Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Tambijevs: "Neesam Krievija - esam maza valsts ar maz spēlētājiem"

Agris Suveizda

Tambijevs: "Neesam Krievija - esam maza valsts ar maz spēlētājiem"
Leonīds Tambijevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas U-20 hokeja izlases galvenais treneris Leonīds Tambijevs pēc zaudējuma Čehijai (2:4) atzina, ka kopumā ar spēlētājiem ir apmierināts - viņi cīnījās, kā varēja. Tāpat Tambijevs portālam Championat.com runāja par iemesliem, kādēļ Latvijas hokejisti objektīvi nevar kā līdzīgs ar līdzīgu cīnīties ar lielajām pasaules izlasēm.

"Spēle bija laba, atkal mums nedaudz pietrūka. Kopumā ar spēlētājiem esmu apmierināts, jo viņi cīnījās, kā varēja. Spēlētajiem pēc otrā perioda teicu, lai turpina līst vārtu priekšā, lai met vairāk pa vārtiem. Trešajā periodā mēs pagurām, savukārt čehi pielika. Mums vairs nebija, kur pielikt," sacīja Leonīds Tambijevs.

Līdzīgu komentāru Tambijevs sniedza arī portālam Championat.com, kā arī runāja par savstarpējām spēlēm ar pasaules lielajām izlasēm: "Latvija pēdējo piecu pasaules čempionātu laikā nevienu spēli nav uzvarējusi pret pirmā astoņnieka komandām. Saprotams, ka gribas uzvarēt. Bet nevaram spēlēt kā līdzīgs ar līdzīgu daudzu iemeslu dēļ. Puiši cenšas, bet mēs visā zaudējam pavisam nedaudz - kustībā, slidošanā, meistarībā, spēlētāju atlasē."

"Mums ir maza valsts un maz spēlētāju. Neesam Krievija. Mums gribētos cīnīties par medaļām, taču tam ir nepieciešama infrastruktūra, valsts atbalsts un, pats galvenais, spēlētāji. Lai mums būtu liela spēlētāju izvēle. Iedomājieties, no astoņiem aizsargiem, kas man bija, septiņus atlasīju uz pasaules čempionātu. Galvu daudz nelauzīju. No 16 uzbrucējiem vajadzēja izvēlēties 13. Viens pārbaudēs salūza, tā kā mums vispār palika 15. Mums ir grūti," Tambijevs turpināja.

"Mums ir jāuzvar viena spēle. Visdrīzāk, ka šī spēle būs pret Vācijas komandu," portālā R-Sport citēts Latvijas pieaugušo izlases galvenais treneris Teds Nolans, kurš arī devās līdzi U-20 komandai. "Situācija atkārtojas, kāda tā bija šā gada čempionātā Kalgari, kad pēdējā spēlē uzvarējām Dāniju. Tad mēs palikām, bet Dānija izkrita zemāk. Domāju, ka šogad būs tāpat.

"Varam lepoties ar šo spēli [pret Zviedriju (1:5)], tāpēc, ka mūsu puiši izlika sevi līdz pat beigām un labi nospēlēja pret ļoti spēcīgu komandu," Nolans turpināja. "Spēle aizsardzībā ir viena no jauno hokejistu problēmām, un tas ir tas, ko vajadzētu uzlabot."

Latvijas U-20 izlase pasaules čempionātā Ufā zaudējusi visās četrās cīņās. Vispirms Latvija piekāpās Somijai (1:5) un tad zaudēja arī Šveicei (2:7), Zviedrijai (1:5) un Čehijai (2:4).

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija
Р-Спорт. Все главные новости спорта
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-30 22:36, pirms 12 gadiem
gico rakstīja: Attaisnojas kā nu varēdams! Tambijevs sev reputāciju ir sabojājis pamatīgi...
Pagaidām viņam nav, ko sabojāt. Toties nāk līdzi hroniska neprasme aptvert visu pieejamo spēlētāju loku un izraudzīties labākos, nu, un, protams, pēdējās 10- 5 minūtes... Kā Rīgā, tā izlasē. Ja spēle jau nav zaudēta ātrāk, tas notiks pēdējās minūtēs. I'ts no good.

     [+] [-]

, 2012-12-30 22:37, pirms 12 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Latvija ari maz ir treneru , tapec tu strada par izlases un jauniešu komandas treneri , jo mums nav no ka izveleties
labs

  +1 [+] [-]

, 2012-12-30 22:39, pirms 12 gadiem
Gada ņaudētājs.

  +4 [+] [-]

, 2012-12-30 22:48, pirms 12 gadiem
Lai nu kā būtu jāpriecājas par to, kas mums ir. Kamār daži lielie eksperti drš virsū pie katras iespējas vajadzētu priecāties, ka mēs vispār esam elites grupā un, ka varam tur noturēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-12-30 22:55, pirms 12 gadiem
Protams mums ne tuvu nav tādu resursu kā pārējām PČ dalībniecēm.Bet tad jau 90 gadu un 2000 gadu sākuma junioru un jauniešu izlašu treneriem vispār vajadzēja nošauties ,jo tolaik tiešām katrā vecumā kādi 30 hokejisti vien bija ,un visi kas bija veseli brauca uz PČ.Pašlaik jau nu tik traki nav un jauno spēlētāju ir krietni vairāk par Tambijeva nosaukto skaitli,tas ka viņš daļu ignorē nenozīmē ,ka nav konkurentu tiem kuri pašlaik ir izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-30 22:57, pirms 12 gadiem
sporta_barenis rakstīja: ja mes gribam kaut ko sasniegt cempionatos tad ir jaaizliedz musu hokejistiem doties spelet uz ziemelameriku. besi ara ka vinus tas amerikanu komandas nelaiz uz cempionatiem. tapec jau mes ari neko nevaram izcinit.
Domā ,ka ja būtu Girgensons ,tad rezultāti būtiski mainītos,piemēram kanādieši arī ne visus kurus gribēja dabūja no AHL.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-30 23:01, pirms 12 gadiem
a kurš kadrs salūza ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-30 23:36, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja būtu mazliet objektīvāks, varētu izvēlēties vairāk kā no 8 aizsargiem, uzbrucēji arī bija pieejami vairāk. Izlase nav privāta bodīte. Kad to sapratīs, varbūt, šis tas mainīsies. Savādāk šī ņaudēšana sāk piegriezties. Jau klasiķi dziedāja " mēs esam tik maz, cik mēs esam un vairāk mēs nevaram būt". Pieļauju, ka Ļoņa nezin, kas to dziedāja Tomēr, uztaisi kārtīgu nometni ar max daudziem labākajiem un pieejamajiem, paseko tam, kas notiek apkārt, ne tikai Rīgā un Juniorā. Būs daudz atklāsmju, nebūs gatavu kadru, bet ar cilvēkiem IR JĀSTRĀDĀ, tad būs rezultāts.
Kuras ir tās dižās atklāsmes, kas Tambikam vēl varēja rasties...? Zuševics no EBEL 4. maiņas, Zandoskis average spēlētājs Šveices junioru līgā.... Semjonovs, 94. gads zviedru 3. pēc spēka līgā...

Intereses pēc pavērošu arī kā Kļaviņa karjera attīstīsies turpmāk, jo pēdējās spēlēs viņš jau nespēlē vairs Elitserien un kā būs nākamgad, kad viņa vietā jau sāks iespēlēt 94tos AIK sastāvā...

     [+] [-]

, 2012-12-30 23:42, pirms 12 gadiem
sporta_barenis rakstīja: svadak butu bijis. ta mus ir problema visam izlasem ka ziemelamerikani musejos nelaiz. nah mums tas ir vajadzigs? labak lai spele eiropa un krievija. vismaz garantija ku bus kas palidz izlasei. specigie speletaji bus
Jebkura spēlētāja sapnis ir spēlēt NHL un ir daudzi hokejisti ,kam ZA hokeja stils patīk vairāk un arī nopelnīt labi spēlētāji var vairāk NHL ,nevis Eiropā.

     [+] [-]

, 2012-12-30 23:43, pirms 12 gadiem
Cik tad liela ir Slovākija?Nedomāju,ka tur ir daudz vairāk spēlētāju,vnk saimniecība ir sakārtota.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-30 23:48, pirms 12 gadiem
Dzinja rakstīja: Cik tad liela ir Slovākija?Nedomāju,ka tur ir daudz vairāk spēlētāju,vnk saimniecība ir sakārtota.
Spēlētāju ir stipri vairāk un ir normāls savs čempionāts.Ja Latvija būtu turīgāka un valsts čempionātā spēlētu 6-8 klubi LM līmeņa ar visu piramīdu ,tad protams mēs ātrāk pievilktu savu līmeni vadošajām valstīm,nevis kā tagad visu centralizējot un spēlējot svešu valstu čempionātos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-30 23:51, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja būtu mazliet objektīvāks, varētu izvēlēties vairāk kā no 8 aizsargiem, uzbrucēji arī bija pieejami vairāk. Izlase nav privāta bodīte. Kad to sapratīs, varbūt, šis tas mainīsies. Savādāk šī ņaudēšana sāk piegriezties. Jau klasiķi dziedāja " mēs esam tik maz, cik mēs esam un vairāk mēs nevaram būt". Pieļauju, ka Ļoņa nezin, kas to dziedāja Tomēr, uztaisi kārtīgu nometni ar max daudziem labākajiem un pieejamajiem, paseko tam, kas notiek apkārt, ne tikai Rīgā un Juniorā. Būs daudz atklāsmju, nebūs gatavu kadru, bet ar cilvēkiem IR JĀSTRĀDĀ, tad būs rezultāts.
Varbūt par cipariem var strīdēties, bet visā visumā neko nepareizi viņš nepateica. Pat ja dubultojam viņa ciparus, tas ir STIPRI par maz, lai cīnītos par ko vairāk, kā palikšanu elitē.
Nometnes? Atlases? Zini, ka hokejisti bez izlases arī klubos pilnu sezonu kapā?

  +2 [+] [-]

, 2012-12-30 23:52, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: no šiem 94tiem kāda 1/3 pametīs sportu, paliks vājāki vai viņus izkonkurēs 95tie
un atkal puskomanda būs gadu par jaunu
un atkal dziesma tāpati

viss, ko saki, ir perkekti pareizi, bet šai daļa nepiekrītu
Kuri pametīs sportu? Tie būs HK Rīga uzbrukuma līderi Bukarts ar Jeļisējevu, LM viens no stabiliem kapātājiem Ozoliņš, Jevpalovs no QMJHL vai Lipsbergs ar Kuldu no WHL, Bļugers, kas ir 2. kārtā draftēts, varbūt Girgensons pametīs ar? Vai Merzļikins, kam kontrakts ar NLA klubu? Semjonovs, kas ir viens no sava zviedru 1. divīzijas kluba līderiem vai Zuševics, kas varbūt ar pamatgadu arī uzspēlēs un kas spēlē EBEL?

Ir skaidrs, ka ja nav traumu, tad visi 94/95 no šī sastāva būs čempī arī nākamgad, izņemot varbūt Ševčenko... un plus Girgensons, jo domāju, ka ja šis nekapās NHL, tad nākamgad no AHL prom viņš tiks... Vienkārši tāpēc, ka spēlētāju līmenis ir tik labs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-30 23:53, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Spēlētāju ir stipri vairāk un ir normāls savs čempionāts.Ja Latvija būtu turīgāka un valsts čempionātā spēlētu 6-8 klubi LM līmeņa ar visu piramīdu ,tad protams mēs ātrāk pievilktu savu līmeni vadošajām valstīm,nevis kā tagad visu centralizējot un spēlējot svešu valstu čempionātos.
Piekrītu protams,bet svarīgs ir arī jauno hokejistu audzināšanas process.Manuprāt maziem esot netiek ne uzsvars uz tehniku likts,ne uz slidošanu.Trūkst labu treneru,nav valsts atbalsta utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-30 23:55, pirms 12 gadiem
Krievu komentētāji teica,ka Ozoliņam kaut vai uzvārda pēc būtu jāspēlē labāk

  +1 [+] [-]

, 2012-12-30 23:57, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: kā šitas teksts jau piegriezies...
Jā,bet paskaties uz jebkuriem pretiniekiem-visi ir ātrāki, tehniskāki utt...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-30 23:58, pirms 12 gadiem
Dzinja rakstīja: Cik tad liela ir Slovākija?Nedomāju,ka tur ir daudz vairāk spēlētāju,vnk saimniecība ir sakārtota.
Nation Population 5,483,088
Indoor Rinks 47
Junior Players 6,576

Uz papīra viņi ir +/- 3 reizes stiprāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-31 00:01, pirms 12 gadiem
Dzinja rakstīja: Piekrītu protams,bet svarīgs ir arī jauno hokejistu audzināšanas process.Manuprāt maziem esot netiek ne uzsvars uz tehniku likts,ne uz slidošanu.Trūkst labu treneru,nav valsts atbalsta utt...
Vienmēr visu var uzlabot, bet... vai tāpat nedomā somi, kas nevar tikt pie uzvaras PČ un skatās uz krieviem, kanādiešiem un zviedriem ar skaudību...? Viņiem ir viss tas pats, kas tām izlasēm, i naudas, i laukumu, i treneru ziņā, bet... nu neredzam mēs U20 līmenī Somiju finālā.... Un tad arī jautājums, cik tālu var izkopt trenēšanu un cik tālu tas ir vnk spēlētāju resursu jautājums.....

