Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Balceram vārti, Merzļikins "playoff" sāk ar 50 atvairītiem metieniem

Balceram vārti, Merzļikins "playoff" sāk ar 50 atvairītiem metieniem
Elvis Merzļikins
Foto: AP/Scanpix

Šveices NLA izslēgšanas spēles ar uzvaru sācis latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš ar 50 atvairītiem pretinieku metieniem kaldināja "Lugano" uzvaru ar 2:1 pēcspēles metienos. Bet Norvēģijā vārtus guvis latviešu hokejists Rūdolfs Balcers, palīdzot savai "Oilers" sagraut "Knights" ar 13:0.

Norvēģijas "Get Ligaen" čempionātā graujošu uzvaru izcīnija Rūdolfa Balcera pārstāvētā Stavangeras "Oilers", kas ar 13:0 sakāva Kongsvingeras "Knights" vienību. Balceram šajā mačā vārtu guvums, kā arī pieci metieni un pozitīvs lietderības koeficients +2. Citā mačā Maksima Ponomarenko pārstāvētā "Lorenskog" ar 5:4 uzveica "Lillehammer" vienību. Ponomarenko šajā mačā divi metieni un četras soda minūtes.

Šveices NLA čempionāta izslēgšanas spēles ar uzvaru pēcspēles metienos sāka Elvja Merzļikina pārstāvētā "Lugano", kas ar 2:1 uzveica "Zug" vienību. Merzļikins šajā mačā tika galā ar 50 no 51 pretinieku metieniem, kā arī atvairīja četrus no sešiem pēcspēles metieniem. Savukārt "playout" turnīru ar uzvaru sāka Ivara Punnenova pārstāvētā "Tigers", kas ar 6:4 uzveica "Lausanne" vienību. Punnenovs šajā mačā palika rezervē. "Playout" ir visu "playoff" neiekļuvušo komandu turnīrs, kurā komandas cīnās par nepalikšanu pēdējā vietā, kas nozīmētu pārspēles ar NLB uzvarētāju par iespēju nākamgad startēt NLA čempionātā.

Ungārijas "MOL Liga" izslēgšanas spēļu pusfināla piektajā spēlē zaudējumu cieta Jāņa Kalniņa pārstāvētā "Fehervar AV19", kas ar 3:4 atzina "Budapest" pārākumu. Kalniņš šajā mačā palika rezervē. Sērijā rezultāts 3:2 par labu "Budapest".

Itālijas "Serie A" izslēgšanas spēļu pirmās kārtas otrajā mačā zaudējumu piedzīvoja Maksima Širokova pārstāvētā "Vipiteno", kas ar 3:4 atzina "Falcons" pārākumu. Širokovam šajā mačā vārti un četri metieni pa vārtiem. Rezultāts sērijā neizšķirts 1:1.

Kazahstānas hokeja līgas izslēgšanas spēļu ceturtdaļfināla otrajā mačā uzvaru izcīnija Elvija Biezā pārstāvētā "Arlan", kas ar 5:0 neatstāja cerības "Almati" vienībai. Biezais šajā mačā statistikā neatzīmējās. Rezultāts sērijā 2:0 par labu "Arlan". Citā mačā Kristapa Nīmaņa pārstāvētā "Kulager" ar 2:0 uzveica "Temirtau" vienību. Arī Nīmanis statistikā neatzīmējās. Rezultāts sērijā 2:0 par labu "Kulager". Uzvaru bez Māra Jučera izcīnija "Beybaris", kas ar 3:0 uzveica "Gornyak" vienību. Arī šajā sērijā rezultāts ir 2:0 par labu latvieša pārstāvētajai vienībai.

Izmantotie resursi:
National League | Swiss Ice Hockey Federation
MOL Liga - Menetrend/Tabella
Hjem
vesti.kz

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:31, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Kļūdās visi. Nav viegli no četriem labiem, izvēlēties divus. Ja trāpīs - slavēs, netrāpīs, nolies ar mēsliem. Svarīgi ir izrunāties ar netikušajiem, lai viņi saprot netikšanas iemeslus, lai nepaliek aizvainojums u.t.t.
Ir viens ļoti labs Eiropas top līmeņa vārtsargs ar NHL potenciālu, viens labs Eiropas top līmeņa vārtsargs, viens vājš AHL vārtsargs, viens viduvējs Eiropas līmeņa vārtsargs. Te es īsti nekādas grūtības izvēlē neredzu.

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:32, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kas tagad ir LV izlases vārtsargu treneris ?
Nemaz nezinu.
Kāds izlases treneris vispār ir oficiāli apstiprināts (bez Beresņeva)?

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:33, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Kļūdas pieļauj visi. Pieredzējušākie un zinošākie tās pieļauj retāk.
Divas pārbaudes spēles redz tikai skatītāji. Treneri redz visu komandas veidošanas procesu mēneša garumā - ar visām niansēm un ne tikai uz ledus.
Ja kāds rij ripas un dzerstās, tad tā ir viena lieta, bet šeit saruna ir tīri par to, kuri ir labākie vārtu vīri, ignorējot blakus lietas, kas ir nezināms faktors.

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:33, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir viens ļoti labs Eiropas top līmeņa vārtsargs ar NHL potenciālu, viens labs Eiropas top līmeņa vārtsargs, viens vājš AHL vārtsargs, viens viduvējs Eiropas līmeņa vārtsargs. Te es īsti nekādas grūtības izvēlē neredzu.
pastāsti šito, piemēram, Miļūnam - redzēsi, ko viņš par to teiks

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:33, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Kas tagad ir LV izlases vārtsargu treneris ?
pagājušā čempī bija Klodāns, ko šosezon paņems Berja vēl jau nav zināms...

  -1 [+] [-]

, 2016-03-04 13:34, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Bet neiemeta ! Marenis nav nemaz tik slikts uzbrucējs , kas zina , varbūt arī kādu dienu viņš debitēs PČ.
Marenis nav slikts, domāju, ka tiktu Latvijas 4. vai 5. izlasē aptuveni.

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:34, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Nemaz nezinu.
Kāds izlases treneris vispār ir oficiāli apstiprināts (bez Beresņeva)?
Zirnim it kā esot līgums...gribēja vēl Ignatjevu Kira, bet Berja cik sapratu, ka šo negrib...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:35, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Nemaz nezinu.
Kāds izlases treneris vispār ir oficiāli apstiprināts (bez Beresņeva)?
Zirnis jau palika, to LHF oficiāli apstiprināja. Valdes sēdē janvārī arī Ignatjevu apstiprināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:35, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: pastāsti šito, piemēram, Miļūnam - redzēsi, ko viņš par to teiks
Miļūns ir analītiķis, kas vārtsargos specializējas?

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:37, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Zirnim it kā esot līgums...gribēja vēl Ignatjevu Kira, bet Berja cik sapratu, ka šo negrib...
Ignatjevs ir oficiāli apstiprināts: LHF valdes sēdes 20. janvāra lēmumi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:38, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Miļūns ir analītiķis, kas vārtsargos specializējas?
Analītiķis!

Miļūns ir praktiķis!!! Tas ir DAUDZ tuvāk reālajai dzīvei par "analītiķi".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:39, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Ignatjevs ir oficiāli apstiprināts
kad Beresņevu apstiprināja, jau Ignatjeva nebija...

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:40, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: vājš AHL vārtsargs bet izcils NHL vārtsargs reizē ! Āksts tu !
AHL all-star spēlē vāji vārtsargi , vai ?
Jēziņ mīļo. Nu te ir jāsūta uz obligātajiem statistikas analīzes kursiem cilvēki. Tās divas NHL spēles nozīmē apaļu NULLI.

AHL zvaigžņu spēlē izvēlējās 8 vārtsargus balsojumā, kur Gudļevskis tika iebāzts viņa vārda dēļ. Nostāvēja izcili pret Kanādu vienā spēlē, par to arī turpina vākt bonusus. Ar sniegumu AHL tam nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:41, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: kad Beresņevu apstiprināja, jau Ignatjeva nebija...
kurā brīdī tad viņu atlaida?? jeb 20. janvāra sēdē apstiprināja un līgumu tā arī nenoslēdza?

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:44, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kurā brīdī tad viņu atlaida?? jeb 20. janvāra sēdē apstiprināja un līgumu tā arī nenoslēdza?
domā tur janvārī noslēdza kaut kādus līgumus, zinot Kiru? katrā ziņā , kaut kur bija intervija ar Beresņevu pēc oficālas iecelšanas, tur tik Zirnis figurēja, Ignatjeva nebija, cik sapratu Berja pats negrib Ignatjevu...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 13:56, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ir viens ļoti labs Eiropas top līmeņa vārtsargs ar NHL potenciālu, viens labs Eiropas top līmeņa vārtsargs, viens vājš AHL vārtsargs, viens viduvējs Eiropas līmeņa vārtsargs. Te es īsti nekādas grūtības izvēlē neredzu.
šis ir anonīma neta komentētāja rangs, tiešām, nevienam no mums nav problēmu savu šādu sarakstu nopublicēt. Nu neizvēlas tā, pēc plika "statusa", lai gan piekrītu, ka tas ir faktors kurš jānem vērā

     [+] [-]

, 2016-03-04 13:57, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kurā brīdī tad viņu atlaida?? jeb 20. janvāra sēdē apstiprināja un līgumu tā arī nenoslēdza?
Abrag, Tu tak zini kā lieta notiek. Ja nemaldos, viens no Berjas nosacījumiem bija, ka viņs izvēlas palīgus, liekas Matulis to teica. Ignatjevs var iet pa Kūleņa taku. Kirovam maz rūp, ko kaut kādas valdes pieņem vai nepieņem

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 13:59, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: šis ir anonīma neta komentētāja rangs, tiešām, nevienam no mums nav problēmu savu šādu sarakstu nopublicēt. Nu neizvēlas tā, pēc plika "statusa", lai gan piekrītu, ka tas ir faktors kurš jānem vērā
pretstatam (28.09.2015):

... Šo rangu sastādījis Latvijas hokeja izlašu koordinators, pats bijušais vārtsargs Ēriks Miļuns. Arī komentāri viņa.
...
1. Edgars Masaļskis (1980)
Šovasar Edgars trenējās cītīgāk nekā pirms gada. Diezin, vai labākā sezona jau aiz muguras. Bija motivēts strādāt un diezgan ātri arī dabūja klubu, kur spēlēt.

2. Kristers Gudļevskis (1992)
Vasarā strādāja pamatīgi. Ir spīts un sportiskā interese. Strādā papildus. Agri vai vēlu būs Latvijas izlases pirmais numurs.

3. Elvis Merzļikins (1994)
Šveices A līga ir solīds Merzļikina spēka novērtējums. Klubā Lugāno pagaidām jūtas labāk nekā Latvijas izlasē, kur sevi vēl nav parādījis maksimāli labi.

4. Ivars Punnenovs (1994)
Pērno sezonu Rapersvīlā pabeidza ar savainojumu, taču, klubam izkrītot uz B līgu, atkal ir Šveices A līgas kluba vārtos. Tātad Ivara spēlei ir kvalitāte. Jācer, ka sezonā dabūs gana daudz sargāt "Langnau" vienības vārtus.
...

no: Ducis latvju labāko hokeja vārtsargu .

     [+] [-]

, 2016-03-04 14:01, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Abrag, Tu tak zini kā lieta notiek. Ja nemaldos, viens no Berjas nosacījumiem bija, ka viņs izvēlas palīgus, liekas Matulis to teica. Ignatjevs var iet pa Kūleņa taku. Kirovam maz rūp, ko kaut kādas valdes pieņem vai nepieņem
iespējams, ka tā arī ir. Vienkārši biju piefiksējis faktu, ka LHF Ignatjevu oficiāli apstiprināja.

     [+] [-]

, 2016-03-04 14:14, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: šis ir anonīma neta komentētāja rangs, tiešām, nevienam no mums nav problēmu savu šādu sarakstu nopublicēt. Nu neizvēlas tā, pēc plika "statusa", lai gan piekrītu, ka tas ir faktors kurš jānem vērā
Tas autoritātes arguments ir derīgs tikai tad, ja ir nozīmīgi blakusapstākļi, kuri zināmi tikai treneriem.

Labākajiem vārtsargiem ilgtermiņā ir labākā statistika. Statistiku ir iespējams jēgpilni salīdzināt starp atšķirīgām līgām. Tas nav kaut kāds subjektīvs interneta komentētāja rangs, tā ir vārtsargu sarindošana pēc to prasmēm.

Ja tos vārtsargu rādītājus pārnestu uz uzbrucēju statistiku, tad lietas kļūtu skaidrākas. Te daži argumentē pret NLA punktu spēlē gūstoša uzbrucēja iekļaušanu 1. maiņā, jo ir viens, kas pirms 3 gadiem iemeta hat-tricku, bet šosezon ir ievācis 10 punktus 60 AHL spēlēs. Aptuveni tik absurdi tas viss ir.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 14:20, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas autoritātes arguments ir derīgs tikai tad, ja ir nozīmīgi blakusapstākļi, kuri zināmi tikai treneriem.

Labākajiem vārtsargiem ilgtermiņā ir labākā statistika. Statistiku ir iespējams jēgpilni salīdzināt starp atšķirīgām līgām. Tas nav kaut kāds subjektīvs interneta komentētāja rangs, tā ir vārtsargu sarindošana pēc to prasmēm.

Ja tos vārtsargu rādītājus pārnestu uz uzbrucēju statistiku, tad lietas kļūtu skaidrākas. Te daži argumentē pret NLA punktu spēlē gūstoša uzbrucēja iekļaušanu 1. maiņā, jo ir viens, kas pirms 3 gadiem iemeta hat-tricku, bet šosezon ir ievācis 10 punktus 60 AHL spēlēs. Aptuveni tik absurdi tas viss ir.
Bet katrā komandā ir vēl neizmērāmie faktori, saderības ķīmija, iekļaušanās kolektīvā u.t.t. Var mērīt staipīt un grozīt, bet ir pierādījies ka cilvēks, tā rīcības, reakcijas u.t.t. nav precīzi izmērams lielums.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 14:29, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas autoritātes arguments ir derīgs tikai tad, ja ir nozīmīgi blakusapstākļi, kuri zināmi tikai treneriem.

Labākajiem vārtsargiem ilgtermiņā ir labākā statistika. Statistiku ir iespējams jēgpilni salīdzināt starp atšķirīgām līgām. Tas nav kaut kāds subjektīvs interneta komentētāja rangs, tā ir vārtsargu sarindošana pēc to prasmēm.

Ja tos vārtsargu rādītājus pārnestu uz uzbrucēju statistiku, tad lietas kļūtu skaidrākas. Te daži argumentē pret NLA punktu spēlē gūstoša uzbrucēja iekļaušanu 1. maiņā, jo ir viens, kas pirms 3 gadiem iemeta hat-tricku, bet šosezon ir ievācis 10 punktus 60 AHL spēlēs. Aptuveni tik absurdi tas viss ir.
1) Labākajiem vārtsargiem ilgtermiņā ir labākā statistika.
ā. Tikai tas nav vien pliks SVS % cipars, ko tāds Mačimols ieguglē Internetā. Lai objektīvāk salīdzinātu, būs nepieciešami krietni komplicētāki rādītāji, kādi Mačimolam nekad nebūs pieejami.

Ja runā par PČ vai OS - turnīriem, kas notiek 2 nedēļu garumā, tam vārdam "ilgtermiņā" ir mazāk svarīga nozīme. Ir vajadzīgs vārtsargs, kurš "kalnus gāzt" var tieši tagad un šodien nevis ilgtermiņā, sezonas garumā.

2) Statistiku ir iespējams jēgpilni salīdzināt starp atšķirīgām līgām.
jā. Tāpēc jau NHL klubiem arī ir skauti. Neesi aizdomājies, kāpēc klubi šai pozīcijai tērē milzu ciparus? Nē, viņi nav "analītiķi", viņi nesalīdzina eliteprospects.com cipariņus. Viņi vērtē daudz smalkāk. Gan laukumā notiekošo, gan arī ārpus laukuma. Tur nozīmīga ir katra nianse.

3) Tas nav kaut kāds subjektīvs interneta komentētāja rangs, tā ir vārtsargu sarindošana pēc to prasmēm.
Tu jo projām dzīvo savā maldu pasaulītē. Tur nav nekāda sakara ar prasmēm (par kurām Tev īsti nemaz priekšstata nav!). Tavs rangs ir kārtējais DILETANTA rangs, kādi interneta dzīlēs ir atrodami miljoniem.

     [+] [-]

, 2016-03-04 15:32, pirms 9 gadiem
Machimol atkal ar savu garlaicīgo, dzīve nepietuvināto statistiku
bāžas virsū. Nu, ir Edža nr.1 šobrīd.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-04 15:56, pirms 9 gadiem
Machimol riktīgi brauc auzās!!! Irbe savu labāko čempionātu aizvadīja, kad bija vispār bez kluba!

     [+] [-]

, 2016-03-04 16:00, pirms 9 gadiem
Būtu treneris Machimol, tad nemaz neiekļautu sastāvā, jo nebija statistikas!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-05 01:18, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, ir Edža nr.1 šobrīd.
Pārliecināji mani.

Un interesanti, ar ko dzīve atšķiras no statistikas? Respektīvi, statistika ir falsificēta?

  -1 [+] [-]

, 2016-03-05 01:19, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Būtu treneris Machimol, tad nemaz neiekļautu sastāvā, jo nebija statistikas!
Prieks, ka proti lasīt manas domas, telepātija ir ļoti reta, bet noderīga prasme.

     [+] [-]

, 2016-03-05 02:25, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Pārliecināji mani.

Un interesanti, ar ko dzīve atšķiras no statistikas? Respektīvi, statistika ir falsificēta?
Ar ko dzīve atšķiras no statistikas??? Mjā, te trūkst vārdu... Tikai ar izteiktu sieviešu trūkumu organismā var kkas tāds nākt laukā...

  -1 [+] [-]

, 2016-03-05 12:08, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ar ko dzīve atšķiras no statistikas??? Mjā, te trūkst vārdu... Tikai ar izteiktu sieviešu trūkumu organismā var kkas tāds nākt laukā...
Tā arī neatbildēji diemžēl.