Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlases apakšgrupa Milānas olimpiskajās spēlēs: divi iespējamie varianti

Rolands Eliņš

Latvijas izlases apakšgrupa Milānas olimpiskajās spēlēs: divi iespējamie varianti
Foto: Guntis Lazdāns/LHF

Aizvadītajā nedēļas nogalē Latvijas hokeja izlase attaisnoja savu favorītes statusu un uzvarēja kvalifikācijas turnīrā Rīgā, kvalificējoties 2026. gada olimpiskajām spēlēm. Par to, kādā apakšgrupā būs jāspēlē Milānā, gan vēl jāpagaida IIHF lēmums par agresorvalstu diskvalifikācijas pagarināšanu nākamā gada pavasarī. Ja notiek paredzamais un krievi starptautiskajā apritē netiek atjaunoti, Latvija olimpisko spēļu C apakšgrupā spēlēs pret ASV, Vāciju un Dāniju.

Trīs aizvadītajos kvalifikācijas turnīros uzvarēja trīs favorītes un šo turnīru mājinieces - Slovākija, Latvija un Dānija. Identisks scenārijs bija arī 2022. gada OS kvalifikācijā, kamēr iepriekšējā reize, kad uz OS netika augstāk izsēta komanda, bija OS 2018, kur aiz borta palika Latvija un Baltkrievija, attiecīgi 10. un 9. vietā pasaules rangā izsētās komandas.

OS formāts paredz, ka 12 vīriešu hokeja izlases tiek sadalītas trīs apakšgrupās pēc IIHF ranga kvalifikācijas sākumā. Proti, tam tiek izmantots IIHF rangs pēc PČ 2023, nevis šobrīd aktuālais, turklāt jāņem vērā, ka izlases tiek sakārtotas pēc tā sauktā čūskas principa - 1. vieta A grupā, 2. vieta B grupā, 3-C, 4-C, 5-B, 6-A, 7-A utt.

Līdz ar to šobrīd Latvija kā 2023. gada IIHF ranga desmitās vietas īpašniece ir olimpisko spēļu C apakšgrupā, kurā ir arī ASV, Slovākija un... no IIHF sacensībām diskvalificētā Krievijas izlase, kuras valsts valdošais režīms turpina izvērst asiņainu karu Ukrainā.

OS 2026 apakšgrupas, pašreizējā oficiālā versija

A grupaB grupaC grupa
Kanāda (1)Somija (2)Krievija (3)*
Zviedrija (6)Vācija (5)ASV (4)
Šveice (7)Čehija (8)Slovākija (9)
Itālija (M)Dānija (11)Latvija (10)

*Šobrīd nav pielaista IIHF sacensībām
Iekavās norādīta vieta IIHF rangā 2023. gadā

Krievijas izlase 2021. un 2022. gadā dažādu diskvalifikāciju un aizliegumu dēļ spēlēja kā ROC komanda, bet pēc tam vispār nav pielaista IIHF turnīriem. Jautājums par to, kā šāda izlase vispār var ieņemt trešo vietu IIHF 2023. gada rangā (aktuālajā rangā pat otro vietu), arī ir ļoti interesants, bet šobrīd to skudru pūzni neaiztiksim. Svarīgākais ir tas, ka IIHF šobrīd noteiktā diskvalifikācija agresorvalsts izlasei ir līdz 2024./25.g. sezonas beigām.

Par to, vai šo diskvalifikāciju pagarināt, IIHF lems 2025. gada pavasarī. Šobrīd ticamākais variants ir diskvalifikācijas pagarinājums. Kā jau iepriekš rakstīts, tādā gadījumā krievu vietu ieņemtu nākamā labākā izlase OS kvalifikācijas turnīros, un tā būtu Latvijas apspēlētā Francija. Sešus punktus savāca visu atlases turnīru otro vietu ieguvējas, bet Francijai (14-8) bija labāka vārtu statistika nekā Kazahstānai (8-6) un Norvēģijai (11-8).

Ja piepildās šis šobrīd loģiskais scenārijs, tad attiecīgi pārkārtojas arī OS apakšgrupu sadalījums. Proti, nevis vienkārši Francija ieņem Krievijas vietu, bet gan tiek pārrēķināta visa čūskiņa.

Latvija tādā gadījumā saglabātu vietu C apakšgrupā, tāpat arī ASV, taču pārbīdītos citas izlases, un C apakšgrupā nonāktu Vācija un Dānija. Kopš pašreizējā OS formāta ieviešanas 2010. gadā, tā būtu pirmā reize olimpiskajās spēlēs, kad Latvija nav zemāk izliktā komanda savā apakšgrupā.

Salīdzinājumam - 2010. gadā Latvija OS apakšgrupā spēlēja pret Čehiju, Krieviju un Slovākiju, 2014. gadā pret Šveici, Čehiju un Zviedriju, bet 2022. gadā pret Somiju, Zviedriju un Slovākiju. Šajās deviņās OS apakšgrupu spēlēs tika ciesti deviņi zaudējumi pamatlaikā.

Jāatgādina, ka OS formāts paredz, ka visas 12 izlases pēc grupu turnīra piedalās izslēgšanas spēlēs, taču labākās četras jau garantējušas vietu ceturtdaļfinālā. Savukārt 5.-12. vietas ieguvējas tiek sakārtotas četros pāros (5. vieta pret 12. vietu, 6. vieta pret 11. vietu utt.) un izspēlē astotdaļfinālu.

OS 2026 apakšgrupas, ja agresorvalstis netiek pielaistas spēlēm

A grupaB grupaC grupa
Kanāda (1)Somija (2)ASV (4)
Šveice (7)Zviedrija (6)Vācija (5)
Čehija (8)Slovākija (9)Latvija (10)
Itālija (M)Francija (13)Dānija (11)

Iekavās norādīta vieta IIHF rangā 2023. gadā

Izmantotie resursi:
https://sportacentrs.com/hokejs/pc_...

1 2 67 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2024-09-02 12:33, pirms 2 nedēļām
Protams, mums ar vatņikiem vienā grupā tieši...
Ticam un ceram tikai par 2. variantu
Slēpts komentārs: Trippigakillen

  +9 [+] [-]

, 2024-09-02 13:01, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Ceru uz pirmo variantu, jo vairāk par visu ir svarīgi ,ka cilvēki pārstāj ciest un mirt psihopātu miljardieru izprovocētos karos.
pat ja karš beigtos, krievijai nav šobrīd vieta pasaules sportā, tai ir jāsaņem ilgāka diskvalifikācija.

 +10 [+] [-]

, 2024-09-02 13:50, pirms 2 nedēļām
visa utaino kara noziedznieku (t.sk. kremļa + oligarhu maciņu turētāji..) izdošana Hāgai tiesāšanai, reparāciju pilnīga kompensācija, pilnīga utu pederācijas demilitarizācija, frāzi "krievu pasaule" pielīdzināšana holokausta un genocīda līmenim. Tas prasīs vismaz 50 gadus, jo patreiz vateņu nacistiem šādas naudas nav.. tā ka raša un belari var aizmirst par starptautisko sportu, un ne tikai

  +3 [+] [-]

, 2024-09-02 13:51, pirms 2 nedēļām
---Aizvadītajā nedēļas nogalē Latvijas hokeja izlase attaisnoja savu favorītes statusu un uzvarēja kvalifikācijas turnīrā Rīgā---
Autor, nesaprotu, kāpēc ir jāraksta šādi, aizvadītās nedēļas nogalē, ja var vienkāršāk uzrakstīt, VAKAR?

     [+] [-]

, 2024-09-02 13:54, pirms 2 nedēļām
Par kādu rašu tur vēl spriež?Zinot naudas kāro federāciju,baigi izbrīnīts es nebūtu,kā rašu ieliktu starp dalībniekiem.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-02 14:04, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Ceru uz pirmo variantu, jo vairāk par visu ir svarīgi ,ka cilvēki pārstāj ciest un mirt psihopātu miljardieru izprovocētos karos.
Varbūt, ka provocē arī, taču kādam jau tie pirmie šāvieni jāizdara, tas naids ir jāuztur, un tur nu tu esi ,,vajadzīgo,, idiotu pusē.Pat tavs niks ir izdomāts naidam...

  +5 [+] [-]

, 2024-09-02 14:22, pirms 2 nedēļām
Nu nepielaidīs vateņus. Amīši varbūt nē, bet lielākā daļa Eiropas komandu boikotētu Olimpiskās, ja Kr*evija spēlētu. IIHF to nepieļautu

  +4 [+] [-]

, 2024-09-02 14:35, pirms 2 nedēļām
Misters Spirts rakstīja: Nu nepielaidīs vateņus. Amīši varbūt nē, bet lielākā daļa Eiropas komandu boikotētu Olimpiskās, ja Kr*evija spēlētu. IIHF to nepieļautu
Cik daudz protestētāju bija tikko, vasaras OS?

  +5 [+] [-]

, 2024-09-02 14:38, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Nekādā veidā neattaisnoju tos ,kuri izdarīja pirmo šāvienu, bet saku ,ka tam karam vispār nevajadzēja notikt un visticamāk nebūtu noticis ,ja amīši neizdarītu pilnīgi visu ,lai to izprovocētu. Ukraiņu ciešanās ASV ir vainīga gandrīz tik pat daudz, cik krievija. Abām valstīm pie varas ir psihopāti un ceru, ka tas drīz mainījies, jo šis viss ir pilnīgs bezsakars.
Nesaprotu par niku, nav tas rakstīts angliski ,ja to domāji.
ASV tikpat vainīga, kā Krievija, tajā, ka krievi karo Ukrainā? Šis izklausās tīri pēc tā ko runā Solovjovi un citi rus propagandisti. Tāpat kā "visi, kari notiek, jo to grib 1%"
tikai aizmirstās 1 lieta. Vai karo Putins, Baidens, Harisa, Medvedevs vai arī parastais Saša un Vaņa? Otrais variants. Kurš krieviem liedza protestēt pret karu masveidā, nolikt ieročus - tiem pašiem viņu militāristiem? Pat tie paši baltkrievi mēģināja tikt prom no Baķkas režīma - nesanāca, bet salīdzinoši mazajā Baltkrievijā protesti bija krietni lielākiem cilvēku apjomiem kā Krievijā. Vai tas nepasaka priekšā, ka pats "parastais Vaņa" grib to karu? Jo īpaši kara sākumā, kad par to solīja lielo naudu? Kad sākās pirmie kaut cik nopietnie protesti - kad sākās mobilizācija. Līdz tam - "mozhem povtorikj, na Berlin"

  +6 [+] [-]

, 2024-09-02 14:42, pirms 2 nedēļām
Krievijas izdzimteņiem nav vietas cilvēku sportā..ne tagad,ne pēc 10 gadiem.mutantiem stingru nē.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-02 14:45, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Nekādā veidā neattaisnoju tos ,kuri izdarīja pirmo šāvienu, bet saku ,ka tam karam vispār nevajadzēja notikt un visticamāk nebūtu noticis ,ja amīši neizdarītu pilnīgi visu ,lai to izprovocētu. Ukraiņu ciešanās ASV ir vainīga gandrīz tik pat daudz, cik krievija. Abām valstīm pie varas ir psihopāti un ceru, ka tas drīz mainījies, jo šis viss ir pilnīgs bezsakars.
Nesaprotu par niku, nav tas rakstīts angliski ,ja to domāji.
Par 99% pie visa šī ir vainīga krievu tauta, jā, debīlā krievu tauta. Kādi viņi ir ruzzlandē, tādi paši Latvijā, Vācijā un visur, kur parādās. Par atlikušo 1% var diskutēt. Amerikāņi ir vainīgi, jo pārāk neizlēmīgi. Jau sen vajadzēja daudz vairāk ieročiem būt Ukrainā, lai vairāk okupantu pūtu zemē, kur viņu vieta arī ir.

  +5 [+] [-]

, 2024-09-02 14:58, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Nekādā veidā neattaisnoju tos ,kuri izdarīja pirmo šāvienu, bet saku ,ka tam karam vispār nevajadzēja notikt un visticamāk nebūtu noticis ,ja amīši neizdarītu pilnīgi visu ,lai to izprovocētu. Ukraiņu ciešanās ASV ir vainīga gandrīz tik pat daudz, cik krievija. Abām valstīm pie varas ir psihopāti un ceru, ka tas drīz mainījies, jo šis viss ir pilnīgs bezsakars.
Nesaprotu par niku, nav tas rakstīts angliski ,ja to domāji.
solovjova, skabejevas un citu pacientu naratīvs - tikai latviski...

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 15:01, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: ASV tikpat vainīga, kā Krievija, tajā, ka krievi karo Ukrainā? Šis izklausās tīri pēc tā ko runā Solovjovi un citi rus propagandisti. Tāpat kā "visi, kari notiek, jo to grib 1%"
tikai aizmirstās 1 lieta. Vai karo Putins, Baidens, Harisa, Medvedevs vai arī parastais Saša un Vaņa? Otrais variants. Kurš krieviem liedza protestēt pret karu masveidā, nolikt ieročus - tiem pašiem viņu militāristiem? Pat tie paši baltkrievi mēģināja tikt prom no Baķkas režīma - nesanāca, bet salīdzinoši mazajā Baltkrievijā protesti bija krietni lielākiem cilvēku apjomiem kā Krievijā. Vai tas nepasaka priekšā, ka pats "parastais Vaņa" grib to karu? Jo īpaši kara sākumā, kad par to solīja lielo naudu? Kad sākās pirmie kaut cik nopietnie protesti - kad sākās mobilizācija. Līdz tam - "mozhem povtorikj, na Berlin"
Kviļu Pēter, es ļoti labi zinu to Vaņķu mentalitāti un psiholoģiju, nu neprotestēs viņi, jo, pirmkārt, viņi to elementāri darīt neprot, otrkārt, viņiem ir svarīga MOJA HATA, kura ir S KRAJU Pieprasīt no viņiem protestus ir pilnīgs neprāts, to, diemžēl, nesaprot ne tikai Latvijā, ne tikai Rietumos, bet ari liela daļa Ukraiņu, kuriem ir visai cienīga protestēšanas kultūra un vēsture Lielākā daļa Vaņku to karu negrib, taču ja tiem TV kastē saka, ka tā vajag, značit vajag, Cars labāk zin, tikai man tur nav nekāda darīšana, man kaiminš ir spaini ar samogonu parādā, bet, suka, neatdod, ņe do Ukraini mņe seičas!

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 15:05, pirms 2 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: Kviļu Pēter, es ļoti labi zinu to Vaņķu mentalitāti un psiholoģiju, nu neprotestēs viņi, jo, pirmkārt, viņi to elementāri darīt neprot, otrkārt, viņiem ir svarīga MOJA HATA, kura ir S KRAJU Pieprasīt no viņiem protestus ir pilnīgs neprāts, to, diemžēl, nesaprot ne tikai Latvijā, ne tikai Rietumos, bet ari liela daļa Ukraiņu, kuriem ir visai cienīga protestēšanas kultūra un vēsture Lielākā daļa Vaņku to karu negrib, taču ja tiem TV kastē saka, ka tā vajag, značit vajag, Cars labāk zin, tikai man tur nav nekāda darīšana, man kaiminš ir spaini ar samogonu parādā, bet, suka, neatdod, ņe do Ukraini mņe seičas!
Runa ir par to, ka nevajag tad vainot tikai sliktos, bagātos onkuļus. Ne jau tikai tie sliktie bagātie onkuļi skrien un šauj. Tas ir tas pats, kas pateikt - vainīgs ir ierocis, ka nošāva vai vainīga ir mašīna, ka notrieca.

  -4 [+] [-]

, 2024-09-02 15:10, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Runa ir par to, ka nevajag tad vainot tikai sliktos, bagātos onkuļus. Ne jau tikai tie sliktie bagātie onkuļi skrien un šauj. Tas ir tas pats, kas pateikt - vainīgs ir ierocis, ka nošāva vai vainīga ir mašīna, ka notrieca.
Sorry, bet tev tiešām neaiziet, ja neredzi saikni starp naudas kustību, mediju manipulāciju un cilvēku viedokļiem/darbībām. Teikšu vēl tikai vienu lietu. Ja tu būtu dzimis Krievijā kādā neizglītotā urļiku ģimenē, klausoties krievu propogandu, tu būtu tieši tas pats urļiks un laimīgs skrietu karot uz Ukrainu.
Beidz atļaut medijiem veidot tavu viedokli par cilvēkiem kopumā.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 15:12, pirms 2 nedēļām
Geralt of Rivia rakstīja: Runa ir par to, ka nevajag tad vainot tikai sliktos, bagātos onkuļus. Ne jau tikai tie sliktie bagātie onkuļi skrien un šauj. Tas ir tas pats, kas pateikt - vainīgs ir ierocis, ka nošāva vai vainīga ir mašīna, ka notrieca.
Patiesi vainīgie ir tie, kuri prot manipulēt ar prastā Vaņkas mentalitāti un psiholoģiju Vaņķām ir vajadzīga kontrole, tikai PAREIZĀ kontrole, PAREIZAIS Cars, jo savādāk viņi dzīvot neprot
Līdz boļševiku apvērsumam Krievijas impērija dzīvoja puzlīdz normālu un civilizētu dzīvi

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 15:23, pirms 2 nedēļām
cnnnnc rakstīja: pat ja karš beigtos, krievijai nav šobrīd vieta pasaules sportā, tai ir jāsaņem ilgāka diskvalifikācija.
Kā ta nav...
Visi taču bauda tenisu,nhlus,OS u.c.. katru dienu par viņiem raksta

Es neredzu nevienas pretenzijas,pārmetumus,ignorēšanas
Tā kā sen jau vajadzēja visos spirtos atlaist banu,ja jau visi ir tik miermīlīgi pret Krievijas sportistiem

  -1 [+] [-]

, 2024-09-02 15:38, pirms 2 nedēļām
A-Burts rullē rakstīja: ---Aizvadītajā nedēļas nogalē Latvijas hokeja izlase attaisnoja savu favorītes statusu un uzvarēja kvalifikācijas turnīrā Rīgā---
Autor, nesaprotu, kāpēc ir jāraksta šādi, aizvadītās nedēļas nogalē, ja var vienkāršāk uzrakstīt, VAKAR?
Hmm... padomāsim... Iespējams tāpēc, ka turnīrs notika kopš ceturtdienas, ne tikai svētdien, tajā piedalījās četras komandas, Latvija aizvadīja trīs spēles, tajās visās uzvarēja un apliecināja savu favorītu statusu, uzvarot arī visā turnīrā? Kas nešķiet loģiski citētajā tekstā?
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

     [+] [-]

, 2024-09-02 15:54, pirms 2 nedēļām
Damokla_zobens_23 rakstīja: Gribētos jau to stiprāko grupas variantu! Tā būtu ekstāze, sakaut vatņikus un pindosus!

Bet arī otrs variants ir labs. Varēs iziet no grupas kā pirmā vieta.
reizēm tev padodas tīri labs humors

  +5 [+] [-]

, 2024-09-02 16:17, pirms 2 nedēļām
te vatņiki sasparojušies..fašisti nedrīkst piedalīties civilizētās pasaules sporta pasākumos..bet nu drīz naudas ies mazumā un viņi vairs te neložņās..tāds jau mērķis..krievija nav vainīga..amerikāņi..bla bla bla..cik var drillēt vienu un to paši..

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 16:22, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: 1. ASV bija vairāki līgumi ar Krieviju ,lai viņi netuvojās ar savām nato bāzēm pie viņu robežas, visus līgumus viņi nerespektēja. Domā ,ka amerikāņi būtu baigi mierā ,ja krievi sāktu savas militārās bāzes būvēt Meksikā pie viņu robežām? diezvai. Te arī ir runa par provokāciju ,kurai nevajadzēja notikt.
2. Ar cik krieviem Krievijā esi runājis, ka tāds viedoklis?
3. Protestēja gan ,bet tie ,kas protestēja tos atštaukāja ar stekiem un iemeta ķurķī.
4. Kas tev liek domāt, ka tieši mūsu mediji stāsta tikai patiesību un krievu mediji stāsta tikia nepatiesību? Neredzi ,ka abās mediju pusēs ir gan patiesība ,gan nepatiesība un ,ka lielāko ties ,neskatoties uz to, kurā pusē tu stāvi tā visa ir naida kurināšana, lai turētu cilvēkus sanaidotus un nošķirtus? (Divide and conquer) stratēģija ,kas ir strādājusi ļoti ilgi ,jo vēljoprojām tik daudzi nevar atvērt acis un neredz ,kurš patiesībā tās aukliņas velk.
Nav nozīmes ,kurā pusē jūs stāvat. Ja jūs dedzīgi nīstat veselu tautu un vēlat citiem nāvi jūs darat tieši to, ko elītistu miljardieri vēlas, lai jūs darāt. Jūs spēlējat tieši viņu rokās. Tiešām žēl ,ka to tik daudzi nesaprot. Karam bija jābūt pret black rock, vanguard un citiem šiem izdzimteņiem nevis starp parastiem cilvēkiem, kuriem šie izdzimteņi ir izskalojuši smadzenes caur viņiem piederošajiem mēdijiem.
Tipisks skobejevu pāra muldoņa esi.Nav neviena līguma starp ASV un krieviju ,kas noteiktu ,kurš drīkst un kurš nedrīkst stāties NATO un jebkura mūsu militārā bāzīte ir arī NATO bāzīte.Ja par krievu viedokli,tad es praktiski katru dienu kopš kara sākuma 2014 gadā skatos ukraiņu blogeru sarunas ar krievijiešiem secinājums 90% no viņiem ir slimi nacisti.Ja par meliem un medijiem ,tad man pat tie nav vajadzīgi ,lai saprastu ,kas notiek Ukrainā.Jo tur notiek tieši tas pats ,kas notika Latvijā 1940-41 atšķirība mēs nepretojamies ,bet tāpat tika nogalināti mūsu patrioti izsūtīti un mocīti spīdzināti cilvēki un protams arī filtrācija notika ,kurus atstāt kā derīgus ,vai nekaitīgus un kurus likvidēt ,vai izsūtit.Secinājums krieviju sportā komandu sporta veidos atgriezt nedrīkst līdz brīdim ,kad viņi izārstēsies un izvāksies no Ukrainas un arī Moldovaspar Gruziju pašlaik grūti spriest.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-02 16:33, pirms 2 nedēļām
Smacee nost rakstīja: te vatņiki sasparojušies..fašisti nedrīkst piedalīties civilizētās pasaules sporta pasākumos..bet nu drīz naudas ies mazumā un viņi vairs te neložņās..tāds jau mērķis..krievija nav vainīga..amerikāņi..bla bla bla..cik var drillēt vienu un to paši..
Ko tu brīnies vienas metodičkas.Piemēram galvenās Buča un visi krievu noziegumi ir feiku ,ko atzinusi ANO,kad paprasa nosaukt dokumentu viņi sāk lamāties un vēl protams kā ukraiņi astoņus gadus dambiļi bambas.Tā pat matras te kladzina tie dzeņi par ASV vainu gan jau vēl pēc laika pateiks,ka nevis baltijas tautas gribēja atjaunot neatkarību,bet gan to izdarīja masoni reptiļi nacisti un tamlīdzīgus murgus.

  -3 [+] [-]

, 2024-09-02 16:34, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Tipisks skobejevu pāra muldoņa esi.Nav neviena līguma starp ASV un krieviju ,kas noteiktu ,kurš drīkst un kurš nedrīkst stāties NATO un jebkura mūsu militārā bāzīte ir arī NATO bāzīte.Ja par krievu viedokli,tad es praktiski katru dienu kopš kara sākuma 2014 gadā skatos ukraiņu blogeru sarunas ar krievijiešiem secinājums 90% no viņiem ir slimi nacisti.Ja par meliem un medijiem ,tad man pat tie nav vajadzīgi ,lai saprastu ,kas notiek Ukrainā.Jo tur notiek tieši tas pats ,kas notika Latvijā 1940-41 atšķirība mēs nepretojamies ,bet tāpat tika nogalināti mūsu patrioti izsūtīti un mocīti spīdzināti cilvēki un protams arī filtrācija notika ,kurus atstāt kā derīgus ,vai nekaitīgus un kurus likvidēt ,vai izsūtit.Secinājums krieviju sportā komandu sporta veidos atgriezt nedrīkst līdz brīdim ,kad viņi izārstēsies un izvāksies no Ukrainas un arī Moldovaspar Gruziju pašlaik grūti spriest.
nevajag drukāt palagus par visiem zināmām elementārām lietām
p.s. no kurienes zini par tādiem skabejeviem, es tādus, piemēram, neskatos, netērēju savu laiku
vai tik tie nav aizliegto mediju sarakstos, tu patērē tādus nelegāli?

     [+] [-]

, 2024-09-02 16:36, pirms 2 nedēļām
purva_velns rakstīja: nevajag drukāt palagus par visiem zināmām elementārām lietām
p.s. no kurienes zini par tādiem skabejeviem, es tādus, piemēram, neskatos, netērēju savu laiku
vai tik tie nav aizliegto mediju sarakstos, tu patērē tādus nelegāli?
Ir tāds krievu blogers Balu viņš katru dienu 8-10 minūšu apskatā no tiem propagandas raidījumiem izvelk galveno.Man politika kopš bērnības interesē tā kā vienmēr sekoju visiem notikumiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-02 16:41, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Tipisks skobejevu pāra muldoņa esi.Nav neviena līguma starp ASV un krieviju ,kas noteiktu ,kurš drīkst un kurš nedrīkst stāties NATO un jebkura mūsu militārā bāzīte ir arī NATO bāzīte.Ja par krievu viedokli,tad es praktiski katru dienu kopš kara sākuma 2014 gadā skatos ukraiņu blogeru sarunas ar krievijiešiem secinājums 90% no viņiem ir slimi nacisti.Ja par meliem un medijiem ,tad man pat tie nav vajadzīgi ,lai saprastu ,kas notiek Ukrainā.Jo tur notiek tieši tas pats ,kas notika Latvijā 1940-41 atšķirība mēs nepretojamies ,bet tāpat tika nogalināti mūsu patrioti izsūtīti un mocīti spīdzināti cilvēki un protams arī filtrācija notika ,kurus atstāt kā derīgus ,vai nekaitīgus un kurus likvidēt ,vai izsūtit.Secinājums krieviju sportā komandu sporta veidos atgriezt nedrīkst līdz brīdim ,kad viņi izārstēsies un izvāksies no Ukrainas un arī Moldovaspar Gruziju pašlaik grūti spriest.
Varbūt tev taisnība par tiem līgumiem par nato paplašināšanos, bet ,kas zin, kam var ticēt. Esmu skeptisks pret visu un vnk pret karu. Katrā ziņā nedomāju ,ka tas ir draudzīgi ,ka amerikāņi būvē vairāk un vairāk savas militārās bāzes pie viņu robežām. Asv simtpunkti neko tādu nepieļautu no krievu puses.

     [+] [-]

, 2024-09-02 16:42, pirms 2 nedēļām
coffijs rakstīja: Ir tāds krievu blogers Balu viņš katru dienu 8-10 minūšu apskatā no tiem propagandas raidījumiem izvelk galveno.Man politika kopš bērnības interesē tā kā vienmēr sekoju visiem notikumiem.
skaidrs, jāsaka, man pret propagandoniem ir alerğija, nevaru un negribu tērēt laiku
ar tiem tāpat viss skaidrs, neko jaunu neuzzināsi
apskaties, salīdzini labāk
https://novayagazeta.eu/
https://www.pravda.com.ua/news/
arī bbc ziņas

  +3 [+] [-]

, 2024-09-02 16:49, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Varbūt tev taisnība par tiem līgumiem par nato paplašināšanos, bet ,kas zin, kam var ticēt. Esmu skeptisks pret visu un vnk pret karu. Katrā ziņā nedomāju ,ka tas ir draudzīgi ,ka amerikāņi būvē vairāk un vairāk savas militārās bāzes pie viņu robežām. Asv simtpunkti neko tādu nepieļautu no krievu puses.
Kāpēc ASV būvē bāzes netālu no Krievijas? Jo te "dzīvo" viņu biznesa partneri - Eiropieši ASV nav ieinteresēta, lai Krievija atkārto 1940. gadu. Paskatoties, kas ir pie stūres Ungārijā, Serbijā, Slovākijā - var garantēt, ka vienā jaukā dienā, tās valstis nekļūtu par ko līdzīgu kā LPSR - "pēc papīra" juridiski pievienotu valsti savienībā? Būsim reālisti - arī mēs ar paši savu resursu ilgi nenoturētos, ja krievam vai jebkurai citai lielākai valstij uznāk prāta aptumsums un sagribas pakarot.
Kas attiecas uz kara pārtraukšanu. Protams, ka jebkurš karš sākotnēji ir bizness, lielo vīru spēles. Bet karš nevar turpināties bez karotājiem. Labi, pieņemsim, ka krievs ir tik nozombēts, ka akli tic Putinam, ka ukraiņi ir naciki, ka viņš glābj tautiešu Donbasā (interesanti tikai, kā viņš glābj tautiešus nepārtraukti spridzinot teritoriju no kuras jāglābj), bet, kurā brīdī kāds no lielajiem vīriem teica, ka jāzog podi, jāizvaro sievietes, bērni? Un tas nav feiks, vai Rietumu propaganda, ka šādas lietas ir tikušas darītas. Pierādījumi par to nāk no abām pusēm - gan rietumu medijiem, gan pašu krievu info kanāliem, nereti kā pašu grēkāžu bravūrā safilmēti video. Ja ir šāda uzvedība kā karš var apstāties?
Jeb tu varbūt piedāvā ukraiņiem - nolikt ieročus? Jo šī brīža fāzē miers ir iespējams tikai pie tā, ja kāda no valstīm apstāsies. Krievi to nedarīs.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 16:55, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Varbūt tev taisnība par tiem līgumiem par nato paplašināšanos, bet ,kas zin, kam var ticēt. Esmu skeptisks pret visu un vnk pret karu. Katrā ziņā nedomāju ,ka tas ir draudzīgi ,ka amerikāņi būvē vairāk un vairāk savas militārās bāzes pie viņu robežām. Asv simtpunkti neko tādu nepieļautu no krievu puses.
Ko tad amerikāņi būvē,cik zinu militāros poligonus Latgales pierobežā būvējam paši militārā pilsētiņa Alūksnē izveidota vēl pirmās neatkarības laikā.Arī Somijā un Zviedrijā tās bāzes ir jau labu laiku kā uzceltas tikai valstij iestājoties NATO tiek ieviesti NATO standarti.Un kur tad krievi var uzcelt savu bāzi pie ASV robežas Meksikā ,vai Kanādā šim valstīm krievu bāzes nevienā mirklī nav vajadzīgas,bet pie Aļaskas uz netālajām krievu salām bāzes ir.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-02 16:57, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Sorry, bet tev tiešām neaiziet, ja neredzi saikni starp naudas kustību, mediju manipulāciju un cilvēku viedokļiem/darbībām. Teikšu vēl tikai vienu lietu. Ja tu būtu dzimis Krievijā kādā neizglītotā urļiku ģimenē, klausoties krievu propogandu, tu būtu tieši tas pats urļiks un laimīgs skrietu karot uz Ukrainu.
Beidz atļaut medijiem veidot tavu viedokli par cilvēkiem kopumā.
Krievija ir vienīgā daļēji pēc PSRS sabrukuma saglabājusies impērija, kuras iedzīvotāji kvēli tic tam, ka "krievu pasaule" visām agrāk iekarotajām tautām ir nesusi tikai laimi. Jau tas vien, ka šo milzīgo teritoriju apdzīvo salīdzinoši neliels iedzīvotāju skaits - 140 000 (salīdzināšanai Nigērijā 220 000) ar raibu nacionālo, reliģisko un kulturālo identitāti, neļauj šo valsti efektīvi pārvaldīt citādāk, kā tikai ar "dzelz dūres"palīdzību. Īsie demokrātijas iedīgļi 1917.G. februāra un 1991.g. Jeļcina varas sākumā ne pie kā nenoveda, jo gadsimtiem valdošā mongoļu - tatāru ieviestā vietvalžu pakļaušanās sākumā hanam, tad caram, pēc tam ģenerālsekretāram, ar opričņiku, ohrankas un vēlāk čekas rokām tika ģenētiski izskausti gandrīz visi pretoties spējīgie. Citu neko, kā tikai Krievijas sairšanu un tiesības katrai tautai iet savu vēlēšanās izlemto ceļu, es Krievijai nenovēlu.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-02 17:00, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Varbūt tev taisnība par tiem līgumiem par nato paplašināšanos, bet ,kas zin, kam var ticēt. Esmu skeptisks pret visu un vnk pret karu. Katrā ziņā nedomāju ,ka tas ir draudzīgi ,ka amerikāņi būvē vairāk un vairāk savas militārās bāzes pie viņu robežām. Asv simtpunkti neko tādu nepieļautu no krievu puses.
Ko tu tur muldi? Ukraiņi pie vainas tam, ka viņi savu valsti grib nosargāt? Kā var būt tādi pamuļki, es nesaprotu. Vienīgais ticamais, ka kārtējais krievu trollis ar savu naratīvu "ņe vsjo tak odnoznačno".
ASV un Eiropas vaina šajā visā ir tikai ukraiņu priekšā, ka izrādījās neuzticami sabiedrotie attiecībā pret saviem solījumiem Ukrainai Budapeštas memoranda jautājumā...

     [+] [-]

, 2024-09-02 17:02, pirms 2 nedēļām
sjamba rakstīja: Krievija ir vienīgā daļēji pēc PSRS sabrukuma saglabājusies impērija, kuras iedzīvotāji kvēli tic tam, ka "krievu pasaule" visām agrāk iekarotajām tautām ir nesusi tikai laimi. Jau tas vien, ka šo milzīgo teritoriju apdzīvo salīdzinoši neliels iedzīvotāju skaits - 140 000 (salīdzināšanai Nigērijā 220 000) ar raibu nacionālo, reliģisko un kulturālo identitāti, neļauj šo valsti efektīvi pārvaldīt citādāk, kā tikai ar "dzelz dūres"palīdzību. Īsie demokrātijas iedīgļi 1917.G. februāra un 1991.g. Jeļcina varas sākumā ne pie kā nenoveda, jo gadsimtiem valdošā mongoļu - tatāru ieviestā vietvalžu pakļaušanās sākumā hanam, tad caram, pēc tam ģenerālsekretāram, ar opričņiku, ohrankas un vēlāk čekas rokām tika ģenētiski izskausti gandrīz visi pretoties spējīgie. Citu neko, kā tikai Krievijas sairšanu un tiesības katrai tautai iet savu vēlēšanās izlemto ceļu, es Krievijai nenovēlu.
te viens zons tīri sakarīgi skaidro asv pozīciju saistībā ar rašas sabrukumu

...Otrs nozīmīgs faktors, kā norāda Garisons, ir ASV bailes no Krievijas sabrukuma, kas var novest pie kontroles zaudēšanas pār Krievijas kodolieročiem un to nonākšanas nedraudzīgo valstu vai teroristisku organizāciju rokās.
Līdzīgi kā sabruka Padomju Savienība, arī Krievijas sabrukums būs process, ko diez vai kāds no āra varēs ietekmēt, skaidroja Garisons, piebilstot, ka ASV uztverē, tās nekad nedarīs neko tādu, kas varētu veicināt Krievijas sabrukšanu.
https://www.apollo.lv/8088371/ekspe...

  +1 [+] [-]

, 2024-09-02 17:06, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Nekādā veidā neattaisnoju tos ,kuri izdarīja pirmo šāvienu, bet saku ,ka tam karam vispār nevajadzēja notikt un visticamāk nebūtu noticis ,ja amīši neizdarītu pilnīgi visu ,lai to izprovocētu. Ukraiņu ciešanās ASV ir vainīga gandrīz tik pat daudz, cik krievija. Abām valstīm pie varas ir psihopāti un ceru, ka tas drīz mainījies, jo šis viss ir pilnīgs bezsakars.
Nesaprotu par niku, nav tas rakstīts angliski ,ja to domāji.
Pervij kanal spīd cauri tavai buldurēšanai.

  -2 [+] [-]

, 2024-09-02 17:11, pirms 2 nedēļām
Nav daudz ,bet ar cik krieviem no krievijas esmu runājis, neviens karu negrib. Manuprāt ir ļoti acīmredzami kā mūsu mēdijos tiek demonizēta vesela tauta un katrs raksts likts ,lai cilvēkos augtu vairāk naids. Mēs visi piekrītam ,ka krievijas iebrukums ir absurds un man tiešām žēl Ukraiņu, bet vissūdīgākais ir tas ,ka cilvēki naida iespaidā ir ieciklējušies uz visšausmīgākajām lietām. Paskatities ,cik daudzi no mums runā par veselu tautu kā par necilvēkiem, neredzot ,ka mēs tādejādi paši esam zaudējuši savu cilvēcību.
Diskusijas prioritātei būtu jābūt kā apturēt karu? Es ,ja godīgi nezinu, ko paši krievi ir teikuši kāpēc viņi dara ,ko viņi dara un medijiem es neizticos nevienā pusē, jo redzu ,cik bieži lietas ir safabricētas un izrautas no konteksta. Piemēram, krievi noliktu ieročus ,ja Ukraina atteiktos no iestāšanās nato un zelenskis atkāptos? Ar runu ,protams, ka Ukraina paliek Ukraina? Jo tas ,manuprāt, būtu labs 'deal' ,lai apturētu iznīcību, cilvēku ciešanas un nāvi. Kaut kas tāds nekad nav bijis piedāvāts gadījumā?
1 2 67 komentāri