     [+] [-]

, 2012-12-31 00:03, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Vienmēr visu var uzlabot, bet... vai tāpat nedomā somi, kas nevar tikt pie uzvaras PČ un skatās uz krieviem, kanādiešiem un zviedriem ar skaudību...? Viņiem ir viss tas pats, kas tām izlasēm, i naudas, i laukumu, i treneru ziņā, bet... nu neredzam mēs U20 līmenī Somiju finālā.... Un tad arī jautājums, cik tālu var izkopt trenēšanu un cik tālu tas ir vnk spēlētāju resursu jautājums.....
Bet somiem vismaz ir varianti,un gan jau kādreiz kādu bronzu arī dabūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-12-31 00:07, pirms 12 gadiem
Protams, man jau patiktu, ja mēs rādītu vēl labāku efektivitāti kā somi U20 līmenī un ar saviem mazajiem spēlētāju resursiem kļūtu ļoti kruti un regulāri sistu un kā ar līdzīgu kapātos ar lielvalstīm, bet jautājums cik iespējams kas tāds ir pie mūsu naudas resursiem šobrīd?? Labi treneri arī prasa naudu, individuāls darbs ar spēlētājiem arī prasa naudu... Naudu, kuras nav. Un tas tāpat ir visās jomās, kaut vai tai pašā ekonomikā... Mēs visi gribam saņemt vidējo algu 700ls uz rokas jau rīt, lai nav uz Angliju jābrauc strādāt, bet kas liek domāt, ka tas maz ir iespējams, ja no postkomunistu valstīm neviena, arī Igaunija, nav PAT TUVU tādiem cipariem.... Kas liek domāt, ka mēs būsim unikāls izņēmums pasaules mērogā hokeja vai ekonomikas jomā? Protams, par to mēs varam sapņot, arī par Gangnam Style vietā kādu ''Jankas stils'' video, ko youtube apskatīs miljards pasaules iedzīvotāju, bet līdz šim neatkarības 20 gados nekādi tādi brīnumi nav notikuši un tāpēc nez vai ir vērts tos arī gaidīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-12-31 00:10, pirms 12 gadiem
Dzinja rakstīja: Bet somiem vismaz ir varianti,un gan jau kādreiz kādu bronzu arī dabūs
mums arī ir varianti vinnēt gan slovāus, gan vācus... Vismaz vācus noteikti. Ja spēlē tā kā šodien, tad pret vāciem uzvaru var prasīt. Cita lieta vai sagaidīsim, bet prasīt var. Redzēju vācu spēli pret krieviem, tur 0-7 vietā varēja arī būt 0-13...

  -1 [+] [-]

, 2012-12-31 00:13, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Viņiem jau šogad skaitās ļoti laba izlase. Viss ir iespējams!
skaitās, jā, bet jau 3 punkti pakāsti pret čehiem un 1 pret šveiciešiem, abās valstīs jauno hokejistu skaits šķiet ir mazāks un arī rangā tās ir zem somiem...

  -1 [+] [-]

, 2012-12-31 00:20, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Nenoliedzami, ka treniņu faktors arī spelē lielu lomu, bet ne mazāka nozīme ir dabas dotajam. Tas ir kā visās dzīves jomās- ne katrs var būt gleznotājs, mūziķis, matemātiķis u.t.t. ja tas cilvēkam nav dabas dots. Tad iedomājies cik liela iespēja ir atrast "tīrradņus" ja vienā vietā strādā ar 50 000 jaunekļiem, bet otrā- ar 1500?
Protams,ka pārsvars ir nenoliedzams,bet no tiem 1500,arī var savus pāris desmitus lietaskokus uztaisīt(pareizi trenējot),ne Malkinus,vai Krosbijus,bet vismaz tādus,kas bezpalīdzīdzīgi neslidinās līdzi ar vienu domu- atmesties.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-31 00:21, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Nenoliedzami, ka treniņu faktors arī spelē lielu lomu, bet ne mazāka nozīme ir dabas dotajam. Tas ir kā visās dzīves jomās- ne katrs var būt gleznotājs, mūziķis, matemātiķis u.t.t. ja tas cilvēkam nav dabas dots. Tad iedomājies cik liela iespēja ir atrast "tīrradņus" ja vienā vietā strādā ar 50 000 jaunekļiem, bet otrā- ar 1500?
te arī jautājums par to kāpēc Latvijai nav Bēthovena lieluma mūziķu, Pikaso līmeņa gleznotāju vai Rušdi līmeņa rakstnieku.... Protams, kāds iebildīs ar veco labo ''nav mazu kultūru'', bet tas arī ir tāds izteiciens propagandai, lai aizstāvētu mūsu tautu no ārzemju kultūras nāvējošajām ķetnām un pabalstītu vietējos mākslu metrus...