Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Video: Treniņa skaņas: Hārtlijs: Spēka paņēmienus izpildīsim pret krieviem

Eduards Ozerinskis
Februāra pirmajā pusē pirmos treniņus tās jaunā galvenā trenera Boba Hārtlija vadībā aizvadīja Latvijas hokeja izlase. Vīri pulcējās uz četrām treniņu dienām Volvo hallē, kas noslēdzās ar īpašu Hokeja dienai veltītu atklāto treniņu, kuru vērot bija ļauts ikvienam interesentam. Arī portāla Sporatcentrs.com komanda vēsajā sestdienas rītā bija ledus hallē, lai tagad hokeja draugiem piedāvātu ne tikai ieskatu šajā nodarbībā, bet arī dotu iespēju ieklausīties Boba Hārtlija teiktajā.
Vērtējums: +14
Slēpts komentārs: Gudrais Jenots
Slēpts komentārs: Gudrais Jenots

     [+] [-]

, 2017-02-13 16:51, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tāpat tur viss ir skaidrs, var mainīt tos trenerus cik vien uzziet, tam vairs nav nozīmes. Spēlesim par 13.vietu un viss, ko tur īpaši iedziļināties.
Šādiem treneriem ir jāstrāda ar jaunatni un jāattīsta tur jaunas iedvesmas un meistarības pakāpes, nevis jāstrādā ar pāraugušiem bukiem, kuri tāpat slidos kā paši vēlas un kā var.
Kārtējo reizi stulbi izmesta gaisā nauda, kuru varēja ieguldīt noderīgāk. Muļķu kantoris.
Latvija laikam ir vienīgā valsts pasaulē, kurā stulbums ir uz urrā!
un kur tad tā nauda radīsies maksāšanai par to lai šādi treneri strādātu ar jaunajiem?

 +24 [+] [-]

, 2017-02-13 17:00, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tāpat tur viss ir skaidrs, var mainīt tos trenerus cik vien uzziet, tam vairs nav nozīmes. Spēlesim par 13.vietu un viss, ko tur īpaši iedziļināties.
Tavējie tak cīnīsies par zeltu? Vai tad RUS izlasei ir tik zemi mērķi PČ?
Kas tev daļas gar LV izlasi?

  +3 [+] [-]

, 2017-02-13 17:01, pirms 8 gadiem
Kaput Ko tas varētu nozīmēt? Vien to, ka tikai maza daļa hokejistu ir apveltīta ar A grupai atbilstošu IQ. Diemžēl.
Hārdijs būs kā auksta duša mūsu Dinamo superstāriem. Daļa sapratīs, kāpēc viņi nekad nebūs pat NHL tuvumā.

  +8 [+] [-]

, 2017-02-13 17:02, pirms 8 gadiem
Fantastiski, paldies!!

 +12 [+] [-]

, 2017-02-13 17:05, pirms 8 gadiem
Kā kaut kur skar mūžīgi apbižoto tautu, ta jenots gafkajet putainu muti. Nožēlojams radījums, kuru jāspārda jebkuram, neskatoties uztaitību.
Slēpts komentārs: Gudrais Jenots

  +9 [+] [-]

, 2017-02-13 17:16, pirms 8 gadiem
cik skumji, ka daudziem ir problēmas ar valodas saprašanu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2017-02-13 17:20, pirms 8 gadiem
Tiešām jebnots, ar putām un lūpām par Krieviju, bet sēž LV portālā cauru dienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Gudrais Jenots

  +2 [+] [-]

, 2017-02-13 17:28, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: cik skumji, ka daudziem ir problēmas ar valodas saprašanu..
viss ir skumji.Pat nūju nemāk turēt

 +14 [+] [-]

, 2017-02-13 17:29, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Jā, jo pateicoties krieviem mums ir hokejs, tāpēc arī esmu par viņiem!
Un pateicoties ķīniešiem mums ir šaujampūlveris, kas tā par dumju loģiku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 17:40, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Vairāki Dinamo spēlētāji varēja spēlēt NHL jau sen. Dinamo sastāvā ir vairāki spēlētāji, kuri ir galvastiesu pārāki par to pāsu Girgensonu.
Bet problēma tāda ka šie puiši izvēlējās citu ceļu, naudu!
Priekš kam jāsitās un sevi kādam jāpierāda, ka var spēlēt šeit pat labā līmenī un par ļoti labu naudiņu.
Tavs Hārtlijs neko dižu viņiem vairs neiemācīs viņi paši ir profesionāļi un spēlē kā prot, un kā var. Šādam trenerim jāsāk strādāt ar jauniešiem, kuri sāk tikai iepazīt hokeju un jāieliek hokeja pamati jau bērnībā, kas tika darīts Padomju laikos, kad arī Latvijas hokejs izauga līdz tam kas mums ir tagad.
Protams, mēs peramies ka mēs katru gadu sitamies tikai par palikšanu, bet arī tas ir sasniegums priekš tik mazas valsts. Tomēr tas viss ir krievu nopelns. Krievi mums iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī, krievi joprojām strādā ar Latvijas hokeja jaunatni, sniedz finanses gadu gadiem utt. Bet mēs pamuļķīši to nesaprotam un tik nomelnojam viņus. Nebūtu krievu, mums tāda hokeja vispāŗ nebūtu, vai arī būtu leišu līmenī, tāpēc ka tur nebija Rīgas Dinamo!

Lai dzīvo arī mūsdienu Rīgas Dinamo. Latvijas hokeja lepnums un gods.

Tikai Rīga, Tika Dinamo!
Dinamo miskastnieki ir pelnījuši tikai vienu - samazgas un tautas nopēlumu. Pat leģenda Ozo ir iebāzis galvu tajā miskastē, par ko sevi var uzskatīt par piederīgu miskastnieku saimei. Tagad mums ir leģenda-miskastnieks. Tā vietā, lai spertu pirmos soļus trenera amatā kādā cienījamā organizācijā, paņēma un sap... savu reputāciju ar vienu žestu. Bomzis nav statuss, tas ir dzīvesveids. Ozo pat miljonāra statuss neatturēja no kārdinājuma parakņāties pa miskasti. Būtu aprunājies ar Arčiju, ja nav izpratnes par vērtībām. Prozit!

  +8 [+] [-]

, 2017-02-13 17:46, pirms 8 gadiem
Sitīsim krievus ... Labs joks čalim

p.s. Ja pārējās (vadošās) hokeja čempja dalībvalstis uz PČ ņemtu katru reizi labākos sastāvus kā vatņiki, tad pieļauju domu, ka vatņikiem mazvērtības komplekss būtu vel 2x ielāks kā tagad, jo līdz medaļām būtu kā līdz mēnesim (kur citi ir jau pabijuši, bet vatņikiem atliek vien pateikt, ka tas bija feiks video )

 +16 [+] [-]

, 2017-02-13 17:46, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Vairāki Dinamo spēlētāji varēja spēlēt NHL jau sen. Dinamo sastāvā ir vairāki spēlētāji, kuri ir galvastiesu pārāki par to pāsu Girgensonu.
Bet problēma tāda ka šie puiši izvēlējās citu ceļu, naudu!
Priekš kam jāsitās un sevi kādam jāpierāda, ka var spēlēt šeit pat labā līmenī un par ļoti labu naudiņu.
Tavs Hārtlijs neko dižu viņiem vairs neiemācīs viņi paši ir profesionāļi un spēlē kā prot, un kā var. Šādam trenerim jāsāk strādāt ar jauniešiem, kuri sāk tikai iepazīt hokeju un jāieliek hokeja pamati jau bērnībā, kas tika darīts Padomju laikos, kad arī Latvijas hokejs izauga līdz tam kas mums ir tagad.
Protams, mēs peramies ka mēs katru gadu sitamies tikai par palikšanu, bet arī tas ir sasniegums priekš tik mazas valsts. Tomēr tas viss ir krievu nopelns. Krievi mums iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī, krievi joprojām strādā ar Latvijas hokeja jaunatni, sniedz finanses gadu gadiem utt. Bet mēs pamuļķīši to nesaprotam un tik nomelnojam viņus. Nebūtu krievu, mums tāda hokeja vispāŗ nebūtu, vai arī būtu leišu līmenī, tāpēc ka tur nebija Rīgas Dinamo!

Lai dzīvo arī mūsdienu Rīgas Dinamo. Latvijas hokeja lepnums un gods.

Tikai Rīga, Tika Dinamo!
Krieviem hokeju iemacijam mes Latviesi spelet,ja dzilak vesture praknasies

 +15 [+] [-]

, 2017-02-13 17:50, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Vairāki Dinamo spēlētāji varēja spēlēt NHL jau sen. Dinamo sastāvā ir vairāki spēlētāji, kuri ir galvastiesu pārāki par to pāsu Girgensonu.
Bet problēma tāda ka šie puiši izvēlējās citu ceļu, naudu!
Priekš kam jāsitās un sevi kādam jāpierāda, ka var spēlēt šeit pat labā līmenī un par ļoti labu naudiņu.
Tavs Hārtlijs neko dižu viņiem vairs neiemācīs viņi paši ir profesionāļi un spēlē kā prot, un kā var. Šādam trenerim jāsāk strādāt ar jauniešiem, kuri sāk tikai iepazīt hokeju un jāieliek hokeja pamati jau bērnībā, kas tika darīts Padomju laikos, kad arī Latvijas hokejs izauga līdz tam kas mums ir tagad.
Protams, mēs peramies ka mēs katru gadu sitamies tikai par palikšanu, bet arī tas ir sasniegums priekš tik mazas valsts. Tomēr tas viss ir krievu nopelns. Krievi mums iemācīja spēlēt hokeju augstā līmenī, krievi joprojām strādā ar Latvijas hokeja jaunatni, sniedz finanses gadu gadiem utt. Bet mēs pamuļķīši to nesaprotam un tik nomelnojam viņus. Nebūtu krievu, mums tāda hokeja vispāŗ nebūtu, vai arī būtu leišu līmenī, tāpēc ka tur nebija Rīgas Dinamo!

Lai dzīvo arī mūsdienu Rīgas Dinamo. Latvijas hokeja lepnums un gods.

Tikai Rīga, Tika Dinamo!
A kas krievam hokeju iemācija spēlet . ?? Latvieši iemācija. Vēsturi mācies ...

  +6 [+] [-]

, 2017-02-13 17:50, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tāpat tur viss ir skaidrs, var mainīt tos trenerus cik vien uzziet, tam vairs nav nozīmes. Spēlesim par 13.vietu un viss, ko tur īpaši iedziļināties.
Šādiem treneriem ir jāstrāda ar jaunatni un jāattīsta tur jaunas iedvesmas un meistarības pakāpes, nevis jāstrādā ar pāraugušiem bukiem, kuri tāpat slidos kā paši vēlas un kā var.
Kārtējo reizi stulbi izmesta gaisā nauda, kuru varēja ieguldīt noderīgāk. Muļķu kantoris.
Latvija laikam ir vienīgā valsts pasaulē, kurā stulbums ir uz urrā!
Redzēsim PČ, kurš te aprausies, par taviem komentāriem es labāk paklusēšu

  +4 [+] [-]

, 2017-02-13 17:55, pirms 8 gadiem
Hārtlijs var darīt brīnumus, tikai vajag strādāt, būs tad arī gala rezultāts.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-13 18:30, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka treners noskaņots pozitīvi. Jācer, ka pratīs arī uzvarēt.

 +10 [+] [-]

, 2017-02-13 18:34, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Jā, jo pateicoties krieviem mums ir hokejs, tāpēc arī esmu par viņiem!
Ušakova elektorāts ieņaudējās?

     [+] [-]

, 2017-02-13 18:54, pirms 8 gadiem
Rēcīgs kadrs, tas Hārtlijs izskatās.

 +10 [+] [-]

, 2017-02-13 19:49, pirms 8 gadiem
BEIDZOT BEIDZOT BEIDZOT !!! Atrodas kāds kurš mūsu zvaigznei Dārziņam apskaidro, ka viņš nepareizi kustās

  +6 [+] [-]

, 2017-02-13 20:22, pirms 8 gadiem
Dārziņš visu dara divas sekundes pa vēlu ko treneris var izdarīt ar divdesmit ar pus spēlētājiem trenerim vajag vismaz kādus simts kandidātus bet nevis divdesmit invalīdus

  +4 [+] [-]

, 2017-02-13 20:34, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tāpat tur viss ir skaidrs, var mainīt tos trenerus cik vien uzziet, tam vairs nav nozīmes. Spēlesim par 13.vietu un viss, ko tur īpaši iedziļināties.
Šādiem treneriem ir jāstrāda ar jaunatni un jāattīsta tur jaunas iedvesmas un meistarības pakāpes, nevis jāstrādā ar pāraugušiem bukiem, kuri tāpat slidos kā paši vēlas un kā var.
Kārtējo reizi stulbi izmesta gaisā nauda, kuru varēja ieguldīt noderīgāk. Muļķu kantoris.
Latvija laikam ir vienīgā valsts pasaulē, kurā stulbums ir uz urrā!
Nemocies, brauc projām!

     [+] [-]

, 2017-02-13 20:46, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Izskatās, ka treners noskaņots pozitīvi. Jācer, ka pratīs arī uzvarēt.
...un tagad attin vēlreiz to kadru, kur sc.com uz pussekundi iepauzēja = ))) Hārtlijs was disappointed.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-13 20:47, pirms 8 gadiem
Ļoti pozitīvs tēls Hārtlijs ir! Ar jauniešiem prot strādāt. Izlase ir, kāda ir. Gan jau kaut ko iemācīsies arī no viņa.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-13 20:52, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Jā, jo pateicoties krieviem mums ir hokejs, tāpēc arī esmu par viņiem!
Pateicoties latviešim krievi zina hokeju. Mūsu strēlnieki apsargāja Pēteri I, jo mūsu strēlnieki vnk bija labākie , Savukārt, Katrīna II vispār ir Latviete!
Starp citu- iekļuvusi mūsu latviete tādā kapitālā spēlē kā Civilization.
losi, beidz dzīt figņu, man jau tā temperatūra, nemaz nebija doma kaut ko komentēt.
';

  -2 [+] [-]

, 2017-02-13 21:01, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Pateicoties latviešim krievi zina hokeju. Mūsu strēlnieki apsargāja Pēteri I, jo mūsu strēlnieki vnk bija labākie , Savukārt, Katrīna II vispār ir Latviete!
Starp citu- iekļuvusi mūsu latviete tādā kapitālā spēlē kā Civilization.
losi, beidz dzīt figņu, man jau tā temperatūra, nemaz nebija doma kaut ko komentēt.
Tas Hokejs, kuru Lettiņi mācīja Krieviem pēc pasaules kara, ir PAVISAM CITS HOKEJS, nekā tas, kurš parādījās Rīgā Tihonova laikos! Ja ņem mūsdienu LV Hokeju, tad tam nav nekāda sakara ar Mellupa laika blici, bet gan ir vistiešākās garīgās saiknes ar Veco Labo Tihonova-Jurzinova Rīgas Dinamo! Plus vēl tā Krievu "mācīšana" ir visai nosacīta, jo spēlēt viņi JAU mācēja, vienkārši noteikumi bija citādāki, tas būtu tas pats, ja kāds apgalvotu, ka ir iemācījis Ronaldu spēlēt futeni uz roķenes laukuma Tādam Bobrovam NEKO mācīt nevajadzēja, pietika ar vienkāršu noteikumu raskladu un spēle aizgāja pati par sevi

