Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam lielisks moments, "Sabres" paliek sausā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Girgensonam lielisks moments, "Sabres" paliek sausā
Zemgus Girgensons spēlē pret Otavas "Senators"
Foto: AFP/Scanpix

Otro zaudējumu pēc kārtas piedzīvojis Nacionālās hokeja līgas klubs Bufalo "Sabres", kas vienīgos vārtus ielaida 59. minūtē, savā laukumā ar 0:1 piekāpjoties Otavas "Senators". Sāncenšu vārtsarga Kreiga Andersona pārspēšanai ar 35 metieniem nepietika. Divi no tiem latvieša Zemgus Girgensona kontā, tostarp 58. minūtē, kad viņam bija viena no labākajām "Sabres" iespējām.

Zemgus Girgensons spēlēja Nacionālās hokeja līgas kluba Bufalo "Sabres" trešajā virknējumā, laukumā pavadot 12 minūtes un 16 sekundes (izskaņā viņš devās uz ledus, nomainot vārtsargu pret sesto spēlētāju). Latviešu uzbrucējs izdarīja piecus metienus (divi lidoja garām mērķim, viens tika bloķēts) un divus spēka paņēmienus. Trešās trešdaļas noslēgumā Girgensons aizsardzības zonā atbruņoja pretinieku un izrāvās pretuzbrukumā, pēc Braiena Flina piespēles izdarot asu plaukstas metienu. Tomēr Otavas "Senators" vārtsargs Kreigs Andersons, kurš visas spēles garumā bija nepārspējams, ripu efektīgi un efektīvi tvēra cimdā.

Otrajā trešdaļā Girgensons, kurš visa mača garumā atradās televīzijas kameru redzeslokā un lika par sevi runāt, par spīti divu sāncenšu pretestībai no labā stūra izlauzās līdz vārtu priekšai un piespēlēja Flinam, amerikānim no tuvas distances mēģinot trāpīt starp Andersona kājsargiem. Savukārt pirmajās 20 minūtēs mājinieku labāko iespēju radīja tieši trešais virknējums - Girgensons ievadīja uzbrukumu, taču Mihails Grigorenko nespēja vārtu guvumā pārvērst lielisku Flina piespēli.

Pēc Bufalo "Sabres" galvenā trenera Rona Rolstona vārdiem, labākais mājinieku virknējums bijis tieši Girgensona pārstāvētais (arī Flins un Kevins Porters, kurš vidusdaļā nomainīja Grigorenko). "Viņi spēlē pareizajā veidā," sacīja amerikāņu speciālists, kurš visus trīs hokejistus vadīja arī pagājušajā sezonā - Amerikas Hokeja līgā.

Otavas "Senators" panākumu 1:35 minūtes pirms pamatlaika noslēguma nodrošināja 2012. gada labākais un rezultatīvākais aizsargs Eriks Karlsons. Zviedrs izmantoja Bufalo "Sabres" pirmās maiņas pozicionāli vājo aizsardzību, pēc piespēles no pretējās malas pirmos 46 metienus atvairījušo mājinieku vārtsargu Raienu Milleru pārspējot ar metienu starp kājsargiem.

Abām komandām momentu netrūka visas spēles garumā - par to parūpējās sliktā spēle aizsardzībā. Jau otrajā minūtē vairākumā pa mājinieku vārtu stabiņu trāpīja "Senators" aizsargs Patriks Vierkohs. Savukārt pēc Žana Gabriela Pažo izrāviena glāba Millers.

"Sabres" rindās neskaitāmi momenti bija austrietim Tomasam Vanekam (kopumā deviņi metieni), kurš ir komandas kapteinis spēlēs savā laukumā. Izbraukuma mačos kapteiņa pienākumi uzticēti Stīvam Otam, kurš otrajā trešdaļā tukšu vārtu priekšā netika pie atlēkušās ripas.

Bufalo "Sabres" nākamo maču aizvadīs 6. oktobrī, pulksten 2:00 tiekoties ar zvaigžņoto Pitsburgas "Penguins".

