Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

"Rīga" MHL sezonu sāk ar sakāvi viesos

Jānis Pārums

"Rīga" MHL sezonu sāk ar sakāvi viesos
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) jauno sezonu neveiksmīgi sāka Leonīda Tambijeva vadītais hokeja klubs "Rīga", kas izbraukumā ar 2:5 kapitulēja "Kapitan" vienībai.

Spēles rezultāts tika atklāts pirmās trešdaļas priekšpēdējā minūtē, kad pēc Riharda Bukarta noraidījuma skaitlisko vairākumu izmantoja Antons Andrijanovs – 0:1. Pēc divām neveiksmīgām epizodēm otrā perioda otrajā pusē rezultāts kļuva jau 0:3 un notika vārtsargu maiņa – Kristeru Gudļevski nomainīja Rihards Cimermanis. Līdz pārtraukumam rīdzinieki vienus vārtus atguva – 1:3 – pēc Riharda Bukarta un Jura Upīša piespēlēm precīzs bija Mārtiņš Lavrovs.

Noslēdzošajā periodā divreiz kapitulēt bija spiests arī Rihards Cimermanis un rezultāts kļuva jau 1:5. Tomēr pusotru minūti līdz mača beigām skaitlisko vairākumu izmantoja Juris Upītis, panākot mača beigu rezultātu – 2:5.

Rīt abas komandas mērosies spēkiem vēlreiz.

MHL regulārais čempionāts

Kapitan – Rīga 5:2 (1:0, 2:1, 2:1)
Vārti: 18:06 1:0 Andrijanovs (Mironovs, vair.), 34:14 2:0 Jepimahins (Mamikaņjancs, Kuzņecovs), 36:57 3:0 Komarovs (Kaļiņins), 39:29 3:1 Lavrovs (Bukarts, Upītis), 40:50 4:1 Isajevs (Kučkins), 48:42 5:1 Lukjanovs (Jepimahins), 58:30 5:2 Upītis (Golovkovs, vair.).
Vārtsargi: Jakubovskis - Gudļevskis (no 36:57 – Cimermanis)
Metieni: 25-22
Soda minūtes: 6-8

  -2 [+] [-]

, 2012-09-02 22:16, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: A vot, līdz šim pa Krieviju nebraukājām un fizikas vienalga nav... Tagad braukāsim pa Krieviju un vainosim MHL, ka spēlētāji izskatās pēc sērkociņiem, atkal atmazka gatava.
bet braukājot pa Krieviju, "būda" pati no sevis uzaugs?

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:17, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - nav jau mums to U18 komandu tik daudz, lai "sezonas laikā būtu uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas spraigas spēles". Ja Kira vairāk piestrādātu LV jauniešu čempju virzienā, tad par tādu MHL B pat domāt nevajadzētu. Un tas pat neprasa papildus finanses, bet gan atrisināt organizatoriskos jautājumus.
ja nemaldos tad regulārajā sezonā katra komanda ar katru u18 čempionātā tiekas tikai 4 reizes, divas viesos un divas mājās.
Ņemot vērā, ka cīņa ir tikai starp LM un SK Rīga, pārējie ir tikai sparinga partneri, tad nopietni to ņemt nevar.
Un kā būtu ja būtu, šobrīd ir tā kā ir.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-02 22:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: ja nemaldos tad regulārajā sezonā katra komanda ar katru u18 čempionātā tiekas tikai 4 reizes, divas viesos un divas mājās.
Ņemot vērā, ka cīņa ir tikai starp LM un SK Rīga, pārējie ir tikai sparinga partneri, tad nopietni to ņemt nevar.
Un kā būtu ja būtu, šobrīd ir tā kā ir.
pag pag - nu jau MHL-B mums būs 3 komandas. Arī Prizma, starp citu. Ja jau 12+ gados netiktu veidotas superkomandas Rīgā un Liepājā, tad arī u18 vecumā būtu nopietnāka konkurence.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-02 22:19, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: bet braukājot pa Krieviju, "būda" pati no sevis uzaugs?
Es taču tā nerakstīju vai ne?

