Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Tambijevs: "Podziņš mums nepalīdzēja pilnīgi ne ar ko"

Tambijevs: "Podziņš mums nepalīdzēja pilnīgi ne ar ko"
Leonīds Tambijevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Bijušais Latvijas hokeja izlases spēlētājs Leonīds Tambijevs noslēdzis savu otro sezonu pie HK „Rīga” stūres. Ne tikai komandai, bet arī tās galvenajam trenerim sezonas beigas bija sāpīgas, taču nedēļu pēc izkrišanas no Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) izslēgšanas spēlēm treneris bija gatavs atskatīties uz aizvadīto sezonu.

Kā vērtējat aizvadīto sezonu MHL?
Sezonas galvenais mērķis tika sasniegts, neskatoties uz to, ka deviņiem no komandā šogad spēlējošajiem nebija MHL pieredzes. Komanda šogad bija krietni jaunāka nekā gadu iepriekš, kopumā esmu apmierināts.

Ar ko izskaidrojams sezonas smagais sākums?
Jau pirms sezonas nojautu, ka pirmā puse būs grūta. MHL vidējais līmenis ir ļoti augsts un daudziem jaunajiem pie tā bija jāpierod. Spēlētājiem bija jāmācās strādāt, izpildīt treneru dotos uzdevumus, savu reizi arī pārdzīvot zaudējumu rūgtumu. Tam visam bija nepieciešams laiks, taču es centos ieturēt savu līniju – virzienu. Zināju, ka ieguldītais darbs agri vai vēlu atmaksāsies. Viss bija tieši tā kā pirms sezonas paredzēju – grūts sezonas sākums, bet veiksmīgāka tās otrā puse.

Pats esat jauns treneris. Vai jūtat progresu arī savā darbā?
Tas jāvērtē ekspertiem, žurnālistiem, kuba vadībai. Es savu darbu analizēt nevēlos. Pirmajā sezonā manā rīcībā bija krietni pieredzējušāka komanda – spēlētāji, kuri bija izgājuši Baltkrievijas Atklātā čempionāta skolu. Šī sezona bija kā pārbaudījums manām idejām, sajūtām, intuīcijai, skatījumam uz spēli. Šis gads man kā trenerim devis krietni vairāk nekā iepriekšējais. Es redzu, ka mans skatījums uz spēli ir pareizs. Jā, ir arī kļūdas, taču kopumā no savas nostājas un viedokļa es neatteikšos. Redzu, ka manas idejas nes rezultātu. Šo divu gadu laikā man ir radies savs skatījums uz katru no situācijām, domāju, ka virzos pareizajā virzienā.

Vai par nākamo sezonu arī jau ir skaidrība?
Man līgums ar klubu beidzas 30. aprīlī. Ceru, ka „Dinamo” vadību apmierina mans darbs un mūsu sadarbība turpināsies. Nākotnē jāskatās ar optimismu, citādi nevar!

Cik viegli ir strādāt, nezinot, ar kuriem spēlētājiem var rēķināties, ar kuriem - nē? Te viens tiek izsaukts uz „Dinamo”, te otrs uz „Liepājas metalurgu”…
Jā, tā šosezon bija problēma. Ja iepriekšējā sezonā viss bija vairāk vai mazāk stabili, tad šogad tas bija jūtams. Spēlētāji nāca un gāja – ap jauno gadu klāt pienāca Juris Upītis, Miks Indrašis, Raimonds Vilkoits. Arī traumu šosezon bija krietni vairāk. Vilkoits aizbrauca uz Liepāju, guva savainojumu un izkrita līdz pat sezonas beigām. Jutu, ka Raimonds progresēja, ieguva pārliecību par saviem spēkiem, taču gūtais savainojums pārvilka strīpu sezonai. Tāpat izslēgšanas spēlēs bija savainojumi. Jā, arī spēlētāju ceļošana no vienas komandas uz otru atstāja iespaidu uz „Rīgas” parādīto sniegumu. Turklāt katram spēlētājam nepieciešams laiks, lai iejustos komandā, aprastu ar treneri. Man prieks par Māri Bičevski, kuru mums izdevies sagatavot pat KHL līmenim. Jā, viņam jāturpina strādāt, taču ir ielikts labs pamats. Patīkami, ka treneris Rautakalio viņu pamanīja. Noteikti ir vēl spēlētāji, kuri būtu pelnījuši iespēju uzspēlēt lielajā komandā, taču viss nāk ar laiku, jāturpina strādāt.

Kā vērtējat jauniešu iespējas nodarboties ar hokeju?
Ar laiku, kad es biju jaunais, šo nevar salīdzināt. „Dinamo” sistēmas komandās ir nodrošināti lieliski apstākļi. Lieliski pat laikam nebūtu īstais vārds, tuvāk būtu vērtējums – izcili. Ir nodrošināts inventārs, ledus, treniņu apstākļi, ēšana, arī algas tiek maksātas. Manā laikā algu saņēma tie, kuri iekļuva meistarkomandā. Arī toreiz spēlējām ar labākajām Krievijas komandām, un progress bija jūtams. Šobrīd jaunajiem tiek dota līdzīga iespēja, taču ar to atšķirību, ka treneri treniņu metodikā iekļauj arī lietas no Ziemeļamerikas. Mūsdienās katram spēlētājam tiek pievērsta lielāka individuāla uzmanība. Viss notiek daudz profesionālāk un civilizētāk.

Kas komandai pietrūka izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā?
Galvenais iemesls bija savainojumi – trīs spēlētāju zaudējums. Kuzmenkovu īsi pirms došanās uz Mitiščiem pie sevis paņēma Liepāja, Bičevski un Jevpalovu pazaudējām pirmajā spēlē. Neskatoties ne uz ko, komanda aizvadīja piecus ar pusi ļoti labus periodus. Tādu pašatdevi, spēles plāna izpildi un vēlmi uzvarēt man nebija nācies redzēt. Arī komandas gars bija lielisks, nekas tāds šajās divās sezonās nebija novērots. Pagājušajā sezonā „Atlant” komanda mūs apspēlēja tīri, arī treneru duelī zaudētājs biju es. Šosezon pēdējās mājas spēles trešās trešdaļas desmit minūtes es savu komandu nepazinu. Uzskatu, ka šo „play-off” kārtu mēs pretiniekam atdevām. Viss bija mūsu pašu rokās. Kas notika tajās vēsturiskajās desmit minūtēs, neviens nespēj izprast. Centos panākt, lai komanda neapstājas un spēlē tāpat kā pirmos divus periodus, taču viss pajuka…

Laikam varam teikt, ka sērija tika zaudēta jau Rīgā.
Principā, jā! Arī izšķirošajā sērijas spēlē puiši cīnījās līdz galam, taču iepriekšējās spēles sekas bija jūtamas. Pēc tāda trieciena, kādu ceturtajā mačā piedzīvojām mēs, krietni vien pieredzējušākas komandas nespēj piecelties, bet mēs to izdarījām. Pēdējā spēle viesos bija ļoti laba, esmu pateicīgs puišiem par to cīņassparu, kuru viņi parādīja. Es lepojos ar komandas parādīto raksturu, taču uzskatu, ka „Atant” komanda šogad bija apspēlējama, neko – jācīnās tālāk. Nākamgad būs vēl grūtāk, komanda būs vēl jaunāka.

Cik ļoti palīdzēja tie „Dinamo” spēlētāji, kuri pievienojās komandai pirms „play-off” cīņām?
Par Bičevski nevaru teikt neko, viņu zaudējām jau sērijas pirmajā spēlē. Uzskatu, ka Māris mums būtu ļoti palīdzējis, bet tāds ir hokejs. Bukarts nospēlēja savu spēju robežās, bet par Podziņu es pat nezinu, kā lai pasaka… Nospēlēja vāji! Spēlētājs, kurš divas sezonas nospēlējis lielajā komandā mums nepalīdzēja pilnīgi ne ar ko. Vienā spēlē pat nācās viņu nosēdināt malā. Ar viņa sniegumu esmu ļoti neapmierināts, tā arī uzrakstiet! Viņš noteikti var spēlēt labāk, bet man neizskaidrojamu iemeslu dēļ, mums palīdzēt šajās spēlēs nespēja.

Ko kopumā varam gaidīt no Latvijas hokeja nākotnē?
Uzskatu, ka hokejam ir ļoti laba nākotne. „Dinamo” sistēma dod iespēju attīstīties jaunajiem. Jūtams, ka jauniešiem ir motivācija, strādāt, ir mērķis, uz ko tiekties. „Dinamo” komanda ir ļoti labs jaunatnes dzinulis.


, 2012-03-30 09:24, pirms 13 gadiem
Podziņš tak ir "kārtīgs vecis" viņam tak pie kājas Juniori! Muti tik vien māk virināt!!
Slēpts komentārs: Krisux
, 2012-03-30 09:28, pirms 13 gadiem
toties pugovkins ir iemetis 4 golus, savos cik tur gados...
, 2012-03-30 09:29, pirms 13 gadiem
mvp2 rakstīja: toties pugovkins ir iemetis 4 golus, savos cik tur gados...
toties Pugovkins ir vienīgais no RD, ko Peka kritizē pēc šīs sezonas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 09:33, pirms 13 gadiem
taisniibu vien pateica !
Krisux rakstīja: normali uzbrauc...
, 2012-03-30 09:33, pirms 13 gadiem
5:1 un treneris OUT!
, 2012-03-30 09:36, pirms 13 gadiem
poga jau ir atkats.tapēc jau viņš nevarēja palidzēt ne rīgai ne junioram.ja tambuls būtu labs treneris tad viņš būtu paņēmis prūsi.
, 2012-03-30 09:38, pirms 13 gadiem
Par cik regulāri apmeklēju HK Rīga spēles varu teikt, ka tajos nedaudzajos mačos gan pagājušo gadu, gan šogad Poga pilnīgi ne ar ko neizcēlas - absolūta viduvējība uz MHL fonu. jau pagājušo gadu nesapratu, ko viņš dara Dinamo! Vienīgais no Dinamo īpaši izceļas Bukijs, tur var redzēt KHL pieredzi...
Slēpts komentārs: PRO8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 09:56, pirms 13 gadiem
Skaidrs, ka Podzinsh nav nekada superzvaigzne un vinu butu par ko kritizet, tomer diez vai ir korekti trenerim ta publiski izteikties par savas komandas speletaju.
, 2012-03-30 09:58, pirms 13 gadiem
Nu,Podziņa sakarā, manuprāt, ir viena liela un būtiska izmaiņa. Ar viņu auklējās līdz brīdim, kad šis nolēma pārstāvet Krievijas izlasi. Pēc tiem visiem notikumiem viņam viss ir aizgājis uz leju.... Acīmredzot par tādu uzmetienu ne visi ir apmierināti...
Nevēlu viņam ļauna, bet še tev nu bija....Ne izlases, ne vieta RD pamatsastāvā... Palika pie sasistas siles, vismaz šobrīd tā izskatās un tā saldā polemika nu vairs nevienu neinteresē...
P.s. Atceros, ka šis bija paņemts kā 2. komentātors KHL zvaigžņu spēlē, nu galīgi nenobrieduša bērna iespaidu atstāja, ar visiem seklajiem jokiem un vervelēšanu...
Slēpts komentārs: mvp2
, 2012-03-30 10:06, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Skaidrs, ka Podzinsh nav nekada superzvaigzne un vinu butu par ko kritizet, tomer diez vai ir korekti trenerim ta publiski izteikties par savas komandas speletaju.
Peka jau arī nekādus komplimentus neteica par Podziņu...
, 2012-03-30 10:06, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Nu,Podziņa sakarā, manuprāt, ir viena liela un būtiska izmaiņa. Ar viņu auklējās līdz brīdim, kad šis nolēma pārstāvet Krievijas izlasi. Pēc tiem visiem notikumiem viņam viss ir aizgājis uz leju.... Acīmredzot par tādu uzmetienu ne visi ir apmierināti...
Nevēlu viņam ļauna, bet še tev nu bija....Ne izlases, ne vieta RD pamatsastāvā... Palika pie sasistas siles, vismaz šobrīd tā izskatās un tā saldā polemika nu vairs nevienu neinteresē...
P.s. Atceros, ka šis bija paņemts kā 2. komentātors KHL zvaigžņu spēlē, nu galīgi nenobrieduša bērna iespaidu atstāja, ar visiem seklajiem jokiem un vervelēšanu...
vairāk gan izskatījās, ka Pugovkinam tieši tajā brīdī sakāpa galvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 10:08, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Skaidrs, ka Podzinsh nav nekada superzvaigzne un vinu butu par ko kritizet, tomer diez vai ir korekti trenerim ta publiski izteikties par savas komandas speletaju.
Ei nu zini, kas tur ir ar to Podziņu un viņa spēli, attieksmi utt...
Varbūt Tambijevs vēl ar saviem izteikumiem viņu pažēloja.... Varbūt arī ne, bet ja reiz Latvijā treneris parasti kko atklāti un pamatīgi nolamā vai kritizē, tad tur jābut kautkam apakšā...
Spekulēt jau var uz visām pusēm: Tambijeva personīga nepatika, slikta Podziņa spele, mīksta likšana utt utml...
bet, varbūt ka tādā veidā centās čali dabūt atpakaļ uz zemes pēc tipa zvaigžnu stundas(izsaukums uz izlases nometni)
, 2012-03-30 10:08, pirms 13 gadiem
Nu poga domāju ir zvaigzni noķēris, domāja, ka atnāks un 1 maiņā spēlēs, a te Tambiks viņu 4 iebāza. Varbūt motivācijas trūkums, nezinu, kautgan ja esi labs špīlers, tad vienalga kāda maiņa, vienīgais jautājums par partneru sapratni!!!
, 2012-03-30 10:09, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: vairāk gan izskatījās, ka Pugovkinam tieši tajā brīdī sakāpa galvā
man ar vairāk ši versija liekas par reālo iemeslu...
, 2012-03-30 10:09, pirms 13 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Nu,Podziņa sakarā, manuprāt, ir viena liela un būtiska izmaiņa. Ar viņu auklējās līdz brīdim, kad šis nolēma pārstāvet Krievijas izlasi. Pēc tiem visiem notikumiem viņam viss ir aizgājis uz leju.... Acīmredzot par tādu uzmetienu ne visi ir apmierināti...
Nevēlu viņam ļauna, bet še tev nu bija....Ne izlases, ne vieta RD pamatsastāvā... Palika pie sasistas siles, vismaz šobrīd tā izskatās un tā saldā polemika nu vairs nevienu neinteresē...
P.s. Atceros, ka šis bija paņemts kā 2. komentātors KHL zvaigžņu spēlē, nu galīgi nenobrieduša bērna iespaidu atstāja, ar visiem seklajiem jokiem un vervelēšanu...
vienkārši sejējam nav nekādas teikšanas un poga spelē rd tikai tapēc ka ir komanda no augšas.poga ar muti laiž visu laiku.
, 2012-03-30 10:20, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: vienkārši sejējam nav nekādas teikšanas un poga spelē rd tikai tapēc ka ir komanda no augšas.poga ar muti laiž visu laiku.
vai tad es saku ko citu?
, 2012-03-30 10:23, pirms 13 gadiem
nu nav jau viņš galīgi švaks špīlers, bet kā saka vairāki hokeja lietu pazinēji(ne Sc komentētāji), tad viņa lielākā bēda ir tā, ka joprojām ātri skrien, bet nedomā ar galvu... iemācīsies spēlēt ar prātu, bišķi pieaugs, vēl val iznākt sakarīgs hokejists pieaugušo līmeni...
Slēpts komentārs: countdown
, 2012-03-30 10:30, pirms 13 gadiem
Nu ja komanda zaude ,ta ka zaudeja atlantam pec 5:1..un tad vainot vienu 4 mainas puiku..tas ir talants,jeb diagnoze.. Ps.man gan patika podzina spele dinamo sezonas sakuma..atrs,nekaunigs..ar cinasparu..japiekrit ka podzina loma komanda mainijas pec tas epopejas ar krievijas izlasi..ceru ka puika tiks pari un progreses..
, 2012-03-30 10:32, pirms 13 gadiem
Cik no MHL čibrikiem tagad LAČ pusfinālos spēlēja?
, 2012-03-30 10:37, pirms 13 gadiem
No šīs sezonas personīgi es esmu vairāk neapmierināts ar Tambijevu, nevis ar Podziņu. 10 izgāztajās minūtēs jau nebija tik viens vainīgais- Poga. Trenera absolūta nemākulība savējos sapurināt!!!!
, 2012-03-30 10:43, pirms 13 gadiem
kinasstulbais rakstīja: No šīs sezonas personīgi es esmu vairāk neapmierināts ar Tambijevu, nevis ar Podziņu. 10 izgāztajās minūtēs jau nebija tik viens vainīgais- Poga. Trenera absolūta nemākulība savējos sapurināt!!!!
Kad SKA zaudēja Dynamo no 3:0, tad faktiski lielāka daļa hokeja cilvēku atzina, ka parasti šādi zaudējumi ir trenera zaudējumi.... mūsu gadījumā tas pats būtu attiecināms uz Tambijevu...
Ja protams, cenšas skatīties puslīdz objektīvi uz lietām...
, 2012-03-30 10:45, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Cik no MHL čibrikiem tagad LAČ pusfinālos spēlēja?
4 spēles: Siksnis
3 spēles: Jakovļevs, Porejs, Smirnovs, Kr.Lipsbergs, D.Straupe, Podziņš,
2 spēles: Auziņš, Indrašis, Upītis, Zvirbulis, Upenieks, Rancevs, A.Ševčenko
, 2012-03-30 10:47, pirms 13 gadiem
kinasstulbais rakstīja: No šīs sezonas personīgi es esmu vairāk neapmierināts ar Tambijevu, nevis ar Podziņu. 10 izgāztajās minūtēs jau nebija tik viens vainīgais- Poga. Trenera absolūta nemākulība savējos sapurināt!!!!
principā piekrītu. Skumīgākais ir tas, ka tāds Tambijevs vadīs mūsu U18 PČ...

a par Podziņu - tādi "podziņi" nāk un iet.
, 2012-03-30 10:48, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Podziņam bija labs sezonas sākums, bet tas arī viss. Nav viņš nekāds nākamais Balderis!
nav tāda nākamā Baldera. Balderis ir unikāls!
, 2012-03-30 10:49, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: 4 spēles: Siksnis
3 spēles: Jakovļevs, Porejs, Smirnovs, Kr.Lipsbergs, D.Straupe, Podziņš,
2 spēles: Auziņš, Indrašis, Upītis, Zvirbulis, Upenieks, Rancevs, A.Ševčenko
Citējot Tambijevu - MHL vidējais līmenis ir ļoti augsts. bet par to jau laikam Matulis SA+ rakstīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 11:06, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: To ka Puga nekas nav es teicu jau sen!!! Saņēmu mīnusu birumu... Tagad junoros 4. maiņa un uz beņķa... Eu mīļie, kāda LV izlase, kāds Dinamo! Tur LM2 nekas vairāk! Nu nav nekas no viņa! NAV!Vismaz pagaidām! Biča, Indrašis, Upe - lūk kur materiāls....
un nav jadoma , vai norausies no kjedes domats aizskries uz krieviju sunja meneshos
, 2012-03-30 11:07, pirms 13 gadiem
da ne jau Podzinš vainigs pie zaudejuma tadaa veidaa...pieaudzis cilveks, bet vainu mekle jaunieshos... nu nu... pie taa 5:6 zaagja treneris nebija vainigs nemaz? kā ir Ļoņa?
, 2012-03-30 11:10, pirms 13 gadiem
Par pašu Tambijevu - manuprāt, nav piemērots treneris jauniešiem, jo vairāk spiež uz organizētu spēli un rezultātu, nevis hokejistu prasmju attīstīšanu.. protams, čaļiem jāiemāca arī taktiskās lietas un cīņu par uzvaru katrā spēlē, bet taktika var mainīties pie katra pieaugušās komandas trenera, līdz ar to jauniešiem prātīgāk būtu uztrenēt fizisko un skillus.. skatoties uz HK Rīga liekas, ka mērķtiecīgs darbs fiziskās kondīcijas un prasmju uzlabošanai nenotiek - viss ir pašplūsmā, labākie spēlejot kaut cik progresē, bet nu arī nosacīti līdz brīdim, kad esi sasniedzis kaut kādu noteiktu līmeni...
, 2012-03-30 11:11, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Citējot Tambijevu - MHL vidējais līmenis ir ļoti augsts. bet par to jau laikam Matulis SA+ rakstīja
Nu protams, var jau spriest par MHL vidējo līmeni ņemot par pamatu vienas komandas rezultātus, kurā puse no sezonas atslēgas spēlētājiem nemaz nespēlē (R.Lipsbergs, Biezais, Dobreņkijs, Bičevskis, Jevpalovs, M.Lipsbergs, E.Ševčenko, Dīķis, Salija, Smirnovs, + vēl Kuzmenkovs pie LM2 un Bukartu, kurš diezgan daudz punktus komandai palīdzēja nopelnīt nemaz nepieminēšu).
Par BAČa līmeni arī tādā gadījumā var spriest pēc LM2 panālumiem LAČ, jo tur spēlē 10 cilvēki no LM pamatkomandas, tai skaitā visi līderi un vārtusargs.
, 2012-03-30 11:16, pirms 13 gadiem
orlis rakstīja: Nu protams, var jau spriest par MHL vidējo līmeni ņemot par pamatu vienas komandas rezultātus, kurā puse no sezonas atslēgas spēlētājiem nemaz nespēlē (R.Lipsbergs, Biezais, Dobreņkijs, Bičevskis, Jevpalovs, M.Lipsbergs, E.Ševčenko, Dīķis, Salija, Smirnovs, + vēl Kuzmenkovs pie LM2 un Bukartu, kurš diezgan daudz punktus komandai palīdzēja nopelnīt nemaz nepieminēšu).
Par BAČa līmeni arī tādā gadījumā var spriest pēc LM2 panālumiem LAČ, jo tur spēlē 10 cilvēki no LM pamatkomandas, tai skaitā visi līderi un vārtusargs.
varbūt paskatīsimies otrādi - tas LAČ līmenis nebūt nav tas sūdīgākais
, 2012-03-30 11:31, pirms 13 gadiem
smailiite rakstīja: Par pašu Tambijevu - manuprāt, nav piemērots treneris jauniešiem, jo vairāk spiež uz organizētu spēli un rezultātu, nevis hokejistu prasmju attīstīšanu.. protams, čaļiem jāiemāca arī taktiskās lietas un cīņu par uzvaru katrā spēlē, bet taktika var mainīties pie katra pieaugušās komandas trenera, līdz ar to jauniešiem prātīgāk būtu uztrenēt fizisko un skillus.. skatoties uz HK Rīga liekas, ka mērķtiecīgs darbs fiziskās kondīcijas un prasmju uzlabošanai nenotiek - viss ir pašplūsmā, labākie spēlejot kaut cik progresē, bet nu arī nosacīti līdz brīdim, kad esi sasniedzis kaut kādu noteiktu līmeni...
Tev būtu taisnība, ja mēs runātu par par 12 gadīgiem hokejistiem, bet šeit taču ir darīšana ar 19-21 gadu veciem čaļiem, nu nevar viņu vecumā nekādu revolūciju slidošanos skilos un fizuhā panākt. Tie jau ir pieaugušie, no tiem IR jāprasa rezultāts.
, 2012-03-30 11:35, pirms 13 gadiem
Es gan no intervijas nevaru saprast, ka Tamba tieši Podziņu vaino kāsienā Atlantiem - kā to secināt jūs?
, 2012-03-30 11:38, pirms 13 gadiem
''Man līgums ar klubu beidzas 30. aprīlī. Ceru, ka „Dinamo” vadību apmierina mans darbs un mūsu sadarbība turpināsies.''

Tambijevs SAPŅOTĀJS. 1.maijā sāc jau meklēt darbu, ja nu vienīgi ''Dinamo'' U9 (tikai žēl ka tādas nav).

Tāda ir dzīve - SPORTS ir nežēlīgs.
, 2012-03-30 11:41, pirms 13 gadiem
Homer rakstīja: Es gan no intervijas nevaru saprast, ka Tamba tieši Podziņu vaino kāsienā Atlantiem - kā to secināt jūs?
vienkārši salīdzina 3 RD spēlētāju ieguldījumu play-offos. Un pie reizes izmanto iespēju pakritizēt Podziņu, kurš, kā zināms, Tambijevam nepatīk.
Tieša veidā HK Rīga zaudējumos Pugovkins netiek vainots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 11:49, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: Paga, ja Poga ir spēlējis ar LAČ pusfinālos 2 spēles - kāds var padalīties kādi stati ir jamam superstāram? Vismaz 2 goli ir uz pusamatieru fona?
3 spēlēs
Latvijas Hokeja federācija
Latvijas Hokeja federācija
un
Latvijas Hokeja federācija

Pugovkina bilance šajās spēlēs - 1+0
, 2012-03-30 11:52, pirms 13 gadiem
Vienīgi Sējējs neredz ka Podziņš, stulbs skrējējs pa laukumu, viņs vēl joprojam vadot ripu skatās uz viņu.
, 2012-03-30 11:58, pirms 13 gadiem
Liekam Podziņu mierā, Tambijevs pats savus pundurzaķus nemācēja savākt pie 5-1, kad visi kā 3D kino vairāk skatījās uz tablo, cik vēl palicis, nevis hokeju spēlēja, te tiešām vajadzēja kārtīgi aiz ausīm sapurināt , nevis paņemt 30 sek. un neko neteikt lai nomierinās, te bija vajadzīga stigra pieeja, ka Znarokam, kad vins Anisinu savāca!
, 2012-03-30 12:02, pirms 13 gadiem
kaijs rakstīja: Liekam Podziņu mierā, Tambijevs pats savus pundurzaķus nemācēja savākt pie 5-1, kad visi kā 3D kino vairāk skatījās uz tablo, cik vēl palicis, nevis hokeju spēlēja, te tiešām vajadzēja kārtīgi aiz ausīm sapurināt , nevis paņemt 30 sek. un neko neteikt lai nomierinās, te bija vajadzīga stigra pieeja, ka Znarokam, kad vins Anisinu savāca!
nu, pirmkārt, Tambijevs kā treneris ir noklūvis tik augstu, cik viņš nebūtu pelnījis.
otrkārt, arī Podziņš nebūt nav tāds stārs (maigi sakot), kādu viņš sev PR ir sabūvējis.
Pelnīta kritika ir abu virzienā.
, 2012-03-30 12:07, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Vienīgi Sējējs neredz ka Podziņš, stulbs skrējējs pa laukumu, viņs vēl joprojam vadot ripu skatās uz viņu.
sejējs redz visu un ja viņam būtu liela teikšana tad poga spelētu juniorā labākajā gadījumā hk rīga
, 2012-03-30 12:09, pirms 13 gadiem
Šādi gadījumi, kad komanda zaudē pāris minūšu laikā uzvarētu spēli, ir ka biezs. Atceramies Lat - Blr, Jugru - Traktoru, ASK - DM, RD uzvaru savulaik par Atlantu, vēl jo vairāk PČ u-20 Rus - Can utt. Tas liekas normāli , skatoties no malas, kad nespēlē tava komanda un kad gribas intrigas atdzimšanu, un pavisam cita lieta, kad zaudē komanda, kuru atbalsti. Tad visi suņi vaļā. Cita lieta, ka trenerim spēlē ar Atlantiem vajadzēja paredzēt līdzīgu scenāriju un attiecīgi preventīvi rīkoties, redzot nenoskaņošanos pirms 3 perioda, ko pēcspēles intervijās atzina arī paši sportisti. Podziņa nākotni parādīs tuvākie gadi, proti, vai viņš tiks RD pamatsastāvā nākamsezon , vai nē. Bet - trenera rīcību dotajā bridī uzskatu par nekorektu un man ir aizdomas, ka viņš, zinot par sava līguma dedline, piespēlē RD, kura arī pēc zināmiem notikumiem ir pamatoti atsalusi pret Pogu.
, 2012-03-30 12:21, pirms 13 gadiem
Podziņš no pirmās dienas bijis nekāds,kādi 2-3 gadi?
purva_velns rakstīja: Šādi gadījumi, kad komanda zaudē pāris minūšu laikā uzvarētu spēli, ir ka biezs. Atceramies Lat - Blr, Jugru - Traktoru, ASK - DM, RD uzvaru savulaik par Atlantu, vēl jo vairāk PČ u-20 Rus - Can utt. Tas liekas normāli , skatoties no malas, kad nespēlē tava komanda un kad gribas intrigas atdzimšanu, un pavisam cita lieta, kad zaudē komanda, kuru atbalsti. Tad visi suņi vaļā. Cita lieta, ka trenerim spēlē ar Atlantiem vajadzēja paredzēt līdzīgu scenāriju un attiecīgi preventīvi rīkoties, redzot nenoskaņošanos pirms 3 perioda, ko pēcspēles intervijās atzina arī paši sportisti. Podziņa nākotni parādīs tuvākie gadi, proti, vai viņš tiks RD pamatsastāvā nākamsezon , vai nē. Bet - trenera rīcību dotajā bridī uzskatu par nekorektu un man ir aizdomas, ka viņš, zinot par sava līguma dedline, piespēlē RD, kura arī pēc zināmiem notikumiem ir pamatoti atsalusi pret Pogu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 12:32, pirms 13 gadiem
Podziņu uz Latvijas izlasi - gada sportists 2012...
, 2012-03-30 12:40, pirms 13 gadiem
smailiite rakstīja: Par pašu Tambijevu - manuprāt, nav piemērots treneris jauniešiem, jo vairāk spiež uz organizētu spēli un rezultātu, nevis hokejistu prasmju attīstīšanu.. protams, čaļiem jāiemāca arī taktiskās lietas un cīņu par uzvaru katrā spēlē, bet taktika var mainīties pie katra pieaugušās komandas trenera, līdz ar to jauniešiem prātīgāk būtu uztrenēt fizisko un skillus.. skatoties uz HK Rīga liekas, ka mērķtiecīgs darbs fiziskās kondīcijas un prasmju uzlabošanai nenotiek - viss ir pašplūsmā, labākie spēlejot kaut cik progresē, bet nu arī nosacīti līdz brīdim, kad esi sasniedzis kaut kādu noteiktu līmeni...
Pilnīgi piekrītu! Pa lielam, lielākajā daļā MHL ir no aizsardzības spēlējošs hokejs, bet tajā vecumā, pareizi Smailiite saka, ir jāspēlē uzbrūkošais hokejs un jārāda savas labākās īpašības. Treniņos un spēlēs klāt jāstāv individuālās sagatavotības trenerim, kurš analizētu katra spēlētāja labās un sliktās prasmes, tad piedāvātu vingrinājumu un treniņu metodiku, kas palīdzētu spēlētājam attīstīt savas prasmes. Jo šis ir pēdējais vecuma posms, kad reāli to vēl var izdarīt. Par piemēru, lielākajai daļa HK Rīga spēlētāju ir slikts slidojums, neprot uzšķelt pa slīdošu ripu, u.c., bet nekas netiek darīts šajā virzienā.
Svarīga lieta ir fiziskā sagatavotība. Viena lieta ir fiziskā izturība, bet otra fiziskais spēks, kas bez muskuļu masas nav iespējams. Paskatieties, kādi dinģeņi attiecībā pret Atlanti spēlētājiem bija mūsu jaunieši. Šausmas.
, 2012-03-30 12:44, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: visticamākais, ka Poga nākošajā sezonā netiks RD sastāvā, jo vairs nebūs juniors. 2 jauno spēlētāju vietas, kas ļauj pieteikt papildu spēlētājus, ļoti iespējams aizņems Roberts Lipsbergs un (vai) Jevpalovs, ja vien protams nedosies uz ZAmeriku.
Runājot par Pogas regresu, tad viņš pēc pag. sezonas visai labā starta RD un uzaicināšanas uz krievu izlasi, noķēra zvaigzni, un kad palika pie sasistas siles, vairs nespēja atgūties.
sezonas vidū KHL reglaments tika mainīts (tāpēc arī Bičevski varēja pieteikt kā jauno spēlētāju) - līdz ar to arī vēl nākamgad Podziņš būs jaunā spēlētāja statusā. Un pie šādiem apstākļiem viņam īsti konkurentu nebūs - nu nav mums izcilnieku ne starp 1992-jiem, ne arī starp 1993-jiem gadiem. Ja vien Pelšs nesadomās pamest ZAmeriku. Protams, var cerēt uz 1994.g. - bet nu nez, cik tas reāli.

P.S. Starp citu, KHL gaiteņos virmo idejas, par to, ka nākamajā sezonā uz spēli varēs pieteikt papildus nevis 2 bet nu jau 4 jaunos spēlētājus.
, 2012-03-30 12:45, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Tev būtu taisnība, ja mēs runātu par par 12 gadīgiem hokejistiem, bet šeit taču ir darīšana ar 19-21 gadu veciem čaļiem, nu nevar viņu vecumā nekādu revolūciju slidošanos skilos un fizuhā panākt. Tie jau ir pieaugušie, no tiem IR jāprasa rezultāts.
Tehniskajā izpildījumā revolūcijas nebūs, bet uzlabojumus panākt var, protams, ja ir gribēšana! Par fizuhu gan nevajag. Pat , nosacīti, no putnubiedēkļa var izveidot fiziski attīstītu cilvēku. Pareizas treniņmetodikas+atļautā farmakoloģija un lieta darīta.
, 2012-03-30 12:46, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... Paskatieties, kādi dinģeņi attiecībā pret Atlanti spēlētājiem bija mūsu jaunieši. Šausmas.
vēl skarbāk tas izskatās Žoltoka kausā, kad mūsu U20 pretim nāk Krievijas U18 - nezinot, kuri ir kuri, pēc augumiem liekas, ka krievi ir 2 gadus vecāki nevis otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 12:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: vēl skarbāk tas izskatās Žoltoka kausā, kad mūsu U20 pretim nāk Krievijas U18 - nezinot, kuri ir kuri, pēc augumiem liekas, ka krievi ir 2 gadus vecāki nevis otrādi.
Protams, krieviem ir lielākas atlases iespējas, bet to zinot, mūsu treneriem attiecīgi ir jārīkojas. Ja nevaram radīt masveidīguma sistēmu, tad jālūkojās individuālā darba virzienā, kas ir dārgāk, laikietilpīgāk, bet ir arī efektīvāk.
, 2012-03-30 12:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: sezonas vidū KHL reglaments tika mainīts (tāpēc arī Bičevski varēja pieteikt kā jauno spēlētāju) - līdz ar to arī vēl nākamgad Podziņš būs jaunā spēlētāja statusā. Un pie šādiem apstākļiem viņam īsti konkurentu nebūs - nu nav mums izcilnieku ne starp 1992-jiem, ne arī starp 1993-jiem gadiem. Ja vien Pelšs nesadomās pamest ZAmeriku. Protams, var cerēt uz 1994.g. - bet nu nez, cik tas reāli.

P.S. Starp citu, KHL gaiteņos virmo idejas, par to, ka nākamajā sezonā uz spēli varēs pieteikt papildus nevis 2 bet nu jau 4 jaunos spēlētājus.
kā tad nav.tas pats andersons ko rd draftēja tad vēl ir nīmanis kļaviņš varbūt prūsi vajadzētu pamēģināt.ja jau gribētu tad jau varētu sameklēt
, 2012-03-30 13:04, pirms 13 gadiem
WTF!? Vispār ir kādas diskusijas par to vai šis paliks? Ja Ļoņa paliks savā postenī pēc tā 1-5 varianta, tad HK Rīga vadība var iet d!*t !
, 2012-03-30 13:05, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: kā tad nav.tas pats andersons ko rd draftēja tad vēl ir nīmanis kļaviņš varbūt prūsi vajadzētu pamēģināt.ja jau gribētu tad jau varētu sameklēt
Nīmanis, Andersons, Kļaviņš - vai tad kāds no viņiem grasās Latvijā atgriezties? (par vienu no viņiem ir pilnīgi noteikti zināms, ka ne)

Prūsis tomēr vairāk šosezon bija MHL B nekā MHL A spēlētājs (un kalnus negāza ne vienā ne otrā; arī uz U20 PČ netika ņemts) - nebūs pārāk liels lēciens no MHL B uz KHL?
, 2012-03-30 13:06, pirms 13 gadiem
oshels rakstīja: WTF!? Vispār ir kādas diskusijas par to vai šis paliks? Ja Ļoņa paliks savā postenī pēc tā 1-5 varianta, tad HK Rīga vadība var iet d!*t !
tas ir tikai viens rezultāts. Formāli Ļoņa savu uzdevumu izpildīja - HK Rīga tika play-offos.
, 2012-03-30 13:12, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Nīmanis, Andersons, Kļaviņš - vai tad kāds no viņiem grasās Latvijā atgriezties? (par vienu no viņiem ir pilnīgi noteikti zināms, ka ne)

Prūsis tomēr vairāk šosezon bija MHL B nekā MHL A spēlētājs (un kalnus negāza ne vienā ne otrā; arī uz U20 PČ netika ņemts) - nebūs pārāk liels lēciens no MHL B uz KHL?
nu tā jau ir cita lieta ka viņi nevelās atgriezties.diez vai kāds viņiem to ir jautājis vai viņi būtu gatavi atgriezties vai nē.būtu interesanti to uzzināt. tur jau vajadzētu parakt dziļāk kapēc viņš netika ņemts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 13:16, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas ir tikai viens rezultāts. Formāli Ļoņa savu uzdevumu izpildīja - HK Rīga tika play-offos.
Interesanti, kāda tad viņam ir tā līnija-virziens, kuru viņš mēģina sezonas laikā ieturēt, no intervijas nepalika skaidrāks.
Slēpts komentārs: ZnaroksNah
, 2012-03-30 13:23, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Prūsis tomēr vairāk šosezon bija MHL B nekā MHL A spēlētājs (un kalnus negāza ne vienā ne otrā; arī uz U20 PČ netika ņemts) - nebūs pārāk liels lēciens no MHL B uz KHL?
Nu Prūsi ņemt kā jauno uz RD tā paša Lipsberga vai Jevpalova vietā tā ir izcila doma.... Jevpalovam ir gan augums, gan prasmes- var spēlēt. Lipsbergs ir bik mazāks, bet vienalga visas iespējas. Joprojām domāju, ka šie čaļi ir talantīgākie letiņu uzbrucēji kopš Daugaviņa.... protams plus vēl ZA Girgensons un Bļugers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 13:30, pirms 13 gadiem
Lipsbergam play-off 5 spēlēs 1+2, viņam priekšā tik Dinamo jau iemēģinātie Upītis, Indrašis un Bukarts un aizsargs Ševčenko. Gan jau, ka, ja Jevpalovs nenotraumētos, tad viņiem abiem statistika būtu vēl normālāka un arī Jeļisejevu uz augšu pavilktu
, 2012-03-30 13:33, pirms 13 gadiem
ansis123 rakstīja: Ļoņa sevi nepārliecināja, nedz pirmajā ne otrajā sezonā. Abās tika izpildīti merķi - un viss. Pirmajā sezonā mums bīja materiāli labāks sastāvs kā Atlantam, šosezon, kā paši zinam.. No 5-1 sanāca 5-6..
lai gan ja mēs redzam, ka pašlaik Atlant ar 3-0 sērijā ņem priekšā Habarovsku, tad švaka tā komanda nekādā gadījumā nebija šogad...
, 2012-03-30 13:36, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: lai gan ja mēs redzam, ka pašlaik Atlant ar 3-0 sērijā ņem priekšā Habarovsku, tad švaka tā komanda nekādā gadījumā nebija šogad...
jau uzvilka Habarovsku - un spēlēs konferences finālā
, 2012-03-30 13:38, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jau uzvilka Habarovsku - un spēlēs konferences finālā
nav līdz 4 uzvarām tālāk? Ja uzvilka, tad uzvilka.

PS: Nu ja, ienācu MHL lapā un tur ziņa...
, 2012-03-30 13:54, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: To ka Puga nekas nav es teicu jau sen!!! Saņēmu mīnusu birumu... Tagad junoros 4. maiņa un uz beņķa... Eu mīļie, kāda LV izlase, kāds Dinamo! Tur LM2 nekas vairāk! Nu nav nekas no viņa! NAV!Vismaz pagaidām! Biča, Indrašis, Upe - lūk kur materiāls....
Tas ka Poga ir 0 visi zinaja jau no pasa sakuma, bet kada tad vinam ir spalvaina roka kas vinu piesedz, jo vinu tacu lielija , gan Matulis, gan Puce un ari Artis Abols........... kurs pat atlavas pateikt ka Poga ir labaks neka Bukarts.........
, 2012-03-30 14:02, pirms 13 gadiem
labs treneris neraustīsies pateikt spēlētājam - Tu nederi, nepatīk stils utml. Labs treneris nekad neteiks, eh..., tā arī rakstiet (tjipa, saņēmos, pateicu, drīkstat uzrakstīt)
bet es jau nezinu virtuvi, tā kā... tikai spriedelēju...nekā personīga
, 2012-03-30 14:04, pirms 13 gadiem
Blues rakstīja: Tas ka Poga ir 0 visi zinaja jau no pasa sakuma, bet kada tad vinam ir spalvaina roka kas vinu piesedz, jo vinu tacu lielija , gan Matulis, gan Puce un ari Artis Abols........... kurs pat atlavas pateikt ka Poga ir labaks neka Bukarts.........
he, he - tad jau var sagaidīt, ka no RD puses šogad tiks no draftēts Podziņa bračka (1995.g.) Подзиньш Харальдс Гинтович Статистика .
, 2012-03-30 14:25, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: he, he - tad jau var sagaidīt, ka no RD puses šogad tiks no draftēts Podziņa bračka (1995.g.) Подзиньш Харальдс Гинтович Статистика .
pilnigi iespejams, jo tad kad panema POgu uz RD, vajadzeja nemt 91 gada speletaju, un 91 mums bija loti labs gads Vigners, Kenins, Bicevskis, Upitis, Biezais, Jakovlevs , Mickevics un vel citi labi speletaji, bet panema Pogu...............
, 2012-03-30 14:31, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: he, he - tad jau var sagaidīt, ka no RD puses šogad tiks no draftēts Podziņa bračka (1995.g.) Подзиньш Харальдс Гинтович Статистика .
Šis nu gan laikam jau Maskavā dzimis un pase tik viegli nespīd. Bet runā, ka esot labāks par pirmo. Kaut gan par šamo jau arī brīnumu8 rakstīja- nākamais Larionovs etc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 15:07, pirms 13 gadiem
Jāpiekrīt Tambijevam, Bukarts izskatījās daudz labāks.
, 2012-03-30 15:45, pirms 13 gadiem
Tambijevs ar savu "lielisko" trenera pieredzi un spējām palīdzēja komandai pakāst no 5:1 uzvarētu spēli un visu sēriju. Jo tā vietā, lai noskanotu komandu kartigam discipiplinetam hokejam un panemtu taimautu jau brīdī, kad komanda ielaida otros vārtus....viņš ļauj džekiem vnk salūzt psiholoģiski, jo šajā gadījumā vainīgais nav tas, kas ielaiž 5. un 6. vartus, bet gan tas ka nemācēja komandu savākt pēc otrajiem ielaistajiem un paņēma taimautu pie 5:4 brīdī, kad spēle jau bija zaudēta...Būtu klusējis nevis te blaustijies kas ko labu vai sliktu izdarīja...zaudēja komanda un tai skaitā "nopelniem bagātais" Ļoņa Tambijevs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 17:13, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: kā tad nav.tas pats andersons ko rd draftēja tad vēl ir nīmanis kļaviņš varbūt prūsi vajadzētu pamēģināt.ja jau gribētu tad jau varētu sameklēt
p.s. starp citu paša Nīmaņa komentārs par šo rakstu: Beidzot kaads ari to pasaka! no: https://twitter.com/#!/2in01 .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 17:46, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: p.s. starp citu paša Nīmaņa komentārs par šo rakstu: Beidzot kaads ari to pasaka! no: https://twitter.com/#!/2in01 .
droši ka ja hk rīga būtu cits treneris tad čaļi būtu gatavi parstavēt klubu.kaut gan grūti saprast jo nav jau zināms kā viņiem tur iet.andersonam tulīt ir šveices hokeja pilsonība un diez vai viņš brauks atpakaļ.nu varbūt kļaviņš ar nīmani sadomā atgriezties.nav jau zināms kā viņiem iet
, 2012-03-30 18:04, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Ļoti objektīvi no trenera puses- atrast grēkāzi. Tas vien pierāda , ka Tambijevam vēl daudz jāmācās , jo ir jāsaprot , ka pēc šadiem vārdiem jauna spēlētāja karjera var tikt izpostīta.
ar si speletaja , nepelniti panemta DR , tika izpostita kada cita speletaja karjera............?????????????
, 2012-03-30 18:07, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Peka jau arī nekādus komplimentus neteica par Podziņu...
Kur tu to lasīji?
, 2012-03-30 18:17, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kur tu to lasīji?
pavisam nesen bij intervija ar Peku - ja nemaldos Dienā (vai kādā no citiem portāliem)
, 2012-03-30 20:23, pirms 13 gadiem
joprjam nesaprotu kapec podzins atrodas lv hokeja! Azis pa darznieku.
, 2012-03-30 20:30, pirms 13 gadiem
Pietiek jau, ka LAČā šitiem puikām Ozolnieki/monarhs parādija kuriem ripiņas vēl jālasa. 4:0 sērijā aizsūtija pēc pīrādziņiem. Ko tagad LAČ kritiķi var teikt? Nav ko tērēt milijonus, lai šitie pa visu Krieviju braukātu, lai vispirms ar Elektrēnu Energiju tiek galā
, 2012-03-30 20:44, pirms 13 gadiem
Tambijevs-kas tas par treneri, ko vins var dot jaunajiem hokejistiem, ja pats bija necils hokejists, loti prasts, labs metejs, bez izciliem panakumiem, hokejs vina komandas skatijuma nesimpatisks, bezzobains, spontans, bez izdomas, nu loti prasts, dzeku tehniskais izpildijums vajs, nerunajot jau par fizisko sagatavotibu un augumu,staju.
, 2012-03-30 20:55, pirms 13 gadiem
Curtiys rakstīja: joprjam nesaprotu kapec podzins atrodas lv hokeja! Azis pa darznieku.
Par to vien Tambikam gods un slava,ka neraustās un pasaka taisnību par šo nezin no kā tik ļoti lobētā hokeja viduvējību.
, 2012-03-30 21:59, pirms 13 gadiem
Pugavkins nekas neesot... ne jau viņš vadīja komandu, kas 3.periodā izlaida 4 vārtu pārsvaru un vietu konferences pusfinālā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-03-30 22:34, pirms 13 gadiem
būtu lieti paņemt kādu sakarīgu (iespēju robežās) ārzemju speciālistu.
, 2012-03-30 22:35, pirms 13 gadiem
kristapstabu rakstīja: Tambijevs-kas tas par treneri, ko vins var dot jaunajiem hokejistiem, ja pats bija necils hokejists, loti prasts, labs metejs, bez izciliem panakumiem, hokejs vina komandas skatijuma nesimpatisks, bezzobains, spontans, bez izdomas, nu loti prasts, dzeku tehniskais izpildijums vajs, nerunajot jau par fizisko sagatavotibu un augumu,staju.
Iespējams, ka viņš ir necils treneris, bet Latvijas izlasē tomēr visvairāk vārtu un punktu ir tieši Tambijevam.

Es gan nekur rakstā nevaru ieraudzīt vietu, kur šis būtu kliedzis, ka Podziņš vainojams zaudētajā sērijā. Viņam uzdeva jautājumu par Dinamo spēlētājiem, viņš atbildēja.
, 2012-03-30 22:37, pirms 13 gadiem
MAn liekas ka vinsh ir lielas domas par sevi ..
, 2012-03-30 23:16, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: vairāk gan izskatījās, ka Pugovkinam tieši tajā brīdī sakāpa galvā
Puika laikam tiešām saķēra "zvaiznīti" un cerēja vēl divis gadus šitā "noveģetēt"... a nekā! Pie kam Normis bija tāds "malacis", ka iešķieba šitam kadram toreiz 4 gadu līgumu.... bet Pekam ir pofig blatu būšana! Ja spēlē labi, tad arī spēlēsi, ja nespēlē labi, tad sēdēsi ko arī Poga pēdējā laikā pie RD darija! Kā redzējām arī HK Rīgā tāds Poga uz pārējo fona neizcēlās (un pelnīti bija ielikts 4. maiņā)... vienīgais ar ko viņš tur izcēlās - savu nevarēšanu (negribēšanu?) neko īsti tur izdarīt lietas labā! Vai tāds "frukts" ir vajadzīgs RD? Izskatās, ka tagad jau dažs labs tagadējais HK Rīga "masku" maiņas spēlētājs varētu būt labāks par Pogu...
, 2012-03-30 23:17, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Iespējams, ka viņš ir necils treneris, bet Latvijas izlasē tomēr visvairāk vārtu un punktu ir tieši Tambijevam.
labs spēlētājs ne vienmēr kļūst par labu treneri - piem., Balderis bija izcils spēlētājs, taču labs treneris no viņa nesanāca...
, 2012-03-31 20:24, pirms 13 gadiem
KNIFSS rakstīja: Par to vien Tambikam gods un slava,ka neraustās un pasaka taisnību par šo nezin no kā tik ļoti lobētā hokeja viduvējību.
Patiešām, jādomā, ka kāds šo (Podziņu) lobē, jo ar tādu sniegumu noturēties KHL komandā ir neloģiski.
, 2012-03-31 20:29, pirms 13 gadiem
.............. rakstīja: nav tāda nākamā Baldera. Balderis ir unikāls!
Baldera vairs nebūs nekad. Būs citi, bet tāda, kā viņš... Jaunie nesapratīs, bet tie, kuri redzēja Helmūta spēli labākajos gados, zina par ko es runāju. Viņš bija pilnīgi neprognozējams un mīkla visiem vārtsargiem. Ar savu filigrāno slidojuma tehniku, kurai pat šobrīd Dinamo nav analoga un savdabīgo, neloģisko metienu, Balderis spēja pilnīgi sačakarēt pretiniekiem prātu.
, 2013-11-04 15:07, pirms 12 gadiem
Teacher's rakstīja: Patiešām, jādomā, ka kāds šo (Podziņu) lobē, jo ar tādu sniegumu noturēties KHL komandā ir neloģiski.
a viņš jau no Vitjaza arī ir pazemināts. Loģisks karjeras turpinājums. Saķēzīja pats sevi ar vēlmi spēlēt Krievijas izlasē. Būtu vēl pusgadiņu pacieties un viss būtu bumbās, bet tad sava enerģija bija jātērē skaidrojumos: kas es esmu? Lūk rezultāts: NEKAS!!