Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-20 hokejisti sāk ar 4:9 pret zviedriem

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

U-20 hokejisti sāk ar 4:9 pret zviedriem
Ņikita Jevpalovs cīņas karstumā
Foto: AP/Scanpix

Latvijas U-20 hokeja izlase šonakt Kalgari uzsāka dalību 2012. gada Pasaules čempionātā hokejā junioriem, ar 4:9 atzīstot spēcīgo Zviedrijas vienaudžu pārākumu. Ar diviem vārtiem Latvijas izlases labā atzīmējās Roberts Lipsbergs.

Maču Latvijas izlases hokejisti uzsāka aktīvi, neļaujot pretiniekiem iegūt mača iniciatīvu. Taču jau trešajā minūtē noraidīts tiek Girgensons, un nepilnu minūti vēlāk pēc skaistas izspēles mača rezultātu atklāj Makss Fribergs.

Mirkli vēlāk vairākumā nonāk jau Latvijas izlases hokejisti, taču ilgstoši nespēj pat nostāties pretinieku zonā. Visbeidzot, vairākuma izskaņā ar tālu metienu neizšķirtu izdodas panākt Tomam Andersonam. Tiesa, vien 16 sekundes vēlāk Fribergs gūst jau savus otros vārtus spēlē, vārtu priekšā pielabojot Sundstrema metienu.

Perioda turpinājumā vairākumu realizē arī Otavas "Senators" sezonu uzsākušais Mika Zibanejads, panākot jau 3:1. Tiesa, perioda vidū otros vārtus Latvijas izlases labā izdodas gūt Robertam Lipsbergam. Perioda turpinājumā Latvijas hokejisti spēlēja uzreiz trīs vairākumos, nevienu no tiem gan realizēt nespējot.

Otrās trešdaļas ievadā zviedri turpina noraidīties, taču Latvijas izlases spēlētāji izmantot to neprot. Perioda sestajā minūtē, ripai izlecot no aizvārtes, to vārtos raida Sebastjans Kolbergs. Uz laukuma dominē zviedriem, latviešiem perioda pirmajā pusē izdarot vienu vienīgu metienu. Tiesa, arvien pārliecinošāku sniegumu demonstrē arī Kristers Gudļevskis.

Jau perioda otrajā pusē savus otros vārtus spēlē āsā cīņā vārtu priekšā gūst Roberts Lipsbergs, taču nepilnas divas minūtes vēlāk Ēriks Torels iebaksta ripu arī Gudļevska sargātajos vārtos. Visbeidzot, perioda izskaņā otros vārtus vairākumā gūst Mika Zibanejads.

Trešo periodu abas komandas uzsāka līdzīga spēlē, taču perioda astotajā minūtē 7:3 panāca Joakims Nordstrems. Perioda otrajā pusē mazākumā viens pret Gustafsonu izgāja Juris Ziemiņš, taču viņš meta garām vārtiem. Tanī pašā vairākumā zviedriem izdevās gūt astotos vārtus, kad no zonas vidus precīzs bija Makss Fribergs. Mirkli vēlāk Fribergs guva jau savus ceturtos vārtus spēlē, taču pašā mača izskaņā Pauļa Zvirbuļa izdarīto metienu vārtu priekšā laboja Zemgus Girgensons, panākot izšķirošo 4:9.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlases rindās šajā spēlē tika atzīts Ņikita Jevpalovs, taču zviedriem tas bija Filips Forsbergs.

Nākamo spēli Latvijas U-20 hokeja izlase aizvadīs jau naktī uz 28. decembri, kad 5:00 pēc Latvijas laika mērosies spēkiem ar saviem Slovākijas vienaudžiem.

Pasaules U-20 čempionāts, 26. decembris

Latvijas U-20 hokeja izlase - Zviedrijas U-20 hokeja izlase 4:9 (2:3, 1:3, 1:3)

Vārti: 03:28 Fribergs (Larsons, Rensfelds, vair.) 0:1, 05:34 Andersons (Koļesņikovs, Bļugers, vair.) 1:1, 05:50 Fribergs (Sunstrems) 1:2, 08:13 Zibanejads (Kolbergs, Rakels, vair.) 1:3, 08:54 R.Lipsbergs (Jevpalovs, Ziemiņš) 2:3, 25:38 Kolbergs (Brodins) 2:4, 32:29 R.Lipsbergs (Jevpalovs) 3:4, 34:48 Torels (Nemets) 3:5, 35:38 Zibanejads (Brodins, vair.) 3:6, 47:46 Nordstrems (Rensfelds, Torels) 3:7, 53:27 Fribergs (Rensfelds, Bekmans) 3:8, 55:07 Fribergs (Kolbergs) 3:9, 58:50 Girgensons (Zvirbulis, Nīmanis, vair.) 4:9
Metieni: 13 - 40
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Johans Gustafsons

  -2 [+] [-]

, 2011-12-27 02:53, pirms 13 gadiem
Aizsardzība ar Gudļevski priekšgalā iegāza

 +36 [+] [-]

, 2011-12-27 02:55, pirms 13 gadiem
Lai arī ,protams, ka nepatīkami, bet nevienam ar tādu rezultātu pārsteigtam nevajadzētu būt.
Manuprāt, čaļi godam nokapāja, vienkārši Zviedri visos rāditājos ir spēcīgāki, kā arī neazmirsīsim, ka komanda mums samērā jauna un fiziski arī ne tā spēcīgākā...
Bet nu cerību par patīkamu rezultātu kādā no turpmākajām spēlēm ir pamats saglabāt.

 +23 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
Vārtsargs - atklāti slikti nospēlēta spēle. Nereizi neizglāba komandu, kā arī ielaida vairākus viegli ņemamus metienus. Palicis ļoti lēnīgs [flegma]. Ja nebeigs dzīvoties uz ceļiem, neko savā karjerā nesasniegs. Komandas biedros vairoja nedrošību, neticību.
Aizsardzība - problēmas ar ripas izvadīšanu no savas zonas [to pašu redzam HK Rīga izpildījumā], neprot apspēlēt presingu. Nav pirmās piespēles. Galīgi švaka spēka spēle, praktiski tās nav. Spēlējot vairākumā nav tēmētu, spēcīgu metienu pa vārtiem no zilās līnijas.
Uzbrukums - ko varēja, darīja. Daļai uzbrucēju trūkst meistarības [nav piespēles, nav pretinieka apspēlēšanas, lēna domāšana]. Maz uzvarētu iemetienu.
Komanda - neprasme apspēlēt presingu, daļai spēlētāju slikta fiziskā sagatavotība, slikta slidošanas tehnika. Nepārdomātas, ļoti slikti izpildītas, ļoti neprecīzas piespēles. Lēni domā. Bieži iekrita pozicionāli. Spēlētāji nezin, nesaprot, ko darīt kādā konkrētā spēles momentā, situācijā [spēlētājam ar ripu katrā izspēlē nav jāmeklē ar skatienu partneri, tiem jābūt savās vietās]. Neprot spēlēt pozicionāli. Galīgi neprot izspēlēt vairākumu, nezin ko darīt. Slikti, pasīvi darbojas mazākumā.
Treneri - nesaprotama dažu spēlētāju atrašanās komandā [rūķu, itsevišķi, aizsargu!!!]. Nav taktisko risinājumu.

 +10 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
Es teiktu tā – sagrāva, bet ne pazemoja

 +17 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
Līdz 3:4 bija cerīgi
Viennozīmīgi iegāza vairākums un pirmā piespēle(iziešana no zonas).
Gudļevskis nospēlēja neveiksmīgi, nevajadzēja mocīt, bet nu Miļuns lkm labāk zin.
Turam īkšķus pret slovākiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
1 cilvēks nokārtoja spēli .... žēl ...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
Gudlevskis ielaida vairaakas njemamas ripas..

 +10 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
pieklājīgs rezultāts! Tie tomēr ir Zviedri.

 +16 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
beigu rezūltāts 4:9pret Zviedriem, manuprāt, diezgan labi ja salīdzina, kad pirms 2 gadiem spēlējām elitē, zaudējām Kanādai 0:16, ASV 1:12

  +7 [+] [-]

, 2011-12-27 02:56, pirms 13 gadiem
labs skatījums uz nākamajām spēlēm, šoreiz Gudļevskis bik nepavilka, bet ticu, ka pavilks nākamajās spēlēs

 +21 [+] [-]

, 2011-12-27 02:57, pirms 13 gadiem
4:9 pret zviedru skolu, manuprāt, mums jāpaliek elitē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-27 02:58, pirms 13 gadiem
Vismaz rezultāts ir kaut cik cienīgs. Vairākums galīgi čābīgs, neskatoties uz Zemgusa vārtu guvumu vairākumā pašā spēles izskaņā.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 02:58, pirms 13 gadiem
Jāsaka kā ir , ļoti labi neizskatījās , taču vienmēr var sliktāk , bet vienu es nesaprotu - Kāpēc savā zonā ir jāčakarējas??Izmet un miers , nevis domā jaunu riteni...
Malači puikas,kārtīga pieredze un nospēlējāt godam..Par katru golu lecu kājās un priecājos it kā būtu uzvaras vārti..
Malači

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 02:58, pirms 13 gadiem
Es esmu patīkami pārsteigts par 4 iemestām ripām. To, ka būs pēriens tak varēja paredzēt. labāk šādi, nekā, piemēram 1-6.

Patika: Koļesņikovs, Pelšs, Girgensons, Lipsbergs un Jepavlovs. Pēdējie divi gan tikai statistikas pēc, bet Koļesņikovs, Girgensons un Pelšs nebija sliktāki par Zviedriem. Pārsteidza Koļesņikova drošā spēle aizsardzībā, vairākumā 1. periodā džeks parādija, ka galva uz pleciem viņam arī ir. Cerams nepazudīs.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 02:58, pirms 13 gadiem
Gudljevskis malacis!

  +9 [+] [-]

, 2011-12-27 02:58, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: 4:9 pret zviedru skolu, manuprāt, mums jāpaliek elitē
Un es domāju ka tas arī izdosies, jo lai ko te daži nīdētāji neraudātu, sniegums nemaz tik slikts arī nebija, svarīgākās spēles, jeb spēle tikai priekšā

  +3 [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
Līdz 5. vārtiem bija viss labi.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
.. rezultāts varēja arī nebūt tik liels , bet nu viss kopumā ir likumsakarīgi ! prieks, ka čaļi cīnijās un arī līdzjutēji bija viņu sabiedrotie jā, nu pirms nākamajām spēlēm ir jāpadomā par vienu lietu - mazākums ! vai nu nedrīkst noraidīties vispār un nemaz (kas ie nereāli), vai arī krietni jāpieliek atsrādājot mazākumu !

     [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
Ja aizlāpīs Gudļevskim cauro kuli, var sagaidīt ari kādu uzvaru grupā. Izeja no savas zonas ir liels akmenis Miļūna dobītē. Ja pats nespēj sakārtot iziešanu no zonas, kā rezultātā skarbi cieta arī vairākums, tad pieaicini palīgu, kas to spēj...
No Girgensona gribējās sagaidīt vairāk...

     [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
mja spele lidz 2 periodam padevas pec tam aizgaja pa burbuli

  +6 [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
Mūs iegāza vairākums,ko mēs esam darījuši treniņos ?

Bet tā malači,veiksmi nākamajās spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
smilchs2 rakstīja: Es esmu patīkami pārsteigts par 4 iemestām ripām. To, ka būs pēriens tak varēja paredzēt labāk šādi, nekā, piemēram 1-6.

Patika: Koļesņikovs, Pelšs, Girgensons, Lipsbergs un Jepavlovs. Pēdējie divi gan tikai statistikas pēc, bet Koļesņikovs, Girgensons un Pelšs nebija sliktāki par Zviedriem. Pārsteidza Koļesņikova drošā spēle aizsardzībā, vairākumā 1. periodā džeks parādija, ka galva uz pleciem viņam arī ir. Cerams nepazudīs.
Piekrītu visam par 100 procentiem

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
Man patiesībā ir prieks arī par šādu rezultātu, jo pirms spēles gaidīju lielāku sakāvi. Puiši malači!

     [+] [-]

, 2011-12-27 02:59, pirms 13 gadiem
4:9 ir chetri deviņi, bet manuprat labaka spele junioros elite pret kadu no TOPchetrinieka!
savas iespejas izmantojam (cetrus godigisakot negaidiju), vel idealib utu, ja butu iemests izgajiens mazakuma, 3pedioda beigas, neizdevas, dabujam uzreiz preti.
vartusargs diezmzel neglaba tur , kur vareja, bet dazreiz izvilka ...ari aizsargi dazas epizodes, akd zaudejam vartus lidz beigam nenostradaja.

kopuma ok, un LABI, KAD IZDEVAS IEMEST PEDEJO GOLU!
VEIKSMI TURPMAK!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 03:00, pirms 13 gadiem
nu jā, zviedriem galvenais trumpis manuprāt bija lielais ātrums, neļāva uzsākt mūsējiem uzbrukumu un ļoti cieši spēlēja. nu žēl, bet Gudļevskis arī nebija vilcējs, nevar protams teikt, ka kāds gols būtu uz viņu, bet nu jā.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-27 03:00, pirms 13 gadiem
Ja skatijaaties speeli,nevis tikai rezultaatu tad par ko priecaaties te nav, te tikpat labi vareeja buut 1:12 !!!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 03:01, pirms 13 gadiem
Kāds saprata kāpēc tas viens čalis no Zviedrijas smējās, kad nosauca labāko spēlētāju Zviedrijas izlasē?

     [+] [-]

, 2011-12-27 03:01, pirms 13 gadiem
Manuprāt visvairāk bez pirmās piespēles iegāza taktika - jo vietām mūsējie vienkārši nezināja kas viuņiem jādara!
Un vajadzētu drošāk spēlēt, fiziskāk! Ja jau esat izlasē, tad arī spēlējat par to!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 03:01, pirms 13 gadiem
Gudļevskis manā skatījumā neko tik traģisku neizdarīja, neizglāba, bet arī nenoraka. Man lielākas šausmas par aizsargiem, ne pirmā piespēle, apmulsums savā zonā, no kura pretinieks paliek viens pret vārtsargu un gūst vārtus. Priecē uzbrukums, varētu būt labāks, bet ja ņem vērā ka mūsējie jaunāki izskatījās labi. Pluss no manis Pelšam un Koļesņikovam

 +15 [+] [-]

, 2011-12-27 03:01, pirms 13 gadiem
Puiši labi nocīnijās!Gudļevskis varētu būt florbola vārtsargs!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:02, pirms 13 gadiem
Maz saprotama #7 Zvirbuļa atrašanās komandā... aizsargs un tāds punduris. Nu nevar viņš noturēt pretiniekus.:/
Konkrēts piemērs aizsargu glupumam ir 4:1 izgājiens.... nebiju redzējis tik traģisku spēli.lol

 +11 [+] [-]

, 2011-12-27 03:02, pirms 13 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: No Girgensona gribējās sagaidīt vairāk...
Gribēji, lai viņš viens aptin ap pirkstu visu Zviedru komandu, kas ir pilna ar NHL prospectiem? ļoti ok spēlēja, varēja redzēt, ka Zviedriem sagādā grūtības viņu apturēt + jāpatur prātā, ka Zemgum ir tikai 17 gadu, tātad viņš vēl ir divus gadus jaunāks, par lielāko daļu šī turnīra spēlētājiem.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-27 03:03, pirms 13 gadiem
35 minūtes kapājāmies līdzīgi, tā kā visu cieņu puišiem.

Slovākus jāņem kā mazus ezīšus.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 03:03, pirms 13 gadiem
rich68 rakstīja: Ja skatijaaties speeli,nevis tikai rezultaatu tad par ko priecaaties te nav, te tikpat labi vareeja buut 1:12 !!!
Es noskatijos visu speli un 1:12 un kautvai 10 vartu pasvars tur shodien nu nekadigi nespideja, lai ka tev to gribetos..
mes protams uzbrukam daudz retak, bet savas iespejas izmanotjams, kautgan parasti ta ne tuvu nav.

  +9 [+] [-]

, 2011-12-27 03:03, pirms 13 gadiem
Tagad saprotu, kapec Kanada atkal riko U-20 cempi - arena pilna, pat ja nespele paskontinenta jauniesu izlases. Protams, lieliska atmosfera un laba organizacija! Isti hokeja svetki

  +3 [+] [-]

, 2011-12-27 03:03, pirms 13 gadiem
Zaudējums=Gudļevskis un 1.piespēle. .....Ibitīt-tak kaut gar bortu met ārā, ja nezini kur ripu likt!...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:04, pirms 13 gadiem
Viss kārtībā.Ziemsvētki beigušies,brīnumi arī.Mums cits uzdevums ,zviedriem cits,bet šī spēle tikai parādīja puikām, kāds viņu līmenis uz zviedru fona.Ir uz ko tiekties.

  +7 [+] [-]

, 2011-12-27 03:04, pirms 13 gadiem
Mērija Džeina rakstīja: Kāds saprata kāpēc tas viens čalis no Zviedrijas smējās, kad nosauca labāko spēlētāju Zviedrijas izlasē?
Vinsh iemeta 4 golus un nedabuja labako speletaju.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:05, pirms 13 gadiem
Mērija Džeina rakstīja: Kāds saprata kāpēc tas viens čalis no Zviedrijas smējās, kad nosauca labāko spēlētāju Zviedrijas izlasē?
tāpēc, ka viņam vajadzēja iedot to balvu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:05, pirms 13 gadiem
Epizodiski bija pat ļoti laba spēle mūsējo izpildījumā,bet taisnības labad gan jāatzīst,ka ar tādu aizsardzību un vairākumu ir grūti cerēt uz ko labu pret tādu komandu kā Zviedrija!
Slēpts komentārs: jenkijs17
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 03:06, pirms 13 gadiem
jenkijs17 rakstīja: 4:9 praktiski ir tas pats, kas 0:5. piecu golu starpība pret Zviedriju tomēr ir cienījami, manuprāt
Nezinu, kada pasaule tu dzivo, ja tev 4:9 un 0:5 ir tas pats...

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 03:09, pirms 13 gadiem
chiekurs16 rakstīja: Nejau uz nulles, bet vismaz lai kkādas huinjas nelaiž iekšā un nekrīt gar zemi visu laiku kā Masala.
Varbut Masala ir vina elks

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:10, pirms 13 gadiem
Girgensons smuki beigās pielika komatu, lai būtu skaidrs turpinājums, ka cīnīsies!!! Rezultāts kā rezultāts, toties smuki cīiījās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-12-27 03:11, pirms 13 gadiem
Junior Players in Sweden 41,053
Junior Players in Latvia 1,417
Un viss ir pateikts
Mūsējie malači !

  +3 [+] [-]

, 2011-12-27 03:12, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Rezultāts izskatītos daudz smukāks, vārtusargs būtu spēlējis veiksmīgāk,bet labi, ka iemest varam un mākam.
rit redzes ,ko mes varam.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-27 03:13, pirms 13 gadiem
labak lai pret Dinamo uzpele miikstie zviedri, dabuus 2:17
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:15, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: prognozēju 1:9, sanāca 4:9, secinājums vienkāršs- eksperts esmu un palieku!


par izlasi- nav ko teikt, ja neēd rupjmaizi, tad neceriet uz kaut vienu uzvaru!
Zviedrija nav rupjmaizes...........??????????

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 03:15, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: prognozēju 1:9, sanāca 4:9, secinājums vienkāršs- eksperts esmu un palieku!


par izlasi- nav ko teikt, ja neēd rupjmaizi, tad neceriet uz kaut vienu uzvaru!
kad man bija 12 tad mani ar varu dzina gulēt :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-27 03:17, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Lipsbergam jādod NHL, no offence, bet Girgensons- BAČ spēlmanis!
Girgensons=Ivanans..............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 03:27, pirms 13 gadiem
Gudļevskim ne tikai šodien negāja, bet viņam visa šī sezona ir vāja.

     [+] [-]

, 2011-12-27 03:32, pirms 13 gadiem
No Gudlevska ,Pelsa un Girgensona gaidiiju nedaudz labaaku speeli.Paareejie nospeeja daudz maz savaa liimenii.Iistenibaa nebiija nemaz tik slikti,es pat teiktu labi,puikas ciinijaas ,malaci.Saliidzinot ar citiem gadiem, sis gads izskataas tiiri taa nekas,kaa jau rakstiiju liideriem jaaspeelee labaak,bet cereesim ka iespeeleesies.Turaas puikas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-12-27 03:35, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Lipsbergam jādod NHL, no offence, bet Girgensons- BAČ spēlmanis!
Noskuj arī savu atlikušo apmatojumu!!!

     [+] [-]

, 2011-12-27 03:38, pirms 13 gadiem
kads var iemest linku uz Dānijas un ASV spēli !?

     [+] [-]

, 2011-12-27 03:52, pirms 13 gadiem
P.S. 2. periodā Dānija-ASV 2:3 ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-27 04:16, pirms 13 gadiem
krahs rakstīja: Girgensons=Ivanans..............
Latvieši tik runā pat nezinot paši, ko saka! Girgensons viens no rezultativakajiem speletajiem savā Komanā (USHL) un visā līgā, komandas kapteinis, komandas balsts, ja vina butu tikai kauslis vins nebutu viens no labakajiem speletajiem līgā un par vinu nerunātu visi komentētāji, treneri, Latvijas hokeja leģendas! Protams, vins spele agresivak kā tas ir pienemts eiropā, kas šeit ir arī redzams. Vienigais, kas ir kopigs Girgensonam un Ivananam ir Tautiba un kurā pusē dīķim viņi spēlē. Viņa darba ētika nav salidzinama ne ar vienu. Latvija hokeja vecmeistari to saka! Tā domājiet pirms rakstiet kaut kādas muļķības!

     [+] [-]

, 2011-12-27 04:30, pirms 13 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: P.S. 2. periodā Dānija-ASV 2:3 ...
Un tagad 2:9

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 07:16, pirms 13 gadiem
Aizbraucot uz čempionāta bez vārtsarga būs grūti uzvarēt kaut vienā spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 07:26, pirms 13 gadiem
Ja taupijās mačam ar dāņiem, tad neko neteikšu, bet ja,maigi sakot,tiešām tāda ir mūsu jauniešu varēšana, tad LV spoža hokeja nākotne nav gaidāma. Un pie tam tādā spēlē, kur pretinieks rādija ne gluži to kvalitatīvāko hokeju.
Par cik HK Rīga jau otro sezonu spēlē MHL,tad nevilšus jājauta,kur ir tā LV jaunatnes hokeja uzplaukšana ko solija viens otrs LV hokeja darbonis.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 07:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja taupijās mačam ar dāņiem, tad neko neteikšu, bet ja,maigi sakot,tiešām tāda ir mūsu jauniešu varēšana, tad LV spoža hokeja nākotne nav gaidāma. Un pie tam tādā spēlē, kur pretinieks rādija ne gluži to kvalitatīvāko hokeju.
Par cik HK Rīga jau otro sezonu spēlē MHL,tad nevilšus jājauta,kur ir tā LV jaunatnes hokeja uzplaukšana ko solija viens otrs LV hokeja darbonis.
nu uzbrukums jau nebija tik slikts,iepriecināja 94,Girgensons,Pelšs,Kļaviņš,taču grūti sagaidīt ko citu,ja komandā ir divi aizsargi-Koļesņikovs,0,5-Siksna un 0,5Nīmanis,ko tur izpilda pārējie saprotams laikam,kā teiktu pinta,tikai ļauno punduru grupējumam.Diemžēl nebija arī Gudļevska diena

  -3 [+] [-]

, 2011-12-27 07:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja taupijās mačam ar dāņiem, tad neko neteikšu, bet ja,maigi sakot,tiešām tāda ir mūsu jauniešu varēšana, tad LV spoža hokeja nākotne nav gaidāma. Un pie tam tādā spēlē, kur pretinieks rādija ne gluži to kvalitatīvāko hokeju.
Par cik HK Rīga jau otro sezonu spēlē MHL,tad nevilšus jājauta,kur ir tā LV jaunatnes hokeja uzplaukšana ko solija viens otrs LV hokeja darbonis.
pats laikam atbildēji uz savu jautājumu par nākotni- 2 gadu laikā talantīgākie bērni tikko no pamperiem sāk augt laukā un mācās runāt, nevis spēlē HK Rīga. Šos puišus vēl nevar saukt par tā saucamajiem Dinamo audzēkņiem. Bet jau fakts, ka spēlējam elitē ar junioriem ir apsveicams. Un zviedru vārtusargs jau tos 4 golus ar speciāli iekšā nelaida, lai arī tikai 13 metieni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-27 07:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja taupijās mačam ar dāņiem, tad neko neteikšu, bet ja,maigi sakot,tiešām tāda ir mūsu jauniešu varēšana, tad LV spoža hokeja nākotne nav gaidāma. Un pie tam tādā spēlē, kur pretinieks rādija ne gluži to kvalitatīvāko hokeju.
Par cik HK Rīga jau otro sezonu spēlē MHL,tad nevilšus jājauta,kur ir tā LV jaunatnes hokeja uzplaukšana ko solija viens otrs LV hokeja darbonis.
Stulbie liepājnieki ne suuda nevar izaudzinaat, ja darbs tiktu izdariits godam.... arii zviedri tiktu sakauti..... nevar visu uz riigas pleciem uzgruziit :///////

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 08:14, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cik komandas spēlē MHL ? Un ko skatīties uz Zviedru fona. Can saplosīja Fin 8:1 , ko tagad domāt ? Neko, pirmā spēle. Un savus spriedelējumus,secinājumus pataupi līdz JPČ beigām. Iesaku tev paskatīties grupu turnīra sadalījumus,LV būs viena spēle,kur ir jāuzvar. Pārējās jāmēģina nepieļaut nepieklājīgas sagrāves un jau tas būs panākums.
Šitam visam var piekrist, tikai viens jautājums. Kur mums palikuši vārtsargi. Mūsu vārtsargu spēli var filmēt un rādīt citiem ka nevajag spēlēt. Ja varotciks ir nedroš tas pārmetas uz visu komandu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 08:16, pirms 13 gadiem
popovich rakstīja: pats laikam atbildēji uz savu jautājumu par nākotni- 2 gadu laikā talantīgākie bērni tikko no pamperiem sāk augt laukā un mācās runāt, nevis spēlē HK Rīga. Šos puišus vēl nevar saukt par tā saucamajiem Dinamo audzēkņiem. Bet jau fakts, ka spēlējam elitē ar junioriem ir apsveicams. Un zviedru vārtusargs jau tos 4 golus ar speciāli iekšā nelaida, lai arī tikai 13 metieni...
Es jau neprasu super izaugsmi pusotra gada laikā, bet ja izlase otrā periodā labākā gadijumā 3-4 reizes (neesmu pētijis statistiku) uzmet pa pretinieka vārtiem, tad par kādu izaugsmi var vispār runāt.

     [+] [-]

, 2011-12-27 08:20, pirms 13 gadiem
gosis rakstīja: Šitam visam var piekrist, tikai viens jautājums. Kur mums palikuši vārtsargi. Mūsu vārtsargu spēli var filmēt un rādīt citiem ka nevajag spēlēt. Ja varotciks ir nedroš tas pārmetas uz visu komandu.
Negribu īsti piekrist,ka Gudļevskis slikti nospēlēja. Tad jau jāsaka,ka Gustafsons zviedru vārtos sliktāk nostāvēja.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-27 08:20, pirms 13 gadiem
Bet kāds tad zviedriem vārtsargs, ja no 13 metieniem 4 ielaida?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 08:22, pirms 13 gadiem
MVP4 rakstīja: Bet kāds tad zviedriem vārtsargs, ja no 13 metieniem 4 ielaida?
Parēķini, Gudļevskim arī kāds %! Šusmas!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 08:22, pirms 13 gadiem
pret spēcīgu pretinieku sevišķi labi ir redzams pundurzaķu varējums,dažreiz jau palika bail,ka tiešām kādam no tiem par stipru neuzskrien virsū,sevišķi bail bija par 7 ,6 un 17 numuriem,taču viss beidzās laimīgi un pundurzaķi var gatavoties nākošājai spēlej

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 08:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cik komandas spēlē MHL ? Un ko skatīties uz Zviedru fona. Can saplosīja Fin 8:1 , ko tagad domāt ? Neko, pirmā spēle. Un savus spriedelējumus,secinājumus pataupi līdz JPČ beigām. Iesaku tev paskatīties grupu turnīra sadalījumus,LV būs viena spēle,kur ir jāuzvar. Pārējās jāmēģina nepieļaut nepieklājīgas sagrāves un jau tas būs panākums.
Kas var izmainīties līdz PČ beigām?
Un atkal jacer uz vienu vienīgu spēli, kurā iespējams ir daudz kas. Tajā skaitā,ka šo liktenīgo spēli pret dāņiem var arī nevinēt.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 08:41, pirms 13 gadiem
Gudļevskis nogāza ūdeni, vismaz puse bija ņemamaviņa līmeņa vārtsargam - vispār pēdējā laikā ne visai viņš sargā vārtos. Un vēl, mūsējie zaudēja gandrīz visas ripas cīņas pie bortiem. Pārāk ļengani juniori.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 08:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas var izmainīties līdz PČ beigām?
Un atkal jacer uz vienu vienīgu spēli, kurā iespējams ir daudz kas. Tajā skaitā,ka šo liktenīgo spēli pret dāņiem var arī nevinēt.
varbūt var vinnēt liktenīgo ar slovākiem

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 08:44, pirms 13 gadiem
Celerons rakstīja: Gudļevskis nogāza ūdeni, vismaz puse bija ņemamaviņa līmeņa vārtsargam - vispār pēdējā laikā ne visai viņš sargā vārtos. Un vēl, mūsējie zaudēja gandrīz visas ripas cīņas pie bortiem. Pārāk ļengani juniori.
vai tad pie bortiem bija cīņas

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 08:47, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: +1 , gluži vai tā arī ir, būs vēlviens labs policists no Latvijas hokejistu klāsta, patīkami, ka tiek audzināti un iespēlētu u-20 policisti!
vilciens tu esi stulbākais users, pēc nameja, tu ar man liekas visus noliec.
un girgensons nav nekāds ivanāns

  +8 [+] [-]

, 2011-12-27 08:54, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vārtsargs - atklāti slikti nospēlēta spēle. Nereizi neizglāba komandu, kā arī ielaida vairākus viegli ņemamus metienus. Palicis ļoti lēnīgs [flegma]. Ja nebeigs dzīvoties uz ceļiem, neko savā karjerā nesasniegs. Komandas biedros vairoja nedrošību, neticību.
Aizsardzība - problēmas ar ripas izvadīšanu no savas zonas [to pašu redzam HK Rīga izpildījumā], neprot apspēlēt presingu. Nav pirmās piespēles. Galīgi švaka spēka spēle, praktiski tās nav. Spēlējot vairākumā nav tēmētu, spēcīgu metienu pa vārtiem no zilās līnijas.
Uzbrukums - ko varēja, darīja. Daļai uzbrucēju trūkst meistarības [nav piespēles, nav pretinieka apspēlēšanas, lēna domāšana]. Maz uzvarētu iemetienu.
Komanda - neprasme apspēlēt presingu, daļai spēlētāju slikta fiziskā sagatavotība, slikta slidošanas tehnika. Nepārdomātas, ļoti slikti izpildītas, ļoti neprecīzas piespēles. Lēni domā. Bieži iekrita pozicionāli. Spēlētāji nezin, nesaprot, ko darīt kādā konkrētā spēles momentā, situācijā [spēlētājam ar ripu katrā izspēlē nav jāmeklē ar skatienu partneri, tiem jābūt savās vietās]. Neprot spēlēt pozicionāli. Galīgi neprot izspēlēt vairākumu, nezin ko darīt. Slikti, pasīvi darbojas mazākumā.
Treneri - nesaprotama dažu spēlētāju atrašanās komandā [rūķu, itsevišķi, aizsargu!!!]. Nav taktisko risinājumu.
Es domāju, ka nav ko mocīties.
Vajag visu komandu nostāties pie sienas un apšaut. Lai ir miers.

Jo pēc vienas spēles ir skaidrs, ka viss ir slikti un būs vēl sliktāk.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 09:03, pirms 13 gadiem
Ar tādu spēli, es uzskatu, ka Šveice ir ņemama un arī slovākiem liksim pasvīst.. Sarauj Latvija!

     [+] [-]

, 2011-12-27 09:04, pirms 13 gadiem
Gudļevskis cīnijās prieks par to
Būtu mums tāds vārtusargs kāds Zviedriem būta 20:4
Komanda cīnījas nevar teikt kad padevās bija 9:3 bet mēs kapājām ,kapājām -Prieks par mūsējiem šā vai tā! Tie taču ir mūsu Jaunieši kurus mums vaidzēs pēc gadiem 10-15

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 09:06, pirms 13 gadiem
K-Rab rakstīja: Ar tādu spēli, es uzskatu, ka Šveice ir ņemama un arī slovākiem liksim pasvīst.. Sarauj Latvija!
Mēs Ticam Jums

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 09:16, pirms 13 gadiem
Izklausās, ka ilgāku laiku bija intriga, un tas jau ir labi. Bet

"pašā mača izskaņā Pauļa Zvirbuļa izdarīto metienu vārtu priekšā laboja Zemgus Girgensons, panākot izšķirošo 4:9"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-12-27 09:24, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas var izmainīties līdz PČ beigām?
Uz ko tad tu cerēji ?
Normāla spēle, ja salīdzina mūsu un zviedru resursus - cilvēku un naudas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 09:40, pirms 13 gadiem
Viss ir labi Mīļie! Sirdī un domās esam kopā ar Jums Kanādā! Puišiem visu cieņu! Lai lielā izlase pamācās ar kādu degsmi jācīnās!Veiksmi un izturību Jums! Gaidam Jūs mājās ar uzvarām!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 09:44, pirms 13 gadiem
Butu sametuši savus vairâkumus,kas bija daudz,butu cits skats uz dzivi.Kopumã,kapâja labi

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 09:48, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Labrīt!
Ārzemnieki jādzen mājās, mazais Zvirbulis ņēmās pa diviem!Nākošgad vairāk džekus no pašmāju čempionāta.
P.S. Kur var noskatīties Dānijas - ASV spēli, paldies?
ar tEVI NAV LABI,VARBŪT SALĀPIES
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-27 09:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja taupijās mačam ar dāņiem, tad neko neteikšu, bet ja,maigi sakot,tiešām tāda ir mūsu jauniešu varēšana, tad LV spoža hokeja nākotne nav gaidāma. Un pie tam tādā spēlē, kur pretinieks rādija ne gluži to kvalitatīvāko hokeju.
Par cik HK Rīga jau otro sezonu spēlē MHL,tad nevilšus jājauta,kur ir tā LV jaunatnes hokeja uzplaukšana ko solija viens otrs LV hokeja darbonis.
butu jau nu pastavejis klusu soreiz...
soreiz jau nu galigi nevajadzetu parmest speletajiem par slikto speli
iemest 4 ripas pret zviedriem ir loti solidi jebkurai valstij.
turklat nem vera, ka si izlase ir arkartigi jauna uz citu fona.
par labako speletaju atzina 17 gadigo Jevpalovu, 2 varti 17 gadigajam Lipsbergam, vieni 17 gadigajam Girgensonam un vieni 18 gadigajam Andersonam kuram 18 gadi palika tikai pirms dazam nedelam.
bet zviedriem gandriz visi speletaji ir 19 gadigi.
junioru hokeja tiem 2 gadiem ir milzu nozime. 2 gadu laika var ieverojami progreset.
es teiktu, ka sis ir loti cienijams rezultats, ik ipasi nemot vera, ka Gudlevskis nenospeleja diezko spidosi.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 10:00, pirms 13 gadiem
Malači! Aizsardzībā gan jāpieliek

     [+] [-]

, 2011-12-27 10:00, pirms 13 gadiem
SuperMary rakstīja: tiem kas nav redzējuši spēli - labāk paklusējiet.
Čaļi malači, īstenība pat ļoti patika spēle, it īpaši uzbrukums. Aizsardzība varēja redzēt ka nav ne meistarības, ne pieredzes. Gudļevskis.. no comments.
Veiksmi nākamajos mačos!
patika uzbrukums?? tu smejies? iemet ripu zonā un tad 20%, ka izcīna atpakal, tikmēr zviedrs ieiet zonā apspēlējot 4 mūsējos......

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 10:11, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: bet zviedriem gandriz visi speletaji ir 19 gadigi.
junioru hokeja tiem 2 gadiem ir milzu nozime. 2 gadu laika var ieverojami progreset.
Tieši tā!
Plus viņiem vēl lielākā daļa draftēti NHL...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 10:27, pirms 13 gadiem
Ir labi, tomēr metienu attiecība 13-40

     [+] [-]

, 2011-12-27 10:27, pirms 13 gadiem
Mazākums,vairākums jātrennē un no savas vārtu priekšas visus jāvāc nost,Zviedri divus gan drīz identiskus golus vairākumā iemeta,piespēlēja vārtu priekšā un tur neviena nemaisīts meta pa vārtiem,vārtu priekšā aizsardzībā mums krietni jāpieliek da un no zonas netiekam ārā...Gudļevskis jau nu arī salaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 10:32, pirms 13 gadiem
Veči malači , cīnijas līdz galam! Nekas , cerēsim ka , šodien Slovākus uzvarēsim!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 10:33, pirms 13 gadiem
Autor,Zibanejad nespēlē Ottawā,labrīt!!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 10:53, pirms 13 gadiem
Muuseejiem baigi labais metienu realizeeshanas procents
no 13 metieniem 4

  -3 [+] [-]

, 2011-12-27 10:55, pirms 13 gadiem
Kaut arī redzēju tikai 2. trešdaļu, gribētos teikt, ka zviedri izskatijās pārāk labi, nevis mūsējie slikti. Protams, bija arī manāms meistarības, saprašanās un vnk fiziskas masas trūkums.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 11:13, pirms 13 gadiem
Zviedri izskatījās divas reizes lielāki par mūsējiem. Pat tiem kam no zvidriem bija restes izskatījās ka Goliāti pret mūsu zvirbuļiem. Es te lasu visi cepās par augumiem utt.... bet kad pats ieraudzīju mūsu izlasi........ nu neticu ka Latvijā nevar izaudzināt normāla auguma hokejistus!!! Nu vienīgais attaisnojums varētu ka tiem miljonāriem kas vienīgie izsit savus bērnus hokejā laikam dzimst tādi punduri......

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 11:15, pirms 13 gadiem
krustinnss rakstīja: Junior Players in Sweden 41,053
Junior Players in Latvia 1,417
Un viss ir pateikts
Mūsējie malači !
nekas nav pateikts.... paskaties cik junioru hokejistu ir šveicē!!! Tad jau Ķīna spēcīgāka par Zviedriem

  -3 [+] [-]

, 2011-12-27 11:25, pirms 13 gadiem
Patika: Koļesņikovs, Pelšs, Girgensons, Lipsbergs un Jepavlovs. Pēdējie divi gan tikai statistikas pēc, bet Koļesņikovs, Girgensons un Pelšs nebija sliktāki par Zviedriem. Pārsteidza Koļesņikova drošā spēle aizsardzībā, vairākumā 1. periodā džeks parādija, ka galva uz pleciem viņam arī ir. Cerams nepazudīs.
Ar ko tad patika Kolesnikovs?Droši ka ar to bija tikai pie 5 ielaistiem,nevis visiem 9!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 11:30, pirms 13 gadiem
Te būs statistika (ja nu kādam interesē): stats.iihf.com
Visai interesanti tas, ka vienai maiņai ir +1 !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 11:32, pirms 13 gadiem
smilchs2 rakstīja: Es esmu patīkami pārsteigts par 4 iemestām ripām. To, ka būs pēriens tak varēja paredzēt. labāk šādi, nekā, piemēram 1-6.

Patika: Koļesņikovs, Pelšs, Girgensons, Lipsbergs un Jepavlovs. Pēdējie divi gan tikai statistikas pēc, bet Koļesņikovs, Girgensons un Pelšs nebija sliktāki par Zviedriem. Pārsteidza Koļesņikova drošā spēle aizsardzībā, vairākumā 1. periodā džeks parādija, ka galva uz pleciem viņam arī ir. Cerams nepazudīs.
Droša?Tikai esot klat pie 5 goliem?Droši parsteidza ar to ka nav pie visiem 9!

     [+] [-]

, 2011-12-27 11:34, pirms 13 gadiem
GaryII rakstīja: Uz ko tad tu cerēji ?
Normāla spēle, ja salīdzina mūsu un zviedru resursus - cilvēku un naudas...
Es kaut kā tomēr cerēju,un ceru, ka kaut kādai atdevei taču tomēr jabūt no mūsu jauno spēletāju centralizācijas diezgan labā līmenī.
Neceru,ka mūsējie puiši tagad visus uzvarēs, bet bija cerība,ka parādīs cienijamu sniegumu.

     [+] [-]

, 2011-12-27 11:36, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: pret spēcīgu pretinieku sevišķi labi ir redzams pundurzaķu varējums,dažreiz jau palika bail,ka tiešām kādam no tiem par stipru neuzskrien virsū,sevišķi bail bija par 7 ,6 un 17 numuriem,taču viss beidzās laimīgi un pundurzaķi var gatavoties nākošājai spēlej
Nu punduraluskausam jauztraucas ka tik neizšļakstas.Paskaties statistika,varbut rokas parstās tricet........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-27 11:46, pirms 13 gadiem
smilchs2 rakstīja: Gribēji, lai viņš viens aptin ap pirkstu visu Zviedru komandu, kas ir pilna ar NHL prospectiem? ļoti ok spēlēja, varēja redzēt, ka Zviedriem sagādā grūtības viņu apturēt + jāpatur prātā, ka Zemgum ir tikai 17 gadu, tātad viņš vēl ir divus gadus jaunāks, par lielāko daļu šī turnīra spēlētājiem.
Pie kam ko vēl piefiksēju spēka spēlē Girgensons bija pat ļoti labs (viens no labākajiem komandā) priekš saviem 17 gadiem..... ZA skola noteikti ir nākusi čalim pa labu!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 11:46, pirms 13 gadiem
savu vartu prieksa jacinas drosak, cik vartus vini iemeta no vartu prieksas! un butiski jauzlabo vairakums !

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 11:48, pirms 13 gadiem
Ah, es sapnī redzēju, ka mūsējie uzvarēja zviedrus 1:8 Vienu brīdi tas likās tik reāli, ka tikai pamostoties sapratu, ka tas bija sapnis.

Bet, ja nopietni, tad - visu cieņu. Šis esot junioru čempjos labākais rezultāts pret zviedriem un es domāju, tas ir pietiekami labs sasniegums! Nebijām ar pliku roku ņemami, it sevišķi pirmos 2 periodus. Pēc tam, liekas, salūzām. Re, pat somi, kas jau skaitās aptuveni Zviedrijas līmeņa komanda, Kanādai zaudēja daudz smagāk. Un, ņemot vērā, ka mūsu komanda ir jaunākā visā čempionātā - nebija slikti. Nepavisam nebija slikti. Protams, vienmēr var labāk, bet sākumam ir ok. Šonakt ir galvenā spēle, un, manuprāt, šī mūsu komanda ir pietiekami laba, lai slovākus uzvarētu

Heh, lasīju, ka visi kanādieši jutuši līdzi mūsējiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 12:08, pirms 13 gadiem
Pludiņš Vilnitis rakstīja: Nu punduraluskausam jauztraucas ka tik neizšļakstas.Paskaties statistika,varbut rokas parstās tricet........
eh vilnīti pludiņ,eh pludiņ vilniti,vai eh pludiņvilnīti

     [+] [-]

, 2011-12-27 12:14, pirms 13 gadiem
Tapec ka Friebergs (tas kas smejas) iemeta 4 golus, un drosvien domaja ka dabus balvu ka labakais, ta vismaz man skaidroja zviedru draugs
Mērija Džeina rakstīja: Kāds saprata kāpēc tas viens čalis no Zviedrijas smējās, kad nosauca labāko spēlētāju Zviedrijas izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-27 12:49, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cik komandas spēlē MHL ? Un ko skatīties uz Zviedru fona. Can saplosīja Fin 8:1 , ko tagad domāt ? Neko, pirmā spēle. Un savus spriedelējumus,secinājumus pataupi līdz JPČ beigām. Iesaku tev paskatīties grupu turnīra sadalījumus,LV būs viena spēle,kur ir jāuzvar. Pārējās jāmēģina nepieļaut nepieklājīgas sagrāves un jau tas būs panākums.
Ar šādu domāšanu [par vienu spēli] LV hokejs neko nesasniegs. Tad jau labāk spēlēt divīzijā ar spēkā līdzvērtīgiem pretiniekiem, lai būtu asumiņš, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Savādāk viena muļļāšanās pa savu zonu, atsišanās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 12:58, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vārtsargs - atklāti slikti nospēlēta spēle. Nereizi neizglāba komandu, kā arī ielaida vairākus viegli ņemamus metienus. Palicis ļoti lēnīgs [flegma]. Ja nebeigs dzīvoties uz ceļiem, neko savā karjerā nesasniegs. Komandas biedros vairoja nedrošību, neticību.
Aizsardzība - problēmas ar ripas izvadīšanu no savas zonas [to pašu redzam HK Rīga izpildījumā], neprot apspēlēt presingu. Nav pirmās piespēles. Galīgi švaka spēka spēle, praktiski tās nav. Spēlējot vairākumā nav tēmētu, spēcīgu metienu pa vārtiem no zilās līnijas.
Uzbrukums - ko varēja, darīja. Daļai uzbrucēju trūkst meistarības [nav piespēles, nav pretinieka apspēlēšanas, lēna domāšana]. Maz uzvarētu iemetienu.
Komanda - neprasme apspēlēt presingu, daļai spēlētāju slikta fiziskā sagatavotība, slikta slidošanas tehnika. Nepārdomātas, ļoti slikti izpildītas, ļoti neprecīzas piespēles. Lēni domā. Bieži iekrita pozicionāli. Spēlētāji nezin, nesaprot, ko darīt kādā konkrētā spēles momentā, situācijā [spēlētājam ar ripu katrā izspēlē nav jāmeklē ar skatienu partneri, tiem jābūt savās vietās]. Neprot spēlēt pozicionāli. Galīgi neprot izspēlēt vairākumu, nezin ko darīt. Slikti, pasīvi darbojas mazākumā.
Treneri - nesaprotama dažu spēlētāju atrašanās komandā [rūķu, itsevišķi, aizsargu!!!]. Nav taktisko risinājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-27 13:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau neprasu super izaugsmi pusotra gada laikā, bet ja izlase otrā periodā labākā gadijumā 3-4 reizes (neesmu pētijis statistiku) uzmet pa pretinieka vārtiem, tad par kādu izaugsmi var vispār runāt.
Kā jūtu spēli neesi redzējis, bet visā notiekošajā protams atkal esi pats gudrākais, tavi komentāri kārtējo reizi ir tizli lai neteiktu vairāk, salīdzini pi*pi ar pirkstu un urķē tālāk lai visi tev pievērstu uzmanību

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 13:14, pirms 13 gadiem
Kolbergs, Lipsbergs, Fribergs.. pat varētu likties, ka visi ir latvieši, kaut gan patiesībā tikai viens no trim minētajiem ir mūsējais + zviedriem Rakels arī ir

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 13:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja taupijās mačam ar dāņiem, tad neko neteikšu, bet ja,maigi sakot,tiešām tāda ir mūsu jauniešu varēšana, tad LV spoža hokeja nākotne nav gaidāma. Un pie tam tādā spēlē, kur pretinieks rādija ne gluži to kvalitatīvāko hokeju.
Par cik HK Rīga jau otro sezonu spēlē MHL,tad nevilšus jājauta,kur ir tā LV jaunatnes hokeja uzplaukšana ko solija viens otrs LV hokeja darbonis.
Ivar paskaties uz mūsu U-20 izlases rezultātiem pēdējos 15 gados, ir tomēr solīts uz priekšu. Nu junioros mēs nekad neuzvarēsim zviedrus, ASV kanādiešus, krievus, somus arī čehus, uzvara pret SVK vai SVI jau ir milzīgs panākums. Tomēr ja no katras izlases pa 2-3 pretendē uz lielo izlasi, tad jau varam arī nedaudz pacīkstēties ar lielajiem. Turklāt šīs izlases pamatgads ir reti sūdīgs - bez Pelša un Koļesņikova tukšums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-27 13:25, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Es domāju, ka nav ko mocīties.
Vajag visu komandu nostāties pie sienas un apšaut. Lai ir miers.

Jo pēc vienas spēles ir skaidrs, ka viss ir slikti un būs vēl sliktāk.
Aidā, uzsaukšu tev šmaiseri.

Bet, ja nopietni, vairākos postos esmu rakstījis par nepieciešamību LV hokejā [un ne tikai] pilnveidot vai izmainīt treniņprocesu. Nepietiek ar to, ka treniņos atstrādā elementus, tas jādara pareizi un attiecīgā [anormālā] intensitātē. To mēs redzam spēlēs, kad zviedri papresingoja mūsējos aizsardzības zonā. LV spēlētāji uzreiz apjūk, meklē tuvāko partneri kam ripu nobēdzināt, nevis par uzbrukuma sākšanu. Un tā var runāt arī par citiem spēles elementiem.

Laiks ir padomāt par [atgriešanos pagātnē] sporta internātiem, skolām, kur mācību process ir pakārtots treniņu darbam. Vienlaicīgi domājot par treniņprocesa reorganizēšanu vai uzlabošanu. Max nodrošināt ar treniņledu un kvalificētiem slidošanas treneriem, lai topošos hokejistus iemācītu pareizi slidot, nevis cīnīties ar ledu. Pieaicināt trenerus no:
Kanādas, lai apgūtu, kā pareizi jāpielieto spēka paņēmieni;
Krievijas, lai iemācītos precīzi piespēlēt un pārvaldīt nūjas tehniku;
Zviedrijas un Somijas, kā pareizi spēlēt pozocionāli [saliedēta komandas darbība.
Iemācīt pareizi tēmēti mest pa vārtiem [plaukstas metiens, šķīlieni no zilās līnijas]. Fiziskās sagatavotības treniņos domāt arī par muskuļu masas audzēšanu, ne tikai par pedāļu griešanu. Tas viss ir jādara ar maximāliem ātrumiem, kustības, darbības jāatstrādā līdz automātismam. Jebkurā gadījumā, fiziskā sagatavotība ir pamatu pamats visam. To pierāda gan LV bobslejistu, gan skeletonistu sasniegtie rezultāti, protams neaizmirstot par individuālo izpildījuma tehniku.

     [+] [-]

, 2011-12-27 13:27, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: butu jau nu pastavejis klusu soreiz...
soreiz jau nu galigi nevajadzetu parmest speletajiem par slikto speli
iemest 4 ripas pret zviedriem ir loti solidi jebkurai valstij.
turklat nem vera, ka si izlase ir arkartigi jauna uz citu fona.
par labako speletaju atzina 17 gadigo Jevpalovu, 2 varti 17 gadigajam Lipsbergam, vieni 17 gadigajam Girgensonam un vieni 18 gadigajam Andersonam kuram 18 gadi palika tikai pirms dazam nedelam.
bet zviedriem gandriz visi speletaji ir 19 gadigi.
junioru hokeja tiem 2 gadiem ir milzu nozime. 2 gadu laika var ieverojami progreset.
es teiktu, ka sis ir loti cienijams rezultats, ik ipasi nemot vera, ka Gudlevskis nenospeleja diezko spidosi.
Progresēt, ja ir kur un kas palīdz!!! Latvijā tas nav iespējams!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-27 13:33, pirms 13 gadiem
england12 rakstīja: nekas nav pateikts.... paskaties cik junioru hokejistu ir šveicē!!! Tad jau Ķīna spēcīgāka par Zviedriem
Tas ir tāpēc, ka nabagi nevar atļauties sūtīt savus bērnus uz tik dārgu sporta veidu, kā hokejs. Tikai ar valsts un pašvaldību atbalstu, sadarbībā ar LHF, klubiem un retajiem sponsoriem būtu iespējams padarīt masveidīgāku šo sporta veidu, apmaksājot treniņledu, ekipējumu un treneru darbu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 13:36, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Ivar paskaties uz mūsu U-20 izlases rezultātiem pēdējos 15 gados, ir tomēr solīts uz priekšu. Nu junioros mēs nekad neuzvarēsim zviedrus, ASV kanādiešus, krievus, somus arī čehus, uzvara pret SVK vai SVI jau ir milzīgs panākums. Tomēr ja no katras izlases pa 2-3 pretendē uz lielo izlasi, tad jau varam arī nedaudz pacīkstēties ar lielajiem. Turklāt šīs izlases pamatgads ir reti sūdīgs - bez Pelša un Koļesņikova tukšums...
KĀ SAKĀRTOSIM NORMĀLUS TRENERUS UN SISTĒMU -TĀ UZVARĒSIM GAN ZVIEDRUS,GAN CEHUS,KURI PĒC SAVAS BŪTĪBAS IR PAGĻĒVI.NE VELTI KARA LAIKĀ SOMI JOKOJA-KĀPĒC SOMUS HOSPITĀLĪ IEVED AR IEVAINOJUMIEM PRIKŠĀ,BET ZVIEDRUS AR IEVAINOJUMIEM MUGURĀ

  +2 [+] [-]

, 2011-12-27 13:50, pirms 13 gadiem
Gudļevskis nebija tik slikts bet ielaida ari dažus dranķus bet daži aizsargi bija nekādi ...(Zvirbulis)! Mazākuma Liepājnieki lai sēž maliņā jo sūdi lieli ar viņiem! Bet bija arī pozitivais ,ka 9:4 bet tādu komandu un bija ari smuki golini no mūsu puses! P.s. No malas viegli ko teikt!

  -4 [+] [-]

, 2011-12-27 13:50, pirms 13 gadiem
Pilnīga sagrāve.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 14:03, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Autor,Zibanejad nespēlē Ottawā,labrīt!!
Amm palasi iihf.com - nospēlejis 10 spēles ar 1 piespēli

     [+] [-]

, 2011-12-27 14:13, pirms 13 gadiem
yourbro rakstīja: Amm palasi iihf.com - nospēlejis 10 spēles ar 1 piespēli
Nu es taču to zinu,skatos Ottawas spēles,bet šobrīd viņš Ottawā nespēlē,tika nosūtīts uz roģinu-Zviedriju.Viņš SPēLĒJA,jā,bet šobrīd nespēlē.Autors maldināja tādus kā tu,bet nu jau ir izlabots

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 14:54, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Kā jūtu spēli neesi redzējis, bet visā notiekošajā protams atkal esi pats gudrākais, tavi komentāri kārtējo reizi ir tizli lai neteiktu vairāk, salīdzini pi*pi ar pirkstu un urķē tālāk lai visi tev pievērstu uzmanību
Redzēju gan to spēli.
Tāpat ļoti labi redzēju to kā otrā periodā sviedri mūšejos masēja kā vien gribēja. Mūsējo vairākumi bija vienkārš ,,satriecoši''. Ja trešā periodā zviedri pie rezultāta 6:3 mazliet atlaida (kas bija pašsaprotami),tad skatos,ka te atkal stāsta ka mūsējie baigi labi nokapāja.
Vienreiz var apskatīties uz lietām bez mūsējie vai jūsējie? Vienkārši paskatīties uz komandas sniegumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-27 14:56, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Un ko Tu domā ar "LV hokeja spožo nākotni"? Tu vispār kādreiz Zviedrijā esi bijis vai vismaz dzirdējis kāda viņiem ir hokeja saimniecība? Katrā gadījumā viņi talantu ziņā konkurē ar Kanādu, kur hokeju spēlē pusmiljons jauniešu un junioru. Tā kā tāds HK Rīga vai ir vai nav, pret tādu mašinēriju nav pilnīgi nekas...
Ok, piekrītu,ka sviedri ir tālu priekšā savā jaunatnes hokeja attīstībā, bet es vairāk runāju/rakstu par mūsu jaunatnes hokeja kopējo attīstību jeb vai ir pēdējos divos gados bijusi virzība uz augšu vai nē.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 15:04, pirms 13 gadiem
yourbro rakstīja: Gudļevskis nebija tik slikts bet ielaida ari dažus dranķus bet daži aizsargi bija nekādi ...(Zvirbulis)! Mazākuma Liepājnieki lai sēž maliņā jo sūdi lieli ar viņiem! Bet bija arī pozitivais ,ka 9:4 bet tādu komandu un bija ari smuki golini no mūsu puses! P.s. No malas viegli ko teikt!
Dod dievs visiem aizsargiem but ar tadu statistiku ka Zvirbulim,varbut varesim kadu uzvaret.Starp citu ši spele bija ar vislabako rezultatu LAT pedejo tris speļu ar SWE u-20 čempjos.VISLABAKO.!

     [+] [-]

, 2011-12-27 15:09, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: eh vilnīti pludiņ,eh pludiņ vilniti,vai eh pludiņvilnīti
Punduraluskausam laikam elpa aizravas.Droši vien speles protokolu speja izlasit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-27 15:34, pirms 13 gadiem
Pludiņš Vilnitis rakstīja: Dod dievs visiem aizsargiem but ar tadu statistiku ka Zvirbulim,varbut varesim kadu uzvaret.Starp citu ši spele bija ar vislabako rezultatu LAT pedejo tris speļu ar SWE u-20 čempjos.VISLABAKO.!
VAJADZĒJA VISUS AIZSARGUS AR 1.70 UN PANĀKUMI BIRTU,JO NEVIENS NESAPRASTU,KĀ PRET VIŅIEM SPĒLĒT

     [+] [-]

, 2011-12-27 16:16, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: VAJADZĒJA VISUS AIZSARGUS AR 1.70 UN PANĀKUMI BIRTU,JO NEVIENS NESAPRASTU,KĀ PRET VIŅIEM SPĒLĒT
Tu tad ari varetu sadzemdet 2m avatarus LAT izlasei!

     [+] [-]

, 2011-12-27 16:18, pirms 13 gadiem
Lasot vārtu guvumus, grūti brīžiem iebraukt, par kuru valstu spēlētājiem iet runa. Vienīgie Zvirbulis un Ziemiņš nemulsina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja