Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 hokejisti čempionātu sāk ar 1:5 pret Somiju

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

U20 hokejisti čempionātu sāk ar 1:5 pret Somiju
Elvis Merzļikins atvairīja 39 metienus
Foto: Gints Ivuškāns/f64

Latvijas U20 hokejisti šorīt Ufā uzsāka dalību pasaules čempionātā hokejā junioriem, apakšgrupas pirmajā spēlē ar 1:5 piekāpjoties Somijas valstvienībai, kura gan savu labāko sniegumu laukumā šodien nerādīja. Vienīgais Latvijas izlases vārtu guvums tika ieskaitīts Nikolajam Jeļisejevam.

Jau mača otraja minūtē somiem izdevās atklāt rezultātu, pašā spēles ievadā vārtus gūstot Arturi Lehkonenam. Vien mirkli vēlāk Latvijas komanda pirmo reizi nokļuva mazākumā, taču lieliski vārtos darbojās Elvis Merzļikins. Perioda vidū Jeļisejevam un Ozoliņam izdevās izrauties uz pretinieku vārtiem, Jeļisejevs izdarot metienu pa vārtiem, taču cīņā par atlēkušo ripu Ozoliņam palīdzot somiem to raidīt savos vārtos – 1:1.

Perioda otrajā pusē somu dominance uz laukuma turpinājās, divus vārtus gūstot Miro Altonenam. Ja otrajā vārtu guvumā Altonens vien pielaboja partnera uzmetienu uz vārtiem, komandas trešo vārtu guvumā pavisam neveiksmīgi vārtu priekšā darbojās Latvijas aizsargi.

Otrās trešdaļas ievadā lielisku sniegumu vairākumā demonstrēja Teodors Bļugers, vārtus gan negūstot. Otrās divdesmit minūtes bija noraidījumiem bagātas, veiksmīgi vārtos turpināja spēlēt Merzļikins, kas gan netraucēja perioda otrajā pusē skaistus vārtus gūt Markum Granlundam, panākot 4:1. Perioda izskaņā jau 5:1 ar metienu no zilās līnijas panāca Rasmus Ristolainens.

Arī trešajā periodā abas komandas turpināja aktīvi pelnīt noraidījumus, epizodiski spēlējot vien ar trim laukuma spēlētājiem. Tas gan nelīdzēja komandām veidot bīstamums momentus pie pretinieku vārtiem. Trešā perioda ievadā nopietnu savainojumu guva divu vārtu autors Miro Altonens. Abas komandas domās bija jau turnīra nākamajās spēlēs, mačam tā arī noslēdzoties ar 5:1.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlases sastāvā 39 metienus atvairījušā Elvja Merzļikina tika atzīts Artūrs Kuzmenkovs, savukārt Somijas rindās tas bija divu vārtu autors Miro Altonens.

Jau rīt, pulksten 14:00, Latvijas hokejisti iespējams svarīgākajā apakšgrupas spēlē mērosies spēkiem ar saviem Šveices vienaudžiem.

Pasaules čempionāts junioriem, 26. decembris

Latvija – Somija 1:5 (1:3, 0:2, 0:0)
Vārti: 01:54 Lehkonens (Poka) 0:1, 08:25 Jeļisejevs (Kuzmenkovs, Škuratovs) 1:1, 12:23 Altonens (Ristolainens) 1:2, 15:27 Altonens (Armija, vair.) 1:3, 33:02 Granlunds (Armija, vair.) 1:4, 39:18 Ristolainens (Altonens) 1:5
Soda minūtes: 16 - 16
Metieni: 12 - 44
Vārtsargi: Elvis Merzļikins – Jonass Korpisalo

Latvijas hokeja izlases sastāvs:

Vārtsargi: Elvis Merzļikins (Ivars Punnenovs)
1.maiņa: Edgars Siksna, Pauls Zvirbulis - Artūrs Kuzmenkovs, Kārlis Ozoliņš, Nikolajs Jeļisejevs
2.maiņa: Rinalds Rosinskis, Krišs Lipsbergs - Roberts Lipsbergs, Teodors Bļugers, Toms Andersons
3.maiņa: Edmunds Augstkalns, Patriks Škuratovs - Rihards Bukarts, Edgars Kulda, Ņikita Jevpalovs
4.maiņa: Kristaps Nīmanis - Andris Siksnis, Artūrs Ševčenko, Edgars Kurmis, Lauris Rancevs

Apakšgrupas tabula:

VietaIzlaseSp.U-UP-ZP-ZVAP
1.Somija11 - 0 - 0 - 05:13
2.Zviedrija00 - 0 - 0 - 00:00
3.Čehija00 - 0 - 0 - 00:00
4.Šveice00 - 0 - 0 - 00:00
5.Latvija10 - 0 - 0 - 11:50

Latvijas izlases spēļu grafiks:

datumslaiksspēle
26.12.2012.1:5Latvija - Somija
27.12.2012.14:00Šveice - Latvija
29.12.2012.14:00Latvija - Zviedrija
30.12.2012.14:00Čehija - Latvija

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:00, pirms 12 gadiem
Kāds sakars tramplīnlēkšanai ar... loģika?

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:01, pirms 12 gadiem
ir ok

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:03, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ņez, u-20 nav īstā mēraukla, īstā ir PČ kur tie paši Dāņi, Norvēģi un Slovēņi jau ir maķenīt priekšā. Es teiktu ka šajā vecumā svarīgi ir spēlēt augstā līmenī , bet nav jau kur spēlēt, pašmājās, ir kaut kāds amatieru čempis un viss.
Tieši u20 čempionāts parāda to, kas ir kas. Junioru hokeja līmenis valstī parāda valsts hokeja sistēmas sauso atlikumu.
Pirmkārt jau tas parāda ko valsts spēj saražot hokejā vienas paaudzes (18-19 gadnieki) laikā.
Otrkārt to var salīdzināt uz pasaules labāko fona. Tad tu arī redzi, kas tu esi patiesībā uz hokeja kartes.
Pieaugušo čempionātos gandrīz nekad vadošās valstis nespēlē ne tuvu tajā labākajā sastāvā, visas zvaigznes ir NHL play offos. Turklāt tur var entos gadus izbraukt uz vieniem un tiem pašiem spēlētājiem, kas nekādi neatspoguļo to kādā līmenī ir valsts hokejs attiecīgajā momentā.

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:04, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Beļavskis, fanduļs nav LPSR dzimuši
Hītlijs laikam dzimis Vācijā. Ko nu? īstens friču hokeja produkts?

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:06, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sasniegumi bija labāki tikai un vienīgi tāpēc, ka PSRS gados tika savilkti n-tie kadri no plašās Krievzemes. Līdz pat mileniumam (un pat drusku ilgāk) uz to arī tika veģetēts. No junioriem pienesums bija ļoti mazs un PSRS junioru līmeni Juniors (tā tolaik sauca Rīgas U20 tīmu) bija ļoti zemu.
Tu kaut ko jauc, jo Juniors bija jau 90.tajos gados kad PSRS nepastāvēja. PSRS laikā katram augstākās līgas klubam bija jānodrošina junioru komanda un jauniešu komanda. Līdz 16 gadu vecumam bija specklašu turnīrs kur mūsējie arī piedalījās. Sudrabu junioru konkurencē "paņēma" 66.67. gads ar treneriem A. Siliņu un M. Baldonieku. Tajā spēlēja K. Grigorjevs, A. Irbe, M. Grundmanis u.c. Komandu sauca tāpat kā meistarkomandu - Rīgas Dinamo juniori...

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:12, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Beļavskis, fanduļs nav LPSR dzimuši
Jā, zinu, Fanduļš - Ļeņingradā, bet Beļavskis - Vitebskā, bet no mazotnes auguši un skolojušies LPSR, Rīgā!

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:12, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ..., kas liedz to pašu MHL LM visu aizsardzības līniju pastiprināti trenēt, tur visi puikas ~ 190cm un vairāk!?! Ar viņiem ir individuāli jāpadarbojas, jāattīsta koordinācija, jāuzlabo slidotprasme, spēka spēle, vienvārdsakot, katrs elements, kurš nepadodas!!!
Treniņi ir laba lieta, bet lai būtu reāls rezultāts ir nepieciešama spēļu prakse. Kā lai LM2 aizsargi pilnveidojas, ja komanda uzvar visas spēles pēc kārtas? Tajās spēlēs ko man nācies redzēt LM2 vadošie aizsargi Mamčics un Makarovs vairāk laika pavada uz pretinieka zilās līnijas nekā savā zonā.

  -2 [+] [-]

, 2012-12-26 16:13, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tieši u20 čempionāts parāda to, kas ir kas. Junioru hokeja līmenis valstī parāda valsts hokeja sistēmas sauso atlikumu.
Pirmkārt jau tas parāda ko valsts spēj saražot hokejā vienas paaudzes (18-19 gadnieki) laikā.
Otrkārt to var salīdzināt uz pasaules labāko fona. Tad tu arī redzi, kas tu esi patiesībā uz hokeja kartes.
Pieaugušo čempionātos gandrīz nekad vadošās valstis nespēlē ne tuvu tajā labākajā sastāvā, visas zvaigznes ir NHL play offos. Turklāt tur var entos gadus izbraukt uz vieniem un tiem pašiem spēlētājiem, kas nekādi neatspoguļo to kādā līmenī ir valsts hokejs attiecīgajā momentā.
Nepareizi, pieaugošo līmenis jebkurā sporta veidā vienmēr būs īstā mēraukla. Junioru sacensības neko neparāda, tikai potenciālos nākotnes talantus, kurus šajā izlasē es neredzu.

