Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons - jau piektais uzbrucējs NHL Zvaigžņu spēles balsojumā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Girgensons - jau piektais uzbrucējs NHL Zvaigžņu spēles balsojumā
Zemgus Girgensons
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Pagājušajā nedēļā Nacionālās Hokeja līgas (NHL) mājaslapā sākās balsošana par ikgadējās Zvaigžņu spēles dalībniekiem. Bufalo "Sabres" latviešu leģionārs Zemgus Girgensons (20) vakar bija pakāpies uz 12. pozīciju starp visiem uzbrucējiem, bet šodien viņš jau ir piektajā vietā!

Balsot par Zvaigžņu spēles dalībniekiem var ŠEIT. Ar vienu NHL kontu no IP adreses var nobalsot 10 reizes diennaktī (ja tiks konstatēts, ka kāds balsojis no vairākiem kontiem, tad šādu balsojumu anulēs). Balsošana notiek līdz 1. janvārim. No fanu balsojuma uz Zvaigžņu spēli tiks viens vārtsargs, divi aizsargi un trīs uzbrucēji.

25. novembrī tika publiskoti pirmās nedēļas balsošanas rezultāti. Starp vārtsargiem līderis bija Monreālas kluba kanādietis Kerijs Praiss (83 612 balsis), savukārt kā iecienītākais aizsargs kotējās monreāliešu kanādietis P. K. Subans (100 133). Starp uzbrucējiem līderos atradās Pitsburgas "Penguins" kanādietis Sidnijs Krosbijs (87 858), Čikāgas "Blackhawks" amerikānis Patriks Keins (73 551) un kanādietis Džonatans Teivzs (71 734), savukārt mūsu Zemgus Girgensons (21 059) tobrīd ieņēma 22. pozīciju.

Zvaigžņu spēles lapā pieejams arī balsojuma līderu aktuālāks rangs (bez balsu skaita). Starp uzbrucējiem Zemgus Girgensons vakar bija pakāpies uz 12. vietu, bet bet šodien viņš jau ir piektajā vietā.

Girgensons aizvada savu otro sezonu pasaules spēcīgākajā hokeja līgā. 22 spēlēs šosezon mūsējais sakrājis 11 rezultativitātes punktus, šobrīd viņš ir līgas vājākās vienības labākais snaiperis (6 vārti) un labākā lietderības koeficienta īpašnieks (+5). Objektīvi vērtējot, latvietis nav starp līgas spožākajām zvaigznēm, tomēr faniem ir brīnišķīga iespēja mainīt lietu kārtību un iecelt savu tautieti prožektoru gaismā!

Zvaigžņu spēle 2015. gada 25. janvārī norisināsies Kolumbusā, tā būs 60. šāda spēle NHL vēsturē.

Izmantotie resursi:
allstarvote.nhl.com

 +40 [+] [-]

, 2014-11-26 12:40, pirms 10 gadiem
Turpinam tautieši balsot, lai Girgensons kāptu vēl augstāt! KOPĀ MĒS TO VARAM!!!

 +13 [+] [-]

, 2014-11-26 12:42, pirms 10 gadiem
Nu ko - ja letiņi un Buffalo iedzīvotāji katrs sabalsos ik pa 5-10 reizēm dienā, varētu kādā virknējumā varbūt tikt iekšā!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 12:43, pirms 10 gadiem
Montreāla un Čikago ir nejēgā noplošijušies balsošanā - ļoti daudzi pa augstām vietām sitās - tā kā, turpinām ar dubultsparu par Zemgu!
Slēpts komentārs: mako
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: baumanis10b

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 12:45, pirms 10 gadiem
Ko nozīmē "Zemgus Girgensons (20) " pirmajā rindopā?

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 12:46, pirms 10 gadiem
valduks rakstīja: Ko nozīmē "Zemgus Girgensons (20) " pirmajā rindopā?
Manuprāt, tie varētu būt gadi.

 +17 [+] [-]

, 2014-11-26 12:47, pirms 10 gadiem
10 no manis šodien jau iedevu
Latvietim tik iedot interneta balsojumu

     [+] [-]

, 2014-11-26 12:47, pirms 10 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 12:48, pirms 10 gadiem
M I K U C I S rakstīja: 10 no manis šodien jau iedevu
Latvietim tik iedot interneta balsojumu
No tavas mutes Dieva ausī - cerams ka piepildīsies tas pats, kas ar Monopoly spēli, kad balsojām par Rīgu

  +8 [+] [-]

, 2014-11-26 12:48, pirms 10 gadiem
Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.

     [+] [-]

, 2014-11-26 12:49, pirms 10 gadiem
Ar pilnu atbildību varu paziņot, ka tas lielā mērā ir arī mans nopelns!
Katru dienu nobalsoju no mājas datora, tad pievienojos kaimiņa wireless un balsoju vēlreiz caur citu e-pastu, pēc tam no trīs darba datoriem!
Par lielu Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 12:52, pirms 10 gadiem
Pirms nedelas kad pirmo reizi balsoju, Girgis bija 124 vieta... tagad jau kopeja pakapies uz 28......
Slēpts komentārs: Vilis15

 +11 [+] [-]

, 2014-11-26 12:54, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Īsti taisnība Tev nav! Pāris gadus atpakaļ par šo tēmu bija raksts vienā NHL blogā. Secinājums - visi balso par savējiem. Kanādieši un amerikāņi pēc pilsētu piederības, eiropieši pēc nacionalitātes.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 12:55, pirms 10 gadiem
Dinamo fanu piecinieks:
Brizgalovs
Voinovs - Zadorovs
Ovečkins - Malkins - Tarasenko

Ir, kas izmisīgi mēģina atrast arī Kovaļčuku un Mozjakinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 12:57, pirms 10 gadiem
Haha, NHL jau pie kolhoza metodēm ķērusies - atļauj balsot pa 10reizem dienā, lai mākslīgi palielinātu balsojuma rezultātus...

  +6 [+] [-]

, 2014-11-26 12:58, pirms 10 gadiem
Baidos, ja Zirgensonu iebalsos, viņam būs problēmas spēlēt "all star game" režīmā. Tādā gadījumā pastāvētu liela iespēja savainot kādu no lielajām zvaigznēm, kas spēlēs "uz vienas slidas" un nebūs gatavas jaunā latviešu censoņa piedāvātajai spēka spēlei!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 12:59, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Dinamo fanu piecinieks:
Brizgalovs
Voinovs - Zadorovs
Ovečkins - Malkins - Tarasenko

Ir, kas izmisīgi mēģina atrast arī Kovaļčuku un Mozjakinu.
Muļķis

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 13:01, pirms 10 gadiem
baumanis10b rakstīja: Labi, latviešu ir jāatbalsta un visu cieņu, bet vai viņš tiešām ir pelnījis?
Aizmirsti tādu vārdu pelnījis, runājot par NHL! Vai Eiropas hokeja valstis ir pelnījušas to, ka viņu NHL lolojumi nevarēs piedalīties Olimpiskajās Spēlēs? Vairums to sportistu ir izcili hokejisti, pateicoties attīstītai hokeja infrastruktūrai un sistēmai attiecīgajās valstīs (Zviedrija, Somija, Čehija, u.t.t.) Bet kāda ir pateicība par to?

NHL sportiskais princips ir ne augstāk par 2.vietu, dominē biznesa faktori - naudas vadīti! Tapēc arī SOK teju jākrīt uz ceļiem un jālaiza NHL vadības pakaļas, lai tikai panāktu pašu par sevi saprotamo!

Runājot par Zemgu:
*Būdams viens no TOP-3 spēlētājiem Buffalo, iepsējams, Nr.1 darba rūķis un piemērs kā jaunajiem tā veterāniem - jā ir to pelnījis!
*Arī LV fani ir pelnījuši redzēt savējo ASG - varbūt tas iedvesmos latviešus savas jaunās atvases sūtīt uz hokeja nodarbībām

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:03, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Amerikāņi un daži kanādieši gan domā, ka Montreālā bez sava Canadiens neviens neko neredz!

  +6 [+] [-]

, 2014-11-26 13:04, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Es jau saprotu, ka tev tīk analizēt hokeju kā tādu, bet es šoreiz tev nepiekritīšu. Es kā latvietis ļoti labprāt atdošu savas balsis par spēlētājiem, kuri man simpatizē. Manā gadījumā mana izvēle krīt uz Zemgu (iemesli domājams visiem saprotami - pašlaik vienīgais stabilais letiņš NHL ar ievērojamu potenciālu un priecējošu attieksmi pret hokeju) un citiem spēlētājiem, kuri varbūt nav TOP līmeņa spēlētāji, bet, manuprāt, ir pelnījuši piedalīšanos šajā pasākumā. Es domāju, ka nevajadzētu pat vairāk būt jautājumiem kādēļ tā balsoju un diez vai ka kāds spēs mainīt to, lai es balsotu kā savādāk nekā mana sirds liek.
Un tu runā par sliktu pakalpojumu - kāds tas ir? Popularitātes celšana? Balsu nākšana no valstīm kurās to iedzīvotāji seko NHL tikai periodiski, tādejādi popularizējot NHL, Zemgus, Buffalo u.c organizāciju vārdu pat tik tālā nostūrī kā Latvija? Iespēja Zemgu pabīdīt uz priekšu un parādīt Buffalo saimniekiem, ka ar fanu (un ne tikai Latvijas) palīdzību Zemgus var kļūt par Buffalo "seju"? Un vai būs melots, ka pašlaik (lai kā arī klubs kopsavilkumā nespēlētu) Zemgus ir viens no labākajiem spēlētājiem Buffalo sistēmā?
Var jau būt, ka tu vēlies izspiest no šīs spēles superūbermeistaru sacensības (par ko es šaubos vai kādreiz tās tādas kļūs - katru gadu spēlē skatītāju priekam ar skaistām izspēlēm uz pusslodzes), bet es vēlos uz laukuma ieraudzīt Zemgu - par spīti gadiem, meistarībai vai kādam citam faktoram.

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:06, pirms 10 gadiem
Vilis15 rakstīja: Precīzi. Nav jau slikti, ka atbalstam Girgensonu, bet tādā veidā mēs sevi ZAmerikāņu acīs pataisām par muļķiem.
Kādēļ lai es un pārējie balsotāji, kļūtu par muļķiem balsojot par Zemgu?

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:07, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ar pilnu atbildību varu paziņot, ka tas lielā mērā ir arī mans nopelns!
Katru dienu nobalsoju no mājas datora, tad pievienojos kaimiņa wireless un balsoju vēlreiz caur citu e-pastu, pēc tam no trīs darba datoriem!
Par lielu Latviju!
Loginu vienu un to pašu lieto?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 13:09, pirms 10 gadiem
Jūs visi runājat tā, it kā all-star game notiktu reizi 10 gados.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 13:10, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Aizmirsti tādu vārdu pelnījis, runājot par NHL! Vai Eiropas hokeja valstis ir pelnījušas to, ka viņu NHL lolojumi nevarēs piedalīties Olimpiskajās Spēlēs? Vairums to sportistu ir izcili hokejisti, pateicoties attīstītai hokeja infrastruktūrai un sistēmai attiecīgajās valstīs (Zviedrija, Somija, Čehija, u.t.t.) Bet kāda ir pateicība par to?

NHL sportiskais princips ir ne augstāk par 2.vietu, dominē biznesa faktori - naudas vadīti! Tapēc arī SOK teju jākrīt uz ceļiem un jālaiza NHL vadības pakaļas, lai tikai panāktu pašu par sevi saprotamo!

Runājot par Zemgu:
*Būdams viens no TOP-3 spēlētājiem Buffalo, iepsējams, Nr.1 darba rūķis un piemērs kā jaunajiem tā veterāniem - jā ir to pelnījis!
*Arī LV fani ir pelnījuši redzēt savējo ASG - varbūt tas iedvesmos latviešus savas jaunās atvases sūtīt uz hokeja nodarbībām
Piekrītu!

 +16 [+] [-]

, 2014-11-26 13:10, pirms 10 gadiem
Ja šitādos tempos turpināsies, tad viņš beigās but otrais aiz Krosbija vai pat apsteigs viņu
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 13:17, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Papēti all-star rezultātus - Canadiens pagaigām visklasiskākais piemērs par to, ka topa virsotnēs atrodas gan viņu līderi, gan 3.maiņas spēlētāji!

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:17, pirms 10 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ja šitādos tempos turpināsies, tad viņš beigās but otrais aiz Krosbija vai pat apsteigs viņu
Tas tiešām būtu komiski!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 13:22, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Man personīgi liekas, ka Zemgus arī ir mūsu Latvijas vienīgā zvaigzne NHL (sauc tu viņu par zvaigzni vai vienkārši par spēlētāju).

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 13:23, pirms 10 gadiem
Goda vārds sāk riebties šitie visi objektīvie spriedelētāji. Tā kā man miegs pa nakti ir diezgan svarīgs, jo enerģija nepieciešama no rīta līdz vakaram, tad NHL ik pa laikam skatos tikai Bufalo spēles, un priekš manis šajā komandā zvaigzne ir tieši Girgensons. Viņš šobrīd man ir vienīgais iemesls, kāpēc sekoju līdzi šīs līgas un Sabres rezultātiem, un tas man dod visas tiesības par viņu balsot.
Jā, iespējams, pēc pāris gadiem pat nevajadzēs piepūlēties, lai viņu dabūtu ASG, bet, ja tas ir iespējams jau tagad, tad nevajag būt "objektīviem" kretī niem.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 13:23, pirms 10 gadiem
Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 13:24, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Loginu vienu un to pašu lieto?
Nē, uztaisīju kontu uz kolēģu darba e-pastiem.

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:28, pirms 10 gadiem
Jautājumi par to, vai ir viņš pelnījis tur būt vai nav, ir lieki. Ja cilvēki balso, tātad ir pelnījis!
Andris Biedriņš cik gadus NBA nospēlēja, bet neatceros, ka viņu latvieši kādreiz būtu iebalsojuši NBA all star spēles pieciniekā...

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 13:28, pirms 10 gadiem
Paturpināt iesākto, ja arī neizdosies sabalsot tik daudz par viņu, tad domāju, ka viņam pašam, redzot, ka tiešām ir tik daudz atbalstītāju, tas var dot tikai papildus motivāciju ar laiku iekļūt tur paša spēkiem. Vien šī iemesla dēļ man nav grūti par viņu nobalsot.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 13:29, pirms 10 gadiem
MisterT rakstīja: Man personīgi liekas, ka Zemgus arī ir mūsu Latvijas vienīgā zvaigzne NHL (sauc tu viņu par zvaigzni vai vienkārši par spēlētāju).
Jā, viņš ir mūsu vienīgā zvaigzne NHL. Bet Latvijas izlasē vai Karsums, Dārziņš, Daugaviņš ir sliktāki par Zemgu?

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:31, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Jautājumi par to, vai ir viņš pelnījis tur būt vai nav, ir lieki. Ja cilvēki balso, tātad ir pelnījis!
Andris Biedriņš cik gadus NBA nospēlēja, bet neatceros, ka viņu latvieši kādreiz būtu iebalsojuši NBA all star spēles pieciniekā...
Ar Biedriņu pavisam cita lieta. Pirmos pāris gadus okei, bet vēlāk viņš vairāk pat kaunu nodarīja.

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:32, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.
Tie kas grib un tādu gribētāju ir tā pat (jautājums ir tikai par to cik daudzi grib), tā pat balso kā mēs.
Dažbrīd es nespēju saprast tavu neizpratni un sašutumu par to kā cilvēki visapkārt pasaulei balso. Bet es tev mēģināšu paskaidrot, kā es to redzu, lai varbūt tu aizdomājoties spētu pieņemt to, kas notiek visapkārt pasaulei sakarā ar šo balsojumu
Visi balso par savējiem - zvaigznes pasaules mērogā šie spēlētāji vai arī vietējā līmeņa. Zvaigznes meistarībā vai cilvēku prātos tie ir vienkārši elki. Gribi tu to vai nē - tas ir simpātiju balsojums. Par katra individuāla balsotāja uzskatāmām zvaigznēm. Vari jau teikt, ka pasaules iedzīvotāji ir muļķi, neobjektīvi vai vienkārši populisti, bet tāds nu šis balsojums ir un būs.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-26 13:33, pirms 10 gadiem
Neblasoju par Girgensonu 10 reizes dienā, jo uzskatu, ka viņam vel nav jāspēlē All-star. Pēc dažiem gadiem gan.

     [+] [-]

, 2014-11-26 13:33, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jā, viņš ir mūsu vienīgā zvaigzne NHL. Bet Latvijas izlasē vai Karsums, Dārziņš, Daugaviņš ir sliktāki par Zemgu?
Tu domā, ka es nebalsotu, ja man būtu iespēja balsot par tevis nosauktajiem spēlētājiem un šie rautos melnā miesām kaut vai pa 4 maiņu, bet tomēr spēlētu NHL?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 13:36, pirms 10 gadiem
Ir jabalso. Japarada, ka, lai ari mums ir tikai viens speletajs NHL (sobrid) visa valsts ir gatava vinu atbalstit. Tas parada ne tikai to, ka mes atbalstam savejos, bet aridzan, ka mums ir dzila interese par katru musu sportistu un vina sniegumiem un, ka mes velam vinam tikai visu to labako. Lieliska kampana. Es balsoju katru dienu par Zemgu un ar nepacietibu gaidu nakosas rezies, kad atkal varesu par vinu balsot. Pat, ja neieklus sastava es nebusu sarugtinats, jo dariju visu ko vareju, lai vinu atbalstitu. Stradigs, nosverts un aktivs puisis. Ka te jau rakstija - lai kalpo par piemeru citiem vienaudziem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-11-26 13:41, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Un kura tad ir tā robeža, kuru pārvarot hokejists tiek uzskatīts par zvaigzni? Cik goliem, piespēlēm jābūt? Kādam jābūt +/- koeficientam?
Es Zemgu uzskatu par zvaigzni. Viņš savā vecumā demonstrē teicamu spēli, ir viens no komandas līderiem. Es uzskatu, ka ar savu centību, attieksmi un darbu viņš ir pelnījis uzspēlēt all-star! Tādēļ turpināšu viņu atbalstīt balsojot!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 13:45, pirms 10 gadiem
Vilis15 rakstīja: Precīzi. Nav jau slikti, ka atbalstam Girgensonu, bet tādā veidā mēs sevi ZAmerikāņu acīs pataisām par muļķiem.
Mēs nē, drīzāk Tu. Tavs koments ir galvenais apsmieklu objekts visā ziemeļamerikā
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +4 [+] [-]

, 2014-11-26 13:56, pirms 10 gadiem
Ja visu noteiktu speletaja statistika, meistariba vai citi raditaji, pec kuriem secinatu, kurs ir ''pelnijis'' spelet all star game un kurs nav, tad fanu balsojums nemaz nebutu iniciets. Tad, lai apskatnieki, komentetaji un citi profesionali izveido divas komandas ar tiem, kuri ir ''pelnijusi'' un viss.

Te tad butu jautajums vai to pasakumu varetu ta izreklamet un ''pardot''. Lai ari daudzi saka, ka vieta all star sastava ir ''janopelna'' tas viss pasakums ir viens liels sovs. Mana skatijuma tas nozime, ka tiesibas piedalities saja sova ir ne tikai tiem speletajiem, kuriem ir ''skaisti cipari'' statistika, iedzimts talants vai n-to gadu pieredze un briedums NHL, bet ari jauni, perspektivi un koloroti speletaji, kuriem, varbut, nav neka no ieprieks mineta. Saja sakara fanu balsojums var sarupet (iespejams) kadu parsteigumu un bus iespeja uzspelet ne tikai tiem, kurus parsvara visi gaida tur redzet, bet ari kadam uz kuru neviens nelika nekadas ceribas.

Sova bez parsteigumiem neiztikt, citadak ta skatitaju loks krietni saruks.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:00, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jā Girgensons ir labs, progrsējošs un perspektīvs hokejists, tomēr vismaz pagaidām vēl nevar viņu likt blakus Krosbijam, Ovečkinam, Malkinam, vai Kopitaram no Slovēnijas un daudziem citiem.
Domāju, ka pats Zemgus prot novērtēt savu meistarību un fanu uzslavas nesakāps viņam galvā. Biju domājis, ka vislielākie lielībnieki ir krievi, bet brīžiem liekas , ka latvieši sit pušu. Dažreiz tāds urrā patriotisms neko nedod. Brauca hokeja izlase uz Sočiem, bija jau tādi kas blāva pēc medaļām, brauca futbolisti uz Amsterdamu- nu tik sitīsim tos holandiešus, basketbolisti kuļas par padsmitām vietā- dažiem jau lielie varoņi. Brīžiem jau tas kļust smieklīgi. . .
Nu gan sapelnīšu mīnusus. . .
Tev laikam vēl ar vien nepieleca, ka te vislielākajā mērā viss ir balstīts uz skatītāju simpātijām, nevis meistarības līmeņa. Gribētu tikai meistarus? Tad lai tos izraugās žūrija. Bet pag - tad jau varbūt, ka tavs viedoklis par to, kuri spēlētāji ir patiešām meistari atšķirsies no žūrijas. Ko tad? Atkal tev būs slikti.
Vecīt, tev kaut kas ar pašapziņu nav kārtībā.... Viss tik sūdīgi, viss tik sūdīgi, ka neviens pat vairs nesaprot, cik sūdīgi tavuprāt ir. Saņemies!

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:01, pirms 10 gadiem
Šobrīd viņš 28. rankā, starp visiem hokejistiem NHL. VISIEM!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:01, pirms 10 gadiem
Pašā balsošanas lapā tak skaidri ir rakstīts, "Balsojiet par saviem iemīļotākajiem spēlētājiem". Nekas nav teikts, ka jābalso par labākajiem, zvaigznēm vai vēl kaut kādas muļķības.

Buffalo ir liels hokeja tirgus, gan jau tik un tā kādu no komandas paņems. Jebkuram kurš kaut cik skatās Sabres spēlēs, ir jābut skaidrs ka Zemgus šobrīd ir top3 spēlētājs komandā, tāpēc nebūs nekāds šoks, ja tieši viņu paņems, arī ja mēs neiebalsosim.

Un vēl, pesimistiem, paskataties iepriekšējo gadu sastāvus. Katrs ir neapstrīdama zvaigzne?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:01, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jā Girgensons ir labs, progrsējošs un perspektīvs hokejists, tomēr vismaz pagaidām vēl nevar viņu likt blakus Krosbijam, Ovečkinam, Malkinam, vai Kopitaram no Slovēnijas un daudziem citiem.
Domāju, ka pats Zemgus prot novērtēt savu meistarību un fanu uzslavas nesakāps viņam galvā. Biju domājis, ka vislielākie lielībnieki ir krievi, bet brīžiem liekas , ka latvieši sit pušu. Dažreiz tāds urrā patriotisms neko nedod. Brauca hokeja izlase uz Sočiem, bija jau tādi kas blāva pēc medaļām, brauca futbolisti uz Amsterdamu- nu tik sitīsim tos holandiešus, basketbolisti kuļas par padsmitām vietā- dažiem jau lielie varoņi. Brīžiem jau tas kļust smieklīgi. . .
Nu gan sapelnīšu mīnusus. . .
Kad varēs? Kādiem jābūt "statiem"?
Es teiktu, ka Tev ir izteikts "mazā latvieša sindroms"!
P.S. Girgensonam ir tik pat piespēles, bet par vienu golu vairāk nekā tevis piesauktajam Kopitaram, turklāt par 5 punktiem labāka +/- attiecība. Turklāt, ņemsim vērā, ka Girgensons spēlē krietni vājākā komandā!

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:03, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Un kura tad ir tā robeža, kuru pārvarot hokejists tiek uzskatīts par zvaigzni? Cik goliem, piespēlēm jābūt? Kādam jābūt +/- koeficientam?
Es Zemgu uzskatu par zvaigzni. Viņš savā vecumā demonstrē teicamu spēli, ir viens no komandas līderiem. Es uzskatu, ka ar savu centību, attieksmi un darbu viņš ir pelnījis uzspēlēt all-star! Tādēļ turpināšu viņu atbalstīt balsojot!
Kaut cik objektīvi to var novērtēt ASV un Kanādas līdzjutēji, kuri arēnās seko līdzi NHL spēlēm regulāri. Viņiem nav arī aizspriedumi vai tas kanādietis, vai krievs, čehs, zviedrs, latvietis vai kāds cits. Viņi novērtē spēlētāja meistarību.

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:05, pirms 10 gadiem
MisterT rakstīja: No tavas mutes Dieva ausī - cerams ka piepildīsies tas pats, kas ar Monopoly spēli, kad balsojām par Rīgu
Īriete viļas pasaules hipsteru centrā - Miera...

Nezinu, kā tev, bet redzot šādas atsauksmes, man ir kauns. Rodas iespaids, ka citur pasaulē ir adekvāti cilvēki, kas adekvāti arī pret šādiem balsojumiem izturas, bet mums kā mazi bērni.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:07, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kaut cik objektīvi to var novērtēt ASV un Kanādas līdzjutēji, kuri arēnās seko līdzi NHL spēlēm regulāri. Viņiem nav arī aizspriedumi vai tas kanādietis, vai krievs, čehs, zviedrs, latvietis vai kāds cits. Viņi novērtē spēlētāja meistarību.
Haha, kanādieši mīl savējos nemazāk kā jebkuri citi.

To tieši arī pierāda balsojums. Visu cieņu Plekanecam, bet viņš ne tuvu nav NHL top8 uzbrucējs, kā to mēģina pasniegt MTL fani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:12, pirms 10 gadiem
RUBEN rakstīja: Haha, kanādieši mīl savējos nemazāk kā jebkuri citi.

To tieši arī pierāda balsojums. Visu cieņu Plekanecam, bet viņš ne tuvu nav NHL top8 uzbrucējs, kā to mēģina pasniegt MTL fani.
Vienkārši visi citi izņemot mūs ir objektīvāki, taisnīgāki, labāki, meistarīgāki, vairāk pelnījuši, sasnieguši. Mēs? Kur tad nu mēs. Mums jāpasēž maliņā. mūsu Zemgus nav pietiekami meistarīgs. Nedrīkstam balsot. Nebūs objektīvs balsojums proporcionāls meistarībai. Citādi viss šovs izgāzīsies.

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:12, pirms 10 gadiem
MisterT rakstīja: Tev laikam vēl ar vien nepieleca, ka te vislielākajā mērā viss ir balstīts uz skatītāju simpātijām, nevis meistarības līmeņa. Gribētu tikai meistarus? Tad lai tos izraugās žūrija. Bet pag - tad jau varbūt, ka tavs viedoklis par to, kuri spēlētāji ir patiešām meistari atšķirsies no žūrijas. Ko tad? Atkal tev būs slikti.
Vecīt, tev kaut kas ar pašapziņu nav kārtībā.... Viss tik sūdīgi, viss tik sūdīgi, ka neviens pat vairs nesaprot, cik sūdīgi tavuprāt ir. Saņemies!
Vispār, ka viens cilvēks var balsot desmit reizes tas nav nopietni! Ne tikai šajā aptaujā, bet arī Eirovīzijā un citos konkursos!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:13, pirms 10 gadiem
Ja nu kas no telefona ar var nobalsot.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:13, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kaut cik objektīvi to var novērtēt ASV un Kanādas līdzjutēji, kuri arēnās seko līdzi NHL spēlēm regulāri. Viņiem nav arī aizspriedumi vai tas kanādietis, vai krievs, čehs, zviedrs, latvietis vai kāds cits. Viņi novērtē spēlētāja meistarību.
Es NHL spēles regulāri skatos gandrīz 10 gadus. Tu uzskati, ka mana balss ir mazāk vērtīgā kā amerikāņa vai kanādieša.
Kā jau te minēja, kanādieši balso par savējiem, amerikāņi tāpat. Ja tu man netici, ieej tajā pašā balsošanas lapā un apskaties statistiku pirmajiem 30 uzbrucējiem. Liela daļa tur ir pelnījusi būt mazāk kā Zemgus.

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:15, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Īriete viļas pasaules hipsteru centrā - Miera...

Nezinu, kā tev, bet redzot šādas atsauksmes, man ir kauns. Rodas iespaids, ka citur pasaulē ir adekvāti cilvēki, kas adekvāti arī pret šādiem balsojumiem izturas, bet mums kā mazi bērni.
Tieši tā, kā mazi bērni. Es jau minēju, kas notiktu, ka Krievijā katrs hokeja fans balsotu par saviem krieviem, tad zvaigžņu spēlē spēlētu gandrīz vieni krievi.

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:15, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Balsojot jau cilvéks nevar kļūt par muļķi - par tádu var piedzimt, par tádu kļūt traumas vai milzíga di-stresa rezultátá vai neapdomígi lietojot alkoholu, kádas psihotropás vielas. Káds gadíjums tevi satrauc? Varbút tev vajag griezties pie speciálistiem jau laicígi lai sanjemtu kvalitatívu palídzíbu? Un noteikti nevajag lasít rakstus kur iet runa par Girgensona iebalsoshanas méginájumiem!
Iztiksim bez personīgiem apvainojumiem vai rekomendācijām. Es uzdevu jautājumu ne Jums, cienītais, nedz arī vēlējos Jūsu atbildi vai ieteikumus. Ceru ka tikām skaidrībā.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:15, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Vispār, ka viens cilvēks var balsot desmit reizes tas nav nopietni! Ne tikai šajā aptaujā, bet arī Eirovīzijā un citos konkursos!
Nu ja, All-Stars spēle jau pati par sevi nav nopietns pasākums.

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:19, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Īriete viļas pasaules hipsteru centrā - Miera...

Nezinu, kā tev, bet redzot šādas atsauksmes, man ir kauns. Rodas iespaids, ka citur pasaulē ir adekvāti cilvēki, kas adekvāti arī pret šādiem balsojumiem izturas, bet mums kā mazi bērni.
Ieteiktu sis te ''atsauksmes'', ko kaut kadi saubigi iebrauceji raksta, lasit retak un ar daudz lielaku skepsi.

Lielaka dala cilveku par lidzigiem balsojumiem un pasakumiem daritu tiesi ta pat.

Latviesi ar so balsojumu parada to, ka vini ar visu sirdi un dveseli atbalsta savu sportistu un tas parada to, ka latviesu tautai NAV vienalga.

Esmu lepns par savu valsti un saviem tautiesiem, lai kura pasaules mala vini butu.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 14:20, pirms 10 gadiem
Aiziet! Tikko 10 balsis pa Zemgu nodevu! Ja šo ziņu ieliktu pie galvenajām un arī citos portālos, tad letiņš gan tiktu uz All-Star.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:22, pirms 10 gadiem
Piesaistīju 14 cilvēkus, pat omi liku pie kompja

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 14:28, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Piesaistīju 14 cilvēkus, pat omi liku pie kompja
Bērnudārznieks....
Tad jau būs baigā zvaigžņu spēle.Kurā valstī vairāk bezdarbnieku,tie aiz gara laika sabalso savējos...baigā zvaigžņu spēle...

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:29, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Amerikāņi un daži kanādieši gan domā, ka Montreālā bez sava Canadiens neviens neko neredz!
Sakot arii ka Toronto ar savu maple leafs ir drusku apseesti, pat tuveejie latvieši kas tur dziivo, un ir kaadaa saistiibaa ar to visu spiedz liidz, piemēram reiz bija saruna<<<mēs uztājāmies maple leafs arēnaa, ar kkādu tur koncertiņu un taa, vai ai un ak>>>> domaaju vieniigi siltie štati uz visu šito nospļaujas un neseko tik ļoti liidz. tiem kas te saka ka ir smiekliigi iebalsot Zemgu tikai taapec ka no LV nu tad vispār vajag taisiit 4 komandu turniiru, austrumi rietumi, legi, un mazo valstu špīleri, domaajams ka austrumu un rietumu iebalsotie mīluļi vareetu dabuut mizaa.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-26 14:29, pirms 10 gadiem
Rallijs-2002 rakstīja: Bērnudārznieks....
Tad jau būs baigā zvaigžņu spēle.Kurā valstī vairāk bezdarbnieku,tie aiz gara laika sabalso savējos...baigā zvaigžņu spēle...
Kamēr izskatās ka Kanādā.. interesanti, daudz kur raksta ka tur baigās dzīves līmenis esot. Muldoņas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:35, pirms 10 gadiem
scorpio rakstīja: Goda vārds sāk riebties šitie visi objektīvie spriedelētāji. Tā kā man miegs pa nakti ir diezgan svarīgs, jo enerģija nepieciešama no rīta līdz vakaram, tad NHL ik pa laikam skatos tikai Bufalo spēles, un priekš manis šajā komandā zvaigzne ir tieši Girgensons. Viņš šobrīd man ir vienīgais iemesls, kāpēc sekoju līdzi šīs līgas un Sabres rezultātiem, un tas man dod visas tiesības par viņu balsot.
Jā, iespējams, pēc pāris gadiem pat nevajadzēs piepūlēties, lai viņu dabūtu ASG, bet, ja tas ir iespējams jau tagad, tad nevajag būt "objektīviem" kretī niem.
Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:36, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.
atslābsti

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:36, pirms 10 gadiem
Rallijs-2002 rakstīja: Bērnudārznieks....
Tad jau būs baigā zvaigžņu spēle.Kurā valstī vairāk bezdarbnieku,tie aiz gara laika sabalso savējos...baigā zvaigžņu spēle...
Domā bezdarbniekiem ir internets? Tavā galvā nav ienācis, ka tagad ir 21gs, un ka nobalsot var pat no telefona? To mierīgi var izdarīt pusdienu pārtraukumā pīppauzē kafijpauzē starpbrīdī!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:39, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Pirmkárt - es neesmu aizrakstíjis uz tavu priváto e-mail, lai tev bútu jádomá, ka tá ir atbilde konkréti tev.
Otrkárt - més abi shobríd atrodamies sabiedriská medijá, kur katrs izsaka savas domas.
Treshkárt - neuztver visu, kas notiek pasaulé, tik personígi. Un vél - ESI OPTIMISTISKÁKS un redzési, ka dzíve sáks likties daudz forsháka un interesantáka.
Ceturtkárt - tici man, jenkiji tieshám nav tá gudráká nácija un vinjiem ljoti daudzas lietas ir pie vienas vietas. Vinji neorientéjas pasaules norisés un dzívo vadídamies péc tá, ko raksta mediji pirmajás lappaspusés vai zinjo TV pirmajás 30 sekundés. Un vinjiem ir dzilji nopústies par tádu Latviju un to, ko domá LV iedzívotáji.
2. Sportacentrs nav sabiedriskais medijs, tas ir privātais.
4. Neesmu redzējis rādītājus par vidējo IQ, bet domāju, ka avju īpatsvars attīstītajās sabiedrībās ir daudz/maz vienāds.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:40, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Čali, izdzēs sevi no interneta!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:42, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Tavu domu atbalstu, bet pareizi ir Saeima, nevis saima. Intelekts u know.

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:45, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: 2. Sportacentrs nav sabiedriskais medijs, tas ir privātais.
4. Neesmu redzējis rādītājus par vidējo IQ, bet domāju, ka avju īpatsvars attīstītajās sabiedrībās ir daudz/maz vienāds.
Privāts jau nenozīmē ka nav sabiedrisks

  -2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:45, pirms 10 gadiem
Tiem kas utraucas pa balsojumu un saka ka Girgis vel nav pelnijis tur spelet, lai atvelk elpu, jo no skatitaju balsojuma laukuma iet tikai pirmais piecinieks, konkreti uz zemgusa vietu C ir liela cinja un tik daudz balsu vinjs gribedams nesavaks. Parejos speletejus izvelaaas NHL padome.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:46, pirms 10 gadiem
Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:48, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Zemgus jau labu laiku spēlē 1/2 maiņā. Ja nezini, nekomentē!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:48, pirms 10 gadiem
aizrakstīju ārzemju draugiem (igauņiem, lietuviešiem, angļiem u.t.t.) šie ar balsos

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:50, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Pirmkárt - es neesmu aizrakstíjis uz tavu priváto e-mail, lai tev bútu jádomá, ka tá ir atbilde konkréti tev.
Otrkárt - més abi shobríd atrodamies sabiedriská medijá, kur katrs izsaka savas domas.
Treshkárt - neuztver visu, kas notiek pasaulé, tik personígi. Un vél - ESI OPTIMISTISKÁKS un redzési, ka dzíve sáks likties daudz forsháka un interesantáka.
Ceturtkárt - tici man, jenkiji tieshám nav tá gudráká nácija un vinjiem ljoti daudzas lietas ir pie vienas vietas. Vinji neorientéjas pasaules norisés un dzívo vadídamies péc tá, ko raksta mediji pirmajás lappaspusés vai zinjo TV pirmajás 30 sekundés. Un vinjiem ir dzilji nopústies par tádu Latviju un to, ko domá LV iedzívotáji.
Klau, pārlasi savu atbildi atbildi uz manis uzdoto jautājumu pilnīgi citam lietotājam. Man liekas ka tavi divi jautājumi un sniegtais padoms, ieteikums vai rekomendācija (noformulē kā sirds tīk):

Káds gadíjums tevi satrauc? Varbút tev vajag griezties pie speciálistiem jau laicígi lai sanjemtu kvalitatívu palídzíbu? Un noteikti nevajag lasít rakstus kur iet runa par Girgensona iebalsoshanas méginájumiem!

ir nepārprotami attiecināmi man kā personai lietojot šo lietotājvārdu atrodoties šajā portālā. Domāju ka personīgāk nevar būt izmantojot vārdu "tevi" un "tev".
Izteikt savas domas tu vari - droši, bet neaizskarot cita cilvēka godu un cieņu. Ja tā nebiji domājis, tad neadresē šos jautājumus man!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:53, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Zvaigžņu spēlē cilvēki vēlas redzēt populārākos spēlētājus. Popularitāte ne vienmēr iet roku-rokā ar spēcīgumu un prasmēm. Runāt par to cik Zemgus ir pelnījis/nepelnījis būt ASG ir muļķīgi, ja patiešām arī izdosies sabalsot tos miljonus, lai tiktu top 3. Cilvēkiem drīzāk vajadzētu mazāk cepties par citu sīkumiem un priecāties, ka mums ir stabils NHL līmeņa spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:53, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.
Grūti te kādam kaut ko ieskaidrot. Necenties.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:55, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: aizrakstīju ārzemju draugiem (igauņiem, lietuviešiem, angļiem u.t.t.) šie ar balsos
kāpēc lai leiši balsotu par Zemgu, nevis par Daiņus Zubrus?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:57, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.
Es nemaz negribu, lai tu un tādi kā tu balsotu droši vari un varat nebalsot

Kas uzskatīs par vajadzīgu - nobalsos!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:58, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Tavu domu atbalstu, bet pareizi ir Saeima, nevis saima. Intelekts u know.
Ja drukas kļūda ir kāds intelekta noteikšanas paveids,ko nezināju...tad Tev taisnība,tāpēc es varbūt arī nezinu Latviešu val.vārdu salikumu u know,iepriekš atvainojos ja Latviešu nav Jūsu dzimtā valoda..u know var tulkot kā - ziniet...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:05, pirms 10 gadiem
idritvaikociņ... Ja tas ir fanu balsojums, tad tas ir fanu balsojums nevis reitingi pēc kaut kādiem statiem vai vēl nezinkā. Un ja es kā fans balsoju, tad balsoju par to, kuram jūtu līdzi un šajā gadījumā tas noteikti ir Zemgus!
Daži šeit laikam nesaprot, ko nozīmē "fanu balsojums". Ja tu neseko līdzi tādam Krosbijam, bet nobalso par viņu, tad lūk tas ir muļķīgi nevis muļķīgi tagad būs, ja Zemgus fani nebalsos par viņu, jo redz citi, kuru vārdus tie iespējams nemaz nezin, ir par viņu meistarīgāki...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:08, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Zvaigžņu spēlē cilvēki vēlas redzēt populārākos spēlētājus. Popularitāte ne vienmēr iet roku-rokā ar spēcīgumu un prasmēm. Runāt par to cik Zemgus ir pelnījis/nepelnījis būt ASG ir muļķīgi, ja patiešām arī izdosies sabalsot tos miljonus, lai tiktu top 3. Cilvēkiem drīzāk vajadzētu mazāk cepties par citu sīkumiem un priecāties, ka mums ir stabils NHL līmeņa spēlētājs.
Daļēji piekrītu Tev...piekristu pilnībā,ja spēle notiktu Latvijā,ja saprati,ka ar to gribēju pateikt...

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:11, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.
Nu tad, uz priekšu, ej par viņiem balso! Man bija iespēja izvēlēties 6 spēlētājus, arī Tarasenko tika balss no manis! Pats par sevi saprotams, ka Zemgus ir iemesls Nr.1, kāpēc es skatos Buffalo spēles, tādēļ arī viņam tika manas balsis!

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:11, pirms 10 gadiem
Ja kritērijs būtu meistarība, tad vispareizāk būtu uztaisīt pagājušā gada sezonas fināla atkārtojumu un faniem nafig nekas nebūtu jabalso un jadiskutē

Nekas objektīvāks nevar nemaz būt!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:13, pirms 10 gadiem
Atceramies, ka fanu balsojums tikai nosaka vienu maiņu (un ja nemaldos vienu maiņu pa visu līgu nevis katrā konferencē)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-26 15:17, pirms 10 gadiem
no_respect rakstīja: Es nemaz negribu, lai tu un tādi kā tu balsotu droši vari un varat nebalsot

Kas uzskatīs par vajadzīgu - nobalsos!
Ko tu domā ar "tu un tādi kā tu"? Cilvēki, kuri spēj objektīvi un bez aizspriedumiem izvērtēt lēmumus? Pasaki, kur ir loģika, ja jūs, vidējie mūsdienu hokeja fani (iekš SC 15 gadīgie, Dinamo spēlēs arī spiedzošas meitenes) sabalsojat par viduvēju kapātāju Girgensonu, nevis, piemēram, Forsberju, Tarasenko vai citiem jaunajiem spēlētājiem, kuri patiešām ir parādījuši sniegumu, kas izceļas NHL mērogā. Jūsu pseido-patriotisms ir neizprotams. Neuzskatiet mani par Girgensona nīdēju, esmu lepns, ka mums ir letiņš iekš NHL, bet ieslēdziet loģiku arī uz kādu brīdi. Nevajag bojāt šovu sev un citiem

Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:19, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Zvaigžņu spēlē cilvēki vēlas redzēt populārākos spēlētājus. Popularitāte ne vienmēr iet roku-rokā ar spēcīgumu un prasmēm.
tas viss būtu tā, ja vien nebūtu iespēja no vienas ip adreses nobalsot katru dienu 10x dienā. Zinot, cik Zemgus fani maksimāli izmanto šo iespēju, te nav runa par popularitāti, bet par podziņu spiešanas fanātismu, kura tādam vidējam lielo zvaigžņu balsotājam noteikti nepiemīt.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 15:22, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Ko tu domā ar "tu un tādi kā tu"? Cilvēki, kuri spēj objektīvi un bez aizspriedumiem izvērtēt lēmumus? Pasaki, kur ir loģika, ja jūs, vidējie mūsdienu hokeja fani (iekš SC 15 gadīgie, Dinamo spēlēs arī spiedzošas meitenes) sabalsojat par viduvēju kapātāju Girgensonu, nevis, piemēram, Forsberju, Tarasenko vai citiem jaunajiem spēlētājiem, kuri patiešām ir parādījuši sniegumu, kas izceļas NHL mērogā. Jūsu pseido-patriotisms ir neizprotams. Neuzskatiet mani par Girgensona nīdēju, esmu lepns, ka mums ir letiņš iekš NHL, bet ieslēdziet loģiku arī uz kādu brīdi. Nevajag bojāt šovu sev un citiem

Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž
kāds tur šovs? Spēlētāji slidos uz 10%, izslēgs aizsardzību. Es zvaigzņu spēles vispār neskatos. Daža laba playoff spēle ir kā šovs

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:24, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: kāpēc lai leiši balsotu par Zemgu, nevis par Daiņus Zubrus?
nejau par vienu spēletāju balso

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:25, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž
Smieklīgākais, ka dažs labs te vēl uzskata ASG kā izteikti nopietnu pasākumu

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:28, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Smieklīgākais, ka dažs labs te vēl uzskata ASG kā izteikti nopietnu pasākumu
Es ar neuzskātu. Tie vairāk svētki priekš pašien hokejistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:32, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: tas viss būtu tā, ja vien nebūtu iespēja no vienas ip adreses nobalsot katru dienu 10x dienā. Zinot, cik Zemgus fani maksimāli izmanto šo iespēju, te nav runa par popularitāti, bet par podziņu spiešanas fanātismu, kura tādam vidējam lielo zvaigžņu balsotājam noteikti nepiemīt.
Es pieļauju, ka pat lielākais vairums NA tautas par šādu balsošanu vispār neiespringst. Tie, kas būs pelnījuši - tiks. Tas ir šovs.

Par iespēju 10x balsot - cilvēki, kas nobalso tikai vienu reizi visticamāk ir salīdzinoši mazs % no kopējā balsotāju skaita. Nav jau tā, ka priekš katras papildus balsis būtu jālec nez cik "riņķiem" cauri, lai to varētu iesniegt. Cita lieta, ja cilvēki cītīgi izmanto proxy'us un vēl visādus brīnumus, lai varētu atdot 100+ balsis dienā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:40, pirms 10 gadiem
Jā un, nav obligāti jābalso par visu 6.nieku , var tikai par Zemgu. KĀPĒC LAI MĒS BALSOTU PAR KĀDU CITU ! AIZIET LATVIJA, AIZIET ZEMGUS!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 15:44, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Daļēji piekrītu Tev...piekristu pilnībā,ja spēle notiktu Latvijā,ja saprati,ka ar to gribēju pateikt...
Izcili teikumi. Jā, pārlasot pāris reizes sapratu.

Spēle var notikt kaut Āfrikā. NHL tāpat ir internacionāls sports un tam līdzi seko fani no visas pasaules. Heh, "nedaudz" pateikšu priekšā - tāpēc arī balsojums ir atvērts visiem, nav nekādu ierobežojumu, ka tikai NA tauta varētu iesniegt savu pirmo maiņu.

Var balsot kaut vai par Džonu Skotu un citiem "hokejistiem". Tā ir tava brīva izvēle kā hokeja fanam: "Ko TU vēlies redzēt ASG?" Viss. Tas ir šovs. Pārējā runāšana par "pelnīti/nepelnīti" ir pilnībā lieka.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 16:04, pirms 10 gadiem
Balsošana ir par spēlētājiem, kurus vēlamies redzēt All Star Game - ja mēs vēlamies, tad balsojam!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 16:08, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Izcili teikumi. Jā, pārlasot pāris reizes sapratu.

Spēle var notikt kaut Āfrikā. NHL tāpat ir internacionāls sports un tam līdzi seko fani no visas pasaules. Heh, "nedaudz" pateikšu priekšā - tāpēc arī balsojums ir atvērts visiem, nav nekādu ierobežojumu, ka tikai NA tauta varētu iesniegt savu pirmo maiņu.

Var balsot kaut vai par Džonu Skotu un citiem "hokejistiem". Tā ir tava brīva izvēle kā hokeja fanam: "Ko TU vēlies redzēt ASG?" Viss. Tas ir šovs. Pārējā runāšana par "pelnīti/nepelnīti" ir pilnībā lieka.
Tieši tā!

  +4 [+] [-]

, 2014-11-26 16:13, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.
Iedomājies kas notiktu,ja NHL spēlētu kāds Ķinas hokejists

     [+] [-]

, 2014-11-26 16:16, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Ko tu domā ar "tu un tādi kā tu"? Cilvēki, kuri spēj objektīvi un bez aizspriedumiem izvērtēt lēmumus? Pasaki, kur ir loģika, ja jūs, vidējie mūsdienu hokeja fani (iekš SC 15 gadīgie, Dinamo spēlēs arī spiedzošas meitenes) sabalsojat par viduvēju kapātāju Girgensonu, nevis, piemēram, Forsberju, Tarasenko vai citiem jaunajiem spēlētājiem, kuri patiešām ir parādījuši sniegumu, kas izceļas NHL mērogā. Jūsu pseido-patriotisms ir neizprotams. Neuzskatiet mani par Girgensona nīdēju, esmu lepns, ka mums ir letiņš iekš NHL, bet ieslēdziet loģiku arī uz kādu brīdi. Nevajag bojāt šovu sev un citiem

Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž
bet, man tak paprasiiija nobalsjot par savu mīļāko spēlētāju, esj arī nobalsoju. VAI tad es neobjaktiivi nobalsoju? Nobalsoju taču bez aizspriedimjumiem. Izveerteeju nobalsoshanas leemumu pilnaa apmeeraa. Kad nobalsoju.

*uzvelk Dinamo kepku*

  +5 [+] [-]

, 2014-11-26 17:21, pirms 10 gadiem
Atbalstīsim Girgensonu ! Un neklausīsimies tos, kuriem ir tik ļoti liels kauns no jeņķiem .. ak vai man dieniņ ! kā tad Jao Mins visu laiku nokļuva NBA All Star .. !? Savējie IR jāatbalsta un nevis jāgaida, kad nu pienāks laiks kad to darīs citi .. !

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 17:35, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Ar pilnu atbildību varu paziņot, ka tas lielā mērā ir arī mans nopelns!
Katru dienu nobalsoju no mājas datora, tad pievienojos kaimiņa wireless un balsoju vēlreiz caur citu e-pastu, pēc tam no trīs darba datoriem!
Par lielu Latviju!
h*jna

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 17:40, pirms 10 gadiem
casiljas rakstīja: Turpinam tautieši balsot, lai Girgensons kāptu vēl augstāt! KOPĀ MĒS TO VARAM!!!
UN katru dienu var balsot 10 reizes.tad to ari daram,BALSOJAM

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:40, pirms 10 gadiem
https://allstarvote.nhl.com/en-us/L... - viņš nav 12.vietā vai arī, nepareizi skatos ?

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:41, pirms 10 gadiem
RepTap rakstīja: https://allstarvote.nhl.com/en-us/L... - viņš nav 12.vietā vai arī, nepareizi skatos ?
Ir gan 12 starp uzbrucējiem

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:43, pirms 10 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ir gan 12 starp uzbrucējiem
ok sorry sk thanks

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:50, pirms 10 gadiem
Bet ja viņš paliek 4tais ? Tas nozīmē ka netiek ? Es domāju ka tāds Krosbijs tiktu tāpat , tāpēc nebūtu objektīvi likt viņus šajā tabulā

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:50, pirms 10 gadiem
Bet ja viņš paliek 4tais ? Tas nozīmē ka netiek ? Es domāju ka tāds Krosbijs tiktu tāpat , tāpēc nebūtu objektīvi likt viņus šajā tabulā

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 18:05, pirms 10 gadiem
Katru dienu atdodu 10 balsis un uzskatu, ka tas ir ļoti labi, ka mēs parādam, cik šo vīru mūsu valstī ciena jau tagad. Viņš parāda cīņassparu, neatlaidību un priecē mūs arvien biežāk arī ar punktiem. NEDRĪKST kaunēties par to, ka mēs lepojamies ar viņu.
Par Lielu Latviju un Lieliem Latviešiem!

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 18:14, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē.
Nu jau... Tieši otrādi, Ziemeļamerikā arī visi balso par spēlētājiem, kas nāk no viņu atbalstītājām komandām! Paskaties pats cik daudzi no Canadiens un Blackhawks spēlētājiem ir TOP vietās..
TOP 12 atrodas 5 Blackhawks spēlētāji un 4 Canadiens spēlētāji...
Nu nav arī viņi visi tie paši labākie spēlētāji, kas būtu pelnījuši atrasties tik augstu topā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 20:19, pirms 10 gadiem
Nav bijis laika iedziļināties, bet kāds var pateikt, ko nozīmē tā uguns liesma blakus hokejistiem?

  -3 [+] [-]

, 2014-11-26 20:33, pirms 10 gadiem
Visi te cepās kā mazi bērni. ASG popularitāte Latvijā augs, ja Zemgus piedalīsies šajā spēlē - pēc ilgiem laikiem būs Latviešu bāleliņš ,kura dēļ būs vērts vērot šo divu dienu teātri, reitingi kāps debesīs @ Latvijas teritorija. Fanu balsojums parāda spēlētāja popularitāti - ja mēs spējam būt vienoti par vienu spēlētaju, tad mēs spējam arī vienoti atbalsīt Latvijas izlasi! Ne pa velti - labākie fani pasaulē esam mēs!

Palīdzēsim Zemgum tikt tur, pieredzītei jau tagad, lai pēc laika būtu starp top 20 uzbrucējiem visā līgā, sezonas laikā!

BALSOJAM par @zemgus94 ! Latvija var!

     [+] [-]

, 2014-11-26 22:15, pirms 10 gadiem
Līga1801 rakstīja: Nav bijis laika iedziļināties, bet kāds var pateikt, ko nozīmē tā uguns liesma blakus hokejistiem?
Augšā virs kollonas rakstīts.. Trending

  -2 [+] [-]

, 2014-11-26 22:30, pirms 10 gadiem
Krieviem eksistē tikai KHL.ru.
Jānis Derums rakstīja: Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.

     [+] [-]

, 2014-11-27 01:27, pirms 10 gadiem
Nobalsoju atvēlēto, cerams paliidzees

  -2 [+] [-]

, 2014-11-27 07:25, pirms 10 gadiem
DAVAI DAVAI DAVAI, tas dzjeki tik prasa 2 minutes! Es vinju gribu redzeet starp pashiem labaakiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 10:34, pirms 10 gadiem
ar 1 epastu var 10x nobalsot pa dienu ?

     [+] [-]

, 2014-11-27 10:44, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: ar 1 epastu var 10x nobalsot pa dienu ?
Domāju ,ka nē.. būs arī cita IP vajadzīga.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-27 10:45, pirms 10 gadiem
latviešiem tik iedod ātrāko internetu pasaulē
Slēpts komentārs: tr00

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 10:57, pirms 10 gadiem
Es arī gribu redzēt Zemgu ASG, jau cik gadus to pasākumu neesmu skatījies, tad vismaz būtu iemesls paskatīties.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-27 11:05, pirms 10 gadiem
tr00 rakstīja: Pilnīgs stulbums. Tak ļaujiet Zemgum pašam nopelnīt to vietu ar savu spēli, nevis ar tautiešu spamu. Pataisīs Zemgu un latviešus par izsmieklu pasaulē, nevis all-star dalībnieku. Bet ko gan es te 15gadīgiem tīņiem ieskaidrošu. I'm out!
Ko tu nesaproti? Ir fanu balsošana, ir treneru sastāva izvēle, kur ir problēma? Katrs balso par saviem favorītiem un kā viņam patīk. Tas, ka Kobe nespēlēja pussezonu un bija starting guard rietumu konferencē tev liekas normāli? Cilvēki balso par saviem favorītiem neatkarīgi no viņu sniegumu, tāpēc arī ir fanu balsošana. Tālāk jau treneri, mediji izvēlas labākos arī pēc sezonas, ja tur būtu iekļauts Girgensons, vot tas būtu apsmiekls, bet šis ir normāli.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-27 11:06, pirms 10 gadiem
Zemgum balsis > Malkinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:06, pirms 10 gadiem
tr00 rakstīja: Pilnīgs stulbums. Tak ļaujiet Zemgum pašam nopelnīt to vietu ar savu spēli, nevis ar tautiešu spamu. Pataisīs Zemgu un latviešus par izsmieklu pasaulē, nevis all-star dalībnieku. Bet ko gan es te 15gadīgiem tīņiem ieskaidrošu. I'm out!
Tas jau nav 100 metru skrējiens, kad izmērot var noteikt godīgumu un arī tad pastāv iespēja ka kāds kaut ko saēdies, vai kāds ir negodīgi tur iekļuvis.
Ja latvieši nebalsos, tad tādi kā Tu pīkstēs, redz kādi slinķi, RD spēles ir laiks skatīties, bet lai nobalsotu par vienīgo latvieti NHL, 3 minūtes nevar izbrīvēt.

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:13, pirms 10 gadiem
Visi Malkini,Subani tpt speles All-star.Faktiski Zemgus ta vai ta bus pirmaja vieta starp uzbrucejiem.JO Malkins ,Keins,Teivs un parejie dragas pirmajas mainas tur

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:15, pirms 10 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Bet ja viņš paliek 4tais ? Tas nozīmē ka netiek ? Es domāju ka tāds Krosbijs tiktu tāpat , tāpēc nebūtu objektīvi likt viņus šajā tabulā
Paskaties sarakstu TUr visa pirma lapa speles all star.Ja sita un vrbut mazak saksim balsot par Zemgu,tad vins bus tpt nr.1

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:15, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Saakoties balsojumam biju liidziigaas domaas, bet ja paskataas tagad iiderus, tad tur tikai Montreaala un Chikaaga + iistie, kam tur jaabuut... Krosbijs un Malkins. Taatad secinaajums, ka pirmaa piecinieka liidzjuteeju izveelee nav nekaa objektiiva. Taatad jaadabuun pirmajaa pieciniekaa mums Zemgus iekshaa, lai redz, ka vinja atbalstiitaaju ir daudz un aktiivi. Paareejos pieciniekus tad lai arii nosaka tie objektiivie speciaalisti, zhurnaalisti un liigas vadiiba. Lai tad nu zhii ir kaa liidzjuteeju sacensiiba.. ja nevaram mees aizokeaanijaa pieraadiit, ka esam skaljaaki un labaaki liidzjuteeji, tad vismaz balsojumaa, ka esam aktiivaaki, jo, atkaartoshos, paskatoties uz shiibriizha balsojuma rezultaatiem, te ir ciinja starp liidzjuteejiem, kuri savus miiluljus vairaak sabalsos pirmajaa pieciniekaa. Viss.. no shodienas arii es iesaistos liidzjuteeju ciinjaa... te nav vairs runas par to vai Zemgus ir labaaks vai nav, vai ir pelniijis tur speeleet vai nav, bet gan neklaatienes ciinja liidzjuteeju starpaa.. tad nu aicinu visus uz ciinju pret chikaagas un montreaalas liidzjuteejiem. Manas 10 balsis jau aizgaaja par Zemgu, kaa vieniigo Latvijas liidzjuteeju ieroci NHL ciinju laukumaa. OS jau likaam kanaadieshiem mekleet, kur taada Latvija ir. Vajadzeetu otreiz shogad vinjiem iedot iekshaas.

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:19, pirms 10 gadiem
Un tiem, kas nesaprot, ka tikai 3xF, 2xD, 1xG no shii balsojuma iekljuus, tad te ir izraksts no NHL:

Voting concludes Thursday, Jan. 1, with the top six vote-getters by position – three forwards, two defensemen and one goaltender – set to take part in the 2015 Honda NHL® All-Star Game. The full roster of players will be determined by the National Hockey League.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 11:22, pirms 10 gadiem
MisterT rakstīja: Es jau saprotu, ka tev tīk analizēt hokeju kā tādu, bet es šoreiz tev nepiekritīšu. Es kā latvietis ļoti labprāt atdošu savas balsis par spēlētājiem, kuri man simpatizē. Manā gadījumā mana izvēle krīt uz Zemgu (iemesli domājams visiem saprotami - pašlaik vienīgais stabilais letiņš NHL ar ievērojamu potenciālu un priecējošu attieksmi pret hokeju) un citiem spēlētājiem, kuri varbūt nav TOP līmeņa spēlētāji, bet, manuprāt, ir pelnījuši piedalīšanos šajā pasākumā. Es domāju, ka nevajadzētu pat vairāk būt jautājumiem kādēļ tā balsoju un diez vai ka kāds spēs mainīt to, lai es balsotu kā savādāk nekā mana sirds liek.
Un tu runā par sliktu pakalpojumu - kāds tas ir? Popularitātes celšana? Balsu nākšana no valstīm kurās to iedzīvotāji seko NHL tikai periodiski, tādejādi popularizējot NHL, Zemgus, Buffalo u.c organizāciju vārdu pat tik tālā nostūrī kā Latvija? Iespēja Zemgu pabīdīt uz priekšu un parādīt Buffalo saimniekiem, ka ar fanu (un ne tikai Latvijas) palīdzību Zemgus var kļūt par Buffalo "seju"? Un vai būs melots, ka pašlaik (lai kā arī klubs kopsavilkumā nespēlētu) Zemgus ir viens no labākajiem spēlētājiem Buffalo sistēmā?
Var jau būt, ka tu vēlies izspiest no šīs spēles superūbermeistaru sacensības (par ko es šaubos vai kādreiz tās tādas kļūs - katru gadu spēlē skatītāju priekam ar skaistām izspēlēm uz pusslodzes), bet es vēlos uz laukuma ieraudzīt Zemgu - par spīti gadiem, meistarībai vai kādam citam faktoram.
Taisnība ir abās pusēs. Jautājusm kā mēs uztveram balsojumu. Tā kā Tu balso, tas nenozīmē ka balsojam par labākiem, bet par savējiem (kurš arī nav slikts, bet nu pavisam noteikti nav starp labākajiem NHL uzbrucējiem). Tas ir tas pats,kad es kā DR fans nebalsoju par DR hokejistiem, ja viņi to nav pelnījuši(nevis labi, bet starp labākajiem līgā). Protams ir patīkami redzēt savējos šādās spēlēs, bet cik tas ir godīgi... Šādos balsojumos uzskatu, ka jābalso par labākajiem līgā. Cits uzskatīs, ka jābalso par savējiem. Katram sava taisnība.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-27 11:24, pirms 10 gadiem
tr00 rakstīja: Pilnīgs stulbums. Tak ļaujiet Zemgum pašam nopelnīt to vietu ar savu spēli, nevis ar tautiešu spamu. Pataisīs Zemgu un latviešus par izsmieklu pasaulē, nevis all-star dalībnieku. Bet ko gan es te 15gadīgiem tīņiem ieskaidrošu. I'm out!
Tāpēc jau tas ir FANU balsojums,kur var iebalsot ierobežotu skaitu spēlētāju,nevis visu sastāvu!!

  +7 [+] [-]

, 2014-11-27 11:25, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: ar 1 epastu var 10x nobalsot pa dienu ?
Var!
1)Atrodi Girgensonu (var tikai par vienu spēlētāju nobalsot, nav obligāti jābūt visam pieciniekam)
2)Preview ballot
3)Submit ballot
4)Vote again

Un 10 reizes uz riņķi, izņemot pirmo soli.

  +8 [+] [-]

, 2014-11-27 11:34, pirms 10 gadiem
Cilvēciņiem kuri te mokās un uzskata ka iebalsojot Zemgu, par mums smiesies krievi, evenki, brazīļi, visa āfrika un vēl nez kas iesaku atslābt. Ir dots konkrēts formāts kuru attiecīgi var izmantot, nav nekādu "godīgi" vai "negodīgi", grib balso negrib nebalso un neviens nesmiesies, jo pa lielam pasaulē visiem pofig. Un atceraties - netiek iebalsoti Olimpisko spēļu finālisti, bet gan fermas plezīrpasākuma aktieri un nekas slikts nebūs ja tur Zemgus nebūs un nekas traks ja būs.

  -3 [+] [-]

, 2014-11-27 11:41, pirms 10 gadiem
Nu nav liela māksla noslēpt IP un balsot visu dienu. 1kārt-viņu lapas admini vnk. nobloķēs pieeju visiem LV IP un 2kārt-nafig to vajag? Ko viņš tur darīs? Šis čalis vienmēr ir bijis slvens ar savu darba ētiku un taisno attieksmi, neticu, ka viņš grib tikt pie all star šādā veidā!
un 3kārt, ja jūs domājat, ka varēsiet šādā veidā iebalsot viņu, jūs gaida smags aplauziens, jo kanādieši vēl nav sākuši balsot. Tur būs tāds ahtungs un būs atkal aplauziens

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 11:42, pirms 10 gadiem
Ja kepka spiež, tad nelien, kur nevajag.. Brīva izvēle- balso, nebalso, nevis te stāsti, ka par mums smiesies, da h.. .....

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:44, pirms 10 gadiem
Estapens77 rakstīja: Nu nav liela māksla noslēpt IP un balsot visu dienu. 1kārt-viņu lapas admini vnk. nobloķēs pieeju visiem LV IP un 2kārt-nafig to vajag? Ko viņš tur darīs? Šis čalis vienmēr ir bijis slvens ar savu darba ētiku un taisno attieksmi, neticu, ka viņš grib tikt pie all star šādā veidā!
un 3kārt, ja jūs domājat, ka varēsiet šādā veidā iebalsot viņu, jūs gaida smags aplauziens, jo kanādieši vēl nav sākuši balsot. Tur būs tāds ahtungs un būs atkal aplauziens
Kanādieši nav sākuši balsot, jo katram savs favorīts....
Tāpat kā latviešiem..

  +3 [+] [-]

, 2014-11-27 11:44, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Taisnība ir abās pusēs. Jautājusm kā mēs uztveram balsojumu. Tā kā Tu balso, tas nenozīmē ka balsojam par labākiem, bet par savējiem (kurš arī nav slikts, bet nu pavisam noteikti nav starp labākajiem NHL uzbrucējiem). Tas ir tas pats,kad es kā DR fans nebalsoju par DR hokejistiem, ja viņi to nav pelnījuši(nevis labi, bet starp labākajiem līgā). Protams ir patīkami redzēt savējos šādās spēlēs, bet cik tas ir godīgi... Šādos balsojumos uzskatu, ka jābalso par labākajiem līgā. Cits uzskatīs, ka jābalso par savējiem. Katram sava taisnība.
Man rādas, ka daži te all-start spēles nekad mūžā nav skatījušies. "Tas tak ir tik liels gods", "vinš nav pelnījis" "kā uz viņu ģērbtuvē skatīsies Krosbijs un Ovečkins" Ticiet man, ja spēlētājiem būtu izvēlē, vairākums nemaz nepiedalītos tajā izrādē, bet labāk weekend`u pavadītu ar savu ģimeni.

Un par to "dazada balsojuma uztevere". Kāda vēl var būt dažada uztvere, ja tev prasa nobalsot par saviem mīļakajiem spēlētājiem..

  +6 [+] [-]

, 2014-11-27 11:46, pirms 10 gadiem
Svarīgi ir arī nebalsot par tiem uzbrucējiem kas ir priekšā Girgensonam!!

  +4 [+] [-]

, 2014-11-27 11:48, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Taisnība ir abās pusēs. Jautājusm kā mēs uztveram balsojumu. Tā kā Tu balso, tas nenozīmē ka balsojam par labākiem, bet par savējiem (kurš arī nav slikts, bet nu pavisam noteikti nav starp labākajiem NHL uzbrucējiem). Tas ir tas pats,kad es kā DR fans nebalsoju par DR hokejistiem, ja viņi to nav pelnījuši(nevis labi, bet starp labākajiem līgā). Protams ir patīkami redzēt savējos šādās spēlēs, bet cik tas ir godīgi... Šādos balsojumos uzskatu, ka jābalso par labākajiem līgā. Cits uzskatīs, ka jābalso par savējiem. Katram sava taisnība.
Paskaties esosho liideru sarakstu.. Vai tieshaam tev shkjiet ka labaako speeleetaaju didesmitniekaa ir pelniijushi buut gandriiz tikai CHI un MTL speeleetaaji? Kaa jau ieprieksh rakstiiju.. pirmajam pieciniekam nav nekaada sakara ar objektivitaati... tikai un vieniigi liidzjuteeju savstarpeejaa ciinja.

     [+] [-]

, 2014-11-27 11:49, pirms 10 gadiem
RUBEN rakstīja: Man rādas, ka daži te all-start spēles nekad mūžā nav skatījušies. "Tas tak ir tik liels gods", "vinš nav pelnījis" "kā uz viņu ģērbtuvē skatīsies Krosbijs un Ovečkins" Ticiet man, ja spēlētājiem būtu izvēlē, vairākums nemaz nepiedalītos tajā izrādē, bet labāk weekend`u pavadītu ar savu ģimeni.

Un par to "dazada balsojuma uztevere". Kāda vēl var būt dažada uztvere, ja tev prasa nobalsot par saviem mīļakajiem spēlētājiem..
Jā, izskatās ka cilvēki ir apmaldījušies trīs priedēs Pēdējā zvaigžņu spēle ko es skatījos bija Samsunglīga pret BAČ Sporta pilī, gribējās redzēt Miķeli, Cipuli....

     [+] [-]

, 2014-11-27 12:11, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Jā, izskatās ka cilvēki ir apmaldījušies trīs priedēs Pēdējā zvaigžņu spēle ko es skatījos bija Samsunglīga pret BAČ Sporta pilī, gribējās redzēt Miķeli, Cipuli....
Oj, tas bija kaut kas briesmīgs. Tur, šķiet, tik Miķelis un Andersons kaut nedaudz pa to ledu kustējās.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 12:11, pirms 10 gadiem
Nu,pieņemu,ka līdz 1.Janvārim viņš noslīdēs stipri uz leju,diemžēl...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 12:33, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Nu,pieņemu,ka līdz 1.Janvārim viņš noslīdēs stipri uz leju,diemžēl...
Ja Latvijā akcija turpināsies tik pat azartiski, tad es pieļauju, ka Girgensons varētu saņemt visu laiku lielāko balsu skaitu. Balsotāji no Latvijas aug daudzumā dienu no dienas. Sīči nāks mājās no skolas - arī spiedīs pogas. Tur abas divas klases visi balso Malkins un Dacjuks pat ir aizmugurē

  +4 [+] [-]

, 2014-11-27 12:40, pirms 10 gadiem
kukberns rakstīja: Paskaties esosho liideru sarakstu.. Vai tieshaam tev shkjiet ka labaako speeleetaaju didesmitniekaa ir pelniijushi buut gandriiz tikai CHI un MTL speeleetaaji? Kaa jau ieprieksh rakstiiju.. pirmajam pieciniekam nav nekaada sakara ar objektivitaati... tikai un vieniigi liidzjuteeju savstarpeejaa ciinja.
Tieši tā! Zvaigžņu spēle tapēc tā arī saucās. Lielākās zvaigznes, nevis lielākie meistari. Girgensonam ir savs fanu pulks, gan Buffalo gan šeit. Un ja viņš būtu sūdīgs spēlētājs, tad nebūtu populārs nedz Buffalo, nedz LV.

  +6 [+] [-]

, 2014-11-27 12:44, pirms 10 gadiem
nereāli 11 starp visiem un 5 starp uzbrucejiem ko var nedēļas laikā paveikt no 320 vietas uztaisīt tādu kāpumu

  +3 [+] [-]

, 2014-11-27 12:58, pirms 10 gadiem
Tikai vajadzētu atcerēties, ka šis nav vienas dienas pasākums - tas viss notiek veselu mēnesi un katru dienu atļauts nobalsot 10x. Pagaidām jau viss ir ļoti pozitīvi un lēciens ir milzīgs, bet tās ir tikai pirmās dienas un vai to izdosies noturēt - laiks rādīs.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-27 13:08, pirms 10 gadiem
Zemgus jau 3.vietā starp austrumu konf. uzbrucējiem Tātad automātiski 1.maiņā austrumos

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 13:18, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
Neapnika visu laiku dzit vienu topashu?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-27 13:32, pirms 10 gadiem
BALSOJAM 10 REIZES NEVIS VIENU REIZI DIENA

  +5 [+] [-]

, 2014-11-27 13:48, pirms 10 gadiem
Varu derēt, ka balsošanas sistēma nākošgad tiks mainīta.

     [+] [-]

, 2014-11-27 13:49, pirms 10 gadiem
Nav tā, ka jebkurā gadījumā no katras komandas jābūt pa pārstāvim? Tad jau Girgensons, tāpat visdrīzāk tur būs, ja arī ne starta sastāvā, jo nav jau daudz citu, ko no Buffalo sūtīt.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-27 13:52, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tieshám - tas, ko tu raksti, ir PILNÍGS STULBUMS!!! Izslédz vienreiz tás kalpa smadzenes un sác nesavtígi palídzét saviem tautieshiem! Kas tad vél palídzés, ja ne més viens otram? TIKAI VIENOTA TAUTA IR STIPRA TAUTA!!!! Un tikai stipra tauta spéj izveidot stipru valdíbu un stipru valsti. Párstáj njaudét un sác darít!!!
Pirms rakstīt tik karstasinīgi patriotisku komentāru, aprīko savu ierīci ar garumzīmju un mīkstinājuma zīmju likšanas iespējam. Piedod, bet savādāk nevaru tevi uztvert nopietni.

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:01, pirms 10 gadiem
Nav tiesa par 1 ip addresi es vbalsoju ar vairaakiem kontiem no viena un taa pasha datora visu laiku.

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:03, pirms 10 gadiem
tr00 rakstīja: Pirms rakstīt tik karstasinīgi patriotisku komentāru, aprīko savu ierīci ar garumzīmju un mīkstinājuma zīmju likšanas iespējam. Piedod, bet savādāk nevaru tevi uztvert nopietni.
Citādāk nevis savādāk

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:04, pirms 10 gadiem
risks rakstīja: Citādāk nevis savādāk
Paldies.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 14:21, pirms 10 gadiem
Autor, lūdzu izlabo - nevis no vienas IP adreses var balsot 10 reizes, bet gan no viena epasta 10 reizes. Ja būtu no vienas IP adreses, tad es te tā tagad nečakarētos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:29, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Skaidrs, ka Girgensons kāpj uz augšu pateicoties latviešu fanu atbalstam. Uz šo jautājumu var skatīties divējādi. Labi, ka cienam un mīlam savus sportistus, bet vajag saglabāt objektivitāti! Pagaidām viņš vēl ir pat diezgan tālu no zvaigznes statusa! Ar šadu mākslīgu reitinga celšanu mēs pat varam viņam sagādāt sliktu pakalpojumu, jo gan jau speci izvērtēs no kurienes šis balsis nākušas. Amerikā un Kanādā līdzjutēju balsojums ir noteikti daudz objektīvāks, jo tur, īpaši Kanādā saprot hokeju un novērtē. Te saskatu līdzību ar daudzu fanu nespēju skaidru prātu paskatīties uz lietām pirms Latvijas- Nīderlandes futbola mača.
Bet Zemgum novēlu veiksmi un lai kādreiz viņš tiešām spēlē zvaigžnu spēlē pateicoties savai meistarībai, nevis mākslīgi uzpūstam reitingam.
da labi, nepizdji
Galvenais, lai tiek tur spēle't.
Tev zvaigņu spēle saistās ar baigo objektivitāti? Tas ir kā Oskari filmās - ne jau labākās filmas tiek, bet tās, kuras izceļas.
Ja 2 miljoni latviešu domā, ka Girgensons izceļas, bet 350 mil amerikāņu mīnus Buffalo neceļas roka, tad Girgensons ir pat ļoti pelnījis.

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:29, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Cilvēciņiem kuri te mokās un uzskata ka iebalsojot Zemgu, par mums smiesies krievi, evenki, brazīļi, visa āfrika un vēl nez kas iesaku atslābt. Ir dots konkrēts formāts kuru attiecīgi var izmantot, nav nekādu "godīgi" vai "negodīgi", grib balso negrib nebalso un neviens nesmiesies, jo pa lielam pasaulē visiem pofig. Un atceraties - netiek iebalsoti Olimpisko spēļu finālisti, bet gan fermas plezīrpasākuma aktieri un nekas slikts nebūs ja tur Zemgus nebūs un nekas traks ja būs.
Tā jau ir. Tipa citas valstis baigi seko līdzi ne-saviem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 14:46, pirms 10 gadiem
Ka tik nesanak ka KHL ar Belarusiem Beigas tur kkadas IP apgrieza un nevareja vairs balsot

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:48, pirms 10 gadiem
Turpinam balsot! 3nieks ir tuvāk kā domājām

     [+] [-]

, 2014-11-27 14:49, pirms 10 gadiem
goriks rakstīja: Ka tik nesanak ka KHL ar Belarusiem Beigas tur kkadas IP apgrieza un nevareja vairs balsot
NHL nav kolhozs

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 14:52, pirms 10 gadiem
Jau 5tais, negaidīju, ka jau pa 1 dienu tik augstu uzkāps no 12. vietas.
Katru dienu 10 balsis! Jāsaka, lai bratans arī no sava datora spiež.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-11-27 15:06, pirms 10 gadiem
ghettostar rakstīja: Autor, lūdzu izlabo - nevis no vienas IP adreses var balsot 10 reizes, bet gan no viena epasta 10 reizes. Ja būtu no vienas IP adreses, tad es te tā tagad nečakarētos
IP adrese tomēr ir svarīga, jo noteikumos teikts: "if it is discovered that an Entrant has registered or attempted to register more than once using multiple e-mail address or identities, all of that Entrant’s entries will be declared null and void".

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 15:10, pirms 10 gadiem
Normāli, Zigis priekšā Malkinam un Stemkosam Galvenais neliekat Kane vai Toews balsojumā, jo tie ir sīvākie konkurenti
Slēpts komentārs: yesyes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2014-11-27 15:18, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: tikko 50 reizes nobalsoju,mainot tikai e-pastus,laika pateerinssh,aptuveni 10 min!!nu veel kaadas 100 balsis shodien atdoshu par Z man !!
Kas kopsummā dod 0 balsis no tevis. Noteikumus palasi!

  +3 [+] [-]

, 2014-11-27 15:22, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: tikko 50 reizes nobalsoju,mainot tikai e-pastus,laika pateerinssh,aptuveni 10 min!!nu veel kaadas 100 balsis shodien atdoshu par Z man !!
Ar Angļu valodu švaki ? "if it is discovered that an Entrant has registered or attempted to register more than once using multiple e-mail address or identities, all of that Entrant’s entries will be declared null and void".

  +3 [+] [-]

, 2014-11-27 15:26, pirms 10 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Normāli, Zigis priekšā Malkinam un Stemkosam Galvenais neliekat Kane vai Toews balsojumā, jo tie ir sīvākie konkurenti
Es saliku visus piecus no Buffalo

     [+] [-]

, 2014-11-27 15:26, pirms 10 gadiem
vainiigs,naaksies turpmaak iztikt ar 20 balsiim dienaa

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 15:26, pirms 10 gadiem
kukberns rakstīja: Paskaties esosho liideru sarakstu.. Vai tieshaam tev shkjiet ka labaako speeleetaaju didesmitniekaa ir pelniijushi buut gandriiz tikai CHI un MTL speeleetaaji? Kaa jau ieprieksh rakstiiju.. pirmajam pieciniekam nav nekaada sakara ar objektivitaati... tikai un vieniigi liidzjuteeju savstarpeejaa ciinja.
Tev pilnīga taisnība-vairāk balso par savējiem nekā par labākajiem. Citam tas patīk, man personīgi nē.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 15:27, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: tikko 50 reizes nobalsoju,mainot tikai e-pastus,laika pateerinssh,aptuveni 10 min!!nu veel kaadas 100 balsis shodien atdoshu par Z man !!
Un tev tas šķiet ļoti gudi un godīgi?

     [+] [-]

, 2014-11-27 15:33, pirms 10 gadiem
Gatis Druvietis rakstīja: IP adrese tomēr ir svarīga, jo noteikumos teikts: "if it is discovered that an Entrant has registered or attempted to register more than once using multiple e-mail address or identities, all of that Entrant’s entries will be declared null and void".
varbūt tik stingri noteikumi tiks piemēroti tikai ASV un Kanādā reģistrētājiem, jo tie pretendē uz balvām, tāpēc tur vajadzīga stingrāka kontrole...

allstarvote.nhl.com/en-us/Rules

  +5 [+] [-]

, 2014-11-27 15:39, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tieši tā, kā mazi bērni. Es jau minēju, kas notiktu, ka Krievijā katrs hokeja fans balsotu par saviem krieviem, tad zvaigžņu spēlē spēlētu gandrīz vieni krievi.
Ak Dievs, tikai vienu piecinieku iebalso fani Tas ir lai kāds fanu mīlulis arī tiktu uzspēlēt, nevis tikai pēc žūriju, preses vai komandu treneru lēmumiem. Mēs vainīgi, ka mēs latvieši ar 2mil. iedzīvotājiem pārsitam Malkinu?? Pitsburgā vienā pašā ir vairāk iedzīvotāju.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-27 15:47, pirms 10 gadiem
dinam1ts rakstīja: Ak Dievs, tikai vienu piecinieku iebalso fani Tas ir lai kāds fanu mīlulis arī tiktu uzspēlēt, nevis tikai pēc žūriju, preses vai komandu treneru lēmumiem. Mēs vainīgi, ka mēs latvieši ar 2mil. iedzīvotājiem pārsitam Malkinu?? Pitsburgā vienā pašā ir vairāk iedzīvotāju.
Jautājums ir vienkāršs. Ko vēlas neitrāls hoekeja fans. Domāju, ka viņš vēlas labākos līgas kokejistus un hokeja zvaigznes (varbūt rietošās, bet zvaigznes).

  +2 [+] [-]

, 2014-11-27 16:06, pirms 10 gadiem
Saprotams, ka Girgensons nav vēl NHL superzvaigzne, bet viņš lēnām kļūst pr Latvijas hokeja superzvaigzni, tāpēc turpinām balsot!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-27 16:19, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: tikko 50 reizes nobalsoju,mainot tikai e-pastus,laika pateerinssh,aptuveni 10 min!!nu veel kaadas 100 balsis shodien atdoshu par Z man !!
(ja tiks konstatēts, ka kāds balsojis no vairākiem kontiem, tad šādu balsojumu anulēs). priekš klauniem

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 16:34, pirms 10 gadiem
dinam1ts rakstīja: Ak Dievs, tikai vienu piecinieku iebalso fani Tas ir lai kāds fanu mīlulis arī tiktu uzspēlēt, nevis tikai pēc žūriju, preses vai komandu treneru lēmumiem. Mēs vainīgi, ka mēs latvieši ar 2mil. iedzīvotājiem pārsitam Malkinu?? Pitsburgā vienā pašā ir vairāk iedzīvotāju.
A tolks balsot Par Malkiniem un Krosbijiem?50% vismaz no pirmajiem 30 speles all-star spele

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 16:40, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Un tev tas šķiet ļoti gudi un godīgi?
Kas Tur negodīgs?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 16:41, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jautājums ir vienkāršs. Ko vēlas neitrāls hoekeja fans. Domāju, ka viņš vēlas labākos līgas kokejistus un hokeja zvaigznes (varbūt rietošās, bet zvaigznes).
Tītars ar domā.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-27 16:52, pirms 10 gadiem
Ehh sākšu arī es balsot par Girgensonu. Ja jau visi tā cenšas iebalsot viņu, tad es ar piedalos.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-27 17:37, pirms 10 gadiem
balsojat tikai par Girgensonu no uzbrucejiem, nav obligati jaizvelas vis sastavs varat balstot pat par vienu speletaju tikai!

     [+] [-]

, 2014-11-27 17:40, pirms 10 gadiem
Mes to varam pats balsoju no diviem dazadiem acc. no majas ip un mob.tel. ip lidz 1 jan. daudz dienas ap 700 balsim no manis mes to varam

  +2 [+] [-]

, 2014-11-27 17:46, pirms 10 gadiem
Nu ko var cepties! Tauta tak iebalsos tikai 6 spēlētājus! Pārējais soliņš tiks visām neiebalsotajām zvaigznēm! Un tie, kas par Zemgus kvalitāti satraucas, varētu paskatīties kaut vai to video, kas katram spēlētājam klāt pielikts. Zemgum momenti kā konfektes, pēdējais vispār zelts!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 17:57, pirms 10 gadiem
kasha rakstīja: Mes to varam pats balsoju no diviem dazadiem acc. no majas ip un mob.tel. ip lidz 1 jan. daudz dienas ap 700 balsim no manis mes to varam
(ja tiks konstatēts, ka kāds balsojis no vairākiem kontiem, tad šādu balsojumu anulēs) Vel viens klauns !

  -2 [+] [-]

, 2014-11-27 18:01, pirms 10 gadiem
BALSOJAM!!!! Tur teikts , ka no 1 IP ADRESES var balsot tikai 10 reizes. TIE IR MELI, Uztais kaut vai 100 profilus un nobalso no katra pa 10 un kopā 1000 balsis(KĀ PIEMĒRS) tad sanāk no vienas IP adreses bezgalīgi.

____!!!VIENKĀRŠI NO VIENA PROFILA VAR 10 REIZES DIENĀ BALSOT!!!!____

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 18:02, pirms 10 gadiem
30 balsis no manis

     [+] [-]

, 2014-11-27 18:13, pirms 10 gadiem
Sport_On rakstīja: BALSOJAM!!!! Tur teikts , ka no 1 IP ADRESES var balsot tikai 10 reizes. TIE IR MELI, Uztais kaut vai 100 profilus un nobalso no katra pa 10 un kopā 1000 balsis(KĀ PIEMĒRS) tad sanāk no vienas IP adreses bezgalīgi.

____!!!VIENKĀRŠI NO VIENA PROFILA VAR 10 REIZES DIENĀ BALSOT!!!!____
if it is discovered that an Entrant has registered or attempted to register more than once using multiple e-mail address or identities, all of that Entrant’s entries will be declared null and void.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 18:14, pirms 10 gadiem
cilvēkiem laikam pārāk maz problēmu dzīvē, ja jāsatraucas par godīgumu/negodīgumu, kaunu/nekaunu NHL All-star spēlē prieks par jums, ko lai saka

reāli, kurš vispārs skatās tās spēles? ja Girgensons spēlēs, tad varbūt paskatīšos, jo tomēr mūsējais, bet citādi 100 gadus neinteresē tas farss. un galvenais, ka kādam vēl kauns nenosmieties

     [+] [-]

, 2014-11-27 18:15, pirms 10 gadiem
RepTap rakstīja: (ja tiks konstatēts, ka kāds balsojis no vairākiem kontiem, tad šādu balsojumu anulēs) Vel viens klauns !
ka tad vini kontstates? Klaun?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-11-27 19:45, pirms 10 gadiem
Twiterī izlasīts:

Pašlaik NHL ofisos:
- Is this a joke?
- No, it's not a joke, it's Latvia.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 19:50, pirms 10 gadiem
kasha rakstīja: ka tad vini kontstates? Klaun?
Lol tas nac grūti ākst , ček IP un pis tevi

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 20:27, pirms 10 gadiem
RepTap rakstīja: Lol tas nac grūti ākst , ček IP un pis tevi
Tici man es uz Tevi nemazs neapvainojos jo saprotu kad nespej izlasit visu komentaru un ja ari esi izlasijis drosi vien nedaleca kad es tur mineju kad balsoju no divam dazadam ip adresem. Labak ej cucet lai no rita svaigs ierastos skola!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 20:31, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tītars ar domā.
Tu ar to gribi teikt, ka tu pats nedomā...

     [+] [-]

, 2014-11-27 21:38, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tu ar to gribi teikt, ka tu pats nedomā...
Pēc tava lietotājvārda noprotu, ka tu pa dzīvi tāds jautrs čalis esi.

     [+] [-]

, 2014-11-27 21:44, pirms 10 gadiem
"No fanu balsojuma uz Zvaigžņu spēli tiks viens vārtsargs, divi aizsargi un trīs uzbrucēji"
Tas ir kopā, vai atsevišķi 3 uzbrucēji no austrumiem un 3 no rietumiem?

     [+] [-]

, 2014-11-27 21:58, pirms 10 gadiem
boneless rakstīja: "No fanu balsojuma uz Zvaigžņu spēli tiks viens vārtsargs, divi aizsargi un trīs uzbrucēji"
Tas ir kopā, vai atsevišķi 3 uzbrucēji no austrumiem un 3 no rietumiem?
Tu tak vari nobalsot tikai par vienu vartsargu, 3 uzbrucejiem un diviem aizsargiem. Znachit no tie kuri buus sanjeemushi visvairaak balsis no liidzjuteejiem arii automatiski tiks zvaigznu spelee. Liidz ar to Zemgum ir jabuut vismaz 3sajam lai garanteetu vinja iekluusanu zvaigznu spelee

  +1 [+] [-]

, 2014-11-27 22:36, pirms 10 gadiem
yesyes rakstīja: tikko 50 reizes nobalsoju,mainot tikai e-pastus,laika pateerinssh,aptuveni 10 min!!nu veel kaadas 100 balsis shodien atdoshu par Z man !!
Cerams , ka tevi neuzraus, jo tad visas tavas balsis dzēsīs ārā.(Viņi var tev IP pārbaudīt, tas ir viegli)