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:08, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tas Hokejs, kuru Lettiņi mācīja Krieviem pēc pasaules kara, ir PAVISAM CITS HOKEJS
man tak paralēli, kas tur bija citādi, bet fakts ir tāds, kāds viņš ir.
Un pirmā pēckara gadi Latvijā bija izcili, tādēļ krievu taisīt par "hokeja mācītāju", es gluži principā nespēju, jo savu hokeju viņi mierīgi varēja spēklēt bez okupācijas un dzelzs priekšskara,- kas- kā izrādījās- bija- un jopojām ir- atpalicis par 50 gadiem no dzīves

  +6 [+] [-]

, 2017-02-13 21:11, pirms 8 gadiem
nezinu, ko vēl treneris lika darīt treniņos, bet tas, ka nūjai jābūt uz ledus, kā jāliek slida utt....
vai tiešām tas ir jāmāca izlases hokejistiem?
vai precīzāk - vai tad viņi to nezin?
labi, pieļauju, ka Koba nezin, bet citi?
ja nezin, tad patiešām - kaput.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:12, pirms 8 gadiem
JO ES GRIBĒTU DZĪVOT LATVIJĀ, KURĀ NAV BIJUSI PADOMJU OKUPĀCIJA viņi te var uz vēdera līst, bet iesākamā es gribu 400miljardus latu kompensāciju mūsu valstij.
un te nekādas garīgās tihanova-dinamo saites-visticamākais, ka neeksistētu.
Visu cieņu Tihanovam,
bet te braukt, ka viņš te hokeju mācīja- be- viņam te nemaz nebija jāatrodas!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-02-13 21:13, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nezinu, ko vēl treneris lika darīt treniņos, bet tas, ka nūjai jābūt uz ledus, kā jāliek slida utt....
vai tiešām tas ir jāmāca izlases hokejistiem?
vai precīzāk - vai tad viņi to nezin?
labi, pieļauju, ka Koba nezin, bet citi?
ja nezin, tad patiešām - kaput.
lol,es arī a h * j*l!!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-02-13 21:14, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: man tak paralēli, kas tur bija citādi, bet fakts ir tāds, kāds viņš ir.
Un pirmā pēckara gadi Latvijā bija izcili, tādēļ krievu taisīt par "hokeja mācītāju", es gluži principā nespēju, jo savu hokeju viņi mierīgi varēja spēklēt bez okupācijas un dzelzs priekšskara,- kas- kā izrādījās- bija- un jopojām ir- atpalicis par 50 gadiem no dzīves
Diezin vai bez vecā Rīgas Dinamo mūsdienu Hokejs Latvijā būtu topā
Jā, visi nepieciešamie apstākļi attīstībai, iespējams, tiktu radīti, bet stipri apšaubāma būtu megapopularitāte, kāda tam bija LPSR laikos un kāda ir saglabājusies arī tagad Visticamāk, Hokejs pie mums būtu vienā līmenī ar Lielbritāniju, Nīderlandi vai labākajā gadījumā ar Ungāriju

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:16, pirms 8 gadiem
nu- re- un reku- Jums izlien krievu hokeja paliekas Latvijā.. nevēlos aizvainot nevienu pilsoni, bet kaut kā šķiet, ka m'ūsu pašreizējā izlase pa lielam ir izaugusi zem krievu treneriem!!! Vai ta tā nav??
be es be ps vnk

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:17, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Diezin vai bez vecā Rīgas Dinamo mūsdienu Hokejs Latvijā būtu topā
Jā, visi nepieciešamie apstākļi attīstībai, iespējams, tiktu radīti, bet stipri apšaubāma būtu megapopularitāte, kāda tam bija LPSR laikos un kāda ir saglabājusies arī tagad Visticamāk, Hokejs pie mums būtu vienā līmenī ar Lielbritāniju, Nīderlandi vai labākajā gadījumā ar Ungāriju
Principā piekrītu, ka Augusta Vosa fiksā idejas stipri ietekmēja mūsu šodienas sporta dzīvi. Visādi citādi dominētu futbols.

  +6 [+] [-]

, 2017-02-13 21:18, pirms 8 gadiem
Bet ne Tihonovs, ne ģinama, ne hokejs vispār neatsver tos 50 posta gadus, tualetes podā noskaloto pusgadsimtu.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:18, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Diezin vai bez vecā Rīgas Dinamo mūsdienu Hokejs Latvijā būtu topā
Jā, visi nepieciešamie apstākļi attīstībai, iespējams, tiktu radīti, bet stipri apšaubāma būtu megapopularitāte, kāda tam bija LPSR laikos un kāda ir saglabājusies arī tagad Visticamāk, Hokejs pie mums būtu vienā līmenī ar Lielbritāniju, Nīderlandi vai labākajā gadījumā ar Ungāriju
*Pofig. *A, *moš mums būtu grandioza futbola izlase.. vai arī.. nu... atbilstoši ienākumi utml, *hvz, kas tad būtu,.. bet noteikti brīnišķīgāk, nekā šobrīd

     [+] [-]

, 2017-02-13 21:21, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Principā piekrītu, ka Augusta Vosa fiksā idejas stipri ietekmēja mūsu šodienas sporta dzīvi. Visādi citādi dominētu futbols.
Redzi, divi tā laika lielie stagnāti, mūsu Augustiņš kā arī Kremļa Leonīds bija baigie Hokeja fani

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:24, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet ne Tihonovs, ne ģinama, ne hokejs vispār neatsver tos 50 posta gadus, tualetes podā noskaloto pusgadsimtu.
Redzi, es tā nedomāju Man Hokejs ir krietni tuvāks par sabiedrosko dzīvi, iekārtu, kāda cita labklāsjību un t.t. Esmu ciniķis, esmu gatavs pat balsot par tiem, kuri piespiedīs penšus par pēdējām kapeikām maksāt papildus nodokļus Dinamo uzturēšanai!!!

  +5 [+] [-]

, 2017-02-13 21:29, pirms 8 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: BEIDZOT BEIDZOT BEIDZOT !!! Atrodas kāds kurš mūsu zvaigznei Dārziņam apskaidro, ka viņš nepareizi kustās
Vispar bedigi, ka "profiem" jaatkarto, ka nuuja uz ledus jatur un kaa pie bortiem jaspele. Tapec Ari vini ir seit Nevis NHL.

Izmantot nuju musejiem spelejot bez ripas vienmer ir problema bijusi, Jo ja Ari nuja ir uz ledus, tad nejau tapec Lai atnemtu ripu vai traucetu piespeli, bet Jo treneris lika.

Taja pasa Dinamo var labi redzet, ka tadi piemeram Sestito,Gillis visu laiku ar nuju strada, biezi atnem ripu utt. nevis slido blakus ar nuju abas rokaas. Itkaa pozicija pareiza, bet reali pretinieku netrauce.

Lai izdodas Bobam, Jo tas nav NHL klubs tomer, kur dzeki zin kas jadara bez teiksanas.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-13 21:31, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: *Pofig. *A, *moš mums būtu grandioza futbola izlase.. vai arī.. nu... atbilstoši ienākumi utml, *hvz, kas tad būtu,.. bet noteikti brīnišķīgāk, nekā šobrīd
Brīnišķīgāk varētu būt vienīgi pie obligātā armijas dienesta saglabāšanas!!! Pateicoties tieši dienestam PSRS armijā, mums ir saglabājies vismaz kaut kāds PATIESO vīriešu potenciāls, kurš pēc inerces pastāvēja vēl arī 90. tajos jau 4. maija Republikā Tālāk sākās Lettiņu vīriešu masveida fiziska un garīga degradācija

     [+] [-]

, 2017-02-13 21:31, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nezinu, ko vēl treneris lika darīt treniņos, bet tas, ka nūjai jābūt uz ledus, kā jāliek slida utt....
vai tiešām tas ir jāmāca izlases hokejistiem?
vai precīzāk - vai tad viņi to nezin?
labi, pieļauju, ka Koba nezin, bet citi?
ja nezin, tad patiešām - kaput.
Da labi! Beigās tur šie ar sīkiajiem spēlē! Neizskatās, ka tur baigi nopietnā treniņu daļa uzfilmēnta. Man svarīgāk ir, ka februārī mums ir izlases treneri zināmi un jau ir kkāds paplašinātais kandidātu loks un tie kurus palaiž tie atbrauc, un jau veidojas kkāda komunikācija trenerim ar spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-13 21:33, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Redzi, es tā nedomāju Man Hokejs ir krietni tuvāks par sabiedrosko dzīvi, iekārtu, kāda cita labklāsjību un t.t. Esmu ciniķis, esmu gatavs pat balsot par tiem, kuri piespiedīs penšus par pēdējām kapeikām maksāt papildus nodokļus Dinamo uzturēšanai!!!
Tad jau tu esi psihopāts, tīri pēc medicīniskiem simptomiem. Drīzāk gan stipri sašnabojies.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:38, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tad jau tu esi psihopāts, tīri pēc medicīniskiem simptomiem. Drīzāk gan stipri sašnabojies.
Tieši tā, gatavs pārdot Roģinu-Mamu par labu augstas Raudzes Hokejam cauru gadu!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-02-13 21:38, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Vispar bedigi, ka "profiem" jaatkarto, ka nuuja uz ledus jatur un kaa pie bortiem jaspele. Tapec Ari vini ir seit Nevis NHL.

Izmantot nuju musejiem spelejot bez ripas vienmer ir problema bijusi, Jo ja Ari nuja ir uz ledus, tad nejau tapec Lai atnemtu ripu vai traucetu piespeli, bet Jo treneris lika.

Taja pasa Dinamo var labi redzet, ka tadi piemeram Sestito,Gillis visu laiku ar nuju strada, biezi atnem ripu utt. nevis slido blakus ar nuju abas rokaas. Itkaa pozicija pareiza, bet reali pretinieku netrauce.

Lai izdodas Bobam, Jo tas nav NHL klubs tomer, kur dzeki zin kas jadara bez teiksanas.
Par to pilnīgi piekrītu. Tieši spēle bez ripas, manuprāt gadu no gada LV izlasē klibo. Tak arī ilzasē var salīdzināt kā strādā bez ripas kaut vai Girgis un Ķēniņš. Tie, kas paši nūju ir turējuši rokā un prot kaut cik slidot, tādas lietas parasti ievēro.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-13 21:40, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tieši tā, gatavs pārdot Roģinu-Mamu par labu augstas Raudzes Hokejam cauru gadu!!!
Bet pieņemt islama ticību, izkastrēt sevi un palikt par vegānu trezviņņiku apmaiņā pret Hokeja kā prioritārā sporta veida iekļaušanu Satversmē?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:43, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tieši tā, gatavs pārdot Roģinu-Mamu par labu augstas Raudzes Hokejam cauru gadu!!!
Augstas raudzes hokejs!!!? Nu nezinu! Gaume un izpratne par hokeju laikam atšķirās. Cik redzēju šis sezonas spēles- da nu to mocīšanos un slidināšanos! Labak ar čomiem salasmies vietējajā atklātāja slidotavā un uzraujam paši hoķi, uzlejam paši ledu utt.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-13 21:44, pirms 8 gadiem
Hoķis spēlētājiem ir darbs, man skatītājam - izklaide! Ir superīgi, ka izlase ir pārmaiņās. Uzreiz interesati sekot, skatīties, atbalstīt! Un pēc sevis zinu, lai arī pirmā brīdī šķiet, ka augstas pakāpes treneris stāsta ko mazsvarīgu vai pat muļķības, tad tik un tā vēlāk pierādīsies pretējais - būs ātri redzams, ka katra runātā nianse pat pasniegta kā joks, ir ļoti, ļoti svarīga.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:45, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet pieņemt islama ticību, izkastrēt sevi un palikt par vegānu trezviņņiku apmaiņā pret Hokeja kā prioritārā sporta veida iekļaušanu Satversmē?
Tas jau būtu perebors Hokejs bez alus, cūciņas un daiļā dzimuma mīlēšanas ir grūti iedomājams

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:52, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Augstas raudzes hokejs!!!? Nu nezinu! Gaume un izpratne par hokeju laikam atšķirās. Cik redzēju šis sezonas spēles- da nu to mocīšanos un slidināšanos! Labak ar čomiem salasmies vietējajā atklātāja slidotavā un uzraujam paši hoķi, uzlejam paši ledu utt.
Ai, da ko tu tur salīdzini, pašam uzraut ar čaļiem ar nopietna līmeņa Hokeja vērošanu Pa lielam, nebija jau visu laiku tik sūdīgi šajā sezonā, bija vērojamas arī pozitīvas lietas, viens Kalniņa faktors jau ir daudz kā vērts, bez viņa arī Zīle, Balinskis, Kulda vēl viens otrs jaunais kadrs sevi labi parādīja, un galvenais, tika pie spēlēšanas, atšķirībā no divu Somu baranu laikiem

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 21:59, pirms 8 gadiem
Nupat tv dzirdēju ļoti labu teicienu-strīdi,apvainojumi sociālos tīklos ir garīgi atpalikušo cilvēku olimpiskās spēles. Vai šim apgalvojumam piekrīt-šo jautājumu uzdeva latviešu aktierim. Viņš teica ka pamatā piekrīt. Es arī piekrītu. Arī pats esmu vainīgs ka iesaistos sarunās un arī līdz ar to kļūstu par garīgi atpalikušo.
Palasot komentārus-patiešām īsta olimpiāde.

     [+] [-]

, 2017-02-13 22:00, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ai, da ko tu tur salīdzini, pašam uzraut ar čaļiem ar nopietna līmeņa Hokeja vērošanu Pa lielam, nebija jau visu laiku tik sūdīgi šajā sezonā, bija vērojamas arī pozitīvas lietas, viens Kalniņa faktors jau ir daudz kā vērts, bez viņa arī Zīle, Balinskis, Kulda vēl viens otrs jaunais kadrs sevi labi parādīja, un galvenais, tika pie spēlēšanas, atšķirībā no divu Somu baranu laikiem
Tevis nosauktie un vēl daži būtībā bija vienīgie iemesli, kāpec skatījos atsevišķas spēles.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-13 22:05, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nupat tv dzirdēju ļoti labu teicienu-strīdi,apvainojumi sociālos tīklos ir garīgi atpalikušo cilvēku olimpiskās spēles. Vai šim apgalvojumam piekrīt-šo jautājumu uzdeva latviešu aktierim. Viņš teica ka pamatā piekrīt. Es arī piekrītu. Arī pats esmu vainīgs ka iesaistos sarunās un arī līdz ar to kļūstu par garīgi atpalikušo.
Palasot komentārus-patiešām īsta olimpiāde.
Strīdi un apvainojumi- varbūt var piekrist.
Bet te jau hokeja sadaļā labu laiciņu var izšķirt tos lietotājus ar kuriem var padiskutēt vai kko pajautāt par tēmu un pārējiem ignore poga.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-13 22:10, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Strīdi un apvainojumi- varbūt var piekrist.
Bet te jau hokeja sadaļā labu laiciņu var izšķirt tos lietotājus ar kuriem var padiskutēt vai kko pajautāt par tēmu un pārējiem ignore poga.
Piekrītu. Var atrast šeit arī tādus ar kuriem var parunāt par tēmu.

     [+] [-]

, 2017-02-13 22:15, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ai, da ko tu tur salīdzini, pašam uzraut ar čaļiem ar nopietna līmeņa Hokeja vērošanu Pa lielam, nebija jau visu laiku tik sūdīgi šajā sezonā, bija vērojamas arī pozitīvas lietas, viens Kalniņa faktors jau ir daudz kā vērts, bez viņa arī Zīle, Balinskis, Kulda vēl viens otrs jaunais kadrs sevi labi parādīja, un galvenais, tika pie spēlēšanas, atšķirībā no divu Somu baranu laikiem
Kalnins, Balinskis jaa, Zile nee, Kulda pavisam nee. Edgaram pilnigs pagrimums. Cik punktus savaca pa 50-60 spelem? Pieci vismaz bija sogad? Paskatijos kaa vins slido, uzraviens kaa pensim, visur nokavee... junioros amerika tads neteikti nebija...

Vot Lipsbergs gan labs bija, centigs, aatrs, nebaidas, un galvenais KUSTAS visu laiku.

     [+] [-]

, 2017-02-13 22:37, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Kalnins, Balinskis jaa, Zile nee, Kulda pavisam nee. Edgaram pilnigs pagrimums. Cik punktus savaca pa 50-60 spelem? Pieci vismaz bija sogad? Paskatijos kaa vins slido, uzraviens kaa pensim, visur nokavee... junioros amerika tads neteikti nebija...

Vot Lipsbergs gan labs bija, centigs, aatrs, nebaidas, un galvenais KUSTAS visu laiku.
Nepūt pīlītes, Edgars progresē! Pērn 39 spēlēs 7 punkti, šosezon 37 spēlēs 9 punkti, nav slikti priekš pirmajiem gadiem lielajā hokejā. Nevajag aizmirst, ka junioru līgā pret vidusskolniekiem punkti nāk vieglāk, nekā pieaugušo hokejā pret nobriedušiem pasaules klases atlētiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 22:42, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nezinu, ko vēl treneris lika darīt treniņos, bet tas, ka nūjai jābūt uz ledus, kā jāliek slida utt....
vai tiešām tas ir jāmāca izlases hokejistiem?
vai precīzāk - vai tad viņi to nezin?
labi, pieļauju, ka Koba nezin, bet citi?
ja nezin, tad patiešām - kaput.
Neesam no Kanādas, kur paši labākie iet cauri visām niansēm.
Basketbolā daudzi sajūsminās par latviešu 3p metējiem(vispār metienu), bet Latvijā tieši metienam ir pievērsta lielākā uzmanība..

  +1 [+] [-]

, 2017-02-13 23:17, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Diezin vai bez vecā Rīgas Dinamo mūsdienu Hokejs Latvijā būtu topā
Jā, visi nepieciešamie apstākļi attīstībai, iespējams, tiktu radīti, bet stipri apšaubāma būtu megapopularitāte, kāda tam bija LPSR laikos un kāda ir saglabājusies arī tagad Visticamāk, Hokejs pie mums būtu vienā līmenī ar Lielbritāniju, Nīderlandi vai labākajā gadījumā ar Ungāriju
Protams ka būtu! Somu līmenī! Labi ka A. Siliņš sakārtoja lietas, mongoļi mūsu hokeju bija aizlaiduši postā, kā jau visu kam tiek klāt.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 23:22, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Neesam no Kanādas, kur paši labākie iet cauri visām niansēm.
Basketbolā daudzi sajūsminās par latviešu 3p metējiem(vispār metienu), bet Latvijā tieši metienam ir pievērsta lielākā uzmanība..
kāds tam sakars ar basketbolu???

  -1 [+] [-]

, 2017-02-13 23:35, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Nepūt pīlītes, Edgars progresē! Pērn 39 spēlēs 7 punkti, šosezon 37 spēlēs 9 punkti, nav slikti priekš pirmajiem gadiem lielajā hokejā. Nevajag aizmirst, ka junioru līgā pret vidusskolniekiem punkti nāk vieglāk, nekā pieaugušo hokejā pret nobriedušiem pasaules klases atlētiem.
Tris varti pa gadu Kolhozaa vel tikai nesen tik loti perspektivam calim kaa Edgaram ir " nav slikti"??? Es atvainojos, Tu pilnigs mudaks esi? Kads progress? Kadi pasaules klases atleeti?Ko Es Te vispar ar Tevi runaju nesaprotu.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-14 00:26, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Dinamo miskastnieki ir pelnījuši tikai vienu - samazgas un tautas nopēlumu. Pat leģenda Ozo ir iebāzis galvu tajā miskastē, par ko sevi var uzskatīt par piederīgu miskastnieku saimei. Tagad mums ir leģenda-miskastnieks. Tā vietā, lai spertu pirmos soļus trenera amatā kādā cienījamā organizācijā, paņēma un sap... savu reputāciju ar vienu žestu. Bomzis nav statuss, tas ir dzīvesveids. Ozo pat miljonāra statuss neatturēja no kārdinājuma parakņāties pa miskasti. Būtu aprunājies ar Arčiju, ja nav izpratnes par vērtībām. Prozit!
Vinjam tachu ir pamatigas naudas problemas, nejau tapat vien atgriezaas. Azartspeles daudz panjem, maz dod.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-14 00:37, pirms 8 gadiem
ogreskijs rakstīja: Tris varti pa gadu Kolhozaa vel tikai nesen tik loti perspektivam calim kaa Edgaram ir " nav slikti"??? Es atvainojos, Tu pilnigs mudaks esi? Kads progress? Kadi pasaules klases atleeti?Ko Es Te vispar ar Tevi runaju nesaprotu.
Nevajag tagad lekt nost no paša iepriekšējiem apgalvojumiem!

(. Edgaram pilnigs pagrimums. Cik punktus savaca pa 50-60 spelem? Pieci vismaz bija sogad? Paskatijos kaa vins slido, uzraviens kaa pensim, visur nokavee... junioros amerika tads neteikti nebija...)
Kā var salīdzināt spēli skolnieku līgā un spēli pasaules klases līgā? Skaidrs, ka ātrums pie skolniekiem liksies kosmisks! Pilnīgs udaks esi, ka to neapjēdz? Vai domāji, ka Kulda metīs kā Mozjakins? Ko es te vispār runāju, redzu, ka no hokeja sajēgas tā pat nav...

  -1 [+] [-]

, 2017-02-14 00:44, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Tieši tā, gatavs pārdot Roģinu-Mamu par labu augstas Raudzes Hokejam cauru gadu!!!
Pilnīgs deģenerāts

     [+] [-]

, 2017-02-14 08:05, pirms 8 gadiem
Žēl, bet Kulda ģinamā drīz pārvērtīsies par Pavlovu.

     [+] [-]

, 2017-02-14 08:55, pirms 8 gadiem
Kobas sejas izteiksme - fūūūū, proņeslo

     [+] [-]

, 2017-02-14 09:04, pirms 8 gadiem
Ha ha . Pelavi izpildīs spēka paņēmienus

  +1 [+] [-]

, 2017-02-14 09:37, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nezinu, ko vēl treneris lika darīt treniņos, bet tas, ka nūjai jābūt uz ledus, kā jāliek slida utt....
vai tiešām tas ir jāmāca izlases hokejistiem?
vai precīzāk - vai tad viņi to nezin?
labi, pieļauju, ka Koba nezin, bet citi?
ja nezin, tad patiešām - kaput.
Man gan rodas jautājums kāpēc neviens to nav pateicis hokejistiem ātrāk, vai arī mūsu zvaigznītes nevienu neklausās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-14 11:01, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Jā, jo pateicoties krieviem mums ir hokejs, tāpēc arī esmu par viņiem!
jo tava draudzene / sieva ir krieviete, kura visdrīzāk nemāk latviski un dzīvo attiecīgajā info telpā, kur dzīvība ir tikai Krievijā, bet visi pārējie ir loši. Tāpēc tu esi par krieviju, jo tavas smadzenes ir iznestas. Neesi jau vienīgais tāds LV.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-14 11:05, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: Cik var zākāties ? Jums derētu paņemt rokās vēstures grāmatas pirms vērt vaļā muti...
Latvieši pirmo reizi savā teritorijā varēja būt saimnieki pateicoties Krievijai !
Pirmo reizi mums bija tādas sporta komandas kā - Dinamo, TTT Rīga, VEF, Dagava Rīga ! utt. vieglatlētika, un vispār sporta popularitāte ienāca šajā sūnu ciemā.. Kurā pirms tam nekā nebija, kā vien totalitārs režīms, un gadsimtiem ilga kalpība, kur latviešu tautu uzskatīja par bauriem.
Latvijas vārdu pasaulē neviens tik kvalitatīvi nav nesis, kā Padomju laikos rīdītie sportisti. Tas bija līmenis !

Dinamo.. Latvijā nekā labāka sportā nav, komandas , kura spēlē tik augsta līmeņa čempionātā un ļaujh attīstīties pašmāju spēlētājiem
bez Krievijas Zviedrijā, Somijā, un pat ASV un Kanādā ir gana augsts hokeja līmenis. Pieļauju, ka bez PSRS mēs šodien būtu nu aptuveni Dānijas līmenī. Visās jomās. Gribu tev atgādināt, ka bez PSRS Latvija kļuva par pirmo Eiropas čempionu basketā. Tas tā. Bez PSRS mums bija Daliņš, ja par vieglatlētiku. Tu vari tālāk klausīt savu draudzeni, kura tev visas smadzenes droši vien katru dienu skalo ar info par to, ka Krievija ir labākā.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-14 13:00, pirms 8 gadiem
sēž katrs savos ierakumos un mētājās ar granātām

     [+] [-]

, 2017-02-14 15:44, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: bez Krievijas Zviedrijā, Somijā, un pat ASV un Kanādā ir gana augsts hokeja līmenis. Pieļauju, ka bez PSRS mēs šodien būtu nu aptuveni Dānijas līmenī. Visās jomās. Gribu tev atgādināt, ka bez PSRS Latvija kļuva par pirmo Eiropas čempionu basketā. Tas tā. Bez PSRS mums bija Daliņš, ja par vieglatlētiku. Tu vari tālāk klausīt savu draudzeni, kura tev visas smadzenes droši vien katru dienu skalo ar info par to, ka Krievija ir labākā.
Viņi te jau sākuši netikai troļļot, bet klaji melot. redziet Latvijā pirms krievi atnāca, dzīvoja mežoņi un pagāni un krievi te ieviesa civilizāciju.

     [+] [-]

, 2017-02-15 00:03, pirms 8 gadiem
Man radies ir priekštats par šo treneri, ka viņš mūsējos iedzīs vēl lielākos mazvērtības kompleksos nekā jebkurš cits to ir darījis. Taču paskatieties kā viņš viņus trenē, tā kā tādus mazus puišeļus kas nekad dzīvē hokeju nav spēlējuši

     [+] [-]

, 2017-02-15 00:14, pirms 8 gadiem
Apietās tā itkā ar maziem bērniem. Tīrākā ņirgāšanās