Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beļavskis nosauc sastāvu turnīram Norvēģijā

Andrejs Siliņš

Beļavskis nosauc sastāvu turnīram Norvēģijā
Aleksandrs Beļavskis
Foto:Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis nosaucis sastāvu, kas gatavosies "Euro Ice Hockey Challenge" turnīra spēlēm. Tās no 6. līdz 8. novembrim norisināsies Norvēģijas pilsētā Stavangerē. Mūsu komandas pretinieki būs Norvēģijas, Dānijas un Francijas izlases.

Gatavojoties turnīram, Latvijas izlase 3. un 4. novembrī „Volvo SC” ledus hallē aizvadīs ledus treniņus un 5. novembra pēcpusdienā ar avioreisu caur Frankfurti dosies uz Norvēģijas pilsētu Stavangeri.

No 3. novembra „Volvo SC” ledus hallē izlases treniņos piedalīsies 3 vārtsargi, 8 aizsargi un 12 uzbrucēji. Aizsargs Maksims Širokovs komandai pievienosies 5. novembrī turnīra norises vietā, Stavangerē.

Debija šajā turnīrā pie Latvijas izlases stūres būs galvenajam trenerim Aleksandram Beļavskim.

6. novembrī Latvijas komandas pirmie pretinieki būs Dānijas izlases hokejisti. 7. novembrī mūsu izlase sacentīsies ar mājiniekiem – norvēģiem. Turnīra pēdējo spēli Latvijas izlase aizvadīs 8. novembrī pret Franciju.

Latvijas izlases kandidātu saraksts EIHC turnīram:

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Lugano, Šveice), Ervīns Muštukovs (Aalborg, Dānija), Edgars Lūsiņš (HS Rīga/Prizma);
Aizsargi: Māris Jass (Nitra, Slovākija), Guntis Galviņš (HC Bolzano, Austrija), Jānis Andersons (HK Dukla Trencin, Slovākija), Jēkabs Rēdlihs (HC Karlovy Vary, Čehija), Maksims Širokovs (Red Ice, Šveice), Kristaps Bazevičs (Asaat Pori, Somija), Kristers Freibergs (Hamburger SV, Vācija), Mārtiņš Gipters (HK Liepāja), Mārtiņš Mežulis (HK Zemgale/LLU);
Uzbrucēji: Koba Jass (Bili Tygri Liberec, Čehija), Armands Bērziņš (Val Pusteria, Itālija), Lauris Bajaruns (Rungsted, Dānija), Toms Andersons (Thurgau, Šveice), Artūrs Mickevičs (Toros, VHL, Krievija), Artūrs Ozoliņš (Arlan Temirtau, Kazahstāna), Aleksejs Širokovs (Neman Grodno, Baltkrievija), Edijs Brahmanis (HK Gomel, Baltkrievija), Jānis Ozoliņš (HS Rīga/Prizma), Andris Siksnis (HS Rīga/Prizma), Rodrigo Ābols (HK Rīga), Rūdolfs Maslovskis (HK Rīga).

Treniņu plāns:
03.11..2014. 17:15-18:30 Ledus (Volvo)
04.11.2014. 10:30-12:00 Ledus (Volvo) 17:15-18:30 Ledus (Volvo)

Euro Ice Hockey Challenge: (Stavangerē, Norvēģijā)

datumslaiksspēle
06.11.2014.16:00Dānija - Latvija
07.11.2014.20:00Latvija - Norvēģija
08.11.2014.14:00Latvija - Francija
pēc Latvijas laika

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

  +9 [+] [-]

, 2014-10-30 15:01, pirms 11 gadiem
Ēriku Ševčenko kkā neredz starp kandidātiem.. trauma vai kāds cits iemesls?

Bet tā sastāvs ir ok zinot to kas vel mums ir rezervē

PS: visas LV spēles būs LTV7 kanālā redzamas!

  +9 [+] [-]

, 2014-10-30 15:04, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ēriku Ševčenko kkā neredz starp kandidātiem.. trauma vai kāds cits iemesls?

Bet tā sastāvs ir ok zinot to kas vel mums ir rezervē


PS: visas LV spēles būs LTV7 kanālā redzamas!
Drosi vien klubs nav palaidis. Arī komandas biedra Kuzmenkova nav.

  +5 [+] [-]

, 2014-10-30 15:04, pirms 11 gadiem
Dīvaini tie izsaukumi, lai neteiktu vairāk
katrā ziņā laikam daudz atteikumu bija vai citi iemesli...
nerodas man pārliecība, ka sasaukti labākie,kas pieejami pēc KHL...
no Latvijas čempja tas pats...
kaut kāds blatņiku saiets ja tā padomā
p.s. Abrag teicu, ka sauks no VHL un Kazahstānas...tik man nav skaidrs kāpēc tieši šie, kaut gan varbūt Ševčenko un Kuzmenkovs atteica...

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:04, pirms 11 gadiem
vismaz panema kadu no LAČ, citadi cik atceros tad parasti neviena no vietejiem nebija.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 15:04, pirms 11 gadiem
Visi pieminēja gipteru ka paņemts no lv čempja a bet kape nepiemineja mežuli
Slēpts komentārs: 120 kg varcargs

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 15:08, pirms 11 gadiem
Interesants sastāvs, viennozīmīgi!

  +6 [+] [-]

, 2014-10-30 15:09, pirms 11 gadiem
Biju cerējis aizsardzībā redzēt Freimani. Uzbrukumā arī kādu no čempionāta rezultatīvākajiem spēlētājiem Zabi, Freiju vai Hodzko, nedomāju, ka Siksnis ir ar ko pārāks par kādu no viņiem.
Tomēr kopumā prieks, ka ir gana daudz LHV spēlētāju.
Un pārstāvētās līgas un klubi kopumā ir gana solīdas, labs Eiropas vidusmērs, ne būt ne tik traki, kā sākumā daudzi prognozēja.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:09, pirms 11 gadiem
Nav pamata Beļavski šobrīd nosodīt vai slavēt par šādu izlases modeli, jo jādod iespēju viņam iebraukt lietās, kas ir kas tuvākajās izlases rezervēs. Nopelt vai uzslavēt vienmēr pagūsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-10-30 15:10, pirms 11 gadiem
Pietika Galviņam aiziet uz Bolzano, tā klubs uzreiz no Itālijas pārcēlās uz Austriju

  +9 [+] [-]

, 2014-10-30 15:11, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Dīvaini tie izsaukumi, lai neteiktu vairāk
katrā ziņā laikam daudz atteikumu bija vai citi iemesli...
nerodas man pārliecība, ka sasaukti labākie,kas pieejami pēc KHL...
no Latvijas čempja tas pats...
kaut kāds blatņiku saiets ja tā padomā
p.s. Abrag teicu, ka sauks no VHL un Kazahstānas...tik man nav skaidrs kāpēc tieši šie, kaut gan varbūt Ševčenko un Kuzmenkovs atteica...
Teikšu īsi-kamēr izlases GM būs Baldonieks, tikmēr es izlases komplektācijā dziļu loģiku vairs necenšos meklēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav pamata Beļavski šobrīd nosodīt vai slavēt par šādu izlases modeli, jo jādod iespēju viņam iebraukt lietās, kas ir kas tuvākajās izlases rezervēs. Nopelt vai uzslavēt vienmēr pagūsim.
100% otrais sastavs, lai jau parbauda, to kas nekad vai reti ieklust izlase, jauns treneris varbut pamanis kadu ko citi nebija ieverojusi, tapec jau domati sadi turniri.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-30 15:14, pirms 11 gadiem
Sastāvs vienkārši olimpisks, bet pieeja pareiza, jāredz, kas ir kas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:15, pirms 11 gadiem
prieks ka no LAČ un HK Rīga ir , lūk beidzot pārbaudes sākas no pašiem dziļumiem , nevajag raustit večus no KHL ir pilns citu kuriem vajag sevi pierādīt.

Kas ar Jekimovu notiek?! neņēma vai trauma , vai kas vēl?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 15:16, pirms 11 gadiem
Aknas čupā rakstīja: prieks ka no LAČ un HK Rīga ir , lūk beidzot pārbaudes sākas no pašiem dziļumiem , nevajag raustit večus no KHL ir pilns citu kuriem vajag sevi pierādīt.

Kas ar Jekimovu notiek?! neņēma vai trauma , vai kas vēl?
trauma

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 15:17, pirms 11 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: diez gan bēdīgs skats, šodien skatījos uz Vācu sastāvu, tīri pieklājīgs, veselīgs DEL čempionāta sastāvs ar izteiktām zvaigznēm no pašmāju čempja.
turpini skatīties.

  -3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav pamata Beļavski šobrīd nosodīt vai slavēt par šādu izlases modeli, jo jādod iespēju viņam iebraukt lietās, kas ir kas tuvākajās izlases rezervēs. Nopelt vai uzslavēt vienmēr pagūsim.
Piekrītu. Varbūt pēc turnīra ar kādu špīleri pat Sējējs aprunājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:22, pirms 11 gadiem
LTG rakstīja: P.s.
Varbyut keids var pasciet kopiec Punnenovs nav tycs uzzaicynuots???
trauma...

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:23, pirms 11 gadiem
Kad, beidzot, paziņos U20 sastāvu? Tulīt viņiem turnīrs Dānijā. Pēc šī ir skaidrs, ka nebūs Maslovska un Ābola, kuri gan noteikti būs PČ.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:24, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Pietika Galviņam aiziet uz Bolzano, tā klubs uzreiz no Itālijas pārcēlās uz Austriju
Galviņa klubs Austrijas čempi spēlē, tāpēc arī tā pierakstīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-10-30 15:26, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: 100% otrais sastavs, lai jau parbauda, to kas nekad vai reti ieklust izlase, jauns treneris varbut pamanis kadu ko citi nebija ieverojusi, tapec jau domati sadi turniri.
Es teiktu 2-3 sastāvs. Nav ne tikai KHL spēlējošie, bet arī amerikāņi.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-30 15:30, pirms 11 gadiem
Lielās līnijās īpaši piesieties nevar protams vienmēr var pajautāt, kāpēc jāpārbauda trīsdesmitgadnieks Brahmanis nevis teiksim Zušēvics vai kāpēc jāņem Freibergs no vācu 3.līgas nevis Kalvis Ozols vai Tūbelis no Francijas otrā līgas, bet ja labi spēlēs, gan jau arī šie tiks pie iespējas.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 15:31, pirms 11 gadiem
Janens12345 rakstīja: Visi pieminēja gipteru ka paņemts no lv čempja a bet kape nepiemineja mežuli
A kas vinsh ir?Vinsh pat jaunieshu izlasee nekad nespeeja tikt... Laikam Teevs ar Belavski paziistami no beerniibas
Slēpts komentārs: Dinamo'1988
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2014-10-30 15:35, pirms 11 gadiem
toto_ansis rakstīja: Dīvains sastāvs
Neizprotu kapeec vispaar jaannem taadi kaa Mezhulis kursh pat LACH nav savas komandas liideris un piemeeram Luusinsh kursh arii speelee LACH.Vienakaarshi nesaprotu vai tieshaam var buut taa ka vinsh sevi tik labaa veidaa paraadiis ka naakoshgad pasaules chempii buus muusu vaartsargs nr1 kursh speelees piem., pret Krieviju!?-Ja nee, tad kapeec nepanemt kaadu no u-20 izlases vaartsargiem vai to pashu Kalninu kursh ir par 7 gadi jaunaaks un speelee aarzemees.Vnk kaa var nemt un vai vajag (cik lietderiigi) 30 gadiigu vartusargu kursh speelee LATVIJAS CHEMPIONAATAA?????????????

  +6 [+] [-]

, 2014-10-30 15:36, pirms 11 gadiem
Kur Edgars Siksna ?

  +4 [+] [-]

, 2014-10-30 15:37, pirms 11 gadiem
karlis163 rakstīja: Kur Edgars Siksna ?
viņš vispār kaut kur spēlē šosezon?

  -3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:38, pirms 11 gadiem
Kāpēc ņem arī tādus, kas nevar iemest šosezon, jāņem tos, kuri met iekšā.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:39, pirms 11 gadiem
Interesants sastāvs, veiksmi Beļavska kungam šai nebūt ne vieglajā arodā!

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:39, pirms 11 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: gatavoju Hokeja līgu topu, man ir jāskatās aktuāla informācija arī izlašu sakarā.
Kad tiks publiskots Tops??
Slēpts komentārs: denebs

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:44, pirms 11 gadiem
denebs rakstīja: Ar šādu sastāvu ne uz ko pretendēt nevar, bet nu vismaz varēs pārbaudīt tālākās rezerves un potenciālo soliņa garumu. Tik škrobe par to, ka kārtējais turnīrs atkal būs zaudējumu zīmē, gribas taču uzvaru garšu just...
visas spēles nezaudēs...pat ar šādu sastāvu, kā izsakies

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 15:49, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: Lielās līnijās īpaši piesieties nevar protams vienmēr var pajautāt, kāpēc jāpārbauda trīsdesmitgadnieks Brahmanis nevis teiksim Zušēvics vai kāpēc jāņem Freibergs no vācu 3.līgas nevis Kalvis Ozols vai Tūbelis no Francijas otrā līgas, bet ja labi spēlēs, gan jau arī šie tiks pie iespējas.
apmēram kaut kā tā. Tāpat jautājums - kāpēc, piemēram, nav Kļaviņš.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 15:50, pirms 11 gadiem
Sastāvs ir labs. Un nevis kvalitātes ziņā, bet gan rezervju ziņā, ka mūsējos pārbauda padziļināti, nevis kārtējo reizi bezjēdzīgi šādos turnīros ņem Džeriņus, Meijas un Cipuļus, kaut gan jau gadiem ilgi visiem zināms, kā viņi spēlē. Vienīgi nedaudz pārsteigts esmu, ka Punnenova nav (es nemaz nezinu, moška trauma vai kas). Bet par sastāvu tikai jāpriecājās, ka mūsu hokeja rezerves lēnām pieaug. Protams, jācer, ka visi daudz/maz vismaz līmeni turēs.

