Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Lightning" izslēdz Pitsburgu, "Bruins" atkalredzēšanās ar "Flyers"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Lightning" izslēdz Pitsburgu, "Bruins" atkalredzēšanās ar "Flyers"
Dveins Rolosons Tampas vārtos bija necauršaujams
Foto: Reuters/Scanpix

Stenlija kausa izcīņas "play off" turnīrs beidzies Pitsburgas "Penguins", kas savā laukumā ar 0:1 piekāpās Tampabejas "Lightning", sērijā zaudējot ar 3-4. Aizvadītajā naktī tālāk tikusi arī Bostonas "Bruins", kas papildlaikā tika vaļā no Monreālas "Canadiens" – 4:3, sērijā panākums ar tādu pašu rezultātu.

"Penguins" sērijā vienubrīd bija vadībā ar 3-1 un faktiski ar vienu kāju 2. kārtā, taču pamanījās zaudēt visas nākamās cīņas, no kurām pēdējā notika savu skatītāju klātbūtnē. Vienīgos vārtus otrā perioda sestajā minūtē no vārtu priekšas guva Šons Bergenhaims, kuram no aizvārtes asistēja Dominiks Mors.

Lielisks sniegums uzvarētāju vārtos 41 gadu vecajam Dveinam Rolosonam, kurš tvēra visus 36 "Pens" metienus. Pitsburgai šajā mačā 0/5 skaitliskajā vairākumā, bet visā sērijā kopumā realizācija traģiska – 1/36. "Lightning" konferences pusfinālā tiksies ar Vašingtonas "Capitals". Pirmais mačs piektdien Vašingtonā.

Austrumos pusfinālu sasniegusi arī Bostonas "Bruins", kas ar 4:3 mačā un ar tādu pašu rezultātu sērijā tika galā ar Monreālas "Canadiens". Uzvaras vārtus papildlaika 6. minūtē guva Neitans Hortons, pēc kura tāla metiena ripa rikošetā no "Canadiens" spēlētāja ielidoja Kerija Praisa sargātajos vārtos.

Tālāk Bostonu gaida tikšanās ar Oskara Bārtuļa pārstāvēto Filadelfijas "Flyers", kam "Bruins" pērn pamanījās apbrīnojamā veidā zaudēt, sērijā esot vadībā ar 3-0, pie tam izšķirošajā septītajā mačā "Bruins" bija vadībā ar 3:0... Pirmā spēle sestdien notiks Filadelfijā.

Stenlija kausa izcīņa 28. aprīlis

SpēleRez.Sērijā
Bruins – Canadiens4:3 P4-3
Penguins – Lightning0:13-4

Stenlija kausa ceturtdaļfinālu pāri

Austrumu konference
Vašingtonas "Capitals" - Tampabejas "Lightning"
Filadelfijas "Flyers" - Bostonas "Bruins"
Rietumu konference
Vankūveras "Canucks" - Nešvilas "Predators"
Detroitas "Red Wings" - Sanhosē "Sharks"

Izmantotie resursi:
ESPN

1 2 3 88 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 08:59, pirms 13 gadiem
ei no!!!!!!!!! atkaln nesanak pensiem nekaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-04-28 09:14, pirms 13 gadiem
jāaa... tā ir, kad divi TOPi (faktiski playmakers) traumēti...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 09:20, pirms 13 gadiem
Kāpēc uzreiz tik ļauni? Nu nevajag jau tā tāpat bija interesanta sērija un šī spēle..njā, 1:0, visādi varēja beigties. Laikam šajā spēlē visvairāk bija jūtams līderu trūkums, ja reiz viņi nespēja gūt vārtus. Un tā arī neviena sērija joprojām nav uzvarēta mājās. BET - es neskumstu! Savā ziņā, būs vieglāk - vairs tāds stress nebūs no rītiem, varēšu mierīgi sekot līdzi pārējām spēlēm.
Dubultslikti ir arī, ka Monreāla zaudēja, tā kā tālāk galīgi nav par ko fanot
Jācer tikai, ka Tampa tālāk izslēgs Vašingtonu un Bruins Filadelfiju
Vispār kādas prognozes par otro raundu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Nemiroff

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 09:29, pirms 13 gadiem
Jā, un būtībā galvenais zaudējuma iemesls - traģiskais vairākums - tikai viens realizēts pa visu sēriju un kopš Krosbija un Malkina traumām jau regulārajā sērijā tas bija sliktākais līgā. Iespējams, tieši vairākumā viņu pietrūka visvairāk un tāpēc arī tāds sērijas rezultāts. Vismaz tagad viņi varēs mierīgi un kārtīgi saārstēties un atgriezties jaunajā sezonā un, kad visi būs veseli - tas būs spēks!

     [+] [-]

, 2011-04-28 09:29, pirms 13 gadiem
Nemiroff rakstīja: Pingvīnēniem bija Krosbijs ar Malkini?
Nē, nebija! Krosbija nav jau kopš janvāra un Malkina kopš februāra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +5 [+] [-]

, 2011-04-28 09:41, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jācer tikai, ka Tampa tālāk izslēgs Vašingtonu un Bruins Filadelfiju
Vispār kādas prognozes par otro raundu?
Nu labak tomer, lai Flyers izsledz Bruins, tomer pirmajiem sistema ir musejais un Bruinos spele visadi tadi krani ka Chara utt.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 09:43, pirms 13 gadiem
Oho, Pens izkrīt. Krozbija trūkums pārāk acīmredzams.

Neliels OT: Faulers spēlēs USA izlase. Būs interesanti paskatīties kā viņš spēlē uz Eiropas laukumiem. Labāk jau būtu skatījies kā viņš spēlē vēl uz ZA laukumiem pret Detroitu, bet nu neko darīt.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 09:49, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Capital-Lightning 4:2
Bruins-Flyers 3:4
Red Wings-Sharks 4:1
Canucks-Predators 4:2
Galīgi garām tavas prognozes

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:50, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Oho, Pens izkrīt. Krozbija trūkums pārāk acīmredzams.

Neliels OT: Faulers spēlēs USA izlase. Būs interesanti paskatīties kā viņš spēlē uz Eiropas laukumiem. Labāk jau būtu skatījies kā viņš spēlē vēl uz ZA laukumiem pret Detroitu, bet nu neko darīt.
Vismaz vienā ziņā mēs esam kviti - mūsu komandas abas izkrita 1. raundā

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 09:52, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu labak tomer, lai Flyers izsledz Bruins, tomer pirmajiem sistema ir musejais un Bruinos spele visadi tadi krani ka Chara utt.
Nu, var arī. Tajā sērijā man gluži vienalga kāds iznākums.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-28 09:54, pirms 13 gadiem
EUcerin rakstīja: Galīgi garām tavas prognozes
Tu tikai neraudi, bērniņ

Varbūt kad beigsi bimbāt, ieliksi savas?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 09:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu tikai neraudi, bērniņ

Varbūt kad beigsi bimbāt, ieliksi savas?
Izvēlies izteicienus, bērniņus vari iet mekēt kur citur

  -3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:00, pirms 13 gadiem
EUcerin rakstīja: Izvēlies izteicienus, bērniņus vari iet mekēt kur citur
Atvaino, tavs pirmais teikums bija izteikti bērnišķīgs.

Nepatīk manas prognozes, pamato kādēļ. Nevis raksti "galīgi garām", jo acīmredzot sāpināju tevi prognozējot pret tavu komandu.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:16, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Vismaz vienā ziņā mēs esam kviti - mūsu komandas abas izkrita 1. raundā
Jā, un vainojami savainojumi. :/
Tev Krozbijs, un vēl kāds?

Kā izrādās Anaheimai ne tikai Hillers bija ārā (Pirms dabūja traumu, visi Hilleram viennozīmīgi deva komandas MVP), bet stipri savainoti spēlēja arī Ludmans, Beleskijs (abiem 1dien jau operācija) un arī Višņovskis, kuram arī pleci traumēti un tā īsti neesot pat varējis neko pacelt. Tas daudz ko izskaidro. Bet tik un tā, ja reiz netika tālāk, tad netika.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:17, pirms 13 gadiem
EUcerin rakstīja: Galīgi garām tavas prognozes
Tieši tā, jo Vankūvera spēlēs pret Sharks un Detroita pret Preds.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-28 10:20, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Tieši tā, jo Vankūvera spēlēs pret Sharks un Detroita pret Preds.
ieej NHL.com...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:21, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Jā, un vainojami savainojumi. :/
Tev Krozbijs, un vēl kāds?

Kā izrādās Anaheimai ne tikai Hillers bija ārā (Pirms Perijs sasniedza 50 vārtus, visi Hilleram viennozīmīgi deva komandas MVP), bet stipri savainoti spēlēja arī Ludmans, Beleskijs (abiem 1dien jau operācija) un arī Višņovskis, kuram arī pleci traumēti un tā īsti neesot pat varējis neko pacelt. Tas daudz ko izskaidro. Bet tik un tā, ja reiz netika tālāk, tad netika.
Krosbijs, Malkins, Džefrijs, tad vēl Kuks saspendēts + Nīls spēlēja ar nelielu traumu visu sēriju. Njā, un tie pirmie divi ir vieni no labākajiem spēlētājiem līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 10:27, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Krosbijs, Malkins, Džefrijs, tad vēl Kuks saspendēts + Nīls spēlēja ar nelielu traumu visu sēriju. Njā, un tie pirmie divi ir vieni no labākajiem spēlētājiem līgā.
Manuprāt, Pitsburgai jāaizmaina Stāls, pretī saņemot 1. maiņas malējo. Savādāk patreizējie malējie nevar realizēt Krosbija un Malkina potenciālu. Kunics, Dupuis, Kuks, nav īsti pirmās maiņas spēlētāji

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:33, pirms 13 gadiem
Kalvinators rakstīja: Jā, un vainojami savainojumi. :/
Tev Krozbijs, un vēl kāds?

Kā izrādās Anaheimai ne tikai Hillers bija ārā (Pirms dabūja traumu, visi Hilleram viennozīmīgi deva komandas MVP), bet stipri savainoti spēlēja arī Ludmans, Beleskijs (abiem 1dien jau operācija) un arī Višņovskis, kuram arī pleci traumēti un tā īsti neesot pat varējis neko pacelt. Tas daudz ko izskaidro. Bet tik un tā, ja reiz netika tālāk, tad netika.
Lai kā negribētos, aizmirstam Anaheimu līdz rudenim.Nav ko sapņot par tikšanu otrajā kārtā , ja 6 spēlēs ielaiž 22 šaibas.Tā aizsardzībā nedrīkstēja spēlēt.Tas nekas, ka Selanne, Perijs un Geclafs savas šaibas sameta.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-28 10:36, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Manuprāt, Pitsburgai jāaizmaina Stāls, pretī saņemot 1. maiņas malējo. Savādāk patreizējie malējie nevar realizēt Krosbija un Malkina potenciālu. Kunics, Dupuis, Kuks, nav īsti pirmās maiņas spēlētāji
Priekš tam tika iegādāts Nīls - spēlējot kopā ar Krosbiju vai Malkinu, viņš būs ne tikai 20+ vārtu guvējs, bet pat 30+ vārtu guvējs. Stāls ir viens no labākajiem, varbūt nav tik rezultatīvs, kā to gribētos, bet aizmainīt viņu noteikti nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:43, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kāpēc uzreiz tik ļauni? Nu nevajag jau tā tāpat bija interesanta sērija un šī spēle..njā, 1:0, visādi varēja beigties. Laikam šajā spēlē visvairāk bija jūtams līderu trūkums, ja reiz viņi nespēja gūt vārtus. Un tā arī neviena sērija joprojām nav uzvarēta mājās. BET - es neskumstu! Savā ziņā, būs vieglāk - vairs tāds stress nebūs no rītiem, varēšu mierīgi sekot līdzi pārējām spēlēm.
Dubultslikti ir arī, ka Monreāla zaudēja, tā kā tālāk galīgi nav par ko fanot
Jācer tikai, ka Tampa tālāk izslēgs Vašingtonu un Bruins Filadelfiju
Vispār kādas prognozes par otro raundu?
Par Tampas -Pitsburgas sēriju es varētu runāt un rakstīt dienām ilgi.Šī ir tā nedaudzā reize, kad mana prognoze piepildījās...
Daži interesanti fakti:
1) Tampai, kā izrādās bija garāks sols,
veselu čupu ar punktiem dabūja otrā viļņa spēlētāji Dounijs, Bergenhaims, Melouns, utt
2) ar tādu PP Pingvīniem pleiofos nemaz nav ko iesākt,
3) Stemkoss vārtus guva tikai vienā no 7 spēlēm
4) Rolosons jebkurā gadījumā Tampā ir atslēgas cilvēks, ar tādu domu Aizermens viņu arī ņēma, lai PO būtu spēcīga aizmugure,
5) Žēl, bet SC prombūtnes laikā tā arī neviens tā īsti neuzņēmās līdera nastu.Domāju, ka ne Nīls, ne Kovaļovs neattaisnoja uz sevi liktās cerības,
6) kopumā ļoti interesanta un pavērsieniem bagāta sērija...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:50, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Priekš tam tika iegādāts Nīls - spēlējot kopā ar Krosbiju vai Malkinu, viņš būs ne tikai 20+ vārtu guvējs, bet pat 30+ vārtu guvējs. Stāls ir viens no labākajiem, varbūt nav tik rezultatīvs, kā to gribētos, bet aizmainīt viņu noteikti nevajag.
Ar Nīlu vien nepietiek. Piekrītu, ka viņš ir pirmo divu maiņu spēlētājs, tomēr 22 miljoni uz 3 centriem ir par traku, ja ņem vērā ka uz pārējiem 9 uzbrucējiem ir 13 miljoni .

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 10:59, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Tampas -Pitsburgas sēriju es varētu runāt un rakstīt dienām ilgi.Šī ir tā nedaudzā reize, kad mana prognoze piepildījās...
Daži interesanti fakti:
1) Tampai, kā izrādās bija garāks sols,
veselu čupu ar punktiem dabūja otrā viļņa spēlētāji Dounijs, Bergenhaims, Melouns, utt
2) ar tādu PP Pingvīniem pleiofos nemaz nav ko iesākt,
3) Stemkoss vārtus guva tikai vienā no 7 spēlēm
4) Rolosons jebkurā gadījumā Tampā ir atslēgas cilvēks, ar tādu domu Aizermens viņu arī ņēma, lai PO būtu spēcīga aizmugure,
5) Žēl, bet SC prombūtnes laikā tā arī neviens tā īsti neuzņēmās līdera nastu.Domāju, ka ne Nīls, ne Kovaļovs neattaisnoja uz sevi liktās cerības,
6) kopumā ļoti interesanta un pavērsieniem bagāta sērija...
Man tāds jautājums, kāpēc SC nespēlēja 7. spēlē?
Bija ziņas, ka šis jau trenējās ar komandu, slido. Vai tiešām viņam ir tik smaga situācija.

Prongers arī ir traumēts, taču Flyers viņu pieteica uz izsķirošajām spēlēm, un laida ārā tikai PP. Pat 50% Krosbijs padarītu vairākumu labāku.

Kādēļ Pens nedarīja to pašu?

Cerams, ka tā nav zīme ka Krosbijs iet Lindrosa pēdās...

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:14, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Par Tampas -Pitsburgas sēriju es varētu runāt un rakstīt dienām ilgi.Šī ir tā nedaudzā reize, kad mana prognoze piepildījās...
Daži interesanti fakti:
1) Tampai, kā izrādās bija garāks sols,
veselu čupu ar punktiem dabūja otrā viļņa spēlētāji Dounijs, Bergenhaims, Melouns, utt
2) ar tādu PP Pingvīniem pleiofos nemaz nav ko iesākt,
3) Stemkoss vārtus guva tikai vienā no 7 spēlēm
4) Rolosons jebkurā gadījumā Tampā ir atslēgas cilvēks, ar tādu domu Aizermens viņu arī ņēma, lai PO būtu spēcīga aizmugure,
5) Žēl, bet SC prombūtnes laikā tā arī neviens tā īsti neuzņēmās līdera nastu.Domāju, ka ne Nīls, ne Kovaļovs neattaisnoja uz sevi liktās cerības,
6) kopumā ļoti interesanta un pavērsieniem bagāta sērija...
Jā, šoreiz Tev bija taisnība, bet septiņas spēles neviens neprognozēja, tā kā arī tas ir sasniegums
1) Piekrītu. Lai gan arī Pitsburgai 4. maiņa beigās izrādījās viena no rezultatīvākajām ar Ešemu priekšgalā (ceru, ka ar viņu līgumu pagarinās)
2) PP tiešām bija briesmīga, medijos runā, ka komandai vajadzētu iegādāties īpašu vairākuma treneri
3) Nu jā, tas ir fakts. Bet domāju, ka viņš vēl atvērsies turpmākajā PO gaitā.
4) Jā, Rolosons izrādījās labāks, nekā gaidīju, par spīti savam vecumam. Tiešām jādod kredīts viņam, jo lielā mērā pateicoties viņam Tampa uzvarēja 7. spēli.
5) Nevienam arī nebija dots uzstādījums kļūt par līderi - visi spēlēja kā komanda. Kovaļevs tiešām neattaisnoja cerības, lai gan viņš jau nebija vainīgs, ka neviens nemācēja izmantot viņa piespēles. Un konkrēti pēdējā spēlē viņš bija viens no aktīvākajiem spēlētājiem un es nespēju saprast, kāpēc viņš beigās tika nosēdināts malā. Par Nīlu - viņš visu sērija spēlēja ar traumu, tieši nezinu kādu, bet kaut ko tādu runāja jau pirms PO. Varbūt tas bija iemesls. Nīlam šie tomēr bija pirmie plejofi, tā kā pieredzīte ir un nākamajā sezonā ar Krosbiju un Malkinu blakus, viņš noteikti cerības attaisnos.
6) nevaru nepiekrist

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:20, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Man tāds jautājums, kāpēc SC nespēlēja 7. spēlē?
Bija ziņas, ka šis jau trenējās ar komandu, slido. Vai tiešām viņam ir tik smaga situācija.

Prongers arī ir traumēts, taču Flyers viņu pieteica uz izsķirošajām spēlēm, un laida ārā tikai PP. Pat 50% Krosbijs padarītu vairākumu labāku.

Kādēļ Pens nedarīja to pašu?

Cerams, ka tā nav zīme ka Krosbijs iet Lindrosa pēdās...
Krosbija un Prongera traumas ir pilnīgi atšķirīgas. Un galvenais iemesls, kāpēc Krosbiju nelaida uz laukuma bija tieši tāpēc, lai viņš neietu Lindrosa pēdās. Bet būtībā, viņš tikai 14. martā atsāka slidot, pēc aptuveni 2 nedēļām sāka trenēties ar komandu, bet tie bija treniņi bez kontakta. Ārsti bija tie, kas noteica, kas kad viņam ir jādara un, ja reiz vēl nebija noteikti treniņi ar kontaktu, tātad vēl nebija laiks. Smadzeņu satricinājums ir nopietna lieta un komanda izvēlējās neriskēt ar labākā spēlētāja veselību vienu PO dēļ un tas noteikti bija pareizais lēmums.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:24, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Lai kā negribētos, aizmirstam Anaheimu līdz rudenim.Nav ko sapņot par tikšanu otrajā kārtā , ja 6 spēlēs ielaiž 22 šaibas.Tā aizsardzībā nedrīkstēja spēlēt.Tas nekas, ka Selanne, Perijs un Geclafs savas šaibas sameta.
Tieši tā. Par to jau iet runa.
Vienīgi jau pieminēju, ka vājš mierinājums ir tas, ka pamatvārtsargs bija ārā un 1. aizsargu pāris spēlēja ar traumām. Kā jau teica - ja reiz netika, tad netika, un Nešvila šoreiz bija pārāki.

Un par tiem PO pāriem - atvainojos, kaut ko tiešām biju sajaucis vai palaidis garām.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:25, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Atvaino, tavs pirmais teikums bija izteikti bērnišķīgs.

Nepatīk manas prognozes, pamato kādēļ. Nevis raksti "galīgi garām", jo acīmredzot sāpināju tevi prognozējot pret tavu komandu.
Tad kādēļ sāpini cilvēku?

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:27, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kāpēc uzreiz tik ļauni? Nu nevajag jau tā tāpat bija interesanta sērija un šī spēle..njā, 1:0, visādi varēja beigties. Laikam šajā spēlē visvairāk bija jūtams līderu trūkums, ja reiz viņi nespēja gūt vārtus. Un tā arī neviena sērija joprojām nav uzvarēta mājās. BET - es neskumstu! Savā ziņā, būs vieglāk - vairs tāds stress nebūs no rītiem, varēšu mierīgi sekot līdzi pārējām spēlēm.
Dubultslikti ir arī, ka Monreāla zaudēja, tā kā tālāk galīgi nav par ko fanot
Jācer tikai, ka Tampa tālāk izslēgs Vašingtonu un Bruins Filadelfiju
Vispār kādas prognozes par otro raundu?
Man gan par to ir skumji, šķita, ka, pretēji Leflēra prognozei, Pitsburga diezgan normāli tiks ar Tampu galā, šīs nojautas vēl vairāk pastiprinājās pie sērijas rezultāta 3:1. Labi, štrunts par prognozēm, būtu labi arī, ja 7. spēlē uzvarētu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:28, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Krosbija un Prongera traumas ir pilnīgi atšķirīgas. Un galvenais iemesls, kāpēc Krosbiju nelaida uz laukuma bija tieši tāpēc, lai viņš neietu Lindrosa pēdās. Bet būtībā, viņš tikai 14. martā atsāka slidot, pēc aptuveni 2 nedēļām sāka trenēties ar komandu, bet tie bija treniņi bez kontakta. Ārsti bija tie, kas noteica, kas kad viņam ir jādara un, ja reiz vēl nebija noteikti treniņi ar kontaktu, tātad vēl nebija laiks. Smadzeņu satricinājums ir nopietna lieta un komanda izvēlējās neriskēt ar labākā spēlētāja veselību vienu PO dēļ un tas noteikti bija pareizais lēmums.
Iespējams Tev taisnība, bet tas arī nodod zināmu mesidžu komandai, šogad neko nevajag.
Prongers arī īsti nav formā, bet viņš iziet vairākumā (kurā mazāk fiziskās spēles), bet tas liek pārējai komandai censties vairāk, redzot ka par spīti traumām viņš cīnās.
Protams, Prongers ir izteikts līderis uz soliņa un ģērbtuvē, bet Krosbijs ,šķiet, īpaši neatpaliek.
1 2 3 88 komentāri