Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Penguins" grauj "Capitals" un iekļūst finālā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Penguins" grauj "Capitals" un iekļūst finālā
Sidnijs Krosbijs gūst pirmos vārtus
Foto: AFP

Par pirmo komandu, kas iekļuvusi Nacionālās Hokeja līgas (NHL) austrumu konferences ''play off'' finālā, kļuvusi Pitsburgas ''Penguins'', kas sērijas 7.mačā izbraukumā ar 6:2 sagrāva Vašingtonas ''Capitals'', sērijā uzvarot ar 4:3.

NHL regulārās sezonas austrumu konferences otra labākā komanda Vašingtonas ''Capitals'' pirmajā play off kārtā septiņos mačos tika galā ar Ņujorkas ''Rangers'', arī otrajā kārtā ''Caps'' bija iesaistīta septiņu spēļu sērijā - ar Pitsburgas ''Penguins''. Izšķirošā septītā sērijas spēle aizvadītajā naktī notika Vašingtonā.

Mača sākumā pāris iespējas izcelties bija ''Capitals'' lielākajam spīdeklim Aleksandram Ovečkinam, vienreiz krievs neizmantoja izgājienu viens pret vienu, kad teicami pingvīnu vārtos nospēlēja Marks-Andrē Flerī. Perioda 13.minūtē vārtus vairākumā guva ''Penguins''. Sergeja Gončara tālu metienu atvairīja Sergejs Varlamovs, bet atvairīto ripu vārtos raidīja Sidnijs Krosbijs – 1:0.

''Capitals'' vēl nebija atguvušies no pirmo vārtu zaudējuma, kad dabūja savos vārtos vēl vienu ripu. Kopš Krosbija gūtajiem vārtiem bija pagājušas tikai astoņas sekundes, kad Kreigs Adams dubultoja viesu pārsvaru. Pirmajā periodā ''Penguins'' nomētāja Vašingtonu ar 16:5. Pateicoties lieliskajai Semjona Varlamova spēlei, ''Capitals'' zaudēja ar tikai 0:2.

Otrajā periodā bija nospēlētas tikai 28 sekundes, kad ''Penguins'' panāca jau 3:0, ar patālu metienu izcēlās Bils Gerins. Pēc nepilnām divām minūtēm Kriss Letangs guva viesu ceturtos vārtus, un ''Capitals'' atradās pamatīgā nokdaunā. Pēc tam mājinieku sastāvā sekoja vārtsarga maiņa – Varlamova vietā stājās Žozē Teodors. Tobrīd kļuva skaidrs, ka ''Capitals'' var glābt tikai brīnums, taču tas nenotika. Vašingtonas ciešanas turpinājās, un 12.minūtē Džordans Stāls guva Pitsburgas piektos vārtus.

Nepilnas divas minūtes pirms otrā perioda beigām Ovečkins pēc Flerī kļūdas izgājienā aiz vārtiem guva mājinieku pirmos vārtus, bet tobrīd jau viss bija skaidrs. ''Capitals'' izlieto ūdeni neizdevās sasmelt. Pēdējā periodā abas komandas guva pa vieniem vārtiem, un ''Penguins'' uzvarēja ar 6:2 un iekļuva austrumu konferences finālā. Pirmās zvaigznes tituls Krosbijam, kuram divi vārti un viena rezultatīva piespēle.

''Penguins'' austrumu konferences finālā tiksies ar Bostonas ''Bruins'' – Karolīnas ''Hurricanes'' pāra uzvarētāju. Arī šajā sērijā lieta nonākusi līdz 7.spēlei, kas rīt notiks Bostonā.

Izmantotie resursi:
espn.com

  +5 [+] [-]

, 2009-05-14 09:46, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: man vismaz tādas ir atšķirībā no tevis un ja nevari argumentēti atbildēt, tad labāk strīdā neiesaisties!
Es tev ieteiktu parcelties uz delfiem vai tvnet ar savam gudribam, tiesam krit uz nerviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-05-14 09:49, pirms 16 gadiem
tak tinieties citur apspriest veesturi, savu nacionaalo nostaaju utt.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-14 09:51, pirms 16 gadiem
Nē nu kas ar jums notiek "cilvēki"??? Vairāk kā 30 komentārus sarakstijuši ar idiotismiem ar nacionālu noskaņu! Esmu pārliecināts, ka ja labi pameklētu, noteikti varētu atrast kādu interneta lapu, kur atrastu sev līdzīgi domājošos un tad tur varat vārīties! Šeit ir sporta lapa un man gribētos arī lasīt par šīs nakts hokeja spēli!!! Pats naktī nepamodos, bet noteikti šodien spēli noskatīšos atkārtojumā!

Bet principā Pitsburga uzvarēja pelnīti un man par to prieks! Pingvīniem ir labāk nokomplektēts sastāvs un ja nemaldos, visās spēlēs Pingvīni tomēr vairāk un bīstamāk uzbruka, vismaz metienu skaita ziņā bija pārāki! Ovečkinam tomēr pārāk liela līdera loma bija jāuzņemas, pārāk daudz no viņa prasija un gaidija! Krosbijs tajā pašā laikā varēja nodarboties ar saviem tiešajiem pienākumiem neuztraucoties, jo pārējā komanda ļoti labi tika galā ar pienākumiem kamēr Krosbijs laukumā nebija un arī vārtus guva! Esmu par Pingvīniem kopš pirmo reizi redzēju darbībā Mario, tāpēc liels prieks ka Pingvīni no lielās bedres arī ar veiksmes palīdzību ir izkļuvuši un tagad jau otro sezonu kluba kasītē par katru SC mājas spēli iekrīt smuka naudas kaudzīte Lietas iet uz augšu un tas ir jauki

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 09:51, pirms 16 gadiem
mazais lecīgais Ovečkins var droši iet asariņu nobirdināt

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 09:52, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: un šitāds klauns kā Tu sevi sauc par juristu.... kauns un rūpējies par saviem senčiem,jūtams ka viņi savu genofondu sen nodzēruši....
būšu gudrāks par tevi un izbeigšu pirmais strīdus ar personīgiem apvainojumiem, lai visi nezin ko es par tevi un tavu ģimeni domāju!

  +8 [+] [-]

, 2009-05-14 09:58, pirms 16 gadiem
ak tu mī un žē! amīšu galvaspilsētā spēlē viens ļoti labs krievu hokejists pret vienu ļoti labu kanādiešu hokejistu, un Latvijā tiek piesaukta okupācija un šī iemesla dēļ tiek apstrīdēta sportistu prasmes laukumā... kur vēl tālāk!

par tēmu- nez, laikam vīlos, jo biju gaidījusi sīvāku cīņu par uzvaru, bet tagad sanāca spēle uz vieniem vārtiem (spriežu pēc epizodēm, ko redzēju un rezultāta, jo lielāko spēles daļu tomēr nogulēju)

     [+] [-]

, 2009-05-14 10:04, pirms 16 gadiem
neputns rakstīja: ak tu mī un žē! amīšu galvaspilsētā spēlē viens ļoti labs krievu hokejists pret vienu ļoti labu kanādiešu hokejistu, un Latvijā tiek piesaukta okupācija un šī iemesla dēļ tiek apstrīdēta sportistu prasmes laukumā... kur vēl tālāk!

par tēmu- nez, laikam vīlos, jo biju gaidījusi sīvāku cīņu par uzvaru, bet tagad sanāca spēle uz vieniem vārtiem (spriežu pēc epizodēm, ko redzēju un rezultāta, jo lielāko spēles daļu tomēr nogulēju)
Nu ne jau pirmā spēle tāda bija jau 1-2 tādas kur vairāk uz uzbruka Pingvīni bet Caps uz pretuzbrukumiem izbrauca... Es jau vakarvakarā teicu Ovi un Krosbijs savus vārtus 1-2 iemetīs visu izšķirs
a) vārtsargi
b) vai metīs iekšā tikai zvaigznes vai arī otrais ešalons

Nu Pingvīniem šīs pozīcijas bija spēcīgākas tāpēc arī uzvarēja un pareizi te daži saka nevar viens MVP ievilkt komandu, aizsardzība CAPS bija zem katras kritikas, jo Krosbijs kārtējo reizi meta iekšā no vārtu priekšas... tāpat kā visās iepriekšējās spēlēs viņš bija pirmais pie atsistajām ripām... otrie vārti Varlamova kļuda un tad jau aizgāja...

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 10:05, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: palasi skaidrojošajā vārdnīcā vārda - okupants nozīmi, tad palasi Latvijas vēsturi, par Molotova - Rībentropa paktu un bāzes līgumiem, savelc paralēles un paskaties, bija Latvija okupēta vai nebija un kuras tautības valsts to okupēja! par šo vārda publisku lietošanu varu Tev nosūtīt attaisnojošu tiesas spriedumu ar visiem skaidrojumiem!
Es neesmu krievs, es ukrainis... Tak
što davaj čau

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 10:13, pirms 16 gadiem
Nu tak pa smuko!Tagad jāgaida Bruins vs. Hurricanes un Red Wings vs. Ducks,domāju ka šīs spēles būs spraigākas.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 10:14, pirms 16 gadiem
Jau pēdējās 3 spēles Varlamovs nevilka. Čalim tomēr tikai 21 gads un tādu psiholoģisko spiedienu nav viegli izturēt.
Bet kopumā pēdējās desmitgades labākā sērija ar fantastisku līderu sniegumu. Vašingtonu beigās pievīla tas, ko paredzēja pirms play-off - vārtsargu līnija. It kā atrada brīnumnūjiņu Varlamovu, bet līdz galam nesanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: riat80

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 10:44, pirms 16 gadiem
Hmm. Pēc otrā perioda gāju gulēt. Pamostos un redzu, ka Ovijs tomēr nesameta 6 ripas. Žēl.

Mjā, nu šī spēle sačakarēja visu iespaidu par šo lielisko 10 gades sēriju. Jo nu ja sērija pretendēja uz vienu no labākajām vēsturē, tad šī spēle stabili pretendē uz vienu no nožēlojamākajām 7.spēlēm vēsturē. Ļoti rūgta piegarša un sāpoša galva pēc šī visa.
Capitals vienkārši sadega jau pirms pirmā iemetiena. Sportā tā reizēm gadās. Bet nu...ehh.
Jā, Krosbijs vakar bija labāks. Bet Ovečkins pretendē uz kārtējo MVP.

Uzredzi.

     [+] [-]

, 2009-05-14 10:47, pirms 16 gadiem
tobymac rakstīja: Tu to par Ovi? Viņam jau neko nevajag pierādīt, viņš tapāt ir labāks neka Crosby. Pat nominācija MPV to izsāka, Ovi tur ir, Crosby ne. Ej pakaries, nacionālists...
ko dod mvp par sezoonu ja tu play off esi nekas un nespeej panaakt komandas uzvaru! a Crosby dabuus play off MVP taa ka padomaa kas ir labaaks! man jau liekas ka play off MVP

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 10:52, pirms 16 gadiem
Ceru,ka Detroita vinnes Anaheimu, bet pasmagi Detroitai iet!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-14 11:13, pirms 16 gadiem
zinaataajs rakstīja: ko dod mvp par sezoonu ja tu play off esi nekas un nespeej panaakt komandas uzvaru! a Crosby dabuus play off MVP taa ka padomaa kas ir labaaks! man jau liekas ka play off MVP
Nu redzēs, man kaut kā liekas ka kausu pacels Detroitas un Anahemas pāra uzvarētājs un tur arī playoff mvp aizies

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 11:31, pirms 16 gadiem
zinaataajs rakstīja: ko dod mvp par sezoonu ja tu play off esi nekas un nespeej panaakt komandas uzvaru! a Crosby dabuus play off MVP taa ka padomaa kas ir labaaks! man jau liekas ka play off MVP
Man jau atkal liekas, ka tu neko daudz nesaproti, ja uzskati, ka Ovečkins šajos play off bija nekas.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-14 11:38, pirms 16 gadiem
labdien rakstīja: Hmm. Pēc otrā perioda gāju gulēt. Pamostos un redzu, ka Ovijs tomēr nesameta 6 ripas. Žēl.

Mjā, nu šī spēle sačakarēja visu iespaidu par šo lielisko 10 gades sēriju. Jo nu ja sērija pretendēja uz vienu no labākajām vēsturē, tad šī spēle stabili pretendē uz vienu no nožēlojamākajām 7.spēlēm vēsturē. Ļoti rūgta piegarša un sāpoša galva pēc šī visa.
Capitals vienkārši sadega jau pirms pirmā iemetiena. Sportā tā reizēm gadās. Bet nu...ehh.
Jā, Krosbijs vakar bija labāks. Bet Ovečkins pretendē uz kārtējo MVP.

Uzredzi.
Es tev pilnīgi piekrītu,jo nu 6:2 nebija gaidīts Sarūgtinājums ir,turklāt bija tāds brīdis sērijā,kad CAPS bija ar 2:0 vadībā un ritēja trešās spēles pagarinājums
Varlamovs arī nebija glābējs šodien,hvz kā būtu bijis,ja Theodore būtu likuši no pirmās minūtes....bet nu tas tā!
Žēl ka tā viss beidzās,bet neko...vienalga CAPS palyoffu 2. kārtā nav jau sen bijuši un cerams šo latiņu nākošajos gados tikai cels augstāk un augstāk!

     [+] [-]

, 2009-05-14 12:01, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Es tev pilnīgi piekrītu,jo nu 6:2 nebija gaidīts Sarūgtinājums ir,turklāt bija tāds brīdis sērijā,kad CAPS bija ar 2:0 vadībā un ritēja trešās spēles pagarinājums
Varlamovs arī nebija glābējs šodien,hvz kā būtu bijis,ja Theodore būtu likuši no pirmās minūtes....bet nu tas tā!
Žēl ka tā viss beidzās,bet neko...vienalga CAPS palyoffu 2. kārtā nav jau sen bijuši un cerams šo latiņu nākošajos gados tikai cels augstāk un augstāk!
nu es, ja godīgi, pirmais kam pievērsu uzmanību-kurš Caps vārtos, biju domājis Budrõ uztaisīs gājienu ar vārtsargu maiņu uz 7.spēli.

Bet...

Zaudētu ar Teo, visiem būtu jautājums- kāpēc vajadzēja mainīt Varlamovu? viņš tak bij labs. Tagad atkal ir jautājums tāds kāds viņš ir-va tik Teo nebūtu glābējs? Bet nu arī Teo 2 ielaida. Nu nevar tu mest periodā 5 pret 16 reizēm pa vārtiem un cerēt uz uzvaru

Teikt ka GR8 nebija nekas ir pilnīgs stulbums. To šķiet var teikt tas, kurš hokeju nav redzējis vispār nekad, ka tik kaut kam uzdirst.

Domāju Ovechkins būtu ar mieru samainīt 14 punkus šais 7 spēlēs pret tikšanu tālāk

PITiem atkal jāpacīnas par Stenlija kapu

     [+] [-]

, 2009-05-14 12:25, pirms 16 gadiem
Nu nekas,īstenais latvietis Aitiņš paaugsies,nobriedīs un tad jau kaut kad vēlāk varbūt arī tiks pie Stenlija kausa,bet pagaidām lai atdziest un atpūšas.

     [+] [-]

, 2009-05-14 12:29, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: ...NHL spēli es nosauktu par skrieanu bezjēgā un ripas svaidīsanu kā karstu kartupeli + vēl protams bertu lauzsana ar savām galvām,kas daudzus aizrauj...
To varētu vairāk attiecināt uz somu spēli PČ, NHL skatāmību mazliet čakarē laukumu izmēri, bet meistarības līmenis tomēr objektīvi ir augstāks kā KHL. Jā, dažas spēles ir nebaudāmas (ja fināls būs CAR-Ducks, varētu sanākt pārsvarā tieši tā), bet kas vainas bija, piemēram, Čikāgas un Vankūveras pēdējai spēlei? Tāpat nevar teikt, ka Detroitai būtu "aizskrien un uzmet" stils, bet ja pretī spēlē tādu monstrozu aizsardzību kā Ducks, tad ar skaisto hokeju var nepietikt.

     [+] [-]

, 2009-05-14 12:38, pirms 16 gadiem
Nu nākamsezon jau Capitals vēl vilks labi pēc tam gan es apšaubu jo beidzās līgumi veselai virknei spēlētāju gan Sjominam kurš gribēs vairāk, Bekstrēmam kurš gribēs vairāk ar kaut ko būs jāaizstāj Fjodorovs un Kozlovs kam šogad beidzās līgumi tā kā būs grūti tā 10 miljonu Ovečkina alga tomēr kapitāli iegriež.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-14 12:43, pirms 16 gadiem
Capitalam vārtu sargs, varēja redzēt ka čalim vēl nav tās pieredzes lai visas spēles nospēlētu vienā līmenī :s žēl, es biju par Ovi

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 12:46, pirms 16 gadiem
Noskatijos spēli un varu pateikt tikai vienu, tie kas šeit meklē Caps zaudējuma iemeslu vārtusargā, būtu pašus jāieliek kastē un tad ļaut, lai tādi veči vienkārši iet un sit bez šķēršļiem pa vārtiem cik spēka Nu johaidī nesaprotu, kā Budro bija domājis uzvarēt šo spēli, ja laukuma vidu Pingvīni pārslidoja kā gribēja, bet aizsardzības zonā Caps aizsardzība bija kā caura sēta! Nu faktiski visi vārti tika gūti no brīvām metienu pozīcijām, no kurām ja labi trāpi, tad neviens vārtusargs nevar visas ripas tvert!!! Varlamovs pāris ripas netvēra, kuras varbūt vajadzēja, toties dažas atvairija tādas, par kuru nenoķeršanu neviens neko nevarētu pārmest. Pingvīnu treneris pēc pirmajām divām spēlēm izdarīja secinājumus, šo to pamainija, saprata ka Varlamovs daudzas ripas atsit sev priekšā, tāpēc pie vārtiem vienmēr bija spiediens, bet Vašingtonas aizsargi tā arī neiemācijās savu vārtupriekšu attīrīt un atlēkušās ripas pirmie aizsist! Bet Budro tā arī domāja, ka lai viss rit savā gaitā, gan jau Ovi aizslidos un sametīs tik daudz ripas, cik vajadzēs priekš uzvaras Droši vien smagi pārspīlēju, bet izmaiņas Vašingtonas spēlē nemanīju!

     [+] [-]

, 2009-05-14 12:58, pirms 16 gadiem
Nevaru nepiekrist.Bet laikam jau šodien tomēr daudz dažādi apstākļi nospēlēja par labu pingvīniem. Kā rezultātā pilnīgi godīgi viņi tika tālāk!

P.S. kur Leflers pazudis?

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 13:08, pirms 16 gadiem
Žēl Ovechkina, tā cīnās, bet netika tālāk. Būtu iemetis to bullīti sākumā tad nezin kā spēle būtu ievirzījusies. Nu, bet ko tur sapņot vairs. Apsveicu pingvīnus.

     [+] [-]

, 2009-05-14 13:41, pirms 16 gadiem
Njā, domāju ka izšķirošā spēle beigsies papildlaikā.

     [+] [-]

, 2009-05-14 14:07, pirms 16 gadiem
Es arī esmu par Pingvīniem. man Malkins ļoti patīk
Malači!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-14 14:20, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu, kāpēc visi te skandina, ka Ovečkinam vienam bija jāuzņemas līdera lomu, bet Pitsburgā Krosbijs var spēlēt svilpodams. Vai tad Grīns nav viens no šobrīdz izcilākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem līgā, vai tad Bakstroms nav viens no labākajiem play maker līgā, vai tad Semins nav viens nav viens no labākajiem šobrīdz uzbrucējiem līgā. Un arī Fjodorova PO pieredze ir neizsakāmi lielāka kā Pitsburgas veterānam Gerinam. Te drīzāk var runāt par to vai Ovečkins nav iedvesis sev, ka var būt vienīgais līderis komandā, ka tikai viņš var izšķirt spēles iznākumu? Jo kas tad ir Pitsburgā-Malkins, Krosbijs, veterāns Gončars un bariņš ar vidēja līmeņa spēlētājiem. Ne ar ko neatšķiras no no Caps. Šajā sērijā un PO vispār cepuri jānoņem Krosbija prieksā, jo viņš dara to, kas nav viņa stiprā puse-gūst vārtus. 13 spēlēs jau 12. Diezgan iespaidīgi saspēles vadītāja tipa spēlētājam.

  -3 [+] [-]

, 2009-05-14 14:22, pirms 16 gadiem
Deam! Cerams, ka Pitsburgas "Malkini" netiks NHL finālā

  -2 [+] [-]

, 2009-05-14 14:31, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bravo.
Man prieks par Sidniju&Co.
Es gan teiktu, ka par Malkinu un Co. Otrais gols bija vnk konfekte

     [+] [-]

, 2009-05-14 14:45, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Es nesaprotu, kāpēc visi te skandina, ka Ovečkinam vienam bija jāuzņemas līdera lomu, bet Pitsburgā Krosbijs var spēlēt svilpodams. Vai tad Grīns nav viens no šobrīdz izcilākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem līgā, vai tad Bakstroms nav viens no labākajiem play maker līgā, vai tad Semins nav viens nav viens no labākajiem šobrīdz uzbrucējiem līgā. Un arī Fjodorova PO pieredze ir neizsakāmi lielāka kā Pitsburgas veterānam Gerinam. Te drīzāk var runāt par to vai Ovečkins nav iedvesis sev, ka var būt vienīgais līderis komandā, ka tikai viņš var izšķirt spēles iznākumu? Jo kas tad ir Pitsburgā-Malkins, Krosbijs, veterāns Gončars un bariņš ar vidēja līmeņa spēlētājiem. Ne ar ko neatšķiras no no Caps. Šajā sērijā un PO vispār cepuri jānoņem Krosbija prieksā, jo viņš dara to, kas nav viņa stiprā puse-gūst vārtus. 13 spēlēs jau 12. Diezgan iespaidīgi saspēles vadītāja tipa spēlētājam.
Nav jau nozīmes tam ko šeit visi skandina par Ovečkina Galvenais ka tur, pāri okeānam visi gaidija un prasija no Ovečkina atbildību par rezultātu! Un problēma tāda, ka Vašingtonai tā arī neatradās neviens cits, kurš regulāri veidotu spiedienu Pitsburgas zonā! Pingvīnu 2., 3. un 4.maiņa regulāri dzīvoja pa Vašingtonas zonu un bija galvastiesu pārāki par Vašingtonas attiecīgajām maiņām! Papildus Tevis nosauktajiem spēlētājiem gribētos nosaukt Stālu, Kunitzu, Fedotenko, kurus gan negribētos nosaukt par "bariņu" vidēja līmeņa spēlētāju, jo vismaz šajā sērijā viņi bija krietni pārāki par Vašingtonas oponentiem, jo tādā gadījumā nezinu kā tos Vašingtonas spēlētājus lai nosauc Jā un Scuderi arī diezgan labi brīžiem tika galā ar Ovečkina segšanu, un tas jau ir daudz...

     [+] [-]

, 2009-05-14 14:47, pirms 16 gadiem
Pingvīni paklausīja bundzinieku Ivaru God Man,saspiedās ar mugurām un sasita to Aitiņu un co.

     [+] [-]

, 2009-05-14 14:53, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nav jau nozīmes tam ko šeit visi skandina par Ovečkina Galvenais ka tur, pāri okeānam visi gaidija un prasija no Ovečkina atbildību par rezultātu! Un problēma tāda, ka Vašingtonai tā arī neatradās neviens cits, kurš regulāri veidotu spiedienu Pitsburgas zonā! Pingvīnu 2., 3. un 4.maiņa regulāri dzīvoja pa Vašingtonas zonu un bija galvastiesu pārāki par Vašingtonas attiecīgajām maiņām! Papildus Tevis nosauktajiem spēlētājiem gribētos nosaukt Stālu, Kunitzu, Fedotenko, kurus gan negribētos nosaukt par "bariņu" vidēja līmeņa spēlētāju, jo vismaz šajā sērijā viņi bija krietni pārāki par Vašingtonas oponentiem, jo tādā gadījumā nezinu kā tos Vašingtonas spēlētājus lai nosauc Jā un Scuderi arī diezgan labi brīžiem tika galā ar Ovečkina segšanu, un tas jau ir daudz...
No uzbrucēji, kuri sezonā gūst ap 40-50 punktiem ir pamatoti saukt par viduvējiem.