Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Penguins" uzvar Tampu un iekļūst Stenlija kausa finālā

Rolands Eliņš

"Penguins" uzvar Tampu un iekļūst Stenlija kausa finālā
Braiens Rasts un Jevgeņijs Malkins svin vārtu guvumu
Foto: AP/Scanpix

Pitsburgas „Penguins” ar 2:1 uzvarēja NHL Austrumu konferences fināla septītajā spēlē un attiecīgi arī visā sērijā pret Kristeru Gudļevski un „Lightning”.

Latviešu vārtsargs Kristers Gudļevskis sesto maču pēc kārtas ieņēma rezerves vārtsarga vietu „Lightning” spēles pieteikumā, taču arī šoreiz laukumā neizgāja. Pagājušajā sezonā Gudļevski piemeklēja līdzīgs scenārijs, bet viņa komanda iekļuva Stenlija kausa finālā. Šoreiz tas neizdevās, un Gudļevskim, kurš pēdējoreiz oficiālā spēlē laukumā izgāja 16. aprīlī, sezona beidzot ir oficiāli noslēgusies. Jāatgādina, ka tā bija pēdējā sezona viņa pirmajā līgumā ar „Lighting”, un Gudļevskis kļūs par aizsargātu brīvo aģentu.

Kamēr Gudļevskis palika rezervē, vārtos atkal stājās Andrejs Vasiļevskis, cenšoties aizvest savu komandu līdz uzvarai septītajā spēlē Pitsburgā. „Lightning” papildu motivāciju sniedza kapteiņa Stīvena Stemkosa atgriešanās ierindā pēc ilgāka pārtraukuma, taču viņš nespēja mainīt to, ka „Penguins” jau atkal dominēja uzbrukumā, izdarot divreiz vairāk metienu nekā pretinieki (39:17). Sērijā kopumā „Penguins” izdarīto metienu ziņā uzvarēja ar 269:179.

„Penguins” likumsakarīgi izvirzījās vadībā otrā perioda ievada, kad Braiens Rasts saņēma piespēli slidojumā uzbrukuma zonas vidū un no brīvas metiena pozīcijās izcēlās ar precīzi nogādātu ripu vārtu stūrī. Tampa gan saņēmās atbildei – 30. minūtē jaunais uzbrucējs Džonatans Druāns uzņēmās iniciatīvu un pēc neliela slaloma pretinieku zonā pagriezienā izdarīja veiksmīgu metienu, panākot 1:1.

Taču Pitsburgai vajadzēja tikai pusminūti, lai vadību atgūtu, un šoreiz teicami spēlējošais Vasiļevskis kļūdījās. Pēc ripas rikošeta pret apmali jaunais krievu vārtsargs centās to piespiest pie ledus ar ķērājcimdu, taču nepamanīja, ka ripa tomēr izslīdējusi vārtu priekšā. Pēc sekundes klāt jau bija Rasts, kurš pamanījās trāpīt nelielajā spraugā starp Vasiļevska kājsargu un vārtu stabiņu.

Pitsburga bija atguvusi vadību, kas bija tikai loģiski, ņemot vērā metienu attiecību otrajā periodā – 21:5! Vienā no retajām Tampas iespējām gandrīz izcēlās Stemkoss, taču viņu tomēr apturēja Mets Marejs, „Penguins” jaunais vārtsargs. Trešajā periodā „Lightning” izdevās piedāvāt līdzvērtīgāku spēli un līdz pat pēdējām sekundēm saglabāja intrigu, taču vārtus tomēr neguva un zaudēja 1:2.

Par spēles galveno varoni kļuva 24 gadus vecais uzbrucējs Rasts, kurš iepriekš nebija guvis vārtus 11 mačos pēc kārtas, bet sērijas pēdējās divās spēlēs kopā sameta trīs vārtus. Divas rezultatīvas piespēles šodien Jevgeņijam Malkinam, kamēr „Penguins” atgriezusies Stenlija kausa finālā pirmoreiz kopš 2009. gada, kad tā kļuva par čempioni.

Šī būs piektā reize vēsturē, kad „Penguins” spēlēs Stenlija kausa finālā. Tajā paredzēta cīņa pret Sanhosē „Sharks”, kas savukārt finālu sasniegusi pirmoreiz. Finālsērija sāksies pēc četrām dienām, mājas spēļu priekšrocība tajā piederēs Pitsburgai.

”Penguins”-”Lightning” 2:1 (0:0, 2:1, 0:0)

Vārti: 21:55 Rasts (Kunics, Malkins) 1:0, 29:36 Druāns (Filpula, Hedmans) 1:1, 30:06 Rasts (Lavdžojs, Malkins) 2:1
Metieni: 39:17
Soda minūtes: 6:12
Vārtsargi: Mets Marejs – Andrejs Vasiļevskis

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +7 [+] [-]

, 2016-05-27 07:55, pirms 9 gadiem
Malači, tagad tikai kauss jāņem

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 07:55, pirms 9 gadiem
Kad Bishopam līgums beidzas ar Tampu?

  +7 [+] [-]

, 2016-05-27 07:56, pirms 9 gadiem
Gudļevska nespēlēšana nogremdēja Tampu.
Finālā par SJ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 07:57, pirms 9 gadiem
Ļoti laba ziņa šajā rītā. Hokeja fināls starp Kalifornijas un Floridas komandām man neietu pie dūšas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-27 08:03, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Birojaa eedam jau brokastis, sodien agri jasak analiize

Bet kam tie naktssargi interesee vispar, a???
Laikam tev pajol, ja jau iekrāmē savu mēsliņu te uzreiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-27 08:06, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tak kada starpiba kur komandas bazetas?
Kāda starpība kā šņabi dzert- restorānā vai vārtu rūmē ar bomžiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-27 08:26, pirms 9 gadiem
Lidzjutiba draugam Kharlamovam. Vins taa cereeja, ka finalaa spelees Tarasenko pret Kucherovu un Vasilevski, bet ceribas nepiepildijaas pat par 50 %.
Lai nu kaa, bet PIT-SJS labakais finaals, kadu vareju iedomaties. Bus interesanti. Pat nezinu, kam atdot savas simpatijas. Laikam jau tomeer baardainiem, kaa nekaa Rietumi....

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 08:32, pirms 9 gadiem
fon Dambis rakstīja: Kad Bishopam līgums beidzas ar Tampu?
2017 gada!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 08:34, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Videji 1 naktsargu rakstu menesi atveru. Maijaa nebija norma izpildita, tapec bija japacenshas

Brokastis paestas - kupati ar risiem un stovetiem kapostiem!! Ko tu???

Tagad tik jaiemalko kafija un pie analiizes!!!
Nevienam neintrese tavs dzives stasts un ko tu dari ikdiena!

  +6 [+] [-]

, 2016-05-27 08:35, pirms 9 gadiem
Jumbo Joe, Marlo un Pavelskis ir pelnījuši kausu, Sanhosē fanu bāze ir pelnījusi beidzot kausu un es esmu beidzot pelnījis redzēt savu favorīta klubu paceļam kausu! Go Sharks go!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 08:40, pirms 9 gadiem
Nu ko, ja Ozloiņam nebija lemts Stenliju prezentēt Rīgā, jāgaida kad Zubrus vedīs bundžu uz Viļņu atrādīt...

     [+] [-]

, 2016-05-27 08:42, pirms 9 gadiem
Leflērs rakstīja: Lidzjutiba draugam Kharlamovam. Vins taa cereeja, ka finalaa spelees Tarasenko pret Kucherovu un Vasilevski, bet ceribas nepiepildijaas pat par 50 %.
Lai nu kaa, bet PIT-SJS labakais finaals, kadu vareju iedomaties. Bus interesanti. Pat nezinu, kam atdot savas simpatijas. Laikam jau tomeer baardainiem, kaa nekaa Rietumi....
Harļiks tagad fanos par pingvīniem
Vakar jau ar šo patērzējām, uzskatīju, ka labākais fināls būtu Sharks vs Penguins. Tagad lai Krosby un Malky nedaudz papriecājas un aptausta konferences balvu.
Un tad par Pens nolaistām galvām fināla septītajā spēlē Pitsburgā
Būs jāpaskatās arī tiešraides, tas ir jāredz...

     [+] [-]

, 2016-05-27 08:42, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Videji 1 naktsargu rakstu menesi atveru. Maijaa nebija norma izpildita, tapec bija japacenshas

Brokastis paestas - kupati ar risiem un stovetiem kapostiem!! Ko tu???

Tagad tik jaiemalko kafija un pie analiizes!!!
Normālu rupjmaizi ar sieru un kafeju, jāsāk strādāt

  +8 [+] [-]

, 2016-05-27 08:45, pirms 9 gadiem
Vasiļevskis tagad varēs palīdzēt Krievijas izlasei

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 08:46, pirms 9 gadiem
kols00 rakstīja: Vasiļevskis tagad varēs palīdzēt Krievijas izlasei
un Gudļevskis Latvijas izlasei...

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:00, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Harļiks tagad fanos par pingvīniem
Vakar jau ar šo patērzējām, uzskatīju, ka labākais fināls būtu Sharks vs Penguins. Tagad lai Krosby un Malky nedaudz papriecājas un aptausta konferences balvu.
Un tad par Pens nolaistām galvām fināla septītajā spēlē Pitsburgā
Būs jāpaskatās arī tiešraides, tas ir jāredz...
Par Pingvniem ? Tu laikam joko Nekad.
Pat Stemkoss situāciju neglāba.

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:05, pirms 9 gadiem
Sveicus visus Penguins fanus ar Stenlija kausu!

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:08, pirms 9 gadiem
Sanhosē 1.fināls un kauss !

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:08, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Par Pingvniem ? Tu laikam joko Nekad.
Pat Stemkoss situāciju neglāba.
es jau par finālu saku, nevis par ko šonakt topīji
p.s. Vasijs vārtos, tak izredžu nekādu Tampai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:12, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: es jau par finālu saku, nevis par ko šonakt topīji
p.s. Vasijs vārtos, tak izredžu nekādu Tampai
Finālā tas pats. Es labāk par SJS topīšu. Tu pat iedomāties nevari,kā man negribas lai Pingvīni pie kausa tiktu. .

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:12, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Finālā tas pats. Es labāk par SJS topīšu.
tas jau vairs nav interesanti

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:14, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tas jau vairs nav interesanti
Pilnībā piekrītu. Man nav nevienas izlases kuras anti fans es būtu,neviena Eiropas kluba,kura antifans es būtu. Bet NHL viena komanda tāda ir
DNS līmenī riebjas. Un viss tas dēļ SC jampampiņiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:15, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Gudļevskis ar savu nestabilo spēli noraka Tampu kā teiktu hokeja eskperts Herr Miņins.
Vai dabūja tehnisko piezīmi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:17, pirms 9 gadiem
Tampai lēnām veidojas komanda čempione. Kauss neizpaliks - ja Aizermanam izdosies noturēt komandas kodolu.
Cik saprotu,tad šogad Stemkoss paliek bez līguma un Toronto gatavi piķot mežonīgu ciparu par viņu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:18, pirms 9 gadiem
Jāsaka, ka Vasilevskis, protams, vareja nospelet veiksmigak, bet kopumā loti pārliecinošas spēles un domājams TBL rēķinās ar viņu kā nr1 nākotnē. Otro golu kļūdijās, pirmajā veiksmes gadījuma arī atsist varēja.

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:18, pirms 9 gadiem
Pie visa vainīgs Vassy.
Būtu bijis atpakaļ Bishops būtu pacēluši sēriju.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-27 09:20, pirms 9 gadiem
faarms rakstīja: Pie visa vainīgs Vassy.
Būtu bijis atpakaļ Bishops būtu pacēluši sēriju.
Skaidrs ka vainīgs,sērijā no 2:1 iedzinējiem komandu aizvilka līdz 3:2 Tampas labā un gandrīz līdz finālam. Un to visu tikai 21 gada vecumā
NHL katrs otrais to ir paveicis Bišops jau var kravāt čemodānus - tas tikai tev nav skaidrs.

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:21, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tampai lēnām veidojas komanda čempione. Kauss neizpaliks - ja Aizermanam izdosies noturēt komandas kodolu.
Cik saprotu,tad šogad Stemkoss paliek bez līguma un Toronto gatavi piķot mežonīgu ciparu par viņu.
Neticu tādai varbūtībai gandrīz nemaz, ka Stemkoss aizies prom Tampas, lai pabirās saņemtu vairāk...
Gan jau atradīs naudu Tampa. Drīzāk tādu Bišopu aiztreidos prom, kas uz play-off jau trešo reizi salūst un Vasijs pārbaudīts, lai ietu nākošreiz ar viņu pēc kausa no sākuma!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:23, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Neticu tādai varbūtībai gandrīz nemaz, ka Stemkoss aizies prom Tampas, lai pabirās saņemtu vairāk...
Gan jau atradīs naudu Tampa. Drīzāk tādu Bišopu aiztreidos prom, kas uz play-off jau trešo reizi salūst un Vasijs pārbaudīts, lai ietu nākošreiz ar viņu pēc kausa no sākuma!
Ir tādi cipari,dēļ kuriem var atteikties no daudz kā. Zinot vēl Toronto kluba maka platumu,es tik drošs nebūtu.
Bieži pirms spēlētāja iegādes netiek taurēts,ka darīsim visu lai iegūt noteiktu spēlētāju.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:25, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ir tādi cipari,dēļ kuriem var atteikties no daudz kā. Zinot vēl Toronto kluba maka platumu,es tik drošs nebūtu.
Bieži pirms spēlētāja iegādes netiek taurēts,ka darīsim visu lai iegūt noteiktu spēlētāju.
Toronto netaurē, bet visādi miskastnieki žurnaļugas uzdod vēlamo par esošo...
p.s. parādi kaut vienu Toronto GM teikto, ka šie Stemkosu grib pārvilināt?
p.p.s. maka platums ir viens, bet griestus neviens vēl nav atcēlis, kā iespējas dabūt kausu...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-27 09:26, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. Vasijs vārtos, tak izredžu nekādu Tampai
Viņam ar 2 ielaistajiem vārtiem ir labāks % (94.9) nekā pretiniekam.

tas ka Tampa nespēj iemest (pat uzmest pa vārtiem) bija problēma.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:27, pirms 9 gadiem
Cipanz rakstīja: Viņam ar 2 ielaistajiem vārtiem ir labāks % (94.9) nekā pretiniekam.

tas ka Tampa nespēj iemest (pat uzmest pa vārtiem) bija problēma.
Ja nesaprati sarkasmu manā sarunā ar Harļiku, tad neko...