Zemgus Girgensona iespēja 58. minūtē

NHL regulārais čempionāts, 5. oktobris

SpēleRezultāts
Bufalo "Sabres" - Otavas "Senators"0:1
Ņūdžersijas "Devils" - Ņujorkas "Islanders"3:4 PM
Karolīnas "Hurricanes" - Detroitas "Red Wings"2:3 P
Kolumbusas "Blue Jackets" - Kalgari "Flames"3:4
Vinipegas "Jets" - Losandželosas "Kings"5:3
Kolorado "Avalanche" - Nešvilas "Predators"3:1

 +16 [+] [-]

, 2013-10-05 05:13, pirms 12 gadiem
ravas vins vienk zvera ...skatijos speli .reali likas kad saja spele calim vajadzeja tikt pie punktiem .. aihh nekas nakamreiz .. man liekas tur nav divu domu kad vins ir jaatstaj NHL daza laba vieta

 +16 [+] [-]

, 2013-10-05 05:14, pirms 12 gadiem
svaks tas uzbrukums-tikai 1 gols 2 speles!

 +18 [+] [-]

, 2013-10-05 05:16, pirms 12 gadiem
Njā nocīnījas baigi! Starplaiku komentētētaji ar Girgensonu un Milleru visos kanālos slavēja.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-05 05:19, pirms 12 gadiem
Uzliku 1x tā nenoveicās
Btw - Spēli skatījos un teikšu godīgi.
Pirmajā periodā maz pamanāms.
Otrajā periodā stipri manāms.
Trešajā periodā- Girgensons shoot... one more shoot from Girgensons.. boty chek from Girgensons.. shoott t Girgensons , poust apmēram tā... Dažās vietāsl ikās ,ka tūlīt iemetīs , bet diemžēl nekā. Lai puisis tā turpoina. Visu cieņu.
Bet nuu kapteinis gan baig lažojās.

  +5 [+] [-]

, 2013-10-05 05:20, pirms 12 gadiem
Labs komentė taju saliidzinaajums: Zemgus, kaa nauda bankaa!

 +21 [+] [-]

, 2013-10-05 05:22, pirms 12 gadiem
Nāca laukumā pēdējā minūtē nomainot Milleru!
P.s. They are going to love Z-man in this town! (komentētāja pērle)

 +27 [+] [-]

, 2013-10-05 05:24, pirms 12 gadiem
nu nevar jau katrā spēlē ar' uzreiz vārtus mest. Krosbijs apvainosies!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 05:28, pirms 12 gadiem
Tas psc... Girgensons nokapāja zvērā... Un vel šis twīts... pilnībā piekrītu!!!!!!!!!!!!!!!
Buffalo Sabres ‏@BuffaloSabres 3m
Rolston says he thought Girgensons-Porter-Flynn was the #Sabres best line tonight. "They play the game the right way."

  +3 [+] [-]

, 2013-10-05 05:33, pirms 12 gadiem
jaix1991 rakstīja: ravas vins vienk zvera ...skatijos speli .reali likas kad saja spele calim vajadzeja tikt pie punktiem .. aihh nekas nakamreiz .. man liekas tur nav divu domu kad vins ir jaatstaj NHL daza laba vieta
Pagaidam redzamakais speletajs laukuma. Ja ta turpinas un Buffolo uzbrukums bremzes, nebusu parsteigts, ka pacels pat uz 2. mainu. Viss atkarigs no vina pasa.

P.S Vairakums gan Buffolo smagi iesuka. Ta ir ka Zemgusu neliek vairakuma

  +2 [+] [-]

, 2013-10-05 05:42, pirms 12 gadiem
Zemgum neviens nepalīdz. Cik var vienatnē vilkt komandu, varbūt komandas biedri domā, ka viņš ir Kails Vilsons?

     [+] [-]

, 2013-10-05 05:50, pirms 12 gadiem
Zinch rakstīja: Pagaidam redzamakais speletajs laukuma. Ja ta turpinas un Buffolo uzbrukums bremzes, nebusu parsteigts, ka pacels pat uz 2. mainu. Viss atkarigs no vina pasa.

P.S Vairakums gan Buffolo smagi iesuka. Ta ir ka Zemgusu neliek vairakuma
njaaa tas gan man pat liekas kad vins spele labak par dazu labu no otras mainas

  +6 [+] [-]

, 2013-10-05 05:55, pirms 12 gadiem
Njā pieminēja un rādīja jau nepārtraukti. Ja pagāšgad bij jāskatās spēles un jāķer tie retie momenti, kad Daugaviņu var ieraudzīt un viņu piemin, tad šogad ar Girgensonu jau pavisam cits kalibrs.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-05 06:06, pirms 12 gadiem
pirmās divas maiņas Buffalo nekādas. :/ Ja šitā turpinās, tad reāli čalim ir jādod iespēja spēlēt arī vairākumā..
Slēpts komentārs: pūce

 +15 [+] [-]

, 2013-10-05 06:59, pirms 12 gadiem
Man liekas ,ka Latvijai ir izaudzis nevis jauns talants,bet pasaules līmeņa super zvaigzne!!!Lai izdodas Tev Zemgus!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 07:00, pirms 12 gadiem
eh....vareeja smuku piespeeli atdot atpakalj

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 07:36, pirms 12 gadiem
fans81 rakstīja: eh....vareeja smuku piespeeli atdot atpakalj
Tieši par to pašu iedomājos, bet tas gan jau nāks ar laiku. Metiens arī nebija slikts

  +3 [+] [-]

, 2013-10-05 08:17, pirms 12 gadiem
fans81 rakstīja: eh....vareeja smuku piespeeli atdot atpakalj
Paga,paga...čalim tik 19 gadu un tikai otrā spēle NHL,plus vēl gribās sevi pierādīt...viss būs kārtībā,tāpat jau neticami kapā!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-05 08:54, pirms 12 gadiem
pūce rakstīja: pēc tā momenta neliekas ka Zemgum būtu bijis 100% iespēja iemest un vai tad viņš ir spēlējis AHL? pēc rakstā tā var saprast/
Vai Pūce ir pamodusies no letarģiskā miega?
Visu pagājušo sezonu- savu pirmo profes. sezonu Girgensons spēlēja AHL- Ročestras Americans.
Eliteprospects.com - Zemgus Girgensons

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 09:03, pirms 12 gadiem
pūce rakstīja: pēc tā momenta neliekas ka Zemgum būtu bijis 100% iespēja iemest un vai tad viņš ir spēlējis AHL? pēc rakstā tā var saprast/
Pirmkārt jau 100% iespēju nav nekad, turklāt ja vārtsargs ir savā vietā tad vispār šie teicieni ir lieki.
Iespēja bija ļoti laba, jo Zemgus pats izdarīja lielisku metienu, bet šoreiz vārtsargs bija veiklāks.

  +7 [+] [-]

, 2013-10-05 09:06, pirms 12 gadiem
Girgensons labi uzmeta, tikai vaartsargs neraali izvilka 58 minuutee

     [+] [-]

, 2013-10-05 09:13, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Pirmkārt jau 100% iespēju nav nekad, turklāt ja vārtsargs ir savā vietā tad vispār šie teicieni ir lieki.
Iespēja bija ļoti laba, jo Zemgus pats izdarīja lielisku metienu, bet šoreiz vārtsargs bija veiklāks.
Tieši tā,- par 100% vārtu gūšanas iespēju var runāt tad, ja uzbrucējs atrodas metru no tukšiem vārtiem ar ripu un tuvāk par diviem metriem neviena pretinieka nav.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 09:14, pirms 12 gadiem
Piekrītu blitkotajam, Girgijs labi uzmeta vnk vārtsargs top seivu uztaisīja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-05 09:33, pirms 12 gadiem
Shii ir tikai 2 speeles...ja visas sezonas garumaa vinjsh pleesiis dupsi,tad mums ir dzimusi super Staars
Karsums...Kulda...Daugavinjsh...Sprukts...arii pleesa un noluuza...

 +10 [+] [-]

, 2013-10-05 09:52, pirms 12 gadiem
Zemgus ir spilgts apliecinājums, ka jauniem hokeja censoņiem uz Ameriku jālaiž 15- 16 gadu vecumā ( vēlākais līdz 18 gadiem ) , ja viņi grib aizsniegties līdz NHL . Citādi vietējie jauniešu komandu treneri izčakarēs visu talantu, un tad visu karjeru varēsi priecēt LAČ publiku vai labākā gadījumā braukāt pa plašo Krievzemi

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 09:53, pirms 12 gadiem
Noskatoties visas spēles hailaitus, komandas biedriem bija daudz labākas iespējas, bet nu Zemgu bieži varēja redzēt, labus momentus veidoja!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 10:02, pirms 12 gadiem
Bifeļiem jatiek vaļā no Vaneka un jāturpina sastāva atjaunošana. Vairāk liekot uz jaunajiem censoņām, mazāk uz dargajiem veterāniem.

  -4 [+] [-]

, 2013-10-05 10:07, pirms 12 gadiem
Bifeļiem vajag Kailu Vilsonu, būs čalis, kas golus met

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 10:19, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: Zemgus ir spilgts apliecinājums, ka jauniem hokeja censoņiem uz Ameriku jālaiž 15- 16 gadu vecumā ( vēlākais līdz 18 gadiem ) , ja viņi grib aizsniegties līdz NHL . Citādi vietējie jauniešu komandu treneri izčakarēs visu talantu, un tad visu karjeru varēsi priecēt LAČ publiku vai labākā gadījumā braukāt pa plašo Krievzemi
Šobrīd spēlēt KHL tas nebūt nav tas sliktākais variants,to vēl ir jānopelna. Runājot par braukšanu uz Z/A , tur arī visiem nesokas tā ,kā Zemgum,tādēļ uzskatu ,ka braukšana uz Z/A ir katra individuālā izvēle un nav noteicošais karjeras izaugsmē.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 10:20, pirms 12 gadiem
Ja vātusargam 10 reizes tā uzmestu domāju labi ja 3 viņš izvilktu,tur nebija laika ,lai noreaģētu,viņš tikai novicināja roku un un izdevās noķert.

     [+] [-]

, 2013-10-05 10:21, pirms 12 gadiem
nu plikpauris Andersons noardijies kartigi izskatas, domaju dzekam USA izlase pamatiga motivacija

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 10:32, pirms 12 gadiem
varbūt vajadzēja atspēlēt 65tajam, bet nu ka zin kā būtu ja būtu Bet nu zvērs ir tas Z

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 10:37, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: varbūt vajadzēja atspēlēt 65tajam, bet nu ka zin kā būtu ja būtu Bet nu zvērs ir tas Z
Un ja nu tā piespēle neaizietu? Atkal kļūt par grēkāzi, gluži kā Daugaviņš daudzkārt kļuva, mēģinot izdarīt vairāk nekā vajag? Pie tam Girgensonam bija viss koridoris brīvs, atliek tikai mest, savukārt Flinns jau būtu bijis stūrī, kamēr uzņemtu piespēli, apstrādātu - tā tikai tagad šķiet, ka tur tukšs stūris vārtos

     [+] [-]

, 2013-10-05 10:43, pirms 12 gadiem
Kāds nav kko dzirdējis kas ar Hejduku?? Beigs spēlēt, vai varbūt uz Eiropu?

     [+] [-]

, 2013-10-05 10:44, pirms 12 gadiem
scorpio rakstīja: Un ja nu tā piespēle neaizietu? Atkal kļūt par grēkāzi, gluži kā Daugaviņš daudzkārt kļuva, mēģinot izdarīt vairāk nekā vajag? Pie tam Girgensonam bija viss koridoris brīvs, atliek tikai mest, savukārt Flinns jau būtu bijis stūrī, kamēr uzņemtu piespēli, apstrādātu - tā tikai tagad šķiet, ka tur tukšs stūris vārtos
tapēc jau rakstīju ''kā būtu, ja būtu'' teoriju jau daudz un dikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 10:45, pirms 12 gadiem
Un prieks ar Avalanche! Izskatās, ka Ruā būs ienesis patīkamas pārmaiņas ar savu mentalitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-05 10:49, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: Un prieks ar Avalanche! Izskatās, ka Ruā būs ienesis patīkamas pārmaiņas ar savu mentalitāti
Jā Avs priecē, galvanais tā turpināt. Varlāmovs vnk lielisks, protams tas ir tikai sākums un visādi var gadīties, traumas utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:07, pirms 12 gadiem
Keep off rakstīja: atceramies ar ko beidzās Daugaviņam lieliska momenta neizmantošana - ceļš uz Šveices līgu
pilnīgi muļķīgs salīdzinājums, jo Daugaviņam tad jau bija 25 gadi, bet Girgensonam- tikai 19 un tikai otrā spēle NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 11:12, pirms 12 gadiem
Keep off rakstīja: tā ir taisnība, ka Sabres 2 spēlēs 1 gols?
Jap.. Un vienīgie vārti Girgensona kontā!

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:12, pirms 12 gadiem
Keep on rakstīja: Bifeļiem jatiek vaļā no Vaneka un jāturpina sastāva atjaunošana. Vairāk liekot uz jaunajiem censoņām, mazāk uz dargajiem veterāniem.
Nevis Bifeļiem, bet gan Zobeniem (Sabres)!
Neviens pilsētas nosaukumu netulko un neizmanto tulkotu kā komandas nosaukumu.
Turklāt Buffalo Ziemeļamerikā nozīmē nevis bifeļus, bet gan bizonus.
Tikpat labi tu Minskas Dinamo simbolu sumbru sāksi saukt par bifeli.

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:13, pirms 12 gadiem
deglis_balamute rakstīja: dzīve dāvanas dāvina ne tik bieži, cik gribētos, bet , lai sasniegtos pēc dāvanas, ir jābūt spēcīgam, šeit ir Dogmena ceļš Ziginiekam.
Pajolis, trollollo!

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:16, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Nevis Bifeļiem, bet gan Zobeniem (Sabres)!
Neviens pilsētas nosaukumu netulko un neizmanto tulkotu kā komandas nosaukumu.
Turklāt Buffalo Ziemeļamerikā nozīmē nevis bifeļus, bet gan bizonus.
Tikpat labi tu Minskas Dinamo simbolu sumbru sāksi saukt par bifeli.
Tā vienkārši esmu iesaucis šo komandu.. Zinu ka Buffalo ir pilsētas nevis komandas nosaukums.

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:21, pirms 12 gadiem
Vispār jau bifelis un bizons ir sinonīmi.
Argonauts rakstīja: Nevis Bifeļiem, bet gan Zobeniem (Sabres)!
Neviens pilsētas nosaukumu netulko un neizmanto tulkotu kā komandas nosaukumu.
Turklāt Buffalo Ziemeļamerikā nozīmē nevis bifeļus, bet gan bizonus.
Tikpat labi tu Minskas Dinamo simbolu sumbru sāksi saukt par bifeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:23, pirms 12 gadiem
Malacis, tā turpināt un punkti krāsies!

     [+] [-]

, 2013-10-05 11:24, pirms 12 gadiem
Turklāt ari savos logo Sabres biežāk izmanto bifeļus(bizonus), nevis zobenus! Nu labi bet tas tā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-05 11:47, pirms 12 gadiem
agrism rakstīja: Vispār jau bifelis un bizons ir sinonīmi.
Kur Tu izrāvi, ka bifelis un bizons ir sinonīmi?!
Varbūt vari kā argumentēt savu apgalvojumu? [tas, ka amerikas baltie bizonus nosauca Buffalo gan nav arguments, jo viņi Z-Amerikas pamatiedzīvotājus arī nosauca pa indiešiem= indians]

Es argumentēšu ar Wikipēdijas datiem (jo zooloģijas enciklopēdijas man nav mājās):

Amerikas bizons (Bison bison) ir liela auguma dobradžu dzimtas (Bovidae) Ziemeļamerikā dzīvojošs savvaļas vērsis, kas pieder bizonu ģintij (Bison). Amerikas bizonam ir 2 pasugas.[1] No mūsdienās dzīvojošām sugām Amerikas bizonam visradniecīgākie dzīvnieki ir sumbri, kas dzīvo Eiropā.
Amerikas bizons — Vikipēdija

Bifeļi, bifeļu ģints (Bubalus) ir viena no dobradžu dzimtas (Bovidae) ģintīm, kas pieder vēršu apakšdzimtai (Bovinae). Bifeļu ģintī ir 5 mūsdienās dzīvojošas sugas.[1] Pazīstamākās ir ūdens bifelis un Āzijas ūdens bifelis.
Ūdens bifelis un purva bifelis ir vienīgās domesticētās bifeļu sugas. Tos pamatā audzē, lai iegūtu pienu. Ūdens bifelis ir populārs mājdzīvnieks Āzijas dienvidos, Dienvidamerikā, Ziemeļāfrikā un Eiropas dienvidos. Visi savvaļas bifeļi ir sastopami tikai Dienvidaustrumāzijā.

Bifeļi — Vikipēdija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-05 12:06, pirms 12 gadiem
Šajā spēlē neiemeta nākošaja iemetīs ja spēlēs tik pat aktīvi kā šito!

     [+] [-]

, 2013-10-05 12:16, pirms 12 gadiem
šonakt pret pingvīniem

     [+] [-]

, 2013-10-05 12:33, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: Zemgus ir spilgts apliecinājums, ka jauniem hokeja censoņiem uz Ameriku jālaiž 15- 16 gadu vecumā ( vēlākais līdz 18 gadiem ) , ja viņi grib aizsniegties līdz NHL . Citādi vietējie jauniešu komandu treneri izčakarēs visu talantu, un tad visu karjeru varēsi priecēt LAČ publiku vai labākā gadījumā braukāt pa plašo Krievzemi
...un par to LAČ līmeni un treneru(nosacīti,protams,jo visi normālie treneri nāk no PSRS laikiem,attiecīgi arī nav vairs nekādi jaunekļi,lai varētu ņemties bez apstājas) daudzumu varam pateikt paldies vienam Ž Kiram...un pietiks to āzi aizstāvēt,jo pašreizējais hokeja līmenis,gan arī LAČ Latvijā ir viņa nopelns par visiem 100%!
0:16 pret Kanādu junioru PČ visu daiļrunīgi izsaka!Irbem bija taisnība

     [+] [-]

, 2013-10-05 12:50, pirms 12 gadiem
Ar sadu speli ari jaturpina nokapaja ka zvers komanda zaudeja, bet Girga nokapaja savu laiku, malacis !

     [+] [-]

, 2013-10-05 12:55, pirms 12 gadiem
Nu, nemaz jau tik labs tas moments nebija. Vienkārši Andersons efektīvi noķēra un apturēja spēli. Parast metiens iebraucot zonā.

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:10, pirms 12 gadiem
Nu jā, sabres sezona sākuma kalendārs nav tas patīkamākais. Nāktu pretī kāda nedaudz vieglāka komanda Girgensons arī varētu vairāk izpausties.

Vienīgais, ko viņš pagaidām nav iekarojis, tas ir vairākums, bet nu es domāju, ka tas ir laika jautājums.
Bet nu treneris ir dillemas priekšā, ko sūtīt uz fārmu, jo savainotais nāks atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:28, pirms 12 gadiem
Ojj, kā būtu atdevis atpakaļ! Būtu highlighter !

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:28, pirms 12 gadiem
Nu Zemguss ar savu maiņu tiešām izcēlās uz visu fona. Nu un tas seivs ko izdarīja Andersons ir vienkārši zvērā!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 13:29, pirms 12 gadiem
Reaali vakardienas machaa Girgensons bija labaakais no Sabres uzbruceejiem.Par pashadevi vispaar nav ko runaat pluss cik reizes atneema ripu pretiniekiem un izveidoja pretuzbrukumus... Jaauzteic arii Flyns, loti gudri un galvenais preciizi piespeeles dalija.Ceru ka uz naakosho speeli atstaas jaunizveidoto mainu Girgensons-Porter-Flynn.Porters tomeer vairaak iederas nekaa Grigorenko.Grigorenko ieguvis nereaalu uzticiibu nemot veeraa vina speeles laiku, bet domaaju ka tas nebuus uz ilgu vairs... neataisno vinsh sevi... 1gols aptuveni 30 speelu ilgajaa karjeraa!

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:34, pirms 12 gadiem
Tāda škrobe. Apstākļi mainījās un nebija nekādas iespējas spēli noskatīties. :/ Šonakt gan jāskatās spēle pret Pitsburgu. Bet Zemgus atkal priecē. Izskatās, ka bijis viens no komandas aktīvākajiem spēlētājiem. Ja treneris vēl sadomās viņu aizsūtīt uz AHL, kad citi traumas izveseļos, tas tiešām nebūs godīgi. Čalis cīnās katrā spēlē par katru centimetru. Varētu teikt, ka ir komandas mazais motoriņš. Esot viņam laukumā, spēle notiek. Sabres pirmā maiņa gan šaubīgi izskatās. Vispār skumjš sākums pašai komandai. Viens gols divās spēlēs. Kaudze ar uzbrucējiem no citām komandām vienas spēles laikā spējuši gūt vairāk vārtus kā šeit visa komanda... Bet nu prieks par Girgensonu nemazinās tāpat...

P.S. Kā pareizi pēc latviešu valodas likumiem būtu locīt Girgensona vārdu?

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:37, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Kur Tu izrāvi, ka bifelis un bizons ir sinonīmi?!
Varbūt vari kā argumentēt savu apgalvojumu? [tas, ka amerikas baltie bizonus nosauca Buffalo gan nav arguments, jo viņi Z-Amerikas pamatiedzīvotājus arī nosauca pa indiešiem= indians]

Es argumentēšu ar Wikipēdijas datiem (jo zooloģijas enciklopēdijas man nav mājās):

Amerikas bizons (Bison bison) ir liela auguma dobradžu dzimtas (Bovidae) Ziemeļamerikā dzīvojošs savvaļas vērsis, kas pieder bizonu ģintij (Bison). Amerikas bizonam ir 2 pasugas.[1] No mūsdienās dzīvojošām sugām Amerikas bizonam visradniecīgākie dzīvnieki ir sumbri, kas dzīvo Eiropā.
Amerikas bizons — Vikipēdija

Bifeļi, bifeļu ģints (Bubalus) ir viena no dobradžu dzimtas (Bovidae) ģintīm, kas pieder vēršu apakšdzimtai (Bovinae). Bifeļu ģintī ir 5 mūsdienās dzīvojošas sugas.[1] Pazīstamākās ir ūdens bifelis un Āzijas ūdens bifelis.
Ūdens bifelis un purva bifelis ir vienīgās domesticētās bifeļu sugas. Tos pamatā audzē, lai iegūtu pienu. Ūdens bifelis ir populārs mājdzīvnieks Āzijas dienvidos, Dienvidamerikā, Ziemeļāfrikā un Eiropas dienvidos. Visi savvaļas bifeļi ir sastopami tikai Dienvidaustrumāzijā.

http://lv.wikipedia.org/wiki/Bife%C4%BCi
Vispār jau par indiāņiem Z-amerikas (kā arī D-amerikas) pamatiedzīvotājus nosauca nevis amerikas baltie, bet gan K.Kolumbs, kas bija itālis, bet par Bizoniem un Bifeļiem jāpiekrīt, ka tas nav viens un tas pats.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-05 13:38, pirms 12 gadiem
Nē nu forši jau ir apzināties, ka Girgensons ir Buffalo rezultatīvākais spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 13:39, pirms 12 gadiem
WOW taa tik bija speeliite,lai arii mazrezultatiiva,bet riktiigi spraiga.Girgensons pirmajaa tresdalaa gan speeleeja 1.58 sekundes kas bija otrais mazaakais speeles laiks komandaa,bet otrajaa un tresajaa vina speeles laiks pieauga..otrajaa periodaa 4 min tresajaa 6 min.Otrajaa periodaa Zemgus bija vienkaarsi fantastisks savaas laukumaa pavadiitajaas minuutees.Speciaali negaaju piipeet peec otraa perioda beigaam,lai pagaidiitu hokeja studiju jo domaaju nu nevar buut,ka otraas tresdalas spilgtaako speeleetaaju nepieminees!!!Kad saakaas studija ekspertu pirmie vaardi ar sajuusmu un smaidiem uz sejaam bija Zemgus GirgensonsBaac vini bija taadaa sajuusmaa...dazas minuutes par vinu vien sajuusmaa runaaja.Tresajaa periodaa pirms Karlsona uzvaras vaartiem Zemgum bija lieliska iespeeja izraut uzvaru,bet Otavas vaartsargs ripu diemzeel tveera.Spoza spoza speele Zemgum-MALACIS.

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:41, pirms 12 gadiem
Kaa jau amerikaanju komenteetaajs teica, ka NHL vinsh gatavs jau ir par 100%..
They really are going to love Z-man in Buffalo town!!

     [+] [-]

, 2013-10-05 13:41, pirms 12 gadiem
pirmaja tresdalaa bija daudz speles nevienados sastavos, tapec ari mazs speles laiks.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-05 13:47, pirms 12 gadiem
Vuchock rakstīja: Nē nu forši jau ir apzināties, ka Girgensons ir Buffalo rezultatīvākais spēlētājs.
Tev labi sitas sanaca!!

     [+] [-]

, 2013-10-05 14:15, pirms 12 gadiem
Ei veci a gadiijumaa Girgensons jau nav ieraksiijies nhl veestures graamaataas!!Es domaaju,ka ir..divas pirmaas sezonas saakuma speeles un 100% no komandas vaartiem muusu Zemgum vai ne!?Es domaaju,ka nu visdriizaak neviens neko taadu agraak nav paveicis a ja nu gadiijumaa tomeer ir tad atziimeeshu,ka Zemgus ir rukijs un taadaa gadiijumaa stats 100% team goals rukijam 4ista nav pieredzeets

  +1 [+] [-]

, 2013-10-05 14:20, pirms 12 gadiem
Ir jūtams uzbrukuma robs Vaneka izpildījumā bez Pominvila. 2 spēlēs lietderības koeficients ir -3. Pērnsezon viņš jau sāka kā līgas līderis, bet tagad pat komanda kopā nevar izzīst vairāk kā vienus vārtus divu spēļu summā. Jācer, ka Rolstons vēl tikai meklē to ķīmiju starp spēlētājiem. Momenti jau ir, pat jāsaka, vairāk kā grandiozi, tomēr nevar iedzīt neko. Jāatzīst - spēlēja Andersons pret Milleru!
Ar Girgensonu viss kārtībā, ripas kritīs, laikam ejot..

     [+] [-]

, 2013-10-05 14:40, pirms 12 gadiem
Zachītis rakstīja: Kā pareizi pēc latviešu valodas likumiem būtu locīt Girgensona vārdu?
Tāpat kā vārdus ledus, medus un personvārdus Mikus, Ingus utml.
N. kas? Zemgus
Ģ. kā? Zemgus
D. kam? Zemgum
A. ko? Zemgu
I. ar ko? ar Zemgu
L. kur? Zemgū
V. - Zemgus!

     [+] [-]

, 2013-10-05 15:41, pirms 12 gadiem
Reku Otawas komentētāji runā,kā jāizrunā uzvārds un piemin arī,ka viņa tētis Aldis spēlējis kā aizsargs Rīgas Dinamo:
NHL komentētāji par Girgensons izrunu - YouTube

  -1 [+] [-]

, 2013-10-05 15:59, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Ģ. kā? Zemgus
Nē. Ar cilvēku vārdiem ir savādāk.
Vārdi kā Zemgus,Ingus ģenetīvā jāizrunā (kā nav?) - Zemgua un Ingua.
Pajautā jebkurai latviešu valodas skolotājai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-05 16:26, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai Pūce ir pamodusies no letarģiskā miega?
Visu pagājušo sezonu- savu pirmo profes. sezonu Girgensons spēlēja AHL- Ročestras Americans.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=59843
toč nebiju pamodies jā jā iešu ēst kāpostus lai neaizmirstu tādas lietas

     [+] [-]

, 2013-10-05 17:24, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: Nē. Ar cilvēku vārdiem ir savādāk.
Vārdi kā Zemgus,Ingus ģenetīvā jāizrunā (kā nav?) - Zemgua un Ingua.
Pajautā jebkurai latviešu valodas skolotājai
Nu jau gan. Kas tas par sviestu?

     [+] [-]

, 2013-10-05 17:27, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: Nē. Ar cilvēku vārdiem ir savādāk.
Vārdi kā Zemgus,Ingus ģenetīvā jāizrunā (kā nav?) - Zemgua un Ingua.
Pajautā jebkurai latviešu valodas skolotājai
wtf??

  -1 [+] [-]

, 2013-10-05 17:43, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: ...
Vārdi kā Zemgus,Ingus ģenetīvā jāizrunā (kā nav?) - Zemgua un Ingua.
slima suņa murgi!

     [+] [-]

, 2013-10-05 18:01, pirms 12 gadiem
skatijos speli girgensons laukuma bija loti pamanams un speleja fenomenali paspeja aizsardziba pat apzagt ripu tur pat uzbrukuma ,,,
ka kadi parmetieni vai kas girgensonu visu laiku piemineja filmeja
girgensonam ir jaspele bifelos

     [+] [-]

, 2013-10-05 19:54, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: Nē. Ar cilvēku vārdiem ir savādāk.
Vārdi kā Zemgus,Ingus ģenetīvā jāizrunā (kā nav?) - Zemgua un Ingua.
Pajautā jebkurai latviešu valodas skolotājai
Ha,ha,ha++++++++