Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš un "Senators" viesos pārspēj "Flames"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Daugaviņš un "Senators" viesos pārspēj "Flames"
Daniels Alfredsons un Eriks Karlsons priecājas par gūtajiem vārtiem
Foto: Reuters/Scanpix

Uzvaru Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulārās sezonas spēlē izcīnījusi Kaspara Daugaviņa pārstāvētā Otavas "Senators", kas ar 3:1 izbraukumā pieveica Kalgari "Flames".

"Senators" labā divus vārtus guva Bobijs Batlers, bet vienreiz Miku Kiprusofu pārspēja Daniels Alfredsons, kuram pirmie vārti 11 spēlēs pret "Flames". Otavas uzvaru ar 38 atvairītiem metieniem kaldināja Kreigs Andersons.

"Flames" neizmantoja nevienu no sešiem vairākumiem. Zīmīgi, ka Kalgari komanda, vienā no spēles posmiem 64 sekundes spēlēja ar divu vīru pārsvaru, taču šajā laika posmā pat nespēja izdarīt nevienu metienu pa pretinieku vārtiem. Arī Otavai ar skaitliskā vairākuma izspēli nesekmējās – 0/4.

"Senators" pēc šī panākuma atgriezusies "play off" zonā, ieņemot 8. vietu Austrumu konferencē. Otavas kontā 19 punkti 19 spēlēs. Konferences līdere ir Pitsburgas "Penguins", kas ar 6:3 apspēlēja Kolorado "Avalanche". Nākamais mačs "Senators" komandai ceturtdien Edmontonā.

Kaspars Daugaviņš nospēlēja 14:20 minūtes, no tām pusminūti vairākumā un 4:40 mazākumā. Daugaviņš pa vārtiem meta vienreiz, spēli pabeidza bez punktiem un ar neitrālu lietderības koeficientu.

Septīto uzvaru pēc kārtas guvusi "Rangers", kas Ņujorkas komandu derbijā ar 4:2 pieveica "Islanders". Uzvaras vārtus piecas minūtes pirms spēles beigām pēc Brendona Dubinska piespēles no kreisā iemetienu apļa guva Breds Ričardss.

Iespaidīga uzvaru sērija arī Bostonai. "Bruins" nupat savā laukumā ar 4:3 pieveica Ņūdžersijas "Devils", tiekot pie sestā panākuma pēc kārtas. Viesi mača gaitā divas reizes atspēlējās, bet trešo reizi nespēja. Uzvaras ripa trīs minūtes pirms "finiša" Benuā Puliā kontā. Viņš bija aktīvākais vārtu priekšā cīņā par atlēkušo ripu.

NHL regulārā sezona, 15. novembris

SpēleRezultāts
Blue Jackets – Wild2:4
Blues – Red Wings2:1
Bruins – Devils4:3
Flames – Senators1:3
Islanders – Rangers2:4
Maple Leafs – Coyotes2:3 PM
Penguins – Avalanche6:3
Predators – Capitals3:1
Stars – Panthers0:6

Izmantotie resursi:
ESPN

 +24 [+] [-]

, 2011-11-16 08:00, pirms 14 gadiem
Nu, ko, desmit spēles ir.

     [+] [-]

, 2011-11-16 08:02, pirms 14 gadiem
Prieks arii par Fiiniksas koijotiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-11-16 08:11, pirms 14 gadiem
Prieks par Otavu,un veiksmi turpmāk! Manuprāt,Daugaviņu paturēs pie sevis Otava!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 08:13, pirms 14 gadiem
Wow, Pitsburga uzsprāga 3. periodā, goli viens par otru skaistāki.
Hailaitrīls Malkinam un Letangam.Smuks bekhends arī Dušeinam, iesaku visiem apskatīties.Nīlam 3-punktu nakts, tāpat arī Verstīgam no Floridas.Dallasa ritīgi nobuksēja savās mājās, lieliskas spēles Bekstrēmam, Smitam un Elliotam.Hičs sācis Sentluisai pārstādīt smadzenes !!

 +11 [+] [-]

, 2011-11-16 08:15, pirms 14 gadiem
butu Winchesters iemetis pedeja minute tuksos nevis trapijis pa stangu butu piespele bijusi

     [+] [-]

, 2011-11-16 08:22, pirms 14 gadiem
Man gribētos izcelt "Sens" 1. vārtsargu - Andersonu. Viņš šosezon pagaidām ir aizvadījis visilgāko laiku visā līgā ar 935:38, pie tam viņš ir 2. vietā līgā ar atvairītiem 438 metieniem, vairāk ir tikai Rinnem - 470.
Pēdējās spēles ir bijušas pat ļoti labas, kaut gan vēl nesen daudziem vien prasījās pēc kārtīga veča Otavas vārtos, bet nav ne vainas, vidēji ielaisti 3.33 vārti un atvairīti 89.4%. Ar katru spēli viņam sokas labāk, bet domājams, ka drīz viņam uz kādu spēli vajadzētu iedot atpūtu.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-16 08:25, pirms 14 gadiem
Daugavinu paturees ... daudz speelee mazaakumaa!

 +12 [+] [-]

, 2011-11-16 08:27, pirms 14 gadiem
Kas tā latviešiem ir par skaudību,ka lai tik puikam neveicās,bet padomājiet loģiski,ja Daugavai ir lielākais laiks no uzbrucējiem spēlējot mazākumā,tad kur ir iespēja,ka viņu sūtīs uz lejā!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 08:30, pirms 14 gadiem
Raimio Lleijo rakstīja: Man gribētos izcelt "Sens" 1. vārtsargu - Andersonu. Viņš šosezon pagaidām ir aizvadījis visilgāko laiku visā līgā ar 935:38, pie tam viņš ir 2. vietā līgā ar atvairītiem 438 metieniem, vairāk ir tikai Rinnem - 470.
Pēdējās spēles ir bijušas pat ļoti labas, kaut gan vēl nesen daudziem vien prasījās pēc kārtīga veča Otavas vārtos, bet nav ne vainas, vidēji ielaisti 3.33 vārti un atvairīti 89.4%. Ar katru spēli viņam sokas labāk, bet domājams, ka drīz viņam uz kādu spēli vajadzētu iedot atpūtu.
Neredzu ne mazāko iemeslu, kāpēc Andersons nevarētu būt stabils pamatsastāva vārtsargs.Pirmkārt, viņš ir amerikānis, otrkārt, viņam bija ļoooooti laba sezona Kolorādo, kuru viņš aiz matiem ievilka PO, treškārt , nezinu, kāpēc toreiz GM viņu aimainīja prom uz Otavu.

     [+] [-]

, 2011-11-16 08:32, pirms 14 gadiem
Tieši tā, nevajag te domāt, ka tagad tās 10 spēles ir nogrieznis, kurš neturpinās, jāsaka atklāti, ka Otavai nav to spēlētāju resursu tik daudz, kā tas bija pērn.
Kaspars ir ļoti stabils un Otavā viņam ir vieta. Nedod Dievs, ja kādu no "Sens" piemeklēs traumas uzbrucēju līnijā, jo tad var klāties plāni, kā jau teicu resursu ir maz, turklāt komandā ir maz pirmās raudzes NHL zvaigžņu.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 08:34, pirms 14 gadiem
Raimio Lleijo rakstīja: Tieši tā, nevajag te domāt, ka tagad tās 10 spēles ir nogrieznis, kurš neturpinās, jāsaka atklāti, ka Otavai nav to spēlētāju resursu tik daudz, kā tas bija pērn.
Kaspars ir ļoti stabils un Otavā viņam ir vieta. Nedod Dievs, ja kādu no "Sens" piemeklēs traumas uzbrucēju līnijā, jo tad var klāties plāni, kā jau teicu resursu ir maz, turklāt komandā ir maz pirmās raudzes NHL zvaigžņu.
Nesen kkur lasīju, ka Filatovs sācis murgot par KHL.Viens konkurents līdz ar to mazāk...

  +8 [+] [-]

, 2011-11-16 08:38, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nesen kkur lasīju, ka Filatovs sācis murgot par KHL.Viens konkurents līdz ar to mazāk...
Tieši tā, bet Ņikita pagaidām neizskatās pēc liela konkurenta Kasparam.
Domāju, ka šis puisis jau savu iespēju ir izmantojis, bet nesekmīgi, KHL būtu tikai loģisks solis, bet vecums viņam ir tāds, ka visādi vēl var sanākt.

 +17 [+] [-]

, 2011-11-16 08:41, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Nu ko koferi gatavībā, dodamies atpakaļ uz AHL!!!
neapnīk pēc katras spēles malt vienu un to pašu? Lai veicas Kasparam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-16 09:02, pirms 14 gadiem
Metienus jau vareetu skaitiit visus 4 vienu vaartusargs, vienu noblokjeeja aizsargs, divus aizshaava garaam

     [+] [-]

, 2011-11-16 09:04, pirms 14 gadiem
un jaa. Andersonam 89% prieksh NHL pirmaa vaartusarga nav nopietns cipars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 09:11, pirms 14 gadiem
kukberns rakstīja: Metienus jau vareetu skaitiit visus 4 vienu vaartusargs, vienu noblokjeeja aizsargs, divus aizshaava garaam
Tā tas nav pieņemts, oficiāli visur skaita tikai metienus, kuri ir sasnieguši vārtus!

