Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Čempione ielaiž piecus, "Red Wings" - sešus, "Canucks" - septiņus vārtus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Čempione ielaiž piecus, "Red Wings" - sešus, "Canucks" - septiņus vārtus
Koriju Šneideru "Canucks" vārtos pēc piecām ielaistajām ripām nomainīja Roberto Luongo, kurš nespēja apturēt vieglu Tēmu Selanē metienu
Foto: AP/Scanpix

Sākusies jaunā Nacionālās hokeja līgas sezona. Pateicoties Mariāna Hosas diviem vārtiem un rezultatīvajai piespēlei, Čikāgas "Blackhawks" viesos ar 5:2 apspēlēja pašreizējo čempioni Losandželosas "Kings". Tikmēr Austrumu konferences milžu cīņās uzvaras svinēja Pitsburgas "Penguins" un Bostonas "Bruins".

Čikāgas "Blackhawks" sezonu sāka pārliecinoši, līdz 15. minūtes ievadam gūstot trīs vārtus, bet otrās trešdaļas sākumā atrodoties vadībā jau ar 4:0. Pamatus uzvarai palīdzēja ielikt slovāku uzbrucējs Mariāns Hosa, kurš piedalījās pirmajos divos vārtos: lielajā vairākumā Hosa piespēlēja Patrikam Keinam, bet pēcāk viņš pretuzbrukumā izdarīja piespēli, taču ripa pēc rikošeta no mājinieku aizsarga atrada ceļu čempionu vārtos.

"Smadzeņu satricinājuma dēļ nebiju ilgi spēlējis, tāpēc centos visu darīt vienkārši, it īpaši ievadā," pēc uzvaras atzina Hosa, kurš 50. minūtē ar plaukstas metienu guva pēdējos vārtus spēlē. Tas notika tikai 15 sekundes pēc tam, kad no vārtu priekšas izcēlās Latvijas izlases galvenā trenera Teda Nolana dēls Džordans. Savukārt pirmos "Kings" vārtus no zilās līnijas guva aizsargs Robs Skuderi, kurš pērn 82 spēlēs arī izcēlās ar vieniem vārtiem.

"Tev jāpierod pie tā, ka tiksi notriekts zemē un būs jāceļas augšā," sacīja 17 metienus atvairījušais Džonatans Kviks, kurš pērn kļuva par Stenlija kausa finālsērijas vērtīgāko spēlētāju, bet tikai tagad atkopies no operācijas. Savainojuma dēļ "Kings" nevarēja palīdzēt vadošais centra uzbrucējs un izslēgšanas spēļu rezultatīvākais spēlētājs Anže Kopitars. Interesanti, ka "Kings" pērn zaudēja visās četrās dienas spēlēs.

Arī Pitsburgas "Penguins" ieguva ātru vadību un noturēja pārsvaru pret Filadelfijas "Flyers", viesos svinot panākumu ar 3:1. Astotajā minūtē uzreiz pēc Jevgeņija Malkina uzvarētā iemetiena ripu garām Iļjam Brizgalovam raidīja Džeimss Nīls, dubultojot "Penguins" pārsvaru. Otrās trešdaļas 23. sekundē "Flyers" kapteinis Klods Žirū pretuzbrukumā vienus vārtus atguva.

Mača izskaņā viņam tika fiksēta strīdīga aizmugure, kas liedza izrauties vienatnē pret "Penguins" vārtsargu Marku Andrē Flerī, kurš atvairīja 26 metienus. Tāpat divas minūtes pirms beigām mājinieki vairākumā trāpīja pa vārtu stabiņu, un 12 sekundes pirms beigām ielaida tukšos vārtos. Sanākušie 19'994 skatītāji, kas kļuva par jaunu "Flyers" regulārās sezonas rekordu, arēnu pameta sarūgtināti.

"Pilnīgi noteikti, ka Filadelfijā spēlēt ir grūti. Redzējām tieši to, ko sagaidījām – aizrautīgu pūli un smagu pretinieku," pēc uzvaras atklāja "Penguins" kapteinis Sidnijs Krosbijs. "Penguins" izdevās revanšēties par pērn piedzīvoto neveiksmi Stenlija kausa pirmajā kārtā.

Protams, ilgi gaidīto iespēju atkal izcelties ar neaizmirstamiem komentāriem garām nelaida "Flyers" vārtsargs Iļja Brizgalovs, kurš tika galā ar 24 metieniem: "Ņemot vērā, ka daži hokejisti nebija spēlējuši kopš aprīļa vai maija, mačs bija labs."

Citā Austrumu konferences milžu cīņā Bostonas "Bruins" savā laukumā ar 3:1 apspēlēja Ņujorkas "Rangers". Pēc Tima Tomasa vēlmes šosezon atpūsties un sekojošās "Bruins" diskvalifikācijas par pirmo numuru kļuvušais soms Tūka Rasks atvairīja 20 metienus. "Pagaidām tā ir cita spēle. Nezinu, vai tas man palīdzēja," viņš sacīja pēc uzvaras, komentējot komandu sniegumu.

Rezultātu 14. minūtes 14. sekundē atklāja Milans Lučičs, kurš tika pie atlēkušās ripas. "Rangers" rindās izcēlās tikai Breds Ričardss, kurš pārsteidza nosegto Rasku četras minūtes pēc tam, kad mājinieki bija dubultojuši pārsvaru. Viņam rezultatīvi piespēlēja arī jaunpienācējs Riks Nešs, taču "Rangers" vadošajiem uzbrucējiem neklājās viegli – ar viņiem galā tika par mača pirmo zvaigzni atzītais "Bruins" kapteinis Zdeno Hāra.

Jāatzīmē, ka otrajā trešdaļā tikai ar trīs sekunžu intervālu notika divi kautiņi. Vispirms mājinieks Šons Torntons pievārēja Maiku Rapu, bet pēcāk "Rangers" pārstāvis Stjū Bikels tika galā ar Gregoriju Kempbelu.

Divus vārtus gūstot Martinam Senluī un Ērikam Brūveram, Tampabejas "Lightning" savā laukumā ar 6:3 pārspēja Vašingtonas "Capitals", kuras rindās divi rezultatīvi raidījumi Džoelam Vordam. "Lightning" rindās ar vārtiem un piespēli izcēlās kapteinis Vinsents Lekavaljē, kurš aizvadīja 999. spēli NHL. Pērn 60 vārtus guvušajam Stīvenam Stemkosam divas piespēles, bet "Capitals" kapteinis un snaiperis Aleksandrs Ovečkins palika tukšā.

Sešus vārtus guva arī Sentluisas "Blues", kas ar 6:0 sagrāva Detroitas "Red Wings". Mājinieku vārtsargam Jaroslavam Halākam bija jāatvaira tikai 14 metieni. Pagājušajā sezonā viņš kopā ar Braienu Eliotu aizvadīja 15 "sausās" spēles, kas bija labākais rādītājs līgā. Debijā divus vārtus guva krievu uzbrucējs Vladimirs Tarasenko.

Lieliska debija izdevusies arī Džonatanam Haberdo, kurš ar diviem vārtiem un rezultatīvu piespēli palīdzēja Floridas "Panthers" ceturto reizi pēc kārtas savā laukumā pieveikt Karolīnas "Hurricanes" – 5:1. Jau pirmais viņa metiens sasniedza mērķi, bet pēc 20 minūtēs mājinieki bija vadībā ar 4:0. Pirmajā trešdaļā divus vārtus vairākumā guva aizsargs Braiens Kempbels. Žozē Teodors atvairīja 41 metienu

Neatpalika arī veterāni – Jaromīrs Jāgrs ar diviem vārtiem un divām piespēlēm kaldināja Dalasas "Stars" uzvaru ar 4:3 pret Fīniksas "Coyotes". Jāgrs ir labākais vārtu guvējs, piespēlētājs un rezultatīvākais spēlētājs starp aktīvajiem hokejistiem.

Otrajā trešdaļā septiņu minūšu laikā gūstot trīs bezatbildes vārtus, sezonu ar uzvaru sākusi pastiprinājumu ieguvusī Minesotas "Wild" – 4:2 pret Kolorādo "Avalanche". Zaks Parizē pirmajā spēlē "Wild" rindās izdarīja divas piespēles, palīdzot Denijam Hītlijam divreiz realizēt vairākumu.

Tikai vienā mačā uzvarētāju neizdevās noskaidrot 60 minūtēs – Kolumbusas "Blue Jackets" viesos ar 3:2 pēcspēles metienos pārspēja Nešvilas "Predators". Mājinieku rindās ar rezultatīvu piespēli atzīmējās vārtsargs Peka Rinne.

Pirmos vārtus kopš 2011. gada 6. decembra guva Monreālas "Canadiens" kapteinis Braiens Džionta, bet tas nepalīdzēja savā laukumā pārspēt Toronto "Maple Leafs" - 1:2. Viesi abus vārtus guva vairākumā, divreiz rezultatīvi piespēlējot Filam Keselam.

19. sezonu Ņūdžersijas "Devils" vārtos ar uzvaru sāka Martins Brodērs, atvairot 18 metienus un palīdzot viesos ar 2:1 apspēlēt Ņujorkas "Islanders".

Septiņus vārtus mājās ielaida Vankūveras "Canucks", ar 3:7 piekāpjoties Anaheimas "Ducks", kas iepriekšējās piecas sezonas bija sākusi ar neveiksmēm. Viesu rindās izcilu spēli aizvadīja somu veterāns Tēmu Selanē, kurš divām piespēlēm pievienoja divus vārtus. Tā bija 130. spēle Selanē karjerā ar vairāk nekā vieniem vārtiem. Panākumu "Ducks" nodrošināja, otro trešdaļu uzvarot ar 4:0.

Visbeidzot Otavas "Senators" viesos ar 4:1 pārspēja Vinipegas "Jets". Vārtus guva un divas piespēles izdarīja pagājušās sezonas NHL rezultatīvākais aizsargs zviedrs Eriks Karlsons. Kaspars Daugaviņš tika atstāts rezervē.

NHL pirmās dienas kalendārs

LaiksSpēleRez.
22:00Losandželosas "Kings" - Čikāgas "Blackhawks"2:5
Vinipegas "Jets" - Otavas "Senators"1:4
Filadelfijas "Flyers" - Pitsburgas "Penguins"1:3
2:00Bostonas "Bruins" - Ņujorkas "Rangers"3:1
Monreālas "Canadiens" - Toronto "Maple Leafs"1:2
Ņujorkas "Islanders" - Ņūdžersijas "Devils"1:2
Tampabejas "Lightning" - Vašingtonas "Capitals"6:3
2:30Floridas "Panthers" - Karolīnas "Hurricanes"5:1
3:00Sentluisas "Blues" - Detroitas "Red Wings"6:0
Nešvilas "Predators" - Kolumbusas "Blue Jackets"2:3 PM
Dalasas "Stars" - Fīniksas "Coyotes"4:3
4:00Minesotas "Wid" - Kolorādo "Avalanche"4:2
5:00Vankūveras "Canucks" - Anaheimas "Ducks"3:7

Patriks Keins gūst pirmos vārtus jaunajā sezonā

Henriks Lundkvists neticami izglābj "Rangers"

Jaromīrs Jāgrs gūst 666. vārtus karjerā

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League
ESPN: The Worldwide Leader In Sports
TSN Sports News & Headlines | Score Results,...

 +33 [+] [-]

, 2013-01-20 01:00, pirms 11 gadiem
Neviens neguļ, visi skatās hokeju!

P.S. Hossa labi iesācis sezonu!!!
Slēpts komentārs: erred

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 01:06, pirms 11 gadiem
Ehh.. Flurijs nozaga Filadelfijai uzvaru.. neko darīt....
Kādi ieteikumi , ko nākamo skatīties?

  +9 [+] [-]

, 2013-01-20 01:07, pirms 11 gadiem
Bruins vs Rangers!

Golden-Boy rakstīja: Ehh.. Flurijs nozaga Filadelfijai uzvaru.. neko darīt....
Kādi ieteikumi , ko nākamo skatīties?

  +6 [+] [-]

, 2013-01-20 01:08, pirms 11 gadiem
alternativve rakstīja: Neviens neguļ, visi skatās hokeju!

P.S. Hossa labi iesācis sezonu!!!
Marsels?
Igors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 01:09, pirms 11 gadiem
Beidzot Kārtīgs Hoķis,filadelfija gan varēja izvilkt OT.

  -4 [+] [-]

, 2013-01-20 01:10, pirms 11 gadiem
Kur var skatīties ONLINE ? bez maksas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 01:10, pirms 11 gadiem
LinartsLV rakstīja: Kur var skatīties ONLINE ? bez maksas
livetv.ru

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 01:10, pirms 11 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: NYR vs BOS? Ka aršo mačh?
Jā, vispar.. Jāpaskatās NYR trio..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-01-20 01:11, pirms 11 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: NYR vs BOS? Ka aršo mačh?
ej gulēt bērns!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 01:12, pirms 11 gadiem
kādam ir labas kvalitātes links uz spēlēm , skatījos kā kluči pa laukumu slido.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 01:12, pirms 11 gadiem
erred rakstīja: Marsels?
Viesu rindās ar diviem vārtiem un rezultatīvu piespēli izcēlās uzbrucējs Mariāns Hosa.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 01:14, pirms 11 gadiem
jep, neguļam)

  -4 [+] [-]

, 2013-01-20 01:14, pirms 11 gadiem
KarstgalvisLaur4a rakstīja: Marians Hosas bra4ka lielmeistars!
Kalvem toties 11+8...!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 01:14, pirms 11 gadiem
02:00 jaskatās CApitals ka griež,tikko noskatījos labu spēli Senatros vs Jets. 4-1 labi paņema priekša to Jets/.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 01:16, pirms 11 gadiem
NHL meistarsacīkstes sākušās ar vienmērīgu mājnieku kapitulāciju....

  +5 [+] [-]

, 2013-01-20 01:18, pirms 11 gadiem
Kāds skatijās ? PIT vs PHIL ?? Ļoti aizraujoša spēle bija

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 01:19, pirms 11 gadiem
žēl PHI , bet nekas , prieks par to ka sids vairakkārt izbaudija lidotāju hitus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-01-20 01:21, pirms 11 gadiem
nevarēja saprast vai skatos 4x paātrinājumā vai KHL rāda palēlināti.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 01:21, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Nu šovu paskatījās kepkas, varat iet gulēt. Rīt KHL gaida.
Speciālai gaidīji,negāji gulēt,lai ieliktu komentu ? Tātad koments ielikts,vari iet gulēt nūģi,rīt kolhozā liela diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 01:22, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Nu šovu paskatījās kepkas, varat iet gulēt. Rīt KHL gaida.
Noteikti esi viens no tiem nelaimīgajiem, kas izgrūda entos latus abonementā un tagad jūties satriekts par komandas sliktajiem rezultātiem, nezini, kur meklēt glābiņu, tāpēc tagad te nāc apvainot īsteno hokeja līgu karali - NHL.

 +12 [+] [-]

, 2013-01-20 01:24, pirms 11 gadiem
Es tikai zinu vienu, ka man bus riebums pret khl spelem, sākot ar šo nakti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 01:27, pirms 11 gadiem
mens rakstīja: nevarēja saprast vai skatos 4x paātrinājumā vai KHL rāda palēlināti.
Tur viss atkarīgs no tā, cik Krievijas līgas galvenais fantasts Medvedevs pirms kārtējās izlielīšanās mēģinājuma ir ieņēmis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 01:34, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Beidzot Kārtīgs Hoķis,filadelfija gan varēja izvilkt OT.
Varēja, ja nebūtu bijis Žiru noraidījums
Es jau pie Malkina noraidījuma domāju, nu viss būs tulīt OT

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 01:38, pirms 11 gadiem
Jets gan nospēlēja DRīgas stilā - dominēja lielāko spēles daļu, radīja daudz bīstamus momentus, tikai nespēja pārspēt Andersonu vairāk par reizi. Toties Ottawa gan labi salika, ļoti precīzi metienu, kā arī spēja izmantot savas retās izdevības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 02:03, pirms 11 gadiem
Bruins:Rangers spēle,ideāla kvalitāte ar sopcastu angļu valodā - Прямая трансляция Бостон

     [+] [-]

, 2013-01-20 02:07, pirms 11 gadiem
Vanagi lieliski... Kompensē vājo vārtsargu līniju ar perfektu uzbrukumu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 02:27, pirms 11 gadiem
Lavrenty rakstīja: Lūk, tas ir līmenis un cieņa pret faniem, ieeju NYR mājas lapā un tur tiek piedāvāts spēles tiešraides links. Vienai VSB okupētai un Latvijā bāzētai KHL komandai, apveltītai ar lielām ambīcijām , vajadzētu "pašpikot" kā jāizturas pret līdzjutējiem!
kur tu to linku redzi?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 03:14, pirms 11 gadiem
Golden-Boy rakstīja: Ehh.. Flurijs nozaga Filadelfijai uzvaru.. neko darīt....
Kādi ieteikumi , ko nākamo skatīties?
Bostona pret Rangeriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 07:16, pirms 11 gadiem
to, ka Krosbijs labu laiku ir bez spēļu prakses, ļoti labi varēja pamanīt. neviļus šķiet, ka daudzās smagās traumas un NHL lokauts novedīs pie crybaby Krosbija karjeras norieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 07:40, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Es gulēju. Labāk skatīšos šodien bobsleju
vēl jau tagad var skatīties tiešraidi Anaheima-Vankuvera, šobrīd 7-3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 08:22, pirms 11 gadiem
Pirmā NHL diena, un aizraujošāk par visu KHL sezonu.

  -3 [+] [-]

, 2013-01-20 08:30, pirms 11 gadiem
Noskatijos divas speles pa tv,patiesam labs un kvalitativs hokejs!
Bet es isti nesapratu,kads kurs ir sekojis lidzi varetu man izskaidrot ja eliteprospects uzrada ka Luongo ir pargajis uz ''klavas lapam'',tad ka un kapec vins sodien bija Canucks vartos?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 08:34, pirms 11 gadiem
kas ar krieviem galu galā? Rāda NHL vai tomer ne?

     [+] [-]

, 2013-01-20 08:37, pirms 11 gadiem
BHZ rakstīja: Noskatijos divas speles pa tv,patiesam labs un kvalitativs hokejs!
Bet es isti nesapratu,kads kurs ir sekojis lidzi varetu man izskaidrot ja eliteprospects uzrada ka Luongo ir pargajis uz ''klavas lapam'',tad ka un kapec vins sodien bija Canucks vartos?
Tu kaut ko esi pārpratis, pat EProspect neuzrāda ko tik apsurdu.

     [+] [-]

, 2013-01-20 08:43, pirms 11 gadiem
BHZ rakstīja: Noskatijos divas speles pa tv,patiesam labs un kvalitativs hokejs!
Bet es isti nesapratu,kads kurs ir sekojis lidzi varetu man izskaidrot ja eliteprospects uzrada ka Luongo ir pargajis uz ''klavas lapam'',tad ka un kapec vins sodien bija Canucks vartos?
Nesaproti angliski? EP Luongo profilā sadaļā Trnsactions ir minēta viņa iespejamā pāreja no VAN uz TOR kā BAUMAS (rumours), tātad tā nav oficiāla informācija!
Eliteprospects.com - Roberto Luongo
Ja šī pāreja būtu oficiāla apstiprinātu, tad rakstītu nevis Rumours, bet gan Confirmed Transfer.

     [+] [-]

, 2013-01-20 08:46, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: kas ar krieviem galu galā? Rāda NHL vai tomer ne?
Nē.

  +8 [+] [-]

, 2013-01-20 09:03, pirms 11 gadiem
Vienreizēja sajūta pārņem, pēc sezonas pirmās kārtas, ielūkojoties NHL rezultatīvāko spēlētāju topā! pašā līgas skoreru galvgalī ar 4 punktiem (2+2) ir divi NHL veterāni- Jāgrs un Selanne.
2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...

     [+] [-]

, 2013-01-20 09:05, pirms 11 gadiem
Šonakt ESPN america, NHL hoķi nerādija tikai Anglijā un skandināvijā, tur tiesības pieder citiem kanāliem. NTV+ pakā atrodamais Viasat Sport ir tas pats ESPN america, bet arī viņiem NHL vietā rādija koledžu basketbolu un AHL.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 09:11, pirms 11 gadiem
Nu ko, kas tur teica ka Komarovs pat AHL nevelk, bij aktivs ka parasti un lietderigs shonakt

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 09:18, pirms 11 gadiem
wow Jaagram ar Selanni pa 4 pts varbuut Ozo ar veel uz NHL jaamegina

     [+] [-]

, 2013-01-20 09:26, pirms 11 gadiem
Lieliski, ka riktīgs hokejs ir sācies! Skaties un izbaudi sspēli! Nevis tā slidināšanās, ko vsb un tv6 piedāvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 09:44, pirms 11 gadiem
Nu nepamaniju...
Argonauts rakstīja: Nesaproti angliski? EP Luongo profilā sadaļā Trnsactions ir minēta viņa iespejamā pāreja no VAN uz TOR kā BAUMAS (rumours), tātad tā nav oficiāla informācija!
Eliteprospects.com - Roberto Luongo
Ja šī pāreja būtu oficiāla apstiprinātu, tad rakstītu nevis Rumours, bet gan Confirmed Transfer.

     [+] [-]

, 2013-01-20 09:48, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu ko,Tarasenko (2+0) 2
Granlunds (1+0) 1
Huberdo (1+2) 3


Un dienas pret nakti teorijām apmāktajiem,milzīgo ātrumu redzējušajiem.

Aleksejs Kovaļovs (1+2) 3
Šis tik tiešām rāda NHL unikalitāti. Jo KHL viņš par visu sezonu tik daudz guva Bija tik gauss uz lielā ledus,ka likās,pēdējo garu izlaidīs.
Tā kā stāstiet vien savus pasaku stāstus.

Bet kā jau vienmēr,viņam skilus uz robežas atdeva un ātruma kondīcijas

Selane
Jagrs
Kovaļovs

Un tad stāsta par ahūno ātrumu. Penši,kas knapi jau paskriet var,pa 4 punktiem gūst.
Ja šos penšus salikt uz pusi mazāka laukuma,viņi līdz 60 gadiem varētu spīdēt. Zīmīgākais,ka katra viņu kustība liktos zibenīgi ātra,ja pat skriet nenāktos.
Pensionāri mani arī pārsteidza.
Bet par to ātrumu nepārspīlē, ja daži to kladzina tas nenozīmē, ka visi tā domā.
Tās ir tikai iedomas un TV bilde. Laukums mazāks, kameras lielās arēnas izvietotas augstāk un tāpēc rodas tāda sajūta, ka tur ātrumi lielāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-01-20 09:57, pirms 11 gadiem
NHL - tā ir klasse ko verts skatities vienkaarshi sajusmaa, KHL nekvalitatiivas paaraidesun pustukshaas tribiines vairs neribu skatiities :d

     [+] [-]

, 2013-01-20 09:58, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu ko,Tarasenko (2+0) 2
Granlunds (1+0) 1
Huberdo (1+2) 3


Un dienas pret nakti teorijām apmāktajiem,milzīgo ātrumu redzējušajiem.

Aleksejs Kovaļovs (1+2) 3
Šis tik tiešām rāda NHL unikalitāti. Jo KHL viņš par visu sezonu tik daudz guva Bija tik gauss uz lielā ledus,ka likās,pēdējo garu izlaidīs.
Tā kā stāstiet vien savus pasaku stāstus.

Bet kā jau vienmēr,viņam skilus uz robežas atdeva un ātruma kondīcijas

Selane
Jagrs
Kovaļovs

Un tad stāsta par ahūno ātrumu. Penši,kas knapi jau paskriet var,pa 4 punktiem gūst.
Ja šos penšus salikt uz pusi mazāka laukuma,viņi līdz 60 gadiem varētu spīdēt. Zīmīgākais,ka katra viņu kustība liktos zibenīgi ātra,ja pat skriet nenāktos.
Tuvāk pievilkta bilde.
Tie kladzinātāji varēja salīdzināt Ovečkinu, Malkinu KHLā ar to kā tas izskatās NHLā, bet ir jau stilīgi stereotipi kurus jādzied līdz. Slinkums aizdomāties ka tie ir tie paši tikai uz lielāka laukuma un slikti parādīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:03, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: zapi es ta lieliski saprotu,ka uz lielā laukuma fiziskām kondīcijām jābūt daudz lielākām.Kā arī ātrumam. NHL apmāktie gan to nesaprot.
šodien Sabres-Penguins agrā spēle 19:30

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:05, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: nu ja
kā eksperts vakar visus atvēsināja par kamerām
tā tagad jau kaudze papagaiļu
ekspert, es pieļauju ka Tavus tūkstošus, 90% nelasa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-20 10:18, pirms 11 gadiem
KarstgalvisLaur4a rakstīja: Abrínojami J.Jágrs ir tik augstá límeni,varbút lidz 45gadiem vel daudz punkus gús!
Ko Tu brīnies par Jāgru, ja šonakt tikpat rezultatīvs (4 pts) bija arī 2 gadus vecākais somu veterāns Tēmu Selanne.

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:20, pirms 11 gadiem
Alfredsons intervijā teica, ka viņam patiktu sezona ar 50 spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 10:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Alfredsons intervijā teica, ka viņam patiktu sezona ar 50 spēlēm.
Tad jau Alfijam jāpārceļas uz kādu Eiropas top līgu, kur sezonā ir ievērojami mazāk spēļu kā NHL.

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:24, pirms 11 gadiem
upss77 rakstīja: alternativve rakstīja: Neviens neguļ, visi skatās hokeju!

P.S. Hossa labi iesācis sezonu!!!
Marsels?
Igors
Nikolajs

  +6 [+] [-]

, 2013-01-20 10:25, pirms 11 gadiem
Negulēta nakts....bet patīkams hokejs! un tiesām HD! Nevis Kolhoza mobilā kamera

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 10:26, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Tad jau Alfijam jāpārceļas uz kādu Eiropas top līgu, kur sezonā ir ievērojami mazāk spēļu kā NHL.
Ka tik nepaliek tur pat Otavā, šie gan jau piedāvās. Alfijs tur ir nenormāli populārs. Komandas leģenda.

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:29, pirms 11 gadiem
ahh šīs kameras, šie leņķi!!! šodien paskatīšos Rīgas spēli tikai tāpēc, ka Ozo atbraucis, bet tā, paldies par visu KHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-20 10:36, pirms 11 gadiem
Nesaprotu šo tizlo hokeja līdzjutēju iršanos savā starpā.
Pie tam pārsvarā visi skatās gan NHL, gan KHL.
Kā var skatīties to kas nepatīk man var paskaidrot?
Man nav problēmu skatīties gan KHL, gan NHL, ja atliek laiks paskatos arī zemākus plauktus MHL, BAČ un citus kur spēlē Latvijas komandas vai spēlētāji.
Ja jau kāds hokejs nepatīk tad taču nelieniet te gudri komentēt.
Man basketbols nepatīk, es tur neeju un nekomentēju cik viņš sūdīgs tāds un šitāds.
Ja jau tiešām ir tā , ka NHL vai KHL nepatīk tak nelieniet tur un neiršaties.
Ņemiet piemēru no Leflēra.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 10:38, pirms 11 gadiem
Prieks par Hosu!
Par Pens revanšu!
Jāgram labs gūto vārtu skaits!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:51, pirms 11 gadiem
Beidzot labs Hokejs! Prieks skatīties,vismaz normāla kvalitāte.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 10:53, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nabagu hokeja līgā pensionāri līderi - Kovaļevs,Selanne,Jagrs
nekā pārsteiguma te nav, šie veči var paņemt visu īso sezonu uz pieredzi.
Starp citu šie trīs klusi gatavojās sezonai, nevis piedalījās kaut kādos verbālos karos presē, televīzijā un citur.
Kovaļovs domāju vispār pakāris slidas uz vadža, pēc neveiksmīgās sezonas KHL,

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:53, pirms 11 gadiem
Prieks par Jagru, tikai zhel ka nepalika Filadelfija.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 10:54, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Sportā viss ir jāmīl
tapēc Tev nepiekrītu, ka neinteresējies par Šenkeri un BBL
Kas to noteicis?
Vai Tu intresējies par Latvijas čempionātu dambretē? Es jā!
Man nez kapēc nekad nav ienācis prātā kādu mācīt par ko jāintresējas, varbūt tapēc ka esmu demokrāts un aizstāvu izvēles brīvību, bet Tu ja būtu pad-vara, noteikti būtu kom-partijā. Atvaino, bet visi Tavi uzskati par to liecina.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 10:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nekā pārsteiguma te nav, šie veči var paņemt visu īso sezonu uz pieredzi.
Starp citu šie trīs klusi gatavojās sezonai, nevis piedalījās kaut kādos verbālos karos presē, televīzijā un citur.
Pag vai tad Kovalevs ir guvis jau kadu punktu??

A un Tarasenko iznakusi lieliska debija - 2 goli

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 10:56, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pag vai tad Kovalevs ir guvis jau kadu punktu??

A un Tarasenko iznakusi lieliska debija - 2 goli
1+2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 10:57, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 1+2
KHL gan Kovalevam ta shvaki gaja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 11:07, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tarasenko divi vārti ! Jaunā krievu superzvaigzne!!! Labākais krievu hokeists šonakt!
Smieklīgi, ka pokemonucentrs viņu nepiemin!
Tarasenko bija labs, bet šonakt viņam pogas izgrieza Kovaļevs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 11:12, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tarasenko divi vārti ! Jaunā krievu superzvaigzne!!! Labākais krievu hokeists šonakt!
Smieklīgi, ka pokemonucentrs viņu nepiemin!
Un abi vaarti diezgan smuki, it seviski otrie.
Vladimir Tarasenko first nhl goal in his first...
Vladimir Tarasenko Amazing Goal - 1/19/13 -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 11:32, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Nu beidzot khl fani var līst stūrī un nokaunēties par savu kolhozu līgu, jo īstie veči ir atpakaļ
Es nez par ko tur jākaunās īsti, 110 komentāri, pie Dinamo spēlēm parasti pat līdzz 1000 mēdz aiziet, par citām KHL spēlēm arī ir liela interese. Ja neesi pamanījis Latvija atrodas citā laika zonā un normāli cilvēki pa nakti guļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 11:36, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Tak tur Āris viens pats 60 komentārus atstāj
Kāda atšķirība kurā laikā skatās spēli?
+++
Tur parasti norit "diskusija" starp maksimums 10 cilvēkiem, kuri savā starpā interneta komentāros cenšas pierādīt otra stulbumu, kādas komandas vājumu vai spēcīgumu - lieliska lasāmviela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 11:40, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: brauc uz jeņķiju emocionālais ko tu dari Latvijas sporta portālā? Latvija ir varenās KHL dalībvalsts nevis nabagu hokeja līgas lasies prom, ka tev saka
Latvija nav nekādas KHL dalībvalsts - krievu komanda, kura bāzējas Latvijas galvaspilsētā ir KHL dalībniece - patiesība, patīk tev vai nē.

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:41, pirms 11 gadiem
Ceru ka Tampa sanemas nevis 1 speli pazibenoja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 11:43, pirms 11 gadiem
Tarasenko jau labi iesacis, bet vairak par 30pt vinsh nesavaks.

Kas ar Jakupovu??

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:44, pirms 11 gadiem
arvids1991 rakstīja: Ceru ka Tampa sanemas nevis 1 speli pazibenoja...
Es ar ceru ka vinji kaut PO tiks.

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:45, pirms 11 gadiem
Shovakar jaskatas agra spele Sabres-Flayers

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 11:45, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nefantazē KHL arenās es redzu Latvijas karogu, kā arī Slovākijas,Čehijas,Kazahstānas u.c. bet NHL arēnās es neredzu Latvijas karogu kā arī NHL nespēlē neviens latvietis un tā atrodas 10 stundu attālumā kāds sakars ar Latviju, nodevēj, lasies prom
Man pie kājas kādi karogi KHL tribīnēs ir vai nav. Es skatos hokeju, un NHL tas ir augstākajā līmenī. Pirms tēlo baigo nacionālistu, izaudzē rievu smadzenēs.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 11:46, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Man pie kājas kādi karogi KHL tribīnēs ir vai nav. Es skatos hokeju, un NHL tas ir augstākajā līmenī. Pirms tēlo baigo nacionālistu, izaudzē rievu smadzenēs.
Ar vinju ir bezjedzigi diskutet.

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:46, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Man pie kājas kādi karogi KHL tribīnēs ir vai nav. Es skatos hokeju, un NHL tas ir augstākajā līmenī. Pirms tēlo baigo nacionālistu, izaudzē rievu smadzenēs.
Es neredzu šķirbu celties nakts vidū un skatīties NHL vai pa dienu KHL kurš ir nedaudz švakākā līmenī , bet arī augsta līmeņa hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 11:50, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: kādās tribīnēs? pie griestiem, kas parāda dalībvalstis
augstākais hokejs smiekli nāk, lai viņi uzspēlē uz starptautiski noteiktajiem laukuma izmēriem, tad redzēsim cik viņi labi jebkura KHL komanda sasistu NHL komandu
Par pedejo teikumu es tev pilniiba nepiekritu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 11:51, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Piekrītu, pat nezinu kā varēšu pēc šīs nakts pieslēgties kārtējam Rižaņinu pazemojumam.
Došu Tev gudru padomu. Tu drīksti neskatīties DR spēles. Var aiziet pie ārsta - cilvēks skatās to ko negrib skatīties.

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:52, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es neredzu šķirbu celties nakts vidū un skatīties NHL vai pa dienu KHL kurš ir nedaudz švakākā līmenī , bet arī augsta līmeņa hokejs.
Brīvdienās parasti ir agrās spēles NHL, kuras var skatīties mums pieejamā laikā. Darbdienās parasti skatos no rītiem Rietumu konferences spēles.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 11:53, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: un vēl - gribēšu redzēt kurā vietā atkal paliks kanādieši un jeņķi PČ
Iesaku tev noskatities Vankuveras 1/4 finalu Krievija-Kanada.

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:53, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Man pie kājas kādi karogi KHL tribīnēs ir vai nav. Es skatos hokeju, un NHL tas ir augstākajā līmenī. Pirms tēlo baigo nacionālistu, izaudzē rievu smadzenēs.
Un kurš hokejs ir otrs labākais pēc NHL. Jeb Tev hokejs sākās un beidzās ar NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 11:54, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskais rakstīja: Tak tas čempis sīkajiem kā tev domāts, viss notiks olimpiskajās
++++++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 11:55, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: un vēl - gribēšu redzēt kurā vietā atkal paliks kanādieši un jeņķi PČ
Domā viņus pašus krata kurā vietā paliks?
Kanādā tik interesē kurā vietā paliks U-20 izlase un lielā izlase OS.
Pārējais ir tā starp citu pat nepamana , ka tāds pasākums notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:57, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Domā viņus pašus krata kurā vietā paliks?
Kanādā tik interesē kurā vietā paliks U-20 izlase un lielā izlase OS.
Pārējais ir tā starp citu pat nepamana , ka tāds pasākums notiek.
Nu galvenaja notikuma - Olimpiskajas speles Kanadieshi uzvareja, bet te jau dazs labs ir to piemirsis ka Krievi atsukaja Kanadieshiem diezgan smagi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 11:59, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: pietrūka Tevis vakar bobslejā
Bobsleju skatījos, tagad skatos biatlonu un sekoju bobsleja 1.brauciena
beigām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 12:00, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: zaudētāju atrunas
manis pēc vari tā domāt.
neesmu nekāds Kanādas vai ASV izlases fans.
tikai saku ko redzu un dzirdu.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:00, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: sporta draugs skatās visu
+ ar labu humoru ironizē par garā nenoturīgiem
Zutis man ir labi pazīstams no 2012.gada maija, kad juta arī pret Latvijas izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:01, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Tās vienas Olimpiskās spēles varat iebāzt vienā vietā. Iepriekšējās OS krievi paņēma Kanādu priekšā tāpat kā visos PČ pēdējā laikā gan pieaugušo, gan u20 grupās
Tak comoon vai ziskatas ka Kanadieshus rausta tas PČ, tad kad iet pc tur tikai iet pilna spara Stenlija kausa izcinja. Uz pč Kanadieshi suta tikai tos kas vairs nepiedalas Stenlija izcinja.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:01, pirms 11 gadiem
Nesaprotu friku ar parsvitroto avataru . Cik var nemties ? Pieaudzis cilveks tachu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:02, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Kādā augstākā līmenī? Viss komercalizēts, viss NHL popularitātes burbulis ir mākslīgi uzpūsts, samierinies ar to.
Atkal jau tavs vienīgais arguments ir komercializācija ļoti "gudri".
Nu tad pastāsti man, kā komercializācija ietekmē hokejistu spēli uz laukuma? Vai Krosbijs pirms vārtu iemešanas skaļi izsauc kāda sponsora vārdu? Paskaidro.
Un vēl - kas slikts ir tajā, ka cilvēki prot pelnīt ļoti labu naudu pateicoties perfekti sakārtotam mārketingam? Vai tas tagad skaitās slikti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:04, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: Pilns ar komentāriem par KHL un RD, nu kas jums ir??? Virsraksts ir pavisam cits!
Palasi pirmos komentārus, es pats neiesāku pirmais , ja kāds cits to nav darījis. Bet nav slikti-nūģīši tik ļoti "mīl" DR ka pat pie rakstiem par NHL nespēj aizmirst savu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 12:05, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: neesi padomājis, ka tas dēļ attieksmes
Normāls cilvēks nejūt pret savas valsts izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 12:07, pirms 11 gadiem
kepkām liela rosība tā ir ierasta parādība kad sākas fermeru sezona. tikai pēc nedēlās kā vienmēr pari paliks tikai daži īstie sekotāji - quks, neputns, lasma, kharlamovs un vēl kādi piecis, bet pārējie kepkas saldi čučēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 12:08, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Vavrinka Nole 5-2
tas jaskatās
Tas jau tikai 1.sets. Biatlons man jebkurā gadījumā un jebkura līme
na sacensībās ir sporta veids NR.1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:12, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Aizbrauca Radulovs uz NHL, poh*jā kļuva par ''Predators'' labāko vārtu guvēju play-off turnīrā un tikai dēļ tāda sīkuma, kā uzvedība viņš atbrauca atpakaļ.
Tas pats diženais Malkins ir Krievu hokeja skolas audzēknis.
Krosbijs? Krosbijs KHL varētu spēlēt 2-3 maiņā, vidusmēra spēlētājs, kas ir pārvērtēts.
Pagaidi, neviens jau nesaka, ka krievi sliktus spēlētājus audzina. Tikai kur spēlē tie visi izcilie krievu spēlētāji? Un diezgan loģisks iznākums, ka spēcīgākā līga ir tā, kur spēlē spēcīgākie pasaules spēlētāji, arī krievu.
Nu beidz, tas Krosbijs, kurš bija pirms galvas traumas, tajā laikā bija NR.1 pasaulē - tagad, visticamāk vairs nē.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:13, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Aizbrauca Radulovs uz NHL, poh*jā kļuva par ''Predators'' labāko vārtu guvēju play-off turnīrā un tikai dēļ tāda sīkuma, kā uzvedība viņš atbrauca atpakaļ.
Tas pats diženais Malkins ir Krievu hokeja skolas audzēknis.
Krosbijs? Krosbijs KHL varētu spēlēt 2-3 maiņā, vidusmēra spēlētājs, kas ir pārvērtēts.
Radulovs iemeta vienus vārtus playoffos...

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 12:13, pirms 11 gadiem
Tā. Gatavs ir. Arī NHL sadaļa pagalam. Sportacentr, vari taisīties ciet, ja jau esi tik vārgs pret spamotājiem un troļļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:17, pirms 11 gadiem
Par PIt vs PHI domaju ke nevienam kas speli skatijas domas par shaubigo PHI aizmuguri spele beigas neradas. Tarasaenko 2 goli (un piekam kaadi!) un speles pirmas zvaigznes tituls. NHL debija neslikti lai neteiktu vairak! Tapat varti ari Grandlundam! Interesanti ka TOR 4 sezonu spelejoshai Kadri NHL majas lapas statistika minets ka ruukijs. Kluda vai sezona ir janospele noteikts spelu skaits?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:22, pirms 11 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tā. Gatavs ir. Arī NHL sadaļa pagalam. Sportacentr, vari taisīties ciet, ja jau esi tik vārgs pret spamotājiem un troļļiem.
man vēl ir tāda cerība, ka pēc kādām pāris nedēļām, kad viss tas 'haijs' norimsies, tad varbūt lietas iegrozīsies vecās sliedēs, bet jāsaka godīgi, arī es esmu domājusi, ka būs jāmet sportacentram miers, jau iepriekš mani te galvenokārt turēja tikai uz roku pirkstiem saskaitāmi komentētāji, bet visam šitam marasmam pa vidu, pieņemu, ka arī viņi te vairs negrib savu degunu bāzt.

nav kāds relatīvi kluss sporta portāls, kurā uzturētos cilvēki, kuriem interesē pati spēle, nevis kuriem, acīmredzot, nav dzīves?

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:23, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: +100 " Agrāk NHL sadaļa bija viena no sakarīgākajām komentētāju dēļ...
Nu visu saboja kaut kadi Bondras un vel visadi atsaldenji.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:25, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: rausta un kā vēl rausta, tāpēc jau sūta tādus vīrus kā Getzlafs Perijs Keits Vards Šarps Hopkinss Nešs Speca Hītlijs St Luiss u.c. uz PČ, lai beidzot izcīnītu vismaz medaļu bet kad atkal zaudē Krievijas KHL sastāvam vai Slovākijas junioriem tad uzreiz - mums tas neko nenozīmē
Ko tu ieciklējies uz tām Kanādas un Krievijas izlasēm?

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:26, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: kepkām liela rosība tā ir ierasta parādība kad sākas fermeru sezona. tikai pēc nedēlās kā vienmēr pari paliks tikai daži īstie sekotāji - quks, neputns, lasma, kharlamovs un vēl kādi piecis, bet pārējie kepkas saldi čučēs
Eu, kolhoz, govis nav jāiet slaukt?

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:26, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: man vēl ir tāda cerība, ka pēc kādām pāris nedēļām, kad viss tas 'haijs' norimsies, tad varbūt lietas iegrozīsies vecās sliedēs, bet jāsaka godīgi, arī es esmu domājusi, ka būs jāmet sportacentram miers, jau iepriekš mani te galvenokārt turēja tikai uz roku pirkstiem saskaitāmi komentētāji, bet visam šitam marasmam pa vidu, pieņemu, ka arī viņi te vairs negrib savu degunu bāzt.

nav kāds relatīvi kluss sporta portāls, kurā uzturētos cilvēki, kuriem interesē pati spēle, nevis kuriem, acīmredzot, nav dzīves?
Man ar ir tapat. Jau sak apriebties lasiit kaut kadus trulus komentarus. Bez dzives te ir ljoti daudz lietotaju.

Bet lkm ne viena normala portala nav.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ko tu ieciklējies uz tām Kanādas un Krievijas izlasēm?
Vinsh ir aizmirsis ka ir vel tada Zviedrijas izlase kas U-20 cempi bija augstaka vieta neka vinja Krievi.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:27, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu visu saboja kaut kadi Bondras un vel visadi atsaldenji.
man tāda sajūta, ka bondra, kramiks, a-burts u.c. rakstošiem vienu un to pašu tekstu ar rēcošiem smailiem ir viens un tas pats spameris pie visiem hokeja rakstiem kur ir KHL, NHL un izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:29, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: jā apnicis lasīt tavos trulos komentārus pie raksta par VEF
oooo esmu shoka ka tu zini ka agrak komenteju VEF

Bet ja godigi kaut kadu menesi jau vairs nekomenteju.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:30, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man tāda sajūta, ka bondra, kramiks, a-burts u.c. rakstošiem vienu un to pašu tekstu ar rēcošiem smailiem ir viens un tas pats spameris pie visiem hokeja rakstiem kur ir KHL, NHL un izlases.
Man ar dazreiz sak ta likties.

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:31, pirms 11 gadiem
ai lab shovakar jaskatas Sabres - Flayers 19.30

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 12:38, pirms 11 gadiem
Johaidi tiko piecēlos palsau komentārus un praktiski sabeidzu garīgo.Raksta gan par krieviem NHL ,gan par vareno khl ,gan par Dinamo ,tikai ne par pirmo spēļu kārtu NHLBet spēles bija intresantas ,varēja protams just ,ka spēlētāju gatavība sezonai ir ļoti dažāda.Pilnībā noskatījos Kings un Čikago spēli ,lai arī Kings patīk vairāk ,bet jāsaka Čikago pašlaik noteikti spēlē labāk un noteikti būs vieni no rietumu favorītiem,un arī Čikago ir viena no tām komandām ,kuras man patīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 12:48, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Johaidi tiko piecēlos palsau komentārus un praktiski sabeidzu garīgo.Raksta gan par krieviem NHL ,gan par vareno khl ,gan par Dinamo ,tikai ne par pirmo spēļu kārtu NHLBet spēles bija intresantas ,varēja protams just ,ka spēlētāju gatavība sezonai ir ļoti dažāda.Pilnībā noskatījos Kings un Čikago spēli ,lai arī Kings patīk vairāk ,bet jāsaka Čikago pašlaik noteikti spēlē labāk un noteikti būs vieni no rietumu favorītiem,un arī Čikago ir viena no tām komandām ,kuras man patīk.
nabadziņš. cik zinu tad pie rd vai khl rakstiem tiešu tu esi viens no lielākajiem smirdinātājiem kurš parasti murgo par krieviem, psrs, okupācijām un visu ko vēl, bet tikai ne par pašu hokeju. tagad redz nepatīkami lasīt kad to pašu dara arī fermeru sadaļa. vai vai...

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:48, pirms 11 gadiem
Negaidīti labi Hossa vecākais iesācis sezonu, cerams, ka tāpat arī turpinās!
Daugaviņš sēž rezervē!..

     [+] [-]

, 2013-01-20 12:49, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Johaidi tiko piecēlos palsau komentārus un praktiski sabeidzu garīgo.Raksta gan par krieviem NHL ,gan par vareno khl ,gan par Dinamo ,tikai ne par pirmo spēļu kārtu NHLBet spēles bija intresantas ,varēja protams just ,ka spēlētāju gatavība sezonai ir ļoti dažāda.Pilnībā noskatījos Kings un Čikago spēli ,lai arī Kings patīk vairāk ,bet jāsaka Čikago pašlaik noteikti spēlē labāk un noteikti būs vieni no rietumu favorītiem,un arī Čikago ir viena no tām komandām ,kuras man patīk.
skarbā realitāte ar tiem komentāriem...

bet, spēles tiešām bija interesantas - šobrīd eju cauri hailaitiem, bet no spēlēm pilnībā noskatījos TOR-MTL un daļēji vēl dažas. par gatavību tev pilnīgi jāpiekrīt, dažbrīd bija tāds bardaks uz laukuma un varēja redzēt, ka ir spēlētāji, kas nav spēlējuši pus gadu. un kā patīk dažu veterānu sniegums? daži cilvēki, laikam, vienkārši nenoveco
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 12:56, pirms 11 gadiem
Peter Bondra,kubiklv. manuprāt pagaidām lielākie sporta centra salašņas,iesaku visiem kolektīvi ignorēt viņus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-20 13:13, pirms 11 gadiem
Hmm, lasu komentārus un domāju - kāpēc neļaut komentēt tikai no sociālo tīklu profiliem? Varbūt neatrisinātu problēmu pa visam, bet domāju ievērojami samazinātu "nepatīkamo" komentētāju skaitu.

     [+] [-]

, 2013-01-20 13:27, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Ignorēt, jo es izsaku savas domas? Vecīt, šī ir dzīve, nevis holivuda.
Tu jau toreiz pateici kāpēc par NHL izsaki šādas domas,tāka tur nav nekāda sakara ar tavām īstajām un objektīvajām domām

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 13:30, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: nabadziņš. cik zinu tad pie rd vai khl rakstiem tiešu tu esi viens no lielākajiem smirdinātājiem kurš parasti murgo par krieviem, psrs, okupācijām un visu ko vēl, bet tikai ne par pašu hokeju. tagad redz nepatīkami lasīt kad to pašu dara arī fermeru sadaļa. vai vai...
Paņem acis pirskstos un apskaties ,kur es rakstu par krieviem un khl ,tas parasti ir sadaļā par Dinamo ,vai izlases spēlēm ,bet rakstos par khl spēļu rezuktātiem es praktiski nerakstu ne ko ,jo izņemot Dinamo es krievu līgā skatos tikai LEV un Slovan ,jo tur vismaz ir ko aizstāvēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 13:48, pirms 11 gadiem
neputns rakstīja: man vēl ir tāda cerība, ka pēc kādām pāris nedēļām, kad viss tas 'haijs' norimsies, tad varbūt lietas iegrozīsies vecās sliedēs, bet jāsaka godīgi, arī es esmu domājusi, ka būs jāmet sportacentram miers, jau iepriekš mani te galvenokārt turēja tikai uz roku pirkstiem saskaitāmi komentētāji, bet visam šitam marasmam pa vidu, pieņemu, ka arī viņi te vairs negrib savu degunu bāzt.

nav kāds relatīvi kluss sporta portāls, kurā uzturētos cilvēki, kuriem interesē pati spēle, nevis kuriem, acīmredzot, nav dzīves?
Cilvekiem kas komente nav dzives
Ja tevi pie portala piesaista komentu sadala tad tev tas ari nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 13:51, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es ar ceru ka vinji kaut PO tiks.
Butu labs sakums
Uzbrukums viniem zverigs!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-20 13:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Nesaprotu šo tizlo hokeja līdzjutēju iršanos savā starpā.
Pie tam pārsvarā visi skatās gan NHL, gan KHL.
Kā var skatīties to kas nepatīk man var paskaidrot?
Man nav problēmu skatīties gan KHL, gan NHL, ja atliek laiks paskatos arī zemākus plauktus MHL, BAČ un citus kur spēlē Latvijas komandas vai spēlētāji.
Ja jau kāds hokejs nepatīk tad taču nelieniet te gudri komentēt.
Man basketbols nepatīk, es tur neeju un nekomentēju cik viņš sūdīgs tāds un šitāds.
Ja jau tiešām ir tā , ka NHL vai KHL nepatīk tak nelieniet tur un neiršaties.
Ņemiet piemēru no Leflēra.
nu tu gan atradis,ko par piemeru minet! "ists" LETTINS! tads iespaids,ka sis burtu R ka Girgensons izruna,tikai atskiriba no Zemgusa,sis to speciali dara,lai pec Jenkia izklausitos! un kosleni no mutes drosi vien nemem ara! vispar tadus tipus es apbrinoju,skiet ka Latvijas Hokejs sadiem ir bijis nebijis,un LV izlases svarigako speliu laika sie lur kaut kadu tur Edmontonu ar Filadelfiju!

     [+] [-]

, 2013-01-20 13:56, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tāpat kā jūs muldat par ahūno translāciju kvalitāti. Kas ir neticama,tas nekas ka 90 % no jums to skatās netā,neticami sliktā kvalitātē caur hvz kādiem strīmiem.
Ar sērkociņiem acīs. Bet tā jau ir jūsu problēma.
Dude tev viss kartiba?
Pasam riebjas SC.com KHL vs NHL
Katrs skatas ko grib es skatos abus
Ceru ka Negative tagad skatisies hokeju nevis smirdes katra KHL
raksta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 13:59, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: nu tu gan atradis,ko par piemeru minet! "ists" LETTINS! tads iespaids,ka sis burtu R ka Girgensons izruna,tikai atskiriba no Zemgusa,sis to speciali dara,lai pec Jenkia izklausitos! un kosleni no mutes drosi vien nemem ara! vispar tadus tipus es apbrinoju,skiet ka Latvijas Hokejs sadiem ir bijis nebijis,un LV izlases svarigako speliu laika sie lur kaut kadu tur Edmontonu ar Filadelfiju!
Saisinot tavu tekstu-
Zils ir balts, bet zirgs

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:00, pirms 11 gadiem
arvids1991 rakstīja: Butu labs sakums
Uzbrukums viniem zverigs!
Ja tu par Tampu doma tad jā vinjiem uzbrukums ir ljoti labs tik zhel ka Stemkosam nav tada komandas biedra kas arii mestu tik daudz golus ka vinsh.

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:02, pirms 11 gadiem
Tarasenko 2 goli, bet arī kanādiešu debitantam Huderbo laba atbilde, proti, 1+2.

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:03, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tāpat kā jūs muldat par ahūno translāciju kvalitāti. Kas ir neticama,tas nekas ka 90 % no jums to skatās netā,neticami sliktā kvalitātē caur hvz kādiem strīmiem.
Ar sērkociņiem acīs. Bet tā jau ir jūsu problēma.
Vakar caur sopcast skatījos Rangers spēli,kvalitāte bija labāka kā šeit pievienotajā video.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:03, pirms 11 gadiem
arvids1991 rakstīja: Saisinot tavu tekstu-
Zils ir balts, bet zirgs
man patik humors ta4u soreiz nesapratu!

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:04, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Granlundam arī vārti,būs jāpalūr,kā šis tos guvis.
Jakupovs jau ir aizvadijis speli?

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:05, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tu par Tampu doma tad jā vinjiem uzbrukums ir ljoti labs tik zhel ka Stemkosam nav tada komandas biedra kas arii mestu tik daudz golus ka vinsh.
Toties viņam ir tāds komandas biedrs kā Sentluī,kurš dala lieliskas piespēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:06, pirms 11 gadiem
Ka jus domajat Sabres - Flyers spele varetu buut interesanta? Par Flayers es nesaubos, bet vai Sabres varetu but laba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:07, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Toties viņam ir tāds komandas biedrs kā Sentluī,kurš dala lieliskas piespēles
Ja vel Lakavljers vel mestu daudzus golus ieksha tad jau wsp buutu super.

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:08, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Apsveicu,gan jau vēl kāds arī Tev noveicās. Nākamreiz padalies ar strīmu ar domu brāļiem,savādāk tiem gan pašvakāk bija.
Tu uz visām spēlēm SopCast strīmus atradi ?
Es tikai noskatījos divas spēles - Flyers : Pens,to es skatījos caur Veetle.com kvalitāte bija laba,par pārējām spēlēm nezinu,bet es domāju,ka vajadzēja būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:09, pirms 11 gadiem
Mna shosezon interese tikai 3 komandas:
1. Dallasas stars, jo tur spele Jagrs
2. Filadelfijas Flyers, jo komanda jau sen simpatize
3. Otavas Senators, jo Kaspars Daugavinsh.
Un biki arii Tampai un Pitsburgai pasekoshu liidzi.

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:10, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tu par Tampu doma tad jā vinjiem uzbrukums ir ljoti labs tik zhel ka Stemkosam nav tada komandas biedra kas arii mestu tik daudz golus ka vinsh.
Visa pasaule tadi savaktos kadi... 4
StLui un Lekavalje ir gana labi partneri
StLui+Stemkos vsp izcils paris!
Iedotu vel labu malu...
Zel ka Tampa Richardsu aizmainija... zinu ka bija C bet saja trio ka
mala liekas tiri iederetos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:11, pirms 11 gadiem
Mežonīgie_Rietumi rakstīja: shonakt speele pret canucks! kaa tev liekas, ar kaadiem partneriem Jakupovam vislabaak speeleet ?
Gan jau ka ar Hopkinsu un vel kadu.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:11, pirms 11 gadiem
kramiks rakstīja: man patik humors ta4u soreiz nesapratu!
Tapat ka es tavu komentu...tikai manejais bij isaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:12, pirms 11 gadiem
Laikam, lai būtu kāda pārmaiņa no KHL fanu tekstiem, jāiekomentē kaut kas par redzēto pagājušajā naktī...

Ļoti pārsteidza Blues ar savu organizēto spēli, tajā pašā laikā nedrīkst aizmirst, ka Detroita var vairāk. Izbrīnīja 26 gadus vecā šveicieša iesaistīšana Wings pirmajā maiņā, taču neko par viņu labu nevarētu pateikt šobrīd, gluži tāpat kā par visu Wings komandu kopumā. Kā arī nedrīkst aizmirst par Tarasenko veiksmīgo debiju(2+0).

Čikāga - Kings arī likās aizraujoša spēle...Blackhawks spēlei piegāja ļoti nopietni, kamēr Kings pirmo trīs maiņu spēlētāji izskatījās ļoti ''paģiraini'''. Iepriecināja SC ieguvēju 4.maiņa kura guva arī abus Kings vārtus(Latvijas izlases trenera dēlam arī ir gūti vārti) panākot no rezultāta 4:0 uz 4:2, bet kādas 15 sekundes vēlāk Hossa vecākais pieliek punktu jebkādām Stenlija kausa ieguvēju cerībām.

Kopumā pirmā diena bijusi pilna ar negaidītiem notikumu pavērsieniem kā arī veiksmīga NHL debitantiem. (Tarasenko, Granlunds utt.)

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:12, pirms 11 gadiem
Mežonīgie_Rietumi rakstīja: nezinu, kapeec, bet man vislabaak Oielers patiik!
Varbuut tapec ka daudz jauninjie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:14, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ka jus domajat Sabres - Flyers spele varetu buut interesanta? Par Flayers es nesaubos, bet vai Sabres varetu but laba?
Sabres prognozet ir gruti...
Laba komanda bet nestabila
Noteikti skaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:16, pirms 11 gadiem
arvids1991 rakstīja: Sabres prognozet ir gruti...
Laba komanda bet nestabila
Noteikti skaties
Pietam ja spele notiek salidzinoshi agri 19.30 tad kapec gan laist garam.
Skatiishos Flyers delj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:17, pirms 11 gadiem
Mežonīgie_Rietumi rakstīja: ar manu "supernetu " naaksies izmantot torrentu pakalpojumus
Nu man ir lenakais pieejamais internets, bet vienalga visu laiku skatos interneta un neta atrums man netrauce.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 14:18, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Visas sezonas? Te 3/4 paskatīsies dažas spēles un par tādu NHL aizmirsīs, tikai varbūt dažreiz labākos momentus paskatīsies.
jo 3/5 te ir darbs/skola un pa nakti jagulj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:22, pirms 11 gadiem
Vakar pat pa tām divām spēlēm redzēju vairāk spēka paņēmienus kā pa vairākām spēlēm te - KHL,ko es ar to gribu teikt,KHL ir salīdzinoši garlaicīgs hoķis ar dažiem izņēmumiem,noteikumi arī ierobežo pašu spēli kā tādu.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-20 14:22, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Tieši par to jau es runāju, lielie NHL fani atradušies.
Un KHL ir dikti savadak?
Labi RDI speles, bet parejas kads labi ja 2 speles gada noskatas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:25, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Mani intresē saspēles, kombinācijas, nevis iemet ripu zonā hokejs un tik skrien tai pakaļ kā tādi mežoņi krātiņā.
Protams Eiropā tevis nosauktie komponenti ir izteiktāki,bet es neteiktu,ka NHL tā ir reta parādība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:26, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: KHL TV visu dienu piedāvā KHL spēļu translācijas, bet tev jau to grūti saprast, labāk dabūt kādu datorvīrusu meklējot NHL strīmu, kas bojā acis.
Runa nav par to,bet gan par to,ka paši noskatās Rīgas Dinamo spēli un par pārējām pat nezin... KHL sekotāji,entuziasti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:27, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Prieks,ka ir godīgi cilvēki. NHL ir evolūcijas virsotne,kas domāta ZA skatītājam.Kas par to attiecīgi maksā,pēc pilnas programmas. Uz šiem NHL troļļiem viņiem ir galīgi .........
Viņiem jāsamierinās ar "labiem" strīmiem,par velti.
Un Amur-NkMetalurg jasamierinas ar "lielisku" kvalitati
pa maksu...
ari KHL lielaka dala skatas pa velti netaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:29, pirms 11 gadiem
Edgars_91 rakstīja: Es jau pie Malkina noraidījuma domāju, nu viss būs tulīt OT
Pats Malkins ejot uz soliņu arī izskatijās tā, ka dēļ viņa jau būtu pagrūsta spēle paveicās čalim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:37, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Visas sezonas? Te 3/4 paskatīsies dažas spēles un par tādu NHL aizmirsīs, tikai varbūt dažreiz labākos momentus paskatīsies.
tas katru sezonu tā ir novērots, pirmajās spēlēs visi kepkas skatās un slapina biksēs - vai cik dievīgs hoķis, un cik sūdīgs khl. tikai paiet nedēlā un to dievogo hoķi iekomentē labi ja 5 naktsargi, kas patstāvigi tam seko līdzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:38, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Protams Eiropā tevis nosauktie komponenti ir izteiktāki,bet es neteiktu,ka NHL tā ir reta parādība
interesanta lieta,bet ja paskatas visu laiku NHL un Eiropas klubu savtstarpejo speliu bilances vesturi,tad tie rezultati nebut nav nemaz tik graujosi NHL laba,kas liecinatu par tas"pardabiskumu"! ari DR savulaik ir nemusi prieksa NHL klubus,ja nemaldos,tad vienu speli pat pret pasu Veinu Gretcki !

  +3 [+] [-]

, 2013-01-20 14:38, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: KHL TV visu dienu piedāvā KHL spēļu translācijas, bet tev jau to grūti saprast, labāk dabūt kādu datorvīrusu meklējot NHL strīmu, kas bojā acis.
Kapec?
Vel jau var atrast darbu, izvakties no mammas dzivokla pirms tev ir 40 un nesedet
visu dienu pie tv...
Tiko parlasiju virsrakstu...
nekada sakara ar KHL...
Tad kapec veri vala?
Tas pac ar NHListiem KHL sadalas attiecas...
tava

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:39, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Protams, jāaizskrien pēc pepsi un kāda burgera. Jums, ziemeļamerikāņiem tak tā pieņemts.
Un zini pēc kā skrien krievi?
pēc vodkas un semkām, ta tur KHL pieņemts.
KolhozHockerLeuge nav ne labākā, ne spēcīgākā, vodkmani

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:40, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Vienīgā problēma, kapēc tavuprāt KHL nav labākā līga pasaulē ir tā, ka vienu reizi Radulovs to nosauca par kolhozu.
Tiem šķūņiem, kur notiek spēles un līgas prezidentam, kas zvaigžņu spēlē par peldbiksēm runā ar nav ne vainas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:44, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: kāpēc NHL izskatās ātrāk viss? jo laukumi uz pusi mazāki, mazāk jāskrien, līdz ar to ātrums nepazūd tāpēc jau KHL ir domāts izturīgiem večiem, kas spēj saglabāt labu ātrumu ilgtermiņā un līdz ar to KHL veči ir labāki par NHL Rjazancevs labāks par Haru,Rēdlihs ātrāks par piemēram nezinu, kas ir ātrākais NHL ?
to jau varēja redzēt kad atbrauca koijoti un karolīna ka viņi pa laukumu tusnīja tā pat ka visi pārējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:45, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: lielais amerikāņu aizstāvis atradies, smieklīgi paliek.
Tikai mieru, daugavpilieti, lielais Kolhoza sistēmas aizstāvis, smieklīgi paliek.

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:45, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ar KHL viss skaidrs,ko tur vispār runāt,mēsls.
Bet man labāk tīk parunāt par evolūcijas virsotni,meku. Kur viss ir perfekti.
Var teikt katrs skatītājs tiek novests tuvu ekstāzei.
Amm nu neteicu ka KHL- mesls...
ne tuvu
Bet vari ludzu man, idiotam, izskaidrot ko tu tiko pateici?
Neta gadas sarezgijumi ar saprasanu vai tas ir sarkasms vai
idiotisms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:47, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: ahha, jā lāčuks ir tāds dīvains čalis, bet vai tad NHL sikspārnis ir labāks? :d
šķūniem? Es skatos hokeju, nevis arēnas, piedod.
Nez kapēc nesen vel tu aģitēji,ka nu tik cels jaunas arēnas čeļabinskās un kur tik vel ne...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:47, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Redzēs,kā ies PO,jo tur jau būs cita veida spēle.
Visi "sametīsies" un spēlēs hokeju.
Nebūtu jau brīnums, ja līga ir veidota pēc kolhoza principa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:48, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: kāpēc NHL izskatās ātrāk viss? jo laukumi uz pusi mazāki, mazāk jāskrien, līdz ar to ātrums nepazūd tāpēc jau KHL ir domāts izturīgiem večiem, kas spēj saglabāt labu ātrumu ilgtermiņā un līdz ar to KHL veči ir labāki par NHL Rjazancevs labāks par Haru,Rēdlihs ātrāks par piemēram nezinu, kas ir ātrākais NHL ?
Hossa :*:*:*:*:*
Mairiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:52, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: ahha, jā lāčuks ir tāds dīvains čalis, bet vai tad NHL sikspārnis ir labāks? :d
šķūniem? Es skatos hokeju, nevis arēnas, piedod.
Taisnība, uz dīķa arī var labi paspēlēt. Varbūt kolhoza līgas komandām jāpārceļas uz Latgali, tur daudz ezeri, varēs PO kapāt, kā jau kolhozā ar pāris krieviem, kas sevi paslavē un noliek NHL. Kurš tad bez krieviem saka, kāds khl ir spēks. (nedomāju, tevi, daugavpilieti, bet cilvēku kas ir tuvu NHL). ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:57, pirms 11 gadiem
Heh, skatos nekas vēl nav beidzies būtu labāk hokeju skatījušies.
Nevis mērītos ar krāniņiem, kuram HD kvalitāte, kuram ietilpība lielāka un kuram gaišāks.

     [+] [-]

, 2013-01-20 14:57, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Tavs arguments pret KHL ir arēnās, smieklīgi.
Un tavs teksts par ezeriem parāda, kāds idio*s Tu esi, piedod.
Nedomāju,ka ar saviem tekstiem tu izstaro inteliģenci un gudrību...
Un arēnas ir viens no argumentiem,kāpēc tad paši spēlētāji izsakās,ka jaunās,modernās arēnās spēlēt ir labāk un patīkamāk ?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:58, pirms 11 gadiem
Tie kuri Eiropā labi pastrādāja lokauta laikā, tie protams sākuma ies labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 14:59, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Tavs arguments pret KHL ir arēnās, smieklīgi.
Un tavs teksts par ezeriem parāda, kāds idio*s Tu esi, piedod.
Un tavs arguments par burgeriem un pepsi ir tieši vietā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 15:02, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Tā pat, kā NHL fani lien KHL rakstos, tā pat es to daru NHL.
Visu dienu? Esmu mājās ap 18;00. KHL spēles rāda līdz 24:00 lieliskā kvalitātē un 2 no rādītajām spēlēm ir tiešraides. NHL ko tādu piedāvā tikai brīvdienās un arī pie sliktas kvalitātes interneta strīmiem.
tatad... spele iet apm. 3h. tu vari noskatities kadas... 2 speles?
Apsveicu!
Esi istens KHL fans!
Bet domaju ka atradisies ari kads NHL fans kuram nav sievas/draudzenes
un kurs velta visu brivo laiku hokejam...
Amm gluzi ka KHL sadalas aizstavu KHL NHL sadalas aizstavu NHL...
AA un KHL ir laba liga specigas komandas taktisks hokejs utt...
Bet NHL ir labak sarikots hokejs ir dinamiskaks speletaju limenis
ir augstaks...
jau fakts ka tikai 1 NHLists velejas palikt KHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 15:04, pirms 11 gadiem
Keep on rakstīja: Un tavs arguments par burgeriem un pepsi ir tieši vietā..
Starp citu ZA burgers un pepsi ir daudz lētāks un garšīgāks, nekā piedāvātais arēnā "Rīga" dārgais picas gabals un Aldara mīzals, ko visi strebj tā , ka pat nevar uz perioda sākumu paspēt.
Neesmu piekritējs ne vienam , ne otram.
Bet publika Rīgā no Ņujorkas , ne ar ko neatšķiras.
Monreāla un Toronto ir vislabākā kur esmu bijis.
Nevaru tik Krieviju salīdzināt, tur neesmu bijis uz KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-20 15:06, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Kapēc tad Ovečkins, Kovalčuks u.c aizbrauc atpakaļ? Jo tā lika līgums, NHL viņus ir pataisījuši par sava veida vergiem.
Noteikti pistoli turēja pie galvas, kad parakstija līgumu.. Nelieši!!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 15:06, pirms 11 gadiem
Ah, kā man pietrūka NHL. Spēli diemžēl neredzēju, jo mans kompis ir pārāk bremzīgs, sekoju tikai līdzi teksta tiešraidē. Lieliski, ka sezona sākta ar uzvaru, un it īpaši pret Flyers.
Vēl nav bijis arī laika noskatīties hailaitus, bet šosezon ir kaut kā grūtāk atsākt dzīvot "hokeja režīmā" lokauta dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:07, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nerunājot par rūdījumu. Uz KHL viņš brauca tā teikt beigt karjeru. Būdams vecs,nevarīgs 36 gadu vecumā. Tagad 41 gada vecumā devās atkal spēlēt uz NHL. Uguņot,rādīt klasi.

Jau pēc visiem šiem verdiktiem ko savulaik izteica NHL karstgalvji,var redzēt un novērtēt viņu objektivitāti.
Kā jau teicu,NHL fans = slimi greizsirdīga sieva.
atrodi 1 piemeru un tev jau stav?
Pretejie piemeri vien nozime kko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 15:09, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: KHL attīstās un jajau spēles kvalitāts ziņā jau sen ir labāks, iedomājies, kas būs pēc 5 gadiem, kasd būs attīstusies infrastruktūra- uzcelta arēnas, uzlabota spēļu translāciju kvalitāte? Par nakstsargu hokeja līgu tiks aizmirsts , tici man. Pagaidām tie ir jūsu argumenti, kapēc KHL ir tik slikta līga un tas ir smiekīgi.
piemērs.

-yo, kapēc KHL ir labākā līga pasaulē?
-saspēles, kombinācijas, skaists hokejs.
(normāls KHL fans)

-yo kapēc tev nepatīk KHL?
-kolhozs, spēlē sķūnī LOL, ej uzdzer vodku un paēd sēmočkas. LOLz.
Kāpēc es uzskatu KHL par kolhozu ? Infrastruktūra,kultūra,spēļu translācijas,līgas vadības lēmumi,tiesāšana,spēlētāju vis atļautība,man vel atmiņā paliek spartak un DR spēle,kad pret Kariju pielietoja netīru spēka paņēmienu un viņš guva nopietnu traumu,vai man atgādināt kā viņš tika nonest no laukuma ? Vienkārši nožēlojami! UN tam līdzīgu atgadījumu ir bijis pietiekoši. Protams,ka līga lēnām attīstās un tas ir ļoti labi,es pat to no sirds novēlu,bet priekš manis KHL spēlē nedaudz garlaicīgu hokeju,jo es gribu redzēt arī fizisku spēli,nevis tikai skaistas kombinācijas,kuras starp citu arī var redzēt NHL pietiekoši daudz. Un KHL griesti ir otra labākā līga pasaulē,jo visi labākie tiecas uz NHL,nevis uz KHL.
Un tie komentāri tevis piemeklētie,arī varu atrast KHL fanu smieklīgos argumentus,kāpēc NHL ir sliktāka līga.

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:10, pirms 11 gadiem
Kurš tad bez krieviem sak
a, kāds khl ir spēks.
cik esmu Eiropa runajis ar cilvekiem,kuri sada vai tada veida ir saistiti ar hokeju,visi ka viens piekrit tam,ka KHL ir specigaka liga Eiropa un otra specigaka pasaule pec NHL,ta4u daudz no tas neatpaliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:13, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: KHL lielākā daļa arēnu ir celta 2000 + gads.
Nekur Eiropā nev uzceltas tik daudz arēnas šajā laika sprīdī.
Uzcelt arēnu - kā lai tev pateikt,vajag daudz laika un finansējumu. Kurš nav daži $.
Visas arēnas lielāko teikt tika celtas jau RSL laikā tikko pirms KHL izveides.
RSL laikos pēc statistikas hokejs bija 2 - 3 reizes nepopulārāks,neapmeklētāks kā tagad.
Jēgas celt tādu halli kas būtu līdzīga kā NHL nav.
Jo Krievijā dzīves līmenis ne tuvu nav ZA dzīvei.
Pat Eiropas. Un tieši tā ir lielākā KHL problēma. Bet neskatoties uz visu to,viņiem hokejs ir,atsķirībā no dažām labām valstīm,kur it kā dzīves līmenis arī ir labāks.
Un ja paskatās cik staigā uz LAČ,Eiropā,tad Rus noteikti var būt lepni.
Ja vēl ņem vērā dzīves atšķirību starp Rus un Eiropu. Čempionāta komandu dalībnieču skaitu. Dažu klubu sliktos apmeklējumus,popularitāti.
Es visas šīs lietas ļoti labi saprotu un vienkārši Krievijā hokejs ir Nr.1 bet Eiropā pārsvarā futbols,tas visu izskaidro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:13, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Kapēc tad Ovečkins, Kovalčuks u.c aizbrauc atpakaļ? Jo tā lika līgums, NHL viņus ir pataisījuši par sava veida vergiem.
vergs pa 7milj?
Es ar drikstu tads but?
lauz ligumu ar klubu un viss...
Calim ligums netrauceja palikt Slovan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-20 15:15, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tuvu nav No - 1 sporta veids. Pat ne No - 2
Protams, futbols tur rullē.
Tikai dažās pilsētās kur kultivē tikai hokeju tas ir top 1.
Bet nu komandu sporta veidos varētu uz 2 vilkt kopumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-20 15:20, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: KHL attīstās un jajau spēles kvalitāts ziņā jau sen ir labāks, iedomājies, kas būs pēc 5 gadiem, kasd būs attīstusies infrastruktūra- uzcelta arēnas, uzlabota spēļu translāciju kvalitāte? Par nakstsargu hokeja līgu tiks aizmirsts , tici man. Pagaidām tie ir jūsu argumenti, kapēc KHL ir tik slikta līga un tas ir smiekīgi.
piemērs.

-yo, kapēc KHL ir labākā līga pasaulē?
-saspēles, kombinācijas, skaists hokejs.
(normāls KHL fans)

-yo kapēc tev nepatīk KHL?
-kolhozs, spēlē sķūnī LOL, ej uzdzer vodku un paēd sēmočkas. LOLz. USA, USA.
es ieveroju tadu faktu,ka KHL noliceji ir tikai Latvija! un tikai SC NHL sadalia nekur citur uz pasaules viniu vienkarsi NAV,ja vel neskaita paris klaunigos aizdikia NHL komentetajus,kuriem acimredzot nak sadi pasutijumi no NHL tricosajiem naudas maisiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:24, pirms 11 gadiem
Interesanti vai Ovečkins atgūs veco formu, vai turpinās grimt?! Ši varētu būt lieliska sezona lai sevi atkal pierādītu ka super zvaigni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:27, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Vienu piemēru ?
Es tikai runāju par Jāgru.
Varu tev 10 - 15 spēlētājus saskaitīt,kas bija devušies uz KHL nevarības dēļ un tagad NHL spēlē atkal.
Ludzu dod man tos 10 piemerus
Es varu dot 100 piemerus kas devas uz KHL nevaribas del
{kadi 10 DRI vien un ta ari neatgriezas NHL}
Un uz KHL speletaji nedodas limena del bet del naudas vai majam!
par Kovi: "Nemaz nedomaju neatgriezties NHL" vai kka ta bija...
raksts kada 5 lapaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:27, pirms 11 gadiem
Keep on rakstīja: Interesanti vai Ovečkins atgūs veco formu, vai turpinās grimt?! Ši varētu būt lieliska sezona lai sevi atkal pierādītu ka super zvaigni..
Nu pēdējā sezona viņam nebija tā veiksmīgākā, 65.punkti,jo ja atskatās,tad iepriekšējās sezonas iezīmējas ar trīsciparu skaitli,vai tuvu tam. Bet nu lai vai kā,mans favorīts ir Stemkoss

  +2 [+] [-]

, 2013-01-20 15:28, pirms 11 gadiem
bērnudārzs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:29, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tuvu nav No - 1 sporta veids. Pat ne No - 2
ir gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:33, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Klau draudziņ tu man apniki,atrodi sev kādu citu kam smadzeni pa....
Nav jēgas,jo uz manu balts,tev būs melns. Paliksim katrs pie sava.
Es pie sava stulbuma,tu pie savas gudrības.
tad ej prom noNHL sadalas Kur problema?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:37, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Paši vien mūsu klātbūtni izpelnījāties.
Galvenais jau tas,ka jūsu klātbūtne principā neko neietekmē un nemaina,vienīgi cilvēki var savā starpā pagudrēties un padir*ties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:41, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Paši vien mūsu klātbūtni izpelnījāties.
ka jau teicu KHL sadala aizstavesu KHL
NHL sadala NHL...
Tas ir sports!Sekojat tam kas patik un nelienat citur...
es ta4u nelienu orientesanas sporta komentet...

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:43, pirms 11 gadiem
Peter Bondra rakstīja: kāpēc NHL izskatās ātrāk viss? jo laukumi uz pusi mazāki, mazāk jāskrien, līdz ar to ātrums nepazūd tāpēc jau KHL ir domāts izturīgiem večiem, kas spēj saglabāt labu ātrumu ilgtermiņā un līdz ar to KHL veči ir labāki par NHL Rjazancevs labāks par Haru,Rēdlihs ātrāks par piemēram nezinu, kas ir ātrākais NHL ?
tu esi kādreiz skrējis ? pamēģini skriet teiksim 20 minūtes neapstājoties un skriet 20 minūtes ik pa minūtei apstājoties (nevis tā kā uz pausi, bet kārtīgi sabremzējot, tā, ka pazūd viss ātrums) un momentāli sākot skriet no sākuma. uzturēt ātrumu ir daudz vieglāk nekā apstāties un uzņemt to no jauna nākamajam skrējienam. tava "loģika" kļūdīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:43, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nu tu gan lej! Pieļauju, ka Vācijā 50% nemaz nav dzirdejuši par tādu līgu un tā viņiem asociejās ar Red Army,Dinamo, Krilya Sovetov. Šovasar Šveices klubs aizvadīja draudzības spēles ar Neftehimik, tad viņi savā mājaslapā pat nevar pareizi ierakstīt to nasaukumu, kur ta vēl izrunāt. Prāga arī neviens tak īpaši nerāvās uz KHL spēlēm, jo no sākuma vispar jāuzin kas un kā tur spēlē. Tagad jau nāk, bet viņiem tak tāpat Jāgrs spēlēja un citi NHL veči, taka priekšroka nevienmer tiek atdota Levam.
pirms atbildi,palasi uzmanigak,ko es rakstiju! es rakstiju par CILVEKIEM,SAISTITIEM AR HOKEJU, kuru Eiropa NAV DAUDZ,tas ir bijusajiem un esosajiem speletajiem,treneriem,tiesnesiem,saviem amatieru komandas biedriem,nevis par vidusstatisko Bavarijas,Barsas vai PSG futbola fanu ! Francija,piemeram,ta hokeja vide ir lioti mazinia, it seviski dienvidos,kur es dzivoju te lielaka dalia neko nezin pat par Francijas hokeja ligam,par NHL tikai so to ir sporta zinias dzirdejusi,kur nu ve parl Krilja Sovetov kad Fran4u draugiem stastiju,ka berniba hoki ravam uz dikiem un upem,man atbildeja,viens no diviem: vai nu tu te dzen zosis,vai nu visi pie jums tur Latvija ir aptaureti!

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:49, pirms 11 gadiem
Kubiklv rakstīja: Paši vien mūsu klātbūtni izpelnījāties.
amm nez ko dara galvenais smerdelis D.S. Negative?
KHL sadala smird ka negudrs...
NHL tik ilgi gaidija...
Vairs nav intresanti

     [+] [-]

, 2013-01-20 15:57, pirms 11 gadiem
auksts_alinjsh rakstīja: tu esi kādreiz skrējis ? pamēģini skriet teiksim 20 minūtes neapstājoties un skriet 20 minūtes ik pa minūtei apstājoties (nevis tā kā uz pausi, bet kārtīgi sabremzējot, tā, ka pazūd viss ātrums) un momentāli sākot skriet no sākuma. uzturēt ātrumu ir daudz vieglāk nekā apstāties un uzņemt to no jauna nākamajam skrējienam. tava "loģika" kļūdīga
viss ir atkarigs no atruma,kada tu skrien 20 minutes sprinta tempa nenoskriesi! ja salidzina hokeju ar futbolu,piemeram,tad futbols ir ka marafons,hokejs ka sprints! tu atrodies uz ledus izlaicigi,bet darbojies uz maksimala atruma! ja tu nomainoties nejuties izpumpejies,tad savu mainiu nospeleji SUDIGI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 16:13, pirms 11 gadiem
"Mača izskaņā viņam tika fiksēta strīdīga aizmugure, kas liedza izrauties vienatnē pret "Penguins" vārtsargu Marku Andrē Flerī, kurš atvairīja 26 metienus."

Nevis strīdīga, bet aizmugure tika fiksēta ārkārtīgi precīzi, ko atkārtojumā arī varēja redzēt.

Bet tā - domāju, ka pirmā diena izdevusies. Jāgrs pašlaik laikam līgas rezultatīvākais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-20 16:24, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: "Mača izskaņā viņam tika fiksēta strīdīga aizmugure, kas liedza izrauties vienatnē pret "Penguins" vārtsargu Marku Andrē Flerī, kurš atvairīja 26 metienus."

Nevis strīdīga, bet aizmugure tika fiksēta ārkārtīgi precīzi, ko atkārtojumā arī varēja redzēt.

Bet tā - domāju, ka pirmā diena izdevusies. Jāgrs pašlaik laikam līgas rezultatīvākais!
Jāgrs ar Sellanē dala pirmo vietu it was a good day to be old

     [+] [-]

, 2013-01-20 20:34, pirms 11 gadiem
Prieks par Aļošu Kovaļovu, kurs KHL pat īsti sastāvā netika bet enhāel uzreiz 3 punkti jau pirmajā spēlē....

     [+] [-]

, 2013-01-20 22:57, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Prieks par Aļošu Kovaļovu, kurs KHL pat īsti sastāvā netika bet enhāel uzreiz 3 punkti jau pirmajā spēlē....
aha un par Marselu Hossu kurs cinijas par sastavu
NHL bet KHL kluva par ligas bombardieri...
par ko ir tavs stasts?