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:25, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liktu tādus kādi būtu.
Toreiz paveicās.
Tas bija laiks kad "augļus" sāka dot specklases tāpēc arī bija pieplūdums meistarkomandās. Te es domāju arī LB, ko pārdēvēja par RASMS. Par vec. treneri iecēla A. Siliņu, kurš tad arī izmantoja iespēju dot spēlēt saviem audzēkņiem (66. - 67. ), Krastiņa 68. gadam un H. Vītoliņa II 69. gadam..... Ar veiksmi tam sakara nav. Specklases tai laikā pastāvēja aptuveni 10 gadus un tas deva rezultātu. Pluss vēl PSRS pastāvēja stingra pārbaužu sistēma visam treniņprocesam.Kad brauca "Maskavas" pārbaudes tad kārās visi treneri jo treniņa laikā ar hronometru stāvēja un pārbaudīja cik ilgi no ledus treniņa treneris pavada skaidrojot uzdevumus un cik īstais treniņdarbs... Pēc tam pārbaudīja trenera konspektus un salīdzināja vai treneris strādājis atbilstoši treniņa plānam un lielu uzmanību pievērsa lai no treniņa laika par daudz netērētu bezdarbībai klausoties trenera skaidrojumos...

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:26, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Treniņi ir laba lieta, bet lai būtu reāls rezultāts ir nepieciešama spēļu prakse. Kā lai LM2 aizsargi pilnveidojas, ja komanda uzvar visas spēles pēc kārtas? Tajās spēlēs ko man nācies redzēt LM2 vadošie aizsargi Mamčics un Makarovs vairāk laika pavada uz pretinieka zilās līnijas nekā savā zonā.
..., bet nenotiek jau arī metodisks uz individuālo iemaņu un prasmju attīstīšanu pārdomāts treniņdarbs! Ir vienkārši komandas un fizuhas treniņi!

Protams, jābūt arī atbilstošam treneru korpusam, kuri saprot, ko, kā un kāpēc viņi to dara!!!

Par spēļu praksi, lūk, tas ir pats labākais jautājums! Tas ir tieši tas, par ko būtu LHF jādomā! Jāuzstāda kritēriji, jārada apstākļi! No klubiem komandās kurās norit profesionāls darbs [DR un LM], tas ir arī jānovirza uz junioru, jauniešu un bērnu hokeju! Bērniem ir jāsaprot, ka trenējoties 1 stundu dienā, 2-3 dienas nedēļa, par augstas klases hokejistu viņi nekļūs! Tas vienkārši nav iespējams, jo nepietiek laika, lai apgūtu pamatus, kur vēl viņus attīstīt un pilnveidot!

  +2 [+] [-]

, 2012-12-26 16:28, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nepareizi, pieaugošo līmenis jebkurā sporta veidā vienmēr būs īstā mēraukla. Junioru sacensības neko neparāda, tikai potenciālos nākotnes talantus, kurus šajā izlasē es neredzu.
Tieši junioru hokejs parāda to, ko valsts spēj hokejā saražot.
Kur nu kurais pēc tam spēlēs, tas jau ir atkarīgs no viņiem, bet junioru čempionāts parāda to ko valsts spēj sagatavot.
Pieaugušo čempionāts nekad nebūs objektīva mēraukla, jo pirmkārt tur var spēlēt tie, kas par spēlētājiem izauga 10-20 gadus atpakaļ, kad valsts hokejā zāle bija zaļāka un debesis zilākas.
Sočos noteikti ļoti spēcīga būs Slovākija, ar visām NHL zvaigznēm, kam jau pāri pa 30. Taču tas, ka šie veterāni varbūt spēj izcīnīt medaļas nenozīmē, ka Slovākijas hokejā viss ir kārtībā. Šobrīd Slovākijas hokeja līmenis ir tuvāk Norvēģijai un Dānijai nevis Krievijai un Somijai kā tas bija tajos laikos, kad auga visi Hosas, Charas un Gaboriki.