Protams, priekš pirmā vārtsarga 89% nav izcils rādītājs, bet tas ir tikai vidējais rādītājs, neizmirsti, ka bija gan uzvaru sērija, gan zaudējumi. Turklāt galvenais ir uzvarēt, kaut vai ielaižot 5 vārtus spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 09:30, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet daudzslavētajam Fiļimonam tagad nāksies sevi pierādīt KHL,vismaz CSKA klubā tādas baumas skan,ka tīrradnis dodas mājup.Bēdīgākais,ka tam zvozdam Šupis atradīs vietu sastāvā,vel balstoties uz vecajiem avansiem,nevis realitāti,bet tāds kā Gusevs,Kučerovs,kas nav ne grama sliktāki,tiks pastumti malā. Un pamatoti varēs aizdomāties par Can junioru līgām.Ceru,ka puišus iemainīs uz kādu pastarīšu klubu. Pat RD varetu tadus izīrēt,līdzīgi kā Jugra pērn Petrovu.
Domā mums tāds Kučerovs baigi noderētu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 09:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par tādu Cipuli noteikti nebūtu sliktāks un rezultarīvāks 100%
Nu tādam mērķim pietiktu arī ar Upīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-16 09:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Filatovs ir cita ampluā spēlētājs (snaipers),bet ar savām funkcijām netiek galā. Daugava vairaāk ir spēka spēles (ledus grauzējs). Tāpēc tieši konkurenti viņi nav. Bet tīri uz vietu sastāvā,var tā teikt. Noteikti Sens sastāvā ir reali konkurenti pēc amplua un speles stila,tāpēc Daugaviņam ir jākapā uz maksimuma katrā spēlē.Preteji vēl kāda nosutišana uz AHL var maksāt visu iemīto taku uz KHL. Bet no sirds viņam novēlu nostiprināties NHL,jo viņš tiešām daudz darījis,lai tur spēlētu.
Es Tev nepiekrītu. Lai kāds NHL varētu būt čistijs snaiperis, respektīvi, lai uz viņa varēšanu/nevarēšanu citos spēles aspektos pievērtu acis, viņam ir jābūt galvastiesu pārākam par citiem. Ja spēlētājs nevar iemest 30 un vairāk ripas sezonā, tad viņam jākapājas aizsardzībā tik pat labi kā visiem pārējiem. Filatovs nevar ne vienu ne otru, tāpēc īsti neredzu ko tādu īpašu viņš būtu izdarījis, lai noturētos NHL.

Manuprāt tā arī ir visa jauno krievu hokejistu problēma NHL, junioros vai KHL (SL) viņi varēja ar spēlēt ar baltiem cimdiem, bet ZA hokejā ir pavisam cita konkurence. Ļoti pozitīvi piemēri ir Aņisimovs un it īpaši Kuļomins, kurš RSL bija snaiperis, bet NHL izcīnija vietu komandā pateicoties spēlei aizsardzībā un tikai pēc tam sāka mest iekšā. Bet tādi Filatovi, Afinogenovi un Frolovi nevienam nav vajadzīgi jau pēc 1-2 sezonām, kurās viņi nav iemetuši tos 30+ golus.

     [+] [-]

, 2011-11-16 09:59, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tu zini ľabāk.
Labi, ka tu to saproti

Nav laika RD krāmēties ar svešiem tīņiem, kuri "Varbūt, iespējams, teorētiski" varētu noderēt.

 +12 [+] [-]

, 2011-11-16 10:02, pirms 14 gadiem
Sens PK unit before Daugavins joined team - 69.2% success. With him in lineup, have killed 28 of 32 penalties - 87.5%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:04, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Wow, Pitsburga uzsprāga 3. periodā, goli viens par otru skaistāki.
Hailaitrīls Malkinam un Letangam.Smuks bekhends arī Dušeinam, iesaku visiem apskatīties.Nīlam 3-punktu nakts, tāpat arī Verstīgam no Floridas.Dallasa ritīgi nobuksēja savās mājās, lieliskas spēles Bekstrēmam, Smitam un Elliotam.Hičs sācis Sentluisai pārstādīt smadzenes !!
Nu AVS otrais gols manuprat ir pats skaistakais spele.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu neesi no rīta ar galvu stenderē ieskrējis ? Kas ir Kuļikovs,Aņisins,un kas ir Afinogenovs,Frolovs ? Jagrs par to ir vajadzīgs NHL.Paskaties statistiku,pirms murgo. Atgriežoties pie Filatova,tad neiet runa par NHL snaipera statusu,bet spēlētāja.Iedzer kafiju,iespējams palīdzēs pamosties.
Kuļikovs ir viens potenciālie labākajiem jaunajiem aizsargiem visā līgā (vismaz notaikti talantīgākais no krievu aizsargiem), bet Aņisimovs ir ļoti labs divvirzienu uzbrucējs. a kas ir Afinagenovs un Frolovs? Avarage Joe bez skiliem aizsardzībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu neesi no rīta ar galvu stenderē ieskrējis ? Kas ir Kuļikovs,Aņisins,un kas ir Afinogenovs,Frolovs ? Jagrs par to ir vajadzīgs NHL.Paskaties statistiku,pirms murgo. Atgriežoties pie Filatova,tad neiet runa par NHL snaipera statusu,bet spēlētāja.Iedzer kafiju,iespējams palīdzēs pamosties.
Pats neesi kkur ieskrējis? Ko tieši Tu nesaprati? Tādi spēlētāji, kas sevi redz tikai kā snaiperus nevienam nav vajadzīgi tiklīdz vairs nespēj gūt vārtus, bet tādi, kuri var palīdzēt komandai arī savādāk varbūt droši par savu vietu komandā.

Nevis Kuļikovs un Aņisins, bet Kuļemins un Aņisimovs. Divi pavisam citi hokejisti. Kas ir Afinogenovs? Hokejists, kurš NHL bija vajadzīgs tikai par minimālo, jo gribēja spēlēt tikai uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:15, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas tīnis jau pagājušās sezonas beigās būdams 16 - 17 gadus vecs RD uz zvana grozīja.Kā arī JPČ sita visus rezultativitātes rekordus.Palīdzēja komandai Harlamova kausu iegūt. Tagad ir MHL līgas snaiperis,atvaiojos,kas ir Upītis ? Kā tu domā,Upitis Oileriem labāk noderētu par Hopkinsu ?
Kas tev ir ar to "zvana grozīšanu"?

Nestāsti man Kučerova piedzīvojumus junioros, pastāsti ko viņš ir paveicis profos? Upīti kaut vai tāpēc, ka tas ir daudz ērtāk.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:16, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kuļikovs ir viens potenciālie labākajiem jaunajiem aizsargiem visā līgā (vismaz notaikti talantīgākais no krievu aizsargiem), bet Aņisimovs ir ļoti labs divvirzienu uzbrucējs. a kas ir Afinagenovs un Frolovs? Avarage Joe bez skiliem aizsardzībā.
Bija domāts Kuļemins (nejauši uzrakstīju Kuļomins), sastāvā nostiprinājās ar savu kapāšanos mazākumā, lai gan RSL bija ļoti rezultatīvs.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:18, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Bija domāts Kuļemins (nejauši uzrakstīju Kuļomins), sastāvā nostiprinājās ar savu kapāšanos mazākumā, lai gan RSL bija ļoti rezultatīvs.
Nu tas arī, bet ja reiz viņam paspruka Kuļikovs, tad sniedzu apgaismību arī pa viņu.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:21, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu AVS otrais gols manuprat ir pats skaistakais spele.
Paskaties, ko Ņūdžersijas-Bostonas spēlē izdarīja jaunais Devils uzbrucējs Henrikss, pēc viņa eforta Devils iemeta 3. vārtus.
Nemaz nesaki, arī Malkins labi ielika.Dušeins izcēlās tāpēc, ka izlaida šaibu starp kājām.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:26, pirms 14 gadiem
Man liekās, ka Kharlamovs te kaut kādu bezsakaru bliež.
Arī tad, ja esi izcils vārtu guvējs, vienalga jākapā aizsardzībā.Arī Baranovs un Malkins labi spēlē savējā un viduszonā, nevis kā Filatovs pussolītī tipina šurp turp.
Aņisimovs NYR ir izsities ar savu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko tu vari sniegt ? Murgus un mītus ko pats saceri ?
Labi Zvana griezēj, nomierinies. Mazāk muļības vajag rakstīt, tad nevajadzēs tevi skolot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kur tu izlasīji,ka esmu teicis,ka nav jākapā aizsardzībā ? Lūdzu nokopē to momentu.Ja nevari,tad beidz malt bezsakaru pats. Un ja tu nesaproti,kas ir snaiperis no dabas un melnā darba darītājs,tad atvaino.
Problēma ir tā, ka tu sāk izdomāt jaunu teminaloģiju, kā, piemēram, snaiperis no dabas. Kas tas par fruktu ir?

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kur tu izlasīji,ka esmu teicis,ka nav jākapā aizsardzībā ? Lūdzu nokopē to momentu.Ja nevari,tad beidz malt bezsakaru pats. Un ja tu nesaproti,kas ir snaiperis no dabas un melnā darba darītājs,tad atvaino.
Pirmoreiz redzu Tavā tekstā "'lūdzu".
Tu progresē.Laikam Teitonija būs Tevi samācījusi.Bezsakars Tavā tekstā ir kkādu krievu guserovu un kučerovu virtuāla iedomāta sūtīšana un izīrēšana uz RD, ja kas.
Bet nekas, būs jau labi.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:50, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Problēma ir tā, ka tu sāk izdomāt jaunu teminaloģiju, kā, piemēram, snaiperis no dabas. Kas tas par fruktu ir?
cipulis

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:52, pirms 14 gadiem
Var redzēt, ka Kharlamovam šifts sākas tikai pēcpusdienā.

Runājot par NHL tabulu, interesanti, ka Pitsburgai un Čikāgai ir identiskas situācijas savu Konferenču galvgaļos.Vienāds gan punktu, gan spēļu, gan uzvaru un zaudējumu skaits.Pilnīgi nebūtu nekas iebilstams, ja abas šīs komandas pēc dažiem nieka 6 mēnešiem spēlētu SC finālā.Bet tā nenotiks.Žēl.

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:53, pirms 14 gadiem
Malkins skaisti iemeta savam tautietim!

     [+] [-]

, 2011-11-16 10:58, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Var redzēt, ka Kharlamovam šifts sākas tikai pēcpusdienā.

Runājot par NHL tabulu, interesanti, ka Pitsburgai un Čikāgai ir identiskas situācijas savu Konferenču galvgaļos.Vienāds gan punktu, gan spēļu, gan uzvaru un zaudējumu skaits.Pilnīgi nebūtu nekas iebilstams, ja abas šīs komandas pēc dažiem nieka 6 mēnešiem spēlētu SC finālā.Bet tā nenotiks.Žēl.
Arī rezultatīvāko spēlētāju listē ir pamatīga drūzmēšanās. Vēl neviena komanda nav aizvadījusi 20 spēles, bet jau veselai sērijai spēlētāju ir iekrāti vismaz 20 punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Palasi cītīgāk,doma bija kāds pastarīšu KHL klubs.RD kā piemērs.Tā kā nevajag. Provokators kino uzdeva konkretu jautajumu tieši par RD,es atbildēju,kas tev nepatīk ?
Es esmu provokators? Tas ir kaut kas jauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kas tavuprāt ir labāks,Hopkins vai Upītis ? Hopkinsam liels ceļš mērojams līdz Rīgai,tāpēc viennozīmīgi Upitis
Padomā pats. ņemt leģionāru (turklāt tīni), kuram mūsu mentalitāte ir absolūti sveša, iespēlēt viņu sezonas vidū utt. Neizklausās prātīgi runājot pat par šādu talantu. Turklāt vēlreiz pateikšu, profos viņš pagaidām vēl neko nav sasniedzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bet zini kur ir plusi,puisis jau 17 gados ir spēlēji pro līgā. Junioros,top izlasē ir līderis. Savam klubam nav vajadzīgs,viņa pakalpojumi maksā maz.Viņš ir talantigs un velesies sevi pierādīt. Un ja pat to nespētu,HK Rīgai būtu lielisks papildinājums.
Tam gan es piekrītu. Par dārgu naudu jau viņu neviens neņemtu, drīzāk CSK palaistu spēļu praksē par simbolisku summiņu. Tas, ka viņam nebūtu ahūnais iespaids uz RD rezultātiem ir skaidrs, bet kaut vai vietējie kadri varētu salīdzināt sevi un savu darba kultūru uz perspektīvāka spēlētāja fona. Tā teikt pieredzes apmaiņai arī nekaitētu.

