Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kivlenieks atgriežas NHL, Balcers paliks malā, spēles Merzļikinam, Girgensonam, Bļugeram

Agris Suveizda

Kivlenieks atgriežas NHL, Balcers paliks malā, spēles Merzļikinam, Girgensonam, Bļugeram
Matīss Kivlenieks. Foto: SIPA USA/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā šī nakts latviešiem būs brīva, toties Nacionālajā hokeja līgā uz strīpas būs visas četras komandas. Plkst. 2:00 pēc Latvijas laika Pitsburgas "Penguins" un Kolumbusas "Blue Jackets" tiksies ar Bostonas "Bruins" un Karolīnas "Hurricanes", pusstundu vēlāk Otavas "Senators" uzņems Vegasas "Golden Knights", bet plkst. 5:30 Bufalo "Sabres" viesosies pie Dalasas "Stars".

Pie līgas trešās labākās komandas Bostonas "Bruins" viesosies Teodora Bļugera pārstāvētā Metropolitēna divīzijas vicelīdere Pitsburgas "Penguins", kas četru dienu laikā aizvadīs trīs spēles. Nākamajā naktī pēc cīņas Bostonā "Penguins" dosies uz Detroitu, bet pēc dienas pauzes ar "Bruins" jau tiksies savā laukumā. Novembra sākumā "Penguins" Bostonā zaudēja ar 4:6, bet tagad ir izcīnījusi četras uzvaras pēc kārtas, kamēr "Bruins" astoņos mačos piedzīvojusi piecas neveiksmes. Ierindā pēc vairāk nekā divu mēnešu prombūtnes beidzot atgriezies arī Sidnijs Krosbijs, kurš panākumu pār Minesotas "Wild" (7:3) kaldināja ar vārtiem un trim rezultatīvām piespēlēm. Bostonai šonakt nepalīdzēs pamatvārtsargs Tūka Rasks, kurš Kolumbusā (0:3), saņēmis triecienu ar elkoni pa galvu, laukumu pameta jau otrajā minūtē.

Trīs spēles četrās dienās aizvadīs arī Kolumbusas "Blue Jackets", kas cīņu par "play-off" turpinās ar mājas spēli pret tiešo konkurenti Karolīnas "Hurricanes". Abās līdzšinējās savstarpējās spēlēs šajā sezonā uzvarējusi Kolumbusa (3:2 viesos, 4:3 pagarinājumā mājās), kas nu astoņos mačos izcīnījusi sešas uzvaras un no septītajā vietā esošās Karolīnas atpaliek vairs tikai par diviem punktiem. Jonasa Korpisalo prombūtnē visās astoņās spēlēs "Blue Jackets" vārtus sargājis Elvis Merzļikins, kurš šajā periodā ticis galā ar 95,0% metienu un svinējis divas sausās uzvaras pēc kārtas (3:0 gan pret Vegasas "Golden Knights", gan arī "Bruins"), atkārtojot Artūra Irbes rekordu.

Latviešu skaits "Blue Jackets" atkal ir palielinājies līdz diviem, jo pēc spēļu prakses iegūšanas Amerikas Hokeja līgā lielajā komandā atgriezies Matīss Kivlenieks, kurš turpina gaidīt debiju Nacionālajā hokeja līgā. Uz nepilnu dienu uz pirmo komandu tika izsaukts 22 gadus vecais soms Veini Vehvileinens, kurš 2018. gada tika draftēts sestajā kārtā. Debijas sezonā Amerikas Hokeja līgā bijušais Oulu "Karpat" vārtu vīrs ir atvairījis 91,8% metienu un ielaidis vidēji 2,22 ripas. Salīdzinājumam: Kivlenieka rēķinā AHL ir 89,6% metienu un vidēji 3,04 ripas. Ja Bļugera pretiniecei Bostonai ir divi izteikti līderi Davida Pastrņāka (36+30) un Breda Maršāna (20+43) personās, tad Karolīnai četri spēlētāji guvuši vismaz 40 punktus, līderim ar 43 esot somam Teuvo Tereveinenam (9+43).

Sliktā formā esošo komandu duelī tiksies Austrumu konferences priekšpēdējās vietas īpašniece Otavas "Senators", kas zaudējusi astoņos mačos pēc kārtas, un Vegasas "Golden Knights", kas ar četrām neveiksmēm pēc kārtas Rietumu konferencē ieņem devīto vietu. Pēc zaudējumiem latviešu komandām (0:3 pret "Blue Jackets" un 2:4 pret "Sabres") atlaists tika galvenais treneris Džerards Gallants, kuru aizvietojis pirms mēneša no Sanhosē "Sharks" atlaistais Pīters Debūrs. Pirms trim mēnešiem komandu pirmajā savstarpējā spēlē "Senators" izbraukumā piekāpās bullīšos (2:3). Vegasas rezultatīvākais spēlētājs ir Makss Pačoreti (20+25), bet latviešu uzbrucējs Rūdolfs Balcers kopš atgriešanās līgā ir paguvis aizvadīs sešas spēles un izdarīt vienu rezultatīvu piespēli. Iepriekšējos divos mačos viņa spēles laiks bija ap desmit minūtēm. Pirmsspēles treniņā viņš gan bija viens no diviem rezerves uzbrucējiem un šonakt netiks pieteikts spēlei.

Visbeidzot, četras uzvaras sešās spēlēs izcīnījusī Bufalo "Sabres" no rīta viesosies pie Centrālās divīzijas vicelīderes Dalasas "Stars", kuras rēķinā ir septiņi panākumi astoņos mačos. Zemgus Girgensons, kurš trīs spēlēs ir guvis divus vārtus, arī treniņā turpināja darboties pirmajā maiņā ar Džeku Aikelu un Semu Rainhārtu. Pirmajā savstarpējā spēlē Bufalo "Sabres" savā laukumā bija pārāka ar 4:0. Dalasas "Stars" rezultatīvākais hokejists ir Tailers Seigins (11+24).

Latviešu uzbrucēji NHL

SpēlētājsVecKomandaSV+PPti+/-SMMet%
Teodors Bļugers25Penguins466+1016+319698.7%
Zemgus Girgensons26Sabres478+412-1105714.0%
Rūdolfs Balcers22Senators60+110080.0%

"Blue Jackets" vārtsargi

SpēlētājsVecPSU-Z-ZPMetieni%Ripas
Jonass Korpisalo253117-10-4823/90191.3%2.49
Elvis Merzļikins25166-6-4465/50592.1%2.53

Atvairīto metienu % (vismaz 15 spēles pamatsastāvā)

VVārtsargsKomandaPSMetieni%Ripas
1.Antons HudobinsStars16524/56293.2%2.13
2.Tristens DžerijsPenguins21628/67593.0%2.12
3.Bens BišopsStars30832/89593.0%2.23
4.Dārsijs KempersCoyotes25717/77292.9%2.17
5.Pavels FrancouzsAvalanche17526/56892.6%2.41
6.Tūka RasksBruins28767/82992.5%2.27
7.Iļja SamsonovsCapitals15432/46792.5%2.11
8.Konnors HelebaiksJets371115/120892.3%2.57
9.Robins LēnersBlackhawks25863/93592.3%2.85
10.Elvis MerzļikinsBlue Jackets16465/50592.1%2.53

NHL rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaSV+PPti
1.Konnors MakdeividsOilers4825+4974
2.Leons DraizaitlsOilers4827+4673
3.Neitans MakinnonsAvalanche4627+4168
4.Artemijs PanarinsRangers4526+4167
5.Davids PastrņāksBruins4836+3066
6.Breds MaršānsBruins4820+4363
7.Žonatans IberdoPanthers4518+4361
8.Džeks AikelsSabres4628+3361
9.Patriks KeinsBlackhawks4824+3660
10.Ostons MetjūzsMaple Leafs4734+2357

NHL

LaiksSpēleLaiksSpēle
2:00Bruins – Penguins2:30Senators – Golden Knights
2:00Blue Jackets – Hurricanes3:00Wild - Lightning
2:00Panthers – Kings3:00Predators - Ducks
2:00Islanders – Rangers3:30Stars - Sabres
2:00Flyers – Canadiens4:00Avalanche - Sharks
2:00Maple Leafs – Flames5:00Canucks - Coyotes
2:00Capitals – Devils

NBA

LaiksSpēle
2:30Knicsk – Suns
3:00Bucks – Celtics
3:00Pelicans – Jazz
5:30Warriors – Nuggets
5:30Clippers - Magic

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +5 [+] [-]

, 2020-01-16 17:35, pirms 5 gadiem
Patīkams pārsteigums! Tātat varam gaidīt back to back spēlēs debiju Matīsam!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 17:40, pirms 5 gadiem
P.S. Balcers iespējams šodien paliks rezervē! Vakar trenējās uz maiņu ar Batersonu, šodien izvēles treniņš, uz laukuma Balcers, Batersona nav.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 17:48, pirms 5 gadiem
Nu, atliek tik cerēt uz 18.,19.janvāra spēlēm, diez vai tāpat vien tika veikta šī rokāde ar somu ahl, uzspēlēt dabūja, turam īkšķus par Matīsa debiju! pie tam, 19.datumā spēlēs jau izbraukumā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 17:55, pirms 5 gadiem
Ko mačimols di..sīs, ja Matīss debitēs?

     [+] [-]

, 2020-01-16 17:58, pirms 5 gadiem
Izskatās, Mačimols iedresējis SC autorus par pareizajiem statistikas rādītājiem. Vismaz kaut kāds progress.

     [+] [-]

, 2020-01-16 18:10, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ko mačimols di..sīs, ja Matīss debitēs?
Kas par stāstu apakšā, neesmu ievērojis???

     [+] [-]

, 2020-01-16 18:16, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ko mačimols di..sīs, ja Matīss debitēs?
Tev skauž, ka kādā jomā Machimols ir gudrāks?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 18:29, pirms 5 gadiem
https://mobile.twitter.com/TSN1200/...

Nav vārdu

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 18:31, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: https://mobile.twitter.com/TSN1200/...

Nav vārdu
6 spēlēs 1pts nav diezko iepriecinoši

  +3 [+] [-]

, 2020-01-16 18:32, pirms 5 gadiem
Laikam populārs esmu.

Žēl, ka daudzi nesaprot manis teiktā jēgu, bet tā īsti nav mana problēma.

Matīsam debitēt NHL būtu lielisks ieraksts CV, kas mums varētu ilgtermiņā palīdzēt ar vārtsargu dziļumu. Tikai par to priecātos.

Statistikas analīzei nav nekāda sakara ar manu personāliju vai jebkura vārtsarga personāliju. Tas vienkārši ir zinātniskajā metodē balstīts veids kā skatīties uz sportu. Un tā nekad nav norādījusi uz to, ka Matīss nekad dzīvē netiks spēlēt NHL, bet gan to, ka viņš ar ļoti augstu varbūtību nebūs karjeras NHL vārtsargs, jo tam ir vajadzīga drusku lielāka meistarība.

Hokejs ar NHL nebeidzas un tas nav nekas tāds, par ko tik ļoti vajadzētu cepties un pārdzīvot

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 18:38, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 6 spēlēs 1pts nav diezko iepriecinoši
Tu nopietni? Balcers spēlē 9-10 minūtes pa spēli! Tikmēr Batersons ar savām 17 minūtēm ik spēli 1+1 7 spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 18:45, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Laikam populārs esmu.

Žēl, ka daudzi nesaprot manis teiktā jēgu, bet tā īsti nav mana problēma.

Matīsam debitēt NHL būtu lielisks ieraksts CV, kas mums varētu ilgtermiņā palīdzēt ar vārtsargu dziļumu. Tikai par to priecātos.

Statistikas analīzei nav nekāda sakara ar manu personāliju vai jebkura vārtsarga personāliju. Tas vienkārši ir zinātniskajā metodē balstīts veids kā skatīties uz sportu. Un tā nekad nav norādījusi uz to, ka Matīss nekad dzīvē netiks spēlēt NHL, bet gan to, ka viņš ar ļoti augstu varbūtību nebūs karjeras NHL vārtsargs, jo tam ir vajadzīga drusku lielāka meistarība.

Hokejs ar NHL nebeidzas un tas nav nekas tāds, par ko tik ļoti vajadzētu cepties un pārdzīvot
Mums jau tā par varočikiem nevajadzētu uztraukties 8+ gadus kā minimums. Vot ar aizsargiem ir žopā galīgi

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 18:49, pirms 5 gadiem
Machimolam pilnigaka taisniba. Pat 1 - 2 speles NHL vartusargam paver nakotne loti lielas iespejas. Jo tas ir augstakais hokeja limenis, kuru nemaz tik daudz vartusargu nesasniedz. Kaut kur lasiju, ka visa NHL sezona debite ne vairak par 20 vartusargiem. Un pat ja ziemelamerika nekas nesanaks, ar tadu ierakstu CV, dabus labu ligumu Eiropa

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 18:49, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Tu nopietni? Balcers spēlē 9-10 minūtes pa spēli! Tikmēr Batersons ar savām 17 minūtēm ik spēli 1+1 7 spēlēs
Balcers nav bottom 6 spēlētājs, jēga viņu turēt 3.maiņā nav.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-16 18:57, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Machimolam pilnigaka taisniba. Pat 1 - 2 speles NHL vartusargam paver nakotne loti lielas iespejas. Jo tas ir augstakais hokeja limenis, kuru nemaz tik daudz vartusargu nesasniedz. Kaut kur lasiju, ka visa NHL sezona debite ne vairak par 20 vartusargiem. Un pat ja ziemelamerika nekas nesanaks, ar tadu ierakstu CV, dabus labu ligumu Eiropa
Nekādas ĻOTI LIELĀS iespējas nepaver, ja apakšā nav vismaz dažas labas sezonas minorlīgās (un patiesībā tieši sniegums minoros ir noteicošais, ne daži mači NHL).

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 19:02, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nekādas ĻOTI LIELĀS iespējas nepaver, ja apakšā nav vismaz dažas labas sezonas minorlīgās (un patiesībā tieši sniegums minoros ir noteicošais, ne daži mači NHL).
Juri , bet viss jau ir savstarprji saistits. Lidz NHL tu nemaz netiksi, ja tev vismaz paris sezonas nebus labs sniegums zemakajas ligas vai ari nopietnos Nacionalajos chempionatos. Spele NHL jau ir ka kvalitates zime.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 19:17, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Laikam populārs esmu.

Žēl, ka daudzi nesaprot manis teiktā jēgu, bet tā īsti nav mana problēma.

Matīsam debitēt NHL būtu lielisks ieraksts CV, kas mums varētu ilgtermiņā palīdzēt ar vārtsargu dziļumu. Tikai par to priecātos.

Statistikas analīzei nav nekāda sakara ar manu personāliju vai jebkura vārtsarga personāliju. Tas vienkārši ir zinātniskajā metodē balstīts veids kā skatīties uz sportu. Un tā nekad nav norādījusi uz to, ka Matīss nekad dzīvē netiks spēlēt NHL, bet gan to, ka viņš ar ļoti augstu varbūtību nebūs karjeras NHL vārtsargs, jo tam ir vajadzīga drusku lielāka meistarība.

Hokejs ar NHL nebeidzas un tas nav nekas tāds, par ko tik ļoti vajadzētu cepties un pārdzīvot
mans vakardienas 1% vinnēja šodien
kas tālāk nez būs? šodien spēle . tad 18-19 back-to-back.
Veini nospēlēs AHL 17 un sauks atpakaļ vai Matīss paliks uz 18-19?

     [+] [-]

, 2020-01-16 19:21, pirms 5 gadiem
nistjag !!!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 19:22, pirms 5 gadiem
Žonatans Iberdo

Šito gan es ilgi domāju

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 19:23, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Izskatās, Mačimols iedresējis SC autorus par pareizajiem statistikas rādītājiem. Vismaz kaut kāds progress.
sākumā nemaz nepamanīju braucot uz komentu sadaļu.
Suveizda pacenties un statistikas tabulas salicis, pirmo reizi redzu, vispār. parasti jau kaut kāds nebaudāms un neko neizsakošs palags uzdrukāts

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 19:24, pirms 5 gadiem
comon88
Mums jau tā par varočikiem nevajadzētu uztraukties 8+ gadus kā minimums. Vot ar aizsargiem ir žopā galīgi

---------------------------

Jā ar aizsargiem ir švaki ļoti, Sotnieks, Balinskis, Kulda, Cibuļskis, Freibergs, Rubīns, viens sastāvs sanāk, bet ja neveiksme ar traumām, u.c. lietām, tad nekā vairs nav, Čukste(vēl gan nav ne reizi bijis, uz šo čempi ar nebūs) Runa te par kaut cik nopietnu līgu aizsargiem, vēl pie tam pusei no šiem pāri 30.

Es vairāk lūkotos tālākā nākotnē, līdz tam jāizcieš, Ozols, Sējējs, Brants, Hodass, Ozoliņš, Krastiņš.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 19:36, pirms 5 gadiem
Kas par joku vakar bija raksts ka nosūtīja lejā, šoreiz jau ka Atgriežas NHL.
Kivlenieks pie savas NHL iespējas vēl netiek un...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 19:40, pirms 5 gadiem
Agrim Respect ļoti zolids raksts, ar tabulām rez. spēlētājiem un visu ko citu!! Tā vajag biežāk

  +3 [+] [-]

, 2020-01-16 19:50, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Juri , bet viss jau ir savstarprji saistits. Lidz NHL tu nemaz netiksi, ja tev vismaz paris sezonas nebus labs sniegums zemakajas ligas vai ari nopietnos Nacionalajos chempionatos. Spele NHL jau ir ka kvalitates zime.
Absolūti nē!
NHL sezonas laikā tādi kadri debitē, ka brīžiem brīnies kur NHL GM tādus atkasuši, bet situācijas ir dažādas un dažreiz jāsauc augšā un uz ledus jālaiž arī ļoti tālie rezervisti vai ECHL kadri.

Visiem jau ir apnicis, laikam, bet Jutakas Fukufudži, vienīgā japāņa NHL, piemērs tam ir LIELISKS apliecinājums (un viņš tolaik nebija vienīgais "ārprāts", ko LAK sauca augšā, jo visi prātīgie vārtsargi bija traumēti).

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 19:55, pirms 5 gadiem
Muļķīgi apsriest, vai spēlētājam dod kaut ko viena spēle NHL vai nedod, lielākai daļai, ka ir tā viena spēle, Kivleniekam ar, tas ir mūža sapnis, un apziņa, ka bija jēga spēlēt visu mūžu hokeju. Kā Irbe savulaik teica"šis mačs ir visas dzīves vērts"

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 19:55, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: comon88
Mums jau tā par varočikiem nevajadzētu uztraukties 8+ gadus kā minimums. Vot ar aizsargiem ir žopā galīgi

---------------------------

Jā ar aizsargiem ir švaki ļoti, Sotnieks, Balinskis, Kulda, Cibuļskis, Freibergs, Rubīns, viens sastāvs sanāk, bet ja neveiksme ar traumām, u.c. lietām, tad nekā vairs nav, Čukste(vēl gan nav ne reizi bijis, uz šo čempi ar nebūs) Runa te par kaut cik nopietnu līgu aizsargiem, vēl pie tam pusei no šiem pāri 30.

Es vairāk lūkotos tālākā nākotnē, līdz tam jāizcieš, Ozols, Sējējs, Brants, Hodass, Ozoliņš, Krastiņš.
Nesapratu kas tas par perspektīvo Krastiņu, kuru jāgaida, bet piemirsts Smons, tie paši Bergmanis, Ošenieks, kas sevi jau lēnām apliecina. Kamēr tas pats Hodass (kā jebkurš gados jaunais hokejists, arī manis nosauktie) var atmest ar roku hokejam, nejūtot iespējas nonākt sevis iedomātā mērķī.

     [+] [-]

, 2020-01-16 19:56, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Muļķīgi apsriest, vai spēlētājam dod kaut ko viena spēle NHL vai nedod, lielākai daļai, ka ir tā viena spēle, Kivleniekam ar, tas ir mūža sapnis, un apziņa, ka bija jēga spēlēt visu mūžu hokeju. Kā Irbe savulaik teica"šis mačs ir visas dzīves vērts"
Te gan vairāk tiek runāts vai tā viena vai dažas spēles NHL, kas ierakstītas CV kaut kā spēj ietekmēt karjeru.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-16 19:57, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Muļķīgi apsriest, vai spēlētājam dod kaut ko viena spēle NHL vai nedod, lielākai daļai, ka ir tā viena spēle, Kivleniekam ar, tas ir mūža sapnis, un apziņa, ka bija jēga spēlēt visu mūžu hokeju. Kā Irbe savulaik teica"šis mačs ir visas dzīves vērts"
Tikai Irbe to teicu par kādu īpašu speli PČ nevis par NHL, turklāt, to vai tas ta ir Kivleniekam mēs nezinām - ne visiem ta 1 spēle ir galvenais. Cits daudz lapbātāk nospēlēs garu un stabilu karjeru labā čempī vai nospēlēs superlīmenī izlasē utt.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 20:00, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Absolūti nē!
NHL sezonas laikā tādi kadri debitē, ka brīžiem brīnies kur NHL GM tādus atkasuši, bet situācijas ir dažādas un dažreiz jāsauc augšā un uz ledus jālaiž arī ļoti tālie rezervisti vai ECHL kadri.

Visiem jau ir apnicis, laikam, bet Jutakas Fukufudži, vienīgā japāņa NHL, piemērs tam ir LIELISKS apliecinājums (un viņš tolaik nebija vienīgais "ārprāts", ko LAK sauca augšā, jo visi prātīgie vārtsargi bija traumēti).
tak nesen viens krievs kaut kāds tagad VHL spēlējošs tika vārtos no CHL junioriem ar emergency izsaukumu.

     [+] [-]

, 2020-01-16 20:01, pirms 5 gadiem
Pīters Kvils:
Nesapratu kas tas par perspektīvo Krastiņu, kuru jāgaida, bet piemirsts Smons, tie paši Bergmanis, Ošenieks, kas sevi jau lēnām apliecina. Kamēr tas pats Hodass (kā jebkurš gados jaunais hokejists, arī manis nosauktie) var atmest ar roku hokejam, nejūtot iespējas nonākt sevis iedomātā mērķī.

------------------------------------------

Krustiņš, visu laiku jūk ar slaveno bērnu treneri Krastiņu Gunāru
Smons vēl tik sāk, dažas minūtes pēc junioriem tur visiem dod, tas pilnīgi neko neparāda, visi VHL džeki par viņu šobrīd labāki.
Tie kas HKRīga, bezperspektīvi, jo pēc HK Rīga ir tik viens sakarīgs ceļš LV čempis, Ošenieks, gan var vēl paspēt aizbraukt, kaut gan liekas ka līgums viņam ar D.
Cerēt, ka kāds spēlēs D ir muļķīgi, 2 aizsargi tik tur ir spēlējuši 10 gados HK Rīga, un vēl pie šīs vadības 0%.
Hodass, Ozoliņš un Krustiņš virs HK Rīgas, jo viņiem ir iespēja vēl aizbraukt un priekšā vēl 2-3 Elites junioru čempi.

     [+] [-]

, 2020-01-16 20:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tak nesen viens krievs kaut kāds tagad VHL spēlējošs tika vārtos no CHL junioriem ar emergency izsaukumu.
Pečurskis? Jā, arī tāds gadījums bija.

     [+] [-]

, 2020-01-16 20:06, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pečurskis? Jā, arī tāds gadījums bija.
aga. nekādi uzvārdu nevarēju atcerēties
tam tak tā arī vienīgā spēle NHL palika.
p.s. gribēju Balceram pievērsties , bet maitas paņem un noskrečo.
laikam jau īsti viņa spēle 5vs5 neapmierina. tā gribējās tieši senatoru spēli pirmo reizi noskatīties un paskatīties ko tur Balcers un kā...
tagad varēs mierīgi Elvi skatīties un flajerus

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 20:38, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīters Kvils:
Nesapratu kas tas par perspektīvo Krastiņu, kuru jāgaida, bet piemirsts Smons, tie paši Bergmanis, Ošenieks, kas sevi jau lēnām apliecina. Kamēr tas pats Hodass (kā jebkurš gados jaunais hokejists, arī manis nosauktie) var atmest ar roku hokejam, nejūtot iespējas nonākt sevis iedomātā mērķī.

------------------------------------------

Krustiņš, visu laiku jūk ar slaveno bērnu treneri Krastiņu Gunāru
Smons vēl tik sāk, dažas minūtes pēc junioriem tur visiem dod, tas pilnīgi neko neparāda, visi VHL džeki par viņu šobrīd labāki.
Tie kas HKRīga, bezperspektīvi, jo pēc HK Rīga ir tik viens sakarīgs ceļš LV čempis, Ošenieks, gan var vēl paspēt aizbraukt, kaut gan liekas ka līgums viņam ar D.
Cerēt, ka kāds spēlēs D ir muļķīgi, 2 aizsargi tik tur ir spēlējuši 10 gados HK Rīga, un vēl pie šīs vadības 0%.
Hodass, Ozoliņš un Krustiņš virs HK Rīgas, jo viņiem ir iespēja vēl aizbraukt un priekšā vēl 2-3 Elites junioru čempi.
Vecīt, Smons, kuram jau 20, un spēlē (kaut cik) NLA, viss vēl tik sākas, bet Hodass, Krustiņš otrie, trešie gadi, jau viss ir noticis, tagad tik jāgaida izsaukums uz izlasi ja?

Neredzu jēgu runāt par aizsargu potenciālu (ja vien tas nav kāds īpašs drafta prospekts), līdz viņam nav vismaz 19-20 gadi. Kaut vai paskaties kā Balinskis, vēl 18 gados spēlējā Vācijā, bet pēc diviem gadiem jau kļuva par stabilu izlases vērtību. Un tas viss tik 20 gados, nevis 16-17

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 20:40, pirms 5 gadiem
tagad var paskatīties Gudija spēli pret līgas līderiem(nesen sākās). strīmi - onhockey.tv

     [+] [-]

, 2020-01-16 20:44, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis:
Vecīt, Smons, kuram jau 20, un spēlē (kaut cik) NLA, viss vēl tik sākas, bet Hodass, Krustiņš otrie, trešie gadi, jau viss ir noticis, tagad tik jāgaida izsaukums uz izlasi ja?

Neredzu jēgu runāt par aizsargu potenciālu (ja vien tas nav kāds īpašs drafta prospekts), līdz viņam nav vismaz 19-20 gadi. Kaut vai paskaties kā Balinskis, vēl 18 gados spēlējā Vācijā, bet pēc diviem gadiem jau kļuva par stabilu izlases vērtību. Un tas viss tik 20 gados, nevis 16-17

------------------------------------

Izlasi vispirms par ko bija saruna, Vecīt!
Par 02-03 gadiem rakstīju, "Lūkojoties tālākā nākotnē", Vecīt!
Es skaidri uzrakstīju, ka visi kas pabeigs savu junioru karjeru HK Rīga ir bez perspektīvas.
Skaidri uzrakstīju, ka tik 2 ir Dinamo tikuši(Balinskis Tavs) padsit gados, gaidi nākamo Balinski vēl padsmit gadus.
Šveicē visiem jaunajiem dod minūtes, tas vai tur kas būs, redzēs, bet ne tagad, Vecīt.

     [+] [-]

, 2020-01-16 20:48, pirms 5 gadiem
Raivo, ja jaunie Tevi neinteresē, tad neinteresē. Bet visiem 02/03 aizsargiem ir lielas perspektīvas, ja aizķerties šajā U18 elites čempī, tāpat viņiem ir iespēja aizbraukt prom, kaut uz NAHL vai NCDC, vai SWI, FIN piem.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-16 20:49, pirms 5 gadiem
par aizsargiem diezgan bezjēdzīga diskusija un par to, ka ''žopa" būs.
atskatoties vēturē, mums jau visās līnijās un izlasei kopumā būtu sen jābūt žopai, lasot spirtacentra komentus gandrīz 20 gadus
nebūs nekādas žopas...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 20:52, pirms 5 gadiem
Zaipi, nebiju runājis ar to cilvēku, comon88, un par aizsargiem gribēju dzirdēt ko viņš rakstīs par to žo..
Un vai mums ir vai nav tā žo.. tagad, kā to ņem, ja par panākumu uzskata vietas saglabāšanu A līgā, tad mums 20 gadus ir super viss. Bet es uzskatu, ka ar tādu hokeja mīlestību no tautas puses, daži 1/4 fināli padsmit gados ir stipri par maz.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 20:53, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīters Kvils:
Nesapratu kas tas par perspektīvo Krastiņu, kuru jāgaida, bet piemirsts Smons, tie paši Bergmanis, Ošenieks, kas sevi jau lēnām apliecina. Kamēr tas pats Hodass (kā jebkurš gados jaunais hokejists, arī manis nosauktie) var atmest ar roku hokejam, nejūtot iespējas nonākt sevis iedomātā mērķī.

------------------------------------------

Krustiņš, visu laiku jūk ar slaveno bērnu treneri Krastiņu Gunāru
Smons vēl tik sāk, dažas minūtes pēc junioriem tur visiem dod, tas pilnīgi neko neparāda, visi VHL džeki par viņu šobrīd labāki.
Tie kas HKRīga, bezperspektīvi, jo pēc HK Rīga ir tik viens sakarīgs ceļš LV čempis, Ošenieks, gan var vēl paspēt aizbraukt, kaut gan liekas ka līgums viņam ar D.
Cerēt, ka kāds spēlēs D ir muļķīgi, 2 aizsargi tik tur ir spēlējuši 10 gados HK Rīga, un vēl pie šīs vadības 0%.
Hodass, Ozoliņš un Krustiņš virs HK Rīgas, jo viņiem ir iespēja vēl aizbraukt un priekšā vēl 2-3 Elites junioru čempi.
Interesants piegājiens - hokejists ar pieredzi NLA un NLB, kas ir vismaz pāris līmeņus virs Lača vērtē zemāk, kā hokejistus kam pieredze ir tikai Lačā vai vispār tikai vietējā junioru līgā. Tu visu laiku runā par iespēju aizbraukt, bet aizmirsti to, ka tieši tapat viņi var izlemt doties uz bezperspektīvo HK Rīgu, ka to darījuši pietiekami daudz HS Rīga sistēmas kadri. Un pēc HK Rīga tikai 1 sakarīgs ceļš - vairāki mūsu vartsargi un laukuma spelmaņi iebildīs, tie paši Grigals un Mitens

     [+] [-]

, 2020-01-16 20:58, pirms 5 gadiem
Pīter Kvil, 02/03 gadi bija minēti ar vārdiem, lūkojoties tālākā nākotnē, kur vēl bija 2, 01gadi, no katra pa 2.
Pārējos es jau pie tagadējiemskaitu, un 1 sastāvs 7 cilveki ir par maz, lai ko sasniegtu cienīgu, tiem pašiem dāņiem ir aizsargi, gan KHL, gan DEL, gan SHL, Slovākiem NHL, KHL, mums lielajās Top līgās nav vispār Neviena!, Dinamo neuzskatu par kādu sasniegumu spēlēt šādā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 20:58, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi, nebiju runājis ar to cilvēku, comon88, un par aizsargiem gribēju dzirdēt ko viņš rakstīs par to žo..
Un vai mums ir vai nav tā žo.. tagad, kā to ņem, ja par panākumu uzskata vietas saglabāšanu A līgā, tad mums 20 gadus ir super viss. Bet es uzskatu, ka ar tādu hokeja mīlestību no tautas puses, daži 1/4 fināli padsmit gados ir stipri par maz.
lai PČ regulāri tiktu 1/4 pagaidām ir pamazs sastāva dziļums jau rakstīju.
kad sastāva dziļumā tuvosimies vāciešiem un šveiciešiem un katrs atteikums vai trauma fanos un treneros pavasaros neliks ņaudēt , a ko tagad lai liek vietā, tad tas regulārāk notiks.
PČ mums izlase nekad nebūs optimālā sastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 21:01, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter Kvil, 02/03 gadi bija minēti ar vārdiem, lūkojoties tālākā nākotnē, kur vēl bija 2, 01gadi, no katra pa 2.
Pārējos es jau pie tagadējiemskaitu, un 1 sastāvs 7 cilveki ir par maz, lai ko sasniegtu cienīgu, tiem pašiem dāņiem ir aizsargi, gan KHL, gan DEL, gan SHL, Slovākiem NHL, KHL, mums lielajās Top līgās nav vispār Neviena!, Dinamo neuzskatu par kādu sasniegumu spēlēt šādā komandā.
Ja pie top līgām pieskaiti DEL, tad kapēc ne AHL, kur ir Rubīns un NLA, kur apbružajās jau pieminētais Smons un, lai kā nenoliktu Dinamo arī KHL, kur pastav iepseja, ka spēlēs kāds no HKR? Lai arī tu neuzskati to par sasnigumu, ta tik un ta ir pieredze top līgā. Un ja tu noliksi Rubīnu, kā nederīgu dēļ vecuma - vai tiešam slovakiem top līgās ir vesela plejāde 20 gadīgo un jaunāku aizsargu, tapat arī dāņiem?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:02, pirms 5 gadiem
Zaipi, bet tāpēc jau ir tā žo.. ,jo nav sastāva dziļums, bet viņš varētu būt, jo ir gan vārtsargiem, gan uzbrucējiem mums. Un ar aizsargiem attiecībā pret citām pozīcijām kautkas nestrādā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:03, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi, bet tāpēc jau ir tā žo.. ,jo nav sastāva dziļums, bet viņš varētu būt, jo ir gan vārtsargiem, gan uzbrucējiem mums. Un ar aizsargiem attiecībā pret citām pozīcijām kautkas nestrādā.
nez kāpēc katru gadu uz PČ tieši vislielākais iztrūkums ir uzbrucējos un vārtsargos ? neesi pamanījis? es ņemu 3 gadus pie Hārtlija. ar aizsargiem katru gadu vairāk vai mazāk bijsi ok.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:06, pirms 5 gadiem
Pīter Kvil, nu var jau pieskaitīt Rubīnu, protams, un arī Balinski, Sotnieku, tik šiem D puišiem būtu pagrūti tikt kādā KHL klubā.
Smons vēl nekur nav ticis, tikpat labi, viņš nākamgad būs NLB, un paliks tur stabili.

Dinamo tuvākos gadus nekas nemainīsies, Savickis atlaidīs Ankipānu no trenera amata, un Ankipāns paliks par GM, un nedos viņs iespēju nevienam jaunajam. Dinamo paliks pie tā paša % 2 aisargi padsmit gados, ar to mēs robus neaizpildīsim.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:09, pirms 5 gadiem
Zaipi, tas ka stabili spēlē viduvēji NCAA kadri, kā Jaks(uz NCAA fona un Top līgu), un Junioru līgas spēlētājs Rubīns, tas nav nekāds labais rādītājs, tāpat bija VHL čalis, kas ar spēlēja. Tāpēc jau ir pagrūti iekļūt 1/4, cits līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:10, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter Kvil, nu var jau pieskaitīt Rubīnu, protams, un arī Balinski, Sotnieku, tik šiem D puišiem būtu pagrūti tikt kādā KHL klubā.
Smons vēl nekur nav ticis, tikpat labi, viņš nākamgad būs NLB, un paliks tur stabili.

Dinamo tuvākos gadus nekas nemainīsies, Savickis atlaidīs Ankipānu no trenera amata, un Ankipāns paliks par GM, un nedos viņs iespēju nevienam jaunajam. Dinamo paliks pie tā paša % 2 aisargi padsmit gados, ar to mēs robus neaizpildīsim.
Tu neatbildēji par to vai tiešām dāņiem un slovākiem ir vesela plejāde u-20 vecuma aizsargu? Jo ja tādu nav vai ir nestipri vairāk kā mums, tad nesaprotu tavu argumentu, ka viņiem redz esot top līgās un mums nav. Jo ja noņemam vecuma cenzu mums ir aizsargi Čehijā, Šveicē, AHL un KHL. Tā kā nevajag pārspīlēt.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:12, pirms 5 gadiem
Tagad perspektīvākais aisargs ir Sējējs, jakaut kur no 98 gadiem skatas.97 var vēl kāds izpeldēt, bez Rubīna. Mamčics, Bindulis, nez kā viņiem izies, tālāk jau VHL, es prognozēju, ka mums 2 regulāri būs no VHL, nu nav nekas spožs.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:12, pirms 5 gadiem
Manuprāt nav sliktākas vietas kā nonākt senators organizācijā.. .

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:14, pirms 5 gadiem
Pīter Kvil, Dāniem ir pa 2 SHL, DEL, KHL, manuprāt uz šobrīdi tas ir diezgan iespaidīgi attiecībā pret mums, un ir starpība vai Salavat un Jokerit, vai D.
Slovākiem ir 6 aizsargi jau NHL šogad spēli kaut aizvadījuši!
Par pārējām 8 valstīm tur nav ko spriest, lielais 6nieks mums būtu priekšā ar 8 sastāvu aizsargu, diemžēl.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:15, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tagad perspektīvākais aisargs ir Sējējs, jakaut kur no 98 gadiem skatas.97 var vēl kāds izpeldēt, bez Rubīna. Mamčics, Bindulis, nez kā viņiem izies, tālāk jau VHL, es prognozēju, ka mums 2 regulāri būs no VHL, nu nav nekas spožs.
Ar šo arī tu parādīji izpratni par hokeju.Ja tu pirmīt Dinamo nosauci par galīgi nekādu sasniegumu un tagad, 24 gadus vecu Dinamo aizsargu-rezervistu, kurš pie jēdzīga speles laika tiek tikai citu aizsargu traumu dēļ, sauc par vienu no perspektīvakajiem lv aizsargiem,izlaižot to pašu draftēto Čuksti un tā paša Mamčica komandas biedrus Zīli un Balinski, kuri esot jaunāki rāda stabilāku sniegumu, tad šaubos par tavu hokeja izpratni.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:15, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tagad perspektīvākais aisargs ir Sējējs, jakaut kur no 98 gadiem skatas.97 var vēl kāds izpeldēt, bez Rubīna. Mamčics, Bindulis, nez kā viņiem izies, tālāk jau VHL, es prognozēju, ka mums 2 regulāri būs no VHL, nu nav nekas spožs.
kāpēc Tu neņem nopietni NCAA džekus? Čuksti un Jaku? Abi pavasarī visdrīzāk jau AHL spēlēs...
Alaskā sākuši spēlēt Komuls (labais satvēriens) un Kaļkis pēc ģinamo varbūt atvērsies, agrāk bija baigi perspektīvs un pat NHL drafta prognozēs bija...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:19, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter Kvil, Dāniem ir pa 2 SHL, DEL, KHL, manuprāt uz šobrīdi tas ir diezgan iespaidīgi attiecībā pret mums, un ir starpība vai Salavat un Jokerit, vai D.
Slovākiem ir 6 aizsargi jau NHL šogad spēli kaut aizvadījuši!
Par pārējām 8 valstīm tur nav ko spriest, lielais 6nieks mums būtu priekšā ar 8 sastāvu aizsargu, diemžēl.
Jautajums bija par to vai viņiem ir jaunie perspektīvie -u-20 vecuma aizsargi. Jo par mums tu visu laiku runāji tieši perspektīvo prizmā. A šeit tu jau met to, ka viņiem ir pieaugušie. Dāņi Zviedrijā nav nekāds brīnums, jo dāņi jau gadiem veido ar zviedriem sadarbību. Un slovāki - derētu atcerēties, ka pirms dažiem gadiem slovaki tika pieskaitīti pie top valstīm un tikai ar zelta paaudzes norietu sākam "satuvināties", ja neskaita atsevišķus mačus, tapat arī slovāku līga ir krietni nopietnāka par OHL - iespējas sagatavoties top līgām.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-16 21:20, pirms 5 gadiem
Pīter Kvil, mums reāli ir viens Top līgu aizsargs, Rubīns, tas pats turras brīnumainā kārtā, acīmredzot ir ļoti labs!
Tas ka kāds spēlē ik pa pāris spēlēm pa 4 min. SWI, tas nav nekas, diemžēl, vēl ka tur to ļauj visiem.
Čehu līga ar nav Tops, diemžēl, Čehijā praktiski leģionāru nav, un labākie čehi, kā tik ir iespēja, arī ir prom no līgas, latvieši tur izsituši sev nišu, jā, bet līga jau no tā nepaliek stiprāka.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:21, pirms 5 gadiem
Hari, es tomēr čehu līgu pieskaitītu pie TOP līgām zem NHL...
AHL, SHL, Liiga, DEL, NL, KHL un čehi!

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:22, pirms 5 gadiem
Pīter, Mamčiču pieminēju kā 95 gadu, jo visus gadus pieminēju, izlasi kārtīgi, 94 nav, no 93jau VHL sākas.
Es Pīter, tak katrā rindkopā neatkārtoju to, ko iepriekšējās esmu rakstījis, es zinu no galvas visus mūsu spēlētājus, kas un kā, nešaubies

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:23, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter Kvil, mums reāli ir viens Top līgu aizsargs, Rubīns, tas pats turras brīnumainā kārtā, acīmredzot ir ļoti labs!
Tas ka kāds spēlē ik pa pāris spēlēm pa 4 min. SWI, tas nav nekas, diemžēl, vēl ka tur to ļauj visiem.
Čehu līga ar nav Tops, diemžēl, Čehijā praktiski leģionāru nav, un labākie čehi, kā tik ir iespēja, arī ir prom no līgas, latvieši tur izsituši sev nišu, jā, bet līga jau no tā nepaliek stiprāka.
Artūrs Kulda KHL, jau neskaitās, tapat kā latvieši Dinamo. Ir Dinamo miskaste šogad, bet būtību tas nemaina. Talantīgakie tapat tiks uz labiem klubiem. Un čehu līga nav starp top līgām? Tad tur nevajadzetu iekļaut DEL. Ja par līgu mērauklu ņemam ČL, tad šobrīd čehi ir krietni priekšā vāciešiem. Ja par mērauklu ņemam tevis pieminēto - labakie pamet- top čehi nonāk augstak kā top vācieši (ar retiem izņēmumiem), tā kā neko diži atšķirīgas tās līgas nav un ja tu pie topa pieskaiti DEL tur ir arī CZE

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:25, pirms 5 gadiem
Zaipi, es pieminēju, gan Jaku, gan Čuksti, augstāk.
Komuls, Kaļķis, tāls ceļš, vairāk viņiem pluss, kā mums cerēt, un vēl jautājums, vai viņi būtu NCAA, janebūtu tur Zirnis.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:25, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter, Mamčiču pieminēju kā 95 gadu, jo visus gadus pieminēju, izlasi kārtīgi, 94 nav, no 93jau VHL sākas.
Es Pīter, tak katrā rindkopā neatkārtoju to, ko iepriekšējās esmu rakstījis, es zinu no galvas visus mūsu spēlētājus, kas un kā, nešaubies
Gadi vai negadi, bet ja tu viņu uzskati, kā kaut ko baigi perspektīvu liekot priekša stabiliem NCAA aizsargiem un jaunākiem viņa komandasbiedriem ar lielāko lomu gan klubā, gan izlasē, tad kaut kas nav riktīgi. Mamčicam reāli šobrīd ir nospīdejis tapat kā Vorim - ja ne katastrofa ar traumām un menedžmentu - viņs spelētu Liepajā vai deldētu soliņu

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:27, pirms 5 gadiem
Zaipi, nezinu par tām līgām, ilgi pētīju pēdējā laikā čehus, nu viņiem grūti pavilkt kaut līdz DEL, paskaties cik un kādi leģi spēlē DEL, ziemeļamerikāņi, pa 10 katrā komē, tāpat visi friči praktiski spēlē mājās, un arī leģi no Eiropas ir labāki, bet čehi visi aidā, pie pirmās iespējas.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-16 21:29, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi, nezinu par tām līgām, ilgi pētīju pēdējā laikā čehus, nu viņiem grūti pavilkt kaut līdz DEL, paskaties cik un kādi leģi spēlē DEL, ziemeļamerikāņi, pa 10 katrā komē, tāpat visi friči praktiski spēlē mājās, un arī leģi no Eiropas ir labāki, bet čehi visi aidā, pie pirmās iespējas.
varbūt tāpēc, ka čehi tomēr ir klasi pārāki par vāciešiem hokejā? viņus gan vairāk draftē , gan vairāk pieprasīta prece globāli?
un CHL čehu klubi turpat vien ir , ja ne kādu pakāpienu augstāk par DEL...

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:29, pirms 5 gadiem
Pīter,jā Kuldu aizmirsu, viņš visu laiku bija bez darba, bet var noprast, ka nav viņš vairs nobriedis baigi raut hoķi, tik ja kur varēs izplēst kādu kapeiku lielāku.

ČL nav rādītājs, vēl viena komanda, Lestera ar vinnēja premjerlīgu, bet tāpēc jau uzreiz viņu spēlētāji nav labāki par tiem citiem, kas nevinnēja.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:32, pirms 5 gadiem
Pīters Kvils:
Gadi vai negadi, bet ja tu viņu uzskati, kā kaut ko baigi perspektīvu liekot priekša stabiliem NCAA aizsargiem un jaunākiem viņa komandasbiedriem ar lielāko lomu gan klubā, gan izlasē, tad kaut kas nav riktīgi. Mamčicam reāli šobrīd ir nospīdejis tapat kā Vorim - ja ne katastrofa ar traumām un menedžmentu - viņs spelētu Liepajā vai deldētu soliņu

-----------------------

Es Mamčiču pieminēju kā pēdējo, pašu pēdējo, NCAA džeki gāja kā pamats tagadējā izlasē arī uz KV, palasi kārtīgi, Jaku tik steigā nebiju ierakstījis pirmajā rindkopā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:34, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter,jā Kuldu aizmirsu, viņš visu laiku bija bez darba, bet var noprast, ka nav viņš vairs nobriedis baigi raut hoķi, tik ja kur varēs izplēst kādu kapeiku lielāku.

ČL nav rādītājs, vēl viena komanda, Lestera ar vinnēja premjerlīgu, bet tāpēc jau uzreiz viņu spēlētāji nav labāki par tiem citiem, kas nevinnēja.
Toties tas ko piemin Zaipis ir rādītājs - čehus vairāk draftē, čehi vairāk dodās uz citām top līgām, tajā skaitā NHL, KHL. Un čehi arī izņemot atsevišķus gadījumus (piemēram, Leo Draizaitlu) ir arī augstāk komandu un līgu spicēs. Tatad CZE spēj sagatavot labakus hokejistus, kas nozīmē, ka CZE līga ir kā minimums vienāda ar DEL, jo no purva neizaugs tas pats, kas no pļavas. Mums arī lielākā daļa pēdejo gadu jauno top talantu salīdzinoši agri ir devušies uz ārzemēm.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:35, pirms 5 gadiem
zaipis:
varbūt tāpēc, ka čehi tomēr ir klasi pārāki par vāciešiem hokejā? viņus gan vairāk draftē , gan vairāk pieprasīta prece globāli?
un CHL čehu klubi turpat vien ir , ja ne kādu pakāpienu augstāk par DEL...

----------------------------------

Ir gan čehu vairāk, tieši izteikto talantu, tik neviens no viņiem čehijā neaizkavējas!
Savukārt vāciešu vidējais skaits ir daudz lielāks, un visi paliek konkurēt uz savu DEL, par tām 10 pozīcijām komandā.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:37, pirms 5 gadiem
Pīter Kvil, ko domāju par čehu līgu, un kāpēc uzskatu DEL labāku, uzrakstīju zaipim, izlasi manas domas.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:38, pirms 5 gadiem
Zaipi, nezinu par tām līgām, ilgi pētīju pēdējā laikā čehus, nu viņiem grūti pavilkt kaut līdz DEL, paskaties cik un kādi leģi spēlē DEL, ziemeļamerikāņi, pa 10 katrā komē, tāpat visi friči praktiski spēlē mājās, un arī leģi no Eiropas ir labāki, bet čehi visi aidā, pie pirmās iespējas.

te būs

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:38, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīters Kvils:
Gadi vai negadi, bet ja tu viņu uzskati, kā kaut ko baigi perspektīvu liekot priekša stabiliem NCAA aizsargiem un jaunākiem viņa komandasbiedriem ar lielāko lomu gan klubā, gan izlasē, tad kaut kas nav riktīgi. Mamčicam reāli šobrīd ir nospīdejis tapat kā Vorim - ja ne katastrofa ar traumām un menedžmentu - viņs spelētu Liepajā vai deldētu soliņu

-----------------------

Es Mamčiču pieminēju kā pēdējo, pašu pēdējo, NCAA džeki gāja kā pamats tagadējā izlasē arī uz KV, palasi kārtīgi, Jaku tik steigā nebiju ierakstījis pirmajā rindkopā.
Tagad perspektīvākais aisargs ir Sējējs, jakaut kur no 98 gadiem skatas.97 var vēl kāds izpeldēt, bez Rubīna. Mamčics, Bindulis, nez kā viņiem izies, tālāk jau VHL, es prognozēju, ka mums 2 regulāri būs no VHL, nu nav nekas spožs
Toties aizmirsi ne tikai Jaku, bet arī Čuksti. Tiešām spēlētajs, kas interesē Sharks ir mazāk pieminēšanas vērts, kā Dinamo aizsargs vai VHL kadri? Un nepieminēji tos pašus Zīli un Balinski, kas ir jaunāki par "pēdējo" Mamčicu. Turklāt, nevajag celt brēku par to, ka mums ir maz hokejistu top līgās. Izlase ir īss turnīrs, kur nereti izšauj arī zemākos līmeņos spēlejoši hokejisti. Tie paši amerikāņi regulāri ņem pa kādam no NCAA - kāpēc kaunēties? Slovāki KHL ignorē - pamatā ņem savus NHL kadrus vai no Čehijas un vietējās līgas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:39, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ir gan čehu vairāk, tieši izteikto talantu, tik neviens no viņiem čehijā neaizkavējas!
Savukārt vāciešu vidējais skaits ir daudz lielāks, un visi paliek konkurēt uz savu DEL, par tām 10 pozīcijām komandā.
ir tāda lieta arī kā nauda. DEL algas diezgan pamatīgas. čehos iespējams junioriem neko daudz nemaksā un viņi dodas prom pie pirmās izdevības.

tāpat varam nonākt pie tā, ka čehs hokejā ir čehs.
pilna ZA ar čehiem, nevis vāciešiem. nu vāciets hokejā, nav tas pats kas čehs. vismaz pagaidām...

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:40, pirms 5 gadiem
Vēl gribētu piebilst, ka Vāciešiem sāk strādat programma, ko viņi ieviesa kādus gadus atpakaļ, šogad jau čehus U20 uzvilka, un arī drafta pirmajā kārtā būs vairāk friču, vismaz 2, 1 tad būs otrajā.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:42, pirms 5 gadiem
Protams, katrs var pats izvertēt līgu rangu, es tiešām pētīju, man sanāca tā. Kas pētīs nonāks arī pie kaut kāda secinājuma.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:42, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Vēl gribētu piebilst, ka Vāciešiem sāk strādat programma, ko viņi ieviesa kādus gadus atpakaļ, šogad jau čehus U20 uzvilka, un arī drafta pirmajā kārtā būs vairāk friču, vismaz 2, 1 tad būs otrajā.
bet kopumā čehu tāpat vairāk nodraftēs

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:43, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi, nezinu par tām līgām, ilgi pētīju pēdējā laikā čehus, nu viņiem grūti pavilkt kaut līdz DEL, paskaties cik un kādi leģi spēlē DEL, ziemeļamerikāņi, pa 10 katrā komē, tāpat visi friči praktiski spēlē mājās, un arī leģi no Eiropas ir labāki, bet čehi visi aidā, pie pirmās iespējas.

te būs
Tas nav rādītājs, jo nereti tie Ziemeļamerikāņi pamēģina citas top līgas un neko dižu neparāda, tas pats attiecās uz vāciešiem, kas dodās uz citām top līgām. Tas nozīmē to, ka čehu līga spēj sagatavot talantus citiem - tur šie talanti ir nepārtraukti, kamēr Vācijā viņi marinējās savā sulā. Ja Vācu līga būtu tik ļoti stipra kā tu pasniedz, tad Vācija regulāri būtu virs čehiem. Kaut kā tā nenotiek. Ja tu uzskati, ka liels leģu skaits garantē stipru līgu - SWE un SM kaut kā nav miljons leģionāru, taču tas tik un tā uzskati par top līgām, tas pats par KHL, kur ir leģu limits. Tu ej pretrunā ar sevi. Turklat, sports pierāda, ka marinēties savā sulā - lasi palikt mājās (ja vien tev nav tiešam top čempis, kā tas pats NHL, kurā tu tiec) nolaiž kopējo līmeni - Latvijas futenes čempis un izlase, tāpat arī ilgstoši Rus futnes premjerlīga un Rus futene, un Krievijas hokejs, kur nereti pietiekami zinoši eksperti atzīst, ka pārmaksātu krievu palikšana mājās rada problēmas.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:44, pirms 5 gadiem
Pīter, tak es jau pašā sākumā minēju 6nieku, čuksti, kurš nebūs uz Pč, un kā 7to biju aizmirsis Jaku, 8 gabali, kas jau var spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:45, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter, tak es jau pašā sākumā minēju 6nieku, čuksti, kurš nebūs uz Pč, un kā 7to biju aizmirsis Jaku, 8 gabali, kas jau var spēlēt.
Kāpēc Čukste nebūs uz PČ?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:46, pirms 5 gadiem
Pīter, bet vai Vācija slikti spēlē čempjos, OS pēdējās, viņiem viss sastāvs DEL, kā domā kā uz PČ fona izskatītos čehu izlase sastādīta no čehu līgas?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:49, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Vēl gribētu piebilst, ka Vāciešiem sāk strādat programma, ko viņi ieviesa kādus gadus atpakaļ, šogad jau čehus U20 uzvilka, un arī drafta pirmajā kārtā būs vairāk friču, vismaz 2, 1 tad būs otrajā.
Apskatot 2 saitus pirmajā kārtā redzu tikai Timu Stucli. Kurš tad ir otrs? Un NHL 1. kārtas nav rādītājs. Mums arī ir pirmajā kārtā draftētais Girgensons, slovēņiem ir superstars Kopitars - vai tas uzreiz pacēla par superzvaigznēm? Un vai atsevišķs drafta gads, kurā vācieši ir/būs veiksmīgaki par čehiem automātiski atsver visu, kas bijis pirms tam un garantē, ka tā turpināsies?

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:49, pirms 5 gadiem
Pīter par Liiga neko vēl nebiju minējis, uzskatu to par čehu līgas līmeni, ne top. Somijā ir tuvāk NCAA, tas ir uz junioru pusi, visi somi plēš prom tagad, vidējais vecums ir 25 gadi, liekas, ja neviļ atmiņa.NCAA bija laikam 23.
Tad vēl, tas ka Somija un Zviedrija tomēr jau 10 gadus ir pamatīgi labāki junioros par čehiem.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:50, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc Čukste nebūs uz PČ?
Laikam Čukste šim pateica

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:51, pirms 5 gadiem
Zaipi, Čukste nekad nav braucis pēc skolas, kāpēc lai tagad brauktu?

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:52, pirms 5 gadiem
Nezinu, šobrīd baigo problēmu aizsardzībā neredzu: Kulda, Sotnieks, Cibuļskis, Freibergs, Balinskis, Rubīns, Jaks, Zīle, Čukste + Galviņš, ja kāds notraumējas..

Un nu nav šie veči ļoti veci, izņemot Galviņu un Sotnieku, vēl gadus 3 šis saraksts turēsies domāju

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:52, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter, bet vai Vācija slikti spēlē čempjos, OS pēdējās, viņiem viss sastāvs DEL, kā domā kā uz PČ fona izskatītos čehu izlase sastādīta no čehu līgas?
To nevar atbildēt, jo paskaties kaut vai ko šogad paradīja somu izlase, kas bija sastadīta pamatā no SM spēlētājiem. Un 1 OS neparāda, ka tagad vācieši automātiski ir topā. Starp citu runājot par OS - čehi OS bija tikpat pārstāvēti, kā DEl. Abas līgas OS pārstāveja 25 hokejisti, tas, neskatoties uz to, ka DEL pārstāvēja vācieši, bet čehi ņēma arī no KHL. Tas nozīmē arī citas tautas novērtē čehus.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:52, pirms 5 gadiem
Pīter, es rakstīju par vācu hokeja programmu, lai jaunie progresētu, tagad tā sākot strādāt.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:53, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi, Čukste nekad nav braucis pēc skolas, kāpēc lai tagad brauktu?
Čukstem beidzas skola šogad, parakstīs līgumu ar NHL visdrīzāk

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 21:53, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi, Čukste nekad nav braucis pēc skolas, kāpēc lai tagad brauktu?
pēc kādas skolas? NCAA reti brauc viņi aprīlī un maijā mācās. palasi intervijas ar tiem , kas atbrauc uz PČ no NCAA, ka viņiem jāsarunā ar pasniedzējiem u.t.t.,
šogad pabeigs NCAA, sāks spēlēt AHL un domāju, ka atbrauks.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:54, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter par Liiga neko vēl nebiju minējis, uzskatu to par čehu līgas līmeni, ne top. Somijā ir tuvāk NCAA, tas ir uz junioru pusi, visi somi plēš prom tagad, vidējais vecums ir 25 gadi, liekas, ja neviļ atmiņa.NCAA bija laikam 23.
Tad vēl, tas ka Somija un Zviedrija tomēr jau 10 gadus ir pamatīgi labāki junioros par čehiem.
Tad ar šiem vardiem tu tikko apstiprināji, ka gan čehi, gan somi ir top līgas, jo tu izmantoji OS kā argumentu DEL spēkam. Pēdējā PČ Somija, kas bija pamatā veidota no SM, ieguva zeltu. Tas tā, lietojot tavus argumentus.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:55, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad ar šiem vardiem tu tikko apstiprināji, ka gan čehi, gan somi ir top līgas, jo tu izmantoji OS kā argumentu DEL spēkam. Pēdējā PČ Somija, kas bija pamatā veidota no SM, ieguva zeltu. Tas tā, lietojot tavus argumentus.
šodien Haris kaut ko putrojas par daudz

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:55, pirms 5 gadiem
Raivo,Zīle jau nebūs labu laiku, un kāds viņš būs un kur spēlēs, nav zināms, ligums ar D beidzas, tāpat Zīle Hārtlijam nav mīļākais spēlētājs, un vairāk pa 5min.nedos.
Galviņam pēdējais čempis, lab.gadīj..
paliek 8, un viss tukšums, tad vēl, cik pēdējos gados parādas jauni, pēdējos 10 gados, 3-4, tas ļoti maz!

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:55, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter, es rakstīju par vācu hokeja programmu, lai jaunie progresētu, tagad tā sākot strādāt.
1 turnīrs vai 1 labs drafts nav rādītājs. Te pāris gadus atpakaļ dazi slavināja belaru programmu - nu bija pāris veiksmīgi PČ un kas notika pēc tam? Nekur nav rādītāju, ka ar vāciešiem nenotiek tas pats.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:56, pirms 5 gadiem
Nu ok, Čukste būs, ne jau par to saruna bija

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šodien Haris kaut ko putrojas par daudz
Apmēram kā Ļoņa, kad mēgina pierādīt, ka jaunajiem iespējas jānopelna nevis jādod un dod argumentus bez jebkāda skaidrojuma.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:57, pirms 5 gadiem
Pīter belariem ir pilns ar jaunajiem CHL, tas tik vēl būs.

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:58, pirms 5 gadiem
Paldies par sarunu!

     [+] [-]

, 2020-01-16 21:59, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Raivo,Zīle jau nebūs labu laiku, un kāds viņš būs un kur spēlēs, nav zināms, ligums ar D beidzas, tāpat Zīle Hārtlijam nav mīļākais spēlētājs, un vairāk pa 5min.nedos.
Galviņam pēdējais čempis, lab.gadīj..
paliek 8, un viss tukšums, tad vēl, cik pēdējos gados parādas jauni, pēdējos 10 gados, 3-4, tas ļoti maz!
Paskaitīsim - Sotnieks, Balinskis, Čukste, Freibergs, Jaks, Rubīns, Bindulis, Balinskis, Cibuļskis. Tie ir 9. Bez Galviņa un Zīles, kurus katru sava veidā noliki. Tad ir arī Ponomarenko, VHL leģions un jaunie perspektīvie gan Eiropā, gan ZA - vai tiešam ir tik ļauni?

     [+] [-]

, 2020-01-16 22:00, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Pīter belariem ir pilns ar jaunajiem CHL, tas tik vēl būs.
Un atkal tu gribi lai jālieto tavi argumenti. Atgādināt, kā tie "pilns" CHL zaudēja "bezcerīgajiem" no HKR - tas ir Latvijas izlasei, kuras pamats bija tevis norakstītie HKR spēlmaņi? Turpat var pieminēt tevis mīļotos vaciešus, kuri palika zem čehiem

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 22:01, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Paldies par sarunu!
viens komentu sākumā iepirda, ka ar aizsargiem žopa, un piedrukājām 3 lapas komentu
skatoties Gudiju normāla laika pavadīsana.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-16 22:05, pirms 5 gadiem
bļin tikko Gudis pats sev iesita banku 3-2
jepal jau 3-3, no 3-0. tipiska DEL spēle Gudijam.

     [+] [-]

, 2020-01-16 22:05, pirms 5 gadiem
Kā lai iespēlē Snaiperi Balceru lielajā komandā, ja iebāž ceturtajā maiņā un iedod pāris minūtes spēlē? 6 spēlēs 8 metieni pa vārtiem.

     [+] [-]

, 2020-01-16 22:07, pirms 5 gadiem
Balceram arī iepriekšējā spēlē mazākais spēles laiks.

     [+] [-]

, 2020-01-16 22:08, pirms 5 gadiem
emilino rakstīja: Kā lai iespēlē Snaiperi Balceru lielajā komandā, ja iebāž ceturtajā maiņā un iedod pāris minūtes spēlē? 6 spēlēs 8 metieni pa vārtiem.
tas nav tik viennozīmīgi. nav vairs tik lielas nozīmes kādā maiņā spēle 5vs5. jāskatās spēles, varbūt īsti nevelk vēl 5vs5 .
Balcers spēlēja arī otrajā vairākumā.

iepriekšejā spēlē Girgensons bija pirmā maiņa ar Eihelu un Reinhārtu 5vs5, bet tāpat vairākumā nespēlēja...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-16 23:11, pirms 5 gadiem
Par Balceru runājot - tas ir tas ko teicu vēl tad, kad te bija masu histērija, kad viņš spēlēja fārmā un netika saukts.

Lai liktu Rūdolfu pirmajās maiņās, viņam vajag IZKONKURĒT šos pirmās maiņas spēlētājus, kuri it kā ir "nasing spešel", bet, redz, nesanāk (turklāt, pašlaik viņi ir kļuvuši rezultatīvāki kā pirmajā sezonas pusē). Arī to elementāri-kardinālo spēles zīmējuma un stila maiņu, lai tik Balceram būtu labi, redz, neviens netaisa.

Arī vairākumā Balcers nekļuva par to hokejistu, kas glābtu OTT vājo PP (ar visu to, ka teju trešdaļu sava spēles laika viņš pavada PP).

Iespējams, ka sezonas sākumā gūtā trauma visu sezonu NHL perspektīvā arī sačakarē, taču... NHL un Senators ofisa gaiteņos tas nevienu tā baigi neinteresē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-17 00:24, pirms 5 gadiem
Offtop- tad es pareizi sapratu- Elvis šonakt būs vārtos?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 01:27, pirms 5 gadiem
MooXi.net - lielisks projekts pieaugušajiеm, kuri vēlаs atrast sеksa partnеri

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:30, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Offtop- tad es pareizi sapratu- Elvis šonakt būs vārtos?
lol, tas kā reiz nav nekāds offtops

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:36, pirms 5 gadiem
Ja kādam noder, Elvja Merzļikina spēlei var sekot līdzi arī te:  

NHL. "Blue Jackets" pret...

Rit pirmais puslaiks un pagaidām vadībā ar 1:0 ir latvieša pārstāvētā komanda  Kolumbusas "Blue Jackets". Liels spiediens uz Elvja vārtiem pagaidām...

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:42, pirms 5 gadiem
Spiediens ir uz Merzlikina vārtiem, bet nu tas viens Elvisa seivs!! Darbojas super droši un pārliecinoši!

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:43, pirms 5 gadiem
.. vienīgi CBJ vairākums, kā Dinamo

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:44, pirms 5 gadiem
plin, Balcers spēlē tomēr

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:47, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Spiediens ir uz Merzlikina vārtiem, bet nu tas viens Elvisa seivs!!
Kurš seivs? Kāds no pirmajiem 3 metieniem?

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: plin, Balcers spēlē tomēr
Piedod- pat ja Balcers gūtu vārtus, lielāks prieks man būtu par Elvja spēli, ja izdotos vēl kas lielisks....

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:49, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Kurš seivs? Kāds no pirmajiem 3 metieniem?
Īsti neatceros kurš, bet tas, ko viņš tur no pustukšiem vārtiem izķeksēja- kur vēl komentētāji trīs reizes nosauca viņu vārdā...

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:53, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Piedod- pat ja Balcers gūtu vārtus, lielāks prieks man būtu par Elvja spēli, ja izdotos vēl kas lielisks....
glorī hanters esi, kā svords?

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:56, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: glorī hanters esi, kā svords?
Nē, vnk vārtsargs lielā mērā izšķir spēli, viņš ir vismaz 50% komandas. Ja Balcers iemet vienā spēlē- protams, prieks! Bet, ja Merzļikins nostāv divas spēles sausā un uzvar 8/6- tam ir daudz lielāka nozīme. Pie tam vārtsargs visu laiku ir spēlē, nevis uznāk uz kādu nomaiņu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 02:58, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: glorī hanters esi, kā svords?
Atkal viņš piesienas. Priecājies, ka mums beidzot tādi laiki sportā, ka pat lv sporta glorīhanteriem i, ko redzēt. Sen bij laiks.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:01, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Nē, vnk vārtsargs lielā mērā izšķir spēli, viņš ir vismaz 50% komandas. Ja Balcers iemet vienā spēlē- protams, prieks! Bet, ja Merzļikins nostāv divas spēles sausā un uzvar 8/6- tam ir daudz lielāka nozīme. Pie tam vārtsargs visu laiku ir spēlē, nevis uznāk uz kādu nomaiņu.
hokejs ir komandas spēle.
tas murgs , ka vārtsargs ir 50% ir ļoti liels mīts...

par pēdējo teikumu piekrītu, ka interesi noturēt spēlē par neinteresējošu līgu vai hokeju vislabāk notur visu laiku spēlējoši spēlētāji , kā hokejā vārtsargi, pie tam latviešu.

tāpēc saku, ka esi glorī hanters

Tu jau neskaties NHL, ka hokejs vai NHL patīk, bet tāpēc , ka Merzļikins spēlē un pie tam labi spēlē, kā pats teic un tam ir nozīme pats saki.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:05, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Atkal viņš piesienas. Priecājies, ka mums beidzot tādi laiki sportā, ka pat lv sporta glorīhanteriem i, ko redzēt. Sen bij laiks.
skaties , skaties. netraucēšu!

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: hokejs ir komandas spēle.
tas murgs , ka vārtsargs ir 50% ir ļoti liels mīts...

par pēdējo teikumu piekrītu, ka interesi noturēt spēlē par neinteresējošu līgu vai hokeju vislabāk notur visu laiku spēlējoši spēlētāji , kā hokejā vārtsargi, pie tam latviešu.

tāpēc saku, ka esi glorī hanters

Tu jau neskaties NHL, ka hokejs vai NHL patīk, bet tāpēc , ka Merzļikins spēlē un pie tam labi spēlē, kā pats teic un tam ir nozīme pats saki.
Nē- tas nav murgs, ka vārtsargs ir 50%. Reizēm pat vairāk. Tad jau Tu neskaties hokeju
Mani interesi par NHL un NBA- jā, piekrītu notur latvieši, kas tajā labi spēlē. Tas būtu slikti?

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:07, pirms 5 gadiem
Es ar DEL skatos tikai tāpēc, ka tur Gudļevskis spēlē. tā man pats DEL hokejs nekas īpašs un neskatītos
es ar esmu DEL hokeja glorī hanters

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:09, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Nē- tas nav murgs, ka vārtsargs ir 50%. Reizēm pat vairāk. Tad jau Tu neskaties hokeju
Mani interesi par NHL un NBA- jā, piekrītu notur latvieši, kas tajā labi spēlē. Tas būtu slikti?
1. nav Tev taisnība.
2. nē tas nav nekas slikts, ka seko latviešu sportistiesm un skaties NHL vai NBA...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Es ar DEL skatos tikai tāpēc, ka tur Gudļevskis spēlē. tā man pats DEL hokejs nekas īpašs un neskatītos
es ar esmu DEL hokeja glorī hanters
Tad jau mēs noskaidrojām visas domstarpības

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:09, pirms 5 gadiem
Zaipi, es divtūkstošo gadu sākumā (neatceros precīzi) 2 sezonas pēc kārtas katru rītu teletekstā skatījos Pingvīnu rezultātus Laikā, kad šie bija stabili pēdējie.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:10, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Zaipi, es divtūkstošo gadu sākumā (neatceros precīzi) 2 sezonas pēc kārtas katru rītu teletekstā skatījos Pingvīnu rezultātus Laikā, kad šie bija stabili pēdējie.
kādu pingvīnu? Pitsburgas?

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:11, pirms 5 gadiem
Gan jau arī Zaipis skatīsies Briedi un nedomāju, ka baigais boksa fanāts esi

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kādu pingvīnu? Pitsburgas?
ja.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:12, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Gan jau arī Zaipis skatīsies Briedi un nedomāju, ka baigais boksa fanāts esi
esmu bijis arī arēnā uz Briedi...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:14, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: esmu bijis arēnā uz Briedi...
nu tad slēdz aši iekšā usa koledžas boksa turnīra reģionālos ceturtdaļfinālus, acīmredzot boksa fans esi

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:15, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: nu tad slēdz aši iekšā usa koledžas boksa turnīra reģionālos ceturtdaļfinālus, acīmredzot boksa fans esi
iedod linku!

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:16, pirms 5 gadiem
zaipi... nu atceries veco triviālo 3:2 pār Krieviju- izvilka Irbe... Kad bija tā vēsturiskā spēle ar Kanādu- cik Gudijs atvairīja? Cik tādu spēļu nav bijušas- komanda so so, bet vārtsargs velk visu... piemērus neatcerēšos, neesmu Kreipāns, bet zinu, ka īpaši hokejā tādu ir milzums...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: iedod linku!
Es glorijs esmu, es tikai Briedi, Fjūriju, Vailderu, Džošua, Usiku.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:19, pirms 5 gadiem
mlja.... ELVIS!!

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:23, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: zaipi... nu atceries veco triviālo 3:2 pār Krieviju- izvilka Irbe... Kad bija tā vēsturiskā spēle ar Kanādu- cik Gudijs atvairīja? Cik tādu spēļu nav bijušas- komanda so so, bet vārtsargs velk visu... piemērus neatcerēšos, neesmu Kreipāns, bet zinu, ka īpaši hokejā tādu ir milzums...
vienā spēlē varbūt i ir kur vārtsargs pavelk komandu, bet kopumā hokejs ir komandas spēle un nu nav nekādu 50% viņa spēli no komandas ieguldījuma zaudē vai uzvarā. spēlē visa komanda.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:23, pirms 5 gadiem
PS Nesaprotu, kur tai somu bandai pateikt, ka Korpis atgriezīsies un būs pirmais.... Ko rāda pēdējās spēlēs Elvis ir neiedomājami labi. Laist no traumas atlabušu viduvēji spēlējoši vārtsargu karstā Elvja vietā ir vnk stulbi...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 03:25, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: PS Nesaprotu, kur tai somu bandai pateikt, ka Korpis atgriezīsies un būs pirmais.... Ko rāda pēdējās spēlēs Elvis ir neiedomājami labi. Laist no traumas atlabušu viduvēji spēlējoši vārtsargu karstā Elvja vietā ir vnk stulbi...
Tu vēl nopietni uztver ko TV ekrānos tirš visādi GM un treneri priekš publikas?
spēlēs tas vārtsargs kurš būs labāks tajā brīdī. neviens normāls treneris neliks vārtos sliktāku vārtsargu...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:27, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vienā spēlē varbūt i ir kur vārtsargs pavelk komandu, bet kopumā hokejs ir komandas spēle un nu nav nekādu 50% viņa spēli no komandas ieguldījuma zaudē vai uzvarā. spēlē visa komanda.
Nu te laikam mūsu uzskati galīgi nesakrīt... katrā ziņā, nevienā komandas spēlē vārtsargi nenosaka tik daudz kā hokejā..

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:29, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vēl nopietni uztver ko TV ekrānos tirš visādi GM un treneri priekš publikas?
spēlēs tas vārtsargs kurš būs labāks tajā brīdī. neviens normāls treneris neliks vārtos sliktāku vārtsargu...
Zini par Amerikas sporta veidiem es nekad neesmu drošs...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:29, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Nu te laikam mūsu uzskati galīgi nesakrīt... katrā ziņā, nevienā komandas spēlē vārtsargi nenosaka tik daudz kā hokejā..
sevišķi basketbolā viņi neko nenosaka, jo tādu basketbolā nav

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: sevišķi basketbolā viņi neko nenosaka, jo tādu basketbolā nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:37, pirms 5 gadiem
josephine_bertha_111087870429237 rakstīja: MooXi.net - lielisks prоjekts pieаugušajiem, kuri vēlas atrаst seksa pаrtnеri
NHL vai NBA skaties?

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:39, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: NHL vai NBA skaties?
Nu taču Berta uzrakstīja- Tu gribi kaut kādu daiļslidošanu vai ĪSTU seksa partneri

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:40, pirms 5 gadiem
Ehh nedaudz veiksmes un Tedijs būtu izlīdzinājis rezultātu

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:40, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Nu taču Berta uzrakstīja- Tu gribi kaut kādu daiļslidošanu vai ĪSTU seksa partneri
nez kāds bots šito huiņu visu laiku met spirtacentrā vai reāls cilvēks

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:48, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez kāds bots šito huiņu visu laiku met spirtacentrā vai reāls cilvēks
gjau bots, jo nu cmon - neticu, ka kāds uzspiež uz to linku. varbūt 2000-o sākumā gāja cauri, kad daudziem vēl nebija tādas apziņas par sliktajām lietām internetā. Vienīgā riska grupa būtu pensionāri, bet tie arī paliek gudrāki uz šo.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:49, pirms 5 gadiem
Varēja vēl to spama komentu sākt ar ''Dear Sir / Madam'', kas pēdējos gados kļuvis par spama fundamentu un man ši uzruna (kad izteikta normālos apstākļos) asociējas ar spamu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:50, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nez kāds bots šito huiņu visu laiku met spirtacentrā vai reāls cilvēks
Atrodi savu mīļoto cilvēku un būs Tev viss kārtībā- nekāda kosmosa!

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:51, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: gjau bots, jo nu cmon - neticu, ka kāds uzspiež uz to linku. varbūt 2000-o sākumā gāja cauri, kad daudziem vēl nebija tādas apziņas par sliktajām lietām internetā. Vienīgā riska grupa būtu pensionāri, bet tie arī paliek gudrāki uz šo.
šitas izskatās pēc bota.
kādu laiku atpakaļ kaut kādu mauku saitu reklamēja, tas metējs sāka runāt bija rēcīgi
vienu brīdi bija pazuduši no šejienes. tagad atkal aiztirsuši visus rakstus, seviški pa naktīm kad spirtacentrs guļ

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:53, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šitas izskatās pēc bota.
kādu laiku atpakaļ kaut kādu mauku saitu reklamēja, tas metējs sāka runāt bija rēcīgi
Sāka runāt, bet tad viņu t.s. birojs draftēja un tagad jāalgo bots...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:53, pirms 5 gadiem
A starp citu, jums ir kāda stabila lapa, kur katru reizi skatīties nhl (kā tas ir nba), vai arī caur livetv un redittiem katru reizi lienat?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 03:54, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: A starp citu, jums ir kāda stabila lapa, kur katru reizi skatīties nhl (kā tas ir nba), vai arī caur livetv un redittiem katru reizi lienat?
https://nhl66.ir/

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:54, pirms 5 gadiem
Njā par Elvi un CBJ- nevar saprast- Kolumbusa spēlē slikti vai CAR labi... Laikam vairāk CBJ slikti...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:55, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: A starp citu, jums ir kāda stabila lapa, kur katru reizi skatīties nhl (kā tas ir nba), vai arī caur livetv un redittiem katru reizi lienat?
Nu nezinu, es skatos pa lēto uz onhockey.tv un vienmēr atrodu labu linku...
vienīgais adblocker vajag...

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:55, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: A starp citu, jums ir kāda stabila lapa, kur katru reizi skatīties nhl (kā tas ir nba), vai arī caur livetv un redittiem katru reizi lienat?
a kas ir nba lapa? es parasti neskatos biežāk par 1x mēnesī. Tagad uz slimības lapas un tāpēc biežāk sanāk pa nakti pasēdēt.

     [+] [-]

, 2020-01-17 03:57, pirms 5 gadiem
pickenroll rakstīja: a kas ir nba lapa? es parasti neskatos biežāk par 1x mēnesī. Tagad uz slimības lapas un tāpēc biežāk sanāk pa nakti pasēdēt.
NBA Streams | Reddit NBA Streams - Watch NBA4FREE

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: šitas izskatās pēc bota.
kādu laiku atpakaļ kaut kādu mauku saitu reklamēja, tas metējs sāka runāt bija rēcīgi
vienu brīdi bija pazuduši no šejienes. tagad atkal aiztirsuši visus rakstus, seviški pa naktīm kad spirtacentrs guļ
ja mauku saitu, tad tas laikam nav tas pats. Jo vienu brīdi acīmredzami hulis mēģināja atdarināt tos kredītdevēju saitu licējus, bet diezgan nemākulīgi, jo par maz gugle transleit valodas bij teikumos. Vispār besīja, kad šis ķipa troļļo, bet tik faking boring.

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:05, pirms 5 gadiem
2-1

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:08, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Nu nezinu, es skatos pa lēto uz onhockey.tv un vienmēr atrodu labu linku...
vienīgais adblocker vajag...
adblokeru pirmāmkārtām vajag priekš spirtacentra

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:08, pirms 5 gadiem
2-2

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:09, pirms 5 gadiem
Prieki bija īsi...

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:10, pirms 5 gadiem
Tās NHL lapas tādas pārbāztas un krāsainas liekas, simt punkti šitas neietu, kad dators vai internets bišku lēnāks būtu. Tas pats ar NHL.com salīdzinājumā ar NBA.com

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:21, pirms 5 gadiem
Ja CBJ vinnēs Merzļikinam toč otrā zvaigzne..

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:42, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Ja CBJ vinnēs Merzļikinam toč otrā zvaigzne..
Dabūja ar

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:46, pirms 5 gadiem
Statistiku arī uzlaboja, ar visiem diviem ielaistajiem 0,94

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:48, pirms 5 gadiem
xvalchax rakstīja: Statistiku arī uzlaboja, ar visiem diviem ielaistajiem 0,94
daudz metienu bija

     [+] [-]

, 2020-01-17 04:50, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: daudz metienu bija
Jā jā 34:18

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 05:01, pirms 5 gadiem
Bļin, SC atkal visi dzer, pat raksta nav par Merzļikinu, lai var prieku izpaust un iet pagulēt... Nu tad visus ar mūsu vārtsargu!

     [+] [-]

, 2020-01-17 05:04, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Bļin, SC atkal visi dzer, pat raksta nav par Merzļikinu, lai var prieku izpaust un iet pagulēt... Nu tad visus ar mūsu vārtsargu!
SC naktssargs Justovičs atkal būs nolūzis hokeju skatoties

     [+] [-]

, 2020-01-17 05:05, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: SC naktssargs Justovičs atkal būs nolūzis hokeju skatoties
Smaga nasta vērot hokeju... Vai tad kādu var vainot, ja izdzer mūžīgi vainīgo VIENU alu, ne?

     [+] [-]

, 2020-01-17 05:13, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Smaga nasta vērot hokeju... Vai tad kādu var vainot, ja izdzer mūžīgi vainīgo VIENU alu, ne?
Nu ja hokejs ne pārāk un esi norīkots nakts dežurai tad jau visādi var iznākt
tagad jāgaida kurš pirmais piecelsies un uzdrukās raksteli
būtu NBA kāds spēlējis, tad jau ātrāk parādītos raksti, cik novērots.

     [+] [-]

, 2020-01-17 05:27, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Nu ja hokejs ne pārāk un esi norīkots nakts dežurai tad jau visādi var iznākt
tagad jāgaida kurš pirmais piecelsies un uzdrukās raksteli
būtu NBA kāds spēlējis, tad jau ātrāk parādītos raksti, cik novērots.
Jā. Man patīk Porziņģis (kaut labāk Bertāns), bet, ja Porziņģim būtu desmit punktu, būtu atkal uzreiz raksts un komentāros kā Porziņģim nesekmējas metieni, kāds monstrs aizsardzībā un kas viņš bez LD...
Nu nez- vajag novērtēt visus mūsu talantus, nemaz jau tik daudz to nav... Kaut pēdējā laikā labi iet tik daudz mūsējiem Amerikā gan basī, gan hoķī, ka šis tiešām kā tāds pus-zelta laiks...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 05:34, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Jā. Man patīk Porziņģis (kaut labāk Bertāns), bet, ja Porziņģim būtu desmit punktu, būtu atkal uzreiz raksts un komentāros kā Porziņģim nesekmējas metieni, kāds monstrs aizsardzībā un kas viņš bez LD...
Nu nez- vajag novērtēt visus mūsu talantus, nemaz jau tik daudz to nav... Kaut pēdējā laikā labi iet tik daudz mūsējiem Amerikā gan basī, gan hoķī, ka šis tiešām kā tāds pus-zelta laiks...
to rakstu ir par daudz, tukša aiztiršana un daudz kas miskastē pazūd. neskaitāmie video un cita huiņa, ko var smuki pievienot (apvienot) kopā ar galveno rakstu par spēli.
principā sc spamo nenormāli ar tiem rakstiem par vienu notikumu.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 05:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: to rakstu ir par daudz, tukša aiztiršana un daudz kas miskastē pazūd. neskaitāmie video un cita huiņa, ko var smuki pievienot (apvienot) kopā ar galveno rakstu par spēli.
principā sc spamo nenormāli ar tiem rakstiem par vienu notikumu.
Ja par to - es nu galīgi nesaprotu ar ko tie SC autori nopelna, tur Tev taisnība. Nu AP guvis 8 punktus.... Raksts, video un vēl kādas figņas... Tā katru reizi.... Kad ziņu nav vispār, sataisa 3-4 sižetus kā Paragvaja iesitusi Mandarīnu salām tukšos vārtos.... Paši jau esam muļķi- te diskutējam un uzturam apmeklejumu...

     [+] [-]

, 2020-01-17 06:04, pirms 5 gadiem
Nu re ZG arī pie vārtiem tika

     [+] [-]

, 2020-01-17 06:04, pirms 5 gadiem
i Girgensons iemeta tukšos

     [+] [-]

, 2020-01-17 06:05, pirms 5 gadiem
xvalchax rakstīja: Nu re ZG arī pie vārtiem tika
NHL beidzies, atlika vēl teniss noskatīties . Gulbis 7.00 kaut kur spēle sāksies

     [+] [-]

, 2020-01-17 06:15, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: NHL beidzies, atlika vēl teniss noskatīties . Gulbis 7.00 kaut kur spēle sāksies
Nu nē... gribās pabeigt uz patīkamas nots Balceram spēles laiks nekāds, Bļugeram nedaudz trūka veiksmes, kaut gan komandas biedri arī nožmiedzās, bet ar to pietiks šim rītam.