Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Karsuma klubam zaudējums

Jānis Pārums

Karsuma klubam zaudējums
Mārtiņš KarsumsFoto: AP

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) čempionātā aizvadītajā naktī zaudējumu piedzīvoja latviešu uzbrucēja Mārtiņa Karsuma pārstāvētais klubs Tampabejas "Lightning", kas izbraukumā ar 3:5 piekāpās Vašingtonas "Capitals".

Pirmās trešdaļas vidū pēc Aleksandra Ovečkina un Niklasa Bekstrēma precīzajiem metieniem vairākumā "Capitals" ieguva divu vārtu pārsvaru. Lai gan vienus vārtus Tampabejas hokejistiem izdevās atspēlēt (Martins Sentluī), pirmo trešdaļu tomēr nācās noslēgt ar divu vārtu deficītu, jo otro ripu "Lightning" vārtos iemeta Bekstrēms – 1:3. Otrajā periodā vienīgos vārtus guva "Lightning", samazinot mājinieku pārsvaru līdz minimumam, savukārt trešās trešdaļas Tampabejas klubs jau panāca izlīdzinājumu – 3:3.

Diemžēl drīz vien "Capitals" atguva vadību, bet piektā ripa tika iemesta jau tad, kad "Lightning" vārtsargs bija nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju. Visā spēlē zaudējums ar 3:5.

Mārtiņš Karsums laukumā pavadīja astoņas minūtes un 49 sekundes (8:49), kuru laikā izdarīja divus metienus pa pretinieku vārtiem un izpildīja vienu spēka paņēmienu. Latviešu uzbrucēja lietderības koeficients šajā mačā – neitrāls.

Aizvadītās nakts NHL spēļu rezultāti

KomandasRez.
Capitals — Lightning5:3
Sabres — Maple Leafs5:3
Red Wings — Islanders0:2
Blackhawks — Devils3:2P
Avalanche — Canucks1:4
Ducks — Oilers3:5

Izmantotie resursi:
nhl.com

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 12:20, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: man nav jaredz speles,kaut gan sakuma 2 speles sagaidiju un noskatijos..
turpmak sakara ar karsuma ļoti viduvejo speli es neskatos...es labak gulu..
es vnk otra diena redzu status un daudz maz viss ir skaidrs jau kuro reizi...
1-2 metieni,1-2 speka panemieni...un kajus sakat loti aktivs...tad kur rezultats tai aktivitatei...? paskaidrojiet ludzu man..?ja tampai 20 soda min.,bet vasingtonai 10...? kuri tad bija aktivaki? tik vienkarsi izsecinat..
dzeki tas jums ir emocijas,ka nu karsums ir tampa,tatad NHL vecis..nu nav...!cik speles uzbrucejam un neviena gola...kurs teica ka 3 un 4 maina maz met...protams tapec apskaties kura vieta tampa ir līgā..? ar tadiem ,kas nemak iemest ari KHL vini butu pedejas vietas..
lai karsums kaut ko taustāmu parada,tad jūsmojat..
Nav te runas par juusnoshanu, tu esi pretstats tiem, kuri juusmo lieki, bet abas shiis lietas ir galeejiibas.
Protams, tev nav jaaredz speeles, "reaalista" viedokli gan vari uzrakstiit. Tie, kuriem arii patiik runaat kaut ko liidziigu tev, arii, tavupraat, protams, skaitaas "reaali domaajoshi"... "Objektivitaates kalngals", bljin...

     [+] [-]

, 2009-03-28 12:32, pirms 16 gadiem
Mīļie cilvēki, uzbrucējam ir jāmet iekšā vāri, ne jau katrā spēlē, bet ir!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 12:40, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Nav te runas par juusnoshanu, tu esi pretstats tiem, kuri juusmo lieki, bet abas shiis lietas ir galeejiibas.
Protams, tev nav jaaredz speeles, "reaalista" viedokli gan vari uzrakstiit. Tie, kuriem arii patiik runaat kaut ko liidziigu tev, arii, tavupraat, protams, skaitaas "reaali domaajoshi"... "Objektivitaates kalngals", bljin...
klausies speciālist,varbūt ka tu skaties visas speles. man pietika ar divam karsuma spelem..pastasti man kadas ir karsuma perspektivas,kapec SAMAZINAS SPELES LAIKS...? tapec ka ir PARAK aktivs..?
kur jusu solitie goli...?ar katru speli būs,būs..?
paskaidrojat man ,jo es neko nesaprotu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 13:18, pirms 16 gadiem
Beidzot taču jāgūst vārti!

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:21, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Nav te runas par juusnoshanu, tu esi pretstats tiem, kuri juusmo lieki, bet abas shiis lietas ir galeejiibas.
Protams, tev nav jaaredz speeles, "reaalista" viedokli gan vari uzrakstiit. Tie, kuriem arii patiik runaat kaut ko liidziigu tev, arii, tavupraat, protams, skaitaas "reaali domaajoshi"... "Objektivitaates kalngals", bljin...
kur paliki speciālist...? redzi tu neko nevari pat pamatot un paskaidrot...tev nav sava viedokļa.. bet zini tik daudz ka karsums spele NHL...tadad spēles tāpat kā greckis..jo greckis bija labs un karsums bus labs...
pilnigi pareizi ka tīņu portals...viens otram gaudo lidz..
jo dazs pat teikumu nemāk izveidot,kur tadam būs savs viedoklis vai pamatojums...

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:42, pirms 16 gadiem
Mūsu jaunaudži hokejisti nav tendēdi uz vārtu gūšanu (kļūdas pedagoģiskajā darbā). Spēlētājs ir ne tikai jātrenē, bet arī jāaudzina. Kāpēc "RD" nolohojās play off - neatradās neviena, kurš varētu trāpīt tukšā būrī (leģionāri nevar izvilkt visu sezonu)! Ja hokeja lielvalstu izlasēs, kuras mūsu mazie puišeļi samazgā, tiek nomainīts viss sastāvs, tad mēs tādu greznību nevaram atļauties.

     [+] [-]

, 2009-03-28 13:56, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: kur paliki speciālist...? redzi tu neko nevari pat pamatot un paskaidrot...tev nav sava viedokļa.. bet zini tik daudz ka karsums spele NHL...tadad spēles tāpat kā greckis..jo greckis bija labs un karsums bus labs...
pilnigi pareizi ka tīņu portals...viens otram gaudo lidz..
jo dazs pat teikumu nemāk izveidot,kur tadam būs savs viedoklis vai pamatojums...
tu kādreiz kautko pozitīvāku nevari pateikt? visu laiku tikai gaudies vai kritizē... ...zini dažreiz apnīk, ka kāds visu laiku meklē pie kā piekasīties.. tač priecājies par to kas ir! un karsums kaut lēnām, bet progresē! un vārti jau agrāk vai vēlāk būs!

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:00, pirms 16 gadiem
shirley rakstīja: tu kādreiz kautko pozitīvāku nevari pateikt? visu laiku tikai gaudies vai kritizē... ...zini dažreiz apnīk, ka kāds visu laiku meklē pie kā piekasīties.. tač priecājies par to kas ir! un karsums kaut lēnām, bet progresē! un vārti jau agrāk vai vēlāk būs!
AHL protams būs!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 14:01, pirms 16 gadiem
ari individualas meistaribas trūkst..nerunasim par balderi. semjonovs,beļavskis,tambijevs...tagad niživijs. nu vairak nenak prata individuali specigs speletajs...ak jā žoltoks vēl..
karsums ir cinitajs,bet ne vartu guvejs..es domaju NHL. bet NHL ,kas spele visi ir cinitaji,jo citadi tur nedrikst spelet. butu karsumam augums, vins butu labs aizsargs ari NHL līmeni.
viens no galvenajiem iemesliem musu jauno sportistu vidu ir motivacijas trukums treninos...biatlonsbasketbols,hokejs un visos citos sporta veidos. ir reti iznemumi...
jo tagad izlase(valsts)tikt vieglak... PSRS laika bija smagi jatrenejas,lai kaut ko sasniegtu. galvenokārt panakumi brivai latvijai ir pateicoties vel vecajiem sportistiem...

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:07, pirms 16 gadiem
Šo spēli neredzēju, bet skatiijos iepriekšējo! Vinjam vienkaarshi komandas biedri nedod piespeeles - vairaakkaart ir bijs briivs uz zilaas liinijas, bet saveejais labaak izveelas iepiljiit ripu zonaa un viss. Speeles peedeejaa treshdaljaa nomainiijaas mainjas partneri, liidz ar to 2as reizes iedeva piespeeles. Veel 1x pats paarkjeera pasinju, 1x meegjinaaja iet uz priekshu, bet abaas reizees nespeeja apvest pretinieku. Tas ir tas, ko es pamaniiju!

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:10, pirms 16 gadiem
Aaa, un veel... vinja mainja vairaak speeleeja aizsardziibaa nevis uzbrukumaa. Pretinieki vairaakkaart saveerpa biistamu karuseli pie vaartiem, bet todien vaarsargs raadijia briinumus! Kopumaa njemot - taa teikt - Slaktera vaardiem....nekas iipaashs...viduveeji. DIEMZHEEL! Lai ari kaa gribeetos ko vairaak!

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:15, pirms 16 gadiem
shirley rakstīja: tu kādreiz kautko pozitīvāku nevari pateikt? visu laiku tikai gaudies vai kritizē... ...zini dažreiz apnīk, ka kāds visu laiku meklē pie kā piekasīties.. tač priecājies par to kas ir! un karsums kaut lēnām, bet progresē! un vārti jau agrāk vai vēlāk būs!
nu pateiksu tev un citiem par prieku pozitivu...karsumam ir laba humora izjūta,izpalidzigs dzeks... apmierina..?
es tev atkartosu..es nepiekasos,bet analizeju vina speli un izsaku savu viedokli,kuram tu vari nepiekrist. ja man prieks ka vins ir NHL. bet tulit nebūs...ja nebus stati normāli..
varbut man vajadzetu jūsmot visu laiku,ka te lielaka daļa..go martin,supper martin,the best martin,goli būs,viss būs...kad..?
kā saprast...lēnu progrese..? MK ir 23 gadi..kad progress nesis tos auglus..?pec 8 gadiem..? ari tampā netures tos lenu progresejusos..progreset vajadzeja junioru vecuma,tagad jau sen gaidam rezultatu..bet...?
kaut karsumam izdotos notureties NHL,butu forsi..bet ar tadu speli...nu padoma pats...

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:19, pirms 16 gadiem
pēc DONIS7 teikta ari var secinat ,ka NHL vins varetu but labs aizsargs..vienigi augums..
vinam jaspele KHL,kur tomer ir citads hokejs...ari LV izlase vins labi nospeleja...bet NHL latiņa laikam par augstu...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 14:37, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: nu pateiksu tev un citiem par prieku pozitivu...karsumam ir laba humora izjūta,izpalidzigs dzeks... apmierina..?
es tev atkartosu..es nepiekasos,bet analizeju vina speli un izsaku savu viedokli,kuram tu vari nepiekrist. ja man prieks ka vins ir NHL. bet tulit nebūs...ja nebus stati normāli..
varbut man vajadzetu jūsmot visu laiku,ka te lielaka daļa..go martin,supper martin,the best martin,goli būs,viss būs...kad..?
kā saprast...lēnu progrese..? MK ir 23 gadi..kad progress nesis tos auglus..?pec 8 gadiem..? ari tampā netures tos lenu progresejusos..progreset vajadzeja junioru vecuma,tagad jau sen gaidam rezultatu..bet...?
kaut karsumam izdotos notureties NHL,butu forsi..bet ar tadu speli...nu padoma pats...
zb, tu bimbambols gatavais! Moš pietiks, visi jau sen saprata ko tu gribi teikt. Mēģināt diskutēt un pārliecināt tādus kā tu būtu stulbuma kalngals. Tas ir vnk psc, noskatījies veselas 2 spēles, tagad jau pietiek ar statistiku, lai pateiktu kas noticis laukumā. Iespējams pēc laiciņa tu būsi tā progresējis ka varēsi noteikt hokejistu sniegumu pēc mēness fāzēm. Eksperts atradies.
Ignore...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 14:42, pirms 16 gadiem
Šejienes komentētāju vidū valda neiedomājama divkosība! Kad Karsums netika pie šprices Lāčos (un vēlēk nedaudz tika), tad visi bļāva, ka treneris stulbs, komanda stulba, Karsumu nenovērtē utt. Spēlētu vājāka komandā tad tik būtu, katrā spēlē mestu. Tagad viņš ir nonācis tādā komandā un joprojām nekas! Tagad jau visi bļauj, ka scorers jau viņš nav, viņš ir čekers (tā pēkšņi, visu laiku taču viņš bija metējs). Arī treneriem ir savs pacietības mērs, tieši tā, Karsumu ņēma jau kā gatavu spēlētāju, bet ir redzams, ka viņš tāds nav. Un tādi kā viņš Ziemeļamerikā netrūkst, kāpēc viņiem krāmēties ar Karsumu?

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:46, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: skaidrs ka visi nav ovečkini un t.t. jau cik speles un nav nekā..!! es tas piespelites neskaitu. vins ir uzbrucejs. tad kadu darbu vins dara tampā...? paskaidro man..? atslido savas minutes,kuras nez kāpēc paliek aizvien mazak..? 1-2 speka paņēmieni,1-2 metieni par speli...? tadi uzbruceji ir pilna AHL. vinu neiemainija dēļ atslidosanas un vienreiz uzmest pa vartiem,bet saistija ceribas ar karsumu.
ceribas rūk,minūtes ari...vnk mes domajam ,ja tiki NHL,tad latviesiem ir jauna zvaigzne NHL...!!! tas bija ozolins un irbe...ari skrastins.zoltoks..
ne jau visi krievi,somi,zviedri,čehi,kas atbrauc seit spele NHL. nē.
brauc atpakal vai spele AHL un citur.
un sis gadijums ir ar latviju...karsums,sprukts.vitolins,patelejevs,kercs un vēl dazi..kas nenoturejas NHL.
Man Tev jautājums. Tu kādu spēli esi redzējis, kur Karsums piedalās? Izskatās, ka nē? Karsums ir tas, kurš iet virsū pie pretinieka zilās līnijas, kad pretinieks uzsāk uzbrukumu. Nav viņš 1. maiņas spēlētājs, kuram būtu jātaupa spēki, lai pilnvērtīgi varētu nospēlēt ~20min. Viņš vairāk spēlē agresīvi. Ne jau katru spēka paņēmienu skaita NHL.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 14:47, pirms 16 gadiem
Nedomāju, ka vajadzētu pārlieku šizofrenēt par to, ka Karsumam vēl nav gūto vārtu. Tampā vispār ir tikai 4-5 hokejisti, kas spēlē rezultatīvi.Leks, Senluī, Prospāls, Melouns, Stemkoss, nu, un tas arī viss. Paskatīsimies, kā iet pārējiem.
Arķuhinam 5 vārti visas sezonas garumā,Halpernam tikpat 45 spēlēs, Petindžeram 5 vārti 52 spēlēs, Holam 5 67 spēlēs, Kreigam vispār tikai 2 vārti 51 spēlē. Tas pats Stemkoss, drafta pirmais numurs ,sezonas pirmajās 30-40 spēlēs vispār nespēja saprast, kur nokļuvis, un atradās uz AHL robežas.

     [+] [-]

, 2009-03-28 14:58, pirms 16 gadiem
Tagad skatos atkārtojumu pa slovāku TV3. Pirmos divus periodus karsums prsktiski nebija laukumā, bet trešajā diezgan daudz spēlēja. Man liekas ka bija labs, tikai pa maiņām daudz viņu mētā. Bija arī momenti, daudz tika tuvplānos rādīts. Slovāki arīkaut ko par viņu stāsta, tikai nez ko. Domāju ka Karsikam būs OK. Ta komanda jau vēl veidošanas stadijā.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 15:23, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: zb, tu bimbambols gatavais! Moš pietiks, visi jau sen saprata ko tu gribi teikt. Mēģināt diskutēt un pārliecināt tādus kā tu būtu stulbuma kalngals. Tas ir vnk psc, noskatījies veselas 2 spēles, tagad jau pietiek ar statistiku, lai pateiktu kas noticis laukumā. Iespējams pēc laiciņa tu būsi tā progresējis ka varēsi noteikt hokejistu sniegumu pēc mēness fāzēm. Eksperts atradies.
Ignore...
vel viens,kas māk urrā,supper,jēē ,uz prieksu...un vel citas saturigas frāzes... es vienmer esmu teicis,ka esmu LIDZJUTĒJS nevis eksperts.
un ne jau tu mani regulesi izteikt viedokli vai nē..tu vnk nelasi manus komentus..jo diskuteju es ar tadiem kas saprot cik labs un cik slikts ir attiecigais sportists. tev vispar nav viedokla...žēl.
un ja neesmu redzejis speli,bet stati ir 1 metiens 8 minutēs(arvien mazak speles laika)iznak,ka es nesaprotu neka...? to jau 1. klases skolnieks pateiks,ka nekas iepriecinošs tur nav. un ne jau viena spele,bet tas jau klust ierasts...tapec ari kritizesu,ka tas notiek visa pasaule..visur fani gan slave(ja spele labi),gan kritizē(ja spele slikti).
un man vienalga kur vins stav pie zilas vai sarkanas linijas,bet ar sitadu speli vinam bus gruti notureties ari taja pasa tampā...
NAUCHS ko tu gribi ar to pateikt...? ka vins ir viens no labakajiem uzbrucejiem pie zilas linijas pretiniekam NHL...?

     [+] [-]

, 2009-03-28 15:27, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nafig MVD ar savaam kazarmaam!!! ir arii labaaki klubi KHL un citur Eiropaa....
kaada tev eiropa, tak tampa pagarinaas liigumu, tak nevaig te klasusiities hokeja bimbambolos, droshvien neviens no noliceejiem speeli neredzeeja, ka maartinjs savaas minuutees izskatiijaas tieshaam labi Un tas ka nav vaarti tieshaam ir vairaak sakritiiba, bet gan jau buus arii tie

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 15:42, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: al es tevi sprotu..tev vins varbut ir elks vai draugs,radinieks...?
spēka spēlē bija labs ...ar 1 spēka paņemienu...?
aktīvs..? ja butu arktivs tad butu labaka statistika,butu pret vinu soda minutes pelnitas, vai kā...?
es nekritizeju ,bet izsaku savas domas par vina speli. nav vins NHL limena speletājs...man ļoti žēl...
Kāds nafig elks?! Man ir vienkārši prieks, ka Karsums ir tur kur ir! Nav mums daudz tādu spēlētāju kas līdz NHL izsitas! Kā būs tālāk (paliks NHL vai nē) to rādīs laiks! Man tik besī tadi pajoliņi, kas pirms neilga laika bez maz te biksēs čurāja un gaudoja "nafig Bruins maitas viņu neliek sastāvā" u.t.t. un tagad pēc pāris tukšām spēlēm Karsumu atkal "noliek" līdz ar zemi (lūzers, NHL nespīd u.t.t.)!
Tu šīsnakts spēli redzēji? JA nē tad ne Tev spriest, kāds Karsums bija uz laukuma! Es godīgi sakot saskaitiju 2 vai pat 3 hits, tapat Karsums BIJA aktīvs uz laukuma! Ar "aktīvs" nav jāsaprot tikai vārtu gūšana vai piespēļu dalīšana vai noraidijumu pelnīšana, bet "melnais darbs" kā kapāšanās par katru ripu, spēles veidošana ko Karsums arī labi darija tas, ka partneri nespēja iemest tā jau ir cita runa! Karsums tā īsti pats līdz normālam metienam netika! Tāpat Caps vārtos nestāvēja Raitums, bet Teodors! Tā ir atšķirība.... NHL ir vajadzīgi ne tikai skoreri, bet arī melnā darba darītāji un neredzu kapēc Karums ar laiku par tādu nevarētu izvedoties!
Tāpat kā būs un kur Karsiks spēlēs ne jau Tu to noteiksi! Tapēc atspringsti!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 15:48, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tu šīsnakts spēli redzēji? JA nē tad ne Tev spriest, kāds Karsums bija uz laukuma!
Mums tak ir labākie fani pasaulē! Viņiem nekas nav jaredz, viņiem bez redzēšanas vis ir skaidrs! Viņiem nekas nav jazin, atliek tik pašiem kaut ko izdomāt un skaiti ka tā tas arī ir un basta! Tu te ar savu skatīšanos un analizēšanu esi dinozaurs, tādi lēnām, bet izskatās ka neatgriezeniski, esportā izmirst

  +1 [+] [-]

, 2009-03-28 15:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Mums tak ir labākie fani pasaulē! Viņiem nekas nav jaredz, viņiem bez redzēšanas vis ir skaidrs! Viņiem nekas nav jazin, atliek tik pašiem kaut ko izdomāt un skaiti ka tā tas arī ir un basta! Tu te ar savu skatīšanos un analizēšanu esi dinozaurs, tādi lēnām, bet izskatās ka neatgriezeniski, esportā izmirst
Aha... kā iemet vai piespēlē tā uzreiz ir "monstrs" un "rullē" (ir apmēram 20-30 tādi komenti)! Kā neiemet vai negūst punktus kadu laiku tā uzreiz ir "lūzers" un "viņam nav vieta NHL"! Pēdējais laiks būtu te dažiem saprats, ka NHL lūzeri nespēlē!!! Ja tu esi tur ticis, tad tas jau ir sava veida rādītājs gan par tevi kā hokejistu, gan par tavu meistarību! NHL nevienu "par skaistām acīm" neņem!!! To nu vajadzētu vienreiz visiem saprast!

     [+] [-]

, 2009-03-28 15:59, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Pēdējais laiks būtu te dažiem saprats, ka NHL lūzeri nespēlē!!! Ja tu esi tur ticis, tad tas jau ir sava veida rādītājs gan par tevi kā hokejistu, gan par tavu meistarību! NHL nevienu "par skaistām acīm" neņem!!! To nu vajadzētu vienreiz visiem saprast!
ir ļaudis kas trenejas, bet netiek LV komē...pat lai tiktu bebru sastāvā ir jāiegulda liels darbs un ne visi to var

