Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Balceram vārti, Merzļikins "playoff" sāk ar 50 atvairītiem metieniem

Balceram vārti, Merzļikins "playoff" sāk ar 50 atvairītiem metieniem
Elvis Merzļikins
Foto: AP/Scanpix

Šveices NLA izslēgšanas spēles ar uzvaru sācis latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš ar 50 atvairītiem pretinieku metieniem kaldināja "Lugano" uzvaru ar 2:1 pēcspēles metienos. Bet Norvēģijā vārtus guvis latviešu hokejists Rūdolfs Balcers, palīdzot savai "Oilers" sagraut "Knights" ar 13:0.

Norvēģijas "Get Ligaen" čempionātā graujošu uzvaru izcīnija Rūdolfa Balcera pārstāvētā Stavangeras "Oilers", kas ar 13:0 sakāva Kongsvingeras "Knights" vienību. Balceram šajā mačā vārtu guvums, kā arī pieci metieni un pozitīvs lietderības koeficients +2. Citā mačā Maksima Ponomarenko pārstāvētā "Lorenskog" ar 5:4 uzveica "Lillehammer" vienību. Ponomarenko šajā mačā divi metieni un četras soda minūtes.

Šveices NLA čempionāta izslēgšanas spēles ar uzvaru pēcspēles metienos sāka Elvja Merzļikina pārstāvētā "Lugano", kas ar 2:1 uzveica "Zug" vienību. Merzļikins šajā mačā tika galā ar 50 no 51 pretinieku metieniem, kā arī atvairīja četrus no sešiem pēcspēles metieniem. Savukārt "playout" turnīru ar uzvaru sāka Ivara Punnenova pārstāvētā "Tigers", kas ar 6:4 uzveica "Lausanne" vienību. Punnenovs šajā mačā palika rezervē. "Playout" ir visu "playoff" neiekļuvušo komandu turnīrs, kurā komandas cīnās par nepalikšanu pēdējā vietā, kas nozīmētu pārspēles ar NLB uzvarētāju par iespēju nākamgad startēt NLA čempionātā.

Ungārijas "MOL Liga" izslēgšanas spēļu pusfināla piektajā spēlē zaudējumu cieta Jāņa Kalniņa pārstāvētā "Fehervar AV19", kas ar 3:4 atzina "Budapest" pārākumu. Kalniņš šajā mačā palika rezervē. Sērijā rezultāts 3:2 par labu "Budapest".

Itālijas "Serie A" izslēgšanas spēļu pirmās kārtas otrajā mačā zaudējumu piedzīvoja Maksima Širokova pārstāvētā "Vipiteno", kas ar 3:4 atzina "Falcons" pārākumu. Širokovam šajā mačā vārti un četri metieni pa vārtiem. Rezultāts sērijā neizšķirts 1:1.

Kazahstānas hokeja līgas izslēgšanas spēļu ceturtdaļfināla otrajā mačā uzvaru izcīnija Elvija Biezā pārstāvētā "Arlan", kas ar 5:0 neatstāja cerības "Almati" vienībai. Biezais šajā mačā statistikā neatzīmējās. Rezultāts sērijā 2:0 par labu "Arlan". Citā mačā Kristapa Nīmaņa pārstāvētā "Kulager" ar 2:0 uzveica "Temirtau" vienību. Arī Nīmanis statistikā neatzīmējās. Rezultāts sērijā 2:0 par labu "Kulager". Uzvaru bez Māra Jučera izcīnija "Beybaris", kas ar 3:0 uzveica "Gornyak" vienību. Arī šajā sērijā rezultāts ir 2:0 par labu latvieša pārstāvētajai vienībai.

Izmantotie resursi:
National League | Swiss Ice Hockey Federation
MOL Liga - Menetrend/Tabella
Hjem
vesti.kz

1 2 3 105 komentāri

     [+] [-]

, 2016-03-04 00:14, pirms 9 gadiem
Merzļikins uz PČ , obligāti !

     [+] [-]

, 2016-03-04 00:23, pirms 9 gadiem
Kovalchuk17# rakstīja: Merzļikins uz PČ , obligāti !
Masala, Merzlikins, Punnenovs - vnk skaista vartsargu linija!

  -1 [+] [-]

, 2016-03-04 00:49, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Masala, Merzlikins, Punnenovs - vnk skaista vartsargu linija!
Punnenova vietā būs Gudis, ja būs gatavs igrāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 01:27, pirms 9 gadiem
HMB-4eva rakstīja: Noteikti, vins sobriid ir 2. v-sargs aiz Masalas. Ja vien tiks Gudis un buus formaa tad abi cinisies par 2. keepera godu!!
divus gadus ta jau runā,bet pagaidām nav pierādījis izlasē , ka var. varbūt šogad, kurš gan zina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 01:45, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: divus gadus ta jau runā,bet pagaidām nav pierādījis izlasē , ka var. varbūt šogad, kurš gan zina...
Lūdzu, nemuldi. Paldies.

  +3 [+] [-]

, 2016-03-04 06:26, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Lūdzu, nemuldi. Paldies.
he he trešais pavasaris klāt un atkal Mačimola aizbilstamais ir šaubīgajos
šogad puisim diezgan izšķiroši, tikt izlasē un nospēlēt arī, ne tikai klubā...Kolumbusa slīd prom pamazām
p.s. lasīju kaut kur, ka Manzato uz play-off ir atpakaļ. Viena , divas izgāztas spēles un vieta zaudēta? lai turās puisis.

     [+] [-]

, 2016-03-04 07:52, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: he he trešais pavasaris klāt un atkal Mačimola aizbilstamais ir šaubīgajos
šogad puisim diezgan izšķiroši, tikt izlasē un nospēlēt arī, ne tikai klubā...Kolumbusa slīd prom pamazām
p.s. lasīju kaut kur, ka Manzato uz play-off ir atpakaļ. Viena , divas izgāztas spēles un vieta zaudēta? lai turās puisis.
Vakar Mancato bija back-up

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 08:40, pirms 9 gadiem
Autor- Kulager uzvarēja Kulager un sērijā ar 2-0 vadībā Kulager ???

     [+] [-]

, 2016-03-04 08:51, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: Punnenova vietā būs Gudis, ja būs gatavs igrāt.
Kurš to teicis? Punnenovs nespēlēja sezonas pirmo pusi (kurš gan zina kāpēc..., varbūt trauma?), bet otrajā pusē spēlējis regulāri un gana veiksmīgi. Nevar noliegt, ka lai arī Merzļikins spēlē labākā klubā, tomēr viņš sevi tik tiešām nav spējis pierādīt izlasē, turpretī tās dažas reizes, kad Punnenovs izgājis laukumā ar izlases kreklu mugurā, viņš atstājis solīdu iespaidu.
Absurda situācija, bet tik tiešām, lai arī Elvis nomināli klubos kotējas augstāk, nevar izslēgt variantu, ka tieši viņš atkal paliek mājās.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 09:11, pirms 9 gadiem
Punnenovam steidzami jāmeklē cits klubs,savādāk pēdējā laikā pie spēlēšanas vispār netiek... Lai iet uz DR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-04 09:16, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Kurš to teicis? Punnenovs nespēlēja sezonas pirmo pusi (kurš gan zina kāpēc..., varbūt trauma?), bet otrajā pusē spēlējis regulāri un gana veiksmīgi. Nevar noliegt, ka lai arī Merzļikins spēlē labākā klubā, tomēr viņš sevi tik tiešām nav spējis pierādīt izlasē, turpretī tās dažas reizes, kad Punnenovs izgājis laukumā ar izlases kreklu mugurā, viņš atstājis solīdu iespaidu.
Absurda situācija, bet tik tiešām, lai arī Elvis nomināli klubos kotējas augstāk, nevar izslēgt variantu, ka tieši viņš atkal paliek mājās.
Ivars pirmajā sezonas pusē stabili visu laiku bija bekaps. Treneris lika(uzticējās) uz to otru vārtsargu Ciaco(vai kā tur viņam bija), ja priekš NLB un tikšanas uz NLA, tas bija pietiekoši, tad NLA sezonu viņš nespēja vilkt, tāpēc jau Ivars (ne pirmo sezonu) ir tomēr spējis izkonkurēt.
vēl salīdzinot Ivaru un Elvi ir redzams, ka konkurences apstākļos labi jūtas Ivars, tas nozīmē nebaidās konkurences. Elvis labāk spēlē komforta apstākļos jeb kad viņš zina, ka ir pirmais. Tikko parādās konkurence, tā viņš sāk peldēt. arī tāpēc varbūt Latvijas izlasē ir nestabils. tāds vismaz novērojums no malas.

     [+] [-]

, 2016-03-04 09:45, pirms 9 gadiem
phKRIIII rakstīja: Punnenova vietā būs Gudis, ja būs gatavs igrāt.
Gudlevskis pat ja netiks AHL play off atkal sēdēs NHL kā trešais v/sargs un PČ viņam ies secen ja Tampa aizspēlēsies tālu kas ir diezgan ticami!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-04 10:00, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Nav ko stresot. Domāju ,ka 2 labi NLA vārtsargi un viens labs KHL vārtsargs spēs izvilkt turnīru par trijiem.
Protams, Masala tikko aizvadījis labāko sezonu karjerā, Merzļikins kopumā arī, lai gan sezona nav galā...

     [+] [-]

, 2016-03-04 10:31, pirms 9 gadiem
Pēteris Ostošovs rakstīja: Autor- Kulager uzvarēja Kulager un sērijā ar 2-0 vadībā Kulager ???
Tas grūtākais jau esot pārspēt pašiem sevi.

     [+] [-]

, 2016-03-04 10:38, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: he he trešais pavasaris klāt un atkal Mačimola aizbilstamais ir šaubīgajos
šogad puisim diezgan izšķiroši, tikt izlasē un nospēlēt arī, ne tikai klubā...Kolumbusa slīd prom pamazām
p.s. lasīju kaut kur, ka Manzato uz play-off ir atpakaļ. Viena , divas izgāztas spēles un vieta zaudēta? lai turās puisis.
Smuki notroļļoji.

Kādā veidā NLA vadošais vārtsargs slīd prom no Kolumbusas?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 11:06, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Smuki notroļļoji.

Kādā veidā NLA vadošais vārtsargs slīd prom no Kolumbusas?
jāpabiksta Mačimola protežē, lai viss izdodas un līgumu ar Kolumbusu līdz 1.jūnijam paraksta...
tagad galvenais plejofos nepazaudēt vietu vārtos un tad jau izlasē nenolaist ūdeņus pārbaudes spēlēs un tikt uz PČ!
kā domā - Beresņevs uzticēsies Merzļikinam? jeb Masala būs stabils pirmais numurs un gaidīs Gudiju no ZA kā otro?
p.s. kāpēc Punnenovu tā neaizstāvi? man Ivars nezkāpēc vienmēr licies stabilāks izlases vārtos visos turnīros un NLA parasti dibena komandas velk...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 11:07, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ivars pirmajā sezonas pusē stabili visu laiku bija bekaps. Treneris lika(uzticējās) uz to otru vārtsargu Ciaco(vai kā tur viņam bija), ja priekš NLB un tikšanas uz NLA, tas bija pietiekoši, tad NLA sezonu viņš nespēja vilkt, tāpēc jau Ivars (ne pirmo sezonu) ir tomēr spējis izkonkurēt.
vēl salīdzinot Ivaru un Elvi ir redzams, ka konkurences apstākļos labi jūtas Ivars, tas nozīmē nebaidās konkurences. Elvis labāk spēlē komforta apstākļos jeb kad viņš zina, ka ir pirmais. Tikko parādās konkurence, tā viņš sāk peldēt. arī tāpēc varbūt Latvijas izlasē ir nestabils. tāds vismaz novērojums no malas.
šobrīd par izlases sastāvu ir daudz vairāk jautājumu kā atbilžu.
Arī par vārtsargiem - nav zināms, vai Gudijs būs brīvs vai nebūs uz to laiku; vakar Punnenovs vispār nebija pieteikumā - jautājums: kāds savainojums vai vienkārši iedeva iespēju atpūsties.

un vēl kuluāros runā, ka vairāki izlases spēlētāji esot apvainojušies uz Kirovu pēc pagājušā PČ - gan par Kirova solītajām prēmijām par palikšanu Elitē, gan arī par to, kā Kirovs izlases ģērbtuvē esot ārdījies pēc zaudējuma Vācijai). Baldoniekam šogad nebūs viegli...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 11:20, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: šobrīd par izlases sastāvu ir daudz vairāk jautājumu kā atbilžu.
Arī par vārtsargiem - nav zināms, vai Gudijs būs brīvs vai nebūs uz to laiku; vakar Punnenovs vispār nebija pieteikumā - jautājums: kāds savainojums vai vienkārši iedeva iespēju atpūsties.

un vēl kuluāros runā, ka vairāki izlases spēlētāji esot apvainojušies uz Kirovu pēc pagājušā PČ - gan par Kirova solītajām prēmijām par palikšanu Elitē, gan arī par to, kā Kirovs izlases ģērbtuvē esot ārdījies pēc zaudējuma Vācijai). Baldoniekam šogad nebūs viegli...
dzirdēju...
bet nu, atraduši uz ko apvainoties
tipa Kira mainīsies? jo vecāks kļūst , jo lielāku marasmu dzen...prāta vairāk nebūs viņam, tikai ar katru gadu sliktāk kļūs...ticēt Kiram tas ir sevi necienīt.
p.s. lai jau nespēlē tie apbižotie...izlasē vieta tukša nepaliks, būs kam spēlēt. jeb tie kas pagājušā gadā bija , šogad var nebraukt un atpūšas.

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:27, pirms 9 gadiem
no pagājušā gada sastāva reāli apbēdinats es būtu tikai par Daugaviņa nespēlēšanu, bet ticu, ka viņš spēlēs neskatoties uz visiem tupajiem Kiras gājieniem...a pārējie var nespēlēt, ja jau uz to iet

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:32, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Ivars pirmajā sezonas pusē stabili visu laiku bija bekaps. Treneris lika(uzticējās) uz to otru vārtsargu Ciaco(vai kā tur viņam bija), ja priekš NLB un tikšanas uz NLA, tas bija pietiekoši, tad NLA sezonu viņš nespēja vilkt, tāpēc jau Ivars (ne pirmo sezonu) ir tomēr spējis izkonkurēt.
vēl salīdzinot Ivaru un Elvi ir redzams, ka konkurences apstākļos labi jūtas Ivars, tas nozīmē nebaidās konkurences. Elvis labāk spēlē komforta apstākļos jeb kad viņš zina, ka ir pirmais. Tikko parādās konkurence, tā viņš sāk peldēt. arī tāpēc varbūt Latvijas izlasē ir nestabils. tāds vismaz novērojums no malas.
Nu es gan neizslēgtu variantu, ka Ivars bija bekaps dēļ kādas mikro traumas.
Par abu vārtsargu salīdzinājumu piekrītu, Elvis ir emocionāls kīpers, kuram ir svarīgi būt uz viļņa.

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:33, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: no pagājušā gada sastāva reāli apbēdinats es būtu tikai par Daugaviņa nespēlēšanu, bet ticu, ka viņš spēlēs neskatoties uz visiem tupajiem Kiras gājieniem...a pārējie var nespēlēt, ja jau uz to iet
nu, es tomēr negribētu, lai arī Dārziņš Kiram vidējo pirkstu parāda... Masaļskis arī tomēr būtu zaudējums...

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:34, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Nu es gan neizslēgtu variantu, ka Ivars bija bekaps dēļ kādas mikro traumas.
Par abu vārtsargu salīdzinājumu piekrītu, Elvis ir emocionāls kīpers, kuram ir svarīgi būt uz viļņa.
slēgt Tu vari vecmāmiņas pagrabu, bet kad Ivars nokļuva vārtos un Čiačo uz soliņa, komandai tomēr gāja labāk nekā iepriekš.

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:34, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: šobrīd par izlases sastāvu ir daudz vairāk jautājumu kā atbilžu.
Arī par vārtsargiem - nav zināms, vai Gudijs būs brīvs vai nebūs uz to laiku; vakar Punnenovs vispār nebija pieteikumā - jautājums: kāds savainojums vai vienkārši iedeva iespēju atpūsties.

un vēl kuluāros runā, ka vairāki izlases spēlētāji esot apvainojušies uz Kirovu pēc pagājušā PČ - gan par Kirova solītajām prēmijām par palikšanu Elitē, gan arī par to, kā Kirovs izlases ģērbtuvē esot ārdījies pēc zaudējuma Vācijai). Baldoniekam šogad nebūs viegli...
Tas ir absurdi, ka izlases spēlētāji atsakās vilkt mugurā savas valsts izlases kreklu, dēļ tā, ka federācijas prezidents uz viņiem ir sabļāvis par nožēlojamo sniegumu.

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:36, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Tas ir absurdi, ka izlases spēlētāji atsakās vilkt mugurā savas valsts izlases kreklu, dēļ tā, ka federācijas prezidents uz viņiem ir sabļāvis par nožēlojamo sniegumu.
vēl jau gan neviens nav atteicis... nāks tuvāk aprīlis, tad jau redzēsim

     [+] [-]

, 2016-03-04 11:38, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nu, es tomēr negribētu, lai arī Dārziņš Kiram vidējo pirkstu parāda... Masaļskis arī tomēr būtu zaudējums...
es ar negribētu.
bet rekur piemēram, Mačimols jau kuro sezonu saka, ka Merzļikins ir gatavs stāvēt, bet nedod...
iecels Berja viņu par pirmo un puisim spēle aizies, kā šogad Lugano paskaties iet, ja viņš zin , ka stāvēs un nevajag ne ar vienu kokurēt un atliek tik gatavoties spēlēm bez stresa

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 11:50, pirms 9 gadiem
Nevajag jauno čaļus aplipina't ar klišejām, viņi visi mums ir vajadzīgi, Latvijā ir tā, ka vienu dienu aiz borta var palikt TOP līgu vārtsargs, citā jāmeklē kāds no rumāņu līgas.
Skaidrs ka Elvis ir lielisks vārtsargs, tagad tik jālauž tas "izlases lāsts", lai tiek labākie godīgā konkurencē un iztiek bez aizvainojumiem u.t.t.

     [+] [-]

, 2016-03-04 12:02, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: jāpabiksta Mačimola protežē, lai viss izdodas un līgumu ar Kolumbusu līdz 1.jūnijam paraksta...
tagad galvenais plejofos nepazaudēt vietu vārtos un tad jau izlasē nenolaist ūdeņus pārbaudes spēlēs un tikt uz PČ!
kā domā - Beresņevs uzticēsies Merzļikinam? jeb Masala būs stabils pirmais numurs un gaidīs Gudiju no ZA kā otro?
p.s. kāpēc Punnenovu tā neaizstāvi? man Ivars nezkāpēc vienmēr licies stabilāks izlases vārtos visos turnīros un NLA parasti dibena komandas velk...
Ja Masaļskis būtu atvairījis 50 metienus Šveicē un būtu aizvadījis šādu sezonu, viņš tiktu nēsāts uz rokām komentāros un nebūtu nekādu šaubu, kurš būtu 1. numurs.

Nedomāju, ka Beresņevs ir tas, kas ies pretī vējam. Tādiem padomju kadriem parasti vārdi un autoritātes daudz ko nozīmē, nezinu.

Gudļevskis, manuprāt, vārtsargu hierarhijā šobrīd ir dalītā 3./4. vietā ar Punnenovu un neviens no viņiem nav blakus Merzļikinam. Vāja vai nevāja komanda, tas nav izšķirošais, ja par atvairīto metienu procentu runā.

Nestabilais Gudļevskis jau 3. gadu pārsteidzoši stabili AHL atvaira precīzi 90%, kas ir apakšgala AHL līmenis.

     [+] [-]

, 2016-03-04 12:16, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nevajag jauno čaļus aplipina't ar klišejām, viņi visi mums ir vajadzīgi, Latvijā ir tā, ka vienu dienu aiz borta var palikt TOP līgu vārtsargs, citā jāmeklē kāds no rumāņu līgas.
Skaidrs ka Elvis ir lielisks vārtsargs, tagad tik jālauž tas "izlases lāsts", lai tiek labākie godīgā konkurencē un iztiek bez aizvainojumiem u.t.t.
Nav nekāds lāsts, ir vienkārša nejaušība, kas tiek pārlieku daudz analizēta. Jo vairāk par to tiek muldēts un jo vairāk tas mīts tiek pavairots, jo lielāka iespēja, ka tas pats par sevi var psiholoģiski ietekmēt, ja visādi nekompetenti žurnālisti un citi apkārtējie par to vien runās.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-04 12:21, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Nav nekāds lāsts, ir vienkārša nejaušība, kas tiek pārlieku daudz analizēta. Jo vairāk par to tiek muldēts un jo vairāk tas mīts tiek pavairots, jo lielāka iespēja, ka tas pats par sevi var psiholoģiski ietekmēt, ja visādi nekompetenti žurnālisti un citi apkārtējie par to vien runās.
Es lāstu tāpēc ieliku pēdiņās Viņam ir lielisks pamats, lai veidotu izlases karjeru - ļoti laba kluba karjera.
Nav kā Jurčeram - viena spēle pret Krieviju kurā uz kārts gan kluba gan izlases karjera, 6 apēstas ripas un uz redzēšanos, lai dzīvo kazahu līga.

     [+] [-]

, 2016-03-04 12:23, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja Masaļskis būtu atvairījis 50 metienus Šveicē un būtu aizvadījis šādu sezonu, viņš tiktu nēsāts uz rokām komentāros un nebūtu nekādu šaubu, kurš būtu 1. numurs.

Nedomāju, ka Beresņevs ir tas, kas ies pretī vējam. Tādiem padomju kadriem parasti vārdi un autoritātes daudz ko nozīmē, nezinu.

Gudļevskis, manuprāt, vārtsargu hierarhijā šobrīd ir dalītā 3./4. vietā ar Punnenovu un neviens no viņiem nav blakus Merzļikinam. Vāja vai nevāja komanda, tas nav izšķirošais, ja par atvairīto metienu procentu runā.

Nestabilais Gudļevskis jau 3. gadu pārsteidzoši stabili AHL atvaira precīzi 90%, kas ir apakšgala AHL līmenis.
Beidz savu tuftoloģiju dzīt!
NEVIENAM papildus punktus par labi izvadītu sezonu PČ nedod. Skatos, to Tu vēl pēc pagājušā gada neesi iegaumējis. Atgādināšu, kāda bija Masaļskim pagājušā sezona un kā viņš PČ nostāvēja. VISBŪTISKĀKAIS ir kādā formā un kondīcijā vārtsargs ir uz PČ laiku, nevis kā viņam gājis sezonā.

Vāja vai nevāja komanda, tas nav izšķirošais, ja par atvairīto metienu procentu runā. - ļoti absurds apgalvojums. Un stipri aplams. Redzu, ka Tev hokejs tikai eksistē uz papīra (un tad maksimums, rādās ir Eliteprospects.com). Paskaidrošu priekš tiem, kas tankā - redzi, statistikā pie atvairītiem metieniem NETIEK šķirots, kāds tas metiens ir bijis. Vai tas bija vājš uzmetiens no centra zonas vai izgājiens 2 pret 1 - visi metieni statistikā tiek fiksēti vienādi. Spēlējot stiprai komandai pret vāju - daudz lielāks skaits būs reāli bīstamu metienu nekā vienkāršu uzmetienu, tur arī tas atsisto metienu procents krietni nokritīs, tieši tāpēc, ka vājajai komandai būs vāja aizsardzība, kas ļaus stiprākajai komandai tikt pie metieniem no ļoti izdevīgām pozīcijām, kurus vārtsargam ir ļoti sarežģīti atsist.
Reku, piemērs iz dzīves (vienkārši ļoti labi atceros šo spēli): iihf.com - pēc spēles statistika tāds Mačimols teiks, ka ir bijusi ļoti līdzīga spēle un Masaļska teicamais sniegums ir izšķīris uzvarētāju. Patiesībā pilnīgs bullshit - šajā spēlē Latvija totāli dominēja un Ukraina neizdarīja NEVIENU bīstamu metienu pa Masaļska vārtiem, kamēr Latvija meta maz, taču tās bija stabili un perfekti izspēlētas kombinācijas, kurās ukraiņu vorotčiku pat īsti vainot nevarēja (nu labi, vienu vai pat divus no metieniem viņam vajadzēja ņemt). Ja Masaļska vietā būtu bijis, piemēram, Žabotinskis - nekas tur rezultātā nebūtu mainījies.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-04 12:38, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Gudļevskis, manuprāt, vārtsargu hierarhijā šobrīd ir dalītā 3./4. vietā ar Punnenovu un neviens no viņiem nav blakus Merzļikinam. .
Pienāks pārbaudes spēles, tad arī manīsim, kurš ir kurā vietā.
Līdz šim Elvim kaut kā nav izdevies sevi tajās parādīt - iespējams, tieši psiholoģisku momentu dēļ.
1 2 3 105 komentāri