Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Jevpalovs rezultatīvs trešajā spēlē pēc kārtas, Ābolam 20. punkts

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Jevpalovs rezultatīvs trešajā spēlē pēc kārtas, Ābolam 20. punkts
Rodrigo Ābols. Foto: springfieldthunderbirds.com

Amerikas Hokeja līgā rezultatīvu sniegumu nodemonstrējis gan Ņikita Jevpalovs, gan Rodrigo Ābols, kurš ticis pie debijas sezonas 20. punkta.

AHL

Lavālas "Rocket" izbraukumā ar 5:2 pieveica Jutikas "Comets", un Ņikita Jevpalovs tika atzīts par spēles otro zvaigzni. Viņš rezultatīvi piespēlēja savas komandas otrajos un trešajos vārtos (vairākumā). Pirmās maiņas uzbrucējs maču pabeidza ar divām soda minūtēm un +1 lietderības koeficientu. Jevpalovs rezultatīvs bijis trīs spēlēs pēc kārtas, šajā nogrieznī izceļoties ar 3+2, bet sezonā viņam ir 8+10 50 spēlēs.

Springfīldas "Thunderbirds" savā laukumā nenoturēja vadību un ar 1:3 piekāpās Providensas "Bruins". Rezultāts tika atklāts 30. minūtē, kad ar rezultatīvu piespēli izcēlās Rodrigo Ābols. Neskatoties uz zaudējumu, viņam +1 lietderība un trīs metieni pa vārtiem. Viņš 33 spēlēs sakrājis 6+14.

Toronto "Marlies" izbraukumā ar 4:5 zaudēja Binghemtonas "Devils". Aizsargs Kristiāns Rubīns rezultatīvi piespēlēja savas komandas trešajos vārtos, tomēr spēli pabeidza ar -1 lietderības koeficientu. Šīs sezonas 43 spēlēs viņa kontā ir 2+12.

ECHL

Dienvidkarolīnas "Stingrays" izbraukumā ar 3:1 pārspēja Vorčesteras "Railers". Aizsargs Kristofers Bindulis otrās trešdaļas sākumā panāca izlīdzinājumu. Kopumā viņš izdarīja trīs metienus, uzvarā nopelnot pozitīvu lietderības koeficientu +1.

Vīlingas "Nailers" savā laukumā piekāpās Sinsinati "Cyclones" – 2:5. Renārs Krastenbergs guva mājinieku otros vārtus, realizējot savu vienīgo metienu mačā. Neskatoties uz vārtiem, kas tika gūti vienādos sastāvos, uzbrucējs spēli pabeidza ar -2 lietderību.

OHL

Berijas "Colts" viesos ar 3:4 pagarinājumā atzina Otavas "67's" pārākumu. Artūrs Šilovs tika galā ar 32 no 36 metieniem.

QMJHL

"Val-d'Or Foreurs" savā laukumā ar 4:9 zaudēja "Sherbrooke Phoenix". Rūdolfam Polcam -2 lietderības koeficients.

"Acadie-Bathurst Titan" ar 4:5 pagarinājumā viesos zaudēja "Drummondville Voltigeurs". Aizsargs Harijs Brants rezultatīvi piespēlēja "Titan" otrajos vārtos. Viņš dueli pabeidza ar +1 lietderības koeficientu un diviem spēka paņēmieniem.

USHL

"Sioux Falls Stampede" ar 2:4 piekāpās "Dubuque Fightning Saints". Raimonds Vītoliņš nespēlēja. Madison "Capitols" ar 1:8 zaudēja "Chicago Steel". Verners Egle nespēlēja.

NCAA

"Maine" ar 2:3 zaudēja "Providence". Eduards Tralmaks izdarīja trīs un bloķēja vienu metienu, spēli pabeidzot ar neitrālu lietderību. "Clarkson" ar 1:5 piekāpās "Cornell". Haralds Egle izdarīja trīs metienus un nopelnīja -1 lietderību.

"Quinnipiac" ar 5:0 pārspēja "Yale". Aizsargs Kārlis Čukste rezultatīvi piespēlēja pirmajos vārtos. Viņš izdarīja vienu un bloķēja četrus metienus, vienu reizi pārkāpa noteikumus un tika pie pozitīva lietderības koeficienta +1.

"American International" ar 4:1 uzveica "Army". Aizsargs Jānis Jaks izdarīja vienu un bloķēja trīs metienus, tiekot pie +1 lietderības. "Alaska-Fairbanks" ar 6:1 pārspēja "Alaska-Anchorage". Aizsargs Roberts Kaļķis guva divus vārtus un pievienoja rezultatīvu piespēli. Viņš izdarīja četrus metienus un ieguva +3 lietderības koeficientu. Viņa partneris Markuss Komuls tika pie +2 lietderības. Gustavs Grigals nespēlēja.

"Lake Superior State" ar 4:2 uzvarēja "Ferris State". Mareks Mitens un Roberts Bļugers nespēlēja.

1 2 45 komentāri

     [+] [-]

, 2020-03-01 09:45, pirms 5 gadiem
Hmm, izskatas, ka Jevpalovs bus izkarojis vietu vadoshas mainjaas un cerams spes nosargat savu vietu tur. Tagad ir istais vecums, lai saktu radit savu labako speli. Mes zinam, ka vins ir punktu vacejs, tikai ta pareja uz pieaugusho hokeju kaut ka kavejas.
Abols tuvojas nhl, bus mums jau 6 dzeki tur un vispar tuvako 2 gadu laika mums ir potencials ari 10 kadri nhl. Cukste, Egle, Punnenovs, Tralmaks, Jaks, varbut vel kads no vsargiem un gan jau kadu vel aizmirsu. Tikai vai tas nenovedis pie tas pashas situcijas kas basitii.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-01 10:09, pirms 5 gadiem
Aizmirsu vel par Rubinu, vins jau nu noteikti lidz nhl aizcinisies

  +1 [+] [-]

, 2020-03-01 10:14, pirms 5 gadiem
Sochi rakstīja: Hmm, izskatas, ka Jevpalovs bus izkarojis vietu vadoshas mainjaas un cerams spes nosargat savu vietu tur. Tagad ir istais vecums, lai saktu radit savu labako speli. Mes zinam, ka vins ir punktu vacejs, tikai ta pareja uz pieaugusho hokeju kaut ka kavejas.
Abols tuvojas nhl, bus mums jau 6 dzeki tur un vispar tuvako 2 gadu laika mums ir potencials ari 10 kadri nhl. Cukste, Egle, Punnenovs, Tralmaks, Jaks, varbut vel kads no vsargiem un gan jau kadu vel aizmirsu. Tikai vai tas nenovedis pie tas pashas situcijas kas basitii.
Labi, ja 1-2 no šiem uzspēlēs NHL...

  +2 [+] [-]

, 2020-03-01 10:31, pirms 5 gadiem
Sochi:
Aizmirsu vel par Rubinu, vins jau nu noteikti lidz nhl aizcinisies

-----------------------------

Zini es agrāk ar baigi skaitīju, skaitīju uz Sprukta, Saviela, Štāla, K.Redliha, Reķa laiku, tad uz Kuldas, Bartuļa, Daugaviņa, Karsuma, skaitīju arī vēl agrāk, kad Vasiljevs, Astašenko pāris spēles aizvadīja, man ar vienmēr sanāca ap 10
Tagad es vairs neskaitu.

     [+] [-]

, 2020-03-01 10:38, pirms 5 gadiem
Sochi rakstīja: Aizmirsu vel par Rubinu, vins jau nu noteikti lidz nhl aizcinisies
2 gadu plāns ļoti ambiciozs.
Egle, Punnenovs, Tralmaks un Jaks nav draftēti un nekādi jaunie arī vairāk nav. Tad jau drīzāk Bindulis un Čukste varētu debitēt pie veiksmīgas sakritības.
Ābols un Rubīns vienīgie reālie kandidāti.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-01 10:42, pirms 5 gadiem
Sochi:
Aizmirsu vel par Rubinu, vins jau nu noteikti lidz nhl aizcinisies

------------------------------

Ja par Rubīnu, tad viņš šobrīd ir 110 rezultatīvākais aizsargs AHL, 138 pēc goliem, un ap 100to pēc +/- un tas starp aizsargiem. Un tad cik viņam ir liela iespēja aisisties līdz NHL?
Nu vrb kādi 20% lai debitētu un kādi 5% lai aizķertos uz ilgu laiku.

Der piebilst, ka Rubīna vecumā, Karsums, Kulda, Bārtulis un Daugaviņš jau bija debitējuši NHL, un labi zinam, kādi" izsitēji" ir Karsums, Daugaviņš piemēram.
Vēl var piebilst, ka tagad konkurence ir 2x lielāka, kā šo pieminētohokejistu laikā.

     [+] [-]

, 2020-03-01 10:45, pirms 5 gadiem
shamanis29:
2 gadu plāns ļoti ambiciozs.
Egle, Punnenovs, Tralmaks un Jaks nav draftēti un nekādi jaunie arī vairāk nav. Tad jau drīzāk Bindulis un Čukste varētu debitēt pie veiksmīgas sakritības.
Ābols un Rubīns vienīgie reālie kandidāti.

----------------------------------

Super optimistiskā prognoze - 1 nostiprinas NHL, 1 debitē, no šiem visiem

  -2 [+] [-]

, 2020-03-01 11:00, pirms 5 gadiem
Rubins, Abols un Cukste bus nhl, kaa vinjiem tur ies, tas ir cits stasts. Tas jau ir 8. Parejiem protams ir viss atkarigs no daudziem apstakljiem

     [+] [-]

, 2020-03-01 11:01, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Sochi:
Aizmirsu vel par Rubinu, vins jau nu noteikti lidz nhl aizcinisies

------------------------------

Ja par Rubīnu, tad viņš šobrīd ir 110 rezultatīvākais aizsargs AHL, 138 pēc goliem, un ap 100to pēc +/- un tas starp aizsargiem. Un tad cik viņam ir liela iespēja aisisties līdz NHL?
Nu vrb kādi 20% lai debitētu un kādi 5% lai aizķertos uz ilgu laiku.

Der piebilst, ka Rubīna vecumā, Karsums, Kulda, Bārtulis un Daugaviņš jau bija debitējuši NHL, un labi zinam, kādi" izsitēji" ir Karsums, Daugaviņš piemēram.
Vēl var piebilst, ka tagad konkurence ir 2x lielāka, kā šo pieminētohokejistu laikā.
Kur tajā vecumā spēlēja Kārlis Skrastiņš vai Oskars Bārtulis, Artūrs Kulda?
Aizsargam nav jābūt rezultatīvam, lai spēlētu augstākajā līmenī, skatoties vispār uz Rubīna parametriem, kas ir iespaidīgi, domāju, ka salīdzinājumi ar uzbrucējiem ir pilnīgi nevietā.
Paldies

     [+] [-]

, 2020-03-01 11:08, pirms 5 gadiem
brick:
Kur tajā vecumā spēlēja Kārlis Skrastiņš vai Oskars Bārtulis, Artūrs Kulda?
Aizsargam nav jābūt rezultatīvam, lai spēlētu augstākajā līmenī, skatoties vispār uz Rubīna parametriem, kas ir iespaidīgi, domāju, ka salīdzinājumi ar uzbrucējiem ir pilnīgi nevietā.
Paldies

-------------------------

Kulda, Bārtulis jau bija debitējuši NHL, Bārtulis jau tai sezonā stenlija kausa finālā spēlēja
Nu ja domā, ka Rubīns tik ar augumu, bez rezultativitātes aizies līdz NHL, tad tas būs vēl grūtāk, jo tādu ir ne tik 100, bet 200 aizsargu, tādi vairs nav modē, kas nevar asistu uztaisīt, goliņu ielikt.

     [+] [-]

, 2020-03-01 11:46, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: brick:
Kur tajā vecumā spēlēja Kārlis Skrastiņš vai Oskars Bārtulis, Artūrs Kulda?
Aizsargam nav jābūt rezultatīvam, lai spēlētu augstākajā līmenī, skatoties vispār uz Rubīna parametriem, kas ir iespaidīgi, domāju, ka salīdzinājumi ar uzbrucējiem ir pilnīgi nevietā.
Paldies

-------------------------

Kulda, Bārtulis jau bija debitējuši NHL, Bārtulis jau tai sezonā stenlija kausa finālā spēlēja
Nu ja domā, ka Rubīns tik ar augumu, bez rezultativitātes aizies līdz NHL, tad tas būs vēl grūtāk, jo tādu ir ne tik 100, bet 200 aizsargu, tādi vairs nav modē, kas nevar asistu uztaisīt, goliņu ielikt.
Rubins spele pirmajas divas mainjas un lidz nhl ir viens solis,. Tieshi vins un Cukste bus nakotnes top aizsargi izlasee. Nespried pec punktiem, bet apskaties vinju lomu komandas.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-01 11:57, pirms 5 gadiem
Sochi:
Rubins spele pirmajas divas mainjas un lidz nhl ir viens solis,. Tieshi vins un Cukste bus nakotnes top aizsargi izlasee.

------------------------

Skaties spēles, seko viņam, ja?
Es nebiju lietas kursā, ka viņš starp vadošajiem aizsargiem. Zini NHL ir ļoti grūti iekļūt musdienās, ar augumu vien nepietiks, zini kāda ir konkurence!? Rubīnam pat nekāda līguma nav ar NHL komandu, lai ieceltu viņu bez 5 min.NHL.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-01 11:59, pirms 5 gadiem
Sochi:
Tieshi vins un Cukste bus nakotnes top aizsargi izlasee.

---------------------------

Šim es piekrītu, bet līderi izlasē nenozīmē automātiski NHL, ne viens ne otrs nav pat tuvumā šobrīd, tāda tipa aizsargi uz NHL katru gadu ap 50 nāk klāt, cik % ir viņiem iekļūt NHL?

     [+] [-]

, 2020-03-01 12:30, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: brick:
Kur tajā vecumā spēlēja Kārlis Skrastiņš vai Oskars Bārtulis, Artūrs Kulda?
Aizsargam nav jābūt rezultatīvam, lai spēlētu augstākajā līmenī, skatoties vispār uz Rubīna parametriem, kas ir iespaidīgi, domāju, ka salīdzinājumi ar uzbrucējiem ir pilnīgi nevietā.
Paldies

-------------------------

Kulda, Bārtulis jau bija debitējuši NHL, Bārtulis jau tai sezonā stenlija kausa finālā spēlēja
Nu ja domā, ka Rubīns tik ar augumu, bez rezultativitātes aizies līdz NHL, tad tas būs vēl grūtāk, jo tādu ir ne tik 100, bet 200 aizsargu, tādi vairs nav modē, kas nevar asistu uztaisīt, goliņu ielikt.
Rubins tak raženi punktus vāc.

     [+] [-]

, 2020-03-01 12:31, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Sochi:
Tieshi vins un Cukste bus nakotnes top aizsargi izlasee.

---------------------------

Šim es piekrītu, bet līderi izlasē nenozīmē automātiski NHL, ne viens ne otrs nav pat tuvumā šobrīd, tāda tipa aizsargi uz NHL katru gadu ap 50 nāk klāt, cik % ir viņiem iekļūt NHL?
Čukste draftēts, Sharks nav baigi izcili ar aizsargiem, šance ir laba...

     [+] [-]

, 2020-03-01 12:33, pirms 5 gadiem
shamanis29 rakstīja: 2 gadu plāns ļoti ambiciozs.
Egle, Punnenovs, Tralmaks un Jaks nav draftēti un nekādi jaunie arī vairāk nav. Tad jau drīzāk Bindulis un Čukste varētu debitēt pie veiksmīgas sakritības.
Ābols un Rubīns vienīgie reālie kandidāti.
Egle nav slikts variants, spēlē labi, ir būdīgs, galīgi nav izslēgts. Punnenovam, diemžēl, atkal trauma, pirms tam bija viens no labākajiem golijiem NLA šosezon, Tralmakam tāls ceļš. Jaks? Nekad neesmu domājis par viņu, kā par NHL materiālu, ja tiks AHL apritē, būšu patīkami pārsteigts, bet drīzāk Eiropa priekšā...

     [+] [-]

, 2020-03-01 12:55, pirms 5 gadiem
Kaspars Biedriņš:
Čukste draftēts, Sharks nav baigi izcili ar aizsargiem, šance ir laba...

----------------------------

Nu ja cīnīsies tāpat kā Bļugers 2-3 sezonas, un ar tādiem pat panākumiem, tādu pat entuziasmu, tad iespējams tiks. Redzēs kā viņam ies AHL. NHL ir Vlasičs, Barnss, Karlsons ar vairāku gadu līgumiem, tāpat jaunais Ferraro jau stabili spēlē, līgums arī ir uz nākamo, tad nākamgad nāks jaunais 1.kārtā draftētais Merkley 2000šais, tag OHL otrais bombardieris aizsargiem. Tāpat baigā konkurence, vrb pēc pāris gadi.

     [+] [-]

, 2020-03-01 12:55, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Egle nav slikts variants, spēlē labi, ir būdīgs, galīgi nav izslēgts. Punnenovam, diemžēl, atkal trauma, pirms tam bija viens no labākajiem golijiem NLA šosezon, Tralmakam tāls ceļš. Jaks? Nekad neesmu domājis par viņu, kā par NHL materiālu, ja tiks AHL apritē, būšu patīkami pārsteigts, bet drīzāk Eiropa priekšā...
Potenciāls Eglem un Tralmakam ir. Abi ļoti talantīgi un NCAA līmenis ir audzis. Līgums ar NHL komandu nav izslēgts.

     [+] [-]

, 2020-03-01 13:01, pirms 5 gadiem
shamanis29:
Potenciāls Eglem un Tralmakam ir. Abi ļoti talantīgi un NCAA līmenis ir audzis. Līgums ar NHL komandu nav izslēgts.

---------------------------------

NCAA līmenis protams ir audzis, un tas līmenis ir audzis visā pasaules hokejā, Zviedrija, Somija ražo talantus kaudzēm tag, Amerikāņi, Kanādieši arvien pieliek, jo īpaši tehnikā, hokeju nepamet vairs, kā agrāk kad aizgāja uz NCAA, tag katrs grib dabūt vismaz 1 milj. līgumu, ko darbā nenopelnīsi 10 gados. Tāpēc tag iekļūt NHL ir gandrīz nereāli.

     [+] [-]

, 2020-03-01 13:42, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Egle nav slikts variants, spēlē labi, ir būdīgs, galīgi nav izslēgts. Punnenovam, diemžēl, atkal trauma, pirms tam bija viens no labākajiem golijiem NLA šosezon, Tralmakam tāls ceļš. Jaks? Nekad neesmu domājis par viņu, kā par NHL materiālu, ja tiks AHL apritē, būšu patīkami pārsteigts, bet drīzāk Eiropa priekšā...
Par Binduli kļūdījos. Capitals uzticēto līgumu nav attaisnojis un diez vai jaunu piedāvās pēc šīs sezonas.

     [+] [-]

, 2020-03-01 13:48, pirms 5 gadiem
shamanis29 rakstīja: Par Binduli kļūdījos. Capitals uzticēto līgumu nav attaisnojis un diez vai jaunu piedāvās pēc šīs sezonas.
Atkal par Binduli liekas, ka šī sezona ar mazu plusiņu.

     [+] [-]

, 2020-03-01 13:55, pirms 5 gadiem
shamanis29 rakstīja: Potenciāls Eglem un Tralmakam ir. Abi ļoti talantīgi un NCAA līmenis ir audzis. Līgums ar NHL komandu nav izslēgts.
Pirms 3 stundām tepat rakstīji, ka nav variantu

NCAA liela nozīme ir konferencei, kurā tu spēlē, jo koledžu hokejā spēles ir ģeogrāfiski ierobežotas. Ir vājas konferences QMJHL līmenī, ir konferences virs ECHL līmeņa.

Egle, Tralmaks, Čukste spēlē ECAC, kas ir viena no vājākajām konferencēm NCAA I, kas arī drusku samazina tās savāktās statistikas vērtību, bet ir diezgan droši, ka visiem trim un arī Jakam būs iespējas izsisties caur AHL/ECHL, vecumam te nav izšķiroša nozīme.

Punnenovu šajā sakarā piesaukt ir absurdi, Punnenovs ir labs Eiropas vārtsargs, bet ne NHL materiāls.

     [+] [-]

, 2020-03-01 15:20, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirms 3 stundām tepat rakstīji, ka nav variantu

NCAA liela nozīme ir konferencei, kurā tu spēlē, jo koledžu hokejā spēles ir ģeogrāfiski ierobežotas. Ir vājas konferences QMJHL līmenī, ir konferences virs ECHL līmeņa.

