Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Bostonas "Bruins" iegūst Stenlija kausu pēc 39 gadu pārtraukuma

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Bostonas "Bruins" iegūst Stenlija kausu pēc 39 gadu pārtraukuma
Zdeno Hāra ar Stenlija kausu
Foto: AP/Scanpix

Šonakt notika izšķirošā Nacionālās Hokeja Līgas (NHL) cīņa par Stenlija kausu. Lai arī pirmajās sešās sērijas spēlēs bija uzvarējuši mājinieki, septītajā tradīcija tika lauzta - Bostonas "Bruins" sakāva Vankūveras "Canucks" ar 4:0 un ieguva kluba pirmo Stenlija kausu 39 gadu laikā. "Play-off" vērtīgākā spēlētāja balva - vārtsargam Timam Tomasam.

Rezultāts tika atklāts nedaudz vairāk nekā piecas minūtes pirms pirmā perioda beigām – pēc Breda Maršāna piespēles no malas 1:0 panāca Patrīss Beržerons. Kopumā pirmajās 20 minūtēs "Bruins" pa Roberto Luongo sargātajiem vārtiem izdarīja tikai piecus metienus, taču viens bija rezultatīvs – Vankūvera toties nespēja pārspēt Timu Tomasu, lai arī izdarīja par trim metieniem vairāk. Šī tendence turpinājās arī atlikušajās divās trešdaļās.

Otrajā periodā "Bruins" atkal izcēlās jau tuvāk tā beigām – vispirms Maršāns pēc aktīva uzbrukuma apslidoja vārtus un paspēja apsteigt Luongo, iebīdot ripu pāri līnijai, bet divarpus minūtes pirms sirēnas Bostona iemeta mazākumā. Beržerons izrāvās pret Luongo un diviem un aizsargiem, jau pie pašiem vārtiem tika klupināts, tomēr arī kritienā pamanījās izdarīt metienu – 3:0 pēc divām trešdaļām un praktiski viss jau skaidrs. Pēdējās 20 minūtēs "Canucks" pilnībā dominēja, kopumā izdarīja 16 metienus, taču tā arī nespēja pārspēt Timu Tomasu, pat spēlējot sešatā – Luongo beigās tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju. Tukšajos Vankūveras vārtos "Bruins" iemeta arī ceturto reizi – pārķerta ripa pie savas zonas un Maršāns bija precīzs. 4:0 un "Bruins" var līksmot.

Jāpiebilst, ka pirmo reizi visā sērijā uzvarēja viesi – pirmajās sešās spēlēs vienmēr bija triumfējusi laukuma saimnieku komanda, taču izšķirošajā cīņā šī tradīcija tomēr tika lauzta. Viens no galvenajiem uzvaras kaldinātājiem bija "Bruins" vārtsargs Tims Tomass. Tieši šis 37 gadus vecais hokejists arī saņēma Kona Smita trofeju kā "play-off" vērtīgākais spēlētājs. Septītajā spēlē viņam kopumā 37 atvairīti metieni. Viņa kolēģis Luongo tika galā ar 17 no 20 metieniem.

Stenlija kausā "Bruins" nebija uzvarējuši kopš 1972. gada, taču kopumā viņi to izcīna sesto reizi – trīs reizes vēl 20. gadsimta pirmajā pusē, tāpat arī 1970. un jau pieminētajā 1972. gadā. Toties Zdeno Hāra kļuva par otro Eiropā dzimušo hokejist, kas kausu iegūst kā kapteinis – pirmais bija Niklass Lindstrēms ar Detroitas "Red-Wings".

Pēdējie pieci Stenlija kausa ieguvēji

SezonaKlubs
2010-2011Bostonas "Bruins"
2009-2010Čikāgas "Blackhawks"
2008-2009Pitsburgas "Penguins"
2007-2008Detroitas "Red Wings"
2006-2007Anaheimas "Ducks"

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-06-16 06:35, pirms 14 gadiem
super rīts. Milzīgs prieks par lāčiem un Tomasu!!!

 +11 [+] [-]

, 2011-06-16 06:36, pirms 14 gadiem
LET IT B !!!!!!!!!!!!!!!!!!

THOMAS - MVP !!!!!!!!!

 +18 [+] [-]

, 2011-06-16 06:37, pirms 14 gadiem
serijaa starp vankuveru un tomasu .. uzvareeja tomass .. patiesi izcils vaartusargs !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 06:49, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Lieliski!
Lāči- čempioni, Tomass- PO MVP!!!
Bostona spēlēja izcili un bija pilnā mērā pelnījusi Stenliju.
Tikai man palika žēl lielisko Vankūveras fanu....
hmm labāk lai paliek žēl Vankūveras fanu nekā Bostonas

  +5 [+] [-]

, 2011-06-16 06:51, pirms 14 gadiem
SATRIECOŠI
pat vairs nevaru aizmigt..
prieks par Tomassu, Charu un visiem pārējiem BRUINS - MALAČI !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-16 07:04, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Bostonai arī ir forši fani, bet vankūverieši tā dzied Kanādas himnu, ka Rīgas Dinamo fani nobāl. Manuprāt, kanādieši ir labākie hokeja fani pasaulē, jo hokejs viņiem ir nacionālā reliģija.
Manuprāt?! Tas ir neapstrīdams fakts!

Apsveicu lāčus!

     [+] [-]

, 2011-06-16 07:09, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Bostonai arī ir forši fani, bet vankūverieši tā dzied Kanādas himnu, ka Rīgas Dinamo fani nobāl. Manuprāt, kanādieši ir labākie hokeja fani pasaulē, jo hokejs viņiem ir nacionālā reliģija.
Vankūverā sākušies nemieri

Hockey fans riot in Vancouver | Video |...

Vispār labi, ka mūsu fani nav tik radikāli

  +2 [+] [-]

, 2011-06-16 07:11, pirms 14 gadiem
Patiess prieks, ka Bruins uzvarēja.
Longo nebija pelnijis kausu, seviķi pēc 5 spēles izteikumiem. Karma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-16 07:18, pirms 14 gadiem
ralfino rakstīja: Vai kādam vispār ir prātā ienākusi ideja par to, ka MVP nebūs Tomass, bet kāds cits? Man liekas, ka nē. Pelnīti!!!! TT SC varonis
Exsperts teica, ja Vankuvera būtu izvilkusi, kad bija 0-1, tad MVP visdrīzākais būtu Longo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-16 07:20, pirms 14 gadiem
Žēl Vankuveru, bet jāatzīst, ka atkal pierādās viena lieta, ka tā komanda, kas uzvar regulārajā turnīrā reti kad paņem Stenlija kausu. Ehh, bet jāatzīst, ka šodien Vankuvera tiešām spēlēja slikti. Bostonas aizsardzība bija kā mūris.

     [+] [-]

, 2011-06-16 07:21, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Vankuverei nebija pat vārtu gūšanas momentu - bez variantiem !!! Pie visa vainīgs Longo...
Nenonac pretrunas pats ar sevi? Sakuma saki, ka komanda nevar iemest un peectam visu vainu uz Luongo(Kaads veel Longo?) novel. Kas vinjam uzbrukumaa bija jaametas un hatriks jaaguust??

     [+] [-]

, 2011-06-16 07:22, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Exsperts teica, ja Vankuvera būtu izvilkusi, kad bija 0-1, tad MVP visdrīzākais būtu Longo.
Muļķības, MVP var dabūt ari zaudētaju spēlētājs. Nezinu kādā relitātē Longo dabūtu šo balvu, nevis Tomass. Longo bija vienkārši drausmīgs...

     [+] [-]

, 2011-06-16 07:22, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vankūverā sākušies nemieri

Hockey fans riot in Vancouver | Video |...

Vispār labi, ka mūsu fani nav tik radikāli
Tie cilveeki ir vnk dziivnieku bars, ne cilveeki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-16 07:24, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Nenonac pretrunas pats ar sevi? Sakuma saki, ka komanda nevar iemest un peectam visu vainu uz Luongo(Kaads veel Longo?) novel. Kas vinjam uzbrukumaa bija jaametas un hatriks jaaguust??
Mario Lemieukss ir visu laiku labākais hokejists...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-06-16 07:29, pirms 14 gadiem
Šorīt sporta centrs atmodās nedaudz ātrāk kā parasti un tomēr,gudri runājam ,ka hokejs Latvijā sporta veids Nr1,bet apskatu par svarīgāko hokeja maču sezonā ieliek ar nokavēšanos.6.00 no rīta to varēja lasīt jau krievu saitos un championat.ru jau bija pilns ar komentiem.Esam tomēr provinciāļi.
Kas attiecās uz sēriju,tad manuprāt Bostona uzvarēja pelnīti un vislabāk to var redzēt paskatoties uz visu 7 maču rezultātiem.Zīmīgi,ka otro gadu pēc kārtas uzvar "lielā sešinieka" komanda,kura divu paaudžu laikā nespēja tikt pie kausa.Pērn Čikāga,šogad Bostona.Ar to arī apsveicam!Sezona noslēgusies ,gaidām nākošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-16 07:36, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Principā, varēja jau mūsu TV parādīt arī tiešraidi - nemaz tik bieži SC fināla izšķirošais mačs jau nenotiek - ne biežāk kā reizi gadā !!! Nākas skatīties pa ESPN.
1000 cilvēkiem?

Vajag kādu TOP LV spēlētāju, lai tas atmaksātos. Piemēram, kā tajos Ozo un Irbes finālos.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-16 07:41, pirms 14 gadiem
autors: Jāpiebilst, ka pirmo reizi visā sērijā uzvarēja mājinieki – pirmajās sešās spēlēs vienmēr bija triumfējusi laukuma saimnieku komanda, taču izšķirošajā cīņā šī tradīcija tomēr tika lauzta.

Manuprāt kāds saputrojies domās.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-16 07:41, pirms 14 gadiem
Brāļiem Sedieniem abiem -4 koeficients.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-16 07:53, pirms 14 gadiem
yeeeeah Bruins...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-16 08:01, pirms 14 gadiem
Tas Reči ir tas pats, ko Bruins atdeva pret Karsumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 08:17, pirms 14 gadiem
šajā sērijā manas sipātijas piederēja Canucks, bet Bruins uzvarēja godam - ar raksturu un izcilu vārtsarga spēli. Visas SC fināla spēles iesaku noskatīties Jurim Savickim, lai saprot, kāpēc priekš RD mērķis fināls pagaidām vēl ir nereāls - sākot ar metalitāti, vārtsargu, aizsargu, uzbrucēju spēli un beidzot ar sejām uz soliņa. Kaut arī tas izskatās mazliet dzīvnieciski - bet savādāk nevar, ja ir jāsasniedz mērķis. To arī novēlu RD nākošajā sezonā - izvirzīt reālus mērķus un sasniegt tos

  -4 [+] [-]

, 2011-06-16 08:31, pirms 14 gadiem
Vispār jau Bostonai lielākā daļa golu tādi zili, ar Longo līdzdalību 50/50 ... bet nu lai vai kā uzvara ir uzvara. Biju nevis par Vankūveru, bet pret Čaru - nepatīk tas čura un viss

     [+] [-]

, 2011-06-16 08:34, pirms 14 gadiem
prieks par Bostonas bārdainajiem..nedaudz žēl Vankuveras bārdainos..bet viss objektīvi..kas vairāk iemet tas uzvar...Bostona savā laukumā uzvarēja pārliecinošāk nekā Vankuvera savas trīs spēles un Bostona spēja to izdarīt arī 7.spēlē ciemos !..prieks pat Tomasu..37 gados izcīnīt pirmo Stenliju...un ar tādu spēli..super!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 08:42, pirms 14 gadiem
Nu re, BB tomēr izdarīja TO...
Piepildījās mans teiktais pirms sērijas, ka viss atkarīgs no tā, kā Bruins nospēlēs pret Canucks vadošo maiņu.Sedinu 5 punkti septiņās spēlēs vnk nožēlojami.Keslers vispār pilnīgs nulle.
Visā šajā lietā nepamanīts paliek Bruins " pelēkais kardināls " Beržerons, kuram nopelni tikpat lieli kā Tomasam.Tieši Beržerona maiņa lielākoties izslēdza no spēles Sedinus.
Par NHL un Betway izteiktajām prognozēm taisni vai apraudājos...

Kad Hara pacēla kausu, es novērsos.Visādi citādi OK., Bostonas 20 vai cik tur tie kanādieši vasarā izvadās kausu pa visu Kanādu, un kanādieši kārtējoreiz varēs līksmot.Lučičs aizvedīs uz dzimto Vankūveru.Tas tomēr ir labāk, nekā vest uz kādu tur Zviedriju pa Stokholmas šērām...

     [+] [-]

, 2011-06-16 08:44, pirms 14 gadiem
nu ko apsveic kautvai es biju par Cananks

  +9 [+] [-]

, 2011-06-16 08:48, pirms 14 gadiem
NU NOMAINIET TAČU BEIDZOT TO ANALFABĒTISKO VIRSRAKSTU!!! NEVIS PIRMO KAUSU 39 GADU LAIKĀ, BET GAN PĒC 39 GADU PĀRTRAUKUMA...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 08:50, pirms 14 gadiem
Thomas pelnīti... vnk izcili!

     [+] [-]

, 2011-06-16 08:51, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Patiess prieks, ka Bruins uzvarēja.
Longo nebija pelnijis kausu, seviķi pēc 5 spēles izteikumiem. Karma
Īstenībā jā, nav ko daudz muldēt par otru vārtsargu.
Starp citu, visas tās sazvērnieku prognozes nemaz nepiepildījās.Nu par tām OS mājvietām Monreālā, Kalgari, utt kādos tur gados.Tāpat arī par 7 spēļu sērijām.

     [+] [-]

, 2011-06-16 08:52, pirms 14 gadiem
piziks rakstīja: NU NOMAINIET TAČU BEIDZOT TO ANALFABĒTISKO VIRSRAKSTU!!! NEVIS PIRMO KAUSU 39 GADU LAIKĀ, BET GAN PĒC 39 GADU PĀRTRAUKUMA...
es domāju, ka virsrakstu nomainīs pēc uz vakara pusi, kas priekš SC operativitātes ir ļoti cienījams rādītājs

     [+] [-]

, 2011-06-16 08:52, pirms 14 gadiem
Lai gan biju par Vankuveru finālā, bet Bostona pelnīti uzvarēja septītajā spēlē, protams var jau gausties, ka Vankuverai traumas mocīja, bet kam tadas nebija! vienkārši nebija viņu laiks vēl pienācis! apsveicu Marku Reki ar 3 Stenlija kausu un karjeras beigšanu, viņš to bija solījis ja izcīnīs SC tad beigšot spēlēt!
P.S. Super sezona šogad bija NHL, vienkārši lieliski dueļi izlēkšanas spēlēs, tagad pelīta atpūta un tiekamies atkla Oktobrī, kad atkal negulētās hokeja nektis varēs sakties bet tagad izbauda vasaru, kā hokejisti, tā arī viņu skatītāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-16 09:26, pirms 14 gadiem
''Jāpiebilst, ka pirmo reizi visā sērijā uzvarēja mājinieki – pirmajās sešās spēlēs vienmēr bija triumfējusi laukuma saimnieku komanda, taču izšķirošajā cīņā šī tradīcija tomēr tika lauzta.''

Bishku nelogisks teksts..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-06-16 09:40, pirms 14 gadiem
Citāts no raksta: " ......Jāpiebilst, ka pirmo reizi visā sērijā uzvarēja mājinieki – pirmajās sešās spēlēs vienmēr bija triumfējusi laukuma saimnieku komanda, taču izšķirošajā cīņā šī tradīcija tomēr tika lauzta......"

Nekā personīga, bet gadījumā Bostona šodien nebija viesos? Rīts agrs, gan jau pārrakstījies...
Bet Bostona kausu bija pelnījusi, trīs pārliecinošas uzvaras, pret trīs Vankūveras laimes mirkļiem. Septītā spēle salika visu pa pareizajiem plauktiņiem!!! Ar ko arī viņus apsveicam.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 09:44, pirms 14 gadiem
Apsveicu Bostonu ar Stenlija kausu.

Kanādieši gan esot nedaudz pikti palikuši. Esot bijuši grautiņi.
Apollo: reklāma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 09:55, pirms 14 gadiem
liels prieks par Tim Thomas - uzticīgs hokejam! jāuzsver, ka viņam ir 37 gadi un NHL nopietni sāka spēlēt tikai pēc 31 gada (!!!), pirms tam rotēja starp Skandināviju un AHL, bet ilgi gaidīja un sagaidīja savu iespēju un tad izmantoja!

tas arī kā mājiens mūsu varotčikiem, kas pēc 20 gadiem uzreiz grib būt pirmie numuri RD / izlasē, bet kā netiek tā uzrauj lūpu un skrien pasaulē ...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 10:08, pirms 14 gadiem
Apsveicu! nu man bij tadas saubas ka Bostona bus kartigi sanemusies

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 10:15, pirms 14 gadiem
Apsveicu Bruins! Lai gan biju par Vankūveru, tomēr Bostona bija nopelnījusi kausu. Tā jau prognozēja pirms sērijas ka viss izšķirsies starp Luongo un Tomasu, kas vēlāk izrādījās patiesība. Nebūtu Bruins Timija, kauss viņiem netiktu. Bija viņš to kausu pelnījis, tāpat prieks arī par Rekī ka izcīnijis savu 3 kausu.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 10:31, pirms 14 gadiem
Bostonai veiksme

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 10:35, pirms 14 gadiem
Jūhū.
Prieks par Bostonu!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 10:35, pirms 14 gadiem
1. Apsveicu Bostonu un Bostonas līdzjutējus.
2. No rīta atvēru NHL mājaslapu un tur uzreiz milzīgs Haras ģīmis ar atvērtu muti un ar kaut ko spīdīgu virs galvas. Uzreiz sapratu, kas pa lietu Bet vismaz tagad man nav problēmas saprast, kā izskatās Hara paceļot Stenliju Bet no otras puses, tik ļoti, cik man nepatīk Hara, man patīk Tomass un ļoti priecājos, ka viņam ir izdevies izcīnīt savu pirmo kausu.
3. Lai gan biju par Vankūveru, tomēr spēlēja viņi vienkārši nožēlojami. Cik tur tie, tikai 8 vārti iemesti pa visu sēriju. Tas varbūt pat būtu ok, ja vien viņi tik daudz neielaistu. Pēc Vankūveras Olimpiādes domāju, ka Luongo ir ļoti labs vārtsargs, nezinu, kas ar viņu notika, ka sāka tik slikti spēlēt izšķirošā brīdī. Nu jā, Krosbijs jau nebija, kas palīdz uzvarēt spēli
4. Lai gan Vezina ir regulārās sezonas balva, es domāju, ka pēc šāda iznākuma to noteikti dabūs Tomass. Bez viņa arī regulārajā sezonā Bostona tik augstu nebūtu tikusi.
5. Sakiet, ko gribat, bet es joprojām domāju un visu laiku domāšu, ka šo kausu būtu dabūjuši pingvīni, ja vien Krosbijs ar Malkinu nebūtu savainoti Bet gan jau izdosies to izdarīt nākamgad, kad abi būs atpakaļ ierindā un noilgojušies pēc hokeja.
6. Es jau vakar vakarā pirms gulētiešanas sāku svērties uz to, ka kausu dabūs Bostona, jo es ievēroju tādu sakritību, ka kopš lokauta kausu pamīšus ir ieguvušas komandas ar sarkanām un melnām formām (palabojiet, ja es kļūdos).
2005. - Tampa (melni)
2006. - Karolīna (sarkani)
2007. - Anaheima (melni)
2008. - Detroita (sarkani)
2009. - Pitsburga (melni)
2010. - Čikāga (sarkani)
2011. - Bostona (melni)
Hā !!!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 10:47, pirms 14 gadiem
Tomass vienkārši monstrs, Bostonai pelnīta uzvara un kauss

  +2 [+] [-]

, 2011-06-16 10:52, pirms 14 gadiem
Un vispār, rūkijs Seguins arī tika pie gredzena jau savā pirmajā NHL sezonā!
Bet žēl, žēl, ka hokejs jau cauri. Tagad jāgaida oktobris un pa vidam jāseko līdzi draftam, awardiem un free agency. Un tad jau drīz sākas treniņnometnes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 11:04, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: 1. Apsveicu Bostonu un Bostonas līdzjutējus.
2. No rīta atvēru NHL mājaslapu un tur uzreiz milzīgs Haras ģīmis ar atvērtu muti un ar kaut ko spīdīgu virs galvas. Uzreiz sapratu, kas pa lietu Bet vismaz tagad man nav problēmas saprast, kā izskatās Hara paceļot Stenliju Bet no otras puses, tik ļoti, cik man nepatīk Hara, man patīk Tomass un ļoti priecājos, ka viņam ir izdevies izcīnīt savu pirmo kausu.
3. Lai gan biju par Vankūveru, tomēr spēlēja viņi vienkārši nožēlojami. Cik tur tie, tikai 8 vārti iemesti pa visu sēriju. Tas varbūt pat būtu ok, ja vien viņi tik daudz neielaistu. Pēc Vankūveras Olimpiādes domāju, ka Luongo ir ļoti labs vārtsargs, nezinu, kas ar viņu notika, ka sāka tik slikti spēlēt izšķirošā brīdī. Nu jā, Krosbijs jau nebija, kas palīdz uzvarēt spēli
4. Lai gan Vezina ir regulārās sezonas balva, es domāju, ka pēc šāda iznākuma to noteikti dabūs Tomass. Bez viņa arī regulārajā sezonā Bostona tik augstu nebūtu tikusi.
5. Sakiet, ko gribat, bet es joprojām domāju un visu laiku domāšu, ka šo kausu būtu dabūjuši pingvīni, ja vien Krosbijs ar Malkinu nebūtu savainoti Bet gan jau izdosies to izdarīt nākamgad, kad abi būs atpakaļ ierindā un noilgojušies pēc hokeja.
6. Es jau vakar vakarā pirms gulētiešanas sāku svērties uz to, ka kausu dabūs Bostona, jo es ievēroju tādu sakritību, ka kopš lokauta kausu pamīšus ir ieguvušas komandas ar sarkanām un melnām formām (palabojiet, ja es kļūdos).
2005. - Tampa (melni)
2006. - Karolīna (sarkani)
2007. - Anaheima (melni)
2008. - Detroita (sarkani)
2009. - Pitsburga (melni)
2010. - Čikāga (sarkani)
2011. - Bostona (melni)
Hā !!!
Tampa vinnēja 2004.gadā, kā pēdējie pirms lokauta.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-16 11:11, pirms 14 gadiem
Kaa Puche paredzeja kkad pirms pus gada

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 11:12, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Tampa vinnēja 2004.gadā, kā pēdējie pirms lokauta.
ā, nu jā. Sajaucu nedaudz gadus, bet tāpat tā sanāk

     [+] [-]

, 2011-06-16 11:15, pirms 14 gadiem
Kā jau Dauvgaviņš teica sporta studijā

  +3 [+] [-]

, 2011-06-16 11:16, pirms 14 gadiem
Kā jau Dauvgaviņs teica sporta studijā

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 11:16, pirms 14 gadiem
Šis bija ļoti labs fināls, abas komandas tajā spēlēja pelnīti. Laikam jau Bostona ,tomēr, bija labāka šinī sērijā, arī kopējā vārtu attiecība par to liecina. Tomass vienkārši zvērs, neatceros, kad vēl vārtsargs ir tik pārliecinoši stāvējis finālā.
Nepatīk vienīgi tas, ka primāts #33 sabojā visu parādi.

     [+] [-]

, 2011-06-16 11:21, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: Luongo tomēr pavājš varočiks priekš Kausa. toties Tomass gandrīz ģēnijs. Tieši Tomass izrādījās ļoti nopietns šķērslis kanakiem finālā. protams visa Bostonas komanda nospēlēja atzīstami un taktiski pareizi. Ko līdz tie daudzie metieni ka nevar iemest (tas par Canucks)
Luongo ņipričom. Paskaties uz Vankūveras uzbrukumu finālā. Nebūtu Luongo sērijā būtu maximums 5 spēles.
Vispār man liekas, ka kopumā šie bija desmitgades playofi.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-16 11:24, pirms 14 gadiem
un, ko es teicu?! gluzhi kaa hawki pagaajushosezon panjeema viesos!
bravo BRUINS!! chara, ved aatraak atraadiit kausu uz slovaakiju!!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-16 11:25, pirms 14 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Kanādai vienkārši FAIL pēdējā laikā. Nekur nespēj uzvarēt, kā tikai savās mājās OS.
Tu apjēdz, ka Bostonas sastāvā bija vairāk kanādiešu nekā Vankūveras?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 11:26, pirms 14 gadiem
Ko lai saka? - Pelnīti, protams, pelnīti. Lai arī biju par "Canucks" un Luongo, Tomass ar savu izcilo spēli vien bija pelnījis Stenlija kausu. Šī veterānam noteikti bija viena no pēdējām iespējām izcīnīt šo trofeju. Arī par Zdeno Haru prieks. Kas attiecas uz Vankūveru, tad līdz pirmajam Stenlija kausam kanādiešiem nāksies pagaidīt, tomēr, izdarot pareizos secinājumus, jau nākamsezon atkal būs iespēja parādīt savu spēku un motivāciju cīnīties par kausu. Lai veicas!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 11:34, pirms 14 gadiem
Jāpiebilst, ka pirmo reizi visā sērijā uzvarēja mājinieki – pirmajās sešās spēlēs vienmēr bija triumfējusi laukuma saimnieku komanda, taču izšķirošajā cīņā šī tradīcija tomēr tika lauzta. kur loģika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-16 11:54, pirms 14 gadiem
Nokavēju svarīgu tikšanos šorīt.

Toties, KAS PAR SPĒLI!


prieks par šādu FINĀLA rezultātu.
Slēpts komentārs: edzis111

     [+] [-]

, 2011-06-16 12:22, pirms 14 gadiem
Apsveicu Bostonu!!!! Lieli, lieli malači!!!
Sērija ar Tampu viņiem nāca tikai par labu.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-16 12:27, pirms 14 gadiem
Beidzot Stanley Cup fail-off ir beidzies.
Sezona ir bijusa loti gara un nu tagad vares atpusties no hokeja.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 12:28, pirms 14 gadiem
gribējās jau tomēr, lai Vankūvera uzvar, bet nu gribēt jau var daudz ko

  -2 [+] [-]

, 2011-06-16 13:06, pirms 14 gadiem
Malači!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 13:12, pirms 14 gadiem
Beigās tomēr Bostonas uzvara bija pat ļoti loģiska - Vanūvera iemeta tikai 8 ripas!!!!!! Protams ir skaidrs kuram šeit ir vislielākie nopelni. Arī rižie neko neparādīja un Keslers tāpat.
Vienā vārdā - pelnīti.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-16 13:13, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Bet žēl, žēl, ka hokejs jau cauri. Tagad jāgaida oktobris un pa vidam jāseko līdzi draftam, awardiem un free agency. Un tad jau drīz sākas treniņnometnes
Vai tad Dinamo neinteresē Žēl gribēju uz kādu RD spēli aicināt

  -2 [+] [-]

, 2011-06-16 13:17, pirms 14 gadiem
Assasinss' rakstīja: Vai tad Dinamo neinteresē Žēl gribēju uz kādu RD spēli aicināt
Nē, jau vairākas reizes esmu to teikusi, ka Rīgas "Dinamo" man neinteresē. Bet paldies par piedāvājumu

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 13:23, pirms 14 gadiem
Beidzot, super!! Žēl, ka neredzēju spēli, biju tādā pālī pārnācis mājās un atlūzu, un arī darbu nogulēju

     [+] [-]

, 2011-06-16 13:26, pirms 14 gadiem
Un kas pie velna tulko vārdus un vēl tik debīli, kāds Zdeno Hāra?slimie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-16 13:47, pirms 14 gadiem
JESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 13:47, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: uz krekla rakstīts Chara. Tad nu katrs laikam tulko kā grib. vispār jau man liekas ka Čara. bet vispār, man po..j
ir chara un izrunu jums taapat nesaprast!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 13:48, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: kuri tad ir tie "rižiki"?
droshvien dviinji sedini

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 14:16, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: uz krekla rakstīts Chara. Tad nu katrs laikam tulko kā grib. vispār jau man liekas ka Čara. bet vispār, man po..j
Pareizi ir Hara. Amerikā viņš tikai ir Čara, jo angliski "ch" parasti izrunā kā "'č". Slovāku, čehu un poļu valodās "ch" ir "h", bet toties franciski - "š"

     [+] [-]

, 2011-06-16 14:44, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: uz krekla rakstīts Chara. Tad nu katrs laikam tulko kā grib. vispār jau man liekas ka Čara. bet vispār, man po..j
Elementāri!
Zdeno Chára (Slovak pronunciation: [ˈzdeno ˈxaːra]
Zdeno Chára pronunciation: How to pronounce...

Nekādu jautājumu Un, starp citu, personvārdus netulko, bet gan atveido, balstoties uz oriģinālizrunu.

     [+] [-]

, 2011-06-16 14:49, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Beidzot Stanley Cup fail-off ir beidzies.
Sezona ir bijusa loti gara un nu tagad vares atpusties no hokeja.
Laikam strādā NHL, ka saki ka BEIDZOT sezona ir beigusies. Visādi citādi jau parasti var nesekot līdz ja grib, un nemocīt sevi.

Nu labi tas tā.

Tagad rindas kārtībā

1.drafts
2.tirgus (1. jūlijs)
3.pirssezonas treniņnometnes.

     [+] [-]

, 2011-06-16 14:53, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Elementāri!
Zdeno Chára (Slovak pronunciation: [ˈzdeno ˈxaːra]
Zdeno Chára pronunciation: How to pronounce...

Nekādu jautājumu Un, starp citu, personvārdus netulko, bet gan atveido, balstoties uz oriģinālizrunu.
paldies, miiljais, ka pacenties - lai gan jautaajumi te vnm kaadam atrodas!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 15:06, pirms 14 gadiem
Prieks par Bostonu,bija vini pelnijusu Stenlija kausu.

     [+] [-]

, 2011-06-16 15:06, pirms 14 gadiem
yeehaaaaaaaa bez komentāriem!!

  +4 [+] [-]

, 2011-06-16 15:22, pirms 14 gadiem
Tims & Co loti labi nospeleja play off un patiesi bija pelnijusi uzvaret kausu. Malaci!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 15:53, pirms 14 gadiem
Vispār Beržerona maiņa pamatīgi noplosījās. Abi ar Maršāndu visu izdarīja principā.

Bet paskatoties cik ''aktivi'' darbojās kanaki 1. vārtu zaudējumā, tad nevajadzētu šaubīties par rezultātu. Šie bija 3 ap ripu, taču neviens tā īsti pat nūju nepakustināja. Un ar to pietika, lai Beržeronam uzvaras vārti.

     [+] [-]

, 2011-06-16 15:54, pirms 14 gadiem
Will beats skill!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 16:44, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Vispār Beržerona maiņa pamatīgi noplosījās. Abi ar Maršāndu visu izdarīja principā.

Bet paskatoties cik ''aktivi'' darbojās kanaki 1. vārtu zaudējumā, tad nevajadzētu šaubīties par rezultātu. Šie bija 3 ap ripu, taču neviens tā īsti pat nūju nepakustināja. Un ar to pietika, lai Beržeronam uzvaras vārti.
+1

Pirmie vārti toč parādija cik Vankuvera bija gatava šaj spēlei un cik ''ļoti'' gribeja uzvarēt

     [+] [-]

, 2011-06-16 18:00, pirms 14 gadiem
Nucks pievīla, zaudējot derībās, pazaudēju matus.

     [+] [-]

, 2011-06-16 18:00, pirms 14 gadiem
Laikam jau jāsaka, ka skaists noslēgums, turklāt, pateicoties šīs spēles rezultātam, vairs nevar teikt, ka būtu bijusi paredzama sērija.
Lefler, šo bildi pie raksta noteikti saglabā.

     [+] [-]

, 2011-06-16 18:02, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Elementāri!
Zdeno Chára (Slovak pronunciation: [ˈzdeno ˈxaːra]
Zdeno Chára pronunciation: How to pronounce...

Nekādu jautājumu Un, starp citu, personvārdus netulko, bet gan atveido, balstoties uz oriģinālizrunu.
Un labi vien ir, ka netulko, mums te būtu tikuši jau līdz Harijam...

     [+] [-]

, 2011-06-16 18:16, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Laikam jau jāsaka, ka skaists noslēgums, turklāt, pateicoties šīs spēles rezultātam, vairs nevar teikt, ka būtu bijusi paredzama sērija.
Lefler, šo bildi pie raksta noteikti saglabā.
O, M9, es Tevi nemaz nepazinu ar citu profila bildi. Biju pieradusi pie Krosbija
Sērija noteikti bija interesanta, jo, ja ir septiņas spēles, tad vienmēr ir interesanti. Lai gan jāsaka ari, ka Vankūverai jau no paša sākuma grūti gāja un uzvaras bija smagas. Es pat varu palepoties, ka dabūju redzēt 2. spēli tiešraidē! Pirmo reizi tiešraidē redzēju NHL finālspēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 19:20, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: O, M9, es Tevi nemaz nepazinu ar citu profila bildi. Biju pieradusi pie Krosbija
Sērija noteikti bija interesanta, jo, ja ir septiņas spēles, tad vienmēr ir interesanti. Lai gan jāsaka ari, ka Vankūverai jau no paša sākuma grūti gāja un uzvaras bija smagas. Es pat varu palepoties, ka dabūju redzēt 2. spēli tiešraidē! Pirmo reizi tiešraidē redzēju NHL finālspēli
Pāris dienas ir, kaut kā taču Stenlija kausa fināls jāatzīmē.
Jā arī tas, bet tas nav primārais, interesanti var būt arī ar sešām un, ar atsevišķiem scenārijiem, arī mazāk spēlēm.
Kā tiešraidē? gribi teikt, ka "pingvīnu" uzvaras sezonā tiešajā nenoskatījies nevienu finālspēli? tad es būtu pārsteigts.

     [+] [-]

, 2011-06-16 19:54, pirms 14 gadiem
šajā finālā biju par Vankūveru,bet apsveicu Bostonu kā ne kā orģinālā sešinieka komanda.

     [+] [-]

, 2011-06-16 20:04, pirms 14 gadiem
Manuprāt, šogad pusfinālā pirmo reizi spēlēja 4 komandas, no kurām nevienai nebija sarkanā krāsa uz formām un emblēmas!

     [+] [-]

, 2011-06-16 20:46, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Pāris dienas ir, kaut kā taču Stenlija kausa fināls jāatzīmē.
Jā arī tas, bet tas nav primārais, interesanti var būt arī ar sešām un, ar atsevišķiem scenārijiem, arī mazāk spēlēm.
Kā tiešraidē? gribi teikt, ka "pingvīnu" uzvaras sezonā tiešajā nenoskatījies nevienu finālspēli? tad es būtu pārsteigts.
Blji, man kkur garumziimes pazuda!
Bet nu labi, atbildot uz komentaaru - nee, neesmu. Iisteniiba tad, kad uzvareeja pingviini, es nemaz NHL veel nesekoju liidzi Es NHL saaku sekot liidzi tikai peec Vankuuveras Olimpiaades, lai cik tas diivaini neliktos. Es tikai pusotru gadu fanoju par pingviiniem un NHL hokeju

     [+] [-]

, 2011-06-16 20:56, pirms 14 gadiem
Heh, sho bildi mums vajadzeetu attiistiit, ieraameet un uzdaavinaat Lafleeram, lai pieliek pie sienas!
Haram noteikti ir ne tikai garaakaa nuuja NHL, bet arii lielaakaa mute
';

     [+] [-]

, 2011-06-16 20:56, pirms 14 gadiem
Vai arii sho!
Iists primaats.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 21:22, pirms 14 gadiem
Pelnīti! Viņi patiešām aizvadīja labāku Finālu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 21:30, pirms 14 gadiem
Vārtu attiecība - 23 pret 9

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:02, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Blji, man kkur garumziimes pazuda!
Bet nu labi, atbildot uz komentaaru - nee, neesmu. Iisteniiba tad, kad uzvareeja pingviini, es nemaz NHL veel nesekoju liidzi Es NHL saaku sekot liidzi tikai peec Vankuuveras Olimpiaades, lai cik tas diivaini neliktos. Es tikai pusotru gadu fanoju par pingviiniem un NHL hokeju
Skaidrs, nezināju. Tad varbūt laiks, kad sāki sekot NHL, sakrīt ar laiku, kad parādījies šeit?

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:03, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Heh, sho bildi mums vajadzeetu attiistiit, ieraameet un uzdaavinaat Lafleeram, lai pieliek pie sienas!
Haram noteikti ir ne tikai garaakaa nuuja NHL, bet arii lielaakaa mute
Ja viņš to foto neapzīmētu, tad varētu gan!

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:16, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Skaidrs, nezināju. Tad varbūt laiks, kad sāki sekot NHL, sakrīt ar laiku, kad parādījies šeit?
Nu, es paraadiijos sheit pusgadu peec tam, kad saaku fanot Taa kaa gandriiz sakriit.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:18, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Ja viņš to foto neapzīmētu, tad varētu gan!
Vajag nodroshinaat pret apziimeeshanu, piemeeram, iestiklot, lai gan arii tad ar markjieri var apkjeepaat

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:20, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Vajag nodroshinaat pret apziimeeshanu, piemeeram, iestiklot, lai gan arii tad ar markjieri var apkjeepaat
Nu jā, tāpēc jādomā citus variantus.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:21, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu, es paraadiijos sheit pusgadu peec tam, kad saaku fanot Taa kaa gandriiz sakriit.
Tad jau nesakrīt. Bet tad man ir skaidrs, kad apmēram tu šeit parādījies.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:21, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Nu jā, tāpēc jādomā citus variantus.
Ir varianti? Man goda vaards arvien vairaak gribaas sho ideju realizeet pa iistam

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:22, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Tad jau nesakrīt. Bet tad man ir skaidrs, kad apmēram tu šeit parādījies.
2010. gada 2. septembrii es sheit pieregjistreejos

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 22:32, pirms 14 gadiem
Pelnīti. Ko lai daudz tur saka.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:51, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ir varianti? Man goda vaards arvien vairaak gribaas sho ideju realizeet pa iistam
Ja viņš kausa pasniegšanas laikā novērsās, tad varētu apvainoties uz mums par šo foto...
No otras puses, naidu nedrīkst turēt.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:52, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: 2010. gada 2. septembrii es sheit pieregjistreejos
Un mērķi tikko tavā profilā izlasīju.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:53, pirms 14 gadiem
Lai arī daļa bija apvainojusies par Danija pārmešanu sev pār muguru, Māršants patiesībā spēlē ļoti simpātiski, šīs spēles gols vispār kā Greckim.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:54, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Tad jau nesakrīt. Bet tad man ir skaidrs, kad apmēram tu šeit parādījies.
Par kādu bildi pie raksta Tu runā??

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:56, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Par kādu bildi pie raksta Tu runā??
Pie šī raksta.

     [+] [-]

, 2011-06-16 22:58, pirms 14 gadiem
Kalvinators rakstīja: Vārtu attiecība - 23 pret 9
Tu kļūdies.Pret 8.
Interesanti, ka Tomass arī pret Tampu 7. spēlē neielaida nevienus vārtus.Apbrīnojami, ka Bruins tieši izšķirošajās spēlēs dzelžaini nospēlē aizsardzībā.Arī TT fināla sesijā bija lielisks.Ņēma vērā kritiku pēc sērijas ar Tampu.
Bostonai nepārprotami garāks sols nekā Vankūverai, jau pirms sērijas to atkārtoju.Viens otrs tad teica, ka es no hokeja maz saprotot un brāļi Sedini visu nokārtošot.
Nokārtoja ar.
Kā Sedinus izslēdza, tā 7 spēlēs Vankūvera tiek pie 8 bankām.

     [+] [-]

, 2011-06-16 23:00, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Pie šī raksta.
Nu neko darīt.Kā krievi saka, " v semje ņe bez uroda"...
Viņš ir tikai viens no visas komandas.Starp citu, diezgan labs aizsargs, bet kā sportists nožēlojams.Neieredzu viņu ne acu galā, īsts pitekantrops...

     [+] [-]

, 2011-06-16 23:12, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu neko darīt.Kā krievi saka, " v semje ņe bez uroda"...
Viņš ir tikai viens no visas komandas.Starp citu, diezgan labs aizsargs, bet kā sportists nožēlojams.Neieredzu viņu ne acu galā, īsts pitekantrops...
Nu re, šo neieredzēšanu šeit pirmīt apsmaidījām.
Nav no mīļākajiem spēlētājiem, it kā publikas priekšā cenšas būt patīkams, bet laukumā daudz dīvainu gājienu. Par spēles līmeni, protams, pretenziju nav, aizsargs milzīgs, turklāt ja ir arī meistarība, tad paši saprotat, kas tur sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-16 23:29, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu neko darīt.Kā krievi saka, " v semje ņe bez uroda"...
Viņš ir tikai viens no visas komandas.Starp citu, diezgan labs aizsargs, bet kā sportists nožēlojams.Neieredzu viņu ne acu galā, īsts pitekantrops...
Pec ka tu vari spriest, ka vins ir nozelojams? Tu vinu pazisti?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-16 23:38, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Pec ka tu vari spriest, ka vins ir nozelojams? Tu vinu pazisti?

Neuzdod šito jautājumu.Pats zini, ka neviens normāls cilvēks viņu neieredz.Par viņa izgājieniem pret Ivanānu, Pacioretti, utt.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-16 23:44, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja:
Neuzdod šito jautājumu.Pats zini, ka neviens normāls cilvēks viņu neieredz.Par viņa izgājieniem pret Ivanānu, Pacioretti, utt.
Neieredzet jus vinu variet kaut vai lidz kapa malai, bet nozelojams nu gan vins nav.

     [+] [-]

, 2011-06-17 00:52, pirms 14 gadiem
Biju par Vankūveru, bet nu malači Bostona.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 01:44, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tu kļūdies.Pret 8.
Interesanti, ka Tomass arī pret Tampu 7. spēlē neielaida nevienus vārtus.Apbrīnojami, ka Bruins tieši izšķirošajās spēlēs dzelžaini nospēlē aizsardzībā.Arī TT fināla sesijā bija lielisks.Ņēma vērā kritiku pēc sērijas ar Tampu.
Bostonai nepārprotami garāks sols nekā Vankūverai, jau pirms sērijas to atkārtoju.Viens otrs tad teica, ka es no hokeja maz saprotot un brāļi Sedini visu nokārtošot.
Nokārtoja ar.
Kā Sedinus izslēdza, tā 7 spēlēs Vankūvera tiek pie 8 bankām.
Vēl labāk.

Jā, par Haru (tad laikam tā viņu tomēr izrunā ) varētu piekrist. Arī nav mans mīļākais sportists. Lai gan tik liels naids, kā Tev, arī laikam nav. ;D

  +1 [+] [-]

, 2011-06-17 02:00, pirms 14 gadiem
Sadus cilvekus ka Kalvinators es saprotu. Sportists var nebut tavs favorits, bet lai ienistu vinu no sirds vajag patiesam but lielam novirzem. It ipasi, ja tu vinu nepazisti. Es vienkarsi nespeju saprast tadus cilvekus, un ja runajam godigi tad nemaz nevelos saprast.

     [+] [-]

, 2011-06-17 08:47, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja:
Neuzdod šito jautājumu.Pats zini, ka neviens normāls cilvēks viņu neieredz.Par viņa izgājieniem pret Ivanānu, Pacioretti, utt.
akdievs, cilveek, ar tevi viss kaartiibaa??? kaa tu vari spriest par otru cilveeku, vadoties tikai peec "iepakojuma"??! tu tachu vinju nekad dziivee neesi saticis un, noteikti, arii nesatiksi... - tas ir NOZHEELOJAMI !!
dziivee zdeno ir patiikams puisis pretstataa tam zveeram, kas vinjshs ir uz ledus..

     [+] [-]

, 2011-06-17 10:32, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: akdievs, cilveek, ar tevi viss kaartiibaa??? kaa tu vari spriest par otru cilveeku, vadoties tikai peec "iepakojuma"??! tu tachu vinju nekad dziivee neesi saticis un, noteikti, arii nesatiksi... - tas ir NOZHEELOJAMI !!
dziivee zdeno ir patiikams puisis pretstataa tam zveeram, kas vinjshs ir uz ledus..
Un Tu vinju noteikti esi satikusi dziive, ja taa runaa

     [+] [-]

, 2011-06-17 10:33, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu neko darīt.Kā krievi saka, " v semje ņe bez uroda"...
Viņš ir tikai viens no visas komandas.Starp citu, diezgan labs aizsargs, bet kā sportists nožēlojams.Neieredzu viņu ne acu galā, īsts pitekantrops...
Hei, Lafleer, kad Tev ir dzimshanas vai vaarda diena?
Mums ar M9 ir lieliska daavana Tev padomaa!

     [+] [-]

, 2011-06-17 11:11, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Hei, Lafleer, kad Tev ir dzimshanas vai vaarda diena?
Mums ar M9 ir lieliska daavana Tev padomaa!

Ja Tu domā man dāvināt plakātu ar Haru centrā, nebūšu īpaši priecīgs...
Starp citu, Boston Bruins man jau ir sagādājuši labu dāvanu un priecīgu sezonas noslēgumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 11:17, pirms 14 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Sadus cilvekus ka Kalvinators es saprotu. Sportists var nebut tavs favorits, bet lai ienistu vinu no sirds vajag patiesam but lielam novirzem. It ipasi, ja tu vinu nepazisti. Es vienkarsi nespeju saprast tadus cilvekus, un ja runajam godigi tad nemaz nevelos saprast.
Es saprotu, ka Tev patīk Kalvinators.Foršs čalis, man arī viņš patīk.Mūsu gaumes lielā mērā sakrīt.
Bet Tu nevari mani piespiest cienīt sportistu vai hokejistu, kurš savas karjeras laikā sastrādājis diezgan daudz nepatīkamu lietu.Mūžīgie strīdi, bāšanās visos konfliktos, sišana guļošam, ceru , ka neesi aizmirsis toreiz tās spēles, kad Latvija spēlēja ar Slovākiju un Hara vienmēr līda tur kur nevajag.Es viņu vienmēr labāk redzu ejam nekā nākam.
Man arī patīk čehi un slovāki, ne par tautību šoreiz iet runa.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 11:21, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja:
Ja Tu domā man dāvināt plakātu ar Haru centrā, nebūšu īpaši priecīgs...
Starp citu, Boston Bruins man jau ir sagādājuši labu dāvanu un priecīgu sezonas noslēgumu.
Nevis vienkaarshi ar Haru, bet ar Haru un Stenlija kausu Uzskati to kaa atgaadinaajumu par prieciigo sezonas nosleegumu un Bostonas uzvaru.
Re, skaisti tachu, pat man saak iepatikties
';

     [+] [-]

, 2011-06-17 11:36, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nevis vienkaarshi ar Haru, bet ar Haru un Stenlija kausu Uzskati to kaa atgaadinaajumu par prieciigo sezonas nosleegumu un Bostonas uzvaru.
Re, skaisti tachu, pat man saak iepatikties
nu tev jau nemaz nevajag zināt dzimšanas dienu vai vārda dienu, kā redzi, Laflēram Bostonas uzvara, ir gluži kā svētki, tā ka tajos arī vari paniegt dāvanu, kas vienmēr atgādinās par šo lielisko notikumu

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 11:41, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: nu tev jau nemaz nevajag zināt dzimšanas dienu vai vārda dienu, kā redzi, Laflēram Bostonas uzvara, ir gluži kā svētki, tā ka tajos arī vari paniegt dāvanu, kas vienmēr atgādinās par šo lielisko notikumu
Gluzhi manas domas! Tad Tu vari pievienoties man un M9, lai mees kopiigi realizeetu shiis daavanas tapshanu
Es, goda vaards, to gribeetu izdariit dziivee Lai gan vinjsh saka, ka nevar ciest Haru (kaa daudzi no mums), bet es varu dereet, ka sanjemot taadu daavanu, vinjsh pasmaidiitu, jebkursh pasmaidiitu

     [+] [-]

, 2011-06-17 11:49, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Gluzhi manas domas! Tad Tu vari pievienoties man un M9, lai mees kopiigi realizeetu shiis daavanas tapshanu
Es, goda vaards, to gribeetu izdariit dziivee Lai gan vinjsh saka, ka nevar ciest Haru (kaa daudzi no mums), bet es varu dereet, ka sanjemot taadu daavanu, vinjsh pasmaidiitu, jebkursh pasmaidiitu
protams, kapēc nē, vienmēr patīkami iepriecināt Laflēru

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 11:54, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: protams, kapēc nē, vienmēr patīkami iepriecināt Laflēru
Ljoti labi! Kaads buus taalaakais riiciibas plaans?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 12:05, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ljoti labi! Kaads buus taalaakais riiciibas plaans?
nu vispirms jau izdomā, ko tieši gribi - plakātu, ierāmētu bildi, varbūt kalendāru (katram mēnesim savu Čaras bildi, tas būtu diezgan jauki ), sameklē vispiemērotāko bildi, jāsameklē tipogrāfija un lieta darīta, diemžēl viss, ar ko es varu palīdzēt, ir padoms un neliels finansiālais atbals, jo nedzīvoju Rīgā. domāju, ka visgrūtākais uzdevums varētu būt saganīt pašu Laflēru rokā un mēģināt viņu pielaust šo jauko dāvanu saņemt

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 12:12, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: nu vispirms jau izdomā, ko tieši gribi - plakātu, ierāmētu bildi, varbūt kalendāru (katram mēnesim savu Čaras bildi, tas būtu diezgan jauki ), sameklē vispiemērotāko bildi, jāsameklē tipogrāfija un lieta darīta, diemžēl viss, ar ko es varu palīdzēt, ir padoms un neliels finansiālais atbals, jo nedzīvoju Rīgā. domāju, ka visgrūtākais uzdevums varētu būt saganīt pašu Laflēru rokā un mēģināt viņu pielaust šo jauko dāvanu saņemt
Haa, haa, doma par kalendaaru vienkaarshi ideaala Bet tas gan, manupraat, buus paaraak nezheeliigi. Taa kaa laikam buus jaapaliek pie ieraameetaas bildes. Ne ljoti liela izmeera, jo liela formaata bildi internetaa buus gruuti atrast. Tipograafiju atrast - no problem. Un jebkaada Tava paliidziiba buus veeraa njemama. Jaasagaida veel, kad paraadiisies M9, ko vinjsh saka.
Par peedeejo - man nav ne jausmas, kaa un kur vinju vareetu saganiit, bet gan jau izdomaasim kaa

     [+] [-]

, 2011-06-17 12:27, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Haa, haa, doma par kalendaaru vienkaarshi ideaala Bet tas gan, manupraat, buus paaraak nezheeliigi. Taa kaa laikam buus jaapaliek pie ieraameetaas bildes. Ne ljoti liela izmeera, jo liela formaata bildi internetaa buus gruuti atrast. Tipograafiju atrast - no problem. Un jebkaada Tava paliidziiba buus veeraa njemama. Jaasagaida veel, kad paraadiisies M9, ko vinjsh saka.
Par peedeejo - man nav ne jausmas, kaa un kur vinju vareetu saganiit, bet gan jau izdomaasim kaa
ja kas, dod ziņu uz PM. ja mērķis ir labs, vienmēr esmu gatava palīdzēt, kā nu varu

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 12:37, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: ja kas, dod ziņu uz PM. ja mērķis ir labs, vienmēr esmu gatava palīdzēt, kā nu varu
Noteikti zinjoshu! Paldies par paliidziibu!

     [+] [-]

, 2011-06-17 13:49, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: akdievs, cilveek, ar tevi viss kaartiibaa??? kaa tu vari spriest par otru cilveeku, vadoties tikai peec "iepakojuma"??! tu tachu vinju nekad dziivee neesi saticis un, noteikti, arii nesatiksi... - tas ir NOZHEELOJAMI !!
dziivee zdeno ir patiikams puisis pretstataa tam zveeram, kas vinjshs ir uz ledus..
Zvēram uz ledus? Cīņassparu un deksmi (kas arī Haram piemīt) neviens nepārmet (vismaz man tā šķiet), katrā ziņā no manas puses runa ir par dīvainiem gājieniem, gan tādiem, lai nevajadzīgi "zīmētos", gan tādiem, kas tajā momentā parāda kaut kādu nestabilitāti.
Par ienaidu gan piekrītu - jau pirmīt teicu, ka naidu nevajag turēt.
Vispār jāapskatās SA+ intervijā ar Karsumu, vai par Bostonas ģērbtuvi un varbut Haru kaut ko neparunāja, toreiz šo interviju nenoskatījos.

     [+] [-]

, 2011-06-17 13:54, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nevis vienkaarshi ar Haru, bet ar Haru un Stenlija kausu Uzskati to kaa atgaadinaajumu par prieciigo sezonas nosleegumu un Bostonas uzvaru.
Re, skaisti tachu, pat man saak iepatikties
Jū, šī ar cepuri tiešām kruta!
Man izskatās, ka Leflērs no savas dāvanas nevarēs izvairīties. Ideju atbalstu, bet baigi jāizdomā, kā to var realizēt, ja nemaldos, saganīt viņu var Liepājā.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-17 14:00, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Jū, šī ar cepuri tiešām kruta!
Man izskatās, ka Leflērs no savas dāvanas nevarēs izvairīties. Ideju atbalstu, bet baigi jāizdomā, kā to var realizēt, ja nemaldos, saganīt viņu var Liepājā.
Ui, Liepaaja, tas ir taalu, bet jo labaak, buus iespeeja tur aizbraukt, nekad taa kaartiigi tur neesmu bijusi. Vareeshu aiziet uz slaveno rokkafejniicu. Vai arii jaameegjina vinju saganiit kaut kad, kad vinjsh ir Riigaa. Realizeet nav probleemu, gruutaakais tieshaam buus sadabuut vinju rokaa. Man shodien un pa briivdienaam nebuus laika, bet no jaunnedeeljas saakshu mekleet peec iespeejas labaaku bildi, kuru attiistiit

     [+] [-]

, 2011-06-17 14:25, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ui, Liepaaja, tas ir taalu, bet jo labaak, buus iespeeja tur aizbraukt, nekad taa kaartiigi tur neesmu bijusi. Vareeshu aiziet uz slaveno rokkafejniicu. Vai arii jaameegjina vinju saganiit kaut kad, kad vinjsh ir Riigaa. Realizeet nav probleemu, gruutaakais tieshaam buus sadabuut vinju rokaa. Man shodien un pa briivdienaam nebuus laika, bet no jaunnedeeljas saakshu mekleet peec iespeejas labaaku bildi, kuru attiistiit
Satikšana arī ir pie realizācijas.
Tikai neko pārveidotu, man tā pēdējā patika.

     [+] [-]

, 2011-06-17 14:38, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Un Tu vinju noteikti esi satikusi dziive, ja taa runaa
kpc vinju nevareetu satikt dziivee?? uz antarktiidu jau nav jaabrauc + vinjshs ir slovaaks..

     [+] [-]

, 2011-06-17 14:43, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Satikšana arī ir pie realizācijas.
Tikai neko pārveidotu, man tā pēdējā patika.
Nu labi, tad meegjinaashu atrast taadu pashu vai liidziigu, tikai lielaaka izmeera, jo citaadi buus slikta kvalitaate.

     [+] [-]

, 2011-06-17 14:47, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: kpc vinju nevareetu satikt dziivee?? uz antarktiidu jau nav jaabrauc + vinjshs ir slovaaks..
Un kas par to, ka vinjsh ir slovaaks? Manis peec kaut vai eskimoss...tas nemaina lietas buutiibu.
Nee nu labi, pienjemsim, ka Tu esi vinju satikusi dziivee, bet tas jebkuraa gadiijumaa ir tikai Tavs priekshtats par vinju. Arii dziivee ir cilveeki, kas dazhiem patiik un dazhiem nepatiik, un tas, ka Tev vinjsh patika, nenoziimee, ka arii citiem vinjsh patiktu.

Varbuut Tu arii gribi, lai Tev uzdaavina bildiiti ar Haru un Stenliju?

     [+] [-]

, 2011-06-17 14:54, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Un kas par to, ka vinjsh ir slovaaks? Manis peec kaut vai eskimoss...tas nemaina lietas buutiibu.
Nee nu labi, pienjemsim, ka Tu esi vinju satikusi dziivee, bet tas jebkuraa gadiijumaa ir tikai Tavs priekshtats par vinju. Arii dziivee ir cilveeki, kas dazhiem patiik un dazhiem nepatiik, un tas, ka Tev vinjsh patika, nenoziimee, ka arii citiem vinjsh patiktu.

Varbuut Tu arii gribi, lai Tev uzdaavina bildiiti ar Haru un Stenliju?
ar to es domaaju, ka iespeejamiiba vinju satikt nemaz nav tik nereaala!! nav runa par to, ka man patika vai nepatika, ir runa par to, ka vinjshs ir cieniijams cilveeks taapat kaa jebkurshs no mums un, ja tev vai kaadam veel nav bijusi taa iespeeja pasham personiigi kontakteeties ar vinju, tad varbuut vajag mazliet pietureet savu muti!!

vari iet ieskrieties ar savaam bildiiteem!
PS: vinja uzvaardu VISMAZ vareeji pareizi uzrakstiit..

     [+] [-]

, 2011-06-17 16:12, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: ar to es domaaju, ka iespeejamiiba vinju satikt nemaz nav tik nereaala!! nav runa par to, ka man patika vai nepatika, ir runa par to, ka vinjshs ir cieniijams cilveeks taapat kaa jebkurshs no mums un, ja tev vai kaadam veel nav bijusi taa iespeeja pasham personiigi kontakteeties ar vinju, tad varbuut vajag mazliet pietureet savu muti!!

vari iet ieskrieties ar savaam bildiiteem!
PS: vinja uzvaardu VISMAZ vareeji pareizi uzrakstiit..
Tā arī neatbildēji, vai esi viņu satikusi. Par to, vai varētu, vai nevarētu, nav runas.

     [+] [-]

, 2011-06-17 16:46, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: ar to es domaaju, ka iespeejamiiba vinju satikt nemaz nav tik nereaala!! nav runa par to, ka man patika vai nepatika, ir runa par to, ka vinjshs ir cieniijams cilveeks taapat kaa jebkurshs no mums un, ja tev vai kaadam veel nav bijusi taa iespeeja pasham personiigi kontakteeties ar vinju, tad varbuut vajag mazliet pietureet savu muti!!

vari iet ieskrieties ar savaam bildiiteem!
PS: vinja uzvaardu VISMAZ vareeji pareizi uzrakstiit..
Man žēl, ka aizskāru cilvēku, kuru Tu tik augstu vērtē, bet Tev ir jāsaprot, ka cilvēki vienmēr spriedīs par citiem cilvēkiem, izvērtējot un redzot to, kas viņiem ir pieejams par konkrēto cilvēku. Ar to gribu teikt, ka tā kā par Haru (tā ir pareizi, starp citu!) mēs varam spriest pārsvarā tikai vērojot viņu hokeja laukumā, tāpēc arī rodas tādi priekštati. Un, ja godīgi, man ir vienalga, cik labs vai slikts kāds ir ārpus laukuma, bet, ja uz laukuma viņš dara ko tādu, kas izraisa nepatiku, man automātiski rodas nepatika pret cilvēku kā tādu arī dzīvē. Tur neko nevar mainīt.

Un nevajag, lūdzu, sūtīt mani ieskrieties, neesmu vainīga, ka nesaproti jokus

     [+] [-]

, 2011-06-17 17:36, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es saprotu, ka Tev patīk Kalvinators.Foršs čalis, man arī viņš patīk.Mūsu gaumes lielā mērā sakrīt.
Bet Tu nevari mani piespiest cienīt sportistu vai hokejistu, kurš savas karjeras laikā sastrādājis diezgan daudz nepatīkamu lietu.Mūžīgie strīdi, bāšanās visos konfliktos, sišana guļošam, ceru , ka neesi aizmirsis toreiz tās spēles, kad Latvija spēlēja ar Slovākiju un Hara vienmēr līda tur kur nevajag.Es viņu vienmēr labāk redzu ejam nekā nākam.
Man arī patīk čehi un slovāki, ne par tautību šoreiz iet runa.
Es nemaz necensos Tev piespiest mainit Tavas domas, bet gan pieklusinatak tas izpaust. Ne tik skarba veida...

     [+] [-]

, 2011-06-17 19:24, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Man žēl, ka aizskāru cilvēku, kuru Tu tik augstu vērtē, bet Tev ir jāsaprot, ka cilvēki vienmēr spriedīs par citiem cilvēkiem, izvērtējot un redzot to, kas viņiem ir pieejams par konkrēto cilvēku. Ar to gribu teikt, ka tā kā par Haru (tā ir pareizi, starp citu!) mēs varam spriest pārsvarā tikai vērojot viņu hokeja laukumā, tāpēc arī rodas tādi priekštati. Un, ja godīgi, man ir vienalga, cik labs vai slikts kāds ir ārpus laukuma, bet, ja uz laukuma viņš dara ko tādu, kas izraisa nepatiku, man automātiski rodas nepatika pret cilvēku kā tādu arī dzīvē. Tur neko nevar mainīt.

Un nevajag, lūdzu, sūtīt mani ieskrieties, neesmu vainīga, ka nesaproti jokus
nezheelo, interneta videe mani nekas vairs neaizskar, it iipashi, sheit. bet tas, ka es vinju augstu veerteeju - tieshi taa; es vispaar dzilji cienu visus cilveekus, kas ir sasniegushi tik daudz dziivee kaa vinjshs, jo es apzinos, ka nekad nespeeleeshu hokeju nhl liimenii, ka nekad neieguushu sc un, ka nekad neiznesiishu tik plashi pasaulee savas valsts vaardu! un nav runa par kkaa mainiishanu, bet gan par attieksmi/mees tachu visi esam skolaas gaajushi/, protams, var nepatikt, mees esam tik dazhaadi un ir pilniigi pashsaprotami, ka vienam patiik, otram - ne, bet tas KAA tu paud un argumentee savu nepatiku - tas mums paareejiem ir buutiski.. un nevis beernudaarzs!
slovaakiem rakstiiba ar izrunu nesakriit - raksta: chara, izrunā: hara!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-17 23:51, pirms 14 gadiem
Normāli teksti paķērās.Es esmu autā.Redzu, ka Haras fani savairojušies ka biezs.
Visu sezonu bija Sedinu fani, tagad mode pamainījusies.

Manām abām draudzenēm , - prasiet Dainim, kā varat mani satikt, viņš pateiks...!

     [+] [-]

, 2011-06-30 13:05, pirms 13 gadiem
Tomass monstrs mala4i