Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons - jau piektais uzbrucējs NHL Zvaigžņu spēles balsojumā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Girgensons - jau piektais uzbrucējs NHL Zvaigžņu spēles balsojumā
Zemgus Girgensons
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Pagājušajā nedēļā Nacionālās Hokeja līgas (NHL) mājaslapā sākās balsošana par ikgadējās Zvaigžņu spēles dalībniekiem. Bufalo "Sabres" latviešu leģionārs Zemgus Girgensons (20) vakar bija pakāpies uz 12. pozīciju starp visiem uzbrucējiem, bet šodien viņš jau ir piektajā vietā!

Balsot par Zvaigžņu spēles dalībniekiem var ŠEIT. Ar vienu NHL kontu no IP adreses var nobalsot 10 reizes diennaktī (ja tiks konstatēts, ka kāds balsojis no vairākiem kontiem, tad šādu balsojumu anulēs). Balsošana notiek līdz 1. janvārim. No fanu balsojuma uz Zvaigžņu spēli tiks viens vārtsargs, divi aizsargi un trīs uzbrucēji.

25. novembrī tika publiskoti pirmās nedēļas balsošanas rezultāti. Starp vārtsargiem līderis bija Monreālas kluba kanādietis Kerijs Praiss (83 612 balsis), savukārt kā iecienītākais aizsargs kotējās monreāliešu kanādietis P. K. Subans (100 133). Starp uzbrucējiem līderos atradās Pitsburgas "Penguins" kanādietis Sidnijs Krosbijs (87 858), Čikāgas "Blackhawks" amerikānis Patriks Keins (73 551) un kanādietis Džonatans Teivzs (71 734), savukārt mūsu Zemgus Girgensons (21 059) tobrīd ieņēma 22. pozīciju.

Zvaigžņu spēles lapā pieejams arī balsojuma līderu aktuālāks rangs (bez balsu skaita). Starp uzbrucējiem Zemgus Girgensons vakar bija pakāpies uz 12. vietu, bet bet šodien viņš jau ir piektajā vietā.

Girgensons aizvada savu otro sezonu pasaules spēcīgākajā hokeja līgā. 22 spēlēs šosezon mūsējais sakrājis 11 rezultativitātes punktus, šobrīd viņš ir līgas vājākās vienības labākais snaiperis (6 vārti) un labākā lietderības koeficienta īpašnieks (+5). Objektīvi vērtējot, latvietis nav starp līgas spožākajām zvaigznēm, tomēr faniem ir brīnišķīga iespēja mainīt lietu kārtību un iecelt savu tautieti prožektoru gaismā!

Zvaigžņu spēle 2015. gada 25. janvārī norisināsies Kolumbusā, tā būs 60. šāda spēle NHL vēsturē.

Izmantotie resursi:
allstarvote.nhl.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:35, pirms 10 gadiem
scorpio rakstīja: Goda vārds sāk riebties šitie visi objektīvie spriedelētāji. Tā kā man miegs pa nakti ir diezgan svarīgs, jo enerģija nepieciešama no rīta līdz vakaram, tad NHL ik pa laikam skatos tikai Bufalo spēles, un priekš manis šajā komandā zvaigzne ir tieši Girgensons. Viņš šobrīd man ir vienīgais iemesls, kāpēc sekoju līdzi šīs līgas un Sabres rezultātiem, un tas man dod visas tiesības par viņu balsot.
Jā, iespējams, pēc pāris gadiem pat nevajadzēs piepūlēties, lai viņu dabūtu ASG, bet, ja tas ir iespējams jau tagad, tad nevajag būt "objektīviem" kretī niem.
Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:36, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Padomājiet, kas notiktu, ja Krievijā uzpūstu šādu kampaņu? Tad zvaigžņu spēlē lielākā daļa būtu krievu hokejisti.
atslābsti

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:36, pirms 10 gadiem
Rallijs-2002 rakstīja: Bērnudārznieks....
Tad jau būs baigā zvaigžņu spēle.Kurā valstī vairāk bezdarbnieku,tie aiz gara laika sabalso savējos...baigā zvaigžņu spēle...
Domā bezdarbniekiem ir internets? Tavā galvā nav ienācis, ka tagad ir 21gs, un ka nobalsot var pat no telefona? To mierīgi var izdarīt pusdienu pārtraukumā pīppauzē kafijpauzē starpbrīdī!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:39, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Pirmkárt - es neesmu aizrakstíjis uz tavu priváto e-mail, lai tev bútu jádomá, ka tá ir atbilde konkréti tev.
Otrkárt - més abi shobríd atrodamies sabiedriská medijá, kur katrs izsaka savas domas.
Treshkárt - neuztver visu, kas notiek pasaulé, tik personígi. Un vél - ESI OPTIMISTISKÁKS un redzési, ka dzíve sáks likties daudz forsháka un interesantáka.
Ceturtkárt - tici man, jenkiji tieshám nav tá gudráká nácija un vinjiem ljoti daudzas lietas ir pie vienas vietas. Vinji neorientéjas pasaules norisés un dzívo vadídamies péc tá, ko raksta mediji pirmajás lappaspusés vai zinjo TV pirmajás 30 sekundés. Un vinjiem ir dzilji nopústies par tádu Latviju un to, ko domá LV iedzívotáji.
2. Sportacentrs nav sabiedriskais medijs, tas ir privātais.
4. Neesmu redzējis rādītājus par vidējo IQ, bet domāju, ka avju īpatsvars attīstītajās sabiedrībās ir daudz/maz vienāds.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:40, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Čali, izdzēs sevi no interneta!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:42, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Tavu domu atbalstu, bet pareizi ir Saeima, nevis saima. Intelekts u know.

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:45, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: 2. Sportacentrs nav sabiedriskais medijs, tas ir privātais.
4. Neesmu redzējis rādītājus par vidējo IQ, bet domāju, ka avju īpatsvars attīstītajās sabiedrībās ir daudz/maz vienāds.
Privāts jau nenozīmē ka nav sabiedrisks

  -2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:45, pirms 10 gadiem
Tiem kas utraucas pa balsojumu un saka ka Girgis vel nav pelnijis tur spelet, lai atvelk elpu, jo no skatitaju balsojuma laukuma iet tikai pirmais piecinieks, konkreti uz zemgusa vietu C ir liela cinja un tik daudz balsu vinjs gribedams nesavaks. Parejos speletejus izvelaaas NHL padome.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:46, pirms 10 gadiem
Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:48, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu, ka arī Kanādā un ASV balso par savējiem, bet par savējām zvaigznēm,ne jau par trešās, ceturtās maiņas spēlētājiem. Top klubos Zemgus būtu tieši trešajā, ceturtajā maiņā. Bet Zemgum līdz zvaigžņu līmenim vēl jātiek. Varbūt tas būs pēc gada, diviem?
Zemgus jau labu laiku spēlē 1/2 maiņā. Ja nezini, nekomentē!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:48, pirms 10 gadiem
aizrakstīju ārzemju draugiem (igauņiem, lietuviešiem, angļiem u.t.t.) šie ar balsos

     [+] [-]

, 2014-11-26 14:50, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: Pirmkárt - es neesmu aizrakstíjis uz tavu priváto e-mail, lai tev bútu jádomá, ka tá ir atbilde konkréti tev.
Otrkárt - més abi shobríd atrodamies sabiedriská medijá, kur katrs izsaka savas domas.
Treshkárt - neuztver visu, kas notiek pasaulé, tik personígi. Un vél - ESI OPTIMISTISKÁKS un redzési, ka dzíve sáks likties daudz forsháka un interesantáka.
Ceturtkárt - tici man, jenkiji tieshám nav tá gudráká nácija un vinjiem ljoti daudzas lietas ir pie vienas vietas. Vinji neorientéjas pasaules norisés un dzívo vadídamies péc tá, ko raksta mediji pirmajás lappaspusés vai zinjo TV pirmajás 30 sekundés. Un vinjiem ir dzilji nopústies par tádu Latviju un to, ko domá LV iedzívotáji.
Klau, pārlasi savu atbildi atbildi uz manis uzdoto jautājumu pilnīgi citam lietotājam. Man liekas ka tavi divi jautājumi un sniegtais padoms, ieteikums vai rekomendācija (noformulē kā sirds tīk):

Káds gadíjums tevi satrauc? Varbút tev vajag griezties pie speciálistiem jau laicígi lai sanjemtu kvalitatívu palídzíbu? Un noteikti nevajag lasít rakstus kur iet runa par Girgensona iebalsoshanas méginájumiem!

ir nepārprotami attiecināmi man kā personai lietojot šo lietotājvārdu atrodoties šajā portālā. Domāju ka personīgāk nevar būt izmantojot vārdu "tevi" un "tev".
Izteikt savas domas tu vari - droši, bet neaizskarot cita cilvēka godu un cieņu. Ja tā nebiji domājis, tad neadresē šos jautājumus man!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 14:53, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Un tagad pārlasi vēlreiz,ko uzrakstīji...iedomājos situāciju,ja Zemgu iebalsotu un ģērbtuvē Jāgrs,Ovečkins,Krosbijs utt.,pajautātu,ko viņš te dara un Zemgus sāktu stāstīt viņiem taviem vārdiem...99.9% USA un CAN hokeja fani un arī pārējā pasaulē loģiski domājoši cilvēki būtu gar zemi izlasot tavu komentāru!...ZVAIGŽŅU SPĒLĒ CILVĒKI VĒLAS REDZĒT TĀ BRĪŽA SPĒCĪGĀKOS SPĒLĒTĀJUS...un ticu ka Zemgus ar laiku tāds būs,bet ne šobrīd...
P.S Varu iedomāties cik mīnusus dabūš,jo šeit es pieļauju var vilkt paralēles ar saimas balsošanu Latvijā un saprast,kāpēc Latv.ir tādā paka.ā,jo vdējam Latvijas vēlētājam ar zemu intelektu liekas forši nobalsot par vienu zagli,jo viņš tak ar sievas firmas bruģi ir nobruģējis pat veselu vienu pilsētu,vai par aktieri,kas spēlē lētu balagānu utt.Vēlu veiksmi!
Zvaigžņu spēlē cilvēki vēlas redzēt populārākos spēlētājus. Popularitāte ne vienmēr iet roku-rokā ar spēcīgumu un prasmēm. Runāt par to cik Zemgus ir pelnījis/nepelnījis būt ASG ir muļķīgi, ja patiešām arī izdosies sabalsot tos miljonus, lai tiktu top 3. Cilvēkiem drīzāk vajadzētu mazāk cepties par citu sīkumiem un priecāties, ka mums ir stabils NHL līmeņa spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:53, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.
Grūti te kādam kaut ko ieskaidrot. Necenties.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:55, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: aizrakstīju ārzemju draugiem (igauņiem, lietuviešiem, angļiem u.t.t.) šie ar balsos
kāpēc lai leiši balsotu par Zemgu, nevis par Daiņus Zubrus?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:57, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.
Es nemaz negribu, lai tu un tādi kā tu balsotu droši vari un varat nebalsot

Kas uzskatīs par vajadzīgu - nobalsos!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 14:58, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Tavu domu atbalstu, bet pareizi ir Saeima, nevis saima. Intelekts u know.
Ja drukas kļūda ir kāds intelekta noteikšanas paveids,ko nezināju...tad Tev taisnība,tāpēc es varbūt arī nezinu Latviešu val.vārdu salikumu u know,iepriekš atvainojos ja Latviešu nav Jūsu dzimtā valoda..u know var tulkot kā - ziniet...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:05, pirms 10 gadiem
idritvaikociņ... Ja tas ir fanu balsojums, tad tas ir fanu balsojums nevis reitingi pēc kaut kādiem statiem vai vēl nezinkā. Un ja es kā fans balsoju, tad balsoju par to, kuram jūtu līdzi un šajā gadījumā tas noteikti ir Zemgus!
Daži šeit laikam nesaprot, ko nozīmē "fanu balsojums". Ja tu neseko līdzi tādam Krosbijam, bet nobalso par viņu, tad lūk tas ir muļķīgi nevis muļķīgi tagad būs, ja Zemgus fani nebalsos par viņu, jo redz citi, kuru vārdus tie iespējams nemaz nezin, ir par viņu meistarīgāki...

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:08, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Zvaigžņu spēlē cilvēki vēlas redzēt populārākos spēlētājus. Popularitāte ne vienmēr iet roku-rokā ar spēcīgumu un prasmēm. Runāt par to cik Zemgus ir pelnījis/nepelnījis būt ASG ir muļķīgi, ja patiešām arī izdosies sabalsot tos miljonus, lai tiktu top 3. Cilvēkiem drīzāk vajadzētu mazāk cepties par citu sīkumiem un priecāties, ka mums ir stabils NHL līmeņa spēlētājs.
Daļēji piekrītu Tev...piekristu pilnībā,ja spēle notiktu Latvijā,ja saprati,ka ar to gribēju pateikt...

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:11, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Kā jums nav kauna? Šobrīd Girgensons ir priekšā gan Voračekam (ar Krosbiju dalīta pirmā vieta pēc punktiem līgā), gan Tarasenko (kurš šogad apbrīnojami labi met golus), gan citiem spēlētājiem, kuri vietā ASG ir pelnījuši daudz vairāk!

ASG ir šovs, tur nevar sūtīt viduvējības, kas laukumā pārsvarā dara melno darbu un reizēm iemet kādu golu vai iedod piespēli (NHL vēsturē tādi ir bijuši vairumā, un reti tika ASG). Kaut kādai objektivitātei taču jābūt. Un tas pat nav godīgi pret dažiem Girgensona komandas biedriem, jo Eniss, piemēram, ir tikpat daudz (lasīt - tikpat maz) pelnījis būt ASG. Es lieliski saprotu, ka jūs vēlaties tautieti redzēt ASG, taču es nezinu, vai pats Zemgus būs pārāk lepns iekļūt sastāvā, ņemot vērā, ka letiņu pumpainie tīņi būs sabalsojuši par viņu.
Nu tad, uz priekšu, ej par viņiem balso! Man bija iespēja izvēlēties 6 spēlētājus, arī Tarasenko tika balss no manis! Pats par sevi saprotams, ka Zemgus ir iemesls Nr.1, kāpēc es skatos Buffalo spēles, tādēļ arī viņam tika manas balsis!

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:11, pirms 10 gadiem
Ja kritērijs būtu meistarība, tad vispareizāk būtu uztaisīt pagājušā gada sezonas fināla atkārtojumu un faniem nafig nekas nebūtu jabalso un jadiskutē

Nekas objektīvāks nevar nemaz būt!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:13, pirms 10 gadiem
Atceramies, ka fanu balsojums tikai nosaka vienu maiņu (un ja nemaldos vienu maiņu pa visu līgu nevis katrā konferencē)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-11-26 15:17, pirms 10 gadiem
no_respect rakstīja: Es nemaz negribu, lai tu un tādi kā tu balsotu droši vari un varat nebalsot

Kas uzskatīs par vajadzīgu - nobalsos!
Ko tu domā ar "tu un tādi kā tu"? Cilvēki, kuri spēj objektīvi un bez aizspriedumiem izvērtēt lēmumus? Pasaki, kur ir loģika, ja jūs, vidējie mūsdienu hokeja fani (iekš SC 15 gadīgie, Dinamo spēlēs arī spiedzošas meitenes) sabalsojat par viduvēju kapātāju Girgensonu, nevis, piemēram, Forsberju, Tarasenko vai citiem jaunajiem spēlētājiem, kuri patiešām ir parādījuši sniegumu, kas izceļas NHL mērogā. Jūsu pseido-patriotisms ir neizprotams. Neuzskatiet mani par Girgensona nīdēju, esmu lepns, ka mums ir letiņš iekš NHL, bet ieslēdziet loģiku arī uz kādu brīdi. Nevajag bojāt šovu sev un citiem

Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:19, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Zvaigžņu spēlē cilvēki vēlas redzēt populārākos spēlētājus. Popularitāte ne vienmēr iet roku-rokā ar spēcīgumu un prasmēm.
tas viss būtu tā, ja vien nebūtu iespēja no vienas ip adreses nobalsot katru dienu 10x dienā. Zinot, cik Zemgus fani maksimāli izmanto šo iespēju, te nav runa par popularitāti, bet par podziņu spiešanas fanātismu, kura tādam vidējam lielo zvaigžņu balsotājam noteikti nepiemīt.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-26 15:22, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Ko tu domā ar "tu un tādi kā tu"? Cilvēki, kuri spēj objektīvi un bez aizspriedumiem izvērtēt lēmumus? Pasaki, kur ir loģika, ja jūs, vidējie mūsdienu hokeja fani (iekš SC 15 gadīgie, Dinamo spēlēs arī spiedzošas meitenes) sabalsojat par viduvēju kapātāju Girgensonu, nevis, piemēram, Forsberju, Tarasenko vai citiem jaunajiem spēlētājiem, kuri patiešām ir parādījuši sniegumu, kas izceļas NHL mērogā. Jūsu pseido-patriotisms ir neizprotams. Neuzskatiet mani par Girgensona nīdēju, esmu lepns, ka mums ir letiņš iekš NHL, bet ieslēdziet loģiku arī uz kādu brīdi. Nevajag bojāt šovu sev un citiem

Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž
kāds tur šovs? Spēlētāji slidos uz 10%, izslēgs aizsardzību. Es zvaigzņu spēles vispār neskatos. Daža laba playoff spēle ir kā šovs

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:24, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: kāpēc lai leiši balsotu par Zemgu, nevis par Daiņus Zubrus?
nejau par vienu spēletāju balso

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:25, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Lai gan tas attiecināms uz kādiem 80% balsotāju kopumā. Paskatoties uz sarakstu pagaidām, šķiet, ka ASG būs jāizlaiž
Smieklīgākais, ka dažs labs te vēl uzskata ASG kā izteikti nopietnu pasākumu

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:28, pirms 10 gadiem
Jolkins rakstīja: Smieklīgākais, ka dažs labs te vēl uzskata ASG kā izteikti nopietnu pasākumu
Es ar neuzskātu. Tie vairāk svētki priekš pašien hokejistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:32, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: tas viss būtu tā, ja vien nebūtu iespēja no vienas ip adreses nobalsot katru dienu 10x dienā. Zinot, cik Zemgus fani maksimāli izmanto šo iespēju, te nav runa par popularitāti, bet par podziņu spiešanas fanātismu, kura tādam vidējam lielo zvaigžņu balsotājam noteikti nepiemīt.
Es pieļauju, ka pat lielākais vairums NA tautas par šādu balsošanu vispār neiespringst. Tie, kas būs pelnījuši - tiks. Tas ir šovs.

Par iespēju 10x balsot - cilvēki, kas nobalso tikai vienu reizi visticamāk ir salīdzinoši mazs % no kopējā balsotāju skaita. Nav jau tā, ka priekš katras papildus balsis būtu jālec nez cik "riņķiem" cauri, lai to varētu iesniegt. Cita lieta, ja cilvēki cītīgi izmanto proxy'us un vēl visādus brīnumus, lai varētu atdot 100+ balsis dienā.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-26 15:40, pirms 10 gadiem
Jā un, nav obligāti jābalso par visu 6.nieku , var tikai par Zemgu. KĀPĒC LAI MĒS BALSOTU PAR KĀDU CITU ! AIZIET LATVIJA, AIZIET ZEMGUS!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 15:44, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Daļēji piekrītu Tev...piekristu pilnībā,ja spēle notiktu Latvijā,ja saprati,ka ar to gribēju pateikt...
Izcili teikumi. Jā, pārlasot pāris reizes sapratu.

Spēle var notikt kaut Āfrikā. NHL tāpat ir internacionāls sports un tam līdzi seko fani no visas pasaules. Heh, "nedaudz" pateikšu priekšā - tāpēc arī balsojums ir atvērts visiem, nav nekādu ierobežojumu, ka tikai NA tauta varētu iesniegt savu pirmo maiņu.

Var balsot kaut vai par Džonu Skotu un citiem "hokejistiem". Tā ir tava brīva izvēle kā hokeja fanam: "Ko TU vēlies redzēt ASG?" Viss. Tas ir šovs. Pārējā runāšana par "pelnīti/nepelnīti" ir pilnībā lieka.