Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Betmens: "Par 2014. gada olimpiādi lemsim vēlāk"

Juris Miņins
Juris Miņins

Betmens: "Par 2014. gada olimpiādi lemsim vēlāk"
Garijs Betmens
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komisārs Garijs Betmens paziņoja, ka līgas tuvāko gadu darba kārtībā nav plānots izskatīt iespēju par NHL profesionāļu piedalīšanos 2014. gada olimpiskajās spēlēs, kas risināsies Krievijas kūrortpilsētā, Sočos.

Garijs Betmens ir paziņojis, ka viņa vadītā organizācija nesteigsies ar lēmuma pieņemšanu par NHL spēlētāju piedalīšanos (vai nepiedalīšnos) 2014. gada olimpiskajās spēlēs, kas notiks Sočos. Līgas komisārs atzīst, ka olimpiskās spēles ir "lieliska platforma sporta veida reklāmai", taču tāpat norāda, ka tās notiek NHL neizdevīgā laikā, sezonas vidū un, cīnoties par auditoriju ar Nacionālo Basketbola asociāciju (NBA), tas var kaitēt viņu biznesam.

Tāpat Garijs Betmens min lielo laika starpību starp Ziemeļameriku un Sočiem. "Kad olimpiāde notiek Soltleiksitijā vai Vankūverā, tad laika starpība nav jūtama nemaz un mēs varam piedāvāt auditorijai labu hokeju labā laikā," komentēja Betmens, "taču ar Sočiem ir astoņu stundu starpība, līdz ar to spēles notiks ļoti neizdevīgā laikā." Taču tāpat Betmens piebilda: "Tas nenozīmē, ka mēs liegsim iespēju hokejistiem pārstāvēt savu valsti, taču vispirms mums ir jāizdiskutē šis jautājums, lai pieņemtu optimālo risinājumu."

Atgādināsim, ka NHL profesionāļi ziemas olimpiskajās spēlēs debitēja 1998. gadā, kad tās notika Nagano pilsētā, Japānā. Tāpat viņi jau ir paspējuši piedalīties arī 2002. gada olimpiādē Soltleiksitijā, ASV un 2006. gada spēlēs Turīnā, Itālijā.

Izmantotie resursi:
espn.go.com

  +2 [+] [-]

, 2009-12-05 23:18, pirms 15 gadiem
ev kapec vins nav maska?

 +11 [+] [-]

, 2009-12-05 23:19, pirms 15 gadiem
supermens:"ceru, ka 2014 gadā kriptonīts būs izbeidzies!"

 +16 [+] [-]

, 2009-12-05 23:19, pirms 15 gadiem
Ko NHL no sevis iedomājas? Tikpat labi KHL arī varētu nelaist( kas protams ir smieklīgi ) savus spēltājus uz Sočiem! Nedomāju, ka hokejs no tā iegūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-05 23:26, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko NHL no sevis iedomājas? Tikpat labi KHL arī varētu nelaist( kas protams ir smieklīgi ) savus spēltājus uz Sočiem! Nedomāju, ka hokejs no tā iegūs!
Tieši uz KHL šis viss cirks arī ir vērsts. Tb, lai "nomierinātu" Medvedeva plānus sataisīt pretspēku NHL, Betmens šantažē visu hokeja pasauli ar Olimpiādes hokeja turnīra izjaukšanu. Līdz ar to visus pārējos arī nostādot pret KHL.

Ja tomēr Medvedevs nenobīsies (un baidīties viņam nav ko), tad beigas gan varētu būt visai interesantas. Līdz pat galīgai Soču hokeja turnīra lažai (no kā būs ieguvēji DEL, SEL, SM-Liiga utt. spēlētāji).

  +2 [+] [-]

, 2009-12-05 23:27, pirms 15 gadiem
mums jau tas nāktu par labu... ap to laiku nhl varbūt spēlēs tikai Kulda ar Bārtuli, tākā mūsu izlasi tas baigi neietekmētu. konkurence švakāka, tiesa gan zelts automātiski krievijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-05 23:27, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši uz KHL šis viss cirks arī ir vērsts. Tb, lai "nomierinātu" Medvedeva plānus sataisīt pretspēku NHL, Betmens šantažē visu hokeja pasauli ar Olimpiādes hokeja turnīra izjaukšanu. Līdz ar to visus pārējos arī nostādot pret KHL.

Ja tomēr Medvedevs nenobīsies (un baidīties viņam nav ko), tad beigas gan varētu būt visai interesantas. Līdz pat galīgai Soču hokeja turnīra lažai (no kā būs ieguvēji DEL, SEL, SM-Liiga utt. spēlētāji).
Kas tad spēlēs LV izlasē? Tādā gadījumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-05 23:32, pirms 15 gadiem
Tam ''betmenam'' viss norm?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-05 23:32, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: tie paši kas tagad.. nu protams bus daži čaļi kas izlase vairs nespeles, bet lielaka dalja bus tie pashi kas to dara tagad...
Nē es domāju, ja KHL arī izdomā nelaist spēlētājus uz Sočiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-12-05 23:44, pirms 15 gadiem
Cik atceros, arī tie krievu spēlētāji, kuriem līgumi ir paziņojuši, ka grasās spēlēt Soču Olimpiādē (Ovečkins, piemēram).

Ja viņi taisās "bēgt" (uz izlasi vai KHL), tad šamos var diskvalificēt, ja šādi gadījumi būs vairumā, tad var diskvalificēt arī visu KHL (kuri to atbalsta) un, ja vēl būs pretenzijas no federācijas/KHL puses - arī Krievijas hokeja izlasi (kas būtu vislielākā muļķība no IIHF puses).

Protams, tas viss ir ĻOOOTI pārspīlēti, taču pie "buntošanās" diskvalifikācijas būs. Un NHL par labu, jo Fāzelam Betmens "vjāļ aizvīn ir jo mozīs draudzeņš".

Beigu beigās sanāks, ka spēlēs Eiropas līgu spēlētāji + AHL spēlētāji + KAL spēlētāji. Tikai prikols ir tajā, ka NHL spēlētāju uz AHL var nosūtīt vieglāk, nekā no KHL uz kādu Ižkurapetrovskas "Kristall-maš-sibir-teļ-kom/SKA".

Un pie šāda fatāli neveiksmīga gadījuma Latvijas izlasē, spēlētu tie paši "eiropieši", vietējie LAČ, un Ziemeļamerikas minorlīgu spēlētāji.

  -3 [+] [-]

, 2009-12-05 23:47, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas tad spēlēs LV izlasē? Tādā gadījumā?
Liepaajas Metalruga hokejisti ar brahmani priekshgalaa un kirovs buus treneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:03, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Vienīgais ko var IIHF diskvalificēt un pasūtīt trīs mājas tālak ir pašu Fāzelu. Rus dara visu un vienmēr atbalsta PČ,Os ar viņiem nav problēmu,izlašu treneri sezonas gaitā var pārbaudīt spēlētājus. NHL špļauj uz IIHF no augsta torņa,nerunajot par spēlētāju laizšanu vienkārši uz kādām pārbaudes spēlēm. NHL piedalīšanās OS ir vienīgais trumpis un manipulācijas atslēga Betmena rociņā.Šī iemesla pēc Fāzels arī stās uz pakaļkajām Betmena priekšā un ir soģis visiem kas cenšās apbižot NHL.Bet ja Betmens nelaidīs NHL spēlētājus uz OS,viņa mīlestība,draudzība,partnerība pret Betmenu un NHL var arī izbeigties.
Tikai IIHF NHL ir vajadzīgāks nekā KHL... un Fāzels (vai dejebkurš cits no IIHF), esmu drošs, līdz pēdējam centīsies panākt NHL-ovcu spēlēšanu Olimpiādē un ja tas nesanāks mēģinās panākt sadarbības atjaunošanu pēc 4 gadiem.

Tas var mainīties tikai tādā gadījumā, ja pie IIHF stūres būs kāds krievs vai krievus atbalstošs cilvēks, ko, savukārt, nepieļaus tie, kam ar NHL ir "djelas bīdāmas".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:23, pirms 15 gadiem
FHR izstājoties no IIHF vienlaicīgi paši sev aiztaisīs durvis uz VISIEM IIHF rīkotajiem turnīriem PČ un Olimpiādi ieskaitot.

Sadarbība... Krievijai IIHF ir vajadzīgs vairāk (iepriekšminetā apstākļa dēļ), nekā krievi IIHF (kaut gan vajadzīgi arī). Bet situācija ir tāda, ka "dariet ko gribat, bet tāpat jūs neko bez mums (IIHF) neizdarīsiet", kamēr ar NHL tā nevar un tāpēc sākas "auklēšanās".

Pasaules kauss (Kanādas kausa pašreizējais nosaukums) itkā notiks 2011. Visamz tagad ir tāda info.

Tas, ka IIHF ir pārvērtēts - jā. Bez viņiem dzīve hokeja lielvarām būtu vienkāršāka, taču tādā gadījumā hokejs "zemākos" līmeņos (bērni/jaunieši/juniori vēl tā, bet sieviešu hokejs, stājhokejs vai "trešo hokeja valstu" hokejs ciestu ļoti) neattīstītos, jo viss būtu balstīts tikai uz rezultātu un naudas pelnīšanu + tāpat vajag kādu organizāciju, kas vismaz dara administratīvos darbus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-06 00:47, pirms 15 gadiem
Kuram kas vajadzīgs, protams, nav viennozīmīgi, bet tieši tāpēc, ka Krievijai izlase ir pirmajā vietā viņi ir daudz vieglāk "manipulējami" nekā Kanāda.

Par Pasaules kausu... protams, tas būs labākā līmenī, jo, pirmkārt, to organizēs NHL "šova speci", otrkārt, arī komandu būs mazāk, līdz ar to līmenis labāks un "nevajadzīgo" spēļu nebūs, līdz ar to "ekšens" tiks "kurināts" visu laiku un kas tad cits ja ne "ekšens" līdzjutējiem ir vajadzīgs (naudas izdošanai)?

Hokeja attīstīšanu 1. divīzijas un "uz leju" valstīs, kas potenciāli ir izdevīgi IIHF kā "ubagu kantorim" ir būtiski (kā potenciāls tirgus), bet NHL - nemaz, jo viena tāda a la Kopitara dēļ nav jēgas izdod naudu sistēmas uzturēšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-06 01:40, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Manuprāt viens indivīds Kopitars,nav rādītājs. Tur es tev piekrītu,tādas 1,2 divīzijas nebūtu. Bet viņas neko arī nedod.Un nejau Kopitars IIHF rīkotajos turnīros kļuva par to,kas viņs ir tagad. FIFA nav tādu 1,2 līgu čempionātu,kas tiktu rīkoti priekš Latvijām,Krievijām,Igaunijam un......... visām pārējām komandām kas nebrauc uz PČ finālturnīru.Bet iespēja viņiem tur tikt ir ! Kāpēc IIHF nepakustināt savas pēcpuses un nepadomat par ko tamlīdzīgu ? Pč teiksim reizi 2 gados un kvalificēšanos turnīram ? Spēlejot pret top komandām,nevis bezcerīgo pēršanos savā sulā un bezjēdzīgu spēlēšanu pie tukšam tribīnēm. IIHF rīkotajā PČ tribīnes ir aizpildītas tikai uz mājnieku spēlēm un finālu. FIFA PČ,tribīnes ir aizpildītas katrā spēlē,katrā spēlē ir ažiotāža un spēlētaju bums. Pustukšas tribīnes arī parada IIHF rīkotā turnīra popularitāti.
manuprat ljoti nekorekti bij saliidzinaat hokeja un futbola popularitaati!!!

     [+] [-]

, 2009-12-06 07:32, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Cik atceros, arī tie krievu spēlētāji, kuriem līgumi ir paziņojuši, ka grasās spēlēt Soču Olimpiādē (Ovečkins, piemēram).

Ja viņi taisās "bēgt" (uz izlasi vai KHL), tad šamos var diskvalificēt, ja šādi gadījumi būs vairumā, tad var diskvalificēt arī visu KHL (kuri to atbalsta) un, ja vēl būs pretenzijas no federācijas/KHL puses - arī Krievijas hokeja izlasi (kas būtu vislielākā muļķība no IIHF puses).

Protams, tas viss ir ĻOOOTI pārspīlēti, taču pie "buntošanās" diskvalifikācijas būs. Un NHL par labu, jo Fāzelam Betmens "vjāļ aizvīn ir jo mozīs draudzeņš".

Beigu beigās sanāks, ka spēlēs Eiropas līgu spēlētāji + AHL spēlētāji + KAL spēlētāji. Tikai prikols ir tajā, ka NHL spēlētāju uz AHL var nosūtīt vieglāk, nekā no KHL uz kādu Ižkurapetrovskas "Kristall-maš-sibir-teļ-kom/SKA".

Un pie šāda fatāli neveiksmīga gadījuma Latvijas izlasē, spēlētu tie paši "eiropieši", vietējie LAČ, un Ziemeļamerikas minorlīgu spēlētāji.
Nu nezinu kāda paliktu Betmena draudzība Fāzelu, ja viņš izjauktu OS.
Man liekās,ka uz to vien tā draudzība turās

Interesanti kā izskatītos Ovečkina diskvalifikācija? Tiešām pateiktu, ka Ovi nespēlēs? Nav jau jābrauc uz KHL spēlēt, tikai uz Sočiem jāaizlido.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-06 10:27, pirms 15 gadiem
Varbūtība ka Sočos nepiedalīsies NHL spēlētāji ir liela un ja arī kāds to neievēros tad tikai daži krievu spēlētāji[un arī tas nav teikts].Viss liecina ka tiešām tiks atjaunots Canada Cup[vai Pasaules kauss ,bet nosaukums jau nemaina turnīra būtību],par ko es noteikti būtu priecīgs.Jo lai arī beidzamajās 3 Olimpiādēs piedalījās labākie NHL spēlētāji tomēr Can Cup sportiskais līmenis un zīmols netika sasniegts.

     [+] [-]

, 2009-12-06 10:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123

Kopitars ir minēts kā "abstrakts tēls", tb kā IIHF attīstīto projektu produkts.
Tb "trešās hokeja valstis" attīsta savas programmas, jo viņiem ir iespēja "izsisties"... ieviestu sistēmu kad visu nosaka sportiskais un naudas princips, viss, tādai Slovēnaijai (un citām valstīm) nebūtu jēgas vispār ar hokeju ņemties... tik vien cik pašu intereses pēc, klubu līmenī.

Arī Latvija tādā gadījumā var palikt "aiz borta".

Par hokeja popularitāti... iespējas augt, protams, ir, taču nedomāju, ka TIK lielas. Sporta veids var būt populārs tur, kur to var spēlēt dabīgos apstākļos, jeb tur, kur tā spēlēšanai nevajag ieguldīt lielus līdzekļus. Hokejs noteikti tāds nav, līdz ar to "aiziet tautās" tam ir ĻOTI grūti. Un ja nav amatier-masveidības, popularitāte neparādīsies, sevišķi, ja blakus ir alternatīvi, līdzīgi sporta veidi (futbols, basketbols, beisbols, am.futbols).

Ziemeļamerikā viņš ir populārs pateicoties Kanādas un ASV ziemeļu štatu aktivitātēm. Un tam, ka vidējam amerikas sporta fanam var iebarot dajebkādu sporta veidu, kur ir spēka spēle un asinis, jo vairāk. Ja vēl to pasniedz smukā papīrītī, tad vispār - lafa. Tb Ziemeļamerikas sabiedrība pati pa sevi fanu kultūras ziņā ir savādāka nekā eiropā (viņi nāk uz šovu, eiropā - uz sporta spēli), līdz ar to konkurēt ir ļoti grūti.

Par kopēju Pasaules kausu... nu ideja, protams, tāda interesanta, bet ir jautājums - kurā laikā rīkot atlases sacensības un kas tajās spēlēs, ja NHL nostāja ir skaidra un arī KHL ir apsvēruši iespēju atteikties no visādiem pārtraukumiem čempionāta laikā priekš izlašu spēlēm.

Un ja taisa pēc reģionālā principa grupas, kas, teiksim, spēlēs Amerikā? ASV, Kanāda un... . Pie tam redzēt kā kkāda Meksika pakāš Kanādas junioriem ar 50:0 negribētu ne meksikāņi, ne kanādieši, līdz ar to auditorijas šādām spēlēm nebūtu un nebūtu arī finansiālā ieguvuma nevienam (kas, neapšaubāmi, ir FIFA rīkotajās atlases sacensībās).

Un ko darīt ar Āfriku un Austrāliju/Okeāniju?

Hokejs nav globāls sporta veids, kur var spēlēt visi. Tas interesē (nopietnā līmenī, ne tikai paskatīties NHL spēles) labi ja 10-15 valstīs. Līdz ar to tāds globālā turnīra projekts nav dzīvotspējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-06 13:45, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es tevis teikto kaut kā nesaprotu. ASV skatītāji nāk uz šovu,bet Eiropieši uz sportu un ir reāli sporta cienītāji ? Tad kāpēc, ievērojams skaits eiropas sporta cienītāju lūr 2-3 naktī šovu,kurš nav priekš viņiem ? Par tām nehokeja valstīm no tevis vispār neko nevar saprast.Tu gribi teikt,ka IIHF baigi veicina viņu attīstību ? Cik ir parādījušas PČ jaunas komandas,kas ir konkurēt spējīgas ? Latvija,Baltkrievija,Ukraina,Kazahstāna,Slovākija atkrīt,jo radās visiem zināmu apstākļ dēļ. Kāda tev jēga,pieņemsim no sieviešu hokeja ? Skatītājam ir vajadzīgs konkurēt spējīgs čempis un šovs,kura eiropā nav. Viss iet pa iemīto taku un pat pirksts netiek kustināts lietu kārtības mainīšanai. Lecam pa vecam Ko IIHF dod Latvijai un mūsu hokejam,varbūt bišķi detalizētāk ? RD pievienošanās spēcīgam čempim un hokejs ir augstas raudzes,ir skatītāji un ................ . Cik skatītāji nāca uz LAČ un Nāk ? Tieši tāpat varētu notikt teiksim Dāņi,Norvēģi,Somi,Žviedri varētu taisīt kopēju čempi,kas varētu veicināt hokeja interesi. Čempionu līgu(dzīvot spējīgu) arī IIHF nespēj noorganizēt.Kas varētu veicināt konkurenci čempjos lai varētu izsisties uz ČL. Netiek darīts nekas.
ASV skatītāji nāk uz arēnām atpūsties, kā uz teātri vai parku, teiksim tā, pati spēle, bieži vien ir tā - nu jā, spēlēja tur kkādi, kamēr Eiropā nāk skatīties sportu un blakusaktivitātes ir otršķirīgas. Eiropieši NHL skatās, lai redzētu pasaules labākos hokejistus, skaistu spēli, kamēr "iezemiešiem" tas ir, kā jau minēju, bez maz vai rituāls - aiziet uz hokeja, apēst burgeru, pabļaut kāds Džons ir slikts spēlētājs, satikt korešus no viena sektora (ņemot vērā, ka NHL arēnās lielākoties sēdvietas tiek aizpildītas ar sezonas abonementu īpašniekiem, kuri katru gadu abonementus pērk vienā un tajā pašā sektorā +/-), sataisīt "vilni", dabūt kādu autogrāfu utt.

Nehokeja valstīm IIHF turnīri ir kā stimuls strādāt un attīstīt savu hokeja sistēmu. Ja turnīri tiek "aizklapēti", nav stimula strādāt, tik vien kā personīgo ambīciju apmierināšanai un šaubos, ka kāds, teiksim, 1. divīzijas vidusmēra hokeja valsts biznesmenis ieguldītu naudu hokejā, ja varētu, teiksim, atbalstīt vietējo futbola komandu (kas Eiropā, protams, ir daudz reizes populārāks sporta veids).

Valstis? Dānija, Norvēģija, Slovēnija, Ungārija, arī Francija un Itālija. Protams, arī iepriekš šamie spēlēja hokeju, taču pašlaik tās ir pavisam citas komandas, kas, teiksim, bija pirms 20 gadiem.

Sieviešu hokejs ko dod? Vienlīdzīgas iespējas visiem darīt to ko viņi grib, neatkarīgi no dzimuma, tb hokejā arī ir dzimumu līdztiesība (labi tas vai slikti, neņemos spriest).

Par čempionātiem.
IIHF NAV jāorganizē kkādas reģionālās līgas, viņiem ir jānodarbojas ar administratīviem pasākumiem (tas, ka viņi to dara figova, jā, piekrītu) un jāveicina hokeja izplatību. T.i., jāiesaista bērni hokejā, jāmēģina iedzīvināt hokejs valstīs, kurās tas ir zemākā līmenī vai nav vispār, jāorganizē starptautiskās valsts izlašu sacensības.

Basketbolā ir ļoti labs piemērs, kā ir jāstrādā līgu organizatoriem - Adrijas līga, BBL, VTB līga utt. Ieinteresētiem līgu organizēšanā ir jābūt BIZNESMEŅIEM un klubiem pašiem, federācijām ir tikai jāizvērtē šādi projekti no sporta attīstības viedokļa un jāakceptē vai jānoraida.

     [+] [-]

, 2009-12-06 15:44, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, tas viss ir ĻOOOTI pārspīlēti, taču pie "buntošanās" diskvalifikācijas būs. Un NHL par labu, jo Fāzelam Betmens "vjāļ aizvīn ir jo mozīs draudzeņš".
tev latgaliešu gramatika pieklibo

     [+] [-]

, 2009-12-06 22:56, pirms 15 gadiem
Betmens viņam noteikti bija grūta bērnība