Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Pasaules kausā hokejā varētu startēt sešas izlases un divas "All Star" komandas

Pasaules kausā hokejā varētu startēt sešas izlases un divas "All Star" komandas
NHL komisārs Gerijs Betmens
Foto: AP/Scanpix

NHL, NHL spēlētāju arodbiedrības un IIHF pārstāvju tikšanās laikā Toronto pirms Slavas zāles ceremonijas panākta mutiska vienošanās par jaunu izspēles kārtību gaidāmajā 2016. gada Pasaules kausā hokejā.

Kā ziņo Kanādas mediji, turnīrā plānots iekļaut tikai sešas valstsvienības: Kanādas, ASV, Zviedrijas, Somijas, Krievijas un Čehijas izlases.

Atlikušās divas vietas tiks aizpildītas ar, tā sauktajām, "All-Star" vienībām, kur vienā no tām tiks pulcināti labākie Eiropas spēlētāji no valstīm, kas nav uzaicinātas dalībai Pasaules Kausā (Šveices, Vācijas, Slovākijas, Dānijas, Latvijas, Slovēnijas, utml.), tādējādi ieviešot līdzīgu principu, kas tiek izmantots prestižajā golfa turnīrā - Raidera kausā - kur labākie Eiropas sportisti startē vienkopus zem Eiropas Savienības karoga.

Tiek spekulēts, ka otras Visu zvaigžņu vienības sastāvs varētu tikt veidots no labākajiem jaunajiem hokejistiem, kas nav iekļuvuši nevienā no pārējām komandām, taču par to vēl neesot panākta konkrēta vienošanās.

Izmantojot iespēju neatkarīgi noteikt spēļu laikus, turnīra grafiku un uzaicinot tikai savstarpēji konkurētspējīgas komandas, turnīra organizētāji ir ieplānojuši gūt 80 miljonu eiro lielu peļņu, kas tiktu līdzīgi sadalīta starp līgu un pašiem spēlētājiem.

Pasaules kausa izspēles pirmajā posmā paredzēts apļa turnīrs, kam sekotu izslēgšanas spēles un fināls, kurā kausa ieguvēji tiktu noskaidroti trīs spēļu sērijā. Pasaules kauss norisināsies Toronto 2016. gadā.

Izmantotie resursi:
torontosun.com

     [+] [-]

, 2014-11-18 14:54, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu, jo nekad atsevišķi spēlētāji nespēs piesaistīt to auditoriju ko visa izlase.
Man,piemēra,tāds Girgensons bijis nebijis, un viņa klātbūtne šai iespējamā All Star izlasē, ne par matu nepalielinās par to interesi.
Cilvēki skatās to pašu NHL nevis tapēc daļeji jo tur ir savējie, bet arī tapēc ka labs hokejs un tas ka Girgensons tur spēlē, noteikti palielina intresi par NHL Latvijā. Setanta Sport parādīšānās mūsu kabeļu TV tam ir apliecinājums.
Tavu un citu vienkāršo līdzjutēju intrese nebūs ahūna, bet astoņas valstis kopā jebkurā gadijumā to kompensēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-18 15:06, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Cilvēki skatās to pašu NHL nevis tapēc daļeji jo tur ir savējie, bet arī tapēc ka labs hokejs un tas ka Girgensons tur spēlē, noteikti palielina intresi par NHL Latvijā. Setanta Sport parādīšānās mūsu kabeļu TV tam ir apliecinājums.
Tavu un citu vienkāršo līdzjutēju intrese nebūs ahūna, bet astoņas valstis kopā jebkurā gadijumā to kompensēs.
Laiks rādīs vai jeņķi paliks pie šī varianta.
Tam gan piekrītu,ka vairums NHL skatās laba hokeja dēļ, bet tur kur spēlē valstu izlases ir jau stipri cita interese.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-18 15:23, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Somiem bija tikpat daudz spēlētāju no Sočiem cik Krievijai - 7

par kādu 3.izlasi te dažs troļļo, nav saprotams
Somiem bija 6 spēlētāji no Sočiem, krieviem 8 + Zaripovs, kas spēlēja Vankūverā.

Paskaties gan uz pārējiem spēlētājiem. Somiem 15 spēlētāji PČ spēlēja pirmo reizi un nospiedošs vairums no sastāva ir vietējās līgas kadri. Tā ir 3. izlase ar dažiem 1. izlases kadriem.

Aptuveni tas pats, kas mums būtu LHV izlase ar Kuldu, Dārziņu + Masaļski vārtos.

     [+] [-]

, 2014-11-18 15:27, pirms 10 gadiem
Kanādas kauss bija augstākās raudzes turnirs. Interese par to bija milzīga, ne tik daudz sportiskās puses ( kaut gan 1987. gads bija unikāls) , cik daudzu blakus apstākļu dēļ. Daudzi no tiem zuda, kopš krievi sāka spēlēt NHL. Tas vairs nav tas smeķis, kas agrāk. Tāpēc pilnīgi vienalga, kas tur spēlēs. Jau Zubrus savā laikā spēlēja par rašku. Tā iemesla dēļ, ka ar savu komandu tur nekad netiktu ( Litmanena variants fūzī). Tāpēc ideja par vājo valstu kopīgo izlasi var šķist interesanta. Komerciālā turnīrā tas var arī nostrādāt, taču vienalga, tā būs Špenglera kausa vērta intriga.

     [+] [-]

, 2014-11-18 15:31, pirms 10 gadiem
Laikam jau vienīgais, kurš reāli var pretendēt uz iekļūšanu eiropas izlasē (ja tādu veidos) ir Girgensons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-18 16:04, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Kanādas kauss bija augstākās raudzes turnirs. Interese par to bija milzīga, ne tik daudz sportiskās puses ( kaut gan 1987. gads bija unikāls) , cik daudzu blakus apstākļu dēļ. Daudzi no tiem zuda, kopš krievi sāka spēlēt NHL. Tas vairs nav tas smeķis, kas agrāk. Tāpēc pilnīgi vienalga, kas tur spēlēs. Jau Zubrus savā laikā spēlēja par rašku. Tā iemesla dēļ, ka ar savu komandu tur nekad netiktu ( Litmanena variants fūzī). Tāpēc ideja par vājo valstu kopīgo izlasi var šķist interesanta. Komerciālā turnīrā tas var arī nostrādāt, taču vienalga, tā būs Špenglera kausa vērta intriga.
Cik es atceros, tad KK ar sportisko pusi vienmēr viss bija kārtībā. 1976. gadā vienīgi somi ar Peku R. sastāvā ļoti krita ārā uz pārējo fona

     [+] [-]

, 2014-11-18 16:12, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Cik es atceros, tad KK ar sportisko pusi vienmēr viss bija kārtībā. 1976. gadā vienīgi somi ar Peku R. sastāvā ļoti krita ārā uz pārējo fona
Sportiskā puse pati par sevi, bet bipolārās sistēmas apstākļos ideoloģiskais noformējums arī bija no svara.Nevarot izvicināt dūres citādi, sitās līdz pēdējam sporta laukumos.

     [+] [-]

, 2014-11-18 16:13, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Zviedriem iztrūka aptuveni pirmās 3 izlases:
Daniel Sedin
Henrik Sedin
Loui Eriksson
Henrik Zetterberg
Nicklas Bäckström
Daniel Alfredsson
Alexander Steen
Gabriel Landeskog
Carl Hagelin
Patrik Berglund
Patric Hörnqvist
Viktor Stalberg
Carl Soderberg
Johan Franzen
Magnus Paajarvi
Marcus Johansson
Jakob Silfverberg
Elias Lindholm
Mika Zibanejad
Joakim Andersson
Linus Omark
Marcus Kruger
Pär Arlbrandt
Viktor Rask
Johan Larsson
Filip Forsberg
Anton Lander
André Petersson
André Burakovsky
Alexander Wennberg
Jesper Fast

Alexander Edler
Erik Karlsson
Oliver Ekman-Larsson
Niklas Kronwall
Tobias Enström
Victor Hedman
Hampus Lindholm
Niklas Hjalmarsson
Johnny Oduya
Jonas Brodin
Carl Gunnarsson
David Rundblad
Nicklas Grossmann
Mattias Ekholm
Henrik Tallinder
Anton Stralman
Patrik Nemeth
Douglas Murray

Henrik Lundqvist
Jhonas Enroth
Robin Lehner
Eddie Läck
Jonas Gustavsson
Viktor Fasth
Niklas Svedberg
Anders Nilsson

Amerikāņiem bija aptuveni 6. izlase, kanādiešiem 8. izlase, pat somiem 3. izlase.
Kaut ko tik glupu sen nebiju lasījis~tirgus sievu līmenī...kur ir garantija ,ka tava Kanādas 1. izlase nepakāstu kanādas 8. izlasei .Pierādījums tam ir Kanādas izgāšanās Nagano OS ar visiem super=puperstāriem

  +2 [+] [-]

, 2014-11-18 16:42, pirms 10 gadiem
erudīts007 rakstīja: Kaut ko tik glupu sen nebiju lasījis~tirgus sievu līmenī...kur ir garantija ,ka tava Kanādas 1. izlase nepakāstu kanādas 8. izlasei .Pierādījums tam ir Kanādas izgāšanās Nagano OS ar visiem super=puperstāriem
Ir jābūt garīgi atpalikušam, lai nesaprastu, ka ar labākiem spēlētājiem ir lielāka iespēja uzvarēt turnīrā.

Ja citām spēcīgākajām komandām iztrūkst simts vai pāris simti (!) elites vai vienkārši laba līmeņa NHL spēlētāju, tad ir jādzīvo paralēlā realitātē, lai ar lepnumu stāstītu, ka Znaroks esot aizvedis krievus uz pjedestāla augstāko pakāpienu pateicoties savām lieliskajām trenera prasmēm.

Latvijas izlase arī varētu paņemt zeltu U-18 pasaules čempī. Vai tas nozīmē, ka Beļavskis ir ģēnijs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:23, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: MachimoI, 14:22,

Dumja kepka, iepriekseja PC Krievjai speleja 11 debitantu un parulleja visiem pari - Katuzovs, Sipacovs, Jakovlevs, Kalinins, Plotnikovs, Dadonovs, Burmistrovs, Orlovs, Cudinovs, Vasilevskis, Zubarevs
Paskatīsimies kā rullēs, kad būs nākamais nopietnais turnīrs un pretinieki. Ka tik Znaroks pēc tam netiek aizrullēts kaut kur pāri bortam, ja vēl ne ātrāk

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:27, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Somiem bija 6 spēlētāji no Sočiem, krieviem 8 + Zaripovs, kas spēlēja Vankūverā.

Paskaties gan uz pārējiem spēlētājiem. Somiem 15 spēlētāji PČ spēlēja pirmo reizi un nospiedošs vairums no sastāva ir vietējās līgas kadri. Tā ir 3. izlase ar dažiem 1. izlases kadriem.

Aptuveni tas pats, kas mums būtu LHV izlase ar Kuldu, Dārziņu + Masaļski vārtos.
nu gan salīdzināji LHV ar ekstra līgu...

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:28, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: MachimoI, 16:42

Ja ir tads treneris ka Znaroks tad butiba var nemt jebkuru otras skiras KHL speletaju un uzvaret cempionatu ka tas notika pagajusaja PC.
Kā Znaroks ar otro vai trešo KHL šķiru prot strādāt, varēja redzēt nesenajā Karjalas kausā. Kurā vietā šajā nākamajā turnīrā pēc PČ krievi bija? Pirmajā? Otrajā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:33, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Zviedriem iztrūka aptuveni pirmās 3 izlases:
Daniel Sedin
Henrik Sedin
Loui Eriksson
Henrik Zetterberg
Nicklas Bäckström
Daniel Alfredsson
Alexander Steen
Gabriel Landeskog
Carl Hagelin
Patrik Berglund
Patric Hörnqvist
Viktor Stalberg
Carl Soderberg
Johan Franzen
Magnus Paajarvi
Marcus Johansson
Jakob Silfverberg
Elias Lindholm
Mika Zibanejad
Joakim Andersson
Linus Omark
Marcus Kruger
Pär Arlbrandt
Viktor Rask
Johan Larsson
Filip Forsberg
Anton Lander
André Petersson
André Burakovsky
Alexander Wennberg
Jesper Fast

Alexander Edler
Erik Karlsson
Oliver Ekman-Larsson
Niklas Kronwall
Tobias Enström
Victor Hedman
Hampus Lindholm
Niklas Hjalmarsson
Johnny Oduya
Jonas Brodin
Carl Gunnarsson
David Rundblad
Nicklas Grossmann
Mattias Ekholm
Henrik Tallinder
Anton Stralman
Patrik Nemeth
Douglas Murray

Henrik Lundqvist
Jhonas Enroth
Robin Lehner
Eddie Läck
Jonas Gustavsson
Viktor Fasth
Niklas Svedberg
Anders Nilsson

Amerikāņiem bija aptuveni 6. izlase, kanādiešiem 8. izlase, pat somiem 3. izlase.
pēc tavas loģikas sanāk,ka ja spēlē NHL uzreiz ir labāks. Ar ko piemēram Soderbergs,kuru pat Daugaviņs konkurēja ārā no Bruins ir labāks,par dažu labu Eiropā spēlējosu zviedru? Tavuprāt, jebkurš ZA spēlējošais ir labāks, par jebkuru Eiropas top līgās spēlējošo?+ tu esi aizmirsis super svarīgo lietu- komandas ķīmiju- ne vienmēr saliekot komandu no zvaigznēm tu ieguši čempionus..Piemēriem tev ir NY Rangers, Krievijas izlase Peterburga 2001 ,Vankūvera 2010., Soci 2014., Sankpēterburgas Ska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:37, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Tas velreiz apliecina, ka uz ikdienas turnīriem izlases jākomplekte no tiem, kas ir uz vietas un nav jācer uz debesu brīnumiem. Latvijas gadījumā jāpāriet iet uz komplektāciju no LAČ komandām, jo ilgtermiņa tam ir tikai vieni plusi.
kur tam ir plusi? Komplektēt komandu no spēlētājiem ar kuriem mēs izlidosim no A -divīzijas? Vai tiešam puišeļi bez nopietnas pieredzes un pāris veci buki ir tāds līmenis,lai saglabātu vietu A-divīzijā. Sorry, nu nav LHV augsts līmenis.. Jeb tu par ikdienas turnīriem sauc EHČ? tādu nav nemaz tik daudz..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-18 17:40, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: MachimoI, 14:22,

Dumja kepka, iepriekseja PC Krievjai speleja 11 debitantu un parulleja visiem pari - Katuzovs, Sipacovs, Jakovlevs, Kalinins, Plotnikovs, Dadonovs, Burmistrovs, Orlovs, Cudinovs, Vasilevskis, Zubarevs
Trolli, Krievijai noteikti arī bija otrās izlases piejaukums, taču tajā pašā laikā bija praktiski visi labākie pieejamie spēlētāji. Piesaukt Orlovu vai Burmistrovu šeit un salīdzināt ar karjeras Liiga spēlētājiem var tikai cilvēks ar pilnīgu perspektīvas trūkumu uz lietām.

Jebkuram objektīvi domājošam cilvēkam ir skaidrs, ka Krievijai no visām lielajām valstsvienībām bija visspēcīgākais sastāvs un vismazāk iztrūkstošu vadošo spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-18 17:41, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: nu gan salīdzināji LHV ar ekstra līgu...
Nesalīdzināju līgas, salīdzināju ar spēlētāju skaitu, kas iztrūka somiem.

Mums tas kritums kvalitātē ir lielāks, bet runa ir par skaitu.

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:41, pirms 10 gadiem
Ideja slikta,tomēr es personiski domāju,ka labāk būtu teiksim ,ja Šveices un Slovākijas izlases drīkstētu savu sastāvu papildināt ar labām hokeja zvaigznēm no citām valstīm,kuriem liegta iespēja tikt uz pasaules kausu.Gan Vācijā ,Norvēģijā ,Dānijā un citur varētu tādus spēlētājus atrast.Tas pats all-stars vien būtu.Nedomāju,ka šīs izlases īpaši ar to aizrautos,bet jēdzīgi pastiprinoties viņi radītu nopietnu konkurenci pārējām top komandām.No otras puses uzskatu,ka tas nav godīgi.Labāk tad lai sešas top valstu komandas izspēlē vienu riņķi un pēc tam divas labākās spēlē finālā.Skaidrs ,ka savu lomu spēlē spēļu skaits ,laika limits utt.Un vēl vairāk esmu pārliecināts,ka Kanādas franču provinces gribētu izlikt savu izlasi,kas nenoliedzami radītu baigo ažiotāžu,tomēr tā jau ir politika un diez vai uz to kanādieši ies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:41, pirms 10 gadiem
tā kā tas ir biznesa turnīrs.. varbūt atlikušās divas vietas varētu aizpildīt nevis ALL star izlases,bet piemēram 2015.gada stenlija ieguvējs un vai nu KHL vai čempionlīgas uzvarētājs? Vai arī tiešām IIHF tā brīža ranga 7. un 8. Ja tomēr jātaisa ALL Star izlases tad varētu būvēt pēc principa kā vāc vienu no ZA un otru no Eiropas līgām..

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:44, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Es neko nesaucu, bet tādas ir hokeja tendences. Tak pārrunājam somu pieredzi, kas grib līdzinaties zviedriem. Kāpec gan mēs nevarētu līdzināties somiem, ja zinām, ka viņu līgās ļoti līdzīgi
"neko nemaksā". Somi ar nekur nav izkrituši un pat izlases sniegums varetu būt labāks, nekā ja tas ir komplektets no saucamajam zvaigznēm, NHL spēlētājiem.
tendences ir viens, bet sistēma.. Kādi resursi,skola ir somiem un kāda ir Latvijā. Ja mēs veidosim šāda tipa izlases uz PČ,tad likt klāt krutos no pārējām līgām nebūs vērts ,jo būsim jau B.divīzijā.. Somijas ekstra līgā maksā ļoti normāli. Jā mestis un zemākās ,protams,maksā mazāk,taču no tam somi pč neņem nevienu.. Mūsu labāko LHV kadru līmenis reti kuram atbilst SOmijas top klubu līmenim, un ar to vien,ka vot šiem būs līderu psiholoģija un saspēlētība var nepietikt ,lai vinnētu Dānijas, Vācijas, Austrijas utt un paliktu kaut vai turpat,kur esam

  +1 [+] [-]

, 2014-11-18 17:45, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: pēc tavas loģikas sanāk,ka ja spēlē NHL uzreiz ir labāks. Ar ko piemēram Soderbergs,kuru pat Daugaviņs konkurēja ārā no Bruins ir labāks,par dažu labu Eiropā spēlējosu zviedru? Tavuprāt, jebkurš ZA spēlējošais ir labāks, par jebkuru Eiropas top līgās spēlējošo?+ tu esi aizmirsis super svarīgo lietu- komandas ķīmiju- ne vienmēr saliekot komandu no zvaigznēm tu ieguši čempionus..Piemēriem tev ir NY Rangers, Krievijas izlase Peterburga 2001 ,Vankūvera 2010., Soci 2014., Sankpēterburgas Ska
Nesmīdini cilvēkus. Daugava tā izkonkurēja Sēderberju, ka viņam bija turpat 50 punktu sezona Bruins rindās pagājušajā gadā.

Un, jā, viņš nepārprotami ir labāks par SEL karjeras spēlētājiem. Par to nav absolūti nekādu šaubu. No vietējās līgas var piemest kādu lomas spēlētāju pēdējās maiņās un tamlīdzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:49, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nesmīdini cilvēkus. Daugava tā izkonkurēja Sēderberju, ka viņam bija turpat 50 punktu sezona Bruins rindās pagājušajā gadā.

Un, jā, viņš nepārprotami ir labāks par SEL karjeras spēlētājiem. Par to nav absolūti nekādu šaubu. No vietējās līgas var piemest kādu lomas spēlētāju pēdējās maiņās un tamlīdzīgi.
Izcils piemērs tam,ka NHL izlase neko dižu nevar sasniegt ir Krievija Sočos..paņēma da jebko no NHL,piemetot nebūt ne labākos no vietējiem un smagi izgāzās.. Par Soderbergu - es salīdzināju gadu ,kad abi bija vienā komandā-tad abi rotēja pa 4.maiņu/rezervi.
Tātad tu uzskati,ka spēlētajs,kas NHL spēlē lomas spēli,te uzreiz būs zvaigzne? Nospēlē 10 spēles aiz okeāna un uzreiz būš labāks par SEl rezultatīvākajiem? manuprāt muļķības. Tu aizmirsti tik daudz svarīgus faktorus,kā ķīmija, tā brīža fiziskā forma,motivācija ,psiholoģija..

     [+] [-]

, 2014-11-18 17:51, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Un NOR iet tieši to pašu ceļu - no savas līgas spēlētājiem nav jābaidās, kā no velna
Vienkārši NOR nav īstais piemērs, jo ārpuse jau spēlē salīdzinosi maz.
ārpusē spēlē pietiekami daudz.. tieši labākie - 5-6 kadri Zviedrijā 3.KHL un vēl pārītis arī ZA.. puskomanda gandrīz sanāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-18 17:53, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Izcils piemērs tam,ka NHL izlase neko dižu nevar sasniegt ir Krievija Sočos..paņēma da jebko no NHL,piemetot nebūt ne labākos no vietējiem un smagi izgāzās..
Izgāzās tāpēc, ka Krievijas hokejs ne tuvu nav ne Kanādas, ne ASV, ne šobrīd arī Zviedrijas līmenī.