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 16:06, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: klausies speciālist,varbūt ka tu skaties visas speles. man pietika ar divam karsuma spelem..pastasti man kadas ir karsuma perspektivas,kapec SAMAZINAS SPELES LAIKS...? tapec ka ir PARAK aktivs..?
kur jusu solitie goli...?ar katru speli būs,būs..?
paskaidrojat man ,jo es neko nesaprotu...
Klausies vecīt! Tu esi mēmais specs, ja jau Tu izdari secinājums par spēletaju redzot viņu tikai divās spēlēs!!! Zinātu "stūlbie NHL" kādu viņi talantīgu skautu tagad "palaiž garām"! Negribi savu speca CV kādam NHL klubam nosutīt?! Šitādu talantu tak nevar aizlaist postā!!!
Bet Karsuma perspektīvas var būt visdažādākās atkarībā no parādītā snieguma un no tā ko no viņa prasīs treneris, jo spēlētājam ir jādara uz laukuma TO, ko no viņa prasa treneris! Tāda ir hokeja aksioma! Bet, ka Tu neko no hokeja nesaproti .... tur nu es Tev pilnīgi piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-28 16:13, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Mums tak ir labākie fani pasaulē! Viņiem nekas nav jaredz, viņiem bez redzēšanas vis ir skaidrs! Viņiem nekas nav jazin, atliek tik pašiem kaut ko izdomāt un skaiti ka tā tas arī ir un basta! Tu te ar savu skatīšanos un analizēšanu esi dinozaurs, tādi lēnām, bet izskatās ka neatgriezeniski, esportā izmirst
Da liecies mierā. Priekš kam vispār jāskatās tās spēles. Pietiek vnk ieiet statos un uzreiz paliec gudrs un vari sākt diskutēt pats ar sevi un sev līdzīgiem. Un sauc sevi par līdzjutēju Interesanti kam tādi jūt līdz, ja to vien dara kā nodi.rš citus.
Un skauti no Tampas ir pamatīgi iegrābušies. Laikam pārāk daudz skatījušies Karsuma spēles. Būtu zinājuši ka pie mums ir tāds cēsinieks 7, būtu uzreiz griezušies pie viņa pēc vieda padoma. Šis paskatītos statistikā un izteiktu verdiktu ka šitas labi Itālijas 2.līgā var spēlēt.

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:15, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Klausies vecīt! Tu esi mēmais specs, ja jau Tu izdari secinājums par spēletaju redzot viņu tikai divās spēlēs!!! Zinātu "stūlbie NHL" kādu viņi talantīgu skautu tagad "palaiž garām"! Negribi savu speca CV kādam NHL klubam nosutīt?! Šitādu talantu tak nevar aizlaist postā!!!
Bet Karsuma perspektīvas var būt visdažādākās atkarībā no parādītā snieguma un no tā ko no viņa prasīs treneris, jo spēlētājam ir jādara uz laukuma TO, ko no viņa prasa treneris! Tāda ir hokeja aksioma! Bet, ka Tu neko no hokeja nesaproti .... tur nu es Tev pilnīgi piekrītu!
he he labs
tāda sajūta ka kāds no mums abiem norakstījis

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ir ļaudis kas trenejas, bet netiek LV komē...pat lai tiktu bebru sastāvā ir jāiegulda liels darbs un ne visi to var
Da beidz!! Es ta domāju, ka Karsums "dzerot un pīpejot" vēsā mierā līdz NHL tika! Izrādas vajag arī trenēties..?!

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:22, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: he he labs
tāda sajūta ka kāds no mums abiem norakstījis
Tev nav gadienā Sējēja mobilais?! Šis tagad ir Amerikā! Moš var kādam NHL klubam mūsu "Cēsu superskautu" piedāvāt! Pa divām spēlem šitā atkost, ka spēletājs NHL neder!!! To ne katrs māk! Džekam vienkārši "nebūs cenas"!

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:23, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: Un skauti no Tampas ir pamatīgi iegrābušies. Laikam pārāk daudz skatījušies Karsuma spēles. Būtu zinājuši ka pie mums ir tāds cēsinieks 7, būtu uzreiz griezušies pie viņa pēc vieda padoma. Šis paskatītos statistikā un izteiktu verdiktu ka šitas labi Itālijas 2.līgā var spēlēt.
Un ja šie nebūtu aprobežoti un apjautātos mūsu rietumpuses guru, tad ovečkini, malkini un pārējie tagad censtos panākt Brahmani skoreru topā

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Un ja šie nebūtu aprobežoti un apjautātos mūsu rietumpuses guru, tad ovečkini, malkini un pārējie tagad censtos panākt Brahmani skoreru topā
"Bezcers"!!! Tāpat skaidrs, ka Ediju nevienam no viņiem nepanākt!!! Vai ta nav skaidrs, ka tapēc, ka šie baidās, ka Edijs viņiem visiem "ieliks" tapēc arī Ediju uz NHL neaicina.... ?!

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:30, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Da beidz!! Es ta domāju, ka Karsums "dzerot un pīpejot" vēsā mierā līdz NHL tika! Izrādas vajag arī trenēties..?!
bet rodas sajūta ka mūsu komentētāji, ja vien paši pārvarētu slinkumu, aizejot uz pāris masu slidotavām, jau būtu gatavi NHLam. Tapēc ar viņiem Karsums, nerunājot par Berziņu un pārējiem liekas tādi lohi

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: bet rodas sajūta ka mūsu komentētāji, ja vien paši pārvarētu slinkumu, aizejot uz pāris masu slidotavām, jau būtu gatavi NHLam. Tapēc ar viņiem Karsums, nerunājot par Berziņu un pārējiem liekas tādi lohi
Vai kā minimums pēc tām 2 slidošanas reizēm ir uzreiz "mēmie hokeja speci", kas pat knapi divas NHL spēles noskatoties vēsā mierā par kādu konkrētu spēlētāju var izdarīt uzreiz "perfektu" secinājumu, ka jamais NHL "neder"!!! Zinātu stulbie "amerikosi" kādi mums te "analīzes spīdekļi" ir, tad, domāju, viņi visu NHL "padarīšanu" (ar visiem farmiem) te uz Latviju pārnestu!!!

     [+] [-]

, 2009-03-28 16:51, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vai kā minimums pēc tām 2 slidošanas reizēm ir uzreiz "mēmie hokeja speci", kas pat knapi divas NHL spēles noskatoties vēsā mierā par kādu konkrētu spēlētāju var izdarīt uzreiz "perfektu" secinājumu, ka jamais NHL "neder"!!! Zinātu stulbie "amerikosi" kādi mums te "analīzes spīdekļi" ir, tad, domāju, viņi visu NHL "padarīšanu" (ar visiem farmiem) te uz Latviju pārnestu!!!
Te nu es varētu strīdēties. Mūspuses hokeja ģēniji ar tādiem sīkumiem kā slidošana neaizraujas, viņi jau ir dzimuši speci. Tā slidošana ir visādiem neprašām un pamuļķiem

  -3 [+] [-]

, 2009-03-28 16:53, pirms 16 gadiem
bernudārzs tikusi pie kompja. pīlītes parkos pabarojusi nu tagad sēd un doma kuru komentu apstridet,neiedzilinoties tajā..
nav gruti man apskatities vel kadu speli,bet kamer karsums neradis labu speli es labak guļu. varetu padomat ka jus visi te ta skataties tas speles. blefojat draugi.es godigi pateicu,ka man pietika ar 2 spelem. vēl kas. jus tikai karsumu redzat. esiet objektivi un paverojiet citus viduvējus speletajus. tie ari kapajas un tadi ir visi NHL. vienigais MK kapajas un vinam bija 2-3 hiti. parejie neaktivi un gaida vartu momentus..ha-ha.
tu jau gribetu lai CAP vartos butu raitums,jo tad karsums iemestu ripu un zvaigzne mums...!!!
pareizi jadara tas ko prasa treneris...tikai nezin kapec arvien mazak vins liek MK darit to laukumā...
ari pec tam dazam spelem BOSTONA es teicu ,ka tikai eiropā spelet.
paskaties arhīvu,es vismaz turos pie sava viedokla,ka MK ir eiropas hokeja speletājs. mazs,ātrs..LV izlase kolosali nospeleja...kāds agrāk bija KRUTOVS,LARIONOVS daļēji...
velreiz saku es tacu negaudosu jums te lidz,jo katram ir savs viedoklis,kuru tu vari nepienemt,bet tad pamato to...
nu speciālist atbildi man.
kapec MK speles laiks rūk..?