Bet pie tā, ka mums mūsu hokejisti 20 gadus vecumā izskatās pēc kenijiešu gargabalniekiem, nevar vainot ne Tambijevu, ne MHL.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-02 22:22, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Slidošanas neprasme mūsu hokejā ir populārs mīts, bet pat, ja tā būtu, šī problēma nebūtu jārisina junioru vecumā.
Nevis populārs mīts, bet fakts! Kā māk, tā plezno pa laukumu! Pēc katras mazākās sadursmes krīt gar zemi, jo netur līdzsvaru!

Saproti, tādā Zviedrijā ir sistēma! Atrunāts, kādā vecumā, kādas lietas un kādā līmenī ir jāprot! Treneriem ir pēc kā orientēties. Pie mums katrs treneris ir visgudrākais un dragā, kā patīk! Pamet ripu un aidā spēlējam hoķi. A to, ka katrs iesācējs nūju izmanto, kā spieķi neviens treneris negrib redzēt un atzīt.

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:24, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: A vot, līdz šim pa Krieviju nebraukājām un fizikas vienalga nav... Tagad braukāsim pa Krieviju un vainosim MHL, ka spēlētāji izskatās pēc sērkociņiem, atkal atmazka gatava.
Nu ja, tāpēc labāk vispār neko nedarīt, kā ir, tā ir labi, sēžam sūdos līdz ausīm, bet mums vienalga, jo ir silti!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-02 22:28, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pag pag - nu jau MHL-B mums būs 3 komandas. Arī Prizma, starp citu. Ja jau 12+ gados netiktu veidotas superkomandas Rīgā un Liepājā, tad arī u18 vecumā būtu nopietnāka konkurence.
Prizmu u18 vecuma grupā LM un Rīga dr**z pēc pilnas programmas.
Taču neskatoties uz to prizma ir komanda, kas tā galvā ātri pārskrienot pāri Latvijas labākajiem spēlētājiem varētu būt saražojusi lielāko daļu no tiem.
Un tiešām tev nepiekrītu, ka šo superkomandu veidošana ir slika lieta.
Vai tas ir slikti, ka jaunie spēlētāji iegūst iepsēju spēlēt LM kur viņiem ir nodrošināts viss, tikai ir jātrenējas piemēram pie tāda trenera kā Cicurska?
Vai tomēr talantīgiem spēlētājiem liegt šo iespēju un likt viņiem palikt kautkur laukos un trenēties pie kautkāda apšaubāma tipa?
Kur Guntis Galviņš šobrīd būtu ja viņš nebūtu pārcēlies no Talsiem uz Rīgu?

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:32, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Bet pie tā, ka mums mūsu hokejisti 20 gadus vecumā izskatās pēc kenijiešu gargabalniekiem, nevar vainot ne Tambijevu, ne MHL.
Un kuru tad vēl??? Kurš komplektēja/komplektē komandu? Neesmu dzirdējis, ka Opuļskis vai Ruksītis šajā virzienā būtu daudz pastrādājuši...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 22:33, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu ja, tāpēc labāk vispār neko nedarīt, kā ir, tā ir labi, sēžam sūdos līdz ausīm, bet mums vienalga, jo ir silti!
Kādas stulbības, tu te tagad sāc sacerēt? Es taču nebūt nesaku, ka viss ir labi, bet tās lietas, ko tu iesaki darīt HK Rīgas treneriem ir absurds, jo, piemēram, slidot ir jāiemāca līdz desmit gadu vecumam. Pārmaiņas ir nepieciešamas bērnu hokejā, tātad Lipmanam (protams, ka to domāju netiešā nozīmē) ir jāizglīto bērnu hokeja treneri, nevis jāvaino pie visa MHL un MHL B.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 22:37, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Un kuru tad vēl??? Kurš komplektēja/komplektē komandu? Neesmu dzirdējis, ka Opuļskis vai Ruksītis šajā virzienā būtu daudz pastrādājuši...
Tu gribi teikt, ka Opuļskis šogad uz HK Rīgu uzaicināja nepareizos kadrus? Kuri tad ir tie fiziski spēcīgie talanti, kurus Tambijevs atskaitīja. Visus, ko varēja paņemt arī paņēma. Neredzu, ko tieši viņiem tu gribi pārmest.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 22:37, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: ..
Vai tas ir slikti, ka jaunie spēlētāji iegūst iepsēju spēlēt LM kur viņiem ir nodrošināts viss, tikai ir jātrenējas piemēram pie tāda trenera kā Cicurska?
...
slikti.
tas nav normāli, ka 11-14 gadīgi puikas dzīvo nedēļām ilgi vieni paši Liepājā ārpus savām ģimenēm. Lielākoties, tas beidzas vien ar sačakarētām dzīvēm - par hokejistiem kļūst labi, ja katrs 20-tais no viņiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:39, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Tu gribi teikt, ka Opuļskis šogad uz HK Rīgu uzaicināja nepareizos kadrus? Kuri tad ir tie fiziski spēcīgie talanti, kurus Tambijevs atskaitīja. Visus, ko varēja paņemt arī paņēma. Neredzu, ko tieši viņiem tu gribi pārmest.
Es gribu teikt, ka Opuļskis šajā sakarā vispār maz ko dara (varbūt pat vispār neko).
Bet ja runā par komplektāciju - tad pietiekami daudz labu kadru ir ārpus HKR. Ja klubs nespēj viņus piesaistīt - tad tā ir kluba vaina.

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:40, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Kādas stulbības, tu te tagad sāc sacerēt? Es taču nebūt nesaku, ka viss ir labi, bet tās lietas, ko tu iesaki darīt HK Rīgas treneriem ir absurds, jo, piemēram, slidot ir jāiemāca līdz desmit gadu vecumam. Pārmaiņas ir nepieciešamas bērnu hokejā, tātad Lipmanam (protams, ka to domāju netiešā nozīmē) ir jāizglīto bērnu hokeja treneri, nevis jāvaino pie visa MHL un MHL B.
starpcitu interesants bija skats Bauer selects turnīrā, kas notika šeit Latvijā. SC tiešraidē rādija pilnīgi visas šī turnīra spēles. Sekoju līdzi Latvijas u16 izlasēm, taču intereses pēc paskatījos arī mazos puikas.
Secinājums ir tāds, ja u16 vecuma grupā esam spējīgi spēle't arī ar Loko un espo jauniešiem kā līdzīgs ar līdzīgu, tad mazākās vecuma grupās izpaužas tieši slidot prasmes trūkums. jo mazāki puikas, jo briesmīgāk uz pretinieku fona izskatījāmies.
Mazajiem puikām slidošana tik tiešām ir briesmīga uz lielo valstu fona, taču gadiem ejot šī starpība izlīdzinās.

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:40, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Kādas stulbības, tu te tagad sāc sacerēt? Es taču nebūt nesaku, ka viss ir labi, bet tās lietas, ko tu iesaki darīt HK Rīgas treneriem ir absurds, jo, piemēram, slidot ir jāiemāca līdz desmit gadu vecumam. Pārmaiņas ir nepieciešamas bērnu hokejā, tātad Lipmanam (protams, ka to domāju netiešā nozīmē) ir jāizglīto bērnu hokeja treneri, nevis jāvaino pie visa MHL un MHL B.
Rezultātu vajag tagad, nevis pēc 20 gadiem! Arī šiem puikiņiem uzlabosies slidotprasme, ja ar viņiem pastrādās patiesi īsts treneris, kurš nodarbojas ar slidotprasmi. Pat NHL klubos ir tādi. Jautājums, kāda velna pēc viņi tur ir vajadzīgi, ja Kanādā iemāca slidot līdz 10 gadu vecumam?!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 22:43, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Es gribu teikt, ka Opuļskis šajā sakarā vispār maz ko dara (varbūt pat vispār neko).
Bet ja runā par komplektāciju - tad pietiekami daudz labu kadru ir ārpus HKR. Ja klubs nespēj viņus piesaistīt - tad tā ir kluba vaina.
Nu ja, bija viens kreilis aizsargs ar 190 cm augumu, Tambelmausim tādu nevajag, labāk Zvirbulis ar 160 cm. Pareizi jau Tu saki, DR sistēmā HK Rīga ir tikai ķeksīša pēc!

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:45, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: slikti.
tas nav normāli, ka 11-14 gadīgi puikas dzīvo nedēļām ilgi vieni paši Liepājā ārpus savām ģimenēm. Lielākoties, tas beidzas vien ar sačakarētām dzīvēm - par hokejistiem kļūst labi, ja katrs 20-tais no viņiem...
nu ja tu gribi kļūt par hokejistu tad tev kautkas ir jaupurē. Ja tu neesi gatavs braukt uz citu Latvijas pilsētu, tad acīm redzot, ka vēlme hokejā kaut ko sasniegt nav pietiekoši liela.
Šeit der atcerēties Bukarta stāstīto, ka viņš viens pats nedēļas nogalēs mazs puika būdams sēdās vilcienā un brauca spēlēt uz Maskavu.
Galu galā hokejists nevar būt piena puika, šāds dzīves veids tikai norūda. Vājākie varbūt salūst.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-02 22:52, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: nu ja tu gribi kļūt par hokejistu tad tev kautkas ir jaupurē. Ja tu neesi gatavs braukt uz citu Latvijas pilsētu, tad acīm redzot, ka vēlme hokejā kaut ko sasniegt nav pietiekoši liela.
Šeit der atcerēties Bukarta stāstīto, ka viņš viens pats nedēļas nogalēs mazs puika būdams sēdās vilcienā un brauca spēlēt uz Maskavu.
Galu galā hokejists nevar būt piena puika, šāds dzīves veids tikai norūda. Vājākie varbūt salūst.
Ko Tu murgo!
Tiem puikiem ir 11-12 gadu! Pa lielam to viņi vietā izlemj viņu vecāki nevis paši puikas! Var redzēt, ka esi vēl zaļknābis un bērnu Tev pašam nav.
Un vēl - no šiem, kas devušies uz Liepāju mazpadsmit gados, vēl NEVIENS par labu hokejistu nav kļuvis. Kamēr daži viņu vienaudži, kas palika Rīgā, jau šobrīd ir profesionāļu statusā un saņem normālu algu.

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:54, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Ko Tu murgo!
Tiem puikiem ir 11-12 gadu! Pa lielam to viņi vietā izlemj viņu vecāki nevis paši puikas! Var redzēt, ka esi vēl zaļknābis un bērnu Tev pašam nav.
Un vēl - no šiem, kas devušies uz Liepāju mazpadsmit gados, vēl NEVIENS par labu hokejistu nav kļuvis. Kamēr daži viņu vienaudži, kas palika Rīgā, jau šobrīd ir profesionāļu statusā un saņem normālu algu.
Jāmēģina pielietot Kanādas sistēma ar viesģimenām, varbūt palīdzēs!

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:56, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: starpcitu interesants bija skats Bauer selects turnīrā, kas notika šeit Latvijā. SC tiešraidē rādija pilnīgi visas šī turnīra spēles. Sekoju līdzi Latvijas u16 izlasēm, taču intereses pēc paskatījos arī mazos puikas.
Secinājums ir tāds, ja u16 vecuma grupā esam spējīgi spēle't arī ar Loko un espo jauniešiem kā līdzīgs ar līdzīgu, tad mazākās vecuma grupās izpaužas tieši slidot prasmes trūkums. jo mazāki puikas, jo briesmīgāk uz pretinieku fona izskatījāmies.
Mazajiem puikām slidošana tik tiešām ir briesmīga uz lielo valstu fona, taču gadiem ejot šī starpība izlīdzinās.
Nevis izlīdzinās, bet bērns pielāgojas nepareizajai slidošanai, bet pa lielam, problēmas paliek. Spilgtākais piemērs ir Ulvis Katlaps. Tas ir spēlētājs, kurš 20.gs. 80. gadu beigās paspēlēja PSRS laiku Rīgas Dinamo, tad aizbrauca studēt uz University of Wisconsin-Madison, kur treneri viņam aizrādīja par slikto slidotprasmi, teicās, ka var palīdzēt izlabot kļūdas, bet vai tādā vecumā viņam to vajag!

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:57, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jāmēģina pielietot Kanādas sistēma ar viesģimenām, varbūt palīdzēs!
Latvijā nav tādu "viesģimeņu" tradīciju kā ZAmerikā. šobrīd nav pat vērts to apskatīt.

     [+] [-]

, 2012-09-02 22:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Ko Tu murgo!
Tiem puikiem ir 11-12 gadu! Pa lielam to viņi vietā izlemj viņu vecāki nevis paši puikas! Var redzēt, ka esi vēl zaļknābis un bērnu Tev pašam nav.
Un vēl - no šiem, kas devušies uz Liepāju mazpadsmit gados, vēl NEVIENS par labu hokejistu nav kļuvis. Kamēr daži viņu vienaudži, kas palika Rīgā, jau šobrīd ir profesionāļu statusā un saņem normālu algu.
Salīdzināji, Rīgā ir citas izaugsmes iespējas. Es vairāk runāju par visādiem Talsu , Ogres un citu pilsētu puikām, kas aizbrauc uz Rīgu vai Liepāju.

     [+] [-]

, 2012-09-02 23:04, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Salīdzināji, Rīgā ir citas izaugsmes iespējas. Es vairāk runāju par visādiem Talsu , Ogres un citu pilsētu puikām, kas aizbrauc uz Rīgu vai Liepāju.
un kā izpaužas tā izaugsme? Kur ir tie ieguvumi? Bars sačakarētu džeku, ar sūdīgu vidējo izglītību, ar vājām izredzēm kaut ko dzīvē sasniegt.

     [+] [-]

, 2012-09-02 23:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Latvijā nav tādu "viesģimeņu" tradīciju kā ZAmerikā. šobrīd nav pat vērts to apskatīt.
kas traucē? vienreiz taču ir jāsāk!

     [+] [-]

, 2012-09-02 23:09, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: kas traucē? vienreiz taču ir jāsāk!
sākt jau Tu vari. Tikai, kur Tu rausi tos, kas grib kļūt par viesģimenēm? Importēsi no Kanādas?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 23:16, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sākt jau Tu vari. Tikai, kur Tu rausi tos, kas grib kļūt par viesģimenēm? Importēsi no Kanādas?
Ir vietējās ģimenes, kuru bērni spēlē hokeju, kāpēc nesākt ar viņiem? Klubam kāda starpība kam maksāt, internātam vai viesģimenei! Vai tad no kādām 100 ģimenēm neatrastos īstā? Jāmēģina, jārunā, jādara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-02 23:55, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Un vēl - no šiem, kas devušies uz Liepāju mazpadsmit gados, vēl NEVIENS par labu hokejistu nav kļuvis. Kamēr daži viņu vienaudži, kas palika Rīgā, jau šobrīd ir profesionāļu statusā un saņem normālu algu.
Šito vajadzētu Ivaram un "Liepājas piramīdas" faniem ierāmēt un pielikt pie sienas! Šeit piekrītu pa 100%!

