Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins Lasvegasā tiek pie pirmās sausās NHL uzvaras

Rolands Eliņš

Merzļikins Lasvegasā tiek pie pirmās sausās NHL uzvaras
Elvis Merzļikins. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas vienība Kolumbusas "Blue Jackets" viesos ar 3:0 pārspēja Lasvegasas "Golden Knights", un latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins atvairīja pilnīgi visus pretinieku metienus, aizvadot savu pirmo sauso spēli NHL un tiekot atzīts par mača pirmo zvaigzni.

Elvis Merzļikins saskārās ar 27 pretinieku metieniem un parūpējās par to, lai rezultatīvs nav neviens no tiem. Merzļikins palīdzēja komandai izturēt trīs mazākumus un par savu sniegumu tika novērtēts ar mača pirmās zvaigznes titulu.

Merzļikinam šī ir karjeras piektā uzvara NHL, turklāt pirmo reizi izdevies palikt sausā, kas ļāva vēl vairāk uzlabot savu augstvērtīgo statistiku pēc kļūšanas par „Blue Jackets” pamatvārtsargu. Savukārt Kolumbusas komandas rezervē atkal palika Matīss Kivlenieks.

Kolumbusas komanda līdz ar to noslēgusi četru spēļu izbraukumu pie Rietumu konferences komandām, kas izrādījās veiksmīgs – tika gūtas trīs uzvaras. Kopumā „Blue Jackets” iepriekšējos 17 mačos pie vismaz punkta tikusi 15 spēlēs, kas palīdzējis pakāpties uz devīto vietu Austrumu konferencē, turklāt šonakt tika pieveikta Rietumu konferences „play-off” zonā esoša komanda.

Kolumbusai izdevās izvirzīties vadībā 17. minūtē, kad vairākumu realizēja Emils Bemstrēms, savukārt otrā perioda sākumā Pjērs Liks Dibuā ar saviem sezonas 15. vārtiem „Blue Jackets” pārsvara dubultoja. Pēc aktīvā spēles sākuma „Blue Jackets” turpinājumā uzbruka krietni mazāk un otrajā periodā izdarīja tikai divus metienus pa vārtiem, bet visā spēlē kopā – 22 metienus.

Spēles 50. minūtē Aleksandrs Venberjs izmantoja „Golden Knights” neveiksmīgu nomaiņu un tika pusātrajā uzbrukumā divi pret vienu, kurā pats izdarīja precīzu metienu, gūstot savus pirmos vārtus kopš oktobra. Tas nokārtoja „Blue Jackets” uzvaru ar rezultātu 3:0, ko Merzļikins varēja atzīmēt ar priecīgu lēcienu savas komandas kapteiņa Foliņjo apskāvienos.

Merzļikins tika atzīts par mača pirmo zvaigzni, šo godu izpelnoties pirmoreiz. Vēl mača zvaigžņu vidū tika iekļauti Kolumbusas spēlētāji Bemstrēms un Dibuā.

„Blue Jackets” tagad gaidāms neliels pārtraukums, bet pēc trim dienām paredzēta spēle pret Bostonas „Bruins”.

NHLkopvērtējums

V.AustrumiPunktiV.RietumiPunkti
1.Capitals651.Blues65
2.Bruins652.Stars56
3.Penguins593.Avalanche55
4.Islanders584.Flames55
5.Lightning585.Coyotes54
6.Hurricanes566.Golden Knights54
7.Maple Leafs547.Oilers53
8.Flyers528.Jets52
9.Blue Jackets529.Canucks52
10.Panthers5110.Predators47
11.Rangers4611.Wild46
12.Sabres4512.Blackhawks46
13.Canadiens4513.Sharks46
14.Senators3914.Kings40
15.Devils3915.Ducks39
16.Red Wings27

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

 +11 [+] [-]

, 2020-01-12 08:16, pirms 5 gadiem
Kā jau teicu pēc pēdējās spēles pret Sharks,ka Vegasā Elvim būs pirmā sausā spēle. Pēc 44 gadu pārtraukuma šovs ar Elvi Lasvegasā.Kur vēl labāka vieta vārtsargam ar vārdu Elvis izcīnīt savu pirmo sauso spēli NHL karjerā?! Pat rokenrola karalis no augšas palīdzēja ar to vārtu pārliktni 3.perioda sākumā. Viva Las Vegas!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 08:19, pirms 5 gadiem
Es jau jums teicu ka Elvis būs vilcējs, tikai vēl nebija viņa laiks pienācis.
Tagad ir šis viņa laiks un viņš tiešām ved komandu pretī play-off.
Super!!
Kāds zin cik vispār LV vārtsargi ir nostāvējuši sausā NHL mačā?

 +13 [+] [-]

, 2020-01-12 08:22, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: Es jau jums teicu ka Elvis būs vilcējs, tikai vēl nebija viņa laiks pienācis.
Tagad ir šis viņa laiks un viņš tiešām ved komandu pretī play-off.
Super!!
Kāds zin cik vispār LV vārtsargi ir nostāvējuši sausā NHL mačā?
Irbem 33 sausās spēles, Skudram - sešas. Merzļikins ir trešais.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 08:23, pirms 5 gadiem
Malacis! Skatījos spēli. Bija momenti kur tiešām izvilka. Super! Tā turpināt

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 08:24, pirms 5 gadiem
Kā man tagad nāk smiekli par tiem smirdētājiem un nepacietīgajiem lūzeriem 😂😂🤣🤣
Kas tikai netika rakstīts par Elvi - knaps AHL vārtsargs, Šveices līmenis utt.
Neesiet aizdomājušies, kāpēc dzīvē neko neesiet sasnieguši un tā turpinot nesasniegsiet?
Jūsu neveiksmju atslēga ir negatīvs prāts un pacietības trūkums.
Pretēji Elvim, kurš ir sasniedzis un sasniegs, bet jūs turpināsiet pirst savos dīvānos, sūkt aliņus un nolikt tos, kas kaut ko sasniedz.
D*rsējs nav darītājs - vienmēr!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 08:24, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: Kāds zin cik vispār LV vārtsargi ir nostāvējuši sausā NHL mačā?
Irbe noteikti ir, par Skudru neatceros, bet nebrīnītos ja būtu.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-12 08:27, pirms 5 gadiem
Bravo, bravo!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 08:27, pirms 5 gadiem
Molodčiks čalis! Kur ir visi tie peģikovi, kuri dēvēja Elvi par Murdļikinu? Varu derēt, ka tūlīt siekalodamies cels debesīs!

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 08:27, pirms 5 gadiem
Ja par spēli, tad, protams, ka sausā spēle ir sausā, tajā pašā laikā Vegasai šī nebija labākā diena. Mača ievads šaubīgs un pēc tam arī neko prātīgi nevarēja izveidot.

Savukārt Elvis ar saviem 91.5% atvairīto metienu nu ir tādā labā NHL līmenī - apsteidzis Korpisalo un ir turpat kur pirmie trīs šīssezonas uzvarām bagātākie vārtsargi.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-12 08:30, pirms 5 gadiem
Capo rakstīja: Kā man tagad nāk smiekli par tiem smirdētājiem un nepacietīgajiem lūzeriem 😂😂🤣🤣
Kas tikai netika rakstīts par Elvi - knaps AHL vārtsargs, Šveices līmenis utt.
Neesiet aizdomājušies, kāpēc dzīvē neko neesiet sasnieguši un tā turpinot nesasniegsiet?
Jūsu neveiksmju atslēga ir negatīvs prāts un pacietības trūkums.
Pretēji Elvim, kurš ir sasniedzis un sasniegs, bet jūs turpināsiet pirst savos dīvānos, sūkt aliņus un nolikt tos, kas kaut ko sasniedz.
D*rsējs nav darītājs - vienmēr!
Es biju viens no tiem kurš Elvi nosauca par caurumu, man prieks, ka Elvis aizvēra man muti, jāatzīst, ka tobrīd nekas neliecināja par viņa varējumu NHL, nebūtu soma trauma, dies vien zin kā būtu. Tagad kad soms atgriezīsies, trenneriem nebūs viegla izvēle.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 08:33, pirms 5 gadiem
Cepo, paldies par īstajiem vārdiem. Neliekulošu, tas attiecas arī uz mani brīžam un varbūt šī frāze par negatīvu prātu, man tagad maisīsie galvā un palīdzēs sanemties sarežgītās situācijās citreiz

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 08:35, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Savukārt Elvis ar saviem 91.5% atvairīto metienu nu ir tādā labā NHL līmenī - apsteidzis Korpisalo un ir turpat kur pirmie trīs šīssezonas uzvarām bagātākie vārtsargi.
līdz izlases pirmajam numuram trūkstot vēl kāds viens/divi procents kaut kur

  +5 [+] [-]

, 2020-01-12 08:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: līdz izlases pirmajam numuram trūkstot vēl procentu
Tad ar uzvarām jau viss esot kārtībā?
Es vnk gaidīju, kad jau beidzot būs tas brīdis, kad "galvenās" uzvaras būs tik, lai individuālā statistika skaitītos.

     [+] [-]

, 2020-01-12 08:44, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad ar uzvarām jau viss esot kārtībā?
Es vnk gaidīju, kad jau beidzot būs tas brīdis, kad "galvenās" uzvaras būs tik, lai individuālā statistika skaitītos.
pēc uzvarām nosaka pirmo numuru? tad jau vēl daudz jāuzvar! nez vai kā trešais pat var tagad braukt uz PČ

     [+] [-]

, 2020-01-12 08:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pēc uzvarām nosaka pirmo numuru? tad jau vēl daudz jāuzvar! nez vai kā trešais pat var tagad braukt uz PČ
Baumo, ka atvairīto metienu procentam ar uzvarām ir kaut kāda saistība. Vēlāk būs funim jāpajautā.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-12 08:47, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: pēc uzvarām nosaka pirmo numuru? tad jau vēl daudz jāuzvar! nez vai kā trešais pat var tagad braukt uz PČ
Vot, es arī nezinu, jāpagaida, kad ekspertu komisija savāksies, viņi visu pastāstīs!
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  +7 [+] [-]

, 2020-01-12 09:00, pirms 5 gadiem
Vienīgie rokenrolla karali ir Kivičs un Sandis Kiops

  +3 [+] [-]

, 2020-01-12 09:01, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Rokenrola karalis, tik tieshaam?
Normaali rokeri Presliju ne par kaadu tur karali nekad nav atzinushi! Patiesiibaa vinsh bija taa laika producentu maaksliigi izveidots teels, kursh pats NEVIENU gabalu nav sacereejis, taads popsiigs jampampinsh ar gitaaru un pielaiziitiem zhellejmateliem, lidziigs kaa Krieviem Kirkorovs, Gazmanovs vai Dima Bilans, nevis karalis, ibio, rio!
Diemžēl plašāka pasaule tavu sāpi nezin un turpina Elvisu dēvēt par karali.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-12 09:02, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Rokenrola karalis, tik tieshaam?
cik uzvaras Elvim palikušas līdz pirmajam numuram?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 09:02, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Rokenrola karalis, tik tieshaam?
Normaali rokeri Presliju ne par kaadu tur karali nekad nav atzinushi! Patiesiibaa vinsh bija taa laika producentu maaksliigi izveidots teels, kursh pats NEVIENU gabalu nav sacereejis, taads popsiigs jampampinsh ar gitaaru un pielaiziitiem zhellejmateliem, lidziigs kaa Krieviem Kirkorovs, Gazmanovs vai Dima Bilans, nevis karalis, ibio, rio!
Nu Tu izklausies pēc riktīga revolucionāra! Šo viedokli vari amerikāņiem izklāstīt, redzēs kādas sekmes būs 😂😂

  -4 [+] [-]

, 2020-01-12 09:04, pirms 5 gadiem
Capo rakstīja: Kā man tagad nāk smiekli par tiem smirdētājiem un nepacietīgajiem lūzeriem 😂😂🤣🤣
Kas tikai netika rakstīts par Elvi - knaps AHL vārtsargs, Šveices līmenis utt.
Neesiet aizdomājušies, kāpēc dzīvē neko neesiet sasnieguši un tā turpinot nesasniegsiet?
Jūsu neveiksmju atslēga ir negatīvs prāts un pacietības trūkums.
Pretēji Elvim, kurš ir sasniedzis un sasniegs, bet jūs turpināsiet pirst savos dīvānos, sūkt aliņus un nolikt tos, kas kaut ko sasniedz.
D*rsējs nav darītājs - vienmēr!
Kopumaa piekriitu, tachu attieciibaa par aliniu kategoriski protesteeju!
Dziivee var daudz ko sasniegt arii suucot alinu, tas absoluuti nav nekaads trauceeklis, ar nosaciijumu, protrams, ja taa nav tava vieniigaa nodarbe
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  +3 [+] [-]

, 2020-01-12 09:08, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vai tad es izkliedzu saapi? Tu veel pasaki, ka Preslijs Rokenrolu izgudroja
Es nezinu, iespējams, lielāki nopelni pieder Čakam Berijam vai kādam citam morim.
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  -4 [+] [-]

, 2020-01-12 09:13, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: līdz izlases pirmajam numuram trūkstot vēl kāds viens/divi procents kaut kur
Beidz tak funiot!

     [+] [-]

, 2020-01-12 09:14, pirms 5 gadiem
Reeberbahn rakstīja: Vienīgie rokenrolla karali ir Kivičs un Sandis Kiops
Tie ir klozetpoda karali

  +4 [+] [-]

, 2020-01-12 09:15, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Vispaar es runaaju par cilveekiem, kuri ir saistiiti ar muuziku, konkreeti ar muusdienu un taa laika Roku, arii Amerikaani nav nekaads izneemums
Domaa, chali no Metallica, piemeeram, uzskata savaadaak?
Ar piebildi, ka rokmūzika pašlaik ir tik dažāda, ka līdz ar to katrai no tās "apakšnozari" ir savi atbalstītāji, ar savām domām un viedokļiem.
Beigu beigās, visi šie tituli tiek doti nevis par kaut kādu augstu māksliniecisko sniegumu (tam ir citas balvas) vai ko līdzīgu, bet par popularitāti un ietekmi uz sabiedrību (pati sabiedrība tos arī piešķir, t.i., paši norādot ko viņi domā par savu favorītu).

  -4 [+] [-]

, 2020-01-12 09:18, pirms 5 gadiem
Waldini rakstīja: Nu Tu izklausies pēc riktīga revolucionāra! Šo viedokli vari amerikāņiem izklāstīt, redzēs kādas sekmes būs 😂😂
Te absoluuti nekas nav no revolucionaara Man to visu maacija muzikas produceeshanas kursos, kur pasniedza arii Pop-Rok muzikas veesturi, starp citu, tas bija USA, 90.to viduu
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  -4 [+] [-]

, 2020-01-12 09:26, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar piebildi, ka rokmūzika pašlaik ir tik dažāda, ka līdz ar to katrai no tās "apakšnozari" ir savi atbalstītāji, ar savām domām un viedokļiem.
Beigu beigās, visi šie tituli tiek doti nevis par kaut kādu augstu māksliniecisko sniegumu (tam ir citas balvas) vai ko līdzīgu, bet par popularitāti un ietekmi uz sabiedrību (pati sabiedrība tos arī piešķir, t.i., paši norādot ko viņi domā par savu favorītu).
Sabiedriiba biezhi vien ir profaanu bars Ko krukii visvairaak, par to vini arii spiedz, it sevishki nesenajaa pagaatnee, kad veel nebija interneta un visu to padariishanu dikteeja TV /Radio
Domaa tikai Krievijaa buutu iespeejams Laskovyj Maj fenomens? Vienkaarshi Rietumos visas taas shniagas mazliet kvalitatiivaak piesliipee, tachu princips ir apmeeram taads pats

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 09:34, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Sabiedriiba biezhi vien ir profaanu bars Ko krukii visvairaak, par to vini arii spiedz, it sevishki nesenajaa pagaatnee, kad veel nebija interneta un visu to padariishanu dikteeja TV /Radio
Domaa tikai Krievijaa buutu iespeejams Laskovyj Maj fenomens? Vienkaarshi Rietumos visas taas shniagas mazliet kvalitatiivaak piesliipee, tachu princips ir apmeeram taads pats
Kāda starpība?
Atkārtoju - tā nav muzikālās izcilības vai meistarības balva. Tā ir sava veida iesauka, ko konkrētās mūzikas klausītāji ir izdomājuši un devuši savam favorītam.

Profesionāļi, kas kaut ko saprot no konkrētās tēmas, var vērtēt un arī vērtēs atšķirīgi.

Beigu beigās, ja mēs pieturamies pie sporta tēmas. Te arī hokejistiem tiek dotas visādas iesaukas, sākot no "Mūriem" beidzot ar... dajebko citu. Vai tā tos hokejistus sauc treneri/spēlētāji/eksperti? Nē. Tā viņus sauc fani. Ekspertiem, beigu beigās, ja parādītu konkrētu hokejistu darbības, domāju, viņi varētu uzrakstīt vismaz pāris lappušu plašu sacerējumu par tēmu "Kāpēc šis hokejists NAV....(tik labs)". Un ko tas mainītu? NE-KO!
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 09:46, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tie ir klozetpoda karali
Kādas ir tavas domas par Leniju Kravicu? Nu, tīri par viņa muzikālo varējumu.
Slēpts komentārs: Bocmana Ivara papagailis

  +6 [+] [-]

, 2020-01-12 09:54, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ja godiigi, neko nezinu, pirmaa dzirdeeshana
Ok, vairāk jautājumu nav.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-12 09:57, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kādas ir tavas domas par Leniju Kravicu? Nu, tīri par viņa muzikālo varējumu.
Paskatiijos fragmentu jutubaa, neka tur ieveeriibas cieniiga nav, parasta neegeriska fanki-popsa Labaaks, protams, par jebkaadu repu, tachu jebkuraa gadiijumaa ne prieksh manis

     [+] [-]

, 2020-01-12 09:57, pirms 5 gadiem
https://imgur.com/gallery/4HTDsfO
Skatoties pēc šī, viņam tā pārliecība šobrīd ir MILZĪGA... Un spriežot pēc intervijām ar Tortorellu, viņam arī patīk ko laukumā dara Elvis.

Ja pēc Korpisalo atgriešanās, Elvi atkal nometīs uz beņķa, tad tas būs diezgan "interesants" lēmums, ņemot vērā Somu skaitu CBJ menedžmentā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 10:02, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Ja godiigi, neko nezinu, pirmaa dzirdeeshana
Ja nezin,kas ir Kravics,tad par Elvisu nebūs tiesību saprast un spriest.
Mūsu Elvis malacis. Bet jāstrādā šādi būs gadiem.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-12 10:03, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja nezin,kas ir Kravics,tad par Elvisu nebūs tiesību saprast un spriest.
Mūsu Elvis malacis. Bet jāstrādā šādi būs gadiem.
Kaads te sakars? Kaada hrena peec man buutu jaazin kaut kaadi popsiigie neegeri?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 10:14, pirms 5 gadiem
Un uz Kivlenieka iespēlēšanu NHL šosezon laikam varam aizmirst. Izbraukums rietumos ar 4 spēlēm tai skaitā back-to-back spēles tika nosēdētas uz beņķa.
visdrīzāk Vehvilainens tiks iespēlēts.

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:18, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Un uz Kivlenieka iespēlēšanu NHL šosezon laikam varam aizmirst. Izbraukums rietumos ar 4 spēlēm tai skaitā back-to-back spēles tika nosēdētas uz beņķa.
visdrīzāk Vehvilainens tiks iespēlēts.
Kā jau teicu - Kivlenieks šobrīd nav spēlējis ļoti sen. Brīdī, kad CBJ ir iespējas tikt play-off, neliks vārtos vārtsargu, kuram jau 3 sezonas pēc kārtas AHL ir zem 90%, un virs 3 ielaistajiem..

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 10:20, pirms 5 gadiem
Elvis! Karalis ir pamodies, Vegasā!

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:22, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Un uz Kivlenieka iespēlēšanu NHL šosezon laikam varam aizmirst. Izbraukums rietumos ar 4 spēlēm tai skaitā back-to-back spēles tika nosēdētas uz beņķa.
visdrīzāk Vehvilainens tiks iespēlēts.
Kivlenieka gadījumā jau tad interesantāk ir nevis viņa (ne)iespējamā debija NHL, bet gan tas, kurp viņa ceļi aizvedīs nākamsezon. Šovasar RFA, ja nemaldos.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 10:25, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Paskatiijos fragmentu jutubaa, neka tur ieveeriibas cieniiga nav, parasta neegeriska fanki-popsa Labaaks, protams, par jebkaadu repu, tachu jebkuraa gadiijumaa ne prieksh manis
Nevis LABĀKS, bet TU labāk saproti, beidz tak tirst par lietām, kuras neuztver
Reps esot tiem, kas neprot dziedāt, tās ir pilnīgas un absolūtas muļķības, Tu vnk pats nesaproti, par ko runā. Labs (!) reps ir daudz grūtāks par vidusmēra dziedāšanu, tā tas vnk ir, tas, ka tu to neuztver un nesaproti, ir pavisam cits stāsts.
Tēmu tālāk neattīstīšu

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:26, pirms 5 gadiem
Kur palicis asenizators Cimmermanis ar savām alpu līgām?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 10:29, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kivlenieka gadījumā jau tad interesantāk ir nevis viņa (ne)iespējamā debija NHL, bet gan tas, kurp viņa ceļi aizvedīs nākamsezon. Šovasar RFA, ja nemaldos.
gan jau Kolumbusa paturēs priekš fermas un sastāva dziļuma. nez vai Kivlenieks dosies uz Eiropu tik ātri, ja nav kur īsti arī doties. divvirziena līgums apmēram 700/100 nav tas sliktākais variants . NHL turpat tuvumā joprojām būs. vēl jau jauns un vieta/laiks progresam ir.
tagad jau NHL nav 2-3 vārtsargi ar līgumiem , bet vismaz 4-5...

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:31, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja nezin,kas ir Kravics,tad par Elvisu nebūs tiesību saprast un spriest.
Mūsu Elvis malacis. Bet jāstrādā šādi būs gadiem.
Tiešām dīvaini ja kāds nepazīst Kravicu.

https://www.delfi.lv/izklaide/slave...

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:36, pirms 5 gadiem
Nu tad beidzot. Elvis malacis!

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:42, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau Kolumbusa paturēs priekš fermas un sastāva dziļuma. nez vai Kivlenieks dosies uz Eiropu tik ātri, ja nav kur īsti arī doties. divvirziena līgums apmēram 700/100 nav tas sliktākais variants . NHL turpat tuvumā joprojām būs. vēl jau jauns un vieta/laiks progresam ir.
tagad jau NHL nav 2-3 vārtsargi ar līgumiem , bet vismaz 4-5...
Nu, ja tā pavisam strikti skatās, Kivlenieks jau 3 gadus ir CBJ sistēmā un nav tā, ka viņš sāktu spēlēt labāk. Nav arī tā, ka viņš spēlētu bezcerīgi slikti, taču, kā saka, vieta progresam ir, bet paša progresa, vismaz tādos redzamos mērogos, nav tik daudz kā gribētos.

Patiesībā būs interesanta vasara CBJ, jo 3 no 4 NHL komandai pietuvinātajiem vārtsargiem būs RFA + Vehvilainens, kuram arī ir jādod iespēja kaut kad paķert NHL ripas. Faktiski potenciālie 3 NHL vārtsargi + Kivlenieks.

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:47, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Nevis LABĀKS, bet TU labāk saproti, beidz tak tirst par lietām, kuras neuztver
Reps esot tiem, kas neprot dziedāt, tās ir pilnīgas un absolūtas muļķības, Tu vnk pats nesaproti, par ko runā. Labs (!) reps ir daudz grūtāks par vidusmēra dziedāšanu, tā tas vnk ir, tas, ka tu to neuztver un nesaproti, ir pavisam cits stāsts.
Tēmu tālāk neattīstīšu
Dziivee ir daudzas lietas, kuras ir gruutas, tachu tas nebuut nenoziimee, ka vinias ir labas, vajadziiigas un lietderiigas Izleekt pa logu no treshaa staava, apskriet apli ap maaju, pacelties atpakal uz tresho staavu ar taadu aatrumu, lai logaa ieraudziitu savu pakaliu arii ir gruuti, tikai kaads no taa visa tolks, pat ja tas kaadam arii izdotos? Ne jau peec gruutiibas pakaapes patiesi labas lietas buutu veerteejamas!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 10:50, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Nevis LABĀKS, bet TU labāk saproti, beidz tak tirst par lietām, kuras neuztver
Reps esot tiem, kas neprot dziedāt, tās ir pilnīgas un absolūtas muļķības, Tu vnk pats nesaproti, par ko runā. Labs (!) reps ir daudz grūtāks par vidusmēra dziedāšanu, tā tas vnk ir, tas, ka tu to neuztver un nesaproti, ir pavisam cits stāsts.
Tēmu tālāk neattīstīšu
Tiiri no muzikaalaa viedoklia reps ir meesls! Visi tiiri muzikaalie elementi repaa ir lioti zemaa liimenii, tas nemaz nav apstriidams Visi paareejie elementi, kuri neskar pashu muuziku, prieksh manis nav aktuaali un trekns PUNKC!

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:58, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tiiri no muzikaalaa viedoklia reps ir meesls! Visi tiiri muzikaalie elementi repaa ir lioti zemaa liimenii, tas nemaz nav apstriidams Visi paareejie elementi, kuri neskar pashu muuziku, prieksh manis nav aktuaali un trekns PUNKC!
T.i. ja nenopisģī kādu motīvu. Bet swordsmans laikam uzsvaru lika uz poēziju, cik eleganti kurš savirknē vārdus teikumos.

     [+] [-]

, 2020-01-12 11:09, pirms 5 gadiem
SakuKoivu rakstīja: T.i. ja nenopisģī kādu motīvu. Bet swordsmans laikam uzsvaru lika uz poēziju, cik eleganti kurš savirknē vārdus teikumos.
Tur tak ar muzikalitaati nav nekaada sakara Tieshi par to bija runa, par to, cik reps ir veertiigs tiiri no muzukaalaa viedoklia Eleganta vaardu savirkneeshana teikumos ir pavisam kas cits, bet Svordam jau galvenais, ka ir gruuti, znachit automaatiski viss tas ir labs

     [+] [-]

, 2020-01-12 11:18, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tiiri no muzikaalaa viedoklia reps ir meesls! Visi tiiri muzikaalie elementi repaa ir lioti zemaa liimenii, tas nemaz nav apstriidams Visi paareejie elementi, kuri neskar pashu muuziku, prieksh manis nav aktuaali un trekns PUNKC!
Pilnīgi piekrītu! Tur no mūzikas nav ne smakas. "Māksla" apdolbītiem narkomāniem.

     [+] [-]

, 2020-01-12 11:22, pirms 5 gadiem
Elvis vēsā latviešu mierā aizbrauca uz Vegasu, paņēma džekpotu, un mierīgu sirdi brauc atpakaļ uz Kolumbusu

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 11:42, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Man jau šķiet, ka mūzikas pamatdoma ir izklaidēt cilvēkus, bet repa pamatdoma noteikti nav izklaidei. Drīzāk kādas atmiņas vai piederības sajūtu radīt, izglītot, paskaidrot. Protams ar ļoti daudziem izņēmumiem.
Man šķiet, ka pamatdoma arvien vairāk ir vērsta uz to, kā nopelnīt vairāk "piķi". Un, ja šāda veida priekšnesumiem atrodas auditorija, mērķis ir piepildīts.

     [+] [-]

, 2020-01-12 11:51, pirms 5 gadiem
Lasvegasā jau daudzi palikuši sausā... Bet, runājot par hokeju, fantastiski blīvas tabulas abās konferencēs!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 11:55, pirms 5 gadiem
Uh no visas sirds prieks par Elvi malacis, laba spēle, šur tur veiksme (pelnīta). Tiešām prieks par viņu, jo šeit un ne tikai šeit viņu pēc neveiksmēm tik daudzi nolika, ka nelabi metās par to skaudību un riebīgumu šajos cilvēkos ar negatīvām domām!
Gribas ticēt, ka tad, kad Korpisalo būs atpakaļ un sēdēs uz soliņa, Elvis nesāks nervozēt un spēs turēt šo līmeni, pieļauju, ka tieši Korpisalo prombūtne (nesēž tur pat), dod drošības sajūtu! Lai Elvim izdodas šādi turpināt !

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:01, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Starp citu pat NHL lapā tagad uzsvaru liek uz izcīnītajām uzvarām vārtsargiem
Nevis liek uzsvaru, bet saranžē. Turklāt, tā kā tā ir tikai stat report info, tai nav nekāda nozīme tieši vērtēšanas kontekstā (gribu atgādināt, ka tieši vērtēšana bija pamatā šai uzvaru-vs-individuālā snieguma diskusijai).

Kāpēc saranžē - tāpēc, ka tas ir statistikas rādītājs, kurš var tikt vērtēts diezgan viennozīmīgi arī bez konteksta (vienkāršotā veidā), turklāt, izslēdz iespēju, ka pirmajā vietā parādīsies kāds, kuram ir ļoti maz maču.

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:18, pirms 5 gadiem
Laba ziņa svētdienas rītam!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-12 12:23, pirms 5 gadiem
Layne Staley paakji juus
un AiC sniedzas peec expertu domaam visu laiku labaako MTV Unplugged konci
Zakk Wylde, Chris Cornell utt kuru vokaalaas speejas apshaubiit liistu tikai paakjis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:25, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis liek uzsvaru, bet saranžē. Turklāt, tā kā tā ir tikai stat report info, tai nav nekāda nozīme tieši vērtēšanas kontekstā (gribu atgādināt, ka tieši vērtēšana bija pamatā šai uzvaru-vs-individuālā snieguma diskusijai).

Kāpēc saranžē - tāpēc, ka tas ir statistikas rādītājs, kurš var tikt vērtēts diezgan viennozīmīgi arī bez konteksta (vienkāršotā veidā), turklāt, izslēdz iespēju, ka pirmajā vietā parādīsies kāds, kuram ir ļoti maz maču.
NHL izcīnītās vārtsargiem kopumā uzvaras vairāk kā 100 vēsturē ir galvenais stāsts par vārtsargiem, kā tiek veidotas leģendas.
uzspiežot uz all-time , tas ir redzams un atvairītie procenti jau ar izcelti, zilā krāsā, tik braucot lejā parādās arī vārtsargi, kur tāda rādītāja nemaz nav...
man liekas viss daudz vienkāršāk, tām uzvarām. un kā redzam ilgtermiņā labākajiem tas procents ir pāri 90...tad jau zemāk parādās zem 90, kad bija citi laiki vai vispār nekā.
tā tiek veidotas leģendas kopumā starp vārtsargiem ar izcīnitajām uzvarām daudzu gadu garumā.
tā īsti jau nevienu leģendu nezinu kopumā NHL daudzu gadu garumā pēc procentiem tikai, kura tiktu izcelta.
ar procentiem tik kāds funarins var izveidot no Gudija leģendu ar divām spēlēm NHL un 95% procentiem!

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:30, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Ok, vairāk jautājumu nav.
naax tavs skrulanais niggah kam vajadziigs
tas vien paraada tavu ieksheejo buutiibu miiljuminj. ATSTOJS un vilshanaas

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:31, pirms 5 gadiem
Te, vispār, pusi vajadzētu bloķēt! Jobanie latvieši

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:32, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Man šķiet, ka pamatdoma arvien vairāk ir vērsta uz to, kā nopelnīt vairāk "piķi". Un, ja šāda veida priekšnesumiem atrodas auditorija, mērķis ir piepildīts.
Veel viens meerkis ir noskaniot auditoriju uz afroneandertaliu subkultuuras invaazijas pienemshanu kaa nenoveershamu faktu Ne par velti daudzos MTV klipos var maniit peertikius ar baltajaam baabaam, kas tiek pasniegts kaa norma, tachu patiesiibaa tas ir veids, kaa meeginaat iezombeet uz "pareizo" izveeli dailiaa dzimuma paarstaaves

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:33, pirms 5 gadiem
dzeru riita teervetnieku un saakshu dienu ar Black Label Society = In This River
tschuss kepkas

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:35, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Te, vispār, pusi vajadzētu bloķēt! Jobanie latvieši
Un tevi,jobanais pērtiķbolist, kā pirmo!

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:36, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Veel viens meerkis ir noskaniot auditoriju uz afroneandertaliu subkultuuras invaazijas pienemshanu kaa nenoveershamu faktu Ne par velti daudzos MTV klipos var maniit peertikius ar baltajaam baabaam, kas tiek pasniegts kaa norma, tachu patiesiibaa tas ir veids, kaa meeginaat iezombeet uz "pareizo" izveeli dailiaa dzimuma paarstaaves
tu paaraak traki sarezhgjii dziivi kaa te vairums SC kepku,

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:38, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: tu paaraak traki sarezhgjii dziivi kaa te vairums SC kepku,
Sarezhgii visu Svords, viniam jau patiik viss kas gruuts un sarezhgiits, man, savukaart, piemiit otraada tieksme, proti, visu gruuto un sarezhgiito peec iespeejas vienkaarshot

  +2 [+] [-]

, 2020-01-12 12:41, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: NHL izcīnītās vārtsargiem kopumā uzvaras vairāk kā 100 vēsturē ir galvenais stāsts par vārtsargiem, kā tiek veidotas leģendas.
uzspiežot uz all-time , tas ir redzams un atvairītie procenti jau ar izcelti, zilā krāsā, tik braucot lejā parādās arī vārtsargi, kur tāda rādītāja nemaz nav...
man liekas viss daudz vienkāršāk, tām uzvarām. un kā redzam ilgtermiņā labākajiem tas procents ir pāri 90...tad jau zemāk parādās zem 90, kad bija citi laiki vai vispār nekā.
tā tiek veidotas leģendas kopumā.
ar procentiem tik kāds funarins var izveidot no Gudija leģendu ar divām spēlēm NHL un 95% procentiem!
Mēs tagad braucam uz citu pusi.
Tātad - vārtsarga individuālā statistika vs uzvaras. Kas ir būtiskāks, ja mēs vērtējam un salīdzinām ŠEIT un TAGAD?

Tas viss sākās tajā brīdī, kad Merzļikins bija bez uzvarām, lai gan viņa cipari jau sāka uzlaboties, t.i., kamēr nav uzvaru, viņš ir lūzeris un vispār nekas un nekur neskaitās.

Manuprāt, tomēr, vispirms ir spēcīgs individuālais sniegums un tikai tad uzvaras, kur ļoti liela nozīme ir komandai, kurā spēlē.

Patiesībā šajā stāstā es redzu 2 problēmas:
1. Daudziem gribas uzvaras ne tikai nodalīt, bet skatīt kā individuālajam sniegumam PRETĒJU rādītāju (no sērijas, ka po par ind sniegumu, galvenais uzvaras).
2. Tāpat daudziem gribas UNIVERSĀLU un absolūti tulkojamu statistikas rādītāju, kurā būs iekļauts viss, turklāt, neskatoties kontekstu nu nekādā gadījumā.

Par vēsturisko aspektu vispār ir ļoti stiepjami un tur klāt slēdzas vēl daudzi faktori.

Piemēram Kērtiss Džozefs bija lielisks vārtsargs, uzvaru viņam arī pietiek atliektiem galiem, taču kaut kā viņš nav ne HoF, ne arī Vezinu saņēmis. Kriss Osgūds arī kaut kur tur, lai gan viņam ar uzvarām vispār nav problēmu.

Savukārt, ja salīdzina to pašu Hašeku un Belfūru, tad, lai arī Eds bija monstrs, Hašeks, kuram to uzvaru mazāk, tomēr, ir atstājis lielāku nospiedumu vēsturē.

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:41, pirms 5 gadiem
maan poox
pieceljos kaa briivcilveeks nevis kaa dzimtcilveeks
iesmelju riita teervetnieku, ieprauzh pieguleetaajai, panjem wrench pielabo IVI jo driiz atkal buus Road Trips liidz lapkritim
bet te kepkaam to nesaprast

  -2 [+] [-]

, 2020-01-12 12:43, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Un tevi,jobanais pērtiķbolist, kā pirmo!
Tu pamato pamuļķi! Te, lielākā daļa, neticēja Elvim un tagad, visi maina savas pozīcijas! Di. Ej

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:46, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tu pamato pamuļķi! Te, lielākā daļa, neticēja Elvim un tagad, visi maina savas pozīcijas! Di. Ej
Izlasi savu komentāru, gaili...pamatot viņam vajag... kaut kāds neizdevies Funarins divi, tirsīs uz latviešiem kaut ko...

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:46, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Pilnīgi piekrītu! Tur no mūzikas nav ne smakas. "Māksla" apdolbītiem narkomāniem.
aivarinj kak tam zviedrijaa ar meshuggah sastaav buus kaads koncs vai nee tuvaakaja laikaa; ja protams saprot pa ko es chato

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:47, pirms 5 gadiem
Dir.st

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:48, pirms 5 gadiem
bet man vilshanaas kirbju saimniecee...nu neshtimees mums kopaa

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:49, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Dir.st
Tas process tev noderētu, var redzēt, ka krievelim sūdi galvā jau saspiedušies. Bet tagad lido misenē, pie saviem tautiešiem.

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:51, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Izlasi savu komentāru, gaili...pamatot viņam vajag... kaut kāds neizdevies Funarins divi, tirsīs uz latviešiem kaut ko...
Es esmu tīrākais Latvietis un patriots, bet man paliek kauns par mūsu nāciju, jo esam mīksti! Tā jau par mums ņirgājās, un tad jānodirs, tos kuri nes mūsu vārdu pasaulē?

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:53, pirms 5 gadiem
Un rakstu par to, kad Elvim negāja, visi viņu nolika! Vidējais pirksts, vusiem heiteriem

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:54, pirms 5 gadiem
Un tagad visi tik forši, un labi! Smiekli nāk

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:55, pirms 5 gadiem
Tapēc arī rakstu, ka kauns par Latviešiem

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:56, pirms 5 gadiem
Autor-pilnīgi visus metienus-liekvārdība!

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:59, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mēs tagad braucam uz citu pusi.
var visur pabraukt un aizbraukt nepareizā virzienā!
bet kopumā sezonā jau pie tiem labākajiem tāpat nonāksim ar to procentu...
nevar ilgtermiņā uzvarēt ar sūdīgu procentu un laižot 4 ripas!
un kam būs visvairāk uzvaru sezonā, viņam būs arī procents un ielaisto ripu vidēji spēli topā...
var visādi apspēlēt.
arī tā, ja procents ir labs vai kāpj , tad arī uzvaras neizpaliks ilgtermiņā.

un vispār kopumā tas bija man vairāk rēcīgi, kad Elvi sāka vērtēt spirtacentra funarini pēc 8 spēlēm

nu tāds ģinamo sindroms un ietekme daudzos iespiedusies...prospekta izmešana no NHL vispār hīts pēc 3 mēnešiem

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 12:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik uzvaras ir Hašekam Buffalo laikos un cik pārējiem Buffalo vārtsargiem? Hašeks saņēma neskaitāmas Vezina balvas par uzvarām, ne %.
NEVIENĀ no sezonām, kad viņš saņēma Vezinu Hašeks nebija līgas līderis uzvarās un VIENĪGAJĀ sezonā, kad viņš bija līderis šajā rādītājā, pie Vezinas viņš netika.

Toties PIECĀS no SEŠĀM reizēm, kad viņš to Vezinu dabūja, Hašeks bija līgas līderis pēc SvS%.

Nu kaut kā tā.

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:59, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Te, vispār, pusi vajadzētu bloķēt! Jobanie latvieši
tev vajadzeetu iesmelt pa zobiem par tiem ;;;jobanajiem latvieshiem;;; taa lai zobi noshnjarkst
noshtaukaat taa lai pusparalizeets un naax paarmest paari LV RUS reobezhai lai tevi shamie savaakjii
JAA SPORTA CENTRS KAD BEIDZOT TIKS NAHRENIZEETI SHAADI TE TIPI KO...???

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:01, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NEVIENĀ no sezonām, kad viņš saņēma Vezinu Hašeks nebija līgas līderis uzvarās un VIENĪGAJĀ sezonā, kad viņš bija līderis šajā rādītājā, pie Vezinas viņš netika.

Toties PIECĀS no SEŠĀM reizēm, kad viņš to Vezinu dabūja, Hašeks bija līgas līderis pēc SvS%.

Nu kaut kā tā.
???
varbuut saac raveet SC nevis te gudri tirst jajaaaa vieniigaa lieta ko tu pieproti ar glanci

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:01, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NEVIENĀ no sezonām, kad viņš saņēma Vezinu Hašeks nebija līgas līderis uzvarās un VIENĪGAJĀ sezonā, kad viņš bija līderis šajā rādītājā, pie Vezinas viņš netika.

Toties PIECĀS no SEŠĀM reizēm, kad viņš to Vezinu dabūja, Hašeks bija līgas līderis pēc SvS%.

Nu kaut kā tā.
flips uzmanīgi paskatoties status , jau izdzēsa šo komentu, kamēr rakstīji atbildi

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:02, pirms 5 gadiem
ZINNEZIN do kontaktus bomaar!!!!

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:02, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: tev vajadzeetu iesmelt pa zobiem par tiem ;;;jobanajiem latvieshiem;;; taa lai zobi noshnjarkst
noshtaukaat taa lai pusparalizeets un naax paarmest paari LV RUS reobezhai lai tevi shamie savaakjii
JAA SPORTA CENTRS KAD BEIDZOT TIKS NAHRENIZEETI SHAADI TE TIPI KO...???
Tu palasi manus nākamos komentārus

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:04, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: ZINNEZIN do kontaktus bomaar!!!!
Sarijies esi?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:04, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: flips uzmanīgi paskatoties jau izdzēsa šo komentu, kamēr rakstīji atbildi
Flips bija tas, par kura komentāriem bija jāmaksā? Kā tagad ar šito, Juris citējis ir, bet oriģinālais komentārs pazudis

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:05, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Es esmu tīrākais Latvietis un patriots, bet man paliek kauns par mūsu nāciju, jo esam mīksti! Tā jau par mums ņirgājās, un tad jānodirs, tos kuri nes mūsu vārdu pasaulē?
DO KONTAKTUS BOMAAR!!!!

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:06, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Sarijies esi?
pases skriinshotu studijaa ar tautiibu

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:06, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja par spēli, tad, protams, ka sausā spēle ir sausā, tajā pašā laikā Vegasai šī nebija labākā diena. Mača ievads šaubīgs un pēc tam arī neko prātīgi nevarēja izveidot.

Savukārt Elvis ar saviem 91.5% atvairīto metienu nu ir tādā labā NHL līmenī - apsteidzis Korpisalo un ir turpat kur pirmie trīs šīssezonas uzvarām bagātākie vārtsargi.
Cik var latviešu vārtsargus nolikt... Pret Vasiļjevu visām komandām laikam labi horoskopi bijuši, jo tikai 2 sausās spēles šogad

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:08, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: flips uzmanīgi paskatoties status , jau izdzēsa šo komentu, kamēr rakstīji atbildi
Juris pareizi dara, ka izglīto tautu!
Cita lieta, ka teiksim pēc uzvarām Brodērs ir pirmais, bet spēļu protams krietni vairāk kā Hašekam, bet pēc svs atkal Hašeks pirmais, bet Brodērs tikai 46 vietā!

Grozi kā gribi, bet uzvaras tomēr to topu vairāk nosaka.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:09, pirms 5 gadiem
Pēc GAA vispār nav nekas skaidrs...

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:09, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: pases skriinshotu studijaa ar tautiibu
Kur Tev nosūtīt? Kur Tevi atrast?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:11, pirms 5 gadiem
Es personīgi rakstīju, ka jānotiek brīnumam, lai Elvis regulāri tiktu vārtos. Nu, brīnums notika, Korpisalo notraumējās. Ja nebūtu traumas, stipri šaubos, ka Elvim būtu iespēja sevi parādīt. Par karjeru šajā komandā, Korpisalo līdz šim nebija neko sliktāks par Elvi. Sēdēt kā otrajam, tas nozīmē mazāku spēles laiku ar visām izrietošajām sekām, plus vēl AHL viens spēlē, un ne slikti. Nezinu vai Elvis pats to gribēs. Kā saka, laiks rādīs, ja nekas briesmīgs nenotiks, NHL apritē viņš visticamākais paliks, tikai jautājums kur, un kādā statusā.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:12, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: var visur pabraukt un aizbraukt nepareizā virzienā!
bet kopumā sezonā jau pie tiem labākajiem tāpat nonāksim ar to procentu...
nevar ilgtermiņā uzvarēt ar sūdīgu procentu un laižot 4 ripas!
un kam būs visvairāk uzvaru sezonā, viņam būs arī procents un ielaisto ripu vidēji spēli topā...
var visādi apspēlēt.
arī tā, ja procents ir labs vai kāpj , tad arī uzvaras neizpaliks ilgtermiņā.
Tas viss ir ideālā pasaulē, bet, piemēram, Luongo (kur nu bez viņa) savā pirmajā FLA posmā, neko diži pie uzvarām netika un GAA ari bija tāls no ideālā, bet individuāli ķēra/atvairīja ļoti ok, jo arī darba viņam bija vagons un maza piekabīte.

Par "ja uzvar, tad labi cipari" - SJS un Martins Džonss pagājušsezon (tāds fiksais piemērs, bet, protams, ne vienīgais).

Tāpēc arī saku - uzvaras ir mānīgs rādītājs. Tās, protams, var kaut kā saranžēt un tām, statistikas tabulas veidojot, ir savi plusi, bet... tas noteikti nav GALVENAIS vārtsargu spēles rādītājs (jo arī no vārtsargiem tur ne vienmēr viss ir atkarīgs).

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:12, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Flips bija tas, par kura komentāriem bija jāmaksā? Kā tagad ar šito, Juris citējis ir, bet oriģinālais komentārs pazudis
Jānosūta PM man, lai saņemtu atlaidi komentāra lasīšanai

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:13, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Juris pareizi dara, ka izglīto tautu!
Cita lieta, ka teiksim pēc uzvarām Brodērs ir pirmais, bet spēļu protams krietni vairāk kā Hašekam, bet pēc svs atkal Hašeks pirmais, bet Brodērs tikai 46 vietā!

Grozi kā gribi, bet uzvaras tomēr to topu vairāk nosaka.
100 gadu garumā jau skaidroju. nu īsti jau pie procenta neturēsies, pie tam viņš mainīgs lielums dažādos laikos un pirmsākumos vispār nebija...

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:13, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Kur Tev nosūtīt? Kur Tevi atrast?
do tel nr uzvaniishu nopietni

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:16, pirms 5 gadiem
liec shriinshotu tepat izfotoshopee visus sensitiivos nr un savu trulo feisu un liec te.
es un birojs esqm likushi takaa nemiizz

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:21, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Juris pareizi dara, ka izglīto tautu!
Cita lieta, ka teiksim pēc uzvarām Brodērs ir pirmais, bet spēļu protams krietni vairāk kā Hašekam, bet pēc svs atkal Hašeks pirmais, bet Brodērs tikai 46 vietā!

Grozi kā gribi, bet uzvaras tomēr to topu vairāk nosaka.
Par ALL-TIME statistiku un visu pārējo, kas skar "visu laiku labākos". Tas vispār ir cits stāsts.

Protams, ka, teiksim, vārtsargs, kurš būs apkrāvies ar Stenlija kausiem tiks vērtēts augstāk, bet arī paši vērtēšanas kritēriji jau būs citi (vērsti uz to kādu "mantojumu" kurš ir atstājis NHL un hokejam kopumā). Pašlaik jau pat 90to gadu NHL ar mūsdienām salīdzināt īsti nav jēgas, jo PILNĪGI CITS hokejs.

Tas pats Grants Fūrs - nu, arī tam laikam, pat ar savu Vezinu (un 40 uzvarām), viņš nebija ta ka tā laika neapstrīdami labākais NHL vārtsargs, taču spēlēja NENORMĀLI spēcīgā komandā, bija būtiska tās komandas daļa, tika pie 4 kausiem un tāpēc viņš ir HoF.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:21, pirms 5 gadiem
https://records.nhl.com/records/goa...

Teenagers un NHL uzvaras!
Nez kā ir citās līgās?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:22, pirms 5 gadiem
Malacis kinders!
Šveices skola sevi parāda!
Jā, lai tiktu Šveicē arī Latvijas trenerus vajag atcerēties ....
Traumas, traumas .... bet puisis reāli uzlauza ledu NHL !!! 😎🙋👍

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:25, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: liec shriinshotu tepat izfotoshopee visus sensitiivos nr un savu trulo feisu un liec te.
es un birojs esqm likushi takaa nemiizz
Nu nemāku skrīnšotus! Brauc šurp! Vai kur tavs offiss atrodās?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 13:26, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: https://records.nhl.com/records/goa...

Teenagers un NHL uzvaras!
Nez kā ir citās līgās?
citās līgās(Eiropas) noteikti ir zem 18 gadiem, jo NHL nevar spēlēt ja Tev nav 18.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:28, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Nu nemāku skrīnšotus! Brauc šurp
paldies par infu. gaidi zvanu
un ja tu ir makjeniit gudrs tad tev buutu jaasaprot ka es tev ne shodien ne riit zvaniishu
pagaidi mazliet nejobanij latvieti

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:28, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: liec shriinshotu tepat izfotoshopee visus sensitiivos nr un savu trulo feisu un liec te.
es un birojs esqm likushi takaa nemiizz
Tu zvanīsi vai nē?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:29, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: paldies par infu. gaidi zvanu
un ja tu ir makjeniit gudrs tad tev buutu jaasaprot ka es tev ne shodien ne riit zvaniishu
pagaidi mazliet nejobanij latvieti
Gaidu

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:29, pirms 5 gadiem
Tretjaks ja neeesmu aizmirsis jau 16 gados PSRS čempī spēlēja ciskas kastē

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:30, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: paldies par infu. gaidi zvanu
un ja tu ir makjeniit gudrs tad tev buutu jaasaprot ka es tev ne shodien ne riit zvaniishu
pagaidi mazliet nejobanij latvieti
Dod savu numuru

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:31, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Gaidu
zvaniishu bet ne shodien. Tev kaa cilveekam ar intelektu buutu jaasaprot kaapeec

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:31, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: paldies par infu. gaidi zvanu
un ja tu ir makjeniit gudrs tad tev buutu jaasaprot ka es tev ne shodien ne riit zvaniishu
pagaidi mazliet nejobanij latvieti
Es Tev uzzvanīšu, neuztraucies!

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tretjaks ja neeesmu aizmirsis jau 16 gados PSRS čempī spēlēja ciskas kastē
Šosezon pat Askarovs, Krievijas U20 izlases un SKA vārtsargs, 17 gadu vecumā tika pie uzvaras KHL.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:32, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Dod savu numuru
man ar tavu ir ok. piezvaniishu simt punk par to tu vari buut droshs

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:32, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: zvaniishu bet ne shodien. Tev kaa cilveekam ar intelektu buutu jaasaprot kaapeec
Dod nummuru vecīt! Ar intelektu viss kārtībā

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:33, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Es Tev uzzvanīšu, neuztraucies!
par ko taads uztraukums,?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:33, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: man ar tavu ir ok. piezvaniishu simt punk par to tu vari buut droshs
Atradīšu tā pat

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:34, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: par ko taads uztraukums,?
Par Taviem vārdiem! Visu māku, atradīšu Tavus kontaktus, interneta varoni

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:35, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Dod nummuru vecīt! Ar intelektu viss kārtībā
Nee tev nav gan! es paturu iespeeju tevi negaidiiti paarsteigt

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:36, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: man ar tavu ir ok. piezvaniishu simt punk par to tu vari buut droshs
Dod numuru

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:36, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par ALL-TIME statistiku un visu pārējo, kas skar "visu laiku labākos". Tas vispār ir cits stāsts.

Protams, ka, teiksim, vārtsargs, kurš būs apkrāvies ar Stenlija kausiem tiks vērtēts augstāk, bet arī paši vērtēšanas kritēriji jau būs citi (vērsti uz to kādu "mantojumu" kurš ir atstājis NHL un hokejam kopumā). Pašlaik jau pat 90to gadu NHL ar mūsdienām salīdzināt īsti nav jēgas, jo PILNĪGI CITS hokejs.

Tas pats Grants Fūrs - nu, arī tam laikam, pat ar savu Vezinu (un 40 uzvarām), viņš nebija ta ka tā laika neapstrīdami labākais NHL vārtsargs, taču spēlēja NENORMĀLI spēcīgā komandā, bija būtiska tās komandas daļa, tika pie 4 kausiem un tāpēc viņš ir HoF.
Neesat atbildējis, tad kuru rāditāju uzskatāt par svarīgāko vārtsargam?
Kuru vārtsargu uzskatāt par labāko vēsturē?
Kurš šogad ir labākais?
Kādas prognozes par LV vārtsargiem?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:36, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Par Taviem vārdiem! Visu māku, atradīšu Tavus kontaktus, interneta varoni
hehe dabuusi pa muti to tev garanteeju uz pavasari nejobanij latvieti

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:37, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: Nee tev nav gan! es paturu iespeeju tevi negaidiiti paarsteigt
Tad ieslēdzi atpakaļ gaitu? Tad nedirs, ja nevari

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:38, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Dod numuru
sastresojies? kam negadaas.
man pirmaa roka enyways

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:38, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: hehe dabuusi pa muti to tev garanteeju uz pavasari nejobanij latvieti
Ok, sapratu

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:39, pirms 5 gadiem
Pavasaris Tu

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:39, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tad ieslēdzi atpakaļ gaitu? Tad nedirs, ja nevari
nee man kaka daba tev sunja kaa jau sunim
palaizi pautus un pameklee atshkiriibu

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:39, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Pavasaris Tu
bucha tev

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:44, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: bucha tev
Nu tad nedirs virsū, ja nevari atbildēt par vārdiem!

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:45, pirms 5 gadiem
peec zhiidelja vairaak velk tava geneetika

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:45, pirms 5 gadiem
Gan jau pēc 5-10g sporta diskusijas 24/7 būs labi apmaksātas.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:46, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: bucha tev
Tā pat es Tevi atradīšu, princips! Tici man

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:47, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Nu tad nedirs virsū, ja nevari atbildēt par vārdiem!
nee nu kursh buutu teicis
Chalis nosauc lettinjus par jobanajiem latvieshiem un tad meklee utis cita kazhokaa!!!
ar tevi viss ok?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:47, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Neesat atbildējis, tad kuru rāditāju uzskatāt par svarīgāko vārtsargam?
Kuru vārtsargu uzskatāt par labāko vēsturē?
Kurš šogad ir labākais?
Kādas prognozes par LV vārtsargiem?
Manuprāt, es visu ļoti skaidri atbildēju un jau sen. Ja runājam par individuālo sniegumu (un izvēloties tikai vienu rādītāju), tad rādītājs, kas visvairāk (lai arī ne pilnā mērā) ir atkarīgs no paša vārtsarga ir SvS%. Ilgtermiņā tas arī parāda šādas un tādas tendences. Tā kā uzvaras ir atkarīgas arī no tā, ko tur vārtsargam priekšā spēlējošie samētās pretiniekiem, bet GAA var būt mānīgs, jo vārtsargiem ir dažāds darba apjoms, t.i., var laist pat pa 3 ripām spēlē, bet atvairīt 92 un vairāk procentus metienu.

Tas ir, ja mēs ņemam par pamatu tikai šos trīs rādītājus. Pieslēdzot advancēto statistiku, var redzēt vēl visādus brīnumus, taču šoreiz ne par to.

Un, lai atkal nebūtu mēnešiem ilgas diskutēšanas par elementārām lietām - VISI rādītāji kopumā dod pilnu 3d bildi un tie ir jāskatās kopumā (un kontekstā!).

Par labāko vēsturē neuzskatu nevienu, jo nevar salīdzināt dažādos laikos spēlējošos vārtsargus. Katram laikam ir savi varoņi.
Šogad - gads nav beidzies, tikko tik puse sezonas. Pajautā uz pavasara pusi.
Prognozes par LV vārtsargiem kādā saistībā?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:48, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tā pat es Tevi atradīšu, princips! Tici man
zhiidel paga jobanijs lettinsh patur tavus vaardus prataa

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:49, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: nee nu kursh buutu teicis
Chalis nosauc lettinjus par jobanajiem latvieshiem un tad meklee utis cita kazhokaa!!!
ar tevi viss ok?
Nemāki kontekstu, Tavas problēmas! Dod numuru!?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:49, pirms 5 gadiem
Hmm, kas notiks kad soms atgriezīsies no lazaretes? Columbusai pat sāk parādīties šance tikt PO , ja turpinās labi spēlēt kā tagad

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:51, pirms 5 gadiem
Nēģeri arī sevu sauc par nēģeriem! Es varu saukt par jobanu, jo arī esmu tajā rasā

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:53, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Nēģeri arī sevu sauc par nēģeriem! Es varu saukt par jobanu, jo arī esmu tajā rasā
idiot beidz te taisnot blekji

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:54, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Prognozes par LV vārtsargiem kādā saistībā?
nu laikam jau kurš ir izlases pirmais, bekaps un stjuarts uz šo brīdi
1,2,3

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:55, pirms 5 gadiem
Izskatās, ka sezonas sākumā prognozētā vājākā vārtusargu līnija var pārvērsties par vienu no labākajiem duetiem visā līgā.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:57, pirms 5 gadiem
oh dzeesh!!!
zinnezin rakstiija

zinnezin rakstīja: Te, vispār, pusi vajadzētu bloķēt! Jobanie latvieši

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:57, pirms 5 gadiem
Šveices skola.

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:58, pirms 5 gadiem
man vienmeer ir paticis SC modereeshanas princips

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:58, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: oh dzeesh!!!
zinnezin rakstiija

zinnezin rakstīja: Te, vispār, pusi vajadzētu bloķēt! Jobanie latvieši
Tūlīt būšu, atradu!

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:59, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tā pat es Tevi atradīšu, princips! Tici man
nemiiz

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:59, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tūlīt būšu, atradu!
nu nu?

     [+] [-]

, 2020-01-12 13:59, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: man vienmeer ir paticis SC modereeshanas princips
Ļauj visādiem troļļiem plosīties. Cienījami, pieklājīgi komentētāji pazūd visā tajā šļurā.

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:00, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tūlīt būšu, atradu!
piesakies Izraeelas veestnieciibaa uz dzivesvietas mainju, ko mocies pie jobanajiem lettinjiem?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nu laikam jau kurš ir izlases pirmais, bekaps un stjuarts uz šo brīdi
1,2,3
A kāda jēga prognozēt, ja vēl pat nav zināms, kuri vispār būs pieejami?
Te pat bez ZAmerikas plejofiem, bet vispār - veselība, nākotnes plāni utt. Beigu beigās, visi te uz Kalniņu cer, a viņš, kas zina, varbūt būs saņēmis NHL piedāvājumu un brauks pāri okeānam trenēties un gatavoties.

Ja mans overall reitings, tad tur nekādus pārsteigumus nesagaidīt, jo viss ir acīmredzami"
1. Merzļikins
2./3. Kalniņš/Punnenovs
4. Gudļevskis
5. Kivlenieks

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:02, pirms 5 gadiem
tas ka es tev piezvaniishu ir simt punkt skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 14:03, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kādas ir tavas domas par Leniju Kravicu? Nu, tīri par viņa muzikālo varējumu.
Tieši gribēju teikt, ka viņš ne ko par tādu nezinās un papagaillis arī pats to paliecināja! Par tēmu apsveicu Elvi ar pirmo sauso spēli! Ar katru spēli Elvis sāk speļēt labāk un izskatās, ka čalis beiddzot ir "iebraucis" un iejuties aizdīķa spēles stilā.

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:03, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ļauj visādiem troļļiem plosīties. Cienījami, pieklājīgi komentētāji pazūd visā tajā šļurā.
Trollis ir tas sniegavīrs, es neko neoareizu nepateicu! To ka esam lohi, tik rupjāk

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:04, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: tas ka es tev piezvaniishu ir simt punkt skaidrs
Nu bla, zvani, johaidī! Nu cik gaidīt!

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:04, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Trollis ir tas sniegavīrs, es neko neoareizu nepateicu! To ka esam lohi, tik rupjāk
zinnezin rakstiija

zinnezin rakstīja: Te, vispār, pusi vajadzētu bloķēt! Jobanie latvieši

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:05, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Nu bla, zvani, johaidī! Nu cik gaidīt!
paga paga makjeniit lai upee uudens liimenis nokriit un dulkjis

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:11, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kāda jēga prognozēt, ja vēl pat nav zināms, kuri vispār būs pieejami?
Te pat bez ZAmerikas plejofiem, bet vispār - veselība, nākotnes plāni utt. Beigu beigās, visi te uz Kalniņu cer, a viņš, kas zina, varbūt būs saņēmis NHL piedāvājumu un brauks pāri okeānam trenēties un gatavoties.

Ja mans overall reitings, tad tur nekādus pārsteigumus nesagaidīt, jo viss ir acīmredzami"
1. Merzļikins
2./3. Kalniņš/Punnenovs
4. Gudļevskis
5. Kivlenieks
Ne tur iebraucu, bet interesanti kā ir mainījusies situācija, ja salīdzina ar teiksim 2011 gadu un vārtsargiem pro hokejā.

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:12, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ļauj visādiem troļļiem plosīties. Cienījami, pieklājīgi komentētāji pazūd visā tajā šļurā.
Brīžiem pazūd arī komentētāji, kuri ir aplauzušies savos izteikumos

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:13, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Brīžiem pazūd arī komentētāji, kuri ir aplauzušies savos izteikumos
Tie pirmie pa krūmiem. Ne tā kā es, kurš vienmēr atbild par bazaru.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 14:13, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas viss ir ideālā pasaulē, bet, piemēram, Luongo (kur nu bez viņa) savā pirmajā FLA posmā, neko diži pie uzvarām netika un GAA ari bija tāls no ideālā, bet individuāli ķēra/atvairīja ļoti ok, jo arī darba viņam bija vagons un maza piekabīte.

Par "ja uzvar, tad labi cipari" - SJS un Martins Džonss pagājušsezon (tāds fiksais piemērs, bet, protams, ne vienīgais).

Tāpēc arī saku - uzvaras ir mānīgs rādītājs. Tās, protams, var kaut kā saranžēt un tām, statistikas tabulas veidojot, ir savi plusi, bet... tas noteikti nav GALVENAIS vārtsargu spēles rādītājs (jo arī no vārtsargiem tur ne vienmēr viss ir atkarīgs).
Nu kā nu bez Luongo pieminēšanas...

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:14, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Ne tur iebraucu, bet interesanti kā ir mainījusies situācija, ja salīdzina ar teiksim 2011 gadu un vārtsargiem pro hokejā.
Latvijā? Pasaulē? Es tiešām nesaprotu, lūdzu, pilniem teikumiem raksti.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-12 14:15, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Tieši gribēju teikt, ka viņš ne ko par tādu nezinās un papagaillis arī pats to paliecināja! Par tēmu apsveicu Elvi ar pirmo sauso spēli! Ar katru spēli Elvis sāk speļēt labāk un izskatās, ka čalis beiddzot ir "iebraucis" un iejuties aizdīķa spēles stilā.
Pasaki, kaada hrena peec man par viniu kaut kas buutu jazina? Man ir alergija pret shaadaam taadaam skaniu un viziuaalajaam variaacijaam Ja, piemeeram, izdzirdu vai ieraugu kaut ko, kas ir kategoriskaa preturnaa ar manu pasaules uzstveri, tad arii neklausos un arii vispaar neskatos Varbuut kaut kur, kaadreiz, fonaa ir dzirdeets vai redzeets, tachu momentaa tika izsleegts kaa nederiigs prieksh manas uztveres meesls Ja tu rubiitu kaut ko muuzikaa, tad vareetu tev siikaak un detalizeetaak izskaidrot, kas tieshi man riebjas afroneandertaaliu motiivos, tur kopumaa dominee destruktiiva prieksh Baltaa Cilveeka muzikaalaa harmoniju liinija, kura ir baazeeta uz dziivnieku atdarinaashanu, nevis uz cilveeku tieksmi bezgaliigi dievishkiigi pilnveidoties, kaa tas ir Baltajaa Muuzikaa

  -1 [+] [-]

, 2020-01-12 14:17, pirms 5 gadiem
nu peertiki atradi to ko mekleeji?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:21, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Latvijā? Pasaulē? Es tiešām nesaprotu, lūdzu, pilniem teikumiem raksti.
Latvijas sakarā protams!

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:23, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pasaki, kaada hrena peec man par viniu kaut kas buutu jazina? Man ir alergija pret shaadaam taadaam skaniu un viziuaalajaam variaacijaam Ja, piemeeram, izdzirdu vai ieraugu kaut ko, kas ir kategoriskaa preturnaa ar manu pasaules uzstveri, tad arii neklausos un arii vispaar neskatos Varbuut kaut kur, kaadreiz, fonaa ir dzirdeets vai redzeets, tachu momentaa tika izsleegts kaa nederiigs prieksh manas uztveres meesls Ja tu rubiitu kaut ko muuzikaa, tad vareetu tev siikaak un detalizeetaak izskaidrot, kas tieshi man riebjas afroneandertaaliu motiivos, tur kopumaa dominee destruktiiva prieksh Baltaa Cilveeka muzikaalaa harmoniju liinija, kura ir baazeeta uz dziivnieku atdarinaashanu, nevis uz cilveeku tieksmi bezgaliigi dievishkiigi pilnveidoties, kaa tas ir Baltajaa Muuzikaa
Bez Čaka Berija, Little Richard, Brauna, Saimonas, Ārmstronga, u.c. "pērtiķiem", nebūtu visa populārā "balto" mūzika, sākot no bītliem, beidzot ar Britniju Spīrsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:28, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A kāda jēga prognozēt, ja vēl pat nav zināms, kuri vispār būs pieejami?
Te pat bez ZAmerikas plejofiem, bet vispār - veselība, nākotnes plāni utt. Beigu beigās, visi te uz Kalniņu cer, a viņš, kas zina, varbūt būs saņēmis NHL piedāvājumu un brauks pāri okeānam trenēties un gatavoties.

Ja mans overall reitings, tad tur nekādus pārsteigumus nesagaidīt, jo viss ir acīmredzami"
1. Merzļikins
2./3. Kalniņš/Punnenovs
4. Gudļevskis
5. Kivlenieks
Gudļevskim sanāk aizsargātais rangs?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:29, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijas sakarā protams!
Manuprāt, atbilde uz šo jautājumu jau nu ir tik acīmredzama, ka pat nez ko rakstīt.
Par 180 grādiem mainījās. No viena Masaļska, kas bija vienīgais pretendents uz izlases 1. vārtsarga vietu līdz tam, ka pašlaik uz šo pašu vietu droši pretendē 4 vārtsargi un soli no NHL esošs censonis tā īsti nemaz šajā kvartetā nav ierakstāms.

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:30, pirms 5 gadiem
pūce rakstīja: Gudļevskim sanāk aizsargātais rangs?
Tu viņu redzi zemāk nekā, runāsim godīgi, AHL bekapu?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:35, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bez Čaka Berija, Little Richard, Brauna, Saimonas, Ārmstronga, u.c. "pērtiķiem", nebūtu visa populārā "balto" mūzika, sākot no bītliem, beidzot ar Britniju Spīrsu
Smagi kliuudies!
Visi tevis mineetie kadri savaa radoshajaa darbiibaa izmantoja izteikti neegeriskaas bluuza harnmonijas (1-4-5), kuras peecaak nezin kaapeec tika deveetas par muusdienu rokenrola pamatiem
To arii veiksmiigi izmantoja jau mineetais "karalis" Preslijs, praktiski neko citu neprasdams
Patiesiibaa, iedomaajies, ka APEJOT bluuza/dzheza ciklu, PA TAISNO no Viduslaiku balaadeem, serenaadeem, ar Eiropas folka un klasiskaas muuzikas elementiem tiktu iesaistiiti muusdienu shtrumi, sintezaatori, elektrogitaaras, ritma mashhiina, sekvencri un t.t.
Tie pashi vien Depeche Moda ar Metallicu sanaaktu, galvenai BEZ jebkaadas AFRO subkultuuras iejaukshanaas

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:37, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pasaki, kaada hrena peec man par viniu kaut kas buutu jazina? Man ir alergija pret shaadaam taadaam skaniu un viziuaalajaam variaacijaam Ja, piemeeram, izdzirdu vai ieraugu kaut ko, kas ir kategoriskaa preturnaa ar manu pasaules uzstveri, tad arii neklausos un arii vispaar neskatos Varbuut kaut kur, kaadreiz, fonaa ir dzirdeets vai redzeets, tachu momentaa tika izsleegts kaa nederiigs prieksh manas uztveres meesls Ja tu rubiitu kaut ko muuzikaa, tad vareetu tev siikaak un detalizeetaak izskaidrot, kas tieshi man riebjas afroneandertaaliu motiivos, tur kopumaa dominee destruktiiva prieksh Baltaa Cilveeka muzikaalaa harmoniju liinija, kura ir baazeeta uz dziivnieku atdarinaashanu, nevis uz cilveeku tieksmi bezgaliigi dievishkiigi pilnveidoties, kaa tas ir Baltajaa Muuzikaa
Nu, ja nedzīvo mucā un Tevi nebaro pa spudi, tad kaut kas jau ir jāzina vairāk arī jomās kuras tev ne visai interesē! Es neaku ka man Lenijs ir tur nez kāds baigais elks nebūt nē, bet paklausijies savā laikā es viņu esmu. Es vecīt esmu tādas lietas jaunībā (90. gados) klausijies kādas Tu varbūt pat sapņos neesi klausijies sākot ar Thrash, Doom metāliem un beidzot sietliniekiem(Alice in Chains, Soundgarden, Pearl Jam). Pantera, Metallica, Megadeth, Machine Head jau ir desertam pēc tam! Ja tev tik ļoti rūp baltā rase piļī uz Stormfont! Būs tev tur pateicīga auditorija.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 14:38, pirms 5 gadiem
Hm un kur ir visi Elvja nolicēji ?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:39, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Smagi kliuudies!
Visi tevis mineetie kadri savaa radoshajaa darbiibaa izmantoja izteikti neegeriskaas bluuza harnmonijas (1-4-5), kuras peecaak nezin kaapeec tika deveetas par muusdienu rokenrola pamatiem
To arii veiksmiigi izmantoja jau mineetais "karalis" Preslijs, praktiski neko citu neprasdams
Patiesiibaa, iedomaajies, ka APEJOT bluuza/dzheza ciklu, PA TAISNO no Viduslaiku balaadeem, serenaadeem, ar Eiropas folka un klasiskaas muuzikas elementiem tiktu iesaistiiti muusdienu shtrumi, sintezaatori, elektrogitaaras, ritma mashhiina,sekvencri un t.t.
Tie pashi vien Depeche Moda ar Metallicu sanaaktu, galvenai BEZ jebkaadas AFRO subkultuuras iejaushanaas
interesanti tu taads vunderkinds visu zin visu pieprot utt
arii es savulaik biju rietumkrastaa liidz mani deporteeja bet taadas lietas par tavu usa buushanu es nebij redzeejis nedz dzirdeejis

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:39, pirms 5 gadiem
un GO GO SHARKS!!!

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:41, pirms 5 gadiem
nodeva mani gaadiigo kanaadieshu rokaas kuri man silti ieteica nahrenizeeties apakal uz EU

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:43, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Nu, ja nedzīvo mucā un Tevi nebaro pa spudi, tad kaut kas jau ir jāzina vairāk arī jomās kuras tev ne visai interesē! Es neaku ka man Lenijs ir tur nez kāds baigais elks nebūt nē, bet paklausijies savā laikā es viņu esmu. Es vecīt esmu tādas lietas jaunībā (90. gados) klausijies kādas Tu varbūt pat sapņos neesi klausijies sākot ar Thrash, Doom metāliem un beidzot sietliniekiem(Alice in Chains, Soundgarden, Pearl Jam). Pantera, Metallica, Megadeth, Machine Head jau ir desertam pēc tam! Ja tev tik ļoti rūp baltā rase piļī uz Stormfont! Būs tev tur pateicīga auditorija.
Kaapec tu tik lioti kategoriski izsakies, ka neesmu klausiijies visu to, ko tu mineeji?
90.to gadu Alternatiivaa Roka slaveniibas, uz Pearl Jeam biju koncertaa Washington DC, vini veel nebija nekaadas tur super puper slaveniibas, taadel speeleeja vienkarshaa shkuuni, kaut kas liiidziigs muusu ta laika kultuuras namiem

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:44, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: interesanti tu taads vunderkinds visu zin visu pieprot utt
arii es savulaik biju rietumkrastaa liidz mani deporteeja bet taadas lietas par tavu usa buushanu es nebij redzeejis nedz dzirdeejis
Deportu no USA ir gruuti noraut, kaa tev tas izdevaas?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:46, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kaapec tu tik lioti kategoriski izsakies, ka neesmu klausiijies visu to, ko tu mineeji?
90.to gadu Alternatiivaa Roka slaveniibas, uz Pearl Jeam biju koncertaa Washington DC, vini veel nebija nekaadas tur super puper slaveniibas, taadel speeleeja vienkarshaa shkuuni, kaut kas liiidziigs muusu ta laika kultuuras namiem
hehe es no Vankuuveras paarvilkos paari usa robezhai kur mani peec gada nokjeera menti plaani klaajaas

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:49, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Deportu no USA ir gruuti noraut, kaa tev tas izdevaas?
hehe super viegli,
bija kanaadas ieceljoshanas atljaujas utt bet taa gribeejaas usa paskatiit
neko ar matainajiem sietlas bomaariem bija tiesiibas uz mentu paarbaudi

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:52, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kaapec tu tik lioti kategoriski izsakies, ka neesmu klausiijies visu to, ko tu mineeji?
Kategoriski jau Tu izsakies nevis es! Ka Tu zini ko es tur rubiju vai nerubiju mūzikā, ja tev pašam ir šaurs redzes loks mūzikā? Es tavā sakarā neko neapgalvoju bet izteicu varbūtību(varbūt)! Labāk pastāsti man kapēc Tu to "baltā cilvēka" purgu te sporta portālā dzen nevis piem Sormfront, kur Tev būtu īstā vieta? Baltās rases "aizstāvi", tu maz par tādu Stormfront esi dzirdējis?

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:52, pirms 5 gadiem
paseezhot county jailaa nedelju vnk aizveda ar businju liidz Can kur muus pienjeema knaadieshi; bija latinosi jo shiem ir uz doto momentu ir vieglaak ieliist no can uz usa nekaa no latinosu robazhas uz usa: bija arii viens krievs

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 14:56, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Kategoriski jau Tu izsakies nevis es! Ka Tu zini ko es tur rubiju vai nerubiju mūzikā, ja tev pašam ir šaurs redzes loks mūzikā? Es tavā sakarā neko neapgalvoju bet izteicu varbūtību(varbūt)! Labāk pastāsti man kapēc Tu to "baltā cilvēka" purgu te sporta portālā dzen nevis piem Sormfront, kur Tev būtu īstā vieta? Baltās rases "aizstāvi", tu maz par tādu Stormfront esi dzirdējis?
Mani gan vairaak interesee, kaapeec dazhi citi Baltie Cilveeki tik traki iespringst PRET manaam domaam un PAR peertikiu subkultuuru invaaziju Balto Cilveeku praatos?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 14:56, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Mani gan vairaak interesee, kaapeec dazhi citi Baltie Cilveeki tik traki iespringst PRET manaam domaam un PAR peertikiu subkultuuru invaaziju Balto Cilveeku praatos?
nost ar peertikiem!!!

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:57, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Kategoriski jau Tu izsakies nevis es! Ka Tu zini ko es tur rubiju vai nerubiju mūzikā, ja tev pašam ir šaurs redzes loks mūzikā? Es tavā sakarā neko neapgalvoju bet izteicu varbūtību(varbūt)! Labāk pastāsti man kapēc Tu to "baltā cilvēka" purgu te sporta portālā dzen nevis piem Sormfront, kur Tev būtu īstā vieta? Baltās rases "aizstāvi", tu maz par tādu Stormfront esi dzirdējis?
Par Stormfront nezinu neko

     [+] [-]

, 2020-01-12 14:58, pirms 5 gadiem
tauta jaapamet uz briidi chats jo pieguleetaaja atsakaas iet ietankot teervetniekus. neko jaavelk ar kaaju pasham

  -3 [+] [-]

, 2020-01-12 15:06, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Par Stormfront nezinu neko
Baltās rases "aizstāvis" atradies... Ta pagūglē moš gudrāks paliksi!

     [+] [-]

, 2020-01-12 15:24, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Kategoriski jau Tu izsakies nevis es! Ka Tu zini ko es tur rubiju vai nerubiju mūzikā, ja tev pašam ir šaurs redzes loks mūzikā? Es tavā sakarā neko neapgalvoju bet izteicu varbūtību(varbūt)! Labāk pastāsti man kapēc Tu to "baltā cilvēka" purgu te sporta portālā dzen nevis piem Sormfront, kur Tev būtu īstā vieta? Baltās rases "aizstāvi", tu maz par tādu Stormfront esi dzirdējis?
suuds tavs stormfronts
vecaas skolas GRIND
macabre = dahmer un sinister slaughtrer albuumi hmmmmmmmm

     [+] [-]

, 2020-01-12 16:19, pirms 5 gadiem
tjoom pastaasti par savu usa experience siikaak. kaads tev bija status legaals vai hvz ko dariiji
par sevi ljoti vienkaarshi nebija man ne viizu nedz atljauju uztureeties usa taapaat kaa kaadam vjetnamietim EU
protams arests un county jails lai izsuuktu visu info mugshotu geneetiku fingerus chut ne sperrrrm bij jaanodod
protams man nebija nekaadas gribas tur kasiities un palikt taapeec ja nav pieshmuceeta valsts ar crime rrecord viss oki tad vnk tiek pielietots rapid removal tjip bez tiesaam un hvz jenku diivainiibaam nu par to 10g bans
kanaadieshi peec pienemshanas ieteica pasham nopirkt ticketus uz EU k ko arii izdariiju jo laikam tad patureetu kkaadaa facility vai hvz.
no vankuuveras uz monrealu parasts milicis piskatiija manu chek in un pienjeema kkaads franchu meelee runaajosh peddar tur ar pieskatiija milics lai iekaaptu uz klm. tad shiphollaa iznaacu jeebaak maate eiropa gribeejaas zemi buchaat.
savulaik tiku deporteets no Daanijas un Vaacijas bet tas 20g apakal

     [+] [-]

, 2020-01-12 16:27, pirms 5 gadiem
laikam ja tagad gribeeshu uza neviens nelaidiis, par kanukiem tas pats es hvz
bet par vaacu daanju banu gan tagad neviens nepissss eiropa tas ir forshi
bet savulaik ar 99g vaacu banu mani 2002 g zviedri neielaida stokholmaa no kristina praamja vai kaads tur tas ledlauzis bija uzseedinaaja atpakal uz riigu un teic gribi iebraukt EU pagaidi bana 5g beigas un buus ok

     [+] [-]

, 2020-01-12 16:33, pirms 5 gadiem
vaacu bana saziimogoto pasi iemetu ar visaam dreebeem velasmashinaa
samainiiju uz svaigu pa 5ls ja atceros labi un ar to shturmeeju svensk zem,i tik huju jau kompjuuter sisteemas tika pielietotas:,

     [+] [-]

, 2020-01-12 18:02, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Baltās rases "aizstāvis" atradies... Ta pagūglē moš gudrāks paliksi!
Kas esi tu taadaa gadiijumaa, zoofils, kursh par peertikiem iespringst?

     [+] [-]

, 2020-01-12 18:05, pirms 5 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: tjoom pastaasti par savu usa experience siikaak. kaads tev bija status legaals vai hvz ko dariiji
par sevi ljoti vienkaarshi nebija man ne viizu nedz atljauju uztureeties usa taapaat kaa kaadam vjetnamietim EU
protams arests un county jails lai izsuuktu visu info mugshotu geneetiku fingerus chut ne sperrrrm bij jaanodod
protams man nebija nekaadas gribas tur kasiities un palikt taapeec ja nav pieshmuceeta valsts ar crime rrecord viss oki tad vnk tiek pielietots rapid removal tjip bez tiesaam un hvz jenku diivainiibaam nu par to 10g bans
kanaadieshi peec pienemshanas ieteica pasham nopirkt ticketus uz EU k ko arii izdariiju jo laikam tad patureetu kkaadaa facility vai hvz.
no vankuuveras uz monrealu parasts milicis piskatiija manu chek in un pienjeema kkaads franchu meelee runaajosh peddar tur ar pieskatiija milics lai iekaaptu uz klm. tad shiphollaa iznaacu jeebaak maate eiropa gribeejaas zemi buchaat.
savulaik tiku deporteets no Daanijas un Vaacijas bet tas 20g apakal
Biju tur absoluuti legaali, maaciijos, pats no turienes aiztinos, nedaudz baksus liidzi sagraabot

     [+] [-]

, 2020-01-12 19:26, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kas esi tu taadaa gadiijumaa, zoofils, kursh par peertikiem iespringst?
Es par viņiem "neiespringstu", tici man! Man viņi vienkāši ir galīgi pie kājas.

     [+] [-]

, 2020-01-12 19:58, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja mans overall reitings, tad tur nekādus pārsteigumus nesagaidīt, jo viss ir acīmredzami"
1. Merzļikins
2./3. Kalniņš/Punnenovs
4. Gudļevskis
5. Kivlenieks
nuja. īsti nav ko piebilst vai ko apstrīdēt. ja vien tik, ka 6/7 iespējams var ielikt studentus Mitens/Grigals

     [+] [-]

, 2020-01-12 20:04, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kas esi tu taadaa gadiijumaa, zoofils, kursh par peertikiem iespringst?
Kā šo pamuļķi bloķēt? Sportacentrs?

     [+] [-]

, 2020-01-12 20:14, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Mani gan vairaak interesee, kaapeec dazhi citi Baltie Cilveeki tik traki iespringst PRET manaam domaam un PAR peertikiu subkultuuru invaaziju Balto Cilveeku praatos?
Es personīgi mūzikas jautājumā abstrahējos no balts/melns, bet es neko nevar padarīt, ja roks savā izpildījumā šķiet ļoti nemuzikāls un primitīvs, salīdzinot ar džezu, piemēram. Es zinu, ka Tu esi džezu mācījies, bet es vienalga teikšu, ka Tu no tā nerubī neko, jo tu nejūtu un nesaproti, KĀPĒC tie akordi ir vajadzīgi, tev izklausās disharmoniski. Tāpat arī nedzirdi, priekš kam vajadzīgs sinkopēts ritms, tev pietiek ar taisno, robotisko Klasisko balto roku puslīdz normālā izpildījumā var spēlēt arī ne pārāk muzikāls cilvēks, vnk iemācās instrumentu un dragā. Jebkurš, kas tiek mūzikas skolā, ar darbu var iemācīties spēlēt tādu mūziku.
Bet džezu nevar, pat vienkāršu melodiju nospēlēt nevar, jo nejūt to grūviņu.
Un ko tad baltajam darīt, speciāli sūdīgāk spēlēt, lai tikai būtu baltais?

     [+] [-]

, 2020-01-12 21:00, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Kā šo pamuļķi bloķēt? Sportacentrs?
Ko streso mudak? Dabuus pa muti ka nozhvankstees vien. Uzgaidi tik