Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Coyotes" pirmo reizi 33 gadu laikā tiek Rietumu finālā, "Rangers" tuvojas Austrumu finālam

Andrejs Siliņš

"Coyotes" pirmo reizi 33 gadu laikā tiek Rietumu finālā, "Rangers" tuvojas Austrumu finālam
Fīniksas "Coyotes" (pa labi) pateicas par cīņu "Predators"
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas Rietumu konferences finālā iekļuvusi Fīniksas "Coyotes", kas piektajā pusfināla mačā ar 2:1 apspēlēja Nešvilas "Predators", sērijā uzvarot ar drošu 4:1. Vienas uzvaras attālumā no Austrumu fināla nokļuvusi Ņujorkas "Rangers", kas piektajā mačā izrāva papildlaiku, kurā uzveica Vašingtonas "Capitals" - 3:2.

Lai gan "Rangers" pirmā izvirzījās vadībā, otrās un trešās trešdaļas sākumā "Capitals" guva vārtus, kas ļāva vispirms izlīdzināt un tad pārņemt vadības grožus (2:1). Vēl mirkļus pirms spēles pamatlaika beigām šķita, ka "Rangers" nonāks iedzinējos sērijā ar 2:3, taču 6,6 sekundes līdz beigām viss sagriezās kājām gaisā. Breds Ričards bija veiklākais vārtu priekšā cīņā par atlēkušajām ripām vairākumā un panāca pārsteidzošo neizšķirtu.

Ar to gan pārsteigumi nebeidzās, jo papildlaika otrajā minūtē Marks Stāls vairākumā guva savus otros vārtus pēcsezonā, atnesot uzvaru "Rangers" vienībai - 3:2 spēlē un 3:2 šobrīd arī sērijā. Sestais mačs notiks naktī uz ceturtdienu Vašingtonā.

Par finālisti kļuva pagaidām vēl NHL piederošā Fīniksas "Coyotes", kas Austrumu pusfināla sērijas piektajā spēlē mājās ar rezultātu 2:1 pieveica Nešvilas "Predators". Abus vārtus Fīniksa guva otrajā trešdaļā, bet rezultāta atklājējam Derekam Morisam tie bija pirmie vārti šajā Stenlija kausa izcīņā. Maiks Smits "Coyotes" vārtos atvairīja 32 metienus, godam tiekot pie spēles pirmās zvaigznes atzinības. Katrā šīs sērijas mačā uzvaru izcīnīja tā komanda, kas guva vārtus pirmā.

Sērijā rudenī Rīgā paviesojusies "Coyotes" otrajā kārtā iekļuva pirmo reizi 25 gados, tur svinēja pārliecinošu panākumu ar 4:1 un pirmo reizi 33 gadu laikā iekļuva konferences finālā. Tur pretī stāsies pārsteigumu autore Losandželosas "Kings", kas turnīra sākumā bija izlikta ar astoto numuru Rietumos.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 08:39, pirms 13 gadiem
Radulovs uz Krievijas izlasi? Gaisu bojāt?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 08:40, pirms 13 gadiem
Interesanti vai Radulovs brauks uz Stokholmu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 08:49, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Goda vārds žēl Caps,tā pakāst spēles izskaņā un neizmantot tik daudz izdevības tiešām ir jāmāk. Ceru ka Radulovs nebrauks uz izlasi stilot.
Nesekoju daudz NHL,bet cik noprotu Šeinam Donam paveras iespēja karjeras norietā tikt pie ilgi karotā kausa,to arī novēlu.
Bet kaut kā domāju ka Kingi Koijotiem apgriezīs ausis.
Tev kā krievu hokejistu speciālistam gribu pavaicāt, - vai pasaulsslavenā superzvaigne paliks NHL vai posīsies atpakaļ uz rōģinu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 08:52, pirms 13 gadiem
Interesanti, ka Nešvila sākumā spēlēja ļoti aktīvi un presēja koijotus, tie savukārt krita zem šaibām kā traki.Ko gan citu var gribēt pie rezultāta 1:3, visā sērijas gaitā viņiem tomēr neizdevās atrisināt Smita faktoru.Otra lieta, - krievu noorganizētais pasākums arī noteikti kaut kādā mērā savu iespaidu atstāja.
Un jā, - izskatījās , ka otrie vārti bija Rinnes...

Wašingtonas -NYR sērija ļoti interesanta.Tā vien izskatās, ka abas komandas atgriezīsies Medisonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 08:55, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Ooo paldies Lefleram par apskatu - aculiecinieks!
Esi par musejiem?
Jā, pārsvarā šitās spēlītes skatos, kad vien ir iespēja.
Kas ir mūsējie??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 09:16, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: "дэйв типпетт пришел в финикс посмотрел на брызгалова пару сезонов и сказал:
надо его втюхать пока есть спрос ,а нам взять моего бывшего второго вратаря далласа Майка Смита,
сидящего в тампе-бэй в запасе !!!
вот так бывший тренер далласа Дэйв Типпетт взял к себе в команду бывшего вратаря далласа Майка Смита !!!
Тем самым открыв новую звезду в НХЛ среди вратарей !!!"
no championat.com
Brizzu viņi "zarazas" smuki Holmgrēnam iesmērēja... Smita un Brizgalova status PO pat nav vērts salīdzināt.... Brizgalovs tur pēc peramā puikas izskatās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 09:21, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Vinju speles stils arii ir kaa vilku baram - viss piecinieks strada aizsardziba,guljas zeme ripam(Leflers) un ari atri viss piecinieks pariet uzbrukumaa kur saplosa pretinieka vartusargu.
Kādi viņi nafig vilki... prērijas suņi, šakāļi! Starp citu, vecākajam "šakālim" (Vitnijam) šodien dzimene pie kam apaļā - 40! Tā teikt - Daudz Laimes, bet lai nepārsvinās priekšā ir vēl kaut kādi Karaļi, kuriem arī būs kājā jākož!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 09:33, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Par Brizgalovu daļēji piekrītu,kaut NHL viņš visai peļami spēlē.
Runājot par Koijotiem,tad pretinieki viņiem tomēr bija ne tie spēcīgākie,lai varētu priekšlaicīgi sākt sacerēt jaunas leģendas par dinozauru.
Čikāga vājš pretinieks, Nešvilla vājš pretinieks?? Kamēr tur nebija Dullā (varētu būt pat labs saīsinājums no Radulovs) Prediem gāja gana labi... atnāca "Aleksandrs- pohujists" un čaļiem mikroklimatu bišķi pabojāja (un tieši PO) .... līdz ar to arī pajuka viņiem visa tā spēle! Par Brizgalovu runājot, Birzz labāk ar muti māk braukt kā ripas ķert - 3,50 ripas pa spēli un ap 87-88% seivu .... pabriesmīgs rādītājs priekš NHL kīpera, kas saņem miljonus un skaitās nomināli Nr.1 savā komandā....

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 09:34, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kas ar Marianu Hosu,ka nespēlē PČ ? NHL PO guvis kādu savainojumu ?
Labrīt.Vai tad Tu nezini, ka Toress viņu izsmērēja, pēc kā dabūja 25 spēļu diskvalifikāciju??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 09:40, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Pēc visiem znāmām krievu stāra izdarībām, diez vai Nešvila piedāvās to lielo līgumu, par kādu gāja runa agrāk (36 mio uz 4 sezonām laikam), tā ka vismaz es domāju, ka Radu varēs atkal pižonēties Ufā.
...
Leflēr, vai neesi pārsteigts pa sīvo cīņu 1. un 2. kārtā starp Austrumu komandām (1. k. A konf trīs sērijas ar 4:3; R konf trīs sērijas ar 4:1; 2. kārtā R sērijas jau beigušās, A- abās 3:2.
Vismaz es biju gaidījis tieši pretējo.
Es neesmu pārsteigts par sīvo cīņu Austrumos, drīzāk jau gan par ātrajām beigām Rietumos...
Jā, parasti Rietumos iet sīvāk.Vēl jau mēs nezinām, cik spēļu būs nepieciešamas Fīniksai un LA.

     [+] [-]

, 2012-05-08 09:41, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Nedomaju , ka Tu nesaprati.
Āāaaaaa, pareizi.Tuksneša nezvēri...

     [+] [-]

, 2012-05-08 09:45, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Pēc kā tu secini,ka Radu ko izbojājis ? Runājot par Brizgalovu,tad sezona no sezonas atšķiras. Un lai ko tu neteiktu,Brizgalovs iekš NHL ir vērtība,kamēr vienas sezonas zvaigznes uzplaukst un tik pat ātri pazūd. Piemēru ir daudz.
Pēc fakta - Nešvila tālāk netika un tieši pateicoties Dullajam! Un tagad paanalizē kapēc netika... 1) pāris spēlēs iztrūka divu labu uzbrucēju, kuriem bija "maija svētki" jāpasvin, 2) uz mikroklimatu komandā šādas dažu viņas individu izdarības nu nekādi nevar atstāt pozitīvu iespaidu... 3) kaut vai arī tīri saspēlē - Radulovs ar Kosticinu cik atceros tieši arī spēlēja vienā maiņā (1.-jā) un tagad viņu centram bija jāmeklē pa vidu citi divi spēlētāji ar kuriem pieļauju, ka viņš tomēr nebija tik labi saspēlējies .... domā šitas viss neatstāj iespaidu uz komandu un neizsit viņu no ritma?

     [+] [-]

, 2012-05-08 09:47, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Paldies draugs , redzu , ka esi ists shakalju atbalstitajs!
Sveicam vozhaku dzimene!
Laikam būtu muļķīgi jautāt kura Tev ir mīļākā NHL komandā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 10:01, pirms 13 gadiem
Par "aizdīķa vilkiem". Lai izvizina Stenlija kapu pa Arizonas tuksnešainajām ārēm.
Un Douns gredzenu ir pelnījis, šaubu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 10:04, pirms 13 gadiem
als rakstīja: 1) pāris spēlēs iztrūka divu labu uzbrucēju, kuriem bija "maija svētki" jāpasvin
Es tikai iedomājos, ja Nešvila būtu izvilkusi sesto spēli, kā treniņbikses tajā justos, ņemot vērā, kurā datumā tai būtu jānotiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 10:06, pirms 13 gadiem
Jā, Brizgalovs nenoliedzami NHL ir vērtība, savādāk jau tik ilgus gadus tur nebūtu spēļējis.Jautājums par to, vai šī vērtība ir tik liela.

     [+] [-]

, 2012-05-08 10:07, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: koijoti nebija tie paši Vinipegas Jets agrāk? jāprasa Leflēram, tas gan jau zinās... ja tā tad šis man liekas ir kluba vēsturē lielākais sasniegums vai arī ir bijuši lielāki?... Par Kings ir skaidrs, šogad viņiem ir iespēja vismaz atkārtot 1993. gadā sasniegto
Jā, protams.Shane Doan savā laikā vēl spēlēja Džetos.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 10:09, pirms 13 gadiem
Tā, vēl vajadzētu Austrumos Rangers pret Devils un tad jau būs super pāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 10:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Капитан "Нэшвилла" Ши Уэбер поделился своим мнением относительно причин провала своей команды в серии с "Финиксом". Напомним, "Хищники" сумели выиграть лишь один матч в противостоянии.
"Перед началом серии у нас были очень большие ожидания, ведь первый раунд мы провели просто здорово. Команда набрала отличный ход, каждый из нас знал, что нужно сделать для победы. Да и сам стиль игры был зрелищным и эффективным. Однако в первых матчах против "Финикса" мы почему-то изменили себе, стали действовать иначе. Соперник этим воспользовался, захватил преимущество, и выбраться из этого положения мы уже просто не смогли", - приводит официальный сайт НХЛ слова Уэбера.
A ko tad Tu gribēji lai Vēbers saka? Radu ar Kosķiku izčakarējam mums pirmās šīs sērijas spēles? Atklātā tekstā protams to neviens neteiks pat kluba vadība ne, bet kā saka "po faktu" jau tieši tā arī ir un šaubos vai Radu un Kosticina izklaides dikti to komandas mikroklimatu un kaujas garu uzlaboja (drīzāk jau otrādi)! Kas attiecas uz kluba vadības reakciju, tad viņa bija kopumā adekvāta (es būtu vienas spēles diskābeli + naudas sodu abiem iedevis).... Radu te nesen pēc zāģa KHL PO kaut ko par "kolhozu" izteicas... kas tad tagad ir viņa tagadējās izdarības? Tas nav "kolhozs" paņemt un pierīties pirms komandai atbildīgas PO spēles?

     [+] [-]

, 2012-05-08 10:25, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, Brizgalovs nenoliedzami NHL ir vērtība, savādāk jau tik ilgus gadus tur nebūtu spēļējis.Jautājums par to, vai šī vērtība ir tik liela.
Katrā ziņā ne tik liela cik liels ir viņam cipars tajā algas kontā.... čalis ir pārvērtēts! Tas, ka Holmgrēns gadu no gada laiž lažas ar kīperiem mani jau vairs pasen nepārsteidz.... viņiem jau padsmit gadus nav normāla (Nr.1 statusam atbilstoša) pirmā kīpera...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 10:33, pirms 13 gadiem
Sezonas sākumā izteicos, ka lielas iespējas šogad būs kādai no Pacifikas komandām, pirmāmkārtām ar to domādams LA un Sanhosē.Nevienu brīdi pat nebija domas, ka Fīniksa varētu vinnēt Divīziju, nemaz nerunājot par divu pirmo kārtu pārvarēšanu.
Bija liela vilšanās ziemā, ka LA knapi vilkās, nespēja elementāri gūt vārtus.Uz regulārās sezonas beigām viss krasi pamainījās un viņi iespraucās astotniekā.
Ciktāl šobrīd tas viss ir aizgājis, var redzēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 11:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Iespējams tev ir taisnība,tas čalis nezin kas ir uzvedības normas un viņš bija jānoliek pie vietas. Bet taisīt viņu par galveno vaininieku ir pārspīlēti.
Pretēja iznākuma rezultātā 100 % tu viņu nesauktu par galveno panākumu kaldinātāju
Arī NHL uzvar komandas nevis atsevišķas zvaigznes to labi parāda šī gada PO! Protams Radu ir ļoti meistarīgs spēlētājs (NHL top kalibra), bet ar saviem "tarakāniem" un "zvaigznītēm" galvā, no kuriem gan pašam gan arī komandai beigās var būt maz labuma...

     [+] [-]

, 2012-05-08 11:45, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Kas attiecas uz kluba vadības reakciju, tad viņa bija kopumā adekvāta (es būtu vienas spēles diskābeli + naudas sodu abiem iedevis)....
Man šķiet, tā otrā spēle tiešām varēja būt tikai tāpēc, ka bez viņiem vienu uzvarēja. Vinnētu arī otru, vispār būtu abiem šo to parādījuši. Tikai nesanāca.

     [+] [-]

, 2012-05-08 12:14, pirms 13 gadiem
Re, ko saka Makenzijs par mūsu kopējo draugu:

Эксперт TSN Боб Маккензи поделился мнением о выступлении форварда «Нэшвилла» Александра Радулова в плей-офф Кубка Стэнли.

«По поводу вылета «Нэшвилла» можно сказать, что эксперимент с Александром Радуловым провалился и провалился с треском.

В серии с «Детройтом» он выглядел здорово и вселял надежду на успех команды. Но в серии с «Финиксом» был отстранен от игр команды, и этот случай отвлек внимание его партнеров от самой игры. Это стало помехой для «хищников».

У «Нэшвилла» не получалось добиться успеха в плей-офф, играя в оборонительный хоккей. Они попытались сыграть в более атакующей манере, но это не сработало. Но за эту попытку я могу только поаплодировать команде и Дэвиду Пойлу», – цитирует Маккензи TSN.

Atliek vienīgi piekrist.

     [+] [-]

, 2012-05-08 12:23, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: В серии с «Детройтом» он выглядел здорово и вселял надежду на успех команды. Но в серии с «Финиксом» был отстранен от игр команды, и этот случай отвлек внимание его партнеров от самой игры. Это стало помехой для «хищников».
Tieši tas par ko arī es te augstāk runāju... Radulova izdarības nevarēja neatstāt iespaidu arī uz komandu (komandas biedriem) kopumā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 12:44, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Starp citu, izskatās, ka Radu nesteigsies palīdzēt krieviem PČ:
http://news.sport-express.ru/2012-05-08/509761/
Vispār krievu portālos iet vaļā baigais sračs saistībā ar Radulovu, utt.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 14:02, pirms 13 gadiem
Pirms playoff sākumā predatori tika novērtēti kā vieni no galvenajiem favorītiem uz kausu un tagad, kad tas nav piepildījies vajag atrast kādu vainīgo kam mazgāt matus!! Atradās Gan jau,ka paši NHL anālisti bija savu naudiņu uzlikuši uz Nešvilu, tāpēc arī to nabadziņu tagad visos mēdijos tā ņem priekšā!

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:08, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Es neesmu pārsteigts par sīvo cīņu Austrumos, drīzāk jau gan par ātrajām beigām Rietumos...
Jā, parasti Rietumos iet sīvāk.Vēl jau mēs nezinām, cik spēļu būs nepieciešamas Fīniksai un LA.
Slinkums tagad meklēt,bet dažreiz tiek atgādināta tā statistika,ka vairumam NHL komandu,kuras tikušas pie Stenlija ir bijusi vismaz 1 īsā sērija (4-5 spēles) pa ceļam uz finālu!!

     [+] [-]

, 2012-05-08 15:02, pirms 13 gadiem
Līdz ar Nešvilas zaudējumu, zūd iespēja kādam no NHL spēlētājiem iekļūt Triple Gold klubā - Vēbers bija vienīgais kandidāts uz šo titulu. Toties PČ, ja Kanāda uzvar, par tādiem var kļūt Perijs, Geclafs un Kīts.

     [+] [-]

, 2012-05-08 15:05, pirms 13 gadiem
lietotajsk rakstīja: Slinkums tagad meklēt,bet dažreiz tiek atgādināta tā statistika,ka vairumam NHL komandu,kuras tikušas pie Stenlija ir bijusi vismaz 1 īsā sērija (4-5 spēles) pa ceļam uz finālu!!
Bostona pērn paņēma Filadelfiju ar 4:0, aizpērn Čikāga tā pat Sanhosē.

     [+] [-]

, 2012-05-08 15:09, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Līdz ar Nešvilas zaudējumu, zūd iespēja kādam no NHL spēlētājiem iekļūt Triple Gold klubā - Vēbers bija vienīgais kandidāts uz šo titulu. Toties PČ, ja Kanāda uzvar, par tādiem var kļūt Perijs, Geclafs un Kīts.
Gribēju iebļauties par Brodēru, bet viņš tak nav laikam PČempions nekad bijis...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 15:34, pirms 13 gadiem
Lai cik negaidīta ir koijotu tikšana rietumu finālā, tomēr tā komanda ir pelnījusi kādus panākumus. Sērija ar Kings būs absolūti neprognozējama, visticamāk tai vajadzētu būt lieliskai 7 spēļu cīņai. Lai arī kura no komandām spēlēs par kausu, tā to būs nopelnījusi. Douns ir pelnījis to kausu! Runā ka koijotus beidzot kāds grib arī iegādāties. Kā Caps nepaveicās! Ričardss izvelk neizšķirtu 7 sekundes līdz beigām, un pēc tam vēl Stāls iešauj uzvaras golu. Redzēs ko Ovi un Co sastrādās 6.spēlē.

     [+] [-]

, 2012-05-08 16:06, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Gribēju iebļauties par Brodēru, bet viņš tak nav laikam PČempions nekad bijis...
Jup, Pč titula viņam tiešām nav.

     [+] [-]

, 2012-05-08 16:37, pirms 13 gadiem
Cik gruti ir nejust lidzi Finiksai. Lai ka es meginaju piespiest sevi ceret uz Predators spejam pagarinat seriju, ta pat attapos pedejas minutes centimetru no ekrana, turot ikskus par Koijotiem. Ouch, cik tur Smitam truuka liidz empty neterim? Vot tas butu noslegums...

     [+] [-]

, 2012-05-08 16:42, pirms 13 gadiem
Tā neko, LA pret Fīniksu Rietumu finālā. Grūti iedomājams kkas tāds būtu sezonas sākumā.

     [+] [-]

, 2012-05-08 17:00, pirms 13 gadiem
Fans 3 rakstīja: Tā neko, LA pret Fīniksu Rietumu finālā. Grūti iedomājams kkas tāds būtu sezonas sākumā.
To bija grūti iedomāties pat 2.kārtas sākumā. Tomēr Preds un Blues bija izteikti favorīti.

     [+] [-]

, 2012-05-08 18:43, pirms 13 gadiem
Interesanti, ka gadījumā, ja kausu iegūst NYR,- bet teorētiski šāda iespēja pastāv, - tad visi trīs brāļi Stāli būs dažādos gados SC ieguvēji.

     [+] [-]

, 2012-05-08 18:49, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Interesanti, ka gadījumā, ja kausu iegūst NYR,- bet teorētiski šāda iespēja pastāv, - tad visi trīs brāļi Stāli būs dažādos gados SC ieguvēji.
nu jā, katram spēlējot savā klubā, diezgan grūti būtu iegūt kausu vienā un tajā pašā gadā...

     [+] [-]

, 2012-05-13 10:29, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Goda vārds žēl Caps,tā pakāst spēles izskaņā un neizmantot tik daudz izdevības tiešām ir jāmāk. Ceru ka Radulovs nebrauks uz izlasi stilot.
Nesekoju daudz NHL,bet cik noprotu Šeinam Donam paveras iespēja karjeras norietā tikt pie ilgi karotā kausa,to arī novēlu.
Bet kaut kā domāju ka Kingi Koijotiem apgriezīs ausis.
Es gan priecājos ka Caps izkrita ar savu Ovechkinu priekšgalā, foršākas sajūtas nevar būt! Go Rangers, Go!