Egle, Tralmaks, Čukste spēlē ECAC, kas ir viena no vājākajām konferencēm NCAA I, kas arī drusku samazina tās savāktās statistikas vērtību, bet ir diezgan droši, ka visiem trim un arī Jakam būs iespējas izsisties caur AHL/ECHL, vecumam te nav izšķiroša nozīme.

Punnenovu šajā sakarā piesaukt ir absurdi, Punnenovs ir labs Eiropas vārtsargs, bet ne NHL materiāls.
Nez, Punnenovs ir sakarīgs NHL materiāls, 1,86 augums, manuprāt, krietni tuvāks NHL materiāls, nekā Kalniņš. Absolūti nav absurdi piesaukt, visu sezonu statistikā bija Top5 starp NLA golijiem. Ja vien ne tās traumas...

     [+] [-]

, 2020-03-01 15:37, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nez, Punnenovs ir sakarīgs NHL materiāls, 1,86 augums, manuprāt, krietni tuvāks NHL materiāls, nekā Kalniņš. Absolūti nav absurdi piesaukt, visu sezonu statistikā bija Top5 starp NLA golijiem. Ja vien ne tās traumas...
Pilnīgs bulšits, tādu vārtsargu Eiropā ir daudz, no katras līgas pa ducim, KHL x2, beigās pie 100 jau būtu.

Ja ļoti gribētu, varētu uzspēlèt AHL, bet tur būtu jāpaveicas gandrīz kā Kivleniekam, lai tiktu NHL.

     [+] [-]

, 2020-03-01 15:49, pirms 5 gadiem
interesanti palasīt komentārus. pat ja daudz bulšita pierakstīts

     [+] [-]

, 2020-03-01 16:03, pirms 5 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirms 3 stundām tepat rakstīji, ka nav variantu

NCAA liela nozīme ir konferencei, kurā tu spēlē, jo koledžu hokejā spēles ir ģeogrāfiski ierobežotas. Ir vājas konferences QMJHL līmenī, ir konferences virs ECHL līmeņa.

Egle, Tralmaks, Čukste spēlē ECAC, kas ir viena no vājākajām konferencēm NCAA I, kas arī drusku samazina tās savāktās statistikas vērtību, bet ir diezgan droši, ka visiem trim un arī Jakam būs iespējas izsisties caur AHL/ECHL, vecumam te nav izšķiroša nozīme.

Punnenovu šajā sakarā piesaukt ir absurdi, Punnenovs ir labs Eiropas vārtsargs, bet ne NHL materiāls.
Neesmu iedziļinājies NCAA hokejā, bet vai tā universitāte, kurā T. Bļugers spēlēja (Minnesota-Mankato), spēlē vienā no spēcīgākajām NCAA I konferencēm?

Jo viņš no turienes arī pārgāja uz AHL.

     [+] [-]

, 2020-03-01 16:09, pirms 5 gadiem
Nezinu, manuprāt, vienīgais, kuram uz doto brīdi ir reālākās izredzes tikt NHL ir tikai un vienīgi Rodrigo Ābols. Viņam ir līgums ar NHL klubu un pēdējā laikā arī fermā viņam iet ļoti labi. Par pārējiem te diži nav jēgas sapņot. Vismaz pašlaik.

     [+] [-]

, 2020-03-01 16:25, pirms 5 gadiem
Atlantique rakstīja: Nezinu, manuprāt, vienīgais, kuram uz doto brīdi ir reālākās izredzes tikt NHL ir tikai un vienīgi Rodrigo Ābols. Viņam ir līgums ar NHL klubu un pēdējā laikā arī fermā viņam iet ļoti labi. Par pārējiem te diži nav jēgas sapņot. Vismaz pašlaik.
Rodrigo Ābols šosezon ir galvenais kandidāts debitēt NHL , pie nosacījuma, ja Florida zaudē izredzes uz PO vai traumu epidēmijas gadījumā...
vēl Čukste ir mazas izredzes, ja uzreiz pēc NCAA noslēdz līgumu ar šarkiem, nevis gaida vasaru!

un pavisam mazas 0,1% Egle, Jaks!

vairāk pat kandiddātu nav, pat neskatoties uz to, ka Bindulim ir NHL līgums. tāpēc viņam 0,00001%

p.s. par nākotni vispār diezgan miglaini ko runāt. kas un kur būs vasarā un kādi līgumi, tikai zīlēt varam.

     [+] [-]

, 2020-03-01 16:33, pirms 5 gadiem
Kaspars Biedriņš:
Nez, Punnenovs ir sakarīgs NHL materiāls, 1,86 augums, manuprāt, krietni tuvāks NHL materiāls, nekā Kalniņš. Absolūti nav absurdi piesaukt, visu sezonu statistikā bija Top5 starp NLA golijiem. Ja vien ne tās traumas...

------------------------------

NLAšobrīd NHL galīgi nekotējas, pēc Hillera un Berras jau 10 gadi neviens nav aicināts ne tik Top5 bet arī Top1, izņemot talantīgos, draftētos, tādi bija Senna un Merzļikins.

Tā ka atliek vai nu braukt uz AHL un piekrist uz vismaz 5kāršu algas samazinājumu, vai mēģināt tikt KHL un tur parādīt sevi Top5-10. Es prognozētu, ka Punnenovs savu karjeru turpinās un iespējams arī noslēgs Šveicē.

     [+] [-]

, 2020-03-01 16:43, pirms 5 gadiem
Rodrigo Ābolam vēl tāls ceļš ejams, debitēt NHL tas būs viens, palikt spēlēt tas jau kas cits.
Ar talantu Balcera ceļš, nezvai iznāks Ābolam, tā ka nāksies iet smagu rakstura ceļu, kā Girgensonam un Bļugeram, lai nostiprinātos. Liels plus jau ir tas, ka pie pirmajām grūtībām neatpērās atpakaļ uz Eiropu.

     [+] [-]

, 2020-03-01 16:48, pirms 5 gadiem
Machimol, vari uzrakstīt, kuras ir stiprākās NCAA divīzijas un kuras vājākās?

     [+] [-]

, 2020-03-01 17:00, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Machimol, vari uzrakstīt, kuras ir stiprākās NCAA divīzijas un kuras vājākās?
domāju , ka nevar, tādu topu nav...bet vari apmēram izvilkt no komandu topiem:
bet nu komandu tops pieejams te (viens no) (ir arī citi, es šim kaut kā vairāk uzticos, kas parasti ir daudz precīzāks, sezonas noslēgumā) :
https://www.collegehockeynews.com/r...

Egles - Clarkson ir visaugstāk no mūsējo komandām...

p.s. Tralmaks (hockey East)vispār spēlē pavisam citā konferencē, nekā Egle un Čukste (ECAC). teikt kaut kura konfa vāja vai stipra ir ļoti apšaubāmi. tāda Arizona vispār nav konfās un iespējams otreiz spēlēs NCAA plejofos (Buncis un Jansons tāpēc nebūs labāki prospekti par Egli, Čuksti vai Jaku)!

     [+] [-]

, 2020-03-01 17:03, pirms 5 gadiem
vēl te var skatīt citus NCAA komandu topus:
https://www.ncaa.com/rankings/iceho...

     [+] [-]

, 2020-03-01 17:03, pirms 5 gadiem
Skaidrs, paldies.

     [+] [-]

, 2020-03-01 17:10, pirms 5 gadiem
visvājākā konfa varētu būt Jaka - Atlantic, kur viņiem pirmais numurs un uzvara konfā regulārajā, bet kopējais komandai numurs tik 27!

tas nozīmē, ka NCAA plejofos viņi tiks, ja uzvarēs tikai Atlantic konfas plejofus.
NCAA izspēles sistēma ir ļoti sarežgita un diezgan nesaprotam, lai vispār ko prognozētu un teiktu, tas ir vājs vai nav.
komandu daudz a spēles tik sezonā kopā ar PO 30+, pie tam nav tik spēles savas konfas ietvaros...
drīzāk komandu rezultāti ir otšķirīgi, nevis paša prospekta statistika. tāds mans viedoklis. nav svarīgi kurā konfā spēlē un kura vieta, statistika pāri visam, nosakot prospekta kvalitātes (tas ir stati, perspektīvas, parametri un skils, kas tiek skautots, nevis konfa vāja vai stipra) NCAA!
1 2 45 komentāri