Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš spēlē maz, "Senators" zaudējums bullīšos

Jānis Celmiņš

Daugaviņš spēlē maz, "Senators" zaudējums bullīšos
Kaspars Daugaviņš
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītās nakts Nacionālās Hokeja līgas (NHL) regulārā čempionāta spēlē zaudējumu piedzīvoja Kaspara Daugaviņa pārstāvētā Otavas „Senators” komanda, kas viesos pēcspēles metienos bija spiesta atzīt Monreālas „Canadiens” vienības pārākumu – 2:3.

Spēles gaitā „Senators” komanda divas reizes bija spiesta atspēlēties un abas reizes to arī paveica. Otavas komandas labā vārtus guva Ēriks Karlsons un Kolins Grīnings. Uzvaru nesošo „bullīti” realizēja „Canadiens” otro vārtu autors Dāvids Dešarnē, kurš tādejādi ticis atzīts par mača spožāko zvaigzni.

Kaspars Daugaviņš laukumā pavadīja tikai nepilnas piecas minūtes (4:56), kuru laikā bloķēja vienu metienu un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -1.

Šī bija jau astotā spēle pēc kārtas, kurā latvietim nav izdevies gūt nevienu rezultativitātes punktu, bet sezonā kopumā viņš 58 cīņās ir iemetis četrus vārtus un izdarījis sešas rezultatīvas piespēles.

Daugaviņa spēles laiks šonakt bijis mazākais komandā, taču maz spēlējuši arī viņa maiņas biedri Eriks Kondra (septiņas minūtes un vienu sekundi) un Zaks Smits – deviņas minūtes un 24 sekundes.

NHL regulārais čempionāts, 15. marts

KomandasRez.
Canadiens — Senators3:2 PM
Sabres — Avalanche4:5 PM
Jets — Stars5:2
Canucks — Coyotes4:5
Oilers — Blue Jackets3:0
Ducks — Red Wings4:0

  +2 [+] [-]

, 2012-03-15 08:23, pirms 13 gadiem
Tas galigi nav labi!

  +8 [+] [-]

, 2012-03-15 08:25, pirms 13 gadiem
cerams ka Daugaviņam nenāksies iet Biedriņa pēdās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 08:36, pirms 13 gadiem
Šopavasar laikam viņam nesanāks ne tur,ne arī šeit! Nomuļļās līdz sezonas beigām!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 08:36, pirms 13 gadiem
Spíd karsuma liktenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 08:46, pirms 13 gadiem
Ar to jau bija jāreiķinās, jo darbarūķi NHL ir daudz, un tāda ampluā spēlētājiem ir grūti noturēties sastāvā, man tiešām prieks ka Daugava ir spējis tik ilgi noturēties un ir iekrājis labu pieredzi tur, gribētos lai Daugava reizēm ari nodemonstrē savas līdera dotības jo mēs visi zinam ka viņam tādas ir Daugava malacis!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 09:05, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Daugaviņš būs atēdies mekā,kā savulaik atēdās Sprukts un Karsums.
Gan jau drīzā laikā tās alkas noplaks. 100 % Daugaviņam ir lielākas ambīcijas un vēlme,kā būt piektajam ritenim komandā.
Un lai remdētu ambīcijas viņam būtu jāpārceļas uz līmeni zemāk? Tobišs no pilsētas uz ciemu jāpārceļas? Nav īpaši ambiciozi.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-15 09:07, pirms 13 gadiem
Interesanti vai Vitnijam izdosies jau šosezon tikt pie 1000. karjeras punkta. Vēl 9 trūkst. Savos teju 40 gados aizvada vienu no savām labākajām sezonām karjerā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 09:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Daugaviņš būs atēdies mekā,kā savulaik atēdās Sprukts un Karsums.
Gan jau drīzā laikā tās alkas noplaks. 100 % Daugaviņam ir lielākas ambīcijas un vēlme,kā būt piektajam ritenim komandā.
Viņš jau tagad NHL ir sasniedzis vairāk kā Karsums ar Spruktu kopā un nedomāju ,ka viņš uz tā apstāsies.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-15 09:20, pirms 13 gadiem
Bet Karlsons fenomenāls pašlaik iet B.Ora un P.Kofija pēdās.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 09:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kino,kas notiks ja visi aizbrauks dzīvot uz pilsētu ? Cerams sapratīsi manu domu gājienu ? Dažreiz dzīvē gadās,ka tie laucinieki tos pilsētniekus kā pelavu maisus klapē
Labāk pastāsti šeit esošajam pokemonam ARAGONAM, kas notiks, ja visi eiropieši spēlēs KHL

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 09:24, pirms 13 gadiem
nu redzes ka atistisies talakie notikumi,vai otava taisas pagarinat ligumu,nakotne jau vins tiesam var dod labumu komandai gustot pieredzi,tik lieta tada ka ir vel vesels barins kas varetu darit to pasu + - labak ,sliktak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 09:32, pirms 13 gadiem
mani vnk fascinē šis lauku/pilsētu salīdzinājums - nabaga cilvēki, kas dzīvo laukos, netiek viņi prom, pilsētā viņus pretī neņem, ja nu vienīgi par atkritumu vācējiem ak šī degrdējoša dzīve

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 09:32, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ko tad tādu viņš ir sasniedzis ?
Bārtulis pērn arī sezonu nospēlēja un ?
Ja tev banāla nospēlēto spēļu statistika ir sasniegums,tad man tiešām nav ko teikt
Banāla nospēlēto spēļu statistika daudz ko nozīmē labam kontraktam Eiropā.Bet galvenais man simpatizē ,ka viņš nepadevās rudenī ,atšķirībā no Karsuma un Sprukta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-15 09:44, pirms 13 gadiem
Par to ciema un pilsētu būšanu es ļoti piekrītu Kharlamovam. Jo svarīgi ir darīt to, kas tev sanāk kaut vai tas ir ciemā. Ja tev labāk padodas spēlēt klavieres nekā viņas nest, tad tev ir jāspēlē klavieres, diem žēl ne visiem un unzreiz spēlētprasme var atbilst pilsētas līmenim. Tomēr bieži vien ir arī otrādāk, bet komandu sportaveidos ir arī jāsaprot sava loma komandā un jāizvērtē vai to tu vēlies darīt.
Tādēļ es domāju, ka Daugaviņam ir jāspēlē vidē, kur viņš var izpaust savas līdera dotības.
Bet protams, lai tik turās NHL, jebkurā gadījumā malcis.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 09:52, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kādam labam līgumam ? Ja tu domā,ka viņš spēlēs kādā Eiropas līgā izņemot KHL,tad beidz melot sev. Tev var piekrist gadījumā,ja izputēs tāda KHL. Savukārt KHL viņa mežonīgā statistikas aile un NHL bagāža nav nekas. RD ir griesti. Jā,ja atgriežoties nokapās sezonu,divas augstā līmenī,tad būs iespēja uz labu līgumu. Kā tagad tas ir Spruktam,Karsumam.
KHL tādi Mietineni,Bergforsi,Velvudi utt nev nekas. Savukārt Daugaviņam līdz viņu CV ir kā rakom līdz Ķīnai.
KHL komandas bieži nesaprot pašas ko grib.Piemērs mūsu Dinamo ,joprojām uzskatu ,ka Nieminena atlaišana bija kļūda,jo viņš ir ļoti labs kapātājs,bet te daudzi sasapņojās ,ka viņš būs snaiperis,tas pats attiecas uz Mietinenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-03-15 10:01, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: To pašu var attiecināt par Daugaviņu. Teiksim sakot,ka treneris,vadība nesaprot,ka viņš no dabas ir vairāk līderis un rezultāta veidotājs,kā 3 - 4 maiņas melnā darba darītājs. Sākot no junioriem tāpat kā Karsums viņš bija līderis.
Protams piekrītu ,bet pašlaik NHL viņš nav pirmo divu maiņu spēlētājs,viens variants ir kapāties ceturtajā maiņā un reizēm gūt kādu punktiņu nākotnes labā,otrais atmest ar roku un braukt uz Dinamo Rīgas ,vai Maskavas ,jo Znaroks viņu tāpat kā Karsumu uzskata par savējo.

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:02, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Skatos tev ar viņu siltas jūtas
Diezgan bieži akcentē uz šo niku uzmanību.Nezinu šī cilvēciņa izpratni par hokeju,tāpēc komentēt nav ko.
Ja cilvēks pilnā nopietnībā cer uz to, ka BURTISKI viss Eiropas hokejs tiks apvienots vienā KHL, tad tas daudz izsaka

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 10:05, pirms 13 gadiem
Nu, ja šitā čakarē Daugavu ar 5 min, labāk lai Senators zaud un netiek play-off. Binghamtona arī play-off netiek, tāpēc, ja lielie Sens nedod vismaz 10 min pa spēli, labāk lai brauc uz PČ!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 10:06, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: To pašu var attiecināt par Daugaviņu. Teiksim sakot,ka treneris,vadība nesaprot,ka viņš no dabas ir vairāk līderis un rezultāta veidotājs,kā 3 - 4 maiņas melnā darba darītājs. Sākot no junioriem tāpat kā Karsums viņš bija līderis.
Bet cik arī reizes nav minēts, ka tās pašas CAN junioru līgas katru gadu producē entos savu komandu līderus un ūber scorerus, bet nevar pilnīgi visi tādi būt arī profos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 10:08, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: KHL tādi Mietineni,Bergforsi,Velvudi utt nev nekas. Savukārt Daugaviņam līdz viņu CV ir kā rakom līdz Ķīnai.
Neesi varbūt iedomājies, ka Mietinenam un Bergforsam vienkārši ir cits spēles stils? Grūti spēlēt krievu hoķi, ja visu mūžu kapāts somu-kanādiešu stils.
Savukārt Velvūds, tāpat kā Arnsons un Lundmarks (viņiem NHL puspunkts spēlē) atbrauca šeit vienkārši pēc naudas, bez jebkādas motivācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:13, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Labāk nesāc šo tēmu,jo pie vēlmes es tev varu minēt virkni pretēju argumentu. Bezjēdzīgs temats,tāpēc atturēšos. Kā arī komentēt spēlētāju vēlmi,motivāciju,ja vien tu neesi viņu sieva un viņš nedalās ar tevi vis sīkākajā informācijā.
Par motivāciju - nu var tak redzēt, ka spēlētājs pa lielam nemaz necenšas šeit. Paskaties, kā Jāgrs spēlēja Omskā - bez jebkādas centības, bet tagad, Filadelfijā - pa visam cits Jāgrs. Savus punktiņus viņš savāca tikai dēļ tā, ka ir Jāgrs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:17, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kino,man visu laiku nagi niez saistībā ar tēmu Velvuds. Bet negribu uzsākt trešo pasaules karu
Ceru atceries ko tu teici pagājušajā sezonā un pats to karu iesāksi
Es ta atceros, bet ceru, ka tu arī atceries. Es jau tikai ieteicu pavērot kādi viņam bija stati pēdējās pāris sezonās pirms ierašanās KHL. Un tur bija viena bēdu jūra. Tu savukārt uzstājīgi operēji ar krietni neaktuālākiem datiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:22, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es gan redzu starpību starp lielo un mazo ledus un spēles specifiku un atšķirību.
Nopietni? Tad iesaku nopirkt okulārus. Spēles tak pa visam savādākas - NHL spēlē ir daudz daudz vairāk spēka paņēmieni, goli tiek iemesti pārsvarā no petaka, burzmā. Savukārt KHL lielākoties ir tehniska spēle, goli tiek gūti izspēlējot... Kad tu pēdējo reizi kādu NHL noskatījies?

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:24, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tā kā tu visai taktiski atbildēji,tad likšu šo tēmu mierā un nesākšu te izvērsties plašā demagoģijā
Lai vai kā,Velvuds tevi smagi aplauza.
Izrādās viņš ir kas vairāk,kā 4 maiņas Daugaviņa tips.
Vai tad es kaut kad teicu, ka Velvuds ir slikts spēlētājs?

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:27, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es gan redzu starpību starp lielo un mazo ledus un spēles specifiku un atšķirību.
Man tev jautājums, kāpēc Afinogenovs, kurš bija gandrīz punkts-spēlē čalis NHL, nespēlē tik labi SKA, dažreiz, pat netiek sastāvā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 10:38, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: SKA nav viņa komanda. Viņš ir pieradis būt līderis,savukārt SKA viņš tālu nav tāds.
2005/06 gada lokauta laikā Maksis ar Pašu Dacuku uz žaņa grieza pasaules izlasi ar nosaukumu Ak Bars,kurā bija Lekaveljē Kovaļčuks Hītlijs Ričards Kovaļovs Morozovs utt.

Maksis psiholoģiski nav noturīgs,bet ļoti talantīgs. Arī NHL zem spiediena viņš nevarēja spēlēt uz max apgriezieniem.

Es domāju,ka šosezon viņš būs citā KHL komandā. Būtu viņš pie tāda Znaroka,100 % spētu kapāt max līmenī.
karoč tipisks krievu spēlētājs

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:39, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Okulāri skatos tev ir nepieciešami
Vai arī uztvere ir galīgi čupā. Tavs teiktais : Spēles tak pa visam savādākas - NHL.
Tieši to es arī redzu,nevis Jāgra attieksmes maiņu pret spēli.
Jā, laikam tiešām, izlasīju - neredzu starpību, bet rakstīts - redzu. Mana vaina - piedod.

Savukārt par Jāgru - tiešām domā, ka Jāgrs, spēlējot no visas sirds nebūtu KHL labākais bombardieris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:52, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Viņš tāds nebija,tālāk ir spekulācija un fantāzija.
Kā tu domā,iespējams Filatovs arī varēja būt Stemkosa līmenī NHL ?
Bet motivācijas trūkuma vadīts nespēja sevi realizēt
Tas ir no tavas sērijas.
Karstie NHL fani viņu jau sen bija norakstījuši pie nevarīga pensionāra,kura karjera jau norietā.
Bet mistiskā kārtā NHL klubu GM domāja savādāk.
Un tagad kad Jāgrs tiem murmuļiem ir noslaucījis puņķainos ģīmīšus,viņiem atkal ir jāmeklē kāda leģenda
Hokeju prot spēlēt abos krastos,tas ir jāsaprot.
Bet ja to nesaprot,tad rodas daži mistiski jautājumi un leģendas. Beidz ticēt pasakām un paskaties uz lietām reāli.
Vispār jau Jāgrs spēlē apmēram tā kā pirms aizbraukšanas no NHL. Ja pat ne kapeiku vājāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 10:58, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Jagrs un Selane ir fenomeni,pārējie viņu vecumā jau sen uz krāsniņas zeķes ada. Savam vecumam viņš spēlē fenomenāli,pat mekā.
Nu nav viņi ne tuvu vienīgie piemēri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 11:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Uz šodienu ir. Tieši viņu vecuma kategorijā.
Labi,vēl Alfredsons,Vitnijs.

1. Patrik Eliáš (C/LW) New Jersey Devils 69 24 43 67 0.97 16
2. Martin St. Louis (RW/LW) Tampa Bay Lightning 64 22 41 63 0.98 16
3. Ray Whitney (LW) Phoenix Coyotes 70 21 41 62 0.89 26
4. Teemu Selänne (RW) Anaheim Ducks 70 22 37 59 0.84 48
5. Daniel Alfredsson (RW) Ottawa Senators 65 22 27 49 0.75 12
6. Jaromir Jagr (RW) Philadelphia Flyers 60 18 28 46 0.77 18
7. Vinny Prospal (LW/C) Columbus Blue Jackets 69 11 33 44 0.64 22
8. Shane Doan (RW/LW) Phoenix Coyotes 70 20 23 43 0.61 39
9. Ryan Smyth (LW) Edmonton Oilers 69 19 24 43 0.62 70
10. Steve Sullivan (LW/RW) Pittsburgh Penguins 68 14 25 39 0.57 16
.

35 + gadi
Pff. Jāgrs lūzers. 60 spēlēs tikai 46 punkti. Sakiks viņa vecumā gāja ar punktu vidēji spēlē.

     [+] [-]

, 2012-03-15 11:32, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: SKA nav viņa komanda. Viņš ir pieradis būt līderis,savukārt SKA viņš tālu nav tāds.
2005/06 gada lokauta laikā Maksis ar Pašu Dacuku uz žaņa grieza pasaules izlasi ar nosaukumu Ak Bars,kurā bija Lekaveljē Kovaļčuks Hītlijs Ričards Kovaļovs Morozovs utt.

Maksis psiholoģiski nav noturīgs,bet ļoti talantīgs. Arī NHL zem spiediena viņš nevarēja spēlēt uz max apgriezieniem.

Es domāju,ka šosezon viņš būs citā KHL komandā. Būtu viņš pie tāda Znaroka,100 % spētu kapāt max līmenī.
Biški ar gadiem kļūdījies, lokauts bija sezonu iepriekš. Un kāda motivācija tam pašam Lekavaljē un Ričardsam bija Krievijā pēc Stenlija kausa iegūšanas? Nekāda. Viņi Krievijā bija tikai pēc piķa. Un spēlēt uz lielajiem laukumiem, kad visu mūžu ir spēlēts uz mazajiem arī nav diez ko viegli. Būtu visiem Ak Bars stāriem motivācija kapāt, viņi pārbrauktu pāri visiem, a tā tikai atslidoja.

     [+] [-]

, 2012-03-15 11:39, pirms 13 gadiem
Starp citu, Kuzja paliek KHL, bet kas interesanti, ļoti iespējams ne Traktorā. Te tev nu bija patriots.

     [+] [-]

, 2012-03-15 11:53, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Pff. Jāgrs lūzers. 60 spēlēs tikai 46 punkti. Sakiks viņa vecumā gāja ar punktu vidēji spēlē.
nevajag jau tikai pēc statiem vērtēt. Jāgrs Filadelfijā nav vadošais spēlētājs, tikai viens no. Bet tas kā viņš tur ripu, kādas viņam ir rokas un kāds metiens savos 40, tur tiešām jaunajai NHL paaudzei ir ko mācīties.

P.S. Jāgrs Sakikam ir garām all-time statos, neskatoties uz 3 sezonām Eiropā

     [+] [-]

, 2012-03-15 11:54, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Pff. Jāgrs lūzers. 60 spēlēs tikai 46 punkti. Sakiks viņa vecumā gāja ar punktu vidēji spēlē.
Toties pirms pāris nedēļām "visu laiku rezultatīvākajos" Jāgrs aizgāja garām. Turklāt spēļu ir mazāk.

     [+] [-]

, 2012-03-15 11:57, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kino,kas notiks ja visi aizbrauks dzīvot uz pilsētu ? Cerams sapratīsi manu domu gājienu ? Dažreiz dzīvē gadās,ka tie laucinieki tos pilsētniekus kā pelavu maisus klapē
Karsums pilsētā izskatījās labāk. Nu jau gan epizodiski kaut kas parādās arī no "tiem laikiem".

     [+] [-]

, 2012-03-15 12:02, pirms 13 gadiem
flyer rakstīja: nevajag jau tikai pēc statiem vērtēt. Jāgrs Filadelfijā nav vadošais spēlētājs, tikai viens no. Bet tas kā viņš tur ripu, kādas viņam ir rokas un kāds metiens savos 40, tur tiešām jaunajai NHL paaudzei ir ko mācīties.

P.S. Jāgrs Sakikam ir garām all-time statos, neskatoties uz 3 sezonām Eiropā
Nemeklēsim attaisnojumus. Pašlaik Jāgrs mācās no jauna kā ir jāspēlē skatoties uz Žiro Laba skola viņam.

     [+] [-]

, 2012-03-15 12:53, pirms 13 gadiem
Pirms sezonas sākuma izteicos, ka Jāgrs labas apstākļu sakritības rezultātā labākajā gadījumā varētu iziet uz 60-80 rez. punktiem.Izskatās, ka pat tie 60 tomēr nebūs.Viņš jau pats teica, ka hokejs NHL 3 gadu laikā ir ļoti mainījies.
Nevelk vecis vairs kā jaunībā, traumas arī laiku pa laikam uzrodas, utt.

     [+] [-]

, 2012-03-15 13:09, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nopietni? Tad iesaku nopirkt okulārus. Spēles tak pa visam savādākas - NHL spēlē ir daudz daudz vairāk spēka paņēmieni, goli tiek iemesti pārsvarā no petaka, burzmā. Savukārt KHL lielākoties ir tehniska spēle, goli tiek gūti izspēlējot... Kad tu pēdējo reizi kādu NHL noskatījies?
Izskatās, ka Tu pats sen neesi skatījies NHL spēles.Nevajag aizrauties ar stereotipiem.NHL lielākā daļa vārtu tiek gūti pēc enerģiskām un tehniskām ripas izspēlēm un kombinācijām uzbrukuma zonā, kas parasti beidzas ar metienu pa vārtiem.Jā, ir arī t.s. garbage vai musarnī goli, bet arī tie ir mērķtiecīgu darbību rezultāts.NHL tehniskas spēles ir atliku likām.

Un, protams, ievērojami vairāk fizikas, spēka cīņas un sadursmju nekā KHL uz lielajiem laukumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 14:36, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: kino! tu sac besit ara! seit ir LATVJU portals un runa par DAUGAVU iet,nevis par kaut kadiem izjenkiotajiem jeb izkanadejosajiem Vitnijiem!!! NOST AR NHL MONOPOLU!!!
Ne tikai Daugaviņu ,betarī par aizvadīto spēļu kārtu NHL un NHL monopols tāpat kā NBA turpināsies. Visos sporta veidos PČ rīko laikos ,kad neiet čempionāti līgās,neviens neliedz Fazelam rīkot PČ septembrī .

     [+] [-]

, 2012-03-15 14:36, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Pirms sezonas sākuma izteicos, ka Jāgrs labas apstākļu sakritības rezultātā labākajā gadījumā varētu iziet uz 60-80 rez. punktiem.Izskatās, ka pat tie 60 tomēr nebūs.Viņš jau pats teica, ka hokejs NHL 3 gadu laikā ir ļoti mainījies.
Nevelk vecis vairs kā jaunībā, traumas arī laiku pa laikam uzrodas, utt.
Jāsaka, ka kā "viens no" (pirmo maiņu spēlētājiem) viņš izskatās, citiem gaidīti, citiem negaidīti, labi arī NHL. Ja uz viņu spēlētu kā "vienīgo un vadošo" kā Ņujorkā, lūk, tad būtu problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 14:37, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Ne tikai Daugaviņu ,betarī par aizvadīto spēļu kārtu NHL un NHL monopols tāpat kā NBA turpināsies. Visos sporta veidos PČ rīko laikos ,kad neiet čempionāti līgās,neviens neliedz Fazelam rīkot PČ septembrī .
Un, starp citu, NHL sadaļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 14:42, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: tiesam pastasti,vismaz tu,holivudas cienitajs! es UZMANIGI klausisos! soreiz bez ironijas
Es jau tādas muļķības nerakstu-attiecīgi es pat izfantazēt šādus scenārijus nevaru Atgādināšu, kas notika, kad viena impērija pirms nepilniem 100 gadiem izdomāja apvienot daudzas austrumeiropas valstis vienā, lai nospiestu uz ceļiem nelietīgos Rietumus. Kā tas viss beidzās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 15:27, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Interesanti vai Vitnijam izdosies jau šosezon tikt pie 1000. karjeras punkta. Vēl 9 trūkst. Savos teju 40 gados aizvada vienu no savām labākajām sezonām karjerā.
Ļoti iespējams, ka tos 9 punktus viņš savāks. Noskatījos Fīniksas-Vankūveras hailaitus. Douns ielika smuku banku.Mānīja un pauzēja Kerča stilā...
Ak tā, un rižikiem pirmie punkti šomēnes par piespēlēm. Abi tādi klusi klusiņi palikuši...

     [+] [-]

, 2012-03-15 15:43, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Ļoti iespējams, ka tos 9 punktus viņš savāks. Noskatījos Fīniksas-Vankūveras hailaitus. Douns ielika smuku banku.Mānīja un pauzēja Kerča stilā...
Ak tā, un rižikiem pirmie punkti šomēnes par piespēlēm. Abi tādi klusi klusiņi palikuši...
PO tuvojas, pilnas bikses

  +3 [+] [-]

, 2012-03-15 15:45, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: PO tuvojas, pilnas bikses
Tikko izlasīju, ka pasaulsslavenais krievs Kuzņecovs grasās palikt rōģinā. Tā ir pravdopadobnaja informācija ?? Jūs tur ar Kharlamovu šušukaiķe, moš zini ko vairāk??

  -1 [+] [-]

, 2012-03-15 15:48, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Tikko izlasīju, ka pasaulsslavenais krievs Kuzņecovs grasās palikt rōģinā. Tā ir pravdopadobnaja informācija ?? Jūs tur ar Kharlamovu šušukaiķe, moš zini ko vairāk??
Jap, tas ir pavisam oficiāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 16:16, pirms 13 gadiem
Nedaudz muļķīgi jau sanāk, uzdevums ir neitralizēt pretinieku pirmās maiņas, neielaist vārtus, bet beigās spēlētājiem tiek pārmests, ka paši negūst vārtus. Nezinu, kad spēlēja trešajā maiņa likās, ka ir potenciāls sasniegt 20-30 punktu robežu, vai nu fiziski nosēdies un nepietiek enerģijas neitralizēt + gūt punktus, vai arī visai maiņai nesokas.

Sākums bija labs, ja nemaldos padsmit spēlēs bija savākti 5 punkti, ja noturētu tādu līmeni sezonas griezumā, tad savus 25 punktus sakrātu. Priekš spēlētaja, kura uzdevums ir domāt par saviem vārtiem, nebūtu nemaz tik slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-15 18:13, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Sočos noskaidrosim , kura līga ir labāka : KHL vai NHL?
Nezināju, ka tur kaut kas vēl jānoskaidro...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja