Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Blackhawks" izcīna 11. uzvaru, sagādājot "Sharks" 7. neveiksmi pēc kārtas

Andrejs Siliņš

"Blackhawks" izcīna 11. uzvaru, sagādājot "Sharks" 7. neveiksmi pēc kārtas
Deivs Bolands
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) līdervienība Čikāgas "Blackhawks" naktī uz sestdienu izcīnīja jau 11. uzvaru 14 aizvadītajās spēlēs šajā sezonā, ar 4:1 savā laukumā sakaujot Sanhosē "Sharks", kas savukārt piedzīvoja jau septīto zaudējumu pēc kārtas.

"Blackhawks" saīsināto sezonu iesākusi lieliski - 14 spēlēs izcīnītas jau 11 uzvaras, bet visi punkti paņemti arī no visiem zaudējumiem. Tas ļāvis savākt jau 25 punktus un atrasties pirmajā vietā Rietumu konferencē un arī visā līgā.

Svaigāko panākumu "indiāņi" izcīnīja šonakt, kad sameta četras ripas Sanhosē "Sharks" vārtos. Pie pirmajiem vārtiem sezonā tika zviedru aizsargs Niklass Hjalmarsons, kurš visā pagājušajā sezonā palika uz vienu gūto vārtu robežas. Tikmēr jau pie piektajiem vārtiem sezonā tika kanādiešu centrs, kādreizējais Ontario Hokeja līgas spīdeklis Deivs Bolands.

Līdz šim "Blackhawks" uzvaras krājušās pa sērijām - sezona tika sākta ar sešiem panākumiem pēc kārtas, tad sekoja zaudējumi un četru uzvaru sērija. Tagad pēc iepriekš piedzīvotā zaudējuma atkal izcīnīta uzvara. To, vai arī šoreiz sāksies jauna panākumu sērija, uzzināsim naktī uz pirmdienu, kad Čikāgā viesosies čempione Losandželosas "Kings".

Tikmēr "Sharks" zaudējums Čikāgai bija jau septītais pēc kārtas un atrasties "play-off" zonā palīdz tikai sezonas ievadā sakrātais avanss.

NHL regulārā sezona

SpēleRezultāts
Sabres - Bruins4:2
Devils - Flyers5:3
Jets - Penguins1:3
Red Wings - Ducks2:5
Blackhawks - Sharls4:1
Flames - Blues2:5
Canucks - Stars3:4
Kings - Blue Jackets2:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 09:09, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Haizivīm gan neiet..
Toties ka Chicaga bliez,neviena zaudeta spele pamatlaika!

  -4 [+] [-]

, 2013-02-16 09:15, pirms 12 gadiem
Čikāga jau kā dinamo, tik uzvar

     [+] [-]

, 2013-02-16 09:20, pirms 12 gadiem
Gūža rakstīja: Čikāga jau kā dinamo, tik uzvar
ko murgo?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 09:30, pirms 12 gadiem
kasha rakstīja: ko murgo?
tas pokemons taču neko nejēdz, taču cenšas kaut ko iegvelzt gandrīz katrā rakstā!
Ignore un viss!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 09:42, pirms 12 gadiem
Skatijos King speli, Jacket bija daudz iespeju, bija vairakumi kadi 3 pec kartas un neko ta ari jedzigu nespeja izveidot, turpreti King izmantoja savas iespejas un svineja pelnitu uzvaru (pirmo pamatlaika majas sienaas).

Argonauts: ta laikam ari bus jadara!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 09:42, pirms 12 gadiem
tikmēr Fastam jau 7 uzvara bez zaudējumiem un Henriks kļuvis par visu laiku rezultatīvāko kanakieti.

Izskatās, ka nākamajā spēlē vārtos stāsies Lū, grūti gan pateikt, kas tur notika trešajā periodā, jo spēli neredzēju, bet Šnaiders nekāds glābējs nav bijis..

  +3 [+] [-]

, 2013-02-16 09:57, pirms 12 gadiem
Hawks spēlē vnk fenomenāli.
Iepriekšējais NHL klubs kurš spējis gūt punktus katrā no pirmajām 14 sezonas spēlēm, ir Canadiens 1943/44 g. regsezonā!
Tagad jāpārspēj Anaheimas 2006/07 sezonas rekords- 16 spēļu pointstrīks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-16 11:10, pirms 12 gadiem
Super Čikāga vienkārši monstri, novēlu viņiem kausu!! Varbūt tā vartsargu problēma šiem nemaz nav tik liela??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-16 11:33, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tarasenko kaut kā pazudis pēdējās spēlēs.Spēles laiks arī sarūk.
Grigorenko nabags bakstās,knakstās,bet kad treneris un maiņas biedri neuzticas,tad laikam gruti izkļūt no čekeriem. Kaut vai Rafiņš pa retam šo ieliek vairākuma izspēlē,tātad saprot kur ir čaļa stiprās puses.Kaut kas pagaidām pietrūkst. Laikam partneri īsti viņam netic.

Jā un visi te runā par Čikāgu,es lieku uz Devils. Nu ļoti sabalansēta komanda,kas darbojas kā Šveices pulkstenis. Un Kovie tur ir izteikts līderis. Lu laikam zināja ko darīja izvēloties Kovie,nevis Parisi.
Diena pret nakti.
Pēc kā Tu spried, ka tieši Kovaļčuks ir izteikts Devils līderis?!
Manuprāt NJD komandas līderis ir Brodērs, bet uzbrukuma līderis ir Patriks Eliāšs. Pat iepriekšējo sezonu NHL viduvējība Klarksons ir rezultatīvāks par Kovi, un ir pārliecinoši labākais Devils vārtu guvējs šosezon.

     [+] [-]

, 2013-02-16 11:38, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Pēc kā Tu spried, ka tieši Kovaļčuks ir izteikts Devils līderis?!
Manuprāt NJD komandas līderis ir Brodērs, bet uzbrukuma līderis ir Patriks Eliāšs. Pat iepriekšējo sezonu NHL viduvējība Klarksons ir rezultatīvāks par Kovi, un ir pārliecinoši labākais Devils vārtu guvējs šosezon.
A es teikšum , ka velnos pašreiz rullē komandas spēle, iemest var jebkurš. Klarksons toties pārsteidz ļoti, nez vai kāds bija gaidījis, ka čalis ieliks 10 vārtus jau sezonas sākumā.

No otras puses, ja pērn bija ielicis 30 pa sezonu tad arī nekāds baigais pārsteigums tas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-16 11:41, pirms 12 gadiem
Neticu ka Devils tālu tiks.. Cik ilgi tad Brodērs vilks komandu?? Sastāvs viņiem tāds švaks, vismaz uz papīra. Bez Brodēra, Kovi, Eliaša viņiem neka nopietna nav!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 11:49, pirms 12 gadiem
A man interesē kuru valsti Klarksons pārstāvētu ziemas OS- Kanādu vai UK ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 11:50, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Pēc tā,ka Kovie kā uzbrucējs pavada uz ledus vidēji 26 min spēlē.
Nevienam no uzbrucējiem tuvu nav tāds spēles laiks.
Pēc tā,ka viņš ļoti labi izskatās un iederas tajā komandā.
Bez šaubām tevis minētie arī ir tie,kas velk komandu.
Un ja Kovie tā turpinās,tad nebūs ilgi jāgaida,kad viņš arī statistikā komandā būs No - 1.
Patiesībā Kovie spēle ļoti mainījusies. Kovie 5 gadus atpakaļ un šis Kovie ir divi dažādi spēlētāji. Tagad viņš tiešām ir līderis un spēlē uz komandu. Prieks skatīties.
SKA rindās bija tas pats.
Kovaļčuks tiešām saņem lielāko spēles laiku starp uzbrucējiem, jo spēlē Devils 1. maiņā kopā arZeidžaku un Poņikarovski. Tomēr Ņūdžersijas golu vairākumu pašlaik gūst tieši otrā maiņa: Eliāšs-Henriks-Klārksons,kaut arī tā laukumā pavada mazāk laika.
Taču Kroks saka taisnību- Devils panākumu pamatā ir tieši KOMANDAS spēle, nevis individuālu zvaigžņu spīdēšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 11:54, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A man interesē kuru valsti Klarksons pārstāvētu ziemas OS- Kanādu vai UK ?
Tā kā briti tuvākajos 10 gados noteikti nespēlēs olimpiskajā hokeja turnīrā, tad jautājums ir retorisks.

     [+] [-]

, 2013-02-16 11:56, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Tā kā briti tuvākajos 10 gados noteikti nespēlēs olimpiskajā hokeja turnīrā, tad jautājums ir retorisks.
Bet nopietni runājot, ja Devils nodod uguņus un Klarksons arī, tad ir varianti ka šo paņem uz Olimpisko komandu? Lai gan Kanāda jau 4 gadus kā gatavojas Sočiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 11:57, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Paņikorovski,vai Zubrusu ? Un maiņas partneru spēles laiks ir tāpat vidēji par 5 min mazāk.
Zubrus jau 6. februārī tika traumēts.

Dainius Zubrus 2013-02-06 on injured reserve and is expected to miss 4-6 weeks left wrist surgery
NHL

šeit vari apskatīties Devils spēlētāju virknējumus šīs nakts spēlē.
NJD 5-3 PHI | Нью-Джерси - Филадельфия
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 12:05, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tev teica,ka NHL veči vispār spēlēs OS ?
Un laikam jau ar visu to ko minēji,Klarksons būtu tālu no OS izlases Can rindās. Diez vai pat tuvākajā rezervē.
Nu, viss jau atkarīgs ko viņš pa šito gadu sastrādās, es domāju ka Aizermans varētu izdarīt vienu izmaiņu maiņu virknējumos. Ja tā izmaiņa būtu tik iespaidīga.

     [+] [-]

, 2013-02-16 12:07, pirms 12 gadiem
paradiet man mulkim kur sharkam ir 7 zaudejumi pec kartas?

2012-2013 Division Standings Standings -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 12:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu ko Vaneks,Stemkos,Marlo,Tortons būs izšāvuši savu šaujam pulveri ?
Viss sāk nostaties savās vietās. Malkins ar Krozbiju,Kovie,Ovie utt sāk krāt punktus
Lenak par tiltu draugs,Ovi ar tadiem tempiem pat Top-30 netiks!
Viss sāk nostaties savās vietās,Krosbijs,Kane,Stamkos,St Louis,Malkins,Zetebregs,E.Stals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 12:34, pirms 12 gadiem
Rollltōns rakstīja: paradiet man mulkim kur sharkam ir 7 zaudejumi pec kartas?
http://www.nhl.com/ice/standings.htm#?navid=nav-stn-main
Nu tad paskaties, muļķi! (nekā personīga)
Sharks kopš 2. februāra ir 7 zaudējumi pēc kārtas, t.sk. 3 zaud. OT un SO.

2012-2013 - Regular Season - All Skaters -...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 12:35, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Neticu,ka Čekerim ar vienu veiksmīgu sezonu pietiks,lai iekļūtu Can OS izlasē. Tad jau kāds Lekaveljē,kas šogad arī ir atdzīvojies ir tuvāk.

Lekaveljē,E Stāls,tagad vēl Hītlijam jāatdzīvojas un vecā brigāde bus atgriezusies.
Viņš jau nav čekers, tad tev ir kroplīga izpratne par to kas ir čekers. Pērn samērā veiksmīgi savāca pie 50 punktiem. Čekeri tik daudz nevāc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 12:42, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu redzēsim
Stemkos beidzamās spēlēs kluss. Tāpat kā Vaneks un vēl dažs labs.
Tas bija paredzams (par Vaneku)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 12:46, pirms 12 gadiem
Toties vakar lielais Thorntons izvicinaja dures ar mazo Toewsu!
Skats diezgan recigs,Toews turejas godam!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-16 12:56, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Toties vakar lielais Thorntons izvicinaja dures ar mazo Toewsu!
Skats diezgan recigs,Toews turejas godam!
Nau jau Teivzs tik mazs.. Bet jā cīņa smieklīga!!

     [+] [-]

, 2013-02-16 13:00, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Stabīls čekeris labā nozīmē,kas katrā komandā būtu zelta vērts. Kriss Saimons savulaik arī vāca + - tik pat. Cik zinu,tad Klārksons pie vajadzības arī var veiksmīgi dūres izvicināt.
Tev tiešām ir dīvains/nepareizs viedoklis par to, kas ir čekeris un checking line.
Spēka uzbrucēji, kuri labi cīnās pie bortiem un vārtu priekšā, un vienlaikus ir ļoti rezultatīvi, nav čekeri.
checking line- tā ir NHL klubu 3. un 4. maiņa, kuru galvenais uzdevums ir jaukt pretinieku vadošo maiņu uzbrukumus.

Checking Line
Definition: A forward unit consisting of three players who specialize in defensive play.
Checking Line: The Hockey Glossary

http://en.wikipedia.org/wiki/Line_(ice_hockey)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 13:17, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tad viņš ir ? Snaiperis,saspēles vadītājs ? Beidz murgot. Tas pats Saimona tika spēlētājs. Tādi katrā komandā ir vajadzīgi.
Tu pats murgo Harļik. Kanādiešu hokeja jēdzienus tu importē sev tik tuvajā, tomēr atšķirīgajā krievu hokejā, un vēl tēlo gudrīti.
Turklāt visgudri komentē NHL klubu un hokejistu (lielākoties krievu) spēles, tās pat neskatoties, tikai vadoties no statistikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-16 13:45, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un atkal aiziet.
Es tev minēju,viņa statistika ir + - tā paša NHL ex policista,čekera līmenī.Arī ampluā. Es runāju kopumā,nevis par atsevišķu sezonu,laika sprīdi. Un atklāšu tev noslēpumu,te lielākā daļa neredz tās spēles.
Cik šonakt spēles noskatījies tu,balamute ? Pietika ar rīta video.
Es katru nedēļu noskatos 6-8 NHL spēles (daļu tiešraidēs, daļu ierakstā), kamēr tu (tāpat kā "slavenais" līdzskaņu jūzeris- statistikas guru un vēl viens otrs) spēles un spēlētājus komentē tikai, vadoties no statistikas, turklāt izsaki kategoriskus apgalvojumus par NHL hokeju, vispār to neskatoties.
piemēram, tu tēlo baigo Devils hokeja analītiķi, pat nezinot, ka viens no Ņūdžersijas vadošajiem spēlētājiem-Zubrus jau 10 dienas nespēlē savainojuma dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 13:46, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā un ziņa nākamā Krozbija apjūsmotājiem (- am) ,jaunais Krozbijs noslīdējis jau uz trešo vietu.

Savukārt Čeļabas prospekts Valērijs Ņičuškins rangā ieņem otro.
Atstājot aiz mUguras Makkīnonu utt.
Somu/Krievs Barkovs noslīdējis uz 7 vietu.

Traktotam būs grūti šo puiku noturēt,ja tiks reāli tik augstu draftēts.
Tev katrs kanādiešu jaunais talants ir Krosbijs, lai gan šim stati pat tuvu Krosbijam nav.
Eliteprospects.com - Nathan MacKinnon
Eliteprospects.com - Sidney Crosby

     [+] [-]

, 2013-02-16 13:46, pirms 12 gadiem
Blackhawks - Sharls 4:1 :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 13:54, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man ? Nu vispār jau tā ir Can apskatnieku tradīcija. Nezinu par statiem,bet par šo puisi medu lēja un salīdzināja.
Can to dara bez apstājas. Tāpat kā Jakupovus pielīdzina Burē un Burmistrovus pielīdzina Dacukam.

Tā kā nevajag man te piesiet bumbiņas. Can jau sen pirms šī drafta viņu kronēja kā favorītu un drafta nākamo No - 1.
A kas ar krievu prospektiem pēdējās spēlēs notiek? Izskatās, ka Tarasenko un Jakupovam pulveris slapjš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 14:03, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man ? Nu vispār jau tā ir Can apskatnieku tradīcija. Nezinu par statiem,bet par šo puisi medu lēja un salīdzināja.
Can to dara bez apstājas. Tāpat kā Jakupovus pielīdzina Burē un Burmistrovus pielīdzina Dacukam.

Tā kā nevajag man te piesiet bumbiņas. Can jau sen pirms šī drafta viņu kronēja kā favorītu un drafta nākamo No - 1.
Labu laiku jau kā eventuālais nr. 1 tiek izskatīts Seth Jones.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 14:17, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man ? Nu vispār jau tā ir Can apskatnieku tradīcija. Nezinu par statiem,bet par šo puisi medu lēja un salīdzināja.
Can to dara bez apstājas. Tāpat kā Jakupovus pielīdzina Burē un Burmistrovus pielīdzina Dacukam.

Tā kā nevajag man te piesiet bumbiņas. Can jau sen pirms šī drafta viņu kronēja kā favorītu un drafta nākamo No - 1.
Par Krosbiju kā par stabilu drafta pirmo numuru runāja jau vairākus gadus pirms viņa drafta. Un nedomāju, ka nopietni kanādiešu hokeja speciālisti katru top drafta kandidātu salīdzina ar Krosbiju. Tas, ka fani grib viņus tādus redzēt ir cits jautājums. Mēs jau arī gribetu redzēt Girgensonu kā Teivzu, vai Bļugeru kā Dacjuku, bet realitāte ir cita. Pagāšgad tika spriests, ka 2013. būs labs drafta gads, bet tagad jau skauti sāk žēloties, ka izņemot pāris prospektus nekā diža nav. Bet tā jau bieži viņi žēlojas. Lai gan 2003 gada draftu droši vien ilgi nepārspēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-16 14:51, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: To es tev arī saku,ka par MakKīnonu runāja jau gadus 3 atpakaļ.
Personīgi es to zināju,nezinu par tevi.
Un jau tad ar dažu labu runāju par viņu.
Tāpat arī tad runāja par Ņičuškinu.
Minēja kā nākamo Rus superstāru. Zinu par viņu jau no laika,kad tabm bija 14 gadi. Jo viņš uzstadīja un pārsita bērnu hokejā daudzus Rus rekordus. Guva sezonā precīzi neatceros,pa 100,vai pat vairāk vārtiem.
Pagājušajā sezonā gan viņam negāja un viņš nedaudz izkrita no redzes loka. Tagad atkal ir pamanāms. JPČ un Traktor rindās.

Starp citu attiecīgi 17 gadu vecumam,viņam iet labāk,kā savulaik Kuzņecovam. Tā kā dzīvosim redzēsim.
Moš nākamajā sezonā šos divus jau saliks kopā vienā maiņā.
Protams par sava gadagājuma talantīgākajiem runā vairākus gadus pirms drafta, bet tas vēl nepadara viņus par superzvaigznēm. Redzēs vai NHL klubi nenoraustīsies ar top numuru ņemt Krievijā spēlējošu čali, jo viņu var nākties arī pēc tam pagaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-16 15:27, pirms 12 gadiem
Anaheimai jau 9 spēlētāji kas guvuši vismaz 4 vārtus. Un Perijs pat vēl nav viens no viņiem

     [+] [-]

, 2013-02-16 16:47, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Anaheimai jau 9 spēlētāji kas guvuši vismaz 4 vārtus. Un Perijs pat vēl nav viens no viņiem
Toties Čikāgai ir 13 laukuma spēlētāji, kas guvuši vismaz tos pašus 4 pts, turklāt veseli 19 Hawks skeiteri ir iekļuvuši punktos.
Taču piekrītu, ka Pīles šosezon spēlē vareni, un tieši Anaheimas izcilo sezonas sākumu uzskatu par šī gada NHL lielāko pozitīvo pārsteigumu.

     [+] [-]

, 2013-02-16 17:17, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Toties Čikāgai ir 13 laukuma spēlētāji, kas guvuši vismaz tos pašus 4 pts, turklāt veseli 19 Hawks skeiteri ir iekļuvuši punktos.
Taču piekrītu, ka Pīles šosezon spēlē vareni, un tieši Anaheimas izcilo sezonas sākumu uzskatu par šī gada NHL lielāko pozitīvo pārsteigumu.
Vārtus, nevis punktus