Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Dārziņš novembrī pievienosies Latvijas izlases treneru korpusam

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Dārziņš novembrī pievienosies Latvijas izlases treneru korpusam
Lauris Dārziņš. Foto: LOK/Edijs Pālens/LETA

Novembrī gaidāmajās pārbaudes spēlēs pret Dāniju un Norvēģiju Latvijas hokeja izlases treneru štābā strādās 37 gadus vecais Lauris Dārziņš, kurš pēc Pekinas olimpiskajām spēlēm noslēdza spēlētāja karjeru valstsvienībā, informē Latvijas Hokeja federācija (LHF).

37 gadus vecais Lauris Dārziņš šo sezonu nav sācis hokeja laukumā, taču arī nav paziņojis par aktīvās karjeras beigām. Pēc Pekinas olimpiskajām spēlēm Dārziņš pielika punktu karjerai Latvijas hokeja izlasē, kuras sastāvā viņš laukumā bija devies 120 spēlēs, gūstot 43 vārtus un atdodot 43 rezultatīvas piespēles.

Portālam ''Sportacentrs.com'' zināms, ka novembrī Dārziņš atgriezīsies Latvijas hokeja izlasē, taču nevis spēlētāja, bet gan trenera ampluā. Viena vieta treneru vietās kļuva brīva pēc tam, kad Harija Vītoliņa asistents Viktors Ignatjevs lēma pievienoties okupantu līgas kluba ''Kunlun'' treneru korpusam. Grozījumi sporta likumā aizliedz Latvijas sportistiem un sporta darbiniekiem piedalīties Krievijā notiekošajās sacensībās, līdz ar to pēc Ignatjeva lēmuma viņa darbs Latvijas izlasē ir noslēdzies.

Vēlāk informāciju apstiprinājusi Latvijas Hokeja federācija (LHF), kura pie reizes informē, ka treneru korpusu papildinājis ne tikai Dārziņš, bet arī somu speciālists Peteri Nummelins. 49 gadus vecais Nummelins vien 2018. gadā noslēdza profesionālo hokejista karjeru. Ar Somijas izlasi viņš kļuvis par pasaules čempionu, četras reizes izcīnījis sudraba medaļas, bet trīs reizes bijis medaļās olimpiskajās spēlēs (viena sudraba, divas bronzas).

Latvijas izlase 10. un 11. novembrī aizvadīs divas pārbaudes spēles Norvēģijas pilsētā Tronheimā. Vispirms tā spēkosies ar mājinieci Norvēģiju, bet vēlāk arī ar Dāniju. Iepriekš galvenais treneris Vītoliņš atklāja, ka novembrī gaidāmajās spēlēs viņš vēlas pārbaudīt spēlētājus līdz 25 gadu vecumam.

LHF informē, ka Latvijas izlase uz Tronheimu dosies 8. novembrī, bet abas spēles tiešraidē būs vērojamas TV6 kanālā un Go3 platformā.

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/7187/darz...

1 2 38 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 13:57, pirms 2 gadiem
Dārziņš un Nummeliņš

     [+] [-]

, 2022-10-28 14:15, pirms 2 gadiem
oxa rakstīja: Dārziņš un Nummeliņš
Varbūt pat Kumeliņš Dārziņā?!

     [+] [-]

, 2022-10-28 14:44, pirms 2 gadiem
Interesanti cik no LV izlases treneru korpusa ir ar LSPA diplomu kabatā, kas tiem ļauj strādāt par treneriem?😉

     [+] [-]

, 2022-10-28 14:58, pirms 2 gadiem
Labāk par spēlmani būtu palicis, nahrena viņš treneru korpusā ir vajadzīgs? Ja nebūs Jeļisejeva, kurš vairākuma brigādes vilks kreisajā flangā bez bračkām Bukartiem, kurš, konkrēti, vārdi, uzvārdi, javkas!!!? Balcers no Pantērām par 99% atkrīt, Dogmens ar Karsiku arī par penzi sevi deklarējuši, kurš vēl, ibio, rio un, vēlams, ar labo satvērienu!?

     [+] [-]

, 2022-10-28 15:00, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti cik no LV izlases treneru korpusa ir ar LSPA diplomu kabatā, kas tiem ļauj strādāt par treneriem?😉
Bocmani, ne tur meklē, ibio, rio, ne tos jautājumus uzdod, priekš kam tev, personiski tev, ir jāzin, ir kādam tur tie diplomi vai nav? Ar asinīm rakakstītā normatīvā akta sindroms tev po žizņi strādā, vai!?

  +2 [+] [-]

, 2022-10-28 15:06, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti cik no LV izlases treneru korpusa ir ar LSPA diplomu kabatā, kas tiem ļauj strādāt par treneriem?😉
te var to pārbaudīt, kuram ir aktīvs sertifikāts. Tikai jāņem vērā, ka uzreiz pēc absolvēšanas tur speciālisti neparādās.

P.S.
Dārziņam ir aktīvs B kategorijas trenera sertifikāts.

https://lsfp.lv/sporta_registrs/ser...

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 15:08, pirms 2 gadiem
Man jāsmejas par Jelisejevu kā Dārziņa aizvietotāju.

     [+] [-]

, 2022-10-28 15:13, pirms 2 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Man jāsmejas par Jelisejevu kā Dārziņa aizvietotāju.
Kas tur smieklīgs? Tieši Jeļisejevs izvilka vienu svarīgu maču, bez kura, iespējams, mēs varētu arī uz Bē grupu nograbēt

     [+] [-]

, 2022-10-28 15:33, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: te var to pārbaudīt, kuram ir aktīvs sertifikāts. Tikai jāņem vērā, ka uzreiz pēc absolvēšanas tur speciālisti neparādās.

P.S.
Dārziņam ir aktīvs B kategorijas trenera sertifikāts.

https://lsfp.lv/sporta_registrs/sertificetie_sporta_specialisti
Nē, tas ir skaidrs, ka par speciālistu kļūst tikai ar laiku, bet vienalga pamats tam visam tiek ielikts nopietns.
Visu cieņu Dārziņam, ja ir beidzis LSPA, un diploms ir kabatā.

     [+] [-]

, 2022-10-28 15:37, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Interesanti cik no LV izlases treneru korpusa ir ar LSPA diplomu kabatā, kas tiem ļauj strādāt par treneriem?😉
Un cik tad ir vai nav?

  +2 [+] [-]

, 2022-10-28 15:37, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Labāk par spēlmani būtu palicis, nahrena viņš treneru korpusā ir vajadzīgs? Ja nebūs Jeļisejeva, kurš vairākuma brigādes vilks kreisajā flangā bez bračkām Bukartiem, kurš, konkrēti, vārdi, uzvārdi, javkas!!!? Balcers no Pantērām par 99% atkrīt, Dogmens ar Karsiku arī par penzi sevi deklarējuši, kurš vēl, ibio, rio un, vēlams, ar labo satvērienu!?
ej tirst ar visu savi utaino jeļisejevu tupai čurban

  -2 [+] [-]

, 2022-10-28 15:50, pirms 2 gadiem
Vispārīgi, par tiem sertifikātiem runājot, pirmais, kurš pacēla šo jautājumu, vārda tiešajā nozīmē, lai ieriebu Irbem, bija Kira Lipmans Bocmanim ar, šķiet, jau vecuma marasms tuvojas Tādās jomās, kā sports, kultura, māksla, mūzika, diplomi ir bezjēdzīgi papīrīši, ja viņi ir, labi, tie netraucē, taču ne jau pēc to esamības vai neesamības tiek vērtētas personības Labi, piemēram, Raimondam Paulam, zinu, ir diploms, jo viņš iesāka savu radošo darbību LPSR laikā, kur bez diploma nu ne kādi tu neizsitīsies Tāču, piemēram, Sēram Polam, tam, kurš ir Makkartni, no Bītliem, otroģas nekādu speciālo diplomu nebija, taču tas netraucēja viņam kļūt par vienu no visu laiku ģeniālākajiem komponistiem un tagad, mūsdienās, veiksmīgi nodarboties ar koru apmācīšanas darbību

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 16:00, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Vispārīgi, par tiem sertifikātiem runājot, pirmais, kurš pacēla šo jautājumu, vārda tiešajā nozīmē, lai ieriebu Irbem, bija Kira Lipmans Bocmanim ar, šķiet, jau vecuma marasms tuvojas Tādās jomās, kā sports, kultura, māksla, mūzika, diplomi ir bezjēdzīgi papīrīši, ja viņi ir, labi, tie netraucē, taču ne jau pēc to esamības vai neesamības tiek vērtētas personības Labi, piemēram, Raimondam Paulam, zinu, ir diploms, jo viņš iesāka savu radošo darbību LPSR laikā, kur bez diploma nu ne kādi tu neizsitīsies Tāču, piemēram, Sēram Polam, tam, kurš ir Makkartni, no Bītliem, otroģas nekādu speciālo diplomu nebija, taču tas netraucēja viņam kļūt par vienu no visu laiku ģeniālākajiem komponistiem un tagad, mūsdienās, veiksmīgi nodarboties ar koru apmācīšanas darbību
kaut kādā ziņā Tev ir taisnība, jo praktiskā piredze ir ļoti liels priekšnosacījums, lai būtu labs treneris. Bet te vienmēr gribas uzdot jautājumu - ja jau esi labs speciālists ar lielu praktisko pieredzi, tad nevajadzētu būt problēmām arī sakārto izglītības papīrus. Starp citu, hokejisti šajā ziņā nav bijuši pārāk lepni. Irbem sanāca nepatīkama situācija, bet daudzi citi to ir izdarījuši - Sorokins, Kerčs, Jēkabs un Miķelis Rēdlihi, Ozoliņš, Masaļskis, Laviņš u.c. Visu cieņu par attieksmi un gan jau kaut ko arī tajā skolā vēl var papildus iemācīties.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-28 16:08, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kas tur smieklīgs? Tieši Jeļisejevs izvilka vienu svarīgu maču, bez kura, iespējams, mēs varētu arī uz Bē grupu nograbēt
Izvilka un pēc tam, apzinoties sekas, savu izvēli izdarīja. Šobrīd viņa pieminēšana, saistībā ar izlasi, ir tikai tukša filozofēšana, jo šādiem cilvēkiem izlasē nav jābūt.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 16:12, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: kaut kādā ziņā Tev ir taisnība, jo praktiskā piredze ir ļoti liels priekšnosacījums, lai būtu labs treneris. Bet te vienmēr gribas uzdot jautājumu - ja jau esi labs speciālists ar lielu praktisko pieredzi, tad nevajadzētu būt problēmām arī sakārto izglītības papīrus. Starp citu, hokejisti šajā ziņā nav bijuši pārāk lepni. Irbem sanāca nepatīkama situācija, bet daudzi citi to ir izdarījuši - Sorokins, Kerčs, Jēkabs un Miķelis Rēdlihi, Ozoliņš, Masaļskis, Laviņš u.c. Visu cieņu par attieksmi un gan jau kaut ko arī tajā skolā vēl var papildus iemācīties.
Tu tagad arī nolaidi pērli Bocmana Ivara labākajās tradīcijās Vēlrēiz atgādinu, diploma esamība netraucē, taču... te ir vairākas nianses Daudz nezinu, kā ir sportā, bet mūzikā tur tevi uzreiz atšifrē, kas tu esi par fruktu Vai tu es izgājis no pamatu pamatiem, proti, muzicēšanām krogos, pjankām, tusiņiem un tādā veidā norūdījies, jeb arī dabūjis diplomu akadēmiskajā veidā, bet ņi hrena nerubī savā arodā, tikai tupi trinkšķini pa notīm, bez jebkāba radoša un emocionāla satura Tādi kadri neko jēdzīgu neiemācīs arī nakamajām paaudzēm, jo viņi faktiski neizdzīvo līdz tiem pārdzīvojumiem, kurus izbauidīja autori, pēc kuru darbiem tie ir mācījušies

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 16:16, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Tu tagad arī nolaidi pērli Bocmana Ivara labākajās tradīcijās Vēlrēiz atgādinu, diploma esamība netraucē, taču... te ir vairākas nianses Daudz nezinu, kā ir sportā, bet mūzikā tur tevi uzreiz atšifrē, kas tu esi par fruktu Vai tu es izgājis no pamatu pamatiem, proti, muzicēšanām krogos, pjankām, tusiņiem un tādā veidā norūdījies, jeb arī dabūjis diplomu akadēmiskajā veidā, bet ņi hrena nerubī savā arodā, tikai tupi trinkšķini pa notīm, bez jebkāba radoša un emocionāla satura Tādi kadri neko jēdzīgu neiemācīs arī nakamajām paaudzēm, jo viņi faktiski neizdzīvo līdz tiem pārdzīvojumiem, kurus izbauidīja autori, pēc kuru darbiem tie ir mācījušies
tāpēc jau arī saku, ka praktiskā pieredze ir labs priekšnosacījums. Skolā nevar iemācīt hokeju, tas ir jāspēlē. Un labam spēlētājam ir arī labas iespējas būt par labu treneri. Nav teikts, ka tā obligāti notiks, bet iespējas ir daudz labākas kā tādam, kas nav spēlējis.

     [+] [-]

, 2022-10-28 16:16, pirms 2 gadiem
biskaps rakstīja: Izvilka un pēc tam, apzinoties sekas, savu izvēli izdarīja. Šobrīd viņa pieminēšana, saistībā ar izlasi, ir tikai tukša filozofēšana, jo šādiem cilvēkiem izlasē nav jābūt.
O, ko es redzu, Bīskaps ir atdzimis! Tu vēljoprojām pa Jelgavu dzīvojies?

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 16:16, pirms 2 gadiem
Nezinu, vai to darba ētiku var iemācīt izlases treneri, taču jaunajiem čaļiem ir ko pamācīties no Dārziņa. Vismaz agrāk Lauris pēc treniņiem palika atstrādāt roku tehniku. Nevajag par zemu novērtēt Laura iespējamo ieguldījumu treneru štābā. Priecē, ka Lauris ir gatavs dot savu ieguldījumu.

     [+] [-]

, 2022-10-28 16:58, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: un gan jau kaut ko arī tajā skolā vēl var papildus iemācīties.
"gan jau kaut ko" ??? Tu nopietni?
paši sportisti intervijās stāsta, ka mācībās atvērušas acis uz lietām par kurām kā sportists nekad na domājis. Prasība pēc izglītības ir pamatota, lai trenētu nepietiek ar sava sporta pārzināšanu, ir jāmacās cilvēka ķermeņa uzbūve, darbības principi un vēl viss ko tur māca. tas nav ķekša pasākums, kurā 4 gadus dirnot "kaut ko jau iemācās"

     [+] [-]

, 2022-10-28 17:37, pirms 2 gadiem
Šī ir patīkama ziņa!

  -2 [+] [-]

, 2022-10-28 18:04, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: "gan jau kaut ko" ??? Tu nopietni?
paši sportisti intervijās stāsta, ka mācībās atvērušas acis uz lietām par kurām kā sportists nekad na domājis. Prasība pēc izglītības ir pamatota, lai trenētu nepietiek ar sava sporta pārzināšanu, ir jāmacās cilvēka ķermeņa uzbūve, darbības principi un vēl viss ko tur māca. tas nav ķekša pasākums, kurā 4 gadus dirnot "kaut ko jau iemācās"
Tā vairāk bija ironiska refleksija uz komentāru, ka izglītība ir "bezjēdzīgi papīrīši". Pats viennozīmīgi piekrītu, ka izglītība ir ļoti nepieciešama un noderīga.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 18:47, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kas tur smieklīgs? Tieši Jeļisejevs izvilka vienu svarīgu maču, bez kura, iespējams, mēs varētu arī uz Bē grupu nograbēt
Tupais čurbāns

     [+] [-]

, 2022-10-28 19:05, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Kas tur smieklīgs? Tieši Jeļisejevs izvilka vienu svarīgu maču, bez kura, iespējams, mēs varētu arī uz Bē grupu nograbēt
Neceri okupantu atbalstitajus izlase nenems.

  +1 [+] [-]

, 2022-10-28 19:26, pirms 2 gadiem
A Burts no Supermestis rakstīja: Labāk par spēlmani būtu palicis, nahrena viņš treneru korpusā ir vajadzīgs? Ja nebūs Jeļisejeva, kurš vairākuma brigādes vilks kreisajā flangā bez bračkām Bukartiem, kurš, konkrēti, vārdi, uzvārdi, javkas!!!? Balcers no Pantērām par 99% atkrīt, Dogmens ar Karsiku arī par penzi sevi deklarējuši, kurš vēl, ibio, rio un, vēlams, ar labo satvērienu!?
Kāds Jeļisejevs tev vilcējs? Tu nesmīdini. Vienu reizi iemeta ripuli uzreiz zvaigzne? Nu bāc, tad arī Bičevskis būtu vilcējs, tas gan arī izlasei metis mieru. Un ja pats aizskrien pēc utainajiem koka rubļiem, lai tur arī paliek.
Maz džeku ar kreiso satvērienu?
Balcers, ja brīvs, Egle, Tralmaks ja būs brīvs un Vītoliņš atkal netēlos pajoliņu, tevis pieminētie Bukarti, kas gan vairākumā ir 0, jo īpaši vecākais, kas to vien dara, kā met pa stabiem, var noriskēt un palaist Lapinski. Bāc ja ir bijuši gadi, kad vairākumā mauc Meijveidīgie, tad nebūs grūti atrast, ko ielikt vairākumā. Džeku, kas prot iemest vai pieturēt pietiek. Tas cik no viņiem ir līdzvērtīgi Laurim ir cits jautājums. Tavs jaunais mīļotais Jesiļejevs, viennozīmīgi nav vienīgais glābējs.

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 19:48, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Tā vairāk bija ironiska refleksija uz komentāru, ka izglītība ir "bezjēdzīgi papīrīši". Pats viennozīmīgi piekrītu, ka izglītība ir ļoti nepieciešama un noderīga.
tak nedrīkst ironizēt pie hokeja izlases rakstiem, tam ir domāts ģinamo vai visādi skeletoni un tamlīdzīgas minoritātes!

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 19:50, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tak nedrīkst ironizēt pie hokeja izlases rakstiem, tam ir domāts ģinamo vai visādi skeletoni un tamlīdzīgas minoritātes!
Labi

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 20:07, pirms 2 gadiem
Pofig Jeļisejevs.Vairāk interesē,ko Nummelins dara trenera korpusā???

     [+] [-]

, 2022-10-28 20:14, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: Pofig Jeļisejevs.Vairāk interesē,ko Nummelins dara trenera korpusā???
salej un pasniedz zaceni

  +1 [+] [-]

, 2022-10-28 20:17, pirms 2 gadiem
otava rakstīja: Pofig Jeļisejevs.Vairāk interesē,ko Nummelins dara trenera korpusā???
Es domāju, ka pārņems Ignatjeva funkciju, strādās ar aizsargiem. Jautājums drīzāk ir ir par Laura lomu.

     [+] [-]

, 2022-10-28 20:19, pirms 2 gadiem
ja nopietni, no eiropas u25 sanāk ļoti šķidra izlase

https://www.eliteprospects.com/nati...

     [+] [-]

, 2022-10-28 20:25, pirms 2 gadiem
Viss jau ir labi un pareizi Dārziņš nav slikts, bet Vītoliņu gan prom vajadzētu. Jā, stulbi sporta veidus salīdzināt bet basketbolā bija līdzīga situācija ar Štelmaheru un Vecvagaru, kad mēs zelta paaudzi sabojājām, tagad kaut kas līdzīgs ar Vītoliņu. Godīgi sakot, mums LV speciālisti var būt 10/10 baļļu labi asistenti ārzemju trenerim. Mums vajadzēja ņemt, to pašu Kīnenu kuru nesen paņēma Itāļi.

Vitoliņš savu vērtību jau OG reāli ir nositis, pret sava līmeņa komandām nu švaķi nospēlējām. Daudzi līdzjutēji cēlās agri tad, 6 no rīta lai LV atbalstītu, bet treneris komandu nespēja noskaņot kaujai. Tāda līmeņa komandai kā LV svarīgākais ir motivācija, tehniski nekad nebūsim labāki par kādām 10 pasaules komandām, vienīgais trumpis LV komandas gars, kura nav šobrīd

  -1 [+] [-]

, 2022-10-28 20:44, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja nopietni, no eiropas u25 sanāk ļoti šķidra izlase

https://www.eliteprospects.com/nation/latvia/abroad-players-in-eu?age=u25
vēl jau ir Latvijas komandās spēlējošies. Un nekur nav sienā ieskrāpēts, ka pilnīgi nevins nebūs vecāks par u25 vecumu

     [+] [-]

, 2022-10-28 22:16, pirms 2 gadiem
Jeļisejevs, kā arī Kalniņš savu izvēli ir izdarījuši, un to, ka viņu izvēle aiztaisīs viņiem durvis izlasei viņi labi saprata.

Bet vispār, ar izlasi būs diezgan sūdīģi šogad. Ķēniņam, Batņam, Krastenbergam, Džeriņam pagaidām sezona katastrofiski slikta, Dārziņš beidza karjeru, Daugaviņš izlasē spēlēt vairs negrib, Indrašis spēlē diezgan viduvēji, Jeļisejevs izvēlējās rubļus, Rihards Bukrats vispār kaut kur pazuda un nekur nespēlē. No aizsarģiem Cibuļskis, Sotnieks, Jaks, Freibergs neko spožu Čehijā nerāda. No NHL drīz vai kāds atbrauks. Kas vispār spēlēs? Izlase būs vāja kā nekad. Un Daugaviņu vajadzēt prasīt uz celiem mainīt savu lēmumu.

  -2 [+] [-]

, 2022-10-28 23:01, pirms 2 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Jeļisejevs, kā arī Kalniņš savu izvēli ir izdarījuši, un to, ka viņu izvēle aiztaisīs viņiem durvis izlasei viņi labi saprata.

Bet vispār, ar izlasi būs diezgan sūdīģi šogad. Ķēniņam, Batņam, Krastenbergam, Džeriņam pagaidām sezona katastrofiski slikta, Dārziņš beidza karjeru, Daugaviņš izlasē spēlēt vairs negrib, Indrašis spēlē diezgan viduvēji, Jeļisejevs izvēlējās rubļus, Rihards Bukrats vispār kaut kur pazuda un nekur nespēlē. No aizsarģiem Cibuļskis, Sotnieks, Jaks, Freibergs neko spožu Čehijā nerāda. No NHL drīz vai kāds atbrauks. Kas vispār spēlēs? Izlase būs vāja kā nekad. Un Daugaviņu vajadzēt prasīt uz celiem mainīt savu lēmumu.
pēc kā Tu spried, ka visiem Tevis nosauktajiem sezona ir katastrofiski slikta vai "neko spožu nerāda"??? Vērtē tikai pēc rez. punktiem??? Arī aizsargus un 4. maiņas spēlētājus???

     [+] [-]

, 2022-10-28 23:52, pirms 2 gadiem
Es domāju visi kurus savulaik nodinamēja, tie vairāk negrib ielaisties ar izlasi, tie varētu būt gan Egle, gan Tralmaks utt. ! Piedalīsies tie, kam karjēra ir galīgā pakaļā!
1 2 38 komentāri