cilvēku atkal. Nedod dievs. Bet to Jeņķi grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-31 12:18, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Ar Krieviju kars nav beidzies jau no 91.gada tikai tas taa nav redzams,parastajiem skolniekiem
Tikai ar Krievzemi ? Vai skolnieki domā,ka tikai ar Krievzemi ? Kuri grib valdīt pār visu pasauli ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 12:22, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Ar Franciju,par izdziivosanu A grupa Ej atpakal uz stundu,starpbriidis gan jau beidzies jau
Tev liekas ka tu ko gudru uzrakstīji ? Francija tu. Kad Krievs kritīs,visi redzēs īsto ASV seju,kaut jau tagad tik aklais to neredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 12:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāds tur aukstais karš, nepārspīlē!
Soči drīz sāksies, krievi var palikt bez labākā vārtsarga uz doto brīdi!
Tāpēc tāda brēka visos līmeņos.
Būtu Brizga viņa vietā, brēka nebūtu vai zemākos toņos!
Nav jau runa tikai par šo konkrēto gadījumu, bet par attiecībam starp RU un ASV pēdējā laikā. Īpaši pēc Holdena lietas.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav jau runa tikai par šo konkrēto gadījumu, bet par attiecībam starp RU un ASV pēdējā laikā. Īpaši pēc Holdena lietas.
Attiecības ASV ar visiem ir īsas un konkrētas. Būs tā,kā teiksim. Lielāko pasaules daļu tas apmierina. Ja ne apmierina,tad nākas ar to sadzīvot.
Tikai cik tālu un ilgi,jo tagad viņu politika pāriet visas robežas.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Attiecības ASV ar visiem ir īsas un konkrētas. Būs tā,kā teiksim.
Un ar Krieviju tāpat. Tā arī kuļās viss starp diviem dzirnakmeņiem. Namejam daļēja taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 12:26, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un kas tevi tā uzjautrina ? Nu un ja sāksies tas karš Krievzemē,kā domā LV tas neskars ? Redzot kā ASV dara ko grib,iet kur grib,iekaro ko grib.
Viss iet uz to,ka 3 pasaules karš būs,tad tu varēsi priecāties. Tas skars gan Krievzemi,gan Eiropu,un Jeņķu zeme atkal tiks neskata. Nopostīs,iznīcinās miljoniem cilvēku atkal. Nedod dievs. Bet to Jeņķi grib.
Trešais pasaules karš notiek jau, apmēram, 15 gadus. Ja Tu esi iedomājies, ka 3 pasaules karš būs kā 1 un 2 pasaules karš, tad Tu smagi maldies. Pasaules mērogā vairs nekad nebūs tā, kad pretinieki viens pret otru trieksies ar tankiem un apšaudīs viens otru no strēlnieku ieročiem.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Trešais pasaules karš notiek jau, apmēram, 15 gadus. Ja Tu esi iedomājies, ka 3 pasaules karš būs kā 1 un 2 pasaules karš, tad Tu smagi maldies. Pasaules mērogā vairs nekad nebūs tā, kad pretinieki viens pret otru trieksies ar tankiem un apšaudīs viens otru no strēlnieku ieročiem.
Var tev piekrist,bet viss tas kas notiek tos gadus,ir vēl tikai sākums,priekšspēle īstam karam,tā iesākumam.
Īsts karš ar alu cilvēkiem nevar notikt. Bet kad tas pārmetīsies uz bruņotām attīstītām valstīm,tad tas būs pavisam kas cits. Un tāds ir mērķis. Maldies tu,tas tiešām var nebūt 1,2 pasaules kara mērogā,tas var būt postošāks.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 12:31, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Attiecības ASV ar visiem ir īsas un konkrētas. Būs tā,kā teiksim. Lielāko pasaules daļu tas apmierina. Ja ne apmierina,tad nākas ar to sadzīvot.
Tikai cik tālu un ilgi,jo tagad viņu politika pāriet visas robežas.
Viņi ne ar ko nav labāki vai sliktaki par pārējām lielvarām. Tikai katra lielvara rīkojas pēc savām faktiskām iespējām. ASV šīs iespējas ir daudz lielākas, un tāpēc viņu vēriens ir arī salīdzinoši lielāks.
Piemēram, Vācija divos pasaules karos nespēja ar spēku iekarot un pakļaut sev Eiropu, bet Merkele tagad ar eiro palīdzību bez neviena šaviena nolika visu Eiropu pie Vācijas kājām.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:33, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Ko raudi,un Varlamovs sazvērestības iespaidā pats pieteicās policījā ?
bēdīga dzīve ja nesaprot jokus

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņi ne ar ko nav labāki vai sliktaki par pārējām lielvarām. Tikai katra lielvara rīkojas pēc savām faktiskām iespējām. ASV šīs iespējas ir daudz lielākas, un tāpēc viņu vēriens ir arī salīdzinoši lielāks.
Piemēram, Vācija divos pasaules karos nespēja ar spēku iekarot un pakļaut sev Eiropu, bet Merkele tagad ar eiro palīdzību bez neviena šaviena nolika visu Eiropu pie Vācijas kājām.
Un vēl kā atšķiras. Tieši tā,vienā gadījumā bez neviena šāviena,otrā jau ar iznīcinātām miljonu cilvēku dzīvībām.
Vecā Eiropa izņemot Angliju ir pavisam kas cits salīdzinājumā ar Ivaniem un Jeņķiem.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īpaši pēc Holdena lietas.
Kas tā par lietu?

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:41, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Un vēl kā atšķiras. Tieši tā,vienā gadījumā bez neviena šāviena,otrā jau ar iznīcinātām miljonu cilvēku dzīvībām.
Vecā Eiropa izņemot Angliju ir pavisam kas cits salīdzinājumā ar Ivaniem un Jeņķiem.
Neesmu dievticīgs, bet manā izpratnē pasaulē viss ir iekārtots loģiski. Un viena no loģiskām lietām ir patstāvīgie lielāka vai mazāka rakstura militārie konflikti kuros iet bojā lielas cilvēku masas. Agrīnos viduslaikos un vel vēlāk cilvēku masas pļāva slimību epidēmijas, bet vēlāk lieli militārie konflikti. Ja tā nenotiktu, tad pasaule jau pasen būtu aizgājusi bojā no pārapdzīvotības.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:47, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kas tā par lietu?

Pārrakstijos.
Protams, ka biju domājis Snoudenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu dievticīgs, bet manā izpratnē pasaulē viss ir iekārtots loģiski. Un viena no loģiskām lietām ir patstāvīgie lielāka vai mazāka rakstura militārie konflikti kuros iet bojā lielas cilvēku masas. Agrīnos viduslaikos un vel vēlāk cilvēku masas pļāva slimību epidēmijas, bet vēlāk lieli militārie konflikti. Ja tā nenotiktu, tad pasaule jau pasen būtu aizgājusi bojā no pārapdzīvotības.
Iespējams tev taisnība,tikai vai tu tā teiksi,ja tas skars tevi. Bet nu viena lieta ir manas,tavas domas,dzīves mērķi un cita to,kas griež to zemes lodi. Tā 1/6 daļa sauszemes ar tiem dabas resursiem daudziem neliek mierīgi gulēt. Un smieklīgākais,ka pat karstākais Rus nīdējs to saprot,ka ne jau demokrātija,alu cilvēku izglītošana utt uztrauc ASV.
Bet ir biedējoši,ka viņi to atbalsta un ir to pusē. Jo rodas jautājums,līdz kādai robežai tā visatļautība tiks atļauta. Viss iet uz to,ka verdzība atgriezīsies. Būs izredzētie un tie kam tiks ļauts dzīvot,kalpošanai izredzētajiem. Bet tie kas nevēlēsies to to darīt,būs pret to,tiks nogalināti.

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Kurš klubs turēs spēlētāju, kuru var izmantot tikai mājas spēlēs?
Visticamāk, ka neviens uz to nebūtu gatavs.
Kāpēc tikai mājas spēlēs? Vēl jau paliek izbraukuma spēles pie citām Kanādas komandām. Principā viņš var kastē nostāvēt vairāk nekā pusē sezonas spēļu.

Realitātē jau visticamāk, ka manis attīstītais scenārijs nenotiks. Pašam Varlamovam arī būs lielāks iekāriens braukt atpakaļ uz Krieviju, kur hokejists var publiski nokautēt policistu un tad mierīgi vīlēt hoķi KHL, ne par ko īpaši nesatraucoties. Un nepakļaujoties "dīvainajiem ASV likumiem" (citāts no Varlamova seniora izteikumiem).

     [+] [-]

, 2013-10-31 12:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārrakstijos.
Protams, ka biju domājis Snoudenu.
Bliņ, es te visu laiku gribēju izpīpēt ko Holdens ar Putinu pret ASV bija izdarījuši
a te namejs savā elementā - blēņojas!

     [+] [-]

, 2013-10-31 13:00, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: ja skatas no So4u aspekta,tad diezin vai Varlamovs var tikt uzskatits par atslegas speletaju Krievu izlase ta4u tam,ka Jenki varetu uztaisit sadu podlianku,es gan drizak ticu,neka ne
Krieviem jau ar savs labums no šīs ziepenes, iespējamās, būtu. t.i. ja varlamovs netiks galā ar izlīgumu vai naudas sodu un tiks zaudēta iespēja regul'ari kapāt nhl, tad ja zaudēs sočos, varēs paši otmazkas ļepīt, ka redz, amerikāņi speciāli tā darīja. Zinot labi krievus, tur sazvērestības teorijas, vainīgo meklēšanas un paškritikas trūkums iet uz pilnu klapi... Raksturīgi priekš vājas(garīgi) lielvaras.... parasti tā dara mazās nācijas, kuras visi apbižo

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 13:01, pirms 11 gadiem
Tad nu gan sazvērestības teorija! Krieviem labu vārtsargu pietiek, lai četras izlases nokomplektētu. Varlamovs ir tikai viens no diviem desmitiem. Ja gribētu jeņķi kādu diversiju, tad būtu Malkinu labāk šimpējuši. Krievu izlase bez Malkina ir uz aisberga uzskrējis Titāniks.

     [+] [-]

, 2013-10-31 13:02, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Iespējams tev taisnība,tikai vai tu tā teiksi,ja tas skars tevi. Bet nu viena lieta ir manas,tavas domas,dzīves mērķi un cita to,kas griež to zemes lodi. Tā 1/6 daļa sauszemes ar tiem dabas resursiem daudziem neliek mierīgi gulēt. Un smieklīgākais,ka pat karstākais Rus nīdējs to saprot,ka ne jau demokrātija,alu cilvēku izglītošana utt uztrauc ASV.
Bet ir biedējoši,ka viņi to atbalsta un ir to pusē. Jo rodas jautājums,līdz kādai robežai tā visatļautība tiks atļauta. Viss iet uz to,ka verdzība atgriezīsies. Būs izredzētie un tie kam tiks ļauts dzīvot,kalpošanai izredzētajiem. Bet tie kas nevēlēsies to to darīt,būs pret to,tiks nogalināti.
Vēl jau der atcerēties par dzeltenajiem austrumos...tie ka raus vaļā ta gan var sanākt liela villošanās.

     [+] [-]

, 2013-10-31 13:02, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Ar amerikāņu sievietēm ir jāuzmanās....
Tā ir krievu sieviete- modele Vavriņuk.

Российская модель Евгения Вавринюк, пострадавшая от нападения голкипера "Колорадо" Семена Варламова, рассказала о случившемся.
- Если мужчина поднял руку – он повторит это. И никакие его уговоры и клятвы не должны разубеждать женщин в этом. Расставаться с такими мужчинами нужно, а не жалеть их! Давать мужчинам последний шанс – это значит подписать себе приговор на повтор, – заявила Вавринюк.
Хоккей на AllHockey.Ru - Девушка Варламова:...

     [+] [-]

, 2013-10-31 13:04, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Krieviem jau ar savs labums no šīs ziepenes, iespējamās, būtu. t.i. ja varlamovs netiks galā ar izlīgumu vai naudas sodu un tiks zaudēta iespēja regul'ari kapāt nhl, tad ja zaudēs sočos, varēs paši otmazkas ļepīt, ka redz, amerikāņi speciāli tā darīja. Zinot labi krievus, tur sazvērestības teorijas, vainīgo meklēšanas un paškritikas trūkums iet uz pilnu klapi... Raksturīgi priekš vājas(garīgi) lielvaras.... parasti tā dara mazās nācijas, kuras visi apbižo
Spilvens laikus jānoliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja