Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase ar Merzļikinu vārtos ciemos pie Šveices

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlase ar Merzļikinu vārtos ciemos pie Šveices
Elvis Merzļikins
Foto: Mārtiņš Aiše

Līdz pasaules čempionātam atlikusi tikai viena nedēļa, un priekšpēdējo pārbaudes spēli aizvadīs Latvijas valstsvienība, kas pulksten 20:45 izbraukumā tiksies ar Šveici. Tiešraide LTV7 kanālā.

Latvijas izlases sastāvs

Elvis Merzļikins (Edgars Masaļskis); Guntis Galviņš - Edgars Siksna, Kristaps Sotnieks - Oskars Cibuļskis, Ralfs Freibergs - Maksims Širokovs, Jānis Andersons; Kaspars Daugaviņš - Zemgus Girgensons - Gints Meija, Miķelis Rēdlihs - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs - Aleksejs Širokovs - Vitālijs Pavlovs, Rodrigo Ābols - Māris Bičevskis - Edgars Kulda, Artūrs Ozoliņš.

Sagatavošanās ciklu Latvijas valstsvienība sāka ar divām uzvarām izbraukumā pret Dāniju (6:4 un 4:3), bet turpinājumā uzvaras dalītas uz pusēm - gan ar Baltkrieviju (1:3 un 3:2 pēcspēles metienos), gan ar Vāciju (3:4 un 4:1). Pēdējā mačā pirmo panākumu izlases rindās guva 22 gadus vecais vārtsargs Elvis Merzļikins, un tikai viņa pūles ļāva komandai pirmajā trešdaļā noturēties virs ūdens. Pēcāk tika samainīti uzbrucēju virknējumi, un Latvijas izlase atdzīvojās.

Trešos un ceturtos vārtus guva Miks Indrašis, taču viņš muguras savainojuma dēļ izbraukumā nedevās. Uzbrucējs norādīja, ka nepieciešama atpūta, taču viņa dalība pasaules čempionātā nav apdraudēta, jo ar savainojumu viņš laukumā devies arī sezonas laikā. Pēc Nacionālās hokeja līgas kluba Bufalo "Sabres" centra uzbrucēja Zemgus Girgensona pievienošanās tieši Indrašim un komandas kapteinim Kasparam Daugaviņam bija jāveido pirmais virknējums, bet Šveicē Indraša vietu ieņems Gints Meija.

Joprojām nemainīga palikusi Andra Džeriņa, Roberta Bukarta un Miķeļa Rēdliha sadarbība, un šis virknējums parūpējās par pirmajiem diviem vārtu guvumiem pret Vācijas valstsvienību. Savukārt trešajā maiņā Vitālijam Pavlovam un Gunāram Skvorcovam pievienojās centra uzbrucējs Aleksejs Širokovs, kurš kļuva par Krievijas pēc spēka otrās līgas čempionu.

Šveicei pasaules čempionātā palīdzēs Nacionālās hokeja līgas kluba Minesotas "Wild" uzbrucējs Nino Nīderreiters, kurš izstājās Stenlija kausa pirmajā kārtā, sešās spēlēs izceļoties ar vieniem vārtiem un sešām piespēlēm. 2. maijā pievienosies Ņujorkas "Rangers" aizsargs Rafaels Diazs, pieredzējušais Marks Štreits no Filadelfijas "Flyers" atteica pēc nogurdinošās sezonas.

Nīderreiteru ar nepacietību gaida Šveices izlases galvenais treneris Patriks Fišers: "Uzskatu, ka piespēle, nevis metiens, ir savtīgāka darbība, jo spēlētājs neuzņemas atbildību un neved komandu pretī uzvarai. Mēs, šveicieši, esam jauki cilvēki un strādnieki, taču uz ledus jābūt drosmīgiem. Jāseko Nīderreitera piemēram, jo valstsvienībā gribam redzēt spēlētājus, kuri strādā gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, gluži kā viņš."

Stenlija kausa otrajā kārtā iekļuva Nešvilas "Predators", un tas nozīmē, ka Ziemeļamerikā uzkavēsies aizsargs Romāns Jozi, kurš 2013. gadā, kad Šveice izcīnīja pasaules čempionāta sudrabu, tika atzīts par turnīra vērtīgāko spēlētāju. Viņš bija ar mieru doties palīgā, ja tiktu piedzīvota neveiksme septītajā mačā. "Predators" sistēmā atrodas 19 gadus vecais uzbrucējs Kevins Fiala, taču viņu Šveices izlasē nemaz negaidīja, jo iepriekš atteikts U20 valstsvienībai.

Šveices izlasē jau ir vairāki Nacionālās hokeja līgas spēlētāji. Reto Berra 14 mačos sargāja Kolorado "Avalanche" vārtus, atvairot 92,2% sāncenšu metienu. Aizsargs Janniks Vebers no Vankūveras "Canucks" 45 spēlēs tika pie septiņām rezultatīvām piespēlēm. Uzbrucējs Svens Andrigeto, kurš pārstāv Monreālas "Canadiens", piedalījās 44 mačos, gūstot septiņus vārtus un izdarot desmit piespēles.

"Tas, ka pa vārtiem metam tik maz, ir problēma galvā, kuru nevar mainīt vienā dienā. Šveices hokejistiem nepatīk mest - viņi priekšroku dod labai saspēlei. Tas sāka mainīties pēdējo piecu sešu gadu laikā, un var redzēt jauniešu attīstību. Pasaules čempionātā būs vairāk neglītu, nevis skaistu vārtu. Lai tādus gūtu, jābūt drosmīgiem un jāsaņem sitieni ar nūju, jāmaksā. Nepieciešami spēlētāji, kuri gatavi upurēties," turpināja Fišers.

Spēle starp Latvijas un Šveices izlasēm sāksies pulksten 20:45, tiešraide kanālā LTV7.

Šveices izlases sastāvs

Vārtsargi: Reto Berra (Kolorado "Avalanche"), Roberts Majers (Ženēvas "Servette") un Zandro Curkirhens ("Ambri-Piotta").
Aizsargi: Ēriks Blūms ("Bern"), Felisjēns Dibuā ("Davos"), Patriks Gērings (Cīrihes "Lions"), Robins Grosmans ("Zug"), Romēns Lefels (Ženēvas "Servette"), Kristiāns Marti (Leivolejas "Phantoms"), Noā Šnēbergers ("Davos"), Ramons Unterzanders ("Bern") un Janniks Vebers (Vankūveras "Canucks").
Uzbrucēji: Andress Ambīls ("Davos"), Svens Andrigeto (Monreālas "Canadiens"), Kristofs Berči (Aiovas "Wild"), Matiass Bībers (Klotenes "Flyers"), Gaetāns Hāss ("Biel"), Gregorī Hofmans ("Lugano"), Deniss Hollenštains (Klotenes "Flyers"), Līno Marčīni ("Zug"), Zimons Mozers ("Bern"), Reto Šepi (Cīrihes "Lions"), Tristans Šērvijs ("Bern"), Moriss Trakslers (Cīrihes "Lions"), Juliāns Vokers ("Lugano"), Zamuels Valzers ("Davos"), Dīno Vīzers ("Davos") un Marks Vīzers ("Davos").

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)4:1
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišetale)

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 09:40, pirms 9 gadiem
tomer Shirokovu pacela uz 3.mainu... vai tas ir majiens uz to, ka tomer Abols bus 4.mainas centrs?? nekas slikts jaunam dzekam nenaks par sliktu, bet kaut ka mala vins izskatijas labak... bet nu redzesim...
Slēpts komentārs: Ernijzz
Slēpts komentārs: Ernijzz
Slēpts komentārs: Ernijzz

     [+] [-]

, 2016-04-29 09:52, pirms 9 gadiem
Ernijzz rakstīja: Big Z uz vienas slidas apslidos visu Šveices aizsardzību!! ZEMGUS GIRGENSOSNS!!!!!! #ALLSTAR #SABRESCHAMPIONS
Tu mazliet stulbs, vai tā pa īstam?

  -3 [+] [-]

, 2016-04-29 09:54, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tu mazliet stulbs, vai tā pa īstam?
1.5 miljoni balsu, Zemgus Gigensons, paceļ Latviju nedaudz uz augšu, Zemgus Girgensons!!

  +5 [+] [-]

, 2016-04-29 10:13, pirms 9 gadiem
Ernijzz rakstīja: 1.5 miljoni balsu, Zemgus Gigensons, paceļ Latviju nedaudz uz augšu, Zemgus Girgensons!!
"Olas" smadzenes spiež?

  -2 [+] [-]

, 2016-04-29 10:14, pirms 9 gadiem
Bullizzz rakstīja: "Olas" smadzenes spiež?
Es ieeju klubā un nometu naudu tā kā Zemgus Girgensons

  -3 [+] [-]

, 2016-04-29 10:16, pirms 9 gadiem
Girgensons = Džeriņš = Meija = pasaules klase

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 10:28, pirms 9 gadiem
Ernijzz rakstīja: Girgensons = Džeriņš = Meija = pasaules klase
Pilnīgi piekrītu, labi spēlētāji. Vismaz kaut ko saprātīgu arī vari uzrakstīt.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 10:31, pirms 9 gadiem
Par to sazināšanos ar Ķēniņu. Tas ir normāli, ka izlase play-off laikā lieki netraucē pašam spēlētājam. Paši spēlētāji ir atzinuši, ka lieku uzmanības novēršanu nevēlas un tiklīdz beigsies sezona tad tam arī pievērsīsies. Nav jau tā, ka to vajadzētu jau laicīgi saplānot , izrunāt un teikt bez maz vai "Krīti ārā no play-off, lūdzu. Mēs gaidām tevi izlasē". Absurds! Tuvākajā laikā, ticu, ka sekos zvans no Štāla ar tekstu, ka gaida Ķēniņu izlasē.

PS.Neesam jau tik liela valsts, lai kāds varētu atļauties "aizmirst" piezvanīt, jo spēlētāju, kas spēlē AHL mums ir "ļoti daudz".

     [+] [-]

, 2016-04-29 10:35, pirms 9 gadiem
Bullizzz rakstīja: "Olas" smadzenes spiež?
Nu vismaz pozitīvi Girgensona fani

     [+] [-]

, 2016-04-29 10:40, pirms 9 gadiem
quarterr rakstīja: Par to sazināšanos ar Ķēniņu. Tas ir normāli, ka izlase play-off laikā lieki netraucē pašam spēlētājam. Paši spēlētāji ir atzinuši, ka lieku uzmanības novēršanu nevēlas un tiklīdz beigsies sezona tad tam arī pievērsīsies. Nav jau tā, ka to vajadzētu jau laicīgi saplānot , izrunāt un teikt bez maz vai "Krīti ārā no play-off, lūdzu. Mēs gaidām tevi izlasē". Absurds! Tuvākajā laikā, ticu, ka sekos zvans no Štāla ar tekstu, ka gaida Ķēniņu izlasē.

PS.Neesam jau tik liela valsts, lai kāds varētu atļauties "aizmirst" piezvanīt, jo spēlētāju, kas spēlē AHL mums ir "ļoti daudz".
It sevišķi, ja ņem vērā, ka spēle tikai nesen beidzās, Amerikā tagad vēl nakts, Ķēniņš guļ un atpūšas pēc spēles, bet SC autoram vajag, lai jau būtu piezvanīts. Pienāks pēc mūsu laika vakars, Amerikā būs diena, tad Štāls arī pazvanīs Ķēniņam.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-29 10:56, pirms 9 gadiem
Šveices siers tiks sacaurumots!

     [+] [-]

, 2016-04-29 10:58, pirms 9 gadiem
Tikmēr Perrijs ar Brassardu apstiprinājuši dalību PČ, kā arī somiem Granlunds un Koivu.

Somi noteikti galvenie favorīti ar Kanādu.

     [+] [-]

, 2016-04-29 11:19, pirms 9 gadiem
elgarz rakstīja: Tikmēr Perrijs ar Brassardu apstiprinājuši dalību PČ, kā arī somiem Granlunds un Koivu.

Somi noteikti galvenie favorīti ar Kanādu.
Kanādai iespaidīgs sastāvs veidojas... vēl jau 1 vārtsargs, 2 aizsargi un 1 uzbrucējs jānosauc Canada - 2016 Tournament - Roster .

...tikmēr amerikāņi vienu AHLieti sastāvam pievienojuši... Eliteprospects.com - Vincent Hinostroza .

sloāviem no NHL nebūs Hara, Hossa, Gaboriks, Paniks, Tatars....

     [+] [-]

, 2016-04-29 11:34, pirms 9 gadiem
Tas ir maajiens ka Pavlova vieta sastaavaa ir uz jautaajuma ziimes!!!
vairogss rakstīja: tomer Shirokovu pacela uz 3.mainu... vai tas ir majiens uz to, ka tomer Abols bus 4.mainas centrs?? nekas slikts jaunam dzekam nenaks par sliktu, bet kaut ka mala vins izskatijas labak... bet nu redzesim...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 11:37, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Tas ir maajiens ka Pavlova vieta sastaavaa ir uz jautaajuma ziimes!!!
drīzāk jau Bičevska

     [+] [-]

, 2016-04-29 11:49, pirms 9 gadiem
Vinsh jau sen ir izsviitrots(neoficiaali)
Bicevskis nebuus un Pavlovs aizbrauks kaa rezervists.
Sliktaakajaa gadiijumaa Latvijas uzbrukums Shveicee nospelee loti vaaji, tad tiks izsaukts Jevpalovs, attieciigi Pavlovshome sweet home.
Abrags rakstīja: drīzāk jau Bičevska

     [+] [-]

, 2016-04-29 11:57, pirms 9 gadiem
Latvijas "mīļākais" pretinieks laiku laikos
tik visu neparādīt, lai kāds pārsteigums paliek 11.05. spēlei

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 11:58, pirms 9 gadiem
Keninsh un Indrashis nebuus, taatad visu neparaadiis
Dinamo'1988 rakstīja: Latvijas "mīļākais" pretinieks laiku laikos
tik visu neparādīt, lai kāds pārsteigums paliek 11.05. spēlei

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 11:59, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Vinsh jau sen ir izsviitrots(neoficiaali)
Bicevskis nebuus un Pavlovs aizbrauks kaa rezervists.
Sliktaakajaa gadiijumaa Latvijas uzbrukums Shveicee nospelee loti vaaji, tad tiks izsaukts Jevpalovs, attieciigi Pavlovshome sweet home.
netiks Jevpalovs gaidīts, NETICU. Un neticu, ka Pavlovs būs tikai rezervists.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 12:02, pirms 9 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Latvijas "mīļākais" pretinieks laiku laikos
tik visu neparādīt, lai kāds pārsteigums paliek 11.05. spēlei
es jau teiktu, ka pēdējos laikos "mīļākais" ir Vācija... 2013.g. PČ 0:3, 2014.g. PČ 2:3, 2015.g. PČ 1:2

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:04, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: es jau teiktu, ka pēdējos laikos "mīļākais" ir Vācija... 2013.g. PČ 0:3, 2014.g. PČ 2:3, 2015.g. PČ 1:2
Un 14 gadā tas bija īpaši sāpīgs, tajā čempī bija šances.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 12:06, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Šveices siers tiks sacaurumots!
vins jau ir ar caurumiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 12:07, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: es jau teiktu, ka pēdējos laikos "mīļākais" ir Vācija... 2013.g. PČ 0:3, 2014.g. PČ 2:3, 2015.g. PČ 1:2
Vācijas "realitī-čeks" sākās 2002. gadā - gan OS, gan PČ un no tā laika pēkšņi daudzi saprata, ka vāciešu hokejs nav nemaz tik čābistisks.

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:08, pirms 9 gadiem
Sporta avīzē raksts ,ka Daugavam bijis konflikts ar Irbi ,wtF?

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:12, pirms 9 gadiem
duciits112 rakstīja: Un 14 gadā tas bija īpaši sāpīgs, tajā čempī bija šances.
Kirovs gan visvairāk ārdījās pēc zaudējuma vāciešiem 2015.g. - esot atskrējis uz ģērbtuvi un bļaustījies...

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:21, pirms 9 gadiem
Bet vajdzeetu buut rezervistam.Kaa tev shkiet vinsh raada labu sniegumu!?
Abrags rakstīja: netiks Jevpalovs gaidīts, NETICU. Un neticu, ka Pavlovs būs tikai rezervists.

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:22, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Kirovs gan visvairāk ārdījās pēc zaudējuma vāciešiem 2015.g. - esot atskrējis uz ģērbtuvi un bļaustījies...
Bet pagajušogad vairāk par vietas saglabāšanu nevarējām gaidīt- Tas pats mums bija tik tuvu, lai neizpildītu, tomēr 14. gadā vairāk mums maksāja zāģis...

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:36, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Tas ir maajiens ka Pavlova vieta sastaavaa ir uz jautaajuma ziimes!!!
Pavlova neieklusana izlase var notikt tikai tad ja Vasiljevs ar Spruktu saedisies mildronatu un uzspeles ka 5-7 gadus atpakal... bet ja nu nopietni pagaidam lidos ara no sastava Bicevskis un A. Ozlonins...par Jeliseju tads pats stasts...bet kuri tiesi, tas jau Berjam uz vietas labak zinams... kuri bus tie 2 rezervisti uzbrukuma...

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:36, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Bet vajdzeetu buut rezervistam.Kaa tev shkiet vinsh raada labu sniegumu!?
un kurš tad būtu piemērotāks pamatsastāvam? Bičevskis? A.Ozoliņš?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 12:37, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: Pavlova neieklusana izlase var notikt tikai tad ja Vasiljevs ar Spruktu saedisies mildronatu un uzspeles ka 5-7 gadus atpakal... bet ja nu nopietni pagaidam lidos ara no sastava Bicevskis un A. Ozlonins...par Jeliseju tads pats stasts...bet kuri tiesi, tas jau Berjam uz vietas labak zinams... kuri bus tie 2 rezervisti uzbrukuma...
Kulda jau ar 100% droši vēl nevar justies...

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 12:45, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Kulda jau ar 100% droši vēl nevar justies...
subjektivi protams, bet es Berjas vieta nemtu tiesi A.Osolinu, ka 14. uzbruceju... tomer centrs un nav tik slikts, ka daziem liekas...bet nu tas ir japrasa Berjam, vai vinam vajadzigs vienkarsi benka silditajs, vai tomer vel viens centrs rezerve?? Girgensons, Dzerins, Pavlovs, Shirokovs, Abols un A.Ozolins... butu solidi...bet ta uzskatu tikai es...daudziem 5 centri izlase izskatitos par traku

     [+] [-]

, 2016-04-29 12:50, pirms 9 gadiem
sorry 6 centri nu loti man gribas, lai tomer Abols speletu pa malu... aizmirstu vinu pieskaitit

  +6 [+] [-]

, 2016-04-29 13:11, pirms 9 gadiem
Normāls te kēksu saiets. Sportacentr, būtu tā kā laiks slēgt komentāru sadaļu. Kauns par to intelekta līmeni.

     [+] [-]

, 2016-04-29 13:11, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: subjektivi protams, bet es Berjas vieta nemtu tiesi A.Osolinu, ka 14. uzbruceju... tomer centrs un nav tik slikts, ka daziem liekas...bet nu tas ir japrasa Berjam, vai vinam vajadzigs vienkarsi benka silditajs, vai tomer vel viens centrs rezerve?? Girgensons, Dzerins, Pavlovs, Shirokovs, Abols un A.Ozolins... butu solidi...bet ta uzskatu tikai es...daudziem 5 centri izlase izskatitos par traku
viss liecina par to, ka A.Ozoliņš uz PČ nebrauks. Šveices braucienā viņš ir tikai Indraša aizvietotāja lomā.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 13:15, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: viss liecina par to, ka A.Ozoliņš uz PČ nebrauks. Šveices braucienā viņš ir tikai Indraša aizvietotāja lomā.
Man jau liekas, ka Jevpalovu arī varētu izsaukt. Bet nu redzēsim

     [+] [-]

, 2016-04-29 13:18, pirms 9 gadiem
migelitto rakstīja: Normāls te kēksu saiets. Sportacentr, būtu tā kā laiks slēgt komentāru sadaļu. Kauns par to intelekta līmeni.
Nevar nepiekrist

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 13:19, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Man jau liekas, ka Jevpalovu arī varētu izsaukt. Bet nu redzēsim
man domāt, šobrīd tas nedotu nekādus bonusus izlasei...

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 13:27, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: man domāt, šobrīd tas nedotu nekādus bonusus izlasei...
Tā varbūt varētu teikt, bet. Es nezinu, cik ļoti Tev liksies tas, kā objektīvs rādītājs, bet ņemsim par piemēru ECHL. Pavlovs 17+17 ~60 mačos, Jevpalovam 1+5 piecos mačos... Tā gan ir plika statistika, bet, tomēr, tās uzbrucēja kvalitātes, tomēr, tas parāda, kā arī, Jevpalovs gandrīz patstāvīgi ,tomēr, turējās AHL sastāvā, līdz kam tam pašam Pavlovam bija grūti aizniegties (Arī Freibergam). Pavlovam par labu nospēlē pieredze un augums, kautgan arī Jevpalovs nav nekāds mazais 185+94.
P.s. es nēesmu uzēdies uz Pavlovu, vienkārši viņš bija tas, ar kuru var salīzināt ECHL statistiku.

     [+] [-]

, 2016-04-29 13:28, pirms 9 gadiem
Un, teiksim, nedomāju, ka Jevpalovs būtu vājāks par Saulieti, Kuldu, Ābolu, Pavlovu, par Bičevski, Ozoliņu un Jeļisejevu nerunājot..

     [+] [-]

, 2016-04-29 13:34, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Un, teiksim, nedomāju, ka Jevpalovs būtu vājāks par Saulieti, Kuldu, Ābolu, Pavlovu, par Bičevski, Ozoliņu un Jeļisejevu nerunājot..
tur ari slepjas atbilde... ja vins butu objektivi stipraks par tevi nosauktiem, tad varetu vel meginat vinu kaut kur iebakstit... bet tagad?? kadel?? ja uz vietas ir parbauditi 2-3 kandidati uz 13.-14. uzbruceja lomu...

     [+] [-]

, 2016-04-29 13:38, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: viss liecina par to, ka A.Ozoliņš uz PČ nebrauks. Šveices braucienā viņš ir tikai Indraša aizvietotāja lomā.
bet tomer panema, nevis atstaja majas... kaut gan laikam parejie ir traumeti un slimi... Kalnins... tas jau ir saprotam, ka vins ir stabils numurs tris... un iespeju vairak spelet dos tiesi pirmajam un otrajam vartsargam...

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 13:47, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Man jau liekas, ka Jevpalovu arī varētu izsaukt. Bet nu redzēsim
Ko viņš tur darīs? Kādu vietu tu redzi viņam izlasē? Kas viņš būs? Metējs, čekeris, kāda loma?

Nebūs viņš izlasē Maskavā!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 13:47, pirms 9 gadiem
migelitto rakstīja: Normāls te kēksu saiets. Sportacentr, būtu tā kā laiks slēgt komentāru sadaļu. Kauns par to intelekta līmeni.
Ir bijis trakāk.

     [+] [-]

, 2016-04-29 13:52, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Un, teiksim, nedomāju, ka Jevpalovs būtu vājāks par Saulieti, Kuldu, Ābolu, Pavlovu, par Bičevski, Ozoliņu un Jeļisejevu nerunājot..
Tu esi redzējis kaut vienu Jevpalova spēli ka spried par ko viņš ir labāks vai sliktāks?

Paraksturo kā viņš spēlē AHL, kāda ir viņa loma Baracuda komandā?

Tu tak zini ka viņš ir labāks par tiem kas izlasē ir tagad tad tev jāzina kādi ir Jevplova trumpji attecībā pret viņiem!

Jevpalovs ir Sharks sarakstos jo viņš ir jauns vel, līgums beigsies un viņš AHL vairs nebūs!

     [+] [-]

, 2016-04-29 14:12, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu esi redzējis kaut vienu Jevpalova spēli ka spried par ko viņš ir labāks vai sliktāks?

Paraksturo kā viņš spēlē AHL, kāda ir viņa loma Baracuda komandā?

Tu tak zini ka viņš ir labāks par tiem kas izlasē ir tagad tad tev jāzina kādi ir Jevplova trumpji attecībā pret viņiem!

Jevpalovs ir Sharks sarakstos jo viņš ir jauns vel, līgums beigsies un viņš AHL vairs nebūs!
Un varētu Tev pajautāt to pašu, tu esi redzējis kautvienu viņa spēli AHL, lai spriestu, ka viņš ir vājāks?

     [+] [-]

, 2016-04-29 14:14, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu esi redzējis kaut vienu Jevpalova spēli ka spried par ko viņš ir labāks vai sliktāks?

Paraksturo kā viņš spēlē AHL, kāda ir viņa loma Baracuda komandā?

Tu tak zini ka viņš ir labāks par tiem kas izlasē ir tagad tad tev jāzina kādi ir Jevplova trumpji attecībā pret viņiem!

Jevpalovs ir Sharks sarakstos jo viņš ir jauns vel, līgums beigsies un viņš AHL vairs nebūs!
Un ja nu būs savādāk, tad tu arī, ar tādu pašu 5. minūšu starpību, apdomāsi, un iemetīs vēlreiz, ka atvainojies, jo kļūdījies?

     [+] [-]

, 2016-04-29 14:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu esi redzējis kaut vienu Jevpalova spēli ka spried par ko viņš ir labāks vai sliktāks?

Paraksturo kā viņš spēlē AHL, kāda ir viņa loma Baracuda komandā?

Tu tak zini ka viņš ir labāks par tiem kas izlasē ir tagad tad tev jāzina kādi ir Jevplova trumpji attecībā pret viņiem!

Jevpalovs ir Sharks sarakstos jo viņš ir jauns vel, līgums beigsies un viņš AHL vairs nebūs!
Jevpalovam vēl līgums ar Sharkiem uz nākamo sezonu - lai uzspēlē un tad vērtēsim kas un kā spīd

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 14:32, pirms 9 gadiem
Pietam, Ķēniņš, debitējot AHL bija aizvadījis 3 (!) pilnas sezonas PRO hokejā, + 2 sezonas miksētas ar Junioriem (Elite Jr.A+ NLB), pārstāvējis Latviju 4 PČ un 1 OS, līdz ar to, būdams arī vecāks par Jevpalovu debitēšanas brīdī (24 pret 21) savā pirmajā AHL sezonā, spēlējot 2/3 maiņā salasīja 12 punktus 36 spēlēs, kas ir 0.3333333 punkti spēlē, papildus informācijai, visa "Comets" komanda bija daudz rezultatīvāka Ķēniņa debijas sezonā, jo kopumā tā guva 219 vārtus un "Comets" spēlētāji kopumā guva 640 punktus. Turpretī Jevpalovs, neaizvadījis nevienu spēli izlasē PČ, OS, nereizi spēlējis iepriekš PRO hokeju, savā debijā 60 mačos guva 12 punktus, kas ir 0.2 punkti spēlē (kas ir tikai par 0.133333) mazāk.. Un Jevpalova komanda "Baracuda" kopumā bija mazāk rezultatīva, gūstot 198 vārtus, un tās spēlētāji pa visiem salasīja 558 punktus. Un Jevpalovs patstāvīgi spēlēja 3/4 maiņā.

Nesaku, ka Jevpalovs ir labāks par Ķēniņu, tikai to, ka Jevpalovam pirmā sezona nebūt nav sūd*ga un ka Ķēniņš, spēlējot rezultatīvākā komandā + augstākā virknējumā, bija tikai nedaudz rezultatīvāks punktu ziņā!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 14:47, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Pietam, Ķēniņš, debitējot AHL bija aizvadījis 3 (!) pilnas sezonas PRO hokejā, + 2 sezonas miksētas ar Junioriem (Elite Jr.A+ NLB), pārstāvējis Latviju 4 PČ un 1 OS, līdz ar to, būdams arī vecāks par Jevpalovu debitēšanas brīdī (24 pret 21) savā pirmajā AHL sezonā, spēlējot 2/3 maiņā salasīja 12 punktus 36 spēlēs, kas ir 0.3333333 punkti spēlē, papildus informācijai, visa "Comets" komanda bija daudz rezultatīvāka Ķēniņa debijas sezonā, jo kopumā tā guva 219 vārtus un "Comets" spēlētāji kopumā guva 640 punktus. Turpretī Jevpalovs, neaizvadījis nevienu spēli izlasē PČ, OS, nereizi spēlējis iepriekš PRO hokeju, savā debijā 60 mačos guva 12 punktus, kas ir 0.2 punkti spēlē (kas ir tikai par 0.133333) mazāk.. Un Jevpalova komanda "Baracuda" kopumā bija mazāk rezultatīva, gūstot 198 vārtus, un tās spēlētāji pa visiem salasīja 558 punktus. Un Jevpalovs patstāvīgi spēlēja 3/4 maiņā.

Nesaku, ka Jevpalovs ir labāks par Ķēniņu, tikai to, ka Jevpalovam pirmā sezona nebūt nav sūd*ga un ka Ķēniņš, spēlējot rezultatīvākā komandā + augstākā virknējumā, bija tikai nedaudz rezultatīvāks punktu ziņā!
stāsts jau nav par to, cik laba vai slikta ir Jevpalova AHL karjera, bet gan par to, kāds no viņa šobrīd būtu labums izlasei...

     [+] [-]

, 2016-04-29 14:55, pirms 9 gadiem
Girgensons,Abols,Dzerins,Meija,Sirokovs.
Par ko tu runa??
Abrags rakstīja: un kurš tad būtu piemērotāks pamatsastāvam? Bičevskis? A.Ozoliņš?

     [+] [-]

, 2016-04-29 15:07, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: stāsts jau nav par to, cik laba vai slikta ir Jevpalova AHL karjera, bet gan par to, kāds no viņa šobrīd būtu labums izlasei...
tā visu pārlasot visu kopumā par Jevpalovu( ne tikai Abraga viedokli)...ir izveidojusies dogma, ka viņš pagājuša gadā bija "nekāds". Kurš tad pie Beļavska bija "kāds" no debitantiem vispār un komandā...trijās spēlēs, ja nemaldos tika izmēģinats ceturtā maiņā ar vidēji 4-5 uznācieniem pa spēli laukumā, katru reizi ar citiem partneriem laukumā. Manuprat no tām pārbaudes spēlēm vispār vajadzeju norobežoties un Beļavska izlases, kas bija viens liels haoss pārbaudes spēļu laikā un PČ laikā viss turējās uz vienu maiņu un Masaļski.
p.s. Ja Beresņevs domā, ka nevajag tad jau viņu nesauks. Bet nu Jevpalovu vērtēt zemāk par tādu piemēram Bičevski, Pavlovu vai Jeļisejevu ar nevajadzētu, kas tagad pretendē uz PČ. It īpaši kad zem jautājuma zīmes Indrašis.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 15:38, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tā visu pārlasot visu kopumā par Jevpalovu( ne tikai Abraga viedokli)...ir izveidojusies dogma, ka viņš pagājuša gadā bija "nekāds". Kurš tad pie Beļavska bija "kāds" no debitantiem vispār un komandā...trijās spēlēs, ja nemaldos tika izmēģinats ceturtā maiņā ar vidēji 4-5 uznācieniem pa spēli laukumā, katru reizi ar citiem partneriem laukumā. Manuprat no tām pārbaudes spēlēm vispār vajadzeju norobežoties un Beļavska izlases, kas bija viens liels haoss pārbaudes spēļu laikā un PČ laikā viss turējās uz vienu maiņu un Masaļski.
p.s. Ja Beresņevs domā, ka nevajag tad jau viņu nesauks. Bet nu Jevpalovu vērtēt zemāk par tādu piemēram Bičevski, Pavlovu vai Jeļisejevu ar nevajadzētu, kas tagad pretendē uz PČ. It īpaši kad zem jautājuma zīmes Indrašis.
Jevpalovs neapšaubāmi ir lielāks uzbrukuma talants par Bičevski un pārējiem nosauktajiem, bet te ir skaidrs, ka viņam šajā modelī nav vieta pirmajās maiņās. Pat trešajā (vai 2. B/2. A) viņam vieta diez vai atrastos. Vienīgi Skvorcovu vai, teiksim, Ābolu varētu izkonkurēt no 3. maiņas, bet abiem relatīvi pret Ņikitu ir priekšrocības - Skvorcovs ir sevi parādījis un pierādījis KHL, Ābols ir garu treniņprocesu izgājis un ļoti labi sevi atrādījis pārbaudes spēlēs.

Attiecīgi te ir jautājums, cik daudz viņš vispār tiktu uz laukuma PČ? Kāda viņam būs loma komandā un funkcija uz ledus? Vai 4. maiņā viņš dos pienesumu vai varbūt tieši otrādi (ja paskatāmies uz izteikti negatīvo lietderību AHL)? Vai ir jēga tīri uz uzbrukumu tendētu uzbrucēju iebāzt 4. maiņā?

Ja arī Beresņevs gluži neizmanto ziemeļamerikāņu modeli ar kapļu maiņām, tad tik un tā tas ir atklāts jautājums, vai tāds Pavlovs, kam ir neitrāla lietderība PČ/OS un aizsardzībā pietiekami stabils sniegums KHL, nebūs lietderīgāks lielākajā daļā spēļu?

Ko tieši Jevpalovs var neklātienē izkonkurēt no pašreizējā sastāva (top 14 uzbrucējiem)? Vienīgi Širokovu/Bičevski vai Saulieti kā 13./14. uzbrucējs. Neredzu, ar ko viņš vairāk būtu pelnījis PČ spēlēt par Kuldu, piemēram.

Te tikai traumas vai iztrūkumi (ja Ķēniņš neatbrauc) var šo mainīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 15:39, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tā visu pārlasot visu kopumā par Jevpalovu( ne tikai Abraga viedokli)...ir izveidojusies dogma, ka viņš pagājuša gadā bija "nekāds". Kurš tad pie Beļavska bija "kāds" no debitantiem vispār un komandā...trijās spēlēs, ja nemaldos tika izmēģinats ceturtā maiņā ar vidēji 4-5 uznācieniem pa spēli laukumā, katru reizi ar citiem partneriem laukumā. Manuprat no tām pārbaudes spēlēm vispār vajadzeju norobežoties un Beļavska izlases, kas bija viens liels haoss pārbaudes spēļu laikā un PČ laikā viss turējās uz vienu maiņu un Masaļski.
p.s. Ja Beresņevs domā, ka nevajag tad jau viņu nesauks. Bet nu Jevpalovu vērtēt zemāk par tādu piemēram Bičevski, Pavlovu vai Jeļisejevu ar nevajadzētu, kas tagad pretendē uz PČ. It īpaši kad zem jautājuma zīmes Indrašis.
nevis dogam, bet reālie apstākļi šobrīd.
Ja Jevpalovs būtu izlases nometnē jau kādu nedēļu, pusotru - būtu jau pilnīgi cita situācija. A šobrīd - potenciāli aklimatizācijas problēmas, iekļaušanās mazpazīstamā vidē... Vai Beresņevam Jevpalova dēļ būtu jājauc jau iespēlētas maiņas? Vai 4. maiņā no viņa šobrīd būtu lielāks labums kā no, piemēram, Bičevska?

     [+] [-]

, 2016-04-29 15:40, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Jevpalovs neapšaubāmi ir lielāks uzbrukuma talants par Bičevski un pārējiem nosauktajiem, bet te ir skaidrs, ka viņam šajā modelī nav vieta pirmajās maiņās. Pat trešajā (vai 2. B/2. A) viņam vieta diez vai atrastos. Vienīgi Skvorcovu vai, teiksim, Ābolu varētu izkonkurēt no 3. maiņas, bet abiem relatīvi pret Ņikitu ir priekšrocības - Skvorcovs ir sevi parādījis un pierādījis KHL, Ābols ir garu treniņprocesu izgājis un ļoti labi sevi atrādījis pārbaudes spēlēs.

Attiecīgi te ir jautājums, cik daudz viņš vispār tiktu uz laukuma PČ? Kāda viņam būs loma komandā un funkcija uz ledus? Vai 4. maiņā viņš dos pienesumu vai varbūt tieši otrādi (ja paskatāmies uz izteikti negatīvo lietderību AHL)? Vai ir jēga tīri uz uzbrukumu tendētu uzbrucēju iebāzt 4. maiņā?

Ja arī Beresņevs gluži neizmanto ziemeļamerikāņu modeli ar kapļu maiņām, tad tik un tā tas ir atklāts jautājums, vai tāds Pavlovs, kam ir neitrāla lietderība PČ/OS un aizsardzībā pietiekami stabils sniegums KHL, nebūs lietderīgāks lielākajā daļā spēļu?

Ko tieši Jevpalovs var neklātienē izkonkurēt no pašreizējā sastāva (top 14 uzbrucējiem)? Vienīgi Širokovu/Bičevski vai Saulieti kā 13./14. uzbrucējs. Neredzu, ar ko viņš vairāk būtu pelnījis PČ spēlēt par Kuldu, piemēram.

Te tikai traumas vai iztrūkumi (ja Ķēniņš neatbrauc) var šo mainīt.
labi pateikts

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 15:58, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nevis dogam, bet reālie apstākļi šobrīd.
Ja Jevpalovs būtu izlases nometnē jau kādu nedēļu, pusotru - būtu jau pilnīgi cita situācija. A šobrīd - potenciāli aklimatizācijas problēmas, iekļaušanās mazpazīstamā vidē... Vai Beresņevam Jevpalova dēļ būtu jājauc jau iespēlētas maiņas? Vai 4. maiņā no viņa šobrīd būtu lielāks labums kā no, piemēram, Bičevska?
izlasīji līdz galam ko teicu? jeb p.s. es saku, ka Beresņevs to lems vajag vai nevajag saukt un kā viņš redz izlases modeli...nekur neesmu teicis, ka šim jābrauc uz PČ obligāti. Bet nu tāpēc vien Jevpalovs nav jāvērtē zemāk par tādu Bičevski vai Jeļisejevu, balstoties uz pagājušās sezonas pārbaudes spēlēm, kā daži šeit dara...šosezon Jevpalovs starp citu AHL pārsvarā dragāja 3/4 maiņā tāpat kā Bičevskis un Jeļisejevs TRTD sastāvā un bija daudz produktīvāks...pie tam nosūtot uz ECHL un uzreiz dragājot pirmā maiņā ar citiem partneriem punkti krājās. Tāpēc ja nu gadījumā izsauc Jevpalovu un šis aizbrauc uz PČ Bičevska vai Jeļisejeva vietā, nekas traks nenotiktu un ja gadījumā Indrašim veselība neļauj spēlēt...tad ieliekot Indraša vietā pirmā maiņā Jevpalovu, es drīzāk no viņa sagaidītu rezultivitāti, nevis no Bičevska vai Jeļisejeva.

     [+] [-]

, 2016-04-29 18:44, pirms 9 gadiem
bez Saulieša ?!

     [+] [-]

, 2016-04-29 18:48, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: bez Saulieša ?!
Saulietis un Rubīns šodien skatītājos.

     [+] [-]

, 2016-04-29 19:08, pirms 9 gadiem
Latvijas izlases kapteinis Kaspars Daugaviņš uz vienu spēli atgriežas vietā kur atkal atguva hokeja garšu - Ženēvā!

     [+] [-]

, 2016-04-29 19:10, pirms 9 gadiem
Cerams Elvis sodien sevi atkal paradis!

     [+] [-]

, 2016-04-29 19:27, pirms 9 gadiem
Ernijzz rakstīja: Big Z uz vienas slidas apslidos visu Šveices aizsardzību!! ZEMGUS GIRGENSOSNS!!!!!! #ALLSTAR #SABRESCHAMPIONS
Pats saprati ko uzrakstīji, vai skābputra spiež uz smadzenēm.

     [+] [-]

, 2016-04-29 19:57, pirms 9 gadiem
Es ceru, ka visi paspēja uzlikt vismaz 100EUR, lai vēsi izceltu 400?

     [+] [-]

, 2016-04-29 20:01, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Un ja nu būs savādāk, tad tu arī, ar tādu pašu 5. minūšu starpību, apdomāsi, un iemetīs vēlreiz, ka atvainojies, jo kļūdījies?
Uzraksti jautājumu saprotamā veidā lai varu atbildēt, no šāda savārstījuma, atvaino, bet neko nesapratu!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 20:05, pirms 9 gadiem
Alens Jankovskis rakstīja: Un varētu Tev pajautāt to pašu, tu esi redzējis kautvienu viņa spēli AHL, lai spriestu, ka viņš ir vājāks?
Es neesmu redzējis nevienu viņa spēli (izņemot bālo sniegumu 2015 gada pavasarī, bet nu tas saprotams kāpēc tā bija), bet es ari nesaku ka viņš par kādu jau esošo kandidātu būtu labāks, to teici tu un es uzdevu tev jautājumu pēc kā tu to spried?

Acīmredzot pēc statistikas cipariem spried par to, nu kā jau te to dara 99%!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 20:48, pirms 9 gadiem
Patriots Beresņevs pirms himnas pēdējā panta sākuma sāka plaudēt.

     [+] [-]

, 2016-04-29 20:50, pirms 9 gadiem
labs uzbrukums

     [+] [-]

, 2016-04-29 20:54, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Patriots Beresņevs pirms himnas pēdējā panta sākuma sāka plaudēt.
Labi, ka vismaz kā Nolans nesāka ņirgt par himnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 20:56, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Sveiki, sveiki! Šodien Elvis pret vareno Šveices izlasi aka sarkano ceļa rulli
Ceļa rullis ar siera ruļļļiem...jau Olimpiādē tika bradāts bez žēlastības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 20:59, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Manuprāt, Tu esi skatījies pavisam, ko citu Gribi vai negribi, bet Šveices izlase ir viena no TOP izlasēm pasaulē. Gaidām ierodamies Nīno un Nešvilas izkrišanu no izslēgšanas spēlēm.
Gribi vai negribi, bet letiņi viņus bradāja! Un nav svarīgi, vai Tu viņus dēvē par ruļļiem vai nē.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:00, pirms 9 gadiem
Zemgus reali labi izskatas pagaidam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:01, pirms 9 gadiem
Vnm patikusas Sveices formas, bet sitas mesls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:03, pirms 9 gadiem
aizsarga vietā Skvorcovs, kāpēc?

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:05, pirms 9 gadiem
Interesanti kā īstais latviešu"patriots" zutis var pārdzīvot, ka Merzļikins intrevijā teica, ka ikdienā domā krievu valodā, ka vēlas pieņemt Šveices pilsonību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:07, pirms 9 gadiem
Šveiciešiem formas krāsainas kā klauniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:09, pirms 9 gadiem
Kreipāns līmenī, kamēr labo ledu tiek atstāstīts kāda kuram šveices hokejistam mamma, kāda pilsonība, šo to nedaudz par pusaudžu gadu dzīvesvietu

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:09, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti kā īstais latviešu"patriots" zutis var pārdzīvot, ka Merzļikins intrevijā teica, ka ikdienā domā krievu valodā, ka vēlas pieņemt Šveices pilsonību.
Lai jau pienem. Sveices pase jau vinam netrauces spelet Latvijas izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:10, pirms 9 gadiem
Nūūūū, Bukarts.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:10, pirms 9 gadiem
jāmet iekšā

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:11, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Lai jau pienem. Sveices pase jau vinam netrauces spelet Latvijas izlase.
Nezinu droši,pats man nav teicis, bet vaitad viņam jau nav Šveices pase gadijumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:12, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: nu un? Vasiljevs ar vacis ,bet vai mazaks oatriots?
Mani neuztrauc Merzļikina teiktais, bet zutis gan ir vīlies, jo viņš neieredz visu krievisko un Merzļikins ikdienā domā krievu valodā. Merzļikins jau gandrīz kā zuša elks.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:12, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nezinu droši,pats man nav teicis, bet vaitad viņam jau nav Šveices pase gadijumā?
ne tik sveices hokeja licence, lai neskaitas legionars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:12, pirms 9 gadiem
lēnās mamzeles

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:13, pirms 9 gadiem
kaut kāda letarģiska spēle. bez uguntiņas.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:14, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: ne tik sveices hokeja licence, lai neskaitas legionars.
Ok, Paldies.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:14, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Nezinu droši,pats man nav teicis, bet vaitad viņam jau nav Šveices pase gadijumā?
Nezinu. Neintrese ari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:15, pirms 9 gadiem
Kas ir 88 numurs? Kurš taisa sūdus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:16, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: [quote funs]
Merzļikins ikdienā domā krievu valodā.
[/quote
ekstrasenss esi?
Merzļikinam šo jautājumu uzdeva sarunā. Kādā valodā tu ikdienā domā,kura ir tava valoda. Merzļikins atbildēja ka domā viņš krievu valodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:17, pirms 9 gadiem
Bukarts vienīgais kas tur jēdz slidot, vāks .

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:18, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: Kautkadi pavlovi bicevski un andersonveidigie zin kas ir speka panemiens ?
Ne.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:18, pirms 9 gadiem
Bukarts paliek Bukarts......Nu nav viņš augstā līmenī spējīgs būt Snaiperis....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:19, pirms 9 gadiem
metieni ir, bet..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:19, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kas ir 88 numurs? Kurš taisa sūdus.
Keins?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:20, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Perfekti noturēts mazākums, kāds var pamācīties.
nav grūti pie tik pasīvas spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:22, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kas par iespēju, bet nu letiņi lamzaki, kur var tā palaist
kur tur kāds tika palaists? ja palaistu viņu tad viņš arī iemestu. Tur drīzāk viņi 2x palaida Zemgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:22, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Un kad pēdējo reizi Šveice uzvarējusi kādā no turnīriem Latviju?
Trollēns.
Paris nedelas atpakal u18 cempi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:23, pirms 9 gadiem
veicas ka sieri neprecīzi met

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:23, pirms 9 gadiem
Merzlikins baigi lien ara aiz sturiem. Tik Zemgus un Daugava pirmaja perioda plusini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:24, pirms 9 gadiem
Varēja jau būt 0:4 LV iedzinējos mierīgi, pagaidām veicas...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:24, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: veicas ka neprecīzi met
kāds sakars veiksmei, ja pretinieki namāk trāpīt pa vārtiem? Drīzāk labi spēlē, ka neļauj trāpīt.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:24, pirms 9 gadiem
Nekas nemainās, Merzļikins Kreipānam joprojām ir Elvijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-29 21:25, pirms 9 gadiem
Lielākais un vienīgais kauns ir par Latvijas izlases"līdzjutēju" zuti. Viņš atrod katru iespēju, lai nolamātu Latvijas izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:25, pirms 9 gadiem
carabin rakstīja: Varēja jau būt 0:4 LV iedzinējos mierīgi, pagaidām veicas...
varēja būt ari 2:1 Latvija vadībā. Nekādas loģiskas tavam tekstam.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:25, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Keins?
O, mums izlasē ir Keins? Ak nē, tas ir Širokovs, kurš vēl noraidījumu dabūja.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:26, pirms 9 gadiem
Uzrakstāt kāds Toļikam sms un pasakat ka Latvijas izlases vārtos nav ELVIJS bet ir ELVIS!!

ELVIJS un ELVIS ir divi dažādi vīriešu vārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:28, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: varēja būt ari 2:1 Latvija vadībā. Nekādas loģiskas tavam tekstam.
Varēja, bet varbūtība ļoti maza, jo tik divi kaut cik bīstami metieni bija. Šveicei 2 stabi, pluss vēl pāris bīstami uzbrukumi.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:28, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Lielisks pirmais periods Šveices izlases izpildījumā, Elvis arī nospēlēja labi, plusiņš arī Zemgum. Pārējie kā jau vienmēr spēlē kā lupatas.
Jūs pirms mēneša sarunājāt kurš trollis atbalstīs pretinieku izlasi? pret Baltkrieviem kaut kādi pajoli, pret Vāciju resnais vilciens un tagad viens par šveici ar mazu zuti biksēs.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:28, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Lielākais un vienīgais kauns ir par Latvijas izlases"līdzjutēju" zuti. Viņš atrod katru iespēju, lai nolamātu Latvijas izlasi.
Vins nolama atseviskus speletajus nevis izlasi. Un es neparmetu vinam, jo diemzel lielaka dala spele ka lupatas.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:28, pirms 9 gadiem
Jāsaka, ka spēle galīgi mīksta.. Nemaz nevar just, ka pēc nedēļas PČ
Pēc vakardienas milžu (caps-pens) cīņas, šo ir vairāk kā grūti skatīties.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:29, pirms 9 gadiem
Blogs Par Hokeju rakstīja: Jāsaka, ka spēle galīgi mīksta.. Nemaz nevar just, ka pēc nedēļas PČ
Pēc vakardienas milžu (caps-pens) cīņas, šo ir grūti skatīties.
perioda beigu daļa jau bija dzīvāka, var saprast arī hokejistus, stulbi pēdējos mačos noraut stulbu traumu un izlaist čempi kam esi mēnesi gatavojies.. spēlē visi piesardzīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:36, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Ja neesi manījis, tad jau vairākus gadus atbalstu Šveices izlasi! Kārtējais fuņveidīgais lamzaks.
Spriežot pēc tava profila datiem, tad šis būs tikai otrais PČ tev ar šo profilu, nezinu kur varēju redzēt, ka vairākus gadus atbalsti Šveici un tāpat tādiem troļliem nesekoju līdz. Tik tagad pasmejos par tādiem redzot viņus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:44, pirms 9 gadiem
Cincendorfs rakstīja: Vins nolama atseviskus speletajus nevis izlasi. Un es neparmetu vinam, jo diemzel lielaka dala spele ka lupatas.
Spēlētājus nelamā, viņus kritizē. Ja spēlē slikti , tad tā arī pasaka - slikti spēlē, ļoti slikti spēlē utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:44, pirms 9 gadiem
Daži laikam nav vēl piefiksējuši ka zutis katru gadu ir pret Latvijas izlasi.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:45, pirms 9 gadiem
Kurs ir ticis pie iesaukas zutis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:46, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Zemgus kurš tiek dēvēts par čekeri, izskatās daudz labāk kā visi pārējie Latvijas izlases spēlētāji
Tapēc, ka pretī nav augstākās klases spēlētāji, bet ''lielāki čekeri'' par viņu. Tādi, kas viņu tā sauc vienkārši nesaprot, kas ir NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:48, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Zemgus kurš tiek dēvēts par čekeri, izskatās daudz labāk kā visi pārējie Latvijas izlases spēlētāji
Protams. Lai tiktu NHL par cekeri, tev jabut labakam par KHL vai Cehijas ligas snaiperi.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:51, pirms 9 gadiem
Man likās, ka arēnā ir maz skatītāju, bet kas notiek Šveicē, ka pustukša halle?

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:51, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Zemgus kurš tiek dēvēts par čekeri, izskatās daudz labāk kā visi pārējie Latvijas izlases spēlētāji
Piekrītu.
Pat pēc nospēlētām 75+ spēlēm viņš fiziski ir labākā formā.

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:52, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tādēļ mani izbrīna tie pajoļi, kas Zemgu tā dēvē.
Ko uz spēli neaizbrauci?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 21:54, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tādēļ mani izbrīna tie pajoļi, kas Zemgu tā dēvē.
Mani izbrīna pajoli, kuri ir pret savu valsts izlasi

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:54, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: + nesen tik ieradās Latvijā un pēc dažām dienā jau uz Šveici. Redzam vareno KHL līmeni un Ģjinamas devumu Latvijas hokejam
Nu, tā ir Amerikas skola.
Katrā ziņā viņš arī domāšanā uz laukuma ir stipri priekšā pārējiem. Lēmumus pieņem momentā un neko nečakarējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:56, pirms 9 gadiem
ja mums Merzlaikins nebūtu vārtos, sen jau būtu dimbā...

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:56, pirms 9 gadiem
Būtu Girgensonam un Daugaviņam blakām Dārziņš vai vēl labāk Karsums, tad tik būtu maiņa. bet ko darīt, jāspēlē ar tiem, kas ir.Cerams Indrašis vai tas ko ieliks beigās pie viņiem iederēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:58, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Būtu Girgensonam un Daugaviņam blakām Dārziņš vai vēl labāk Karsums, tad tik būtu maiņa. bet ko darīt, jāspēlē ar tiem, kas ir.Cerams Indrašis vai tas ko iliks beigās pie viņiem iederēs.
meija jau tik lapa caurumus, tur bus Ķēniņš vai Indrašis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 21:58, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Būtu Girgensonam un Daugaviņam blakām Dārziņš vai vēl labāk Karsums, tad tik būtu maiņa. bet ko darīt, jāspēlē ar tiem, kas ir.Cerams Indrašis vai tas ko iliks beigās pie viņiem iederēs.
Es jau ceru, ka Ronalds patiešām atbrauks palīgā izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:00, pirms 9 gadiem
Pamanijat, ka sveices aizsargs megija uztaisit speka panemienu pret Zemgu? Pats nokrita ka lupata.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:00, pirms 9 gadiem
Jau trīs stabi.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:00, pirms 9 gadiem
Komentētājiem parāda 2 atkārtojumus un parāda ka ripa trāpija pa vārtu stabiņu, bet nē - Merzļikins glāba! Stabiņš glāba..

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:00, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Lai vai kā es cienu Edžu, bet Elvim ir jābūt izlases pirmajam numuram.
Bus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:02, pirms 9 gadiem
O, ļoti labi!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:03, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Stulbs kā ādas zābāks.
Kāds te sakars ar KHL vispār?
KHL var salīdzināt tikai ar Krievijas izlasi, ne jau Latvijas izlasi.
Šeit spēlē Šveices līgas labākie hokejisti, kas būtu ja krievi savāktu KHL labākos!? Šveicei vispar nebūtu variantu!

Tāpat PČ, sarkanais krusts dabūs pa muti no varenās Latvijas.
Šveice pēdējos gados ir diezgan cietusi no Latvijas izlases.. Soči, Prāga..

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:03, pirms 9 gadiem
Malačaga Siksna.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:03, pirms 9 gadiem
Siksna.. te ir tā atbilde par tiem labajiem nūjas tvērieniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:04, pirms 9 gadiem
Šitādi murgi ir iespējami tikai hokejā , valsts ar nesakārtotu sporta saimniecību cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu ar sakārtotu. Tā pat kā , ja basketā Latvija regulāri ņemtu Spāniju 1 v 1

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:04, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Komentētājiem parāda 2 atkārtojumus un parāda ka ripa trāpija pa vārtu stabiņu, bet nē - Merzļikins glāba! Stabiņš glāba..
Acis paņem pirkstos, Merzlikins tajā epizodē ar kāju atsita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:04, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Lai vai kā es cienu Edžu, bet Elvim ir jābūt izlases pirmajam numuram.
es domāju, ka vajag Elvi likt vārtos, pret tādām kmandām kā šveice, Čehija, Zviedrija, bet pret tā saucamajām komandām, kas jāņem Dāņi, kazahi, Norvēģi jāliek Masaļskis, jo pieredze ir lielāka. Bet tās tik manas domas, Un zinot Leonīda Beresņeva hokēja domāšanu diezvai šādi notiktu, lai gan ko var zināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:05, pirms 9 gadiem
Ne pa tēmu, bet Juhans Larsons noslēdzis 1 gada ligumu ar Buffalo.
Tā ka Zemgum arī noteikti bus līgums ar Buffalo. Varbūt arī uz 1 gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:06, pirms 9 gadiem
Kulda kārtējo reiz labi nospēlēja, ļoti simpatizē mazā Kuldas spēle, ja turpinās ar tādu pašu attieksmi strādātpēc pāris sezonām būs izlases balsts

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:07, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Komentētājiem parāda 2 atkārtojumus un parāda ka ripa trāpija pa vārtu stabiņu, bet nē - Merzļikins glāba! Stabiņš glāba..
stabs neko nevar glābt, vienkārši metiens neprecīzs

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:08, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: Acis paņem pirkstos, Merzlikins tajā epizodē ar kāju atsita
kā tad, stabiņš tur bija, man ir interaktīvā tv, uztinu vēlreiz lai pārliecinātos - stabiņš!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:08, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: Kulda kārtējo reiz labi nospēlēja, ļoti simpatizē mazā Kuldas spēle, ja turpinās ar tādu pašu attieksmi strādātpēc pāris sezonām būs izlases balsts
Es arī visu laiku redzot kā viņš spēlē tikai priecājos cik labi un aktīvi sanāk un nesaprotu tos, tiešām daudzus, kas rakstija, ka ar Ķēniņa un Girgensona atnākšanu viņš būtu viens no tiem kandidātiem ko atskaitīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:08, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: kā tad, stabiņš tur bija, man ir interaktīvā tv, uztinu vēlreiz lai pārliecinātos - stabiņš!
Tad ej pie interaktīvā acu ārsta...

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:08, pirms 9 gadiem
Vismaz ar vártsargliniju viss mums ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:09, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne pa tēmu, bet Juhans Larsons noslēdzis 1 gada ligumu ar Buffalo.
Tā ka Zemgum arī noteikti bus līgums ar Buffalo. Varbūt arī uz 1 gadu.
uzraksti "pareizi", suveizdu izbesīsi

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:10, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne pa tēmu, bet Juhans Larsons noslēdzis 1 gada ligumu ar Buffalo.
Tā ka Zemgum arī noteikti bus līgums ar Buffalo. Varbūt arī uz 1 gadu.
Tieši kas Tev liek domāt, ka arī Zemgum būs uz gadu?

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:10, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: Vismaz ar vártsargliniju viss mums ok!
Ar ko ir ok un ar ko nav ok parādīs tikai PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:11, pirms 9 gadiem
Vilis15 rakstīja: Tieši kas Tev liek domāt, ka arī Zemgum būs uz gadu?
Nu nezinu. 5 gadu līgumu jau nedos.
Bet tad jau redzēs. Izteicu tikai savas domas.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:11, pirms 9 gadiem
Siksna bruģē ceļu uz čempi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:12, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: uzraksti "pareizi", suveizdu izbesīsi
Ak pareizi, Juhans Lāšons.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:12, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Ja neatbrauks Gudļevskis, Elvim nodrošināta otrā numura vieta izlasē!
Gudļevskis nebūs, un kas tev liek domāt ka atbraucot viņš uzreiz būtu priekša Elvim?

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:12, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: Acis paņem pirkstos, Merzlikins tajā epizodē ar kāju atsita
hz, likās šķita, ka stabs bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:13, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu nezinu. 5 gadu līgumu jau nedos.
Bet tad jau redzēs. Izteicu tikai savas domas.
3 gadu līgumu iedos, Zemgus ir vērtīgs kadrs, tas ka statistika ir kāda ir, tā ir cita lieta, bet uz laukuma viņš dara labas lietas un ir komandai noderīgs!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:14, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: Siksna bruģē ceļu uz čempi.
ja jerofejevs aleksandrs nebūs saārstējis Ribas, tad viņš tāpat aizbrauktu vismaz kā 7.Aizsargs, bet nu nevar nepiekrist, ka šodien viņš ļoti cenšas.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:14, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Ja neatbrauks Gudļevskis, Elvim nodrošināta otrā numura vieta izlasē!
Tu sajauci Edzu ar Elvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:14, pirms 9 gadiem
Njam,butu Gudlevskis trenerim butu par ko galvu palaust...

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:15, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: Kur mikeļa talants pazudis ?
Spēlē pret Vāciju bija atdzīvojies!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:15, pirms 9 gadiem
Otrais periods daudz labāks. Elvis nomierinājās un beidza riskanti list aiz stūriem. Negatīvu iespaidu atstāj brāļi Sirokovi un Pavlovs, Ābols un Miķelis galīgi nemanāmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:15, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: Kur mikeļa talants pazudis ?
Ko? Vinam ir bijis talants, kad? O_o

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:16, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Otrais periods daudz labāks. Elvis nomierinājās un beidza riskanti list aiz stūriem. Negatīvu iespaidu atstāj brāļi Sirokovi un Pavlovs, Ābols un Miķelis galīgi nemanāmi
Aļikam pirmais mačs, iespēlēsies!

Maksims nekad nav bijis pārliecinošs savās darbībās uz ledus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:16, pirms 9 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Aha tad jau redzēs, jāgaida PČ.
Bet par pirmo numuru visiem sen jau skaidrs, Masaļskis!
Atkal tu jauc Edzu ar Elvi. Saprotu, ka vards un uzvards sakas ar vienadiem burtiem, bet nu...

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:18, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: vins kuut kura kgl granda tak bija loko vai cska kkas tads
Spēlēja LOKO. 3 gadu 4 miljonu ligums bija.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:18, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: vins kuut kura kgl granda tak bija loko vai cska kkas tads
Bet vai tad vinu neatsuva?

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:18, pirms 9 gadiem
Elvis 100% stāvēs vārtos pirmajā mačā ar Zviedriju! Ar Čehiju vārtos būs Edža, tālāk skatīsies!

Tagad ņirgsiet par šo, bet 6 un 7 maijā viss būs redzams!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:18, pirms 9 gadiem
Gudis nepaspes atbraukt!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:18, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Gudis nepaspes atbraukt!
Cerams!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:18, pirms 9 gadiem
9 MAIJA MES UZVILKSIM KRIEVIJU UZ DESAS , KA ES JUMS SAKU !!!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:19, pirms 9 gadiem
Vai Abrags joprojām domā, ka 1988- ir talantīgs par 1994?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:21, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: tur tadus nilulus nenem dinamo iekš kgl ar 40 punkti bija ,kadreiz stabils 2.maina bija tagad pelava kluvis
Bet tak kadu atsuva. Moks tas bija Darzins.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 22:21, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: 9 MAIJA MES UZVILKSIM KRIEVIJU UZ DESAS , KA ES JUMS SAKU !!!
Neatgādini to datumu, ikgadējais praids, pretīgi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:23, pirms 9 gadiem
kopumā spēle tāda, ka, kam vajag, tas cenšas, citi domā, ka tik nedabūt traumu.nav uguntiņas.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:23, pirms 9 gadiem
Svarigas speles staves Edza, parejas Elvis. Tur 50/50 bus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:24, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kazaņa Dārziņu un Loko Spruktu
Nu redzi, es zinaju ka kadu atsuva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:24, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kazaņa Dārziņu un Loko Spruktu
Spruktu no sākuma jau atšuva CSKA.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:26, pirms 9 gadiem
Pēc tā, ko šodien var redzēt:
Indrašis-Girgensons-Daugaviņš
Bukarts-Džeriņš-Rēdlihs
Ķēniņš-Meija-Skvorcovs
Kulda-Pavlovs-Ābols
Bičevskis, Saulietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:27, pirms 9 gadiem
Darzins vairak mocijas ar savainojumiem neka speleja! Nevienu bridi nebija laba forma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:28, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Darzins vairak mocijas ar savainojumiem neka speleja! Nevienu bridi nebija laba forma.
Atceros Traktorā PO labi nospēlēja. Meta golus.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:28, pirms 9 gadiem
Danila Fox , pasaki man godigi, ko Tu te pazaudeji ?

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:30, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: un nesaprotu, kādēļ liela daļa tik traki gaida Kristeru, kurš ne tuvumā nestāv Elvim.
Varbūt tāpēc, ka viņš pret Kanādas olimpisko izlasi 2,5 periodus noturēja neizšķirtu un spēlēja NHL kā vienīgais no esošajiem LV vārtsargiem...
Nesaku, ka Elvis tur nevar tikt, bet...

Plus šogad Gudijam AHL seivu % labākais kāds jebkad bijis... lai gan Elvis ar ļoti spīdēja NLA. Jāsaka ar vārtsargiem tiešām visam būtu jābūt ok Masaļskim jau ar švaka sezona nebija. Ja būs Kristers arī, tad varbūt pat būs kopumā jau ilgāku laiku labākā vārtsargu līnija izlasē

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:30, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kazaņa Dārziņu un Loko Spruktu
Un Loko lauza līgumu arī ar Miķeli!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:30, pirms 9 gadiem
Kenins-Zemgus-Daugava
Indrans-Dzerins-Redlihs
Bukarts-Meija-Saulietis
Pavlovs-Abols-Kulda
Tiri mans subjektivais viedoklis. Ka jus domajat?

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:34, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Varbūt tāpēc, ka viņš pret Kanādas olimpisko izlasi 2,5 periodus noturēja neizšķirtu un spēlēja NHL kā vienīgais no esošajiem LV vārtsargiem...
Nesaku, ka Elvis tur nevar tikt, bet...

Plus šogad Gudijam AHL seivu % labākais kāds jebkad bijis... lai gan Elvis ar ļoti spīdēja NLA. Jāsaka ar vārtsargiem tiešām visam būtu jābūt ok Masaļskim jau ar švaka sezona nebija. Ja būs Kristers arī, tad varbūt pat būs kopumā jau ilgāku laiku labākā vārtsargu līnija izlasē
Vārtsargam galvenais ir uzvaru skaits, ne metienu %!

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:35, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Kenins-Zemgus-Daugava
Indrans-Dzerins-Redlihs
Bukarts-Meija-Saulietis
Pavlovs-Abols-Kulda
Tiri mans subjektivais viedoklis. Ka jus domajat?
Par līmeni kurš kurā maiņā būtu cienīgs spēlēt var piekrist, bet nu nezinu vai Bukarts ir 3.maiņas spēlētājs un tāda maiņa Bukarts-Meija-Saulietis nešķiet īpaši laba..Manas domas.

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:35, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Vārtsargam galvenais ir uzvaru skaits, ne metienu %!
nu... ir komandas, kuras pēc definīcijas nevar vinnēt
katrā ziņā mūsu vārtsargi kaktu līgās nespēlē vismaz, neviens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:36, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Par līmeni kurš kurā maiņā būtu cienīgs spēlēt var piekrist, bet nu nezinu vai Bukarts ir 3.maiņas spēlētājs un tāda maiņa Bukarts-Meija-Saulietis nešķiet īpaši laba..Manas domas.
Teikšu godīgi, man vispār Bukarts nepatīk.....

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:37, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja: Teikšu godīgi, man vispār Bukarts nepatīk.....
Man jau arī Vīrieši nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:38, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Man jau arī Vīrieši nepatīk.
viņam patīk tikai real men, kā Znaroks
tas kā pēc 96. gada uzvaras, kad dāmas kliedza ''Laviņ, Laviņ'' sagaidot hokejsitus mājās, bet veči ''Znarok, Znarok''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:40, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Man jau arī Vīrieši nepatīk.

NU tu saprati...
Bet nopietni, Bukarts izskātās kā vienmēr, nu nebūs tur nekā, nevar izbraukt tikai ar metienu, kas nemaz nav tik labs ka stāsta....

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:40, pirms 9 gadiem
jurkoo rakstīja:
NU tu saprati...
Bet nopietni, Bukarts izskātās kā vienmēr, nu nebūs tur nekā, nevar izbraukt tikai ar metienu, kas nemaz nav tik labs ka stāsta....
čehu līgā ar to redzams, ka pietiek

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:41, pirms 9 gadiem
Resnais ir jāliek vismaz 3. maiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:43, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: čehu līgā ar to redzams, ka pietiek
Kas, protams, arī nav slikti...

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:44, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu... ir komandas, kuras pēc definīcijas nevar vinnēt
katrā ziņā mūsu vārtsargi kaktu līgās nespēlē vismaz, neviens
Skaidrs, ka Vašingtonas vārtsargi netiek salīdzināti ar Edmontonas vārtsargiem, bet gan vispirms tiek ņemti iepriekšējās sezonas rezultāti un iekšējā konkurence!

Piemēram Hašeks ir uzvarējis 70 no 100(vidēji) no spēlēm NHL, bet ļoti ilgu laiku vilka pastarīti- Buffalo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:45, pirms 9 gadiem
Ābols līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:48, pirms 9 gadiem
Tikmer .. Czech Republic 7-1 Sweden

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:49, pirms 9 gadiem
Reali pietrukst Cipulis

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:49, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu... ir komandas, kuras pēc definīcijas nevar vinnēt
katrā ziņā mūsu vārtsargi kaktu līgās nespēlē vismaz, neviens
Irbe piemēram uzvarēja 46/100(vidēji), bet arī ilgu laiku- spēlēja pastarīšu komandās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:52, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: Rit lai abolu meijas vieta liek
piekrítu

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:53, pirms 9 gadiem
Abols patīkami parsteidz.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:53, pirms 9 gadiem
Abolam reali azarts un degsme kaa ari tehnika laba !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:55, pirms 9 gadiem
cibulis un siro ka aizsargi visvakakie

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:56, pirms 9 gadiem
Elvis mūris

     [+] [-]

, 2016-04-29 22:56, pirms 9 gadiem
Elvis tiks uzspelet KAD NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 22:59, pirms 9 gadiem
Buus Gols...

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:00, pirms 9 gadiem
noraidīties 3 perioda pasas beigas. wtf??.

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:00, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: Buus Gols...
kaut kad drīzumā jau būs nekur nepaliks. Kādam jau ir jāuzvar.

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:01, pirms 9 gadiem
Pozitīvi ir tas ka kopumā izskatāmies diezgan labā fiziskajā kondīcijā,vismaz lielākā daļa no komandas, it sevišķi tas jau kuro spēli iezīmējās uz spēles beigām, cerams ka līdz čempim nekas nemainīsies....

  -1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:01, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: Buus Gols...
Jap Zemgus iemetis mazakuma.

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:02, pirms 9 gadiem
Berja bucinas suta :-D

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:02, pirms 9 gadiem
Redzesim cik labs Elvis ir 1vs1, saldais ediens bus, jeb bulisi!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 23:04, pirms 9 gadiem
Izlase Beresneva vadiba neizskatas nemaz tik tragiski.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-29 23:04, pirms 9 gadiem
Vel jau overtime jāspēlē šodien, bet šis 1:1 uz tablo un tieši pret Šveici noteikti ka Beresņevam uzjundī labas atmiņas par 1996 gadu

  +2 [+] [-]

, 2016-04-29 23:05, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Izlase Beresneva vadiba neizskatas nemaz tik tragiski.
njaaa.. Belavska vadiiba jau parbaudes speleees kas nebija taa

  +1 [+] [-]

, 2016-04-29 23:05, pirms 9 gadiem
Kā jau ar Šveici 1:1

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:06, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: njaaa.. Belavska vadiiba jau parbaudes speleees kas nebija taa
Kā ta ne, pirms paša PČ apspēlējam Slovākus un vienā no spēlēm pat ļoti pārliecinoši cik atceros!

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:06, pirms 9 gadiem
Ko ta zutelis kluse, Latvija tak vienos vartos zaudesot

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:07, pirms 9 gadiem
Girgensons iemetīs OT golu

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:09, pirms 9 gadiem
Elvis bus ieguvis loti labu parliecibu , un PC bus gatavs!!!

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:10, pirms 9 gadiem
es nesaprotu kapec mums nekad nav normali pisaki pa vartiem !!

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:10, pirms 9 gadiem
Diemzel!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:12, pirms 9 gadiem
krishy23 rakstīja: es nesaprotu kapec mums nekad nav normali pisaki pa vartiem !!
Siksnas Golu neredzēji?

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:14, pirms 9 gadiem
psc Galvinam normala balva parbaudes spele

     [+] [-]

, 2016-04-29 23:15, pirms 9 gadiem
Galviņš ? Būtu jaunajam iedevis