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:30, pirms 9 gadiem
Tie otrie Pens vārti...tas Vasiļevskis tāds kā amatieris tajā situācijā. Tas par sodu, ka nedeva šanci Gudim.

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:31, pirms 9 gadiem
Stemkosam jāpaliek Tampā. Viņš ir komandas seja, gluži tāpat kā Wašingtonā Ovečkins. Vienkārši nespēju iedomāties viņu citā komandā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:31, pirms 9 gadiem
Apsveicu Zaipi ar Pitsburgas iekļūšanu finālā

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:33, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Apsveicu Zaipi ar Pitsburgas iekļūšanu finālā
Paldies, cita fināla nemaz nevēlējos

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:35, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Pilnībā piekrītu. Man nav nevienas izlases kuras anti fans es būtu,neviena Eiropas kluba,kura antifans es būtu. Bet NHL viena komanda tāda ir
DNS līmenī riebjas. Un viss tas dēļ SC jampampiņiem.
Tikai dēļ atsevišķiem jampampiņiem riebjas bezvainīgs hokejklubs? Tad ko tu vispār brīnies par pretkrievu noskaņu mūsu pusē? Savādi nudien.

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:39, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tikai dēļ atsevišķiem jampampiņiem riebjas bezvainīgs hokejklubs? Tad ko tu vispār brīnies par pretkrievu noskaņu mūsu pusē? Savādi nudien.
Vai līdzīgus piemērus nevar sameklēt arī Anglijas un Latvijas futbolā?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:43, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tikai dēļ atsevišķiem jampampiņiem riebjas bezvainīgs hokejklubs? Tad ko tu vispār brīnies par pretkrievu noskaņu mūsu pusē? Savādi nudien.
O nē draugs,neviena cita kluba līdzskrējēji nav padzēruši tik daudz asiņu,cik to ir izdarījusi Pitsburga un tās fani. Viss likumsakarīgi. Līdz alerģiskai reakcijai. Sasodītais Caps kriptonīts. Laikam nāksies attaikties no vīzijas par "Reiz Caps pacels SC" un tas ir dikti nepatīkami

     [+] [-]

, 2016-05-27 09:44, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: O nē draugs,neviena cita kluba līdzskrējēji nav padzēruši tik daudz asiņu,cit to ir izdarījusi Pitsburga un tās fani. Viss likumsakarīgi. Līdz alerģiskai reakcijai.
Laikam par maz sekoju NHL, jo pa lielam esmu redzējis tikai "Šitsburgas" heitošanu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:46, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Laikam par maz sekoju NHL, jo pa lielam esmu redzējis tikai "Šitsburgas" heitošanu.
Es noteikti neesmu starp tiem,bet to arī netrūkst,tas abpusēji,kā īsta mīlestība
Pa ilgiem laikiem pafanoju par citu NHL komandu un tur atkal Caps asinis izdzēra. Tas tak ir lāsts kaut kāds.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 09:47, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: O nē draugs,neviena cita kluba līdzskrējēji nav padzēruši tik daudz asiņu,cit to ir izdarījusi Pitsburga un tās fani. Viss likumsakarīgi. Līdz alerģiskai reakcijai.
Es par pretīmjušanas principiem vairāk. Pats taču izrādi neizpratni par SC vairuma pretkrievisko pozīciju sportā. Pats atbildēji- viss ur likumsakarīgi un līdz alerğiskai reakcijai.

  +4 [+] [-]

, 2016-05-27 09:47, pirms 9 gadiem
Lai kaa te celtu Vasilevski debesis, tomer fakts, ka otro varotciku dueli Marejs soreiz ir labaks un finala speles Pingvini nevis TBL.

San Jose vs Pittsburgh, tas bus looti labi. Ceru uz 7 spelem.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-27 09:52, pirms 9 gadiem
ogreskijs rakstīja: Lai kaa te celtu Vasilevski debesis, tomer fakts, ka otro varotciku dueli Marejs soreiz ir labaks un finala speles Pingvini nevis TBL.

San Jose vs Pittsburgh, tas bus looti labi. Ceru uz 7 spelem.
Diez vai to var nosaukt par duēli
Objektīvi Pitsburga bija stiprāka. Kaut pie vēlmes var padzīt demogoģiju par 7 spēlēm un veiksmi,bet no tā sērijas iznākums nemainīsies.
Vasiļevskis noteikti labākais,daudzsološākais Rus kīperis uz šodienu.
Es pat teiktu labākais jaunās Rus vēsturē..

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:00, pirms 9 gadiem
Ideāli malači tagat tik jaiet uz visu banku un jāpaķer kauss #LetsGoPens #PensNation šķiet ka Murray būs mūsu nākotnes Nr 1 vartu vīrs un tas ir velviens iemesls priekam

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:01, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: Ideāli malači tagat tik jaiet uz visu banku un jāpaķer kauss #LetsGoPens #PensNation
Drīzāk ka arī Pitsburga paņems to kausu .Krozbijs ar Malkinu sajutuši asins garšu,tagad tie ir neapturami.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:03, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Drīzāk ka arī Pitsburga paņems to kausu .Krozbijs ar Malkinu sajutuši asins garšu,tagad tie ir neapturami.
es jau kopš 2009 gada kad viņi pēdējo reiz ieguva SC gaidu kad būs atkal tas brīdis kad es varēšu gavilēt

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:04, pirms 9 gadiem
TSN izmetuši savu vīziju par Rus izlasi PK.

Нападающие: Овечкин - Кузнецов - Тарасенко, Ковальчук - Малкин - Кучеров, Наместников - Дацюк - Шипачев, Панарин - Анисимов - Радулов, Кулёмин.

Защитники: Орлов - Емелин, Марков - Медведев, Куликов - Нестеров, Марченко.

Stipri apšaubu šo sastāvu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:04, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: es jau kopš 2009 gada kad viņi pēdējo reiz ieguva SC gaidu kad būs atkal tas brīdis kad es varēšu gavilēt
Tas brīdis ir šogad

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:04, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: Ideāli malači tagat tik jaiet uz visu banku un jāpaķer kauss #LetsGoPens #PensNation šķiet ka Murray būs mūsu nākotnes Nr 1 vartu vīrs un tas ir velviens iemesls priekam
Ak tad par šo Harlamovs rakstīja.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:05, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Ak tad par šo Harlamovs rakstīja.
Nē tuvu ne par šo .

  -4 [+] [-]

, 2016-05-27 10:06, pirms 9 gadiem
Nezinu cik aptaurētam ir jābūt lai 2 naktī skatīties jeņku līgu. 97 % no šeit komentējosiem to nemaz nesskatījās un tas ir pareizi.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:09, pirms 9 gadiem
Kanada

Нападающие: Бенн - Кросби - Бержерон, Холл - Гецлаф - Картер, Маршан - Тэйвз - Сегин, Дюшен - Таварес - Стэмкос, О’Райлли.

Защитники: Кит - Даути, Власич - Уэбер, Броди - Бёрнс, Летанг.

Вратари: Кэри Прайс, Брэйден Холтби, Кори Кроуфорд.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:11, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Drīzāk ka arī Pitsburga paņems to kausu .Krozbijs ar Malkinu sajutuši asins garšu,tagad tie ir neapturami.
To pašu var teikt par šārkiem un asins garšu...

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:11, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es par pretīmjušanas principiem vairāk. Pats taču izrādi neizpratni par SC vairuma pretkrievisko pozīciju sportā. Pats atbildēji- viss ur likumsakarīgi un līdz alerğiskai reakcijai.
Tas laikam cilvēka dabā, jo sev ar esmu novērojusi nepatiku pret dažām lietām atsevišķu cilvēku dēļ. It kā ar prātu saprotu, ka tas diezgan pastulbi un aprobežoti, bet, kā jau Harļiks teica- tas pilnīgi šūnu līmenī un nav vairs īsti ar prātu ietekmējams.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:14, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tas laikam cilvēka dabā, jo sev ar esmu novērojusi nepatiku pret dažām lietām atsevišķu cilvēku dēļ. It kā ar prātu saprotu, ka tās diezgan pastulbi un aprobežoti, bet, kā jau Harļiks teica- tas pilnīgi šūnu līmenī un nav vairs īsti ar prātu ietekmējams.
Šobrīd Tu saki tā, bet vēl nesen neizprati citu nepatiku, piemēram pret basketbolu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:16, pirms 9 gadiem
Harļiks met PK provizoriskos sastāvus, a somi jau nosaukuši savu oficāli:
https://twitter.com/PR_NHL/status/7...

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:18, pirms 9 gadiem
Caps = SKA PO neveiksmju ziņā. Attiecīgi katra komanda savā līgā.
Reg sezonu karaļi Bet kā pienāk PO,tā gaiss nolaižas.
Negribas neko sliktu teikt par Ovie,bet nu PČ tas tuvu nebija komandas līderis un motors. Var jau saprast,grūti pēc tāda sāpīga aplauziena rast jaunas emocijas.Un Ovie + jau pieraksts ir PČ,ja nemaldos tas kāds 12/14 viņa karjerā.

Bet nu Kuzja arī tā teikt nepārliecināja.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:20, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Harļiks met PK provizoriskos sastāvus, a somi jau nosaukuši savu oficāli:
https://twitter.com/PR_NHL/status/736093371408646145
Uz papīra laikam būs vājākā izlase no Top komandām. Ar Čehiem aptuveni vienā līmenī. Bet nu tas tikai uz papīra. Jācer ka Rus nenāksies ar tiem spēlēt

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:21, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Šobrīd Tu saki tā, bet vēl nesen neizprati citu nepatiku, piemēram pret basketbolu.
Ko tu gribi ? Kāda atbilde tevi apmierinās ? Tak izsaki savu viedokli,tad var ko spriest. Nevis apšaubi citu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:21, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Šobrīd Tu saki tā, bet vēl nesen neizprati citu nepatiku, piemēram pret basketbolu.
Viens ir nepatika, otrs ir pilnā nopietnība ieteikt likvidēt ar jau savam tradīcijām esošu klubu un reizēm pat visu sporta veidu.. ir atšķirība, vai es visticamāk vienmēr būšu pret Liepājas hokeja klubu Ivara dēļ, vai Ivara un piem., dažu pastulbu hokejistu dēļ sākšu heitot hokeju kā tādu un aģitēšu par konkrētā sporta kluba vai visa sporta veida likvidāciju manuprāt, nesalīdzināmas lietas..

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:22, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Viens ir nepatika, otrs ir pilnā nopietnība ieteikt likvidēt ar jau savam tradīcijām esošu klubu un reizēm pat visu sporta veidu.. ir atšķirība, vai es visticamāk vienmēr būšu pret Liepājas hokeja klubu Ivara dēļ, vai Ivara un piem., dažu pastulbu hokejistu dēļ sākšu heitot hokeju kā tādu un aģitēšu par konkrētā sporta kluba vai visa sporta veida likvidāciju manuprāt, nesalīdzināmas lietas..
Tu kā vienmēr uzdevumu augstumos Jeb aukstumos
Kur tad pasaules staigule Melisa ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:22, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Uz papīra laikam būs vājākā izlase no Top komandām. Ar Čehiem aptuveni vienā līmenī. Bet nu tas tikai uz papīra. Jācer ka Rus nenāksies ar tiem spēlēt
Nāksies, krievi ar somiem vienā grupā...

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:22, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko tu gribi ? Kāda atbilde tevi apmierinās ? Tak izsaki savu viedokli,tad var ko spriest. Nevis apšaubi citu.
Nedaudz neiebraucu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:22, pirms 9 gadiem
Nemiroff rakstīja: Tie otrie Pens vārti...tas Vasiļevskis tāds kā amatieris tajā situācijā. Tas par sodu, ka nedeva šanci Gudim.
Tampas treneris izlasis tavu komentaru , un nozelos , ka nelika vartos Gudlevksi

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:23, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Nedaudz neiebraucu.
Es arī nevaru iebraukt tavos. Ko tu īsti gribi pateikt ?!

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:23, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Viens ir nepatika, otrs ir pilnā nopietnība ieteikt likvidēt ar jau savam tradīcijām esošu klubu un reizēm pat visu sporta veidu.. ir atšķirība, vai es visticamāk vienmēr būšu pret Liepājas hokeja klubu Ivara dēļ, vai Ivara un piem., dažu pastulbu hokejistu dēļ sākšu heitot hokeju kā tādu un aģitēšu par konkrētā sporta kluba vai visa sporta veida likvidāciju manuprāt, nesalīdzināmas lietas..
Nu nedomāju, ka tie piedāvājumi likvidēt BK Valmiera un Lokomotīvi bija nopietni domāti.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:24, pirms 9 gadiem
asusasus rakstīja: Tampas treneris izlasis tavu komentaru , un nozelos , ka nelika vartos Gudlevksi
Pie kam raudādams pieminēs.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:24, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es arī nevaru iebraukt tavos. Ko tu īsti gribi pateikt ?!
Pag, padzeršu rīta tēju, varbūt atradīšu pareizos vārdus.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:25, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Pag, padzeršu rīta tēju, varbūt atradīšu pareizos vārdus.
Tev labi tu jau ēd,es vēl neesmu ēdis Sīko tik uz skolu aizvedu
Zini kā slikti uz tukšu kuņģi filozofēt ?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:25, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nāksies, krievi ar somiem vienā grupā...
Nu tad ģitļer kaput. Labi ka grupu turnīrā. Tas vien jau ir atvieglojums.
Tātad PO būs kadri kas izsitīs tos Suomi no distances.
Ja tiks uz ASV,Can vai Swe tad 100% viņu PK būs beidzies.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:27, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu tad ģitļer kaput.
Somi figņa pierasta lieta pakāst šiem, krieviem vēl grupā U23...vot tas būs mačs Maks un co ja izpurinās krievus jau iedomājos kas darīsies komentos

