Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Balinskim trīs piespēles, Latvija pārliecinoši tiek galā ar Ukrainu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

2026. gada ziemas olimpisko spēļu kvalifikāciju ar uzvaru turpinājusi Latvijas izlase, kas ar 5:1 apspēlēja Ukrainu un tādējādi svinēja otro panākumu. Trīs piespēles Uvim Balinskim, vārti un piespēle Mikam Indrašim un Rihardam Bukartam.

• Latvijas izlase spēlē pret Ukrainu bija pamainījusi sastāvu. Nespēlēja aizsargs Kristiāns Rubīns un uzbrucējs Zemgus Girgensons, kas tika saistīts ar nelielām mikrotraumām. Vārtos otro vakaru pēc kārtas stājās Kristers Gudļevskis.

• Latvijas izlase dominēja praktiski visas spēles laikā un jau līdz otrā perioda beigām bija guvusi visus piecus vārtus. Divi no tiem tika gūti vairākumā, divu spēļu laikā nevienādos sastāvos iemestas piecas ripas.

• Pirmie vārti gan bija jāgaida pietiekami ilgi. Spēles 15. minūtē pēc Mika Indraša piespēles ar skaistu metienu izcēlās Dans Ločmelis. Tas atraisīja Latvijas komandu, kas vēlāk turpināja pārspēt Ukrainas vārtsargu.

• Par Latvijas izlases labāko spēlētāju atzina aizsargu un Stenlija kausa ieguvēju Uvi Balinski. Viņš maču pabeidza ar trīs rezultatīvajām piespēlēm.

• Vārti un piespēle Rihardam Bukartam un Mikam Indrašim. Vēl ar precīziem metieniem izcēlās Roberts Bukarts, kā arī Haralds Egle, kurš gan pēc otrā perioda vairāk nespēlēja.

• Tuvu tam, lai aizvadītu sauso spēli bija Kristers Gudļevskis, taču trešajā periodā viņš reizi kapitulēja. Praktiski no nulles leņķa metienu izdarīja Daniils Trahts, un tas, atsitoties pret latviešu vārtsargu, lidoja vārtos.

• Spēlē Gudļevskim vairākas reizes gan nācās arī glābt izlasi no vārtu zaudējuma, atvairot 16 no pretinieku izdarītajiem 17 metieniem. Latvijas izlase meta 38 reizes. Pēc trešajiem vārtiem Ukraina mainīja vārtsargu, taču tas neko daudz spēles gaitā nemainīja.

• Svētdien plkst. 17:00 Latvijas izlasei izšķirošā spēle par tikšanu olimpiskajās spēlēs pret Franciju, kas Ukrainu un Slovēniju uzvarēja ar kopējo vārtu attiecību 12:3.

Ukraina - Latvija 1:5 (0:2, 0:3, 1:0)

Vārti: 15:03 Ločmelis (Indrašis, Freibergs) 0:1, 16:10 Ro. Bukarts (Dzierkals, Balinskis) 0:2, 29:22 Egle (Daugaviņš, Balinskis, vair.) 0:3, 32:50 Ri.Bukarts (Balinskis, vair.) 0:4, 34:28 Indrašis (Ri.Bukarts, Jaks) 0:5, 48:27 Trahts (Zaharovs) 1:5
Metieni: 17:38
Soda minūtes: 10:4
Vārtsargi: Eduards Zaharčenko (no 29:22 Bogdans Djačenko) - Kristers Gudļevskis

Milānas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs hokejā (Rīga, Latvija)

DatumsLaiksSpēleRezultāts
29.08.16.00Francija – Ukraina7:2 (2:0; 3:0; 2:2)
20.00Latvija – Slovēnija4:2 (2:1; 2:1; 0:0)
30.08.16.00Francija – Slovēnija5:1 (2:0; 0:1; 3:0)
20.00Ukraina – Latvija1:5 (0:2; 0:3; 1:0)
01.09.13.00Slovēnija – Ukraina
17.00Latvija – Francija

E grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Francija2200012:36
2.Latvija220009:36
3.Slovēnija200023:90
4.Ukraina200023:120

Latvijas izlase

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubs
VārtsargsKristers Gudļevskis1992.Fischtown Pinguins (Vācija)
Gustavs Grigals1998.Admirals (AHL)
AizsargsUvis Balinskis1996.Panthers (NHL)
Ralfs Freibergs1991.Mountfield (Čehija)
Jānis Jaks1995.Karlovy Vary (Čehija)
Roberts Mamčics1995.Karlovy Vary (Čehija)
Kristiāns Rubīns1997.Plzen (Čehija)
Kristaps Zīle1997.Litvinov (Čehija)
Markuss Komuls1998.Nove Zamky (Slovākija)
Oskars Cibuļskis1988.Herning Blue Fox (Dānija)
UzbrucējsZemgus Girgensons1994.Lightning (NHL)
Rodrigo Ābols1996.Flyers (NHL)
Rūdolfs Balcers1997.Lions (Šveice)
Miks Indrašis1990.Brynas (Zviedrija)
Mārtiņš Dzierkals1997.Skelleftea AIK (Zviedrija)
Oskars Batņa1995.Mountfield (Čehija)
Eduards Tralmaks1997.Kladno (Čehija)
Roberts Bukarts1990.Vitkovice (Čehija)
Rihards Bukarts1995.Vitkovice (Čehija)
Dans Ločmelis2004.UMass-Lowell (NCAA)
Fēlikss Gavars2002.St. Lawrence (NCAA)
Kaspars Daugaviņš1988.Michalovce (Slovākija)
Renārs Krastenbergs1998.Michalovce (Slovākija)
Haralds Egle1996.Slovan Br (Slovākija)

  -1 [+] [-]

, 2024-08-31 03:53, pirms 3 nedēļām
Tas kas tur sākumā raksta ka sektors neatbalsta !
Nu tad ej pats un lēkā, kurš aizliedz ?
Sviests tu kārtīgs, un nulle.

     [+] [-]

, 2024-08-31 05:54, pirms 3 nedēļām
Skatos, ka pēc bronzas izcīnīšanas pēc pusotra gada faniem atpakaļ ir vecā labā lūzeru mentalitāte.

Esam spēcīgāki par Franciju katrā departamentā, savstarpējās spēlēs 6 uzvaras, 1 ničs un 1 zāģis papildlaikā OS kvalī, kad mums pietika ar punktu.

Rīt esam favorīti un mums ir jāuzvar.

     [+] [-]

, 2024-08-31 06:10, pirms 3 nedēļām
Rit būtu Latvijai jāuzvar ar vienu ,vai divu vārtu pārsvaru,jo mums labāki aizsargi un vārtsargs,bet uzbrukums līdzvērtīgs ar frančiem.

  -4 [+] [-]

, 2024-08-31 07:37, pirms 3 nedēļām
Tikai pierādās, ka slidot māk max 10 valstis pasaulē.

Nu nav pretinieku, dīvaini viegla kvalifikācija.

Basītī pat no Filipīnām mūsdienās vari norauties, nesamērīgi

  -3 [+] [-]

, 2024-08-31 08:29, pirms 3 nedēļām
Aldis Br rakstīja: Latvija pirmās divās spēlēs spēles ziņa izskatās jūtami labāka kā Francija, bet vienā spēlē viss kaut kas var notikt.
Francijai, cik redzēju, lielas problēmas aizsardzībā. Slovēnija, Ukraina šīs problēmas neizmanto.
Mūsu spēle pret Slovēniju bija saturīga, patīkama ar labiem ātrumiem, kombinācijām, bet... treneriem patika, bet vai vajag mest pie pirmās iespējas. Tas nav mūsu stils. Pret Slovēniju 50+metieni .
Pirmās divās spēlēs atšķirība meistarībā bija ļoti spēcīgi jūtama. Tikai šīs divas spēles nevar iemidzināt.
Paskaties tabulā, KURŠ SAKARĪGĀK SPĒLĒ ,mūsējiem tie īsti nav mērķtiecīgi metieni, bet steigā izpildīti uzmetieni vārtu virzienā, tikai 5 goli pret pasaules 22. komandu savā laukumā, ņoņemiet rozā brilles, JEL / panikas nav, bet līdz sajūsmai ar cildinošiem virsrakstiem un lepnumam nav reāla atspēriena pamata, tikai prieks par stabilo Gudi

  -3 [+] [-]

, 2024-08-31 08:35, pirms 3 nedēļām
Vilmaņa vietā paņēma Gavaru, lai tas kā 13. liekais pasēdētu uz soliņa- viela pārdomām un tad jau 1.09. vajadzētu būt labāk

     [+] [-]

, 2024-08-31 10:26, pirms 3 nedēļām
specha rakstīja: Paskaties tabulā, KURŠ SAKARĪGĀK SPĒLĒ ,mūsējiem tie īsti nav mērķtiecīgi metieni, bet steigā izpildīti uzmetieni vārtu virzienā, tikai 5 goli pret pasaules 22. komandu savā laukumā, ņoņemiet rozā brilles, JEL / panikas nav, bet līdz sajūsmai ar cildinošiem virsrakstiem un lepnumam nav reāla atspēriena pamata, tikai prieks par stabilo Gudi
Tā tāda Padomju savienības domāšana, vot mēs Polijai 13 iemetām, kamēr pārējie tikai 8. Šeit tomēr galvenais ir spēle pret Fra nevis 13 goli pret Ukr. Piekrītu, ka ka nav pamata sajūsmai vai panikai, jo šis modelis līdzvērtīgās spēlēs par 80-90% ir atkarīgs, no pirmā trijnieka spējas realizēt vairākumu. Diemžēl galvenais treneris jau 2 gadus dragā pirmo maiņu arī mazākumā, kas garākos turnīros radīs problēmas.

