Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

IIHF oficiāli diskvalificē Pavlovu uz pusotru gadu

Rolands Eliņš

IIHF oficiāli diskvalificē Pavlovu uz pusotru gadu
Vitālijs Pavlovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokejists Vitālijs Pavlovs, kura organismā Soču olimpiskajās spēlēs tika atklātas aizliegtu vielu pēdas, saņēmis oficiālu IIHF diskvalifikāciju uz nākamo pusotru gadu. Viņa diskvalifikācijas periods sāksies ar 1. maiju un noslēgsies 2015. gada 30. oktobrī, bet Ralfa Freiberga lieta vēl tiek izskatīta.

Starptautiskā hokeja federācija (IIHF) ņēmusi vērā to, ka Vitālijs Pavlovs aizliegtās vielas nav lietojis apzināti un tās viņa organismā nonākušas Rīgas „Dinamo” ārsta kļūdas dēļ, taču nospriests, ka Pavlovs nedrīkstējis uzticēties tāda tipa preparātiem, kādus viņš lietojis, pat ja tie agrāk nav uzrādījuši pozitīvas dopinga analīzes.

Pavlova pozitīvas analīzes tika atklātas 19. februārī olimpisko spēļu laikā, taču viņa sods stāsies spēkā no 1. maija un viņš nevarēs piedalīties IIHF organizētās vai pārraudzītās sacensībās. IIHF paziņojumā norādīts, ka Pavlovs atzinies, ka pēc Rīgas "Dinamo" ārsta ieteikuma pirms treniņiem un pēc spēlēm izmantojis uztura bagātinātājus, kuri atšķīrušies no tiem, kuri tikuši izmantoti sezonas gaitā.

IIHF arī norāda, ka par Pavlova pārkāpumu paredzēta divu gadu diskvalifikācija, bet soda mērs samazināts uz pusotru gadu spēlētāja pretimnākšanas un palīdzības lietas izskatīšanā dēļ. Tiesa, Pavlovs diskvalifikācijas draudu dēļ nav spēlējis kopš olimpiskajām spēlēm.

IIHF arī paziņojusi, ka otra Latvijas spēlētāja, kurš pieķerts dopinga lietošanā, Ralfa Freiberga lieta nonākusi Disciplinārās komitejas pārraudzībā. Nolemts, ka Freibergs ir diskvalificēts no šī gada pasaules čempionāta (oficiālu apstiprinājumu šim lēmumam IIHF sniegs drīzākajā laikā), taču Disciplinārā komiteja lems par papildu soda piešķiršanas pamatotību.

Izmantotie resursi:
Home

  -1 [+] [-]

, 2014-04-29 11:42, pirms 11 gadiem
Bez darba nepaliks,lai brauc uz Ameriku !

  +3 [+] [-]

, 2014-04-29 11:44, pirms 11 gadiem
Amerika - iespēju zeme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-29 11:45, pirms 11 gadiem
Vai tad šis jau nebija zināms? Bet vai tad dsq nesāk skaitīt no analīžu paņemšanas dienas?
Es jau nez, tikai tā baigi stulbi būš, ka jāielec komandā, kad tā jau 1.5 mēnešus nospēlējusi (domājot par Dinamo).

  +2 [+] [-]

, 2014-04-29 11:45, pirms 11 gadiem
šitais jau bij nedēl atpaka zinam

  +4 [+] [-]

, 2014-04-29 11:46, pirms 11 gadiem
magic_andris87 rakstīja: šitais jau bij nedēl atpaka zinam
Oficiāli nē!

  +5 [+] [-]

, 2014-04-29 11:46, pirms 11 gadiem
uz Ķīnu

  +3 [+] [-]

, 2014-04-29 11:47, pirms 11 gadiem
žēl Pavlova, bet visi ceļi uz Ameriku, ja aģents labi nostrādās, visam jābūt kārtībā. Bet liels zaudējums!

 +11 [+] [-]

, 2014-04-29 11:48, pirms 11 gadiem
īstenībā kaut kāds idiotisms ko pirmo reizi redzu, ka DSQ stājas spēkā tik no 1.maija, kaut gan jau no 19.februāra ir aizliegums spēlēt...
beidzas 30.10.2015 divas sezonas bez Eiropas var sanākt, nopietni jākoncentrējas uz ZA karjeru vien būs, nevis vienu sezonu tur nobumbulēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-29 11:53, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vai tad šis jau nebija zināms? Bet vai tad dsq nesāk skaitīt no analīžu paņemšanas dienas?
Es jau nez, tikai tā baigi stulbi būš, ka jāielec komandā, kad tā jau 1.5 mēnešus nospēlējusi (domājot par Dinamo).
Domā viņam kaut kas DR būs garantēts? Tas būtu čekistam tipiski Pavlovu pēc visa tā vēl uzmest.

Lai veicās ZA, varbūt Teds var palīdzēt ar kādiem kontaktiem u.tml.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-29 11:53, pirms 11 gadiem
O,labrīt sportacentrs. Nu neko darīt,žēl jau ir,jo sāka progresēt un uzlabot savu sniegumu. Nu tagad tikai paliek Z-Amerika,vis ticamāk AHL,un kas zin,ja turpinās progresēt un uzlabot savu sniegumu var notikt arī labas lietas.

  +8 [+] [-]

, 2014-04-29 11:58, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: īstenībā kaut kāds idiotisms ko pirmo reizi redzu, ka DSQ stājas spēkā tik no 1.maija, kaut gan jau no 19.februāra ir aizliegums spēlēt...
beidzas 30.10.2015 divas sezonas bez Eiropas var sanākt, nopietni jākoncentrējas uz ZA karjeru vien būs, nevis vienu sezonu tur nobumbulēt!
Nevar nepiekerit, tad kapec vinam nelava spelet Dinamo lidz sezonas baigam, ja jau DSQ stajas speka tikai 1. maiju, tad juridiski vins skaitijas vel nevainigs, logiski butu ja DSQ saktos no briza kad pazinoja par pozetivam analizem, neviss apstiprinaja sodu, jo kadu laiku jau bija liegts splelet. Kaut kas tur nav riktigi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-04-29 11:58, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: O,labrīt sportacentrs. Nu neko darīt,žēl jau ir,jo sāka progresēt un uzlabot savu sniegumu. Nu tagad tikai paliek Z-Amerika,vis ticamāk AHL,un kas zin,ja turpinās progresēt un uzlabot savu sniegumu var notikt arī labas lietas.
AHL tas nebūs noteikti...labākajā gadījumā ECHL tik!
AHL tagad visi klubi ir NHL fermas gan faktiski, gan juridiski un tur ir maz vietas tādiem spēlētājiem, kas nav sasitīti ar NHL!

  +3 [+] [-]

, 2014-04-29 12:00, pirms 11 gadiem
kn23m rakstīja: Kopš kura laika KHL spēles organizē vai pārrauga IIHF??

Tāpēc par Ameriku, kā vienīgo iespēju vēl ir runāt pāragri!!
beidz muļķi dzīt...Eiropā visas federācijas un līgas ir IIHF jurisdikcijā...
izņemot amatieru čempionātus!

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:00, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Amerika - iespēju zeme.
Ja viņš vispār grib turpināt profesionāli spēlēt hokeju, tad citu variantu nav.
Tikpat labi var sanākt, ka šāds pavērsiens viņu mudinās mest hokeju vispār pie malas un nodarboties ar kaut ko citu - to arī nevar izslēgt.

Ja viņš izlems turpināt, tad būs interesanti, kādas būs viņa tālākās attiecības ar RD. Viņam šobrīd ir līgums ar RD vēl uz vienu sezonu. Lauzīs to pēc abpusējas vienošanās? RD izīrēs viņu kādam Amerikas klubam? Citi varianti?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-29 12:01, pirms 11 gadiem
kn23m rakstīja: Kopš kura laika KHL spēles organizē vai pārrauga IIHF??

Tāpēc par Ameriku, kā vienīgo iespēju vēl ir runāt pāragri!!
KHL klubus pārrauga Krievijas un pārējo KHL valstu federācijas, kas ir IIHF biedri.

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:02, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Ja viņš vispār grib turpināt profesionāli spēlēt hokeju, tad citu variantu nav.
Tikpat labi var sanākt, ka šāds pavērsiens viņu mudinās mest hokeju vispār pie malas un nodarboties ar kaut ko citu - to arī nevar izslēgt.

Ja viņš izlems turpināt, tad būs interesanti, kādas būs viņa tālākās attiecības ar RD. Viņam šobrīd ir līgums ar RD vēl uz vienu sezonu. Lauzīs to pēc abpusējas vienošanās? RD izīrēs viņu kādam Amerikas klubam? Citi varianti?
līgums tiek lauzts pamatojoties uz IIHF izdoto sodu...klubam vairs nekādu saistību pret Pavlovu oficāli nav! sastāvā nedrīkst atrasties par dopingu pieķertie spēlētāji!

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:06, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: līgums tiek lauzts pamatojoties uz IIHF izdoto sodu...klubam vairs nekādu saistību pret Pavlovu oficāli nav! sastāvā nedrīkst atrasties par dopingu pieķertie spēlētāji!
Tā varētu būt.
Tomēr, ja tas tiek vienkārši lauzts bez jebkādām kompensācijām, tad paveras iespēja tiesāties - jo RD jau paši (ārsts) ir atzinuši, ka situācija tāda izveidojās dēļ viņiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-29 12:08, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Ja viņš izlems turpināt, tad būs interesanti, kādas būs viņa tālākās attiecības ar RD. Viņam šobrīd ir līgums ar RD vēl uz vienu sezonu. Lauzīs to pēc abpusējas vienošanās? RD izīrēs viņu kādam Amerikas klubam? Citi varianti?
Protams, ka lauzis ligumu ar kaut kadu kompensaciju, varbut bus ta pussezonas alga, ja RD jutisies vainigi. Vai bus tiesas darbi atkarigs kada tur vienosanas, varbut klubs piesolis garantetu atgriesanos sastava pec DSQ, bet katra zina bus darbs juristiem. Kam tad vinu amerika izires ECHL vina alga ies Dinamo skaitas astranomiska un AHL vins nevienam nav vajadzigs.

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:09, pirms 11 gadiem
Tā ir vistīrākā cūcība. Nez kas bija tie lielākie iniciatori. Salauza puisim karjeru - sporta veidā,kurā dopings ir kas nebijis un ārkārtīgs.
Būtu kāds populārs Krievs vai Kanādietis - tuvu nesodītu.
Patiesībā neadekvāts sods. Liegtu dalību IIHF turnīros un OS.
Bet salauzt karjeru pilnībā. Viņam jādomā par AHL. Citu variantu nav.

Nu šitā dopingu jezga būs ievazāta arī hoķī.

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:10, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Tā varētu būt.
Tomēr, ja tas tiek vienkārši lauzts bez jebkādām kompensācijām, tad paveras iespēja tiesāties - jo RD jau paši (ārsts) ir atzinuši, ka situācija tāda izveidojās dēļ viņiem.
ar ārstu vai pat DR var tiesāties protams Latvijas tiesās...tik ko tas dos?
p.s. oficāli būs līgums lauzts, jo DR nevar vairs turēt tādu spēlētāju sastāvā, kā tur paši sarunās tas jau mums paliks nezināms vai baumu līmenī tik!

  +2 [+] [-]

, 2014-04-29 12:14, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: Protams, ka lauzis ligumu ar kaut kadu kompensaciju, varbut bus ta pussezonas alga, ja RD jutisies vainigi. Vai bus tiesas darbi atkarigs kada tur vienosanas, varbut klubs piesolis garantetu atgriesanos sastava pec DSQ, bet katra zina bus darbs juristiem. Kam tad vinu amerika izires ECHL vina alga ies Dinamo skaitas astranomiska un AHL vins nevienam nav vajadzigs.
kāda izīrēšana ? viņš ar ko grib ar to slēdz līgumu ZA jeb ko sarunās aģents...starp Dinamo un Pavlovu no 1.maija nav nekādu līgumsaistību!

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:25, pirms 11 gadiem
Kira, ja reiz uzskati sevi par tik veiksmīgu LHF vadītāju, kurš domā, ka ir vienīgais hokeja sponsors visā valstī, izkapā kaut cik taisnīgu iznākumu. Kas tie par murgiem, ka tikai sākot ar 1. maiju? brīnums ka neiedeva sākot ar 1. septembri

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:25, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kāda izīrēšana ? viņš ar ko grib ar to slēdz līgumu ZA jeb ko sarunās aģents...starp Dinamo un Pavlovu no 1.maija nav nekādu līgumsaistību!
Tas tiesa, ka Dinamo tiesības uz V.Pavlovu nekādi neskar viņa iespējamo spēlēšanu kāda Z-Amerikas pro līgā.
Taču, kāpēc Tu apgalvo, ka "starp Dinamo un Pavlovu no 1.maija nav nekādu līgumsaistību!?!

khl saitā skaidri un gaiši rakstīts, ka Pavlovam ir līgums ar Dinamo līdz 2015.g. 30. aprīlim!
Игроки : Континентальная Хоккейная Лига (КХЛ)

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:29, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Tas tiesa, ka Dinamo tiesības uz V.Pavlovu nekādi neskar viņa iespējamo spēlēšanu kāda Z-Amerikas pro līgā.
Taču, kāpēc Tu apgalvo, ka "starp Dinamo un Pavlovu no 1.maija nav nekādu līgumsaistību!?!

khl saitā skaidri un gaiši rakstīts, ka Pavlovam ir līgums ar Dinamo līdz 2015.g. 30. aprīlim!
http://www.khl.ru/players/19479/
domā tur sēž un visu uzreiz automātiski labo khl saitā
IIHF jurisdikcijā esošo komandu sastāvos nedrīkst atrasties par dopingu DSQ spēlētāji jeb līgumi tiek automātiski lauzti bez kompensācijas!
šodien tik IIHF paziņoja spriedumu, kamēr aizies oficāls dokuments uz LHF un Dinamo, kamēr tie informēs KHL par līguma laušanu kāds laiciņš paies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-29 12:30, pirms 11 gadiem
Kas tad zviedram Backstromam būs par dopingu - tam pat OS medaļa esot piešķirta!

1.5 gads, bet stājas spēka no 1.maija - kopumā jau tie paši 2 gadi vien ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:34, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Stulbi bļin.. čalis sēž malā no februāra un tagad ieliek DSQ sākot ar 1 maiju!!
Kurš vainīgs ka IIHF nevar laikā izskatīt spēlētāja lietu? Dēļ IIHF zaudēti 3 mēneši!!
Lēmums stājas spēkā no tās dienas kad sportists pieķerts, vai tad nē?
Tiešām,- ja Pavlovam DSQ uz 18 mēnešiem iedotu februāra vidū, tad jau nākošgad augusta vidū viņš varētu slēgt līgumu ar kādu Eiropas klubu!
Bet šajā gadījumā DSQ beigsies tikai tad, kad visām Eiropas līgām sezonas jau ritēs pilnā sparā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:39, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Pavlovs liks tiesā Dinamo ja Dinamo vinjam nesamaksās visu līgumā paredzēto atalgojumu gan par šo gan nākamo sezonu! Arī Puče Overtime teica ka Pavlovs tiesāšoties ar Dinamo!

Kluba vadība un ārsts paziņoja jau labu laiku atpakaļ ka tā ir kluba un kluba ārstu vaina!
Tiesā būs arī Savicka advokāti, ja aizies līdz tiesai...
domāju, ka vienosies savā starpā kaut kā un izšķirsies pa labam...
ja nē tad oficāli praktiski neredu nekādu iemeslu lai tiesa kaut ko lemtu par labu Pavlovam...ja aizies līdz tiesai ārsts un Dinamo dziedās citu dziesmu un viņiem būs arī advokāti pie tam pieļauju daudz labāki nekā Pavlovs nolīgs!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-29 12:44, pirms 11 gadiem
Es domāt, ka Savicka advokāti ne uz pusi šādās lietās nav tik zinoši kā spēlētāja aģentūras juristi un advokāti, kuri praktizē tieši un tikai šajā nozarē.
zaipis rakstīja: Tiesā būs arī Savicka advokāti, ja aizies līdz tiesai...
domāju, ka vienosies savā starpā kaut kā un izšķirsies pa labam...
ja nē tad oficāli praktiski neredu nekādu iemeslu lai tiesa kaut ko lemtu par labu Pavlovam...ja aizies līdz tiesai ārsts un Dinamo dziedās citu dziesmu un viņiem būs arī advokāti pie tam pieļauju daudz labāki nekā Pavlovs nolīgs!

     [+] [-]

, 2014-04-29 12:49, pirms 11 gadiem
Bezsakars pa lielam. Cerams, ka kaut vai tajā pašā ECHL dabūs spēlēt.
Tad ārstu sodīs vai nē? Uz džeka sirdsapziņas laba hokejista karjeras sačakarēšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-29 12:55, pirms 11 gadiem
Super birokrātiska organizācijas IIHF!
Nu ja nediskvalificē ar 19.februāri, tad vismaz ar galīgā lēmuma pieņemšanas datumu, bet nē, kā kaut kādā valsts iestādē ar 1., sākam jaunu mapi!

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:00, pirms 11 gadiem
Nu loģiski domājot klubs uzņemas atbildību par to, ko spēlētājiem dod, savukārt ārsta pienākums (un viņš ir par to atbildīgs) ir sekot līdzi, lai viss būtu ok. Respektīvi šajā gadījumā Pavlovs izsit piķi no klubs, un klubs tālāk jau krata ārstu...

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:01, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kapēc AHL tas noteikti nebūs?Ja aģents labi pastrādās,tad AHL varētu mierīgi tikt-tomēr ir laba PRO pieredze Pavlovam!
džekam 24 gadi tikai, viss var notikt...tikai šoreiz ne spēlētāja kvalitātes noteiks vai tiks AHL, bet gan daudz kas cits. Tas , ka viņam meistarība atļauj spēlēt AHL, tur es piekrītu! Varbūt Nolans piemēram paņem uz Ročesteru vismaz uz pārbaudes laiku sākumā, neizslēdzu tādu variantu, bet sliecos domāt, ka tas būs sākumā tik ECHL maksimums!

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:06, pirms 11 gadiem
bilde laba, attiecībā uz kontekstu, Pavlovs ierēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:09, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Super birokrātiska organizācijas IIHF!
Nu ja nediskvalificē ar 19.februāri, tad vismaz ar galīgā lēmuma pieņemšanas datumu, bet nē, kā kaut kādā valsts iestādē ar 1., sākam jaunu mapi!
priecājies, ka tik ātri pieņēma lēmumu - baltkrievam pirms gada lēmumu pieņēma 30. maijā (pārkāpums bij Olimpiskajā kvalifikācijā): Хоккеист Андрей Михалев дисквалифицирован на... .
Kazaham Solarjovam lēmumu pieņēma 5. septembrī (pārkāpums aprīļa vidū) - diskvalifikācijas termiņš - 2 gadi (līdz 2015.g. 31. jūlijam) Хоккеист сборной Казахстана попался на допинге...

tā ka Pavlovam vēl ir noveicies - gan ar termiņu, gan ar to, ka tik ātri izskatīja.

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:13, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Es brīnos ka Dinamo vel nav nomainījuši ārstu.. ja es būtu Dinamo hokejists es nezinu vai es uzticētos ārstam kurš ne lidz galam pārbauda preperātus kurus dod sportistam!

Un jau vienam hokejistam karjera sačakarēta!
Kāpēc sačakarēta? No tā kā viņam gāja līdz tam tavā izpratnē ''karjera'' viņam vispār ir tikai pateicoties Dinamo (nu un sev arī, protams)... var jau braukt aiz okeāna ripu padzenāt un piedzīvojumus pameklēt, pat tie divi gadi, ja skatās viņam karjeru nenoraksta, viss atkarīgs tagad no paša un aģenta.

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:13, pirms 11 gadiem
sandis44444 rakstīja: Es brīnos ka Dinamo vel nav nomainījuši ārstu.. ja es būtu Dinamo hokejists es nezinu vai es uzticētos ārstam kurš ne lidz galam pārbauda preperātus kurus dod sportistam!

Un jau vienam hokejistam karjera sačakarēta!
Un nav garantijas, ka šādi gadījumi nav bijuši iepriekš, kad ārsts iedevis kaut kādus kļūdainus medikamentus.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-29 13:19, pirms 11 gadiem
Bus japrasa palidziba Nolanam
Nu bet ja godigi,nav cesna,jo ka neka,spelet vins nevar jau sen,uzskatu ka no tas dienas kad vins nevar spelet,no tas ari jasakas dsq...

Kaut ka cuciski ir...

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:21, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Bus japrasa palidziba Nolanam
Nu bet ja godigi,nav cesna,jo ka neka,spelet vins nevar jau sen,uzskatu ka no tas dienas kad vins nevar spelet,no tas ari jasakas dsq...

Kaut ka cuciski ir...
kāpēc? Viņam jau iedeva tikai 1,5 gadus. Sliktāk būtu, ja būtu 2 gadi (kā parasti dod).

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:25, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc? Viņam jau iedeva tikai 1,5 gadus. Sliktāk būtu, ja būtu 2 gadi (kā parasti dod).
šajā brīdī 1.5 vai 2 nedod nekādas atšķirības, džekam tāpat būs 2 sezonas jākapājas pa ZA un šīs sezonas beigas izjātas...neviens klubs eiropā neņems spēlētāju kam DSQ beidzas 1.novembrī!
džekam nopietni jāpieiet ZA karjerai, ja grib turpināt PRO karjeru!

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:28, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: priecājies, ka tik ātri pieņēma lēmumu - baltkrievam pirms gada lēmumu pieņēma 30. maijā (pārkāpums bij Olimpiskajā kvalifikācijā): Хоккеист Андрей Михалев дисквалифицирован на... .
Kazaham Solarjovam lēmumu pieņēma 5. septembrī (pārkāpums aprīļa vidū) - diskvalifikācijas termiņš - 2 gadi (līdz 2015.g. 31. jūlijam) Хоккеист сборной Казахстана попался на допинге...

tā ka Pavlovam vēl ir noveicies - gan ar termiņu, gan ar to, ka tik ātri izskatīja.
Tas ka izskatīšana ievelkās, nav iebildumu, procedūra jāievēro, jāizmeklē, bet pirmo reizi dzirdu ka DSQ sākas vēlāk, nevis pārkāpuma brīdī.

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:30, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas ka izskatīšana ievelkās, nav iebildumu, procedūra jāievēro, jāizmeklē, bet pirmo reizi dzirdu ka DSQ sākas vēlāk, nevis pārkāpuma brīdī.
kā redzi, konsekvences IIHF šādās situācijās nav... baltkrievam diskābelis no pārkāpuma brīža, kazaham un Pavlovam - no kaut kāda datuma vēlāk.

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:31, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: šajā brīdī 1.5 vai 2 nedod nekādas atšķirības, džekam tāpat būs 2 sezonas jākapājas pa ZA un šīs sezonas beigas izjātas...neviens klubs eiropā neņems spēlētāju kam DSQ beidzas 1.novembrī!
džekam nopietni jāpieiet ZA karjerai, ja grib turpināt PRO karjeru!
tā nu vis nav - 1,5 gadi, tas nozīmē, diskābelis beidzas 30. oktobrī, tātad mierīgi var cerēt atgriezties laukumā Eiropā jau novembrī.

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:49, pirms 11 gadiem
Piedodiet, ka nedaudz off topik:
Hokejistu pirmā treniņnometne :: liepajniekiem.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedodiet, ka nedaudz off topik:
http://www.liepajniekiem.lv/sports/hokejs/hokejistu-pirma-treninnometne-114173
...mēs esam uzlūguši arī tādus spēlētājus kā Aniņš, Propošins, Āboliņš, Daņilovs, Ozols. ...
Kas ir Aniņš???

     [+] [-]

, 2014-04-29 13:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedodiet, ka nedaudz off topik:
http://www.liepajniekiem.lv/sports/hokejs/hokejistu-pirma-treninnometne-114173
pēc sastāva spriežot, izvēle ir izdarīta - acīmredzot, BAČ

p.s. Tūbelis jau tikko līgumu ar frančiem noslēdza HC MONT BLANC Hockey club Saint Gervais Megève .

  +3 [+] [-]

, 2014-04-29 13:57, pirms 11 gadiem
ziniet, ko es esmu pamanījis - Pavlovs nekur nav sniedzis nekādu info. Visi ir runājuši, bet ne pats hokejists. Man šķiet, ka vai nu viņam ir samaksāts, lai klusē un lieki nerunā, vai arī viņš ir iebaidīts. bet tās manas domas, nezinu, vienkārši aizdomīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piedodiet, ka nedaudz off topik:
http://www.liepajniekiem.lv/sports/hokejs/hokejistu-pirma-treninnometne-114173
pozitīvi!
tik nav paskaidrots kura tā komanda būs:
1) Dinamo ferma priekš BAČ vai
2) vai komanda priekš LČ!

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:03, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ...mēs esam uzlūguši arī tādus spēlētājus kā Aniņš, Propošins, Āboliņš, Daņilovs, Ozols. ...
Kas ir Aniņš???
Ja godīgi,tad nezinu.
Šādu spēlētāju nebiju dzirdējis.

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:04, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: pēc sastāva spriežot, izvēle ir izdarīta - acīmredzot, BAČ

p.s. Tūbelis jau tikko līgumu ar frančiem noslēdza HC MONT BLANC Hockey club Saint Gervais Megève .
pēc sastāva tur neko nevar pateikt BAČ vai LČ...nekas par to neliecina...

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:05, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad nezinu.
Šādu spēlētāju nebiju dzirdējis.
nav sajaukts ar vārtsargu Auziņu gadījumā?

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: pēc sastāva tur neko nevar pateikt BAČ vai LČ...nekas par to neliecina...
nu jā - nav jau nekur arī teikts, cik no viņiem vispār paliks Liepājā

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:25, pirms 11 gadiem
Pavlovam formāli iedeva 1.5 gadus, bet pēc fakta vēl par 2 mēneši vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:28, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: pozitīvi!
tik nav paskaidrots kura tā komanda būs:
1) Dinamo ferma priekš BAČ vai
2) vai komanda priekš LČ!
šie uzvārdi vairāk velk uz LAČ, Liepājas 89. gadi jau labu laiku ja spēlē tad amatieros. Kā reiz viens liepājnieks sacīja "paaudze, priekš kuras halli uzcēla nedaudz par vēlu", jeb šitiem čaļiem bija gandrīz 10 gadi, kad viņi sāka trenēties hokejā, kas mūsdienās tomēr ir par vēlu, ja tēmē uz lielo hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:42, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Bezsakars pa lielam. Cerams, ka kaut vai tajā pašā ECHL dabūs spēlēt.
Tad ārstu sodīs vai nē? Uz džeka sirdsapziņas laba hokejista karjeras sačakarēšana.
A kā IIHF var sodīt ārstu? Tas ir ārpus viņu kompetences, TURKLĀT - Spēlētājs PATS lietoja to uztura bagātinātāju un visos antidopinga papīros arī ir rakstīts, ka vienīgais, kas nes atbildību par dopingu ir pats sportists! VISS.

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:46, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: ziniet, ko es esmu pamanījis - Pavlovs nekur nav sniedzis nekādu info. Visi ir runājuši, bet ne pats hokejists. Man šķiet, ka vai nu viņam ir samaksāts, lai klusē un lieki nerunā, vai arī viņš ir iebaidīts. bet tās manas domas, nezinu, vienkārši aizdomīgi...
A ko viņam teikt?
Laikā kad sabiedrība kā lielāko grēkāzi pataisa Āri Aivaru (vai Aivaru Āri, nekad nevaru atcerēties kā tur īsti ir), viņam nākt klajā ar paziņojumu - "Ziniet, es pats, lohs būdams, nesapratu ko dzeru, nevienam no LOK ārstiem nepateicu, ka lietoju kko ārpus viņiem zināmā saraksta utt." ir pašnāvība no PR puses.

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:49, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: ziniet, ko es esmu pamanījis - Pavlovs nekur nav sniedzis nekādu info. Visi ir runājuši, bet ne pats hokejists. Man šķiet, ka vai nu viņam ir samaksāts, lai klusē un lieki nerunā, vai arī viņš ir iebaidīts. bet tās manas domas, nezinu, vienkārši aizdomīgi...
Pavlovs labak nesaka neko, lai nesarunatu ko nevajag, nevelas vins samaitat attiecibas ne ar Dinamo, ne apspriest IIHF lemumu, kad viss atrisinanasies, gan jau sniegs savu komentaru, bet ne jau kamer viss procesa.

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:51, pirms 11 gadiem
titulbilde nav diezko piemērota

     [+] [-]

, 2014-04-29 14:51, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Freibergs jau arī publiski nav izteicies , bet tikai viņa advokāts.
Labāk lai klusē un nepasaka neko lieku - daudzu sportistu gadījumā tā ir pārbaudīta patiesība.

Freibergam, atšķirībā no Pavlova, tas dopings ir nopietnāks, t.i., nevis katrā otrajā uztura bagātinātāju veikalā nopērkams stimulants, bet testesterons, kas ir attiecināms anabolisko steroīdu grupai. Tāpēc te sekas var būt daudz nopietnākas.
Un, ja advokāts grib pierādīt, ka ir bijušas neprecizitātes pašā dopinga testēšanā, tad labāk neko lieku nepateikt.

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:10, pirms 11 gadiem
Būtība piekrītu tiem kuri saka, ka šī ir cūcība.
Manā skatijymā termiņš ir par lielu.
Bet ar Bekstrēmu, gan ir interesanti, un viņš jau neesot bijis vienīgais dopingotājs savā komandā, esot vel viens, bet tie taču Zviedri, ko gan mēs maza valstina varam iebilst.

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:17, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ...mēs esam uzlūguši arī tādus spēlētājus kā Aniņš, Propošins, Āboliņš, Daņilovs, Ozols. ...
Kas ir Aniņš???
Varbūt Artis Aniņš - attāli pazīstu vienu tādu liepājnieku, kas amatieros mēdza spēlēt.

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:18, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Būtība piekrītu tiem kuri saka, ka šī ir cūcība.
Manā skatijymā termiņš ir par lielu.
Bet ar Bekstrēmu, gan ir interesanti, un viņš jau neesot bijis vienīgais dopingotājs savā komandā, esot vel viens, bet tie taču Zviedri, ko gan mēs maza valstina varam iebilst.
Nevis zviedri, bet NHL, kuri neļaus kaut kādiem IIHF diskvalificēt savus spēlētājus (un IIHF arī nediskvalificēs, jo viņiem NHL ir daudz vajadzīgāks, nekā otrādi).

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:19, pirms 11 gadiem
Kaut kur bija Lipmana izteikumi, ka viņš izdarīšot VISU, lai sodi abiem būtu mazāki!

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:42, pirms 11 gadiem
Izskatās, ka Dinamo paši aizstāv Pavlovu un pārsūdzēs lēmumu:
Pavlovam piespriestā diskvalifikācija tiks...

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:45, pirms 11 gadiem
sjamba rakstīja: Kaut kur bija Lipmana izteikumi, ka viņš izdarīšot VISU, lai sodi abiem būtu mazāki!
Bija teksts, ka viņš darīs visu, kas viņa spēkos, lai sods būtu mazāks.

1,5 gadi IR MAZĀKS sods, jo par tādu pašu iekrišanu citi ir saņēmuši pa 2 gadiem.

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:51, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Izskatās, ka Dinamo paši aizstāv Pavlovu un pārsūdzēs lēmumu:
http://dinamoriga.eu/lv/zinas/visas-zinas/pavlovam-piespriesta-diskvalifikacija-tiks-parsudzeta-starptautiskaja-sporta-arbitraza
Ko viņi centīsies panākt? Lai Pavlovu attaisno un ņem priekšā komandas ārstu?

Tik te ir viens apstāklis - Dinamo ārsts nav nekāds Latvijas izlases, kā IIHF pārstāvis, viņš ir 3. persona, kas hokejistam iedeva uztura bagātinātāju, ko sportists, neziņojot ne izlases ārstam, ne LOK ārstiem, arī iedzēra - jebšu tā bija pašiniciatīva.
Ja viņam to būtu iedevis izlases ārsts kāds, tad jā, bet tā - kāda starpība iedeva Dinamo doks vai kāds "melnais darbonis" uz ielas?

Es nasaku, ka Pavlovam neizdosies pierādīt, ka viņš ir apstākļu sakritības upuris (kāds viņš, po ņe opotnosti, arī ir), taču tas būs ĻOTI grūti.

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:53, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Bija teksts, ka viņš darīs visu, kas viņa spēkos, lai sods būtu mazāks.

1,5 gadi IR MAZĀKS sods, jo par tādu pašu iekrišanu citi ir saņēmuši pa 2 gadiem.
Par Freibergu nezinu, bet Pavlovam, ņemot vērā ārsta atzīšanos, 2 sezonas gar degunu - tas man liekas pārāk smags sods! Galu galā svara samazinātājs īpašas priekšrocības nedod, nav jau bokss, kur var ielēkt ctā svara kategorijā.

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:55, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ko viņi centīsies panākt? Lai Pavlovu attaisno un ņem priekšā komandas ārstu?

Tik te ir viens apstāklis - Dinamo ārsts nav nekāds Latvijas izlases, kā IIHF pārstāvis, viņš ir 3. persona, kas hokejistam iedeva uztura bagātinātāju, ko sportists, neziņojot ne izlases ārstam, ne LOK ārstiem, arī iedzēra - jebšu tā bija pašiniciatīva.
Ja viņam to būtu iedevis izlases ārsts kāds, tad jā, bet tā - kāda starpība iedeva Dinamo doks vai kāds "melnais darbonis" uz ielas?

Es nasaku, ka Pavlovam neizdosies pierādīt, ka viņš ir apstākļu sakritības upuris (kāds viņš, po ņe opotnosti, arī ir), taču tas būs ĻOTI grūti.
kādā sakarā tu pin te kaut kur ārstu?

mēģinās lai šo attaisno vai samazina sodu! un tikai!
citus jautājumus Sporta arbitrāžās tiesa neskatīs, tikai šo IIHF lēmumu par 1.5 gada DSQ!

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:56, pirms 11 gadiem
Vitaļu uz Ameriku, bet DR ārstu uz sibiriju

     [+] [-]

, 2014-04-29 15:59, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kādā sakarā tu pin te kaut kur ārstu?

mēģinās lai šo attaisno vai samazina sodu! un tikai!
citus jautājumus Sporta arbitrāžās tiesa neskatīs, tikai šo IIHF lēmumu par 1.5 gada DSQ!
A uz kā pamata viņu attaisnot? Vajag pierādīt, ka tā nav bijusi viņa vaina. Kā to pierādīt? TE vot sākas arī viss stāsts par ārstiem... .

     [+] [-]

, 2014-04-29 16:02, pirms 11 gadiem
sjamba rakstīja: Par Freibergu nezinu, bet Pavlovam, ņemot vērā ārsta atzīšanos, 2 sezonas gar degunu - tas man liekas pārāk smags sods! Galu galā svara samazinātājs īpašas priekšrocības nedod, nav jau bokss, kur var ielēkt ctā svara kategorijā.
Nu tev tā liekas, jo faktiski 1,5 gadi IR mazāks sods nekā 2. Nevar pēkšņi tagad 3 mēnešus iedot, ja visiem tiek doti 2 gadi par šādiem pārkāpumiem.
Pavlovs nevis uz svara samazinātāju iekrita, ja tas būtu svara samazinātājs, tad nevienam nebūtu nekādas daļas, BET, šī konkrētā produkta sastāvā bija DMAA - stimulants, kas ir aizliegto vielu sarakstā.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-29 16:04, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: A uz kā pamata viņu attaisnot? Vajag pierādīt, ka tā nav bijusi viņa vaina. Kā to pierādīt? TE vot sākas arī viss stāsts par ārstiem... .
tad jau redzēs, ja iet uz arbitrāžu, tad jau ar argumentiem kādiem ies...
mēs te tik zīlēt un pīpēt gaidot visus lēmumus varam...
neviens par to skaļi nekur nebazūnēs!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-29 16:06, pirms 11 gadiem
Lai iet apciemot,to,kas vinam tos iebaroja ziedus vel aizness.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-29 16:20, pirms 11 gadiem
AHL būtu ideālais variants, bet šaubos vai tik augstu uzlēks.

     [+] [-]

, 2014-04-29 17:35, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nu tev tā liekas, jo faktiski 1,5 gadi IR mazāks sods nekā 2. Nevar pēkšņi tagad 3 mēnešus iedot, ja visiem tiek doti 2 gadi par šādiem pārkāpumiem.
Pavlovs nevis uz svara samazinātāju iekrita, ja tas būtu svara samazinātājs, tad nevienam nebūtu nekādas daļas, BET, šī konkrētā produkta sastāvā bija DMAA - stimulants, kas ir aizliegto vielu sarakstā.
Paskatījos, kas ir DMAA, stimulators, līdzīgs pseidoefedrīnam, kuru lietoja ASV un Jaunzēlandes armijā, kam blakus efekts ir svara nomešana, aizliegts no 2010. gada.

     [+] [-]

, 2014-04-29 18:55, pirms 11 gadiem
sjamba rakstīja: Paskatījos, kas ir DMAA, stimulators, līdzīgs pseidoefedrīnam, kuru lietoja ASV un Jaunzēlandes armijā, kam blakus efekts ir svara nomešana, aizliegts no 2010. gada.
Viņu lietoja un lieto liela daļa parasto fitnesistu, kas ir svaru zālēs - dzerot pirmstreniņa enerģijas dzērienus. Svara samazināšana no viņa, ja arī ir, tad ĻOTI minimāla (t.i., kā blakusefekts, protams, ir, taču vāji izteikts).

     [+] [-]

, 2014-04-30 09:27, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: A uz kā pamata viņu attaisnot? Vajag pierādīt, ka tā nav bijusi viņa vaina. Kā to pierādīt? TE vot sākas arī viss stāsts par ārstiem... .
Ja ārsts pats saka, ka ir iedevis, tad Pavlova vaina (pareizāk sakot nevainīgums) ir pierādāms fakts. Viņš nav zinājis, ko lieto. Labticīgs cietējs. Cilvēks bez viltus, labā ticībā un uzticoties speciālistam lietoja preperātu, neapzinoties tā sastāvu. Es, ja godīgi, vispār nesaprotu kādēļ viņam ir diskvalifikācija... Apstākļu sakritības upuris un viss... Te nu tagad tiesās, nu tik būs. ārstam pa pakaļu, tā ir viņa atbildība.
jau iepriekš rakstīju, ka reāli Pavlovam ir pamats iesūdzēt tiesā DR par nolaidību un neiegūtās peļņas zaudēšanu... Es tādēļ brīnos, ka viņš klusē... acīmredzot ir kādas vienošanās, ka pēc diskvalifikācijas spēlēs DR vai tamlīdzīgi un viss.. Reāli sportistam sačakarē 1,5 gadu, bet viņš klusē - tur kaut kas nelīmējas kopā...