Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Bez pārsteigumiem: ''Blackhawks'' NHL draftā ar pirmo numuru izvēlas Bedārdu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Bez pārsteigumiem: ''Blackhawks'' NHL draftā ar pirmo numuru izvēlas Bedārdu
Konors Bedārds (vidū). Foto: NHL

Naktī uz ceturtdienu Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā tika aizvadīta pirmās kārtas izvēļu norise. Ar pirmo numuru Čikāgas ''Blackhawks'' paredzami izvēlējās uzbrucēju Konoru Bedārdu. Otrais numurs tika zviedram Leo Kārlsonam, bet Elvja Merzļikina Kolumbusas ''Blue Jackets'' izraudzījās kanādieti Adamu Fantilli.

• Nacionālās hokeja līgas 2023. gada draftā lielu pārsteigumu pirmajā izvēlē nebija. Čikāgas ‘’Blackhawks’’ ar pirmo numuru izraudzījās kanādieti Konoru Bedārdu, kurš bija arī galvenais favorīts šai izvēlei.

• Vēl nesen Bedārdu atzina par IIHF sezonas labāko hokejistu, bet tagad viņš arī izraudzīts ar pirmo numuru draftā. ‘’Blackhawks’’ ieguva pirmo izvēli loterijā, kas notika 8. maijā.

• ‘’Vienreizēja sajūta to pieredzēt kopā ar ģimeni un draugiem, dzirdot, kā izsauc tavu vārdu. Visu, ko esmu dzirdējis līdz šim par Čikāgu, bijis tikai pozitīvi. Esmu ļoti pateicīgs klubam par viņu izrādīto uzticību man,’’ pēc drafta pauda Bedārds.

• Zviedrs Leo Kārlsons tika izraudzīts ar otro numuru un viņu izvēlējās Anaheimas ‘’Ducks’’. Kārlsons šajā pavasarī Zviedrijas izlases sastāvā debitēja pasaules čempionātā, astoņās spēlēs gūstot trīs vārtus un atdodot divas piespēles.

• Elvja Merzļikina Kolumbusas ‘’Blue Jackets’’ drafta loterijā ieguva iespēju izvēlēties ar augsto trešo numuru. Tā izvēlējās centra uzbrucēju Adamu Fantilli. 18 gadus vecais uzbrucējs 2023. gada pasaules čempionātā ieguva zelta medaļas, desmit spēlēs Kanādas labā gūstot vārtus un atdodot divas piespēles.

• Sanhosē ‘’Sharks’’ ar ceturto izvēli izraudzījās Viljamu Smitu, Monreālas ‘’Canadiens’’ ar piekto numuru Dāvidu Reinbaheru, bet Arizonas ‘’Coyotes’’ ar sesto izvēli Dmitriju Simaševu.

• Ja pirms gada pirmajā drafta kārtā tika izraudzīti trīs slovāku spēlētāji, tad 2023. gads nesa vēl divus izvēlētus slovākus pirmās kārtas laikā. Ar desmito numuru Sentluisas ‘’Blues’’ izraudzījās Daliboru Dvorski, bet ar 16. numuru Vankūveras ‘’Canucks’’ izvēlējās Samuelu Honžeku.

• Vēl pirmajā desmitniekā tika izvēlēti Matvejs Mičkovs (Filadelfijas ‘’Flyers’’), Raiens Leonards (Vašingtonas ‘’Capitals’’) un Neits Danielsons (Detroitas ‘’Red Wings’’).

• Zemgus Girgensona Bufalo ‘’Sabres’’ pirmajā kārtā ar 13. kārtas numuru izraudzījās kreisās malas uzbrucēju Zeku Brensonu, bet Stenlija kausa ieguvēja, Teodora Bļugera pārstāvētā Lasvegasas ‘’Golden Knights’’ ar 32. numuru izvēlējās centra uzbrucēju Dāvidu Edstrēmu.

Iepriekšējo gadu pirmās izvēles

GadsSpēlētājsPozīcijaValstsKomanda
2023.Konors BedārdsUzbrucējsKanādaBlackhawks
2022.Jurajs SlafkovskisUzbrucējsSlovākijaCanadiens
2021.Ouens PauersAizsargsKanādaSabres
2020.Aleksis LafrenjēUzbrucējsKanādaRangers
2019.Džeks HjūzsUzbrucējsASVDevils
2018.Rasmuss DalīnsAizsargsZviedrijaSabres
2017.Niko HišīrsUzbrucējsŠveiceDevils
2016.Ostons MetjūzsUzbrucējsASVMaple Leafs
2015.Konors MakdeividsUzbrucējsKanādaOilers
2014.Ārons EkbladsAizsargsKanādaPanthers
2013.Neitans MakkinonsUzbrucējsKanādaAvalanche

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/news/connor-bed...

  +3 [+] [-]

, 2023-06-29 08:36, pirms 2 gadiem
O! Malači,beidzot atmodāties.Paldies,bet visa izsmeļošā informācija JAU IEGŪTA ĀRZEMJU SPORTA SAITOS,JO TIE HOKEJA LĪDZJUTĒJI ,KURIEM TAS TIEŠĀM INTERESĒ nevar atļauties gaidīt kad SC apskatnieki izgulēsies.Veiksmīgu dienu.!
Slēpts komentārs: Skudriniekss
Slēpts komentārs: damokla_zobens_22
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 08:52, pirms 2 gadiem
Varbūt es nesaprotu Bedārda haipu, bet tieši Fantili nonākšana Kolumbusā varēt būt šīs franšīzes pagrieziena punkts.
Ok, čempī varbūt ne ar ko īpašu neizcēlās, bet NHL hokejam tieši šis džeks varētu būt visgatavākais no šī gada drafta.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 09:01, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Cikos šī ziņa bija citos portālos?
Daudzos lielajos portālos varēja sekot onlainā līdzi.

Bufalo laba izvēle, starp citu.

  +4 [+] [-]

, 2023-06-29 09:17, pirms 2 gadiem
Neslikti austriešiem frukts ar 5.numuru

     [+] [-]

, 2023-06-29 09:19, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Smieklīgi pārmest entuziastu portālam. Atgādināšu, ka šeit nedarbojas profesionāļi, bet uz vistīrāko entuziasmu, par rakstu saņemot 0.75-1.75 EUR simbolisko atalgojumu! Visi strādā citur un šis ir tikai papildus neliela ienākuma gūšanas veids.
OK! Piekrītu,bet ar vienu atrunu.Es nezinu sporta centra darba specifiku,bet domāju,ja esi apņēmies rakstīt par noteiktu sporta veidu,tad dari to apzinīgi.Vienalga,vai tas ir pamata darbs,jeb hobijs.Manā skatījumā ar naudu šeit ir mazs sakars.Kāpēc man no rīta pamostoties būtu jāložņā pa ārzemju saitiem,lai atrastu info par vasaras svarīgāko notikumu pasaules hokejā?Kā pirmo es parasti atveru SC,bet abloms.Hokeja apskatnieki var šajā gadījumā pienest ūdeni virslīgas futbola apskatniekiem.Arī viņi ir tikai entuazisti un tas nav viņu pamata darbs.Vai ne tā?

     [+] [-]

, 2023-06-29 09:20, pirms 2 gadiem
YES!!!Nākamos 15-20 gadus būs ko redzēt hoķītī!LG BLACKHAWKS!💪💪💪

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 09:34, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Cikos šī ziņa bija citos portālos?
Es parasti izmantoju divus avotus un tie ir NHL mājas lapa un krievu championat.com hokeja sadaļa,kur informācija par šo notikumu gāja praktiski onlainā.Protams no SC to prasīt būtu muļķīgi,bet uz drafta beigām kārtīgs apskatnieks būtu modinātāju uzlicis un rakstu uzrakstījis.Vismaz es tā darītu.
Slēpts komentārs: Skudriniekss
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs: Abrags

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 09:49, pirms 2 gadiem
Es nesaprotu, kāpēc zviedri nevar pārmaiņas pēc kādu no mūsu jaunajiem censoņiem pataisīt par top piku. Gana regulāri uzpeld pa kādam mazo hokeju nāciju spīdeklim, kurš varbūt arī slidot ir iemācījies dzimtenē, bet visu pārējo Zviedrijā.
Slēpts komentārs: oxa

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 10:10, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Neaizmirsti, ka tagad ir atvaļinājumu laiks, kad daudzi ar ģimenēm izbraukuši uz ārzemēm, atpūšas pie jūriņas, vai staigā pārgājienos kalnos! Ir arī personīgā dzīve, ārpus sporta rakstiņu sacerēšanas! Nekas traks tev nenotiks, ja autoru atvaļinājuma laikā paskatīsies citās lapās. It sevišķi, ja ir resurss nhl.com, kur visiem būtu jāiet un jāskatās, kuri interesējas par to draftu! Tikai tur būs visa informācija apkopota!
Pelna centus par rakstiem, bet atpūtīsies ārzemēs
Jā kā tad.

  +6 [+] [-]

, 2023-06-29 10:13, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Smieklīgi pārmest entuziastu portālam. Atgādināšu, ka šeit nedarbojas profesionāļi, bet uz vistīrāko entuziasmu, par rakstu saņemot 0.75-1.75 EUR simbolisko atalgojumu! Visi strādā citur un šis ir tikai papildus neliela ienākuma gūšanas veids.
No kurienes info par izcenojumiem? 5-6 gadi atpakaļ tie bija krietni lielāki+ ir jau arī štata darbinieki

  +5 [+] [-]

, 2023-06-29 10:14, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: OK! Piekrītu,bet ar vienu atrunu.Es nezinu sporta centra darba specifiku,bet domāju,ja esi apņēmies rakstīt par noteiktu sporta veidu,tad dari to apzinīgi.Vienalga,vai tas ir pamata darbs,jeb hobijs.Manā skatījumā ar naudu šeit ir mazs sakars.Kāpēc man no rīta pamostoties būtu jāložņā pa ārzemju saitiem,lai atrastu info par vasaras svarīgāko notikumu pasaules hokejā?Kā pirmo es parasti atveru SC,bet abloms.Hokeja apskatnieki var šajā gadījumā pienest ūdeni virslīgas futbola apskatniekiem.Arī viņi ir tikai entuazisti un tas nav viņu pamata darbs.Vai ne tā?
Ir tā, ka ir tikai daži full time autori te. Viena maiņa ir 8-16, bet otra no 16 līdz 24. Tad arī viens autors šīs 8h apraksta notikumus, un tas attiecas uz visiem sporta veidiem, nevis tikai savu sporta veidu. Arvien vairāk tiek ņemti LETAS raksti, kas ir zemas kvalitātes. Protams, tas, ka viens autors pa visu maiņu, neveicina rakstu kvalitāti, jo tik ķer un grābj visu pec kartas un ātrāk. Es to uzzināju no PPK raidijuma, kad tur viesojās viens no Sportacentra pilna laika autoriem Agris Suveizda.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 10:24, pirms 2 gadiem
Jau esmu teicis agrāk, NHL ir jāatstāj max 3 kārtas draftā, no tām 6, 7 jēga stipri niecīga, jo tāpat nedraftēti spēlētāji spēlē NHL un dažs labs pat ļoti labi.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 10:29, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums vienkāršs, cik par to Tu būtu gatavs maksāt?
Redzi Abrag,te jau arī ir starpība starp manu sporta entuazistu paaudzi un tagadējo,ka primārais jautājums ir ,cik man par to maksās?Ja man tā ir sirds lieta,tad es tādu jautājumu nemaz neuzdodu.Cik maksā,tik maksā,it sevišķi,ja tas nav pamata darbs.Ja tā nav sirds lieta,tad jā,tāds jautājums ir primārais.Apmēram tā.
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  +3 [+] [-]

, 2023-06-29 10:33, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Tā arī NEVIENS neatbildēja uz maniem jautājumiem, ibio, rio!
Tak visiem pajāt par tevi.
Slēpts komentārs: Skudriniekss

     [+] [-]

, 2023-06-29 10:39, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Pričom tur zviedri???
Pamatus tāpat jau ieliek mūsu vietējie treneri Latvijā. Ir mums daudzi bijuši līderi U18/U20 izlasēs, kas ikdienā zviedros kapā? Tagad tikai - Ločmelis un arī Vilmanis... iepriekš neviens laikam (ja neskaita, Cgojevu - tai laikā uzvārds viņam vēl bija Kļaviņš; nenodraftēja, bet nu līderis viņš arī U20/U18 izlasēs nebija)
Es runāju par tendecni, ka spēlētāji no mazākajām nācijām kaut kādu knapu padsmit gadu vecumā pārceļas uz zviedriju un tur tiek daslīpēti līdz ļoti augstam līmenin. Šis austrietis, pērn Kaspers. Arī Kopitars, tas pats. Mēs tepat blakus Zviedrijai esam, bet mums neviens šāds kadrs nav bijis

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 10:40, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Suveizda labi pateica, priecājaties, ka vispār ir entuziasti, kuri uztur portālu pie dzīvības. Jo nevienam darbiniekam tas nav tā kā izdzīvošanas jautājums. Par rakstiem maksā maz un tas ir tikai kā papildus neliels ienākums. Nav svarīgi, vai tur 1.75 EUR vai 3.75 EUR par rakstu, tās summas varbūt mainījušās nedaudz. Bet nekas daudz tas nav. Tīri entuziasma pasākums, nevis profesionālais, tāpēc neko daudz no viņiem arī pretī prasīt nevar.
Hmm, bet Žigajevs jau jautāja Suveizdam, ko viņš dara, kad neraksta rakstus. Viņš neko neminēja par citu darbu. Tikai skriešana, filmas, grāmatas utt.
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 10:44, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: O! Malači,beidzot atmodāties.Paldies,bet visa izsmeļošā informācija JAU IEGŪTA ĀRZEMJU SPORTA SAITOS,JO TIE HOKEJA LĪDZJUTĒJI ,KURIEM TAS TIEŠĀM INTERESĒ nevar atļauties gaidīt kad SC apskatnieki izgulēsies.Veiksmīgu dienu.!
Šajā portālā gaidi izsmeļošu informāciju? Nopietni?

     [+] [-]

, 2023-06-29 10:45, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Var jau paprasīt pa tiešo, bet nevienam nav pienākums ne mums, ne tādam Žigajevam sniegt atbildi par papildus ienākumu avotiem. Tā jau nav saruna pie prokurora. Ja vēlas, var to paturēt noslēpumā.
Jā, nav, bet nav jau jāmin darba vieta. Nedomāju, ka tas ir kas slēpjams, ja vnk pateiktu, ka ir arī cits darbs. Viņam viena Virslīgas apskata izveidosana prasa 20 h. Kur tur atrast vietu citam darbam?
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 11:47, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, nav, bet nav jau jāmin darba vieta. Nedomāju, ka tas ir kas slēpjams, ja vnk pateiktu, ka ir arī cits darbs. Viņam viena Virslīgas apskata izveidosana prasa 20 h. Kur tur atrast vietu citam darbam?
Likmītes, ekspertīze: https://likme.tv/eksperti/agris-suv...

Kaut kas ar matemātiku-statistiku tur arī ir.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 12:01, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: OK! Piekrītu,bet ar vienu atrunu.Es nezinu sporta centra darba specifiku,bet domāju,ja esi apņēmies rakstīt par noteiktu sporta veidu,tad dari to apzinīgi.Vienalga,vai tas ir pamata darbs,jeb hobijs.Manā skatījumā ar naudu šeit ir mazs sakars.Kāpēc man no rīta pamostoties būtu jāložņā pa ārzemju saitiem,lai atrastu info par vasaras svarīgāko notikumu pasaules hokejā?Kā pirmo es parasti atveru SC,bet abloms.Hokeja apskatnieki var šajā gadījumā pienest ūdeni virslīgas futbola apskatniekiem.Arī viņi ir tikai entuazisti un tas nav viņu pamata darbs.Vai ne tā?
pasaules notikums, tu tocna esi jocigs, man personigi pilniba neintrese kautkads NHL drafts, viss jau ir zinams pirms drafta, manis pec var vispar tadu rakstu pat netaisit

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 12:24, pirms 2 gadiem
Number 0, pilnībā piekrītu. Vēl nesen žakešu ĢM runāja, ka viņiem vajag augstas klases franšīzes centru. Tā vietā, lai upurētu kādu līderi maiņas darījumā, ieguva talantu pa velti. Fantili sniegums šajā Pč neko nenozīmē. Amerikas laukumos un sistēmā viss ir kārtībā. Slafkovskis apspēlēja Eiropas izlases, bet Amerikā mocās. Laiks rādīs, bet priekšnojauta ir laba.
Slēpts komentārs: ST2
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs: Abrags

     [+] [-]

, 2023-06-29 12:55, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: ne viņš vienīgais NHL tāds zem 180 cm...
Protams, bet tajā pat laikā Leons, Konors...jau tuvu 190. Vnk pārdomas.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 13:05, pirms 2 gadiem
ST2 rakstīja: Protams, bet tajā pat laikā Leons, Konors...jau tuvu 190. Vnk pārdomas.
Bedārds būs jaunais Teorēns Flerī, galvenais nenodzerties.
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 13:07, pirms 2 gadiem
Var jau visādi runāt, ka esam hokeja lielvalsts un hokeju spēlē 8 valstīs, bet no Latvijas augstākais draftētais hokejists(ir priekšā tikai Norvēģijai, Francijai, GB, Polijai) un ja pieskaita vēl 2 agresorus, tad vispār 14 vieta uz hokeja kartes!
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi

     [+] [-]

, 2023-06-29 13:10, pirms 2 gadiem
labdien rakstīja: Bedārds būs jaunais Teorēns Flerī, galvenais nenodzerties.
Jā, Theo pirmais, kurš "nāk" kā piemērs.

     [+] [-]

, 2023-06-29 13:11, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Redzi Abrag,te jau arī ir starpība starp manu sporta entuazistu paaudzi un tagadējo,ka primārais jautājums ir ,cik man par to maksās?Ja man tā ir sirds lieta,tad es tādu jautājumu nemaz neuzdodu.Cik maksā,tik maksā,it sevišķi,ja tas nav pamata darbs.Ja tā nav sirds lieta,tad jā,tāds jautājums ir primārais.Apmēram tā.
jautājums bija - cik TU esi gatavs maksāt, lai saņemtu tādas ziņas kā gribi un kad gribi? Ja necik, tad ar kādām tiesībām kaut ko pieprasi vai sūdzies?
It īpaši, ja par doto tēmu oficiālā resursā visa info ir pieejama , real time un par velti
Slēpts komentārs: Marokāņi-Lettiņu brāļi
Slēpts komentārs: Abrags

     [+] [-]

, 2023-06-29 13:38, pirms 2 gadiem
Bedārda gadījumā vairāk pārsteidz, ka 17 gados ir jau četri čempionāti(divi u18, divi u20) aiz muguras!

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 13:48, pirms 2 gadiem
Pašlaik vērojama šķelšanās Škodas sektantu vidū – viltīgais datmons devies pret skaļo barvedi Marokāni.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 14:12, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Te vairāki kadri kladzināja, ka OS kvaļi tiks noteikti pēc 2023. gada PČ, tikai nekādas informācijas nekur nav, ne IIHF mājaslapā, ne kādā citā kompetentā portālā, jautājums, kas notiek, ibio, rio!?
Iepriekšējā ciklā OS kvalifikācijas siets tika noteikts 3 gadus pirms spēlēm, t.i. 2022. gada spēlēm izlases tika sadalītas pa kvalifikācijas grupām un noteiktas pa tiešo kvalificējušās pēc 2019. gada ranga. Iespējams, ka IIHF tagad vilcina laiku, lai nevajadzetu laicīgi izslēgt agresorus no iespējas spēlēt OS un cer, ka kaut kas mainīsies.

     [+] [-]

, 2023-06-29 14:32, pirms 2 gadiem
Rangers, Blues un Blackhawks manuprāt ļoti labas izvēles, bet Arizonu galīgi nesaprotu. Domāju, ka visticamāk atkal būs izgāzušies

     [+] [-]

, 2023-06-29 14:34, pirms 2 gadiem
Priecē arī Sabres izvēle

  +2 [+] [-]

, 2023-06-29 15:21, pirms 2 gadiem
crushader rakstīja: pasaules notikums, tu tocna esi jocigs, man personigi pilniba neintrese kautkads NHL drafts, viss jau ir zinams pirms drafta, manis pec var vispar tadu rakstu pat netaisit
Tu vari pirms drafta precīzi pateikt, kur draftēs katru no 200+ džekien, visas potenciālās maiņas?

     [+] [-]

, 2023-06-29 15:23, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Number 0, pilnībā piekrītu. Vēl nesen žakešu ĢM runāja, ka viņiem vajag augstas klases franšīzes centru. Tā vietā, lai upurētu kādu līderi maiņas darījumā, ieguva talantu pa velti. Fantili sniegums šajā Pč neko nenozīmē. Amerikas laukumos un sistēmā viss ir kārtībā. Slafkovskis apspēlēja Eiropas izlases, bet Amerikā mocās. Laiks rādīs, bet priekšnojauta ir laba.
Fantili sevi apliecināja, kā diezgan nervozu un nestabilu, arī Za cik redzēts, lasīts - talants liels, bet raksturs pasmags

     [+] [-]

, 2023-06-29 15:55, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Tu gribi teikt, visiem pajāt uz OS kvali?
es jau tev par kvali atbildēju rakstā par Ostravu

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 17:09, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es jau tev par kvali atbildēju rakstā par Ostravu
Baigi asprātīgi Tas, kas notika 2005. gadā Rīgā, man ir labi zināms

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 17:13, pirms 2 gadiem
Andi rakstīja: Iepriekšējā ciklā OS kvalifikācijas siets tika noteikts 3 gadus pirms spēlēm, t.i. 2022. gada spēlēm izlases tika sadalītas pa kvalifikācijas grupām un noteiktas pa tiešo kvalificējušās pēc 2019. gada ranga. Iespējams, ka IIHF tagad vilcina laiku, lai nevajadzetu laicīgi izslēgt agresorus no iespējas spēlēt OS un cer, ka kaut kas mainīsies.
Cerams, ka tas laiks tiks aizvilcināts līdz nākamgada PČ beigām, jo tas dotu mums iespēju apsteigt Slovākus IIHF rangā un uz Turīnu tikt pa taisno bez nervoziem kvaļiem

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 17:21, pirms 2 gadiem
Andi rakstīja: Iepriekšējā ciklā OS kvalifikācijas siets tika noteikts 3 gadus pirms spēlēm, t.i. 2022. gada spēlēm izlases tika sadalītas pa kvalifikācijas grupām un noteiktas pa tiešo kvalificējušās pēc 2019. gada ranga. Iespējams, ka IIHF tagad vilcina laiku, lai nevajadzetu laicīgi izslēgt agresorus no iespējas spēlēt OS un cer, ka kaut kas mainīsies.
Kas attiecas uz Krieviju un Baltkrieviju, neticu ka tuvākajos pāris gados kas kardināli mainīsies Pirmkārt, ir jabeidzas karam ar Ukrainas pilnīgu uzvaru, otrkārt, ir jāmainās varai Krievijā un līdz ar to arī Baltkrievijā, treškārt, Baltkrievijai, atšķirībā no Krievijas, tā vai tā būtu būtu jāpiedalās kvalī no pašas apakšas, proti, no priekškvalifikācijas, karoče runājot, lai tas IIHF tik velk laiku garumā un gaida, tas mums par labu, bet galarezultātā vismaz uz Turīnu vēl abas minētās valstis iekļaut neplāno

  -2 [+] [-]

, 2023-06-29 18:17, pirms 2 gadiem
Pārsteigums, ka Mičkovs tik zemu. Pirms pāris gadiem viņu slavēja kā reālu #1 drafta Nr., bet tagad nodraftēts kā #7. Eliteprospects viņa augumu raksta kā 178 cm.

     [+] [-]

, 2023-06-29 18:24, pirms 2 gadiem
archy0 rakstīja: Pārsteigums, ka Mičkovs tik zemu. Pirms pāris gadiem viņu slavēja kā reālu #1 drafta Nr., bet tagad nodraftēts kā #7. Eliteprospects viņa augumu raksta kā 178 cm.
viens aspekts - Raša. Otrs, viņš jau pirms drafta bija nosaucis rindu ar komandām, ar kurām viņš līgumu neslēgšot.

     [+] [-]

, 2023-06-29 18:54, pirms 2 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 19:08, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: https://sportacentrs.com/hokejs/29062023-nhl_drafts
he, pagaidām nākamajos raundos tik viens no Rašas

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 19:13, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: https://sportacentrs.com/hokejs/29062023-nhl_drafts
slovākiem reāls zvaigžņu drafts šogad - vēl 3. raunds nav beigts un jau 6(!) draftētie! Tik kvalitatīvs drafts slovākiem nekad vēl nav bijis (es ne par skaitu, bet gan par drafta numuriem - divi 1. kārtā, trīs 2. kārtā, pagaidām viens 3. kārtā

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:21, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: slovākiem reāls zvaigžņu drafts šogad - vēl 3. raunds nav beigts un jau 6(!) draftētie! Tik kvalitatīvs drafts slovākiem nekad vēl nav bijis (es ne par skaitu, bet gan par drafta numuriem - divi 1. kārtā, trīs 2. kārtā, pagaidām viens 3. kārtā
Slovākiem augumā mazākais draftētais ir 184!
Liek domāt, ka tieši tiek strādāts, lai kotētos ZA, draftos un tālāk pavērsies ceļš uz pro karjeru!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 19:23, pirms 2 gadiem
off-topic: Pikāns apstiprina Kurbada atgriešanos OHL: https://hokejazinas.com/latvijas-ce... .
Kā rādās būs 5 LV komandas (Mogo, Zemgale, Prizma, HS Rīga un Kurbads), 3 leišu un 1 igauņu.

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:24, pirms 2 gadiem
Čehiem pat vēl garāki! Michael Hrabal G CZE 6' 7" 215
Jakub Dvorak D CZE 6' 5" 210

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 19:25, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Čehiem pat vēl garāki! Michael Hrabal G CZE 6' 7" 215
Jakub Dvorak D CZE 6' 5" 210
tieši 2 m garš vārtsargs

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:33, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: tieši 2 m garš vārtsargs
Tagad nodraftēja 175 cm amerikāni, kuram daudzi eksperti prognozēja pirmo kārtu, bet tikai 94 drafta piks!

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:35, pirms 2 gadiem
Sāksies interesantākā daļa

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 19:39, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tagad nodraftēja 175 cm amerikāni, kuram daudzi eksperti prognozēja pirmo kārtu, bet tikai 94 drafta piks!
nesaprotu Tavu iespringumu uz tiem centimetriem....

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:41, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nesaprotu Tavu iespringumu uz tiem centimetriem....
Es neiespringstu, bet izskatās, ka NHL klubi uz tiem iespringst!
Katrā ziņā pirmie draftētie vārtsargi bija 6 3 slovāks un 6 7 čehs!

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:48, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nesaprotu Tavu iespringumu uz tiem centimetriem....
bet vai tad pats kādreiz nebiji iesprindzis uz centimetriem?

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 19:53, pirms 2 gadiem
archy0 rakstīja: bet vai tad pats kādreiz nebiji iesprindzis uz centimetriem?
īsti nē.

     [+] [-]

, 2023-06-29 19:55, pirms 2 gadiem
Vārtsargiem izskatās, ka diezgan bezcerīgs drafts!
Pat kanādiešus, amerikāņus nedraftē!
No ZA laikam tikai 5 draftēti!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 20:00, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Vārtsargiem izskatās, ka diezgan bezcerīgs drafts!
Pat kanādiešus, amerikāņus nedraftē!
No ZA laikam tikai 5 draftēti!
bezcerīgs???? Manuprāt, šobrīd ir vairāk draftētu vārtsargu pirmajās kārtās kā jebkad iepriekš!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 20:05, pirms 2 gadiem
opā, nu jau 7 slovāki draftēti

     [+] [-]

, 2023-06-29 20:33, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: bezcerīgs???? Manuprāt, šobrīd ir vairāk draftētu vārtsargu pirmajās kārtās kā jebkad iepriekš!
Kā pateici šito, tad 5 roundā aktīvi draftē vārtsargus
4 vārtsargus pēc kārtas nodraftēja un visticamāk, ka būs vairāk kā citus gadus!
Cita lieta, ka tie vārtsargi nav no ZA, bet visi no Eiropas!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 20:35, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kā pateici šito, tad 5 roundā aktīvi draftē vārtsargus
4 vārtsargus pēc kārtas nodraftēja un visticamāk, ka būs vairāk kā citus gadus!
Cita lieta, ka tie vārtsargi nav no ZA, bet visi no Eiropas!
nu, parasti vienā gadā draftētē 20-22 vārtsargus. Šobrīd jau ir 18 nodraftēti

     [+] [-]

, 2023-06-29 20:39, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu, parasti vienā gadā draftētē 20-22 vārtsargus. Šobrīd jau ir 18 nodraftēti
Tie vārtsargi praktiski visi 190!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 20:46, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tie vārtsargi praktiski visi 190!
Un kas no tā???

     [+] [-]

, 2023-06-29 20:53, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Un kas no tā???
Tendences ir acīmredzamas!
Esi amerikāņu vārtsargs ar 6 0 vai mazāk, tad drafts nespīd, bet diviem kanādiešiem paveicās!

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 20:54, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tendences ir acīmredzamas!
Esi amerikāņu vārtsargs ar 6 0 vai mazāk, tad drafts nespīd, bet diviem kanādiešiem paveicās!
p.s. vienīgais - mums tieši vārtsargi ir/bija lielākās cerības šī gada draftā: Ozols un arī Bērziņš

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 21:04, pirms 2 gadiem
zb! Cik var krievus un belarus draftēt!

     [+] [-]

, 2023-06-29 21:37, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: zb! Cik var krievus un belarus draftēt!
vnk šausmas. pat kazaks un itālis.

     [+] [-]

, 2023-06-29 21:40, pirms 2 gadiem
pizdjux rakstīja: vnk šausmas. pat kazaks un itālis.
Jā, arī francūzis.

Bet neviena mūsējā

  +1 [+] [-]

, 2023-06-29 21:45, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: slovākiem reāls zvaigžņu drafts šogad - vēl 3. raunds nav beigts un jau 6(!) draftētie! Tik kvalitatīvs drafts slovākiem nekad vēl nav bijis (es ne par skaitu, bet gan par drafta numuriem - divi 1. kārtā, trīs 2. kārtā, pagaidām viens 3. kārtā
pag. gada drafts slovākiem bija pat labāks - top 1 un 2 -Slafkovskis un Nemecs - un vēl trešais 1. kārtā - #26 Mesars - un kopumā seši draftētie 22. gadā. Jā, skaitliski šogad vairāk, bet tieši kvalitatīvs pag. gada drafts šiem labāks, imho.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-29 23:39, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Baigi asprātīgi Tas, kas notika 2005. gadā Rīgā, man ir labi zināms
par ko prasīji, par to atbildēju

     [+] [-]

, 2023-06-30 05:46, pirms 2 gadiem
archy0 rakstīja: bet vai tad pats kādreiz nebiji iesprindzis uz centimetriem?
Centimetriem ir nozīme ne tikai draftā...

     [+] [-]

, 2023-06-30 06:17, pirms 2 gadiem
Amerikāņiem vienkārši skauž tas zaudējums mačā par bronzu, tāpēc arī nedraftē letiņu!
Nedomāju, ka hokeja lielvalstī ir tik maz NHL līmeņa spēlētāju....