     [+] [-]

, 2012-09-03 00:00, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sākt jau Tu vari. Tikai, kur Tu rausi tos, kas grib kļūt par viesģimenēm? Importēsi no Kanādas?
Viesģimeņu kustība kā tāda Latvijā ir diezgan attīstīta, bet.............
Tas viss attiecās uz ārzemju apmaiņas programmu skolniekiem. Man meita pat ļoti sadraudzējas ar meiteni no Taizemes, kas Liepājā dzīvoja viesģimenē. Un tāda ģimenes Liepājā ir gana daudz. Tomēr stāsts ir par ko citu, jo cik zinu, tad šīs skolēnu apmaiņas programmas viesģimenes saņem šādu tādu naudu.
Vai LV kāds hokeja klubs (vai vecāki) ir gatavi dot naudu šiem viesģimenēm par bērnu uzņemšanu?

     [+] [-]

, 2012-09-03 00:03, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Šito vajadzētu Ivaram un "Liepājas piramīdas" faniem ierāmēt un pielikt pie sienas! Šeit piekrītu pa 100%!
Skvorcovs laikam neskaitās?
Un gan jau vel ir kāds, ja tā normāli pameklē.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-03 00:04, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Joprojām esmu pārliecināts ka HK ''Rīga'' pa lielam pirmās divās sezonās brauca cauri uz to spēlētāju pieredzes, kas bija ieguvuši pieredzi BAČ un daļēji arī RD. Tagad šādu spēlētāju HK ''Rīga'' ir arvien mazāk, un tāpēc problēmas acīmredzamas.
Nu protams, čaļi trenējās vairāk kā desmit gadus, bet te pusgadu palidoja BLR bortos un par baigiem meistariem kļuva. Iespējams, bet tikpat labi tukšs mīts kuram pats ar lielāko prieku noticēji. Un kur tad paliek basņa ka spēlē kur gribi, tāpat izaugsi par ko lemts?
Varbūt mūsējie tajā gadā bija talantīgāki, krieviem neizdevušies, neņēma mūsējos īpaši par pilnu pirmajā sezonā, iespējams vēl kādi faktori ietekmēja rezultātus. Ir dzirdēti arī tādi viedokļi ka jauniešiem pret pieaugušajiem ir kaitīgi spēlēt, varbūt ja nebūtu Juniora jaunieši mīcīti pa bortiem, bet normāli pret vienaudžiem būtu kapājuši, attīstujušies, iespējams šogad RD spēlētu 10 jaunie un vēl kāds tiktu NHL draftēts. Viņiem pašiem viss iet uz leju, bet mēs 40 spēles pamācijāmies un atiet pa elitēm, visos rangos šos apsteidzām.
Nu ja, visas prognozes par BLR skaisto hokeja nākotni sabruka, tagad tik atliek mītus sacerēt. Nākošais būs ja Latvija kādreiz dabūs labu vietu, tad tas arī būs BLR nopelns.

     [+] [-]

, 2012-09-03 00:15, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Ko Tu murgo!
Tiem puikiem ir 11-12 gadu! Pa lielam to viņi vietā izlemj viņu vecāki nevis paši puikas! Var redzēt, ka esi vēl zaļknābis un bērnu Tev pašam nav.
Un vēl - no šiem, kas devušies uz Liepāju mazpadsmit gados, vēl NEVIENS par labu hokejistu nav kļuvis. Kamēr daži viņu vienaudži, kas palika Rīgā, jau šobrīd ir profesionāļu statusā un saņem normālu algu.
Nu jau Tu pārspīlē, jo kaut vai tas pats Skvorcovs jau no kādiem 15 gadiem pa Liepāju kapājas. Tāpat LM lielās komandas stabilās vērtības leiši Alšauskas un Verenis. Nemaz nerunājot par limbažnieku Jāni Kalniņu un rīdzenieku Georgu Golovkovu, kas tagad ir HK ''Rīga'' viens no galvenajiem vilcējiem. Tas pats aizputnieks Māris Jučers pa lielam priekš lielā hokeja Liepājā vien ir apbružājies, ja neskaita Zviedrijas posmu. Gan jau ka talsenieks Arturs Mickevičs arī šosezon pierādīs LM līdera lomā, un tad varēs meklēt biezāku maizes riku kādā biezākā klubā.
Tie ir tie kurus uz sitienu atceros.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-03 00:17, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu protams, čaļi trenējās vairāk kā desmit gadus, bet te pusgadu palidoja BLR bortos un par baigiem meistariem kļuva. Iespējams, bet tikpat labi tukšs mīts kuram pats ar lielāko prieku noticēji. Un kur tad paliek basņa ka spēlē kur gribi, tāpat izaugsi par ko lemts?
Varbūt mūsējie tajā gadā bija talantīgāki, krieviem neizdevušies, neņēma mūsējos īpaši par pilnu pirmajā sezonā, iespējams vēl kādi faktori ietekmēja rezultātus. Ir dzirdēti arī tādi viedokļi ka jauniešiem pret pieaugušajiem ir kaitīgi spēlēt, varbūt ja nebūtu Juniora jaunieši mīcīti pa bortiem, bet normāli pret vienaudžiem būtu kapājuši, attīstujušies, iespējams šogad RD spēlētu 10 jaunie un vēl kāds tiktu NHL draftēts. Viņiem pašiem viss iet uz leju, bet mēs 40 spēles pamācijāmies un atiet pa elitēm, visos rangos šos apsteidzām.
Nu ja, visas prognozes par BLR skaisto hokeja nākotni sabruka, tagad tik atliek mītus sacerēt. Nākošais būs ja Latvija kādreiz dabūs labu vietu, tad tas arī būs BLR nopelns.
Diemžēl, bet izskatās, ka Tu neproti atšķirt to kādu pieredzi spēlētājs iegūst spēlējot pret vienaudžiem, un kādu pret pieaugušiem vīriem. Un tas jau ir pavisam cits stāsts.

     [+] [-]

, 2012-09-03 00:24, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu protams, čaļi trenējās vairāk kā desmit gadus, bet te pusgadu palidoja BLR bortos un par baigiem meistariem kļuva. Iespējams, bet tikpat labi tukšs mīts kuram pats ar lielāko prieku noticēji. Un kur tad paliek basņa ka spēlē kur gribi, tāpat izaugsi par ko lemts?
Varbūt mūsējie tajā gadā bija talantīgāki, krieviem neizdevušies, neņēma mūsējos īpaši par pilnu pirmajā sezonā, iespējams vēl kādi faktori ietekmēja rezultātus. Ir dzirdēti arī tādi viedokļi ka jauniešiem pret pieaugušajiem ir kaitīgi spēlēt, varbūt ja nebūtu Juniora jaunieši mīcīti pa bortiem, bet normāli pret vienaudžiem būtu kapājuši, attīstujušies, iespējams šogad RD spēlētu 10 jaunie un vēl kāds tiktu NHL draftēts. Viņiem pašiem viss iet uz leju, bet mēs 40 spēles pamācijāmies un atiet pa elitēm, visos rangos šos apsteidzām.
Nu ja, visas prognozes par BLR skaisto hokeja nākotni sabruka, tagad tik atliek mītus sacerēt. Nākošais būs ja Latvija kādreiz dabūs labu vietu, tad tas arī būs BLR nopelns.
Ir svarīgi, kur spēle, bet svarīgāk par visu bērnu un jauniešu vecumā ir treniņprocess. Siliņa laikā 55.videnē bija 8 treniņi nedēļā. Somijā vārtsargi ar visas komandas treniņiem papildus vēl trenējas 4 reizes nedēļā individuālās sagatavotības trenera vadībā. Un tā varētu turpināt. Jā pie mums ir labs amatieru sagatavošanas līmenis, bet augstiem sasniegumiem ir nepieciešams trenēties 2x ilgāk un 2x vairāk. Domāt, kā attīstīt individuālās prasmes [slidotprasme, spēka spēle, spēle ar nūju, u.c.]. Uzlabot fizisko sagatavotību [fizo+ķermeņa masa]. Tajā vecumā pietiktu pat ar 1-2 spēlēm nedēļā.