Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Skrastiņš piespēlē, "Stars" zaudējums Losandželosā

Jānis Celmiņš

Skrastiņš piespēlē, "Stars" zaudējums Losandželosā
Kārlis Skrastiņš
Foto: AFP/Scanpix

Zaudējumu Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kārtējā spēlē aizvadītajā naktī piedzīvoja Kārļa Skrastiņa pārstāvētā Dalasas "Stars" komanda, kas viesos piekāpās Losandželosas "Kings" vienībai – 1:3. Latviešu hokejists šajā spēlē izcēlās ar rezultatīvu piespēli.

"Stars" otrais zaudējums pēc kārtas

Mača rezultātu Losandželosā atklāja mājinieki, taču pirmā perioda beigu daļā pēc Kārļa Skrastiņa Maika Ribeiro rezultatīvām piespēlēm vārtus guva Džeimijs Benns. Otrais spēles perioda aizritēja bez vārtu guvumiem, bet trešajā periodā "Kings" divreiz realizēja skaitlisko vairākumu, triumfējot visā spēlē ar 3:1.

Kārlis Skrastiņš uz ledus pavadīja 18 minūtes un 16 sekundes, rezultatīvi asistēja partnerim vienīgo vārtu guvumā, reizi arī pats meta pa pretinieku vārtiem, nopelnīja divas soda minūtes un nopelnīja pozitīvu lietderības koeficientu +1.

Tādejādi "Stars" trīs spēļu izbraukumu sēriju uzsākusi ar diviem zaudējumiem, bet jau nākamās nedēļas ievadā aizvadīs pēdējo maču šajā sērijā, tiekoties ar Anaheimas "Ducks" vienību.

"Flyers" svin rekorduzvaru

Krietni labāk aizvadītajā naktī veicās Filadelfijas "Flyers" komandai, kura viesos izcīnīja rekorduzvaru pār Karolīnas "Hurricanes" komandu – 8:1. Trīs vārtus vai "hat trick" šajā spēlē guva Džefs Kārters, divi vārti Denija Brīra rēķinā, bet pa reizei precīzi bija Maiks Ričardss, Skots Hartnels un Nikolajs Žerdovs. Oskars Bārtulis spēlei pieteikts nebija.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  +7 [+] [-]

, 2010-11-12 08:31, pirms 15 gadiem
Dalasai kkada melnā strīpa..

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 08:35, pirms 15 gadiem
mjā rezūltāti iespāidīgi šonakt tikās Ovis pret Stamkosu-viņu duelī labāks bija Stamkos viņam vārti, bet Capitals vienkārsi iznīcināja Tampabeju- apsveicu Sjominu ar hat-tricku labais
Kā arī J.Kārters no Flyers izcēlās ar to pašu numuru- Hat trick!!
Bet vislielākais prieks ka Detroitai atkal kārtējā pārliecinošā uzvara un Henriks Z. arī pie punktiem tika super ši bus laba diena

  +3 [+] [-]

, 2010-11-12 08:41, pirms 15 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: mjā rezūltāti iespāidīgi šonakt tikās Ovis pret Stamkosu-viņu duelī labāks bija Stamkos viņam vārti, bet Capitals vienkārsi iznīcināja Tampabeju- apsveicu Sjominu ar hat-tricku labais
Kā arī J.Kārters no Flyers izcēlās ar to pašu numuru- Hat trick!!
Bet vislielākais prieks ka Detroitai atkal kārtējā pārliecinošā uzvara un Henriks Z. arī pie punktiem tika super ši bus laba diena
Vispār jau Ovi arī bija vārti... Katrā ziņā cīņa turpinās un gūtajos vārtos Stamkoss saglabā 5 vārtu handikapu (viena spēle rezervē). Sliktās ziņas ir tās, ka Lekavaljē ir lauzis roku

  +6 [+] [-]

, 2010-11-12 08:46, pirms 15 gadiem
Flyers Lido!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-11-12 08:46, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Vispār jau Ovi arī bija vārti... Katrā ziņā cīņa turpinās un gūtajos vārtos Stamkoss saglabā 5 vārtu handikapu (viena spēle rezervē). Sliktās ziņas ir tās, ka Lekavaljē ir lauzis roku
jā jā atvainojos Ovis arī guva v;artus umn izdarīja 2 piespēlēs, gribējās lai Stamkos labāks jo patīk man viņš vairāk bet nu neko gan jau sezona v;el gara

  +3 [+] [-]

, 2010-11-12 08:47, pirms 15 gadiem
Ovi jau vinnēja man liekas 1+2
Stamkosam 1+1

Bet nu Sjominam tik daudz punkti, cik šiem abiem kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-12 08:51, pirms 15 gadiem
Nekas - kad Kārlis spēlēs Anaheimā-tad būs arī uzvaras, ne tikai punkti.

     [+] [-]

, 2010-11-12 08:59, pirms 15 gadiem
Pēc rezultāta, kas ir ZEM bildes, var saprast, ka šo spēli uzvarēja Dalasas STARS! Lūdzu, izlabo

     [+] [-]

, 2010-11-12 08:59, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Par Stemkosa - Ovečkina dueli tu kļūdies- objektīvi skatoties, uzvarēja Alex, jo viņam 1+2, kamēr Stīvam 1+1.. Toties Stemkoss joprojām labākaia bombardieris.
Sjomins vnk monstruāli nokapājis- 3+2. un jau pkāpies uz cetruto vietu piunktu guvēju topā.
Jā un šonakt Stammeram jāspēkojas jau ar Sidu. Domāju, ka viņam noteikti izdosies noturēt pārsvaru.

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:07, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Jā un šonakt Stammeram jāspēkojas jau ar Sidu. Domāju, ka viņam noteikti izdosies noturēt pārsvaru.
nevis Stemmeram, bet gan Stamkosam un šajā duelī pat nezinu kurš būsd labāks, pazīstot Krosbiju šogad, tad varētu gaidīt kautiņu

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 09:08, pirms 15 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: nevis Stemmeram, bet gan Stamkosam un šajā duelī pat nezinu kurš būsd labāks, pazīstot Krosbiju šogad, tad varētu gaidīt kautiņu
Stammer ir viņa iesauka ZA. Savukārt Krievijā viņam ir iesauka Stameskins A kautiņš būtu interesanti

  +2 [+] [-]

, 2010-11-12 09:20, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Stammer ir viņa iesauka ZA. Savukārt Krievijā viņam ir iesauka Stameskins A kautiņš būtu interesanti
tur kur es dzīvoju viņu sauc par Stamkosu nu tad gaidam klopi šonakt

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:31, pirms 15 gadiem
Intresanti ka Stars un Kings mačā notika 4 dūru cīņas!Vestgārts no Kings,kas tagad pilda komandas policista pienākumus(Ivanāna vietā)nereizi vēl nav šo sezon nometis cimdus!(izņemot pirms sezonas parbaudes spēles)!Nevar novertēt cik tad vērtīgs ir tas puika!

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:31, pirms 15 gadiem
Kaža šodien gan labu spēli aizvadījis, bet gribētos jau biežāk no viņa kādu rezultativitātes punktu...

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:39, pirms 15 gadiem
būtu patiešām lieliski, ja raksta autors rakstot par latviešu pārstāvētajām komandām iemestu tabuli;nu raksta apakšā ar pārējiem nakts rezultātiem. tas ieteikums nākamajiem rakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 10:22, pirms 15 gadiem
Tampas - Wašingtonas spēlei vajadzēja rast sākotnēju atbildi uz jautājumu, vai Yzam izdosies atrast pretargumentus Caps ilglaicīgai dominancei Divīzijā.Šobrīd izskatās, ka vēl nē, Wašingtona pamazām atraujas.
Sjomins vienā spēlē dabū vairāk punktus, nekā Kovaļčuks visā sezonā...
Avečkins pārspēj Stemkosu cīņā par Ārtu Rosu, bet par Rišāru stāvoklis paliek "status quo"...
Kārters atšķirībā no Sjomina visas šaibas samet pilnos vārtos.
Vissliktākā ziņa, protams, ir tā, ka Leks ārā vismaz uz mēnesi.Kaut kā neiet viņam pēdējos gadus ar tām rokām.
Par spīti Rolosona pārcilvēciskajiem pūliņiem, Isles atkal zaudē.Pār Gordona galvu savelkušies biezi mākoņi...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 10:22, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: EHHHH KINO,atkal tas Semins maisās kur nevajaga
Sjomins stīlzešou..., nekas, gan jau līdz PO atkal izpūtīs visu duku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 10:33, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: EHHHH KINO,atkal tas Semins maisās kur nevajaga
Kādā ziņā?

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:34, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Leflēr, tikai nevajaga sākt izdalīt kurš pilnos vārtos sametis un kurš "tukšajos"...jo tā var aiziet pārāk tālu
Nepatīk nelasi, dzēs manis pēc ārā.Kādas Tev tiesības noteikt, ko es rakstīšu, ko nē.Vārti paliek vārti, tas nenozīmē, ka par to nedrīkst runāt.

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:36, pirms 15 gadiem
Ar nepacietību gaidu sezonas beigas, lai aplauztu Kharlamovu utt. Tā būs laba sajūta.

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:40, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ar nepacietību gaidu sezonas beigas, lai aplauztu Kharlamovu utt. Tā būs laba sajūta.
Nu un ja viņš vdrug aplauzīs Tevi ? Tu jau neesi tik stiprs, kā Ontārio izlase !

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:47, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu un ja viņš vdrug aplauzīs Tevi ? Tu jau neesi tik stiprs, kā Ontārio izlase !
A vot es uzticos Stamkosam Visi te gaida viņa kritumus, bet neņem vērā, ka arī Ovi un Sidam tādi būs. Ar šo es nesaku, ka viņš noteikti tās balvas izcīnīs, bet tur pat vien viņš būs.

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:00, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: A vot es uzticos Stamkosam Visi te gaida viņa kritumus, bet neņem vērā, ka arī Ovi un Sidam tādi būs. Ar šo es nesaku, ka viņš noteikti tās balvas izcīnīs, bet tur pat vien viņš būs.
Stemkosu vari svītrot no Rišāra un Rosa trofejas kandidātiem. Viņš ir Lekavaljē un Sentluī produkts vairākumā.

Pērn Lekavaljē nospēlēja 82 spēles... Tā kā jau tuvākajās nedeļās Sjomins būs garām, Ovečkins arī.

Interesanti fakti: Ovečkins līgas līderis piespēlēs. Vašingtonas sniegums pirmajiem zaudējot vārtus. 9 uzvaras 3 zaudējumi

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:04, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Stemkosu vari svītrot no Rišāra un Rosa trofejas kandidātiem. Viņš ir Lekavaljē un Sentluī produkts vairākumā.

Pērn Lekavaljē nospēlēja 82 spēles... Tā kā jau tuvākajās nedeļās Sjomins būs garām, Ovečkins arī.

Interesanti fakti: Ovečkins līgas līderis piespēlēs. Vašingtonas sniegums pirmajiem zaudējot vārtus. 9 uzvaras 3 zaudējumi
Ja tu mācētu slidot, tad pat tu varētu padot piespēles Stemkosa metieniem, tobišs tas nekādi viņa sniegumu neietekmēs

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:12, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Ja tu mācētu slidot, tad pat tu varētu padot piespēles Stemkosa metieniem, tobišs tas nekādi viņa sniegumu neietekmēs
Zonā ir un līdz metienam ir jātiek. Lekavaljē vienmēr bijis spēks vairākumā. Sniegumu tas noteikti ietekmēs.

Tu tampas sastāvā redzi alternatīvu Lekavaljē? Es nē

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:14, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Zonā ir un līdz metienam ir jātiek. Lekavaljē vienmēr bijis spēks vairākumā. Sniegumu tas noteikti ietekmēs.
Njā, var redzēt, ka neesi lietas kursā par to kā Stamkoss gūst savus vārtus, pietam ieteiktu papētīt Lekavaljē statistiku. Vairākuma mašīnu tā neatgādina, pietam viņi abi ir centri un Stamkoss mazāk kā pusi no vāriem ir guvis vairākumā.

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:20, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Njā, var redzēt, ka neesi lietas kursā par to kā Stamkoss gūst savus vārtus, pietam ieteiktu papētīt Lekavaljē statistiku. Vairākuma mašīnu tā neatgādina, pietam viņi abi ir centri un Stamkoss mazāk kā pusi no vāriem ir guvis vairākumā.
Vairākumā centrs ir Lekavaljē. Turklāt ne visu izsaka punkti. Tik talantīgs spēlētājs ar tādiem fiziskajiem parametriem nevar neietekmēt pretinieku spēli.

Mazāk par pusi no vārtiem ir PPG? Jā, bet tomēr tie ir 43%

Stamkoss savus vārtus gūst ar one-timer no Hossas punkta, pēc vinnija un mārtija piespēlēm

  +1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:26, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Vairākumā centrs ir Lekavaljē. Turklāt ne visu izsaka punkti. Tik talantīgs spēlētājs ar tādiem fiziskajiem parametriem nevar neietekmēt pretinieku spēli.

Mazāk par pusi no vārtiem ir PPG? Jā, bet tomēr tie ir 43%

Stamkoss savus vārtus gūst ar one-timer no Hossas punkta, pēc vinnija un mārtija piespēlēm
Šosezon Lekavaljē 14 spēlēs 3+6... Stamkosam tik pat punkti, cik Vinnijam un MSL kopā ņemtiem... Piekrītu, ka viņam ir saikne ar MSL, bet Vinnijs tur ir nipricom. 40 % vairākumā, tas ir normāls rādītājs.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:27, pirms 15 gadiem
Starpcitu, Lekavaljē vairākumā ir 2+5 sentluī 0+8. Par spīti tam kopsummā lekavaljē ir 9 punkti, sentluī 17...

O to the MG, caps ir satraumējuši Tampas vairākumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:29, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Starpcitu, Lekavaljē vairākumā ir 2+5 sentluī 0+8. Par spīti tam kopsummā lekavaljē ir 9 punkti, sentluī 17...

O to the MG, caps ir satraumējuši Tampas vairākumu!
Nu tas parāda, ka Vinnijs ir atkarīgs no vairākuma

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:31, pirms 15 gadiem
Stamkoss: 43%
Sjomins: 36%
Ovečkins: 22%

Galvaspilsētas puikas vismaz māk paši savākt punktus , nevis ēst no mārtijonkuļa karotes

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:34, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu tas parāda, ka Vinnijs ir atkarīgs no vairākuma
Tas parāda ka šis trio labi spēlē vairākumā, bet diemžēl Vinnijam ir trauma.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-12 11:34, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Stamkoss: 43%
Sjomins: 36%
Ovečkins: 22%

Galvaspilsētas puikas vismaz māk paši savākt punktus , nevis ēst no mārtijonkuļa karotes
Viņi ēd no Bestromonkuļa rokas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:36, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Viņi ēd no Bestromonkuļa rokas.
Tiešām ?Ovečkinam ir vairāk PP piespēļu nekā Bekstromam. Viņiem ir kopējais katls ar vairākām karotēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:45, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tas ir bezjēgā. Labāk pat necenties skaidrot,tāpat nesapratīs.
Es ļoti ceru,ka uz sezonas beigām viņš vispār atcerēsies,kas tas tāds Stemkos ir. Viņam katru gadu pa vienam favorītam.
A kas tev skauž vai kā? Sējeja telefonu esmu atslēdzis, jo redzams, ka motors darbojas, bet pie stūres neviena nav.

Lūk cik prasmīgi atlal viss tiek pavērsts pret Stamkosu. Laikam jau viņam arī tagad jāņemt mēnesi pauzi, kamēr Vinnijs izveseļojas, jo savādāk jau laukumā nav ko vairs darīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:51, pirms 15 gadiem
[qoute kino]
A kas tev skauž vai kā? Sējeja telefonu esmu atslēdzis, jo redzams, ka motors darbojas, bet pie stūres neviena nav.

Lūk cik prasmīgi atlal viss tiek pavērsts pret Stamkosu. Laikam jau viņam arī tagad jāņemt mēnesi pauzi, kamēr Vinnijs izveseļojas, jo savādāk jau laukumā nav ko vairs darīt.
[/quote]

Tu tikai neraudi! Stamkosam būs grūti brīži, viņam jāparāda vai viņš ir tāds mužiks kā 87. un 8.

Viss tiek pavērsts pret nabaga Stīviju? Fakti paliek fakti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-12 12:04, pirms 15 gadiem
Starp citu diezgan maldīgs priekšstats tiem, kuri domā, ka Stamkoss pērn ne no kurienes uzradās un nogāza podus. Nepielūdzamā statistika liecina, ka savas debijas sezonas pēdējos 30 macos (beidzot atrodot spēles pavedienu) savāca 17+10 punktus. Tātad reāli viņš pērn tikai turpināja to, ko bija jau iesācis pirmajā sezonā un tagad viņš atkal iet uz priekšu, tobišs neredzu nekādu pamatu gaidīt, ka kuru katru brīdi sekos mega aplaziens un viņu visi aizmirsīs.

P.S. Kharlamov, ko tādu es esmu pateicis?

     [+] [-]

, 2010-11-12 12:07, pirms 15 gadiem
Nu, pagaidām starp punktu līderiem notiek ļoti sīva cīņa. Ovečkins atpaliek no Stemkosa par 3 punktiem, Krosbijs no Ovečkina par 1, Sjomins (ko tur dara Sjomins?) no Krosbija par 1 punktu un D. Sedīns no Sjomina par 3 punktiem. Jebkurš no tiem, kas atrodas zem kāda, var vienā spēlē savākt vajadzīgo punktu skaitu, lai apdzītu sev priekšā esošo. Ar to es gribēju teikt, ka vēl ir par agru, lai kādam dalītu Ārta Rosa balvu. Tāpat arī Rišāra balvu, kur situācija ir ne mazāk interesanta. Dzīvosim - redzēsim, būs interesanti!

     [+] [-]

, 2010-11-12 12:10, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Starp citu diezgan maldīgs priekšstats tiem, kuri domā, ka Stamkoss pērn ne no kurienes uzradās un nogāza podus. Nepielūdzamā statistika liecina, ka savas debijas sezonas pēdējos 30 macos (beidzot atrodot spēles pavedienu) savāca 17+10 punktus. Tātad reāli viņš pērn tikai turpināja to, ko bija jau iesācis pirmajā sezonā un tagad viņš atkal iet uz priekšu, tobišs neredzu nekādu pamatu gaidīt, ka kuru katru brīdi sekos mega aplaziens un viņu visi aizmirsīs.

P.S. Kharlamov, ko tādu es esmu pateicis?
Taisnība, viņš drīzāk ar katru gadu progresē. Vienīgais, kas viņu spētu apturēt, ir kāda briesmīga trauma, bet jāvēl, lai viņam viss ir kārtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-12 12:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cik tādu ir bijis,kurus tu izcēli un sauci hvz par ko ? Kur viņi tagad ir ?
Stabilu spēlētāju kas tur latiņu pie 100 pts robežām ir uz pirkstiem saskaitām bariņš. Es tev jau nosaucu tavus favorītus,kur viņi ir tagad ?
Nevajag saukt visus spēlētājus pēc kārtas un tad šūt man klāt kaut kādas bumbas. Liec konkrētus faktus galdā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-12 12:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man darīt nav ko,kā tev par prieku meklēt visus tos tavus pasaku stāstus. Bet to ka es neko negudroju tu lieliski zini
Lai paliek,sezona divas un būs nakamais varonis.
Turpini tādā garā.

P.S. Ja tīri cilvēcīgi runājam, tad es jau sen cerēju, ka pie apvāršņa parādīsies kāds jauns kanādiešu uzbrucējs, kurš būs prasmīgs vārtu guvējs. Stamkoss tam atbilst un tāpēc varbūt es reizēm šauju pār strīpu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-12 13:16, pirms 15 gadiem
Varat liegties vai nē, bet skaidrs, ka tādā komponentā kā vārtu gūšana ( kas ir tikai viens no hokeja elementiem ), pēdējo gadu labākajam vārtu guvējam Avečkinam ir radies reāls konkurents.Iespējams, ka tādus kā mans kōrišs Kharlamovs, tas tracina.Viņi ar to nespēj samierināties.Tāpēc arī tāds tracis ap to Stemkosu.
Tāpēc arī tiek liktas galdā tādas kārtis, kā pēdējo gadu draftu uzvarētāji, utt.Taisītas dažādas tabulas, utt.Nesaprotu gan , kāpēc tajās atvēlēta vieta tādiem cilvēkiem kā Jāgrs, Selanne...

Starp citu, Kharlamovs pareizi saka, kanādiešiem katru gadu uzrodas pa jaunam talantīgam laukuma spēlētājam ( ar vārtsargiem tā paknapāk ), krieviem savukārt ar to tā ir kā ir.OK., Kuļikovs, Burmistrovs, Filatovs.
Nu tāpēc jau tāda burbuļošanās.Starp citu, krievi paši arī par to ecējas.Sak, labākais krieva draugs ir traumēts Stemkoss vai Krosbijs..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-12 15:13, pirms 15 gadiem
Prieks par skrastinu,ka piespeleja,zel ,ka osis nespeleja. Caps uzvar , ovi vartu guvums,sjomins malacis!

     [+] [-]

, 2010-11-12 16:32, pirms 15 gadiem
Nu nezinu, ko te visi par to Stemkosu vārās... Vēl tikkai sezonas sākums un lielie vaļi vēl tikkai ieskrienas! Un ja Ovečkinam negadīsies trauma (tfu,tfu,tfu) nospēlēs visas 82 spēles, tad neredzu viņam konkurentu Stemkosa personā cīņā par Rosu un Rišāru!
Krosbijs un jo īpaši Malkins vispār tā kā tādā slēpnī ielīduši arī viņi vēl "uzsprāgs"

     [+] [-]

, 2010-11-12 17:02, pirms 15 gadiem
chester89 rakstīja: Nu nezinu, ko te visi par to Stemkosu vārās... Vēl tikkai sezonas sākums un lielie vaļi vēl tikkai ieskrienas! Un ja Ovečkinam negadīsies trauma (tfu,tfu,tfu) nospēlēs visas 82 spēles, tad neredzu viņam konkurentu Stemkosa personā cīņā par Rosu un Rišāru!
Krosbijs un jo īpaši Malkins vispār tā kā tādā slēpnī ielīduši arī viņi vēl "uzsprāgs"
Nu, Krosbijs jau sen ir izšāvis - 10 vārti un 12 piespēles, kas viņu ierindo Top 3 gan pēc punktiem, gan gūtajiem vārtiem. Par Malkinu, jā, piekrītu, bet pēc iepriekšējās spēles ir cerība, ka viņš arī sāk atvērties.

     [+] [-]

, 2010-11-12 17:21, pirms 15 gadiem
''jau nākamās nedēļas ievadā aizvadīs pēdējo maču šajā sērijā, tiekoties ar Anaheimas "Ducks" vienību.''

Spēle notiks šonakt.