Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Sabres" lūko no "Oliers" iegūt Jakupovu

Andrejs Siliņš

"Sabres" lūko no "Oliers" iegūt Jakupovu
Nails Jakupovs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Bufalo "Sabres", ko pārstāv latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons, vadība veicot pārrunas par iespējamu maiņas darījumu ar Edmontonas "Oilers", lai iegūtu krievu jauno talantu Nailu Jakupovu, ziņo Ziemeļamerikas mediji.

"Sabres" ārkārtīgi sliktais sezonas sākums (trīs punkti desmit spēlēs) licis uzsākt runas par iespējamajām izmaiņām komandā. Viena no iespējām, kas tiek minēta kā reāla, ir maiņas darījums, taču nevis, kā varētu domāt, lai iegūtu kādu pieredzējušu spēlētāju, bet vēl vienu jaunieti.

Proti, "Sabres" vadība apsverot iespēju tirgoties ar Edmontonas "Oilers" ar cerību iegūt savā komandā 20 gadus veco krievu labās malas uzbrucēju Nailu Jakupovu. Pretī "Sabres" esot gatava dot savu pieredzes bagāto vārtargu Raienu Milleru, kurš Bufalo komandā nospēlējis visu līdzšinējo karjeru.

Iespējams, tieši Jakupova piesaiste ļautu "Sabres" komandā atraisīties pagājušā gada drafta 12. numuram Mihailam Grigorenko, kurš līdz šim piedalījies desmit spēlēs, paliekot bez rezultativitātes punktiem. Grigorenko nav izdevies parādīt cerēto sniegumu un nav līdzējušas arī izmaiņas uzbrucēju virknējumos, tostarp spēlēšana ar Girgensonu. Sabrenoise.com apskatniece Keitlina Kempbela raksta: "Zemgus Girgensons ir lielisks spēlētājs un sāk atvērties, nepārprotiet mani, bet viņš un Grigorenko nevar būt vienā maiņā, jo ir divi pilnīgi dažādi spēlētāji."

Tālāk Kempbela iezīmē, kā varētu izskatīties Grigorenko un Jakupova spēlēšana kopā: "Viņi abi ir krievi un runā vienā valodā, abi ir jauni, spēlē līdzīgu "gūt vārtus" hokeju. Jakupovs ar savu vienas sezonas pieredzi NHL varētu palīdzēt Grigorenko iejusties un kļūt par veiksmīgu spēlētāju šajā līgā."

Par Grigorenko gadu vecākais Jakupovs "Oilers" rindās šajā sezonā septiņās spēlēs izcēlies ar vienu rezultatīvu piespēli, bet pagājušajā sezonā 48 mačos viņa kontā 17 vārti un 14 rezultatīvas piespēles. Jakupovs kļuva par labāko vārtu guvēju starp pirmgadniekiem un dalīja rezultatīvākā rūkija laurus ar Džonatanu Haberdo.

Izmantotie resursi:
Sabre Noise - A Buffalo Sabres Fan Site - News,...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: CiCinSH

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 10:07, pirms 12 gadiem
it kā jau jā, viss loģiski, bet tad viņi savos vārtos nesalaidīs vēl vairāk ripu? Kas iemet vairāk jau viņiem patreiz nav... Interesanti ka viņi meklē iespējas atraisīt jaunās cerības nevis sūtīt tās prom vai norakstīt...

  +9 [+] [-]

, 2013-10-23 10:09, pirms 12 gadiem
Vārti = Millers ir šobrīd vienīgā Sabres stabilā pozīcija. Vidēji 2 vārti spēlē. Millers ir ASV izlases izvēle nr.1. Ja Sabres paliek bez stabila vārtsarga, manuprāt būs vēl lielākas ziepes. Jaunie neatvērsies tik ātri un punkti nenāks, visticamāk šo sezonu Sabres var uzskatīt par jauniņo iesildīšanos, kas cerams atmaksāsies nakamajā sezonā ar uzviju.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 10:28, pirms 12 gadiem
Siliņ, beidz dezinformēt lasītājus!
Grigorenko nav piedalījies visās desmit šīs sezonas Sabres spēlēs.], bet gan tikai astoņās, jo divās spēlēs nav iekļuvis sastāvā.

Mikhail Grigorenko, Sabres - Stats - NHL.com -...

 +10 [+] [-]

, 2013-10-23 10:31, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Siliņ, beidz dezinformēt lasītājus!
Grigorenko nav piedalījies visās desmit šīs sezonas Sabres spēlēs.], bet gan tikai astoņās, jo divās spēlēs nav iekļuvis sastāvā.

http://www.nhl.com/ice/player.htm?id=8476888
Kāda atšķirība? Tas fakts neko nemaina. Tāpat skaidrs, ka Grigorenko nevelk.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 10:37, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Kāda atšķirība? Tas fakts neko nemaina. Tāpat skaidrs, ka Grigorenko nevelk.
Kāda ir atšķirība starp patiesu informāciju un (apzinātu vai neapzinātu) īstenības sagrozīšanu? Kāda atšķirība ir starp patiesību un meliem?

Vai LV žurnālistiem īstenība vairs nav jāatspoguļo, bet tikai "jācepj" n-tie copy/paste/translate raksti ar kuriem pabarot nekritiskus lasītājus un par nekvalitatīvu darbu tāpat saņemt honorārus?!

  +4 [+] [-]

, 2013-10-23 10:41, pirms 12 gadiem
Kārtējais basketbolista mēģinājums rakstīt par hokeju - pilnīgs čau

     [+] [-]

, 2013-10-23 10:47, pirms 12 gadiem
Jakupovs būtu divi zaķi ar vienu šāvienu - pirmkārt, vēl viena loterijas biļete, bet, jo vairāk biļetes, jo lielāka iespēja tomēr izvilkt laimestu, otrkārt, tīri finansiāls ietaupījums, jo tam gurķim noteikti jāmaksā krietni mazāk nekā veterāniem, bet sezona tāpat pagalam, un par pleiofiem nav jādomā. Vienīgā nelaime, ka Bufalo kļūst par totālu krievu komandu, bet krievu komandas NHL allaž bijušas vairāk tā kā [te bija jābūt juridiskajos tekstos sastopamam, kā arī latviešu valodas literārājā vārdnīcā iekļautam vārdam, kuru sportacentrs filtri nez kādēļ nelaiž cauri. Gatavie dibencaurumi!] nevis hokejs.

  +7 [+] [-]

, 2013-10-23 10:51, pirms 12 gadiem
Ja Sabres veiks tadu darijumu,tad ta bus viena no tizlakajam mainam,iespejams visa NHL vesture!

Atodt stabilu vartsargu,sanemot preti zalu gurki ar domu lai tas palidz(iespejams)atverties Grigorenko,kursh pagaidam spele zem AHL limena un nekas neliecina ka kkas varetu mainities tuvakaja laika!
Cerams ka tada maina nenotiks!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 10:54, pirms 12 gadiem
Būtu laba maiņa Jakupovs-Otts-Vaneks bet otraja mainjaa Girgiju varetu ar Stafordu salikt un varbuut piemekleet veel kadu labu aizsargu jo aizsargi Sabres shosezon noderetu!

     [+] [-]

, 2013-10-23 10:55, pirms 12 gadiem
DukeJ rakstīja: Vārti = Millers ir šobrīd vienīgā Sabres stabilā pozīcija. Vidēji 2 vārti spēlē. Millers ir ASV izlases izvēle nr.1. Ja Sabres paliek bez stabila vārtsarga, manuprāt būs vēl lielākas ziepes. Jaunie neatvērsies tik ātri un punkti nenāks, visticamāk šo sezonu Sabres var uzskatīt par jauniņo iesildīšanos, kas cerams atmaksāsies nakamajā sezonā ar uzviju.
Neaizmirsīsim to, ka tieši stabils vārtsargs ir lielākā Oilers problēma, kas viņiem liedz kļūt par stabilu PO komandu.
Tas, ka Sabres komanda būs nekāda bija skaidrs jau pirms sezonas, tāpēc analītiķiem nebija šaubu par to, ka tiks mainīti prom veterāni kuriem ir pēdējais lielo līgumu gads Vaneks un Millers, lai turpinātu pārbūvi. Vienīgais jautājums bija, kad tas notiks, jau sezonas pirmajā pusē vai tuvāk martam.

     [+] [-]

, 2013-10-23 10:55, pirms 12 gadiem
Skaidrs, ka Millers ir jāmaina prom. Tāpat arī Vaneks.

Tāpat skaidrs, ka jātēmē uz jauniem uzbrucējiem.

Millers ir karjeras norietā. Vaneks arī ir pavecs un pilnīgi bez motivācijas. Aizsardzībā ir pilns ar jauniem talantiem.

Uzbrukums ir izteikts komandas vājais punkts, kas tiek stutēts ar AHL viduvējībām.

Nākamos pāris gadus drafta top izvēlēs jāņem uzbrucēji, pret Vaneku un Milleru arī jāiemaina jaunie uzbrucēji.

Tikai pavisam cits jautājums ir, vai Jakupovs ir īstais spēlētājs. Manuprāt, nav. Slinks, vāja spēka spēle, nepatīk spēlēt aizsardzībā. Tas pats Grigorenko, tikai talantīgāks.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 10:56, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Jakupovs būtu divi zaķi ar vienu šāvienu - pirmkārt, vēl viena loterijas biļete, bet, jo vairāk biļetes, jo lielāka iespēja tomēr izvilkt laimestu, otrkārt, tīri finansiāls ietaupījums, jo tam gurķim noteikti jāmaksā krietni mazāk nekā veterāniem, bet sezona tāpat pagalam, un par pleiofiem nav jādomā. Vienīgā nelaime, ka Bufalo kļūst par totālu krievu komandu, bet krievu komandas NHL allaž bijušas vairāk tā kā [te bija jābūt juridiskajos tekstos sastopamam, kā arī latviešu valodas literārājā vārdnīcā iekļautam vārdam, kuru sportacentrs filtri nez kādēļ nelaiž cauri. Gatavie dibencaurumi!] nevis hokejs.
Detroitas "Red Wings" 90tos gados bija pilns piecnieks ar krievu hokejistiem, iespējams, viens no skaistākajiem hokejiem tajā laikā. Bauda bija skatīties.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 11:00, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Detroitas "Red Wings" 90tos gados bija pilns piecnieks ar krievu hokejistiem, iespējams, viens no skaistākajiem hokejiem tajā laikā. Bauda bija skatīties.
Tikai toreiz viņi aizbrauca kā gatavi hokejisti un iespēlēta maiņa, un nebija iespēja uzmest lūpu un dezertēt uz KHL.

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:02, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Tikai toreiz viņi aizbrauca kā gatavi hokejisti un iespēlēta maiņa, un nebija iespēja uzmest lūpu un dezertēt uz KHL.
Tur gan nevar nepiekrist

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 11:03, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Skaidrs, ka Millers ir jāmaina prom. Tāpat arī Vaneks.

Tāpat skaidrs, ka jātēmē uz jauniem uzbrucējiem.

Millers ir karjeras norietā. Vaneks arī ir pavecs un pilnīgi bez motivācijas. Aizsardzībā ir pilns ar jauniem talantiem.

Uzbrukums ir izteikts komandas vājais punkts, kas tiek stutēts ar AHL viduvējībām.

Nākamos pāris gadus drafta top izvēlēs jāņem uzbrucēji, pret Vaneku un Milleru arī jāiemaina jaunie uzbrucēji.

Tikai pavisam cits jautājums ir, vai Jakupovs ir īstais spēlētājs. Manuprāt, nav. Slinks, vāja spēka spēle, nepatīk spēlēt aizsardzībā. Tas pats Grigorenko, tikai talantīgāks.
Millers karjeras norietā?? Tu joko? Vārtsargam tieši vecums no 31-36 ir labākie gadi. Un Millers jau noteikti nav karjeras norietā, ASV izlases pirmais numurs bez variantiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 11:04, pirms 12 gadiem
Šitais darījums nav īsti reāls, jo Millera līgumā ir punkts, ka, viņš var izvēlēties komandas uz kurām viņu nevar aizmainīt un Oilers ir viena no astoņām komandām, ko viņš pirms sezonas tur ir ielicis.

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:08, pirms 12 gadiem
EinarsH rakstīja: Šitais darījums nav īsti reāls, jo Millera līgumā ir punkts, ka, viņš var izvēlēties komandas uz kurām viņu nevar aizmainīt un Oilers ir viena no astoņām komandām, ko viņš pirms sezonas tur ir ielicis.
To ka viņš ir izdarījis izvēli par 8 komandām uz kurām viņu nevar aizmainīt es zinu! Bet kur var redzēt to sarakstu ar kādām komandām, visur tikai skaitu atrodu?

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 11:10, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Millers karjeras norietā?? Tu joko? Vārtsargam tieši vecums no 31-36 ir labākie gadi. Un Millers jau noteikti nav karjeras norietā, ASV izlases pirmais numurs bez variantiem.
Palūgšu avotu uz apgalvojumu, ka vārtsargam 31-36 ir labākie gadi.

Varu pateikt priekšā, ka vidēji regress sākas no 34 gadu vecuma.

Millers šobrīd ir izcils, taču viņš visdrīzāk vairs vispār nespēlēs hokeju, kad Sabres būs konkurētspējīga komanda. Pārbūves procesā esošai komandai nevajag elites līmeņa karjeras norietā esošu vārtsargu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 11:16, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Palūgšu avotu uz apgalvojumu, ka vārtsargam 31-36 ir labākie gadi.

Varu pateikt priekšā, ka vidēji regress sākas no 34 gadu vecuma.

Millers šobrīd ir izcils, taču viņš visdrīzāk vairs vispār nespēlēs hokeju, kad Sabres būs konkurētspējīga komanda. Pārbūves procesā esošai komandai nevajag elites līmeņa karjeras norietā esošu vārtsargu.
Avotu eksperts

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 11:17, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Palūgšu avotu uz apgalvojumu, ka vārtsargam 31-36 ir labākie gadi.

Varu pateikt priekšā, ka vidēji regress sākas no 34 gadu vecuma.
Vai avotu tam, ka regress sākas no 34 gadu vecuma var palūgt?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 11:19, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Millers karjeras norietā?? Tu joko? Vārtsargam tieši vecums no 31-36 ir labākie gadi. Un Millers jau noteikti nav karjeras norietā, ASV izlases pirmais numurs bez variantiem.
Lūk! Millers bez šaubām ir lielisks vārtsargs, ko arī šosezon ne vienreiz vien apliecinājis. Te ir viens cits jautājums - vai komandai, kura atrodas pārbūves pašā sākumā un tuvākajos gados ne par ko necīnīsies, ir jātērejas TOP vārtsargam?

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 11:20, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Vai avotu tam, ka regress sākas no 34 gadu vecuma var palūgt?
vot
Tim Thomas uzreiz apgāž viņa teoriju.

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:23, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Millers karjeras norietā?? Tu joko? Vārtsargam tieši vecums no 31-36 ir labākie gadi. Un Millers jau noteikti nav karjeras norietā, ASV izlases pirmais numurs bez variantiem.
Kreigs Andersons, Dzonatans Kviks vel ir =]

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:26, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Vai avotu tam, ka regress sākas no 34 gadu vecuma var palūgt?
1) nhlnumbers.com
2) davidshockeythoughts.com
3) assets.sbnation.com

Snieguma pīķis ir pirms 30 gadu sasniegšanas. Pēc tam sākas snieguma pakāpenisks regress. Pēc 34 gadu vecuma regress ir straujš.

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:29, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: vot
Tim Thomas uzreiz apgāž viņa teoriju.
Ir izņēmumi, taču komandas sastāva plānošanu var balstīt tikai uz cietiem ilgtermiņa datiem, nevis uz vēlmju domāšanu un Hašeku vai Timu Tomasu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:50, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Man liekas, ka maina, jo viņu var nosūtīt uz Kvebekas juniorku. Jabūt 9 spelem, vai es kļūdos?
Ja domā entry slide, tad vēl tas ir iespējams.
Sabres waiting for Grigorenko to show...

p.s. Vēl jau pastāv variants uz CSKA aizsūtīt!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 11:56, pirms 12 gadiem
guntarsr rakstīja: Lūk! Millers bez šaubām ir lielisks vārtsargs, ko arī šosezon ne vienreiz vien apliecinājis. Te ir viens cits jautājums - vai komandai, kura atrodas pārbūves pašā sākumā un tuvākajos gados ne par ko necīnīsies, ir jātērejas TOP vārtsargam?
Tas ir jau ir cits jautājums. Protams var mainīt prom Milleru, jo Enrots nav slikts un šādai komandai var mierīgi arī būt pirmais vārtsargs. Tiesa gan, Millera tirgus vērtība ir augsta un jebkura NHL komanda viņu labprāt redzētu savā sastāvā, līdz ar to ne jau pret Jakupovu jāmaina, no šī darījuma var iegūt krietni vairāk.

     [+] [-]

, 2013-10-23 11:57, pirms 12 gadiem
R.C rakstīja: Kreigs Andersons, Dzonatans Kviks vel ir =]
Jā, protams, bet manuprāt Millers joprojām ir nr1, Kviks gan par to varētu iebilst. Tāpat bez Andersona jau vēl ir Hovards no Detroitas.

     [+] [-]

, 2013-10-23 12:00, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir izņēmumi, taču komandas sastāva plānošanu var balstīt tikai uz cietiem ilgtermiņa datiem, nevis uz vēlmju domāšanu un Hašeku vai Timu Tomasu.
Jā tikai tie izņēmumi ir ļoti daudz - Irbe, Hašeks, Tomass, Brodērs, Ruā, tas pats Žigērs šosezon spēlē labi savos 36 gados. Tagad tā visus atcerēties nav iespējams, bet vēl lielisks piemērs ir Tellijs, kurš savā vecumā šosezon lieliski stāv.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:11, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Jā tikai tie izņēmumi ir ļoti daudz - Irbe, Hašeks, Tomass, Brodērs, Ruā, tas pats Žigērs šosezon spēlē labi savos 36 gados. Tagad tā visus atcerēties nav iespējams, bet vēl lielisks piemērs ir Tellijs, kurš savā vecumā šosezon lieliski stāv.
Nu Irbe gan pēc tā Stenlija kausa fināla arī uzreiz sāka brukt nost kādos 35/36 gados.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 12:24, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Nu Irbe gan pēc tā Stenlija kausa fināla arī uzreiz sāka brukt nost kādos 35/36 gados.
Zinu, Irbe bija slikts piemērs.

     [+] [-]

, 2013-10-23 12:24, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Jā tikai tie izņēmumi ir ļoti daudz - Irbe, Hašeks, Tomass, Brodērs, Ruā, tas pats Žigērs šosezon spēlē labi savos 36 gados. Tagad tā visus atcerēties nav iespējams, bet vēl lielisks piemērs ir Tellijs, kurš savā vecumā šosezon lieliski stāv.
Nu tas lielā mērā no veselības atkarīgs, līdz ko sākas hroniskas problēmas, tā arī sniegums sāk pasliktināties tā jau funkcionāli var mierīgi līdz 40 spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:28, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Tas ir jau ir cits jautājums. Protams var mainīt prom Milleru, jo Enrots nav slikts un šādai komandai var mierīgi arī būt pirmais vārtsargs. Tiesa gan, Millera tirgus vērtība ir augsta un jebkura NHL komanda viņu labprāt redzētu savā sastāvā, līdz ar to ne jau pret Jakupovu jāmaina, no šī darījuma var iegūt krietni vairāk.
Pilnībā piekrītu. Pret Milleru jāmaina krietni lielākas zivis. Es tikai nesaprotu, kāpēc tas Grigorenko ir tā Bufalo atsēgas figūra, ap kuru jāveido sastāvs? Kluba skautiem ar GM grūti atzīt neveiksmīgu izvēli draftā?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:37, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pret Milleru jāmaina krietni lielākas zivis. Es tikai nesaprotu, kāpēc tas Grigorenko ir tā Bufalo atsēgas figūra, ap kuru jāveido sastāvs? Kluba skautiem ar GM grūti atzīt neveiksmīgu izvēli draftā?
19 gados jau tā kā drusku par ātru norakstīt Girgensons, Armia un Grigorenko vasarā tika piesaukts, kā jaunās komandas mugurkauls. Komplektā ar abiem jaunajiem aizsargiem Buffalo jaunā maiņā izskatās neslikti, tikai tai vajadzīgs laiks.
Cita lieta, ka veterāni nevelk un mocās ar traumām, Leino ir tikai ēna no tā Leino, kas Flyers aizveda līdz Stenlija kausa finālam, Vaneks mocās ar muguru, nevarētu teikt, ka labākā sezona ir aizsardzības pamatbalstam Erhofam.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:41, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pret Milleru jāmaina krietni lielākas zivis. Es tikai nesaprotu, kāpēc tas Grigorenko ir tā Bufalo atsēgas figūra, ap kuru jāveido sastāvs? Kluba skautiem ar GM grūti atzīt neveiksmīgu izvēli draftā?
Ar to Milleru un Vaneku ir vēl viena nianse, ja alga ir 6,2 vai 7,2 miljoni, tad apmēram pusei NHL komandu, tas rada problēmas ar algu griestiem, jo tikai 14 līgas komandām ir vairāk par 4 miljoniem brīvu līdzekļu līdz algu griestiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 12:49, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Jā tikai tie izņēmumi ir ļoti daudz - Irbe, Hašeks, Tomass, Brodērs, Ruā, tas pats Žigērs šosezon spēlē labi savos 36 gados. Tagad tā visus atcerēties nav iespējams, bet vēl lielisks piemērs ir Tellijs, kurš savā vecumā šosezon lieliski stāv.
Vairums no tevis nosauktajiem spēlētājiem nav nekādi izņēmumi. Paskaties statistiku.

     [+] [-]

, 2013-10-23 12:57, pirms 12 gadiem
ABSURDS... Buffalo par taadu vaartsargu vareetu dabuut kautvai piem. Sean Monahan arii jauns bet shosezon jau sewi pieraadijis Calgary sastaavaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 13:03, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tur jau tā lieta. Darījums šķiet nereāls, turklāt Milleram ir tas līguma punkts uz kuriem klubiem viņš negrib iet- tai skaitā Edmontona, bet Vaneks ir traumatiska miljonu čupa.
Nu Edmontonai jau kā reiz nauda nav problēma un ja šie dabūtu normālu vārtsargu es domāju, ka tā jau šogad būtu PO komanda. Viena lieta ir ko Millers gribēja pirms sezonas, bet otra lieta, ir ka spēlējot šitādā Buffalo viņš sev konkrēti sačakarēs statistiku uz ko NHL tomēr ārprātīgi daudzi skatās, tā kā jau zāģi turpināsies tad arī Millers kļūs atvērtāks.
Kas gribētu Vaneku pat nespēju iedomāties, kam ir daudz liekas naudas un lielas ambīcijas uz kausu un vēlme papildināt sastāvu ar ļoti traumātisku veterānu...

     [+] [-]

, 2013-10-23 13:03, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Vairums no tevis nosauktajiem spēlētājiem nav nekādi izņēmumi. Paskaties statistiku.
Statistika šmatistika - Ruā 37 gados pacēla Stenliju, Tomass vēl vēlāk, Hašeks savos gados stāvēja līmenī, Brodērs ir vienkārši unikāls, nesen karjeru beigušais Kiprusofs savā vecumā bija viens no labākajiem pasaulē. Tāpat pēc 32 vārtos labi stāvējuši Belfūrs, Kolcigs, Fūrs un citi, nemaz visus nevar nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-10-23 13:09, pirms 12 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Statistika šmatistika - Ruā 37 gados pacēla Stenliju, Tomass vēl vēlāk, Hašeks savos gados stāvēja līmenī, Brodērs ir vienkārši unikāls, nesen karjeru beigušais Kiprusofs savā vecumā bija viens no labākajiem pasaulē. Tāpat pēc 32 vārtos labi stāvējuši Belfūrs, Kolcigs, Fūrs un citi, nemaz visus nevar nosaukt.
Pilnīgu sūdu dzen.

Paskaties statistiku. Izņēmumu skaits ir niecīgs uz kopējā fona.

Iesaku ieslēgt loģiku un mēģināt saprast, ka Millera vērtība salīdzinājumā ar hipotētiska 3, 5 vai 7 gadus jaunāka Millera vērtību ir ievērojami kritusies un turpina kristies.

Diskusija nav par to, vai pēc 34 gadu vecuma ir iespējams būt labam vārtsargam.

Millera tirgus vērtība šobrīd pēc izcilā sezonas sākuma ir kāpusi. Attiecīgi, skatoties tīri finansiāli un no ilgtermiņa plānošanas viedokļa, šobrīd ir ļoti labs moments aizmainīšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 14:25, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Monahans neder, jo viņs nav krievs un ir arī centrs.
nee nu lai suuta grigorenko uz ahl, un njem vietaa..kpc izdabaat vienam centram vinjsh jau naw baigais stars lai ap vinju taisiitu mainju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 15:28, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Grigorenko nevar nosūtīt uz AHL - tikai CHL vai raša
sk

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:13, pirms 12 gadiem
LAbs darijums, jo Milleram sosezon beidzas kontrakts un pagarinat ar vinu nav verts saja bridi, bet iegut jaunu speletaju tas butu labs dariums, vel tikai jaiemaina Vaneks pret kadu jaunu speletaju..

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:19, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Vairums no tevis nosauktajiem spēlētājiem nav nekādi izņēmumi. Paskaties statistiku.
Skatos, un man arī šķiet, ka vārtsargiem sanāk labākie gadi drīzāk pēc 30 g.v., tāpat kā apspriestajam Milleram. Kaut vai skaties pašus labakos - Ruā, Hašeku, Brodoru, Vokounu,arī Irbi, kaut kādu Gārtu Snovu. Protams, ir pretēji piemēri - Dipjetro, Toskala, Skudra, kurš vispār pēc 30 g.v. sāka spēlēt Eiropā ar labu statistiku.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:31, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tur jau tā lieta. Darījums šķiet nereāls, turklāt Milleram ir tas līguma punkts uz kuriem klubiem viņš negrib iet- tai skaitā Edmontona, bet Vaneks ir traumatiska miljonu čupa.
Kur tu raavi ka Vaneks traumatisks? lielaakais ko izlaidis ir 11 speeles 9-10 gada sezonaa.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:35, pirms 12 gadiem
Bet par Milleru jau staprsezonaa runaaja par aizmainiishanu. Un dabuut pretii pirmo drafta izveeli shkjiet ir diezgan reaali un izdeviigi. Sezonas saakums pagaidaam nav izdevies vinjam, bet Millera veertiiba ir augusi. Veel jaapiemin ka Milleram peedeejais gads. Arii Vanekam, un tieshi Vaneks visticamaak nepaliks jebkuraa gadiijumaa sabres naakamsezon, liidz ar to jaameklee aizvietotaaji daudzaas liinijaas un jaadabuu maksimums aaraa no esoshaas situaacijas. Jakupovs ir paraadiijis, ka var mest. Grigorenko veel nee. Potenciaali ir, taapeec ir jaariikojas.

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:59, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Skatos, un man arī šķiet, ka vārtsargiem sanāk labākie gadi drīzāk pēc 30 g.v., tāpat kā apspriestajam Milleram. Kaut vai skaties pašus labakos - Ruā, Hašeku, Brodoru, Vokounu,arī Irbi, kaut kādu Gārtu Snovu. Protams, ir pretēji piemēri - Dipjetro, Toskala, Skudra, kurš vispār pēc 30 g.v. sāka spēlēt Eiropā ar labu statistiku.
Man jāsecina, ka tev vienkārši nav skaidrs, ko nozīmē statistikas analīze.

To neveic prātā mēģinot atcerēties vārtsargus un mentāli piefiksējot, cik labi tev viņi likās. To sauc par pļāpāšanu un lietu izzīšanu no pirksta, balstoties uz kaut kādu ļoti ierobežotu un subjektīvu informāciju.

Paskaties uz visu šeit pieminēto vārtsargu statistiku un atvairīto metienu procentu karjeras griezumā. Ja proti angļu valodu, tas prasīs ne vairāk kā 10 minūtes, lai salīdzinātu visus, kas te pieminēti.

Praktiski visiem sākas regress jau pēc 30 gadu vecuma. Pēc 34 gadu vecuma tas vidēji ir ļoti straujš.

     [+] [-]

, 2013-10-24 20:58, pirms 12 gadiem
Labāk, lai tas darījums nenotiek, jo tas var iegāst komandu vēl dziļākos mēslos.