  +6 [+] [-]

, 2014-10-30 15:53, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: apmēram kaut kā tā. Tāpat jautājums - kāpēc, piemēram, nav Kļaviņš.
pavasarī jau redzēju Kļavinu, nekas īpašs...
saprastu, ja vēl kāds no SWE pirmās divīzijas būtu izsaukts...
par uzbrucējiem man pretenziju nav nekādu...tāpat vārtsargi...
aizsargi gan daži raisa izbrīnu, piemēram Freibergs un Mežulis...

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 15:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: visas spēles nezaudēs...pat ar šādu sastāvu, kā izsakies
grūti teikt. Frančiem turnīrā spēlēs kaujas sastāvs. Dāņiem arī drīzāk 1. izlase nekā 2. izlase (13 no pagājušā PČ). Norvēģiem sastāvā iztrūkst tikai 3 no KHL un 2 no SHL (abiem traumas). Ja zaudēs visās 3 spēlēs - nebūs pārsteigums.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-30 15:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: pavasarī jau redzēju Kļavinu, nekas īpašs...
saprastu, ja vēl kāds no SWE pirmās divīzijas būtu izsaukts...
par uzbrucējiem man pretenziju nav nekādu...tāpat vārtsargi...
aizsargi gan daži raisa izbrīnu, piemēram Freibergs un Mežulis...
ta daudzi no viņiem pavasarī bija nekas īpašs!

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:58, pirms 11 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Es teiktu 2-3 sastāvs. Nav ne tikai KHL spēlējošie, bet arī amerikāņi.
Tie jau pamata veido pirmo sastavu, tapec saku ka sis ir otrais, jo no si reti kads ieklust pirmaja, tad ir jabut traumam vai citiem atteikumiem.
2 loti plass jedziens, jo dazi no pirma balanse uzrobezas ar otro un dazi no pavisam dzilam rezervem var meginat tikt otraja. Tacu tas viss ir preks kakiem, izlases kodols mums medz but gadiem nemainigs, izmainas tikai, ja kads beidz spelesanu izlase vai satraumets, tada nopietnaka cina ir tikai 4 mainu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 15:59, pirms 11 gadiem
Nedarbs rakstīja: Sastāvs ir labs. Un nevis kvalitātes ziņā, bet gan rezervju ziņā, ka mūsējos pārbauda padziļināti, nevis kārtējo reizi bezjēdzīgi šādos turnīros ņem Džeriņus, Meijas un Cipuļus, kaut gan jau gadiem ilgi visiem zināms, kā viņi spēlē. Vienīgi nedaudz pārsteigts esmu, ka Punnenova nav (es nemaz nezinu, moška trauma vai kas). Bet par sastāvu tikai jāpriecājās, ka mūsu hokeja rezerves lēnām pieaug. Protams, jācer, ka visi daudz/maz vismaz līmeni turēs.
Punnenovam trauma - bij jau zināms, ka tādēļ viņš nebūs.

Par to vai rezerves aug - redzēsim kā viņi izskatās uz NOR, FRA un DEN fona.

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:03, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ta daudzi no viņiem pavasarī bija nekas īpašs!
tik pat labi mēs jau nezinām, varbūt sauca - atteica, vai klubs nepalaida...
ļoti daudz atteikumi šoreiz bijis, cik varēja saprast no LHF un citiem avotiem...tāpēc jau arī tāda bremzēšana bija ar sastāva paziņošanu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:05, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: grūti teikt. Frančiem turnīrā spēlēs kaujas sastāvs. Dāņiem arī drīzāk 1. izlase nekā 2. izlase (13 no pagājušā PČ). Norvēģiem sastāvā iztrūkst tikai 3 no KHL un 2 no SHL (abiem traumas). Ja zaudēs visās 3 spēlēs - nebūs pārsteigums.
nu ja zaudēs, zaudēs...tad neko.

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:07, pirms 11 gadiem
Kapec nav neviens ''profesionaalis'' no DR (Bukarts, Jerofejevs, utt.)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:07, pirms 11 gadiem
Jaa, nesaprotami, kapec nav karagandiessi- kuzmenkovs, sheva, begovs un salija !!??
Jekimovs laikam traumeets ?? Bet zusevicu gan vereja pameginat... Taapat arii Kurbada un Liepaajas stirpaakos vareeja atlasiit...

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 16:08, pirms 11 gadiem
Cienītais raksta autor , man liekas ,ka pareizi būs - LV izlase dosies uz Stavangeru un aizvadīs spēles Stavangerā ... , nevis dosies uz Stavangeri un spēlēs Stavangerē .
Blakus Stavangerai jau pāris gadus dzīvoju un hokeju noteikti iešu !!!

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:09, pirms 11 gadiem
Staals arii traumeets ? Un no hk rigas labak buutu 94g neemusi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 16:12, pirms 11 gadiem
kriiultra rakstīja: Jaa, nesaprotami, kapec nav karagandiessi- kuzmenkovs, sheva, begovs un salija !!??
Jekimovs laikam traumeets ?? Bet zusevicu gan vereja pameginat... Taapat arii Kurbada un Liepaajas stirpaakos vareeja atlasiit...
Kazahstānas čempī jau nav pārtraukuma tai laikā - bez tam dārgi priekš LHF apmaksāt viņiem biļetes... un ne jau viņi vienīgi Kazahstānā, pēc ziņām no KAZ medijiem spriežot, piemēram, Demiters tur šosezon rāda labāku sniegumu par Saliju

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:13, pirms 11 gadiem
Sastāvs ,manuprāt,nav dīvains,tas ir pārbaudes turnīrs un viņš ir izsaucis visus ,kuri ir nedaudz aiz izlases strīpas,tādiem kā Dārziņš ,Kulda,Karsums utt nav nekas jāpierāda.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 16:25, pirms 11 gadiem
Štāls bija jaņem!

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:29, pirms 11 gadiem
Fredža rakstīja: Sastāvs ,manuprāt,nav dīvains,tas ir pārbaudes turnīrs un viņš ir izsaucis visus ,kuri ir nedaudz aiz izlases strīpas,tādiem kā Dārziņš ,Kulda,Karsums utt nav nekas jāpierāda.
nu nez... piemēram, pārējie: dāņi, norvēģi un franči ir izlasēs iekļāvuši praktiski visus uz šo brīdi pieejamos

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:29, pirms 11 gadiem
racerx rakstīja: Štāls bija jaņem!
varbūt jā, varbūt nē...

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:33, pirms 11 gadiem
Pa TV kaadu speeli radiis?

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:34, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Pa TV kaadu speeli radiis?
visas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-10-30 16:38, pirms 11 gadiem
toto_ansis rakstīja: Visvairāk pārsteidz Edgars Kļavins. Nezini gadījumā vai satraumēts, vai kas ka viņa nav?
Jauns, labs aizsargs ar labiem auguma parametriem, ar SHL(!!) un Allsvenskan pieredzi. Milzīgs potenciāls. Labi šosezon nav spēcīgā klubā, bet iepriekšminētie fakti ir labs arguments kādēļ būtu vērts pamēģināt.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 16:41, pirms 11 gadiem
Negribētos lai Bazēvičam šis izsaukums nostrādā kā lāča pakalpojums. Nesen paaicināts pie lielās komandas un jau jādodas uz izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 16:41, pirms 11 gadiem
toto_ansis rakstīja: Visvairāk pārsteidz Edgars Kļavins. Nezini gadījumā vai satraumēts, vai kas ka viņa nav?
Jauns, labs aizsargs ar labiem auguma parametriem, ar SHL(!!) un Allsvenskan pieredzi. Milzīgs potenciāls. Labi, šosezon nav spēcīgā klubā, bet iepriekšminētie fakti ir labs arguments kādēļ būtu vērts pamēģināt.
Labi vēl, ka šamo vārtos neieliki

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:42, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Negribētos lai Bazēvičam šis izsaukums nostrādā kā lāča pakalpojums. Nesen paaicināts pie lielās komandas un jau jādodas uz izlasi.
nav viņš pie lielās komandas, vakar vēl spēlēja U-20 čempī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:43, pirms 11 gadiem
Fredža rakstīja: Sastāvs ,manuprāt,nav dīvains,tas ir pārbaudes turnīrs un viņš ir izsaucis visus ,kuri ir nedaudz aiz izlases strīpas,tādiem kā Dārziņš ,Kulda,Karsums utt nav nekas jāpierāda.
Katrā gadījumā skaidrs, ka šie vismaz plēsīsies pa nopietno, nevis tikai atslidos savu laiku, kā tas visbiežāk šajā sezonas laikā izlasē notiek ar visiem Bukartiem un Džeriņiem.

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nav viņš pie lielās komandas, vakar vēl spēlēja U-20 čempī...
Tad vēl tā...
Nebiju pamanījis par kuru laiku nosūtīts atpakaļ. Vēl pāris dienas atpakaļ runā bija, ka būs iespēja ilgāk patrenēties ar lielo komandu.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 16:47, pirms 11 gadiem
Vienīgais žēl ,ka nav Kuzmenkova un Ševčenko un neesmu piefiksējis ,kur spēlē E.Siksna.

     [+] [-]

, 2014-10-30 16:47, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu nez... piemēram, pārējie: dāņi, norvēģi un franči ir izlasēs iekļāvuši praktiski visus uz šo brīdi pieejamos
Vai kādai no šīm izlasēm ir nomainījies galvenais treneris pēc PČ Minskā?

  +5 [+] [-]

, 2014-10-30 16:54, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: apmēram kaut kā tā. Tāpat jautājums - kāpēc, piemēram, nav Kļaviņš.
Kāpēc būtu jābūt?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 17:00, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kāpēc būtu jābūt?
kas tevi sarkanu uztrinis?

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:03, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Vienīgais žēl ,ka nav Kuzmenkova un Ševčenko un neesmu piefiksējis ,kur spēlē E.Siksna.
E.Siksna bija pa dažiem VHL klubiem uz pārbaudes laiku...
beidzamais bija Dinamo Balashina, bet arī tur nenoturējās...kur tagad ir, fig viņu zin...pazudušas pēdas

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kas tevi sarkanu uztrinis?
Oficiāli izrakstīja Vētra, par to ka pajautāju kapēc ždanokas pdauza tiek vilkta ārā no miskastes, tas par to ka to provokatoru vislaik citēja daudzi, ērms sevi atpazina....

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kādai no šīm izlasēm ir nomainījies galvenais treneris pēc PČ Minskā?
frančiem tas pats, par pārējiem nezinu...

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:11, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Oficiāli izrakstīja Vētra, par to ka pajautāju kapēc ždanokas pdauza tiek vilkta ārā no miskastes, tas par to ka to provokatoru vislaik citēja daudzi, ērms sevi atpazina....
Kārtībai jābūt.
Nav ko te lamāties.

  +5 [+] [-]

, 2014-10-30 17:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kārtībai jābūt.
Nav ko te lamāties.
Vienīgais lamuvārds bija "ždanokas", pārējie visi lietojami literārajā valodā

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 17:14, pirms 11 gadiem
interesanti, patik ka tiek parbauditas talakas rezerves... tam ari sie turniri ir domati.

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:16, pirms 11 gadiem
šāds sastāvs man patīk

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:22, pirms 11 gadiem
Tas vien jau rada pastiprinātu interesi par šo turnīru, ka redzēsim hokejistus , kurus ilgāku laiku neesam redzējuši spēlēs. Izlases tuvākās rezerves un daži ir reāli kandidātu uz pamatsastāvu.
Esmu skeptisks pret Beļevski kā pret treneri un ļoti ceru, ka Beļavskis pierādīs pretējo.

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:25, pirms 11 gadiem
backstab rakstīja: interesanti, patik ka tiek parbauditas talakas rezerves... tam ari sie turniri ir domati.
interanti, ka pārējie - dāņi, norvēģi un franči ir savākuši praktiski maksimāli spēcīgako sastāvu (bez KHL un ZAmerikas)...

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 17:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tas vien jau rada pastiprinātu interesi par šo turnīru, ka redzēsim hokejistus , kurus ilgāku laiku neesam redzējuši spēlēs. Izlases tuvākās rezerves un daži ir reāli kandidātu uz pamatsastāvu.
Esmu skeptisks pret Beļevski kā pret treneri un ļoti ceru, ka Beļavskis pierādīs pretējo.
viena daļa no šiem būtu saucama par tālākajām rezervēm...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 17:32, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: interanti, ka pārējie - dāņi, norvēģi un franči ir savākuši praktiski maksimāli spēcīgako sastāvu (bez KHL un ZAmerikas)...
viņi tādu var atļauties, jo viņiem nav Dinamo Rīga , bet gan savs čempionāts...

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:33, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: viena daļa no šiem būtu saucama par tālākajām rezervēm...
Tieši tā. Ceru, ka tām "ļoti tālajām rezervēm" būs kārtīga motivācija sevi parādīt.

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:36, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu nez... piemēram, pārējie: dāņi, norvēģi un franči ir izlasēs iekļāvuši praktiski visus uz šo brīdi pieejamos
Bet mums jau tie,kas spēlē KHL nav pieejami..

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:38, pirms 11 gadiem
Pirmā maiņa vaŗes būt Bērziņš/Koba/ Širokovs

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 17:40, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Bet mums jau tie,kas spēlē KHL nav pieejami..
nevis nav pieejami, bet federācija laiza tirsu KHL un Dinamo, tāpēc nesauc...
nav pieejami tikai ZA spēlējošie, jo tiem pofig uz visiem IIHF likumiem...

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:43, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: frančiem tas pats, par pārējiem nezinu...
Tāpēc jau arī franči brauc ar sastāvu tuvu optimālam, jo galvenais jau n-tos gadus zin kas ir kas franču hokejā.

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:44, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vienīgais lamuvārds bija "ždanokas", pārējie visi lietojami literārajā valodā
Jā, tam es piekrītu, jo šo uzvārdu jau tiešām vajag uzskatīt par lamu vārdu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 17:46, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Bet mums jau tie,kas spēlē KHL nav pieejami..
Nadeždas kauss pāri visam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 17:55, pirms 11 gadiem
Tie ir pīļu mēsli !!!!

Nesmīdiniet, ka Ābola dēls ir vajadzīgs pārbaudīt izlasē, nu nesmīdiniet, tas pats par pārējiem HK rīgas spēlētājiem !!
Tas pats no LČ izsaukti Prizmas spēlētāji(Rīga)
Kur Zabis?(1.pēc rezultivitātes LČ) Kur godīgums, kur taisnība ?
Kad beigsies ši netaisnība un tikai savējie tiks vilkti ?

  -3 [+] [-]

, 2014-10-30 17:58, pirms 11 gadiem
Baldonieka kungs, atkāpieties !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:02, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kādi tur "savējie"? Ne jau uz Pasaules čempi brauc. Nākošajā tūrē varbūt sastāvs būs daudz savādāks
nākošā tūre būs tikai nākamajā sezonā, šosezon vairs nebūs...

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 18:04, pirms 11 gadiem
sportavilks rakstīja: Tie ir pīļu mēsli !!!!

Nesmīdiniet, ka Ābola dēls ir vajadzīgs pārbaudīt izlasē, nu nesmīdiniet, tas pats par pārējiem HK rīgas spēlētājiem !!
Tas pats no LČ izsaukti Prizmas spēlētāji(Rīga)
Kur Zabis?(1.pēc rezultivitātes LČ) Kur godīgums, kur taisnība ?
Kad beigsies ši netaisnība un tikai savējie tiks vilkti ?
nu par Ābolu junioru man divējādas izjūtas - no vienas puses viņš ir viens no sava vecuma līderiem, no otras puses - vienlaicīgi U20 izlasei tajā laikā būs pēdējais pārbaudes turnīrs pirms U20 PČ - vai viņu vajadzēja šobrīd uz lielo izlasi saukt?

Par Zabi runājot - neaizmirsti, ka LHV lauvastiesa punktu tiek savākta pret pastarīsīem... Tā ka viņa rez.punti nebūs īsti vērtē izlases sakarā...

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nākošā tūre būs tikai nākamajā sezonā, šosezon vairs nebūs...
vēl jau aprīlī būs spēles - diezvai Beļavskis uzreiz 1. spēles sāks ar kaujas sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:06, pirms 11 gadiem
sportavilks rakstīja: Tie ir pīļu mēsli !!!!

Nesmīdiniet, ka Ābola dēls ir vajadzīgs pārbaudīt izlasē, nu nesmīdiniet, tas pats par pārējiem HK rīgas spēlētājiem !!
Tas pats no LČ izsaukti Prizmas spēlētāji(Rīga)
Kur Zabis?(1.pēc rezultivitātes LČ) Kur godīgums, kur taisnība ?
Kad beigsies ši netaisnība un tikai savējie tiks vilkti ?
Es,protams, nesaprotu kāpēc tur ir Prizmenieki,bet ar ,ko tas Zabis tik kruts? Sameta Jūrmalai vienā spēle baigi bankas un uzreiz izlases materiāls?

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:07, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu par Ābolu junioru man divējādas izjūtas - no vienas puses viņš ir viens no sava vecuma līderiem, no otras puses - vienlaicīgi U20 izlasei tajā laikā būs pēdējais pārbaudes turnīrs pirms U20 PČ - vai viņu vajadzēja šobrīd uz lielo izlasi saukt?

Par Zabi runājot - neaizmirsti, ka LHV lauvastiesa punktu tiek savākta pret pastarīsīem... Tā ka viņa rez.punti nebūs īsti vērtē izlases sakarā...
Ā piemirsu, ka Siksnis un Ozoliņš, pret pastarīšiem nespēlē.... !!
Visiem vienādas iespējas.

Atbildot ARHIVS X

kāda tam starpība ?

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:09, pirms 11 gadiem
dueto rakstīja: Es,protams, nesaprotu kāpēc tur ir Prizmenieki,bet ar ,ko tas Zabis tik kruts? Sameta Jūrmalai vienā spēle baigi bankas un uzreiz izlases materiāls?
Minēju viņu kā piemēru, neesmu nekāds fans...tur vēl 10 var nosaukt, kuri ir priekšā tam ozoliņam un siksnim...un nerunājot par HKR dēliņiem

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:11, pirms 11 gadiem
sportavilks rakstīja: Tie ir pīļu mēsli !!!!

Nesmīdiniet, ka Ābola dēls ir vajadzīgs pārbaudīt izlasē, nu nesmīdiniet, tas pats par pārējiem HK rīgas spēlētājiem !!
Tas pats no LČ izsaukti Prizmas spēlētāji(Rīga)
Kur Zabis?(1.pēc rezultivitātes LČ) Kur godīgums, kur taisnība ?
Kad beigsies ši netaisnība un tikai savējie tiks vilkti ?
Maslovskis un Ābols ir guvuši visvairāk vārtus Rīgas sastāvā, citi nav paņemtu no HK Rīga. Latvijas čempionātam visu cieņu, bet vai tas ir tas līmenis no kura var ņemt uz izlasi (kaut arī tuvākās rezerves).
No Zemgales, Liepājas jau ir paņemti.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:12, pirms 11 gadiem
sportavilks rakstīja: Ā piemirsu, ka Siksnis un Ozoliņš, pret pastarīšiem nespēlē.... !!
Visiem vienādas iespējas.


Atbildot ARHIVS X

kāda tam starpība ?
takš saproti, ka tam nav nozīmes, cik kurš ir sametis Jūrmalas vai Ogres vārtos...

un pat attejot no tā: tas, ka spēlētājam X ir vairāk rez. punktu kā spēlētājam Y, NENOZĪMĒ, ka pirmais jau automātiski ir noderīgāks izlasei.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:15, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Maslovskis un Ābols ir guvuši visvairāk vārtus Rīgas sastāvā, citi nav paņemtu no HK Rīga. Latvijas čempionātam visu cieņu, bet vai tas ir tas līmenis no kura var ņemt uz izlasi (kaut arī tuvākās rezerves).
No Zemgales, Liepājas jau ir paņemti.
Tak beidz murgot, HKR nav augstāks līmenis par LHV, ka vieni ir jānem un otrus atzīsti par līmeni zemākiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:17, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Maslovskis un Ābols ir guvuši visvairāk vārtus Rīgas sastāvā, citi nav paņemtu no HK Rīga. Latvijas čempionātam visu cieņu, bet vai tas ir tas līmenis no kura var ņemt uz izlasi (kaut arī tuvākās rezerves).
No Zemgales, Liepājas jau ir paņemti.
par to līmeni - tieši to pašu jau var teikt arī par MHL, Vācijas 3. līgu, Somijas junioru līgu...

vienkārši ir paņemti labakie no tiem ko varēja dabūt + daļa, kam vēl kāda perspektīva

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:19, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tak beidz murgot, HKR nav augstāks līmenis par LHV, ka vieni ir jānem un otrus atzīsti par līmeni zemākiem.
Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:21, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?
ar šī brīža blāvo sniegumu medaļās točno nebūtu

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:21, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau aprīlī būs spēles - diezvai Beļavskis uzreiz 1. spēles sāks ar kaujas sastāvu
kaujas sastāvs nebūs nemaz pieejams uzreiz no pirmās spēles...bet jau tad Beļavskim jābūt kādam uzmetumam par PČ sastāvu...

  -2 [+] [-]

, 2014-10-30 18:22, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?
pasaki vēl, ka testu visus pēc kārtas nozombētais

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:22, pirms 11 gadiem
Sastāvs nav nemaz tik drausmīgs, taču nav, kas golus met. Ja nu vienīgi kāds Ābols, citus "uz sitiena" tādus sastāvā neredzu

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kaujas sastāvs nebūs nemaz pieejams uzreiz no pirmās spēles...bet jau tad Beļavskim jābūt kādam uzmetumam par PČ sastāvu...
neko diži savādāka situācija jau ar nav šobrīd - vadošie tāpat ir zināmi. Jautājums tikai, kuri no tiem atbirs tādu vai šādu iemeslu dēl uz PČ...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:23, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu par Ābolu junioru man divējādas izjūtas - no vienas puses viņš ir viens no sava vecuma līderiem, no otras puses - vienlaicīgi U20 izlasei tajā laikā būs pēdējais pārbaudes turnīrs pirms U20 PČ - vai viņu vajadzēja šobrīd uz lielo izlasi saukt?
..
nez , pats U-20 izlases vadonis būs ar izlasi vai gāzi ostīs pa Krieviju?

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:25, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: neko diži savādāka situācija jau ar nav šobrīd - vadošie tāpat ir zināmi. Jautājums tikai, kuri no tiem atbirs tādu vai šādu iemeslu dēl uz PČ...
zinot citus gadus, atbirēju pulks būs liels...

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:25, pirms 11 gadiem
Jigsaw rakstīja: Sastāvs nav nemaz tik drausmīgs, taču nav, kas golus met. Ja nu vienīgi kāds Ābols, citus "uz sitiena" tādus sastāvā neredzu
Brahmanis par Ābolu tomēr šobrīd tā kā būtu augstāk liekam šinī ampluā... tāpat arī Širokovs un vēl daži

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:25, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nez , pats U-20 izlases vadonis būs ar izlasi vai gāzi ostīs pa Krieviju?
gan jau būs ostītājs...

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: zinot citus gadus, atbirēju pulks būs liels...
tad jau redzēs... šobrīd grūti spriest

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kādai no šīm izlasēm ir nomainījies galvenais treneris pēc PČ Minskā?
Zinu, ka NOR palicis ieprieksejais galv. tr. Veel sportacentraa bija raksts par to, ka ilggadejais treneris pagarinajis liigumu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:34, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?
Lieku vinus virs Zemgales, bet pārējie +/- līdzīga līmeņa, es pat piekristu ka viņi var nedabūt medaļas. Grūti šādi neklātienē salīdzināt, vēl ņemot vērā ka nevienu HKR spēli šosezon pilnībā neesmu redzējis, secinājums balstoties redzot kā iet un ir gājis HKR absolventiem un U izlašu bijušajiem kadriem Latvijas čempī. Viņi tak ir vēl puikas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:42, pirms 11 gadiem
Sastāvs tāds,kādu varēja +/- salasīt.Citi slimi/traumēti,citus klubi nelaiž,bet citus nemaz nav vērts skatīt. Ko te cepties?

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 18:51, pirms 11 gadiem
To kāds ir HKR līmenis, parāda visādi Sikšņi, Zvirbuļi, Lipsbergi u.c. zvēri, kas pāraugot MHL vecuma cenzu nonāk LHV. Normāli vidusmēra virslīgas spēlētāji, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:56, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Lieku vinus virs Zemgales, bet pārējie +/- līdzīga līmeņa, es pat piekristu ka viņi var nedabūt medaļas. Grūti šādi neklātienē salīdzināt, vēl ņemot vērā ka nevienu HKR spēli šosezon pilnībā neesmu redzējis, secinājums balstoties redzot kā iet un ir gājis HKR absolventiem un U izlašu bijušajiem kadriem Latvijas čempī. Viņi tak ir vēl puikas.
HKR virslīgā par labu runātu tik vien tas, ka uz laukuma vecos pusamatierus varētu apskriet. Pēdējos gados RDJ katras sezonas otrajā pusē pieņemot prātā un meistarībā sāka uzņemt apgriezienus, galvenokārt apspēlējot pretiniekus uz kustības ātrumu.
Pieņemu, ka HKR kā komandai medaļas gan noteikti būtu. Ja jau RDJ pie tām tika, tad pieredzējušākajiem kadriem kāds bleķis tiktu, nebrīnītos, ka pat visvērtīgākais. Tomēr izmētājot viņus katru atseviški pa komandām, individuālā meistarība tomēr reti kuram būtu tik augsta lai virslīgā varētu paspīdēt.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:59, pirms 11 gadiem
Pareiza pieeja. Vismaz pārbaudīs darbībā tos, kurus Beļavskis īsti nav redzējis, tāpēc arī Dinamieši, kā arī citi KHLieši nav izsaukti.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:02, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: pasaki vēl, ka testu visus pēc kārtas nozombētais
Vienmēr ievēro ,kurš pirmais sāk lamāties, kašķēties. Es tikai pajautāju ,kuru vietu HK Rīga ieņemtu Latvijas čempionātā, bet kādam jau netur nervi. Es varbūt domāju ka pēdējo.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:04, pirms 11 gadiem
Kādēļ daži uztraucas , ka paņemti no HK Rīga, bet neņem no Latvijas čempionata. Sarakstā ir gan Rīgas hokejisti, gan Latvijas čempionāta pārstāvji. No pēdējā pat laikam bija vairāk.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:06, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Oho,sitamais sastavs... Speles TV ari radis?
LTV 7 rādīs

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 19:07, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ daži uztraucas , ka paņemti no HK Rīga, bet neņem no Latvijas čempionata. Sarakstā ir gan Rīgas hokejisti, gan Latvijas čempionāta pārstāvji. No pēdējā pat laikam bija vairāk.
man liekas tu nefiltrē kāda sakarā saka par abiem HK Rīga spēlētājiem...
šajā laikā notiek arī U-20 pārbaudes turnīrs, Ābolam un Maslovskim lietderīgāk būtu tur spēlēt nevis lielajā izlasē...jo pēc mēneša jau PČ.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 19:08, pirms 11 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Galviņa klubs Austrijas čempi spēlē, tāpēc arī tā pierakstīts.
Pareizi! Tak Dinamo Riga arī nekādas saistības nav ar Latviju

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:09, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Lieku vinus virs Zemgales, bet pārējie +/- līdzīga līmeņa, es pat piekristu ka viņi var nedabūt medaļas. Grūti šādi neklātienē salīdzināt, vēl ņemot vērā ka nevienu HKR spēli šosezon pilnībā neesmu redzējis, secinājums balstoties redzot kā iet un ir gājis HKR absolventiem un U izlašu bijušajiem kadriem Latvijas čempī. Viņi tak ir vēl puikas.
Man arī ir ļoti grūti pateikt par vietu. HK Rīga vēl ir jauni, zaļi. Rūdījums MHL kā līgā noteikti ir labāks(bet tas vairāk vērsts uz perspektīvu, nākotni), jo visu laiku ir nopietni pretinieki. Latvijas čempionātā bieži jau viss izšķirās jau 2 periodā.
Latvijas čempionātā hokejistiem kopumā ir lielāka pieredze, fiziski nobrieduši. Ļoti grūti pateikt kāda būtu vieta.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:10, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Man arī ir ļoti grūti pateikt par vietu. HK Rīga vēl ir jauni, zaļi. Rūdījums MHL kā līgā noteikti ir labāks(bet tas vairāk vērsts uz perspektīvu, nākotni), jo visu laiku ir nopietni pretinieki. Latvijas čempionātā bieži jau viss izšķirās jau 2 periodā.
Latvijas čempionātā hokejistiem kopumā ir lielāka pieredze, fiziski nobrieduši. Ļoti grūti pateikt kāda būtu vieta.
Nav būtiski kuru vietu viņi ieņemtu kā komanda, izlasi playthegame komentu, tur vis pateikts.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:10, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas tu nefiltrē kāda sakarā saka par abiem HK Rīga spēlētājiem...
šajā laikā notiek arī U-20 pārbaudes turnīrs, Ābolam un Maslovskim lietderīgāk būtu tur spēlēt nevis lielajā izlasē...jo pēc mēneša jau PČ.
To es zinu. Es arī uzskatu ka Ābolam un Maslovskim labāk būtu spēlēt pārbaudes turnīrā U-20. Varbūt pavirši lasīju, bet daži ir satraukušies tikai par to, ka no HK Rīga ir spēlētāji, bet no Latvijas čempionāta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:12, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr ievēro ,kurš pirmais sāk lamāties, kašķēties. Es tikai pajautāju ,kuru vietu HK Rīga ieņemtu Latvijas čempionātā, bet kādam jau netur nervi. Es varbūt domāju ka pēdējo.
Nedemagoģē, viedokli par līmeni Tu izteici iepriekš un "nozombētais" nav lamu vārds.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:12, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: To es zinu. Es arī uzskatu ka Ābolam un Maslovskim labāk būtu spēlēt pārbaudes turnīrā U-20. Varbūt pavirši lasīju, bet daži ir satraukušies tikai par to, ka no HK Rīga ir spēlētāji, bet no Latvijas čempionāta nav.
nezinu kur tu to izgrābi

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:12, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nav būtiski kuru vietu viņi ieņemtu kā komanda, izlasi playthegame komentu, tur vis pateikts.
Principā viņam es piekrītu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:13, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kaa 18+,pec pusnakts?
pliki jau nespēlēs - Tavs uztraukums nevietā

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:14, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Principā viņam es piekrītu.
Tāpēc ir dīvaini kad HKR kontekstā runā par līmeni, bet pēc gada kad čalis pāraudzis HKR, bet turpina trenēties un spēlē Prizmā, izrādās ka viņam līmenis vairs nav, lai gan ir kļuvis gadu vecāks un nobriedušāks.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:15, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: HKR virslīgā par labu runātu tik vien tas, ka uz laukuma vecos pusamatierus varētu apskriet. Pēdējos gados RDJ katras sezonas otrajā pusē pieņemot prātā un meistarībā sāka uzņemt apgriezienus, galvenokārt apspēlējot pretiniekus uz kustības ātrumu.
Pieņemu, ka HKR kā komandai medaļas gan noteikti būtu. Ja jau RDJ pie tām tika, tad pieredzējušākajiem kadriem kāds bleķis tiktu, nebrīnītos, ka pat visvērtīgākais. Tomēr izmētājot viņus katru atseviški pa komandām, individuālā meistarība tomēr reti kuram būtu tik augsta lai virslīgā varētu paspīdēt.
šobrīd ir gan cēlies LHV līmenis, gan arī krities HKR līmenis...

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:18, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: šobrīd ir gan cēlies LHV līmenis, gan arī krities HKR līmenis...
kas tev liek domāt, ka HKR līmenis krities?
drīzāk emheeļ līmenis cēlies, HKR kūņājas uz vietas...
tur tapat sadzīti labākie juniori izņemot kas uz ZA pārsvarā aizbraukuši...
aizbraucēju skaits +/- katru gadu vienāds.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:20, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tāpēc ir dīvaini kad HKR kontekstā runā par līmeni, bet pēc gada kad čalis pāraudzis HKR, bet turpina trenēties un spēlē Prizmā, izrādās ka viņam līmenis vairs nav, lai gan ir kļuvis gadu vecāks un nobriedušāks.
Tāpēc ka MHL līmenis kopumā nepieļauj nekādas vaļības, gandrīz visas spēles ir ļoti saspringtas līdz pat beigām. Kad spēlētājs pāriet uz Latvijas čempionātu viņš individuāli nav tik spēcīgs(kā iepriekš te rakstīja) lai parādītu savu klasi. Lai spēlētu MHL līmenī ir jābūt īstai kaujasspējīgai KOMANDAI, kura spēlē ap 60 spēlēm sezonā. Latvijas čempionātā šis rūdījums nav un hokejisti diemžēl (daļa ne visi) samazina prasības pret sevi. Kas grib joprojām turpināt augt kā hokejists, meklē sev citas līgas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:22, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kas tev liek domāt, ka HKR līmenis krities?
drīzāk emheeļ līmenis cēlies, HKR kūņājas uz vietas...
tur tapat sadzīti labākie juniori izņemot kas uz ZA pārsvarā aizbraukuši...
aizbraucēju skaits +/- katru gadu vienāds.
nezinu kāpēc, bet līmenis ir krities... sliktāka paaudze vai vēl kas, bet ir krities...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:22, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tāpēc ka MHL līmenis kopumā nepieļauj nekādas vaļības, gandrīz visas spēles ir ļoti saspringtas līdz pat beigām. Kad spēlētājs pāriet uz Latvijas čempionātu viņš individuāli nav tik spēcīgs(kā iepriekš te rakstīja) lai parādītu savu klasi. Lai spēlētu MHL līmenī ir jābūt īstai kaujasspējīgai KOMANDAI, kura spēlē ap 60 spēlēm sezonā. Latvijas čempionātā šis rūdījums nav un hokejisti diemžēl (daļa ne visi) samazina prasības pret sevi. Kas grib joprojām turpināt augt kā hokejists, meklē sev citas līgas.
bez komentāriem

  -3 [+] [-]

, 2014-10-30 19:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tāpēc ka MHL līmenis kopumā nepieļauj nekādas vaļības, gandrīz visas spēles ir ļoti saspringtas līdz pat beigām. Kad spēlētājs pāriet uz Latvijas čempionātu viņš individuāli nav tik spēcīgs(kā iepriekš te rakstīja) lai parādītu savu klasi. Lai spēlētu MHL līmenī ir jābūt īstai kaujasspējīgai KOMANDAI, kura spēlē ap 60 spēlēm sezonā. Latvijas čempionātā šis rūdījums nav un hokejisti diemžēl (daļa ne visi) samazina prasības pret sevi. Kas grib joprojām turpināt augt kā hokejists, meklē sev citas līgas.
Cik gadus MHL spēlē HK Rīga?
Cik par šiem gadiem laba līmeņa hokejisti izauguši HK Rīga, kas atzīstamu sniegumu demonstrē arī pieaugušo hokejā?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tāpēc ka MHL līmenis kopumā nepieļauj nekādas vaļības, gandrīz visas spēles ir ļoti saspringtas līdz pat beigām. ...
Nepūt pīlītes! Šobrīd Krievijā MHL vadība tieši meklē risinājumus kā samazināt komandu skaitu MHL, jo pārāk atškirīgi līmeņi starp augšagala un apakšgala komandām. Ja pasekotu MHL rezultātiem, tad gana daudz ir spēļu ar 5 un vairāk vārtu starpību

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:25, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu kāpēc, bet līmenis ir krities... sliktāka paaudze vai vēl kas, bet ir krities...
atceries 94.gads visi līderi bija prom ZA un citās Eiropas līgās...
95.un 96.gads pārsvarā tāds pats vien ir, kā 94. gada palicēji...
nemāni sevi, nekas tur diži nav mainījies...
nespried pēc vietas MHL tabulā, tas nav rādītājs...nav pieaugušo komanda...junioriem tās vietas lēkā nenormāli.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:26, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Cik gadus MHL spēlē HK Rīga?
Cik par šiem gadiem laba līmeņa hokejisti izauguši HK Rīga, kas atzīstamu sniegumu demonstrē arī pieaugušo hokejā?
Gudļevskis (kas pats par sevi ir īpašs gadījums) - citu nav...

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:28, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Gudļevskis (kas pats par sevi ir īpašs gadījums) - citu nav...
vēl Indrašis.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:29, pirms 11 gadiem
Off topic!
Re,kas te:
"Liepājas" hokejisti varētu...

Tas ir kārtējais belaru sviests.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:30, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Gudļevskis (kas pats par sevi ir īpašs gadījums) - citu nav...
Pa cik gadiem?
Ja jau tas līmenis tur ir tik kolosāls, kā Funis raksta, kādēļ tad tik maz?

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:30, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: atceries 94.gads visi līderi bija prom ZA un citās Eiropas līgās...
95.un 96.gads pārsvarā tāds pats vien ir, kā 94. gada palicēji...
nemāni sevi, nekas tur diži nav mainījies...
nespried pēc vietas MHL tabulā, tas nav rādītājs...nav pieaugušo komanda...junioriem tās vietas lēkā nenormāli.
atļaušos Tev nepiekrist....

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:33, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tāpēc ka MHL līmenis kopumā nepieļauj nekādas vaļības, gandrīz visas spēles ir ļoti saspringtas līdz pat beigām. Kad spēlētājs pāriet uz Latvijas čempionātu viņš individuāli nav tik spēcīgs(kā iepriekš te rakstīja) lai parādītu savu klasi. Lai spēlētu MHL līmenī ir jābūt īstai kaujasspējīgai KOMANDAI, kura spēlē ap 60 spēlēm sezonā. Latvijas čempionātā šis rūdījums nav un hokejisti diemžēl (daļa ne visi) samazina prasības pret sevi. Kas grib joprojām turpināt augt kā hokejists, meklē sev citas līgas.
Tu savā prātā esi idealizējis jauno puišu sacensības Krievijā un pārāk stereotepiski domā par Latvijā spēlējošajiem.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic!
Re,kas te:
"Liepājas" hokejisti varētu...

Tas ir kārtējais belaru sviests.
kāpēc sviests? belari melo?

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic!
Re,kas te:
"Liepājas" hokejisti varētu...

Tas ir kārtējais belaru sviests.
Jau "pie Matuļa" šodien tas tika apspriests, Liepājas pusē ir nopietna šūpošanās Lukašenko zemes virzienā

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:35, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: atļaušos Tev nepiekrist....
ja nepiekritīsi, būs jāsoda

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Off topic!
Re,kas te:
"Liepājas" hokejisti varētu...

Tas ir kārtējais belaru sviests.
Matulis ko līdzigu jau vēl vakar (pirms belariem) stāstīja... gan jau ir kāds pamats tā runāt...

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu savā prātā esi idealizējis jauno puišu sacensības Krievijā un pārāk stereotepiski domā par Latvijā spēlējošajiem.
tak lai papriecājas...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc sviests? belari melo?
Vasiļonoka piesaukšana jau vien ir sviests, jo Miša HKL nav nekas. Vienīgi, ja Miša paralēli negatavojas Liepājā izveidot vel vienu hokeja komandu, kura startētu BAČ.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Nepūt pīlītes! Šobrīd Krievijā MHL vadība tieši meklē risinājumus kā samazināt komandu skaitu MHL, jo pārāk atškirīgi līmeņi starp augšagala un apakšgala komandām. Ja pasekotu MHL rezultātiem, tad gana daudz ir spēļu ar 5 un vairāk vārtu starpību
Runāju konkrēti par HK Rīga spēlēm. Šogad no 20 spēlēm HK Rīga 15 spēlēs ir uzvarējis vai zaudējis ar 1-2 vārtu starpību, vēl 3 spēlēs ir bijusi 3 vārtu starpība. Tātad tikai 2 no 20 ir vairāk kā 3 vārtu starpība. Un tā ir katru gadu-daudz spēles, saspringtas līdz pēdējam brīdim lielākā daļā.
Un otra lieta es pēc saspringtības, komandas rūdījuma salīdzinu MHL ar Latvijas čempionātu. Šajā līmenī ir grūti kopumā izbēgt no rezultātiem ar lielu vārtu satrpību-psiholoģiskā noturtība nav tāda, fiziski vēl nav nobrieduši un komandai var trūkt resursi (labi spēlātāji attiecīgos gados dzimuši). Tāpēc HK Rīga rezultāti ir nedaudz pārsteidzoši ar to, ka nav daudz uzvaras un zaudējumi visās sezonās kopumā ar lielu vārtu starpību.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vasiļonoka piesaukšana jau vien ir sviests, jo Miša HKL nav nekas. Vienīgi, ja Miša paralēli negatavojas Liepājā izveidot vel vienu hokeja komandu, kura startētu BAČ.
nu, kā saka paši tiekat Liepājā galā, kas melo, kas dzen sviestu, es no tā tālu...
bet kā saka nav dūmu, bez uguns...
fermas līgums ar Dinamo varbūt pat to paredz, ka Liepāja spēlēs belaros

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:42, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu savā prātā esi idealizējis jauno puišu sacensības Krievijā un pārāk stereotepiski domā par Latvijā spēlējošajiem.
Jaunatnes līgas Kanādā, ASV, Krievijā (īpaši pirmās divās valstīs ir ļoti augstā līmenī). Vēl jāmin Skandināviju, Šveici. Nevar Latvijas čempionāts uz doto brīdi tam līdzināties.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:43, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Runāju konkrēti par HK Rīga spēlēm. Šogad no 20 spēlēm HK Rīga 15 spēlēs ir uzvarējis vai zaudējis ar 1-2 vārtu starpību, vēl 3 spēlēs ir bijusi 3 vārtu starpība. Tātad tikai 2 no 20 ir vairāk kā 3 vārtu starpība. Un tā ir katru gadu-daudz spēles, saspringtas līdz pēdējam brīdim lielākā daļā.
Un otra lieta es pēc saspringtības, komandas rūdījuma salīdzinu MHL ar Latvijas čempionātu. Šajā līmenī ir grūti kopumā izbēgt no rezultātiem ar lielu vārtu satrpību-psiholoģiskā noturtība nav tāda, fiziski vēl nav nobrieduši un komandai var trūkt resursi (labi spēlātāji attiecīgos gados dzimuši). Tāpēc HK Rīga rezultāti ir nedaudz pārsteidzoši ar to, ka nav daudz uzvaras un zaudējumi visās sezonās kopumā ar lielu vārtu starpību.
Funi, kādēļ tad no turienes neizaug hokejisti, kas spētu labi spēlēt pieaugušo līmenī?

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu, kā saka paši tiekat Liepājā galā, kas melo, kas dzen sviestu, es no tā tālu...
bet kā saka nav dūmu, bez uguns...
fermas līgums ar Dinamo varbūt pat to paredz, ka Liepāja spēlēs belaros
Jā, tikai kas par to visu maksās?
Ģinama?

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:46, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Jaunatnes līgas Kanādā, ASV, Krievijā (īpaši pirmās divās valstīs ir ļoti augstā līmenī). Vēl jāmin Skandināviju, Šveici. Nevar Latvijas čempionāts uz doto brīdi tam līdzināties.
Nemurgo!
Paskaties LHV rezultatīvāko spēlētāju tabulā, kā sokas kaut vai tam pašam Kurmim, kurš bija viens no labākajiem pērn HKR sastāvā, vai arī E.Lipsbergam:
Latvijas Hokeja Virslīga 2014/15

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:46, pirms 11 gadiem
MHL vecums ierobezojums par zemu prieks musejiem ne visi nobriest nakamam pakapienam. Protams ir kads % kas vispar pamet hoki un ne visi nobriedis kam augstakam.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tikai kas par to visu maksās?
Ģinama?
Ja paliks nosaukums HK Liepāja - tad Liepājas nodokļu maksātāji...
ja Dinamo Liepāja - tad gāzes Juris ar saviem slepenajiem sponsoriem

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:50, pirms 11 gadiem
Interesanti kāpēc aiz Gunta Galviņa uzvārda autors iekavās ielicis ''Austrija''?

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:51, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ja paliks nosaukums HK Liepāja - tad Liepājas nodokļu maksātāji...
ja Dinamo Liepāja - tad gāzes Juris ar saviem slepenajiem sponsoriem
Vismaz patreiz es tam visam apakšā neredzu ne mazāko nopietnības pieskaņu.
Tas ir viens liels joks uz kura fona kāds vēlas pacelt savas akcijas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:51, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Interesanti kāpēc aiz Gunta Galviņa uzvārda autors iekavās ielicis ''Austrija''?
pareizāk būtu EBEL rakstīt...kaut gan tas pats vien Austrijas čempionāts ir

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: pareizāk būtu EBEL rakstīt...kaut gan tas pats vien Austrijas čempionāts ir
Tad jau izsaucot Miķeli Rēdlihu iekavās jāraksta ''Krievija''!?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 20:01, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Tad jau izsaucot Miķeli Rēdlihu iekavās jāraksta ''Krievija''!?
KHL vai Krievija, izvēlies ko gribi abi būs pareizi...
Latvijas čempionātā nav tādas komandas Dinamo Rīga...

     [+] [-]

, 2014-10-30 20:07, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Jaunatnes līgas Kanādā, ASV, Krievijā (īpaši pirmās divās valstīs ir ļoti augstā līmenī). Vēl jāmin Skandināviju, Šveici. Nevar Latvijas čempionāts uz doto brīdi tam līdzināties.
tak beidz mērīt tās līgas un līmeņus, kā aptracis. Tev saka - skaties konkrētus spēlētājus. Te jau pieminēja Kurmi. Aizej uz kādu spēli un pavēro viņu. Un nestāsti ka pirms gada viņš mežonīgi trenējās un visam nopietni piegāja un tagad tikai dzer un rubina degunu. Tu runā ka tāls cilvēks no sporta.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 20:30, pirms 11 gadiem
aigars076 rakstīja: Interesanti kāpēc aiz Gunta Galviņa uzvārda autors iekavās ielicis ''Austrija''?
Tāpēc, ka Austrijas čempionātā spēlē. Tāpat kā Rīgas Dinamo ir absolūts Krievijas klubs - šaubu par to nav ne mazāko

     [+] [-]

, 2014-10-30 20:36, pirms 11 gadiem
Baigi labā tabula, sastāvs tik ērti pārskatāms!

     [+] [-]

, 2014-10-30 20:57, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Runāju konkrēti par HK Rīga spēlēm. Šogad no 20 spēlēm HK Rīga 15 spēlēs ir uzvarējis vai zaudējis ar 1-2 vārtu starpību, vēl 3 spēlēs ir bijusi 3 vārtu starpība. Tātad tikai 2 no 20 ir vairāk kā 3 vārtu starpība. Un tā ir katru gadu-daudz spēles, saspringtas līdz pēdējam brīdim lielākā daļā.
Un otra lieta es pēc saspringtības, komandas rūdījuma salīdzinu MHL ar Latvijas čempionātu. Šajā līmenī ir grūti kopumā izbēgt no rezultātiem ar lielu vārtu satrpību-psiholoģiskā noturtība nav tāda, fiziski vēl nav nobrieduši un komandai var trūkt resursi (labi spēlātāji attiecīgos gados dzimuši). Tāpēc HK Rīga rezultāti ir nedaudz pārsteidzoši ar to, ka nav daudz uzvaras un zaudējumi visās sezonās kopumā ar lielu vārtu starpību.
un?
cik epizodiski esmu paskatījies HKR spēles pēdējās sezonās - komandai ir hroniskas problēmas ar izpildītājiem... respektīvi, tiek gatavoti vien 4. maiņu kapātāji... ne velti, daudzi mūk prom no turienes.

otrkārt, LHV ir daudzi spēlētāji, kas spēlējuši augstākā līmenī par HKR. Viņiem pieredze un meistarība ir lielāka par HKR spēlētājiem.

ja runā par MHL "spēļu saspringtību", tad Tu nonāc pretrunā ar MHL vadību, kura pēdējā laikā ir stipri norūpējusies par nevienlīdzīgu līmeni starp līgas komandām un plāno komandu skaitu samazināt.

     [+] [-]

, 2014-10-30 20:57, pirms 11 gadiem
Kas ar Aināru P, traumēts, klubs nelaiž, pats negrib?

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:00, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas ar Aināru P, traumēts, klubs nelaiž, pats negrib?
uz kurieni nelaiž???

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:02, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: uz kurieni nelaiž???
Uz dzimtenes izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:05, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Uz dzimtenes izlasi.
da vajadzīgs te viņš kādam... viņš jau pat Kubaņ sastāvā netiek - 2 spēles tik aizvadījis - 1 septembrī, otru - oktobrī. Trešo reizi spēlei tika pieteikts, bet laukumā tā arī neuzlaida.

Par tādu Pugovkinu varam mierīgi aizmirst.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:07, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas ar Aināru P, traumēts, klubs nelaiž, pats negrib?
ja viņš parādītos izlasē, tad Abrags te spļautu uz visām pusēm...
bet tā čalis galīgi pazudis, pat VHL līmeni vairs nevelk...

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:08, pirms 11 gadiem
Abrag vakardienas rakstu par mūsu leģionāriem lasīji?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:12, pirms 11 gadiem
kapēc starp kandidātiem neredzu Ņiživiju?

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Abrag vakardienas rakstu par mūsu leģionāriem lasīji?
nu jā. A kas?

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 21:16, pirms 11 gadiem
Lietas mainās!
Pat par 2.LV izlases gaitām ir vairāk komentu un intereses nekā par Projektu

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja viņš parādītos izlasē, tad Abrags te spļautu uz visām pusēm...
bet tā čalis galīgi pazudis, pat VHL līmeni vairs nevelk...
Pie Tambijeva viņš īsti nevilka arī MHL līmeni. Pīārs savulaik bija labs, pat es noticēju, ōlhokejā krievi dēvēja par nākamo Larionovu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:17, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu jā. A kas?
tur viens komentārs bija par R.Vilkoitu, izrādās šis jau sen mājās(ja var ticēt info protams), a mēs te nesen štukojām kāpēc nespēlē

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:18, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pie Tambijeva viņš īsti nevilka arī MHL līmeni. Pīārs savulaik bija labs, pat es noticēju, ōlhokejā krievi dēvēja par nākamo Larionovu.
krievi šo gribēja U-20 izlasē uz PČ...

p.s. man pašam viņš atmiņā palicis vairāk tāds bortā skrējējs, tehnika un slidojums paslikta bija...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:19, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja viņš parādītos izlasē, tad Abrags te spļautu uz visām pusēm...
bet tā čalis galīgi pazudis, pat VHL līmeni vairs nevelk...
Agrāk šeit cilvēki spriedelēja, o spēlēs kaut kur citur, (ārpus RD sistēmas), mūsu spēlētāji konkurēs citu valstu klubos par vietu sastāvā, progresēs, nevis slaistīsies mājās tikai tapēc ka latvieši, būšot labāk. Nu jau ir septītā sezona, pietiekoši liels laika nogrieznis, ārzemēs spēlē ka biezs, bet izņemot NLA vārtsargus neviens nekādu progresu nav uzrādijis, jāpriecājas ka daļa vēl nav karjeru beiguši.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:20, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: krievi šo gribēja U-20 izlasē uz PČ...
Kandid;atos bija uz turnīru uzaicināja, ka tiks iekšā garantija nebija. Protams ka gribēs, viņam tak KHL pieraksts tad bija

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: krievi šo gribēja U-20 izlasē uz PČ...

p.s. man pašam viņš atmiņā palicis vairāk tāds bortā skrējējs, tehnika un slidojums paslikta bija...
Pieļauju, ka viņam bija vairāk ambīciju nekā reālo iespēju, un tas puiku pazudināja. Ne pirmais, ne arī pēdējais, kurš ''zvaigžņu slimību'' noķer. Ne visi pēc tam spēj savākties.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:27, pirms 11 gadiem
Varbuut esmu kko palaidis garaam, bet, kas ir vina ''assistenti''?

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:27, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Varbuut esmu kko palaidis garaam, bet, kas ir vina ''assistenti''?
Zirnis

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieļauju, ka viņam bija vairāk ambīciju nekā reālo iespēju, un tas puiku pazudināja. Ne pirmais, ne arī pēdējais, kurš ''zvaigžņu slimību'' noķer. Ne visi pēc tam spēj savākties.
nu tas arī bija pamanāms ļoti...

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 21:30, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Agrāk šeit cilvēki spriedelēja, o spēlēs kaut kur citur, (ārpus RD sistēmas), mūsu spēlētāji konkurēs citu valstu klubos par vietu sastāvā, progresēs, nevis slaistīsies mājās tikai tapēc ka latvieši, būšot labāk. Nu jau ir septītā sezona, pietiekoši liels laika nogrieznis, ārzemēs spēlē ka biezs, bet izņemot NLA vārtsargus neviens nekādu progresu nav uzrādijis, jāpriecājas ka daļa vēl nav karjeru beiguši.
ja runā par NLA vārtsargiem 94.gads...tad pie tādiem pieder arī Kulda, Bazevičs, Jevpalovs, R.Lipsbergs, Girgensons, Bļugers un citi...ja tu uzskati, ka viņi ar nav progresējuši vai neprogrosēs vēl nākotnē...nu tad neko...
p.s. HKR vai Dinamo es neviena neredzu 94.gada, kas tur varētu progresēt vai iznākt...
p.p.s. tas nenozīmē, ka visiem ārzemēs veiksies, tur arī slaisti netiek cienīti...un karjeras beidzas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:34, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Zirnis
Tikai 1 Zirnis?
Vislaik ir bijushi 3-4, shogad tik 2 shamejie buus? :/

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja runā par NLA vārtsargiem 94.gads...tad pie tādiem pieder arī Kulda, Bazevičs, Jevpalovs, R.Lipsbergs, Girgensons, Bļugers un citi...ja tu uzskati, ka viņi ar nav progresējuši vai neprogrosēs vēl nākotnē...nu tad neko...
p.s. HKR vai Dinamo es neviena neredzu 94.gada, kas tur varētu progresēt vai iznākt...
p.p.s. tas nenozīmē, ka visiem ārzemēs veiksies, tur arī slaisti netiek cienīti...un karjeras beidzas.
vēl jau pieminēšanas vērti ir Gudļevskis, Ķēniņš, Ševčenko, varbūt arī R.Freibergs - nu par tiem, kas progresējuši. Arī Toms Andersons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:39, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Zirnis
Zirnis jau asistents arī Ankipānam U20 - domāju, nākamnedēļ viņš būs kopā ar U20...

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau pieminēšanas vērti ir Gudļevskis, Ķēniņš, Ševčenko, varbūt arī R.Freibergs - nu par tiem, kas progresējuši. Arī Toms Andersons
nu es izvēlējos tieši tā paša gada jaunos, ko viņš pieminēja 94...

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Zirnis jau asistents arī Ankipānam U20 - domāju, nākamnedēļ viņš būs kopā ar U20...
nu tad hvz, ko tur LHF izdomājusi

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:42, pirms 11 gadiem
LTG rakstīja: Eliteprospects.com - Edmunds Augstkalns
Eliteprospects.com - Arturs Sevcenko
Eliteprospects.com - Nils Grinfogels

Treis prospekti nu 94.goda nu kurīm varātu kaut kas saīt
Grīnfogelu vari atmest uzreiz, nākošagad izmetīs mēslainē, kā Cimmermani...
aizsargi protams vēl var progresēt, ja atradīs komandu pēc MHL...par ko ļoti šaubos redzot kā veicas MHL absolventiem - VHL knapi tiek...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:44, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja runā par NLA vārtsargiem 94.gads...tad pie tādiem pieder arī Kulda, Bazevičs, Jevpalovs, R.Lipsbergs, Girgensons, Bļugers un citi...ja tu uzskati, ka viņi ar nav progresējuši vai progrosēs nākotnē...nu tad neko...
Es biju domājis progresēs eiropā un būs labs papildinājums izlasei.
Jaunieši kas nosacīti progresē, viņiem sevi vēl jāpierāda pieaugušo hokejā, spēlēt junioros tā ir viena lieta, pie pieaugušajiem ....bla, bla, bla.
Reizēm uzmetu aci EPHL (Anglijas), liekas nu bļāviens, tur tāda mūsu Prizma varētu mierīgi kapāt, mūsējie būtu pat ātrāki, bet kad satiekas kāds (jaunais) bezsvara hokejists ar viņu būdu, nu neko vairs nevar izdarīt, lido bortā vai mētājas pie vārtu staba.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:47, pirms 11 gadiem
Izlase, labākajā gadījumā, ir trešā pēc sastāva. Ceru, ka kļūdos, jo savādāk nebūs interesanti skatīties translācijas, bet nekādas lielās cerības spēlēs pret norgiem un francūžiem nav, arī dāņiem, visdrīzāk, zaudēs. Tik īsā laikā komandas spēli uztaisīt nevar, savukārt individuāli daudzi nav cīnītāji. Nu, tas nav būtiski, pārbaudes turnīrs, lai Beļavskis apskatās, kas ir kas. Viņš gan pats teica, ka viņa izlase spēlēs RD hokeju, tātad RD spēlētāji izlasē būs apriori Plus z-a un khl, tātad no šī sastāva maz kas spēlēs. Puišiem tādējādi ir iespējas sevi parādīt. Kaut gan, ko var parādīt jaunu, piemēram, Brahmanis, Maksims? Ceru, ka uz u-20 aicinās Homjakovu. Laiks viņam sākt sevi pierādīt ārpus Kišiņevas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:50, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es biju domājis progresēs eiropā un būs labs papildinājums izlasei.
Jaunieši kas nosacīti progresē, viņiem sevi vēl jāpierāda pieaugušo hokejā, spēlēt junioros tā ir viena lieta, pie pieaugušajiem ....bla, bla, bla.
Reizēm uzmetu aci EPHL (Anglijas), liekas nu bļāviens, tur tāda mūsu Prizma varētu mierīgi kapāt, mūsējie būtu pat ātrāki, bet kad satiekas kāds (jaunais) bezsvara hokejists ar viņu būdu, nu neko vairs nevar izdarīt, lido bortā vai mētājas pie vārtu staba.
ir arī Eiropā, bet mazāk, jo Eiropā tomēr uzsvars tiek likts uz savējiem...
Bet vai tad ZA nebūs palīgi izlasei?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 21:50, pirms 11 gadiem
LTG rakstīja: Ja jau aizrunuoji par Cimmermani, tod kas ar jū nūteik??? Cik zynu, tod jam irā try-out leigums ar ECHL klubu i nikas vairuok nav saceits. Varbyut zyni, kas ar jū nūteik/nūtyks???
P.s.
Nasceitu vyss ka MHL vacumu puorauguši naspiej pavylkt VHL leimini, pazaskotīs cik LV jaunī hokejysti spieļuoj VHL...
Kur un kad spēlēs Latgales hokeja izlase?

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:52, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: ... Ceru, ka uz u-20 aicinās Homjakovu. Laiks viņam sākt sevi pierādīt ārpus Kišiņevas.
pie šīs U20 izlases vadības cerības tuvu nullei... diemžēl.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur un kad spēlēs Latgales hokeja izlase?
da liec mieru (pareizāk sakot, IGNORE) tas čangaļu trollim. Tāpat viņš neko nesapratīs.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:54, pirms 11 gadiem
LTG rakstīja: Ja jau aizrunuoji par Cimmermani, tod kas ar jū nūteik??? Cik zynu, tod jam irā try-out leigums ar ECHL klubu i nikas vairuok nav saceits. Varbyut zyni, kas ar jū nūteik/nūtyks???
P.s.
Nasceitu vyss ka MHL vacumu puorauguši naspiej pavylkt VHL leimini, pazaskotīs cik LV jaunī hokejysti spieļuoj VHL...
Cimmermanis kaut kur devies uz ZA, uz kurieni, fig viņu zin, bet tas nav ECHL un ne arī SPHL, kā te klīda baumas...

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:55, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau pieminēšanas vērti ir Gudļevskis, Ķēniņš, Ševčenko, varbūt arī R.Freibergs - nu par tiem, kas progresējuši. Arī Toms Andersons
Jaunie jā, bet šīsdienas izlases nosacītie izlases spēlētāji Jekimovi, Saulieši, Štāli nē.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:56, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: pie šīs U20 izlases vadības cerības tuvu nullei... diemžēl.
domā izlase būs HKR + Bukarts un Golovkovs?

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:57, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: pie šīs U20 izlases vadības cerības tuvu nullei... diemžēl.
Uz šo turnīru jāaicina visi pieejamie, jo resursi šogad tiešām minimāli, no za neviens nebūs...Tas būtu tikai loģiski. Domā, ka ar vadību tik traģiski?

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:57, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jaunie jā, bet šīsdienas izlases nosacītie izlases spēlētāji Jekimovi, Saulieši, Štāli nē.
Štāla vecumā par progresu būtu nedaudz smieklīgi runāt... neteiktu, ka Saulietis būtu regresējis... Jekimovam gan skumīgāks stāsts...

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:58, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jaunie jā, bet šīsdienas izlases nosacītie izlases spēlētāji Jekimovi, Saulieši, Štāli nē.
šaubos vai šie var kur progresēt...tāpat kā R.Bukarts...savu līmeni sasnieguši. Galvenais lai notur un nepazaudē kādu laiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:58, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: domā izlase būs HKR + Bukarts un Golovkovs?
neticu, ka būs savādāk kā pie Tambelmauša

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:58, pirms 11 gadiem
Luusinjs varetu buut izsaukts deelj taa, ka par Kalninju labaak nospeleeja KK.

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:59, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Uz šo turnīru jāaicina visi pieejamie, jo resursi šogad tiešām minimāli, no za neviens nebūs...Tas būtu tikai loģiski. Domā, ka ar vadību tik traģiski?
paskatīsimies, ko tur uzaicinās...

     [+] [-]

, 2014-10-30 21:59, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: neticu, ka būs savādāk kā pie Tambelmauša
jā tā varētu būt...

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 22:02, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Uz šo turnīru jāaicina visi pieejamie, jo resursi šogad tiešām minimāli, no za neviens nebūs...Tas būtu tikai loģiski. Domā, ka ar vadību tik traģiski?
Jau n-tos gadus (pie visiem LV izlases galvenajiem treneriem) ir pierādījies, ka lielu lomu izlases komplektēšanā spēlē Baldonieks. Neredzu nevienu iemeslu, lai šobrīd pie Beļavska būtu savādāk.
Beļavskis nevar uzaicināt uz izlasi spēlētājus par kuru eksistenci un iespējām pat nojausmas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: domā izlase būs HKR + Bukarts un Golovkovs?
Hmm, HKR šogad nav nemaz tik daudz to, kas varētu spēlēt šajā vecumā, t.i., 95. un jaunāki, kuri vismaz kaut ko prot. Jāmeklē būs pa visām līgām, t.sk., arī mHL b.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jau n-tos gadus (pie visiem LV izlases galvenajiem treneriem) ir pierādījies, ka lielu lomu izlases komplektēšanā spēlē Baldonieks. Neredzu nevienu iemeslu, lai šobrīd pie Beļavska būtu savādāk.
Beļavskis nevar uzaicināt uz izlasi spēlētājus par kuru eksistenci un iespējām pat nojausmas nav.
vispār saruna aizgāja par U-20 izlasi...
bet nu pamatprincipi tie paši, tik Beļavska vietā Ankipāns

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jau n-tos gadus (pie visiem LV izlases galvenajiem treneriem) ir pierādījies, ka lielu lomu izlases komplektēšanā spēlē Baldonieks. Neredzu nevienu iemeslu, lai šobrīd pie Beļavska būtu savādāk.
Beļavskis nevar uzaicināt uz izlasi spēlētājus par kuru eksistenci un iespējām pat nojausmas nav.
Viņš ir atbrīvotais treneris, nav kā Nolans za, tepat vien maisās, varētu pats iečekot kadrus. Baldonieks... nu jā, tas ir traģiski ...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vispār saruna aizgāja par U-20 izlasi...
bet nu pamatprincipi tie paši, tik Beļavska vietā Ankipāns
Ankipānam tomēr ir vieglāk, jo viņš visus šos gadus ir vārījies LV hokeja sulā, un līdz ar to +/- zin kas ir kas. Ja kas, tad Ankipānam spēlējot LM nebūt nav sveša liepājnieku jaunā hokeja maiņa.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ankipānam tomēr ir vieglāk, jo viņš visus šos gadus ir vārījies LV hokeja sulā, un līdz ar to +/- zin kas ir kas. Ja kas, tad Ankipānam spēlējot LM nebūt nav sveša liepājnieku jaunā hokeja maiņa.
un kurus tu liepājniekus ieteiktu Ankipānam uz U-20 izlasi?

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:10, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ir arī Eiropā, bet mazāk, jo Eiropā tomēr uzsvars tiek likts uz savējiem...
Bet vai tad ZA nebūs palīgi izlasei?
Laikam jau ļoti, ļoti smags tas pārejas posms no junioriem uz pieaugušajiem. Pečura, Vilkoits, tas pats nelaimīgais Pugovkins, Jekimovs, visi viņi varēja pat juniori būdami kādu spēli nodragāt un kļūt par spēles pirmo zvaigzni, bet 5-6 spēles vairs nē.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:12, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Laikam jau ļoti, ļoti smags tas pārejas posms no junioriem uz pieaugušajiem. Pečura, Vilkoits, tas pats nelaimīgais Pugovkins, Jekimovs, visi viņi varēja pat juniori būdami kādu spēli nodragāt un kļūt par spēles pirmo zvaigzni, bet 5-6 spēles vairs nē.
Tā viš i, turklāt visur, bet mums to špīleru tik maz, ka velkam, velkam, velkam, pat ja rezultāta nav, varbūt uz gadiem 27 atvērsies... Un atveras daži, kas pats dīvainākais, nospēlē kādu čempi pieņemami...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:13, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Viņš ir atbrīvotais treneris, nav kā Nolans za, tepat vien maisās, varētu pats iečekot kadrus. Baldonieks... nu jā, tas ir traģiski ...
Varbūt Beļavskis pat gribētu pabraukāt, un iečekot kur un kā spēlē LV hokeja jaunā maiņa, bet....................
Par savu naudu diez vai viņš to vēlētos darīt, bet LHF atbilde sen jau ir zināma........naudas šādiem mērķiem nav.
Varbūt LHV apmeklētāji var padalīties ar to, vai Beļavskis ir redzēts Piņķos vērojam LHV komandu spēlētājus, jeb viņš tāpat kā Nolans apmierinās tikai ar RD un HKR spēlētāju vērošanu, un pamatā balstās uz Baldonieka zināšanām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt LHV apmeklētāji var padalīties ar to, vai Beļavskis ir redzēts Piņķos vērojam LHV komandu spēlētājus, jeb viņš tāpat kā Nolans apmierinās tikai ar RD un HKR spēlētāju vērošanu, un pamatā balstās uz Baldonieka zināšanām.
Nav nekas pret LHV, bet, manuprāt, tā nu tomēr nav tā vieta, kur meklēt kadrus valsts izlasei. Vismaz pagaidām. Kaut gan dažus, bet ne tos, kuri no Lč pasaukti, redzēt nopietnā spēlē gribētu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: un kurus tu liepājniekus ieteiktu Ankipānam uz U-20 izlasi?
Kaut vai to pašu Balceri, kurš gan esot tikai 17 gadus vecs, bet esot itin labs Norvēģijā.
Tad vel esot tāds aizsargs Emīls Kājiņš, kurš esot baigais ziķeris, ka stāsta zinātāji.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut vai to pašu Balceri, kurš gan esot tikai 17 gadus vecs, bet esot itin labs Norvēģijā.
Tad vel esot tāds aizsargs Emīls Kājiņš, kurš esot baigais ziķeris, ka stāsta zinātāji.
Paga, u-18 šajā pauzē nespēlē?

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:19, pirms 11 gadiem
Tāds aizdomīgs tips jau ir tas Baldonieks, bet zinot kā Kira izturās pret treneriem, spēlētājiem, neticu ka viņš turētu pie izlases lietām pilnīgu āpsi. Man jau šķiet ka mēs reizēm sabiezinam krāsas.
Kira dzīvē ir lielu piķi sapelnijis un lai tādu naudu nopelnītu, nevar brāļoties ar padotajiem.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:20, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Nav nekas pret LHV, bet, manuprāt, tā nu tomēr nav tā vieta, kur meklēt kadrus valsts izlasei. Vismaz pagaidām.
Jā,protams, ka LHV nav spēlētāju zelta bedre, bet katram trenerim ir savs skatiens uz lietām. Krikunovs arī Dacjuku izcēla no kaut kāda ''pagrīdes'' čempionāta Sverdlovskas apgabalā. Nebūtu Krikunova, tad iespējams, ka šodien par Dacjuku kā pasaules hokeja zvaigzni neviens pat nerunātu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut vai to pašu Balceri, kurš gan esot tikai 17 gadus vecs, bet esot itin labs Norvēģijā.
Tad vel esot tāds aizsargs Emīls Kājiņš, kurš esot baigais ziķeris, ka stāsta zinātāji.
nu Balceri varētu izsaukt...
bet kas ir Kājiņš un kur viņš spēlē? pirmo reizi dzirdu...

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:21, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Paga, u-18 šajā pauzē nespēlē?
Neko neesmu dzirdējis par to.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:22, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Paga, u-18 šajā pauzē nespēlē?
Balcers nav uz U-18, pieņemu, ka varētu uz U-20 būt...ja ne, tad nebūs nekur...
Uzmanību U-18 hokeja izlases kandidātiem!

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu Balceri varētu izsaukt...
bet kas ir Kājiņš un kur viņš spēlē? pirmo reizi dzirdu...
Pagaidām vel HKL Juniors 1. līgā, jo šim patreiz tikai 18. gadi.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:27, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pagaidām vel HKL Juniors 1. līgā, jo šim patreiz tikai 18. gadi.
nu nezinu, šaubos vai U-20 derēs...
žēl, ka pazudusi šosezon U-19 izlase, kā reiz tādus 96.gados būtu kur pārbaudīt...

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,protams, ka LHV nav spēlētāju zelta bedre, bet katram trenerim ir savs skatiens uz lietām. Krikunovs arī Dacjuku izcēla no kaut kāda ''pagrīdes'' čempionāta Sverdlovskas apgabalā. Nebūtu Krikunova, tad iespējams, ka šodien par Dacjuku kā pasaules hokeja zvaigzni neviens pat nerunātu.
Nu jā, bet, skatoties LHV spēles es tur nesaskatu dacjukus, kaut gan, protams, neesmu treneris. Vasiļonoks, pat tas kļuvis ( jau Austrijā) galīgi švaks, kaut gan, kādreiz ar viņu saistīju lielas cerības. Nu, Locāns spēlē SWe, varbūt šo uzaicinās. Ja runā par izlasi, lielas cerības man bija arī uz Iliško. Te arī garām... Vispār, kādā brīdī varētu apsēsties un uztaisīt top-10 nepiepildīto cerību. Noteikti, būtu interesanti prospekti, kuri tā arī pazuda tulkojumā starp u-18, u-20 un pieaugušajiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:28, pirms 11 gadiem
O, tiem kam rāda nekodētais Raisport 2, šobrīd var paskatīties kā Bērziņš izskatās Itālijā.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:29, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu nezinu, šaubos...
Es jau arī uz 1. līgas komandu spēlētāju piesaisti baigās cerības neloloju. Vienkārši minēju, ka tāds pipars ir.

  +4 [+] [-]

, 2014-10-30 22:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,protams, ka LHV nav spēlētāju zelta bedre, bet katram trenerim ir savs skatiens uz lietām. Krikunovs arī Dacjuku izcēla no kaut kāda ''pagrīdes'' čempionāta Sverdlovskas apgabalā. Nebūtu Krikunova, tad iespējams, ka šodien par Dacjuku kā pasaules hokeja zvaigzni neviens pat nerunātu.
Avangarda Mozeru treneris ar ieraudzīja kaut kādā Omskas amatieru čempī, vai kamā tamlīdzīgā. Te amatieros, te maiņā ar Perežoginu, tā mēdz gadīties. Ir runa par elementāru skautingu un savu resursu apzināšanu, nevis funveidīgo klišejdomāšanu ka te ir līmenis un visi ir baigi labi un otrā pusē nemotivēti amatieri, kuri brīvajā laikā zog, dzer un pīpē. Da kaut mūsu pašu Krišjānis, nebūtu Kurre redzējis vienu Liepājas spēli, neviens pat nezinātu ka tāds ir bijis, vai ja zinātu, tad no Miķeļa un Jēkaba intervijām ka "brālis Krišjanis arī trenējās, spēlēja U izlasēs, bet tad nolēma iet mācīties ekonomiku un tagad viņam pieder 3 gaļasveikali un autoserviss Garkalnē"

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:35, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu jā, bet, skatoties LHV spēles es tur nesaskatu dacjukus, kaut gan, protams, neesmu treneris. Vasiļonoks, pat tas kļuvis ( jau Austrijā) galīgi švaks, kaut gan, kādreiz ar viņu saistīju lielas cerības. Nu, Locāns spēlē SWe, varbūt šo uzaicinās. Ja runā par izlasi, lielas cerības man bija arī uz Iliško. Te arī garām... Vispār, kādā brīdī varētu apsēsties un uztaisīt top-10 nepiepildīto cerību. Noteikti, būtu interesanti prospekti, kuri tā arī pazuda tulkojumā starp u-18, u-20 un pieaugušajiem.
šodien nav, rīt var parādīties, galvenais ir nepalaist garām tad kad uzrodas, nevis izdomāt "tur nekā nav" un neskatīties vairs vispār.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:36, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu jā, bet, skatoties LHV spēles es tur nesaskatu dacjukus, kaut gan, protams, neesmu treneris. Vasiļonoks, pat tas kļuvis ( jau Austrijā) galīgi švaks, kaut gan, kādreiz ar viņu saistīju lielas cerības. Nu, Locāns spēlē SWe, varbūt šo uzaicinās. Ja runā par izlasi, lielas cerības man bija arī uz Iliško. Te arī garām... Vispār, kādā brīdī varētu apsēsties un uztaisīt top-10 nepiepildīto cerību. Noteikti, būtu interesanti prospekti, kuri tā arī pazuda tulkojumā starp u-18, u-20 un pieaugušajiem.
Es domāju, ka katram hokejistam, kā jebkuram cilvēkam, galvenais-būt īstā laikā īstā vietā. Tas ir jebkura veiksmes stāsta pamatu pamats.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Avangarda Mozeru treneris ar ieraudzīja kaut kādā Omskas amatieru čempī, vai kamā tamlīdzīgā. Te amatieros, te maiņā ar Perežoginu, tā mēdz gadīties.
Par to Mozeru, kad viņš tikko parādījās, pasekoju šā gaitām uzmanīgāk. Tur ir mīts, ka viņš atnāca tīri no amatieriem. Pirms tam viņš izgāja visu specializēto sporta skolu ciklu, tad salecās ar vadību un gadu nospēlēja zemākā līmenī, kur šo arī "pamanīja". Protams, ka liela nozīme ir apstākļu sakritībai, kā tas pats Nolans un Indrašis.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Balcers nav uz U-18, pieņemu, ka varētu uz U-20 būt...ja ne, tad nebūs nekur...
http://www.lhf.lv/14102014-uzmanibu_u_18_hokeja_izlases_kandidatiem
Tur tai sarakstaa nav arii aizsargu Rubiina un Ponomarenko, kaa arii neviena no KHR, kaa arii uzbrucejs Dzierkals no Ogre/Saaga 97. Laikam shie visi buus U-20.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:37, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Par to Mozeru, kad viņš tikko parādījās, pasekoju šā gaitām uzmanīgāk. Tur ir mīts, ka viņš atnāca tīri no amatieriem. Pirms tam viņš izgāja visu specializēto sporta skolu ciklu, tad salecās ar vadību un gadu nospēlēja zemākā līmenī, kur šo arī "pamanīja". Protams, ka liela nozīme ir apstākļu sakritībai, kā tas pats Nolans un Indrašis.
Neesmu sekojis padziļināti, bet es neesmu tik naivs, lai domātu ka no dīķa, caur amatieriem uz KHL tika. Skaidrs ka specklases ir bijušas. Vienkārši kāds nepaslinoja iečekot sētas līgu un izvilkt no turienes kadru, kas iespējams jau bija piemirsies un būtu pazudis lielajam hokejam.

  -3 [+] [-]

, 2014-10-30 22:39, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Par to Mozeru, kad viņš tikko parādījās, pasekoju šā gaitām uzmanīgāk. Tur ir mīts, ka viņš atnāca tīri no amatieriem. Pirms tam viņš izgāja visu specializēto sporta skolu ciklu, tad salecās ar vadību un gadu nospēlēja zemākā līmenī, kur šo arī "pamanīja". Protams, ka liela nozīme ir apstākļu sakritībai, kā tas pats Nolans un Indrašis.
Tas ir mīts, ka Nolans iecēla Indraši saulītē. Saulītē viņu iecēla Ābols, kad bija Nolana asistents izlasē, jo viņš Nolanam ar lielu uzstājību esot pieprasījis paņemt Indraši vismaz izlases kandidātos. Pēc tam jau Nolanam bija jāatzīst, ka Ābola uzstājībai ir bijis pamats.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:39, pirms 11 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tur tai sarakstaa nav arii aizsargu Rubiina un Ponomarenko, kaa arii neviena no KHR.
viens ir Bernhards...
bet HKR jau pārsvarā spēlē U-20 un 94.gads...cik tad tur ir vispār derīgi U-18?

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 22:41, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Neesmu sekojis padziļināti, bet es neesmu tik naivs, lai domātu ka no dīķa, caur amatieriem uz KHL tika. Skaidrs ka specklases ir bijušas. Vienkārši kāds nepaslinoja iečekot sētas līgu un izvilkt no turienes kadru, kas iespējams jau bija piemirsies un būtu pazudis lielajam hokejam.
mūsu Ozo no Ķekavas jau ar izcēla, bija norakstīts kā neperspektīvs...

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir mīts, ka Nolans iecēla Indraši saulītē. Saulītē viņu iecēla Ābols, kad bija Nolana asistents izlasē, jo viņš Nolanam ar lielu uzstājību esot pieprasījis paņemt Indraši vismaz izlases kandidātos.
Apstākļu sakritība ir tā, ka Nolans izdomāja Miku iemest vadošajās maiņās, vietas aizpildīšanai, kamēr atbrauks "īstais" tās vietas spēlētājs. Miks sāka mest golus. Principā Mika stāstā nav jābrīnas ka viņš ir tur kur ir, vienkārši tas sanāca straujāk nekā mums parasti gadās. Tie kam Latvijas hokejs nav RD un izlase - visi zināja ka Miks ir lietaskoks, pats biju redzējis kā šis belaru čempī spēle kruķījot "opatnos" večus pa zonu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: mūsu Ozo no Ķekavas jau ar izcēla, bija norakstīts kā neperspektīvs...
Bija bija, tāpat ka minētais Mozers paspējis sakasīties ar. Tas jau laikam no mūsu amatierblices uz PSRS junioriem aizbrauca, ja nekļudos.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: viens ir Bernhards...
bet HKR jau pārsvarā spēlē U-20 un 94.gads...cik tad tur ir vispār derīgi U-18?
Aizsargi Chukste un Ziile ir 97. gads. Ja vinju nav U-18, taatad nav citu variantu, ka buus U-20. Jaa, Bernhardu nebiju pamaniijis.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:43, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Apstākļu sakritība ir tā, ka Nolans izdomāja Miku iemest vadošajās maiņās, vietas aizpildīšanai, kamēr atbrauks "īstais" tās vietas spēlētājs. Miks sāka mest golus. Principā Mika stāstā nav jābrīnas ka viņš ir tur kur ir, vienkārši tas sanāca straujāk nekā mums parasti gadās. Tie kam Latvijas hokejs nav RD un izlase - visi zināja ka Miks ir lietaskoks, pats biju redzējis kā šis belaru čempī spēle kruķījot "opatnos" večus pa zonu.
Un šeit tieši tas pats stāsts-īstā laikā īstā vietā.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bija bija, tāpat ka minētais Mozers paspējis sakasīties ar. Tas jau laikam no mūsu amatierblices uz PSRS junioriem aizbrauca, ja nekļudos.
nu nē, tad jau viņš spēlēja Dinamo Rīga, pie tam pamatsastāvā...vienu gadiņu iepriekš šis pa Ķekavu bija.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bija bija, tāpat ka minētais Mozers paspējis sakasīties ar. Tas jau laikam no mūsu amatierblices uz PSRS junioriem aizbrauca, ja nekļudos.
Par Ozo nepiefiksēju, kā tur bija. Ja no amatieriem, tad tas ir kaut kas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un šeit tieši tas pats stāsts-īstā laikā īstā vietā.
Ņemot vērā ka viņš bija RD sistēmā un izlases treneri bija no tās sistēmas, tad, manuprāt, ka caurumlāpīšana ar viņu bija samērā loģiska. Es šo stāstu attiecinātu nevis uz īstajām vietām un laikiem, bet gan par dotās iespējas izmantošanu.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 22:50, pirms 11 gadiem
Lai vai kā, labi būt Ābola dēlēnam....

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:51, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Par Ozo nepiefiksēju, kā tur bija. Ja no amatieriem, tad tas ir kaut kas.
Amatieros jau viņš pabija, no sistēmas bija ārā kā neperspektīvs, stāsts bija interesants, bet tagad precīzi neizstāstīšu

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:53, pirms 11 gadiem
Kaads, juusupraat, buus muusu U-20 izlases sastavs tiem pashiem datumiem paredzetajam parbaudes turniram?

Vartsargi - Nuka, Konrads, Petkus, Balandins (kuri 2 no shiem?)

     [+] [-]

, 2014-10-30 22:54, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Amatieros jau viņš pabija, no sistēmas bija ārā kā neperspektīvs, stāsts bija interesants, bet tagad precīzi neizstāstīšu
Tas ir tas pats stāsts par ko savulaik intervijā SC stāstija Cicura. Viņš jau,protams, publiski līdz galam neatzina, ka viņš kā neperspektīvu uzskatija K.Pelšu (RIP), bet tas esot reāls fakts, un kas no tā beigās sanāca.

     [+] [-]

, 2014-10-30 23:03, pirms 11 gadiem
Laurisp rakstīja: Lai vai kā, labi būt Ābola dēlēnam....
Ir arī mīnusi. Pat ja pelnīti tiksi kaut kur uzaicinās, vienmēr kāds piešūs "blatu"

     [+] [-]

, 2014-10-30 23:36, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: viņš vispār kaut kur spēlē šosezon?
Sezonas sākumā spēlēja Balašihas komandā , bet šobrīd ir jauna kluba meklējumos !
Slēpts komentārs: Pandora

     [+] [-]

, 2014-10-31 00:20, pirms 11 gadiem
Laurisp rakstīja: Lai vai kā, labi būt Ābola dēlēnam....
Šis nav tas gadījums, čalis prot to lietu un savā vecumā ir viens no labākajiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 08:51, pirms 11 gadiem
p.s. pārdomām - neliels komentārs, ko saka CSKA par izsaukšanu uz izlasi:

- Мы рады, что наши игроки призваны в сборную. Если у нас попросят десятерых, отдадим десятерых, надо будет 15 игроков, отдадим 15. Если игроки будут нужны сборной, они будут выступать в сборной. Мы будем рады, конечно, если кого-то отпустят сыграть за клуб в матчах КХЛ, – сказал Квартальнов.

Квартальнов: если в сборную России вызовут 15...

     [+] [-]

, 2014-10-31 08:53, pirms 11 gadiem
Jocīgi gan...Leitāni no Vācijas augstākās nav, bet ir no Prizmas...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-31 09:12, pirms 11 gadiem
Ha-ha rakstīja: Jocīgi gan...Leitāni no Vācijas augstākās nav, bet ir no Prizmas...
varētu padomāt, ka Leitānus šobrīd kas saista ar LV hokeju...

     [+] [-]

, 2014-10-31 10:46, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Šis nav tas gadījums, čalis prot to lietu un savā vecumā ir viens no labākajiem.
Jaunais Ābols ir jāizmēģina izlasē! Lai "aposta gaisu", salīdzina sevi ar večiem! Ja izdarīs pareizos secinājumus un pārāk nesirgs ar zvaigžņoto slimību, būs kārtīgs "špīlers" izlasē.

     [+] [-]

, 2014-10-31 10:50, pirms 11 gadiem
sjamba rakstīja: Jaunais Ābols ir jāizmēģina izlasē! Lai "aposta gaisu", salīdzina sevi ar večiem! Ja izdarīs pareizos secinājumus un pārāk nesirgs ar zvaigžņoto slimību, būs kārtīgs "špīlers" izlasē.
un kā ar U20 izlasi? U20 čempis jau decembrī - tas tā kā nebūtu lielāka prioritāte šobrīd par lielo izlasi? Kaut kā ļoooti nenopietna tā gatavošanās izskatās...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 10:55, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: varētu padomāt, ka Leitānus šobrīd kas saista ar LV hokeju...
Tev Leitānu sakarā nav taisnība. Ja Edijam nebūtu trauma, tad būtu abi.

     [+] [-]

, 2014-10-31 11:06, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Tev Leitānu sakarā nav taisnība. Ja Edijam nebūtu trauma, tad būtu abi.
tiešām? Nebūtu slikti. Taču, kāpēc, ja vienam trauma, tad nav arī otra?

     [+] [-]

, 2014-10-31 11:09, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tiešām? Nebūtu slikti. Taču, kāpēc, ja vienam trauma, tad nav arī otra?
Nesteidzies! Mazliet pagaidi

     [+] [-]

, 2014-10-31 11:24, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Nesteidzies! Mazliet pagaidi
ahā - tad jau laikam ir vērts pagaidīt...

  -2 [+] [-]

, 2014-10-31 12:35, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Tev Leitānu sakarā nav taisnība. Ja Edijam nebūtu trauma, tad būtu abi.
Ja Edijs nav nomainījis hokeja pilsonību, tad viņš vēl varētu...
Ralfs ir spēlējis Vācijas U-20 izlasē, viņam vispār 4 gadi Latvijā jānospēlē...

  +2 [+] [-]

, 2014-10-31 12:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ralfs ir spēlējis Vācijas U-20 izlasē, viņam vispār 4 gadi Latvijā jānospēlē...
kad tad? VAi tad kādā PČ ir spēlējis?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 13:01, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kad tad? VAi tad kādā PČ ir spēlējis?
pasaules čempī nav spēlējis, bet izlasē ir bijis:
Ralf Rinke - RODI-DB - Die deutsche...

tad varbūt tik 2 gadi, katrā ziņā viņš uzreiz nevarētu spēlēt pa ļubomu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 13:12, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: pasaules čempī nav spēlējis, bet izlasē ir bijis:
Ralf Rinke - RODI-DB - Die deutsche...

tad varbūt tik 2 gadi, katrā ziņā viņš uzreiz nevarētu spēlēt pa ļubomu
Varbūt painteresēsies vairāk pirms gudri izsakies

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 13:15, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Varbūt painteresēsies vairāk pirms gudri izsakies
nu tad paskaidro!
viņš ir spēlējis Vācijas jauniešu izlasēs, viņam ir Vācijas hokeja pilsonība...
kā viņš uzreiz var spēlēt Latvijas izlasē, paskaidro, jeb pats gudri neizsakies?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 13:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad paskaidro!
viņš ir spēlējis Vācijas jauniešu izlasēs, viņam ir Vācijas hokeja pilsonība...
kā viņš uzreiz var spēlēt Latvijas izlasē, paskaidro, jeb pats gudri neizsakies?
Tas, ka viņam ir Vācījas pase ne ko vēl nenozīmē, jo viņam ir arī Latvijas pase. Viņš Vācijas jauniešu izlasē ir aizvadījis tikai pārbaudes spēles, ja viņš būtu spēlējis PČ, tad nevarētu vairs pārstāvēt Latviju.

     [+] [-]

, 2014-10-31 13:34, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Tas, ka viņam ir Vācījas pase ne ko vēl nenozīmē, jo viņam ir arī Latvijas pase. Viņš Vācijas jauniešu izlasē ir aizvadījis tikai pārbaudes spēles, ja viņš būtu spēlējis PČ, tad nevarētu vairs pārstāvēt Latviju.
es nekur neesmu teicis Vācijas pase...
bet gan Vācijas hokeja pilsonība....
p.s. pat ja viņš Vācijas izlasi būtu pārstāvējis PČ, viņam būtu iespēja spēlēt Latvijas izlasē tik tad būtu 4 gadi jānospēlē Latvijā, tagad tik 2 gadi...uzreiz viņš nevar. Pie tam viņš spēlē Vācijā. Nemaz nezinu, ko tu tur esi izgudrojis par Latvijas izlasi, vispirms viņam divi gadi jānospēlē Latvijas klubā, tad var sākt runāt tikai par izlasi...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 13:42, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: es nekur neesmu teicis Vācijas pase...
bet gan Vācijas hokeja pilsonība....
p.s. pat ja viņš Vācijas izlasi būtu pārstāvējis PČ, viņam būtu iespēja spēlēt Latvijas izlasē tik tad būtu 4 gadi jānospēlē Latvijā, tagad tik 2 gadi...uzreiz viņš nevar. Pie tam viņš spēlē Vācijā. Nemaz nezinu, ko tu tur esi izgudrojis par Latvijas izlasi, vispirms viņam divi gadi jānospēlē Latvijas klubā, tad var sākt runāt tikai par izlasi...
Ja klubs Ralfu palaidīs, tad viņš būs uz izlasi. Pazvani un parunā ar LHF, tad Tev taps daudz kas skaidrs.

  -1 [+] [-]

, 2014-10-31 14:00, pirms 11 gadiem
sweges rakstīja: Ja klubs Ralfu palaidīs, tad viņš būs uz izlasi. Pazvani un parunā ar LHF, tad Tev taps daudz kas skaidrs.
kāda jēga uz izlasi saukt spēletāju, kurš nevar pārstāvēt Latvijas izlasi oficālos IIHF turnīros?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-31 15:33, pirms 11 gadiem
Svarigakais sporta ir uzvara! Uzvaretajus netiesa. Novelu atrast speletajus, kuri var ripu dabut vartos.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-31 16:44, pirms 11 gadiem
Melissa rakstīja: Man tas Norvēģijas turnīrs šķiet pavisam nenopietns, ja nu vienīgi kādam arī tā ir prakse.
Nu,nez. Es piemēram šīs spēles skatīšu ar lielāku interesi nekā RD!!!