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:31, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tieši junioru hokejs parāda to, ko valsts spēj hokejā saražot.
Kur nu kurais pēc tam spēlēs, tas jau ir atkarīgs no viņiem, bet junioru čempionāts parāda to ko valsts spēj sagatavot.
Pieaugušo čempionāts nekad nebūs objektīva mēraukla, jo pirmkārt tur var spēlēt tie, kas par spēlētājiem izauga 10-20 gadus atpakaļ, kad valsts hokejā zāle bija zaļāka un debesis zilākas.
Sočos noteikti ļoti spēcīga būs Slovākija, ar visām NHL zvaigznēm, kam jau pāri pa 30. Taču tas, ka šie veterāni varbūt spēj izcīnīt medaļas nenozīmē, ka Slovākijas hokejā viss ir kārtībā. Šobrīd Slovākijas hokeja līmenis ir tuvāk Norvēģijai un Dānijai nevis Krievijai un Somijai kā tas bija tajos laikos, kad auga visi Hosas, Charas un Gaboriki.
UN ko tu ar to visu gribēji pateikt? Kā Latvijas izlase cīnās par palikšanu elitē, tā arī to turpinās darīt. Visticamāk, ka spēlēs ar Vāciju par palikšanu, tur nav nekā jauna.

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:37, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ..., bet nenotiek jau arī metodisks uz individuālo iemaņu un prasmju attīstīšanu pārdomāts treniņdarbs! Ir vienkārši komandas un fizuhas treniņi!

Protams, jābūt arī atbilstošam treneru korpusam, kuri saprot, ko, kā un kāpēc viņi to dara!!!

Par spēļu praksi, lūk, tas ir pats labākais jautājums! Tas ir tieši tas, par ko būtu LHF jādomā! Jāuzstāda kritēriji, jārada apstākļi! No klubiem komandās kurās norit profesionāls darbs [DR un LM], tas ir arī jānovirza uz junioru, jauniešu un bērnu hokeju! Bērniem ir jāsaprot, ka trenējoties 1 stundu dienā, 2-3 dienas nedēļa, par augstas klases hokejistu viņi nekļūs! Tas vienkārši nav iespējams, jo nepietiek laika, lai apgūtu pamatus, kur vēl viņus attīstīt un pilnveidot!
Man jau liekas, ka visa pamats kāpēc mums aug visādi Bukarti, kas prot dabūt ripu vārtos, bet nezin ko nozīmē vārds aizsardzība ir tas, ka mums šī konkurence jau kopš bērnības ir pārlieku maza. Rīga un Liepāja pie sevis savāc labākos spēlētājus (ko principā es atbalstu, jo šīs ir divas vienīgās skolas, kas spēj piedāvāt jaunajiem labākos treniņapstākļus) un tad iet sist Tukumu un Jūrmalu ar 30:0. Tad nav brīnums, kad izaug puikas, kas neprot spēlēt aizsardzībā, neprot slidot, nespēj attiekties izdarīt vienu kustību vairāk pirms metiena u.t.t. Viņiem jau kopš bērnības pēc tā nav bijusi nekāda vajadzība.
Es domāju, ka Latvija pie tā bērnu skaita, kas pieejams spēj izaudzināt pat ļoti augstas kvalitātes spēlētājus, taču šis konkurences trūkums un vieglās uzvaras neliek puikām pilnveidoties.

     [+] [-]

, 2012-12-26 16:39, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: UN ko tu ar to visu gribēji pateikt? Kā Latvijas izlase cīnās par palikšanu elitē, tā arī to turpinās darīt. Visticamāk, ka spēlēs ar Vāciju par palikšanu, tur nav nekā jauna.
Principā jau neko tādu īpašu arī negribēju pateikt, tikai aizrādīt to, ka nav tā kā tu saki, ka pieaugušo čempionāts objektīvāk norāda uz hokeja sistēmas līmeni. To daudz labāk parāda u20 čempionāti.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-26 16:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi lai uzskaitu no kurām valstīm sportisti piedalās tramplīnlēkšanā?
Lai notiek!
ASV
Austrija
Baltkrievija
Ukraina
Igaunija
Somija
Norvēģija
Vācija
Kanāda
Japāna
Krievija
Slovēnija
Čehija
Bulgārija
Itālija
Francija
Koreja (Dienvidu)
Šveice
Kazahstāna
Polija

Kādreiz paskaties pa Eurosport šo sporta veidu, un varbūt arī Tev viņš kļūs par mīļāko ziemas sporta veidu. Gluži kā man.
80% no tām valstīm ir tas pats, kas Āfrika hokejā.. nedaudz pārspīlējot.
Un skatotīties tramplīnlēkšanu.. nu nē, miegu uzdzen.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-26 17:10, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ..., bet nenotiek jau arī metodisks uz individuālo iemaņu un prasmju attīstīšanu pārdomāts treniņdarbs! Ir vienkārši komandas un fizuhas treniņi!

Protams, jābūt arī atbilstošam treneru korpusam, kuri saprot, ko, kā un kāpēc viņi to dara!!!

Par spēļu praksi, lūk, tas ir pats labākais jautājums! Tas ir tieši tas, par ko būtu LHF jādomā! Jāuzstāda kritēriji, jārada apstākļi! No klubiem komandās kurās norit profesionāls darbs [DR un LM], tas ir arī jānovirza uz junioru, jauniešu un bērnu hokeju! Bērniem ir jāsaprot, ka trenējoties 1 stundu dienā, 2-3 dienas nedēļa, par augstas klases hokejistu viņi nekļūs! Tas vienkārši nav iespējams, jo nepietiek laika, lai apgūtu pamatus, kur vēl viņus attīstīt un pilnveidot!
Cik saprotu tad tavs ideālais spēlētājs varētu būt tāds kā Juris Štāls. Ar lielu augumu, fiziski tāds pats kā Karsums, skrien un cīnas, bet atšķirībā no Karsuma nav pilnīgi nekādu iemaņu uzbrukuma veidošānā. Pasaki ar kādām metodikām tu viņam to iemācīsi? Tās iemaņas vai nu ir vai nav. Ja būtu tāda formula kas to iemāca tad visi spēlētu Krosbija līmenī.

     [+] [-]

, 2012-12-26 17:17, pirms 12 gadiem
Paskatījos spēli, spēles epizodēs, kad iet uzbrukumā zobusargs tiek zļembāts- kur tur is cīņasspars, "čillot" atnākuši.

     [+] [-]

, 2012-12-26 17:21, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Man jau liekas, ka visa pamats kāpēc mums aug visādi Bukarti, kas prot dabūt ripu vārtos, bet nezin ko nozīmē vārds aizsardzība ir tas, ka mums šī konkurence jau kopš bērnības ir pārlieku maza. Rīga un Liepāja pie sevis savāc labākos spēlētājus (ko principā es atbalstu, jo šīs ir divas vienīgās skolas, kas spēj piedāvāt jaunajiem labākos treniņapstākļus) un tad iet sist Tukumu un Jūrmalu ar 30:0. Tad nav brīnums, kad izaug puikas, kas neprot spēlēt aizsardzībā, neprot slidot, nespēj attiekties izdarīt vienu kustību vairāk pirms metiena u.t.t. Viņiem jau kopš bērnības pēc tā nav bijusi nekāda vajadzība.
Es domāju, ka Latvija pie tā bērnu skaita, kas pieejams spēj izaudzināt pat ļoti augstas kvalitātes spēlētājus, taču šis konkurences trūkums un vieglās uzvaras neliek puikām pilnveidoties.
Ne tikai problēma ir konkurences trūkumā, bet galvenokārt prasībās un atbildībā no trenera puses! Ja no bērnības treneris nemāca un nespiež spēlēt aizsardzībā, tad spēlētājs izaugot to arī nedarīs! Tas pats attiecas arī uz visiem pārējiem spēles elementiem! Svarīgi, lai treneris arī mācētu trenēt, ne tikai novadīt treniņu!

Apgūstot profesiju, tu mācies ne jau konkurences dēļ, bet gan, lai apgūtu arodu, tad varētu izmantot zināšanas un prasmes naudas pelnīšanai! Cik labi to būsi izdarījis, no tā arī pa lielam būs atkarīgs, kāda būs tava alga! Cik konkurētspējīgs būsi darba tirgū!

     [+] [-]

, 2012-12-26 17:25, pirms 12 gadiem
sneiksss rakstīja: Cik saprotu tad tavs ideālais spēlētājs varētu būt tāds kā Juris Štāls. Ar lielu augumu, fiziski tāds pats kā Karsums, skrien un cīnas, bet atšķirībā no Karsuma nav pilnīgi nekādu iemaņu uzbrukuma veidošānā. Pasaki ar kādām metodikām tu viņam to iemācīsi? Tās iemaņas vai nu ir vai nav. Ja būtu tāda formula kas to iemāca tad visi spēlētu Krosbija līmenī.
Tu zini, kas ir iemaņas un prasmes?

Iemaņas - māka, kas iegūta vingrinoties un kļuvusi par ieradumu. Praktiskās iemaņas. Profesionālās iemaņas. Izkopt darba iemaņas.

Prasme - spēja veikt (ko). Katrā darbā nepieciešama prasme. Prasme runāt, strādāt.

     [+] [-]

, 2012-12-26 17:36, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tu zini, kas ir iemaņas un prasmes?

Iemaņas - māka, kas iegūta vingrinoties un kļuvusi par ieradumu. Praktiskās iemaņas. Profesionālās iemaņas. Izkopt darba iemaņas.

Prasme - spēja veikt (ko). Katrā darbā nepieciešama prasme. Prasme runāt, strādāt.
Štāls fiziski un pēc parametriem ir tieši tād spēlētājs kādu tu vēlies redzēt. Viņš treniņos atstrādā tieši to pašu ko Ņiževijs vai Karsums. Tad kāpēc viņš nespēlē viņu līmenī? Viņš to vienkārši neprot un to nevar iemācīt. Vari tu viņu ilgi un smagi trenēt, bet viņš tā pat pa lielam pratīs tikai skriet un mest.

     [+] [-]

, 2012-12-26 17:41, pirms 12 gadiem
sneiksss rakstīja: Štāls fiziski un pēc parametriem ir tieši tād spēlētājs kādu tu vēlies redzēt. Viņš treniņos atstrādā tieši to pašu ko Ņiževijs vai Karsums. Tad kāpēc viņš nespēlē viņu līmenī? Viņš to vienkārši neprot un to nevar iemācīt. Vari tu viņu ilgi un smagi trenēt, bet viņš tā pat pa lielam pratīs tikai skriet un mest.
Idiots vai izliecies?

Es runāju par trenēšanas metodēm no bērna vecuma, max. līdz 18-it gadiem! Pēc tam var tikai bišķīt palabot, pilnveidot, bet ne ko kardinālu jau neizmainīsi!!!

Mazs bērns, kad tikko sāk iet skolā viņu var iemācīt rakstīt gan ar labo roku, gan ar - kreiso. Tā ir prasme, bet iemācīt glīti vai ātri rakstīt, tā ir - iemaņa!

Tāpēc pirms kaut ko raksti, padomā, pirms gvelzt muļķības!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-26 18:02, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Idiots vai izliecies?

Es runāju par trenēšanas metodēm no bērna vecuma, max. līdz 18-it gadiem! Pēc tam var tikai bišķīt palabot, pilnveidot, bet ne ko kardinālu jau neizmainīsi!!!

Mazs bērns, kad tikko sāk iet skolā viņu var iemācīt rakstīt gan ar labo roku, gan ar - kreiso. Tā ir prasme, bet iemācīt glīti vai ātri rakstīt, tā ir - iemaņa!

Tāpēc pirms kaut ko raksti, padomā, pirms gvelzt muļķības!
Tu gadijumā nesi ideots vai izliecies?
Ja tu uzskati ka visu var panākt ar treniņiem tad paskaidro kāpēc, viena vecuma puikas kas tenējas kopā, pēc vienādiem treniņiem un metodēm ar vienādu atdevi - viens izaug par Malknu, bet otrs paliek par Štalu? Vienam ir talants un hokeja iemaņas, bet otru nav. Tādus spēlētājus ne ar kādiem treniņiem neuztaisīsi par labiem hokejistiem. Pat padomā pirms gvelz muļķibas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-26 18:17, pirms 12 gadiem
sneiksss rakstīja: Tu gadijumā nesi ideots vai izliecies?
Ja tu uzskati ka visu var panākt ar treniņiem tad paskaidro kāpēc, viena vecuma puikas kas tenējas kopā, pēc vienādiem treniņiem un metodēm ar vienādu atdevi - viens izaug par Malknu, bet otrs paliek par Štalu? Vienam ir talants un hokeja iemaņas, bet otru nav. Tādus spēlētājus ne ar kādiem treniņiem neuztaisīsi par labiem hokejistiem. Pat padomā pirms gvelz muļķibas.
Vēl viens salīdzinātājs uzradies! Tāpēc jau tās ir metodikas, ar kurām strādājot var sasniegt vēlamo rezultātu! Jā, visi cilvēki hokejam nederēs, tam es piekrītu, bet ir noteikts līmenis, līdz kuram var uztrenēt, izskolot jebkuru, tikai tam visam ir vajadzīgs laiks un, atkārtošos vēlreiz, metodikas!!!

Vēlreiz paskaidrošu tam kurš nesaprot, cilvēks nepiedzimst ar iemaņām, tās iegūst laika gaitā vingrinoties! Kā ir DAŽĀDI CILVĒKI, tā arī ATŠĶIRĪGAS METODIKAS! Kas der vienam, neder - otram!

Varbūt, ja agrā bērnībā, Štāls trenētos pie pareizajiem treneriem ar viņam pareizām metodēm, vairākas stundas dienā, dienu no dienas, varbūt arī būtu otrs Malkins vai Ovečkins! Ne Tu to zini, ne es!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-26 18:31, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēl viens salīdzinātājs uzradies! Tāpēc jau tās ir metodikas, ar kurām strādājot var sasniegt vēlamo rezultātu! Jā, visi cilvēki hokejam nederēs, tam es piekrītu, bet ir noteikts līmenis, līdz kuram var uztrenēt, izskolot jebkuru, tikai tam visam ir vajadzīgs laiks un, atkārtošos vēlreiz, metodikas!!!

Vēlreiz paskaidrošu tam kurš nesaprot, cilvēks nepiedzimst ar iemaņām, tās iegūst laika gaitā vingrinoties! Kā ir DAŽĀDI CILVĒKI, tā arī ATŠĶIRĪGAS METODIKAS! Kas der vienam, neder - otram!

Varbūt, ja agrā bērnībā, Štāls trenētos pie pareizajiem treneriem ar viņam pareizām metodēm, vairākas stundas dienā, dienu no dienas, varbūt arī būtu otrs Malkins vai Ovečkins! Ne Tu to zini, ne es!
Pilnīgu sviestu tu raksti. Tāds Kurmis var melnu muti atstrādāt tavas metodikas un treniņus, bet viņš nekad nesasniegs Ovečkina līmeni. Krievu talants Kozņecovs piemērma ir slinks un netrenē fizisko, bet viņa hokeja iemaņas tā pat ir 10 reizes augstākas kā Kurmim jo viņš piedzima ar iemaņām.

     [+] [-]

, 2012-12-26 18:36, pirms 12 gadiem
sneiksss rakstīja: Pilnīgu sviestu tu raksti. Tāds Kurmis var melnu muti atstrādāt tavas metodikas un treniņus, bet viņš nekad nesasniegs Ovečkina līmeni. Krievu talants Kozņecovs piemērma ir slinks un netrenē fizisko, bet viņa hokeja iemaņas tā pat ir 10 reizes augstākas kā Kurmim jo viņš piedzima ar iemaņām.
Jā, jā, tēva olās atstrādāja slidošanas tehniku, jeb ar savu potenciālo brāli tēva kulē saspēlējās, kad tēvs un māte viņu taisīja! Domā ko runā!

Nevajag d!rst d!ršanas pēc!!!

     [+] [-]

, 2012-12-26 18:45, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Jā, jā, tēva olās atstrādāja slidošanas tehniku, jeb ar savu potenciālo brāli tēva kulē saspēlējās, kad tēvs un māte viņu taisīja! Domā ko runā!

Nevajag d!rst d!ršanas pēc!!!
Tev neandertālietim viss hokejs laikam aprobežojas tikai ar slidošanu, skriešanu un fizisko. Kuzņecova talants ir tādas ka viņš labi pārredz laukumu, labi lasa spēli, prot veidot uzbrukumus, jūt partnerus un pozīciju izvli un viņam ir skils. Izstāsti lielais metodiķi ar kādam metodēm var iegūt tādas iemaņas - liec galdā to formulu un mēs audzēsim Krosbijus.

     [+] [-]

, 2012-12-26 18:52, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēl viens salīdzinātājs uzradies! Tāpēc jau tās ir metodikas, ar kurām strādājot var sasniegt vēlamo rezultātu! Jā, visi cilvēki hokejam nederēs, tam es piekrītu, bet ir noteikts līmenis, līdz kuram var uztrenēt, izskolot jebkuru, tikai tam visam ir vajadzīgs laiks un, atkārtošos vēlreiz, metodikas!!!

Vēlreiz paskaidrošu tam kurš nesaprot, cilvēks nepiedzimst ar iemaņām, tās iegūst laika gaitā vingrinoties! Kā ir DAŽĀDI CILVĒKI, tā arī ATŠĶIRĪGAS METODIKAS! Kas der vienam, neder - otram!

Varbūt, ja agrā bērnībā, Štāls trenētos pie pareizajiem treneriem ar viņam pareizām metodēm, vairākas stundas dienā, dienu no dienas, varbūt arī būtu otrs Malkins vai Ovečkins! Ne Tu to zini, ne es!
Lai būtu tāda līmenī kā Mlakins, Ovečkins vai Kuzņecovs tur nekādas terniņmetodikas nepalīdzēs, tur vajadzīgs talants un laba treniņmetodika. Ja nav talanta tad nevar uztaisīt Malkinu. Var vienkārši uztrenēt labu hokejistu, bet lai būtu izcils noteikti jābūt talantīgam.

     [+] [-]

, 2012-12-26 18:58, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Maldies.
Vispopulārākais-tramplīnlēkšana.
Katru etapu klātienē noskatās 30-60 tūkstoši skatītāji. Arī Eurosport tas ir Top sporta veids starp ziemas sporta veidiem.
Pie mums Latvijā šo sporta veidu piekopj ļoti šaurs entuziastu loks, un tāpēc tas pie mums ir tik maz atpazīstams. Arī masu mēdiji šeit to nereklamē, un tāpēc tas ir tik neatpazīstams.
Es arī esmu dzirdējis ka populārākais ziemas sporta veids ir tramplīnlekšana. Esmu paskatījies to, bet laikam man vienīgais ziemas sporta veids kurš neizraisa interesi(vēl daiļslidošana arī). Visu pārējo Biatlonu, bobsleju, kalnu un distanču slēpošanu skatos ar interesi,arī ziemeļu divcīņas slēpošanas daļu, kamaniņas patīk.
Pat grūtu izskaidrot tramplīnlekšanas popularitāti. Pēdējā laikā tomēr biatlons sāk konkurēt, īpaši jau Vācijas posmi, bet vai popularitātes ziņā apsteigs "lidojošos " sportistus...

     [+] [-]

, 2012-12-26 19:03, pirms 12 gadiem
sneiksss rakstīja: Tev neandertālietim viss hokejs laikam aprobežojas tikai ar slidošanu, skriešanu un fizisko. Kuzņecova talants ir tādas ka viņš labi pārredz laukumu, labi lasa spēli, prot veidot uzbrukumus, jūt partnerus un pozīciju izvli un viņam ir skils. Izstāsti lielais metodiķi ar kādam metodēm var iegūt tādas iemaņas - liec galdā to formulu un mēs audzēsim Krosbijus.
Redzot cik kaismīgi pats oponē, tad ej un rādi savu prasmi, ja to piedāvā citiem! Nekad neesmu, vismaz cenšos, nevienam stulbi atbildēt ar tāda veida papagailismu un pretnostatījumu, piemēram, muļķis, pats idiots, vai arī, ja nepatīk, ej pats darīt, vai, ko pats savā dzīvē esi sasniedzis! Redz, visu to pašu es arī Tev varu pateikt!

Ne Tu esi bijis klāt Kuzņecova ieņemšanā, ne audzinājis viņu, ne vēl jo vairāk trenējis! Ko tu zini, kā viņš kļuva par tādu spēlētāju?!

Tad tāds pats pretjautājums Tev par Balderi, Ozoliņu, Irbi - hokejā, Šmēdiņu un Pļaviņu - volejbolā, vislabākais piemērs ir Ineta Radēviča - vieglatlētikā, kā viņi sasniedza augstas klases rezultātu, tikai piedzimstot vai?!

Es arī zinu vienu tādu svešvārdu, nosaukšu Tevi par troglodītu!

     [+] [-]

, 2012-12-26 19:10, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Lai būtu tāda līmenī kā Mlakins, Ovečkins vai Kuzņecovs tur nekādas terniņmetodikas nepalīdzēs, tur vajadzīgs talants un laba treniņmetodika. Ja nav talanta tad nevar uztaisīt Malkinu. Var vienkārši uztrenēt labu hokejistu, bet lai būtu izcils noteikti jābūt talantīgam.
Kas ir talants? Par talantu piedzimst vai kļūst?

     [+] [-]

, 2012-12-26 19:11, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Redzot cik kaismīgi pats oponē, tad ej un rādi savu prasmi, ja to piedāvā citiem! Nekad neesmu, vismaz cenšos, nevienam stulbi atbildēt ar tāda veida papagailismu un pretnostatījumu, piemēram, muļķis, pats idiots, vai arī, ja nepatīk, ej pats darīt, vai, ko pats savā dzīvē esi sasniedzis! Redz, visu to pašu es arī Tev varu pateikt!

Ne Tu esi bijis klāt Kuzņecova ieņemšanā, ne audzinājis viņu, ne vēl jo vairāk trenējis! Ko tu zini, kā viņš kļuva par tādu spēlētāju?!

Tad tāds pats pretjautājums Tev par Balderi, Ozoliņu, Irbi - hokejā, Šmēdiņu un Pļaviņu - volejbolā, vislabākais piemērs ir Ineta Radēviča - vieglatlētikā, kā viņi sasniedza augstas klases rezultātu, tikai piedzimstot vai?!

Es arī zinu vienu tādu svešvārdu, nosaukšu Tevi par troglodītu!
Ja tu nezini kas ir talants, tad kāda jēga ar tevi ir runāt jo tu vienkārši nesaproti par ko es runāju.