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:26, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Tam gan es piekrītu. Par dārgu naudu jau viņu neviens neņemtu, drīzāk CSK palaistu spēļu praksē par simbolisku summiņu. Tas, ka viņam nebūtu ahūnais iespaids uz RD rezultātiem ir skaidrs, bet kaut vai vietējie kadri varētu salīdzināt sevi un savu darba kultūru uz perspektīvāka spēlētāja fona. Tā teikt pieredzes apmaiņai arī nekaitētu.
Tas vispār ir diezgan smieklīgi. Mēs taču runājam par ACSK, nevis par SKA, Avangard, Bars utt. Kā pie velna var būt tāda situācija, ka tur viņam neļauj normāli spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:34, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Tas vispār ir diezgan smieklīgi. Mēs taču runājam par ACSK, nevis par SKA, Avangard, Bars utt. Kā pie velna var būt tāda situācija, ka tur viņam neļauj normāli spēlēt?
Vels viņ zin. Vispār nesekoju līdzi CSKA, man tas klubs ar savu "bankrotu" ir apnicis. Tāpēc man nemaz nav nojausmas par viņa spējām.

Es tikai skaļi domāju, pieņemot, ka viņš tiešām ir labs. Viņš jau varētu "patusēt" starp MHL un RD līdzīgi kā Karamnovs. Reāli jau tāpat tas nenotiks, jo CSKA ir ērtāk, ka šis spēlē Krasnaja Armija. Bet pati ideja par jauno spēlētāju maiņu abos virzienos, lai garantētu tiem spēļu praksi augstākā līmenī, man ir tīkama.

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:34, pirms 14 gadiem
Visi baigie Cēeskā fani kļuvuši.

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:36, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Visi baigie Cēeskā fani kļuvuši.
Ujjjj, nē. CSKA šosezon iemieso visu to, kas man ir pretīgs Krievijas sporta telpā.

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:38, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Ujjjj, nē. CSKA šosezon iemieso visu to, kas man ir pretīgs Krievijas sporta telpā.
Ko stāsta par Toronto?? Vai taisnība, ka sākušās sarunas ar Turko??

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:48, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Var redzēt, ka Kharlamovam šifts sākas tikai pēcpusdienā.

Runājot par NHL tabulu, interesanti, ka Pitsburgai un Čikāgai ir identiskas situācijas savu Konferenču galvgaļos.Vienāds gan punktu, gan spēļu, gan uzvaru un zaudējumu skaits.Pilnīgi nebūtu nekas iebilstams, ja abas šīs komandas pēc dažiem nieka 6 mēnešiem spēlētu SC finālā.Bet tā nenotiks.Žēl.
Kāpēc tad tā nenotiks? Manuprāt, tas ir pavisam reāli, kaut kādās pirms sezonas prognozēs arī tā prognozēja. Lai gan vispār man ir vienalga, kas spēlēs pret pingvīniem SC finālā

     [+] [-]

, 2011-11-16 11:53, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Ko stāsta par Toronto?? Vai taisnība, ka sākušās sarunas ar Turko??
Toronto nekad neko nevar zināt. GM no kura var sagaidīt jebko jebkurā brīdī + mediji, kuri visu gadu cep baumas. Arī šoreiz ir baumo, ka Burks piemērot zili balto formu gan Turko, gan Nabakovam.... gan Šnaideram, gan Bobrovskim.... gan Kirprusovam

Turko un Nabokovs ir vienīgie pilnīgi ticamie varianti, bet tas nenozīmē, ka tam var ticēt.

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:00, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Ko stāsta par Toronto?? Vai taisnība, ka sākušās sarunas ar Turko??
Tikmēr Raimera atveseļošanās progres tiek slēpts tā kā kodolieroču aktivizēšanas kodi. No sākuma "Leafs" komentēja to kā parastu sasitumu, vēlāk parādījās baumas par satracinājuma simptomiem, kuras tika it kā noliegtas, vēlāk to pārklasificēja par upper body injury.
Beigu beigās viens žurnālists vnk uzzvanīja Raimera mātei un uzprasīja viņai. Džeims jūtoties labāk, taču vēl joprojām viegli sāpot galva. Skaidrības par to, kad viņš būs atpakaļ nav. Tāpēc arī ļoti auglīga vide baumām.

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:01, pirms 14 gadiem
4:40 minūtes mazākumā ir lielākais laiks starp uzbrucējiem, kas nozīmē Daugava ir atradis savu nišu kur viņš ir reāli ir efektīvs un palīdz komandai. Kalgari tā arī nerealizēja vairākumu. 99% ka Daugava paliek Otavā arī pēc 10 spēlēm.

  -3 [+] [-]

, 2011-11-16 12:04, pirms 14 gadiem
Vispār briesmīgs spēles sākums Pitsburgā, bet lielisks nobeigums! 4 bezatbildes vārti 3. periodā. Nīlam 1+2, Malkinam 1+1, Letangam arī 1+1. Nīls atkal min Keselam uz papēžiem un ar 20 punktiem ir pingvīnu rezultatīvākais spēlētājs. Kas to būtu domājis! Tiesa, visiem vajadzētu uzlabot +/- koeficientus.
Dušeina gols smuks, jā.
Veberam arī lieliska spēle +3 koefs un kopumā jau otrais labākais līgā, kamēr Ovečkinam -2. Bet kāds var pateikt, vai Nešvila tagad vienmēr mājās spēlēs ar tām pretīgajām dzeltenajām formām?
Daugaviņš kā jau Daugaviņš - savu darbu izdara godam. Esmu droša, ka kādu laiku viņš vēl Otavā uzturēsies.
Nedaudz šokējos par Dalasas briesmīgo zaudējumu Floridai.

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:13, pirms 14 gadiem
Ja jau par Toronto un baumām, diezgan ticami ir tas, ka tuvākajā laikā uz NYR varētu tikt aizmainīts Kodijs Fransons, kuram Burks jaunas mājas meklē jau kopš paša sezonas sākuma.

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:19, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Vispār briesmīgs spēles sākums Pitsburgā, bet lielisks nobeigums! 4 bezatbildes vārti 3. periodā. Nīlam 1+2, Malkinam 1+1, Letangam arī 1+1. Nīls atkal min Keselam uz papēžiem un ar 20 punktiem ir pingvīnu rezultatīvākais spēlētājs. Kas to būtu domājis! Tiesa, visiem vajadzētu uzlabot +/- koeficientus.
Dušeina gols smuks, jā.
Veberam arī lieliska spēle +3 koefs un kopumā jau otrais labākais līgā, kamēr Ovečkinam -2. Bet kāds var pateikt, vai Nešvila tagad vienmēr mājās spēlēs ar tām pretīgajām dzeltenajām formām?
Daugaviņš kā jau Daugaviņš - savu darbu izdara godam. Esmu droša, ka kādu laiku viņš vēl Otavā uzturēsies.
Nedaudz šokējos par Dalasas briesmīgo zaudējumu Floridai.
Par formām.Katrai komandai ir t.s. alternatīvā forma, ja nekļūdos, tad paredzēts alternatīvajās formās nospēlēt plus mīnus 10 spēles savā laukumā.Kaut kā tā.LAK arī kādu brīdi atpakaļ spēlēja alt. formās, kuras neiztur nekādu kritiku.Tāpat arī Edmontona, - viņiem vispār kkāda mistiska naftas lāse tur uzzīmēta.NYR reizēm ir vertikālie burti, reizēm emblēma.Ja nemaldos, alt. formas ir paredzētas tikai uz mājas spēlēm.

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:19, pirms 14 gadiem
Denam foršās ūsas!

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:25, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Par formām.Katrai komandai ir t.s. alternatīvā forma, ja nekļūdos, tad paredzēts alternatīvajās formās nospēlēt plus mīnus 10 spēles savā laukumā.Kaut kā tā.LAK arī kādu brīdi atpakaļ spēlēja alt. formās, kuras neiztur nekādu kritiku.Tāpat arī Edmontona, - viņiem vispār kkāda mistiska naftas lāse tur uzzīmēta.NYR reizēm ir vertikālie burti, reizēm emblēma.Ja nemaldos, alt. formas ir paredzētas tikai uz mājas spēlēm.
Nu jā, pingvīni jau arī spēlēja ar alternatīvajām formām. Ja tā, tad labi, jo tās dzeltenās ir izcili pretīgas Cik es skatos, viņiem tikai tās vien mugurā

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:41, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nīls atkal min Keselam uz papēžiem un ar 20 punktiem ir pingvīnu rezultatīvākais spēlētājs. Kas to būtu domājis!
Neredzu neko pārsteidzošu. Bez Krosbija (out) un pusveselā Malkina neviens cits tur punktus daudz maz regulāri nav spējīgs vākt

     [+] [-]

, 2011-11-16 12:49, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: Neredzu neko pārsteidzošu. Bez Krosbija (out) un pusveselā Malkina neviens cits tur punktus daudz maz regulāri nav spējīgs vākt
Stāāāls.

     [+] [-]

, 2011-11-16 13:52, pirms 14 gadiem
izskatās, ka Daugava Otavā ir tas pats, kas Sprukts Dinamo!
un domāju, ka Kaspars kļuvis par ilglaicīgu senatoru!

     [+] [-]

, 2011-11-16 14:23, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: izskatās, ka Daugava Otavā ir tas pats, kas Sprukts Dinamo!
un domāju, ka Kaspars kļuvis par ilglaicīgu senatoru!
Pat lielākās zvaigznes nevar būt pilnīgi drošas par savu vietu konkrētā komandā.

     [+] [-]

, 2011-11-16 14:25, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu neesi no rīta ar galvu stenderē ieskrējis ? Kas ir Kuļikovs,Aņisins,un kas ir Afinogenovs,Frolovs ? Jagrs par to ir vajadzīgs NHL.Paskaties statistiku,pirms murgo. Atgriežoties pie Filatova,tad neiet runa par NHL snaipera statusu,bet spēlētāja.Iedzer kafiju,iespējams palīdzēs pamosties.
Runa šajā gadījumā ir par māku pielāgoties.

     [+] [-]

, 2011-11-16 14:35, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Runa šajā gadījumā ir par māku pielāgoties.
Vēl ir arī tādas lietas,kas ZAmerikā tiek diezgan augstu vērtētas un kas parastam līdzjūtējam mēdz paskriet garām, - kaut vai piem., work ethics, valodas zināšanas, kas lielākajai daļai krievu ir grūti pārvarams šķērslis utt.

     [+] [-]

, 2011-11-16 16:06, pirms 14 gadiem
Ganjau Kasparu paturēs.

     [+] [-]

, 2011-11-16 16:36, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu jā, pingvīni jau arī spēlēja ar alternatīvajām formām. Ja tā, tad labi, jo tās dzeltenās ir izcili pretīgas Cik es skatos, viņiem tikai tās vien mugurā
Jo šogad viņi mainīja savu formu stilu, tās izskatās pavisam savādāk, bet dzeltena krāsa Preds nav pirmoreiz, kaut kad pirms 8 gadiem arī bija dzelteni!
';

     [+] [-]

, 2011-11-16 17:08, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Par formām.Katrai komandai ir t.s. alternatīvā forma, ja nekļūdos, tad paredzēts alternatīvajās formās nospēlēt plus mīnus 10 spēles savā laukumā.Kaut kā tā.LAK arī kādu brīdi atpakaļ spēlēja alt. formās, kuras neiztur nekādu kritiku.Tāpat arī Edmontona, - viņiem vispār kkāda mistiska naftas lāse tur uzzīmēta.NYR reizēm ir vertikālie burti, reizēm emblēma.Ja nemaldos, alt. formas ir paredzētas tikai uz mājas spēlēm.
Nu man liekas ne tikai uz mājas spēlēm, jo Capitals mājas lapā pirms sezonas bija ziņa, ka pagājušā gadā izmantotā winter classic forma, šogad tiks lietota kā alternatīvā forma kaut kādās 16 spēlēs... Tā kā viņas ir baltas, tad diezvai tas tiks darīts mājās, bet pagaidām gan šīs formas šogad nav redzētas

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 17:43, pirms 14 gadiem
edze rakstīja: Nu man liekas ne tikai uz mājas spēlēm, jo Capitals mājas lapā pirms sezonas bija ziņa, ka pagājušā gadā izmantotā winter classic forma, šogad tiks lietota kā alternatīvā forma kaut kādās 16 spēlēs... Tā kā viņas ir baltas, tad diezvai tas tiks darīts mājās, bet pagaidām gan šīs formas šogad nav redzētas
Nu te es atradu šādu tādu infu par šitām lietām.Ja kādu interesē, var palasīt.
Third jersey - Wikipedia, the free encyclopedia

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 17:49, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu jā, pingvīni jau arī spēlēja ar alternatīvajām formām. Ja tā, tad labi, jo tās dzeltenās ir izcili pretīgas Cik es skatos, viņiem tikai tās vien mugurā
nez, man gan tās dzeltenās tīri labi patīk, bet par gaumi jau nestrīdas

     [+] [-]

, 2011-11-16 18:03, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: nez, man gan tās dzeltenās tīri labi patīk, bet par gaumi jau nestrīdas
man arī, vismaz kas atšķirīgs no n-tām zilajām un sarkanajā formām

     [+] [-]

, 2011-11-16 19:18, pirms 14 gadiem
Raimio Lleijo rakstīja: man arī, vismaz kas atšķirīgs no n-tām zilajām un sarkanajā formām
man jau vispār dzletenā krāsa tīk, būtu vēl kādam tērpi tik pat intensīvi oranži, kā Nešvilai dzelteni, tad būtu jāskatās visas mājas spēles, gribot negribot