Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Mačos pret Krieviju izlasē varētu debitēt vārtsargs Merzļikins

Jānis Celmiņš

Mačos pret Krieviju izlasē varētu debitēt vārtsargs Merzļikins
Elvis Merzļikins
Foto: AP/Scanpix

Latvijas nacionālā hokeja izlase 8. un 9. novembrī aizvadīs divas spēles ar Krievijas valstsvienību. Kā sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien atklāja izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks, tad šajās cīņās mūsu izlase būs gandrīz labākajā sastāvā. LHF pārstāvis neslēpa, ka kandidātu pulkā būs arī viena jauna seja - Elvis Merzļikins.

Šobrīd ir skaidrs, ka pret Krieviju nevarēs spēlēt Lauris Dārziņš un Jānis Sprukts, kuri šobrīd ir savainoti. Visi pārējie, kurus komandā vēlējies redzēt izlases galvenais treneris Teds Nolans, būs viņa rīcībā. "Ļoti žēl, ka bez līguma joprojām ir Edgars Masaļskis, taču viņš ir aicināts uz šiem mačiem. Tāpat esam aicinājuši Māri Jučeru, kā arī gados jauno Elvi Merzļikinu," vārtsargu līniju mačiem ar Krieviju ieskicē Baldonieks.

2012./2013. gada sezonā Merzļikins vairākkārt tika pieteikts Šveices hokeja līgas kluba HC "Lugano" mačiem kā komandas otrais vārtsargs, laukumā gan nevienā no tiem tā arī neizejot. 2013. gada 28. septembra mačā pret "HK Lozannas" vienību Merzļikins visbeidzot debitēja Lugāno kluba vārtos, vēlāk aizvadot vairākas veiksmīgas spēles.

No Kontinentālās Hokeja līgas klubos (KHL) spēlējošajiem Nolana rīcībā būs arī aizsargi Oskars Bārtulis, Artūrs Kulda, kā arī uzbrucēji Miķelis Rēdlihs un Mārtiņš Karsums. Pirms pāris dienām LHF prezidents Kirovs Lipmans Maskavā personīgi ticies ar Maskavas "Dinamo" komandas galveno treneri Oļegu Znaroku, kurš nekādus šķēršļus Karsuma spēlēšanai izlasē neliek.

No ārzemēs spēlējošajiem uz "Arēnas Rīga" ledus 8. un 9. novembrī redzēsim arī Robertu Jekimovu, Juri Štālu, Armandu Bērziņu, Koba Jasu, Kasparu Daugaviņu un arī Ronaldu Ķēniņu, atklāj Baldonieks.

"Šobrīd nedomājam par pasaules čempionātu, bet gan mērķtiecīgi gatavojamies olimpiskajām spēlēm Sočos. Skaidrs, ka šajās divās spēlēs galvenais nebūs uzvaras. Šis ir laiks tā sauktajai komandas veidošanai. Nāksim kopā, lemsim, domāsim, kā un ko darīt, lai olimpiskajās spēlēs nospēlētu iespējami veiksmīgi," skaidro Baldonieks, pagaidām gan neatklajot, kurus Rīgas "Dinamo" spēlētājus redzēsim izlases rindās mačos ar Krieviju.

Vai izlasē būs Guntis Galviņš? Baldonieks pagaidām nevar atbildēt, paužot, ka vēl ir laiks arī šim jautājumam.

Šajos divos pārbaudes mačos izlasi vadīs Teds Nolans un Toms Kūlens, taču par treneru kolektīva papildinājumu tikšot lemts, saka Baldonieks. "Nolans Rīgā būs sestdien, tad arī lemsim, kas un kā. Man ir sava nostāja, taču gribu dzirdēt arī Nolana viedokli," pauž Baldonieks, sīkāk pagaidām šo jautājumu nevēloties komentēt.

Latvijas izlase uz pirmo treniņu kopā nāks 5. novembrī.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 18:32, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Jo viņš ir viens no labākajiem Latvijas aizsargiem.
Kā redzi,tā tikai Tev te liekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-31 18:36, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tāpēc, ka viņam nav īpašas vajadzības skriet uz pirmo svilpienu, vienalga par cik. Aizejot no Jugras viņš bešā nepalika.
Cik zinu, viņam pat viens svilpiens vēl nav bijis

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 18:42, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: es gan neraustitos uz olimpiadi sutit Ralfu Freibergu! tik lielisku piespeliu kulturu,it seviski vairakumos,sen nebiju verojis jauno izpildijuma
Galviņa vietā Freibergu un sastāvs OK. Godīgi sakot, to krievu estrādes mīļotāju pat tuvumā negribu redzēt izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-31 18:56, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: suds ar to Krievu estradi ! (ja godigi,neko par to nezinaju ), bet interesanti,cik te daudzi trieku kertu,ja Tedis izdomatu uz olimpiadi panemt Podziniu?
Personīgi neķertu trieku. Čalis izskatās pēc tāda, kas grib spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:16, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: suds ar to Krievu estradi ! (ja godigi,neko par to nezinaju ), bet interesanti,cik te daudzi trieku kertu,ja Tedis izdomatu uz olimpiadi panemt Podziniu?
ir kāds iemesls Podziņu ņemt???

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:21, pirms 11 gadiem
Juceram ir varianti parkvalificeties par laukuma speletaju?
Sliktak nebus!
Savadak karjera veja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:30, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: es personigi tomer veletos pec iespejas vairak labro4us izlase redzet it seviski uzbrukuma kreisaja mala,kura pedejos gados tiek piebazta ar kreisro4iem labro4u aizsargu,savukart,mums nav vispar!
arī tādus, kas pat VHL īsti neder?

p.s. es esmu viens no tiem, kurš Podziņu negrib izlasē, pat ja viņš NHL spēlētu

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:31, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ir kāds iemesls Podziņu ņemt???
vienkārši provocē!
Podziņš tagad pat pēc meistarības tur neiekļūtu, ja kāds arī sauktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:36, pirms 11 gadiem
Njā Masala pārsteidz.... nepatīkamā nozīmē! Drīz jau pussezona būs, bet šis vēl sēž bez darba un kaut ko "zīlē kafijas biezumos"..... uz OS tiešām būtu jāņem tie kīperi, kas tiešām kaut cik regulāri spēlē un kam ir spēļu prakse. Trenēties tu vari cik labi vien gribi, bet tas tev neaizstās spēļu praksi!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:37, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Ko Tu domā ar Freimani?
sorry - Freibergu

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:39, pirms 11 gadiem
Nebūtu Masaļska iepējams mēs nemaz nespēlētu Sočos , jo neviens cits kā viņš kvalifikācijas turnīra nestaveja LV kastē .
No otras puses , es uzskatu , ka vārtos vajadzētu stāvēt Gudlevskim (jaunāks , perspektīvāks utt. ) , bet lidz Sočiem ir vēl 99 dienas , kuru laikā var notikt jebkas (ftu , ftu , ftu , trauma vai kkas tāds ) tāpēc ar Edžu ir jāreikinās , jo citus jaunos likt tik atbildīgos macos nevajadzētu , par kazakstanas un dānijas varočikiem vispar nav verts pieminēt
your_ufo rakstīja: Gudļevskis tajā pašā čempionātā izvilka virs 90 % šaibu, Masaļskis ar Jučeru nedaudz virs 70% kur šeit sakars ar aizsargu nespēju? Drīzāk tā bija Masaļska un Jučera nespēja nevis aizsargu, visu cieņu Edžam, pelnījis tikt uz Sočiem ir, bet lai vārtus sargā kāds cits. Ne par velti neviens neņem Masaļski klubā jo visiem skaidrs, ka Masaļskis ir regresējis un visiem pienāk karjeras beigas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:41, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Gudļevskis tajā pašā čempionātā izvilka virs 90 % šaibu, Masaļskis ar Jučeru nedaudz virs 70% kur šeit sakars ar aizsargu nespēju? Drīzāk tā bija Masaļska un Jučera nespēja nevis aizsargu, visu cieņu Edžam, pelnījis tikt uz Sočiem ir, bet lai vārtus sargā kāds cits. Ne par velti neviens neņem Masaļski klubā jo visiem skaidrs, ka Masaļskis ir regresējis un visiem pienāk karjeras beigas!
nu tie procenti bieži vien ir visai nosacīti.
Atceros 2007.g PČ spēli, kurā Latvija ar 5:0 piesmēja Ukrainu. Pēc oficiālā protokola metienu skaits abām izlasēm bija analogs, taču reālajā dzīvē pa Masaļska vārtiem nebija NEVIENA bīstama metiena, kamēr ukru vorotčiks rāvās vaiga sviedros.
Arī aizsargiem ir liela loma - ir atškirība kā un no kurienes met.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:42, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: tada tipa speletajiem,ka Podzins,meistariba leka ka barometrs! atliek tadu uz paris spelem ielikt vadosaja mainia ar pieredzes bagatajiem skoreriem,ka saks kraties punkti ! un otradi,ja nosuta uz farmu,tad no turienes ara ilgi neizlidis ar pasa centieniem vien
Meistarība!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:43, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: pedejos gados izlase tiek nemti speletaji no krietni ekzotiskam ligam,neka VHL
mums viens eksemplārs spēlē SHL, bet pat U-20 izlasi netiek ņemts. Ne jau līgas spēks nosaka tu esi vai neesi derīgs izlasei.
tāpat daudzi domāja par Ivanānu un NHL, kamēr beigās pat Dinamo neder un tagad vispār bez darba.
Starp citu atšķirībā no Podziņa, Ivanāns ir listē uz OS braukšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:46, pirms 11 gadiem
A-BURTS-AIVENGO rakstīja: tada tipa speletajiem,ka Podzins,meistariba leka ka barometrs! atliek tadu uz paris spelem ielikt vadosaja mainia ar pieredzes bagatajiem skoreriem,ka saks kraties punkti ! un otradi,ja nosuta uz farmu,tad no turienes ara ilgi neizlidis ar pasa centieniem vien
neesmu vinu redzējis spēlējam augstāk par 3 maiņu nekur, pat VHL.
un par to likšanu vadošā maiņā ir tufta, ja tu esi nekam nederīgs tad punktus nekrāsi.
Viens izņēmums, vairākumā gan tas strādā un ar ne vienmēr!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:46, pirms 11 gadiem
noskaties maču LV - Fra un tad pasaki , ka visi metieni pa Gudlevska vartiem bija vienkarsi un pēc tam salīdzinājumam noskaties macu LV-AUS un paskaties cik bija tiešam netveramu metienu .
Abrags rakstīja: nu tie procenti bieži vien ir visai nosacīti.
Atceros 2007.g PČ spēli, kurā Latvija ar 5:0 piesmēja Ukrainu. Pēc oficiālā protokola metienu skaits abām izlasēm bija analogs, taču reālajā dzīvē pa Masaļska vārtiem nebija NEVIENA bīstama metiena, kamēr ukru vorotčiks rāvās vaiga sviedros.
Arī aizsargiem ir liela loma - ir atškirība kā un no kurienes met.

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: mums viens eksemplārs spēlē SHL, bet pat U-20 izlasi netiek ņemts. Ne jau līgas spēks nosaka tu esi vai neesi derīgs izlasei.
tāpat daudzi domāja par Ivanānu un NHL, kamēr beigās pat Dinamo neder un tagad vispār bez darba.
Starp citu atšķirībā no Podziņa, Ivanāns ir listē uz OS braukšanu.
nu tā liste arī ir viens interesants stāsts

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 19:48, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu tā liste arī ir viens interesants stāsts
protams, jo sastādītājs ir interesants personāžš - Latvijas izlases GM Baldonieks
Es labprāt redzetu Ozo tajā krēslā, bet kamēr Lipmans dzīvs tās ir naivas cerības

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:50, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: noskaties maču LV - Fra un tad pasaki , ka visi metieni pa Gudlevska vartiem bija vienkarsi un pēc tam salīdzinājumam noskaties macu LV-AUS un paskaties cik bija tiešam netveramu metienu .
katrā spēlē ir savas nianses.
Tāpēc vārtsargus vērtēt tikai un vienīgi pēc vidēji ielaistajiem vārtiem un atsisto ripu procenta ir muļķīgi.

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neesmu vinu redzējis spēlējam augstāk par 3 maiņu nekur, pat VHL.
un par to likšanu vadošā maiņā ir tufta, ja tu esi nekam nederīgs tad punktus nekrāsi.
Viens izņēmums, vairākumā gan tas strādā un ar ne vienmēr!
arī pirms Dinamo, kad Podziņš vēl spēlēja Kriļja Sovetov fārmā viņš bija 3./4. maiņas spēlētājs (pārsvarā jau 4.). Nebūtu viņš uz Rīgu paķerts, tur arī viņa karjera būtu beigusies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:53, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: katrā spēlē ir savas nianses.
Tāpēc vārtsargus vērtēt tikai un vienīgi pēc vidēji ielaistajiem vārtiem un atsisto ripu procenta ir muļķīgi.
piekrītu tikai daļēji un tas attiecas uz īstermiņa turnīriem un kuri čempjos maz spēļu nospēlējuši.
Klubu čempionātos kur sezonā ir 40 līdz 80 spēles plus play-off un ja vārtsargs stāv kastē vismaz 70% spēļu tad tie rādītāji ir diezgan objektīvi.

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:53, pirms 11 gadiem
vienas spēles ietvaros tev piekrītu , bet jezonas garuma gan nepiekrītu
Abrags rakstīja: katrā spēlē ir savas nianses.
Tāpēc vārtsargus vērtēt tikai un vienīgi pēc vidēji ielaistajiem vārtiem un atsisto ripu procenta ir muļķīgi.

     [+] [-]

, 2013-10-31 19:57, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu tikai daļēji un tas attiecas uz īstermiņa turnīriem un kuri čempjos maz spēļu nospēlējuši.
Klubu čempionātos kur sezonā ir 40 līdz 80 spēles plus play-off un ja vārtsargs stāv kastē vismaz 70% spēļu tad tie rādītāji ir diezgan objektīvi.
nu, bet mēs jau runājam par PČ/OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-31 20:00, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: vienas spēles ietvaros tev piekrītu , bet jezonas garuma gan nepiekrītu
sezonas garumā cipari, protams, būs objektīvāki - taču vienam un tam pašam vārtsargam atsisto ripu % pārējot no stiprākas uz vājāku komandu, visticamāk, kritīsies. (un otrādi).
Aizsardzības kvalitāte tomēr ietekmē pretinieku metienu kvalitāti.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-31 20:00, pirms 11 gadiem
Man gan nav saprotams,kāpēc regulāri spēlējošo Raitumu nesauc uz izlasi-nedomāju,ka viņš ir sliktāks par Jučeru un bez spēļu prakses esošais Masaļskis.Jā- ir podu gāzējs,bet par ŗežīma neievērošanu izlases sakarā nekas nav dzirdēts!