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:28, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Somi figņa, krieviem vēl grupā U23...vot tas būs mačs Maks un co ja izpurinās krievus jau iedomājos kas darīsies komentos
Un tas ir visai reāli. Tur būs novākta ellīga komanda. Karoč vieni pārdzīvojumi. Labāk PK vispār nelūrēt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:30, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Un tas ir visai reāli. Tur būs novākta ellīga komanda.
Skries uz priekšu jaunie ar azartu, ja krievi nospēlēs prasmīgi, tad nevajadzētu būt problēmām. Bet krievi jau paši skries domāju jeb savādāk neprot spēlēt

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:30, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu kā vienmēr uzdevumu augstumos Jeb aukstumos
Kur tad pasaules staigule Melisa ?
Redz, es brokastis jau sen paēdu, tāpēc viegli nāk tie pareizie vārdi
Par Melisu nav ne jausmas, īpaši arī neinteresē, bet ja nav te, tad gan jau dzīvē labi iet un par to prieks

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:32, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Skries uz priekšu jaunie ar azartu, ja krievi nospēlēs prasmīgi, tad nevajadzētu būt problēmām. Bet krievi jau paši skries domāju jeb savādāk neprot spēlēt
Es nesaistītu tās nepatikšanas izteikti tikai ar Rus. Tur vēl visi var trūkties no U - 23. Un vēl vairāk no Eiropas izlases. Tur būs zvērīgs sastāvs. Būs rēcīgi,ja kāda no šīm komandām pacels kausu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:32, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev labi tu jau ēd,es vēl neesmu ēdis Sīko tik uz skolu aizvedu
Zini kā slikti uz tukšu kuņģi filozofēt ?
Par filozofēšanu nezinu, bet 3x3 galīgās auzās iebraucu - nevar no rīta spēlēt neko tādu

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:32, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Redz, es brokastis jau sen paēdu, tāpēc viegli nāk tie pareizie vārdi
Par Melisu nav ne jausmas, īpaši arī neinteresē, bet ja nav te, tad gan jau dzīvē labi iet un par to prieks
Žēl ka Spams aizgāja mūžībā.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:34, pirms 9 gadiem
PK noteikti būs > par OS. Tur uzreiz uguns ellē komandas nonāks.
Līdz PO vairs garantēti neviens netiks. Izbraucot uz pastarīšu ādas.
Karoč labi ka Fazānu uzmeta NHL. Bet tas vēl sapņo par pilnvērtīgu .OS,kam es neticu. NHL tas vairs vispār nav vajadzīgs. Tagad pilnībā visas oliņas ir viņu groziņā

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:35, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Žēl ka Spams aizgāja mūžībā.
Volkam Spams vēl ir dzīvs.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:36, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Nu nedomāju, ka tie piedāvājumi likvidēt BK Valmiera un Lokomotīvi bija nopietni domāti.
Nu tā jau tik viena tāda epizode, kuru izvēlējos ka piemēru, šajā gadījumā nav pat svarīgi, vai nopietni tas bija domāts vai nenopietni, tās reālās cilvēku jūtas pret konkrēto sporta veidu tas šā vai tā nemaina. Lab, jāiet ārā kkas padarīt, šodien atkal jauka diena

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:37, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nesaistītu tās nepatikšanas izteikti tikai ar Rus. Tur vēl visi var trūkties no U - 23. Un vēl vairāk no Eiropas izlases. Tur būs zvērīgs sastāvs. Būs rēcīgi,ja kāda no šīm komandām pacels kausu.
Kaut kā neticās, ka pseido izlases pacels kausu, bet ja tas notiks, tas būs rēcīgi protams, nevar nepiekrist

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:37, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Volkam Spams vēl ir dzīvs.
Es runāju par (R) Spam Nevis par surogātiem

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:38, pirms 9 gadiem
TEAM EUROPE [Full story]

Frederik Andersen, Anaheim Ducks (Denmark), G; Jaroslav Halak, New York Islanders (Slovakia), G; Zdeno Chara, Boston Bruins (Slovakia), D; Roman Josi, Nashville Predators (Switzerland), D; Dennis Seidenberg, Boston Bruins (Germany), D; Andrej Sekera, Edmonton Oilers (Slovakia), D; Mark Streit, Philadelphia Flyers (Switzerland), D; Mikkel Boedker, Colorado Avalanche (Denmark), F; Leon Draisaitl, Edmonton Oilers (Germany), F; Jannik Hansen, Vancouver Canucks (Denmark), F; Marian Hossa, Chicago Blackhawks (Slovakia), F; Anze Kopitar, Los Angeles Kings (Slovenia), F; Frans Nielsen, New York Islanders (Denmark), F; Tomas Tatar, Detroit Red Wings (Slovakia), F; Thomas Vanek, Minnesota Wild (Austria), F; Mats Zuccarello, New York Rangers (Norway), F

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:38, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Nu tā jau tik viena tāda epizode, kuru izvēlējos ka piemēru, šajā gadījumā nav pat svarīgi, vai nopietni tas bija domāts vai nenopietni, tās reālās cilvēku jūtas pret konkrēto sporta veidu tas šā vai tā nemaina. Lab, jāiet ārā kkas padarīt, šodien atkal jauka diena
Jauka diena bija vakar - šodien atkal izskatās pēc klusajām šausmām.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:39, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Eiropas izlase būs ļoti zvērīga.
Nu tur jābūt ļoti prasmīgam trenerim tos zvērus apvienot kopējai lietai...drīzāk katrs "klans" vilks uz savu pusi. neticu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:41, pirms 9 gadiem
Bet tradicionāli vienmēr jūtu līdzi Kanādas komandām, kas šosezon izgāzās, ka maz nelikās. Ar Toronto un Bebkoku priekšgalā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:41, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Jauka diena bija vakar - šodien atkal izskatās pēc klusajām šausmām.
O, kārtīgs ziemeļnieks, to es saprotu man vakar tomēr bija bišk pa aukstu, kamēr neiet pāri 23-24 grādiem, tikmēr esmu mierā, ja karstāks, tad gan mokas sākas.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:42, pirms 9 gadiem
TEAM NORTH AMERICA [Full story]

John Gibson, Anaheim Ducks, G; Connor Hellebuyck, Manitoba (AHL), G; Matthew Murray, Pittsburgh Penguins, G; Aaron Ekblad, Florida Panthers, D; Seth Jones, Columbus Blue Jackets, D; Ryan Murray, Columbus Blue Jackets, D; Morgan Rielly, Toronto Maple Leafs, D; Sean Couturier, Philadelphia Flyers, F; Jack Eichel, Buffalo Sabres, F; Johnny Gaudreau, Calgary Flames, F; Dylan Larkin, Detroit Red Wings, F; Nathan MacKinnon, Colorado Avalanche, F; Connor McDavid, Edmonton Oilers, F; J.T. Miller, New York Rangers, F; Sean Monahan, Calgary Flames, F; Brandon Saad, Columbus Blue Jackets, F
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:43, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Malkins atkal ievilka Pens finālā izšķirošajos brīžos krosbiks allaž kkur pazūd, nav regularka kur jāsavāc otrās piespēlītes
(R) Vismaz šis ir kā karote cukura .

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:44, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: (R)
nekustini to mēslu...

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:44, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Žēl ka Spams aizgāja mūžībā.
Spams tagad ir hokeja komentāros, kad pašiem gribas. Zaipim vismaz vairs nav jānoņemas ar augšā celšanu

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:44, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Spams tagad ir hokeja komentāros, kad pašiem gribas. Zaipim vismaz vairs nav jānoņemas ar augšā celšanu
Reanimēšanu

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:45, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Spams tagad ir hokeja komentāros, kad pašiem gribas. Zaipim vismaz vairs nav jānoņemas ar augšā celšanu
Spams eksistē joprojām :
Yahoo - login

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:45, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Reanimēšanu
aizmirsti...

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:46, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: aizmirsti...
Nē es nedomāju reanimēt. Tas bija pielikums,ikdienas reanimēšana pagātnē.
Smags darbs kā nekā. Dakteris Zaipis
Es pat uzrakstītu nopelniem bagātais dakteris Zaipis

Eh palaidu garām kā Volx tev asinis padzēra. Nekad sev to nepiedošu
Tas bija jāredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-05-27 10:51, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: (R) Vismaz šis ir kā karote cukura .
Malkinam kārtējias 0+2. Malkins atkal MVP. Pitsburgai ļoti paveicās ka Malkins izveseļojās jo bez viņa komanda jau sen būtu zaudējusi. Krievijas izlase Pasaules kausā tas būs neredzēts spēks.

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:51, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Un tas ir visai reāli. Tur būs novākta ellīga komanda. Karoč vieni pārdzīvojumi. Labāk PK vispār nelūrēt.

Iesaku skatīties, bet komentārus nelasīt, Tu tam pārāk jūtīgs

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:51, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Domā Eiropas izlasē spēlējošajiem būs tikpat liela motivācija spēlēt kā savas valsts izlasē?
Kāpēc nē ? Motivācija būs pierādīt ka pārējā Eiropa un tās spēlētāji nav ar pliku roku ņemami,Pasaules ietvaros. Slovāki jau tā bija spēcīgi OS ietvaros. Apgreidētie Slovāki būs vispār uguns.
Es uzskatu šo komandu par vienu no spēcīgākajām pagaidām.
Kā būs dzīvē,redzēsim.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:53, pirms 9 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Malkinam kārtējias 0+2. Malkins atkal MVP. Pitsburgai ļoti paveicās ka Malkins izveseļojās jo bez viņa komanda jau sen būtu zaudējusi. Krievijas izlase Pasaules kausā tas būs neredzēts spēks.
Neredzamā fronte. Kur jūs štancē ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:54, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Neredzamā fronte. Kur jūs štancē ?
Tie jau visādi Arturikveidīgie ar miljons profiliem.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:55, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Neredzamā fronte. Kur jūs štancē ?
5 cilvēki, 50 profili.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:56, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja:
Iesaku skatīties, bet komentārus nelasīt, Tu tam pārāk jūtīgs
Tiešu otrādi,tā vismaz ir iespēja sāpi izspļaut. Ja tā vienatnē jāpārvārta,var arī barības vads aizštopēties. Tā kā jāsaka paldies heiteriem.

Sāpīgāk ir runāt ar Kafijām un Leflēriem
Labi ka Kino no panorāmas pazudis. Tie objektīvie sūcēji izsūc 3 reiz vairāk par heiteriem

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:56, pirms 9 gadiem
Man ļoti patīk Kesels. Malkins un Kesels tas ir dzinējspēks kurš virza Pitsburgu uz priekšu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 10:57, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: 5 cilvēki, 50 profili.
Imperiona kantoris sadalījās divās frontēs un tagad kariņu mauc
Man jāsaka ka man šad tad patīk,kad tie kādu pieredzējušu buku no citas frontes līnijas pavelk uz jūtām

     [+] [-]

, 2016-05-27 10:59, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tiešu otrādi,tā vismaz ir iespēja sāpi izspļaut. Ja tā vienatnē jāpārvārta,var arī barības vads aizštopēties. Tā kā jāsaka paldies heiteriem.

Sāpīgāk ir runāt ar Kafijām un Leflēriem
Labi ka Kono no panorāmas pazudis. Tie objektīvie sūcēji izsūc 3 reiz vairāk par heiteriem
Tev labāk zināms, man vnk likās ka tieši komenti ir tie kuri Tevi nobesī vairāk, kā patiesie zāģi laukumos Nu tad nāc tik komentāros, es vienmēr ar prieku ko rīebīgu par RUS uzrakstu, ja vēl tev tas palīdz - kam man labu darbu neizdarīt!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:00, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tev labāk zināms, man vnk likās ka tieši komenti ir tie kuri Tevi nobesī vairāk, kā patiesie zāģi laukumos Nu tad nāc tik komentāros, es vienmēr ar prieku ko rīebīgu par RUS uzrakstu, ja vēl tev tas palīdz - kam man labu darbu neizdarīt!
Pret tevi jau ir imunitāte. Tu neesi tik slikts kā centies sevi pasniegt
To apzinoties pazūd cemme un vēlme vispār ko iebilst.

Bet biedrs Kafija un Leflērs,tie jau ir DNS līmenī. To gaviles gan nespēj atstāt vienaldzīgu
Pat ja ar tiem gadu nekas nav apspriests.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:01, pirms 9 gadiem
Neko neteikšu par sēriju,bet vārtsargs ir vārtos tāpēc,lai glābtu komandu,bet šonakt Vasiļevskis nespēja glābt pirmajā golā,bet par otro vispārībā nav vērts runāt.Protams,izšķirošajā mačā pa visiem rādītājiem Pitsburga bija labāki un pelnīti uzvarēja,tomēr daļa vainas šajā zaudējumā krievu kīperam jāuzņemās.Kā būtu,ja vārtos spēlētu Bišops?Tas viss no sērijas ka būtu ,ja būtu.Par Gudļevski neteikšu neko,jo gluži vienkārši ,šajā situācijā vārtos viņš varēja tikt tikai vienā gadījumā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:01, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Imperiona kantoris sadalījās divās frontēs un tagad kariņu mauc
Man jāsaka ka man šad tad patīk,kad tie kādu pieredzējušu buku no citas frontes līnijas pavelk uz jūtām
Man tomēr patīk nedaudz izsmalcinātāka ērpēšanās un kas svarīgi, lai rakatīto var izlasīt, šis "čatiņvalodas" un bez pieturzīmēm es pat īsti lasīt nespēju, lielāko daļu palaižu garām.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:03, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Neko neteikšu par sēriju,bet vārtsargs ir vārtos tāpēc,lai glābtu komandu,bet šonakt Vasiļevskis nespēja glābt pirmajā golā,bet par otro vispārībā nav vērts runāt.Protams,izšķirošajā mačā pa visiem rādītājiem Pitsburga bija labāki un pelnīti uzvarēja,tomēr daļa vainas šajā zaudējumā krievu kīperam jāuzņemās.Kā būtu,ja vārtos spēlētu Bišops?Tas viss no sērijas ka būtu ,ja būtu.Par Gudļevski neteikšu neko,jo gluži vienkārši ,šajā situācijā vārtos viņš varēja tikt tikai vienā gadījumā.
Ja komanda zaudē tad vārtsargs kādu golu jau ir ielaidis un vienmēr daļu no zāģa var piešķirt viņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:04, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Neko neteikšu par sēriju,bet vārtsargs ir vārtos tāpēc,lai glābtu komandu,bet šonakt Vasiļevskis nespēja glābt pirmajā golā,bet par otro vispārībā nav vērts runāt.Protams,izšķirošajā mačā pa visiem rādītājiem Pitsburga bija labāki un pelnīti uzvarēja,tomēr daļa vainas šajā zaudējumā krievu kīperam jāuzņemās.Kā būtu,ja vārtos spēlētu Bišops?Tas viss no sērijas ka būtu ,ja būtu.Par Gudļevski neteikšu neko,jo gluži vienkārši ,šajā situācijā vārtos viņš varēja tikt tikai vienā gadījumā.
Vasiļevski vainot pie pirmajiem ielaistiem vārtiem ir visai pagrūti,jo Kunics meta brīvi neviena netraucēts. Un ielaida to ripu taisni devītniekā no dažu metru attāluma. Otrie vārti bija tīrā neveiksme.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:06, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Malkinam ir gan Stenlija kausa MVP gan PČ MVP

Krosbijam nav ne viens ne otrs, žēl
Domāju viņš šos abus titulus nedomājot nomainītu par Triple Gold statusu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:09, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: par PČ nezinu, bet Kona Smaita balva 100x vērtīgāka par OS zeltu
Tu paliec neinteresants.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:09, pirms 9 gadiem
>>>Kharlamov
Es jau nevainoju,es saku ,ka varēja glābt,jo ripu ar laveni jau noglaudīja,tā kā tā nebija neķerama ripa.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:11, pirms 9 gadiem
Kādu pozīciju cīnītāji no Carnikavas konspiratīvā dzīvokļa ieņems attiecībā uz gaidāmo PK? Tad nopietns turnīrs vai sētas fufelis? Laikam atkarībā no Krievijas snieguma

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:12, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kādu pozīciju cīnītāji no Carnikavas konspiratīvā dzīvokļa ieņems attiecībā uz gaidāmo PK? Tad nopietns turnīrs vai sētas fufelis? Laikam atkarībā no Krievijas snieguma
Vēl nav zināms, kā būs ar motivāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:18, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: par ko smejies? Tu izcīni Stenlija kausu un tevi vēl atzīst par labāko - tas ir milzīgs gods, ka tevi personīgi tā novērtē

tas faktiski ir dzīves panākums un tas notiek 1x dzīvē

tas ir kā vinnēt Oskaru

vari pajautāt Malkinam cik nozīmīgs viņam ir šis gods un balva, ka tevi atzīst par labāko
Tev SC Oskars jāpiešķir. Nez tu pats tici tam ko raksti ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:19, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Arī Perijam ir Triple Gold, bet kas no tā ja vinš pats apzinās ka nav bijis labākais, respektīvi MVP. Tas pats ar Krosbiju. Tikai pateicoties partneriem viņam ir Triple Gold, bet viņa paša ieguldijums visur ir bijis viduvējs.
Te Robis no otra profila spridzina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:21, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Arī Perijam ir Triple Gold, bet kas no tā ja vinš pats apzinās ka nav bijis labākais, respektīvi MVP. Tas pats ar Krosbiju. Tikai pateicoties partneriem viņam ir Triple Gold, bet viņa paša ieguldijums visur ir bijis viduvējs.
Viduvējs ieguldījums? Viņš iemeta izšķirošo golu Olimpiskajās vēl pietam papildlaikā pret ASV Vankūverā un 31 punktu guva izslēgšanas spēles 2009. gada, kad Pens uzvarēja kausu.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:21, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: OS zeltu var dabūt arī tad ja nospēlē tikai vienu spēli, bet pārējā laikā trauma vai vnk atsēdina malā

vai šādi "izcīnīts" zelts ir līdzvērtīgs Kona Smaita balvai?

un OS jāaizvada 6 spēles un pat nav jāuzvar visās, Stenlija kausā jāuzvar 16 spēlēs

tāpēc ir visai pamatoti uzskatīt, ka Stenlija kauss + Kona Smaita balva nekad nebūs līdzvērtīga OS zeltam(par PČ nerunājot)
Tagad skaidrs,kāpēc Zaipis tev tik mīļus epitetus veltīja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:22, pirms 9 gadiem
Nu malači pingvīni, bet nu nekas vēl nav padarīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:28, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Ja Malkins spēlētu Kanādas izlasē viņam taču jau sen būtu Triple Gold un Triple Gold MVP. Tu tā nedomā?
Ja man būtu pelmeņi
Tu pats kaut vai bērnu līmenī esi kādreiz spēlējis kaut ko komandu sporta veidos ?
Ja jā,tad pastāsti man,kas sacensībās ir svarīgākais ?
Lai tevi atdzītu par labāko punktu guvēju,vai lai tava komanda ieņemtu pirmo vietu ? Tas skaidrs pat 5 gadīgiem bērniem.
Tāpēc tavas teorijas ir vairāk kā smieklīgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:32, pirms 9 gadiem
Tagad Can komandu spēlētājiem vispār pavērsies kosmiski sasniegumi.
Krozbijs,Teivs,Perijs un vēl iespējams kāds,visai reāli varēs iegūt savā kolekcijā SC,OS,PČ un PK kausu. Tādu buku laikam visā hokeja vēsturē ir uz pirkstiem saskaitāms bariņš.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:33, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja man būtu pelmeņi
Tūlīt krievi nosauks savu sastāvu PK, sportacentrs uzrakstīs un pelmeņi būs klāt lielākā daudzumā iecelt krievus uzvarētāju godā

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:33, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Tūlīt krievi nosauks savu sastāvu PK, sportacentrs uzrakstīs un pelmeņi būs klāt lielākā daudzumā iecelt krievus uzvarētāju godā
Kronēt

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:34, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Ņem par piemēru Kopitaru, manā skatījumā viņš ir nopietnāks playoff spēlētājs par Krosbiju taču viņš pat teorētiski nevar ar tādiem partneriem kā slovēņi ieņemt pirmās vietas.
Es tev jau visu pateicu,ja tev nepielec,nav mana vaina.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:34, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kronēt
nu ja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:35, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Tas ir Krosbija vienīgais sasniegums, taču par vienu spēli MVP nedot.
Viņš nospēlēja komandas interesēs un komanda uzvarēja. Tikpat labi varēja būt vairāk punktu, tikpat labi arī kāds cits to izšķirošo golu varēja iemest. Neforsēja notikumus, neizdomāja kko jaunu utt. un tāpēc, ka Kanāda tā spēlēja viņa arī ir pēdējās OS uzvarējusi. Turpretī var likt Krieviju, kur atbrauc MVPiišņiks Ovečkins un tik lādē un lādē pa kasti, atbrauc vēl kāds MVPiišņiks un ņem uz sevi un pārējie tik pavērtām mutēm spēlē uz MVPiišņikiem un gaida, kad MVPiišņki visu nokārtos...savu reizi au nokārto arī, bet pamatā var pamest laukumu nokārtām galvām...tur tā atšķirība, draugs

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:35, pirms 9 gadiem
Tajā PK uzvarēs apvienotā izlase, jo viņiem vairāk Stenliju, kā citām valstīm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:36, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja
Būs interesanti palasīt
Man liekas ka pilnīgie sastāvi tāpat netiks nosaukti. Bet kaut kāds noteikts skaits. Ķipa 100 % braucēji.
Domāju ka Rus jau jūlijā,augusta sākumā ieslēgs spēlētājus bāzē un kačās tos līdz septembrim. Tad arī izvēlēsies pilnīgo sastāvu.

Zēl ka PK nebūs Rus U - 23. Tas arī būtu interesanti.Ja tie nokapātu labāk par lielo komandu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:38, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Būs interesanti palasīt
Man liekas ka pilnīgie sastāvi tāpat netiks nosaukti. Bet kaut kāds noteikts skaits. Ķipa 100 % braucēji.
Domāju ka Rus jau jūlijā,augusta sākumā ieslēgs spēlētājus bāzē un kačās tos līdz septembrim. Tad arī izvēlēsies pilnīgo sastāvu.
Nē, šodien tiks nosaukts viss sastāvs, nomainīt tik traumas gadījumā varēs!
p.s. nepilnie tika saukti 1.martā, tagad viss!

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:39, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nē, šodien tiks nosaukts viss sastāvs, nomainīt tik traumas gadījumā varēs!
p.s. nepilnie tika saukti 1.martā, tagad viss!
Agri gan. Visai neloģiski. Nu bet traumu jau vienmēr var izdomāt

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:39, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Zēl ka PK nebūs Rus U - 23. Tas arī būtu interesanti.Ja tie nokapātu labāk par lielo komandu.
Neredzu neviena iemesla kāpēc PK būtu jābūt tādai izlasei...kad KHL rīkos savu PK, tad noteikti būs

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:39, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nē, šodien tiks nosaukts viss sastāvs, nomainīt tik traumas gadījumā varēs!
p.s. nepilnie tika saukti 1.martā, tagad viss!
Baigā problēma notraumēt tai Novogorskā vai kur viņi trenējas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:40, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Neredzu neviena iemesla kāpēc PK būtu jābūt tādai izlasei...kad KHL rīkos savu PK, tad noteikti būs
Es jau neko nesaku,teicu ka man kā skatītājam noteikti būtu interesanti.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:41, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Agri gan. Visai neloģiski. Nu bet traumu jau vienmēr var izdomāt
Kas neloģiski? ļoti loģiski...NHL turnīrs nevis KHL...
Spēlētāji zinās kam gatavoties vasarā...

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:43, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Baigā problēma notraumēt tai Novogorskā vai kur viņi trenējas?
Vēl jau būs arī pārbaudes spēles pirms turnīra, kur notraumēties, ja kāds Znarokam pa vasaru būs piegriezies, lai ieceltu izlasē kādu KHL spīdekli. Šiem jau augusta beigās sāksies , var domas mainīt ātri, ja kāds pa vasaru apvēlies ieradīsies...

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:43, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Kanāda ar tādiem aizsargie kādi ir viņiem arī bez Krosbija mierīgi uzvarētu. Krosbijs tur ir tikai fons. Labāk atbildi uz vienu jautājumu - vai tiešām tu domā ka Krosbijs nemtu pirmās vietas arī tad ja spēlētu Slovēnijas izlasē?
Protams, ka uzvarētu arī bez Krozbija...par to jau tas stāsts, ka Kanāda pēdējos gadus nebalstās uz kādu konkrētu personību - tur ebkuru var aizstāt ar citu un kopējā bilde diži nemainīsies - komandas spēle nevis individuāla - kā lai to uzraksta tā, lai tev pielektu? Un kāds sakars ar Slovēniju?

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:43, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Kas neloģiski? ļoti loģiski...NHL turnīrs nevis KHL...
Spēlētāji zinās kam gatavoties vasarā...
Tas ir negodīgi attiecībā pret citiem spēlētājiem. Viņiem nebūs iespējas pierādīt,ka viņi ir vairāk pelnījuši braukt uz to turnīru.
Kaut arī tavs redzējums ir neapstrīdams.
Nebūs liekas nervozitātes.Un aplauzienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:45, pirms 9 gadiem
fox234 rakstīja: Krievu u20 vienmēr liek kanādiešus un tas būtu nesmuki ja Kanādas turnīrā labāki izrādītos krievu jaunieši.
Ak tad re kur tā sāls,uz OS bija jāņem U - 23
Tas no sērijas ar Gudļevski Tampa būtu finālā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:46, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas ir negodīgi attiecībā pret citiem spēlētājiem. Viņiem nebūs iespējas pierādīt,ka viņi ir vairāk pelnījuši braukt uz to turnīru.
Kaut arī tavs redzējums ir neapstrīdams.
Nebūs liekas nervozitātes.Un aplauzienu.
Visiem PK noteikumi bija zināmi jau gadu iepriekš, ka sastāvus sauks šogad sezonas beigās...NHL čempis sākas tikai oktobrī, kur viņi pierādīs kaut ko? Pludmalē pa vasaru? Uz tiem dažiem no KHL pofig, somi divus nosauca no KHL...krievi nez kādu nosauks? 1-2 ne vairāk būs!

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:46, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ak tad re kur tā sāls,uz OS bija jāņem U - 23
Es domāju ar U-18 (U-17???) būtu pieticis - U23 jau izskatītos nepieklājīgi.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:47, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Visiem PK noteikumi bija zināmi jau gadu iepriekš, ka sastāvus sauks šogad sezonas beigās...NHL čempis sākas tikai oktobrī, kur viņi pierādīs kaut ko? Pludmalē pa vasaru? Uz tiem dažiem no KHL pofig, somi divus nosauca no KHL...krievi nez kādu nosauks? 1-2 ne vairāk būs!
Treniņnometnē.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:47, pirms 9 gadiem
Trollēns atradis barotāju

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:47, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Trollēns atradis barotāju
Tak lai pabarojas.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:48, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Treniņnometnē.
ASV un Kanāda tādas nekad netaisa un tur tas nav saprotams jēdziens...viņi salasa komandu un mauc. Pārējie pielāgojas! cits nekas neatliek!

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:49, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: ASV un Kanāda tādas nekad netaisa un tur tas nav saprotams jēdziens...viņi salasa komandu un mauc. Pārējie pielāgojas!
Pohuj uz to ASV un Can.
Krievi gan taisa. Un tā nometne 100 % būs.
Arī tevis minētajiem būs,nebūs kā OS,kad tupa laika nav.
Gan jau kādu mēnesi iepriekš savāks kopā 100 %.

Pēc tā paša PČ vēl var pastrīdēties,kuri labāki tieši izlasei. Ovie ar Kuzju,vai Ščipačovs ar Dadonovu.

Ovie noteikti nesāks spēlēt savādāk.
Ovie nav izlases spēlētājs. Viņa pienesums izlasei ir apšaubāms.

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:51, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Pohuj uz to ASV un Can.
Krievi gan taisa. Un tā nometne 100 % būs.
Arī tevis minētajiem būs,nebūs kā OS,kad tupa laika nav.
Gan jau kādu mēnesi iepriekš savāks kopā 100 %.
Būs nometne ar pārbaudes spēlēm tiem kas brauc...tur noteikti datumi ir kad sākas, grafiks pārbaudes spēlēm arī ir.
mēnesi iepriekš tik Znaroks var savākt pa kluso savējos, pārējie nepārkāps reglamentu!

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:53, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Būs nometne ar pārbaudes spēlēm tiem kas brauc...tur noteikti datumi ir kad sākas, grafiks pārbaudes spēlēm arī ir.
mēnesi iepriekš tik Znaroks var savākt pa kluso savējos, pārējie nepārkāps reglamentu!
Satrenēs un sadopingos pa kluso

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:53, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Būs nometne ar pārbaudes spēlēm tiem kas brauc...tur noteikti datumi ir kad sākas, grafiks pārbaudes spēlēm arī ir.
mēnesi iepriekš tik Znaroks var savākt pa kluso savējos, pārējie nepārkāps reglamentu!
Vai tad kāds var liegt draugiem savākties kopā un vasarā patrenēties? Nu un kas, ka visi tie draugi ir iekļauti PK izlases sastāvā un treneri to visu vēro?

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:54, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad kāds var liegt draugiem savākties kopā un vasarā patrenēties? Nu un kas, ka visi tie draugi ir iekļauti PK izlases sastāvā un treneri to visu vēro?
Lūk cilvēks kas saprot lietu būtību. Tieši tā !!!!
Nekādu pārkāpumu tajā nav Varbūt hokejs tiem ir sirds lieta ? Neesi aizdomājies

nam solnca ne nado- nam partija svetit, nam chleba ne nado - rabotu davaj

     [+] [-]

, 2016-05-27 11:56, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad kāds var liegt draugiem savākties kopā un vasarā patrenēties? Nu un kas, ka visi tie draugi ir iekļauti PK izlases sastāvā un treneri to visu vēro?
Tā arī visi darīs, tikai komandu treneri gan neko nevēros, bet nodos info pa visādiem gadžetiem...iekrist neviens negribēs pirms PK!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 11:57, pirms 9 gadiem
fū, beidzot Gūdijs varēs doties uz izlasi

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:00, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Tā arī visi darīs, tikai komandu treneri gan neko nevēros, bet nodos info pa visādiem gadžetiem...iekrist neviens negribēs pirms PK!
Domā kāds brauks spiegot ? Stipri šaubos. Krievi kaut jau tagad var sākt trenēties. Novogorskas bāzē tie tāpat netiks.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:01, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Domā kāds brauks spiegot ? Stipri šaubos. Krievi kaut jau tagad var sākt trenēties.
Žurnālisti...tiem pa vasaru ar gribās ēst

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:01, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Domā kāds brauks spiegot ? Stipri šaubos. Krievi kaut jau tagad var sākt trenēties.
Nu šajā tehnoloģiju laikmetā baigi nav jāspiego, tai treniņprocesā daudz cilvēku iesaistīti, risks tomēr ir paliels.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:01, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Žurnālisti...tiem pa vasaru ar gribās ēst
Krievu ?
Tie ja atvērs muti,tiem ēst vairs vispār nekad nevajadzēs.
Stroikā varēs maizi pelnīt

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:03, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Krievu ?
Tie ja atvērs muti,tiem ēst vairs vispār nekad nevajadzēs.
Stroikā varēs maizi pelnīt
Ir kas lej info kanādiešiem vai amerikāņiem, neuztraucies pa pilno! Īpaši daudz tagad savairojies , kas pret Znaroku! Nepamirkšķinot acis nolies šo!

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:05, pirms 9 gadiem
Zaipi,tu to feiku video redzēji,kur ASV fani it kā ielavījušies PČ laikā Rus ģērbtuvēs un piemīzuši Ščipačovam slidā ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:06, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Esmu drošs,ka mēs neuzzināsim,no kura datuma Rusļiki sākuši trenēties.
Pēc papīriem viss būs reglamenta ietvaros
Varbūt nemaz neko nesāks ātrāk, spēlētaji nespēlē KHL, lai šos ar pavēli Tretjaks norīkotu

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:07, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Esmu drošs,ka mēs neuzzināsim,no kura datuma patiesībā Rusļiki sākuši trenēties.
Pēc papīriem viss būs reglamenta ietvaros
Nākamāja dienā, kad Aitēns izvāksies no savas Jūrmalas numuriņa, zin ka šis sācis slidot "draugu lokā"
Grūti mūsdienās, ko tādu noslēpt pārāk publiska ir viņu dzīve

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:07, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Varbūt nemaz neko nesāks ātrāk, spēlētaji nespēlē KHL, lai šos ar pavēli Tretjaks norīkotu
Dēļ PK sāks

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:08, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nākamāja dienā, kad Aitēns izvāksies no savas Jūrmalas numuriņa, zin ka šis sācis slidot "draugu lokā"
Grūti mūsdienās, ko tādu noslēpt pārāk publiska ir viņu dzīve
Teorētiski jā,bet praktiski ? Bez pierādījumiem.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:10, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:11, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Teorētiski jā,bet praktiski ? Bez pierādījumiem.
"Pazudīs" pēkšņi vienā dienā 30 hokejisti, 5 treneri, bars ar masieriem, izlases autobusa šoferis u.t.t. Uzraks viņus, ja protams gribēs uzrakt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:11, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Zaipi,tu to feiku video redzēji,kur ASV fani it kā ielavījušies PČ laikā Rus ģērbtuvēs un piemīzuši Ščipačovam slidā ?
Dacjukam...

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:11, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Te tas video

http://allhockey.ru/news/show/258993-Fanat_sbornoj_SShA_spravil_nuzhdu_v_konek_Dacjuka_pod_Kalinku_malinku_video
Feiks?

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:12, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Feiks?
Protams , ka feiks...tur vecā parauga krievu formas, šogad ar tādām Maskavā krievi nespēlēja! labi uzmeistarojuši feiku, tas gan.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:12, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Feiks?
Domā nē ? Stipri šaubos ka fani var nokļūt ģērbtuvēs. Tur apsardze taču visur.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:13, pirms 9 gadiem
Dāmas un kungi, PK ieguvēju sastāvs
https://twitter.com/PR_NHL/status/7...

p.s. Radu un Kovi nav, kanādiešiem abloms neprot likt izlases...

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:14, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Dāmas un kungi, PK ieguvēju sastāvs
https://twitter.com/PR_NHL/status/7...

p.s. Radu un Kovi nav, kanādiešiem abloms neprot likt izlases...
Četri KHL spēlētāji ir. Jāsaka sastāvs loģisks.
Žēl ka Ņičuškins netika. Bet nu tam viss priekšā. Tā trauma viņa karjeras startu pamatīgi iedragāja.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:16, pirms 9 gadiem
čehu sastāvs:
https://twitter.com/PR_NHL/status/7...

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:16, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: čehu sastāvs:
https://twitter.com/PR_NHL/status/736123581139161088
Nekā iespaidīga. Jāgra nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:17, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nekā iespaidīga. Jāgra nav.
Somiem uz papīra izlase labāka tomēr būs krietni par šiem...vājākā izlase PK būs manuprāt!
p.s. Jāgrs pats negribēja spēlēt un paprasīja, lai šo neiekļauj.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:18, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Belovu vajadzēja paņemt - stabils un labs aizsargs

arī Radulovu vajadzēja
Radulovs pamatīgas ziepes sastrādājis,ja nepaņēma.
Viņam it kā ar Znaroku konflikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:19, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Radulovs pamatīgas ziepes sastrādājis,ja nepaņēma.
Viņam it kā ar Znaroku konflikts.
Pieļauju, ka tam ir bijusi saistība ar kaut ko 40 procentīgu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:19, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Somiem uz papīra izlase labāka tomēr būs krietni par šiem...vājākā izlase PK būs manuprāt!
p.s. Jāgrs pats negribēja spēlēt un paprasīja, lai šo neiekļauj.
Par Jāgru es zināju,žēl ka nebūs. Mega leģenda. Dzīvais reptilis.
Uz papīra noteikti Čehi vājākie.
Ja noliek blakus ES izlasi,tur vispār blāvi.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:20, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Pieļauju, ka tam ir bijusi saistība ar kaut ko 40 procentīgu.
Radulovs pie Znaroka uz trijiem PČ tā ne reizi arī neatbrauca spēlēt...katru gadu kādi atgadījumi šim bija! Diezgan loģiski, ka nav sastāvā! koflikts tur noteikti kāds ir!

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:21, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Pieļauju, ka tam ir bijusi saistība ar kaut ko 40 procentīgu.
Pieļaut var daudz ko. Radulovs ir labākais RW uz šodienu Rašā.
Bet nu viņa rakstura īpašības ir pī .........
Domāju pie Znara viņš vispār vairs izlasē nespēlēs 100 %
Viņš jau trešo PČ nespēlē. Sakritība ? Nedomāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:22, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Dacjuks iespējams karjeru turpinās SKA un vienā maiņā ar Kovie

http://allhockey.ru/news/show/259078-Timchenko_dumaju_Dacjuk_budet_igrokom_SKA_my_aktivno_vedem_peregovory
Es tam ticu. Visai reāli. Bet ja SKA trenēs Znars,tad tur Kovie nebūs.
Ja SKA vēl pārvilinātu Radu,tad tas būtu mēmi.
Kovie - Dacuks - Radu.
Gusevs - Ščipačovs - Dadonovs

Ar tādu blici arī pēc SC var soļot Ne tikai GK.

Es domāju,ka nākotnē Gusevs būs Kučera un Panarina līmenī.
Viņam malšanās pa visādām Jugrām utt stipri iesālīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:27, pirms 9 gadiem
laikam viss, zviedri vakarā nosauks, pārējie naktī sauks sastāvus!

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:30, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Panarins jau arī malās pa Vitjazu
Savulaik U - 18 bija supermaiņa Gusevs - Grigorenko - Kučerovs.Kučers tur visus rekordus U - 18 pārsita.
Likās ka U - 20 būs zelts kā likts. Bet nu nesanāca viņiem.

Tā izlase krieviem vispār bija viena no daudzsološākajām.

Ņičuškins,Gusevs,Kučerovs,Grigorenko,Yakupovs utt.

Grigorenko arī lēnām sāk atdzīvoties.
Tikai Jakupovs ar savu super aģentu iet vairāk un vairāk pa burbuli.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:31, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Domā nē ? Stipri šaubos ka fani var nokļūt ģērbtuvēs. Tur apsardze taču visur.
Es tik jautāju, video neesmu pat redzejis, tik virsrakstus pamanīju

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:33, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Es tik jautāju, video neesmu pat redzejis, tik virsrakstus pamanīju
Paskaties,es ieliku. Smuki puikas pacentušies. Pat uz sienas uzraksti Rus valodā. Ja tas būtu īstenībā,cepure nost. Bet taisīt ko tik pretīgu speciāli .......... pī...
Domāju ja īstenībā pie kā tamlīdzīga to ASV fanu pieķertu - viņa atdusas vieta būtu Rašā 100 %

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:35, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Paskaties,es ieliku. Smuki puikas pacentušies. Pat uz sienas uzraksti Rus valodā. Ja tas būtu īstenībā,cepure nost. Bet taisīt ko tik pretīgu speciāli .......... pī...
Jeņķiem jau patīk tādi idiotismi - paskaties kaut vai Jackass vai Bumfights.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:36, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Vot Jakupovu varēja paņemt, piemēram Namestnikova vietā
. Ja nu vienīgi par dvieļu pienesēju.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:37, pirms 9 gadiem
Neesmu sekojis, bet radies iespaids, ka tas Radulovs pats ar saprot, ka pie Znara nevarēs uzvesties, kā princese. Znars jau pats tāds bija un ir atzinis ka ir sapratis tas ir arī patraucējis komandas interesēm. Skarbs, rupjš bet ne muļķis.

Tas Vojnovas ir tas kurš nesen vēl pie naktsargiem zipāja?

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:37, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nu šajā tehnoloģiju laikmetā baigi nav jāspiego, tai treniņprocesā daudz cilvēku iesaistīti, risks tomēr ir paliels.
Domā kāds kādu ķers un sodīs? Kkur par to ir ino, ka ātrāk sākt nedrīkst? Man jau liekas, tie datumi ir vnk kad sākās oficiālās nometnes ar attiecīgi noteikumime, kuri jāpilda (intervijas medijos, atklātie treniņi, preses konerences utt.???), domā NHL baigi uztrauc, ka kāda komanda tur pagrabā nolīdusi iespēlēs maiņas vai kačās fizisko?

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:38, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Neesmu sekojis, bet radies iespaids, ka tas Radulovs pats ar saprot, ka pie Znara nevarēs uzvesties, kā princese. Znars jau pats tāds bija un ir atzinis ka ir sapratis tas ir arī patraucējis komandas interesēm. Skarbs, rupjš bet ne muļķis.

Tas Vojnovas ir tas kurš nesen vēl pie naktsargiem zipāja?
Divkārtējais SC ieguvējs. Čalis talantīgs. Bet nu tā sezonas pauze viņu arī no ierindas izsita.
Gan jau ka pēc laiciņa būs atpakaļ NHL.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:38, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Jeņķiem jau patīk tādi idiotismi - paskaties kaut vai Jackass vai Bumfights.
Tak viss viņu izcilais "amerikāņu pīrāga" humors balstās uz piedročītām zeķēm un piemīztām glāzēm. Te nu (humora kvalitātē) krievi šos pogā ārā bez variantiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:41, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tak viss viņu izcilais "amerikāņu pīrāga" humors balstās uz piedročītām zeķēm un piemīztām glāzēm. Te nu (humora kvalitātē) krievi šos pogā ārā bez variantiem.
To grūti nosaukt par humoru. Ja nu tik ASV to saprot.
Tik pat labi manā skatījumā var pietirst uz ASV karoga un smieties.
No tās pašas sērijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:42, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Runājot par Jakupovu, tad kā viņš pats atzina, tad nokapāja pārbaudes spēlēs ļoti labi, atdeva 100% atdevi un nesaprot kāpēc šo nepaņēma uz čempi.

Man ja godīgi arī nav saprotams kāpēc viņu nepaņēma, jo jaunos tomēr vajag iespēlēt.
Tāpēc,ka viņš ir lecīgs gailis un uzpūsts reklamas burbulis,nekas vairāk.
Lielākā NHL skautu kļūda,jaunākajā vēsturē.
Laikam tāds pēdējais drafta 1 numurs bija viens Čehs 90 gados.
Tur spēlētājs un tā aģents ir cienīgi viens otra.
Viņu gaida Kabanova un Filatova iemītā taka.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:42, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tak viss viņu izcilais "amerikāņu pīrāga" humors balstās uz piedročītām zeķēm un piemīztām glāzēm. Te nu (humora kvalitātē) krievi šos pogā ārā bez variantiem.
Mans, pēdējā laika, krievu humora hīts ir Реальные пацаны. To varu skatīties nepārtraukti.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:44, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Mans, pēdējā laika, krievu humora hīts ir Реальные пацаны. To varu skatīties nepārtraukti.
Tas arī man dikti patīk. Tagad jauno sezonu lūru.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:45, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas arī man dikti patīk. Tagad jauno sezonu lūru.
Es arī. Žēl tik, ka līdz pirmdienai jāgaida nākamā sērija.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:45, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tak viss viņu izcilais "amerikāņu pīrāga" humors balstās uz piedročītām zeķēm un piemīztām glāzēm. Te nu (humora kvalitātē) krievi šos pogā ārā bez variantiem.
Nevajag tādas filmas skatīties. Tas pats Greizais spogulis arī ir diez gan muļķīgs

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:46, pirms 9 gadiem
Vienu sezonu Fizrukam noskatījos, pamazām atēdos.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:49, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nevajag tādas filmas skatīties. Tas pats Greizais spogulis arī ir diez gan muļķīgs
Neskatos ne vienu ne otru. Ir jau arī krieviem niša, kurā viņi kopē holivudas mēslus

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:49, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Runājot par Jakupovu, tad kā viņš pats atzina, tad nokapāja pārbaudes spēlēs ļoti labi, atdeva 100% atdevi un nesaprot kāpēc šo nepaņēma uz čempi.

Man ja godīgi arī nav saprotams kāpēc viņu nepaņēma, jo jaunos tomēr vajag iespēlēt.
Ja Radulovs ir izcils spēlētājs un lecīgs gailis rakstura ziņā,tad Jakupovs ir tika avansiem apbērts lecīgs gailis un aģenta pārslavēts.
Un ja jau Radulovs netiek izlasē,kas manuprāt ir kļūda,tad ko runāt par Jakupovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:51, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Domāju, ka McDavida-Jakupova saikne būs nākotnē līdzīga Krosbija-Malkina saiknei
Domā MakDeivids KHL zipās kopā ar Jakupovu kādā Ņeftihimikā ?
Jakopovs noteikti,bet nu par MakDeivudu šaubos.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:52, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Domā MakDeivids KHL zipās kopā ar Jakupovu kādā Ņeftihimikā ?
Jakopovs noteikti,bet nu par MakDeivudu šaubos.
McDeividu jau itkā Zagreba esot nodraftējusi.

https://www.nhl.com/news/top-2015-p...

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:53, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Maks kaplēs Medveščakā, tie tak šo nodraftēja
Tad jau ar to saikni tā pagrūtāk būs

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:53, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: McDeividu jau itkā Zagreba esot nodraftējusi.
vot, vot harļiks necērt zivi par KHL vairs galīgi

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:54, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: vot, vot harļiks necērt zivi par KHL vairs galīgi
Man kauns

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:55, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Man kauns
Ir iespēja atgriezties uz KHL propogandas takas kopā ar Kuņluņu vai Klauniem nākošsezon

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:56, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ir iespēja atgriezties uz KHL propogandas takas kopā ar Kuņluņu vai Klauniem nākošsezon
Vai tad kāds no viņiem vispār spēlēs? Par Klauniem jau bija paziņojums, ka cirkam nepievienosies un ar tiem ķīniešiem jau ar tur kaut kādas bremzēšanas laikam notiek.

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:58, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ir iespēja atgriezties uz KHL propogandas takas kopā ar Kuņluņu vai Klauniem nākošsezon
Nu man tagad ir KHL HD kanāls,tā kā no jaunās sezonas būšu atpakaļ KHL virtuvē. Bet tikai tavus minētos zvērus gan nezinu

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:58, pirms 9 gadiem
Gribēju pajautāt spečukiem. Kā darbojas KHL drafts? 8 gadi pagājuši varētu sākt izdarīt secinājumus. Ir jēga no viņa?

     [+] [-]

, 2016-05-27 12:58, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Gribēju pajautāt spečukiem. Kā darbojas KHL drafts? 8 gadi pagājuši varētu sākt izdarīt secinājumus. Ir jēga no viņa?
Jēgai vajadzēja būt. Tāpat kā KHL progresam
Bet tā nav. Objektīvu iemeslu dēļ. Ja viss hokejs pakļauts kaut kādām bijušo PSRS nopelniem bagāto nostaļģijām,tad kāda gan jēga no tā visa var sanākt ?!
Gribējās iemest TV kastē,kad Tretjaks apmierinātu mulli paziņoja ka nu vairs KHL starp izlases interesēm nestāv.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:00, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Vai tad kāds no viņiem vispār spēlēs? Par Klauniem jau bija paziņojums, ka cirkam nepievienosies un ar tiem ķīniešiem jau ar tur kaut kādas bremzēšanas laikam notiek.
Nu tad sezona jāizlaiž būs, krievi jau mierā neliksies, meklēs iespēju tur savus klubus iebāzt (Zviedrija un Ķīna). Zviedri tāpēc , ka nenormāli pretojas, ķīnieši tāpēc , ka tur atrodas kaut kāda mistiskā naudu, kura mētājās apkārt un sabirs krievu makos, tikko tur klubs parādīsies

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:01, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu man tagad ir KHL HD kanāls,tā kā no jaunās sezonas būšu atpakaļ KHL virtuvē. Bet tikai tavus minētos zvērus gan nezinu
Kuņluns ir Ķīnas klubs KHL. Klauni(Crowns) - zviedru KHL klubs Luksemburgā, ko krievi grib ievilk savā līgā!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:01, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Kuņluns ir Ķīnas klubs KHL. Klauni(Crowns) - zviedru, ko krievi grib ievilk savā līgā!
Es domāju ka tu kādus SC klaunus mini
Londona un Peķina,viss pa vecam.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:03, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es domāju ka tu kādus SC klaunus mini
Londona un Peķina,viss pa vecam.
SC klauni ar topī par šiem jaunajiem un lieliskajiem klubiem - vislabākajā līgā pasaulē KHL

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:03, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: SC klauni ar topī par šiem jaunajiem un lieliskajiem klubiem - vislabākajā līgā pasaulē KHL
Jo vairāk,jo labāk

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:05, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Jēgai vajadzēja būt. Tāpat kā KHL progresam
Bet tā nav. Objektīvu iemeslu dēļ. Ja viss hokejs pakļauts kaut kādām bijušo PSRS nopelniem bagāto nostaļģijām,tad kāda gan jēga no tā visa var sanākt ?!
Gribējās iemest TV kastē,kad Tretjaks apmierinātu mulli paziņoja ka nu vairs KHL starp izlases interesēm nestāv.
Pats pašmērķis kalpot RUS izlasei zem Sporta ministrijas uzraudzības ir ļoti greizs. Tā līgu nepacels.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:06, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Jo vairāk,jo labāk
Nesen lasīju, ka KHL nebūs tik daudz klubu kā šampinjonu līgā, tas nav krievu pašmēŗķis, galvenais joprojām ir panākt un apdzīt NHL Es kad šito izlasīju, ko KHL šefs Černišenko saka, normāli parēcos

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:09, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pats pašmērķis kalpot RUS izlasei zem Sporta ministrijas uzraudzības ir ļoti greizs. Tā līgu nepacels.
KHL jau nav citas izvēles. Ja tas būtu bizness,varētu pasūtīt Putinu un Tretjaku tālu jo tālu. Bet tā kā tas ir cikrs un valsts ir donors,nākas darīt visu ko saka.
Līdz ar to apburtais loks. Draftā tāpat. Kādi var būt aizsargātie kadri ?
Skaidrs ka drafts arī ir parodija uz to.
Izmētā spēlētājus kuri nav piesaistīti KHL klubiem.

Lai viņi mani ieceļ par KHL prezidentu,es tur ātri kārtību ieviesīšu

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:10, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nesen lasīju, ka KHL nebūs tik daudz klubu kā šampinjonu līgā, tas nav krievu pašmēŗķis, galvenais joprojām ir panākt un apdzīt NHL Es kad šito izlasīju, ko KHL šefs Černišenko saka, normāli parēcos
Tā teikt tur līniju vēl no Hruščova laikiem
Jāuzteic par stabilitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:13, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: KHL jau nav citas izvēles. Ja tas būtu bizness,varētu pasūtīt Putinu un Tretjaku tālu jo tālu. Bet tā kā tas ir cikrs un valsts ir donors,nākas darīt visu ko saka.
Līdz ar to apburtais loks. Draftā tāpat. Kādi var būt aizsargātie kadri ?
Skaidrs ka drafts arī ir parodija uz to.
Izmētā spēlētājus kuri nav piesaistīti KHL klubiem.
Nu ja - kas maksā, tas pasūta mūziku. Bet nu ņemot vērā ekonomisko situāciju, cilvēku maksātspēju, dzīves līmeni utt. tad par biznesu tur var aizmirst un esošais modelis arī ir vienīgais, kurš tur ir spējīgs funkcionēt. Tā viņiem ir bijis un būs. Kkā tas darboas, kkādi panākumi ir un viss notiek.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:13, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: Ķīnas klubam, kas spēlētu pie 20,000 pilnām tribīnēm, vēl ir potenciāls, ko nevarētu teikt par kkādiem crowns no Zviedrijas
Pie 20 000 tukšam vai pilnām tribīnēm ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:14, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja - kas maksā, tas pasūta mūziku. Bet nu ņemot vērā ekonomisko situāciju, cilvēku maksātspēju, dzīves līmeni utt. tad par biznesu tur var aizmirst un esošais modelis arī ir vienīgais, kurš tur ir spējīgs funkcionēt. Tā viņiem ir bijis un būs. Kkā tas darboas, kkādi panākumi ir un viss notiek.
Nav ko pielikt,ne atņemt..
Bet tie mūzikas pasūtītāji gan ir visai šaurām pierītēm.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:14, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: pilnām, ķīniešiem patīk izklaides un kkas jauns
Tu to izdomāji,vai skaidri zini ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:16, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu to izdomāji,vai skaidri zini ?
Ja partija teiks, ka jābūt pilnām tribīnēm, tad nešaubos, ka tādas tās arī bus.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:16, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: pilnām, ķīniešiem patīk izklaides un kkas jauns
Grūti pateikt. Sākumā kkāda neliela interese, ažiotāža varbūt būs, bet ja uzreiz nebūs aigie panākumi - kkur tur play-off viducī mīņāsies, tad ātri nogrims tā interese. Ķīniešiem tas izklaides piedāvājums ir plašs, nav tā, ka tur nekas nenotiek un visi mutes pavēruši gaida, kad hoķi kāds sāks spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:16, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tā teikt tur līniju vēl no Hruščova laikiem
Jāuzteic par stabilitāti.
Pie tam apbrīnojami nelokāmi tā līnija tiek bīdīta uz PSRS laikiem...Tretjaks ar Mutko jau muld par izlases bāzes klubu KHL. Ja NHL atteiks dalību OS, nemaz nešaubos, ka tāds nākošsezon tiks izveidots, piemēram uz SKA bāzes
p.s. normāli krievi ablomījās ar U-18 bāzes klubu MHL līgā pārbarojot jauniešus ar meldoniju

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:18, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Pie tam apbrīnojami nelokāmi tā līnija tiek bīdīta uz PSRS laikiem...Tretjaks ar Mutko jau muld par izlases bāzes klubu KHL. Ja NHL atteiks dalību OS, nemaz nešaubos, ka tāds nākošsezon tiks izveidots, piemēram uz SKA bāzes
Jāpagaida gadus vēl desmit,kad tie PSRS nopelniem bagātie pat pavervelēt vairs nevarēs,varbūt tad kas mainīsies uz pozitīvo pusi.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:18, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Pie tam apbrīnojami nelokāmi tā līnija tiek bīdīta uz PSRS laikiem...Tretjaks ar Mutko jau muld par izlases bāzes klubu KHL. Ja NHL atteiks dalību OS, nemaz nešaubos, ka tāds nākošsezon tiks izveidots, piemēram uz SKA bāzes
p.s. normāli krievi ablomījās ar U-18 bāzes klubu MHL līgā pārbarojot jauniešus ar meldoniju
Kas tad MHL ķļuva par Čempjiem ? MHL izlase ? Tur man vispār melna bilde.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:18, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Pie tam apbrīnojami nelokāmi tā līnija tiek bīdīta uz PSRS laikiem...Tretjaks ar Mutko jau muld par izlases bāzes klubu KHL. Ja NHL atteiks dalību OS, nemaz nešaubos, ka tāds nākošsezon tiks izveidots, piemēram uz SKA bāzes
Rīgas Dinamo taču arī esot Latvijas izlases bāzes klubs. Sevišķi iespaidīgs šķiet Ģinamkas vārtsargu pienesums Latvijas izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:20, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nav ko pielikt,ne atņemt..
Bet tie mūzikas pasūtītāji gan ir visai šaurām pierītēm.
Nu tas arī, bet nu arī tas izsenis jau bijis - visu vajag tagad un tulīt un ja kkas nenotiek pa prātam - revolūciju vajag, jāatrod vainīgais utt. Jāizdara kkādas aktivitātes, lai izskatītos, ka visi strādā un nu tik šis variants beidzot būs tas īstais, kas atnesīs zelta laikus un tā uz riņķi...

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:20, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas tad MHL ķļuva par Čempjiem ? MHL izlase ? Tur man vispār melna bilde.
Nezinu, bet tie nebija Krievijas U-18 izlase. MHL tomēr spēlē līdz 21 gadam nevis 18.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:20, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: nu basis un fūzis Ķīnā ir sold out katrā spēlē

domāju, ka hokejā būs līdzīgi, ja būs normālā arēnā
Kas viņiem spēlē ? Leģionāri,vai vietējie ?
Hoķī noteikti būs 100 % Leģionāri. Kaut gan Ķīnā noteikti viss tiks veidots uz biznesa bāzes,ja tiks.
Cita mentalitāte.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:22, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nezinu, bet tie nebija Krievijas U-18 izlase. MHL tomēr spēlē līdz 21 gadam nevis 18.
Jāpagaida perspektīvā,ko tas nesīs U - 18 starptautiskajā arēnā.
Laikam jau pēc vienas sezonas pāragri ko secināt.
Laikam jau ar tādu nolūku tā izlase tika veidota.
Nu ja no kādiem 16 zipā ar 18 - 21 gadīgiem,varbūt arī var kas sanākt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:22, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas viņiem spēlē ? Leģionāri,vai vietējie ?
Hoķī noteikti būs 100 % Leģionāri. Kaut gan Ķīnā noteikti viss tiks veidots uz biznesa bāzes,ja tiks.
Cita mentalitāte.
Tak visi kas nav no RUS veido uz biznesa bāzes - izveido klubu un sagaida kad krievs pārskaitīs naudu

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:23, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Tak visi kas nav no RUS veido uz biznesa bāzes - izveido klubu un sagaida kad krievs pārskaitīs naudu
Diez vai ar Ķīnu tā būs Bet kas zina. Ja uz šīs bāzes,tad Āmen.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:24, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Rīgas Dinamo taču arī esot Latvijas izlases bāzes klubs. Sevišķi iespaidīgs šķiet Ģinamkas vārtsargu pienesums Latvijas izlasei.
Ja pie mums federācija un tas klubs viens veselums, tas domāts viena vadība, kā belariem un kazahiem, tad redzams kas mūs sagaida paskatoties uz šiem!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:25, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Diez vai ar Ķīnu tā būs Bet kas zina. Ja uz šīs bāzes,tad Āmen.
Domā ķīnieši lohi? Tāpat gaida naudu no krieviem, ne jau savu bāzīs caurajā caurumā , ko sauc par KHL. šiem pietiekoši info noteikti ir, kas tas par zvēru KHL un no kā viņš barojas.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:25, pirms 9 gadiem
RobisK rakstīja: nu basis un fūzis Ķīnā ir sold out katrā spēlē

domāju, ka hokejā būs līdzīgi, ja būs normālā arēnā
Super League 2015 » Attendance »...
Tie Tev skaitās kkādi iespaidīgi skaitļi? Vidēi kkādi 20K priekš futeņa! Ptiekš Ķīnas? Sportaveidā, kurš ir karalis pasaulē un ķīnā tiek kultivēts jau pietiekami ilgi (1998 gadā FIFa rangā 37vietā bij).

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:27, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Domā ķīnieši lohi? Tāpat gaida naudu no krieviem, ne jau savu bāzīs caurajā caurumā , ko sauc par KHL.
Nu ja uz šī pamata,tad viss bez izmaiņām Tur pat runāt nav par ko tad.
Ja nu Ķīnieši paši vēlas,kā tas tiek pasniegts,tad ir varianti.
Grūti saprast,priekš kam Rus Ķīnietis.
Tad jau tīrā politika. Kuras vārdā var noziedot kādus 10 citronus gadā.
Draudzības vārdā .

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:30, pirms 9 gadiem
Любительские команды РФ и КНР могут провести матч на льду реки Амур

Toč ar vien vairāk beck to USSR. Pat virsraksti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:32, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja uz šī pamata,tad viss bez izmaiņām Tur pat runāt nav par ko tad.
Ja nu Ķīnieši paši vēlas,kā tas tiek pasniegts,tad ir varianti.
Grūti saprast,priekš kam Rus Ķīnietis.
Tad jau tīrā politika. Kuras vārdā var noziedot kādus 10 citronus gadā.
Draudzības vārdā
Ķīnā notiks ziemas OS 2022.gadā...tas ir viens faktors!
p.s. tāda info tikai naivajiem, ka ķīnieši sponsorēs komandu savāktu no ziemeļameriķāņiem un krieviem, lai šie spēlētu krievu līgā tur tak neviena ķīnieša nebūs! Ķīnā hokejs ir tik lielā pakaļā, ka horvāti uz viņu fona izskatās, kā hokeja lielvalsts Cik Medvečakā spēlē horvāti? 2-3...Ķīnas klubs labi ja vienu ķīnieti atradīs pa visu pasauli nemaz nerunājot par saviem!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:32, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu ja uz šī pamata,tad viss bez izmaiņām Tur pat runāt nav par ko tad.
Ja nu Ķīnieši paši vēlas,kā tas tiek pasniegts,tad ir varianti.
Grūti saprast,priekš kam Rus Ķīnietis.
Tad jau tīrā politika. Kuras vārdā var noziedot kādus 10 citronus gadā.
Draudzības vārdā .
Nu ķīniešiem kkāda zināma vēlme gan jau ir. Gan jau līdz olimpiādei grib kkā paspēt naturalizēt/iespēlēt, lai pilnīgā kaunā nebūtu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:33, pirms 9 gadiem
Tikko Zaicevs nodeva Radulovu. Laika Monreāla vēlas viņu savās rindās.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:35, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ķīniešiem kkāda zināma vēlme gan jau ir. Gan jau līdz olimpiādei grib kkā paspēt naturalizēt/iespēlēt, lai pilnīgā kaunā nebūtu.
Ķīna vēl nav pateikusi savas vēlmes par hokeju IIHF, tik pat labi šie var atteikties vai IIHF nedod automātisko vietu OS!
p.s. zini kādus naturalizētos Ķīnas izlasē, kādos citos sporta veidos kaut vai vasaras? šie pirms Pekinas naturalizēja ko? Cik zināms šiem nav tik viegli vispār naturalizēties, ja senči nav bijuši ķīnieši!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:36, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ķīna vēl nav pateikusi savas vēlmes par hokeju IIHF, tik pat labi šie var atteikties vai IIHF nedod automātisko vietu OS!
p.s. zini kādus naturalizētos Ķīnas izlasē, kādos citos sporta veidos kaut vai vasaras? šie pirms Pekinas naturalizēja ko? Cik zināms šiem nav tik viegli vispār naturalizēties, ja senči nav bijuši ķīnieši!
Tur jau ir sava politika. Kā nekā tur komunisms.
Tupa biznesam tie ķīnieši nav vajadzīgi. Tupa sponsorēšanai no Rus puses arī. Tupa politikai - iespējams.
Te var tikai minēt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:38, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur jau ir sava politika. Kā nekā tur komunisms.
Protams, ka sava. Tāpēc šaubos, ka šie naturalizēs amerikāņus, kanādiešu vai krievus, lai šiem būtu hokeja izlase! Viņi medaļas ņems individuāli, a hokejā viņi pat naturalizējot neko nepanāks...tāpēc būs pajāt uz hokeju!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:38, pirms 9 gadiem
Защитник "Торонто" Никита Зайцев рассказал про свои отношения с Александром Радуловым.

"Надеюсь, что он подпишет контракт с "Монреалем", и мы будем видеться с ним очень часто, биться. Если честно, то мне очень жаль, что он покидает ЦСКА. Для клуба это будет очень серьезная потеря. Все почему-то считают, что Саша нервный, а на самом деле он не такой. Это все маска, которую он надевает и в которой его привыкли видеть. Он очень сентиментален и ненавидит проигрывать. Это может касаться чего угодно. Если на разминке футбол – стоит мат, если он что-то сделал неудачно. Играем в баскетбол – то же самое. Во время тренировок он буллит не может исполнить просто. Уже занятие закончилось, но слышишь крик: "Сорока, тащи". Мы как-то с ним играли в плейстешен, так он потом целый день всем рассказывал, как меня обыграл", - рассказал Зайцев.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:42, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur jau ir sava politika. Kā nekā tur komunisms.
Tupa biznesam tie ķīnieši nav vajadzīgi. Tupa sponsorēšanai no Rus puses arī. Tupa politikai - iespējams.
Te var tikai minēt.
Līdz šim viņi vairāk gājuši praktisko ceļu, ja runā par OS, tad jēdzīgāk ir to naudu ieguldīt visādos tramplīnlēcējos, daiļslidotājos u.t.t. un tad noplūkt medaļu ražu. Hokejā spīd tikai piedalīšanās un cerēšana ka izmuks no divciparu skaitļiem...

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:42, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ķīna vēl nav pateikusi savas vēlmes par hokeju IIHF, tik pat labi šie var atteikties vai IIHF nedod automātisko vietu OS!
p.s. zini kādus naturalizētos Ķīnas izlasē, kādos citos sporta veidos kaut vai vasaras? šie pirms Pekinas naturalizēja ko? Cik zināms šiem nav tik viegli vispār naturalizēties, ja senči nav bijuši ķīnieši!
Nu ledus kustās arī Ķīnā. China Considers Naturalizing Foreigners to... Kas viņ zin kas vēl notiks līdz OS. Lai saglābtu superlielvalsts tēlu, tur pie vajadzības var pārtaisīt kanādieti par ķīnieti ātri vien

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:44, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ledus kustās arī Ķīnā. China Considers Naturalizing Foreigners to... Kas viņ zin kas vēl notiks līdz OS. Lai saglābtu superlielvalsts tēlu, tur pie vajadzības var pārtaisīt kanādieti par ķīnieti ātri vien
Tieši lai saglabātu šo tēlu, viņi spiež uz medaļu skaitu! No džonsoniem un ivanoviem sakoplektēta hokeja izlase šos par lielvalsti nepadarīs, bet augsta vieta medaļu ieskaitē gan

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:44, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ledus kustās arī Ķīnā. China Considers Naturalizing Foreigners to... Kas viņ zin kas vēl notiks līdz OS. Lai saglābtu superlielvalsts tēlu, tur pie vajadzības var pārtaisīt kanādieti par ķīnieti ātri vien
Nē nu protams, ja sekos pavēle no valsts valdības, tad būs hokeja izlase no ārzemniekiem...tur viss notiek ātri, kā jau komunismā

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:47, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Tieši lai saglabātu šo tēlu, viņi spiež uz medaļu skaitu! No džonsoniem un ivanoviem sakoplektēta hokeja izlase šos par lielvalsti nepadarīs, bet augsta vieta medaļu ieskaitē gan
To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:48, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.
Tak viņi nemaz nepiedalīsies hokeja turnīrā? Tāda iespēja ar pastāv...kas ir diezgan reāla, redzot kur viņi rangā atrodas un ja netaisās naturalizēt! Viss vienkārši nav izlases, nav kauna...Ķīnā pat nepamanīs, ka nav hokeja izlases!

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:49, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.
Protams, ka šobrīd ir tikai minējumi, tirdzniecībā šie ir baigie kopētāji, varbūt nokopē un izveido Kanādas izlasi, tik 50x lētāku

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:51, pirms 9 gadiem
killo2000 rakstīja: To jau mēs tagad varam tik minēt, kas viņiem liksies lielāks apkaunojums - piedalīties un kāst visiem, vai būt tam unikālajam gadīumam, kad rīkotājvalsts nespēj nokomplektēt komandu OS galvenajam notikumam. Tas, ka medaļas viņi citur savāks, tas pats par sevi.
Individuālajos kur viņi var paņemt,viņi tāpat paņems.Censties sākt veidot ko hokejā,tas būs tikai + un ieguldījums nākotnei.
Ja vēl par krievu rubli,tad divtik. Un ja aiz tā stāv vēl arī Ķīnas politika,tad to rubli var papildināt arī ar ķīnas Juaņu,padarot to bildi vēl šerpāku un pilnveidīgāku.
Un ar to Juaņu papildinot var arī krievam smeceri noslaucīt tai politiskajā ringā.Kaut vai tos pašus leģionārus savācot.
Tur var visai interesanti sanākt. Vienas ambīcijas pret otrām.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 13:52, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Protams, ka šobrīd ir tikai minējumi, tirdzniecībā šie ir baigie kopētāji, varbūt nokopē un izveido Kanādas izlasi, tik 50x lētāku
Nu ja. Būs McDaviid, Corsby utt. vietēie SC klonu veidotāi, gan jau varētu šiem sniegt konsultācijas

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:54, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Individuālajos kur viņi var paņemt,viņi tāpat paņems.Censties sākt veidot ko hokejā,tas būs tikai + un ieguldījums nākotnei.
Ja vēl par krievu rubli,tad divtik. Un ja aiz tā stāv vēl arī Ķīnas politika,tad to rubli var papildināt arī ar ķīnas Juaņu,padarot to bildi vēl šerpāku un pilnveidīgāku.
Un ar to Juaņu papildinot var arī krievam smeceri noslaucīt tai politiskajā ringā.Kaut vai tos pašus leģionārus savācot.
KHL bīdītāji gan jau tieši tāpat domā, ka šie pametīs kaulu un ķīnieši pakamps...nu nemaz tā nekožas un ķīnieši negrib savus juaņus ieguldīt KHL

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:55, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Individuālajos kur viņi var paņemt,viņi tāpat paņems.Censties sākt veidot ko hokejā,tas būs tikai + un ieguldījums nākotnei.
Ja vēl par krievu rubli,tad divtik. Un ja aiz tā stāv vēl arī Ķīnas politika,tad to rubli var papildināt arī ar ķīnas Juaņu,padarot to bildi vēl šerpāku un pilnveidīgāku.
Un ar to Juaņu papildinot var arī krievam smeceri noslaucīt tai politiskajā ringā.Kaut vai tos pašus leģionārus savācot.
Tur var visai interesanti sanākt.
Nu kko ievēroamu līdz Os panākt tur ar leģiem pat nav variantu, bet nu vismaz kaut cik cienīgi piedalīties, lai starptautiskā arēnā nav jāblamējas, ka jāatsakās no hoķa turnīra, jo lielā, varenā Ķīna nevar savākt koamndu, to gan var paspēt izdarīt.

     [+] [-]

, 2016-05-27 13:58, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: KHL bīdītāji gan jau tieši tāpat domā, ka šie pametīs kaulu un ķīnieši pakamps...nu nemaz tā nekožas un ķīnieši negrib savus juaņus ieguldīt KHL
To jau mēs īsti nezinām.Ja tas notiks,tad redzēsim,kāda būs tā komanda un cik tajā tiks grūsts. Kādi sastāvi utt.
Ja tur kādi šarikovi skraidīs savākti no VHL,tad skaidrs ka tas vairāk Rus vajadzīgs. Bet ja būs novākta konkurēt spējīga komanda,tad jau ko citu.
Tagad var tikai minēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:02, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: To jau mēs īsti nezinām.Ja tas notiks,tad redzēsim,kāda būs tā komanda un cik tajā tiks grūsts. Kādi sastāvi utt.
Ja tur kādi šarikovi skraidīs savākti no VHL,tad skaidrs ka tas vairāk Rus vajadzīgs. Bet ja būs novākta konkurēt spējīga komanda,tad jau ko citu.
Tagad var tikai minēt.
Mēs nekad neuzzināsim no kurienes nauda nāks, krievi nekad neteiks kā tā viņu nauda, varēsim tikai minēt. Krievi vienmēr uzsver, ka finansējums nav viņu nevienā projektā ārzemēs...lai netracinātu tautu pie sevis! Tur jau tāpat ir diezgan liela opozīcija, ka pašiem klubi daudzi knapi velk dzīvību, a ārzemēs tiek uzturēti klubi!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:07, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Mēs nekad neuzzināsim no kurienes nauda nāks, krievi nekad neteiks kā tā viņu nauda, varēsim tikai minēt. Krievi vienmēr uzsver, ka finansējums nav viņu nevienā projektā ārzemēs...lai netracinātu tautu pie sevis! Tur jau tāpat ir diezgan liela opozīcija, ka pašiem klubi daudzi knapi velk dzīvību, a ārzemēs tiek uzturēti klubi!
Pēc sastāviem un konkurēt spējas viss būs skaidrs. Ja būs kas līdzīgs Medvešakam,tad zin ka viss turas uz Rus puņķiem un dotācijām.
Ja spēs konkurēt un cīnīties PO,tad zin ka bez Juaņa palīdzības neapgājās.
Sastāvi un rubļa platums visu pateiks priekšā. Krievi tak negrūdīs Ķīnīzerī kā savā SKA. Tas tak saprotami.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:10, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Pēc sastāviem un konkurēt spējas viss būs skaidrs. Ja būs kas līdzīgs Medvešakam,tad zin ka viss turas uz Rus puņķiem un dotācijām.
Ja spēs konkurēt un cīnīties PO,tad zin ka bez Juaņa palīdzības neapgājās.
Sastāvi un rubļa platums visu pateiks priekšā. Krievi tak negrūdīs Ķīnīzerī kā savā SKA. Tas tak saprotami.
Lev tika gāzta krievu nauda, šie līdz finālam tika...Jokerit domā somi sponsorē neko pēc sastāva nepateiksi, attiecīga reģionam attiecīga nauda...čehos vai somos tāds medveščaks interesi neuzturēs
p.s. kaut gan jā Ķīnā pietieks ar Medveščaka līmeņa, tur nav vispār nekādu konkurentu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:12, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Lev tika gāzta krievu nauda, šie līdz finālam tika...Jokerit domā somi sponsorē neko pēc sastāva nepateiksi, attiecīga reģionam attiecīga nauda...čehos vai somos tāds medveščaks interesi neuzturēs
p.s. kaut gan jā Ķīnā pietieks ar Medveščaka līmeņa, tur nav vispār nekādu konkurentu.
Par Jokerit es tev piekrītu,jo tas ir pilnībā Rus nagos,aiz tā stāv tie paši SKA purni. Par LEV gan nē. Bet nu sava taisnība tev ir..

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:15, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tikko Zaicevs nodeva Radulovu. Laika Monreāla vēlas viņu savās rindās.
Radulovs Monreālā!? Lūk tas būtu cirks!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:17, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Radulovs Monreālā!? Lūk tas būtu cirks!
Kāpēc ?

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:19, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Par Jokerit es tev piekrītu,jo tas ir pilnībā Rus nagos,aiz tā stāv tie paši SKA purni. Par LEV gan nē. Bet nu sava taisnība tev ir..
LEV sponsorēja un aiz viņiem stāvēja tā pati naftas kompānija, kas tagad sponsorē Spartak un iespējams arī TRTD. Tika dota pavēle aizvākties no turienes...nestāsti pasakas, ka čehi sponsorēja LEV
p.s. vienīgie sponsorē belari savu klubu ar Gazprom piešprici un kazahi paši(par tiem vismazāk ziņu, kas aiz Barys stāv, bet nu pieļauju ka paši kazahi).

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:21, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: LEV sponsorēja un aiz viņiem stāvēja tā pati naftas kompānija, kas tagad sponsorē Spartak un iespējams arī TRTD. Tika dota pavēle aizvākties no turienes...nestāsti paskas, ka čehi sponsorēja LEV
Es neteicu,ka Čehi sponsorēja LEV. Es apšaubīju,ka tajā klubā tika gāzts vairāk,kā tajā pašā RD. Tas arī viss.
Čehi bija pret Rus ekspansiju,jau no sākta gala. Viņu federāciju ieskaitot.
Vienkārši tajā gadā tika novākta veiksmīga blice,tas arī viss.

Rusļiki nemet vairāk par 10 - 15 citroniem ārvalstu klubos.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:24, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kāpēc ?
Viņa personība un tik pat trakie Monreālas fani? Tur bez jautrības neiztikt

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 14:25, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es neteicu,ka Čehi sponsorēja LEV. Es apšaubīju,ka tajā klubā tika gāzts vairāk,kā tajā pašā RD. Tas arī viss.
Čehi bija pret Rus ekspansiju,jau no sākta gala. Viņu federāciju ieskaitot.
Vienkārši tajā gadā tika novākta veiksmīga blice,tas arī viss.
Čehu kluba menedžmentā strādāja Sējējs un Pilsētnieks no TRTD, budžets un iespējas divas reizes lielāks bija nekā TRTD...pašu vārdi!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:26, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Viņa personība un tik pat trakie Monreālas fani? Tur bez jautrības neiztikt
Domāju,ka Radulovam tagad būs liela vēlme aizvērt daudziem skeptiķiem un treneriem pākstis. Lai kurā NHL komandā tas nespēlētu. Domāju kādus 80 punktus tas sezonā savāks. Ja Radulovs ir dornis,tad Znaroks ir divreiz lielāks dornis par viņu. Nepaņemt labāko RW Krievijā uz šodienu,ir jābūt dubult lielam dornim.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:31, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Čehu kluba menedžmentā strādāja Sējējs un Pilsētnieks no TRTD, budžets un iespējas divas reizes lielāks bija nekā TRTD...pašu vārdi!
Tātad,ja divas reizes vairāk iegrūst RD,tie būs KHL finālā ? I don't think so
Ja nu visus LV bāleliņus patriekt no RD,tad iespējams.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:32, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tātad,ja divas reizes vairāk iegrūst RD,tie būs KHL finālā ? I don't think so
Ja nu visus LV bāleliņus patriekt no RD,tad iespējams.
pats atbildēji uz savu jautājumu, ja divreiz lielāku piķi grūstu Rīgas klubā, ne jau Džeriņam un Meijam maksātu divreiz lielākas algas paliktu viena uzbrukuma maiņa, kāds aizsargs un varotčiku tagad vispār nav no Latvijas.
p.s. plus nauda ne visu nosaka hokejā...CSKA tā arī palika bez Gagarina, cik sezonas SKA uz to gāja ar visu lielo piķi?

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:38, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: pats atbildēji uz savu jautājumu, ja divreiz lielāku piķi grūstu Rīgas klubā, ne jau Džeriņam un Meijam maksātu divreiz lielākas algas paliktu viena uzbrukuma maiņa, kāds aizsargs un varotčiku tagad vispār nav no Latvijas.
p.s. plus nauda ne visu nosaka hokejā...CSKA tā arī palika bez Gagarina, cik sezonas SKA uz to gāja ar visu lielo piķi?
Karoče redzēsim. Vēl nav teikts,ka tas Ķīnīzers vispār būs.
Ja būs un kāds tas būs redzēsim. Bet nu tam zilonim tās kājas tāpat neredzēsim.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:39, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Karoče redzēsim. Vēl nav teikts,ka tas Ķīnīzers vispār būs.
Ja būs un kāds tas būs redzēsim. Bet nu tam zilonim tās kājas tāpat neredzēsim.
Nu drīzāk ķīnietis būs nevis zviedrs manuprāt...

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:43, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nu drīzāk ķīnietis būs nevis zviedrs manuprāt...
Zviedru hokeja federācija bloķē pilnībā visus centienus.
Gribētāji Rus rubli patērēt jau ir daudz. Bet federācija ir kategoriski pret.
Līdz ar to visi centieni vējā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:47, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Domāju,ka Radulovam tagad būs liela vēlme aizvērt daudziem skeptiķiem un treneriem pākstis. Lai kurā NHL komandā tas nespēlētu. Domāju kādus 80 punktus tas sezonā savāks. Ja Radulovs ir dornis,tad Znaroks ir divreiz lielāks dornis par viņu. Nepaņemt labāko RW Krievijā uz šodienu,ir jābūt dubult lielam dornim.
Man kkā vienalga par krievu likstām, bet, ja Radu Monreālā nebūs paraugpilsonis, kam vismaz šobrīd ir grūti noticēt, tad viņam tur jautri ies, jo hajs ap Habiem tur nereāls.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:53, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Zviedru hokeja federācija bloķē pilnībā visus centienus.
Gribētāji Rus rubli patērēt jau ir daudz. Bet federācija ir kategoriski pret.
Līdz ar to visi centieni vējā.
Finanšu nomāktu zviedru klubu ar neizdodas nopirkt, lai sāktu spēli kā Jokerit...zviedri pagaidām ciets rieksts krieviem tāpēc tā vēlme tur tikt ir nenormāli liela visādiem ceļiem, pat caur Luksemburgu

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:55, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Man kkā vienalga par krievu likstām, bet, ja Radu Monreālā nebūs paraugpilsonis, kam vismaz šobrīd ir grūti noticēt, tad viņam tur jautri ies, jo hajs ap Habiem tur nereāls.
Ja būs paša vēlme spēlēt Monreālā tad spēlēs...Nešvila bija viņam pofig. CSKA un Salavatā šis jau spēlēja un uzvedība bija normas robežās! domāju, ka sis brauc ko sasniegt tur nevis vienkārši laiku nosist!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:56, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Finanšu nomāktu zviedru klubu ar neizdodas nopirkt, lai sāktu spēli kā Jokerit...zviedri pagaidām ciets rieksts krieviem tāpēc tā vēlme tur tikt ir nenormāli liela visādiem ceļiem, pat caur Luksemburgu
Klubu viņi jau sen varēja nopirkt,tikai jēga ? Ja federācija liedz dalību.
Klubi jau rindā sastātos. Tāpēc arī jādomā shēmas caur Luksemburgu.
Arī ar visu to shēmu tā kluba nebūs,jau tika paziņots.

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:58, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Klubu viņi jau sen varēja nopirkt,tikai jēga ? Ja federācija liedz dalību.
Klubi jau rindā sastātos. Tāpēc arī jādomā shēmas caur Luksemburgu.
Arī ar visu to shēmu tā kluba nebūs,jau tika paziņots.
Nu somi bija pret ar līdz brīdim, kamēr Jokerit nenopirka un caur to klubu piespieda somus...
p.s. nezinu vai rinada stāv uz pirkšanu, tikai baumas esmu lasījis, nevis īpašnieku runas, ka krievi nepērk klubu!

     [+] [-]

, 2016-05-27 14:59, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ja būs paša vēlme spēlēt Monreālā tad spēlēs...Nešvila bija viņam pofig. CSKA un Salavatā šis jau spēlēja un uzvedība bija normas robežās! domāju, ka sis brauc ko sasniegt tur nevis vienkārši laiku nosist!
Jautājums,cik ilgi viņa pietiks tiem cēlajiem nolūkiem. Ja jau KHL viņš spēj nokaitināt,tad NHL tas var beigties krietni ātrāk.
Viņam būs visai pagrūti pielāgoties un ierāmēties tajos NHL uzvedības rāmjos un normās.
Viņš apvieno neapvienojamo sevī. Milzīgu talantu ar cīņas sparu + visas tās negatīvās rakstura īpašības.
Spēles ziņā man nav ne mazāko bažu ka viņš būs jebkura NHL kluba līderis,bet uzvedības ziņā gan.

     [+] [-]

, 2016-05-27 15:02, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nu somi bija pret ar līdz brīdim, kamēr Jokerit nenopirka un caur to klubu piespieda somus...
p.s. nezinu vai rinada stāv uz pirkšanu, tikai baumas esmu lasījis, nevis īpašnieku runas, ka krievi nepērk klubu!
Nelīdzini - Somus viņi piespieda gan jau arī pašā augstākajā līmenī.
Somi vēl no PSRS laikiem sadarbojas ar Rus cieši,daudzās jomās.
Ar Zviedru tuvu tā nav. Viņi vēl no seniem laikiem ciest viens otru nevar.
Vēl kad ar zobeniem skraidīja.

     [+] [-]

, 2016-05-27 15:20, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Nelīdzini - Somus viņi piespieda gan jau arī pašā augstākajā līmenī.
Somi vēl no PSRS laikiem sadarbojas ar Rus cieši,daudzās jomās.
Ar Zviedru tuvu tā nav. Viņi vēl no seniem laikiem ciest viens otru nevar.
Vēl kad ar zobeniem skraidīja.
šis faktors protams arī spēcīgs...

  -2 [+] [-]

, 2016-05-27 15:21, pirms 9 gadiem
Mani favorīti finālā SUPER!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-05-27 15:21, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: šis faktors protams arī spēcīgs...
Es jau citā dārziņā ielīdu parušināties

     [+] [-]

, 2016-05-27 15:27, pirms 9 gadiem
Министр спорта России Виталий Мутко поделился ожиданиями от Кубка Мира. Сегодня сборная России назвала окончательный состав.

"Такой турнир на пути к Олимпиаде 2018 года – это хорошая проверка возможностей сборной России. Ну и еще раз посмотрим уровень нашего хоккея, уровень подготовки наших хоккеистов. Но это будет сложно, очень непросто сделать. На турнире будут играть лучшие игроки во всех командах", - заявил Мутко.

Stulbais pridurs. Na puti k Olimpiade
Būs rēcīgi,ja NHL spēlētāji nebrauks uz OS,Krievi to vinnēs un brēks biksēs tirstami aiz laimes.
Zīmējoties un pompozi izdaroties.
Es pat nebrīnītos par tiem PSRS nopelniem bagātajiem un Mutko šmutko.
Spēlētāji noteikti ka sapratīs,ka uzvara vēl švakākā turnīrā kā PČ nav nekāda prestiža lieta.

     [+] [-]

, 2016-05-27 15:30, pirms 9 gadiem
ОИ 18- это отличная проверка перед ЧМ 18

Labs komentārs uz šo rakstu

     [+] [-]

, 2016-05-27 15:34, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau citā dārziņā ielīdu parušināties
Redzēju ar nameju tur tizlojies pie krievu sastāva...necepī man viņš