Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis karjeru turpinās Vācijā

Jānis Celmiņš

Gudļevskis karjeru turpinās Vācijā
Kristers Gudļevskis. Foto: Newspix24/SIPA/Scanpix

Latviešu hokeja vārtsargs Kristers Gudļevskis karjeru turpinās Vācijas spēcīgākās līgas (DEL) klubā Brēmerhāfenes “Pinguins”, vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Brēmerhāfenes klubs DEL līgas turnīra tabulā šobrīd ieņem devīto vietu 14 komandu konkurencē. Komandas pamatvārtsargs šajā sezonā bijis pieredzējušais (35 gadi) čehu vārtsargs Tomāšs Peperle. Viņš komandas vārtos stājies 21 no 24 sezonas spēlēm, atvairot 91,39 procentus pretinieku metienu. Kā vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija, Gudļevskis ar Brēmenes piepilsētas klubu vienošanos panācis līdz šīs sezonas beigām.

Interesanti, ka 2009./2010. gada sezonā šīs pašas komandas vārtus sargāja cits latviešu vārtsargs – Edgars Lūsiņš.

Gudļevskis sezonu iesāka Rīgas “Dinamo” rindās, taču jau septembra beigās Rīgas kluba vadība pieņēma lēmumu sadarbību ar vārtsargu pārtraukt. Gudļevski, kurš bija sācis deviņas no desmit komandas spēlēm, atvairot 86,3% metienu un vidēji ielaižot 3,45 ripas.

Īsi pirms līguma laušanas ar Gudļevski “Dinamo” papildinājās ar Aleksandru Makarovu, bet dažas dienas pēcāk komandai pievienojās Aleksandrs Salāks. Otrais nu kļuvis par komandas pamatvārtsargu.

 +11 [+] [-]

, 2019-12-01 19:23, pirms 6 gadiem
Patīkama ziņa, ka klubu atradis. Lai veicās un atgūst pārliecību.
Slēpts komentārs: jeepis59

 +22 [+] [-]

, 2019-12-01 19:31, pirms 6 gadiem
Nu, redz, izrādās ir arī dzīve pēc Dinamo. Lai veicas jaunajā komandā!

  +5 [+] [-]

, 2019-12-01 19:33, pirms 6 gadiem
Super,atšķirībā no savicka mongoļu varzas kluba,Vācijā viņam noteikti nebūs jāmet goli pretinieku vārtos,ar vārtu gūšanu komandā nodarbojas uzbrucēji un aizsargi.
Slēpts komentārs: Spaiks17
Slēpts komentārs: Spaiks17
Slēpts komentārs: Spaiks17

  +7 [+] [-]

, 2019-12-01 19:37, pirms 6 gadiem
Ļoti labi! Brēmene ir Rīgas sadraudzības pilsēta.

 +13 [+] [-]

, 2019-12-01 19:40, pirms 6 gadiem
Veiksmi Gudim jaunajā darba vietā!

  +3 [+] [-]

, 2019-12-01 19:41, pirms 6 gadiem
Pēc kolhoza reāls progress
Slēpts komentārs: pioniere_lala_953792878319206
Slēpts komentārs: EUcerin
Slēpts komentārs: Spaiks17

  -3 [+] [-]

, 2019-12-01 20:02, pirms 6 gadiem
Spaiks17 rakstīja: Tur nav ko lielīties, Gudim ieliktu no 10 metieniem vismaz 8
Bet uz dīķa ledus viņš bija top. Baterflaji utt.!
Ps. un mums bija vārtos džeks ar grāmatām, lai kājas aizsargātu. Un atraidīt ripu gribēja ar galviņu, nesanāca!! Atmiņas, atmiņas

  -2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:06, pirms 6 gadiem
Un ja nemaldos, toreiz viņš spēlēja Aizkraukles lavīnās! Varbūt kļūdos, kur tie gadi....

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:06, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Tas nav tas Peperle kas bija RD?
Tas bija Šperrle.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-01 20:07, pirms 6 gadiem
te arī redzēsim, kas no šā būs
vai arī dzierkala somijas variants

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:15, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: te arī redzēsim, kas no šā būs
vai arī dzierkala somijas variants
nevarētu teikt, ka Dzierkalam Somijā būtu bijis baigi slikti - līdz traumai gāja pieklājīgi.
Masaļskim paspēlēt pēc RD vācu lūzerklubā bija laba prakse. Cerams Gudim būs tāpat, tikai nākamo klubu gan nevajadzētu mācīties no Edžas.

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:16, pirms 6 gadiem
Opā, neticējās, ka Gudis varētu spēlēt otrajā spēcīgākajā līgā pasaulē.

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:18, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Opā, neticējās, ka Gudis varētu spēlēt otrajā spēcīgākajā līgā pasaulē.
Otrajā spēcīgākajā jau spēlēja - AHL. Uzspēlēja arī dalītajā 3. - 5., KHL. Kāpēc, lai neuzspēlētu 6.-7.?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 20:20, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: nevarētu teikt, ka Dzierkalam Somijā būtu bijis baigi slikti - līdz traumai gāja pieklājīgi.
Masaļskim paspēlēt pēc RD vācu lūzerklubā bija laba prakse. Cerams Gudim būs tāpat, tikai nākamo klubu gan nevajadzētu mācīties no Edžas.
nekā laba tur nebija līdz traumai
https://www.eliteprospects.com/play...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 20:23, pirms 6 gadiem
k44 rakstīja: Ļoti labi! Brēmene ir Rīgas sadraudzības pilsēta.
Jā, un tikai 60 km no Brēmerhāfenas, varēs aizbraukt apskatīt.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 20:28, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: nekā laba tur nebija līdz traumai
https://www.eliteprospects.com/player/239362/martins-dzierkals
Nu es neteiktu, ka 13 spēlēs, pārsvarā spēlējot 3. maiņā 5 punkti ir kaut kas ļoti slikts. Jo īpaši, ņemot vērā, ka Jukurit nav top klubs un Dzieris atkal bija bez sagatavošanās cikla ar komandu. Nekas baigi labs, bet arī nekas baigi slikts. Kā teicu - pieklājīgi.

  +6 [+] [-]

, 2019-12-01 20:28, pirms 6 gadiem
EUcerin rakstīja: Un ja nemaldos, toreiz viņš spēlēja Aizkraukles lavīnās! Varbūt kļūdos, kur tie gadi....
Sveiks. Spēlēja viņš pamatenē tautasbumbu. Pēctam laikam ar Māliņu sāka florbolu trennēties. Tad turpināja Aizkraukles Lavīnās pēctam Ogres ask un tad jau Rīga 2000. Laikam tāda bij tā ķēdīte. Es Kristeram paralēlklasē mācijos.

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:32, pirms 6 gadiem
BoSS bossins,lez go tagad tikai uz prieksu!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 20:36, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Otrajā spēcīgākajā jau spēlēja - AHL. Uzspēlēja arī dalītajā 3. - 5., KHL. Kāpēc, lai neuzspēlētu 6.-7.?
Pēc spēlējošā "talanta" AHL, kas gaida izdevību NHL varbūt arī ir otrajā vietā.
kopumā tomēr AHL ir izteikta attīstības līga un NHL ferma, kurā ir diezgan strikti ierobežojumi spēlēt "veterāniem", ja nejaucu neko tad sastāvā varbūt tik 4 spēletāji , kam virs 260 PRO spēlēm NHL/AHL...
nobriedušie veterāni, bet netikušie NHL pārceļas uz Eiropu. talanta mazāk paliek Eiropā, bet briedums pieaug...

  +8 [+] [-]

, 2019-12-01 20:42, pirms 6 gadiem
trakais_zaglens rakstīja: Sveiks. Spēlēja viņš pamatenē tautasbumbu. Pēctam laikam ar Māliņu sāka florbolu trennēties. Tad turpināja Aizkraukles Lavīnās pēctam Ogres ask un tad jau Rīga 2000. Laikam tāda bij tā ķēdīte. Es Kristeram paralēlklasē mācijos.
Sveiks! Pie Māliņa es arī paspēju vel uz Daugavas hokeju patrenēties un florbolu minimāli! Bet Gudis malacis! No dīķa līdz olimpiskajām spēlēm un NHL(nedaudz) aizsisties!! Liels nopelns Tedam Nolanam!!!

     [+] [-]

, 2019-12-01 20:56, pirms 6 gadiem
Solis uz priekšu karjerā. Varēs nopietni pacīnīties par 3./4. vārtsarga vietu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:11, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Solis uz priekšu karjerā. Varēs nopietni pacīnīties par 3./4. vārtsarga vietu izlasē.
Drīzāk 1-3 vietu.

  +9 [+] [-]

, 2019-12-01 21:12, pirms 6 gadiem
Molodčiks! Vienmēr prieks pat latviešu puikiem. Ņemsim vērā, ka 99.9 % latviešu nav pat klātinē bijušu uz NHL spēlēm, te džeks, kurš pats tur spēlējis. Laba līga, nevis kaut kāds savicka purvs, kur galvenais krieveļus iespēlēt un mūsu samaksāto gāzes naudu izlietot krievijas ietekmes stiprināšanai

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 21:15, pirms 6 gadiem
Lai veicas

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:22, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Drīzāk 1-3 vietu.
Elvis, Kalniņš ir priekšā Gudijam pie normāliem apstākļiem

     [+] [-]

, 2019-12-01 21:36, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Elvis, Kalniņš ir priekšā Gudijam pie normāliem apstākļiem
Hārtlijs, vismaz pagaidām, dod priekšroku Gudijam, nevis Kalninam...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 21:43, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Hārtlijs, vismaz pagaidām, dod priekšroku Gudijam, nevis Kalninam...
Interesani kas par to liecina

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 22:25, pirms 6 gadiem
EUcerin rakstīja: No dīķa līdz olimpiskajām spēlēm un NHL(nedaudz) aizsisties!!
Normāls scenārijs seriālam

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 22:42, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Elvis, Kalniņš ir priekšā Gudijam pie normāliem apstākļiem
Punnenovs ir jūras jūdzi priekšā Kristeram.

Vēlu no sirds viņam veiksmi un turpināt pelnīt maizi ar to, kas patīk, viņam vieta Latvijas hokeja vēsturē jau var teikt uz mūžu ir ierakstīta, bet tā nu ir sanācis, ka šobrīd mums ir ļoti spēcīga, ļoti talantīga vārtsargu brigāde, kur Kristers vairs neierakstās.

Elvis, Kalniņš, Punnenovs ir skaidrs top 3. Pēc viņiem ir vēl 4-5 jaunie prospekti.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-01 22:44, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Punnenovs ir jūras jūdzi priekšā Kristeram.

Vēlu no sirds viņam veiksmi un turpināt pelnīt maizi ar to, kas patīk, viņam vieta Latvijas hokeja vēsturē jau var teikt uz mūžu ir ierakstīta, bet tā nu ir sanācis, ka šobrīd mums ir ļoti spēcīga, ļoti talantīga vārtsargu brigāde, kur Kristers vairs neierakstās.

Elvis, Kalniņš, Punnenovs ir skaidrs top 3. Pēc viņiem ir vēl 4-5 jaunie prospekti.
Te drīzāk ir runa par izlasi, pieļauju. Un te Hārtlijam Gudijs ir lielāks favorīts, nekā Kalniņš vai Punnenovs. Vismaz šobrīd.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-01 22:45, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Interesani kas par to liecina
Visi pēdējie gadi. Gudijs viņam patīk.

     [+] [-]

, 2019-12-01 22:47, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Punnenovs ir jūras jūdzi priekšā Kristeram.

Vēlu no sirds viņam veiksmi un turpināt pelnīt maizi ar to, kas patīk, viņam vieta Latvijas hokeja vēsturē jau var teikt uz mūžu ir ierakstīta, bet tā nu ir sanācis, ka šobrīd mums ir ļoti spēcīga, ļoti talantīga vārtsargu brigāde, kur Kristers vairs neierakstās.

Elvis, Kalniņš, Punnenovs ir skaidrs top 3. Pēc viņiem ir vēl 4-5 jaunie prospekti.
Esmu pilnīgi pārliecināts, ka viņš izlasē spēlēs vēl. Un daudz.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 22:48, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: ...

Elvis, Kalniņš, Punnenovs ir skaidrs top 3. Pēc viņiem ir vēl 4-5 jaunie prospekti.
atļaušos nepiekrist.
Starp viņiem nav tik milzīga atšķirība, lai pie atsveišķi apstākļu sakritības ši secība laiku pa laikam nemainītos. Vārtsargs nav robots, lai vienmēr būtu 100% labākajā formā. Katram ir formas kritumi, mikrotraumas, traums (tfu, tfu, tfu!!!), u.t.t.
Iespējams, arī tieši šobrīd, 1. decembrī šis trijnieks varētu būt nedaudz savādāks...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 22:55, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Elvis, Kalniņš ir priekšā Gudijam pie normāliem apstākļiem
To rādīs pavasaris.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 23:03, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: atļaušos nepiekrist.
Starp viņiem nav tik milzīga atšķirība, lai pie atsveišķi apstākļu sakritības ši secība laiku pa laikam nemainītos. Vārtsargs nav robots, lai vienmēr būtu 100% labākajā formā. Katram ir formas kritumi, mikrotraumas, traums (tfu, tfu, tfu!!!), u.t.t.
Iespējams, arī tieši šobrīd, 1. decembrī šis trijnieks varētu būt nedaudz savādāks...
Ja ir pieejami labākie un nav traumu, tad trijnieks nebūs citādāks.

Elvis var būt aizņemts ZA, kāds var notraumēties un, protams, ka ir labi, ka mums ir 4. vārtsargs DEL līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 23:10, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja ir pieejami labākie un nav traumu, tad trijnieks nebūs citādāks.

Elvis var būt aizņemts ZA, kāds var notraumēties un, protams, ka ir labi, ka mums ir 4. vārtsargs DEL līmenī.
Labi ,ka noteiks Bobs nevis tu.

     [+] [-]

, 2019-12-01 23:15, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Labi ,ka noteiks Bobs nevis tu.
viedoklim var nepiekrist, bet neteiktu ka tas ir aplams vismaz teoretiskā līmenī...Kaut kas par to prasīja Matulim, Jānis teica ka Bobs esot stagnāts un likšot uz Gudi. Bet nu redzēs kā čaļiem ies sezonā un kas būs pavasarī

     [+] [-]

, 2019-12-01 23:16, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja ir pieejami labākie un nav traumu, tad trijnieks nebūs citādāks.

Elvis var būt aizņemts ZA, kāds var notraumēties un, protams, ka ir labi, ka mums ir 4. vārtsargs DEL līmenī.
bļin... nu nav tā, ka vārtsargs NEMAINĪGI visu sezonu spēlē vienā līmenī. JEBKURAM vārtsargam neizbēgami ir formas kirtumi.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-01 23:18, pirms 6 gadiem
DEL līmenis ir pietiekami labs takā Kristers varēs spēlēt pietiekami labā līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-01 23:21, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Labi ,ka noteiks Bobs nevis tu.
Bobs nav debils

  -2 [+] [-]

, 2019-12-01 23:23, pirms 6 gadiem
Pèc mēneša /d8viem varēs apskatīt 3 šo spēcīgāko līgu Itālija....

  +3 [+] [-]

, 2019-12-01 23:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: viedoklim var nepiekrist, bet neteiktu ka tas ir aplams vismaz teoretiskā līmenī...Kaut kas par to prasīja Matulim, Jānis teica ka Bobs esot stagnāts un likšot uz Gudi. Bet nu redzēs kā čaļiem ies sezonā un kas būs pavasarī
Atradi ko klausīt, Matulis hokejā saprot tik pat daudz cik Latvijas zinātnieki par Latvijas ekspedīciju uz marsa.
Ja reiz Hartlijs stagnāts kāpēc viņš dod iespēju jaunajiem? Matulis saistībā ar Hārliju ir aptaisījies desmitām reižu. Matuļa līmenis ir lasīt sēnes un dzert atšālētu aliņu.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-01 23:39, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Visi pēdējie gadi. Gudijs viņam patīk.
Tu tikai piemirsi to, ka abus pēdējos gadus pavasarī ne Jānis, ne Ivars traumu dēļ nebija pieejami.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-01 23:39, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Visi pēdējie gadi. Gudijs viņam patīk.
Pretentdē uz gada titulu - īsā atmiņa?

Nemūlsina fakts, kad pēdējos gados Punenovs un Kalniņš bija ar traumām? Viņu tāpēc arī nepaņēma. Un šitie spriedelējumi par vārtsargiem smīdina, fakts paliek fakts - kurš būs formā uz čempi, tas arī spēlēs.

     [+] [-]

, 2019-12-02 00:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu tikai piemirsi to, ka abus pēdējos gadus pavasarī ne Jānis, ne Ivars traumu dēļ nebija pieejami.
Paskatīsimies pavasarī. Katrā ziņā, uz Liepājas turnīru viņš nav īpaši centies dabūt ne vienu, ne otru...

     [+] [-]

, 2019-12-02 00:07, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Pretentdē uz gada titulu - īsā atmiņa?

Nemūlsina fakts, kad pēdējos gados Punenovs un Kalniņš bija ar traumām? Viņu tāpēc arī nepaņēma. Un šitie spriedelējumi par vārtsargiem smīdina, fakts paliek fakts - kurš būs formā uz čempi, tas arī spēlēs.
Tikpat labi tas būs Gudijs. Vnk smīdina šitā norakstīšana, attiecībā uz izlasi.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-02 00:09, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: viedoklim var nepiekrist, bet neteiktu ka tas ir aplams vismaz teoretiskā līmenī...Kaut kas par to prasīja Matulim, Jānis teica ka Bobs esot stagnāts un likšot uz Gudi. Bet nu redzēs kā čaļiem ies sezonā un kas būs pavasarī
Te var līmeņot tos līmeņus bezgalīgi, bet nedrīkst aizmirst trenera simpātijas, un Gudis trenerim patīk vairāk, nekā Kalniņš vai Punenovs (bez zemtekstiem)...

  +2 [+] [-]

, 2019-12-02 00:18, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Paskatīsimies pavasarī. Katrā ziņā, uz Liepājas turnīru viņš nav īpaši centies dabūt ne vienu, ne otru...
Kur Jūs rodaties - jau vairākas reizes šis ir skaidrots, Hartiljs ir KHL, viņš seko līdzi gan Kalniņam, gan citiem spēlētājiem un ir lietas kursā, viņš zin ka Kalniņš labā formā, ir redzējis viņu klātienē, kam VIŅU pārbaudīt vēl izlasē? Lai pārliecinātos, ka viņš ir labā formā? Kalniņu neņēma, jo un tagad lasi uzmanīgi un reizes 10it - arī Jokerits nevēlējās laist, kā arī Hartlijs zin, ka Kalniņš Jokerā praktiski viens rukā, un tā kā jau tā daudz spēļu un sezonas beigās viņš "nolūzt" nevēlējās dot papildus slodzi VIŅAM TĀS spēles liepājā neko nedotu.

Labāk patestēt tos, par kuriem gribas lielāku skaidrību, tas arī viss. Vai tiešām elementāras lietas kā 2+2=4 ir jāskaidro?
Kalniņa uzdevums ir uz pavasari atkal nenoplīst, jo treniņos raujās kā mūžīgais dzinējs, tad arī būs iespēja spēlēt izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 00:20, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Te var līmeņot tos līmeņus bezgalīgi, bet nedrīkst aizmirst trenera simpātijas, un Gudis trenerim patīk vairāk, nekā Kalniņš vai Punenovs (bez zemtekstiem)...
Piekrītu tev,jo jebkurā jomā bieži visu nosaka tas vai tev patīk,vai nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 00:22, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Te var līmeņot tos līmeņus bezgalīgi, bet nedrīkst aizmirst trenera simpātijas, un Gudis trenerim patīk vairāk, nekā Kalniņš vai Punenovs (bez zemtekstiem)...
es tā kā piekrītu ka mēs te varam līmeņot, ka realitātē faktors ir trenera simpātijas, bet es nezinu kas trenerim ptīk labāk šodien un kas patiks pavasarī.

     [+] [-]

, 2019-12-02 00:36, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Atradi ko klausīt, Matulis hokejā saprot tik pat daudz cik Latvijas zinātnieki par Latvijas ekspedīciju uz marsa.
Ja reiz Hartlijs stagnāts kāpēc viņš dod iespēju jaunajiem? Matulis saistībā ar Hārliju ir aptaisījies desmitām reižu. Matuļa līmenis ir lasīt sēnes un dzert atšālētu aliņu.
Jāpiekrīt jo TVNET kārtējais Matuļa raksts un tur viņš pārmet Hārtlijam,ka viņš runājis,ka svarīgi atrast darbu Gudijam,bet pats nav viņu paņēmis uz Omsku.Laikam Matulis nesajēdz ,ka klubam krievijā ir ļoti svarīgs leģionāru limits.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-02 01:23, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Jāpiekrīt jo TVNET kārtējais Matuļa raksts un tur viņš pārmet Hārtlijam,ka viņš runājis,ka svarīgi atrast darbu Gudijam,bet pats nav viņu paņēmis uz Omsku.Laikam Matulis nesajēdz ,ka klubam krievijā ir ļoti svarīgs leģionāru limits.
Tur pat nav ko runāt!! Matulis, ar to viss ir pateikts!! Tie viņa raksti ir vienkārši briesmīgi!!!

  -3 [+] [-]

, 2019-12-02 05:35, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Kalniņa uzdevums ir uz pavasari atkal nenoplīst, jo treniņos raujās kā mūžīgais dzinējs, tad arī būs iespēja spēlēt izlasē.
Neoficiali varu pateikt, ka Kalninsh Hartliju nah.j ir pasutijis un vinam nespid pat 3 vartusarga vieta. Un pilnigi oficiali, speletajiem ir liguma punkts, kas nelauj stastit par Hartliju patiesibu. Neispaushanas ligums. Bet tas, ka hokeja lielais specialists noravas pa zobiem vispar ir valsts noslepums.. Ne visiem speletajiem pavasari ir traumas.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-02 05:42, pirms 6 gadiem
Sudigi Jus googlejat. Kadel tads superspecs ka Harylijs izvelejas trennet KHL komandu? Varbut tadel, ka ASV vinam draud kriminalatbildiba par pedofiliju??? Un ari Latvija ir milakie speletaji un ir speletaji ar pavasara traumam...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-02 06:12, pirms 6 gadiem
EUcerin rakstīja: Tur pat nav ko runāt!! Matulis, ar to viss ir pateikts!! Tie viņa raksti ir vienkārši briesmīgi!!!
tajā rakstā kārtējo reizi izlaizīts savickijam un uztirsts Gudim! fuņa cienīgs palags!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-02 07:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tajā rakstā kārtējo reizi izlaizīts savickijam un uztirsts Gudim! fuņa cienīgs palags!
kur Tu redzi laizīšanu Savickim?normāls konspekts,lai pašam nav jārakājas statistikas ailītēs!
principā Matulis pateica to paši,ko var redzēt uz laukuma0otrās līgas krieviņi ir labāki par pašmāju Latvijas hokeja produktiem!Voroņežas Buran vārtsargs ir labāks par LV izlases otro vārtsargu
tikai aklais vai trollis var neredzēt arī laukumā to,ko uzrakstija Matulis!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 07:34, pirms 6 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: kur Tu redzi laizīšanu Savickim?normāls konspekts,lai pašam nav jārakājas statistikas ailītēs!
principā Matulis pateica to paši,ko var redzēt uz laukuma0otrās līgas krieviņi ir labāki par pašmāju Latvijas hokeja produktiem!Voroņežas Buran vārtsargs ir labāks par LV izlases otro vārtsargu
tikai aklais vai trollis var neredzēt arī laukumā to,ko uzrakstija Matulis!
katrs redz to ko grib redzēt un ar skaitļiem var manipulēt līdz bezgalībai...
sāksim ar to, ka komandas komplektē un sezonai gatavo vasarā nevis oktobrī...pārējais lirika jeb tagad tā ir tirsas laizīšana ģinamas savickijam un Gudija nolikšana.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 08:07, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Neoficiali varu pateikt, ka Kalninsh Hartliju nah.j ir pasutijis un vinam nespid pat 3 vartusarga vieta. Un pilnigi oficiali, speletajiem ir liguma punkts, kas nelauj stastit par Hartliju patiesibu. Neispaushanas ligums. Bet tas, ka hokeja lielais specialists noravas pa zobiem vispar ir valsts noslepums.. Ne visiem speletajiem pavasari ir traumas.
Bārtuli Oskar, Tu tas esi?

     [+] [-]

, 2019-12-02 08:45, pirms 6 gadiem
fire rakstīja: Kur Jūs rodaties - jau vairākas reizes šis ir skaidrots, Hartiljs ir KHL, viņš seko līdzi gan Kalniņam, gan citiem spēlētājiem un ir lietas kursā, viņš zin ka Kalniņš labā formā, ir redzējis viņu klātienē, kam VIŅU pārbaudīt vēl izlasē? Lai pārliecinātos, ka viņš ir labā formā? Kalniņu neņēma, jo un tagad lasi uzmanīgi un reizes 10it - arī Jokerits nevēlējās laist, kā arī Hartlijs zin, ka Kalniņš Jokerā praktiski viens rukā, un tā kā jau tā daudz spēļu un sezonas beigās viņš "nolūzt" nevēlējās dot papildus slodzi VIŅAM TĀS spēles liepājā neko nedotu.

Labāk patestēt tos, par kuriem gribas lielāku skaidrību, tas arī viss. Vai tiešām elementāras lietas kā 2+2=4 ir jāskaidro?
Kalniņa uzdevums ir uz pavasari atkal nenoplīst, jo treniņos raujās kā mūžīgais dzinējs, tad arī būs iespēja spēlēt izlasē.
Hārtlijam ar Gudi ir īpaši laba sinerģija, to ņem vērā...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 09:17, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Sudigi Jus googlejat. Kadel tads superspecs ka Harylijs izvelejas trennet KHL komandu? Varbut tadel, ka ASV vinam draud kriminalatbildiba par pedofiliju??? Un ari Latvija ir milakie speletaji un ir speletaji ar pavasara traumam...
Doktor, ar kadu vielu shoriit uzlaapiijies, ka shitaa per?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-02 09:21, pirms 6 gadiem
KHL pieraksts nāca par labu, nu ko , visas iespējas sevi pierādīt atkal, cerams šoreiz ne kā caurumu

     [+] [-]

, 2019-12-02 09:32, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tajā rakstā kārtējo reizi izlaizīts savickijam un uztirsts Gudim! fuņa cienīgs palags!
Kopš federācija pieder čekistam , Matulis ir konkrēti pārmetis kažoku , vienkārši nožēlojami ka tā var mainīties cilvēks .
Vienīgais kas nedzied čekistam pakaļ ir Ēriks Strauss un Armands Puče.
https://nra.lv/sports/hokejs/297061...

     [+] [-]

, 2019-12-02 09:43, pirms 6 gadiem
scores rakstīja: Kopš federācija pieder čekistam , Matulis ir konkrēti pārmetis kažoku , vienkārši nožēlojami ka tā var mainīties cilvēks .
Vienīgais kas nedzied čekistam pakaļ ir Ēriks Strauss un Armands Puče.
https://nra.lv/sports/hokejs/297061-rigas-dinamo-bazes-komandas-baltais-karogs.htm
Par Strausu viedoklis nav, Puče, lai arī ir saknābājis ģinamas projektu, tomēr arī viņš ir pamatīgs daiļtirsējs un manipulators, to es pamanīju un sacīju jau agrāk, vakar skatoties pēdējo Hokeja laukumu tas atkal apstiprinājās.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 09:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Par Strausu viedoklis nav, Puče, lai arī ir saknābājis ģinamas projektu, tomēr arī viņš ir pamatīgs daiļtirsējs un manipulators, to es pamanīju un sacīju jau agrāk, vakar skatoties pēdējo Hokeja laukumu tas atkal apstiprinājās.
Strauss no pirmās dienas bijis pret ģinamo, tieši tāpat kā sportacentrā Abrags. Par Puči piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 09:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Strauss no pirmās dienas bijis pret ģinamo, tieši tāpat kā sportacentrā Abrags. Par Puči piekrītu.
Es zinu ka viņs ir pret ģinamo, bet tas jau automātā nepadara par labu cilvēku un žurnālistu Strauss par basketu raksta, ja?

  +2 [+] [-]

, 2019-12-02 09:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es zinu ka viņs ir pret ģinamo, bet tas jau automātā nepadara par labu cilvēku un žurnālistu Strauss par basketu raksta, ja?
nezinu. iespējams. es uz nra.lv reti uzraujos rakstiem. Bet tas gan par hokeju viņa raksti bija bieži tādi maldinoši no hokeja viedokļa un nepārāk iebraucis sistēmā. es vairāk par tendenci un nostāju. pa lielam viņa rakstos par hokeju tāda "politika" arī tiek laista visu laiku, bez hokeja iztirzāšanas.
Strauss par tām aklajām zarnām uzrakstīja jau kaut kad pasen, ko Namejs visu laiku lieto ģinamas fuņus kacinot

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 10:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nezinu. iespējams. es uz nra.lv reti uzraujos rakstiem. Bet tas gan par hokeju viņa raksti bija bieži tādi maldinoši no hokeja viedokļa un nepārāk iebraucis sistēmā. es vairāk par tendenci un nostāju. pa lielam viņa rakstos par hokeju tāda "politika" arī tiek laista visu laiku, bez hokeja iztirzāšanas.
Strauss par tām aklajām zarnām uzrakstīja jau kaut kad pasen, ko Namejs visu laiku lieto ģinamas fuņus kacinot
ā, to rakstu es atceros

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 10:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: katrs redz to ko grib redzēt un ar skaitļiem var manipulēt līdz bezgalībai...
sāksim ar to, ka komandas komplektē un sezonai gatavo vasarā nevis oktobrī...pārējais lirika jeb tagad tā ir tirsas laizīšana ģinamas savickijam un Gudija nolikšana.
komandas komplektē vasarā,to jau ari saku!ari esmu teicis,ka nākamam gadam komanda jākomplektē tagad-lai ar esošim krieviem,bet nevar būt tā,ka pavasarī visus atlaidīs un vasarā atkal ar pirkstu pa tirsu bakstīs..
bet Matuļa rakstam ar to maz sakara...

     [+] [-]

, 2019-12-02 12:07, pirms 6 gadiem
izlasīju tikko Matuļa rakstu. pipec, viss ir labi, čekisti ir malači, visu labi izdarīja, tikai vēlak sastāvu sanāca nokomplektēt
Reāli mīž pateikt kā ir - komplektācija ir izgāzta un ģinamo ir kolhoza pagrabā jājamā kuce, bāzeklubs ar vatastānas mongoļiem.

     [+] [-]

, 2019-12-02 12:08, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Opā, neticējās, ka Gudis varētu spēlēt otrajā spēcīgākajā līgā pasaulē.
Nu, jā.. diemžēl, bet nevilka līmeni..

     [+] [-]

, 2019-12-02 13:01, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Nu, jā.. diemžēl, bet nevilka līmeni..
liekas nevienus vārtus neguva, nu ij nakuj tādu vārtsargu

     [+] [-]

, 2019-12-02 13:08, pirms 6 gadiem
scores rakstīja: Kopš federācija pieder čekistam , Matulis ir konkrēti pārmetis kažoku , vienkārši nožēlojami ka tā var mainīties cilvēks .
Vienīgais kas nedzied čekistam pakaļ ir Ēriks Strauss un Armands Puče.
https://nra.lv/sports/hokejs/297061-rigas-dinamo-bazes-komandas-baltais-karogs.htm
Strauss ir liberastu-sorosistu peidars, Attistiibai PAR ieliktenis Puche divkosis, maina kreklus pa veejam Janka Matulis kaads bija, taads arii ir, nekad neko nav mainiijis, vienmeer ir bijis konsekvents gan uzskatos, ga arii simpaatijaas un antipatijaas

     [+] [-]

, 2019-12-02 13:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: liekas nevienus vārtus neguva, nu ij nakuj tādu vārtsargu
Lai kā arī par visām varītēm es aizstāvu savējos,- Kristera atsevišķās spīduma spēles neattaisnoja tos mačus, kurus viņš nolēja!

     [+] [-]

, 2019-12-02 13:34, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Lai kā arī par visām varītēm es aizstāvu savējos,- Kristera atsevišķās spīduma spēles neattaisnoja tos mačus, kurus viņš nolēja!
Protams pie fakta ka tās spēles komanda spēlēja vnk ekselenti - necīnijās, atslidoja, nebloķēja metienus un bija totāli impotenti arī uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2019-12-02 13:39, pirms 6 gadiem
Atceros, ka bija laiki, kad Best4sport TV translēja DEL līgu. Tas bija pirms pāris sezonām.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-02 13:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: liekas nevienus vārtus neguva, nu ij nakuj tādu vārtsargu
Nav apnicis papagailiot vienu un to pashu herniu? Es veel saprastu, ja shaadu peerli kaads no DR atbalstiitaajiem izdotu, tachu par vaartsargu-bombardieri saaka smirdeet heiteri, visaadi peertiki Seri Sanaak, pashi heiteri iepirzh un peec tam pashi arii reec no sava pirdiena

  +1 [+] [-]

, 2019-12-02 13:47, pirms 6 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Nav apnicis papagailiot vienu un to pashu herniu? Es veel saprastu, ja shaadu peerli kaads no DR atbalstiitaajiem izdotu, tachu par vaartsargu-bombardieri saaka smirdeet heiteri, visaadi peertiki Seri Sanaak, pashi heiteri iepirzh un peec tam pashi arii reec no sava pirdiena
tirst ej, āpsi

     [+] [-]

, 2019-12-02 15:04, pirms 6 gadiem
Atvainojirt churkm bija jaatgrizh dziviba. labi sashava. Be pat shis nigu ideots piek,mristu man. Latvieshiem nav putu lai nipietns ligas speletu.. Es arkal ara/ Nakama opreracija.. Man asaras acis. Izglabu delu un tikai es talak vatu vinu glabt>pfig ar jusu hokeju <an rudosha mamma un maina beidzas/ Pirkrist eisket, nozime zaudet livcenzi. Nepiekrist nozime sanemt banfas kragas. Niodplautires yz jusu hokelu , pats sadauzishu pats ari salapishu (((

     [+] [-]

, 2019-12-02 15:05, pirms 6 gadiem
Nedodiet komentus..Es neesmu reali darijis tadas lieyas un es nervozeju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja