Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīga" MHL sezonu sāk ar sakāvi viesos

Jānis Pārums

"Rīga" MHL sezonu sāk ar sakāvi viesos
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) jauno sezonu neveiksmīgi sāka Leonīda Tambijeva vadītais hokeja klubs "Rīga", kas izbraukumā ar 2:5 kapitulēja "Kapitan" vienībai.

Spēles rezultāts tika atklāts pirmās trešdaļas priekšpēdējā minūtē, kad pēc Riharda Bukarta noraidījuma skaitlisko vairākumu izmantoja Antons Andrijanovs – 0:1. Pēc divām neveiksmīgām epizodēm otrā perioda otrajā pusē rezultāts kļuva jau 0:3 un notika vārtsargu maiņa – Kristeru Gudļevski nomainīja Rihards Cimermanis. Līdz pārtraukumam rīdzinieki vienus vārtus atguva – 1:3 – pēc Riharda Bukarta un Jura Upīša piespēlēm precīzs bija Mārtiņš Lavrovs.

Noslēdzošajā periodā divreiz kapitulēt bija spiests arī Rihards Cimermanis un rezultāts kļuva jau 1:5. Tomēr pusotru minūti līdz mača beigām skaitlisko vairākumu izmantoja Juris Upītis, panākot mača beigu rezultātu – 2:5.

Rīt abas komandas mērosies spēkiem vēlreiz.

MHL regulārais čempionāts

Kapitan – Rīga 5:2 (1:0, 2:1, 2:1)
Vārti: 18:06 1:0 Andrijanovs (Mironovs, vair.), 34:14 2:0 Jepimahins (Mamikaņjancs, Kuzņecovs), 36:57 3:0 Komarovs (Kaļiņins), 39:29 3:1 Lavrovs (Bukarts, Upītis), 40:50 4:1 Isajevs (Kučkins), 48:42 5:1 Lukjanovs (Jepimahins), 58:30 5:2 Upītis (Golovkovs, vair.).
Vārtsargi: Jakubovskis - Gudļevskis (no 36:57 – Cimermanis)
Metieni: 25-22
Soda minūtes: 6-8

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 09:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet izskatās, ka Tu neproti atšķirt to kādu pieredzi spēlētājs iegūst spēlējot pret vienaudžiem, un kādu pret pieaugušiem vīriem. Un tas jau ir pavisam cits stāsts.
Prieks ka Tu spēj to saskatīt.
Ļoti labi atceros daudzās diskusijas par tādas pieredzes kaitīgumu, kad jaunieši nevis spēlē bet tiek līmēti. Tas gan ir cits stāsts, šoreiz izdevīgi izvilkt veco šapuvušo BLR plati.
Vienmēr esmu uzskatijis ka mūsu hokejistiem jāspēlē augstākā līmenī un tikai tad var augt, bet pats jau vienmēr skaidroji ka tam nav nekādas nozīmes.
Intresanti kapēc skandināvijā (un ne tikai) taisa kaut kādas junioru līgas, bet nesamet visus vienā katlā? Tiešām viņi ir tik stulbi ka neņem piemēru no mums?

     [+] [-]

, 2012-09-03 09:40, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skvorcovs laikam neskaitās?
Un gan jau vel ir kāds, ja tā normāli pameklē.
Skvorcovs jau vēl nekur(oficiāli pamatsastāva) nav ticis! Tik pat labi drīz var atgriezties LM rindas tik jau ar RD algu! Jučers dotaja momentā ir vienīgais "ex-LM kadrs", kas tiešām ir daudz maz nostabilizējies kādā normālā līgā.... Vairāk gan nevienu tādu no LM neredzu....

