Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beļavskis nosauc sastāvu turnīram Norvēģijā

Andrejs Siliņš

Beļavskis nosauc sastāvu turnīram Norvēģijā
Aleksandrs Beļavskis
Foto:Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis nosaucis sastāvu, kas gatavosies "Euro Ice Hockey Challenge" turnīra spēlēm. Tās no 6. līdz 8. novembrim norisināsies Norvēģijas pilsētā Stavangerē. Mūsu komandas pretinieki būs Norvēģijas, Dānijas un Francijas izlases.

Gatavojoties turnīram, Latvijas izlase 3. un 4. novembrī „Volvo SC” ledus hallē aizvadīs ledus treniņus un 5. novembra pēcpusdienā ar avioreisu caur Frankfurti dosies uz Norvēģijas pilsētu Stavangeri.

No 3. novembra „Volvo SC” ledus hallē izlases treniņos piedalīsies 3 vārtsargi, 8 aizsargi un 12 uzbrucēji. Aizsargs Maksims Širokovs komandai pievienosies 5. novembrī turnīra norises vietā, Stavangerē.

Debija šajā turnīrā pie Latvijas izlases stūres būs galvenajam trenerim Aleksandram Beļavskim.

6. novembrī Latvijas komandas pirmie pretinieki būs Dānijas izlases hokejisti. 7. novembrī mūsu izlase sacentīsies ar mājiniekiem – norvēģiem. Turnīra pēdējo spēli Latvijas izlase aizvadīs 8. novembrī pret Franciju.

Latvijas izlases kandidātu saraksts EIHC turnīram:

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Lugano, Šveice), Ervīns Muštukovs (Aalborg, Dānija), Edgars Lūsiņš (HS Rīga/Prizma);
Aizsargi: Māris Jass (Nitra, Slovākija), Guntis Galviņš (HC Bolzano, Austrija), Jānis Andersons (HK Dukla Trencin, Slovākija), Jēkabs Rēdlihs (HC Karlovy Vary, Čehija), Maksims Širokovs (Red Ice, Šveice), Kristaps Bazevičs (Asaat Pori, Somija), Kristers Freibergs (Hamburger SV, Vācija), Mārtiņš Gipters (HK Liepāja), Mārtiņš Mežulis (HK Zemgale/LLU);
Uzbrucēji: Koba Jass (Bili Tygri Liberec, Čehija), Armands Bērziņš (Val Pusteria, Itālija), Lauris Bajaruns (Rungsted, Dānija), Toms Andersons (Thurgau, Šveice), Artūrs Mickevičs (Toros, VHL, Krievija), Artūrs Ozoliņš (Arlan Temirtau, Kazahstāna), Aleksejs Širokovs (Neman Grodno, Baltkrievija), Edijs Brahmanis (HK Gomel, Baltkrievija), Jānis Ozoliņš (HS Rīga/Prizma), Andris Siksnis (HS Rīga/Prizma), Rodrigo Ābols (HK Rīga), Rūdolfs Maslovskis (HK Rīga).

Treniņu plāns:
03.11..2014. 17:15-18:30 Ledus (Volvo)
04.11.2014. 10:30-12:00 Ledus (Volvo) 17:15-18:30 Ledus (Volvo)

Euro Ice Hockey Challenge: (Stavangerē, Norvēģijā)

datumslaiksspēle
06.11.2014.16:00Dānija - Latvija
07.11.2014.20:00Latvija - Norvēģija
08.11.2014.14:00Latvija - Francija
pēc Latvijas laika

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:17, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Maslovskis un Ābols ir guvuši visvairāk vārtus Rīgas sastāvā, citi nav paņemtu no HK Rīga. Latvijas čempionātam visu cieņu, bet vai tas ir tas līmenis no kura var ņemt uz izlasi (kaut arī tuvākās rezerves).
No Zemgales, Liepājas jau ir paņemti.
par to līmeni - tieši to pašu jau var teikt arī par MHL, Vācijas 3. līgu, Somijas junioru līgu...

vienkārši ir paņemti labakie no tiem ko varēja dabūt + daļa, kam vēl kāda perspektīva

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:19, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tak beidz murgot, HKR nav augstāks līmenis par LHV, ka vieni ir jānem un otrus atzīsti par līmeni zemākiem.
Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:21, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?
ar šī brīža blāvo sniegumu medaļās točno nebūtu

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:21, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau aprīlī būs spēles - diezvai Beļavskis uzreiz 1. spēles sāks ar kaujas sastāvu
kaujas sastāvs nebūs nemaz pieejams uzreiz no pirmās spēles...bet jau tad Beļavskim jābūt kādam uzmetumam par PČ sastāvu...

  -2 [+] [-]

, 2014-10-30 18:22, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?
pasaki vēl, ka testu visus pēc kārtas nozombētais

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:22, pirms 10 gadiem
Sastāvs nav nemaz tik drausmīgs, taču nav, kas golus met. Ja nu vienīgi kāds Ābols, citus "uz sitiena" tādus sastāvā neredzu

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kaujas sastāvs nebūs nemaz pieejams uzreiz no pirmās spēles...bet jau tad Beļavskim jābūt kādam uzmetumam par PČ sastāvu...
neko diži savādāka situācija jau ar nav šobrīd - vadošie tāpat ir zināmi. Jautājums tikai, kuri no tiem atbirs tādu vai šādu iemeslu dēl uz PČ...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:23, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nu par Ābolu junioru man divējādas izjūtas - no vienas puses viņš ir viens no sava vecuma līderiem, no otras puses - vienlaicīgi U20 izlasei tajā laikā būs pēdējais pārbaudes turnīrs pirms U20 PČ - vai viņu vajadzēja šobrīd uz lielo izlasi saukt?
..
nez , pats U-20 izlases vadonis būs ar izlasi vai gāzi ostīs pa Krieviju?

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:25, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: neko diži savādāka situācija jau ar nav šobrīd - vadošie tāpat ir zināmi. Jautājums tikai, kuri no tiem atbirs tādu vai šādu iemeslu dēl uz PČ...
zinot citus gadus, atbirēju pulks būs liels...

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:25, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Sastāvs nav nemaz tik drausmīgs, taču nav, kas golus met. Ja nu vienīgi kāds Ābols, citus "uz sitiena" tādus sastāvā neredzu
Brahmanis par Ābolu tomēr šobrīd tā kā būtu augstāk liekam šinī ampluā... tāpat arī Širokovs un vēl daži

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:25, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nez , pats U-20 izlases vadonis būs ar izlasi vai gāzi ostīs pa Krieviju?
gan jau būs ostītājs...

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:26, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: zinot citus gadus, atbirēju pulks būs liels...
tad jau redzēs... šobrīd grūti spriest

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:34, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kādai no šīm izlasēm ir nomainījies galvenais treneris pēc PČ Minskā?
Zinu, ka NOR palicis ieprieksejais galv. tr. Veel sportacentraa bija raksts par to, ka ilggadejais treneris pagarinajis liigumu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:34, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kuru vietu ieņemtu HK Rīga Latvijas čempionātā?
Lieku vinus virs Zemgales, bet pārējie +/- līdzīga līmeņa, es pat piekristu ka viņi var nedabūt medaļas. Grūti šādi neklātienē salīdzināt, vēl ņemot vērā ka nevienu HKR spēli šosezon pilnībā neesmu redzējis, secinājums balstoties redzot kā iet un ir gājis HKR absolventiem un U izlašu bijušajiem kadriem Latvijas čempī. Viņi tak ir vēl puikas.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:42, pirms 10 gadiem
Sastāvs tāds,kādu varēja +/- salasīt.Citi slimi/traumēti,citus klubi nelaiž,bet citus nemaz nav vērts skatīt. Ko te cepties?

  +3 [+] [-]

, 2014-10-30 18:51, pirms 10 gadiem
To kāds ir HKR līmenis, parāda visādi Sikšņi, Zvirbuļi, Lipsbergi u.c. zvēri, kas pāraugot MHL vecuma cenzu nonāk LHV. Normāli vidusmēra virslīgas spēlētāji, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 18:56, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Lieku vinus virs Zemgales, bet pārējie +/- līdzīga līmeņa, es pat piekristu ka viņi var nedabūt medaļas. Grūti šādi neklātienē salīdzināt, vēl ņemot vērā ka nevienu HKR spēli šosezon pilnībā neesmu redzējis, secinājums balstoties redzot kā iet un ir gājis HKR absolventiem un U izlašu bijušajiem kadriem Latvijas čempī. Viņi tak ir vēl puikas.
HKR virslīgā par labu runātu tik vien tas, ka uz laukuma vecos pusamatierus varētu apskriet. Pēdējos gados RDJ katras sezonas otrajā pusē pieņemot prātā un meistarībā sāka uzņemt apgriezienus, galvenokārt apspēlējot pretiniekus uz kustības ātrumu.
Pieņemu, ka HKR kā komandai medaļas gan noteikti būtu. Ja jau RDJ pie tām tika, tad pieredzējušākajiem kadriem kāds bleķis tiktu, nebrīnītos, ka pat visvērtīgākais. Tomēr izmētājot viņus katru atseviški pa komandām, individuālā meistarība tomēr reti kuram būtu tik augsta lai virslīgā varētu paspīdēt.

     [+] [-]

, 2014-10-30 18:59, pirms 10 gadiem
Pareiza pieeja. Vismaz pārbaudīs darbībā tos, kurus Beļavskis īsti nav redzējis, tāpēc arī Dinamieši, kā arī citi KHLieši nav izsaukti.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:02, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pasaki vēl, ka testu visus pēc kārtas nozombētais
Vienmēr ievēro ,kurš pirmais sāk lamāties, kašķēties. Es tikai pajautāju ,kuru vietu HK Rīga ieņemtu Latvijas čempionātā, bet kādam jau netur nervi. Es varbūt domāju ka pēdējo.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:04, pirms 10 gadiem
Kādēļ daži uztraucas , ka paņemti no HK Rīga, bet neņem no Latvijas čempionata. Sarakstā ir gan Rīgas hokejisti, gan Latvijas čempionāta pārstāvji. No pēdējā pat laikam bija vairāk.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:06, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Oho,sitamais sastavs... Speles TV ari radis?
LTV 7 rādīs

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 19:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kādēļ daži uztraucas , ka paņemti no HK Rīga, bet neņem no Latvijas čempionata. Sarakstā ir gan Rīgas hokejisti, gan Latvijas čempionāta pārstāvji. No pēdējā pat laikam bija vairāk.
man liekas tu nefiltrē kāda sakarā saka par abiem HK Rīga spēlētājiem...
šajā laikā notiek arī U-20 pārbaudes turnīrs, Ābolam un Maslovskim lietderīgāk būtu tur spēlēt nevis lielajā izlasē...jo pēc mēneša jau PČ.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-30 19:08, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Galviņa klubs Austrijas čempi spēlē, tāpēc arī tā pierakstīts.
Pareizi! Tak Dinamo Riga arī nekādas saistības nav ar Latviju

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:09, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Lieku vinus virs Zemgales, bet pārējie +/- līdzīga līmeņa, es pat piekristu ka viņi var nedabūt medaļas. Grūti šādi neklātienē salīdzināt, vēl ņemot vērā ka nevienu HKR spēli šosezon pilnībā neesmu redzējis, secinājums balstoties redzot kā iet un ir gājis HKR absolventiem un U izlašu bijušajiem kadriem Latvijas čempī. Viņi tak ir vēl puikas.
Man arī ir ļoti grūti pateikt par vietu. HK Rīga vēl ir jauni, zaļi. Rūdījums MHL kā līgā noteikti ir labāks(bet tas vairāk vērsts uz perspektīvu, nākotni), jo visu laiku ir nopietni pretinieki. Latvijas čempionātā bieži jau viss izšķirās jau 2 periodā.
Latvijas čempionātā hokejistiem kopumā ir lielāka pieredze, fiziski nobrieduši. Ļoti grūti pateikt kāda būtu vieta.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:10, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man arī ir ļoti grūti pateikt par vietu. HK Rīga vēl ir jauni, zaļi. Rūdījums MHL kā līgā noteikti ir labāks(bet tas vairāk vērsts uz perspektīvu, nākotni), jo visu laiku ir nopietni pretinieki. Latvijas čempionātā bieži jau viss izšķirās jau 2 periodā.
Latvijas čempionātā hokejistiem kopumā ir lielāka pieredze, fiziski nobrieduši. Ļoti grūti pateikt kāda būtu vieta.
Nav būtiski kuru vietu viņi ieņemtu kā komanda, izlasi playthegame komentu, tur vis pateikts.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:10, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: man liekas tu nefiltrē kāda sakarā saka par abiem HK Rīga spēlētājiem...
šajā laikā notiek arī U-20 pārbaudes turnīrs, Ābolam un Maslovskim lietderīgāk būtu tur spēlēt nevis lielajā izlasē...jo pēc mēneša jau PČ.
To es zinu. Es arī uzskatu ka Ābolam un Maslovskim labāk būtu spēlēt pārbaudes turnīrā U-20. Varbūt pavirši lasīju, bet daži ir satraukušies tikai par to, ka no HK Rīga ir spēlētāji, bet no Latvijas čempionāta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:12, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vienmēr ievēro ,kurš pirmais sāk lamāties, kašķēties. Es tikai pajautāju ,kuru vietu HK Rīga ieņemtu Latvijas čempionātā, bet kādam jau netur nervi. Es varbūt domāju ka pēdējo.
Nedemagoģē, viedokli par līmeni Tu izteici iepriekš un "nozombētais" nav lamu vārds.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:12, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: To es zinu. Es arī uzskatu ka Ābolam un Maslovskim labāk būtu spēlēt pārbaudes turnīrā U-20. Varbūt pavirši lasīju, bet daži ir satraukušies tikai par to, ka no HK Rīga ir spēlētāji, bet no Latvijas čempionāta nav.
nezinu kur tu to izgrābi

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:12, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nav būtiski kuru vietu viņi ieņemtu kā komanda, izlasi playthegame komentu, tur vis pateikts.
Principā viņam es piekrītu.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:13, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kaa 18+,pec pusnakts?
pliki jau nespēlēs - Tavs uztraukums nevietā

  +1 [+] [-]

, 2014-10-30 19:14, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Principā viņam es piekrītu.
Tāpēc ir dīvaini kad HKR kontekstā runā par līmeni, bet pēc gada kad čalis pāraudzis HKR, bet turpina trenēties un spēlē Prizmā, izrādās ka viņam līmenis vairs nav, lai gan ir kļuvis gadu vecāks un nobriedušāks.

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:15, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: HKR virslīgā par labu runātu tik vien tas, ka uz laukuma vecos pusamatierus varētu apskriet. Pēdējos gados RDJ katras sezonas otrajā pusē pieņemot prātā un meistarībā sāka uzņemt apgriezienus, galvenokārt apspēlējot pretiniekus uz kustības ātrumu.
Pieņemu, ka HKR kā komandai medaļas gan noteikti būtu. Ja jau RDJ pie tām tika, tad pieredzējušākajiem kadriem kāds bleķis tiktu, nebrīnītos, ka pat visvērtīgākais. Tomēr izmētājot viņus katru atseviški pa komandām, individuālā meistarība tomēr reti kuram būtu tik augsta lai virslīgā varētu paspīdēt.
šobrīd ir gan cēlies LHV līmenis, gan arī krities HKR līmenis...

     [+] [-]

, 2014-10-30 19:18, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: šobrīd ir gan cēlies LHV līmenis, gan arī krities HKR līmenis...
kas tev liek domāt, ka HKR līmenis krities?
drīzāk emheeļ līmenis cēlies, HKR kūņājas uz vietas...
tur tapat sadzīti labākie juniori izņemot kas uz ZA pārsvarā aizbraukuši...
aizbraucēju skaits +/- katru gadu vienāds.