Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Sabres" lūko no "Oliers" iegūt Jakupovu

Andrejs Siliņš

"Sabres" lūko no "Oliers" iegūt Jakupovu
Nails Jakupovs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Bufalo "Sabres", ko pārstāv latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons, vadība veicot pārrunas par iespējamu maiņas darījumu ar Edmontonas "Oilers", lai iegūtu krievu jauno talantu Nailu Jakupovu, ziņo Ziemeļamerikas mediji.

"Sabres" ārkārtīgi sliktais sezonas sākums (trīs punkti desmit spēlēs) licis uzsākt runas par iespējamajām izmaiņām komandā. Viena no iespējām, kas tiek minēta kā reāla, ir maiņas darījums, taču nevis, kā varētu domāt, lai iegūtu kādu pieredzējušu spēlētāju, bet vēl vienu jaunieti.

Proti, "Sabres" vadība apsverot iespēju tirgoties ar Edmontonas "Oilers" ar cerību iegūt savā komandā 20 gadus veco krievu labās malas uzbrucēju Nailu Jakupovu. Pretī "Sabres" esot gatava dot savu pieredzes bagāto vārtargu Raienu Milleru, kurš Bufalo komandā nospēlējis visu līdzšinējo karjeru.

Iespējams, tieši Jakupova piesaiste ļautu "Sabres" komandā atraisīties pagājušā gada drafta 12. numuram Mihailam Grigorenko, kurš līdz šim piedalījies desmit spēlēs, paliekot bez rezultativitātes punktiem. Grigorenko nav izdevies parādīt cerēto sniegumu un nav līdzējušas arī izmaiņas uzbrucēju virknējumos, tostarp spēlēšana ar Girgensonu. Sabrenoise.com apskatniece Keitlina Kempbela raksta: "Zemgus Girgensons ir lielisks spēlētājs un sāk atvērties, nepārprotiet mani, bet viņš un Grigorenko nevar būt vienā maiņā, jo ir divi pilnīgi dažādi spēlētāji."

Tālāk Kempbela iezīmē, kā varētu izskatīties Grigorenko un Jakupova spēlēšana kopā: "Viņi abi ir krievi un runā vienā valodā, abi ir jauni, spēlē līdzīgu "gūt vārtus" hokeju. Jakupovs ar savu vienas sezonas pieredzi NHL varētu palīdzēt Grigorenko iejusties un kļūt par veiksmīgu spēlētāju šajā līgā."

Par Grigorenko gadu vecākais Jakupovs "Oilers" rindās šajā sezonā septiņās spēlēs izcēlies ar vienu rezultatīvu piespēli, bet pagājušajā sezonā 48 mačos viņa kontā 17 vārti un 14 rezultatīvas piespēles. Jakupovs kļuva par labāko vārtu guvēju starp pirmgadniekiem un dalīja rezultatīvākā rūkija laurus ar Džonatanu Haberdo.

Izmantotie resursi:
Sabre Noise - A Buffalo Sabres Fan Site - News,...

     [+] [-]

, 2013-10-23 12:24, pirms 11 gadiem
Ooopiits rakstīja: Jā tikai tie izņēmumi ir ļoti daudz - Irbe, Hašeks, Tomass, Brodērs, Ruā, tas pats Žigērs šosezon spēlē labi savos 36 gados. Tagad tā visus atcerēties nav iespējams, bet vēl lielisks piemērs ir Tellijs, kurš savā vecumā šosezon lieliski stāv.
Nu tas lielā mērā no veselības atkarīgs, līdz ko sākas hroniskas problēmas, tā arī sniegums sāk pasliktināties tā jau funkcionāli var mierīgi līdz 40 spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:28, pirms 11 gadiem
Ooopiits rakstīja: Tas ir jau ir cits jautājums. Protams var mainīt prom Milleru, jo Enrots nav slikts un šādai komandai var mierīgi arī būt pirmais vārtsargs. Tiesa gan, Millera tirgus vērtība ir augsta un jebkura NHL komanda viņu labprāt redzētu savā sastāvā, līdz ar to ne jau pret Jakupovu jāmaina, no šī darījuma var iegūt krietni vairāk.
Pilnībā piekrītu. Pret Milleru jāmaina krietni lielākas zivis. Es tikai nesaprotu, kāpēc tas Grigorenko ir tā Bufalo atsēgas figūra, ap kuru jāveido sastāvs? Kluba skautiem ar GM grūti atzīt neveiksmīgu izvēli draftā?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:37, pirms 11 gadiem
guntis86 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pret Milleru jāmaina krietni lielākas zivis. Es tikai nesaprotu, kāpēc tas Grigorenko ir tā Bufalo atsēgas figūra, ap kuru jāveido sastāvs? Kluba skautiem ar GM grūti atzīt neveiksmīgu izvēli draftā?
19 gados jau tā kā drusku par ātru norakstīt Girgensons, Armia un Grigorenko vasarā tika piesaukts, kā jaunās komandas mugurkauls. Komplektā ar abiem jaunajiem aizsargiem Buffalo jaunā maiņā izskatās neslikti, tikai tai vajadzīgs laiks.
Cita lieta, ka veterāni nevelk un mocās ar traumām, Leino ir tikai ēna no tā Leino, kas Flyers aizveda līdz Stenlija kausa finālam, Vaneks mocās ar muguru, nevarētu teikt, ka labākā sezona ir aizsardzības pamatbalstam Erhofam.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 12:41, pirms 11 gadiem
guntis86 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Pret Milleru jāmaina krietni lielākas zivis. Es tikai nesaprotu, kāpēc tas Grigorenko ir tā Bufalo atsēgas figūra, ap kuru jāveido sastāvs? Kluba skautiem ar GM grūti atzīt neveiksmīgu izvēli draftā?
Ar to Milleru un Vaneku ir vēl viena nianse, ja alga ir 6,2 vai 7,2 miljoni, tad apmēram pusei NHL komandu, tas rada problēmas ar algu griestiem, jo tikai 14 līgas komandām ir vairāk par 4 miljoniem brīvu līdzekļu līdz algu griestiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 12:49, pirms 11 gadiem
Ooopiits rakstīja: Jā tikai tie izņēmumi ir ļoti daudz - Irbe, Hašeks, Tomass, Brodērs, Ruā, tas pats Žigērs šosezon spēlē labi savos 36 gados. Tagad tā visus atcerēties nav iespējams, bet vēl lielisks piemērs ir Tellijs, kurš savā vecumā šosezon lieliski stāv.
Vairums no tevis nosauktajiem spēlētājiem nav nekādi izņēmumi. Paskaties statistiku.

     [+] [-]

, 2013-10-23 12:57, pirms 11 gadiem
ABSURDS... Buffalo par taadu vaartsargu vareetu dabuut kautvai piem. Sean Monahan arii jauns bet shosezon jau sewi pieraadijis Calgary sastaavaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 13:03, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tur jau tā lieta. Darījums šķiet nereāls, turklāt Milleram ir tas līguma punkts uz kuriem klubiem viņš negrib iet- tai skaitā Edmontona, bet Vaneks ir traumatiska miljonu čupa.
Nu Edmontonai jau kā reiz nauda nav problēma un ja šie dabūtu normālu vārtsargu es domāju, ka tā jau šogad būtu PO komanda. Viena lieta ir ko Millers gribēja pirms sezonas, bet otra lieta, ir ka spēlējot šitādā Buffalo viņš sev konkrēti sačakarēs statistiku uz ko NHL tomēr ārprātīgi daudzi skatās, tā kā jau zāģi turpināsies tad arī Millers kļūs atvērtāks.
Kas gribētu Vaneku pat nespēju iedomāties, kam ir daudz liekas naudas un lielas ambīcijas uz kausu un vēlme papildināt sastāvu ar ļoti traumātisku veterānu...

     [+] [-]

, 2013-10-23 13:03, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Vairums no tevis nosauktajiem spēlētājiem nav nekādi izņēmumi. Paskaties statistiku.
Statistika šmatistika - Ruā 37 gados pacēla Stenliju, Tomass vēl vēlāk, Hašeks savos gados stāvēja līmenī, Brodērs ir vienkārši unikāls, nesen karjeru beigušais Kiprusofs savā vecumā bija viens no labākajiem pasaulē. Tāpat pēc 32 vārtos labi stāvējuši Belfūrs, Kolcigs, Fūrs un citi, nemaz visus nevar nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-10-23 13:09, pirms 11 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Statistika šmatistika - Ruā 37 gados pacēla Stenliju, Tomass vēl vēlāk, Hašeks savos gados stāvēja līmenī, Brodērs ir vienkārši unikāls, nesen karjeru beigušais Kiprusofs savā vecumā bija viens no labākajiem pasaulē. Tāpat pēc 32 vārtos labi stāvējuši Belfūrs, Kolcigs, Fūrs un citi, nemaz visus nevar nosaukt.
Pilnīgu sūdu dzen.

Paskaties statistiku. Izņēmumu skaits ir niecīgs uz kopējā fona.

Iesaku ieslēgt loģiku un mēģināt saprast, ka Millera vērtība salīdzinājumā ar hipotētiska 3, 5 vai 7 gadus jaunāka Millera vērtību ir ievērojami kritusies un turpina kristies.

Diskusija nav par to, vai pēc 34 gadu vecuma ir iespējams būt labam vārtsargam.

Millera tirgus vērtība šobrīd pēc izcilā sezonas sākuma ir kāpusi. Attiecīgi, skatoties tīri finansiāli un no ilgtermiņa plānošanas viedokļa, šobrīd ir ļoti labs moments aizmainīšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 14:25, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Monahans neder, jo viņs nav krievs un ir arī centrs.
nee nu lai suuta grigorenko uz ahl, un njem vietaa..kpc izdabaat vienam centram vinjsh jau naw baigais stars lai ap vinju taisiitu mainju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 15:28, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Grigorenko nevar nosūtīt uz AHL - tikai CHL vai raša
sk

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:13, pirms 11 gadiem
LAbs darijums, jo Milleram sosezon beidzas kontrakts un pagarinat ar vinu nav verts saja bridi, bet iegut jaunu speletaju tas butu labs dariums, vel tikai jaiemaina Vaneks pret kadu jaunu speletaju..

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:19, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Vairums no tevis nosauktajiem spēlētājiem nav nekādi izņēmumi. Paskaties statistiku.
Skatos, un man arī šķiet, ka vārtsargiem sanāk labākie gadi drīzāk pēc 30 g.v., tāpat kā apspriestajam Milleram. Kaut vai skaties pašus labakos - Ruā, Hašeku, Brodoru, Vokounu,arī Irbi, kaut kādu Gārtu Snovu. Protams, ir pretēji piemēri - Dipjetro, Toskala, Skudra, kurš vispār pēc 30 g.v. sāka spēlēt Eiropā ar labu statistiku.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:31, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Tur jau tā lieta. Darījums šķiet nereāls, turklāt Milleram ir tas līguma punkts uz kuriem klubiem viņš negrib iet- tai skaitā Edmontona, bet Vaneks ir traumatiska miljonu čupa.
Kur tu raavi ka Vaneks traumatisks? lielaakais ko izlaidis ir 11 speeles 9-10 gada sezonaa.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 17:35, pirms 11 gadiem
Bet par Milleru jau staprsezonaa runaaja par aizmainiishanu. Un dabuut pretii pirmo drafta izveeli shkjiet ir diezgan reaali un izdeviigi. Sezonas saakums pagaidaam nav izdevies vinjam, bet Millera veertiiba ir augusi. Veel jaapiemin ka Milleram peedeejais gads. Arii Vanekam, un tieshi Vaneks visticamaak nepaliks jebkuraa gadiijumaa sabres naakamsezon, liidz ar to jaameklee aizvietotaaji daudzaas liinijaas un jaadabuu maksimums aaraa no esoshaas situaacijas. Jakupovs ir paraadiijis, ka var mest. Grigorenko veel nee. Potenciaali ir, taapeec ir jaariikojas.

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:59, pirms 11 gadiem
archy0 rakstīja: Skatos, un man arī šķiet, ka vārtsargiem sanāk labākie gadi drīzāk pēc 30 g.v., tāpat kā apspriestajam Milleram. Kaut vai skaties pašus labakos - Ruā, Hašeku, Brodoru, Vokounu,arī Irbi, kaut kādu Gārtu Snovu. Protams, ir pretēji piemēri - Dipjetro, Toskala, Skudra, kurš vispār pēc 30 g.v. sāka spēlēt Eiropā ar labu statistiku.
Man jāsecina, ka tev vienkārši nav skaidrs, ko nozīmē statistikas analīze.

To neveic prātā mēģinot atcerēties vārtsargus un mentāli piefiksējot, cik labi tev viņi likās. To sauc par pļāpāšanu un lietu izzīšanu no pirksta, balstoties uz kaut kādu ļoti ierobežotu un subjektīvu informāciju.

Paskaties uz visu šeit pieminēto vārtsargu statistiku un atvairīto metienu procentu karjeras griezumā. Ja proti angļu valodu, tas prasīs ne vairāk kā 10 minūtes, lai salīdzinātu visus, kas te pieminēti.

Praktiski visiem sākas regress jau pēc 30 gadu vecuma. Pēc 34 gadu vecuma tas vidēji ir ļoti straujš.

     [+] [-]

, 2013-10-24 20:58, pirms 11 gadiem
Labāk, lai tas darījums nenotiek, jo tas var iegāst komandu vēl dziļākos mēslos.