     [+] [-]

, 2024-08-31 12:17, pirms 3 nedēļām
Ar tik nenopietnu spēli var pret frančiem atrauties

  +2 [+] [-]

, 2024-08-31 13:37, pirms 3 nedēļām
Ielaistie vārti pret Ukrainu, diemžēl, var smagi iegriezt Paskaidrošu, kāpēc... Tas viss ir tā saucamā LUCKY LOOSER, jeb labākās otrās vietas, kontekstā Mums, tieši tāpat kā Norgēm, vārtu šķirba uz doto brīdi ir + 6, tikai Norgēm ir par vieniem gūtajiem vārtiem vairāk Tas nozīmē to, ka mums der niča pamatlaikā uz 90% Vienīgais mums nelabvēlīgais variants ir Dāņu uzavar pagarinājumā vai buļļos pie rezultatīvas ničas pamatlaikā Taču ja pret Ukrainu tiktu saglabāts +5 pārsvars, mums derētu niča pie jebkura rasklada Tagad niča der Frankiem, vai spēsim sarunāt ar viņiem labvēlīgu rezultātu?

     [+] [-]

, 2024-08-31 13:43, pirms 3 nedēļām
Edgars rakstīja: Tā tāda Padomju savienības domāšana, vot mēs Polijai 13 iemetām, kamēr pārējie tikai 8. Šeit tomēr galvenais ir spēle pret Fra nevis 13 goli pret Ukr. Piekrītu, ka ka nav pamata sajūsmai vai panikai, jo šis modelis līdzvērtīgās spēlēs par 80-90% ir atkarīgs, no pirmā trijnieka spējas realizēt vairākumu. Diemžēl galvenais treneris jau 2 gadus dragā pirmo maiņu arī mazākumā, kas garākos turnīros radīs problēmas.
izlasi A burta komentu virs šī

  +1 [+] [-]

, 2024-08-31 15:30, pirms 3 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: Ielaistie vārti pret Ukrainu, diemžēl, var smagi iegriezt Paskaidrošu, kāpēc... Tas viss ir tā saucamā LUCKY LOOSER, jeb labākās otrās vietas, kontekstā Mums, tieši tāpat kā Norgēm, vārtu šķirba uz doto brīdi ir + 6, tikai Norgēm ir par vieniem gūtajiem vārtiem vairāk Tas nozīmē to, ka mums der niča pamatlaikā uz 90% Vienīgais mums nelabvēlīgais variants ir Dāņu uzavar pagarinājumā vai buļļos pie rezultatīvas ničas pamatlaikā Taču ja pret Ukrainu tiktu saglabāts +5 pārsvars, mums derētu niča pie jebkura rasklada Tagad niča der Frankiem, vai spēsim sarunāt ar viņiem labvēlīgu rezultātu?
Dziļi roc ,bet mums vienkārši jāuzvar Francija ,jo mums labāks vārtu vīrs un aizsargi.Protams uzbrukums frančiem jaudīgs ,bet izšķirošajās spēlēs visu izšķir aizsardzība.

     [+] [-]

, 2024-08-31 15:54, pirms 3 nedēļām
mums esot laba aizsardzība...

     [+] [-]

, 2024-08-31 16:26, pirms 3 nedēļām
coffijs rakstīja: Dziļi roc ,bet mums vienkārši jāuzvar Francija ,jo mums labāks vārtu vīrs un aizsargi.Protams uzbrukums frančiem jaudīgs ,bet izšķirošajās spēlēs visu izšķir aizsardzība.
Labāks vārtu vīrs, pēc kā to spried? Franki atkal ieliks kastē to divmetrīgo ambāli un visi metieni lidos tam vēderā Pareizi Funis rakstīja, metieni metiena pēc, no jebkuras pozīcijas, tāda tipa varotčikam īsti nederēs, būs nepieciešama kreativitāte uzbrukumā

     [+] [-]

, 2024-08-31 16:55, pirms 3 nedēļām
Merzlikins atkal auta
Komandas līderis miris

     [+] [-]

, 2024-08-31 16:56, pirms 3 nedēļām
Vai spēs atļauties?

     [+] [-]

, 2024-08-31 16:57, pirms 3 nedēļām
Atgūties

     [+] [-]

, 2024-08-31 17:35, pirms 3 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: Ja rīt mēs pakāšam pagarinājumā vai buļļos, Kazahi vairs nevar būt ceturtie ne pie kāda rasklada
Tikai mēs vai Norges, viss atkarīgs no pamatlaika rezultāta, kur būs rezultatīvāka niča, tie arī tiks pie LUCKY LOOSER statusa Tikai viena štelle nav skaidra, kā ir ar pagarinājumu/buļļu rēķināšānu?
Ja, piemēram, mums ar Norgēm ir absolūti vienādi stati (punkti, gūtie/ielaistie vārti), tikai Norges pakāš buļļos, bet mēs pagarinājumā, vai tas faktors tiek ņemts vērā vai uzreiz ķeras pie vietas IIHF rangā?
Tur, ja var ticēt Pāvesta vietniekam zemes virsū no Latvijas, viss pēc iihf ruļļiem. Tā viņš tur kaut ko teica.

     [+] [-]

, 2024-08-31 17:37, pirms 3 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: Pavisam cits rasklads, ja mēs pakāšam pamatlaikā (ceru, ka tā nenotiks, tfu, tfu, tfu), tad gan var būt visādi, bet jebkurā gadījumā, lai Kazahi dabūtu LUCKY LOOSER, viņiem tur Slovākijā būs ļooooti jāpacenšas
Tā mūsu vienīgā cerība!
Joks (es ceru)🙄

     [+] [-]

, 2024-08-31 17:39, pirms 3 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: Ja rīt mēs pakāšam pagarinājumā vai buļļos, Kazahi vairs nevar būt ceturtie ne pie kāda rasklada
Tikai mēs vai Norges, viss atkarīgs no pamatlaika rezultāta, kur būs rezultatīvāka niča, tie arī tiks pie LUCKY LOOSER statusa Tikai viena štelle nav skaidra, kā ir ar pagarinājumu/buļļu rēķināšānu?
Ja, piemēram, mums ar Norgēm ir absolūti vienādi stati (punkti, gūtie/ielaistie vārti), tikai Norges pakāš buļļos, bet mēs pagarinājumā, vai tas faktors tiek ņemts vērā vai uzreiz ķeras pie vietas IIHF rangā?
mūsu spēle 17.00, šiem, ja nekļūdos, 19.30
padomā pats

     [+] [-]

, 2024-08-31 19:23, pirms 3 nedēļām
purva_velns rakstīja: mūsu spēle 17.00, šiem, ja nekļūdos, 19.30
padomā pats
Šiem spēle par pusstundu vēlāk, sarunāt iepriekš kaut ko būs visai pagrūti 19.30 ir spēle starp Slovākiju un Kazahstānu, ja kaut vienā no paralēlajām spēlēm būs niča, tur vairs nebūs nekāda tolka kaut ko mēģināt muhļīt, būs jamočī uz uvaru Kas attiecas uz Dānijas -
Norvēģijas maču, padomā pats, mums pagarinājums varētu sākties apmēram tad, kad viņiem ritēs trešā trešdaļa un ja rezultāti abos mačos būs visai slideni, ko un kad vispār tur var sarunāt? Sarunās viņi niču, kad Norges būs vadībā, bet mēs, maitas tādi, ņemsim un uzvarēsim buļļos, to pašu izdarīs Dāņi un sanāks tā, ka Norges apkāš paši sevi

     [+] [-]

, 2024-08-31 20:36, pirms 3 nedēļām
Vispār pie šitādas teoretizēšanas der piebilst, ka jāņem vērā arī franču faktors. Viņiem priekš 4.vietas der arī zāģis ar -3, un varbūt viņiem tur Strazbūrā šis tas vairāk zināms par starptautiskajām attiecībām. 😁

     [+] [-]

, 2024-09-01 00:07, pirms 3 nedēļām
Alus&čipsi rakstīja: Vispār pie šitādas teoretizēšanas der piebilst, ka jāņem vērā arī franču faktors. Viņiem priekš 4.vietas der arī zāģis ar -3, un varbūt viņiem tur Strazbūrā šis tas vairāk zināms par starptautiskajām attiecībām. 😁
Frankiem der -3 vienīgi pie rasklada, ja paralēlajos mačos nebūs niču pamatlaikā

     [+] [-]

, 2024-09-01 01:05, pirms 3 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: Frankiem der -3 vienīgi pie rasklada, ja paralēlajos mačos nebūs niču pamatlaikā
Nu, tur būs viena niča - kazahiem. Ar ko arī sākās šī diskusija. 😉