Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins - NHL līderis sausajos mačos

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Merzļikins - NHL līderis sausajos mačos
Elvis Merzļikins. Foto: nhl.com/bluejackets

Aizvadītajā naktī NHL kluba Kolumbusas "Blue Jackets" latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins neielaida nevienu ripu un pirmoreiz kļuva par sezonas līderi sausajos mačos. ESPN skatījumā latvietis ir dalītā pirmajā vietā arī pēc atvairījumu procenta.

Kā jau ziņots, 17. janvārī pēc atvairījumu % vidēji spēlē šosezon Merzļikins ieņēma 11. pozīciju. Minētajā rādītājā nupat krietni pakāpās (ja noapaļo līdz 92.9 kā ESPN, tad sanāk dalīta pirmā vieta). Sauso spēļu ziņā pirmoreiz iekārtojies dalītā līderpozīcijā.

NHL mājas lapā vārtsargam šajā sezonā jāsakrāj vismaz 18 spēles, lai patlaban figurētu starp statistikas līderiem. Ja nebūtu tāda sliekšņa, tad tikai divus mačus nospēlējušais Kolumbusas "Blue Jackets" latviešu vārtsargs Matīss Kivlenieks šosezon ieņemtu pirmo vietu pēc atvairījumu % vidēji spēlē (94.6) un būtu līderis arī pēc ielaistajām ripām vidēji spēlē (1.49).

NHL labākie vārtsargi pēc izcīnītajām uzvarām 2020. gadā

#Vārtsargs (valsts)KlubsSkaits
1.Elvis Merzļikins (Latvija)Blue Jackets10
1.Andrejs Vasiļevskis (Krievija)Lightning10
3.Jakubs Markstrems (Zviedrija)Canucks7
4.Kerijs Praiss (Kanāda)Canadiens6
4.Sergejs Bobrovskis (Krievija)Panthers6
4.Ārons Dels (Kanāda)Sharks6
4.Maiks Smits (Kanāda)Oilers6
4.Iļja Samsonovs (Krievija)Capitals6

NHL sezonas labākie pēc atvairījumu % vidēji spēlē (ja vismaz 10 mači)

#Vārtsargs (valsts)Klubs%
1.Tūka Rasks (Somija)Bruins92.9
1.Dārsijs Kempers (Kanāda)Coyotes92.9
1.Elvis Merzļikins (Latvija)Blue Jackets92.9
4.Tristans Džerijs (Kanāda)Penguins92.8
5.Antons Hudobins (Krievija)Stars92.7
6.Bens Bišops (ASV)Stars92.5
6.Džeiks Alens (Kanāda)Blues92.5
...21.Jonass Korpisalo (Somija)Blue Jackets91.3

NHL sezonas labākie pēc ielaistajām ripām vidēji spēlē (ja vismaz 10 mači)

#Vārtsargs (valsts)KlubsKoef.
1.Tūka Rasks (Somija)Bruins2.15
2.Dārsijs Kempers (Kanāda)Coyotes2.17
3.Tristans Džerijs (Kanāda)Penguins2.19
4.Iļja Samsonovs (Krievija)Capitals2.21
5.Džeiks Alens (Kanāda)Blues2.26
6.Elvis Merzļikins (Latvija)Blue Jackets2.30
...12.Jonass Korpisalo (Somija)Blue Jackets2.49

Merzļikina statistika pērn un šogad (pēc Latvijas laika)

Rādītājs20192020
Spēles1013
Spēles laiks474:51776:09
Uzv. un zaud. bilance0-411-2
Ielaistās ripas vid. sp.3.411.62
Atvairījumu % vid. sp.88.995.1
Sausās spēles04

Merzļikina statistika pēdējās septiņās spēlēs

RādītājsRezultāts
Spēles7
Spēles laiks421:15
Uzv. un zaud. bilance7-0
Ielaistās ripas vid. sp.1.14
Atvairījumu % vid. sp.96.5
Sausās spēles4

Kā redzams, ir milzīga atšķirība starp Merzļikina statistiku pērn un šogad. Sezonas sākumā par Kolumbusas komandas pamatvārtsargu izvirzījās soms Jonass Korpisalo, taču decembra nogalē viņš guva savainojumu - tādējādi Latvijas pārstāvim radās teicamas iespējas sevi pierādīt. Sevišķi iespaidīga ir Merzļikina statistika pēdējās septiņās spēlēs.

Izmantotie resursi:
espn.com

Slēpts komentārs: kaspars_krumins_1195127217259807

  +6 [+] [-]

, 2020-02-05 11:52, pirms 6 gadiem
kaspars_krumins_1195127217259807 rakstīja: NHL labākie vārtsargi pēc izcīnītajām uzvarām 2020. gadā (pēc Latvijas laika)

Latvijā savādāk skaita 2020. gada dienas kā Amerikā?
Spēles laikā ASV bija 31. decembris, bet Latvijā jau 1. janvāris.

  +9 [+] [-]

, 2020-02-05 11:52, pirms 6 gadiem
Elvis ir iegājis ritma! Pārliecību arī ieguvis, cerams to nepazaudēs, šobrīd izskatās teicama formā! Tā turpināt!

     [+] [-]

, 2020-02-05 11:57, pirms 6 gadiem
Kā var 10 spēlēs 2019 gadā būt bilance 0-4? Tikai tāpēc, ka nebija pilna spēle nostāvēta? Bilance bija 0-10 nav, ko tur spodrināt lieki, un jāatdzīst, ka bija katastrofa. Pilnīgs 180 grādu pagrieziens un par to arī jāpriecājas. Cerams tā turpinās vēl gadiem.
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2020-02-05 12:10, pirms 6 gadiem
Nu jau Elvis var cerēt uz labu līgumu uz nākošo sezonu.. Mošk kādus 3 ļimakus pa sezonu

     [+] [-]

, 2020-02-05 12:10, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Elvja Sv% šosezon ir 92,857%. Raskam 92,937%.

Kurš no skaitļiem ir lielāks un kurš no abiem nav sezonas līderis pēc Sv%?

Kolumbusai ir viena no labākajām aizsardzībām līgā un Merzļikins šobrīd noslēdz vārtsargu top 10 pēc dSv%. 23 spēles ir maz un tik augsti rādītāji ilgtermiņā gandrīz noteikti nav uzturami.

Fanot un atbalstīt savējos ir labi, bet diez vai vajag jaukt safanošanos un skaitļus.
Tad arī ilgtermiņa redzēsim noturēs ciparus vai nē... Un ko tu salīdzini čali ar 500 spēlēm nhl un čali kuram pat nav 50 spēles nhl...Lai Elvis sākumā pabeidz sezonu, tad spriedīsim.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-05 12:13, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Elvja Sv% šosezon ir 92,857%. Raskam 92,937%.

Kurš no skaitļiem ir lielāks un kurš no abiem nav sezonas līderis pēc Sv%?

Kolumbusai ir viena no labākajām aizsardzībām līgā un Merzļikins šobrīd noslēdz vārtsargu top 10 pēc dSv%. 23 spēles ir maz un tik augsti rādītāji ilgtermiņā gandrīz noteikti nav uzturami.

Fanot un atbalstīt savējos ir labi, bet diez vai vajag jaukt safanošanos un skaitļus.
Nepaliec nu par sausiņu... tātad būt top 10 pēc dSv%, tavuprāt, ir viduvējs sniegums priekš rūkija?
Safanoties var un vajag (par ko tad vēl šādā līmenī šobrīd to darīt?) - pārfanoties nevajag!

  +4 [+] [-]

, 2020-02-05 12:17, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Fanot un atbalstīt savējos ir labi, bet diez vai vajag jaukt safanošanos un skaitļus.
Turi muti skaitļotāj, ej fano par savu SKA, CSKA vai kas tur taja miskastes liga spele!
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

  +7 [+] [-]

, 2020-02-05 12:57, pirms 6 gadiem
Ko jūs te ņematies?Elvis aizvada lielisku debijas sezonu,attaisno uz sevis liktās cerības ar uzviju!Punkts!

     [+] [-]

, 2020-02-05 13:05, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Par KHL es rakstīju pirms kādiem 12 gadiem, pieņemu, ka tobrīd lasīt vēl nemācēji, vari palasīt arhīvos.
Kāpēc vairs neraksti par KHL?

     [+] [-]

, 2020-02-05 13:09, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Virsrakstā un rakstā ir skaidri minēts, ka Elvis ir līgas līderis. Elvis nav līgas līderis.

Kas nav saprotams? Salīdzināt nevajag, tieši tā, jo 23 spēles ir maz. Tas ir tas, ko es teicu.
Latviešu valodā šo virsrakstu var lasīt divejādi - gan, ka viņam ir pirmā vieta gan, ka viņš ir līderis, jo atrodas starp līgas līderiem.
Korektāk, protams, būtu bijis uzrakstīt "Merzļikins starp līgas līderiem", bet tad tas nebūtu tik labs clickbite virsraksts.

     [+] [-]

, 2020-02-05 13:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc vairs neraksti par KHL?
Jo tas ir Kremļa ārpolitikas projekts, ko es principiāli ignorēju kopš pirmās sezonas.

KF valsts uzņēmumu iepludinātā nauda ir izkropļojusi visu hokeja tirgu un negatīvi ietekmē ne tikai Latvijas hokeju, bet arī skalo nenobriedušu cilvēku prātus ar simboliem, valodu, jēdzieniem un maina cilvēku vērtiborientāciju.
Slēpts komentārs: MachimoI

  +3 [+] [-]

, 2020-02-05 13:32, pirms 6 gadiem
Jāskatās, jāizbauda, jānovērtē - Elvim izcilas nedēļas - iespējams statistikas ziņā augstākais lidojums mūžā, šaubos vai pats spēs to pārspēt..

  -3 [+] [-]

, 2020-02-05 13:56, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Tāpēc jau nav jātirš un jāpārspīlē. Ja biatlonā Rastorgujevs finišē 4., tad var teikt, ka viņš ir uz pjedestāla? Pretīga un pilnīgi lieka manipulācija ar realitāti.
spirtacentra skribents paņēma espn statistiku un paspēlējās ar vārtsargu statistikas skaitļiem...
šoreiz nav tas trakākais, ko viņi dara ikdienā hokeja rakstos dezinformējot un maldinot lasītājus!

  +6 [+] [-]

, 2020-02-05 13:58, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Virsrakstā un rakstā ir skaidri minēts, ka Elvis ir līgas līderis. Elvis nav līgas līderis.

Kas nav saprotams? Salīdzināt nevajag, tieši tā, jo 23 spēles ir maz. Tas ir tas, ko es teicu.
Par ko tu te cepies? Ieej nhl.com uzbrauc ar peli uz stats un uzspied league leaders un tad paspaidu uz SV % un SHUTOUTS un redzēsi, ka labāku rādītjau tur nevienam nav un SV % tādi paši rādītāji ir vēl diviem vārtsargiem un SHUTOUTS vēl vienam, kas arī rakstā tika norādīts. Par ko tieši cepiens? Neviens jau nesaka, ka viņš ir tagad pasaules labākais vārtsargs, neviens te nekalkulē kkādus maksimāli objektīvus rādītājus utt. raksts ir par konkrēti nhl lapā publicētajiem topiem tas arī viss. Neņem to tik nopietni un priecājies, ka Elvis šobrīd tur ir.

P.S. Ja uzskati, ka tie dati ir nekorekti, td tev jāvēršas ar savām pretenzijām pie NHL ne jau šeit jābrēc.

  +4 [+] [-]

, 2020-02-05 14:00, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: spirtacentra skribents paņēma espn statistiku un paspēlējās ar vārtsargu statistikas skaitļiem...
šoreiz nav tas trakākais, ko viņi dara ikdienā hokeja rakstos dezinformējot un maldinot lasītājus!
Nekādu dezinformāciju jau baigo nesaskatu - nhl lapā jebkuram mudakam ir pieejams tas pats, kas šajā rakstā aprakstīts. Ja kāds šo rakstu uztver tādā veidā, ka Merzļikins ir tagad labākais vārtsargs pasaulē vai vispār visu laiku labākais , tad tā jau ir katra indivīda problēma, nevis raksta autora vaina.

  -1 [+] [-]

, 2020-02-05 14:04, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nekādu dezinformāciju jau baigo nesaskatu - nhl lapā jebkuram mudakam ir pieejams tas pats, kas šajā rakstā aprakstīts. Ja kāds šo rakstu uztver tādā veidā, ka Merzļikins ir tagad labākais vārtsargs pasaulē vai vispār visu laiku labākais , tad tā jau ir katra indivīda problēma, nevis raksta autora vaina.
iemācies lasīt vispirms pirms atbildi...

ŠOREIZ nav tas trakākais, ko viņi dara ikdienā hokeja rakstos dezinformējot un maldinot lasītājus!

  -3 [+] [-]

, 2020-02-05 14:28, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Par ko tu te cepies? Ieej nhl.com uzbrauc ar peli uz stats un uzspied league leaders un tad paspaidu uz SV % un SHUTOUTS un redzēsi, ka labāku rādītjau tur nevienam nav un SV % tādi paši rādītāji ir vēl diviem vārtsargiem un SHUTOUTS vēl vienam, kas arī rakstā tika norādīts. Par ko tieši cepiens? Neviens jau nesaka, ka viņš ir tagad pasaules labākais vārtsargs, neviens te nekalkulē kkādus maksimāli objektīvus rādītājus utt. raksts ir par konkrēti nhl lapā publicētajiem topiem tas arī viss. Neņem to tik nopietni un priecājies, ka Elvis šobrīd tur ir.

P.S. Ja uzskati, ka tie dati ir nekorekti, td tev jāvēršas ar savām pretenzijām pie NHL ne jau šeit jābrēc.
Jā un ne par velti pie Sv% Elvis ir ierindots trešajā vietā, jo Raskam un Kemperam tie rādītāji ir labāki. Jā, visiem ir ierakstīti vienādi, noapaļoti stati, bet "Pī" jau arī tu raksti 3,14 nevis bezgalīgo penteri.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-05 14:30, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Jā un ne par velti pie Sv% Elvis ir ierindots trešajā vietā, jo Raskam un Kemperam tie rādītāji ir labāki. Jā, visiem ir ierakstīti vienādi, noapaļoti stati, bet "Pī" jau arī tu raksti 3,14 nevis bezgalīgo penteri.
tieši to arī Mačimols teica bet nu ne līdz katram tas aiziet...

  -3 [+] [-]

, 2020-02-05 14:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tieši to arī Mačimols teica bet nu ne līdz katram tas aiziet...
Es redzēju, bet šim kadram, izrādās, tāda palēnāka tā aizdedzīte.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-05 14:56, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Par ko tu te cepies? Ieej nhl.com uzbrauc ar peli uz stats un uzspied league leaders un tad paspaidu uz SV % un SHUTOUTS un redzēsi, ka labāku rādītjau tur nevienam nav un SV % tādi paši rādītāji ir vēl diviem vārtsargiem un SHUTOUTS vēl vienam, kas arī rakstā tika norādīts. Par ko tieši cepiens? Neviens jau nesaka, ka viņš ir tagad pasaules labākais vārtsargs, neviens te nekalkulē kkādus maksimāli objektīvus rādītājus utt. raksts ir par konkrēti nhl lapā publicētajiem topiem tas arī viss. Neņem to tik nopietni un priecājies, ka Elvis šobrīd tur ir.

P.S. Ja uzskati, ka tie dati ir nekorekti, td tev jāvēršas ar savām pretenzijām pie NHL ne jau šeit jābrēc.


Dati ir pareizi, tikai cilvēkiem nav pamatskolas līmenī matemātika saprotama.

  -2 [+] [-]

, 2020-02-05 15:26, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Dati ir pareizi, tikai cilvēkiem nav pamatskolas līmenī matemātika saprotama.
Ja pasniegtu datus korekti un ar konkrētām atsaucēm, kur spirtacentra skribenti manipulē, varbūt tauta tā neceptos! nu tas tā nākotnei...

  +5 [+] [-]

, 2020-02-05 15:27, pirms 6 gadiem
Forši forši. Es pec ššodienas uzvares pats speciali paskatijos nhl mājas lapa statistiku. Ja kas teiktu man, ka Elvis saks spēlēt ar 7 uzvarem pec kartes man būtu grūti ticet tam, bet es kartejo reizi parkiecinājos, ka viņš ir topčiks tomēr. Uģuņo NHL un kad būs soms atpakaļ, tad domāju ka Elvis būs tomēr numurs 1# komanda.

  -3 [+] [-]

, 2020-02-05 15:30, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja:

Dati ir pareizi, tikai cilvēkiem nav pamatskolas līmenī matemātika saprotama.
Nav jau tik traki, piemēram, "mīnus" zīmi ir tīri labi apguvuši

     [+] [-]

, 2020-02-05 15:58, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Jo tas ir Kremļa ārpolitikas projekts, ko es principiāli ignorēju kopš pirmās sezonas.

KF valsts uzņēmumu iepludinātā nauda ir izkropļojusi visu hokeja tirgu un negatīvi ietekmē ne tikai Latvijas hokeju, bet arī skalo nenobriedušu cilvēku prātus ar simboliem, valodu, jēdzieniem un maina cilvēku vērtiborientāciju.
Ja tas ka pateicoties KHL es vēl biežāk priecājos par Latvijas valsts simboliem, latviešu valodu, veļ vairāk iedziļinos un izprotu čekistu nodarīto ļaunumu un manā vērtību skalas augšā ir nacionālas vērtības ir prāta skalošana, tad tev ir taisnība.
KHL skaidri un gaiša parāda cik briesmīga un ļauna bija šī organizācija. Redzot kā vada DR klubu, var labāk izprast čekistu darbības metodes arī tā saucamie nenobriedušie prāti. KHL parāda ka bardaks ir Krievijas ikdienas norma.

     [+] [-]

, 2020-02-05 16:01, pirms 6 gadiem
Nebūtu graujošis vājais sākums Merzļikins peč atvairīto metienu procenta būtu tālu atrāvies. Vēl jāņem vērā, ka NHL aizvien vairāk dominē uzbrukuma hokejs, aizsardzībai tomēr veltī relatīvi mazāk vērības kā citās līgās. Līdz ar to vārtsargiem arvien grūtāk būs sezonas garumā sasniegt 94-93%.

  +1 [+] [-]

, 2020-02-05 16:38, pirms 6 gadiem
Raksta autors nelielo neprecizitāti palabojis...pagājušas vairākas stundas...vai kāds kāds no "rējējiem" par to kādu pozitīvu komentāru ir atstājis? Nē! Aizskrēja meklēt nākošo neprecizitāti, lai žulti varētu izgāzt Pie šī viena mazā raksta par to, ka kādam tautietim veicas mēs no "rējējiem" uzzinājām:
1) raksta autors tirš un jāpārspīlē
2) raksta autors pretīga un pilnīgi lieki manipulē ar realitāti
3) raksta autors ir spirtacentra skribents
4) es nemāku lasīt
5) man ir tāda palēnāka tā aizdedzīte
6) man (un citiem cilvēkiem) nav pamatskolas līmenī matemātika saprotama

Pozitīva, patīkama sabiedrība Neapskaužu "rējēju" dzīvesbiedrus/līdzcilvēkus

  -3 [+] [-]

, 2020-02-05 16:50, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Raksta autors nelielo neprecizitāti palabojis...pagājušas vairākas stundas...vai kāds kāds no "rējējiem" par to kādu pozitīvu komentāru ir atstājis? Nē! Aizskrēja meklēt nākošo neprecizitāti, lai žulti varētu izgāzt Pie šī viena mazā raksta par to, ka kādam tautietim veicas mēs no "rējējiem" uzzinājām:
1) raksta autors tirš un jāpārspīlē
2) raksta autors pretīga un pilnīgi lieki manipulē ar realitāti
3) raksta autors ir spirtacentra skribents
4) es nemāku lasīt
5) man ir tāda palēnāka tā aizdedzīte
6) man (un citiem cilvēkiem) nav pamatskolas līmenī matemātika saprotama

Pozitīva, patīkama sabiedrība Neapskaužu "rējēju" dzīvesbiedrus/līdzcilvēkus
Elvim sekoju kopš junioru hokeja un gadiem esmu teicis, ka viņš spēlēs NHL un ir labākais vārtsargs Latvijā. Vēl kopš Masaļska laikiem.

Skaitļiem ir nozīme, vārdiem ir spēks un norādīt uz mentāli masturbējošu autora manipulāciju nav nekāda riešana, tas ir kļūdas labojums.

Dienassapņojoša, kritiku nepieņemoša un fantāzijās dzīvojoša sabiedrība ir uz austrumiem no mums, esi laipni aicināts doties turp, ja racionāla pieeja tavu sirsniņu padara bēdīgu.

     [+] [-]

, 2020-02-05 16:53, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Elvim sekoju kopš junioru hokeja un gadiem esmu teicis, ka viņš spēlēs NHL un ir labākais vārtsargs Latvijā. Vēl kopš Masaļska laikiem.

Skaitļiem ir nozīme, vārdiem ir spēks un norādīt uz mentāli masturbējošu autora manipulāciju nav nekāda riešana, tas ir kļūdas labojums.

Dienassapņojoša, kritiku nepieņemoša un fantāzijās dzīvojoša sabiedrība ir uz austrumiem no mums, esi laipni aicināts doties turp, ja racionāla pieeja tavu sirsniņu padara bēdīgu.
Ir vēl kas piebilstams?

     [+] [-]

, 2020-02-05 17:00, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Ir vēl kas piebilstams?
Esi spirtacentra skribents jeb raksta autors, kas komentāros noslēpies zem killo2000?

     [+] [-]

, 2020-02-05 17:03, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Esi spirtacentra skribents jeb raksta autors, kas komentāros noslēpies zem killo2000?
Vēl kāda teorija?

  +1 [+] [-]

, 2020-02-05 17:13, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Vēl kāda teorija?
tad ko tā cepies, ka kaut kāds spirtacentra skribents palabojis savu meistardarbu?
p.s. tā nav teorija, vienkārši pajautāju. jo spirtacentrā jau visi mīž izņemot Miņinu diskutēt ar sava autora vārdu par saviem rakstiem un atbildēt...

  +1 [+] [-]

, 2020-02-05 17:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Esi spirtacentra skribents jeb raksta autors, kas komentāros noslēpies zem killo2000?
Nu ja reāli, tad paņēmu šodien no darba brīvāku - i kkā laiks jāpakavē. Vienkārši esmu ievērojis, ka Machimol cenšas izlikties baigi objektīvais un neitrālais, bet reāli visu laiku spiežas ārā tāda savējo noniecināšana, ka tik neveiktos utt.
Nu kaut vai, piemēram, komentārā pie šī raksta viņš raksta
"Kolumbusai ir viena no labākajām aizsardzībām līgā un Merzļikins šobrīd noslēdz vārtsargu top 10 pēc dSv%."
Toties šajā rakstā, kur Merzļikinam vēl švaki gāja viņš raksta
"Komandas varējumam nav sasaistes ar atvairīto metienu īpatsvaru. Zem tanka viņš tiek likts tādā ziņā, ka uzvaru skaits ir mazāks, bet SVS% tas neietekmē" Merzļikins atgriežas vārtos ar zaudējumu...
Un tas ir tikai viens piemērs, ja būtu iekāriens varētu parakāties vēl dažus mēnešus vecos rakstos un atrast vēl. Tajā laikā kaut kā nemanīju nevienu viņa komentāru ar domu "eu veči, nu nav viņš tik slikts, cik stati šobrīd rāda - gan jau saņemsies un būs labi utt.", bet šobrīd viņš gan nav skubināms iekomentēt, ka Merzļikins nav tik labs, kā stati rāda. Skaidrs, ka patiesība ir kaut kur pa vidu - neviens vārtsargs neuzvar visu laiku, un neba nu Merzļikins tagad visu laiku uzvarēs un sausā stāvēs, bet attieksme pret savējiem Machimol komentāros ta ir jūtama...

  -2 [+] [-]

, 2020-02-05 17:19, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja reāli, tad paņēmu šodien no darba brīvāku - i kkā laiks jāpakavē. Vienkārši esmu ievērojis, ka Machimol cenšas izlikties baigi objektīvais un neitrālais, bet reāli visu laiku spiežas ārā tāda savējo noniecināšana, ka tik neveiktos utt.
netaisos rakties pa visādiem veciem rakstiem un tam nav nekādas jēgas!
pa šiem gadiem jau tāpat ir izkristalizējies , kas kaut ko sajēdz vai nesajēdz hokejā spirtacentrā!
var protams piepisties par pasniegšanas veidu u.t.t.
uz mačimolu var tik piepisties par pasniegšanas veidu un citu, nu tā kaut kā! Bet nu īsti viņš nebūs tas, kas pilnīgāko huiņu dzīs...

  +1 [+] [-]

, 2020-02-05 17:22, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad ko tā cepies, ka kaut kāds spirtacentra skribents palabojis savu meistardarbu?
p.s. tā nav teorija, vienkārši pajautāju. jo spirtacentrā jau visi mīž izņemot Miņinu diskutēt ar sava autora vārdu par saviem rakstiem un atbildēt...
Pacepos par to, ka visi kļūdās - tu, es, raksta autori utt. un nepatīk, ka čupa suņu uzreiz uzklūp virsū. Jā, atklāta paviršība, "salasāms" pofigisms pret savu darbu, kas ik pa laikam rakstos ir manāms man arī krīt bieži vien uz nerva, bet nu šoreiz kkā uzkrita "pretējā" puse uz nerva. Nekas personīgs pret tevi.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-05 17:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: netaisos rakties pa visādiem veciem rakstiem un tam nav nekādas jēgas!
pa šiem gadiem jau tāpat ir izkristalizējies , kas kaut ko sajēdz vai nesajēdz hokejā spirtacentrā!
var protams piepisties par pasniegšanas veidu u.t.t.
uz mačimolu var tik piepisties par pasniegšanas veidu un citu, nu tā kaut kā! Bet nu īsti viņš nebūs tas, kas pilnīgāko huiņu dzīs...
Piekrītu. Par pasniegšanas veidu jau es principā runāju. Diez vai kādu motivē darīt labāk savu darbu, ja pie katras viņa kļūdas viņam uzgāž samazgas Es tik pirms izgāzt žulti komentāros aicinu izmantot pogu "Uzraksti autoram", tici man - strādā (pārsvarā), arī atbild adekvāti ar "paldies, labots", vai arī steigā neatbild vispār, tikai izlabo, kas priekš manis arī ir pilnīgi ok. Nu nez...kkā tā. To miskasti un negatīvo kontekstu jau mēs paši vien radām

  -2 [+] [-]

, 2020-02-05 18:00, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Pacepos par to, ka visi kļūdās - tu, es, raksta autori utt. un nepatīk, ka čupa suņu uzreiz uzklūp virsū. Jā, atklāta paviršība, "salasāms" pofigisms pret savu darbu, kas ik pa laikam rakstos ir manāms man arī krīt bieži vien uz nerva, bet nu šoreiz kkā uzkrita "pretējā" puse uz nerva. Nekas personīgs pret tevi.
redz Merzļikins ir TOPĀ, laikam tā jāsaka! un tagad katrs skribents kaut ko skribilē par viņu, ka tik kaut ko nopelnīt. nu sacepās mačimols un pareizi, lai nehaltūrē un dezinformāciju neizplata...
NAV vairs neviena spirtacentrā, kas saprot par hokeju un atbilstoši raksta.
paskaties citus rakstus bez Merzļikina, kas tur darās jau gadiem ilgi, kas uzspiesti no vadības skribilēt, pilnīgs murgs, ka pat neko komentēt sen negribas tādos...

p.s. atbildot uz otru komentāru, lai izlien tie skribenti no skapja un runā, nevis slēpjas. lai ņem piemēru no Miņina, kas neslēpjas. ne katrs atbild uz PM, lai ieciklētos uz katru rakstu un kas to uzskricilējis un kaut ko privāti par kļudām rakstītu kā 10 gadus iepriekš kad rakstītājām un visi atbildēja...

     [+] [-]

, 2020-02-05 18:00, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Raksta autors nelielo neprecizitāti palabojis...pagājušas vairākas stundas...vai kāds kāds no "rējējiem" par to kādu pozitīvu komentāru ir atstājis? Nē! Aizskrēja meklēt nākošo neprecizitāti, lai žulti varētu izgāzt Pie šī viena mazā raksta par to, ka kādam tautietim veicas mēs no "rējējiem" uzzinājām:
1) raksta autors tirš un jāpārspīlē
2) raksta autors pretīga un pilnīgi lieki manipulē ar realitāti
3) raksta autors ir spirtacentra skribents
4) es nemāku lasīt
5) man ir tāda palēnāka tā aizdedzīte
6) man (un citiem cilvēkiem) nav pamatskolas līmenī matemātika saprotama

Pozitīva, patīkama sabiedrība Neapskaužu "rējēju" dzīvesbiedrus/līdzcilvēkus
Neuztver visu tik personīgi - būs vieglāk dzīvot...
Teiksim tā, pārlieku liels optimisms besī tik pat cik nepārtraukta savējo "nolikšana" - jāatrod kāda taciņa starp šīm milzu "pļavām".
Elvis vēl nav top vārtsargs NHL kontekstā, bet pagājušogad ap šo laiku arī Biningtons tāds nebija... šobrīd otrā čaļa statuss ir visnotaļ stabils! To novēlu arī Elvim! (ja varētu pilnīgi nokopēt Biningtona ceļu, tad vispār būtu kosmoss, bet "žaketes" nav īsti tam gatavas)