Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kovaļčuks pēc trim gadiem plānojot atgriezties NHL

Agris Suveizda

Kovaļčuks pēc trim gadiem plānojot atgriezties NHL
Iļja Kovaļčuks
Foto: AP/Scanpix

Ceturtdien hokeja pasauli pārsteidza krievu uzbrucēja Iļjas Kovaļčuka paziņojums par karjeras beigām Nacionālajā hokeja līgā (NHL). Tam sekoja daudz spekulāciju gan par Kovaļčuka nākamo klubu, gan par to, vai 30 gadus vecais uzbrucējs patiesi NHL durvis ir aizvēris uz neatgriešanos. Kovaļčuka māsa Arina sarunā ar laikrakstu "Moskovskij Komsomolec" atzina, ka Iļja pēc trim gadiem plānojot atgriezties līgā.

"Iļja par to domāja jau sen - noteikti ne nedēļu vai mēnesi," Iļjas lēmumu pamest NHL komentēja Kovaļčuka māsa Arina. "Bet cik daudz dubļu, lai neteiktu daudz skarbāk, tika nolieti pār viņu vienas dienas laikā?! Tīri cilvēciski man brāļa ir ļoti žēl. Par ko viņu tā? Visi taču zina, kas Amerikā notiek ar Ņūdžersijas komandu. Tas pats, kas reiz bija arī Atlantā, kā dēļ Iļja no turienes aizgāja. Viņam bija ļoti grūti, bet viņš ir ļoti atbildīgs cilvēks - cietās un negribēja lauzt līgumu. Klubam vairs nav sportisku ambīciju, bet Iļjam kā spotistam vienmēr gribas uzvarēt un iegūt titulus."

"Iļja Kovaļčuks nedomā par to, lai beigtu spēlēt hokeju. Protams, viņš plāno atgriezties Amerikā un spēlēt NHL. Bet tuvākos trīs gadus viņš nospēlēs Krievijā," Arina turpināja. "Neviens nedomā par to, ka Iļja ir ne tikai pazīstams hokejists, bet arī daudzbērnu tēvs? Viņam ir trīs bērni! Protams, viņš izvēlēsies tādu variantu, lai viņa ģimenei būtu ērti. Ne viss pasaulē tiek mērīts naudā. Noteikti ne mūsu ģimenē. Tas Iļjam bija saspringts lēmums. Tāpēc atbalstiet viņu, nevis lamājiet - viņam šobrīd ir ļoti smagi."

"Protams, Kovaļčuka situācija šokēja hokeja pasauli otrpus okeānam. Daudzi ir neizpratnē - kā tāda līmeņa spēlētajs kā Kovaļčuks pameta NHL, nometot uz galda līgumu par 77 miljoniem dolāru? Iespējams, šī situācija ir nesaprotama daudziem, bet ne man. Strādāju Krievijā un sāku labāk saprast krievu dvēseli. Jūsu spēlētājiem nav viegli dzīvot un spēlēt citā valstī. Krievus pastāvīgi velk uz dzimteni - mājām. Pie tam KHL attīstās, kļūst arvien labāka un labāka," teica bijušais Sanktpēterburgas SKA galvenais treneris Berijs Smits.

"Bez tam Kovaļčuks Soču olimpisko spēļu priekšvakarā varēs būt tuvāk trenerim un spēlētājiem, ar kuriem viņam vajadzēs sastrādāties," Smits turpināja. "Ja runā par Ņūdžersijas "Devils", tad komanda ir nonākusi ļoti sarežģītā situācijā, jo tāda līmeņa uzbrucēju nekur nevar nopirkt ne par kādu naudu. Pie tam "Devils" pietiekami daudz līdzekļu iztērēja Kovaļčuka popularizēšanai, bet viņš tagad spēlēs citā komandā."

"Kad lokauts tuvojās beigām, uz visām krievu superzvaigznēm, kas tobrīd spēlēja KHL, tika izdarīts nopietns spiediens. Lai viņi paliktu komandā, viņiem tika piedāvāta neprātīga nauda. Piedāvājumi aizgāja līdz pat desmit miljoniem dolāru. Lokauta laikā KHL spēlēja gan Dacjuks, gan Malkins, gan Ovečkins. Viņi spēļu pieredzi ieguva KHL, pēc kā viņiem atvērās durvis. Gerijs Betmens, kurš sāka kārtējo NHL lokautu, ir iemesls tam, ka NHL zaudēja superzvaigzni Kovaļčuka izskatā. Un kurš zina, ko vēl līga zaudēs nākotnē," teica hokeja aģents Alans Volšs.

Kovaļčuks iepriekšējā regulārajā sezonā Ņūdžersijas "Devils" sastāvā aizvadīja 37 spēles, gūstot 11 vārtus un atdodot 20 rezultatīvas piespēles. Tāpat Kovaļčuks Krievijas valstsvienības rindās piedalījās šā gada pasaules čempionātā, kur astoņās spēlēs guva astoņus vārtus un atdeva piecas rezultatīvas piespēles. Kovaļčukam, kuram ar "Devils" bija spēkā 12 gadu ilgs un 77 miljonus dolāru vērts līgums, NHL aiz muguras ir 11 sezonas. 816 regulārās sezonas spēlēs viņš ir izcēlies ar 417 vārtiem un 399 rezultatīvām piespēlēm, bet 32 izslēgšanas mačos uzbrucēja kontā ir 11 vārti un 16 piespēles.

Izmantotie resursi:
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат.com

  +6 [+] [-]

, 2013-07-13 22:33, pirms 11 gadiem
Viņam vienkārši bērnībā iedzītas nepareizās vērtības, nabags vēl trāpīja uz pionieriem. Un ko tā māsa dzen, Gazproms šim piedāvā veselus 22 iemeslus gadā kāpēc pamest NHL, tā kā lai nebur pasakas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-07-13 22:38, pirms 11 gadiem
Nez ko māsīca Luba teiks!?

  -3 [+] [-]

, 2013-07-13 22:38, pirms 11 gadiem
Dunduks, jeb vienkārši neizlēmīgs cilvēks, kurš pats nezin ko grib!

 +25 [+] [-]

, 2013-07-13 22:47, pirms 11 gadiem
Visu dienu gaidīju, lai uzzinātu Kovaļčuka māsas domas. Lūdzu, rīt interviju ar vectēvu! Nozombētie KHListi.

  +5 [+] [-]

, 2013-07-13 22:54, pirms 11 gadiem
Čalis grib pie ģimenes. Tam visam komplektā nāk ļoti liela nauda. Multi miljonārs Krievijā var dzīvot stipri labāk kā US, jo Krievijā naudai ir stipri lielāks spēks.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-13 22:55, pirms 11 gadiem
kovi uz RD

  +2 [+] [-]

, 2013-07-13 22:59, pirms 11 gadiem
Ja viņš ir pasludinājis retirement no NHL, lai atgrieztos, ir jādod piekrišana visām 30 frančīzēm. Viens ''nē'' un nekas nebūs.

Ņemt jau būs, kas paņem - argumentu ''kurš ņems spēlētāju, kurš jau vienreiz šādi devies prom'' mazina tas, ka tomēr visa pamatā bija NJ 200+ miljonu parādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-07-13 23:03, pirms 11 gadiem
Martins11 rakstīja: Dunduks, jeb vienkārši neizlēmīgs cilvēks, kurš pats nezin ko grib!
Kā neizlēmīgs? Izvēlējās būt tuvāk ģimenei, bērniem. Pēc dažiem gadiem, kad bērni būs lielāki, varēs atkal NHL uzspēlēt. Man jau liekas, ka viņš ļoti labi zina ko grib.

  -2 [+] [-]

, 2013-07-13 23:05, pirms 11 gadiem
Kārtējais pierādījums, ka eiropiešiem tas eņhaēļ un Stelnija kauss ir pie vienas vietas!

     [+] [-]

, 2013-07-13 23:07, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Kā neizlēmīgs? Izvēlējās būt tuvāk ģimenei, bērniem. Pēc dažiem gadiem, kad bērni būs lielāki, varēs atkal NHL uzspēlēt. Man jau liekas, ka viņš ļoti labi zina ko grib.
Naivais , krievi piedāvāja, pareizāk sacīt, Putina personā piedāvāja 20 miljonus USD gadā, ar nosacījumu, ka tiks iespēlēta komanda Soču OS ar vienu vienīgu mērķi- zelta medaļas.

  +7 [+] [-]

, 2013-07-13 23:08, pirms 11 gadiem
Nav jābūt tik tupam un jāparaksta 15 gadu līgums, ja reiz komandas, kurā spēlē, sniegums ar laiku sāk neapmierināt.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-13 23:08, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Naivais , krievi piedāvāja, pareizāk sacīt, Putina personā piedāvāja 20 miljonus USD gadā, ar nosacījumu, ka tiks iespēlēta komanda Soču OS ar vienu vienīgu mērķi- zelta medaļas.
tieši tā, jau piemirsu, kur lasīju, ka vispirms devās pie Boba, tad Dacjuka un nu kad pie Kovi lielo piķi nesa, tad piekrita. Protams, visu tikai pastiprināja Kovi vēlme spēlēt mājās & NJD parādi

     [+] [-]

, 2013-07-13 23:10, pirms 11 gadiem
Lai aizmirst, ka tiks atpakaļ kurš klubs gribēs spēlētāju, kas uzmet tādu kontraktu.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-13 23:10, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nav jābūt tik tupam un jāparaksta 15 gadu līgums, ja reiz komandas, kurā spēlē, sniegums ar laiku sāk neapmierināt.
ar komandas sniegumu tur saistība maza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-13 23:12, pirms 11 gadiem
dziedis rakstīja: Lai aizmirst, ka tiks atpakaļ kurš klubs gribēs spēlētāju, kas uzmet tādu kontraktu.
īstermiņā NJD tas ir zaudējums. ilgtermiņā - cita runa (zinot finanses). viss ko nesaprotu - kāpēc to sodu (viens 1. kārtas drafta piks) NJD GM neizspēlēja pagājšgad, kad tas būtu #29... tagad būs jāizspēlē 2014.g. draftā. kad tas būs (zinot kādi tagad ir NJD) gana augsts

  +3 [+] [-]

, 2013-07-13 23:12, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Visu dienu gaidīju, lai uzzinātu Kovaļčuka māsas domas. Lūdzu, rīt interviju ar vectēvu! Nozombētie KHListi.
Krievijā tā ir norma. Savulaik sāgā Aņisins vs. Znaroks, skarbu kritiku značokam krievu presē izteica Aņīsina vecmāmiņa.
Interesanti ko par Ovečkinam NHL veltīto kritiku pagājušās sezonas sakarā domā viņa māsīca?

  +4 [+] [-]

, 2013-07-13 23:14, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Nav jābūt tik tupam un jāparaksta 15 gadu līgums, ja reiz komandas, kurā spēlē, sniegums ar laiku sāk neapmierināt.
Tu tiešām domā, ka, nu tā pavisam globāli, spēlētājiem interesē komandas sniegums? Ja ir alga, normāla situācija komandā, pašam spēle arī +/- iet utt., rezultāti ir otršķirīgi (nesaku, ka nesvarīgi, bet ne primāri) priekš atsevišķa hokejista.

Cita lieta, ka parasti, ja komandai neiet, arī uz spēlētājiem tiek izdarīts spiediens, veiktas kkādas izmaiņas un pārāk labi viņi nejūtas, tāpēc sākas stāsti par "Es gribu uzvarēt utt."

Sports ir darbs un sportisti ne ar ko neatšķiras, piemēram, no ofisu darbiniekiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-07-13 23:16, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu tiešām domā, ka, nu tā pavisam globāli, spēlētājiem interesē komandas sniegums? Ja ir alga, normāla situācija komandā, pašam spēle arī +/- iet utt., rezultāti ir otršķirīgi (nesaku, ka nesvarīgi, bet ne primāri) priekš atsevišķa hokejista.

Cita lieta, ka parasti, ja komandai neiet, arī uz spēlētājiem tiek izdarīts spiediens, veiktas kkādas izmaiņas un pārāk labi viņi nejūtas, tāpēc sākas stāsti par "Es gribu uzvarēt utt."

Sports ir darbs un sportisti ne ar ko neatšķiras, piemēram, no ofisu darbiniekiem.
vienmēr būs cilvēki, kas vēlēsies būt lielas korporācijas kaut apakšgalā, tādējādi esot gatavi upurēt nedaudz līdzekļus algas starpības izteiksmē; to var kaut kā ekstrapolēt uz NHL un SC; bet visā visumā piekrītu

     [+] [-]

, 2013-07-13 23:17, pirms 11 gadiem
Kas vispār ir KHL? Līga ar moto "Tas bija sen, un tā vairs nav taisnība"

  +1 [+] [-]

, 2013-07-13 23:22, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu tiešām domā, ka, nu tā pavisam globāli, spēlētājiem interesē komandas sniegums? Ja ir alga, normāla situācija komandā, pašam spēle arī +/- iet utt., rezultāti ir otršķirīgi (nesaku, ka nesvarīgi, bet ne primāri) priekš atsevišķa hokejista.

Cita lieta, ka parasti, ja komandai neiet, arī uz spēlētājiem tiek izdarīts spiediens, veiktas kkādas izmaiņas un pārāk labi viņi nejūtas, tāpēc sākas stāsti par "Es gribu uzvarēt utt."

Sports ir darbs un sportisti ne ar ko neatšķiras, piemēram, no ofisu darbiniekiem.
Tagad tu aizmirsti, ka cilvēki tik tiešām ir dažādi, šis attiecas uz vidējo pro sportistu, diži cilvēki atšķiras ar to, ka viņiem ir savādāka domāšana un dzīves uztvere.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-13 23:36, pirms 11 gadiem
Liekas interesanti,kapēc māsa to pastāsta. Izmuldējās vienkārši? Tagad Kovi var gaidīt lielāku mēslu lietu no NHL fanu puses. Redzēs,vai ņems atpakaļ ar atplestām rokām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-13 23:39, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Un ne tikai. NHL fani bļauj katru reizi savu. Tad bļauj,ka nauda neko nenozīmē,Lords Stenlijs ir vērtē. Tad bļauj pārdevās.
Spriešot pēc tā var secināt,ka NHL visi par velti spēlē un tik ar vienu domu sportiskais princips,Lords Stenlijs.
Un tikai naudas kārie pārdodas Lāča varā. Tas nekas,ka NHL tam pašam Alfredsonam,Gončaram utt 40 gadu vecumā pa 5/6 mil sezonā maksā. Ja NHL notiktu kāds $ kazus,tad visi patiesi redzētu Lorda Stenlija un pasaku par meku cenu.
Tiešām esi duriks jeb tikai par tādu izliecies?
NHL pasaules hokejā vispirmām kārtām-PRESTIŽS. Virkne hokejistu no tās pašas RU (arī mūsu Daugava) ir gatavi sisties par salīdzinoši nelielu piķi par iekļūšanu NHL. Pat neskatoties, ka viņi šo naudu varētu nopelnīt spēlējot kolhozā.
Kas ir KHL? Nekas, ja neskaita iespēju nokāst kārtīgu piķi. Pats hokejs,tā tiesāšana,skatītāju skaits arēnās (arī pašas arēnas) KHL ir pilnīgs bulšits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-13 23:46, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Offtopic par citu krievu celmlauzi ziemeļamerikā.
Eliteprospects.com - Stefan Stepanov

Sent home and released/cut ties with by the Sudbury Wolves (Oct 15/09), after an off-ice incident where he broke many team rules. The team felt it was best to distance themselves and him, and to cut ties with him and sort out the internal issues team issues that resulted.

Ko viņš tādu izdarīja?
Aizgāja uz klubu, piedzērās, nolamāja komandas biedrus un aizgāja no treniņa, vai tad tas nav acīmredzami?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-07-14 00:00, pirms 11 gadiem
Herberts nemirst rakstīja: Dēmm, Iļjm vajag prezervatīvus.
Vairs jau nelīdzēs ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:07, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Malacis! Var visu mūžu sūdzēties, ka KHL ir kolhoza līga, NHL ir daudz labaks, bet diemžēl ar žēlošanos neko nesasniegsi. Protams, ka liela Gazprom nauda bija ļoti svarīga šajā jautājumā, bet jebkura līga sākas ar spēlētājiem. Ja KHL būs laba infrastruktūra, tajā spēlēs tāda līmeņa hokejisti kā Radulovs vai Kovaļčuks, pie tam - ja materiāls nodrošinājums būs tāds kā līdz šim, tad arī jauniem (kuriem šeit ir ģimenes) būs aizvien mazāk vēlmes kaut kur braukt. Neazimirstīsim, ka NHL ir 100 gadi, KHL - 6. Varbūt kādam tas nepatīk, bet arvien vairāk KHL klubu sāk būt pelnošās organizācijas. Man ļoti patīkami, ka hokejs attīstās, un tajā piedalās arī RD. Gan jau vairāk skatītāju nāks skatīties uz tādiem meistariem. Bet ir viens bet: krievu mentalitāti - pirkt labus špīlerus, protams, ir labi. Bet gribētos, lai viesu komandas spelētāji negulētu uz "raskladuškām" (diemžēl nezinu šo vārdu latviski). Tāpēc gribētos, lai katrai komandai katrā pilsētā būtu ar NHL salīdzināma infrastruktūra, un lai nekristu lidmašīnas.
Varbūt pateiksi kurš no KHL klubiem ir pelnošs??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-07-14 00:15, pirms 11 gadiem
Pec vina masas vardiem vins ir lupata, jeb mazulitis kurs apmaldijies meza, tiesam zeel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:20, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas pameta NHL un kas pameta KHL,šajā starpsezonā ?
Pameta NHL pa lielam no ievērības cienīgiem : Ničuškins un Belovs.
Pievienojās KHL Burmistrovs,S Kosticins Kovaļčuks Babčuks Hartikainens Fedotenko Volskis utt
Te jau var stāstīt ko grib, tā pat eņhāeļ zombijiem būs dieva vietā...kaut gan izņemot hailaitus viņi neko no tā nav redzējuši!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:21, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas pameta NHL un kas pameta KHL,šajā starpsezonā ?
Pameta KHL pa lielam no ievērības cienīgiem : Ničuškins un Belovs.
Pievienojās KHL,pametot NHL Burmistrovs,S Kosticins Kovaļčuks Babčuks Hartikainens Fedotenko Volskis utt
Voļskis , Babčuks , nu Fedotenko jā, stabils trešās maiņās purns NHL, Kovaļčuks tas ir kkas labāks , vismaz meistarības ziņā, nu Kosticins arī trešā maiņa. Kas ir Hartikainens?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:24, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tad kas ir tavs NHL tādā fgadījumā Muļķi.
Nu Ņišuškins , protams, nav slikts jaunais prospekts, ja galva ir iedzīta pareizā vietā, tad būs līdzīgs Malkinam, kas jau pierādījās viņam uzmetot KHL, tas otrs kadrs pat nav dzirdēts, kur tāds uzpeldējis?

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:25, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas pameta NHL un kas pameta KHL,šajā starpsezonā ?
Pameta KHL pa lielam no ievērības cienīgiem : Ničuškins un Belovs.
Pievienojās KHL,pametot NHL Burmistrovs,S Kosticins Kovaļčuks Babčuks Hartikainens Fedotenko Volskis utt
Un tas vēl nav viss,jo transfēri vēl notiks un daudzi top klubi pat nav sākuši komplektāciju.
Vel varetu peivienot tos kuriem ari vel neviens nepiedava ligumu tad tas saraksts bus garaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:31, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Voļskis , Babčuks , nu Fedotenko jā, stabils trešās maiņās purns NHL, Kovaļčuks tas ir kkas labāks , vismaz meistarības ziņā, nu Kosticins arī trešā maiņa. Kas ir Hartikainens?
Vins piemineja visus kuriem nepiedavaja vai ari piedavaja vinu limenim atbilstosu algu ieks NHL, bet hokejs ir darbs ja vairak maksas tad ari ir jabrauc uz KHL.

Un runajot par Kovi tur vis notika abpuseji, viens otram nepatika, savadak butu ka Visnevskim saja NHL sezonas sakuma "bans" uz profesionalo hokeju, tak tur ir vairak ka skaidrs ja klubs butu izpircis ligumu tad butu 50milj. jamaksa vis tika sarunats ta lai neviens neciestu i klubs i speletajs, nebrinitos kad kads no Krievijas dasni to visu nokartoja..

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:33, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Jebkurš no manis nosauktajiem ir atpazīstams un zināms spēlētājs,izņemot Hartikainenu.
Tā kā smejies vien. Jo kas gan cits tev atliek.
Un palasot ko saka tajā pus krasta,tad viņi noteikti nav tādi divkoši,kā SC NHL nozombētā publika,un spēj atzīt,ka KHL pat ļoti tiem kāpj uz rīkles. Nesen pat bija raksts par tā laika WHL un kaut kādu beisbola līgu,kas arī centās konkurēt savulaik. Bija pat ļoti interesanti palasīt,jo spečuki nesauc KHL par līdzīga veida veidojumu.
Visu saucot kā ir,neliekuļojot.
KHL ir KF valdibas projekts un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:36, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Nē,tā nebija. Jo Kovie smalki izspēlēja šo lietu. Neviens NHL nav paredzējis,ka kāds atteiktos no līguma labprātīgi,aizejot no hokeja.
Pie kam tādā veidā.
Kāpēc neminat Devils problēmas,parādus un to ka tur aizkavēja algu izmaksas ? Lejputrijā tā nevar notikt taču.
Protams, ka nevar, ASV tur 25% pasaules resursu, aiziet viens sponsors- parādās cits. Krievijā gan nelieli parādi rezultējas momentālā kluba krahā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:38, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Nē,tā nebija. Jo Kovie smalki izspēlēja šo lietu. Neviens NHL nav paredzējis,ka kāds atteiktos no līguma labprātīgi,aizejot no hokeja.
Pie kam tādā veidā.
Kāpēc neminat Devils problēmas,parādus un to ka tur aizkavēja algu izmaksas ? Lejputrijā tā nevar notikt taču.
Ja algas neizmaksatu tur notiktu vis tapat ka ar Kojotiem, tapec jau saku vis bija abpuseji, loti iespejams kove prasija izpirkt ligumu, Devils drosi vien atteicas un domaja ka aizmainit vinu un tas ir iespejams ari ar tadu ligumu.. (Kove + ntie drafti, kadu prospektu lidzi utt)

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:40, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Vēl viena kandidatūra - Vincent Lecavaluex, pašlaik norit sarunas ar AK BARS. Cik nopietnas, nezinu, bet bija tādā informācija
Tak tiko ligumu vins parakstija kadas tev sarunas Tas pat ari par Bobravski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:40, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Piemēram Minskas Dinamo, uz kura spēlēm nāk ap 10.000 skatītājiem
Nu un tad ka nāk, bet MnD tiešām nav pelnošs klubs. Par to n-tās reizes belaru presē ir gana daudz rakstīts.

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:40, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas nevar,čuda. Tev laikam vienam ir noslēpums,Devils likstas.
Tagad melosi vēl par to ? Jācer ka tu ar savām teorijām uzcelsi NHL,kā savulaik BAČ un BY hokeju.
NHL nav jāceļ, NHL ir , 3,5 miljardi apgrozījums, jautajums, cik liels apgrozījums ir KHL

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:41, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Tas pats Rīgas Dinamo paziņoja, ka pirmo gadu noslēdza bez zaudējumiem. RD vispār ir labs piemērs daudzuem mārketinga ziņā

RD pelnošs klubs?
Jā,tā viņi parasti paziņo pēc katras sezonas, ka ir strādājuši ar peļņu (nelielu), bet beigās izrādās,ka tomēr palikuši mīnusos.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:41, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Krokodil, Krievijā hokejs diemžēl nav gatavs biznesa projekts. Bet kā mēs zinām, jebkurš bizness sakas ar finanšu ieguldījumu, kas pašlaik arī notiek. Galvenais - šo ieguldījumu pareizā struktūra, nevis tā kā ANzhi - tikai sapērk dārgos spēlētajus, bet paši trenējas Maskavā, un kuriem nav arī savas futbola akadēmijas (liekas, ka tagad būs, vispirms zinoja par to presē).
Tur tač cilvēkiem nav pirktspējas , ārpus Maskavas labi ja cilvēki ziemai malku var nopirkt, kāds vēl hokejs, tur ir cīņa par izdzīvošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:44, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kas pameta NHL un kas pameta KHL,šajā starpsezonā ?
Pameta KHL pa lielam no ievērības cienīgiem : Ničuškins un Belovs.
Pievienojās KHL,pametot NHL Burmistrovs,S Kosticins Kovaļčuks Babčuks Hartikainens Fedotenko Volskis utt
Un tas vēl nav viss,jo transfēri vēl notiks un daudzi top klubi pat nav sākuši komplektāciju.
Tu labāk uzskati tās NHL kanādiešu,jeņķu,somu un u.t.t. zvaigznes,kas ir pārnākušas uz KHL.
Tas ka krievi brauc mājās, kur tiem maksās ne sliktāk, kā NHL, nevajadzētu būt pārsteigumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:45, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tāpēc jau tur ir lērums klubu,kas iet mīnusos un parādos,ka viss ir.
Njā,un kolkozā visi klubi finansiāli ir tik stabili,ka prieks skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu labāk uzskati tās NHL kanādiešu,jeņķu,somu un u.t.t. zvaigznes,kas ir pārnākušas uz KHL.
Tas ka krievi brauc mājās, kur tiem maksās ne sliktāk, kā NHL, nevajadzētu būt pārsteigumam.
Skatoties no gaišās puses, Kosticins ar Radulovu atkal varēs uzdzīvot vienā naktsklubā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:50, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, ka nevar, ASV tur 25% pasaules resursu, aiziet viens sponsors- parādās cits. Krievijā gan nelieli parādi rezultējas momentālā kluba krahā.
Tur jau ir galvenā abu līgu atšķirība. NHL klubu īpašnieki ar saviem klubiem cenšas naudu pelnīt. KHL klubu īpašnieki tajos gāž iekšā savu naudu bez jebkādas atdeves. Sistēma saglabājusies kā no PSRS laikiem, kad komandas bija piedēkļi rūpnīcām, armijai vai čekai, un spēlētāji skaitījās šo iestādījumu darbinieki.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 00:51, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Skatoties no gaišās puses, Kosticins ar Radulovu atkal varēs uzdzīvot vienā naktsklubā
Vienīgais ko Kovaļčuks ir panācis, ka NHL vel vairāk kritīsies uzticība krievu spēlētājiem. Radulovs jau paspēja jaunajiem krieviem, kas vēlas spēlēt NHL, ietirst dvēselē, un tagad Kovaļčuks vel vairāk to izdarīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:55, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: NAMEJS 9999, 00:45, pirms 5 minūtēm

nedri.s namej, reali nevienam nav zinams khl klubu budzeti ne terini. pat ar rd neviens nezin ka reali ir
Klubu budžeti nekad nav īpaši slēpti.
Ik pa laikam krievu prese publicē informāciju par tiem. Vienīgi slēpti tiek spēlētāju individuālie līgumi.

     [+] [-]

, 2013-07-14 00:57, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Ak nē,ko tagad ? To panāca KHL un tāds bija viņu mērķis,ko viņi paziņoja jau tad,kad šī līga tika nodibināta.
Kas vainīgs,ka tu biezpienu neēd. No tā visas tavas bēdas.
Nepriecājies, jo kā brauca krievi uz NHL tā arī viņi tur brauks joprojām. Tikai viņiem būs jau grūtāk tikt pie lieliem un labiem līgumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:03, pirms 11 gadiem
Ai labi , Harļik beidz kasīties, Sočos tāpat būs Z-amerikas fināls un NHL tikai pieaugs spēkā, tur tu neko nevari padarīt jo pašā Krievijā hokeja līmenis strauji krītās, to pierāda pēdējie NHL drafti. Tātad
Punkts viens- tā ir taisnība.
Punkts divi - viss pārējais ir demagoģija un muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 01:09, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tu runā par to draftu,kur baidās draftēt labākos un izvēlas drošāko variantu ?
Brīnums,kur krieviem 90/00 gados bija tāda piekrišana.
Laikam tad tā saimniecība bija labāka
Kā par BAČ,jaunumu nav ? Derētu kādu pērli vecā labā dēļ.
Tās teorijas bija kosmiskas. Jā un Sikora vēl megazvaigzne
Tevi laikam nesen kāds krievvalodīgais pagalmā piesmēja,ka tik krasi viss mainījās tavā dzīvē. Kā ar MnD no kura tu ģībonī kriti ?
Neskatījies gadu mijas NJD spēles , tad nu zinātu kas tas Sikora tāds ir , paša vaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:10, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tu runā par to draftu,kur baidās draftēt labākos un izvēlas drošāko variantu ?
Brīnums,kur krieviem 90/00 gados bija tāda piekrišana.
Laikam tad tā saimniecība bija labāka
Kā par BAČ,jaunumu nav ? Derētu kādu pērli vecā labā dēļ.
Harļik, Tu droši vien lasījis intervijus ar jauno krievu zvaigzni Ņikitu Kučerovu. Tur viņš skaidri pasaka, ka viņa galvenais dzīves mērķis ir spēlēt NHL. Tāpat pērn vismaz 8 no 10 KHL drafta pirmajiem izvēlētiem pateica,ka sapņo spēlēt hokeja Mekā NHL.
Takā ar to viss ir izteikts, un pārējais viss ko Tu te burbuļo ir tika tavas personiskās vēlmes,un nevis reālā situācija.
Starp citu! Šeit labs raksts no tava mīļotā portāla:
Хоккей на AllHockey.Ru - Черри: Думаю, в...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:13, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Oj,es pa šiem gadiem esmu tik daudz lasījis,ka maz neliekas.
Un Kučerovs tālu nav pirmais.
Kur spēlē tagad Burmistrovs,Filatovs,Tihonovs utt ?
Pēc gada,diviem stāstīs ko citu.
Flops, Flops , Flops, trešais KHL derēja, Filatovs vispār katastrova, Burmistrovam vajag iekost kaut ko, citādi sver nedaudz vairāk kā daža laba sieviete.

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:13, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Eliteprospects.com - Jacob Markström

Šīs KHL iederētos.
Harļik,Tu vienkārši jau paliec ļoti smieklīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-14 01:14, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Komēdija. Priekš tam ir KHL,kur tieksmes tiks apmierinātas. Tātad ?
Krievi spēlēs mājās un nepriecēs Jeņķus. Lai to dara Daugaviņi ar Girgensoniem,par lielam naudām.
Bet tur tak nauda nav galvenais ? Ir tak citas vērtības.
Savulaik deva medāļus,tagad Lords Stenlijs galvenā balva. Nauda tik mantkārīgajiem krieviem interesē.
Vai Jūs tiešām domājiet, ka tad, kad Krievijas hokeja čempionātu nosauc par KHL un tam pievieno dažas ārpus Krievijas bāzētas komandas, uzreiz tas pēkšņi pārvēršas par princi baltā zirgā? Kā šis turnīrs krievu tieksmes apmierināja pirms pieciem gadiem, tā apmierina arī šodien. Krievi pirms pieciem gadiem pēkšņi satika Benderu, kurš viņiem iedeva atslēgu no istabas, kur nauda glabājas? Krievijas hokejs pirms pieciem gadiem nebija konkurētspējīgi apmaksāts? Krievu zvaigznes tāpat brauca un brauc uz Ameriku, bet viduvējības kursēja un kursē šurpu turpu starp kontinentiem. Teiksiet, ka Kovaļčuks ir spilgts pierādījums tam, ka KHL izkonkurē NHL? Viena bezdelīga vēl nekad pavasari nav atnesusi. Savulaik spīdeklis Morozovs arī pēc NHL lokauta pārcēlās uz Kazaņu, tik neviens cits superstārs viņam nesekoja.

Var jau uz šķūņa durvīm uzrakstīt bļ.d, bet tikpat visi zin, ka tur malka iekšā stāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:16, pirms 11 gadiem
juha rakstīja: Vai Jūs tiešām domājiet, ka tad, kad Krievijas hokeja čempionātu nosauc par KHL un tam pievieno dažas ārpus Krievijas bāzētas komandas, uzreiz tas pēkšņi pārvēršas par princi baltā zirgā? Kā šis turnīrs krievu tieksmes apmierināja pirms pieciem gadiem, tā apmierina arī šodien. Krievi pirms pieciem gadiem pēkšņi satika Benderu, kurš viņiem iedeva atslēgu no istabas, kur nauda glabājas? Krievijas hokejs pirms pieciem gadiem nebija konkurētspējīgi apmaksāts? Krievu zvaigznes tāpat brauca un brauc uz Ameriku, bet viduvējības kursēja un kursē šurpu turpu starp kontinentiem. Teiksiet, ka Kovaļčuks ir spilgts pierādījums tam, ka KHL izkonkurē NHL? Viena bezdelīga vēl nekad pavasari nav atnesusi. Savulaik spīdeklis Morozovs arī pēc NHL lokauta pārcēlās uz Kazaņu, tik neviens cits superstārs viņam nesekoja.

Var jau uz šķūņa durvīm uzrakstīt bļ.d, bet tikpat visi zin, ka tur malka iekšā stāv.
+++++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:18, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Oj,es pa šiem gadiem esmu tik daudz lasījis,ka maz neliekas.
Un Kučerovs tālu nav pirmais.
Kur spēlē tagad Burmistrovs,Filatovs,Tihonovs utt ?
Pēc gada,diviem stāstīs ko citu.
Tik tiešam slavenajā Rus filmā Brat 2 bija precīzi atveidoti NHL hokejisti. Tam ishe premiaļniji biļi. Tev nav 200 $,nē.
Redzi,Tava lielākā problēma ir tā, ka Tu nevēlies saprast, ka ne visi krievu spēlētāji NHL ir tādi paši superstāri kā KHL.
Krievijā tevis pieminētie spēlētāji varbūt arī būs zvaigznes, bet NHL (kaut vai tas pats Tihonovs) ne tuvu nav tie krutākie spēlētāji. Tas pats Tarasenko tur nevar neko nopietnu parādīt, un nav izslēgts,ka viņš būs spiests braukt mājās. Tādi spēlētāji ir simtiem pašiem kanādiešiem un jeņķiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:20, pirms 11 gadiem
Šito varētu visā pasaulē kā uzskates materiālu izdalīt jaunajiem hokejistiem
2010 Winter Olympics: Canada's goals...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 01:22, pirms 11 gadiem
Pēc neoficiālas informācijas arī Ovi & Malkins pamet NHL, spēlēšot vienā komandā ar Iļju.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 01:24, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Хоккей на AllHockey.Ru -...

Tas tā,lai tev nebūtu jāsmejas. Viņš atteicās no līguma NHL,ko piedāvāja Floridas Panthers.
Un ka atteicās? Katrā starpsezonā NHL n-tie spēlētāji atsakās no piedāvātiem līgumiem,un cīnās par labākiem. Citi pat caur arbitrāžas tiesu. Ja kas, tad Tevis pielūgtajā KHL situācija ir analoga, kad spēlētāji atsakās no klubu piedāvātiem līgumiem,un meklē citās komandās labākus līgumus.
Vienīgi krievi (arī Tu) uzreiz no tā uztaisa kārtējo farsu, ka spēlētājs iespējams metīsies uz KHL.
Harļik, vēlreiz jautāju-tiešām esi stulbs jeb tikai tēlo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 01:28, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Jā un smieklīgakais,ka Keini,Lupuli,Pavelski utt arī neuguņo pretējā virzienā
Bet kādā veidā tas skar KHL ? Nav skaidra tava doma.

Tāpat bija skaidrs,ka Tevis uzskaitītie spēlētāji uz NHL lokauta laiku atbrauca uz RU vispirms piķi nokāst, un tad formas uzturēšanai arī hokeju NEDAUDZ uzspēlēt.
Zviedri bija daudz gudrāki par krieviem, un aizliedza uz lokauta laiku viņu Elitē spēlēt šiem TŪRISTIEM. Viņi ļoti labi izprata, ka viņu hokejam tas reālu labumu nedos.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 01:29, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Juham:
1. ar katru gadu komandu skaits KHL kļūst plašāks: tagad tajā spelēs: Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas, Kazahstānas, Somijas, Horvātijas (nākamgad - Italijas, Polijas), perspektīvā - 3 Āzijas valstu pārstāves. Tās ir "dažas ārzemju komandas". NHL spēlē 2 valstu pārstāvji, tātad ģeogrāfijas ziņā visu redzi pats, ja māki skaitīt.
2. liela nauda un sports iet roku rokā, un kuram nauda - lielākas iespējas piesaistīt labus spēlētājus citu faktoru starpā
3. atslēgu iedeva nevis Benders, bet Putins, un liels viņam par to paldies.
4. Krievu zvaigznes arī turpmāk brauks, jo gribēs sevi pierādīt citā vidē, un tas ir normāli. Galvenais laicīgi atgriezties
5. Ļoti labi, ka ir tāda stipra līga. Domā, ka latvijas spēlētāji aug SMS virslīgā?
6. Ja nebūtu KHL, lielais hokejs pie mums viesotos tikai pārbaudes spelēs pirms PČ.
7. Uzrakstīt jau var, bet pamēģini izdarīt tā, lai uz tavu šķūni atnāktu 13000 skatītāju, kā tas bija Minskā Zvaigžņu spēlē.
Gribēšu redzēt kā itāļi un poļi vervelēs krieviski, itaļi jau nu vispār matuškā ne vārda nesaprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 01:34, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Jā un vēl televizors nestrādāja viesnīcā,p.uti bija pietūkuši un meisterību atstāja NHL. Klasika,ir kas jauns nedzirdēts ?
Vai ar šo atrunu pietiek ?
Harļik,Tu jau vari savu KHL un Krieviju pielūgt kaut vai 10 dienā, jo man galīgi po, bet esi vismaz NEDAUDZ reāls elementāros jautājumos un lietās.
Savādāk brīžiem esi ļoti komisks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-14 01:49, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Juham:
1. ar katru gadu komandu skaits KHL kļūst plašāks: tagad tajā spelēs: Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas, Kazahstānas, Somijas, Horvātijas (nākamgad - Italijas, Polijas), perspektīvā - 3 Āzijas valstu pārstāves. Tās ir "dažas ārzemju komandas". NHL spēlē 2 valstu pārstāvji, tātad ģeogrāfijas ziņā visu redzi pats, ja māki skaitīt.
2. liela nauda un sports iet roku rokā, un kuram nauda - lielākas iespējas piesaistīt labus spēlētājus citu faktoru starpā
3. atslēgu iedeva nevis Benders, bet Putins, un liels viņam par to paldies.
4. Krievu zvaigznes arī turpmāk brauks, jo gribēs sevi pierādīt citā vidē, un tas ir normāli. Galvenais laicīgi atgriezties
5. Ļoti labi, ka ir tāda stipra līga. Domā, ka latvijas spēlētāji aug SMS virslīgā?
6. Ja nebūtu KHL, lielais hokejs pie mums viesotos tikai pārbaudes spelēs pirms PČ.
7. Uzrakstīt jau var, bet pamēģini izdarīt tā, lai uz tavu šķūni atnāktu 13000 skatītāju, kā tas bija Minskā Zvaigžņu spēlē.
1. Tieši plašā ģeogrāfija var būt tā, kuras dēļ viss spožais projekts var pamatīgi aizrīties.
2. Ja jau Putins iedeva lielo naudu, tad kāpēc pēc pirmajām sezonām izputēja Himik un Lada, bet CSKA gandrīz izputēja?
3. Latvijas spēlētāji savu augšanu tik tiešām sāk mūsu virslīgā, bet vēlāk spēlē, kur kurais. Pirms KHL Latvijas izlases rezultāti PČ bija tieši tādi paši, kā tagad.
4. Minskas zvaigšņu spēlei noteikti blakus vajag uzskaitīt tās visas spēlēs, kas notiek Maskavā, kur labi, ja trešā daļa tribīņu ir piepildītas.

Principā tieši šitik auglīgi mēs varētu diskutēt vēl ilgi un dikti. Krievijas atklātais hokeja čempionāts pats par sevi nav nekas slikts. Tikai to glorificēt vismaz pagaidām nav nekāda pamata. KHL būs smagi jāstrādā gadu desmitus, lai iekarotu to prestižu, kas ir NHL. Pats jau uzsvērāt, ka krievu zvaigznes arī turpmāk brauks pāri okeānam - pavadīs tur savus labākos karjeras gadus un tad atgriezīsies pāris gadus uzspēlēt mājās. Tad, kad vispirms krievu, bet vēlāk arī citu valstu superzvaigznes izvēlēsies labākos karjeras gadus pavadīt KHL, tad varēsim runāt, ka šī līga pārspējusi NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 01:59, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Argo, es tagad nerunāju par finansēm vai pat spelētaju kopējo mesitarības līmeni - jāsaprot, ka NHL ir arī mazaki laukumi. Ari PČ nav mēraukla - visiem labakajiem, kas spēlē aiz okeāna tolaik notiek play-off cīņas, bet! kādas ir halles pie mums un kādas ir ASV, kādas ir viesnīcas? Kādi ir ceļi tai pašā Čeļabinskā un kādas ir Dallasā ? Kādas ir lidmašīnas? Omskā nebija kārsta ūdens viesnīcā. Kad tu kaut ko tādu esi dzirdējis par ASV. KHL notiek liels darbs ar pilsētu pašvaldībām. ASV jau sen viss ir sakārtots. Palasi intervijas. Mūsu sogi nemāk runāt angliski. Līgai vēl ir ilgs attīstības ceļš.
Lūk, šim piekrītu ar abām rokām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 02:08, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Juham:
vot tagad es redzu adekvātu atzīmi.
pilnīgi tev piekrītu.
kas attiecas uz CSKA, tad tieši VTB banka (Putina draugi) to pārņēma.
Par Himik un Lada nestrīdēsos, jo nezinu.
Par ģeogrāfiju runājot arī tev daļēji taisnība - sanāk lieli tēriņi pārlidojumiem, vajag lokalizēt līgas divīzijas.
Par Maskavu runajot arī taisnība - tieši tur klubi nevis pelna, bet tikai tērē. Bet man liekas, ka viņu bosus tas īpaši nerūp - pārak daudz naudas, un šī attiecība ir stulba. Kamēr ir nafta viss poh.. Stulbi
Par PČ arī taisnība - agrāk pat dažreiz bija labak, nezinu kā to izskaidrot - deomāju ka džeki vairāk domā par konbtraktiem. Galviņa piemērs nāk prātā. Nezinu.
Neviens vēl nav pārespējis NHL, NAV par ko runāt!
Vispirms vajag nodrošināt karsto ūdeni viesnīcās!!!!!!!!!!!
Maskavas problēmu varētu atrisināt ar ķirurģisku metodi - no trīs komandām jāatstāj tikai viena. Tad arī skatītāji nāks. Tas, protams, nebūs pa prātam padomju nostaļģijas māktiem cilvēkiem, bet līgai gan nāktu krietni par labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-07-14 08:18, pirms 11 gadiem
intresetu ari Britnijas Spirsas viedoklis par šo visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 10:43, pirms 11 gadiem
A-BURTS-BREIVIKS rakstīja: labs! atgadina OZO jauniba, vel pirms vinia nokliusanas NHL tikpat avanturiski rikojas,biezi vien atstajot robus aizsardziba un treneriem davajot sirmus matus labi ka toreiz Jurzinova vieta nebija Peka! Soms butu so nosutijis uz Latvijas Berzu( RASMS-Energo),un mes nekad neuzzinatu tadu OZO,par kadu vins ir kliuvis
beidz murgot, Jurzinovs viņu komandā neņēma.
Kekavā spēlēja Latvijas čempī, pat Bērzā nespēlēja.
Dinamo viņš spēlēja pie Grabovska.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 10:47, pirms 11 gadiem
Slinkums lasīt visus komentus, bet KHL ir guvusi nelielu uzvaru pār NHL.
Kovaļčuks būs KHL zvaigzne, SKA tagad nebūs atlaides.
Gagarins ja nebūs, tad visādi var beigties.
NHL atgriezties ar būs problemātiski.

     [+] [-]

, 2013-07-14 10:47, pirms 11 gadiem
Saprotams grib uz So4iem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 10:58, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Patiesībā tagad KHL zvaigžņu netrūkst,līgas līmenī.
Radulovs,Kuzņecovs,S Kosticins,A Kosticins Kovie Morozovs Burmistrovs Tihonovs Filatovs utt.
Būs reāli interesanta sezona.
Par SY un Traktor + RD komplektā.
Medveščak būs interesanti, ko AHL pret KHL spēj.
Dinamo R būs lejasgalā, ar tādu komplektāciju lielas lietas neizdarīsi.
Un protams būšu par Slovan, simpatizē šī komanda, ar tradīcijām iegāja KHL. Savu marku turēs.
Austrumos būšu par tiem kur latviesi spēlē.
Dinamo M priekš SKA ar var izrādīties ciets rieksts ar visu Kovaļčuku. Neslikta komplektācija un Znaroks.
CSKA ar amerikāņu treneri nevilks domāju. Īsti nesaprotu, nafig tādu vajag krieviem.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 11:00, pirms 11 gadiem
A-BURTS-BREIVIKS rakstīja: labi,nedaudz kliudijos,bet lietas butibu tas nemaina
tad mazāk gudri dirs, ja nezini kas un kā!
sākumam izlasi Pučes grāmatas par Ozo, tad bārsti savas pērles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 11:42, pirms 11 gadiem
Nabadziņi, Iļjam tagad smagi.... Arina, aizbrauc uz gaiļezera slimnīcu, pastaigā, un paskaties kam ir smagi!

     [+] [-]

, 2013-07-14 12:03, pirms 11 gadiem
Taa neko 816 regulaaraas sezonas speelees 816 punkti. Monstrs!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 12:36, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Patiesībā tagad KHL zvaigžņu netrūkst,līgas līmenī.
Radulovs,Kuzņecovs,S Kosticins,A Kosticins Kovie Morozovs Burmistrovs Tihonovs Filatovs utt.
Būs reāli interesanta sezona.
Par SY un Traktor + RD komplektā.
Viss tas par uzvarām,štruns,galvenais ka labi spēlētāji pievienojas līgai.
Kuzņecovs jau ir skaidri pateicis,ka šī viņa pēdējā sezona iekš KHL.
Filatovs zvaigzne? Kārtējais Tavs joks,

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 12:40, pirms 11 gadiem
Maped rakstīja: Nabadziņi, Iļjam tagad smagi.... Arina, aizbrauc uz gaiļezera slimnīcu, pastaigā, un paskaties kam ir smagi!
Galvenais-Iļja pēc trim gadiem plānojot atgriezties NHL.
Jautājums-vai viņu NHL vel kāda komanda ņems? Tādus skraidītājus nemīl ne NHL, ne arī KHL.

     [+] [-]

, 2013-07-14 12:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galvenais-Iļja pēc trim gadiem plānojot atgriezties NHL.
Jautājums-vai viņu NHL vel kāda komanda ņems? Tādus skraidītājus nemīl ne NHL, ne arī KHL.
ņems, nešaubies ne mirkli.

     [+] [-]

, 2013-07-14 13:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ņems, nešaubies ne mirkli.
Es tik pārliecināts par to neesmu, jo jeņķiem diez vai gribēsies radīt visādus nejēdzīgus precedentus.
Nu, bet, kā saka-laiks rādīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 13:11, pirms 11 gadiem
A-BURTS-BREIVIKS rakstīja: es,savukart,neesmu parliecinats,vai Kovi vispar paliks velesanas pec trim gadiem atgriezties pari dikim kada jega? it seviski ja Krievi panems olimpiadi,un bus veiksmiga uguniosana ieks KHL
Tam visam apakšā ir daudz jautājuma zīmju.
Ja paņems OS zeltu? Ja būs veiksmīga atgriešanās KHL? U.t.t.
Bet ja visa tā nebūs?

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 13:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tik pārliecināts par to neesmu, jo jeņķiem diez vai gribēsies radīt visādus nejēdzīgus precedentus.
Nu, bet, kā saka-laiks rādīs.
Ja nebūs nekādu līgumsaistību problēmu - ņems, un kā vēl. Viņiem arī gribas.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 13:21, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: Ja nebūs nekādu līgumsaistību problēmu - ņems, un kā vēl. Viņiem arī gribas.
Ko viņiem gribās?
Pasaulei pierādīt, ka viņus var uzmest, un pēc tam viņi ir spējīgi tēlot,ka nekas tāds nav bijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 13:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko viņiem gribās?
Pasaulei pierādīt, ka viņus var uzmest, un pēc tam viņi ir spējīgi tēlot,ka nekas tāds nav bijis?
Spēlētāju un prestižu. Esmu pārliecināts, ka noteikti atradīsies kādi klubi, kas, maigi izsakoties, būs gatavi viņi pieņemt, ja būs tāda situācija.

Pat Radulovs atkal nokļuva Nešvilā.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 13:44, pirms 11 gadiem
M9 rakstīja: Spēlētāju un prestižu. Esmu pārliecināts, ka noteikti atradīsies kādi klubi, kas, maigi izsakoties, būs gatavi viņi pieņemt, ja būs tāda situācija.

Pat Radulovs atkal nokļuva Nešvilā.
Ar Radulovu situācija bija stipri savādāka, jo viņam (ja nekļūdos) bija līgums ar Predatoru.
Labi,lai kā arī tur nebūtu, bet patreiz mēs nodarbojamies ar minēšanu.
Tīri mans viedoklis-ja NHL ir gatavi piedot šādu uzmetienu, tad šī līga nav pelnījusi nekādu cieņu, jo neciena pati sevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 13:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar Radulovu situācija bija stipri savādāka, jo viņam (ja nekļūdos) bija līgums ar Predatoru.
Labi,lai kā arī tur nebūtu, bet patreiz mēs nodarbojamies ar minēšanu.
Tīri mans viedoklis-ja NHL ir gatavi piedot šādu uzmetienu, tad šī līga nav pelnījusi nekādu cieņu, jo neciena pati sevi.
Nu, un Kovalčukam nav līguma ar "Devils"? Iespējams, ar Radulovu bija vēl kaut kas, bet tas piemēra pēc. Protams, ka runājam par nenotiekošiem procesiem, bet tā es to redzu.

NHL taču arī sastāv no klubiem, un viedokļi var atšķirties, kā Vašingtonas gadījumā, kad īpašnieks solīja Ovečkinam atļaut braukt uz OS, ja nu kas. Protams, Kovaļčuka sakarā vadība varbūt var meģināt kaut ko aizliegt, bet tur tāpat var strādāt: "Aizrijieties, KHL, Kovi brauc atpakaļ."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 15:01, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Problēma galīgi tur neslēpjas. Maskavā dzīvo virs 12 mil iedzīvotāju.
Tās ir 12 pilsētas Rīgas lielumā. Iedzīvotāju skaita ziņā. Tas tā rupji skaitot.
Ir vajadzīgas jaunas halles,tas arī viss. Pie kam tādas,kas atradīsies fanam ērti pieejamas.
Cik nāca uz MnD spēlēm,pirms uzcēla jauno halli ?
Tikai Maskava ir pasaules metrapole, kamēr Mknska provinciāls miests. Nevajag vilkt tiešas paralēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 15:42, pirms 11 gadiem
Nu bet tas tač bija skaidrs kā diena,kā jau teicu,nav ko liekuļot,tā i teiktu,ka atbrauca naudiņu nopelnīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 16:08, pirms 11 gadiem
Martins11 rakstīja: Dunduks, jeb vienkārši neizlēmīgs cilvēks, kurš pats nezin ko grib!
Un tu jau protams zini ko viņš grib?

  -1 [+] [-]

, 2013-07-14 17:04, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: kino, 15:01, pirms 4 minūtēm

taja provincealaja minska dzivo 2 miljoni cilveku, tas ir tik pat cik visa latija. ta ir nakotnes pilseta
Un? Kas ir 2 miljoni uz 12 fona? Pastāstīt, cik dzīvo Mumbajā un cik no tiem graustu rajonus un geto?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 18:24, pirms 11 gadiem
Argo#1 rakstīja: piekrītu lkjhg

Baltkrievija viennozīmīgi ir attīstītākā valsts šajā reģionā aiz Krievijas, priekšā nabadzīgajām Igaunijām,Latvijām
Varbūt der aizbraukt uz, kaut vai to pašu Baltkrieviju, un tad sākt bezjēdzīgi muldēt. Pie viena vari arī tur pastrādāt kolhozā,kas viņiem ir saglabājušies no PSRS laikiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-14 18:25, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: Argo#1, 17:27, pirms 43 minūtēm

jau tagad tur daudzas ficas ir krutakas, ta pati arena par kadu lv var pat nesapnot
Cik lielam ir jābūt idiotam,lai pēc kādām atsevišķām celtnēm spriestu par stāvokli valstī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 18:41, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: NAMEJS 9999, 18:25, pirms 8 minūtēm

n.dirs namej tie kas ir bijusi stasta ka necik daudz no latvijas pilsetam tur nekas neatskiras, ar laiku vini apdzis tas ir neizbegami. vari aplukot ko vini plano buvet minska tuvakajos gados

http://www.klbviktoria.com/news/8-04-2010-2.html
Es labāk ticēšu cilvēkiem,kas vairākas reizes gadā brauc uz BLR, un nevis par tu notiekošo spriež pēc bildītēm internetā.
Viņiem līdz Latvijas līmenim, kā no Zemes līdz Mēnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 19:12, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: NAMEJS 9999, 18:41, pirms 5 minūtēm

un kas tad konkreti minska ir ka no zemes lidz menesim salidzinot ar lv pilsetam? ekas tur ir krutakas, arena ari, ari dzives limenis ar laiku bus
Es saprotu,ka Tev valsts sākas un beidzas ar galvaspilsētu.
Tāpat arī ir ar Krieviju, kur Maskava,S-Peterburga un vel dažas pilsētas nav visa Krievija. Ja kādreiz iznāk,tad aizbrauc uz Smoļensku,Orlu vai Brjansku (nemaz nerunājot par Sibīrijas pilsētām),tad Tu redzēsi patieso Krieviju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-14 21:30, pirms 11 gadiem
tu vispār minskā esi bijis ? es uz Minska esmu bijis jau 3 reizes un varu pateikt to ka centrs ir +- ok , bet tiklīdz brusku talāk no centra aizbrauc var redzet tādus skatus kādus LV neatradīsi . Miskas nomalēs vispār tagad tādas ēkas kā 90 gados , ja ne vel sliktākas .
lkjhg rakstīja: NAMEJS 9999, 19:12, pirms 8 minūtēm

bet es tacu visu laiku runaju par minsku un vina jau tagad ir krutaka par jebkuru lv pilsetu