Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Skrastiņš piespēlē, "Stars" zaudējums Losandželosā

Jānis Celmiņš

Skrastiņš piespēlē, "Stars" zaudējums Losandželosā
Kārlis Skrastiņš
Foto: AFP/Scanpix

Zaudējumu Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kārtējā spēlē aizvadītajā naktī piedzīvoja Kārļa Skrastiņa pārstāvētā Dalasas "Stars" komanda, kas viesos piekāpās Losandželosas "Kings" vienībai – 1:3. Latviešu hokejists šajā spēlē izcēlās ar rezultatīvu piespēli.

"Stars" otrais zaudējums pēc kārtas

Mača rezultātu Losandželosā atklāja mājinieki, taču pirmā perioda beigu daļā pēc Kārļa Skrastiņa Maika Ribeiro rezultatīvām piespēlēm vārtus guva Džeimijs Benns. Otrais spēles perioda aizritēja bez vārtu guvumiem, bet trešajā periodā "Kings" divreiz realizēja skaitlisko vairākumu, triumfējot visā spēlē ar 3:1.

Kārlis Skrastiņš uz ledus pavadīja 18 minūtes un 16 sekundes, rezultatīvi asistēja partnerim vienīgo vārtu guvumā, reizi arī pats meta pa pretinieku vārtiem, nopelnīja divas soda minūtes un nopelnīja pozitīvu lietderības koeficientu +1.

Tādejādi "Stars" trīs spēļu izbraukumu sēriju uzsākusi ar diviem zaudējumiem, bet jau nākamās nedēļas ievadā aizvadīs pēdējo maču šajā sērijā, tiekoties ar Anaheimas "Ducks" vienību.

"Flyers" svin rekorduzvaru

Krietni labāk aizvadītajā naktī veicās Filadelfijas "Flyers" komandai, kura viesos izcīnīja rekorduzvaru pār Karolīnas "Hurricanes" komandu – 8:1. Trīs vārtus vai "hat trick" šajā spēlē guva Džefs Kārters, divi vārti Denija Brīra rēķinā, bet pa reizei precīzi bija Maiks Ričardss, Skots Hartnels un Nikolajs Žerdovs. Oskars Bārtulis spēlei pieteikts nebija.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 58 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2010-11-12 08:31, pirms 14 gadiem
Dalasai kkada melnā strīpa..

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 08:35, pirms 14 gadiem
mjā rezūltāti iespāidīgi šonakt tikās Ovis pret Stamkosu-viņu duelī labāks bija Stamkos viņam vārti, bet Capitals vienkārsi iznīcināja Tampabeju- apsveicu Sjominu ar hat-tricku labais
Kā arī J.Kārters no Flyers izcēlās ar to pašu numuru- Hat trick!!
Bet vislielākais prieks ka Detroitai atkal kārtējā pārliecinošā uzvara un Henriks Z. arī pie punktiem tika super ši bus laba diena

  +3 [+] [-]

, 2010-11-12 08:41, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: mjā rezūltāti iespāidīgi šonakt tikās Ovis pret Stamkosu-viņu duelī labāks bija Stamkos viņam vārti, bet Capitals vienkārsi iznīcināja Tampabeju- apsveicu Sjominu ar hat-tricku labais
Kā arī J.Kārters no Flyers izcēlās ar to pašu numuru- Hat trick!!
Bet vislielākais prieks ka Detroitai atkal kārtējā pārliecinošā uzvara un Henriks Z. arī pie punktiem tika super ši bus laba diena
Vispār jau Ovi arī bija vārti... Katrā ziņā cīņa turpinās un gūtajos vārtos Stamkoss saglabā 5 vārtu handikapu (viena spēle rezervē). Sliktās ziņas ir tās, ka Lekavaljē ir lauzis roku

  +6 [+] [-]

, 2010-11-12 08:46, pirms 14 gadiem
Flyers Lido!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-11-12 08:46, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Vispār jau Ovi arī bija vārti... Katrā ziņā cīņa turpinās un gūtajos vārtos Stamkoss saglabā 5 vārtu handikapu (viena spēle rezervē). Sliktās ziņas ir tās, ka Lekavaljē ir lauzis roku
jā jā atvainojos Ovis arī guva v;artus umn izdarīja 2 piespēlēs, gribējās lai Stamkos labāks jo patīk man viņš vairāk bet nu neko gan jau sezona v;el gara

  +3 [+] [-]

, 2010-11-12 08:47, pirms 14 gadiem
Ovi jau vinnēja man liekas 1+2
Stamkosam 1+1

Bet nu Sjominam tik daudz punkti, cik šiem abiem kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-12 08:51, pirms 14 gadiem
Nekas - kad Kārlis spēlēs Anaheimā-tad būs arī uzvaras, ne tikai punkti.

     [+] [-]

, 2010-11-12 08:59, pirms 14 gadiem
Pēc rezultāta, kas ir ZEM bildes, var saprast, ka šo spēli uzvarēja Dalasas STARS! Lūdzu, izlabo

     [+] [-]

, 2010-11-12 08:59, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Par Stemkosa - Ovečkina dueli tu kļūdies- objektīvi skatoties, uzvarēja Alex, jo viņam 1+2, kamēr Stīvam 1+1.. Toties Stemkoss joprojām labākaia bombardieris.
Sjomins vnk monstruāli nokapājis- 3+2. un jau pkāpies uz cetruto vietu piunktu guvēju topā.
Jā un šonakt Stammeram jāspēkojas jau ar Sidu. Domāju, ka viņam noteikti izdosies noturēt pārsvaru.

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:07, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Jā un šonakt Stammeram jāspēkojas jau ar Sidu. Domāju, ka viņam noteikti izdosies noturēt pārsvaru.
nevis Stemmeram, bet gan Stamkosam un šajā duelī pat nezinu kurš būsd labāks, pazīstot Krosbiju šogad, tad varētu gaidīt kautiņu

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 09:08, pirms 14 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: nevis Stemmeram, bet gan Stamkosam un šajā duelī pat nezinu kurš būsd labāks, pazīstot Krosbiju šogad, tad varētu gaidīt kautiņu
Stammer ir viņa iesauka ZA. Savukārt Krievijā viņam ir iesauka Stameskins A kautiņš būtu interesanti

  +2 [+] [-]

, 2010-11-12 09:20, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Stammer ir viņa iesauka ZA. Savukārt Krievijā viņam ir iesauka Stameskins A kautiņš būtu interesanti
tur kur es dzīvoju viņu sauc par Stamkosu nu tad gaidam klopi šonakt

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:31, pirms 14 gadiem
Intresanti ka Stars un Kings mačā notika 4 dūru cīņas!Vestgārts no Kings,kas tagad pilda komandas policista pienākumus(Ivanāna vietā)nereizi vēl nav šo sezon nometis cimdus!(izņemot pirms sezonas parbaudes spēles)!Nevar novertēt cik tad vērtīgs ir tas puika!

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:31, pirms 14 gadiem
Kaža šodien gan labu spēli aizvadījis, bet gribētos jau biežāk no viņa kādu rezultativitātes punktu...

     [+] [-]

, 2010-11-12 09:39, pirms 14 gadiem
būtu patiešām lieliski, ja raksta autors rakstot par latviešu pārstāvētajām komandām iemestu tabuli;nu raksta apakšā ar pārējiem nakts rezultātiem. tas ieteikums nākamajiem rakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 10:22, pirms 14 gadiem
Tampas - Wašingtonas spēlei vajadzēja rast sākotnēju atbildi uz jautājumu, vai Yzam izdosies atrast pretargumentus Caps ilglaicīgai dominancei Divīzijā.Šobrīd izskatās, ka vēl nē, Wašingtona pamazām atraujas.
Sjomins vienā spēlē dabū vairāk punktus, nekā Kovaļčuks visā sezonā...
Avečkins pārspēj Stemkosu cīņā par Ārtu Rosu, bet par Rišāru stāvoklis paliek "status quo"...
Kārters atšķirībā no Sjomina visas šaibas samet pilnos vārtos.
Vissliktākā ziņa, protams, ir tā, ka Leks ārā vismaz uz mēnesi.Kaut kā neiet viņam pēdējos gadus ar tām rokām.
Par spīti Rolosona pārcilvēciskajiem pūliņiem, Isles atkal zaudē.Pār Gordona galvu savelkušies biezi mākoņi...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 10:22, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: EHHHH KINO,atkal tas Semins maisās kur nevajaga
Sjomins stīlzešou..., nekas, gan jau līdz PO atkal izpūtīs visu duku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 10:33, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: EHHHH KINO,atkal tas Semins maisās kur nevajaga
Kādā ziņā?

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:34, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Leflēr, tikai nevajaga sākt izdalīt kurš pilnos vārtos sametis un kurš "tukšajos"...jo tā var aiziet pārāk tālu
Nepatīk nelasi, dzēs manis pēc ārā.Kādas Tev tiesības noteikt, ko es rakstīšu, ko nē.Vārti paliek vārti, tas nenozīmē, ka par to nedrīkst runāt.

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:36, pirms 14 gadiem
Ar nepacietību gaidu sezonas beigas, lai aplauztu Kharlamovu utt. Tā būs laba sajūta.

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:40, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ar nepacietību gaidu sezonas beigas, lai aplauztu Kharlamovu utt. Tā būs laba sajūta.
Nu un ja viņš vdrug aplauzīs Tevi ? Tu jau neesi tik stiprs, kā Ontārio izlase !

     [+] [-]

, 2010-11-12 10:47, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu un ja viņš vdrug aplauzīs Tevi ? Tu jau neesi tik stiprs, kā Ontārio izlase !
A vot es uzticos Stamkosam Visi te gaida viņa kritumus, bet neņem vērā, ka arī Ovi un Sidam tādi būs. Ar šo es nesaku, ka viņš noteikti tās balvas izcīnīs, bet tur pat vien viņš būs.

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:00, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: A vot es uzticos Stamkosam Visi te gaida viņa kritumus, bet neņem vērā, ka arī Ovi un Sidam tādi būs. Ar šo es nesaku, ka viņš noteikti tās balvas izcīnīs, bet tur pat vien viņš būs.
Stemkosu vari svītrot no Rišāra un Rosa trofejas kandidātiem. Viņš ir Lekavaljē un Sentluī produkts vairākumā.

Pērn Lekavaljē nospēlēja 82 spēles... Tā kā jau tuvākajās nedeļās Sjomins būs garām, Ovečkins arī.

Interesanti fakti: Ovečkins līgas līderis piespēlēs. Vašingtonas sniegums pirmajiem zaudējot vārtus. 9 uzvaras 3 zaudējumi

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:04, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Stemkosu vari svītrot no Rišāra un Rosa trofejas kandidātiem. Viņš ir Lekavaljē un Sentluī produkts vairākumā.

Pērn Lekavaljē nospēlēja 82 spēles... Tā kā jau tuvākajās nedeļās Sjomins būs garām, Ovečkins arī.

Interesanti fakti: Ovečkins līgas līderis piespēlēs. Vašingtonas sniegums pirmajiem zaudējot vārtus. 9 uzvaras 3 zaudējumi
Ja tu mācētu slidot, tad pat tu varētu padot piespēles Stemkosa metieniem, tobišs tas nekādi viņa sniegumu neietekmēs

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:12, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Ja tu mācētu slidot, tad pat tu varētu padot piespēles Stemkosa metieniem, tobišs tas nekādi viņa sniegumu neietekmēs
Zonā ir un līdz metienam ir jātiek. Lekavaljē vienmēr bijis spēks vairākumā. Sniegumu tas noteikti ietekmēs.

Tu tampas sastāvā redzi alternatīvu Lekavaljē? Es nē

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:14, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Zonā ir un līdz metienam ir jātiek. Lekavaljē vienmēr bijis spēks vairākumā. Sniegumu tas noteikti ietekmēs.
Njā, var redzēt, ka neesi lietas kursā par to kā Stamkoss gūst savus vārtus, pietam ieteiktu papētīt Lekavaljē statistiku. Vairākuma mašīnu tā neatgādina, pietam viņi abi ir centri un Stamkoss mazāk kā pusi no vāriem ir guvis vairākumā.

     [+] [-]

, 2010-11-12 11:20, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Njā, var redzēt, ka neesi lietas kursā par to kā Stamkoss gūst savus vārtus, pietam ieteiktu papētīt Lekavaljē statistiku. Vairākuma mašīnu tā neatgādina, pietam viņi abi ir centri un Stamkoss mazāk kā pusi no vāriem ir guvis vairākumā.
Vairākumā centrs ir Lekavaljē. Turklāt ne visu izsaka punkti. Tik talantīgs spēlētājs ar tādiem fiziskajiem parametriem nevar neietekmēt pretinieku spēli.

Mazāk par pusi no vārtiem ir PPG? Jā, bet tomēr tie ir 43%

Stamkoss savus vārtus gūst ar one-timer no Hossas punkta, pēc vinnija un mārtija piespēlēm

  +1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:26, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Vairākumā centrs ir Lekavaljē. Turklāt ne visu izsaka punkti. Tik talantīgs spēlētājs ar tādiem fiziskajiem parametriem nevar neietekmēt pretinieku spēli.

Mazāk par pusi no vārtiem ir PPG? Jā, bet tomēr tie ir 43%

Stamkoss savus vārtus gūst ar one-timer no Hossas punkta, pēc vinnija un mārtija piespēlēm
Šosezon Lekavaljē 14 spēlēs 3+6... Stamkosam tik pat punkti, cik Vinnijam un MSL kopā ņemtiem... Piekrītu, ka viņam ir saikne ar MSL, bet Vinnijs tur ir nipricom. 40 % vairākumā, tas ir normāls rādītājs.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:27, pirms 14 gadiem
Starpcitu, Lekavaljē vairākumā ir 2+5 sentluī 0+8. Par spīti tam kopsummā lekavaljē ir 9 punkti, sentluī 17...

O to the MG, caps ir satraumējuši Tampas vairākumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-12 11:29, pirms 14 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Starpcitu, Lekavaljē vairākumā ir 2+5 sentluī 0+8. Par spīti tam kopsummā lekavaljē ir 9 punkti, sentluī 17...

O to the MG, caps ir satraumējuši Tampas vairākumu!
Nu tas parāda, ka Vinnijs ir atkarīgs no vairākuma
1 2 58 komentāri