  -1 [+] [-]

, 2012-09-03 09:43, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Prieks ka Tu spēj to saskatīt.
Ļoti labi atceros daudzās diskusijas par tādas pieredzes kaitīgumu, kad jaunieši nevis spēlē bet tiek līmēti. Tas gan ir cits stāsts, šoreiz izdevīgi izvilkt veco šapuvušo BLR plati.
Vienmēr esmu uzskatijis ka mūsu hokejistiem jāspēlē augstākā līmenī un tikai tad var augt, bet pats jau vienmēr skaidroji ka tam nav nekādas nozīmes.
Intresanti kapēc skandināvijā (un ne tikai) taisa kaut kādas junioru līgas, bet nesamet visus vienā katlā? Tiešām viņi ir tik stulbi ka neņem piemēru no mums?
Salīdzināt skandināvus ar mums ir nekorekti pēc būtības, jo cik viņiem ir šo junioru, un cik to ir mums.
Tomēr arī pie viņiem viss nav tik vienkātši kā dažreiz liekas, jo arī viņu talantīgākie jaunie spēlētāji jau padsmit gados tiek iebružāti pieaugušo hokejā. Kaut vai tas pats Granlunds.
Par skandināvu tēmu Tev drosi vien vairāk var pastastīt Abrags.

     [+] [-]

, 2012-09-03 09:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu jau Tu pārspīlē, jo kaut vai tas pats Skvorcovs jau no kādiem 15 gadiem pa Liepāju kapājas. Tāpat LM lielās komandas stabilās vērtības leiši Alšauskas un Verenis.
Leiši nu toč ir jūsu "stabilās vērtības"! Diemžēl tikai jūsu.... citiem viņi (nopietnākās līgās) kaut kā galīgi nav vajadzīgi!

     [+] [-]

, 2012-09-03 09:44, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Skvorcovs jau vēl nekur(oficiāli pamatsastāva) nav ticis! Tik pat labi drīz var atgriezties LM rindas tik jau ar RD algu! Jučers dotaja momentā ir vienīgais "ex-LM kadrs", kas tiešām ir daudz maz nostabilizējies kādā normālā līgā.... Vairāk gan nevienu tādu no LM neredzu....
Runa bija par pro līgumiem nopietnā līmenī.
Kur viņš spēlēš pēc tam to jau laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2012-09-03 09:46, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Leiši nu toč ir jūsu "stabilās vērtības"! Diemžēl tikai jūsu.... citiem viņi (nopietnākās līgās) kaut kā galīgi nav vajadzīgi!
Laiks rādis kur spēlēs šie abi jaunie leišu spēlētāji.
Tu par visām vārēm gribi pateikt hop pirms vel izdarīts pats lēciens.

     [+] [-]

, 2012-09-03 09:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Runa bija par pro līgumiem nopietnā līmenī.
Kur viņš spēlēš pēc tam to jau laiks rādīs.
Cik tad ir to jūsu kadru ar pro līgumiem NOPIETNĀ LĪMENĪ neskaitot Jučeru un Skvorcovu, kas visdrīzākais tāpat pie jums fermā sāks sezonu? Pie nopietnā līmeņa es pat nepieskaitu BAČ.... Bet vismaz EBEL un uz agšu....

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 09:52, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Salīdzināt skandināvus ar mums ir nekorekti pēc būtības, jo cik viņiem ir šo junioru, un cik to ir mums.
Tomēr arī pie viņiem viss nav tik vienkātši kā dažreiz liekas, jo arī viņu talantīgākie jaunie spēlētāji jau padsmit gados tiek iebružāti pieaugušo hokejā. Kaut vai tas pats Granlunds.
Par skandināvu tēmu Tev drosi vien vairāk var pastastīt Abrags.
Protams ka tiek apbružāti, bet nevienam neienāk prātā ka jauniešiem būtu masveidā jāspēlē pie pieaugušajiem, tās ir citas svara kategorijas. Kaut kā neatceros ka Abrags vai vēl kāds būtu sajūsminājies par to ka mūsu jaunieši spēlē LAČ, tieši otrādi, tas izraisija sašutumu.

     [+] [-]

, 2012-09-03 09:58, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laiks rādis kur spēlēs šie abi jaunie leišu spēlētāji.
Tu par visām vārēm gribi pateikt hop pirms vel izdarīts pats lēciens.
Kā rāda ieprieksējie gadi nav lielas starpības vai tie ir jaunie vai "vecie" leišu spēlētāji.... Viņi visi pārsvarā ir LAČ, maksimums BAČ līmeņa spēlētāji un 99% no viņiem nekur augstāk arī netiek un nav vajadzīgi! Cik atceros pirms kaut kādiem pāris gadiem bija te leišiem viena jauniešu "superkomanda" (ja nemaldos tad kaut kādi "Tigras" laikam), kas masēja visu un visus savā grupā BAČ junioru čempī, bet kaut kā tagad tālāk par viņiem vairs nekas nav dzirdēts.....

     [+] [-]

, 2012-09-03 10:19, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Protams ka tiek apbružāti, bet nevienam neienāk prātā ka jauniešiem būtu masveidā jāspēlē pie pieaugušajiem, tās ir citas svara kategorijas. Kaut kā neatceros ka Abrags vai vēl kāds būtu sajūsminājies par to ka mūsu jaunieši spēlē LAČ, tieši otrādi, tas izraisija sašutumu.
Manā skatījumā tajā visā ir daži negatīvi aspekti, bet tam nav nekāda sakara ar to, ka šīs komandas spēlē LAČ.
Un galvenais negatīvais aspekts ir tas,ka šīs komandas ir nokomplektētas tika no jauniem spēlētājiem. Sastavam spēlējot pieauguso konkurencē tomēr ir jabūt stipri sabalansētakam, kā tas bija ''Dinamo/Juniors'' vai patreiz ir LM liela komandā. Dala komadas ir spēlētāji ar pieredzi, bet otra daļa jaunie gurķi.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 10:29, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Cik tad ir to jūsu kadru ar pro līgumiem NOPIETNĀ LĪMENĪ neskaitot Jučeru un Skvorcovu, kas visdrīzākais tāpat pie jums fermā sāks sezonu? Pie nopietnā līmeņa es pat nepieskaitu BAČ.... Bet vismaz EBEL un uz agšu....
Hm, ja EBEL ir augstāka līmeņa līga ka BAČ, tad es arī nezinu.
Kur un kā spēlēs jaunie LM spēlētāji laiks rādīs.
Attiecībā uz Rīgas jauniešiem man tāpat ir skaidrs, ka RD paspārnē spelejošie jaunieši ir daudz tuvāk (un tas ir tikai loģiski) RD nekā liepājnieki, jo kāda jēga RD vadībai vai Rīgas Domei iegrūst naudu jaunos spēlētājos, ja pēc tam tos neturpina mazliet palobēt.
Tici vai netici, bet ja uz vietu LM pretendētu divi vienlīdzīgi (vienādiem parametriem) spēlētāji no Liepājas un Rīgas, tad liepājniekam noteikti tiktu dota priekšroka. tas ir normāls lobisma process, ka klubs savējiem dod priekšroku.
Kā Tev šķiet,kur šobrīd spēlētu Georgs Golovkovs, ja viņa tēvs nebūtu RD bērnu treneris?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 10:52, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, ja EBEL ir augstāka līmeņa līga ka BAČ, tad es arī nezinu.
Kur un kā spēlēs jaunie LM spēlētāji laiks rādīs.
Attiecībā uz Rīgas jauniešiem man tāpat ir skaidrs, ka RD paspārnē spelejošie jaunieši ir daudz tuvāk (un tas ir tikai loģiski) RD nekā liepājnieki, jo kāda jēga RD vadībai vai Rīgas Domei iegrūst naudu jaunos spēlētājos, ja pēc tam tos neturpina mazliet palobēt.
Tici vai netici, bet ja uz vietu LM pretendētu divi vienlīdzīgi (vienādiem parametriem) spēlētāji no Liepājas un Rīgas, tad liepājniekam noteikti tiktu dota priekšroka. tas ir normāls lobisma process, ka klubs savējiem dod priekšroku.
Kā Tev šķiet,kur šobrīd spēlētu Georgs Golovkovs, ja viņa tēvs nebūtu RD bērnu treneris?
Cik Tu esi redzējis EBEL spēles? Es reizēm pat dažu garlaicīgu KHL spēļu vietā izvēlos EBELu, varbūt augstāks līmenis ir tikai zviedrijā un šveicē.
Austrijā spēlē Kanādieši, amerikāņi, pilns ar leģionāriem, bet kas BAČ, savējie kas neparko nekļuva un jaunieši.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-03 11:07, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Cik Tu esi redzējis EBEL spēles? Es reizēm pat dažu garlaicīgu KHL spēļu vietā izvēlos EBELu, varbūt augstāks līmenis ir tikai zviedrijā un šveicē.
Austrijā spēlē Kanādieši, amerikāņi, pilns ar leģionāriem, bet kas BAČ, savējie kas neparko nekļuva un jaunieši.
Negribu īpaši stridēties par so tēmu, bet cik zinu, tad EBEL ir tieši ta pati problēma kas BAČ u.t.i. viņiem esot 3-4 ļoti laba ļīmeņa komandas, un tad visas pārējās komandas. Vienīgi BAČ šīs pārējās komandas uz EBEL līmeņa varētu diezgan pabāli izskatīties.

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:09, pirms 12 gadiem
Yā viņs šogad būs

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, ja EBEL ir augstāka līmeņa līga ka BAČ, tad es arī nezinu.
Kur un kā spēlēs jaunie LM spēlētāji laiks rādīs.
Attiecībā uz Rīgas jauniešiem man tāpat ir skaidrs, ka RD paspārnē spelejošie jaunieši ir daudz tuvāk (un tas ir tikai loģiski) RD nekā liepājnieki, jo kāda jēga RD vadībai vai Rīgas Domei iegrūst naudu jaunos spēlētājos, ja pēc tam tos neturpina mazliet palobēt.
Tici vai netici, bet ja uz vietu LM pretendētu divi vienlīdzīgi (vienādiem parametriem) spēlētāji no Liepājas un Rīgas, tad liepājniekam noteikti tiktu dota priekšroka. tas ir normāls lobisma process, ka klubs savējiem dod priekšroku.
Kā Tev šķiet,kur šobrīd spēlētu Georgs Golovkovs, ja viņa tēvs nebūtu RD bērnu treneris?
Tev jau Agris faktiski atbildēja un, domāju, saliekot šo visu kopā pēc kopējā līmeņa noteikti EBEL ir augstāka līmeņa čempis par tagadējo BAČ, kurš, kā Tu pats zini, pārdzīvo ne tos labākos laikus.... par lobismu loģiski, ka katrs bīda savējos, bet ir tikai viena nianse - RD var jūsējiem (LM) nogrūst kādu sev uz doto mirkli nevajadzīgu spēlētāju un jūs tur īpaši pat pretī nepaspirināsieties(ja arī dikti "spirināsieties", tad visdrīzākais RD atkal šos "izīrēs" kādam "jokipojatam"!) kamēr jūs uz RD neko diži paši nevarat nosūtīt! Ja ģinamka piedāvās, bet jūs neņemsiet to spēlētāju ko jums piedāvās, tad baidos ka nākamreiz(pie tādas vajadzības) jums šo spēlētāju arī vairs nepiedāvās! Skaties kā gribi, bet jums ir tikai tāda pabērnu loma visā šajā "famu"/ "mātesklubu" pasākumā....

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:14, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Tev jau Agris faktiski atbildēja un, domāju, saliekot šo visu kopā pēc kopējā līmeņa noteikti EBEL ir augstāka līmeņa čempis par tagadējo BAČ, kurš, kā Tu pats zini, pārdzīvo ne tos labākos laikus.... par lobismu loģiski, ka katrs bīda savējos, bet ir tikai viena nianse - RD var jūsējiem (LM) nogrūst kādu sev uz doto mirkli nevajadzīgu spēlētāju un jūs tur īpaši pat pretī nepaspirināsieties(ja arī dikti "spirināsieties", tad visdrīzākais RD atkal šos "izīrēs" kādam "jokipojatam"!) kamēr jūs uz RD neko diži paši nevarat nosūtīt!
Es Agrim jau atbildēju.
BAČ komanda Minskas ''Yunostj'' diezgan regulāri KK iedeva iekšā EBEL labākai komandai ''RED BULL''.
Taisnība, ka šosezon BAČ līmenis tomēr būs krities. Īpaši zemā gala komandās.
Ko nozīme LM nevar nosūtīt?
RD nevar tikt galā paši ar saviem jauniem spēlētājiem, tad nafig viņiem vel būtu jāņemās ar LM?

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:25, pirms 12 gadiem
Interesants info no belarushockey.com.
Ja Vorsins nemuld, tad BAČ pēc pāris sezonām varētu būtu atkal zirgā.
Новости ОЧБ: Евгений Ворсин: Сейчас к нам опять...

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība, ka šosezon BAČ līmenis tomēr būs krities. Īpaši zemā gala komandās.
Ko nozīme LM nevar nosūtīt?
1)Ne tikai šosezon, bet tas līmenis katru gadu kaut nedaudz ir krities jau no KHL izveides sākuma par ko arī paši belaru čempja fani ik pa laikam savos saitos diezgan biezā slānī sūdzas, ka baķkas "ļubimijs ģinama" viņiem čakarē arā tagad pašmāju čempi, jo viss piķis (lielākā daļa) tiek nogrūsts baķkas mīļotajai spēļmantiņai - ģinamai kārtējā leģionāra-loxa piesasitei nevis vietējā čempja komandām...
2)To arī nozīmē! LM vai tad var kaut ko nosūtīt uz RD? Cik zinu tāda privilēgija kaut ko kaut kur sūtīt (piem. kādu uz farmu vai moloģoškas komandu) ir tikai "ģinamkai" kā bāzes komandai! Nav kaut kā dzirdēts, ka LM "uz savu galvu" varētu kādu spēlētāju nosūtīt uz RD! Cik atceros Skvorcovs RD pievienojās kā brīvais aģents!

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesants info no belarushockey.com.
Ja Vorsins nemuld, tad BAČ pēc pāris sezonām varētu būtu atkal zirgā.
http://belarushockey.com/rb/news_list/news118643/
Vairāk gan izskatās no sērijas "kurš ta cits gailim asti cels ja ne pats".... Ne jau aiz nekā ko darīt Saviels, Štāls, Bērziņš uz ukraiņu PHL pārvācās! Domāju, gan jau arī no BAČ klubiem viņiem kādi piedāvājumi bija tikai iespējams ne tik dāsni (finansiāli).... Pagaidām vairāk gan (un drīzāk) izskatās, ka pēc pāris gadiem tādi belari paši var uz ukraiņu PHL paprasīties.... Vorsina murgus par kaut kādu ukraiņu vēlmi pie šiem spēlēt, ja ukriem pašiem šogad izskatās, ka nebūs neko diži sliktāks čempis (un viņi taisās viņu "razkruķīt" vēl vairāk un nopietnāk) es īpaši nopietni neņemtu....

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:52, pirms 12 gadiem
als rakstīja: 1)Ne tikai šosezon, bet tas līmenis katru gadu kaut nedaudz ir krities jau no KHL izveides sākuma par ko arī paši belaru čempja fani ik pa laikam savos saitos diezgan biezā slānī sūdzas, ka baķkas "ļubimijs ģinama" viņiem čakarē arā tagad pašmāju čempi, jo viss piķis (lielākā daļa) tiek nogrūsts baķkas mīļotajai spēļmantiņai - ģinamai kārtējā leģionāra-loxa piesasitei nevis vietējā čempja komandām...
2)To arī nozīmē! LM vai tad var kaut ko nosūtīt uz RD? Cik zinu tāda privilēgija kaut ko kaut kur sūtīt (piem. kādu uz farmu vai moloģoškas komandu) ir tikai "ģinamkai" kā bāzes komandai! Nav kaut kā dzirdēts, ka LM "uz savu galvu" varētu kādu spēlētāju nosūtīt uz RD! Cik atceros Skvorcovs RD pievienojās kā brīvais aģents!
Protams, ka LM nav ko pat īsti piedavāt RD,jo viņiem viss pamatā balstās uz jauniem spēlētajiem,kas RD pašiem ir atliku likām.

     [+] [-]

, 2012-09-03 11:55, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Vairāk gan izskatās no sērijas "kurš ta cits gailim asti cels ja ne pats".... Ne jau aiz nekā ko darīt Saviels, Štāls, Bērziņš uz ukraiņu PHL pārvācās! Domāju, gan jau arī no BAČ klubiem viņiem kādi piedāvājumi bija tikai iespējams ne tik dāsni (finansiāli).... Pagaidām vairāk gan (un drīzāk) izskatās, ka pēc pāris gadiem tādi belari paši var uz ukraiņu PHL paprasīties.... Vorsina murgus par kaut kādu ukraiņu vēlmi pie šiem spēlēt, ja ukriem pašiem šogad izskatās, ka nebūs neko diži sliktāks čempis (un viņi taisās viņu "razkruķīt" vēl vairāk un nopietnāk) es īpaši nopietni neņemtu....
Par to PHL arī visādi brīnumi dzirdēti.
Pirmais un galvenais, ka tas pasakums ir tāda pamatīga naudas ''atmazgātuve''., kuru jau savā redzes loka jau ņēmušas ukraiņu varas iestādes.

     [+] [-]

, 2012-09-03 13:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to PHL arī visādi brīnumi dzirdēti.
Pirmais un galvenais, ka tas pasakums ir tāda pamatīga naudas ''atmazgātuve''., kuru jau savā redzes loka jau ņēmušas ukraiņu varas iestādes.
Protams, ka kur liela nauda apgrozās tur ne vienmēr viss ir tīri, bet gan jau ka paši savu čempi gluži nečakarēs ārā pie fakta, ja arī kaut ko tur "atmazgās"... starp citu mūsu trijotnes klubs oficiāli saucās "Kompanjon Naftogaz".... tapēc domāju, ka ar naudām viņiem tur viss varētu būt diezgan labā kārtībā(no samaksas viedokļa)!

     [+] [-]

, 2012-09-03 13:43, pirms 12 gadiem
no šejienes ejot Elite Prospects - Erste Bank Eishockey Liga...
var kko papētīt, apskaties cik viņiem kanādiešu, a#ujeķ

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:07, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: no šejienes ejot Elite Prospects - Erste Bank Eishockey Liga...
var kko papētīt, apskaties cik viņiem kanādiešu, a#ujeķ
Liebritānijas līgās kanādieši ir vel vairāk, bet vai tāpēc tas šīs līgas izvirza starp Top līgām?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 14:12, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: no šejienes ejot Elite Prospects - Erste Bank Eishockey Liga...
var kko papētīt, apskaties cik viņiem kanādiešu, a#ujeķ
Pie kam pat viens bijušais čehu 2. līgas klubs ir "piekabinājies" acīmredzot gan attālumu, gan līmeņa dēļ! Arī tiem kanādiešiem daudziem ir pat NHL pieredze (Aleksu Auldu nemaz neminot, kas lielāko karjeras daļu ir bijis gana stabils NHL bekaps).... ko var likt pretī BAČ? Caurkritušus, "pusklibus" belaru, krievu spēlētājus kur daži pāris spēles ir savā laikā RSL vai VHL nospēlējuši?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-03 14:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liebritānijas līgās kanādieši ir vel vairāk, bet vai tāpēc tas šīs līgas izvirza starp Top līgām?
Kā rāda Tava kluba rūgtā (nesenā) pieredze, tad īsti nopietni pretinieki viņi ne Lielbritānijas, ne Francijas Elites klubiem nav.... Mēs te runājam par BAČ salīdzināšanu ar ne tiem krutājajiem Eiropas čempjiem(vidusmēra līgām kādas ir gan EBEL gan britu franču Top līgas) nevis par Eiropas TOP līgām....

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:25, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Kā rāda Tava kluba rūgtā (nesenā) pieredze, tad īsti nopietni pretinieki viņi ne Lielbritānijas, ne Francijas Elites klubiem nav.... Mēs te runājam par BAČ salīdzināšanu ar ne tiem krutājajiem Eiropas čempjiem(vidusmēra līgām kādas ir gan EBEL gan britu franču Top līgas) nevis par Eiropas TOP līgām....
Diemžēl, bet LM ne tuvu nav BAČ Top komanda, un Eiropā (KK kausā) viņiem tomēr iznāk spēlēt pret britu,franču un austriešu Top komandam.
Visās šajās līgās (ieskaitot kazahus un belarus) ir kādas 3-4 komandas, kuras viena otru var uzvarēt jebkurā laikā, bet ligas spēku nosaka kopumā pēc visu komandu spēka. Un tur jau vairs tik viennozīmīgu atbildi nevar dot neviens.

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet LM ne tuvu nav BAČ Top komanda, un Eiropā (KK kausā) viņiem tomēr iznāk spēlēt pret britu,franču un austriešu Top komandam.
Visās šajās līgās (ieskaitot kazahus un belarus) ir kādas 3-4 komandas, kuras viena otru var uzvarēt jebkurā laikā, bet ligas spēku nosaka kopumā pēc visu komandu spēka. Un tur jau vairs tik viennozīmīgu atbildi nevar dot neviens.
nav tev taisnība - Austrijā (EBEL) ir kādas 7-8 spēcīgas komandas. Play-offos ne reti, piemēram, 7. vieta izslēdz 2. vietu no turnīra. Arī Francijā tās nav tikai 3-4 komandas. Arī Francijā (Magnus līgā) pagājušās sezonā spēkos līdzīgas bija pirmās 7 komandas

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet LM ne tuvu nav BAČ Top komanda, un Eiropā (KK kausā) viņiem tomēr iznāk spēlēt pret britu,franču un austriešu Top komandam.
Visās šajās līgās (ieskaitot kazahus un belarus) ir kādas 3-4 komandas, kuras viena otru var uzvarēt jebkurā laikā, bet ligas spēku nosaka kopumā pēc visu komandu spēka. Un tur jau vairs tik viennozīmīgu atbildi nevar dot neviens.
BAČ "superkomanda" Junostj jau arī to kausu tik divreiz ir dabujusi - jau patālajā 2007. gadā, kad arī BAČ bija pietiekami mošnijs čempis (salīdzinot ar tagadējo) un 2011. kad apmainijās ar Red Bull vietām (iepriekšējā gadā tieši Red Bull šo kausu paņēma un Junosķ palika otrie), šogad to kausu paņēma franči kaut paņemt varēja arī Junosķ un ukru Dumbass, kas belaru "superklubu" savstrapējā spēlē salika....

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:35, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Vairāk gan izskatās no sērijas "kurš ta cits gailim asti cels ja ne pats".... Ne jau aiz nekā ko darīt Saviels, Štāls, Bērziņš uz ukraiņu PHL pārvācās! Domāju, gan jau arī no BAČ klubiem viņiem kādi piedāvājumi bija tikai iespējams ne tik dāsni (finansiāli).... Pagaidām vairāk gan (un drīzāk) izskatās, ka pēc pāris gadiem tādi belari paši var uz ukraiņu PHL paprasīties.... Vorsina murgus par kaut kādu ukraiņu vēlmi pie šiem spēlēt, ja ukriem pašiem šogad izskatās, ka nebūs neko diži sliktāks čempis (un viņi taisās viņu "razkruķīt" vēl vairāk un nopietnāk) es īpaši nopietni neņemtu....
ja runā par PHL - tad viņi perspektīvas diez ko saulaini neizskatās. Atgādināšu, ka 4 no 7 līgas komandām ir no Kijevas vai tās tuvākās apkārtnes. Vēl ir Doņeckas fārms, Harkova un Ļvova (patiesība, komanda gan ir bāzēta mazpilsētā (tur ir halle; pašā Ļvovā nemaz halles nav) kaut kur pusstundas/stundas braucienā no Ļvovas)

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:41, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja runā par PHL - tad viņi perspektīvas diez ko saulaini neizskatās. Atgādināšu, ka 4 no 7 līgas komandām ir no Kijevas vai tās tuvākās apkārtnes. Vēl ir Doņeckas fārms, Harkova un Ļvova (patiesība, komanda gan ir bāzēta mazpilsētā (tur ir halle; pašā Ļvovā nemaz halles nav) kaut kur pusstundas/stundas braucienā no Ļvovas)
Viss ir atkarīgs no tā vai šie tiešām gribēs to savu līgu veidot par ilgtermiņa projektu ar mērķi pacelt savu hoķi atpakaļ vismaz Elites "astes" līmenī, kurš izlašu līmenī tagad jau ir atkritis vells zina kur (ja nemaldos 1. divīzijas B grupā!).... Ukraina nav Latvija! Valsts ir pietiekami liela un arī finansiāli "mošnāka", bet tik hoķis tur galīgi nav tas populārākais sporta veids...

     [+] [-]

, 2012-09-03 14:51, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nav tev taisnība - Austrijā (EBEL) ir kādas 7-8 spēcīgas komandas. Play-offos ne reti, piemēram, 7. vieta izslēdz 2. vietu no turnīra. Arī Francijā tās nav tikai 3-4 komandas. Arī Francijā (Magnus līgā) pagājušās sezonā spēkos līdzīgas bija pirmās 7 komandas
Tomēr atļaušos palikt pie sava viedokļa, ka šādu līgu spēks ir staipāms jēdziens. Un galvenokārt tāpēc, ka šo līgu komandas regulāri savā starpā nespēlē. Dažās atsevišķās spēles var viss kas notikt.Atšķirībā no spēļu sērijām.
Ja tā ņem,tad LM pērn KK pirmā kārtā zināmā mērā apgāza apgalvojumu ka kazaku līga ir stiprāka par belaru, jo BAČ 6 spēcīgākā komanda izsledza no tālākas cīņas kazaku stiprāko klubu. Tas tā piemēram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-03 20:27, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liebritānijas līgās kanādieši ir vel vairāk, bet vai tāpēc tas šīs līgas izvirza starp Top līgām?
Elite Prospects - Elite Ice Hockey League (EIHL)

uz ātro ieskatoties..

Namej, pirms šķidru tirs paskaties un salīdzini tos ciparus.. nav GBR kanādiešu vairāk..

     [+] [-]

, 2012-09-03 22:42, pirms 12 gadiem
pacha rakstīja: Elite Prospects - Elite Ice Hockey League (EIHL)

uz ātro ieskatoties..

Namej, pirms šķidru tirs paskaties un salīdzini tos ciparus.. nav GBR kanādiešu vairāk..
Ja viņi norādīti kā angļi,tad tas nenozīmē ka tā arī ir.
Nevajag aizmirst Lielbritānijas īpašo statusu attiecībā uz Kanādu,jo šis valsts galva joprojām ir Lielbritānijas karaliene.